Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 176

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 23:39:02

Jaa se tuli jo täyteen. http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=775174&t=775174

Re: Sinkkujen topic 176

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   12.2.13 23:42:00

Sä oot niin lännen nopein! Tää oli salee jo valmiina odottamassa;)

http://www.youtube.com/watch?v=DhKHAopx7D0

Missähän se ruoste kuppaa? Oisko leffassa?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 23:45:35

..?: Ei mulle ainakaan sellasta mielikuvaa jäänyt, mutta ihan hyvä täydennys joka tapauksessa. :)

min: Mitenkäs ne sut ny on yksin jättäneet. Aikamoista. :0

Mission: Nonni, sittenhän meillä on vielä toivoa, jos sulla tollanen tohtori on siellä auttamassa sua. :) Niin ja oikein laadukasta on. Aivan kuten krapula läppäkin ja onhan tossa niitä kaikkia muitakin hyviä sivuoireita. =)

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   12.2.13 23:48:52

Mission, eiku pallokala, sellanen pieni ja pyöreä petokala luonnonkiharahiuksilla :D vaiks sillee Disney-piirrettynä, jookos..

Mutta missä ruoste, tosiaan? Eihän pitäs huolestuu, jos on oikeeta elämääki, vai pitäsköhä sittenki..?

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   12.2.13 23:49:41

mä jäin yksin lässyttämään tonne vanhaan topiciin :/ Aina mä huomaan viimeisenä, että kaikki muut ovat lähteneet. Niisk! :S

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 23:49:50

Niin ja ei ollut odottamassa. Mä oon vaan niin nopee näissä. :) Monesti jään vaan odottelemaan, et joku muu laittais uutta ettei mee turhaa ristiin.

Mut missä lienee ruoste. Jos se löyskin oman gerard butlerinsa ja hypistelee sitä ihan onnessaan makuuhuoneessaan. :D

Päivämäärä:   12.2.13 23:52:57

Oireita riittää joo, kaikenlaisia :D Niitä on kyllä välillä ihan selvinpäinkin ja arkena ja millon vaan :D

ruoste, jeee :D Pitääkin käydä kattoo sieltä toisesta mitä oot loruillu :)

Päivämäärä:   12.2.13 23:53:41

Voi ruoste pikkuinen :) äiti täälä jo oliki nii huolissaa :)

Päivämäärä:   12.2.13 23:57:14

Mut ai ku kiva tulla kotiin ja huomata, että mua on kaipailtu. Edes joku :P Ootta ihania :) Ei huolta, en ole hommannut oikeata elämää. Vähäsen vain kävin heiluttelemassa hameenhelmoja keskustan toisella laidalla. Kuumottaako muuten kenenkään korvia?

Päivämäärä:   12.2.13 23:59:56

Pitäskö kuumottaa, onks joku lähettäny terkkui? :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.2.13 00:01:36

Nonnih, tulihan se ruoste sieltä. Ihan kuin tilauksesta. :) Jaa että sööttiä sikaa tarjotaan sieltäkin. Pitäisköhän toi ottaa jo jonkinlaiseksi sloganiksi tällä otannalla. :D

Mut ne simmut meni joo siinä samalla sitten kun kerran vauhtiin päästiin. Ei kait ne tossa konkurssissa enää mitään meinaa.

Mission: Selvästikin, mutta noihan on kaikki sellasia hyviä oireita. Tai tietty se vähän riippuu mistä roikkuu. :p Toisaalta aika hyvä juttu sekin, ettei niihin välttämättä tarvitse alkoholia, vaan että homma luonnistuu tilanteen tullen muutenkin. =)

..?: Se tais olla toi mun mainitsema nimi, mikä tässä tapauksessa riittää siihen, että kohta on kuolaa näppiksillä ympäri suomea. :D

Päivämäärä:   13.2.13 00:04:42

Jaa toi gerard butleri? Pitäskö mun ny kans sitte mennä kaivaa toi linkki jostai, ett tiiän sit mitä pitää kuolata? :D

Päivämäärä:   13.2.13 00:12:35

...?, eilisen illan vikoissa viesteissä oli linkki, joka sun TÄYTYY tsekata. En minä kyllä sitä tarkoittanut, mutta saahan sekin korvat kuumottamaan :)

MR, ota vaan sloganiksi, ja muista myös tämä: kyllä sopuli sialle antaa. ;P No ei, jos et tahdo olla sinkkulan oma babe, murea possu, voit olla vaikka, öö, soopeli. Eivätkös soopelit ole söpöjä ja pörröisiä? Joo, oo pliis meidän soopeli :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.2.13 00:13:02

Heh, mulle tuli jotenkin tosta ruosteen saapumisesta mieleen tää pojun poika saunoo biisi muuten, paitsi että pojan tilalle laitoin ruosteen. "Ruoste on tullut kotiin" jee. :D Ton biisin tahdissa ruoste sitten hyppylee iloisesti hymy huulilla niin että hameen helmat hulmuaa. :D

http://www.youtube.com/watch?v=-fxs7Cxvr44

..?: Aijai, etkö sä vielä tiedä sitä. No eiköhän noi kohta valista sua. =)

Päivämäärä:   13.2.13 00:14:05

..?:lle http://tinyurl.com/d6gsdjs :)

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   13.2.13 00:17:59

Onkos minuu kaipailtu?

Ei vaan iltoi, tai huomenta..?!

Päivämäärä:   13.2.13 00:18:54

Nonni ruoste, enhän mä pysty olla avaamatta tota kun tiedän mitä siellä on ja tätä menoa sit taas on niitä mukavia unia ens yönä :D

Mikä toi korvat kuumottaa -juttu oli?

