Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 180

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.2.13 22:40:10

Puhelin on kiinni....

Re: Sinkkujen topic 180

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.2.13 22:41:34

Edellinen: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=789985&t=789985

Mission: Sulle sitten exät on tosiaan exiä. Mut kunhan sanoin, ettei toi nyt ihan tavatonta oo, et exän kanssa vielä eronkin jälkeen jotain puuhastellaan. Kenelle sopii ja kenelle ei.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   15.2.13 22:42:52

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=789985&t=789985

Z: no varmaan niin. Sä vielä mietit, miten tämän voisi korjata, kun se oli mennyt jo eteenpäin. Mutta mun mielestä se on yksi syy jättää se jo mielestä. Eihän se kovin reilu ollut, eikä halunnut tosissaan sitä suhdetta saada toimimaan, kun mieluummin väisteli, eikä yrittänytkään puhua asioita auki.

Päivämäärä:   15.2.13 22:43:05

Jaa, voikohan miehiin luottaa ikinä....??????

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   15.2.13 22:43:11

Pekolla taitaa olla omakohtaista kokemusta moisesta? Minä kun en edes yritä suhdetta, kun ei vielä nappaa. Sehän ei poista sitä faktaa, että olo on välillä yksinäinen ja halipulainen. Ja silloin voi tulla sinkkulaan rääkymään surkeuttaan ja saamaan vertaistukea, vai mitä ;)

Päivämäärä:   15.2.13 22:44:33

Jättäisin mielestä jos pystyisin. Väitän silti, että voiton puolella ollaan jo!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   15.2.13 22:46:08

Parempihan se on, että ei yritä vakavissaan, jos ei ole valmis. Ymmärrän hyvin Pekonkin näkökannan, jos hän on joutunut olemaan se laastari, joka kuuntelee exän perään märiseviä naisia.

Itsehän yritin seurustella miehen kanssa, joka ei ollut yhtään irti exästään ja kauheaa sekin oli.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   15.2.13 22:49:09

Minski, jos luet ton mun vikan tuolta vanhasta niin ymmärrät ehkä miks. Mutta see ei ole ainoo syy, mä oon ite melko ehdoton tietyissä jutuissa. Pettämisessä ja muussa semmosessa. Eksiin sekaantuminen on vaan mun aivoissa kaikin puolin punanen lippu, semmosesta kun ei voi seurata mitään hyvää. Ja sitten mun aivot voi olla vähän hassusti rakennettu tietty, ne polttaa sen olemassa olleen mutta päättyneen vetovoiman roviolla, sieltä ei oo sellaset tuntemukset enää sen jälkeen noussu :D Mut joo, monethan ajattelee ja tuntee eritavalla, eikä siinä edes ole mitään väärää jos molemmat on yhä tai jälleen sinkkuja, mutta ite vaan kummastelen sitä kun tuntuis ihan hirveeltä. Mut ehkä se on se että elämässä mennään mun mielestä vaan eteenpäin, vanhat ja huonoks todetut jutut jätetään taakse ja niit ei sielt enää haeta :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   15.2.13 22:52:10

Z: ehdottomasti olet voiton puolella!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.2.13 22:58:34

Mission: Ihan hyvä periaatehan toi on. Ei ainakaan jää mitenkään ylimääräisesti roikkumaan exäänsä ja jatkaa varmaan nopeammin eteenpäin kohti uusia seikkailuja. Et eihän siinä mitään. :) Kait tossa on sit joillakin sekin, et kun on yksin niin exän puoleen voi olla joillekin helpompaa kääntyä tai ainakin vähän kokeilla kepillä jäätä.

Mä vaan kattelen tässä lisää noita syöntivideoita ja alkaa pikku hiljaa tulla itellekin nälkä noita katellessa. :D

Päivämäärä:   15.2.13 23:02:54

Mission käsitti väärin, mä en kuuna päivänä ottaisi sitä takasin tai edes heiluttais lakanaa yhdessä. Eijei! Mulla on vaan IKÄVÄ sitä ja niitä yhteisiä hyviä hetkiä. Ja näitä puuskia tulee silloin, kun on yksin ja ei muuten mene niin vahvasti...

Päivämäärä:   15.2.13 23:11:49

Z, no voi olla että se juttu lähti siitä jo vähän omalle polulleen, ei välttämättä sun tapaukseen. Mutta mulla ei ole tullut muuten ikinä noitakaan. Joo toki, eron jälkeen voi pari viikkoa olla vähän pihalla ja miettiä tuliko tehtyä oikein, jossain heikossa kohtaa, mutta siinä se. En ole ikinä ikävöinyt hyviäkään hetkiä. Mä alan vaan heikkona hetkenä ikävöimään sitten tulevia hyviä hetkiä tulevaisuuden prinssin kanssa. Ne hyvät jutut siellä muistoissa voi joskus tuoda pienen hymynhäivähdyksen, muttei kaipausta.

