Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 177

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.2.13 18:20:07

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=777037&t=777037
Hep.

Re: Sinkkujen topic 177

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.2.13 18:21:09

Mitä mitä, oliko porkkanapizza huijausta?

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   13.2.13 18:23:07

Ei ollu kaverin paikka kyseessä. Puoli seiskalta tulee kai poliisilta lisätietoja.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   13.2.13 18:23:47

oikeesti porkkanapizza vois olla hyvää...uunijuurekset ainakin on :)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   13.2.13 18:24:19

Kamala tilanne sielä Laukaalla :o Hrrr. Ei kuulosta ollenkaan hyvältä, ei...

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   13.2.13 18:24:35

Toises topicis mis puhutaan tost romahtaneest maneesist mainittiin et maneesi on puumaneesi et kyl siel sitä kaikkee painavaa sälää on sit aikalail... :( mä varmaan vedän jotkut myötäitkut heti jos tulee huonoja uutisia...

@, ei saa... mä oon niin sinisilmänen ja hyväuskonen et ei mua saa juksat, uskon kuitenki ihan kaiken

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.2.13 18:27:14

min:lle.............Nöyrä anteeksi pyyntö :D hieman kivahan se välil juksata on :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.2.13 18:37:39

Se on kato kalamies, ei osaa puhua totta vaikka vain pizzan täytteistä ois puhe. :P

Lupaan tästedes olla ärsyyntymättä siitä, että lumenpudottajat kökkivät maneesin katolla päivätolkulla pudotamassa lunta ja säikyttelemässä hevosia. :/ En osaa enkä edes halua kuvitella sitä tunnetta, kun on säikyn eläimen selässä ja taivs putoaa niskaan.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   13.2.13 18:39:50

Minäkään en pysty enkä halua kuvitella sitä tilannetta, voi kauhea kauhea kauhea...
Ja kun katsoo sitä kuvaa romahtaneesta maneesista, niin voiko tuolta hengissä selvitä kukaan? :(

Päivämäärä:   13.2.13 18:39:55

HS:n mukaan ainakin yksi ihminen kuollut ja kaksi vielä kateissa :'(

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.2.13 19:08:39

piste hoi, täällä ollaan..

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.2.13 19:14:40

Juu, huomasin.
Olen tallilla, puhelimella.
Sori!
Laukaan hepat on kuolleet, sitä en tiedä, onko lopetettu jos pahoin loukkaantuneita, mutta näin kuulin kaverilta, etteivät selvinneet.
Yksi ihminen on kuollut ainakin.
Aivan karmea tapahtuma!!!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   13.2.13 19:25:33

Piste mitä nyt.?

Päivämäärä:   13.2.13 19:28:25

Ihan kamalaa... kuolonuhri on kuulemma lapsi... (...täytyy men hakemaan lisää nenäliinoja...)

Päivämäärä:   13.2.13 19:35:08

Aivan kamalaa!
Miten tuollaista voi tapahtua???
Katolla ei ole kuuleman mukaan edes ollut lunta.
Voiko olla joku rakennusaikainen virhe tai viallinen kattorakenne?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.2.13 19:38:42

kalamies on erimies :D kelkkailee kävin välillä ja onpas kiva pieni pakkanen...jos telkkua hieman ja sit jos kaupoille...
harmillinen juttu tuo maneesi jutska...ei ois tarvinnu kuolen uhreja kyl yhtään tulla..ei tiiä ees mitä sanois....

Päivämäärä:   13.2.13 19:39:51

KESSU, toi Laukaan maneesin katon romahtaminen!!
Aivan hirveetä!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   13.2.13 19:42:25

Voi ei.:(

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   13.2.13 19:53:45

Ja se on lumipainosta romhtanut, hieman olen kiukkunen tästäasiassta.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.2.13 19:56:13

Niin lumi voi olla syy mut katsotaan mitä selvii...mut kyl se on tosi asia isoja kattoja maneeseissa,ne viel sit aika loivia ei lumet yleensä alas itsestään tuu,miks niitä ei sit sielt pudotella säännöllisesti,ei tapahtuis näitä,vaik voi ne romahtaa muutenkin mut ainakin yks asia estämisen suhteen siinä tehtäis...