Soopeli, ei hitto, tulee mieleen joku asuste :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.2.13 00:19:52

ruoste: Haha, sieltähän tulee oikein kunnolla vinkkiä. Täytyy yrittää muistaa noi ja miettiä kuinka ne sais vielä hyötykäyttöön. ;p Mut en kyllä oikein enää tiedä, että mikä tässä nyt sitten vois olla, kun on jo tarjoiltu vaikka mitä ahvenesta paviaaniin. Että ihan soopeliksi pitäis tässä ruveta. Kohta mä oon varmaan joku sellanen kuutti. :D

Päivämäärä:   13.2.13 00:20:51

Heh, joo. Ensi vähä hämmensi ku sennulasta hain nimellä vanhimman viestin ja sielä olevasta linkistä löytyki gerard butlerin kohdalta joku tytsy :D noo google ystävä sitte pelasti. Mutta oon vissii saanu jo makeeta tarpeeks tälle iltaa ku ei kuolaamaan enää tullu alettua ;)

Tarviis vissii mennä nukkuunki välis kun toi läppäri hyrisee nii unettavasti. Sama juttu silloin kun jos joku kuorsaa vieres, nii siin ei pysy hereillä millää, etenkää ei jaksa lukee mitää, on nii unettava ääni. Öitä! :)

Päivämäärä:   13.2.13 00:21:17

Oi tommonen! <3 Kuutti <3

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.2.13 00:24:21

Iltoja.................

Rajalla käyty taasen kerran :D kamu kyydis kun ei muuta seuraa saanu............

Päivämäärä:   13.2.13 00:30:38

On on sinnuukin kaipailtu R :) Olen kuluttanut motaria ahkerasti sitten viime "näkemän", jotta sinulla ja kaltaisillasi riittäisi tulevanakin kesänä hommia.

Sainko mä nimikkobiisin, jee :)

Oo Minski sittenkin meirän sopuli(http://www.nettiapaja.net/uploads/2011/06/sopuli.jpg)

Toi kuutti on ihana! Tekee mieli kaapata se kainaloon. Haliterapiaa <3

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.2.13 00:34:19

Iltoja heränneille. :D Se on toi ruoste vaan niin perhettä, että siitä aletaan huolestumaan äkkiä, jos ei koko päivänä kuulu mitään. :p Kylläpä tääkin ketju lähti täyttymään vauhdilla. Ollaan me aika tehokkaita turisijoita.

Mission: No eiks toi sopis aika hyvin muhun. Tollanen juniori jolla on pehmee siliteltävä turkki ja se on hyvä ottaa sänkyykin lämmittämään ja unileluksi. :D

ruoste: Haha, että semmosia mielikuvia sitten tällä kertaa, vaikka eipä toi sun ideas juurikaan tosta mun visiostani poikennut. Sitäpaitsi mähän oon aina sanonu sitä, että oon kova halimaan ja onhan noilla mun käsillä hyvä kaapata nainen kainaloon ja myös pitää tiukasti siinä. ;>

Päivämäärä:   13.2.13 00:35:07

Mulla on villi veikkaus et toi on kyllä marsu :D
Mut marsut on söpöjä, mullon ollu semmossii <3

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   13.2.13 00:44:37

Ah, aina niin ihania liikenneaiheisia keskusteluja foorumillanne.. mie aina niiiiiin pidän noista :D

Päivämäärä:   13.2.13 00:51:14

Ai kauhia kun tulee taas levoton olo. Kyllä mä tolle Minskillekin antaisin haliterapiaa jos saisin kiinni, mut tähän hätään täytyy varmaan tyytyä kuutteihin ja pehmokoaloihin. :)

Kävin sitten iltani ratoksi selailemassa noita edellisen topan videoita kun kerran läppäri suvaitsi herätä henkiin. Nyt en kyllä tiedä olisinko otettu vai kamalan loukkaantunut. Tuija hei, mites on? Onks tol Pasilla ihanan paksu tukka vai ei?

Heippa @, toitko mitään kivaa rajalta? Toitko meille mitään? :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.2.13 00:59:16

ruoste: Olihan toi levottomuus arvattavissa, kun tähän ketjuun vedettiin mukaan se tietty mies, jonka nimeä en nyt tässä ääneen lausu. :D

Hah, nyt tuli vähän semmonen mielikuva, että olisit ajamassa mua takaa ja yrittäisit juosta kiinni, et pääset halimaan. =) En kait mä semmosta haliterapiaa karkuun juoksentele, kun siitä itsekin niin tykkään. :)

Edellisessä oli kyll aikamoinen annos kummelia. Tuli ainakin hetkeksi kiintiö täyteen mullekin.

Päivämäärä:   13.2.13 01:00:02

Tää läks nyt, ihan kokonaiset viis tuntii ehtii nukkuu...