Mulla on vaan noi jutut varmasti loppuneet kaikki niin selkeästi että ei ne sillain jää enää kaivelemaan. Joku äkistikin mutta ne oli ne paskiaiset, ei niistä väliks. Sitten iteltä on se rakkaus kuollut jo ennen eroa niin sehän on aikalailla siinä, suhteesta lähteminen on pelkkä helpotus. Voishan sitä olla ihan erilaisia tuntemuksia jos olis jotain ikävää kuvioo (niinku et toisen naisen löytäminen sängystä ei olis :D) mutta kun ne aidosti koskettavat paskat ja epäreilut erot on vähä tainnu jäädä vähille niin aika selkeestihän nuo on taakse jääneet kaikin puolin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.2.13 23:17:59

Ihan yleisellä tasolla mäkin vaan puhuin. Olishan se sillee hyvä et pääsis jatkamaan mahdollisimman kivuttomasti eteenpäin, mut aina noissa voi olla jotain juttuja mitkä hidastaa sitä prosessia. Kait jokainen ero on omalla tavallaan uniikki ja ainakin vähän erilainen kuin mitä muut on olleet.

Päivämäärä:   15.2.13 23:18:40

Mission, lucky you :) kaikki mun edelliset on just tommosia juttuja, ei mitään haikailuja ja eteenpäin on päässyt hyvinkin lyhyessä ajassa. Prinssiä odotellessa :)

Päivämäärä:   15.2.13 23:20:23

Missähän tuo Feels- mies nyt luuraa...???

Lähettäjä: Pekko 
Päivämäärä:   15.2.13 23:23:58

Minulla sama juttu kun missionilla, toisen exä on punainen vaate, aina...
Z, ihan yleisellä tasolla kaikille joilla on uusi suhde ja toinen puhuu vaan exästään pitäisi hälytyskellot soida. Laastarina olo ei ole kivaa kellekään.

Päivämäärä:   15.2.13 23:27:59

Z, no mulla oli kyllä kans se viimesin josta kesti useemman voden toipua, suhteesta, ei miehestä, et siinä sain sit ite rangaistuksen niistä helpommin taakse jätettävistä :D Mutta se oli ihan eri homma se, siinä meinas iteltä mennä mielenterveys ja kai se menikin, en ollu tajunnu ollenkaan miten pahassa jamassa olin. Mutta se ei taas ollu oikeestaan mitenkään rakkauden tai draaman takia, vaan ihan muiden asioiden vuoksi. Jos ei vaan enää ole se oma itse, vaan pelkkä varjo itestään eikä millään lailla nainen enää niin se rakennushomma oli tosiaan se raadollinen osuus.

Ja pääsimme känniläppään, jes :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   15.2.13 23:36:13

Hihi, ompas hölmö olo :D tuo yksi tyyppi jost tykkään lisäs mut fb-kaveriks :D voihan ol et iha muuten vaan lisäs mut fiilistelen nyt kuitenki :)

Päivämäärä:   15.2.13 23:39:24

Tuosta känniläpästä, miks naiset aina rakastuu niihin jotka ryyppää? Mitä enemmän sen parempi....

Päivämäärä:   15.2.13 23:40:29

Känniläppää selvin päin, kaikkea sitä kokee, kun vanhaksi elää :D jospa sitä pikkuhiljaa nukkumaan, aamusta taas aikaiseen ylös...

Päivämäärä:   15.2.13 23:40:38

Pekko, ne on varmaan niitä pahiksia ;) En mä ainakaan rakastu. Mitään elämäntapajuoppoa en kattele sekuntiakaan.

Päivämäärä:   15.2.13 23:43:46

min, sehän on fiilistelemisen arvoista :) Kokeeks avasin iteki facebookin mutta suljin sen noin minuutin kuluttua, need I say why :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.2.13 23:44:23

Ai nytkö se känniläppä vai alkoi. Multa meni jotenkin nyt ihan ohi tää. =)

min: Heh, aika söpöä kyllä et oot tosta täpinöissäs. :p

Päivämäärä:   15.2.13 23:44:50

Mission, sinä taidatkin olla ainut poikkeus naisten maailmassa jotka ei renttuihin rakastu...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   15.2.13 23:45:53

Pekko: mä en ainakaan rakastu! Ryyppääminen on jotain totaalisen mielenkiinnon lopettavaa. Se, etta ottaa joskus oluen tai siivun viskiä on eri asia, mutta känniörvellys ei viehätä sitten yhtään.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   15.2.13 23:46:31

Jos se onki menny vahingos lisäämään mut kaveriks :p

Kai sitä täytyis nukkumaan men, hyvää yötä :)

Päivämäärä:   15.2.13 23:46:46

Pekko, oon kokeillu nuorena ja oppinu läksyni :) Nykyään en edes ymmärrä mikä niissä viehättää, ei mua ainakaan mikään.

Minski, joo-o, känniavautumista :D

Lähettäjäpiisku 
Päivämäärä:   15.2.13 23:48:32

Mäkin otan mieluummin absolutistin kuin kovasti viinaan menevän, ehdottomasti. Ja lähden mieluummin vaikka kalaan kuin baariin. Toki keikat yms on eri juttu.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.2.13 23:49:08

En mä nyt ainakaan vielä oo mitään ihmeempiä avautumisia huomannut, että ei sulla varmaan niin suurta hätää oo ettetkö vois sitä faceakin availla jos tuntuu siltä. Mut iltahan on tietty vielä nuori. :p

Hyvää yötä minille kumminkin. :)

Päivämäärä:   15.2.13 23:53:38

Juu, saa ottaa, mutta siististi.
En mäkään mitään känniääliöitä kattele!
En tuomitse muutamaa olutta tai muuta, mutta liika on liikaa.
Hevosmies on aamulla ajokunnossa.

Päivämäärä:   15.2.13 23:54:08

Yöt minille ja zetakin tais mennä jo, yöt sinne myös.