Päivämäärä:   13.2.13 20:14:15

Onko katto lumen painosta romahtanut?
Vai jostakin rakenteellisesta syystä?
Maneesi on ainakin ollut huonokuntoinen muutenkin.
Jospa tästä opittaisi.....
Järkyttävää tosin, että lapsen pitää kuolla ja muiden loukkaantua ja kaikkien tunnilla olleiden hevosten menehtyä, ennenkuin asioihin puututaan!!!
Mulla meni nyt tän illan ratsastukset vituralleen, ei pystynyt keskittymään.
No, kerrankin kotona hyvissä ajoin.

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   13.2.13 20:31:08

Hui kauheeta! En tiä haluunko ees lukee tarkempii yksityiskohtii :(

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   13.2.13 20:34:07

Aika inhottava juttu :(

Päivämäärä:   13.2.13 20:42:48

Ei täs kyl enää pysty tänään opiskeluun keskittymään... ysiltä pitäis ol joku tiedotustilaisuus..?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   13.2.13 21:11:07

Mulla olis huomenna tentti, muttei tule lukemisesta yhtään mitään. Taidan siirtää suosiolla tuonnemmaksi.

Päivämäärä:   13.2.13 21:12:00

Toivotaan, että ei enää toiste moista tapahdu!
Elämä on...jälleen kerran!
Nyt pitää kuitenkin jatkaa elämää ainakin täällä ja keskittyä huomiseen työpäivään ja valmennukseen.
Ja maneesiin täällä mennään niinkuin aina ennenkin.
Koskaan ei tiedä, mitä huomenna tapahtuu, mut tänään vielä mennä porskutetaan huomista kohti.

Päivämäärä:   13.2.13 21:13:40

Mä en kyllä jaksas muutoinkaa enää opiskella, siis mitää isompaa. Työntekokin ku on yhtä opiskeluu yhtenää.

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   13.2.13 21:15:18

Tulin iltavuorosta kotiin ja kiukuttelin, kun katolta oli pudonnut portaille aivan järkyttävän painavat kasat lunta. 25 min meni niiden raivaamiseen ja lihakset on liekeissä. Hatutti ankarasti. Kunnes pääsin sisälle ja avasin koneen ja luin tosta Laukaan jutusta. Joo, en valita enää. Mistään. Ikinä.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   13.2.13 21:17:36

surullinen onnettomuus :(
muistakaa että elämä on tässä ja nyt, jokainen hetki voi päättää elämän tai antaa uuden. toivon voimia uhrien läheisille.
nyt kuumaan suihkuun saunan puutteessa :) tulee uni lokosasti sit....

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   13.2.13 21:18:02

Z: niinhän se on. Vaikkei mikään omassa elämässä muutukaan, näkökulman muuttaminen saa näkemään asiat vähän toisin. Mä olen monta kertaa viime aikoina huomannut, ettei mulla ole mitään syytä valittaa.

Päivämäärä:   13.2.13 21:26:28

Yhdellä tallilla missä vuokrasin ponia oli myös maneesi ja yhtenä päivänä kaikki lumet oli tullu alas maneesin seinän viereen ja tarhojen väliin. Onneks tarhat ei ollu yhtään lähempänä maneesia mut oli siin tekemist saada kolmen tytön voimin pahasti säikähtäneet hevoset pois tarhoista... ja sitä lunta oli ihan törkeesti... traktorilla joku kävi sitten heivaamassa ne lumet veks siitä.

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   13.2.13 21:37:42

Kylläpä veti hiljaiseksi tuo Laukaan juttu. Taas oivallinen osoitus siitä, ettei elämästä ja etenkään sen päättymisestä koskaan voi tietää. Herätti kyllä todella jälleen kerran ottamaan hiukan uutta perspektiiviä omiin (olevinaan) ongelmiin. :/

Päivämäärä:   13.2.13 21:56:05

Mä meen nyt nukkumaan, tai ainakin yritän nukkuu, jos sitten huomeaamust ois jo tarkempaa tietoa miten kaikille osallisille kävi... öitä

Päivämäärä:   13.2.13 22:04:38

Ei herranjumala! Kävin siellä Laukaan ratsastuskoulun sivuilla, niin sieltähän löytyi tuttuja nimiä henkilökunnasta; ex-kämppiksiä Ypäjän ajoilta, ja todennäköisesti sitten toinen näistä on yksi loukkaantuneista :(