Ehkä gerardi tulee uniin halimaan;)

Hyvää yötä kaikille! :)

Päivämäärä:   13.2.13 01:03:31

Emmä sitä gerardia haikaile, mutta kun kärsii kroonisesta halipulasta ja joku sanoo taikasanan, niin meneehän siinä nyt suu mutruun ja varpaat rullalle. :3

Nati nati Mission, huomiseen :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.2.13 01:03:36

Hyvää yötä missi ja kohta se on taas viikonloppu, niin pääset kuittailemaan univelkoja. Varmaan kannattaa kuitenkin huomenna nukkua pienet päikkärit, että jaksat taas riehua. Sullahan on valta kutsua sinne uniis vaikka ketä komistuksia, että en olis tosta kovin huolissani. :)

Päivämäärä:   13.2.13 01:05:45

Eiku sori minähän sen sanoin ja sinä vain olit halittava kuutti, sori, itseaiheutettua ahistusta :P

Asiasta kukkaruukkuun, missä määrin kuvittelette täällä pyörivistä ihmisistä kirjoittelun perustella muodostuneen mielikuvan vastaavan todellisuutta?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.2.13 01:11:00

Tupakkia on ja limua jos kelpaa...teretulemast kylään :D pitsaakin uunissa tuloillaan...hieman tuo iltapala venähti...mut noo maistella vähäsen ja jatkaa aamulla........johan on ihme kun ei yhtään väsytä...herätyskello ois sit soimassa....8:30

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.2.13 01:11:31

Jaa että sulla on sellanen taikasana mikä laukas ton. Äkkiähän tuo pääsee kroonistumaan, jos ei saa sitä säännöllistä annosta, eikä se korvikkeiden halaaminen varmastikaan loputtomiin kanna. Olis se kiva herätä viikonloppuna lääkitsemään tota vajetta niin ettei olis kiire mihinkään. :)

Vaan vähän kyllä nyt virittelet tässä sen verran laajaa aihetta, että voi ainakin tän illan aikana jäädä vastaukset hiukan vajavaisiksi. Mut kyllä mä uskon, että nää jutut kaikista jotain kertoo. Ei kait sitä kukaan viitsis näin pitkään esittää jotain ihan muuta kuin on, vaikka tahattomia vääristymiä varmaan ajoittain tuleekin. Mut se on tän muurin syytä tässä välissä, mikä suodattaa pois aika ison osan normaalisti käytettävissä olevista aisteista.

Päivämäärä:   13.2.13 01:26:08

Pitsaa! Siinä toinen taikasana...

Näin o Minski, onneksi on noi hepat, joita voi rutistaa ja pusutella, muuten kävisin varmaan tuntemattomiin käsiksi. Hullu halaajanainen, siinä tulevaisuuteni. Onneksi tulevana viikonloppuna ei ole aikaa jäädä murehtimaan tollasia. :|

Kyllä minäkin uskon, että ainakin aktiivisesti kirjoittavien jutut peilaavat jossain määrin sitä ruudun takana olevaa oikeata ihmistä, vaikka kirjoittajan todellinen luonne saattaakin poiketa valtavasti siitä, minkälaisen kuvan kukin (tietoisesti tai ei) itsestään maalaa. Olisi jännä kuulla, miten täällä pyörivät, IRL toisensa jo tavanneet, ovat asian kokeneet. En minä ainakaan livenä ole mikään rääväsuinen räpätäti :P

Päivämäärä:   13.2.13 01:28:23

Mä olin muuten Minski jostain syystä kuvitellut sulle puolta pidemmän tukan :) Annatko koskaan kuontalon rehottaa? Onko se taipuisa vai suora?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.2.13 01:30:08

Kyl näin yön pikku tunteina pakaste pitsa lisä täytteillä menee ja maistuu hyvältä....nopsaa kello kulkee........

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.2.13 01:32:15

No niinpä. Tässä alkaa jo noi sun mieltymykset hahmottumaan kummasti, vaikka noilla pärjäilee kyll varmaan aika hyvin muutenkin. Pitsaa ja haleja, niin johan on onnellinen suhde. :D

Mut just tota mäkin sillä tahattomuudella tarkotin, että ainahan sitä voi tietämättään luoda ihan erilaistakin mielikuvaa itsestään. Ehkä tää aihe ottaa huomenna tai siis tänään lisää tulta alleen, niin saadaan vähän enemmän mielipiteitä. Multa alkaa jo tällä puhelimella hiipumaan muutenkin sanan säilä. :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.2.13 01:39:21

Aijaa, mistä lie sitten tollanen mielikuva tullut, vai osaatko selittää? :p Mut en mä hirveesti pidemmäksi yleensä päästä, ei sellanen oikein sovi mulle. Mulla on pääsääntöisesti sellanen sivuilta lyhkäsempi ja päälaelta pidempi hiusmalli.

Päivämäärä:   13.2.13 01:40:08

No sitä pitsaa olen ainakin ruinannut niin kauan ettei pitäis olla enää epäselvää mitä tyttö tahtoo, ja nyt on sitten halihimokin julkilausuttu :P Jos kerran miehetkin tahtovat vain a) ruokaa ja b) seksiä, pitäisi yhteiselon meikäläisen kanssa olla aika helppoa, eikö? Miksi se sitten on niin pirun vaikeaa? Ei oo helppoo olla vähän hankala.

Säästetään paukkuja ja jatketaan jutustelua huomenna. Hyvää yötä pojat, HALEJA ja sellaista :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.2.13 01:40:18

Pitsaa puolet syöty...koirimus viel kaipailee pissalle niin pitänee ite viel yön terva,häkä,nikotiini annos otaa ja unille...kauniita unia sinkuille...palaamme pian.......öitä..................

Päivämäärä:   13.2.13 01:42:58

Mielikuva tuli siitä, että meitin tiedekunnassa on sellainen vähän nörtti nallekarhumainen tyyppi, jolla on hymykuopat ja nauravat silmät. Sillä on kiva, vähän pidempi tumma tukka, mutta oikea MR paljastui kyllä tätä mielikuvaa paljon söpömmäksi :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.2.13 01:43:28

Vitsi et tuli nälkä, kun te tosta pitsasta puhutte noin paljon. No ei tässä auta enää alkaa mitään tekemään. Eiköhän se oo sitten munkin mentävä nukkumaan. Hyvää yötä ja ruoste, ei oo pahoja kriteerejä, ei ollenkaa. :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   13.2.13 08:36:42

Huomenta. Vieläkö kaikki nukkuu? Mua väsyttää ihan hirveesti, mutta pakko on raahautua työmaalle ihan paikan päälle tänään.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.2.13 08:38:44

Huomenta...Tirli... ja huomenta muut jos täällä joku sattuu hereillä olla....