Minski, mä siis suljin sen facen koska kukaan ei ollu mua lisänny kaveriks :D Eikä siellä muutenkaan ollu mitään mielenkiintosta, samaa shittiä. Tyhjänpäivästä lätinää.
Ja olihan tos ny vähä jotain känniavautumista kuin oon niiiin kauheen rikki ollu ja aijaijai ja voivoivoi ku kellekään muulle ei oo käyny ikinä mitään ja säälikää nyt mua :D Tai siis jotenki siltä se näytti ku luin ite uudestaan, paree varmaan olla lukematta tänää enää edellisiä postejaan ku huomaa vaan että ne on typeriä :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.2.13 23:55:55

Heippa tyypit :) Hyvä jälkkäri, parempi mieli. Varsulit pusuteltu ja isot pojat halittu. Viitsittekö tiivistää illan jutut vai pitääkö ihan omin väsynein simmuin käydä lukemassa?

Äksistäkö tänään puhutaan? No voi jee. Nenäkarvojen nyppiminenkin on mukavampaa puuhaa. Pakkoko niitä on muistella, niitä huonoja valintoja ainakaan...?

Pekko, lasketko leikkiä? Niihin jotka ryyppäävät, aina? Ehei. Ei kiitos alkoholisteille, narkomaaneille, tunnevammaisille narsisteille ja taparikollisille. Ei kiitos rentuille sun muille pahoille pojille. Ei ikinä. Mieluummin ottaisin vaikka kasvaimen.

Känniläpästä puheen ollen, meinasin kysyä teiltä, minkä kanssa katkeroa juodaan. Yhden kokeilun suoritettuani muutin kuitenkin mieleni ja kysynkin nyt miksi katkeroa juodaan? "Juomasekoitusten selkäranka ja maistuu hyvältä sellaisenaankin", MY ASS.

Päivämäärä:   15.2.13 23:57:19

Kyllä sitä saa perseetkin vetää kunhan tekee sen harvakseltaan ja järkevästi, eli siis jos tarvii oksentaa niin pönttöön ja jos tarvii uhota niin menee nukkumaan, ja mulle ei kannata aukoa kännissä päätään yhtään, ja isoja miehiä en kanna mihinkään :D Mut en mä jaksa sitäkään kattoa jos joka ilta pitää vetää sikspäkki arkenakin vaik ei nyt oliskaan siitä niin kännissä.

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   15.2.13 23:59:17

Mission, tuossa kerroit naisten retkuihin rakastumisesta. Mun ex oli lähes tunnin yhden elämänlankansa hukanneen seurassa ja pannut jo sitä... No ei sekään mikään järjen valo ole. Siis ei tyhmä vaan pölijä vaan. Se sankari oli elämänsä asunut laitoksissa, ei sukulaisia, eikä mitään siteitä, muuta kuin järjestäytyneeseen rikollisuuteen. Ja sillä oli vielä lapsensa mukana siellä... Mutta siihenkin tekeleeseen sitä sillon vaan niin sattu rakastuun ja sitä kun on semmosen kans ollut niitä niin hyviä hetkiä, ettei koskaan, missään, kenenkään kanssa, niin kyllä siinä vaan jää melkoinen kaipuu, vaikkei mitkään elämänarvot ja muut seikat sitten kuvaan sopiskaan... BTDT!

Päivämäärä:   15.2.13 23:59:38

ruoste, moi :)
Lisäisin sun ei-listalle mielenterveysongelmaiset, niitä en kato yhtään myöskään.

Liekö ite katkeroa tietoisesti juonut ikinä... nyt juon karpalolonkeroa :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 00:03:56

Mission: No jooh, olihan siinä vähän tilitystä, mut ei nyt mitään hirveetä avautumista kumminkaan. Noihan on vähän semmosia juttuja mitä voikin joskus päästellä ulos. Sittenhän se menee överiks ja varsinaiseksi känniavautumiseksi, jos sitä vaan tulee ja tulee. Kyll sä ihan kuivilla oot vielä tai ainakaan mulle ei tullu sellanen tunne et olis nyt jotenkin känniläppää. Paljonkos sä oot kerinny ottamaan? :p

ruoste: Morjensta :) Existä tässä on kait lähinnä nyt jauhettu jotain. Ei kait mitään sen ihmeempiä. Tottapuhuen en oikein muuta muistakaan, mut voi olla et muistan väärin. Mulla on joskus aika lyhyt muisti. =)

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   16.2.13 00:04:06

Mitä on katkero? Jotain ex:istä?

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   16.2.13 00:10:24

Pistetään vähän "teemaan" sopivaa musaa...
http://youtu.be/TxvpctgU_s8

Päivämäärä:   16.2.13 00:11:43

Minski, jes, no mut sittenhän tää menee _toistaiseks_ ihan hyvin :D
Ai paljon? No, öö... puoltoista pikkutölkkiä... :D:D Mut hei, pitää muistaa että känniä lisää roimasti kertyneet univelat :D Ja loman alkamisen riemu :p Mut sit kun olen tuhonnu ton tokan tölkin ni alkaa jo mouruaminen varmaan :p

Päivämäärä:   16.2.13 00:16:35

Jysse, toihan meniki hyvin teemaan :) Ja superkiitokset vaan sitten siitä että alkaa toi haaveilu kohta nostamaan päätään.. :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 00:18:24

Jysse: En tiedä teemasta, mutta erittäin toimivaa musaa. :)

