Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 179

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   15.2.13 14:04:54

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=784212&t=784212

Mitäs vielä odotellaan? :)

Re: Sinkkujen topic 179

Päivämäärä:   15.2.13 14:10:16

Piisku, oliks Eero Milonoff jo liikaa? :D

"Mulla tosin ei ehkä edes ole mitään miesmakua kun en oikein edes kiinnostu ilman mitään muuta tietoa ihmisestä. Tai jotain mielikuvaa, muuta kuin fyysistä. "

Allekirjoitus. Tästä oli jo aiemminkin puhetta. Hyvännäköinenkin muuttuu vastenmieliseksi kun avaa suunsa ja sieltä tulee pelkkää kolinaa, ja niin edespäin...

Ruoste, mä ymmärrän ettei kaikki tykkää, Lostissa kun oli pahiksena niin nam... mutta Kim herold? KIM vtun HEROLD ????? Luojan kiitos siinä ei kyl mun mielestä oo _mitään_ siihen viittaavaa, muuten en vois enää kuolata sitä :D:D

Minski, äänestän parran puolesta! :D Paa sit uus kuva, katotaan pääsetkö söpöliinin lisäks renttugalleriaankin ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.2.13 14:13:29

Ei me mitään odoteltu mutta antaa nyt Missinkin aloittaa kun se väkisin haluaa.
Kopsaan tämän tännekin, kun linkitys ei vanhassa topassa millään onnistunut eikä toi toinen aloitus sulle kelvannut ;D
"No on se nyt vaikeaksi tehty...
http://tinyurl.com/aul5fmk"
Marko, hunajainen ääni ja lempeät silmät <3

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.2.13 14:15:13

Ihan samanlainen lörppähuuli sirisimmu se Holloway on kuin kimherold!

Päivämäärä:   15.2.13 14:21:21

Ja mä kun niiiiiin tiirailin ja tiirailin, ei, ei oo uutta, mut se oliki Minskin syy kun kattelin vaa siitä vanhasta ylöspäin ja sehän ehti kääntää järjestyksen :D Olis pitäny arvata et jos ruoste ja Minski paikalla niin ei mul oo mitään saumaa alotukseen, pitäs laittaa se valmiiks jo 80 viestin kohalla ja postata kun 97 vast menos :D

No en kyllä tosta Markosta oo ikinä tykänny, huh, onneks jotain erojakin näissä mauissa :D

Mutta hei, hyyyyyi, ihan kauhee toi K.H, eikä siinä edelleenkään oo mitään, mitäänmitäänmitään Joshia! Nyt optikolle ruoste ja heti!

Muistaks kun sanoin kerran kun mahasta oikein ottaa kun avaa gerardin, vaikka tietää mitä linkin takana on. No kun avasin ton Kimin, tuli ihan oikeesti semmonen melkein puistatus, semmonen kun olisit antamassa hevoselle omenaa ja se tulis sitä hakemaan ahneesti korvat hörössä ja kun tilalla oliskin lihaklöntti niin se hevonen hämmentyneenä oikein pelästyis ja kavahtais vähän taaksepäin et hyh :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.2.13 14:24:51

Mäkin laitan sitten kauniiden naisten kuvia tähän. :p

http://rootfun.net/images/2012/01/Elisha

http://www.thefilmpilgrim.com/wp-content

http://wallpaperpassion.com/upload/24452

http://celebrity60.com/wp-content/upload

http://images.fanpop.com/images/image_up

Mua on aina ihmetyttäny noissa naisten kuolaamisissa se kuinka tarkka maku naisilla on. Siis joku sellanen joka on tosi komea voi saada ihan täystyrmäyksen joltain naiselta, jos ei se istu naisen makuun. Mulla ja varmaan muutenkin miehillä on jotenkin sellanen vähän avoimempi maku, et monet naiset on eri tavalla kauniita ja sit vaikka joku ei oliskaan omaan makuun, niin tulee silti semmonen ajatus, että "onpas toikin kaunis, vaikka ei mun makuun osukaan."

Haha, ai missioni meinaa, että pitäis laittaa lisää jotain renttulook kuvia vai. :D Että noille on oikeen omat galleriatkin söpille ja rentuille ja ties mille luukeille. No onneks ne kuvat on kohta jo unohtuneet, kun kerkisin nekin poistaa. Mitä nyt ehkä jossain jonkun päänsisäisellä kovalevyllä on hetkisen ennen kuin kärähtää. =) Mut voishan sitä semmosta vähän rentumpaakin luukkia tietty vaihteeksi kokeilla. Johan mulla alkaa taas olla vähän pidempää tukkaa, kun tossa reilu kuukaus sitten kävin leikkauttamassa viimeks.

Päivämäärä:   15.2.13 14:35:33

Minski! Sullahan on ihan sama naismaku ku mulla :D
Toi eka ei kyl näkyny. Housemimmi on tosi nätti, tykkään, liian laihaks meni vaan jossain kohtaa mut nyt taas parempi. Sitä yhtä en pahemmin oo pistäny merkille mut taas J.B on kyllä upee! Oon aina salaa halunnu olla semmonen... Tykkäätö Evangeline Lillystä? Musta se on kans tosi kaunis :)

Mut siis ei se maku oo oikeesti tarkka. Elävässä elämässä meinaan. Varsinki ite jos jos joskus puhun vaikka jostain miehestä tyttökavereiden kanssa että "onhan se varmaan ihan hyvän näkönen" niin heti tulee "hyyyiii, eikä oo", ja ite vaan ihmettelen että eikö ne nyt osaa objektiivisemmin katsoa, ihan varmasti kyseinen henkilö on monen mieleen vaikkei toisten olisikaan. Ja muutenkin, monissa miehissä on hyvääkin ulkonäköä, mutta ne persoonathan eniten värittää. Just se että joku joka näyttää korkeintaan miellyttävältä ja ihan ok:lta, jos se onkin persoonaltaan upea niin sen ulkonäkökerroin on sen seurauksena korkeampi, alkaa näyttämäänkin aina vaan paremmalta...

Hollywood-kuolaukset on ihan asia erikseen, kyllä sieltäkin menee jos jonkinlaista hiihtäjää helposti läpi mutta kun ei niitä mitenkään tunne niin ne voi arvostella ihan puhtaasti pelkän kaksiulotteisen kuvan ja elokuvaroolin perusteella. Tuskin ne oikeassa elämässä yhtään sen kummempia on muutenkaan, huomattavasti tavallisemman näköisiäkin.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   15.2.13 14:58:06

Johan alko taas topicit täyttyä, kun yks eksynyt lammas -ei kun sori, kuutti - löysi takasin kotiin =D

Minä kävin ratsastamassa, ja tänään harjoiteltiin sitten kuperkeikkaa :o Me vaan ravattiin tietä pitkin ja yht'äkkiä heppa vaan levis poikittain tielle kyljelleen, en kyllä voi ymmärtää, miten siinä noin kävi :o Uskomatonta, miten pehmeästi tuommonen 500kg lihanpalanen voi kaatua, ei tainnu kumpaankaan sattua. Sitten vaan takasin kyytiin ja matka jatku. Olinkin jo miettiny, että millonkahan se tippuminen oikein tulee, vaikka ei kai tuota nyt voi oikeeks tippumiseks laskeakaan. Edellisestä ihan oikeesta tippumisesta taitaa olla aikaa niinkun kauan kuin kymmenen vuotta.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.2.13 14:58:09

Aijaa, no niinpä tietenkin on samanlainen maku, kuinkas muuten. :D Noi nyt oli sellasia mitä tuli ensimmäisenä mieleen ja onhan noita hollywood kaunokaisia vaikka kuinka. Kyllä toi Evangelinekin sytyttää, vaikka en sitä ennen lostia tuntenutkaan. :)

Toi on just se mitä mä kans ihmettelen, et on olemassa joko niitä komistuksia jotka saa polvet notkumaan ja sit semmonen joka ei oo omaan makuun on just sit heti tollasta "hyyiii" osastoa. Et miten tossa voi olla noin äkkijyrkkä pudotus, vaikka joku on vaan eri tavalla komea ja varmaan tosi monen muun naisen päiväunien kohde.

