Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 181

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   16.2.13 03:22:12

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=792873&t=792873

No mä alotan sitte...

Re: Sinkkujen topic 181

Päivämäärä:   16.2.13 03:24:57

Naapurin herättäminen ois tietty kova sana, jos tietäis missä se asuu :D

En ees nähny sitä aikoihin, kesällä olin tos partsil lakkaamassa varpaan kynsiä kun se jäi siihen pitkäks aikaa juttelee jotain, sen koommin en oo paljo nähny paitsi eilen, luulin et se oli muuttanu pois.

Jengithän alkaa tulla baareist kotiin niin voishan sitä mennä tohon pihalle bongaa niit suoraan takseista :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 03:25:08

Mä oon puhelimella ni on vähän vaikeeta ja viel sängyssäkin, ni ihan hyvä et alotit uuden. :)

Päivämäärä:   16.2.13 03:26:20

Ai sä oot jo valmiiks sängyssä, no jos otan sit taksin?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 03:27:38

Haha, on sulla hyvä suunnitelmat siellä seuran nappaamiseksi. Et sentään oo harkinnu soveltavas jotain omaa versioo siitä ruosteen postiluukku kyltistä? :D Mitähän siinäkin mahtais lukea.

Päivämäärä:   16.2.13 03:28:51

"Soita varttii ennen ni ehin käymää suihkussa" ? :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 03:32:10

Haha, hyvin menee viestit ristiin, mut vai suoraan sänkyyn olisit tulossa. Aika rohkeita haastelet. :p Toi vois olla ihan hyvä siihen viestiin, vaikka raikashan sä oot tietty muutenkin. ;>

Päivämäärä:   16.2.13 03:35:02

Tottakai, naiset on aina kuosissa ;) Eikä ne ees käy vessassa tai syö, tai mitään muutakaan "normaalia" :D

No mitäs pahaa siinä olis, tulisin siihen viereen vaa nätisti nukkumaan, aamulla juotais teetä ja syötäis paahtoleipää :)

Mä muuten nukun aina alasti... ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 03:38:56

Nimenomaan, sitähän minäkin et naisethan on muutenkin aika kuosissa ja niin hyväntuoksuisia ja raikkaita. :p

Jaa että noinko sen olit mielessäs kuvitellut. Että ihan vaan kiltisti juodaan, syödään ja na... siis nukutaan kun tollee alasti tuut viereen. Joo ihan todennäköistä. :D

Päivämäärä:   16.2.13 03:43:02

Räyh! No ei tasan :D

Mut onneks sä säästyt ra...psutuksilta kun oot nukahtanu aika pahasti siinä vaihees kun taksi kurvaa pihaan.

On muuten tosi järkevää kiduttaa itteensä levottomilla ajatuksilla :D Jos liittyisin nunnaluostariin niin loppuis moiset haihattelut :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 03:48:39

Ai mitäs levotonta ja kiduttavaa tossa on, jos ihan kiltisti vaan ja normaalisti oisit alasti vieressä nukkumassa. Ei mitään hätää siinä ja kädet mukavasti omalla puolella vaan. :p

Mä tässä mietin et mitenköhän toi aamuvuoro selviää näistä ketjuista. :D

Päivämäärä:   16.2.13 03:55:01

Ihan rehellisesti voin vannoa että en pystyis :D Yhtään ei kiduta moiset ajatukset. Noup. Huokaus... Kuka käski taas tätä viinakin litkimään, täähän tunnetusti auttaa jos muutenkin ois vähä sellanen laittamaton olo...

Aamuvuoro, voi parkoja :D Ehkä ne on niin tottunu että ei ne ees lue näitä :D

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   16.2.13 03:55:23

"Mä tässä mietin et mitenköhän toi aamuvuoro selviää näistä ketjuista. :D"

Ei @!#$, välillä vilkaissu tätä niin ei yövuorokaan selvii ilman kehotusta matkalipun hankintaan... joko tai.

:D

Päivämäärä:   16.2.13 03:59:19

R :D:D Sori... ;) Minkäs sille mahtaa jos on vähä sillee niinku levot... vttu, puutteessa! :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 04:01:17

Haha, no nyt sieltä alkaa jo tulemaan vähän sellasia maistissa olevan naisen tunnustuksia. :P Hmmm, tostahan vois jo päätellä kaikenlaista. Mut älä multa kysy miks ihmeessä. Taidat kuitenkin saada jotain kiksejä tästä. ;)

R: Aijaa, säkään et meinaa selvitä. Aika paha tilanne sitten jo. Aamuvuorokin saa silmitellä hetken. :D

Päivämäärä:   16.2.13 04:05:22

Minski, mitäs siitä pitäis päätellä että sä roikut siellä sängyssä puhelimella netissä ja rupattelet jonkun naisen kanssa joka kännissä puhuu levottomia, ja siis jaksat vastailla? :D

Mitä tunnustuksia, mitään en myönnä :p

Päivämäärä:   16.2.13 04:07:35

M_R nyt oiskin aika hyvä aika kysyy kaikkee mitä haluu naikkoselta kysyy...