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   13.2.13 08:49:14

On herätty jo pari tuntia sitten. Hepat hoidettu, talli siivottu ja nyt jo huidellaan pitkin kyliä koiran kanssa =D

Päivämäärä:   13.2.13 09:54:19

Huomenta. Tai siis tulihan tuossa herättyä jo seittemältä et onks tää sitten joku aamupäivä vai mikälie...

Mäkin muuten kuvittelin Minskin tukan pidemmäks, meil on ruosteen kans varmaan ihan sama mielikuva ollut :D

Ei ollu nyt tälläkertaa unet ihan sitä mitä tilattiin, itseasiassa muistikuvatkin aika heikot, mutta sen muistan että jotain duunijuttujahan ne enimmäkseen oli, niin aivot totes vissiin heti että ei tartte muistaa ollenkaan;)

No jos päikkärit tänään vetäsis ni parempi onni sillon;)

Mutta niihin päikkäreihin on kyllä ihan tuhottoman pitkä aika...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.2.13 10:07:25

Aamupäivää!
Töissä ollaan taas.
Hitto nää viikon on raskaita!
Töissä noin 10 h päivässä, sit tallille ja kotona yhdeksän-puoli kymmenen mais...no, Pääsiäistä odotellessa, talviloma siirtyy kesäloman jatkoksi, ei ehdi pitämään sitä millään.

Päivämäärä:   13.2.13 10:48:10

Niina, teet sä suitsia?
Tilaus tänne uniikeille westernsuitsille:)!
Hopeet löytyy omasta takaa ja jouhitupsut, mut suitsien pohjat tarvisin....?

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   13.2.13 11:06:48

Huomenta

Oli kyl hivenen outo loppuilta... ja ilmesest tulee olemaan viel oudompi viikonloppu

Päivämäärä:   13.2.13 11:11:33

Virtuaaliminä vs. oikea minä... Aika vaikea aihe :/ Hankala on tietää, minkälaisen mielikuvan muut on täällä saaneet, mutta jos mie kerron, minkälainen oon oikeesti, niin voitte sitten kertoa, että kuulostaako yhtään tutulta..? Tosin mie oon tänne niin monesti facebookista linkittäny ties mitä, että on varmasti päässy sitä kautta kurkkimaan mun oikeetakin elämää, jos se on ketä sattunu kiinnostamaan, ja luomaan omia mielikuvia sen perusteella.

Varmaan suurin mun elämään ja käyttäytymiseen vaikuttava asia niin netissä kuin oikeassakin elämässä on nuo itsetunto-ongelmat ja huono itseluottamus. Olen itsestäni tosi epävarma, mikä heijastuu kaikkeen mun tekemiseen. Jos mulla on joistakin asioista valtavirrasta poikkeavia mielipiteitä tai mieltymyksiä, niin en oikein uskalla tuoda niitä esille; jos kysytään esim. musiikkimausta, niin en heti ensimmäisenä ole kertomassa, että mp3-soittimesta löytyy vaikkapa Alejandro Sanzia, Whitney Houstonia, Pauli Hanhiniemee, Ari Koivusta, Laura Pausinia, Josh Grobania ja niin edelleen; vaan saattaisin kertoa vaan, että siellä on mm. Cheekiä ja Keanea, kun ne on nyt suuremmankin yleisön suosiossa tällä hetkellä. Mulla on melkein koko ajan kauhea pelko persiissä siitä, että mun sanomiset ja tekemiset jotenkin loukkaa muita ihmisiä/ muut pahoittaa niistä mielensä ja se johtaa siihen, että en uskalla aina sanoa asioita niin kuin haluaisin, vaan joudun "neutralisoimaan". Sen takia on ollut suorastaan ihanaa seurata täällä teidän piikittelyä ja läpänheittoa, etenkin Missionin ja Minskin välillä! Ihanaa olis, kun pääsis joskus itekkin jonkun kanssa tuolla lailla samalle aallonpituudelle, että vois sanoa just mitä sylki suuhun tuo, eikä tartteis pelätä, että toinen joko tahallaan tai tahtomattaan ymmärtää asian väärin ja ottaa siitä nokkiinsa. Mutta se vaatis kyllä mun puolelta aikalailla täydellistä luottamusta sitä vastapuolta kohtaan. Koska harmittavan monilla tuokin juttu menee oikeassa elämässä niin, että puhutaan paskaa/ halveksutaan/ loukataan selän takana tai jopa suoraan päin naamaa, ja sitten kuitataan se sanomalla, että no se nyt oli vaan läppä. En minä ainakaan halua puhua kavereistani paskaa selän takana, koska kuitenkin ne sitten jotain kautta kulkeutuu asianosaistenkin korviin. Saamaa toivon tietysti toisinkin päin; minä ainakin loukkaantuisin, jos kaverit levittelisi jotain mun arkaluontoisia asioita pitkin kyliä ja kulkeutuisivat sitten sitä kautta minun korviin. Itsehän voin toki levitellä niitä täällä HT-netissä tai facebookissa sitten ihan mielin määrin :p

Oikean elämän Niina on rauhaa rakastava maalaisjuntti. En tykkää olla riidoissa kenenkään kanssa, paitsi naapurin Tuulan ja yhden nimeltämainitsemattoman irlantilaisen kanssa. Mutta niittenkin kanssa pidetään vaan mykkäkoulua. Olen herkkä ja kiltti sekä aika leppoisa ja sopeutuvainen, mutta joskus se minunkin mitta tulee täyteen; etenkin jos huomaan tulleeni hyväksikäytetyksi, ja sitten seuraa mykkäkoulu ja/tai kauhea haloo, yleensä virtuaalimaailmassa. En tykkää epäoikeudenmukaisuudesta, vaan mun mielestä samat säännöt kaikille.

