Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 178 <3

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.2.13 12:51:36

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=780492&t=780492
<3 Sinkkula täytyköön lirkutuksesta, sirkutuksesta ja lämpimistä ajatuksista ystävänpäivän kunniaksi <3 Siirappia! Suklaata ja pehmeitä asioita!

http://www.youtube.com/watch?v=r4p8qxGbpOk All you need is love :)

Re: Sinkkujen topic 178 <3

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.2.13 13:04:05

Sori nettioffari, en aio tsekata linkkiäsi, ainakaan nyt.

http://www.youtube.com/watch?v=WJpQJWpVJds Perfect Day!
Reipasta ja iloista loppupäivää kaikille, rusty lähtee kuluttamaan ykköstietä :)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   14.2.13 13:07:53

Mä en kato tommosta linkkiä ikinä, en varmasti. Mutta hyvä että oli varoitus sentään ettei puskista linkitä tuommoista. Mä en kertakaikkiaan kestä kattoa yhtään elukkaa ahdingossa, itkeä vollotan tunnin, lähen kotiin ja rutistan koirat kainaloon jos pitäs semmosta kattoo...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   14.2.13 13:12:13

Kauppaan.com mentävä on sais kakkupohjan tehtyä jos illalla joku kahville vaik eksyykin...

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   14.2.13 15:01:27

Hellou taasen, vois päikkärit ottaa ennenku täytyy siivota. Illalla on bileet :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.2.13 15:11:27

Nuoret jaksaa bilettää.:D

Päivämäärä:   14.2.13 15:20:54

Voi ziisus, min bilettää joka toinen päivä :D Painajainen...

Meitsillä on loma ens viikolla, aattelin nukkua, paljon! Enkä varmana biletä yhtään;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.2.13 15:29:12

Tänään just se päivä, kun likka vetää naamat.:D Missionin pitää Minski pyytää kylään.;)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   14.2.13 15:36:33

Min onkin nuori. Kyllä itekin jaksoi tuossa iässä. Nykyään ei jaksa.

Päivämäärä:   14.2.13 15:40:57

Tirli, ei jaksa eikä halua! Kyllä sitä nuorena jaksoi ja halusikin:)

On se hyvä että min bailaa meidän vanhojen puolesta. Videopäiväkirjaa pitäis kyllä laittaa meille tänne huviksi ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.2.13 15:41:56

Tirli juu ei, jotenkin on se parasveto jo poissa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.2.13 15:43:27

Kyllä nuorilla on kova biletyskunto!!
Ei tämä jaksaisi millään, menee nykyisin melkeen viikko toipua jo yksistä pikkujouluista, jos yli puolenyön menee juhliessa...wanhuus ei tule yksin:)...
Jos kerran viikossa bilettäisin, mä kuolisin!!!!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   14.2.13 16:21:53

No on sekin totta, että enää ei edes halua bilettää. Hyvällä porukalla on toki kiva joskus pitää juhlat, mutta missään pintapaikoissa ravaaminen ei vaan nappaa yhtään.

Jaahas, pitäis kai laitaa takki päälle ja suunnata taas eteenpäin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.2.13 16:22:26

mäki oon sinkku, jeee ompa hieno topa

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   14.2.13 16:28:25

Onneksi enää ei ole pakko käydä joka vkl bilettämässä! :D Ei jessus, kroppa kyllä muistuttaa nopeasti siitä, että humula on myrkytystila ja toipuminen on vuosi vuodelta hitaampaa ja tuskallisempaa. Etenkin jos käy baanalla vain joskus ja harvakseltaan, elimistö on aivan seksin sen jälkeen. Kun hermot ovat muutenkin huonot ja päätä särkee jatkuvasti, on kankkunen jotain ihan kamalaa. Kivat sulle min, party on mummeleidenkin puolesta :)

perskeleen penkkarit, kehtaavatkin körötellä mun kotiportin edestä! Apua papua, antakaa latua, autoni tahtoo kuluttaa katua...

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   14.2.13 16:30:24

hyvää ystävänpäivää sinkkuliinit <3

Päivämäärä:   14.2.13 16:34:20

Siis... Humala ja sekaisin, korjatkaa itse loput kirjoitusvireet ja ostakaa mulle lukulasit.

Ei enää tosiaan maistu kapakoissa pyöriminen pelkän pyörimisen takia, eikä ole aikoihin maistunut. Terdellä on joskus kiva piipahtaa ja käydä tyttöjen kanssa kaupungilla kikattelemassa, mutta onneksi ei ole enää mikään pakko lähteä yhtään mihinkään. Laatuaikaa voi viettää ihan kotosalla, hyvässä seurassa, hyvää ruokaa tehden ja syöden ja musiikkia kuunnellen. Tai hyvää leffaa tuppisuuna tuijottaen, sekin voi hyvän ystävän kanssa olla mukavaa. Sitä kaveria väsyttää yleensä ihan yhtä paljon.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   14.2.13 16:36:26

Kelkkailtu ja kivaa oli..vähä päästää höyryy...täytekakkusen pohja ois viilentymässä ja sit täytel tuossa kuhan jaksaa sen...saa illalla herkutella.......

Päivämäärä:   14.2.13 16:47:40

Emmä aijo täl viikol bilettää ku kolmesti :D mut kyl mä voin niittenki puolest bailata jotka on liian vanhoja juoksemaan baareissa :p

Pitäis yks uus merkki ommella haalareihin... voisko joku...? Toi ompelu ei ol mun vahvimpii alueit, voin vaikka samal soittaa pianoa jos joku tulee ompeleen ton... :D

Päivämäärä:   14.2.13 16:53:04

En mä tainnut nuorenakaan ihan noin hile olla :D Ainakaan ei ollut ikinä rahaa käydä noin usein missään, ne kun piti säästää hevosiin ;)

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   14.2.13 17:09:40

Ällöttävän siirappista Ystävänpäivää sinkkuilijoille! <3 Tarttee varmaan odottaa ensi vuoteen, josko silloin sitten olisi ruusupuskan ja sydänsuklaiden aika. ;)

Ihanan kannustava biisi, tai sitten ei: http://www.youtube.com/watch?v=yYL_UKjcKSM mutta pakko kai se on kuitenkin jaksaa luottaa. :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.2.13 17:59:49

Mää voisin Pistelle linkittää tämän.:)

http://www.youtube.com/watch?v=iy4mXZN1Zzk

Päivämäärä:   14.2.13 19:30:27

Höh, onko kaikki muut sinkut päässy ystävänpäivän kunniaksi treffeille vai oonko missannut maailmanlopun tms? :D Niin on hiljaista...