Päivämäärä:   16.2.13 04:08:58

Just kulauttelin tossa vodkaa ihan reilusti, pistää tulee vaan niitä kyssäreitä :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 04:10:17

No mitäs siitä nyt vois päätellä. Vaikka että joku haluaa nähdä minkälainen oot tuiterissa, kun sulla on baari-iltojen jälkeen ollut aina niin lennokasta juttua. :D Ehkä myös sitäkin et oon jo aika hyvin tervehtynyt ja et mua ei ihan hirveesti väsytä. Niin ja se oon kuitenkin minä joka ei myönnä mitään. Sunhan pitäis humalassa puhua kuin papupata ja myöntää ja tunnustaa kaikenlaista. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 04:12:54

R: Selkeesti mut hei oon kuitenkin sen verran herrasmies, etten voi käyttää tota missionia tällee hyväksi, ainakaan niin paljoa. ^_^

Päivämäärä:   16.2.13 04:16:16

Aijaa, mä olen vaan tämmönen viihdenumero, Mä luulen nauravani ihmisten kanssa mut ihmiset nauraakin mulle, justjoo. Tyypillinen sinisilmäinen tynnyrissä kasvanut, näinhän se meni ;)

Vai tunnustuksia :D Ei uskalla niit hirveen pitkiä viestejä laittaa kun tää kone tarvii buutata jokatoisen viestin jälkeen, ja osa hävii jonnekin sit kun jumittaa. Mitäs mä tunnustaisin tässä... En mä tiiä, mähän kaiken jo muutenkin lässytän tänne että ei oikein tuu mitään semmost mieleen mikä ois kauheen mielenkiintosta...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 04:20:00

Älä ny missioni ala möksäämään. Yhdessähän tässä toki nauretaan tälle koko tilanteelle. Varsinkin sit aamulla kun lukee ja muistaa nää vähän terävämmällä mielellä. :p

Mut ei sitä hirveen pitkästi kannata tollasilla vehkeillä kirjotella. Kyll semmoset lyhkäsetkin tunnustukset käy ihan hyvin. :D

Päivämäärä:   16.2.13 04:24:54

Aijaa, mä en ainakaan ala näit lukemaan enää uudestaan :D

No jos mä tunnustaisin vaikka sit että oikeesti oon ehkä vähän ujo...? Mut se nyt kai on jo kerrottukin;)

En mä nyt tosta vaan keksi tunnustettavaa, ja miks mun pitää olla ainoo jolla ois jotain meheviä juttuja kerrottavana julkisesti :p

Päivämäärä:   16.2.13 04:32:00

No mutta missäs vaikkka Niina oli? Pitkätukkia kattomassa jossain... menikö hyvin?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 04:35:46

Hehe, no pitäähän sua ny vähän kiusoitella. Kuiteski tykkäät ku et potkikaan. :P Oothan sä rivien välistä jotain jo tunnustellutkin, mut vai että ujo. No ei kyllä uskois, vaikka toisaalta oot tainu ottaa aika hyvin rohkaisua. :D

R: Niina kotiutu jo ja on nukkumassa yksin. Aamulla seiskalta sit tallit mikäli oikein muistan.

Päivämäärä:   16.2.13 04:41:33

No en mä ehkä ihan sillein ujo-ujo oo, mutta vieraiden ihmisten kanssa alkuun voin ollakin. Tutut nyt ei käyttäis sitä sanaa, joskus jos sanon että oon mä, ne nauraa :D Tiiä sit miks :p Mut en mä nyt missään nimes mikään räväkkä ole noin niinkuin yleisesti, omieni parissa sitten vaan :)

Pitää sitä nyt naisessa olla vähän hillintääkin ettei ihan rekkamies ole :p

En mä muuten kovin paljoa edes ole juonu, vähän hiprakassa oon. Pari pikkutölkki, yhen puolen litran siiderin, pari vodkapaukkuu. Ei paljo :) Tarpeeks kuitenkin että jos tosta ulkoota joku mies kävelee ohi niin lassoan sen heti sisään tupakalla ollessani :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 04:46:21

No joo siltähän tuo vaikuttaa, että susta olis tollaseenkin temppuun nyt. Mitä lie sitten miesparalle tekisitkään sen jälkeen pikku hiprakassas. :D

Mäkin voisin tunnustaa, että mua väsyttää jo ja taitaa olla mun aika mennä nukkumaan ennen kuin nukahdan ihan muutenkin tähän. Puhelimestakin loppuu kohta akku.

