Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 182

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.2.13 00:12:59

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=793654&t=793654
Ähäkutti :)

Re: Sinkkujen topic 182

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   17.2.13 00:16:40

Uuteen vielä jätän merkin ja sit menen nukkumaan. Huomenna olis työpäivä. :/

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   17.2.13 00:17:49

Ei ne myyny siinä leffateatterin aulassa ku noita pahvipoppareita :/ eli leffailta oli :)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   17.2.13 00:18:55

Öitä Tirlille :)

Yök mimmosii hääpussailukuvia, hyh sentään:p Hevosia oli paljon kivempi pussailla :D

Joo mulla ois se kaks vuotta nyt ilman hevosia, tekis vähä mieli taas... Mut pitäs saada se oma ja toi veikkaus ei oo myöntäny hevosstipendiä vieläkään ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.2.13 00:19:14

Nati nati Tirli ja Niina.

"Mä olen itseasiassa alkanut miettiä, että onko mitään sitä oikeaa edes olemassa? Onko vain jotain sinnepäin oikeita?"
kurnauhan se tuolla aiemmin epäili, että ihmiselle saattaa olla monta oikeaa. Niitä etsiessä voi kuitenkin joutua kokeilemaan montaa väärää ja soikeaa. Sinnepäin riittää, sillä kukaan meistä ei ole täydellinen.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   17.2.13 00:22:43

Öitä niille jotka nukkumaan menevät, ja tervetuloa uudelle :) Minulla ikää 25v ja pk-seudulta.

Flunssa meinaa iskeä :( tiistaina alkaa loma, joten olen taas niin tunnollinen työntekijä joka sitten sairastaa lomalla ja palaa terveenä töihin. Huoh.

Lähettäjä: Eloa 
Päivämäärä:   17.2.13 00:27:59

ruoste: juu ja mitään täydellistä en etsikään vaan sitä itselle oikeaa. Vaan kun mikään ei tunnu oikealta, niin pitäisikö yrittää jonkun vähemmän oikealta tuntuvan kanssa, että jos alkaisi tuntua oikealta, kas siinä pulma. :-) Toisaalta olen mietiskellyt sitäkin, että miksi pariutumisen tarve edes on niin suuri, miksei sitä vain voisi olla tyytyväinen "yksin". Mullakin elämä monella tapaa muuten kuitenkin mallillaan.

pauke: toivotan sulle tsemppiä, toivottavasti et ole saamassa tautia. Itse olen juuri vapautumassa influenssan kourista ja voin kertoa, että ihan hetkeen en olekaan näin kipeä ollut enkä toivo samaa kohtaloa kovin monelle.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.2.13 00:43:09

Niinpä, miksi pariutumisen tarve on niin suuri? Noh, mulla se nyt ei niin suuri oikeastaan ole, ennen ihan olematon. Olen aina tavallaan viihtynyt yksin, mutta toisaalta yksinäisyys ahdistaa. Kai sillä biologisella kellollakin on merkitystä, joillakin saattaa olla suurikin lisääntymisen tarve. Toiset (kuten minä) taas kaipaavat turvallisuuden tunnetta, tasapainoa ja merkitystä elämään, läheisyttä, mitä näitä nyt on.

Tohon "pitäiskö yrittää" en tahdo sanoa mitään etten vahingossa lannista sinua, koska en itse yleensä viitsi yrittää jos on pienikin epäilys siitä, ettei homma wörki (ja therein lies the problem!). :P Joku reippaampi ja positiivisemmalla asenteella siunattu nyt tänne jakamaan Eloa:lle viisauden jyviä ja hyviä neuvoja! :)

Päivämäärä:   17.2.13 00:54:43

No ei oikein irtoo :p Mä kaipaan lämpöä, läheisyyttä, seksiä ja sielunkumppanuutta jos aikoo majailla mun elämässä. Mutta satunnaisia (lue, jatkuvia...) puutostiloja lukuunottamatta tää elo menee kyllä aivan mainiosti yksin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.2.13 00:57:03

pauke, valkosipulia varpaiden väliin ja suolavettä nenään niin lähtevät pöpöt huitsinnevadaan. Näin väittävät. En ole kokeillut :P

Mission, keksisin monen monta hevosta parempaa sijoituskohdetta ja tiedäthän itsekin ettei se kannata, mutta oma hevonen on silti saatava, I get it. Veikkausstipendi olisi tännekin tervetullut mutta perrkele, jos ei pelaa ei kuulemma voi voittaa. What's up with that? Luulin, että pelaajatilin perustaminen riittää.

Toisaalta, mitäpä sitä monella miljoonalla? Yksi riittäisi, kiitoooos :)

maasturihörhö, oliko sulle turre mukana teatterissa vai kävitkö hakemassa popparit teatterista kotiin (et kai sentään...)? Kyllä kinopalatsissa ainakin nykyään on mausteet, vaikka viime vuoden puolella ottivatkin ne joksikin aikaa pois. Hyi yäk sitä makua kun kerran erehdyin ostamaan leffanamiksi pahvipoppareita. Karkkilakko osui todellakin väärään saumaan :/

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   17.2.13 01:44:03

Nonih, äippä lähti kotia joten se on vaan mä ja Molly sitten. Komeita miehiä ympärillä, joten vetäydyn nurkkaan ja olen kuin en olisikaan...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.2.13 01:50:58

Ai kauhia mikä kohtalo olla komeiden miehien ympäröimä. Polvet notkuvat, käännyitpä miten päin tahansa, karkuun ei pääse. Äitikin jätti tyttären cityurosten armoille. Yritä Z pärjätä :)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   17.2.13 02:11:50

Älypäävisa herätti kesken unien :)

Ruoste: Kiusataas viel: mustavalkonen, pörrönen, syö entisaikojen suksisauvoja... ;)

Päivämäärä:   17.2.13 02:29:41

Oijoi, mä oon nörttiyden huipentuma... Ei noille kehtaa mitään sanoo! Lisää viinaa???