Mission: Jaa sä oot vasta niin alussa kuitenkin. Mä aattelin et oot oikeesti jo ihan hyvässä tuiterissa siellä kun känniavautumista puhut. :D Mut tietty naisille riittää vähän pienempikin annos kun tiuhaan hörppii. Sähän puhut kuin mikäkin mirri missioni, joka on kohta alkamassa mouruumaan. :P

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   16.2.13 00:19:26

Päikkärit vaikuttaa, ei nukuta :)
Tulee sieltä sentää ilmestyskirja nyt.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   16.2.13 00:20:12

Höh, tää puhelin sensuroi mun viestin. Ei tässä nyt kyllä olis oikein mitään raportoitavaakaan. Te ootte ollu täällä taas tosi ahkeria :o Ei näkyny prinssejä eikä saatu juttuseuraakaan, mutta kiva ilta oli silti. Miusta tais tulla nyt Jarkko Aholan fani :) Vitsit ei ollu kummosia, mutta laulaa se kyllä osaa, ja mikäpä noin mahtavalla äänellä on laulellessa, tuli sekalaista settiä Elviksestä Teräsbetoniin ja kaikkea siltä väliltä; suosittelen muillekin, jos teidän kulmilla esiintyy!

Päivämäärä:   16.2.13 00:20:32

Nii en tiiä, se on kevättä varmaan rinnoissa.. vai oisko kohta täyskuu taas :p

http://www.youtube.com/watch?v=2EaE0_gQLw0

Tai sit mulla on vaan mitta täynnä kaikkea haaveilua ja haen vaa naapurista sen yhen ison miehen jonka luulin jo muuttaneen pois mutta joka ihan salettiin on ihan sikaporsas, ihan sama :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   16.2.13 00:22:36

Jaahas. Alkaa olla nukkumaanmenoaika. Huomenna pitäisi olla skarppina klo 10 aikoihin esittämässä tilattu kriittinen puheenvuoro, jota en siis ole yhtään valmistellut. Mutta kyllä multa kritiikkiä tulee valmistelemattakin. ;D

Sunnuntainakin töitä. Missä helkkarin välissä olis tarkoitus levätä?

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   16.2.13 00:25:16

Aijai hieno biisi Mission. Harvoja Tieston biiseja joista tykkään...

Päivämäärä:   16.2.13 00:30:05

Aijaa, mä voisin tiestoa kuunnella loputtomiin :) Etenkin vanhempaa!

Mut laitetaan jotain ihan muuta ja vanhaa ja legendaarista:

http://www.youtube.com/watch?v=wAEw-d8vEWU

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 00:30:23

Niina: No mut toihan kuulostaa hyvältä ja erittäinkin onnistuneelta illalta. Ei varmaan kaduta yhtään et lähdit kaveris kanssa ulos. :)

Toi on kyllä harmillista kun menee viesti hukkaan ja vielä jos on sen puhelimella naputellu. Mullakin joskus kaatuu selain tosta puhelimesta, mut onneks ei oo sen takia ainakaan vielä menny viestejä hukkaan.

Mission: Loppukuusta sitten taas olis käyskuuta. Olikohan se 25. päivä tässä kuussa. Asensin puhelimeen tollasen sovelluksenkin mikä näyttää kuun eri vaiheet, niin siitä on hyvä katella noita. :)

Vaan onpas sulla nyt kaikenlaisia virikkeitä, kun on täyskuuta, kevättä rinnoissa, alkoholia veressä ja ties mitä mouruumisia mielessä. :D Ehkä ei kuitenkaan kannata sitä naapurin tyyppiä napata tai mä vähän veikkaan, et saattais myöhemmin kaduttaa. :p

Hyvän biisin heitit säkin. Just kuuntelin tota yks päivä ja sit kans orbitin ja corstenin remix versioo tosta.

http://www.youtube.com/watch?v=yNcdVuPVXR0

http://www.youtube.com/watch?v=IYFKYMZ3fsU

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.2.13 00:34:07

"Mitä on katkero? Jotain ex:istä?"
Joo, minä olen katkero. Ikuisesti katkero ex :D Nääh, mitäpä sitä noiden perään itkemään. Liekö syy omassa miesmaussa, tuurissa tai olosuhteissa, vaiko kenties suppeissa piireissä, tiedä häntä, mutta hyviäkään muistoja ei juuri ole. Vielä :) :)

Meinasin jo hihkaista, että Jysse hei, hereillä tähän aikaan, mitäihmettä, ja sit mä heräsin. Huomennahan on lauantai, d'oh ja ei kai! Mihin se viikko meni? Johan tossa päänahassa on kohta sentin juurikasvu näkyvissä, alkaa blondius paistaa aika pahasti läpi...

Ei ny Mission ruveta haaveilemaan. Ny pailataan. Vedä sä sitä karpalolonkeroasi, mä kiskaisen ton kitkerän katkeron kitaani ja jatkan mansikoilla ja kermavaahdolla. Tanhut sinkkulan jukeboksin tahtiin, jee jepa jee.

Päivämäärä:   16.2.13 00:34:18

Tirli öitä:)!
Mä laitan pään tyynyyn kanssa ihan pikapuoliin.
Aamulla pitää lähtee ulkoiluttaan koirat ja pojat.
Treenipäivä. Kisakausi ovella, joten hiotaan, hiotaan ja hiotaan, ehkä sitten taas voitetaan;)!