Mut hauskaa "illan" jatkoa ja hyvää yötä. Mä luen sitten joskus aamulla mitä ootte tänne tunnustelleet ja mitä mieltä aamuvuoro on asiasta. :D

Päivämäärä:   16.2.13 04:50:04

No kyllä se on munkin "jo" mentävä. Ultimate love story tossa kesken viel noin 10min ja sit meen, eli unelmien poikamiestytön loppuratkasu käsillä :D

Halit Minskille :)

Öitä kaikille:)

Päivämäärä:   16.2.13 04:50:16

Se äreä aamuvuoro karsii sitten ne jyvät etanoista.. :D

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   16.2.13 08:18:07

Huomenta kullanmurut! Aika villi yö tainnu olla eräällä pariskunnalla täällä.. Täällä on jo koiran aamukonsertti meneillään, joten ylös, ulos ja lenkille!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   16.2.13 08:27:51

Huomenta :)

Täällä on näköjään ollu taas juttua vaikka kuinka :) mä mietin täs et miten saan itteni ylös sängyst, väsyttää mut aattelin mennä koulul tänään. Tää on taas näit aamui ku tartteisin teenkeittäjän joka tois sen sopivaksi haudutetun teen sänkyyn :D

Päivämäärä:   16.2.13 08:42:23

Nyhtän on lauantai, ei kai teillä lauantaina oo koulua..?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   16.2.13 08:44:29

Mulla on tänään tiedossa turhanpäiväistä strategianpäivityshömpötystä. En kestä, kun lopulta siellä ei tehdä mitään uutta, vaan käännellään niitä samoja lauseita vähän eri järjestykseen kuin edellisessä strategiaprosessissa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.2.13 08:52:49

Huomenta!
Toi Tirlin päivän sisältö kuullostaa kuivalta...
Onneksi ei tarvi pariin päivään keskittyä mihinkään muuhun kun hevosteluun!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   16.2.13 08:59:28

Niin on lauantai mut pakko lukee tentteihin. Mieluiten lukisin kämpälläni mut yks materiaali on lukusalikirja jota ei voi lainata...

Päivämäärä:   16.2.13 09:23:59

Tätä mä olin eilen kattoo, oli hyvä: https://www.youtube.com/watch?v=J447Faec6Q4&list=PL98114D518AE447A8&index=1

Lähettäjä: Karo 
Päivämäärä:   16.2.13 10:04:13

Huomenta!
Kauhee kiire ois jo töihin, mut koska Ahola on mainittu, ni pakko on pistää nopee yks mun soittolistan tän hetken ykkösistä tänne, ollos hyvä
http://www.youtube.com/watch?v=V43f38ovgUo&sns=em

(Toiv. linkitty ja linkki toimii, tän puhelimen kans ku ei oo aina nii helppoo, vaikka melkein tietotekniikan ihmelapsi oonkii ;))

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   16.2.13 11:03:23

Haukoti. Ei millään jaksaisi nousta, mutta ei kai tässä auta tuntitolkulla varia. Ehkä huomenna... Huomenta tyypit :) pauke pääsee tänään treffeille, mitäs muut meinasivat asian eteen tehdä?

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   16.2.13 11:21:37

No huh, onpas täällä ollut huisit jutut yöllä. :D Ihaninta oli kuitenkin se, että Jyssen aaaaaaw-kollaasissa oli minust parikin kuvaa. XDD

Hiukan on huonosti nukuttu yö takana, erinäisistäkin syistä. Oon varmaan ihan jäätävän heikkotasoista seuraa tänään niillä ystävänpäivän aikaansaamilla ihmetreffeillä, mut kai karhueläimillä on oikeus siihen, ainakin väsyneinä. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.2.13 11:49:53

Pandakarhuilla on myös se etu puolellaan, ettei silmäpusseista tai tummista silmänalusista tarvitse välittää, vaan niitä voi huoletta jopa korostaa, ja on silti supersöpis :) Epistä! Onnea sullekin tärskyilles :)

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   16.2.13 12:04:42

Tuli heitettyä ex nurkista ulos, kun sillä kilahti raskaan viikon päätteeksi, ja hyökkäsi kimppuun.

Helpottunut olo.

Päivämäärä:   16.2.13 12:07:11

kurnau, sulla onkin ollut pitkä pinna sietää nurkissaloisijaa.
No, parempi myöhään kun ei milloinkaan:)!!!
Oikein teit!

Lähettäjä: Pekko 
Päivämäärä:   16.2.13 12:10:59

Hyvin teit kurnau.

Älyäispä kaikki päästää existään irti...

Päivämäärä:   16.2.13 13:51:33

Huomenta!

En oo oikeesti hereillä, krooh pyyh....