Lähettäjä: Banglaroad 
Päivämäärä:   17.2.13 02:34:20

Huomenna tai tänäänkään ei ole työpäivää. Edelleenkään en koko viikonloppuna ollut missään baarissa. Osaan tietty tanssia ja haluaisinkin mutta, kun viihdyn kotona enimmäkseen. Laita viestiä tällaiselle perusmiehelle ja ei oo luurangoja tms. kaapissa.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   17.2.13 02:36:50

Kyllä kaapissa kuuluu olla muutama luuranko.

Päivämäärä:   17.2.13 02:38:38

Kävin viemässä koirat iltalenkille ja mustarastaat lirkutteli siellä ihan kuin kesällä! Oi että, mä niin tykkään niiden laulusta, paras ääni maailmassa:)

Meniskö saunaan, piti mennä jo aikoja sitten mut eipä tullu mentyä...

Lähettäjä: Banglaroad 
Päivämäärä:   17.2.13 02:46:37

Oon sinkku vissiin lopun ikääni. Onneksi en ole persaukinen, sellanen.

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   17.2.13 03:14:25

Onks kaikki sinkkulassa jo sammunu?

Päivämäärä:   17.2.13 03:29:58

Jeejee, onnistuin sitten ainoan, tosin liian lyhyen ehdokkaan karkottamaan whisky tietämykselläni.. Pilkku tuli ja mä istun kahden whiskylasin kanssa itsekseni. Hyvin mä vedän...

Päivämäärä:   17.2.13 03:37:22

Z, eikun viskit tauluun ja baarin ovella isket viel silmää pokelle... jos ei toimi niin taksikuski on sitten se viimeinen oljenkorsi :D

Päivämäärä:   17.2.13 03:40:29

Lahjoitin whiskyt pois, kohta taksijonoon. Helsinki sucks!!

Päivämäärä:   17.2.13 03:40:47

Voi ei, Z ja Molly :D Oisit sanonu aikasemmin, mä oisin voinu tulla mollyyn ku lukuunottamatta niitä nigerialaisia niin paikka itsellään on kiva :)

Mä tein ittestäni jälkkärin! Saunan jälkeen, hiuksiin omenaa, limeä, ja suklaa-vaniljaa, naamaan mandariinia, kainaloihin orvokki-avokadoa ja kropalle kookosta :D Siinä ois joku hajuyliherkkä kuollut moiseen kakofoniaan :D No, sen mtä olen kysellyt ihmisiltä ja itekin haistellut ja päätellyt niin kuvuttuaan tuoksuista jää iholle hentoinen pähkinän tuoksu ja hiuksiin häivähdys suklaa-vaniljaa, kaikki muut oikeastaan tuoksuvat vain annostellessa. Olen siis nougat!

Ja sitten vois alkaa painumaan pehkuihin saunanraikkaana ja hyväntuoksuisena, pehmeän ihoni kanssa, yksin.

Päivämäärä:   17.2.13 03:52:03

Heh heh, hedelmäsalaatti :D

Päivämäärä:   17.2.13 03:54:21

Uuuh, Mission, oisit tullu, olis kelvannut tommonen hedelmäbaari mulle ;) vaikka hetero olenkin! Nää miehet on naisellisimpia kuin mä...

Päivämäärä:   17.2.13 03:59:32

Joo kyllä tää hedelmäsalaatti ois tartuttanu tuoksut suhunkin niin olis miehet vaan pyörtyilly siinä hajuvanassa seuraamassa :D

Mutta nyt nukkumaan, öitä! :)

Päivämäärä:   17.2.13 04:26:07

Hih, saa sinkkunainen pojat ihan uusia ajatuksia ;) nyt actionia tai me tytöt ruvetaan viihtyyn liian hyvin keskenämme :D

Päivämäärä:   17.2.13 04:39:52

Siis tarkoitin sinkkulan. Mut kiva et iPhone korjaa mun "erheet"...

Päivämäärä:   17.2.13 04:48:31

Se on toi iPhöyne hieno kapistus, saa melkein selvästä päästä kirjatun tekstin ihan järjettömäksi..

Päivämäärä:   17.2.13 04:54:46

Selvääkin selvempi :D tällä kertaa sentäs selvisin ilman pahoinpitelyä Helsingin taksijonosta... Ei sillä, et oisin väkivaltainen luonne, mut Hesalaiset ei vaan tykkää mun naamasta?!? Viimeksi samalla paikalla sain turpaani mua 10 v nuoremmalta tytöltä (???), koska luuli mun iskevän kaverinsa miestä. Ei pelkoa, hei... Akka joutui maksumieheksi...

Päivämäärä:   17.2.13 05:02:05

Puukkoa kupeeseen, nyrkkiä nenään, piikkiä pakaraan, kaasua kasvoille, taistelua taksitolpalla... siitäköhän se koostuu viikonloppu pääkaupungissamme?

Onneks oon mualainen.. :D

Päivämäärä:   17.2.13 05:06:52

Mää pysyttelen myös mieluusti mualaisena, nää hesalaiset on ihan oma rotunsa! Vaan nyt nukkumaan, aamupäivästä matka taas kohti kotia ja tallia ja mun ihqua ruunanrutkua <3

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.2.13 09:31:03

Huomenet sinkkulaan!
Täällähän on rauhallinen yö ollut?
Yössäkö muut on porskuttaneet, kun ei ole täällä näkynyt?
Miten se 10.3 Messuhalli?
Olisiko ketään tulossa?