Päivämäärä:   16.2.13 00:40:31

Minski, joo, Ferry Corsten on aina takuuvarma, sen mixit on melkeinpä parhaita.

Mistäs sitä tietää kaduttaisko se naapurin mies jos ei kokeile :D Onneks en tiiä mis kämpäs se asuu :p Levotonta? Eeeeeiiiii... :D

lisää legendaarista:
http://www.youtube.com/watch?v=p0un3GYw53s

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 00:41:40

heh, mitähän katkeroja se ruoste nyt oikein meinaa syödä. Täällä on selkeesti jotkut ihan omat eväät. :D Mut onpas ruosteella ollut huonoa hiihtokenkää sitten, jos ei meinaa ollenkaan hyviä muistoja olla. :o

Hyvää yötä nukkumaan menijöille. Mua ei oikein vielä väsytä, niin kait tässä sitten hengaillaan. Vaikka juonkin vaan vettä, että nyt ei tuu semmosta pönttö sekaisin meininkiä täällä. Eipä sillä, en mä oikein muutenkaan harrasta semmosia.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 00:47:21

Mission: Joo noi biisit on niiltä ajoilta kun tuli kans kuunneltua enemmän konemusaa. Mulla on pari kaveria jotka on tehneet jonkin verran konemusiikka ja toisen biisejä on soinut ihan radio mafiassakin.

Sulla taitaa vipattaa menojalkaa, kun tollaseksi jugeboksiksi muutuit. :D Mut se on kyllä totta, että eihän sitä tiedä jos ei kokeile. Vähän kyllä nyt alkaa vaikuttamaan, et siellä ei enää ihan hirveesti olis harkintaa pelissä kun naapurismiehiä meinaat jo raahata kämpille. =)

Päivämäärä:   16.2.13 00:53:18

Minski, mut on ehkä kasvatettu konemusan parissa, tavallaan... No, ainakin sitä on sekä saanut että joutunut elämään kyseistä maailmaa aika tavalla.

Ei täs mitään harkintaa tarvita vaan äksöniä! :D Joo kyl ois nyt niinku ihan omat bileet ja oikeestaan tarttis varmaan viis tuntia joraa energiaa veke jossain hyvis bileissä ja sen jälkeen kaapata kämpille mies :p Mitähän mun juomiin on oikeen laitettu? :o Mut tää naapurismies muuten on ihan kohtuukuuma, ei se välttämättä ois huono veto ollenkaan;) Pitäsköhän varmuudeks käydä pikasuihkussa jos vaik satun törmää siihen rapussa... ;)

No ei kai, kuhan kuumoilen, mutta nyt on viilennyttävä hetkeks sillä koirat tarvii viedä ulos. Tuun sit kattoo onks ketään hereillä ja onks ruoste kännissä :D

http://www.youtube.com/watch?v=8zXgJ7kAbrQ

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   16.2.13 00:56:30

Pistetään lisää old skoolia http://youtu.be/wD0Mm6WIcYs

ruoste, joo huomenna lauantai ;) (tai jos tarkkoja ollaan niin tänään)

Spämmätään nyt tähän perään vähän awww matskua
http://tinyurl.com/boax2ko

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 01:05:52

Mission: Tavallaan kai osittain mäkin, mut nyt on kyll ollu vähäisempää. Mut ehkä sitä taas innostuu jossain vaiheessa enemmänkin. Nyt toi on ollu tommosta satunnaista fiilistelyä joskus.

Ehkä sun olis sittenkin pitänyt mennä tänäkin viikonloppuna bilettämään, jos kerran energiaa löytyy vielä noin paljon. :p Varo vaan kun noin virittyneessä tilassa meet uloiluttamaan koiria. Tiedä vielä kenet sieltä kiskaset kauluksesta mukaas. =)

Jysse: Mä vaan kattelen noita syömisvideoita tässä, niin ei nyt oikein ehdi kunnolla paneutua musiikkiin. Mut kyllähän noi jotenkin tutuilta kuulostaa, et varmaan joskus oon kuullu. Kohta alkaa naiset söpöilemään, kun tollasia kuvia tänne pistät. :p

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   16.2.13 01:16:31

On joo omat eväät, mutta melko huonot sellaiset; katkeraa kalkkia :P Jokainen valitsee itse seuransa joten turha valittaa jos huonosti käy. Keep calm and carry on, eat lasagna vaimitensenytmeni...

Miikseei aina voi olla lauantai, lauantai... Saat kyllä Missi vetää perjantaikalsarit ihan keskenäs, ei tota karmeeta litkua ole juotavaksi tehty. :P

Vieläkö tälle illalle irtoaisi joku hilpeämpi puheenaihe? Ei näy jyssen awww-linkki, noksu ei tahdo. :( Sieluni silmin näen eläinvauvoja ja äidinrakkautta, menikö edes sinnepäin?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 01:24:26

No joo onhan siinä omakin lusikka sopassa, mut mistä sitä kaikista heti tietää et minkälainen soppa siitä sitten lopulta kehkeytyy. Ettei sitä nyt ihan liian ankara kannata itelleen olla. :)

Mäkin otin tossa yhden lonkeron, mutta ei nyt kuitenkaan oo tarkotus enempää ottaa. Mulla on vaan tollanen tapa, et juon sen yhden aina joskus tai ehkä kaks.