Päivämäärä:   14.2.13 20:11:44

http://www.youtube.com/watch?v=S88Wit5bN

Ihanaaaaaaaaaaa, Kessu;)!!!
Saat vähän vastinetta.....;)!!!!

Päivämäärä:   14.2.13 20:16:52

Nääh, ei treffeillä. No noista muista en tiedä, mutta minä leikin täällä vain heppojen kanssa. Tällaisena päivänä täytyy keksia paljon tekemistä. ettei ketuta :P Terkkuja tunkiolta!

Päivämäärä:   14.2.13 20:21:22

ruoste: Sepä se mulla kusahtikin: yksin kotona mussunmussunällösiirappilovelove-päivänä. Ei tekemistä, vain aivan liikaa aikaa. Olis ehdottomasti pitänyt ottaa tälle iltaa ratsastusvuoro, niin ei olis ketuttanut näin paljoa. :S

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   14.2.13 20:22:47

Treffeillä!?! Mitä se on? Jotain syötävää..?

Selailin tuossa just varsanäyttelyiden isäoripörssiä, molempien poikien iskät oli listalla mukana, toinen vieläpä aika ylhäällä :) Ja uus Seiskakin tuli tänään, sen seurassa saa myös hyvin aikaa kulumaan, kun täällä on niin hiljaista. Ja oon saanu niitä suitsiakin jatkettua. Mutta kohta pitää lähteä laittamaan hepat nukkumaan ja sitten lähden etsimään ystävänpäivää pakastimesta.

Päivämäärä:   14.2.13 21:14:11

Noniin, johan on tipahtanut! Itsekin tuossa töiden jälkeen ulkoilutin koirat ja pakkasin ne siitä suoraan autoon ja lähdin asioille ja piipahdin poistattamassa tikit toiselta koiralta, olisi kyllä pitänyt ottaa ne itse...

Mutta menihän se päivä niinkin, yhtä lähempänä lomaa! Ja yhtä työpäivää vailla enää :)

Tuoss autonratissa musiikkia kuunnellessa tuli kyl semmonen fiilis että perhana, todellakin olis pitänyt olla prinssi kotona jonka kainaloon käpertyä! Oikein halipulan äiti ja isä ja mummo ja vaari iski... Eikä sitten niin yhtään väliksi millään ruusuilla ja suklailla, ihan vaan lämmin syli olis riittänyt. Tai no, myönnetään, jos semmonen nyt olis tuossa niin voipi olla ettei ihan pelkkä silittäminen olis kauaa riittänytkään jos kerrankin miehen lähelle olis päässyt :p

Päivämäärä:   14.2.13 21:19:10

Niin, Mission, mulle riitti toi Feels;)....
Jos sen linkittäjä olis lähellä ollut, niin en kyllä tiedä, mitä olisi tapahtunut;).....
Ihanaa:)!!!!!!

Päivämäärä:   14.2.13 21:22:55

piste, musiikki kyllä ON hyvä tunnelmanluoja, ei sitä ihan turhaan tyrkytetä romanttisiin hetkiin ja muihin vastaaviin. Väittävät musiikin olevan huumetta, en ole huomannut kun olen niin totaalisen pilvessä aina kuullessani hyvää musiikkia :p

Päivämäärä:   14.2.13 21:23:37

Mission: Älä viitti kaivella ollenkaan nyt noita syli- ja haliasioita, ihan tarpeeksi rankkaa muutenkin. :D No, mut mukavaa lomaa kuitenkin. Jos vaikka pukkais oikein lomaromanssiakin. ;)

Päivämäärä:   14.2.13 21:26:05

Panda, mähän en näitä yksin ala kärsimään :D Kaadan kaikki mahdolliset miehenkaipuuni tänne jotta muutkin saavat kärsiä, nii kert! :p

Eiks lomaromanssiin tarvita loma jossain ihmisten ilmoilla?

Päivämäärä:   14.2.13 21:30:56

Mission: Ei kai? Jotkut väittävät löytäneensa Sen Oikean jopa maitokaupasta. :) Jos lomalla olis vaikka tuurit sit paremmin kohdillaan...

Mä en edes viitsi aloittaa tota muiden niskaan kaatamista, siitä ei tulis loppua lainkaan. :) Tai voin toki aloittaa, jos teillä on paksut niskat. :D

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   14.2.13 21:34:26

Meki ollaan tunnelmoitu koiran kanssa ystävänpäivää käymällä lenkillä, sit vähän nörtteilyä, sit käytiin lenkillä... Voi hyvää päivää. Neljä vuotta sitten (onko siitä niin kauan??!!) asuin pienen pätkän Espanjassa ja voi vitsi, sielä ystävänpäivä on todellakin nimellä "Rakkauden juhla" ja sielä oli kyllä niin tunnelma katossa! Muistan ehkä aina sen baari-illan ja miten loistava tunnelma sielä oli, aww <3

En ole pahemmin toivottanut ystävänpäivää kenellekään, kaikki ystäväni ovat niin kaukana ja tuntuis aika tyhmältä toivottaa asiaa viestitse, kun he ovat minulle tosi tärkeitä ja rakkaita ja muistan sanoa sen heille muulloinkin kun ystävänpäivänä (:

Treffit on lauantaina, jännittää! Mut ärsyttää ihan hirveesti että ne on mulle niin tärkeät ja maalailen pilvilinnoja, kun tää toinen osapuoli varmasti ajattelee niinkin simppelisti kuin että käydään lasillisella ja jos ei natsaa niin unohdetaan ja elämä jatkuu. Siis noihan se just pitäiski ajatella :D mutta ei, kun hän kertoi työajoistaan niin ensimmäinen ajatus mulla on tietysti et "hmm eli todennäköisesti minä sitten aina haen lapset päiväkodista". Siis ekskjyysmii, missä myytäisiin ajatusten rajoittajia?? Tuun taas tippuun niin kovaa ja korkelta, voi milloinhan mä opin... :D

Päivämäärä:   14.2.13 21:40:02

pauke :D:D:D Lapset päiväkodista, voi jessus :D No ehkä vähän karkaa noi ajatukset mutta muutenhan se on vaan hyvä olla innoissaa, pitää elää eikä hissutella!