LähettäjäM 
Päivämäärä:   17.2.13 09:50:10

Huomenta.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.2.13 10:18:49

Aaaaa kato maasturihörhö tyhmäkin tajuaa lopulta kun tarpeeksi vinkkejä annetaan :D En taida sittenkään olla parhaimmillani pyolenyön jälkeen, vaikka yökyöpeleihin luulinkin kuuluvani. Olen ollut hereillä noin minuutin mutta silti nyt raksuttaa paremmin. No toivottavasti seura ja leffa olivat hyviä vaikka popparit eivät olleet :)

Huomenta tyypit! Kannullinen kahvia ja iisejä biisejä sunnuntaiaamuun, eikös niin? Oisko pannarin paikka kans?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   17.2.13 10:37:47

Ihan voileivällä mennään täällä. Kuulostaa noi blinit melko ylelliseltä. Kahvia toki kuluu puoli pannua.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.2.13 10:50:29

Mun alkoi kummasti tehdä mieli hedelmäsalaattia ja vaniljakastiketta, kun lukaisin läpi loppuyön viestit.

Blineistä en piittaa mutta viime pyhänä sain venäläisiä rahkalettuja, ne olivat huisin hyviä. Parempia kuin itse väsäämäni keskiyön amerikkalaiset pannukakut, mutta ei kerrota sitä kenellekään.

Biiseistä easyin, ja kuuluu ehdottomasti sunnuntaiaamuun.
http://www.youtube.com/watch?v=MCaLM8cm5c0

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   17.2.13 11:17:34

B:ltä kysyisin (eikä tämä ole nyt mitään veetuilua) että jos olet lähdössä pitkäksi aikaa ulkomaille kuitenkin, niin miksi sä nyt etsit naista Suomesta? Eikö se ole vähän epäreilua sitä mahdollista naista kohtaan? Tai siis ainakin on sitten hyvä tehdä selväksi, ettei tässä ole mistään loppuelämän suhteen etsimisestä kyse. Kai?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.2.13 11:32:17

Muutko muka vielä nukkuvat? Paitsi ., joka on varmasti jo tallilla, sekä Tirli ja vähäsanainen Hra M. Noh, lataan joutessani jukeboksin täyteen poletteja.

Ehkä enemmän aamuyön fiilistä, mutta maistuu kyllä mulle ainakin aamukahvinkin kanssa.
http://www.youtube.com/watch?v=1IGd38zT6H0 Massive Attack - What Your Soul Sings.

Kun kerran vauhtiin pääsin...
http://www.youtube.com/watch?v=DqP8BWxua8w Seether - Broken

Tämäkin on saattanut lipsahtaa aiemminkin. Saletisti onkin, on niin ihku. :P
http://www.youtube.com/watch?v=mhkjHD2LoNw Stone Sour - Hesitate (acoustic)

Mobyn laardibiisi soi edelleen päässä silloin tällöin
http://www.youtube.com/watch?v=ecTm6G7AjcM

Päivämäärä:   17.2.13 11:48:31

Vitsi miten tukkoinen olo :/ niiskuti niiskuti, olen niiskuneiti.

Tänään aion tehdä laskiaispullia kun viimeviikonloppuna en niitä tehnyt. Aion viettä niiiin lökösunnuntain sohvan nurkassa ettei toista! Noh, koiran kanssa toki lenkillä mut muuten kyllä otan rennosti. Huomenna on mukava kehityspäivä (tarkoittaa siis sitä että huomenna on ihanan rauhallista, ei hälinää eikä melua eikä kiirettä vaan saa istua rauhassa ja vajota omiin ajatuksiin) ja sit tiistaina työpäivän jälkeen kohti lakeuksia loppuviikoksi :)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   17.2.13 12:22:56

Huomenia vai pitäskö täs kohtaa päivää jo sanoa että päivää.

Taas oltais vuoden lähempänä eläkettä :D Eilisen vanhenemisen kunniaksi painelin ihan stadin yöhön parin frendin kanssa ja tapani mukaan tietenkin kuskina :D Mut tulipa taas kerran todettua ettei noi juottolat oo kyllä mua varten, kylhän siel on vaik minkälaista vipeltäjää, mut...

Mix of the day made by dj rusty.

Päivämäärä:   17.2.13 12:26:48

Myöhästyneet synttärionnittelut Jysse :)

Mä päätin eilen että mun uusi motto on: etsin kunnes löydän. Ja se pätee kaikkeen, ei ainoastaan miehiin :D

Päivämäärä:   17.2.13 12:43:06

Hitsin sisäinen kello, kun ei salli mun nukkua edes kevyttä krapulaa pois. Ehei, viideltä petiin ja kasilta ylös. Noh, nyt oon rötvänny äipän nurkissa, joten kohta vois lähteä Nääsvilleen takaisin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.2.13 12:47:07

Stalkkeri tiesi mikä päivä eilen oli muttei viitsinyt huudella :P Onnittelut Jysselle :) Eilen olisi kannattanut pyörähtää paikallisessa (varucca), sillä kaikki kylän naiset taisivat olla siellä. Vipeltäjää olisi sielläkin siis ollut joka lähtöön, ja kotimatkakin olisi ollut lyhyempi. Eikö sullekaan kerrottu, että hunksit tulivat kaupunkiin? :D

Kivahan tuolla cityssä on välillä käydä pyörähtämässä mutta ei sitä baareissa hengailua jatkuvasti jaksa. Yökerhoissa varsinkaan, johan se nimikin kertoo, että ne ovat ihan YÖK. :)
http://www.youtube.com/watch?v=DSY2f2Wt9BU HBD!