Toiki on hyvä pointti, et onhan se eri juttu ottaa kuva jossain studio valaistuksessa missä ammattilaiset on katsomassa kuvakulmat ja kuosin kohdilleen ja sit vielä vähän photaria päälle. Sit ku etitään niitä arkisia paparatsien ottamia kuvia, niin ihan tavallisilta ne arkiluukkeineen alkaa äkkiä näyttämään. Vähän oon ihmetelly, kun mullakin facebookissa kaverina yks nainen joka parantelee photarilla kuviaan niin selkeesti, ettei sitä voi olla huomaamatta. Sen nyt ymmärtää jos värejä ja valkotasapainoa vähän korjailee, mut toi on jotenkin kummallista, et pitää alkaa ihoa pehmentelemään niin et saadaan rypyt siloteltua ja iho "virheettömäksi". Se näyttää niin epäluonnolliselta.

Niin ja tietty luonne vaikuttaa sitten käytännössä. Eipä sitä sen ulkokuoren kanssa vaan voi olla ja silitellä sitä hiljaa. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.2.13 15:01:17

Minä en ainakaan allekirjoita sitä, että miesmakuni olisi tarkka. Itse asiassa se on kaikkea muuta kuin tarkka, vaikka esim. taannoiselle hollywoodhunkslistalle päätyneistä uroksista valtaosalla taisikin olla jotain yhteisiä piirteitä. Kokonaisuudessa on yleensä se jokin, joka saa suun nykimään ja pupillit laajentumaan. Se on se habitus. Mulla ei myöskään ole mitään selkeitä turn-offeja. Paitsi ehkä tämä. Rariossa puhuttiin pari päivää sitten asioista, joihin nainen kiinnittää miehessä ensimmäisenä huomion. Ekana oli ryhti, sitten öö ääni, silmät ja katse, hampaat? Jotain sinnepäin. Sitä kuunnellessani ja miettiessäni totesin, että true dat.

Mietinkin juuri tätä asiaa kaupungista lähtiessäni. Siis sitä, minkälainen mies kiinnittää huomioni. Taas :P Suojatien reunassa seisoi kaksi kundia, toinen pitkä, hoikka, tumma ja kasvoiltaan kuin kreikkalainen jumala, julmetun komea mallityyppi siis, toinen vaalea, rennosti pukeutunut, ihan tavallinen suomalainen mies (mitä tämä ikinä tarkoittaakaan... ymmärtänette kuitenkin esimerkin eron). Arvatkaapas, kumpi sai sydämeni lepattamaan?

Lähettäjä: piisku 
Päivämäärä:   15.2.13 15:05:00

Mä en ole itse hippi - pois se minusta - mutta kyllä esim. Joanna Newsomin hippilookki vetoaa muhun enemmän kuin valtaosa Hollywood-naisista. Oon ehkä puolueellinen kyllä kun tykkään ite samanlaisesta tyylistä ja tukkakin on samaa sorttia. Sellainen hyvin maan(tien)läheinen tyyli :D

Hämmentävintä ikinä oli kun Girls-sarjassa on yksi näyttelijä, joka on aivan tuon Newsomin kaksoisolento.

<http://jnss.tumblr.com/post/22647840441/collateral-obsession-@!#$-as-if-one-wasnt>

Niina, sulla on tosi hienot putet! Täällä oli suora linkki sun Facebook-sivuilla ja jäin tuijottamaan niitä. Mulla on ollut itselllä haaveissa Veikon varsa :)

Päivämäärä:   15.2.13 15:08:50

Kiitos Piisku! Joko laitetaan varsa tilaukseen? Hyvin mielelläni teettäisin tuolla nuoremmallakin tammalla Veikosta varsan, mutta eihän tänne mahdu enää yhtään kavioeläintä lisää :(

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.2.13 15:10:59

Niina: Hah, ai mun syykös se onkin. :D Puuttuva lenkki tai siis kuutti.

Eikös tossa sattunu jalkaan vai siis miten voi tollee mennä hevonen kyljelleen ku oot ratsailla ilman ettei satu juuri mitään? Vai kerkisitkö hypätä pois kyydistä? Mut joka tapauksessa hyvä ettei sit sattunu mitään. Systerillä meni joskus häntäluu aika kipeeks, kun heppa heitti selästä. Eikä oo sitä sen koomin nähty hevosen selässä.

ruoste: No joo ei varmaan sulla, mut aika monesti noi keskustelut on vähän tollasia et naiset heittelee noita komistuksia ja sit on aina joku tai jotkut jotka kuittaa tolla hyiii:llä niitä muiden ihastuksia ja tarjoilee omaansa ihmetellen miten joku voi ihailla niin erilaisia. :p

Ilmeinen vastaus olis toi jumala, mut kait sä sitten kuitenkin jotenkin iskit silmäs siihen tavalliseen miekkoseen. =)

Päivämäärä:   15.2.13 15:18:54

Myy Niina mulle joku vähän vanhempi varsa :) Mun pitää pitää hevosta vieraalla, joten maitovarsan ostaminen on vähän hankalaa, vaikka ihan pieninä ne hienoimmat tietysti ois kaupan.

Päivämäärä:   15.2.13 15:21:34

Niin no ei se ihan ketarat oikosellaan siellä rötköttäny. Suunnilleen silleen, niin kuin tää heppa tässä googlen kuvassa, mutta ei noin uneliaana: http://blog.smartpakequine.com/wp-content/uploads/2011/12/Sleeping-horse.jpg En edes älynny mitä tapahtu, jotenkin siitä vaan kierähti pois ihan itsekseen; ehdin poistua kyydistä kokonaan, ennen kuin heppa nousi ylös. Tulipahan tuokin nyt koettua, onneks ilman fyysisiä tai henkisiä traumoja =)

Päivämäärä:   15.2.13 15:26:38

Piisku -> no se 2v lastunlekalainen voidaan myydä! Se oli ihan silloin pikkuvarsana myynnissäkin, mutta ei oikein ollut kiinnostusta. Yksi tyttö kävi sitä Etelä-Suomesta asti katsomassa, mutta osti kuitenkin hänelle paremmin sopivan varsan. Oikeastaan vasta sen jälkeen alkoi niitä kiinnostuneita ostajaehdokkaita ilmaantua, kun käytiin voittamassa SuoRan näyttelyn maitovarsaluokka huippupisteillä. Mutta siinä vaiheessa oltiin jo päätetty, että se saakin jäädä tuon toisen kaveriksi kotiin kasvamaan (pojat on siis siskon kanssa yhteisomistuksessa). Ja hyvä niin, on ne niin hyvät kaverit keskenään :) Tämänhetkisen ajatuksen mukaan saavat olla tuossa sen aikaa, kun tulevat hyvin toimeen keskenään, mutta sitten aikanaan tuo ruunikko sitten myydään; eihän meillä riitä resurssit kovin montaa alkaa kouluttaa ja ratsuttaa. Niin jos hyvä ostajaehdokas ilmaantuu, niin kyllä se voidaan jo aiemminkin myydä, vink, vink ;) Mutta tuo Veikon varsa EI tule myyntiin ikinä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.2.13 15:27:29

Toi käy varmaan aika äkkiä, vaikka siinä varmaan tuurilla ja just ratsastukseen keskittyneenä ehtiikin ehjä jotain tekemäänkin. Mut hyvä ettei käyny mitään. Mulle tuli heti mieleen, että kyllähän toi vois vähän napsahtaa, jos jäis edes osittain noin ison eläimen alle.