Päivämäärä:   13.2.13 22:07:02

Elämä jatkuu, niin kauan kuin jatkuu itse kunkin osalta.
Mut nyt eteenpäin!
Ei valiteta turhista ja ollaan tyytyväisiä siihen mitä tällä hetkellä on!!
Huomisesta ei kukaan tiedä, mutta me eletään tätä päivää vielä.
Mietin, et mihin KESSU katosi?
Pakitti?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.2.13 22:16:40

olutta on mie tarjooon :D

Päivämäärä:   13.2.13 22:18:35

@, sihautappa tännekin päin, josko yhden nappais;)!?

Päivämäärä:   13.2.13 22:19:25

@, oisko siideriä? :)

Päivämäärä:   13.2.13 22:25:12

Tää menee nukkumaan ihan kohtapuoliin.
Öitä sinkkulaan ja hyvää huomista päivää:)!!!!

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.2.13 22:26:07

joo..siiderii parit ois tooooooooooosi kylmää teretulemast ja sauna lämmin.......

Päivämäärä:   13.2.13 22:29:19

Voi vitsi, sittenhän se olis järkevää skipata huominen työpäivä ja ajaa sinne @ :D

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   13.2.13 22:35:30

Ehtoota, päivän jättää väliin niin kylläpä on tarinaa syntynyt...

Ikäviä tuollaset onnettomuudet, varsinkin kun on lapsista kyse.

Jos yhden iltaoluen nautiskelis että jaksaa nukkua ja huomenna taas antaa kaikkensa työnantajalle :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.2.13 22:36:52

http://www.youtube.com/watch?v=3uNyPefjS88
ei onnaa liitellä...linkatkaa työ :D

Päivämäärä:   13.2.13 22:51:50

Noniin, eiköhän tää päivä ollut tässä. Sonera on haistatellut pitkää jo koko päivän, yhteydet ei toimi sit niinku ollenkaan ja surffailu on tuskaa tässä jatkuvan buuttailun ja pätkimisen lomassa. Parempi sammuttaa kone, viedä koirat iltapissalle ja mennä nukkumaan. Hyvää yötä kaikille!

Lähettäjä: Banglaroad 
Päivämäärä:   13.2.13 23:12:13

Tirli, ei ole minullakaan mitään valittamista. Tulevaisuuden kuva vain täsmentyy, sillä ensi syksynä olen vuorotteluvapaalla, ansaitulla sellaisella. Olen ensi talven Aasiassa ja sitä seuraavan ja sitten jään eläkkeelle. Hallitus saa Itkeä ja jupista, minusta ei todellakaan ole työurien pidentäjäksi. Olen osani tehnyt Suomen hyväksi. Sain pari viikkoa sitten miespuolisen taloudenhoitajan ajamaan asioita täällä Suomessa.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   13.2.13 23:17:40

B: sehän on hienoa, jos pääset tekemään sitä, mistä pidät.

Mä sain kuulla tänään, että hankkeeni saa jatkorahoitusta ja saan jatkaa sitä, mistä itse pidän. Tosin se tapahtuu sitten sen kustannuksella, että opiskelu pitää jättää telakalle, mikä on toisaalta harmi. Kun pitäisin siitäkin. Mutta sitä sitten myöhemmin lisää.

Päivämäärä:   13.2.13 23:20:24

Äh, ei tuu uni... onks kukaan enää hereil?

Päivämäärä:   13.2.13 23:24:44

Hereillä toinen silmä kai viä :)

Nii mitäs hommii se maasturihörhö tekeekään? On menny ihan ohi..

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   13.2.13 23:25:33

Mä olen hereillä, mutta kai mun pitäis mennä nukkumaan.