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   17.2.13 13:38:47

Kiitos onnitteluista.

"Äitiiii! Netissä yks nainen sano et se alkaa rupee vaklaa mua" :P Tuol mun sivuilla taitaa olla aika vähän stalkattavaa ;) muutama todella vanha kuva ja nekään ei ole musta :D Tulee käytettyä tota facee lähinnä yhteyden pitoon/häppeninkien järkkäämiseen.

Ei sitä Hunksien mainosta voinu olla ohittamatta Kyrsälän sanomista... Kavereita ja mua ei oikeen sytytä noi Espoon/Kirkkonummen kuppilat. Toisekseen silloin harvoin (ja toi harvoin on todella harvoin), kun lähden baariin niin kyl suunta käy tonne isolle kirkolle. Ei sen puoleen ei me eilenkään baarissa oltu, istuttiin iltaa Teerenpelissä...

Päivämäärä:   17.2.13 15:32:02

Onnea Jysselle vanhenemisen johdosta! :)

Heräsin vasta. Iloset 12 tuntia unta ja ihania unia:) Ei kai mul mitään univelkaa ole? Onneks on viikko aikaa nukkua niitä pois :)

Nyt vietävä noi koirat, ovat vähän sitä mieltä et ois kuulemman hätä...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.2.13 17:06:16

Mäkin tässä askartelen vielä kaikenlaista, niin ei oo nyt ehtiny istuskella koneella. Mut eiköhän tää tästä illan mittaan ala rauhottumaan. :p Kaikkea turhaa vaan kertyy aina, mut toisaalta onneks ei tarvi korjailla kun omat jälkensä. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.2.13 17:07:23

ps. Niin ja onnea vaan Jysselle. \o/

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   17.2.13 17:13:06

Jysselle onnea! Tuliko paljon lahjoja?

Idässä on ollu tänään heppailupäivä :) Ensin kävin ratsastamassa uljaalla ratsullani, ja sitten vielä laitettiin avustajan kanssa molemmat pikkupojat valjaisiin; kyllä niistä vielä ajohevosia tulee, vaikka vähän hitaanpuoleisesti tuo opettaminen eteneekin. Nyt on taas vilu ja väsy, joten teetä sisuksiin ja sitten ehkä päivänokosille..?

En muuten päässy unissani sinne Bora Boralle. En tiedä pääsinkö mihinkään, kun en viime yön unia muista, mutta ne kolme peittoa kyllä lämmitti lopulta ihan tarpeeks ilman etelänmatkauniakin.

Päivämäärä:   17.2.13 17:26:14

Melkein parempi, ettei vähäksi aikaa pääse minnekään lämpimään JA sitten taas joudu kestämään tätä ilmastoa.

Täälläkin on kolme peittoa.

Päivämäärä:   17.2.13 17:32:21

Hevosenhajuista myöhäistä iltapäivää sinkkulaan:)!
Täälläkin meni tämäkin päivä eilisen ohella hevostelun merkeissä.
Mikäs sen mukavampi tapa viettää viikonloppua:).
Mulla kun ei viikonloppuisinkaan kohmelo kiusaa ja nukun kunnon yöunet.
No, ei muuten kyllä olisi mitään jakoa kisoihin, joten lienee jo sanomattakin selvää, ettei baareilu ja kännääminen kuulu ohjelmistoon kun maksimissaan muutaman oluen tai kuoharipullon verran, jumpsuit-tyyliin kotona...
Miten noi baarit on niin last season tällä iällä:)???

Päivämäärä:   17.2.13 17:50:09

Vaihdoin Canalille ja siel pyörii joku typerä Channing Tatum leffa, mietin tässä ihmeissäni että miks se listataan hottiksien listalle täällä heppanetissä jatkuvasti, ei pysty ymmärtämään....

Baarit on ihan hyviä paikkoja viettää aikaa hyvällä porukalla:) Mutta baariin meno vaan siks että pitää päästä baariin? No semmosta baaria ei vielä oo tehty että tälläkään iällä enää tulis hinkua vain siksi lähteä :p Baarit pysyy huudossa vielä kun käy tarpeeks harvoin, sillon on ihan kivaa. Ja ite tykkään kyllä eniten sellasista missä on esimerkiks joku rokkikeikka, tai sitten ihan pubimeininkiä.

Hei, deppi ilmesty tohon leffaan! Oho...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   17.2.13 17:59:49

Onnea Jysse!

Mulla oli töitä tänään. Huomenna meinaan pitää vapaapäivän.

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   17.2.13 18:26:11

Olipas tänään ruunan kanssa olo kuin inttipoijjailla sulkeisissa: "Eteen poistu, taakse poistu, käännös vasempaan päin, poistupoistupoistu.." :D Maastoutumisharjoituksetkin olivat varsin lähellä, mutta ilmeisesti on vielä vanhalla akalla sen verran refleksit kohdillaan, ettei lopullinen erkaantuminen tapahtunutkaan. :D

Päivämäärä:   17.2.13 18:30:27

Jysselle tosiaan onnittelut!!
Paljonko pykäliä mittarissa?
Juu, Mission, kyl mä mieluiten nautin ne oluet tai kuoharit kotona miehen kanssa ennemmin kuin baarissa ja meen sit ennen aamua kullan kanssa tuutumaan;)....
Joo, haavekuviahan tollaiset vaan on...
Elämä on...huokaus!!

Päivämäärä:   17.2.13 18:41:31

piste, jos tosta Kessusta tulee sulle semmonen? ;)

Mä taidan lähteä faijan herkkupöydän ääreen, illalla ehkä kattelen uusimman Superin, siinä mulle miestä sitte :p Tosin vaan jos tuun ajois kotiin, sitä ei voi kauheen myöhään kattoa kun ei oo tekstejä niin tarvii volaa pitää vähän reilummalla...