Oon perusluonteeltani kauhean laiska ja mukavuudenhaluinen. Inhoan sellaista turhaa työtä; mieluummin tehdään kaikki kerralla kunnolla, ettei tarvitse viiteen kertaan korjailla. Paitsi että joskus tulee kyllä hutiloitua ihan kunnolla, yleensä omissa hommissa; muille teen paremmin. Rakastan ruokaa ja syömistä. Leipominen ja kokkailu on kivaa, mutta sitä on nyt joutunu vähentämään tämän kesäksi kuntoon -projektin takia. Jos mulla olis lapsia, niin olisin varmaan sellainen pullantuoksuinen äiti ja oikee kanaemo. Oman perheen, suvun ja kavereiden puolesta olen valmis tekemään melkein mitä tahansa, ja minuun toimii paremmin porkkana kuin keppi; mitä enemmän on "pakko" tehdä jotakin, niin sitä enemmän tekee vaan mieli harata vastaan. Tuo on todistettu todeksi esim. tässä liikunta-asiassa... On paljon mukavampi tehdä jotain omasta halustaan ja vapaaehtoisesti.

Eläisin mieluiten sellaisessa maailmassa, missä ei olis ilkeyttä eikä pahuutta, ei sotia eikä nälänhätää. Eli jossain Disneyn piirretyssä ehkäpä, missä paha saa aina palkkansa lopussa ja sitten kaikki elää onnellisina elämänsä loppuun asti. Tykkään väreistä ja valoista. Pimeys ja synkkyys ei ole mun juttu, ne vaan masentaa. Tai toinen mulle sopiva asuinympäristö löytyisi jostain Jane Austenin kirjoista. Mutta toisaalta arvostan nykyajan mukavuuksia niin paljon, että ehkä en kuitenkaan muuttaisi sinne 1800-luvulle.

En ole kovin naisellinen; en osaa vieläkään meikata tai kävellä korkkareilla. Vähän enemmän mahtuis minunkin elämään sellaista, mitä jotkut pitää turhamaisuutena, just jotain meikkaamista, tukan laittoa ja tälläytymistä. Nykyisellään mie vaan harjaan hiukset ja oon valmis lähtemään, kun en osaa muuten itseäni laittaa. Mutta olen ottanut tavoitteeksi pukeutua ensi kesänä edes yhtenä päivänä hameeseen tai mekkoon, ja ehkä opettelen myös käyttämään sitä siskon jättämää ripsiväriä, ja sitten hurmaan itelleni sen unelmieni prinssin =) Vaikka oikeesti se pitäs kyllä mennä niin päin, että se prinssi tulee ja hurmaa mut. Joo, olen vanhanaikainen. Eiköhän tässä jo tullu ihan tarpeeks tätä romaania, lukekoon ken jaksaa!

Päivämäärä:   13.2.13 11:13:25

"Lähettäjä: .
Päivämäärä: 13.2.13 10:48:10

Niina, teet sä suitsia?
Tilaus tänne uniikeille westernsuitsille:)!
Hopeet löytyy omasta takaa ja jouhitupsut, mut suitsien pohjat tarvisin....?"

Joo, teen! Tai siis tekisin, jos jäis aikaa täällä netissä istumiselta :p

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.2.13 11:18:40

Jäällä käyty cruisailee mut tosin vaan sen verran et avannon väli kaks kertaa...vettä nostanu jäälle ei oo mielekästä liikkua ja aika napakka tuuli vaik pakkasta vain 2 astetta on...
aika koomista mut saman verran tasan kalaa kun viime viikolla 51 matikkaa ja 3 lahna läpykkää.... :D entä ens viikolla kolmas kerta toden sanoo mut sit alan epäilee jo laskutaitojakin...
niinahan kirjoitti kivaa tekstiä....ja pitkän sellaisen...nyt kahvia koneeseen ja pitäis se aamupalakin tehdä mut jospa siirtäis sitä viel...

Päivämäärä:   13.2.13 11:22:33

+_+ Öääh, tämä päivä tarvitsisi kyllä jotain juhlamokkaa vahvempaa lähteäkseen kunnolla käyntiin. Tuplaespresso, toimiiko? Mitäs tänään, leffaan vai lenkille?

Mikähän Dieselin tuoksujen salainen ainesosa on? Suihkugeelin etupuolella lukee "use with caution", takana "for adult use only". Miksiköhän?