Panda, meidän maitokaupan kassaneiditkin on homoja. Siis kassapojat. Eli neidit :p

Päivämäärä:   14.2.13 21:42:54

Mission: Missä päin sä oikein asuitkaan? Kuulostaa niiiiiiiiin "meidän" kaupalta. :D No mutta, voihan siellä olla asiakkaana joku uusi tuttavuus. :) (Positiivisuus ainakin olevinaan ennen kaikkea)

Päivämäärä:   14.2.13 21:47:43

Pk-seutu on suuntima, ja Alepa on kauppa :)
Juu mäpä alan pokailee asiakkaita siellä kaupassa lomalla: "iltaa, ovatko nuo mielestäsi parhaita kananmunia? Ai ostit vaaleaa leipää, eikö ruisleipä olisi parempi? Mun nimi on muuten Mission, lähdetkö treffeille? Ai vaimo ei tykkää, no mutta hyviä kananmunia paahtoleivällä!"

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   14.2.13 21:49:41

Takana pitkä, mutta kiva päivä. Edessä pitkä päivä kans. Toivottavasti sekin sujuu kivasti. Viikonloppunakaan ei saa levätä, lauantai menee turhanaikaisessa seminaarissa ja sunnuntaina pitäis töitä painaa. :(

Päivämäärä:   14.2.13 21:51:01

Mission: Juurikin noin! Jos ei yritetä, niin ei laitetakaan. :D

Lähettäjä: Rolle 
Päivämäärä:   14.2.13 21:51:59

Hyvää ystävänpäivää sinkkulan väelle.

Miettii tässä uskaltaako tänne laittaa yhden jutun, kun näkyy jo olevan iso halipula täällä.

Päivämäärä:   14.2.13 21:53:22

Juu, kyllä biiseillä vaan kummasti fiilis nousee, Mission:)!
No, sainpas yhden ihanan Ystävänpäiväbiisin edes!

Päivämäärä:   14.2.13 21:56:31

Panda, ihan ei kyllä lähe, taidan pitäytyä vanhassa eli liikaa yrittänyttä nyt ainakaan ei laiteta ;)

Rolle, pist tulee vaan, kyllä me kestetään ;) Ehkä...

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   14.2.13 21:57:17

Ihanaa ystävänpäivää ja ruusupuskia ja sydänkarkkeja kaikille!!!!
Emmä kyllä tienny koko päivästä vasta kun äsken tän topicin avasin :) Eihä tommosia voi tietää...

Joku edellisessä ketjussa kyseli että mitä mä teen, niin autojen kanssa tulee touhuttua...

Päivämäärä:   14.2.13 22:00:00

Rolle, linkittää vaan:)!!

Lähettäjä: Rolle 
Päivämäärä:   14.2.13 22:02:50

Hevosnainen iltasella syliin käpertyä tahtois;
oi jos sellainen hänelle tarjolla vaan ois.
Vaan mistäpä löytyis hälle mies kunnollinen;
joka olis eläinrakas, hellä ja tunnollinen.
Toivottavasti alkava kevät hänelle armaan soisi;
jotta onnellisena elää hän taasen voisi.

Päivämäärä:   14.2.13 22:05:36

Mission, joo mun toinen nimieni vois olla Haavelilija, etenen ehkä liian nopeasti ajatusteni kanssa ;)
Mäki kannatan sitä että meet Alepaan ja mieluiten ehkä sinne kassahihna loppupäähän tarkkailemaan tilannetta ja käyt kiinni kuin sika limppuun sitten kun joku hyvä kohde saapuu ;)

maasturihörhö: miten olet voinut välttyä, kun lehdet ovat olleet jo monta viikkoa pullollaan mainoksia tästä päivästä :D

Huomenna elokuviin, kolmen vuoden tauon jälkeen (: jee!

Ruoste roikkuuko sulla muuten edelleen se lappu siinä ovessa? Vai roikkuko se ihan oikeasti? :DD

Päivämäärä:   14.2.13 22:22:53

Rolle :) Olipa sulonen :)

Pauke, kyllä on haaveilijan vikaa itelläkin, aika pahastikin välillä... Ja ihastumisiin tulee heittäydyttyä helposti korviaan myöten mukaan, mitäs sitä hillitsemään. Sellaset miehet jotka kaipaa jotain peliä tai pelästyy, ei todellakaan ole mulle riittävän vahvoja miehiä. Pitää uskaltaa!

Tai siis, ei mun tietenkään tarvii uskaltaa jos en haluu...

Päivämäärä:   14.2.13 22:27:10

Rolle, ihana!!
Sulla sykkii runosuoni;)!
Ja lisää vaan....:)!

LähettäjäRolle 
Päivämäärä:   14.2.13 22:27:50

No niin nyt mä sitten karkotin kaikki sinkut. Siellä ne nyt yksin nyyhkyttävät ikäväänsä, eikä kukaan ole lohduttamassa heitä. Voi mua tolloa minkä menin tekemään. :(

Päivämäärä:   14.2.13 22:28:52

Mä syön popcornisuklaata ja juon popcorniteetä :)

Joku tappelutopikki vois olla hyvä, popparit on siis jo esillä!

Päivämäärä:   14.2.13 22:29:03

Ihana oli Rollen runo! :)

LähettäjäRolle 
Päivämäärä:   14.2.13 22:35:24

Ei kai me nyt tappeleen ruveta tähän aikaan päivästä enään?

Päivämäärä:   14.2.13 22:37:11

No Mission, ihan mennään hyvällä fiiliksellä vai onko sulla jotakin johonkin hampaankolossa:)?

Päivämäärä:   14.2.13 22:37:29

Ei me täällä tapella, jossain muualla :D

Onhan tuolla ainakin yksi tappelutopikki jo käynnissä, ei yllätä, jollain taisi loppua bannit...

Jaksaiskohan kattoa criminal mindsin vielä...

Päivämäärä:   14.2.13 22:44:48

Hei neuvokaapa nyt keltanokkaa huomista varten; mie kun oon menossa kaverin mukaan sinne musiikkikeikalle baariin, niin minkälaiset vaatteet tuollaiseen paikkaan sopii? Ei ehkä ratsastushousut ja fleece kuitenkaan..? :p

Päivämäärä:   14.2.13 22:46:35

Niina, mitä vaan! Farkut ja t-paita :)

Päivämäärä:   14.2.13 22:50:45

Niina, nyt sitten tiukat farkut ja makee paita;)!!!
Ja treenaa sitä ripsiväriä ja tukkaa tötterölle:).