Päivämäärä:   17.2.13 18:41:42

heh, Panda kuuluu samaan "maastoutujien" ryhmään kun mä:)!
Välillä viittä vaille, toisinaan maastoudutaan jaloilleen, silloin tällöin "kynnetään" huolella ja isot vaot...:)....

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.2.13 18:43:12

Mä vielä laittelen jauhelihakeittoa ja siivoilen. Tuleekohan tänään mitään hyvää telkkarista. Jesse oli lenkin aikana tuonu mulle jonkun vihkosenkin, missä oli kaikkea pelastavaa. Löytyisköhän sieltä pelastus. Viimeks sain ihan cd-levyn missä on kaikkea hengenllistä musaa.

Päivämäärä:   17.2.13 18:50:08

Minski, tänään tulee walking dead! Mut sä oot varmaan kattonut sen :)

Mulla olis huomenna vasta siivouspäivä. Jos viittin;) Ei paniikkia, lomalla ei hötkyillä :p

Ai Jesse pelastaa, vitsit, pitäsköhän kokeilla jos se pelastaiski, ehkä mulla on siks koirat kipeenä ja rahapula ja miehenkaipuu kun ei oo tota jesseä tullu kauheesti kummarreltua:p

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   17.2.13 18:57:26

Meille ei viimeks edes uskaltaneet yrittää sisälle nuo Jeesus pelastaa -tyypit. Satuin näkemään niiden tulevan, niin pyysin sitten koirankin tervehtimään. Tuommosesta setteristäkin saa hieman provosoimalla melkoisen mekkalan ulos. Vaikkei se ikinä tekis pahaa kenellekään, halailis ja pussailis vaan vähäsen, niin onhan sillä aika vaikuttava ääni kuitenkin. Niin täti sitten vaan tyytyi pysyttelemään suosiolla oven ulkopuolella =D Tais jäädä ne sen jakamat opukset taas kerran lukematta, kumma juttu sinänsä, kun jonkunlaisen pelastuksen tarpeessa tässä taitas olla itse kukin... :p

Päivämäärä:   17.2.13 18:59:24

Mission, KESSU pakeni takavasemmalle, kun ehdotin treffejä....

Päivämäärä:   17.2.13 19:04:43

piste, ei kai... Jos sillä on jotain muuta vaan nyt menossa elämässä ettei kerkii? Tai jos se haluu tulla sit sinne kisoihin, sinnehän se vaikutti olevan innoissaan tulossa.

Noniin, osuus iltalenkki porukoille ja maha täynnä ryömien takas alkaa nyt:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.2.13 19:04:46

Mission: No niin tosiaan tulee, mutta en laskenut sitä tälle päivälle, koska jenkeissä ollaan sellaset 8-12h meitä jäljessä, joten pitäis valvoa tonne jonnekin aamu viiteen, jos haluis kattoa sen suoriltaan jenkkien tahtiin. Siks katon sen vasta huomenna heti kun mahdollista. Mut totta tosiaan, ei tässä oo enää kauaa uuteen jaksoon. :)

Jooh, jesseä tarjosivat mullekin taas, mutta ei toi oikein oo ollu mun juttuni. Mulla on kyllä kiva yläkerran naapuri, kun välillä se sunnuntaisin herättää mut kymmeneltä jumalanpalveluksella, kun se popittaa niitä virsiä niin kovaa. :D Mut ei taida jesse autella noissa jutuissa oikein mitä sä olisit vailla. :p

Niina: Sullahan onkin oikein tehokkaat karkottimet siellä. Pitäisköhän munkin kokeilla murista postiluukusta. :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   17.2.13 19:05:29

"Jysselle onnea! Tuliko paljon lahjoja?"
Ei tullu ainuttakaan, jos ei itse itselleni ostamaa lahjaa :P

"Paljonko pykäliä mittarissa?"
32

Meikäläistä ei oikeen sytytä sellaset baarit jossa soi musiikki niin kovalla ettei ajatuksiaan kuule, klubit/keikat on sitten toinen juttu. Toisekseen jos tollaseen baariin eksyy niin siitä saa sit kärsiä todella pitkään jäätävänän kovan tinnityksen muodossa. Ennemmin sellanen paikka missä pystyy juttelemaan huutamatta. Toi tinnitys ja se ettei mulle oikeen brenkku maistu on ne syyt miksei mua löydä baareista, mielummin käytän sen ajan johkin hyödyllisempään, kuten himassa idlaamiseen :D

Niin ja kiitos onniteluista.

Päivämäärä:   17.2.13 19:08:17

Juu ei kyllä Jesse kumppaneineen oo munkaan juttu... Terveisin se joka ala-asteella ensimmäisillä ussan tunneilla katto pitkään ja hitaasti luokkakaverietaan ja kyseli että uskotteko ihan oikeasti johonkin leijaleviin suojelusenkelihin, eikä meinannu pysyä nahoissaan kun muut oli niin "tyhmiä" :D Suvaitsevaisuus on niistä ajoista kehittynyt mutta usko ei :p Niin, enkä tosiaan jääny niille ussantunneillekaan, ne loppu heti alkuunsa... ;)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   17.2.13 19:10:08

Kessu taitaa olla niitä meihiä, jotka kyllä puhuu, muttei tosi paikan tullen uskallakaan.