Päivämäärä:   13.2.13 11:36:38

Niina, täällä sinkkulassa jokainen saa ja pitääkin olla omanlaisensa.
Mitä värikkäämpi joukko, sen antoisampaa se on kaikille:)!!
Erilaisuus on positiivista ja normaalia, sun ei pidä tunkea itseäsi mihinkään muottiin, nenä pystyyn ja olet oma itsesi!!
Etkä anna trendien polkea sua jalkoihisi! Nih!
Täällä jokainen kulkee omaa tietään, raivaat omasi päättäväisyydelläsi ihan juurikin sinne, minne haluat sen vievän:).
Niin mäkin olen tehnyt, enkä päivääkään ole katunut!
Paitsi sitä hevosmiehen puutetta.....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   13.2.13 13:59:01

Päävee, on niin mukava loska/pashakeli, ainakin etelässä,ääh.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   13.2.13 14:04:51

Paha tilsakeli, heppanaiset maastossa iisisti.:)

Päivämäärä:   13.2.13 14:23:01

Mulla jäi ainakin TAAS maastoilut väliin; en halua, että prinsessaponi katkoo kinttunsa korkkareilla liukastellessaan. Pitäs olla pegasos tällaisia kelejä varten =D Mutta nyt kun ei ollu ratsastusta eikä Hitlerin hiihtokoulua, niin oon saanu tuota ompeluprojektia vähän eteenpäin :)

Päivämäärä:   13.2.13 14:29:31

Niina, hyvin vaikuttais ainakin oma mielipide pitävän paikkansa. Sä vaikutat semmoselta just lämpimältä ja maanläheiseltä tyypiltä, positiiviselta ja sydämelliseltä:) Noi itsetuntopeikot voisit ehkä alkaa heittelemään roskiin vaan yks kerrallaan ja antaa itelles luvan olla ihan just semmonen ku olet! Ja ihan kaikilla on varmasti omia pelkoja ja itsetuntojuttujakin, tuskin kellään raudanlujaa itsetuntoa on, pitää vaan yrittää niitä pelkoja käsitellä eikä saa päästää niitä kontrolloimaan elämää liiaksi :) Sitäpaitsi ne prinssit ihastuu enemmän siihen kuka olet, kunhan vaan avoimesti olet mitä olet, ei niihin korkkareihin ja meikkeihin. Mäkin inhoan korkkareita, ne on ehkä typerimmät välineet mitä voi jalkoihinsa sitoa, en tykkää yhtään... Enkä pidä! Oikein epänainen olen:p

Ai meil on aaltopituus Minskin kanssa :D No mut siis sehän johtuu vaan siitä että Minski on ahvenenpoikanen ja mun aivot on sulanu, ollaan riittävän yksinkertaisia :p
Meillä taitaa ehkä toi huumorintaju osua aika hyvin yhteen, vaikka erojakin on. Kaipa sitä jonkun vaiston kehittää virtuaalisestikin, on varmaan sen verran oppinut tästä lätinästä kuitenkin "tuntemaan" että ehkä siinä on toi sun mainitsema luottamus sitten. Minski ainakin on mun mielestä sellanen lämminhenkinen ja jollain lailla luotettavan tuntunen, empaattinen, ehkä siksi sille voi kertoa juttuja helposti. Niin, ikäänkuin näitä kirjotuksia ei muut näkis:D Mutta jos taas kohdistat jonkun jutun suoraan jollekin niin se ehkä vaatii enemmän luottoa silti tavallaan, kuin vaan julkisesti läväyttää kaikille. Miksi kertoa jollekin jotakin jos olettaisi saavansa kuraa niskaan? Kun taas täällä se "julkisuus", paljon mua kiinnostaa jonkun puskahuutelijan mielipide meikäläisestä, no ehkä noin -256. Tai joskus kiinnostaa jos on väittelytuulella;) Ehkä se Minski vaistoaa saman, että mä en ota itseeni asioita. Vaikkakin mä taidan enemmän sitä löylyttää silti :p Siinä on kuitenkin vähän tommosta herrasmiehen vikaa;)

Mutta tosiasiahan on että eihän sitä voi tietää silti näin netin välityksellä, voihan joku vaikka loukkaantuakin jostain vaikka ei myönnä. Tosin tämmösessä piirissä missä muutama kourallinen henkilöitä keskustelee keskenään, se välttely on helppoa vaikka osallistuisi muuten, jotan kai siitäkin voi vähän lukea että ei varmaan paljon kiinnostaisi edes vastailla sellaselle joka tekee itelle huonon fiiliksen, luulen. Mä en kyllä pysty ihan kauheen henkilökohtasesti mitään nettijuttuja ottamaan itseeni, ehkä jossain tämmösessä tiivissä sinkkutopikissa pitkän ajan kuluessa se voisi olla mahdollistakin mutta vähän epäilen sitäkin. Ja siis siinä tarvii sitten omalla kohdalla sen että on ihan tarkoituksella ilkeä mulle, mikään läpänheitto ei kyllä hievauta piiruakaan. Sen sijaan lämpimät ja hauskat asiat välittyy kyllä tuosta ruudusta pidemmällekin, koska niiden antaa koskettaa.

No tulipa sitten jotain romaania täältäkin työpäivän lomassa, enpä viitti edes oikolukea tuota kun ajatus jo tuntu harhailevan niin pahasti että dellaan sen sit vaan, joten sori jos mun näppiksestä on taas puuttunu puolet kirjaimista...

Päivämäärä:   13.2.13 14:58:28

On kyllä vähän sellainen ällölöllöpäivä, vaikka aurinko hetken yrittikin paistaa. Oli niin harmaata, että piti ihan sipaista punaa huuliin tuomaan vähän väriä tähän päivään. Pitäisi varmaan käydä jossain vaiheessa näyttämässä tätä maalattua naamaa muuallakin kuin kirjaston hyllyjen välissä, etteivät mene pakkelit ja punat ihan hukkaan. Ei ole villapaitapoikaakaan aikoihin näkynyt :( On kai pakko tehdä kunniakierros ostarilla myöhemmin. Miten tämä päivä voikin tuntua niin pitkältä? Tylsää.