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   14.2.13 23:00:47

Öitä. Ostin töihin laskiaispullat koko poppoolle sydänpäivän kunniaksi. Muuten ei taaskaan niin hehkeä päivä takana. Väsyttää. Ryömin siis iha just sänkyyn. Hartiat on niin jumissa, että etähierontaa otetaan vastaan. Ei noi kissat ja koirat oikein haltsaa hartiahierontaa. Vaikka muuten tosi viisaita ovatkin :)

Alkanut hirvittämään, että jokohan se on meikäläisen otsaan lyöty "parasta ennen päivä meni jo" leima. Mitäs tässä nyt enää pyristelemään. Peli on menetetty. Onneksi on kertynyt tota muuta elämää, niin ei käy aika pitkäksi :D

Mutta siis öitä kohtalotoverit. Ja onnea niille, joilla on deitit tiedossa. Olkoot ne menestyksekkäät ja johtaisivat teitin poistumiseen tältä palstalta ;) Vaan kait täällä saa entisetkin sinkut hillua?!?

Päivämäärä:   14.2.13 23:07:03

Öitä Z :)

Ei sellasii leimoja oo! Mä en ainakaan suostu siihen. Haluan prinssin!

LähettäjäRolle 
Päivämäärä:   14.2.13 23:10:45

Öitä täältäkin. Tämä ukkeli luovuttaa ja kömpii yksin peiton alle.

Etähieronta lähetty matkaan.

Päivämäärä:   14.2.13 23:23:08

Honey, I'm home! *kuuntelee tyhjyyden ääniä* Huoh... Nyt on vihdoin ja viimein viimeinenkin heppa liikutettu, hoideltu ja ruokittu. Kuka ruokkisi minut? Jätittekö mulle yhtään sukelia?

Rolle, ihana runo :) Pauke, on se, mutta väliovessa :P

Z, peli ei ole ohi ennen kuin lihava nainen laulaa ja/ tai sinä niin päätät. Nainen ei vanhene, vaan kypsyy, eikä parasta ennen-päiväyksiä ole.

Päivämäärä:   14.2.13 23:25:17

Mul ois täällä ruoste sulle popparisuklaata, ei pysty enää, tuli ähky. Eikä käynyt miehestä :(

Onneks mulla sentään on kotona joku joka aina iloisena vastassa, siinä kääntyy mustinkin päivä aina hyväksi:)

Päivämäärä:   14.2.13 23:34:15

Mulla se aina vähän riippuu, tulen aina varuillani kotiin että onko mitään tuhottu :DD

Nyt nukkumaan, öitä kaikille :) Huomenna on perjantai, jihuu!!

Päivämäärä:   14.2.13 23:41:56

Hitto, kun mun lempifarkut hajos syksyllä, ne kulu puhki :( Ne oli just semmoset hyvät, että ne piilotti mahan, eikä se edes tursunu vyötäröltäkään. Nyt tuntuu, ettei oo kuin huonoja vaihtoehtoja mistä valita. Olis yhet kivat tiukat harmaat farkut, mutta ne näyttää nykyisen kokoisella takamuksella ei-kovin-kivalta, kun taskut jää jonnekin reiden puolelle. Sitten olis ihanan tummansiniset, mutta ne taas on liian löysät mahan kohdalta ja ne pitää kuristaa vyöllä kiinni. Ja sitten se vyö pönksöttää pahasti puseron alta :/ Ja loput farkut on semmosia koti- ja tallikäytössä olleita, jotka ei ehkä oo enää edustuskunnossa. Tai ehkä siellä on yhet, mitkä vois soveltua; niitä pitääki sovittaa heti aamusta.

Puseron valintakaan ei oo kyllä helppoo, kun pitää valita farkkujen sävyyn sopiva. Pitääköhän olla joku pitkähihanen, vai tuleeko siinä kuuma? Tietysti jos laittaa lyhythihasen ja sitten alkaa palella, niin voi tehdä samalla tutkivaa journalusmia, että löytyykö Joensuun kaupungista vielä herrasmiehiä, jotka tarjoo takkiaan hampaitaan kalisuttavan neidon olkapäille =D

Tukkaa en osaa kyllä mitenkään laittaa, meen varmaan vaan heviletti auki, niin kuin illan artistikin tod.näk. Se ripsiväri on vielä harkinnassa; mitä jos se leviääkin naamalle kesken kaiken enkä huomaa sitä ite..?

Päivämäärä:   14.2.13 23:43:37

Mä pysyn tän viikon hitto tiukkana, ei yhtään suklaata tai karkkia! Korkeintaan pari da capoa... Että kiitti vaan Mission, mut pidä mässys :) Olet onnentyttö kun sulla on ne ötökät, vaikka ne aiheuttavatkin välillä päänvaivaa, murheita ja muhkeita laskuja. Mulla ei ole koiria, ei kissoja, ei edes kaloja tai heinäsirkkoja, joille lirkutella kotiin tultuani. Onneksi on sentään ht.net :P :)

Päivämäärä:   14.2.13 23:49:27

Musta paita soveltuu aina farkkujen kanssa ja hevitukkakonserttiin :)

Ei se ripsari mihinkään valu, tee testi jo tänään! Jos se on vedenpitävää niin korkeintaan siitä varisee hieman ja ne voi pyyhkäistä vessareissulla pois, eikä se vedenpitämätönkään versio juuri muuta tee, sen saa myös kostealla pyyhkäistyä pois. Älä laita paljon ekalla kerralla niin huomaat miten se toimii, sudit vähän väriä vaan niin ei mene klimppiin ne ripset. Jätä vaikka alaripsiin laittamatta niin et huido sitä sinne alaluomille. Ja hetken se on märkää joten älä ainakaan aivasta viiteen minuuttiin, terveisin kiireessä aivasteleva pandakarhu joka taatusti myöhästyy bussista :D

Päivämäärä:   15.2.13 00:07:42

Se ois sitte uniaika. Öitä sinkkuloille :)

Päivämäärä:   15.2.13 00:21:55

Nati nati Mission. Olen melko varma siitä, että minunkin piti mennä ajoissa nukkumaan ja herätä huomenna aikaisin, olla reipas ja tervehenkinen ja kaikkea sellaista. Miksi siis olen vielä täällä...?

Niina, ehditkö kaupoille? Uudet, hyvinistuvat kuteet tekevät ihmeitä itsetunnolle ja bileinnolle.