Mutta kun nuo koirat väittää että pitäis herätä ja lähteä ulos. Ihme tyyppejä kun eivät ymmärrä lomasta mitään... :p

Hmmm, voiskohan illal mennä salille, en mä nyt niin hirveesti eilen juonu...

Päivämäärä:   16.2.13 15:17:02

Hitlerin hiihtokoulun toinen oppitunti suoritettu! Seuraava sessio suunnitteilla ehkä keskiviikolle. Harmi, kun tuo syömäpuoli ei kestä ihan yhtä hyvin näpissä kuin kuntoilupuoli (täällä olis pannaria tarjolla!). Tosin hiihto-opettaja oli sitä mieltä, että vielä se saa mut kevään aikana kokeilemaan karppausviikkoa. Ite suhtaudun ajatukseen vielä aika skeptisesti; ettäkö mie pystyisin olemaan kokonaisen viikon ilman sokeria, herkkuja ja leipää...? Toisaalta se kyllä lupaili, että tuolla tavalla lähtee pömppis. Kokeillaan ehkä sitten ennen kesää ja bikinikelejä, jos kokeillaan :p

Lähettäjä: simo 
Päivämäärä:   16.2.13 15:52:35

huhuu missä kaikki singlet?????pari olutta jo korkattu. Tääl yks. kohta singeli. ehkä.....

Päivämäärä:   16.2.13 16:13:37

Kerro simo strategiset mitat eli ikä ja ilmansuunta.

En usko tuohon karppaukseen, kyllä ihminen laihtuu vaikka pelkällä leivällä tai perunalla.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   16.2.13 17:11:01

Apua, alle 2 tuntia ja sitten mennään.... nyt mä toivon että kaikki pitää peukkuja pystyssä! Mua jänskättää.... :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   16.2.13 17:12:32

Pauke: peukkuja pidetään!

Mä luovun jo toivosta, että mulle ketään löytyisi. Enkä jaksa etsiä.

Päivämäärä:   16.2.13 17:19:00

Paukkeelle peukut pystyssä! Ai vitsit, olispa ihanaa...:) Tahtoo kans!

Päivämäärä:   16.2.13 17:19:56

Paukkeelle peukkuja.

Tirli vaikka sanotaan, ettei etsimällä löydä, niin ei sitä etsimättä sen varmemmin löydä. Vähän sama juttu kuin olisi avaimet kotona hukassa, saattavathan ne tulla itsestään jostakin vastaan, mutta varmemmin ne löytää, jos hieman näkee vaivaa (tai on etsivinään jotakin muuta).

Mutta sama fiilis, ei vain jaksa.

Päivämäärä:   16.2.13 17:26:28

Etsiminen kuulostaa kyllä vaivalloiselta. Tuntuu että ei sitä sellaista hyvää kumppania edes voi löytää jotenkin vaan etsiskelemällä ympäriinsä. Kun en usko semmoseen että kaikenmaailman potentiaalisia pitäis jotenkin kokeilla jos niistä tulis vaikka ihan hyviä. Pitää olla just se oikee.

Päivämäärä:   16.2.13 17:30:48

Kiitos!
Täytyy vain sinnikkäästi kokeilla kuka ois se oikee?

Äh turha mun on nyt noihin ottaa kantaa kun leijailen niin pilvissä ja täpinöissäni. Ehkä voin katkerana huomenna tilittää siitä ettei minulle sopivaa ihmistä taida sittenkään olla olemassa.

Kiirekiirekiire, vielä pitäisi syödä vähän ja suoristaa tugga ja meikata ja kaikkee, onneksi tänään löysin kaupungilta uusia kuteita niin saan iskeä ne päälle :)

Päivämäärä:   16.2.13 17:35:30

Uskon, että jokaiselle on olemassa montakin oikeaa, ja niitä oikeita löytää helpommin siten, että pysyy liikekannalla ja on vähän kaikelle avoin.

Sellainen etsiminen voi olla toivotonta, että tiukoilla kriteereillä pitäisi löytää heti joku.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   16.2.13 17:39:44

Kurnau: toi on varmaan totta, että kun on vähän liikekannalla ja on avoin erilaisille asioille, voi jotain joskus tullakin vastaan. Eihän se kotona istumalla muuksi muutu, mutta en usko kyllä siihenkään, että hirveästi yrittämällä sen kummemmin.

Päivämäärä:   16.2.13 17:42:43

On niitä varmaan useampiakin. Mutta harvassa ne silti on. En tiedä jouduttaako se etsiminen niiden tapaamista. Ainakin se on vaivalloista, ei jaksa.

Päivämäärä:   16.2.13 18:14:01

No mitään ei kotona nyhjäämällä löydä, se on varma.
Ei ne miehet ovelta tule hakemaan, pitää olla itsekin aktiivinen.
Mä ainakin olen yrittänyt, mut ei vaan ole sopivaa vielä kohdalle osunut.
KESSUkin kadonnut jäljettömiin...
Toivottavasti kaikki ok ja mies hengissä!