Päivämäärä:   13.2.13 23:28:47

Noni, hyvä ettei tarvii monologii sit vetää tääl :) nukkuu kyl tarvis mut ei voi mitään ku ei nukahda... nuijanukutuksel vois ol taas tarvet jollei täst koht simahda

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   13.2.13 23:33:43

Mä kyllä pahaa pelkään, että nukahdan ihan just. Ja olis syytäkin. Olen nukkunut huonosti pari yötä ja se tuntuu jo.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.2.13 23:33:47

Joko te horitte @:n oluet ja siiderit? Ostin seuraksi par Laitilan mansikkaskumppaa ja nautin ne juuri tärskyillä nuoren Christian Slaterin kanssa. Oli siellä muitakin (Christopher Walken, Brad Pitt...) ja treffit loppuivat aivan liian aikaisin, samoin "skumppa". Then what happened..?

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   13.2.13 23:35:16

R, paikalla. Halusitte tai ette.. :D

ei vaan, iltoi prinsessat ja prinssit.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.2.13 23:37:05

Iltaa, keisari (?).

Päivämäärä:   13.2.13 23:37:14

Ruosteel on selvästi ollu hyvät treffit :p jos ottais vähän vodkaa niin nukahtaisko sitä helpommin..?

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   13.2.13 23:37:42

Panda, kävitkö sä mun luona nautiskelemassa pottuja ja lihapullia? :) Tuossa alkutalvesta?

Tuo yks homma sai tulemaan tänne taas kahtoon, miten täällä menee... Tuli sellainen väristys ja vedet silmiin ilmiö...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   13.2.13 23:38:28

R:stä tulikin mieleeni, että töistä kotiin ajellessa ajattelin kommentoida täällä olleeseen topikkiin liian hitaasti ajamisesta, kun katselin hollantilaisen rekan yritystä hiostaa edellä menevää henkilöautoa ajamaan lujempaa. Unohdin vaan asian jo ennen kotiin pääsyä. Tulipa vaan mieleen siinä se topikki.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.2.13 23:41:01

min. Kyllä. Tarjoatko mullekin? Turhan monena iltana venähtänyt kahteen-kolmeen. "Nuijanukutus" saattais olla ihan hyvä idis tähän väliin.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   13.2.13 23:45:25

Jaahas, saatiin yövuoro paikalle. Mä taidan mennä nukkumaan.

Päivämäärä:   13.2.13 23:45:43

Iltaa R ja nettioffari

Ruoste, kyl tost sul riittää kans :) nuijanukutuksen jälkeinen aamu ei kyl kuulost nii pahalt ku vodkanukutuksen...

Päivämäärä:   13.2.13 23:46:01

T, huimaa sakkia nui lämpimän euroopan rahtarit. Sulalla tiellä tottuneet ajelemaan ja sitten tuleevat tänne pohjolaan suhaamaan, ei hyvä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.2.13 23:49:24

Aivan sama, aamulla ketuttaa kuitenkin. Kippis.

Olikos nettioffari myös "näiltä" kulmilta (V-S)?

Päivämäärä:   13.2.13 23:54:04

Iltaa min :) sullekki. Koitan kahtella Housea tässä :) Emmää täällä enää muuten notku, tapasin yhden kivan tytön jo tuossa. Ei ole heppatyttö ja vielä yksi asia ainakin häiritsee, mutta aika hyvältä vaikuttaa :) Eilen käytiin pulkkamäessä ja lämmintä kaakaotaki oli mukana :) Oli sillä tuossa viikonloppuna yksi iiso päiväkin ja sitä käytiin juhlistaan kaupungin korkeatasoisimmassa paikassa... Sillä tuli 24000 tuntia käyttötuntimittariin täyteen ;)

Ny loppu houseki, mitäs sitte??

Päivämäärä:   13.2.13 23:58:01

Mites se on, kun päivällä kuulin pikkulinnun laulelevan titityytä? Eiks se oo vähän liian aikaisessa?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   13.2.13 23:58:03

R: kyllä mä sen volvokuskinkin kylmähermoisuutta ihmettelin, kun jaksoi sinnikkäästi pitää vauhdin 85:ssä, vaikka taustapeilistä tuskin näkyi muuta kuin rekan maski. Mulla oli navigaattorin mukaan vauhti varsin tasaisesti sen 85 km/h 80 alueella, kun menin näiden perässä. Siinä ei ollut henkilöauton mittaa niiden välissä, kun motarin alussa menin niistä ohi. Mietin vaan, miten siinä kävis, jos äkkitillanne tulis. Ja ihmettelen, eikö se ole helkkarin hermoille käyvää ajaa niin kiinni toisen puskurissa. Eikö olis itellekin helpompaa jättää reilumpi väli, kun se vauhti ei siitä muutu?