Päivämäärä:   15.2.13 06:50:29

Kiitti vinkeistä! Ei tässä kyllä uusia vaatteita ehdi enää hommata :( Kotikylässä ei ole ainuttakaan vaatekauppaa, ja kaupunkiin ollaan menossa yhdeksäksi, niin eihän sillon oo enää mikään paikka auki. Paitsi että nyt tuli kyllä mieleen, että onhan täällä tuo työttömien työpajan kirpputori, pitänee käydä katsomassa löytyskö sieltä jotain sopivampaa. Olishan mulla paljonkin vaatteita kotonakin, mutta kaikissa niissä on aina jotain vikaa, tai ehkä se johtuu enemmän tästä nykyisestä kropan muodosta. Jos sais löllyvät pois mahasta ja selästä ja fat assia pienemmäks, niin varmasti vaatteetkin näyttäs paremmilta. Siinäpä sitä tavoitetta jatkoa ajatellen, mutta nyt tarvitaan muita kikkoja optisen harhan luomiseksi ;)

Päivämäärä:   15.2.13 07:23:00

Tsemppiä Niina, mäki olen sen kannalla että laita jo täks päiväks ripsaria vähän niin näet miten se silmissä käyttäytyy :)

Ja huomena kaikille :D Meillä on töissä tänään teemapäivä ja vietämme aurinkojuhlia, minä kuulkaas täällä kesämekko päällä odotan töihin lähtöä.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   15.2.13 07:29:36

Huomenta. Olis töissä vähän jännä päivä. Pitäkää peukkuja, etten mokaa mitään.

Niinalle tsemppiä kans treffeille.

Päivämäärä:   15.2.13 08:03:06

Huooooooomenta! Meinasi hiukkasen liikaa väsyttää, mutta onneksi sain viimeisillä itsekurin rippeillä vääntäydyttyä ylös. Ja kyllä kannatti herätäkin tsekkaamaan yhteydenpitovälineet, sen verran kivoja juttuja (toivottavasti kivoja ainakin) on tänä viikonloppuna tiedossa. :) Äkkiä vaan hoidettava duunit pois alta ja sit hauskuuden pariin. :)

Mukavaa ja ihanaa ja kivaa ja hauskaa ja mahtavaa duunipäivää kaikille!

Päivämäärä:   15.2.13 08:49:37

Siis onko nyt jollekin päässy syntymään sellanen harhakäsitys, että mulla olis ihan oikeat treffit!?! Voin kertoa, etten ole eläissäni treffeillä ollut, enkä ole treffipyyntöjäkään saanut. Heppailukaverin seuraksi olen menossa jotain hevilettiä kuuntelemaan..

Päivämäärä:   15.2.13 10:50:27

Huomenta:)!
Tirlille varpaat ja sormet pystyssä:)!
Perjantai, lyhyt työpäivä perinteisesti, onhan tuota viikko tullutkin tehtyä kymmentä tuntia jälleen kerran....viikonlopun viettoon lähtee tää:).

Päivämäärä:   15.2.13 11:14:19

Huomenta!

Ne on paukkella ne treffit viikonloppuna, pauke sit meille heti selontekoa et kuis kävi! ;)

Mäki haluun treffeille!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.2.13 11:25:55

Mä en! Halua treffeille siis. Paitsi ehkä vähän, salaa.

Moro muruset :) Päivästä melkein neljännes suoritettu, jee jee jee.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.2.13 11:27:44

Huomenia munkin puolesta. Sain taas raahauduttua tänne, kun tossa alkuviikosta piikittivät työterveydessä jäykkäkouristukseen tehostetta, niin on sen jälkeen ollu käsi niin kipeä, ettei sitä pysty juurikaan liikuttamaan. Sit nous kuume ja iski hirvee väsymys samalla, enkä oo jaksanu pariin päivään tehdä mitään. Keskiviikkona ku pääsin töistä kotiin niin menin suunnilleen suoraan sänkyyn ja nukkumaan vaan, että olipas kiva rokote. :D

Jaa niin pauke:lla on treffit tiedossa ja masu täys perhosia. Se on kyll hauska ja kutkuttava tilanne. Tuskin muistan edes enää millaista se jännitys oli, kun on noista edellisistä treffeistä päässyt vierähtämään melko pitkään. Mut joo kuumat juorut tietenkin tänne sinkkulaan heti tuoreeltaan. =)

Olis kyll kommentoitavaa noihin aikasempiinkin kun kävin ne vasta tässä lukemassa, mut en taida enää viittiä kaivella.

Päivämäärä:   15.2.13 11:39:46

Oi, Minski on tullu takasin, kivaa!! :)

Sain taas uuden yhteydenoton inboxiin sieltä Facen AYI:n kautta. Siis se mun profiilikuva taitaa olla joku mammanpoikamagneetti! Oli taas semmonen reppana, ettei tosikaan :( Onko se se mun lempeä äidillinen katse vai kenties siitä esittelytekstistä löytyvät maininnat ruuanlaitto-, kokkaus-, siivous- ja pyykinpesutaidosta, mitkä noita houkuttaa!?! Miks ei semmoset ihanat tyypit voi laittaa viestiä, vaan aina tuommoset, mistä en ite vois kiinnostua yhtään..? :/

Idässä paistais aurinko aivan ihanasti, mietin, että pitäskö käydä ratsastamassa, vai keräiliskö vaan voimia iltaa varten, etten sitten tuupahda sinne baarin nurkkaan. Illan asuvalintakin alkaa olla selvillä jo. Niin ja nyt on muuten ekat ripsarinlaittoharjoitukset tehty; vähän kyllä meni muuallekin kuin vaan sinne, minne oli tarkoitus, aika vaikeeta touhua... Ja kynsilakatkin jouduin vetäsemään vanhojen päälle, kun en löytäny kynsilakanpoistoainetta, se on ehkä viety joskus tallille kavionpaikkausta varten. Tai jotain.

Päivämäärä:   15.2.13 11:41:44

ruoste, moi, ei me mitään haluta, gerardbutler... ;)

Moi Minski:) Voi pientä kuuttia kun toinen ollu pipi :( *Puhaltaa ja silittää minkkitukkaa*

Kommentoi vaan, nyt ei tökätä tikulla silmään vanhojen kaivelijoita, meil on ollu ihan tylsää täällä :D

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   15.2.13 11:47:39

Huomentapäivää,
mikä on facen ayi??? t.blondi
Tosin mulla ei ole missään tuommoisia hienoja taitoja :) mutta vakaasti olen päättänyt suunnistaa kotiin alkon kautta ja huomenna sitten cityyn.. pidän matkalla Tirlille peukkuja, mukavaa viikonloppua kinkuille!