Päivämäärä:   16.2.13 18:35:12

Niina, sun perään huutelee jo kolme miestä:)!
Käy tsekkaan mitä sällejä ne on!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   16.2.13 18:37:26

Menenkö juoksemaan vai hiihtämään?

Päivämäärä:   16.2.13 19:02:02

Tirli, jos hiihtelet pimeessä, ei ehkä tsänssejä, mut jos otat koiran kaveriksi ja lähdet iltakävelylle, voi osua toinen koiranulkoiluttaja vastaan, se voi olla sinkkumies tai sitten ei...
Toki hiihtäessäkin voi vastaan tulla joku kelvollinen, mut vaan jossain kansoitetulla ladulla...
Mähän yritin sitä Lapinreissua ehdotella, mut kun kukaan ei syttynyt...
Siellä olis hiihtäjää ja monenlaista sukeltajaa ollut joka lähtöön....;)!!!!

Päivämäärä:   16.2.13 19:23:29

"Lähettäjä: .
Päivämäärä: 16.2.13 18:35:12

Niina, sun perään huutelee jo kolme miestä:)!
Käy tsekkaan mitä sällejä ne on!"

^ Jopas! Selkeesti nuo kauneusunet teki tänään terää, kun heti kysellään perään ;) Ai miehiäkö ne oli ne kyselijät; ihan en osannut asiaa niin tulkita kirjoitusten perusteella..? Mä en oo ihan niin taitava kuin Härski Hartikainen Uuno-elokuvissa, joka sanomansa mukaan erottaa miehen ja naisen kirjoitukset, vaikka olis koneella kirjoitettu =D =D =D

Päivämäärä:   16.2.13 19:28:56

Täällä on uudempien aikojen Härski H., joka kyllä näkee kirjoittajasta sukupuolen ja muuta, ja siis nettikirjoittelukin riittää.

Ja piste se epsanja voittaa yhä lapin.

Päivämäärä:   16.2.13 19:47:13

Mä kävin lenkillä ja nyt lähen haistelee hevosia, ehkä saatan silittääkin niitä vähän :) Otan salikamat mukaan mut todennäkösyys ehtimiseen huono, ei oo koko yötä sali auki..

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.2.13 20:15:00

"Kun en usko semmoseen että kaikenmaailman potentiaalisia pitäs jotenkin kokeilla jos niistä tulis vaikka ihan hyviä. Pitää olla just se oikee."
Sama asennevamma vaivannut meikäläistä viimeiset X vuotta. Toivottavasti fiilis muuttuu jossain vaiheessa, sillä muuten on pitkä ja yssinäinen loppuelämä edessä.

No moro moro. Hepat humputeltu ja valmennuksessa jumputeltu. Onni on rehellinen hevonen :) Varikolle saapuessa fiilis oli vähän sellainen, että suihkun kautta suburbiaan ei enää jaksaisi lähteä, mutta lenkille vois kyllä hilpaista, tai salille jos sellainen lähistöllä olisi, tai vaikka lumihommiin, tai sitten voisi pinkoa rappusissa eestaas silkasta pinkomisen ilosta. Ja sit mä istahdin alas ja avasin koneen ja tiedättehän, miten tässä varmasti tälläkin kertaa käy... Jos liike pysähtyy, sohvan (tai tässä tapauksessa karvamaton) vetovoima käy vastustamattomaksi. Ei haittaa.

kurnau, mitä muuta näet ihmisestä kirjoittelun perusteella? Btw, peukkuja päätöksesi/ uusimman käänteen johdosta. Vielä ei ehkä voi sanoa, että yksi murhe vähemmän, mutta onpahan vähän enemmän tilaa hengittää.

Päivämäärä:   16.2.13 21:16:38

kurnau, kerran se kirpaisee Lappikin...;)!!!
Koskaan ei voi tietää, kuka tulee vastaan....:), oliko se Tabacin mainos vai mikä, mut tosi silti:)!!!
Ja jatko: kun vähiten odotat, se on siinä...mä en ole enää odottanut aikoihin, kun ei tuu niin ei tuu.
Näillä mennään, kun muuta ei ole!!!!

LähettäjäRolle 
Päivämäärä:   16.2.13 21:19:00

Saunanraikkaana sinkkulaan astun. Kättä heilautan ja hyvää iltaa toivotan väelle.

Lottokone arpoi taas ihan väärät numerot. :P

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   16.2.13 21:27:49

Kaikki, jotka on puutteessa huutaa hep, ne jotka on rapulaultimatepuutepanetuksissa huutaa oujee!