Eläinvauvojahan siellä linkissä oli. Mitä lie aatoksia toi Jysse yrittää ujuttaa vielä hereillä olevien naisten mieliin. :p Mut en tiedä onko tässä nyt enää tulossa mitään sen kummempaa aihetta. Alkaahan toi kellokin jo olla ihan kohtuullisesti ja vähän jo haukotuttaakin. Jos sitä huomenna pääsis vähän liikenteeseenkin.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   16.2.13 01:24:58

Noniin, kotona ollaan. Juu ei kaduta, että läksin mukaan, oli ihan kivaa vaihtelua normaaliin. Mutta se ei kyllä oo kiva, kun nyt kun on täällä hiljasessa, niin kuulee, miten korvissa vinkuu edelleen :o Mie menen nyt unten maille; aamulla herätys talliin klo 7.00. Ja iltapäivällä jatkuu Hitlerin hiihtokoulu. Näillä eväillä huomiseen, paitsi, että se huominenhan on jo nyt.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   16.2.13 01:29:44

Ei kyl nyt oikeen irtoo mitn puheenaiheita... Kuuppa suhtkoht jumissa/tyhjä, eikä ole nollattu alkomohoolilla tai millään muillakaan huumaavilla aineilla.

Aika hyvin arvattu ruoste, linkin takaa löytyy vain awww ja oooohh sekä voikun söpö kuvia :D

Päivämäärä:   16.2.13 01:33:24

Mit vit? Ai ei teistä irtoo mitään, pitääkö mun nyt oikeesti mennä suihkuun? Tässähän ehtii yökerhoon viel aivan mainiosti :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 01:36:42

Se voi Niina oudostaan olla vähän tollanen shokki kuulollekin. Mulla on ihan sama et kun harvemmin käyn, niin kotona on sit vähän sellanen olo et täytyy vähän aikaa lepuuttaa korvia. Mut öitä sulle. :)

Hahaha, missioni on ainakin ihan tulessa vielä. Ihme duracell mirri. :D Kohta se on se naapurin ukko ihmeissään, kun missioni mouruaa oven takana.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   16.2.13 01:38:09

Mission, Hell yeah!

Päivämäärä:   16.2.13 01:38:57

Ton tyyppiset aahhit ja oohhit ei nyt uppoo, annetaan rentuille suunvuoro:
http://www.youtube.com/watch?v=6JG0N_tpmZA

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   16.2.13 01:39:43

Okei, leikitään, että mäkin tiedän mistä puhutaan. Voikun söpö :D

rusty taitaa kaapata nallukan kainaloon ja manata herttaisia unia. Hyvää yötä pojat ja tytsyt. Haleja niitä kaipaaville ja hymy kaikille \o/ :) Nähdään hiekkalaatikolla!

Päivämäärä:   16.2.13 01:42:24

Camoon beibi lite my fire... :p Joo vähän olis kyllä toi menojalka vipattanut :D Ja sitäkin pahemmin ois kaivannut sellasta miehistä seuraa:p

Päivämäärä:   16.2.13 01:43:31

Öitä ruoste :) Tiesto uppoo kyl tommosenakin, melkee ainaki :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 01:46:45

Öitä ruosteelle ja nallukalle, joka saa varmaan mukavasti lämpöä ja läheisyyttä. :)

Tais missionilla laukaista toi alkoholi tollasen menojalka vaiheen, kun yht'äkkiä tuntuu energiaa riittävän vaikka ties kuinka monelle jakaa. :p Mitenköhän olis miehinen seura mahtanut pysyä mukana tollasessa kyydissä. =)

Päivämäärä:   16.2.13 01:49:33

Mä olen yöeläin :D Jaa, vai kyydissä, no jos kyytiä sais ni eiköhän tääki siitä rauhottuis :p Nii, viel ehtii hakee kyydittäjiä, jos menis tossa kolmelta ni vois kerätä siitä epätoivosimmat himaan :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 01:52:26

Joo selvästikin, kun tollanen vauhti on tähän aikaan päällä ja tuntuu vaan koko ajan yltyvän. Mut ihanko oikeesti meinaat vielä, että vois baariin mennä kattelemaan jos sieltä tarttuis joku matkaan. :D

Päivämäärä:   16.2.13 01:52:36

Biisien sanat on sit vaan niin nerokkaita... Pitääkö alkaa huumeita käyttämään että pääsee samoille aaltopituuksille :p

http://www.youtube.com/watch?v=WO9ewCO7TYI

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   16.2.13 01:53:07

Öitä ruosteelle.

Nyt teidän miehen läheisyyttä ja kainaloa kaipaavien naisten huudot on kuultu.
http://tinyurl.com/cseypoj (huom! saattaa sisältää wanhaa kuvamateriaalia).

Mää taidan kans painella muote, ettei mee huominen vallan nukkuessa... Soon hyviä öitä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 01:56:53

Jaa missioni on jo siirtymässä kovempiin aineisiin. Ilmankos tota juttua tuleekin tollee. :D

Öitä Jysselle. o/

Päivämäärä:   16.2.13 02:03:38

Viddu mä kirjotin ihan sikapitkän viestin ja eiköhän tää vtunpaskarakkine prkele tiltannu, meinas oikeesti lentää seinään! @!#$!