Jysse: oon ihan samaa mieltä. Baarissa pitää voida jutella huutamatta. Ja musiikki on tosiaankin liian kovalla, jos kotiin mennessä tinnittää. Tampereella oli joskus sellainen yökerho, missä musiikkia luukutettiin niin lujaa, että tarjoilijoilla oli kuulosuojaimet. Kai se sitten oli hienoa, mutta mulle tuli sen metelin takia viidessä minuutissa fyysisesti paha olo ja piti lähteä pois.

Päivämäärä:   17.2.13 19:27:51

Juu Mission, voihan KESSUlla olla vaikka säätöö...
Koskaan ei tiedä, kuka tulee vastaan...;)!

Päivämäärä:   17.2.13 19:37:15

Kotiuduttu tallin kautta jo muutama tunti sitten. Aloin ihmetteleen, kun kämppä on vilpoisen tuntuinen, vaikkei ulkona ees ole pakkasta. Kunnes selvisi, että yks sulake oli pamahtanut ja sen alla lukee että lämmitys. Ja oliko kaapissa ylimääräistä 16A:n sulaketta? Mitäs lottootte..? No, huomenna sitten kaupan kautta kotio.

Taidan mennä paistamaan plättyjä :) Voi sitten maanantaina aloittaa ankaran loppukirin ennen Thaimaan reissua. Kahdessa viikossa bikinikuntoon... yeah, right! :D

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   17.2.13 19:46:14

. : Mulla on onneksi viime vuosina jäänyt vaan tuohon kastiin "viittä vaille". :D Viimeksi maastoutunut kunnolla viitisen vuotta sitten, ja nythän se putoaminen sitten vasta kammottaakin. :/

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.2.13 19:51:55

"...Channing Tatum leffa, mietin tässä ihmeissäni että miks se listataan hottiksien listalle täällä heppanetissä jatkuvasti, ei pysty ymmärtämään"

Mission, oletko nähnyt leffan Magic Mike? Siksi. :P Ei ole mun makuuni toi tyyppi ollenkaan, mutta jumantsukka, mikä kehonhallinta, mitkä muuvsit!

Päivämäärä:   17.2.13 19:58:09

Tirli, katsotaan ennenkuin kynitään;)!!!
Panda, tippumiseen tulee rimakauhu, jos pysyy kyydissä pitkän putken.
Mulla oli sama tunne, kunnes oripoika tuli taloon. Se on niiiiinnnnn sairaan nopea, et sieltä lähtee kuin tykin suusta, jos sattuu vähänkään painoavut erisuuntiin täydessä vauhdissa...
Se kun on oppinut painoavut kirjaimellisesti oikein ja tuo nuoruus vielä vaaputtaa puolelta toiselle, joten meillä ollaan normisti joko viittä vaille, maastoudutaan tai kynnetään, silloin kyllä syvää vakoa...:)!!!

Päivämäärä:   17.2.13 20:15:06

vitsi... alkaisiko vielä paistaan lättyjä, alko tekeen mieli. Z mokoma!
Oon kyllä syönyt tänään liikaa laskiaispullia. Voi rähmä, menipä tää nyt hankalaks.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.2.13 20:20:14

Jaa täällä aletaan herkkuja paistelemaan. Mä en kyllä nyt mee tohon vipuun, vaan pysyn tiukkana. Tuli jo syötyä kebabia tossa viikolla, niin se riittäköön tälle viikolle.

Täällä ne vaan taas kuolailee jotain tutumeita. Onkohan se meidän normaaleiden kuolevaisten parempi siirtyä sivummalle. :P

Lähettäjä: Karo 
Päivämäärä:   17.2.13 20:25:49

Iltoja sinkkulaan.
Se ois vielä yks päivä töitä ja sit "viikonlopun" viettoon taas, oispa ihanaa jos sais nukkua molempina päivinä niin pitkään kun haluaa. Jostain syystä mua väsyttää nyt ihan kokoajan niin paljon et ei tuu enää kohta mistään mitään. Tänäänkin meni töissä ylitöiks ihan vaan sen takia, että törttöilin typeriä asioita just ennen kotiin lähtöä. Meinasin jo repiä pelihousuni kun en ensin tajunnu että mikä mättää, sit meinasin repiä ne samaiset housut sen takia kun tajusin että ihan oma ajatusvirhe, ja oisin säästäny aika paljon aikaa kun oisin vaan keskittyny vähän paremmin.. Tai muistanu että mitä kaikkee pitääkään tehdä, lähinnä se tuo muisti taitaa olla mulla se mikä reistaa jos rupeen olee väsyny, ja/tai on kiire.

Näin viime ja toissa yönä unia exästä. Mietin jo tänään et pitäsköhän sille ihan soittaa, kun se nyt tuntuu alitajunnassa pyörivän, vaikka en muistakaan sitä tietoisesti ajatelleeni ihan hetkeen. Ollaan siis erottu jo useampia vuosia sitten, mutta ihan hyviä ystäviä edelleen. Yhteydenpito on kyllä jääny nyt vähän vähemmälle kun ei asuta enää samassa kaupungissa, eikä se oo esim. facebookissa ollenkaan.
Tai sit ne on nuo unet mitkä mua väsyttää, ihmekös jos ei saa kunnon yöunia, kun kaiket yöt seikkailee exän kanssa :D

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   17.2.13 20:25:50

Onnea täältäkin!

Viikonloppureissu on takana, nyt oon taas tyytyväisenä kotona. Tuli nähtyä sukulaisia oikein urakalla. Huomenna on taas paluu arkeen.