Ois eilen vodka maistunut, jos sitä ois ollu. On päivä, siis 7 tuntia hilluttu Angry Bird maailmasa Vuokatissa. Ja syöty silleen kevyesti täyshoijolla, että se kilo pari on tänään paino noussu :/ Kyllä aika kuluu aika vikkelästi. Huomenna sitten vielä jotain kivaa kehitellä, kattoo ny menneekö sinne uudestaan, vai käykö vaan pulikoimasa. Ei juma täällä ehi parissa kolmessa päivässä mitään. Pari viikkoa sais olla... Ja ny äkkiä saunaan :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.2.13 21:30:18

Tallinhajuisena vilkutan takaisin. o/

Sauna lämpiämässä, kakku mielessä, vesi kielellä. Pähkäilin sopivaa reseptiä, murehdin olemattomia aineksia ja sitten muistin, että kaikki hyvät ateriat ja leipomukset alkavat saman kaavan mukaan: lasillisella viiniä. Kyllä se siitä.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   16.2.13 21:33:49

Mä olin hiihtämässä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.2.13 21:37:49

Kumpaanko kuoroon arvon Nettioffari itse tänään kuuluu? Moi vaan sullekin :) Hauska viikonloppu teillä selvästi. Kyllä naperoille se parikin päivää riittää jos saavat aamusta iltaan touhuta, aikuiset ovatkin sitten eri juttu. Taitaa vasta huomenna olla perinteisesti sellainen oujee-päivä :P

Päivämäärä:   16.2.13 21:38:10

Täältä toi JEP vois olla aika oikein;)....!!!
Mitkä oli loton oikeet numerot?

LähettäjäRolle 
Päivämäärä:   16.2.13 21:42:44

Se on hyvä päivänpäätteeksi käydä saunassa. Lähtee elukkahajut pois. Ja onhan sen rentouttava tuokio. Ruosteella taitaa olla vaan sähkökiuas siellä saunassa?

Päivämäärä:   16.2.13 21:43:40

Tänne ei kiitos taaperoikäisiä.
Aikuiset lapset kyllä käy, mieluusti hevoshullut:)!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.2.13 21:51:44

On sähkökiuas. Sadan metrin päässä on puusauna, mutta olen liian laiska lämmittämään sitä. Etenkin kun se ei kesän jälkeen ollut käytössä eikä jyrkkää polkuakaan kukaan ole kulkenut, paitsi metsän möröt ja monsterit. Hetimullenyt-naiselle tunnissa lämpiävä sähkösauna on passeli, vaikka se ei rätisekään, ei tuoksu, eikä tyhjennä mieltä. Kun sitten kerran kesässä pääsee vanhan puusaunan lempeisiin löyhyin ja siitä suoraan tyyneen järveen, on se niin suurta luksusta, ettei paremmasta väliä.

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   16.2.13 21:58:48

Hep ja oujee :) Ruosteen pitää kokeilla kuinka antoisaa se on talvella lämmitellä ja siitä sinne vaan hilpasta :) Aika autuas fiilis!

Ihan kiva paikka tuo A-birdie, himpun vaan on hinnoiteltu. Huppari 80€... Ostin sitte tulevalle kultsille sen pikkupossun vaan. Huomenna se saa tän ison villisianki kainaloonsa :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   16.2.13 22:01:38

Puusauna <3

Päivämäärä:   16.2.13 22:02:54

ruoste on oikeassa, puusauna olisi parempi, mutta tuntikin on pitkä aika.

Oli ihana käydä suihkussa ja päälle läträtä kaikenlaisia tuoksuja ja voiteita (tosin niitä olisi pitkän kaavan mukaan ollut monta vielä lisää).

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   16.2.13 22:05:43

Jos puusaunan saa tunnissa, niin sehän on vaan mukavaa lauantai-illan rentoutumista. Meillä tuon pihasaunan lämmitys kestää neljä tuntia. Tosin sitten saa saunoakin tuntitolkulla.

LähettäjäRolle 
Päivämäärä:   16.2.13 22:09:17

Siitä tulee hieno fiilis, kun kesällä lämmittää rantasaunan, tekee sinne vihdan ja saunan jälkeen pulahtaa järveen pulikoimaan. Voi sitä tunnetta, mikä siitä syntyy :D

Päivämäärä:   16.2.13 22:44:37

Puusauna ehdottomasti :)

Treffeiilä käyty ja tässä olen joten ei tästä nyt mitään vuosisadan rakkaustarinaa syttynyt :D Ihan jees, mut emmä tiedä riittääks se. Voin kyllä tavata uudemmankin kerran kuten mieskin sitä ehdotti, mut toisaalta se saattoi olla hänen puoleltaan vain kohtelias feidaus ilman että enää ottaa yhteyttä. Noh katostaan.
Kävin kaupan kautta hakemassa suklaalevyn ja nyt sitten taidan alkaa katsomaan netistä putousta. Että silleen :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.2.13 22:49:50