Joo mutta en kai mä sit sinne baariin oikeesti lähe. En mä jaksa kirjottaa enää niin pitkästi kun tää mulkvisti ei halua toimia niin ihan turhaa. Mutta ehkä joskus vois olla terveellistä ja repästä silti :D

Päivämäärä:   16.2.13 02:04:29

Nii ja öitä vaan lapsille joilla tuli nukkumatti kylään :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 02:09:10

No voihan rähmä. Taasko siinä kävi niin. Mua aina hatuttaa tollaset muidenkin puolesta, kun ei voi oikein mitenkään auttaakaan sen viestin palauttamisessa. Välillä noita käy itellekin ja se on enemmän kuin turhauttavaa. En kyll viitti sentään konetta heittää seinään, kun tulee sit aika kallis paukku ja kaduttaa kumminkin ihan sikana sen jälkeen. :D

Mistäs susta tietää jos vaikka oikeesti oisitkin ollu lähdössä, kun tuntuu et on nyt niin tuli hännän alla koko ajan. Tulee vähän sellanen fiilis, että kiipeilet koko ajan seinille siellä kun et saa kunnolla purettua kaikkea tota energiaas. =)

Päivämäärä:   16.2.13 02:13:06

Joo oisko vähän niin että on sitä kyytiä vailla? Ehkä vähän... ;) Vois etsiä kompromissin, baarijutut ja yhen yön katumastoorit on perseestä, ja niitä prinssejä kun ei tosiaan ole olemassa kun ne on satuhahmoja, jos hommais semmosen fukcbuddyn itelleen? Mistäs semmosen sais, lehti-ilmotuksella? :D

"Etsitään @!#$- ja hugbuddya, oltava ei-pahis, suht ok näkönen, rittävän kokonen ja ehdottomasti mies." :p

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   16.2.13 02:15:14

Jokos kaikki meni maate? Pikku juttutuokio tossa velmiehen kans...

Päivämäärä:   16.2.13 02:15:26

Hah, unohdin ton toisen c:n ja k:n kääntää, sensuuri iski siihenkin :p

Ei nyt tähän aikaan enää tarttis sensuroida ku lapset on jo nukkumas ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 02:16:49

Ilmeisestikin jotain puutosta siellä nyt on, kun noin pyörit kuin puolukka "siellä". :D Toihan se vois olla sellanen hyvä ja vähän pitkäkestoisempi ratkaisu tohon ongelmaa, kun se kuitenkin palaa heti jos vaan yhdeksi yöksi saat kyydit. Se kuitenkin vasta herättää sut kunnolla. Kaipa noita nainen saa melkein mistä vaan mihin vaan keksi pistää itsensä noilla ajatuksilla "tyrkylle". =)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 02:18:42

R: Näyttääks toi missioni siltä, että se olis ihan hetkeen kuukahtamassa. :D

Päivämäärä:   16.2.13 02:19:49

Toi on totta, se yks yö ei kauaa jeesaa :D

No saahan niitä varmaan, mutta mist sais hyviä? Ja ongelma on kuitenki siinä että niihin menee sit rakastumaan, kert jos ne on niin kivoja et voi katella useemminkin niin sithän ne on hyvää matskua ja siihen rakastuu. Eli ihan yhtä vaikee ettii sit semmosta ku sitä prinssii.

Päivämäärä:   16.2.13 02:20:35

:D:D Et sä nää mua :D Mut en näytä;)

Päivämäärä:   16.2.13 02:21:21

Emmätiiä Missionista, tai mistään muustakaan.. kaikkee ei kerkee lukemaan :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 02:23:46

No ei niin, kun sehän se vasta pahentaa asiaa jos se yhteen yöhön jää. Saa vaan maistiaiset ja sit ei enää saakaan lisää, ni mistä se semmonen on kotoisin. =)

Mut vai hyviä. Toi on varmaan semmonen kysymys johon aika moni haluais tietää vastauksen. Vähän semmosta hakuammuntaahan toi kuitenkin on, kun mitenkäs niistä kyvyistä voi oikein varmistua muuten kuin koeajamalla. :D

Päivämäärä:   16.2.13 02:25:41

No en mä nyt sillee tarkottanu vaik nyt semmosel tuulel oonki :D Muutenki hyviä :)

Niihin muutenki hyviin rakastuu, tai sit ne f-buddyt rakastuu muhun.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 02:26:14

R: No juu ei välttämättä kerkii, mut eihän tässä nyt oo tällä hetkellä pahemmin ruuhkaa. Alkuillasta oli vähän enempi vilskettä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 02:29:16

Jaa jaa, no mut eiks toi nyt oo sellanen kysymys joka on vähän jokaisen naisen kielellä tai ainakin päässä ja aika useasti vielä. Et jos tohon osais vastata, niin varmaan olis joku miljonääri tai ainakin ties mikä lemmentohtori. :D Niin ja noinhan se menee, et yleensä noi järjestelyt tuppaa mutkistumaan jossain vaiheessa kun tulee tunteita mukaan jommalla kummalla.

Päivämäärä:   16.2.13 02:32:59

Joo en mä ole semmostenkaan järjestelyjen ystävä. Joskus on yritetty. Huonostihan siinä sitten käy kuitenkin.

Ja mä olen ihan liian kokonaisvaltainen ja tunteikas, ei noi mitkään avoimet järjestelyt oo mua varten.

Mut silti mä mieluummin lähen kyl vaik yksin baareihin koluamaan ku laitan nettiprofiilia :D En kyl oo tainnu koskaan mennä yksin baariin mut ehkä pitäis :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 02:37:35

Joo eihän ne kaikille sovi, vaikka nykyään aika suosittua taitaakin olla, kun on tullut sen perinteisen suhteen rinnalle ties mitä juttuja.