Päivämäärä:   15.2.13 15:31:34

Minski, on se sentään luojan lykky että niitä makuja on erilaisia, aatteles, muutenhan niitä pareja ei juuri muodostuis :D Jos mä muuten laittaisin eksieni kuvat tohon kaikki riviin, ja vaikka kaikki pienemmätkin ihastukset, siitä tulis niin käsittämättömän kirjava porukka täysin erityyppisiä miehiä että kukaan ei kyllä kuunaan uskois että sama pää voi tykätä kaikkien niiden ulkonäöstä :D Eli pakko se vaan on myöntää, se ulkonäkö ei lopultakaan ole kuin pieni alkusysäys. Itellä se todella on melkein niin että kunhan on miellyttävä, ei tarvi olla mikään "huhhuijaa", se persoona rakentaa loput kyllä sitten niin että sitä omaa kultaansa pitää parhaimman näköisenä kaikista:) Love makes one blind... :D

Päivämäärä:   15.2.13 15:35:07

Meikä on rysähtänyt hevosen kanssa ihan huolella aikoinaan, lonkat paskaks, sairaalaan, ei tiedetty ennen leikkausta kävelenkö ikinä. Muistoks jäi melkoinen arpi ja vähän kireet lonkat, jotkut tietyt jutut rassaa hieman noita lihaksia ja jänteitä, muttei se nyt arkeen mitenkään vaikuta. Joskus on ollut suojelusenelit messissä, vaikken ees usko niihin...

Niina, mä ostan sen ruunikon! Pitää vaan voidella tota veikkausta vielä vähän että rahoittais hankkeen ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.2.13 15:39:56

Se on totta kai hyvä juttu, että makuja on monenlaisia. Ei tarvi kaikkien tapella samoista naisista tai miehistä. :) Mut tota mä vaan ihmettelin et miten noi reaktiot on joillakin niin voimakkaita sitten kun on joku sellanen joka poikkeaa siitä mausta vaikka kyseinen mies on joidenkin muiden naisten mielestä taas komee.

Ihan erilaisia naisia mullakin on ollut, vaikka jotain yhtäläisyyksiä tietty löytyykin. Kyll se luonne kuitenkin lopulta ratkaisee, vaikka täytyy siinä ulkonäössä olla joku sellanen koukku mikä herättää sitten sen fyysisen vetovoimankin kunnolla. :)

Päivämäärä:   15.2.13 15:41:58

Niina, jos se on tosiaan se ruunikko, niin meitsi vois kyllä kans sen ostaa. Mulla on vaan siihen tarvittavat rahat kasassa ehkä ensi syksynä korkeintaan, ellen voita lotossa sitä ennen :D Se on tosi hieno, joten oletan, ettei kovin halvalla lähde :) Ja ihan hyvä niin.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   15.2.13 15:42:18

ai täällä on ollu jotain renttukuvia??? jaahas :P
musta kim heroldissa on jotain hyvin eroottista rokkikukkomaisuutta <3
enpä muuten ollut yksin viime yönä ;) pieni annos läheisyyttä iholla siis.....

Päivämäärä:   15.2.13 15:43:47

Joo Mission, ihanaa! Se tarviikin tuollaisen huumorintajuisen omistajan, on sen verran hauska kaveri... Sen kanssa ei käy aika pitkäksi tai varsinkaan tylsäksi. Kuten kuvistakin ehkä näkee, niin luonnetta löytyy: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150198270324586.325475.737864585&type=3 Meidän Toivo on persoona isolla peellä. Kamalan ihana, välillä suorastaan ärsyttävä ja rasittava. Rohkea ja välillä jopa röyhkeän itsevarma. Siinä on just semmosta renttua ja pahaa poikaa sopivasti, ei ole mikään nössykkä mammanpoika; mutta kuitenkin toimii sitten jokapäiväisissä rutiinihommissa vallan mainiosti. Jos sen energiat saa koulutusvaiheessa suunnattua oikeaan asiaan, niin tästä tulee kyllä varmasti aika kiva peli! =)

Päivämäärä:   15.2.13 15:52:37

Minski, mulla ainakin tulee semmoset ällötykset helpommin sitten siitä koko olemuksesta, vaikka no. sanoikin Heroldissa olevan rokkikukkoa niin mulle se on taas jotenkin... naisellinen ehkä :D En tiedä, joku siinä etoo, eikä se oo tosiaankaan pelkkä ulkonäkö vaan olemus... Mutta ite taas osaan sitten ihan pelistä kuvista katsoa enemmän objektiivisesti, ymmärtää että juu on varmaan ihan kivan näköinen tuokin. Ja osaan kai mä niistä ällöistäkin katsoa, jos haluan :p

Niina joo, mulle yks tommonen Toivo :) Mut se pitää ruunata... Ja saada rahaa...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.2.13 15:56:21

Mission: Oho, sulla on sitten ollu oikein kunnon rysähdys. Vähän jotain tollasta mäkin tosta Niina kaatumisesta mietin, et tossa voi varmaan käydä aika huonostikin, kun noin ison eläimen kanssa on kuitenkin tekemisissä. Onneks sit kuitenkin säkin toivuit noinkin hyvin tosta.

Niin ja varmaan useimmilla on sitten se objektiivinenkin suhtautuminen noihin, kun mennään takaisin arkielämään ja tulee eteen se, että tossa vois olla ihan oikea mies mulle jonka kanssa olla. Ettei ne oo vaan tollasia kuvia jostain julkkiksista tuolla jossain, joiden funktio on vaan se kuolaaminen ja päiväunien rakentelu, jossa ei luonteella ole niinkään tekoa ellei sitten jostain ala kaivamaan enemmän tietoa siitäkin.

no.: Jaahas, joku scorettanu ystävänpäivänä. Niin sitä pitää. ;) Joo täällä noi yhet vaan kuolailee kaikenlaisia komistuksia ja me ahvenet yritetään täällä pyristellä parhaamme mukaan. :D

Päivämäärä:   15.2.13 15:59:22

Okei, no ei sit myydä Missionille, sori vaan :( Toivo tahtoo sellaiseen kotiin, missä saa pitää omaa tammahaaremia. Tai ainakin palvella tammoja oriaseman välityksellä. Toki jos ei sillä kyvyt riitä kantakirjaan, niin ei sitten; mutta ensisijaisesti haluaisin sen sellaiseen paikkaan, missä oltaisiin kiinnostuneita sen kantakirjaamisesta ja orina pitämisestä.

Päivämäärä:   15.2.13 16:00:48

Ai mitkä ahvenet!?! Älä nyt Minski unohda, että sut on jo ylennetty kuutiksi! =D

Päivämäärä:   15.2.13 16:04:11

No Niina jos veikkaus oikein innostuu niin sitten otan sen! Nimittäin sillon mul on oma talli eikä tarvi olla tuolla ylläpidon varassa, jossa nyt se orin kiertäminen on aina niin helvatan vaikeaa... Ite olen kyllä täysin tammaihminen mutta tasapainoks kelpais mainiosti vekkuli oripoika, kuhan se on suomenhevonen :p

Minski, kyllä vaan mulle kelpais semmonen ihan eläväkin, tavallinen mies, no, vähän kranttu pitää kai kuitenkin olla ettei nyt ihan sentään jokaista spurgua kelpuuta, mutta kun ei oo näkyny! Ei sillon auta enää muu ku gerarbutler...

Lähettäjäpiisku 
Päivämäärä:   15.2.13 16:05:43

Juu no sit mäkään en kyllä voi sitä sun varsaa ostaa. Tarvin jonkun setäheposen eli ruunan.

Kertokaas vinkkejä, mitä tehdä kaupungissa, josta ei tunne ketään ja jossa on asunut tasan viikon?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.2.13 16:06:17

Joo on se hurja tuo missioni, kun on heti nappaamassa miehuuden hepalta pois. :D

Mut totta tosiaan, mähän olinkin jo kuutti. Mitähän ne seuraavat ylennykset sitten mahtaa olla ja millasilla meriiteillä niitä mahtais voida havitella. :p

Tuli jotenkin tää mieleen tosta ruunaamisesta. :D

http://aijaa.com/FcjlIQ

Päivämäärä:   15.2.13 16:08:09

Okei, Mission pääsi takasin hyvien ostajaehdokkaiden listalle =D

Pitää muuten itekin muistaa tehdä uusi lotto tälle viikolle. Mission, ootko facebookissa? Siellä kiersi eilen kuva eräästä G.Butlerista, jossa sillä oli sellainen "koiranpentuilme" ja kuvatekstissä luki jotain "LIKE to spend Valentine’s Day with Gerard Butler?" :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.2.13 16:12:12

Mission: Toki toki, täytyyhän sitä jotain kriteerejä sentään olla. Ei siinä mitään, mut onks toi Butler sitten vähän niin kuin sellanen korvike vai miten siinä sit tulee sen puoleen käännyttyä, jos ei löydy näitä tosielämän uroksia? :p

piisku: Ai säkin olisit nappaamassa boolseja heti pois. Ootte te julmia naisia. :D

No tistät tänne ht.nettiin ilmon, että kavereita kaivataan ja sit sormet ja varpaat ristiin. :p

Päivämäärä:   15.2.13 16:13:21

Mistä kaupungista Piisku olet?