Päivämäärä:   15.2.13 11:51:27

AYI on semmonen sovellus, vähän jotain nettideittailun tapaista, mutta ei ihan kuitenkaan: http://www.facebook.com/AYI

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   15.2.13 12:01:14

Nyt edellisistä treffeistä on jo sen verran aikaa, että joutuisi aloittamaan koko homman nollasta, mitään rutiinia ei ole. Eikä takuita, miten hermot pitäisivät.

Kirppareilta tekee vain silloin löytöjä, kun ei etsi.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.2.13 12:13:27

Oi, onko Niinalla ollu vähän ikävä, kun noin iloinen oot. :D Mut joo nyt alkaa jo olemaan olo vähän normaalimpi, et jaksaa kirjoitella tännekin.

Tosta AYI:sta sen verran, et kyllä mä luulen, että se on enemmän kiinni siitä sovelluksesta ja siitä minkälaisia tyyppejä siellä pyörii. Siis mitä oon itse noita katellut, niin aika monilla naisilla on kaikkia "en lähetä kuvia tai halua kuvia sulta" tai "ei ole meseä tai vaikka oliskin, niin en anna sitä sulle". Eli tosta jo voi aika hyvin päätellä, että noi sovellukset on täynnä semmosia päättömiä ja epätoivoisia vonkaajia, jotka pistää liukuhihnalta viestejä vähän joka suuntaan. Eikä ne tosiaankaan lue mitään esittelyitä tai noita viestejä. Ne vaan laittaa noita viestejä menemään ja toivoo et joku tarttuis hihaan. Niin ja paljonhan noissa on myös ulkomaalaisia, joiden kanssa nyt ei muutenkaan varmaan kannata alkaa mitään virittelemään tai ainakin sit pitää olla joku todella kiinnostava tyyppi. Mut ei tuolta kannata oikeesti seuraa etsiä, vaan ottaa sen korkeintaan jotain hauskanpitona ja flirttinä.

Mä vähän luulen, et silloin joskus mä sain järkättyä treffit noiden kautta sen takia, että onnistuin vaikuttamaan suurin piirtein normaalilta verrattuna noihin kaiken maailman sekopäihin. :D Ei tuolla varmaan ihan hirveesti haku päällä mitään normaaleja ja varteenotettavia miehiä liikuskele.

Mission: Ai tylsää, mitenkäs se nyt tällä porukalla on oikein mahdollista, kun täällähän lentää aina juttua sellasella sarjatulella, että jos on päivänkin poissa, niin saa varautua kunnon lukuhetkeen. =)

Awwww, joo kuutti tykkää kun sen minkkiturkkia silittelee. Vähän takautuvasti ystävänpäivähellyyttä. :p

Nii noista mielikuvista vaan olisin hieman kommentoinu, et mistä lie sitten sullakin toi mielikuva musta, että olis ollu pidemmät hiukset. Ei kai tässä ulkonäöistä oo ollu muuta kuin ne mitä oon ite kertonut tai yrittänyt kuvailla ennen kuin näytin ne pari kuvaa. Ja sit aloin tietysti miettimään, et sopisko mulle sit vai paremmin pitkät hiukset. :p

Mut tällee netin kautta noihin mielikuviin vaikuttaa aika paljon just sekin, että miten paljon jättää tilaa mielikuvitukselle, koska sehän täyttää sitten puuttuvat palaset niin kuin se haluaa. Et aika iso vaikutus tohon on sillä mitä jättää itsestään kertomatta ja sehän nyt on selvää, ettei tämmösissä yhteyksissä voi ihan kaikkea kertoa.

Niin ja sitten tietysti sekin, että kun ei tässä ole käytössä kaikkia normaaleja aisteja, mistä vois tulkita paremmin muiden käytöstä ja juttuja. Et just tohon Niinankin ihmettelemään vapautuneempaan jutun heittoon tarvii vaan riittävästi sitä, et on juteltu muuten ja tullut jo riittävästi sitä kautta vaikutelmaa toisen persoonasta. Silloin uskaltaa heittää vapaammin juttua ilman että tarvii miettiä sitä, et mitenköhän se nyt tähän suhtautuu ja meneekö tää mun vitsi huumorina myös toiselle puolelle ruutua.

Netti on vähän sillee oma maailmansa ja jos siellä yrittää toimia niin kuin tuolla "oikeassakin" elämässä, niin ei se oikein toimi. Sama pätee nettideittailuunkin. Pitää ottaa huomioon netin omat erityispiirteet. Paljonhan täälläkin on pelkkiä lukijoita, jotka ei koskaan kommentoi mitään, mut jos täällä on joku 20 vakituisemmin kirjoittelevaa ja sitten kuvia käy katsomassa kolme kertaa toi määrä, niin ei täällä kuitenkaan ihan tää pelkkä näkyvä porukka ole. Oon vaan ihmetelly, et miksei satunnaisetkin jotkus kommentoi, kun kuitenkin selvästi taustalla pyörivät. En mä ainakaan malttais olla ottamatta osaa keskusteluun.

Päivämäärä:   15.2.13 12:14:27

Huomenta :)

Ei ihan jaksanu lähtee koululle tänään mut ei siel ollu ku yks luento... yhdestä asunnosta laitoin viestiä tuossa äskön mut saa ny nähä et ottaaks välittäjä yhteyt

Hauuuuuukotus~

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.2.13 12:38:00

Mun mielikuvani Minskin (tervetuloa takaisin, tyyppi:)) surffitukasta (no ei nyt ihan...) muodostui kai ensinnäkin siitä, että kuvittelin sut aika lailla erään samoilla luennoilla pyörineen nörtin näköiseksi ja tyyliseksi (ja tällä tyypillä on ylikasvanut fleda) ja toisaalta siksi, että miellän Hra Minorityn vähän sellaiseksi huolettomaksi pojankoltiaiseksi, joka ei aina jaksa tai muista tai halua käydä leikkauttamassa tukkaa, vaan antaa sen kasvaa sellaiseen tukistettavaan malliin :) En mää tiärä, ei näitä kuvitelmia aina osaa ymmärtää eikä selittää.