Nyt mä menen oikeesti. Hyvää yötä.

Päivämäärä:   14.2.13 00:03:35

Tirlille hyvää yötä

Ruosteelle skål

House on kyl hyvä sarja, harmittaa vaan ku ny ei voi kattoo ku en omista telkkaria...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.2.13 00:06:57

Aww nettioffari on löytänyt kaakaokainaloisen, iihanata :)

Kun House on loppu, voi naatiskella vaikka vähän Runaway Trainia. En muutakaan keksi.
http://www.youtube.com/watch?v=NRtvqT_wMeY

Päivämäärä:   14.2.13 00:09:11

Heips ruoste :) Emmmuuten oo, jos oisin, niin oisin jo ollut sun oves takana sillon joskus ;) Vai olikos tämä Panda eri Panda, jota tapasin tuossa joskus...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.2.13 00:09:16

Skål, ja nati nati Tirlille. R, oletko varma, ettei se ollut huijari? Jospa se oli talvitipu, joka yritti houkutella kevättä saapumaan. Titittäköön ahkerasti mun puolestani.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.2.13 00:11:55

No tää Panda taitaa olla täältä Turun nurkilta ja samaa ikäluokkaa kuin meikäläinen. Sinä olisikin ollut ainoa, joka otti sen läpyskän tosissaan, ei ole näkynyt kosijoita eikä lättylähettejä. :(

Päivämäärä:   14.2.13 00:11:58

Pitäiskö täs tosissaan raahautuu jääkaapille ettii sitä vodkapulloo...?

Voihan rähmä, nyt iski halipula :(

Päivämäärä:   14.2.13 00:12:20

Titityyn laulajaa ei pystyny tunnistamaan kun ei ko. elikkoa näkyny, kuului vaan ääni.

Tai voihan se olla jopa mahdollista että ääni kuuluui omasta pääkopasta ;D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.2.13 00:22:43

http://www.youtube.com/watch?v=c4t2WMAAAYs

R, voi olla; toiveajattelua :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.2.13 00:29:32

Lisää halibullaa:
http://www.youtube.com/watch?v=bewcoUvt-E4&NR=1&feature=endscreen
Ihania! "What a way to die" :)

Päivämäärä:   14.2.13 00:33:49

Thanks rusty, tuosta aikasemmasta. Tykkää :) Ei sitä helposti löyvä ihmistä, jolla on elämänkuva hyvä... Tässä vois ollakki. Mää ne mansikkakaakaot sinne tein ja pulkat toin ja mäkeen vein :) Ne ensireffitki oli lintutornissa, pääätin, että pitää olla korkeatasoinen paikka... En sille sanonu minne mentäs ja pukeutumiskoodia, kahtoin vaan, miltä näyttäs ja sitten back-up plan, että länteenkö, vai itään... Itään mentiin, sillä oli valkoita päällä, nii ei notskille viihti ;D

Kyllä siitä jäi molemmille se tunne, että vielä nähhää :) ja nähhääki :) Jospa se tästä... :) Tuntuu ihan kivalta :)

Päivämäärä:   14.2.13 00:38:15

Heh heh.. liekö pandat sen takia melkein kadonnukkin koko maailmasta kun kiinassa kävijät juoksee niiden perässä pitkin ryteiköitä silleen: Iiiihana panda,pakko päästä halimaan. Ihana!

:D

Päivämäärä:   14.2.13 00:40:37

HEY Rosty! Mää muuten oon ollu tuolla panda rescue centerissa... Chengdussahan se. Olin siellä vaihto-oppilaana. :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.2.13 00:43:19

Ai miten kiva, tuo alkuinnostus sitten on mukava fiilis :) Toivottavasti jatkoa seuraa ja tarina jatkuu. Mansikkakaakaota? Ei kai mansikanmakuisella tomusokerilla makeutettua? My feivörit! Oliko vaahtokarkkeja ja? :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.2.13 00:46:43

Heh R, voi olla, minä saattaisin ainakin pahan halipulan iskiessä rutistaa jonkun pienen ötökän henkihieveriin...