Päivämäärä:   15.2.13 16:24:01

Nii, Minski, vai onks ne tosielämän urokset sit kuitenkin vaan butlerin korvikkeita... :p Se muuten kirjotetaan pienellä, sillä se on jo käsite, ainakin näin: geraldbutler, ja huokauksia perään :D

Ei vaan kyllä se korvike on, niinkuin kaikki muutkin kuolattavat. Mieluummin kuolaisin livenä... Sillon pitäis vaan vähän siveämmin kuolata, sillein että se tosielämän uros kysyis että miks nieleskelet niin paljon... no kuolaahan minä :D

Niina, wtf, ei tullu mulle tommosta geebeetä! höh. Eikä pittiä tai deppiäkään. pyh.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.2.13 16:30:17

Vitsit te olette taas höpöttäneet sivut täyteen. Ei millään ehdi lukea kun pitäisi töitäkin tehdä ja siirtyä kohta viivana duunista A hommaan B. Jee jee, päivä jo puolillaan :) Luen ja lätisen taas illalla, sillä armas hovinörttnii (siis se toinen) toi läppärini takaisin!!! Nörtti oli potkinut troijalaisia persauksille ja opettanut niille vähän käytöstapoja. Nyt kone toimii taas moitteettomasti ja tulee kyllä käymään kuumana kunhan tulen illalla kotiin ja pääsen sen kimppuun. Jee! :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   15.2.13 16:30:51

Olipa päivä. Sata lasissa panostin, mutta olipa tilaisuus sitten kohderyhmän mieleenkin. Hieno fiilis kerta kaikkiaan. :D

Nyt oon aivan sippi. Päikkärit olis poikaa, mutta ei ehdi.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.2.13 16:37:14

Tuli vaan mieleen, että oonkohan mä ainoo kuka meinaa koko ajan kirjottaa piiskun jostain syystä piiskaksi. :D

Mission: No joo varmaan se noin päin on kuitenkin parempi, että ne gerardit yms. on vaan niitä korvikkeita, koska toisin päin tosta tulee ongelmia, jos ei sellanen normaali mies sitten kelpaakaan. =) Noi komistuksetkin varmaan kuitenkin kattelee sitten enemmän niitä oikean elämän vastineita itelleen ja pariutuu jonkun hollywood kaunottaren kanssa.

Hahaha, ai toi on semmosta siveellistä kuolaamista vai. :D Sitten kun on yksin kotona niin ei tarvi nieleskellä, vaan voi antaa kuolan valua ihan rauhassa ja korkeintaan kuivata välillä. =) Mut olishan se ihan muikeeta, jos sais jonkun kauniin naisen nieleskelemään sillee. x)

ruoste: Nonni, vehkeet kuntoon ja kuumaksi sitten vaan iltasella. =) Mä vissiin jotenkin onnistun poistamaan tän ketjun höpinäfiltterin, kun Niinakin ihmetteli kuinka tänne oli taas tullu kuutin myötä juttua. Mut mäkin taidan tästä mennä suihkuun ja enpäs nyt ajakaan partaa. Katotaan vähän semmosta enemmän renttuluukkia tän ketjun innoittamana. :p

Tirli: Ai missäs sä oot oikein ollu touhuumassa?

Päivämäärä:   15.2.13 16:54:19

Aiaiaiai, se on meikäläisen talviloma kuulkaas vartin päästä! :D

Meinasin loman kunniaks ostaa illaks muutaman siiderin! Ja vähä jotain hyvää:) Sitten tuun tänne ja filtterit jää töihin...:D Huomenna sit alkaa urheilu-nukkumisloma, ei mitään siiderinlitkijäisiä enää enempää, ruoto kohilleen ja taas nätimpiä lukemia ja näkymiä kohti;)

Paitsi että Sonera on taas käännelly jotain antenneja, kaks iltaa jo netti tökkinyt niin että lähinnä se ei toimi. Voihan vettuparkele, saan kyllä sellasen raivarin jos se ei tänäänkään toimi! Ja tuskin se toimiikaan:( Kännyllä pääsee nettiin mutta silläpä se rasittavaa onkin.

"Hahaha, ai toi on semmosta siveellistä kuolaamista vai. :D Sitten kun on yksin kotona niin ei tarvi nieleskellä, vaan voi antaa kuolan valua ihan rauhassa ja korkeintaan kuivata välillä. =) Mut olishan se ihan muikeeta, jos sais jonkun kauniin naisen nieleskelemään sillee. x)"

Joo välillä vaan herää semmosesta koomasta ja kuuluu semmonen slurps kun laittaa suun kiinni ja pyyhkäsee siitä suupielestä pahimmat hihaan :D

Nielasinkohan mä kun aukasin sun kuvan? Hmm, en muista enää ;) Ainii mut piti olla kaunis, no ei sit mitään sittenkään :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   15.2.13 17:00:32

M_R: järjestin yhden tilaisuuden, joka vaikutti onnistuneen oikein hyvin. Ainakin kovasti kiiteltiin.

Lähettäjäpiisku 
Päivämäärä:   15.2.13 17:04:14

Mä muutin just pk-seudulta Ouluun. Asuuhan täällä sukulaisia ja kaupunki on jotenkin tuttu, mutta kavereita olisin kyllä vailla. Nyt kun ei oo omaa heppaa, niin yritän soluttautua paikallisten heppaihmisten seuraan jotenkin muuten.

Ja piisku tai piiska, ei se niin tarkkaa ole :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.2.13 17:04:34

Mission: Jaahas, sitä aletaan jo mehustelemaan lomillaan. Oliks sulla nyt ihan vikon loma tiedossa, vai oikein pidempikin pläjäys? Ootahan kun mä alan käyttämään noita mun varastossa olevia lomapäiviä. :p No lomalla on tietty hyvä treenailla, kun saa hyvin pidettyä säännöllisestä treeni ja ateriarytmistä kiinni, että ilmeisesti oot vielä kovaa vauhtia menossa kesäkuntoa kohti. =)

Voithan sä käyttää kännykän nettiä tietokoneessa. Joko wlan, usb tai bluetooth tethering vaan päälle. Eli puhelin vaan jotenkin kiinni koneeseen ja teet siitä modeemin. Netistä löytyy kyllä ohjeet. :)

Haha, olipahan hauskasti kuvailtu kuolaaminen. Ihan niin kuin jotain mehukasta paistia tiirailis, johon tekis mieli upottaa hampaat ja syödä suihinsa. :D Hmmm, jaahas. Että jotenkin nyt muisti pätkii tossa kohtaa. Niinpä tietenkin, eihän sitä nyt tommosta voi tapahtua ja jos tapahtuukin, niin mitään ei ainakaan parane myöntää. x)

Tirli: Ahaa, no mutta eiköhän se sitten menny hyvin, jos paljon kehuja tuli. Ei kait noista tollee ihan vaan lämpimikseen kehuta. :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   15.2.13 17:15:13

M_R: ei kehuta, eikä kyseinen kohderyhmä varsinkaan. Siksi olenkin kovasti tyytyväinen. Jaksaa taas panostaa työhönsä, kun saa kiitosta välillä.