Niinapa laati itsestään aika kattavan luonne-analyysin. Nuo eivät ole sellaisia asioita, jotka helposti välittyisivät teksteistä niitä näitä kirjoitellessa. Aika avoimesti olet tsestäsi kertonut, ei jää hirveästi arvailun varaan. Taidat muutenkin olla melko avoin ja välitön persoona, vaikkakin varovainen, ne ovat hyviä piirteitä. :)

Ulkopuolinen lienee kuitenkin paras henkilö määrittelemään sen, miten kunkin oikea persoonallisuus eroaa virtuaalihahmosta sellaisena kuin lukija on hahmon kokenut, ja sitä tässä oikeastaan hainkin takaa. En tiedä kuinka moni täällä pyörivistä on toisensa livenä tavannut, mutta mua kiinnostaisi tietää missä määrin se henkilö, jonka jokainen sinne vieraan nimimerkin taakse on kuvitellut, vastasi todellisuutta. Toiseksi olen utelias sen suhteen, onko ja minkälaisia mielikuvia teille on toisista vakinaamoista muodostunut ja miten paljon itse veikkaatte niiden vastaavan todellisuutta?

Päivämäärä:   13.2.13 15:03:35

Ruoste on ainakin ihan totaalisen huumorintajuton tyyppi ja inhoaa esimerkiksi geraldbutleria kuollakseen. Lisäksi kaikenlainen miehenkaipuu ja halipula on täysin käsittämätöntä haihattelua, ja mitä se sallainenkin on että sukat voisi pyöriä jaloissa, huonot sukat sellaiset.

Tämä todennäköisesti pitää paikkansa irl aika hyvin.

:p

Päivämäärä:   13.2.13 15:12:41

Just näin, ht-net on mulle vain kanava, jonka kautta päästän elimistöstäni kaikki naiseuden aiheuttamat höpöhöpöhöyryt, muuten olen kylmä, kireä ja muutenkin kamala jääneito :D Ja käytän vain verkkosukkahousuja ja piikkikorkkareita, joissa sukat eivät edes mahtuisi pyörimään.

Mission on rauhallinen, mutta voimakastahtoinen ja tarpeen vaatiessa räväkkä tyyppi joka osaa kyllä lässyttää ja lirkutella, muttei tykkää mistään vaaleanpunaisesta ja tyttömäisestä. Analyysi jatkuu myöhemmin :)

Päivämäärä:   13.2.13 15:19:04

Hitto, mulla on paikat kipeenä eilisestä hiekannielemisestä!
Tarvis kyllä hierojaa ja koko kropalle:)!!

Päivämäärä:   13.2.13 15:35:36

Heiheihei! Mulla on vaaleenpunanen takkikin olemassa :)
Ja tukkakin on jo suht pitkä ja hametta saatan pitää useinkin;)
Nii ja tykkään pojista! Tai miehistä...;) Eiks se oo tarpeeks tyttömäistä:p Mä ossan myös kihertää ja kikattaa tarvittaessa ja polvetkin saa notkahtelemaan...

En mä ihan sentään "poikatyttö" oo.

Mitä, onks piste käyny kyntämässä, meni ihan ohi :o

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   13.2.13 15:50:47

Pisteen laji on niin vauhdikas, kun tiputaan, niin sitten tiputaan kunnolla. Toivottavasti ei.:)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   13.2.13 16:10:07

Kauheeta, kun väsyttää. Huomenna olis aamusta tentti enkä yhtään jaksaisi lukea. :/ Taidan ottaa päikkärit ja katsoa, korjaantuuko asia.

Päivämäärä:   13.2.13 16:15:55

Juu, tuli kynnettyä...:).
Mustelmia jokunen ja olo niinkuin piestyllä....
Mut ei ku selkään taas, kun tästä tallille töistä pääsee illalla lähtemään.
No, mä olen kyntänyt niin monesti, ettei tunnu missään...heh, tuntuu kyllä!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   13.2.13 16:18:01

Väsyneenä ei oikeen lukemaa tekstiä sisäistä.:) Likka pommitta huomenna karkeilla, pitää olla haavin kanssa paikalla.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   13.2.13 16:27:47

Latinaa välillä, enkä kuulu kirkkoon.:D

http://www.youtube.com/watch?v=6SvxaNQ6d7M

Päivämäärä:   13.2.13 16:29:42

Ai niin abiajelut!
Mukavia muistoja tuli mieleen...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   13.2.13 16:33:54

Ja Paavikin otti lopputilin.:D

Päivämäärä:   13.2.13 16:36:43

KESSU, missäs me treffataan;)?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   13.2.13 16:41:07

Iik piste rohkeanainen, öö ei kyl tänään, jos sopii.? Vaikka tallilla/talleilla.?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   13.2.13 16:52:57

Hipsiä luistelemaan.:) Maailman paras selostus.:)

http://www.youtube.com/watch?v=ZRROpiNAvPw

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.2.13 16:54:36

Pienen pienet påikkärit otettu ja hieman murua rinnan allle laitettu..nyt jaksaa...kyl taas jonkin aikaa...mulla sellainen tunne kyl et mie taijan tänään muutaman sauna oluen ottaa...mut entä jos ei lämmitä saunaa niin mitenhän sit :D

Päivämäärä:   13.2.13 17:05:34

Mun tekis mieli pitsaa :/ mut taidan tyytyy teehen ja ompelen merkkejä haalareihini

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   13.2.13 17:07:05

aikun olis nyt se sauna. :) lempeet löylyt ja lempee juttukaveri lauteille...mulla on semmonen höperö haave, että olis mies ja yhteinen koti ja sauna...ja perjantai-illan traditio olis se sauna...olis varattu hyvää syötävää ja juomaa ja sitten lämmitettäis se sauna ja rauhotuttais viikonloppuun siellä lauteilla kynttilänvalossa istuskellen, hiljaa höpötellen, nauttien vain toisen läsnäolosta...vois hieroa toisen niskoja ja varpaita...pestä selkää ja hiuksia...nautiskella läheisyydestä ja omasta ja toisen olemassaolosta....kyllä se haave vielä toteutuu :)

Päivämäärä:   13.2.13 17:07:36

Päivää! Mäki tahtosin selittää jotai piitkään ja hartaasti itestäni, mut ei taas mitää kerkee, joten jääkööt toisten analysoitavaks vaan... Kokkailee sapuskaa ja nälkäki jo!