Onhan semmosta yksin liikkuvaa naista helpompi pokailla, kun ei oo kavereita torpedoimassa tai pelottamassa kosijoita pois. Et toihan vois olla välillä oikeinkin toimiva juttu. Vaikka varmaan vähän oudolta voikin aluks tuntua, niin eiköhän sieltä äkkiä seuraa löydy yksinäiselle naiselle. Aika nopeasti on joku kyselemässä, että mitäs sä yksin täällä teet. =)

Päivämäärä:   16.2.13 02:38:17

Aika pahalta kuulostaa jos joku f-buddy? rakastuu...

Päivämäärä:   16.2.13 02:41:41

Nii aatteles, on ne miehet tollee ihanii ku huolta pitävät :p

Nykyään taitaa olla suosittua kaikki mikä liikkuu, suhteetkin lopetetaan vääränlaisten sukkien takia suunnilleen, varmaa parempi olla ihan itekseen vaa :D

Ei vaan kyl mä löydän viel uuden prinssin, enhän mä ees oo kauaa semmosta halunnu ku oon vaa keskittyny itteeni ja tulemaan takas omaks itsekseni:)

Päivämäärä:   16.2.13 02:42:58

R, miten niin pahalta? Kaikki ne hittovieköön rakastuu :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 02:46:26

R: Onhan se vähän, mut ei mitenkään epätavallista jos homma toimii pidemmän aikaa ja alkaa huomaamaan kuinka synkkailee muutenkin mukavasti.

Mission: No niinpä, kyllä miehet on sitten ihania. :p Mut ihan varmasti löydät. Eikös sulla ollut siellä baarissakin ihan hyvin vientiä, vaikka vähän vääränlaisia tai varattuja sit olivatkin.

Päivämäärä:   16.2.13 02:49:17

http://www.youtube.com/watch?v=NyP9rAsVwfc

Päivämäärä:   16.2.13 02:51:33

Minski, ei se nyt siitä oo kii. En oo ehkä sellanen klassinen kaunotar että ihan jokaikiseen vetoan, mutta ne jotka tutustuu niin ne aina rakastuu... Mutta kun en vaan ite saa aikaseks tutustua ihan vieraisiin ihmisiin ja sinkkujakin niiden pitäs olla. Jotenkin se baarikulttuurikin on tämmöselle kyynikolle niin hohhoijaa, en mä jaksa olla jokaiselle hymyilemässä vaan siks että voisko tostakin nyt sit olla johonkin :D Ja nuorena puolestaan tuli jo ne kaikki typerät iskureplat kuultua että en oikein jaksa ees kuunnella niitä. Viimeks jo sanoin kaverille että onks ihan pakko flirttaa jokaikisen tontun kanssa, eihän ne kunnolliset kerkii ees näkösälle ku kaikenmaailman urpotkin pitää kestitä täs illan aikana :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 02:56:24

Heh, eihän se kaikille sovi ja en mäkään oo oikein koskaan saanu sitä itelläni toimimaan. Jotenkin siinä on sellanen teennäinen ja joku lihatiski meininki. Mä oon kait aina ollu ihan sattuman varassa. Tai no ei nyt ihan mut melkein. :p

Päivämäärä:   16.2.13 03:01:24

R, hyvä biisi :)

Joo Minski, nimenomaan. Lihatiski se on. Pinnallista. Tylsää. Mielikuvituksetonta. Mitä hittoa siinä nyt voi edes esittää itsestään, pelkkää pintaa ja kevyttä läppää. Ihan parashan se olis sattumalta tutustua, jotakin kautta, niin että jo tuntis pikkuhiljaa ja ystävystyis ensin, spontaanisti. Ei o näkyny :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 03:07:45

Sitäpä se on, vaikka kai sielläkin joillain tärppää. Noi tollaset sattumat on vähän harvinaisempaa herkkua sitten, jos nyt ei oo sellanen duuni tai harrastus missä liikkuu paljon uusia ihmisiä joiden kanssa on kuitenkin vähän pidempään tekemisissä ja kerkii tutustumaan. Mut onhan sulla toi, et jos ne kerran rakastuu suhun kun tutustuvat, niin jo on kumma jos ei tärppää. Valkkaat vaan ja pistät rakastumaan. :P

Päivämäärä:   16.2.13 03:11:05

Niin joo, miten mä en tota älynny, ihan helppoahan se sit :D

Olis pitäny se naapuri käydä ettii, kuin hyvä ois tommonen samas talos asuva hoito jonka sais paikalle niinku viidessä minuutissa :D Sullaki toi matka noin pitkä ni ei onnistu toi vieraileminen... :p

Mut kyl mä oikeesti haluisin rakastuu, se on ihanaa :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.2.13 03:16:24

No niinpä, helppoa kuin mikä. Kyllä kannatti taas jutella täällä ku tollasen oivalluksen sait. :p

Aijaa, nytkös se mouru alkaa nostamaan päätään, kun tollasia puhut. :D Vai vielä sitä haluttaa... Kohta alat jo harkitsemaan naapurin herättämistä siellä pahimpaan miehennälkään. :p

Oishan se kiva kyllä. Varmaan aika tervetullut juttu kenen tahansa elämään. :)

Päivämäärä:   16.2.13 03:17:21

Onks pakko alottaa uus, alota sä... ;)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.