Tää seuran puute on alkanut taas vaivata. Ikuisuuskysymys: mistä löytää kiinnostavaa seuraa vai onko se täysin tuurista riippuvaa?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.2.13 20:28:47

Hah! Kerros sitten Z jos onnistut, MITEN ihmeessä onnistuit saamaan rangan parissa viikossa biksukuntoon. En tosin tiedä lähtotilannettasi, mutta eikös se rantakunto ole omasta mielestä aina vain muutaman kilon päässä? Mulla noin viiden, joka kesä, lähtöpainosta riippumatta :)

Jee jee jee, hyvä valkku takana, heppa super, kuski taas vähän ruosteessa mutta muuten ookoo. Viikko paketissa :) :) :)

Jysse, sama juttu, omien kylien kuppiloissa tuli silloin kymmenisen vuotta sitten pyrittyä ahkerasti, enää ei kiinnosta muuten kuin muistelumielessä. Tohon oman kylän paikkaan ei saa ketään edes väkisin :P Jostain kumman syystä mekin päädymme useimmiten sinne Teerenpeliin silloin harvoin, kun nykyään tyttöporukalla lähdetään ulos. Ja mikäs siellä on ollessa, kukaan meistä ei onneksi viihdy niissä paikoissa, joissa musaa soitetaan nupit kaakossa (tai sen on páskaa).

Niin, ja kuppilassa täytyy olla mukavat soffat. Ei ole silti kotisoffan voittanutta :) Ihanaa olla tylsä ja mukavuudenhaluinen!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.2.13 20:33:19

"Täällä ne vaan taas kuolailee jotain tutumeita. Onkohan se meidän normaaleiden kuolevaisten parempi siirtyä sivummalle. :P"
Eijei, ku ne normaalit kuolevaiset just ovat niitä ihania. Noi sliipatut, kivestä veistetyt hunksit ovat niitä satuolentoja, kyklooppien sukua ja yksisarvisten kavereita. Eikös se ole tullut jo selväksi? :)

Päivämäärä:   17.2.13 20:37:22

Jep, 5 kiloa, mut jos vaikka 2-3 lähtisi, niin ei olis niin pöhö olo. Nyt on maha täynnä lettuja, omppuhilloa ja maitoa. Joten tästä on hyvä aloittaa :D

Päivämäärä:   17.2.13 20:40:07

Äh siirrän lätyt huomiselle.

Joo mäki haluan sit tietää miten Z pääsee parissa viikossa rantakuntoon :D tosin tällä hetkellä oon enempi sen puolella et pystyn siihen itsekin O_O ihmeellistä, mun kuntoilu on auttanu!:) tosin nyt kun tää plösö pulla-olo niin ei siltä kyllä paljo tunnu.

Syvämiete, se on varmaan ihan täysin tuurista riippuvaa, tosin ehkä omalla panostuksella on myös vähän asiaa siihen :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.2.13 20:52:47

ruoste: "Eijei, ku ne normaalit kuolevaiset just ovat niitä ihania. Noi sliipatut, kivestä veistetyt hunksit ovat niitä satuolentoja, kyklooppien sukua ja yksisarvisten kavereita. Eikös se ole tullut jo selväksi? :)"

Heh, no joo kunhan piruilin vähän, kun täällä on taas kuolaamiset käynnissä. :D Kävin vaan tiskaamassa loput tiskit, niin tuli tehtyä illan viimeiset arkiaskareet pois alta. Nyt voinkin sitten nöräillä kaikessa rauhassa.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   17.2.13 20:53:40

Z: eiks sun siwassa oo 16A sulakkeita? Tuu hakeen multa, jos ei.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   17.2.13 20:53:49

Te katsotte selkeesti aivan liian vähän TV-Shoppia. Siellähän esitellään jos jokin moista laitetta jolla karisee kilot melkein itsestään. Esim. tätä kun pitää sen pari viikkoa 24/7 niin kyl on kuosis ;)

ruoste, häpeillen myönnä etten ollu aikasemmin käyny koko Teerenpelissä, mutta oli kyl jees mesta ja se musa mitä ne siel soitti oli tunnelmaan/paikkaan sopivaa.

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   17.2.13 20:56:44

pauke: joo, minäkin olen alkanut kääntyä vahvasti tuurin puoleen. Pitäis varmaan alkaa lottoamaan, ehkä sillä saralla se onni vaan odottelee ;).

Aaa, nuo loistavat kuntolaitteet! Eikö täälläkin monella ollut kuntoprojekti menossa? Nyt kaikki kuosiin ihan itsestään!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   17.2.13 20:57:40

Mä olin reilun tunnin lenkillä. Hölkkää ja kävelyä. Kiva fiilis, kun sain aikaiseksi lähteä.

Päivämäärä:   17.2.13 20:58:24

Kait siellä olis, mut oon niin laiskalla tuulella, etten jaksa mennä kattomaan. Sehän on tossa niin kaukana :D Suurin osa toimii, ei jaksa vaivautua vielä!

Hui, että pitikin avautua, nyt tulee paineita! Mutta ehkä se myös lisää motivaatiota ;) Aamusta heti vaikka pari vatsalihasta ja evääksi jotain salaattia... Uh.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.2.13 21:01:33

Tässä on muuten aika hyvä yläkropan vahvistaja.

<http://www.hundredpushups.com/#sthash.t9PvT3Qj.dpbs>

Joskus kävin läpi ton ohjelman kahdeksassa viikossa, että tässä ehtii vielä hyvin ennen kesää kiireisemmätkin punnerrella. Ei tietysti ehkä pelkästään tota kannata tehdä, mut toi on sellanen aika hyvä kiireisen menijän kunto-ohjelman täydentäjä. Voin suositella lämpimästi. :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.2.13 21:02:25

Ei näköjään linkki toiminu.
http://www.hundredpushups.com/#sthash.t9PvT3Qj.dpbs

Päivämäärä:   17.2.13 21:05:41

Toki Hunkseja on kiva kuolata, mut se jää siihen:).
Kyllähän sellaisen ottais, jos sais, mut karu todellisuus lyö vasten kasvoja....