Päivämäärä:   15.2.13 17:16:06

Minski, säännöllinen rytmi on ihan yliarvostettua :D Mut eiköhän se siihen mee taas että iltapäivällä herätys, parit lenkkeilyt koirien kanssa ja ateriat ja telkkaria väliin, illal salille, yöllä hooteetä (niinku joka välissä muutenkin) ja kun muut kuukahtaa niin tsiigaan viel leffan ja kolmelt nukkuu :D

Toi toka kappale sit menikin jotenkin niin että ai mitä, mitämitämitä, jotain jotain. Just niin. :p

Jätetään ne myöntelyt tohon iltaan kun siideripäissäni taas vaikerran ja mouruan :p Ne lomapäiväthän sä voit viettää vaikka jossain ihan lomalla, kuten esimerkiks... no mä kerron sit kun oon juonu pari :D

Nyt sinne kauppaan ja ulkoilee, jos Sonera sallii niin parin tunnin pääst back, sillä mulla on LOMA! eikä parempaa tekemistä voi ollakaan ku lojua heppitallissa :p

Päivämäärä:   15.2.13 17:16:53

piisku -> mun kaveri opiskelee Oulussa lääkäriks, ja on heppaihmisiä. Tuo mun nuorempi tammakin oli sillä Oulussa koulutettavana melkein vuoden. Äimärautiolla päin se pyörii kai vieläkin aika paljon, vaikkei omaa hevosta tällä hetkellä olekaan. Mutta käsittääkseni sieltä löytyy niitä ratsastettavia, ja puitteet on ainakin hyvät.

Mun kuntokuuri heittää taas häränpyllyä. Eilen piti tietysti syödä ystävänpäivää, ja just kuulin, että tänään ollaan menossa Heselle :o No, vastapainoksi hiihto-Hitler lupaili laittaa mut uudestaan hiihtämään.

Mua alkaa kohta oikeesti jännittää. Ajatella, mie olen menossa ihmisten ilmoille :o En oo käyny juuri missään piiiiiitkääään piiiiiitkääään aikaan. Olin mie kesällä kuninkuusraveissa, se on ehkä se edellinen ihmisten ilmoilla oleminen, jos ei jotain muutaman tunnin Ikean retkeä lasketa. Pitäskö nyt sitten laittaa kaulaan joku lappu roikkumaan "tässä kulkee sinkku - korjaa talteen" tai "rakkautta vailla", että herättää varmasti huomiota =D =D =D Ehkä ei kuitenkaan...

Lähettäjäpiisku 
Päivämäärä:   15.2.13 17:28:33

Hauskaa iltaa Niinalle! Ja tietysti kaikille muillekin.

Kyllähän Oulussa heppaväkeä ja väkeä muutenkin piisaa. Mä oon vaan niin malttamaton, viikon asunut ja jo pitäis olla kavereita ja tekemistä. No, oon mä huomiselle jo järkännyt yhden tallivierailun.

Mä lähden nyt skumppaostoksille.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.2.13 17:29:50

Mission: Haha, no eihän toi oo monissa älypuhelimissa sen kummempaa kuin että kytkee puhelimen koneeseen ja laittaa ton ominaisuuden päälle. Mut tietysti jos on vähän aatamin aikaisempi puhelin, niin sit voi joutua käyttämään vaikka jotain nokian pc-suitea siinä apuna.

Mut no, voihan sitä muutenkin treenailla tietty, jos elämässä on vähän muutakin kuin punttisali. :p Se oiskin jännä kun vois olla vaikka vuoden silleen, ettei olis mitään velvollisuuksia ja vois vaan keskittyä täysillä treenaamiseen. Minkähänlaisia tuloksia siinä sais aikaan.

Jaahas, meinaat että muutama siideri vois vähän keventää kielenkantoja ja poistella estoja. :D No jäämme sitten odottelemaan iltaa kun ruostekin on paikalla ihmettelemässä ja tulee taas varmaan muutama sata viestiä illassa tänne. :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.2.13 17:51:13

Kaikille heppanaisille.:) Likka kai kondiksessa, puhuu jotenkin hassuja.? No ainakin kunnon täräys tuli kuuppaan.
http://www.youtube.com/watch?v=GC5E8ie2pdM

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.2.13 18:04:46

No hevosten kanssa sattuu ja tapahtuu..

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   15.2.13 18:33:19

Kessu, kyl se siit, toi tosiaan tuntuu jonki aikaa jos pään kolauttaa :)

Tulipa otettuu sit "pienet" päikkärit... vois kyl men luistelemaan koht puoliin jos vähä virkistyis

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.2.13 18:36:31

Tulipas jotenkin hiljasta. Selailin tässä vähän päivän uutisia ja olipas aikamoinen rysähdys tuolla Venäjällä tänään.

Tää oli aika lähellä vissiin.
http://www.youtube.com/watch?v=-uKwFwVwBag

Ja ikkunoita meni rikki aikamoinen määrä äänivallin rikkoutumisesta.
http://www.youtube.com/watch?v=pFBtfR54Svk

Vähän kauempana ikkunatkin helisee mukavasti.
http://www.youtube.com/watch?v=DGGE5Oid4xU

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   15.2.13 18:45:56

Iltaa sinkkulaan!

Yritin lueskella mitä kaikkee ootte tänne tarinoinu sitte viime käynnin, mut ootte työ sen verran ahkeria ollu, ettei millään jaksa!

Mää oon tässä tuuminu ettei mulla kyllä ole minkäänlaista elämää, kohta iskee mökkihöperyys! Mitähän tässä keksis, et pysys ne vähäset järjen jämät päässä?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.2.13 18:57:11

Iltaa vaan Elsallekin. :)

Aika hiljastahan täällä on kuulemma ollut, paitsi tänään sit vähän enempi taas. Mut jos oot kans ollu muutaman päivän pois, niin ei tässä hirveen monta topaa oo välissä ollu.

Jaa tuntuuko et tulee oltua liikaa sisällä. Ehkä sitten jotain uusia harrastuksia vaan virittelemään tai enemmän valokuvaamista ulkosalla. Kai sitä löytyy vaikka minkälaisia juttuja missä tulee käytyä ulkona, jos tuntuu et alkaa seinät kaatumaan päälle. Mut jotkuthan on enemmän koti-ihmiä, eikä kaipaakaan jatkuvasti jonnekin ulos tuulettumaan.

Päivämäärä:   15.2.13 19:16:49

Mmmmhhhh... koti <3 Ja netti toimii mutta huonosti. Täytyy kattoa jos hermo menee niin pirautan it-tukihenkilölleni että mites tää sit sitä kännykän nettii käyttäis;) Kotona voisin muuten helposti olla varmaan kolme-neljä päivää poistumatta mihinkään jos ei olisi koiria. Sitten vois jo tulla semmonen fiilis että jotain tarttis tehdä, mut pää tuskin hajoais viiteenkään päivään.

Tuli kateltua noi meteoriitin kuvat jo duunissa, ja just oli uutisissakin siitä juttua kun tulin koirien kans kotiin. Oispa kiva nähdä tommonen livenä, sais vaan rysähtää johonkin missä kellekään ei sattuis mitään :)

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   15.2.13 19:19:05

MR, Joskus alkuviikosta taisin tänne viimeks kurkkia, yritin olevinaan vierottaa ihteeni tästä :D Tiedä sitten oliko ees hyvä idea..
Kyllähän sitä päivittäin tulee ulkona oltua, koira ja hepat pitää siitä kyllä huolen :) Ne vaan ei juttele takas, vaikka kuinka niille höpöttäs. Tympäsöö tehä aina kaikki yksin :(

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   15.2.13 19:26:11

Iltaa... tunnustan nyt yhden asian ja kehtaan tehdä huomionkin ... täällä taitaa olla paljon ihmisiä, joilla ei ole oikeasti aikomusta / uskallusta ottaa kehenkään yhteyttä? Useimmat miehet ovat liikkeellä asenteella " antaa ymmärtää mutta ei...."
Itse en jouda enkä oikein viitsikään jonninjoutavia kaiken aikaa täällä länkyttää ( näin karrikoiden, ei pahalla ), vaan alunperin ihan oikeassa yhteydenottomielessä osallistuin... kaipa sekin on edelleen sallittua, vaikka aika moni "vanha" on kadonnut takavasemmalle. Olisi kiva kuulla kuinka moni on saanut tätä kautta uusia kavereita tms. irl ankeita asioita ruotimatta tietty ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.2.13 19:30:12

Mä istuskelen tässä suht maireena kotosalla ja oon tyytyväinen, kun alkaa olemaan jo suht normaali olo. Ei enää paljoa särje tota olkapäätäkään. :)

Eihän toi meteoriitti vissiin maahan asti päässyt vaan paloi ilmakehässä, mut kyllähän toi paineaaltokin pisti ikkunoita ja ovia päreiksi, puhumattakaan tosta metelistä mikä siitä lähti. Vähän niin kuin joku hävittäjä olis lentäny liian matalalla ja rikkonut äänivallin.