Missionkin taitaa tykätä pitkätukkaisista tai sellaisista pikkasen rentunnäköisistä miehistä, joten oisko sen osalta pitkän hiusmallin kuvitteleminen toiveajattelua..? ;P

Päivämäärä:   15.2.13 12:39:45

Minski, eilen oli joku tylsimysmaksimuspäivä, kukaan ei oikein jaksanu mitään. Kaikki tais kyllä yhteistuumin olla ratsastamassa ja koirailemassa ja millon missäkin. Nii hyvää ystistä vaan takautuvasti *paipai* :)

Ainiin ne levottomat maratonit mitä tuli tossa heitettyä yks päivä, en jaksa kaivaa enää uudestaan niitä, mut varmaan vois komppailla :D Ja sit tietysti jos oma persoona sattuu olemaan vähä sellanen kujeileva ehkä muutenkin niin sitä vitsiä ehkä tulee heiteltyä jo alussakin, vähän niinkuin että jos joku ei hiffaa niin ei kai sillä niin merkitystä :p Vakiintuneempi porukka taas jo varmaan tietääkin ettei ole pahantahtoinen sillä lailla että tarkoittaisi mitään pahaa kenellekään "tutulle".

Minskikin jo ylennetty kuutiksi, ei enää oo ahvenenpoikanen ettei se suutu :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.2.13 12:39:49

kurnau, en ole ihan varma, tykkäänkö tosta kirpparivertauksesta mutta totta taidat puhua, löytöjä tekee kun ei etsi. Luotetaan tähän :)

Päivämäärä:   15.2.13 12:42:09

"Missionkin taitaa tykätä pitkätukkaisista tai sellaisista pikkasen rentunnäköisistä miehistä, joten oisko sen osalta pitkän hiusmallin kuvitteleminen toiveajattelua..? ;P"

Nii.. emmä tiiä... nii kai... no okei sit joo :D

Päivämäärä:   15.2.13 12:44:22

ruoste, mitenniin....

http://tinyurl.com/c2gwgnm :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   15.2.13 12:57:25

Kirppareista puheenollen, mä löysin kesällä samanlaiset kengät kirpparilta ku mul oli neljän talven ajan. Ne oli tosi hyvät kengät ja meinasin saada pahemman asteen hepulin ku näin ne samanlaiset kengät siel kirpparilla. Ne oli vaan yhen koon isommat joten ei pahasti isot, täysin käyttämättömän näköset ja hintaa oli 6 euroo. Uutena ne kengät makso 150 euroo joten kengät lähti mukaan :D

Jaa, vois ehkä syödä jotain, vaikka sienipastaa

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.2.13 12:59:03

Mission, sylkirauhasiini sattuu...
http://tinyurl.com/btbfyrt
8P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.2.13 13:01:54

ruoste: Siis mä oon just tollanen, että annan useinkin hiusten kasvaa vähän ylipitkäksi, koska en jaksa/muista käydä leikkauttamassa niitä. Mulla on aina ollut aika voimakas hiusten kasvu ja paksu tukka, joten mulle kasvaa lyhyempikin sellanen melkein siili leikkauskuntoon jossain kuudessa viikossa. Et jos oottelen vaikka 3kk, niin mulla on hiukset jo melkein mallia Paavo Väyrynen tai kuten työkaverit joskus sanoikin et mulla on ihan kuin Dannyn hiusmalli. :D

Eli joo, jos annan tollee ihan huolettomasti kasvaa niin se ei oikein näytä hyvältä ja sit jotta siitä sais ees jotenkin fiksun, niin sitä pitäis aina jaksaa laittaa johonkin muotoon. Tämmönen vähän lyhyempi on siisti pienelläkin vaivalla ja jos haluaa vähän lisää muhkeutta, niin sit voi laitella vielä tosta päälaelta missä pidän vähän pidempää hiusta. Kyllä siitäkin tukistamaan pääsee, et on se sen verran pitkä kuitenkin.

Mission: Haha, ai että semmosen ylennyksen oon saanu. Sepä kivaa, etten oo enää ahven. :D Niin ja eikös se ystävänpäivänä vähän kuulukin tehdä kaikenlaista. Mut hyvää ystävänpäivää ny takautuvasti munkin puolesta. :)

Ai alkoks ton mun kirjotuksen lukeminen unettamaan jo vai siinä määrin, ettet enää jaksa. :D Mut joo just tommosta luottamusta ja tavallaan tietoa siitä, et "ei se pahalla tarkoita". Se vapauttaa kummasti juttuja ja voihan sitä tietysti alussakin heittää semmosta juttua, mut se on vähän riskaabelia just siks kun ei tiedä millanen persoona on kyseessä ja minkälainen huumori uppoaa.

Jaa taasko täällä aletaan haaveilemaan jostain hollywood hunkeista renttuluukkeineen. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.2.13 13:06:34

Tollaset renttuluukit toimii vaan, jos on komeet ja miehekkäät kasvot. Jos normaali suomalainen mies niin kuin minäkin yrittäisin samaa, niin se näyttäis lähinnä tämmöseltä. Noilla voitte sitten vastapainona vaikka kuivatella niitä sylkirauhasianne. :D

http://www.paavovayrynen.com/paavo.jpg

http://userserve-ak.last.fm/serve/252/23241013.jpg

Päivämäärä:   15.2.13 13:09:58

ruoste... muutetaaks hollywoodiin "bändäreiks" johonki studion liepeille lasten kuolalaput kaulassa ;)

Minski, ei se unettanu :D En vaa jaksanu ettiä sitä omaa unettavaa kirjotustani ja alkaa jäsentämään sitä, muistelin että se oli aika takkunen pläjäys, niinku mun hollywood beach style -tukka tänään ;)

Ai mitenniin "taas" alkaa toi haaveilu? Missä kohtaa siitä on taukoa pidetty?

Pitäskö Minskin kunniaks ettii muutama saksalainen supermalli -lookalike kuolattavaks kans ;)

Päivämäärä:   15.2.13 13:12:55

:D:D Joutu imasee huuletki ruttuun ku ois sitruunaa syöny :p

Mut hei, toi renttulookkikin tehään niille siel hollywoodis, turha kuvitella et sen saa sillä et käy meressä uimassa ja antaa tukan kuivua auringossa :D Surffaritki varmaan tunkee sen päänsä täyteen jotain vedenpitävää moskaa et pysyy surffilook kuosissa :p

Saati et yhelläkään äijällä ois tommonen makee sänki vaan sillä et antaa sen kasvaa, yhtään ei tarvi sitäkään siistiä;)

Lähettäjä: piisku 
Päivämäärä:   15.2.13 13:19:45

Mä olen taustaillut jonkun verran ja laittanut jotain viestiäkin, tais liittyä valokuvaukseen. Se vaan hukkui puhevyöryn alle.