Eikä nettioffari, pikkasen olen kade. Ihan PIKkasen.

Päivämäärä:   14.2.13 01:01:19

Se oli ihan sitä Oboen mansikkakaakaota. Hyvvää on :) Eikä edes "minttua" seassa ;) Mun piti sitte kiirehtiä töihi sieltä. Ja sillä ensi tapaamisella oli ihan vaan kaakaota ja normi pullia, tuoreita semmosia :) Lapsityövoimalla leivottuja semmosia :D... On tässä sen verran ehditty tavata, että ruumiin nesteitä vaihdettu, vaan ei vielä rakkauven tunnustuksia... Jospa sitä vielä niitäki, eikä sitte tarttis ennää muuta kahtellakkaan :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.2.13 01:17:01

Vai sillä lailla! Onnea nyt sitten matkaan lemmen polulle, olkoon matkanne pitkä ja kivetön :)

Prinsessa painuu nyt unten maille. Jos kauneusunet jäävät jatkuvasti vajaaksi, muutun korppikotkaksi. Nati nati :)

Päivämäärä:   14.2.13 05:35:31

Varhaista huomenta!
Mukava kuulla, et nettioffarilla on naisellista kuumetta;)!
Mäkin haluun...mut miespuolista:)!

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   14.2.13 07:05:46

nettioffari: Ilmeisesti kävikin jo ilmi, että en ole ollut syömässä lihapullia ja perunoita. :) Me pandat ollaan sukupuuttouhasta huolimatta näköjään sen verran yleisiä, että meihin törmää tämän tästä. :D

Päivämäärä:   14.2.13 07:30:49

Huomenta ja hyvää ystävänpäivää sinkut & muut otukset

On vähän vaisu olo.... jospa aamutee auttaa

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   14.2.13 08:59:18

Vai on nettioffari löytänyt tytön itselleen. Hianoo.

Hyvää ystävänpäivää muuten kaikille.

Päivämäärä:   14.2.13 10:06:06

Aamu alkoi hyvillä uutisilla, molemmat romahtaneella ratsastuskoululla työskentelevät kaverit on kunnossa :) Joten nyt voin hyvillä mielin toivottaa kaikille hyvää ystävänpäivää!

Idässä vihdoin pakkanen kiristynyt muutaman asteen, joten korkkarikelit on tältä erää toivottavasti ohi, ja minä ajattelin suunnata tänään ratsastamaan uljaalla ratsullani.

Huomiselle on niinkin hurjia suunnitelmia, kuin "baarireissu" Joensuuhun :o Tai ei se nyt ihan oikea baarireissu ole, kun minä en edelleenkään harrasta ryyppäämistä, mutta kaveri pyysi yhdelle keikalle mukaan, ja minä yllätin itseni lupaamalla lähteä :o Tämän voi laskea vähintään yhtä suureksi ihmeeksi kuin sen hiihtämisen...

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   14.2.13 10:53:38

Siitä se lähtee Niina, askel askeleelta kohti uutta railakasta elämää :D

Huomentapäivää! Hyvää ystävänpäivää myös :) Hymyn lisäksi tässä hali niille, jotka jäävät tänä vuonna ilman kukkia, kortteja, suklaata ja muita vaaleanpunaisia ja pörröisiä lässytyspäivän muistamisia. \o/

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.2.13 10:57:34

Niina, hyvä et kamut on kondiksessa.:) Kattojen romahtamisia Suomessa ei pitäisi tapahtua, lumikuorma on vaan ollut liian iso ja pitkä jänneväli kantavissa kattorakenteissa.

Päivämäärä:   14.2.13 11:22:45

Ai nii, HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ!!
Unohtui aamuyöllä, kun kukaan ei sitä herätessä toivotellut.
Ei ole ruoste täälläkään pelkoa sydämenmuotoisista suklaista, vaaleanpunaisista ruusuista eikä edes haleista...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.2.13 11:34:33

Mä olen perinteisesti ollut tätä mieltä ystävänpäivästä:
http://www.youtube.com/watch?v=9JTMXvbsKlU (Misery Bear -Valentine's Day)
syystä, että:
http://www.youtube.com/watch?v=B0fqsclxaOo

Polkaistaan kuitenkin lemmen jukeboksi käyntiin vähän pirteämmällä meiningillä, mutta vain vähän
http://www.youtube.com/watch?v=AiC7ZX5K9L4 Lionel Richie - Hello

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   14.2.13 11:38:36

Ystävänpäivä on markkinamiesten hömppää..
terveisin ikisinkku... ;)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   14.2.13 11:39:36

Näin on!