Mut kysypäs mission siltä supportiltas, jos se osais vaikka neuvoa tossa.

Elsa: Mäki olin pari päivää pois kun ei oikein jaksanu ton piikin jälkeen ja töissäkin oli sen verran hektistä, ettei siellä ollut aikaa naputella mitään.

Mut vai oot sä semmosta miettinyt. Lähe ton minin kanssa bilettämään. Sehän on koko ajan menossa pää kolmantena jalkana. :p

Päivämäärä:   15.2.13 19:31:21

Elsa, mä veikkaan että vierotus pitää tehdä ihan äkkikuolemalla eikä mitään kurkkimisia, "kohtuus" on ihan tuntematon termi nettirippuvuuteen :p

Musta oli ihanaa tulla kotiin kun oli niin ilosia karvasia täällä, makoilin lattialla niiden kanssa halimassa ja pelleilemässä, ulkona juttelin varmaan kokoajan jotain ja nauroin, kotona tuli vielä perusteellinen naamanpesu ja nyt ne nukkuu niin suloisena:) Väitätkö että ihmiskontakti olis jotenkin parempi vai? :D

5.nainen, jos nyt villisti veikkaan niin sanotaan vaikka että "näin". Onhan tuossa joitakin ollut joilla aikomusta on ollutkin, loput vissiin lätisee lämpimikseen :p Mutta jos me kaikki ollaan niin arkajalkoja?

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   15.2.13 19:40:42

Iltoja sinkkulaan. :) Täällä ihmetellään sitä riemua, minkä voi koira saada luusta. :D Harmi vaan tässä riemussa on se, että mun olohuone näyttää lähinnä teurastamolta. :/

Ja en tiedä mahtoiko olla sittenkin ystävänpäivän taikaa, koska aika vahvasti näyttää siltä että mäkin pääsen treffeille tänä viikonloppuna. ;) Hurjan jännittävää, edellisistä on kaaaaaauan. :)

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   15.2.13 19:41:02

Mission, En mie mitenkän vähätellä halua näitä karvasiakaan kavereita, mut jos reilun parin viikon aikana ihmiskontaktit mahtuu yhden käden sormiin ja näistäkin puolet kaupankassaan niin...
Kaippa se on tää ykskaks lisääntyny vapaa-aika äkkisältään hankala käsitellä, kun ei kerttakaikkiaan aina tiedä mitä tekis ja sitten tahtoo vaan jäädä möllöttään suurimmaks osaks päivää, kun "eihän tässä mikään kiire ole".
Ei mulla siltikään vielä ole mitään intoa takas töihin :D

Päivämäärä:   15.2.13 19:44:02

Minski ne mun virtuaalipaijaukset siis autto :)

Jossainhan oli että se olisi ohjuksella räjäytetty se meteori, mut oisko ollu vähä juksausta se kumminkin...

Mä muuten osasin kerran muodostaa kännystä ja täst koneesta parin bluetoothilla ku aattelin niitä kuvia laittaa koneelle mut piuha oli duunis. Vaan se kuvien laittaminen ei sit onnistunu... Mut jos tää alkaa urputtaa pahasti niin kokeillaan sit, ja pitää rääkätä it-kaveria:) Joka muuten toi mulle tänää uusimman supernaturalin, pitäs kattoo sekin! Kuola poskella :D :P

Päivämäärä:   15.2.13 19:46:55

Panda, meillä syödäänkin vaan noita paistettuja luita... Sit joskus kun mul on omakotitalo ja piha niin katellaan sit, voivat teurastaa muitakin ihan pihalla sit ;)

Elsa, mulla tulis niin paha rahastressi tossa et ei tulis siitä olemisestakaan mitään, muuten varmaa muutama viikko menis aika helposti...

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   15.2.13 19:55:57

Mission, No rahahan tässä paljolti rajottaa, kun joutuu kaiken vetään minimiin, ainakin siihen asti et liiton korvaukset alkaa pyörimään. Kauheeta ressiä nyt kuitenkaan osaa ottaa, kun säästössä kuitenkin sen verran et ihan heti ei tiukka paikka tule, mut siltikään hupuloitavaks ole, ainakaan jos meinaa ens kesänä kattoremontin tehä... Siitä kun ei ihan tonnilla eikä kahellakaan selviä ja jos jättää tekemättä, niin sitten vasta tuurilleen kalliiks käykin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.2.13 19:59:04

5.nainen: Onhan täällä aika monenlaista sähköpostia ollut esillä, että varmaan sitä on kulisseissakin ollut sutinaa. Eipä niitä välttämättä niin viitsitä täällä huudella ja ruotia. Toisaalta ihan hyvinhän täällä voi jauhaa potaskaa sinkkuudestakin tai ihan muutenkin. Että mikä nyt sitten kenellekin sopii. Varmaan täältä kuitenkin kaikki ketjuun kirjoittelevat jotain saa irti, kun kerran täällä pyörivät. Olihan täällä se joku ihan deittiketjukin, mutta se ei vissiin oikein ottanut tulta alleen. Ehkä se oli sitten liian suoraa toimintaa ja jotkut voi haluta enemmän makustella potentiaalisia tyyppejä juttujen kautta.

Onhan täällä näköjään useampiakin treffejä tiedossa tai ollut jo. Äkkiä laskettuna ainakin viiden naisen kohdalla, vaikkei kaikki varmaan olekaan tämän ketjun ansiosta.

Mission: Joo selkeesti auttoi, kun noin on maireena nassu. :D

Vähän kyllä epäilen tollasia ohjusjuttuja, koska noi meteoriitit menee jotain 8km/s vauhtia avaruudessa ja varmaan tosta päätellen ilmakehässäkin semmosta vauhtia, että siinä alkaa joku ohjuskin tuntumaan aika hitaalta kapistukselta. =)

Mä voisin katella tähän väliin iltapalaa.

Lähettäjä: Karo 
Päivämäärä:   15.2.13 20:02:03

Iltaa. Luulin jo kirjottaneeni tänne tänään jossain välissä, mut en sit vissiin kirjottanukaan :D Ei mul oo kyllä oikein mitään sanottavaa mihinkään, paitsi Missionille hyvää lomaa (oon ihan pikkasen vaan kade, itsehän en pääse lomailee ku vasta toukokuussa :|), Niinalle hauskaa ulkoilu-iltaa ja paukelle mukavia treffejä. Olikohan siinä kaikki oleellinen..?! Aika nopeella pikakelauksella tossa teidän jutut silmäilin.

Onpa ollu oikein "kiireinen" vapaapäivä tänään.. Eli ei. :) Neljän seinän sisällä koko päivä, vähän siivousta ja jumppailua, kerroinkohan mä jo teille et hankin tossa joku aika sitten sellasen jumppapallon? Se on kiva kyllä, ainakin niin kauan kun sen kans jaksaa jotain tehdäkin :) Ja sit jos ei jaksa, ni se käy myös hirveen hyvästi jalkarahina sohvalla rötköttäessä ;)

Nää yhen päivän vapaat menee kyllä aina vähän tällei hohhaillessa, jos ei oo mitään järellistä tekemistä suunniteltuna, ni ei tuu hirveesti mitään järkevää touhuttuakaan. Mut onneks on koko viikonloppu aikaa töissä taas puuhailla sit kaikkee vähän järkevämpää.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   15.2.13 20:17:08

Iltoja..touhu rikas päivä ja hieman krapulakin painanu päälle ja painaa ens yönä varmasti..nyt sit ei viikonloppuna oteta ollenkaan :D väsyttääkin sikana...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   15.2.13 20:20:58

Olipas rankkaa luistella... no mut nyt kaakaota (jos vähän marjavodkaa joukossa) :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   15.2.13 20:46:17

Lenkillä kävin. Eka kerta tällä viikolla. Olen ollut kiireinen tai laiska.