Tunti on pitkä aika, mutta saunaa odotellessa ehtii tehdä iltapalaa, paistaa kakun tai pannarin, nautti lasin tai kaksi viiniä ja kuunnella puolitoista levyä hyvää musiikkia tai katsoa pari pätkää lempisarjaansa. Tai hengailla ht.netissä. Neljä tuntia odottelu- tai lämmittelyaikaa on jo aivan liikaa, kun kuitenkin viihdyn löylyissä vain hetken. Tyydyn siis nauttimaan (jonkun muun lämmittämästä) puusaunasta pitkän kaavan mukaan harvoin, joskus ja juhannuksena.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.2.13 22:53:10

Johan se on pauke moneen kertaan todettu, ettei "ihan jees" oikein riitä, mutta anna ihmeessä miehelle ja itsellesi toinen mahdollisuus, jos yhtään siltä tuntuu :) Se VOI tuntua paremmalta kun alkujännitys on hälvennyt.

Päivämäärä:   16.2.13 22:59:58

ruoste, se on ihan totta että ei se tosiaankaan riitä jos tunne on vain ihan jees. Mutta tosiaan tokalla kerralla se voi tuntua ihan erilasemmalta kun ei ole enää sitä alkujännitystä. Ja mulla oli ehkä tietty visio minkälainen tämä ihminen oli, ja koska hän ei kuitenkaan tietenkään juuri sellainen ollut niin meni myös aikaa toipua siitä.

Mutta tällä hetkellä mun elämäni täällä uudessa kaupungissa on niin epäsosiaalista kun en tunne ketään, että voin kyllä tapailla "ihan jees"-tyyppejäkin.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   16.2.13 23:00:12

Nettitreffeissä on se huono puoli, että yhtään ei tiedä, mitä odottaa. Sitten, kun ekan kerran tapaa, vasta näkee toisen ilmeitä, eleitä ja olemusta. Voi olla vaikea suhtautua, jos on kuvitellut kovasti erilaisen ihmisen. Toisella kerralla on jo eri tilanne, kun vähän edes tietää, mitä odottaa. En mä ainakaan heti osaa sanoa oikein mitään.

Päivämäärä:   16.2.13 23:01:50

Kotiuduttu on täälläkin. :) Oli vallan mukavaa ja virkistävää. Hyvää sapuskaa, hauska elokuva, eikä seuralainenkaan osoittautunut moottorisahamurhaajaksi. ;)

Onpas täällä ollut kumman hiljaista...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   16.2.13 23:05:33

Pandakin ollut treffeillä?

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   16.2.13 23:16:54

Täälläkin oli hyvää ruokaa, pahvilta maistuvia popcorneja ja mikä parasta ei tarvinnu yksin syödä... :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.2.13 23:25:32

En tykkää pahvisista poppareista mutta tykkään siitä, ettei maasturihörhö joutunut syömään niitä yksin. Kai sillä popparien jakajalla on kuitenkin on kaksi jalkaa eikä neljä? :)

Johan teillä kaikilla on flaksi käynyt. Märehdin tässä juuri, että olisiko sittenkin kannattanut saunan sijasta kammata pikaisesti naama nätiksi ja suunnata paikalliseen, sillä ilmeisesti Hunksit kuuluivat/ kuuluvat tämän illan ohjelmistoon. Hittolainen. Toisaalta, en ole ihan varma olisinko edes tahtonut nähdä niitä.

Päivämäärä:   16.2.13 23:37:13

Tirli: Juu-u, tällainen työtapaturma pääsi käymään. :D

Pahviset ja suolattomat popparit sucks, big time. Koostumuksen vielä voisi kestää, mutta mauttomuutta ei. :/

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   16.2.13 23:39:03

Panda: oliko seuralainen sellainen, että jatkoa olis luvassa? Oletan kuitenkin, ettei raja mene siinä moottorisahamurhaajassa. ;)

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   16.2.13 23:40:40

Uujeah, äipän kanssa Helsingin yössä :D Molly Malones.

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   16.2.13 23:50:16

Ruoste: sellanen mustavalkonen pörrönen popparinjakaja :)

Päivämäärä:   16.2.13 23:51:08

Mmmmh, mä haisen hevoselta :D Ihanaa, en ookaan puoleen vuoteen haistellu hevosen hajua ollenkaan. Oli kiva rapsutella niitä:)

Ei sit salille ehtiny, yllätys ;) Pistin saunan lämpeämään ja nälkäkin olis... Koiratkin on ulos vietävä mut niil ei oo kiire, jos veis vast joskus sit myöhään just ennen ku menee nukkuu...

Poppareita olis kyl kaapissa, pitäsköhän tehä semmosiikin...