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   17.2.13 21:05:59

Oho! Se oli näemmä kympin lenkki. :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.2.13 21:07:35

Z, no se pari kolme kiloa nyt lähtee ihan sillä, että hikoilee ja syö kevyesti sen parin viikon ajan. Sillä se lähtee millä on tullutkin, syömällä hyvin :) Ennen lomaa riittää, että saavuttaa sen pikkasen kevyemmän olon, vaikka ne maagiset pari kiloa lähtisivätkin vain siitä salakavalasti kertyneestä pöhötyksestä eivätkä vuosirenkaista. Kummasti se pienikin pudotus kuitenkin piristää mieltä ja parantaa lomafiilistä. Rannallakin kehtaa silloin loikoilla ilman burkhaa vaikkei sitä lopullista tavoitetta vielä olisikaan saavutettu.

Korvien välissä nuo kilot taitavat loppupeleissä olla... Mun pääkoppani ainakin painaa tällä hetkellä noin sata kiloa, vaikka nahoissani edelleen asuu se sama vanha kolmekasin mediumnainen :D

Päivämäärä:   17.2.13 21:08:37

Ehkä tässä on menossa sinkkulan isojako.:) Pitää myös miettiä, mitä pelimerkkejä itsellä on jaettavana.

Päivämäärä:   17.2.13 21:10:27

ruoste, komppaan täböllä. Tavoittena onkin se hyvä mieli, ei mallivartalo :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.2.13 21:12:20

"Toki Hunkseja on kiva kuolata, mut se jää siihen:).
Kyllähän sellaisen ottais, jos sais, mut karu todellisuus lyö vasten kasvoja...."

Tää on muuten jännä, kun mä oon aika monesti kuullut, että naiset kuitenkin pitää enemmän sellasesta miehestä jolla on vähän mahaakin ja rasvaa kropassa. Tai sitten ovat vaan sanoneet lohdutukseksi näin, mutta vähän siinä uskossa oon kuitenkin, ettei sellanen tiukka kroppa oliskaan se paras.

Karu todellisuus tossa on sekin, että semmosen kropan ylläpitäminen tarkoittaa sitten sitä, että mies on jatkuvasti treenaamassa. Ei se ihan itsestään pysy ja ruokavaliokin on aika tiukka, ettei siinä paljoa ulkona käydä syömässä tai vedetä mitään epäterveellistä.

Päivämäärä:   17.2.13 21:17:18

Vähän etuajassa viimeksi kommentoin, esim. lukematta ruosteen ja pisteen viestejä

Jotenkin vaikea verrata karhukoplaa tai hunkseja. Vaikka niihin samoja ominaisuuksia tarvitaan.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.2.13 21:39:26

."Toki Hunkseja on kiva kuolata, mut se jää siihen:).
Kyllähän sellaisen ottais, jos sais, mut karu todellisuus lyö vasten kasvoja...."
Minä en ottaisi. Enkä kyllä saisikaan, kun ei ole kummosilla pelimerkeillä itseä siunattu :D

M_R:"Tää on muuten jännä, kun mä oon aika monesti kuullut, että naiset kuitenkin pitää enemmän sellasesta miehestä jolla on vähän mahaakin ja rasvaa kropassa."
Juuri näin. Sopivan pehmeä miehen olla pitää :) Luiseva ei ole kiva, ei naisissa eikä miehissä, eikä tuollainen huippuunsa trimmattu atleetti. Siinä on jo liian monta muhkuraa yhdessä massussa. Tai siis voihan tuollaista "täydellistä" vartaloa olla kiva katsella, mutta that's it. Hyvinvoivan ihmisen terve vartalo on kaunis. Ääripäät eivät aina näytä hyvinvoivilta eivätkä terveiltä, siksi ne eivät niin viehätäkään.

Päivämäärä:   17.2.13 21:41:14

kurnau, kyllä karhukoplankin sällejä kuolaa erittäin mielellään, mut nekin jää valitettavasti kuolausasteelle...:).
Huokailu sen enempää kuin kuolailu eivät ole syntiä...;).

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.2.13 21:46:45

Hunkseissa ja karhukoplan pojissa on se ero, että ensin mainittujen kanssa tahtoo tosipaikan tullen tehdä lähempää tuttavutta, jälkimmäisen ryhmän kanssa ei.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.2.13 21:48:21

ruoste: Niinpä, tota samaa on monet sanoneet, et kiva katella mut koskeminen on sit vähän eri asia. Munkaan toivelistalla ei oo sellanen tosi hoikka nainen jonka kylkiluut tuntee kun sitä halaa ja tuntuu et se menee rikki. Et mieluusti ihan kunnon pyrstö ja mukavasti pehmikettä. Sellanen on aika mukava, jos menee painoindeksin mukaan sinne normaalipainon ylärajoille tai vähän yli.

Mikä muuten on karhukopla? Ei varmaan kuitenkaan puhuta siitä aku ankan porukasta. :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   17.2.13 21:51:19

Minski, karhukopla alias karhu-ryhmä

http://fi.wikipedia.org/wiki/Karhu-ryhm%C3%A4

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.2.13 21:54:42

No ei Minski, vaan niistä, jotka ahdistelevat viattomia naisihmisiä valtakunnan turvallisuutta varjellessaan.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.2.13 21:56:40

Hui. Kirjauduin sisään ensimmäistä kertaa naismuistiin koska huomasin, että nickini oli tarttunut jonkun matkaan ja pakko sanoa, että gosh I look fat :D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.