Päivämäärä:   15.2.13 21:09:12

Mäki urheilin, katoin ruudusta Jutta ja superdieetit :p Yli kolkyt kiloo lähti, on se hyvä että joku viittii;) Ite meinasin sihauttaa siiderin mut väsyttää vähä, pitäsköhän vetästä päikkärit...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.2.13 21:15:54

KESSUlle kiitos upeesta biisistä:)!
Tyttärelle pikaista toipumista, ei muuta kun selkään takas!! Tiedän, että kuuppa on tovin turta, kun tulee päälleen alas, mutta se kuuluu tähän lajiin. Niitä lieveilmiöitä, inhottavia tosin!!! Kypärä päähän aivan aina!
Vitonen, nää meidän miehet nyt on vähän arkajalkoja, niitä pitää pikkasen ravistella, et ne herää;)...
KESSU, tallille!! Millon?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.2.13 21:16:28

Mä kattelin tässä iltapalaa syödessäni ja tota yhtä suklaaketjua lukiessani erästä idoleistani. Alkaa äkkiä omat syömiset tuntumaan pieneltä ton rinnalla. :D

Siinä on miehen annos. =)
http://www.youtube.com/watch?v=vqSlIrjxnDo

Päivämäärä:   15.2.13 21:25:56

Arvakkaapa missä mie olen, baarissa =D Vai onkohan tää pubi..? Ei näy hevilettiä vielä, eikä ovella kerätty pääsymaksuja, mutta kai tää silti ihan oikea paikka on. Tai ainakin niin me luullaan. Hauskaa iltaa sinkkuset!

Päivämäärä:   15.2.13 21:26:51

Minski, mit vit? Eihän tommonen nyt jumakaut oo mitenkään mahdollista laattaamatta! Huijausta sanon mä:) Ei tommonen timmi jätkä voi yhellä istumalla syödä mitenkään noin paljon, eikä nyt kenenkään mahalaukku tommosii määriä vedä... Tulipa ällöttävä olo tota kattoessa :D

Ite oon ihan ähky ku söin pasteijan ja muutaman suklaapalan. Tarvii jossain kohtaa mennä koiran kaa ulos, oon varmaa nielly vaan ilmaa :D

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   15.2.13 21:29:06

Iltaa! Töissä oli kivaa! Tuli positiivista palautetta :) kummasti kohentaa työmotivaatioo.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   15.2.13 21:31:12

No hyi olkoon tota Minskin linkittämää videoo, ällöttävää :s mä en taid ees syödä noin paljoo viikos...

Niina, hauskaa iltaa :)

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   15.2.13 21:36:23

Perjantaita.

Sen verran vauhdikas viikko töissä, että relasin kireää otsapantaani ja repsahdin mäkkärin autokaistan kautta kotio. Ihan sama. Ratsastaminen ei suju, tuntuu, että vaan hakkaan päätäni seinään. Tiedän, että teen jotain väärin, mutten saa korjattua sitä. AAARGH.

Perjantai-ilta railakkaasti kissojen ja koirien kanssa kotona. Nooh, huomenaamuna pitää taas nousta kuudelta, että ihan sama.

Ja miksi, oi miksi, kaipasin taas tänään isosti eksääni..? Oikeasti, aikuinen nainen ja itkee melkein kaksi vuotta sitten päättynyttä suhdetta. Tervettä, joo. Symppaan Jesse Kaikurannan "järjetön rakkaus" biisiä. Ei tässä ole mitään järkeä!

http://www.youtube.com/watch?v=yUyt3oTNI90 Tässä vähän perjantain hassuttelufiilistä :) Toi kertsi on ihan mieletön ;)

Päivämäärä:   15.2.13 21:36:55

Jee, osasin linkittää, uujee :D

Päivämäärä:   15.2.13 21:40:09

Outoa, mä en ole koskaan ikävöinyt yhtä ainuttakaan eksääni... Eipä tulis mieleenkään :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.2.13 21:41:59

Niina: Nonnih, löysit siis kivat kuteetkin sinne. Eiköhän se hevilettikin sinne jossain vaiheessa ilmaannu ja bileet pääsee kunnolla käyntiin. Hauskaa iltaa sullekin. :)

Mission: Hahaha, no kyllä tohon kaveriin vaan mahtuu. Toi on ihan kipee syömään ja kiertelee kaikkia syömishaasteita ympäri maailmaa. Ei tota pysty tavallinen kuolevainen käsittämään, mut tota kun kattelee niin tuntuu omat annokset aika pieniltä. :D

Mäkin taidan ottaa toisen tuopillisen vettä vaan. Tuli jo aika täys olo noita videoita katellessa. :p

..?: No nii nyt on sitten hyvä jatkaa viikonlopulle. Onkos sullakin jotain deittiä tiedossa, kun täällä tuntuu olevan aika monella jotakin sutinaa viikonvaihteelle. :)

min: Heh, ai mitä. Mä kun meinasin et oliskohan pitäny laittaa toi video tonne suklaaketjuun, kun siellä on kuulemma naisia jotka vetää helposti parikin levyä suklaata putkeen. Vähän niin kuin mallia kuinka syödään kun aletaan oikeesti syömään. :D

Päivämäärä:   15.2.13 21:44:16

Mission: en mäkään ketään muita. Tosta penteleestä en vaan tunnu pääsevän eroon.

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   15.2.13 21:47:15

Huomaamattomasti ja vähäeleisesti, iltoi.

Päivämäärä:   15.2.13 21:51:47

Minski, ei ole deittiä viikonlopulle, eikä sen jälkeenkään. Eikä ole sellainen deittailuvaihe aikomuksissakaan, vielä ainakaan. Ehkä sitte joskus kun mun palapelin palat loksahtaa kohdilleen. Mä vaan haaveilen :)

Päivämäärä:   15.2.13 21:52:38

Iltoja R :)

Z, tää ei vaan tajuu :D Kaikki eksät lakkaa olemasta seksuaalisia olentoja kun suhde päättyy. Tai sit voi tietty olla et tää viimesin vaan aivopesi niin pahasti, melkein lakkasin itekin olemasta seksuaalinen olento iäksi sen jälkeen...

Minski, nii et ei mitään hätää jos joskus vähä mässäilee :D Pelkäsin kyllä mahalaukun repeävän, tossa pitäs olla jo jotku varotukset ettei jengi ala amtkii ja tapa itteensä :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   15.2.13 22:13:21

Z:lle pitäisi varmaan taas pitää pieni puhuttelu siitä, mikä kaikki siinä suhteessa mätti.

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   15.2.13 22:15:20

Iltoja vaan tännekkin :) Olipas mukavan rauhallinen työpäivä pääsi jo kahden jälkeen lähtemään kotiin ja ottamaan pienet päiväunet, en kyllä muista koska tälleen olis viimeks käyny...

Uutta jääkaappia kävin nokosten jälkeen ostamassa ja sieltähän tarttu kaapin lisäks tuollanen lääppimisnäyttöpuhelin mukaan, yritin sillä tänne viestiä äsken kirjotella, mutta ei ole kyllä mun laji :) pakko oli läppärin ääreen palata :)

Tais siinä ystävänpäivässä jotain olla kun huomenna pitäis offroadmiehenkin uskaltautua ihmisten ilmoille... meinaa oikein jänskättää, mahtaakohan unikaan tulla :D

Päivämäärä:   15.2.13 22:15:46

Mä soitan:).....

Päivämäärä:   15.2.13 22:17:33

Mission, se suhde jäi mun puolelta kesken, luulin olevani onnellisessa parisuhteessa ja lopun elämääni vaikkapa ja sitten vedettiin matto jalkojen alta. Sen koommin ei ole kukaan sytyttänyt. Joko on niin iso suojamuuri ympärillä tai sitten vaan en ole yli vieläkään.