Lähettäjä: Eloa 
Päivämäärä:   16.2.13 23:55:00

Mitkäs on kriteerit, että voi liittyä seuraan? :-) Ja uskaltaako kysyä, että keitä täällä on vai tuleeko heti noottia, et käy lukemassa aiemmat noin triljoona ketjua ;-)?

Täällä olis tällainen kolmekolmonen nainen, jonka naiseus kaipaisi vähän "updatea". Ero pitkästä suhteesta tuli jo pari vuotta sitten ja sen jälkeen olen kyllä jonkun kerran käynyt treffeillä, mut nyt viimeiseen ties kuinka moneen kuukauteen ei ole ollut mitään sutinaa mihinkään suuntaan, kun on ollut vähän surua ja alakuloa elämässä, mut kaipa sitä pitäis ryhdistäytyä, peittää mustat silmänaluset, liimata hymy naamalle ja lähteä radalle ;-)... Paitsi et baarit ei oikein "miesteniskupaikkoina" jaksa enää innostaa. Vaan missäs niitä miehiä muualla luuraa? Kotoa ei ole tullut kukaan hakemaan ja tuskin tuleekaan.

Mä olen itseasiassa alkanut miettiä, että onko mitään sitä oikeaa edes olemassa? Onko vain jotain sinnepäin oikeita? Tässä alkaa varmaan kohta biologinenkin kello tikitellä siihen malliin, et voi käydä huonosti, jos vielä pitkäksi aikaa jään sitä oikeaa odottelemaan...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   16.2.13 23:56:11

Eloa: eipä täällä taida olla muita kriteerejä, kuin halu liityä seuraan. Tervetuloa siis.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   16.2.13 23:57:40

Ihan hyvä varmaan taas esitellä itse kunkin itsensä. Ne vanhat kun toisaan painuu unholaan topikkien myötä.

Minä siis olen porukan vanhin kaiketi, 44-v nainen pirkanmaalta.

Päivämäärä:   16.2.13 23:59:41

On tosiaan taas hiljasta, kun parivaljakko Mission ja Minski alias kuutti puuttuu.

Mie yritin jo käydä nukkumaan, mutta oli niin kylmä olo, että piti nousta ettimään lisää peittoja. Nyt niitä on jo kolme päällekkäin, ja yhä kylmää :o Voisin kyllä mennä nyt saunaan nukkumaan, mutta eipä taida suuresti hyödyttää, kun sitä ei oo lämmitetty tänään :/ Tai sitten pitäs saada toisenlainen lämmittäjä tänne vällyjen alle, enkä nyt tarkoita toppatakkia.. Mutta koska sitäkään ei ole saatavilla, niin pitänee ajatella lämpimiä ajatuksia, joten ehkä matkaan nyt unissani vaikka Karibialle tai Bora Boralle. Tai sinakin yritän. Öitä!

Päivämäärä:   17.2.13 00:05:17

Ai Missioni oliki löytyny sillä aikaa, kun naputtelin tuota viestiä. Nyt on enää Minski teillä tietämättömillä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.2.13 00:06:54

No sitten ymmärrän, miksi maasturihörhön popparit olivat masutamattomia. Ei passaa turrikoita liialla valkozibuli-cheddarhöystöllä tai suolalla kuormittaa. Minä olisin kyllä tehnyt turrelle omat popparit ja uittanut omani voissa ja yrttisuolassa. Tai sitten olisin syönyt pelkkää suklaata. Todennäköisesti näin. Oliko teillä pörröisen kainaloisen kanssa leffailta?

Mission, minä meinasin mennä sekaisin siitä tuoksusta kun olin pari vuotta hevostelematta. Ja meninkin :) Hevostelu on huume, josta ei koskaan pääse täysin irti. Enkä haluaisikaan :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   17.2.13 00:07:15

Mä jo toivottelin Niinalle hyvää yötä, mutta se lähti näemmä bittiavaruuteen.

Uusi yritys siis. Jos vaikka menisin petiin kans, kun en jaksa pysyä hereillä enää.

Päivämäärä:   17.2.13 00:08:06

En mä puutu! Se on toi yks raggari-kuutti joka ei ymmärrä että joka ilta pitää olla hauskuuttamassa täällä :D

Kattelen facessa jonkun hääkuvia ja kidutan itteeni :p

Öitä Niinerolle :)

Eloa, tää ois 34v nainen pk-seutu, ja biologista kelloa ei asennettu tähän malliin:p

Tossa ehkä joku nelisen topaa taaksepäin löytyy semmonen taulukko jossa on aika paljon tätä porukkaa listattu, iät ja mistä ovat, ei tarvii hirveen kauas kaivella. Taulukkoon on lisätty vaan kaikki jotka siihen halus ja ehkä toi Minski aina välil kaivaa sen esiin;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.2.13 00:11:33

Heippa Eloa ja tervetuloa remmiin. T. naisenalku 29v, Turku.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.