Nyt on pakko kommentoida noita suomipoikia renttuluukeissa. Dannyhan oli nuorena tosi kuuma!

Terveisin poikkeava miesmaku vm. 82

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.2.13 13:26:40

Mission: No niin no joo, milloinkas se olis lakannu, mut ainakaan siitä ei ihan jatkuvasti keskustella täällä, et mistä kaikista komistuksista heppatytöt haaveilee. :D Ai niin meinaat et jotain mun tyylisiä saksalaisia miesmalleja. No joo etipäs ihmeessä ja pistä näytille, jos jotain lookalikeja jotenkin onnistut löytämään. =)

Niin ja joo, joutuuhan sitä tietysti muovailemaan ja hoitamaan, mut noissakin pitäis yrittää muistaa, et ne on kuviin aseteltu tollee. Tulee vähän käytännön jutut helposti vastaan noissa, jos yrittää siirtää oikeaan elämään noita juttuja. Esim. miten sitä vois kävellä, jos olis tollee hiukset silmillä koko ajan. :D Niin ja sit toi parta homma. Teillä naisilla kun on aika herkkä iho, niin monilta parta raastaa liikaa ihoa kun suudellaan ja sama homma sisäreisissäkin...

piisku: Aijaa, no joskus tänne tulee kyll niin paljon juttua, ettei meinaa pysyä perässä eikä millään jaksa yrittää kaikille kommentoida, vaikka oliskin ehkä jotain sanottavaa. Mut kirjoittele säkin vaan ihmeessä ees aina välillä. Ei täällä liikaa porukkaa oo, kun eilenkin oli sit taas ollu sellanen hiljasempi päivä ja olis kaivattu jututtajia. :)

Niin ja eihän toi Danny niin "paha" ollu kuin Paavo, mutta siis pointtina oli vaan just toi, että tollanen valtoimenaan kasvava tukka tarvis sitä asettelua ja sit ne komeet renttumiehen kasvot, et tollanen luukki toimis.

Päivämäärä:   15.2.13 13:40:05

piisku, jos pitää suomalaisia kuolattavia laittaa niin mulla olis sitä tää:
http://tinyurl.com/co3e92r

Ja tervetuloa vaan juttelemaan, vaikka jostain järkevämmästäkin :D

Minski, mä yritin hakea noit miesmalleja mutta aloin säälimään sitten sitä it-raukkaa joka joutuu duuniserveriltä joskus jotain ettimään, ja vähä pelkäämään tota meidän "poliisia" joka tulee varmasti kohta valistamaan mua internetin käytöstä :D Lisäks kun hain malleja, se alko pahasti menee limapuolelle, yök. Sitäpaitsi sullahan on komeet kasvot, niihin sais varmaan ihan hyvin renttulookinkin toimimaan. Ja joo muokkaustahan se vaatii, eipä se yleensä hyvältä näytä jos vaan antaa olla eikä yhtään tee mitään. Eipä naistenkaan "sänkytukka" oo oikeesti yhtään makee, seki tarttee tehdä. Huvittaa muuten leffoissa kun ihmiset nukkuu eikä niil ole ikinä tukka pystyssä, meikit levinny, naama turvonnu, tai tyynynkuvia ihossa. Lienevät muovista...

Toi parta muuten, se on ihan pahin sillon ku se on sen päivä, kaks, kolme, riippuen ihmisestä, kun se on vielä tikkumainen sänki. Sitten kun se on muutaman päivän ollut niin sehän pehmenee kyllä, sillonhan sitä on jo alettava vähän muokkaamaan ja siistimään tai on vaan semmonen rehukauppiaan näkönen:p

Lähettäjä: piisku 
Päivämäärä:   15.2.13 13:52:26

Mission, ääk! Meillä on mitä ilmeisimmin lähes vastakkainen miesmaku :D

Mulla tosin ei ehkä edes ole mitään miesmakua kun en oikein edes kiinnostu ilman mitään muuta tietoa ihmisestä. Tai jotain mielikuvaa, muuta kuin fyysistä. Osaan kyllä kuvitella, mutta tosielämässä siitä nyt ei oikein ole hyötyä. Mä en edes keksi ketään kuumaa julkkista tähän hätään. Viimeisin jotenkin kolahtava tyyppi oli Girlsien Adam.

M_R, näinhän se on, että kun on paljon juttua ja suht tiivis "porukka" niin siihen voi olla vähän hankala tulla mukaan. Tai näin mä vastaisin siihen kun mietit sitä, miksei taustailijat kommentoi.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.2.13 13:53:35

Jos täällä paljastuksia tehdään, niin mä voisin paljastaa, että tykkään oikeasti ihan suomipojista, erityisesti Marko Saarestosta :)

Toinen paljastus. Mission, sorry, mutta en jaa mieltymystäsi tohon Josh Hollowayhin. Se on jotenkin niin kimherold. :P

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.2.13 13:54:27

No hitto... <ttp://tinyurl.com/aul5fmk>

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.2.13 13:56:19

Heh, no ei kai ne nyt ihan niin tarkkaan sentään kyyläile, kunhan ei mitään ihmeitä ala latailemaan missä tulee viruksia tai muuten vaan menee kaistaa epätavallisen paljon. Ei kai sellanen oo sallittuakaan tarkkailla sillee työntekijöitä. :p

Mut seki on tietysti totta, et jos on joku tollanen tyyli niin sitä pitäis sit jaksaa säntillisesti ylläpitää ja hoitaa. Et kyllähän sellasenkin vois saada melko hyvin toimimaan. On mulla perinteisesti ollutkin vähän sellanen kevyt parta ja oon jonkin verran saanut semmosta palautettakin, et sellanen sopis mulle hyvin. Mulla kun on vähän tollanen babyface luukki sileenä, niin siitä sais sit semmosta miehekkyyttä lisää.

Mut ton parran kanssa tulee helposti noita pistely ja kutitus ongelmia sit käytännössä, vaikka se voikin olla ihan pukeva ja komee. Riippuu tietysti naisestakin et kuinka herkkä iho ja tuntoaisti muutenkin on.

Hahaha ja ruoste on nyt ihan sekaisin miekkosista, ettei edes tahdo onnistua linkitykset kunnolla vaikka kuinka yrittää. Aika söpöä kyllä. :D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.