Joten olen laittanut kaiken tarmoni työhön ja hevosiin. Työkuviot menee lujemmin kuin koskaan ja mulla on tähän astisen elämäni hienoin (ja kallein...) hevonen. Kun oppisi vielä ratsastamaan ;) joten ei pitäisi valittaa! Kaikella on tarkoituksensa, sanoo rakas ystäväni. Jaksan vielä uskoa siihen!

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   15.2.13 22:18:25

Guess who's back, tai no jos ny ihan tarkkoja ollaan niin tulin jo eilen.

"Mitä mitä, joko se Jysse läks ja vieläpä ulkomaille? Hitsi, täällä ois ollut sille vaatimuslistoihin viitaten täydellinen tyttöystävä. Ei sit. Toisaalta, jos mies menee aina nukkumaan silloin kun minä tulen kukkumaan, mitkä ovat oddsit, että noi muut tarpeet (lenkkeily, lööbailu) menevät yks yhteen? Slim to none"

Helppo sitä on huudella nukkumaanmenoajoista, ku ei tarvii nousta neljänä päivänä viikosta 0540 ja yhtenä 0500. Ulkoilu ja lööbailu aikojen suhteen oon tooodella joustava, mutta nukkumaan menoajoista pidän kiinni, saatava vähintää sen 7h unta kuulaan.

Ameriikan uroista on vaihdettu sulavasti ameriikan herkkuihin :D

Päivämäärä:   15.2.13 22:20:12

Tirli, muistuta vaan, kun nyt on taas ne hyvät hetket mielessä ja se lopun katastrofi ottaa taas tuoreesti kipeetä!?!

Hei levoton tyttö trallallaa... Anssi Kelasta en muuten perusta, mut tää uus biisi on super!

Lähettäjä: Pekko 
Päivämäärä:   15.2.13 22:20:15

Mission, joillekin ei näytä exät koskaan lakkaavan olemasta seksuaalisia olentoja kun suhde "päättyy" vaan siinä roikutaan epätoivoisesti jos kuitenkin jotain tulis tulevaisuudessa...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   15.2.13 22:20:42

Jysse parka. Tuohon aikaan herääminen pitäisi kieltää lailla.

Päivämäärä:   15.2.13 22:23:42

Noh, en ole roikkunut, ainakaan fyysisesti. Kaksi kertaa eron jälkeen törmännyt ja pari tekstaria tyyliin hyvää uutta vuotta lähettänyt. Ja erittäin avokätisesti jaoin tavaraa mukaan autoa myöten. Enkä pessyt hammasharjalla vessaa tai mitään muutakaan. Aikuiset toimii näin, valittelee vaan ystävilleen sitten kyllästymiseen saakka ;)

Päivämäärä:   15.2.13 22:28:26

Jysse moi, mä luulin et olit pidemmällä reissulla mut oliki tommonen nopeempi. Vai meniks aika vaan nopeesti? :D

Moikka muillekin iltaan saapuneille kukkujille:)

Z, no tommonen voi tietysti varmaan jotain sellasta aiheuttaa... Vaikee kuvitella mutta yritän ymmärtää. Mulla ei ole sellasta varsinaisesti täysin paskaa loppua ollutkaan, paitsi yks, mut sitä paskiaista en sentään rakastanut enkä totisesti ole kaivannut. Ainiin ja sit oli se yks toinenki vähä semmonen itkunen juttu joskus nuorena mutta se oli oma syy, voisko joku tyttölapsi tässä maailmassa olla ihastumatta niihin pahisrenttuihin? Aina pitää kokeilla ja opetella ite... :p Toisaalt varmaan hyvä, meni ainakin se viehätys semmosiin aika alkutaipaleella tätä eloa ettei tarvi enää tän ikäsenä moisiin kajota ja rikkoa itteensä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.2.13 22:29:08

Mission: Kyllähän yllättävän moni haikailee exänsä perään. Jos ei muuten, niin ainakin sitten puutteessaan ehdottelee seksiä. Se on kuitenkin semmonen tuttu ja turvallinen vaihtoehto tai ainakin mä oon noita tilanteita järkeilly niin. Riippuuhan toi siitäkin et millaset välit on jääny eron jälkeen.

Niin ja iltoja vaan kaikille. Tänne on näköjään tullu aika paljonkin lisävahvistuksia sillä aikaa kun mä juutuin puhelimeen. :)

Päivämäärä:   15.2.13 22:31:53

Mä kans melko samoihin aikoihin heräilen, ko Jysseki. Enkä kyllä aina jaksa täälä myöhälle kukkua. Joskus vaan repsahtaa, kun se on kännyllä sängyllä mahdollista. Siinä vaan saattaa nukahdella välissä :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   15.2.13 22:32:03

Z: mä kyllä muistan senkin, että jo hyvän aikaa valitit erilaisista asioista suhteessa. Alkon käytöstä, läheisyyden puuttesta yms. Ettei se ihan niin onnellista ollut, miten sä asian muistat nyt. Aika on kullannut ehkä? Sä olisit ehkä vaan tarvinnut vähän pidemmät jäähyväiset, eikä sellaista kerrasta poikki meininkiä, mitä se oli. En tiiä, arvailen vain.

Päivämäärä:   15.2.13 22:32:54

Minski, mä olen sentään suurimman osan kanssa ihan väleissä, ja täytyy sanoa että tulis varmaan lähinnä oksennusreaktio :D Tuttua ja turvallista ja helppoa, epäilemättä näin se monelle onkin, mutta ite en vaan jotenkin tajua, mulle se olis vaan vastenmielistä...

Päivämäärä:   15.2.13 22:33:46

Hitto...!!!!

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   15.2.13 22:34:26

Tirli, ei toi oo paha sit ku tottuu ja toi on yks niistä asioista mistä saa maksaa ku asuu keskellä korpee... Eikä toi ny silleen haittaa, ku on kliffa duuni ja -paikka. Sit ois ihan toinen juttu jos sylettäs joka aamu herätä ja lähtee duuniin josta ei pidä yhtään (tostakin on kokemuksia). Toi yks "todella" aikanen herätys johtuu siitä ku käydään parin duunikaverin kanssa lätkimässä sulkapalloo 0700-0800.

Mission, joo se oli sellanen pikavisiitti Tanskaan ja takas. Noi duunireissut on kyl aika syvältä, ku ei kerkeen näkee muuta ku lentokentän ja hotellin (noin niin kuin karrikoidusti)

LähettäjäM 
Päivämäärä:   15.2.13 22:35:22

Iltaa

Lähettäjä: Pekko 
Päivämäärä:   15.2.13 22:35:46

Kyllähän ne hälytyskellot pitäisi soida jos ei ole exän kanssa selvää tehty ja siitä jatkuvasti puhutaan. Vaikka kuinka yritetään uutta suhdetta luoda niin exä laitetaan aina etusijalle. Ei kenelläkään oikeasti eronneella ole tarvetta jatkuvasti exästä puhua..

Päivämäärä:   15.2.13 22:36:40

Tirli, se olikin ite varmaan henkisesti eronnut musta jo yli puoli vuotta aiemmin. Tyhmä minä, kun en tajunnut, vaikka kaikki oli siinä naaman edessä.

Heh, iPad ehdottaa Tirlin tilalle koko ajan tirkistelyä :D

Päivämäärä:   15.2.13 22:41:15

Iltaa M :)

Pekko, mulla oli tarve puhua sillon aikoinaan mutta sitäpä varten oli ystävät eikä ollut aikomustakaan alkaa seurustelemaan kenenkään uuden kanssa vuosiin. Mutta se henkinen taakka oli kyllä niin valtava että ehkä se prosessi on tietyllä tapaa yhä, viiden vuoden jälkeen jossain jälkimaininkivaiheessa. Lähinnä ehkä sen itsensä uudelleen läytämisen kannalta, itse tyyppi ja sen tekemiset ei hetkauta eikä tunnu miltään. Mut tää oman itten rakennus on sit toinen juttu. Ympyrä varmaan sulkeutuu kokonaan vasta kun löydän uuden prinssin, nyt tää jälleenrakennettu henkinen temppeli on niin valmis että ihan sieltä korkeuksista puuttuu enää vaan joku lipputangonnuppi :D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.