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.2.13 17:07:55

Mie vetelin viime yönä ja tänä aamuna pitsaa...tänää en tiiä illalla sit mitä sitä tekis mut vois vaik sohvalla kaljotella :D

Päivämäärä:   13.2.13 17:11:20

laita @ hirmuisesti vaatetta päälle ja jumppaa hetki takan edessä, kyllä pikainen hikoilu saunasta käy. Nythän on sitä paitsi pikkulauantai, saa juoda "saunakaljaa" vaikkei saunoisikaan.

Tällä hetkellä hermostuttaa ja ärsyttää niin kerpeleesti, että pieni tuuletus tekisi mullekin hyvää. Kamut ovat kuitenkin edelleen niin tunnollisia ja kunnollisia, ettei niistä arki-iltana seuraa saa, ja yksin en kyllä ala tällaisena iltana tissutella. Parasta kai lähteä purkamaan aggressiot lenkkipolullle, ja sen jälkeen palkita itsensä pienenpienellä suklaaherkulla :)

Päivämäärä:   13.2.13 17:11:20

Missä Riksu on muuten?

@, oisit voinu mul jättää vähän pitsaa :(

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.2.13 17:16:11

Itse asias sitä on jääkapis palanen viel..joten tuuks milloin syö....?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   13.2.13 17:18:58

Pitikin toi myydä, helkuta.

http://www.youtube.com/watch?v=rh4lxd896jY

Päivämäärä:   13.2.13 17:19:15

Mitä siin pitsas muute on?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.2.13 17:20:04

:D tuu kattoo... :D

Päivämäärä:   13.2.13 17:25:50

No mut mä oon niin kronkeli ruuan suhteen et ois se nyt surkeet tul sin saak ja huomat et ei ookkaa sellast mitä mä syön :p

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.2.13 17:27:04

:D no ainahan sitä voi tehdä millaista toinen haluaa :D no tuossa pitsas on porkkanaa,perunaa,punajuurta,ruohosipulia,jauhelihaa ja kananahkaa...oreganolla maustettuna.........................

Päivämäärä:   13.2.13 17:35:08

No jo on erikoinen pitsa, en ol koskaan kuullu et joku ois laittanu porkkanaa, perunaa ja punajuurt pitsaan. Mut mitä ihmettä, kanannahkaa? :D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.2.13 17:38:49

:D no niin vähä spesiaali pitsa :D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.2.13 17:39:38

tosin kinkku,salami pitsaa olis..........

Päivämäärä:   13.2.13 17:44:27

Salamipitsa kuulostaa jo turvallisen tutulta :') kinkkua mä en tykkää syödä (enkä homejuustoo tai katkarapuja, jauheliha on siin ja siin). Oliks sä keittäny noi juurekset ennen ku laitoit ne tohon pitsaan?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.2.13 17:45:38

raakana pistin ne siihen ja vartti uunis 200 asteessa :D

Päivämäärä:   13.2.13 17:54:10

Luulis et ne jää raa'aks noi lyhkäses ajas..?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.2.13 17:55:56

No hieman kovia on mut kyl viel hampaita sen verran suussa et jaksaa pureksii :D pitkäänhän siin toki meni aina palasta syödes ja maha hieman kipeeks mut no ne on niitä elämän asioita joihen eteen voi hieman kärsiikkin :D

Päivämäärä:   13.2.13 17:56:30

Voihan pizza!

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.2.13 17:57:22

pizzapa hyvinkin :D

Päivämäärä:   13.2.13 18:01:51

Mun äiti teki joskus pizzaa, jossa oli hirvenjauhelihaa, sipulia, punajuurta, metsäsieniä ja en kyllä muista oliks jotai muutaki. Hyvää oli kuitenki.

Päivämäärä:   13.2.13 18:05:21

Hui kamala, Laukaassa on maneesin katto romahtanut ja ihmisiä ja hevosia jäänyt alle :o Mun lukioaikaisella kaverilla on ratsastuskoulu Laukaassa, toivottavasti ei ollu se paikka kyseessä ja toivottavasti kaikki selviää hengissä. Mutta pahaa pelkään :'(

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.2.13 18:08:39

pahalta ainakin kuulostaapi...toivon mukaan ei pahemmin käyny sit...liekkö katolla liikaa lunta ollu sit....................

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.2.13 18:12:31

Kolme ratsukkoa ja opettaja alle jääny tän hetkisen tiion mukaan...

Päivämäärä:   13.2.13 18:15:53

Mä luin kans tost romahtaneest maneesist... toivottavast ei käy kovin huonosti siellä olleille vaik toi kuulostaa kyl hyvin pahalta...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.2.13 18:17:58

Niinpä...aina jos noin isosta rakennelmasta katto tai osa siitä tippuu ei pelkil naarmuilla selvitä..peukut pystyyn ja toivotaan et kaikki selvii vähin vammoin ainakin....

Min:lle mie taisin juksata sinua hieman :D

Päivämäärä:   13.2.13 18:19:47

Ihan hirvittävä tilanne :O Kyllä niitä nyt on viime talvina romahdellut. Koko ajan saa olla pudottamassa lunta ja silti sitä on liikaa joka paikassa...

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.