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   14.2.13 12:10:27

Hyvää ystävänpäivää kaikille tasapuolisesti...eilen otin sit kalsarit jalas kännit pienet väsyyn päähän niin ois voinu nukkuu kyl koko päivä...
tänään sit kaveri tulos etelä-suomesta tänne päin ja en tiiä joutuuks taas sihauttaa sen kans kun sit viikonloppuna ei oikein onnistu

Päivämäärä:   14.2.13 12:24:19

Hyvää ystävänpäivää :)

Ruoste, siellä Chengdussa on toinenkin nallejen pelastuskeskus... Taitas suurimmalla osalla tän heppatallin tytöistä itku tulla, jos siellä kävis... Siellä on semmosia nalleja, joiden tassut on katkottu ja ne on elänyt elämänsä pienessä häkissä, jossa eivät voi liikkua (eipä niillä ole millä liikkuakkaan). Ja niillä on rautaputki työnnettynä mahan sisään, josta valutetaan sappinestettä...
Mut onhan sielläkin tullut eläinten oikeuksia lainkin puolesta jo voimaan. Siltikin se on vielä aika erilainen ja julma kulttuuri...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.2.13 12:26:32

Radio Aallon päivän soittolistalta nyysitty tämäkin, mutta haitanneeko tuo mittään...
http://www.youtube.com/watch?v=VMYEL1Oc3eA Siiri Nordin - Sydämeni osuman sai

http://www.youtube.com/watch?v=BMvPSw_fuf0 Adele - Lovesong

Hömppä on kivaa, oli se markkinamiesten keksimää tai ei :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.2.13 12:29:09

Hyi hitto Nettioffari :( Isoon maailmaan mahtuu paljon ihmeellistä ja inhottavaa...

Nalleista tuli mieleeni tämä
http://www.youtube.com/watch?v=sPG6OQy2iwI Röyksopp - Poor Leno

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   14.2.13 12:32:18

Sain taas tietoa, jota ilman olisin mieluusti elänyt. Hyi. Tuo nettioffarin juttu nimittäin. :(

Päivämäärä:   14.2.13 12:37:03

Hyvää ystävänpäivää! :)

ruoste, eeeei mikä misery bear :( Toinen oli niin lutunen reppana, voi että....

Mä en tosta ystävänpäivästä oo niin kauheesti perustanu, etenkin kun se on tänne suomeen lanseerattu jonain ihmeen ystävänpäivänä, ihan älytön. Se mikään ystävänpäivä oo, hohhoijaa.

Mut ei mua silti haittais tietenkään yhtään jos olis joku semmonen ihana aamulla herättäny kera niiden sydämen muotosten suklaakovehtien... Sitten se tulis hakemaan mut töistä kynttiläillalliselle ja olis vieny koirat ulos sitä ennen. Pöh. gerardbutler...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   14.2.13 12:38:53

Voi taivas, mitä spekulointia nyt tuon romahtaneen maneesin ympärillä. Eiköhän se syy selviä, kun asia on tutkittu.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.2.13 12:48:50

Asia herättää ymmärrättävästi tunteita ja jokaisella lienee onnettomuuden syistä omat arvauksensa. Viisas pitäsi kuitenkin tässä vaiheessa mölyt mahassaan vaikka kävisi kuinka kierroksilla. Itse en tahdo edes lukea noita topiceja, uutiset riittävät :(

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.2.13 12:50:37

Minusta YSTÄVÄNpäivä on kaunis idea ja sopii jäyhille suomalaisille LEMMENpäivää paremmin :)

Päivämäärä:   14.2.13 12:51:01

Näytti juutuupisa olevan tuosta nallesta juttuakin. Jos et halua pilata päivääsi, niin älä katso tätä:
http://www.youtube.com/watch?v=cdpR63rNg5w

Ei sovellu herkille, oikeasti.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.