Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 175

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 17:57:52

Jatketaas sitten täällä. :)

Edellinen: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=771323&t=771323

Re: Sinkkujen topic 175

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 18:06:05

Niina: Joo tällä kertaa ihan oikea kuva, kiitos. :)

Tuli kyll pieni kateus tosta sun hiihto natseilustas. Ku itekin vähän miettiny et mikä vois olla talvella mukavaa liikuntaa, niin melkein se tahtoo hiihdon puoleen kallistua. Kesällä kun tulee sitten taas pyöräiltyä, mutta talvella ei oikein viitti tuolla puhista vajaata 10km töihin tai muutenkaan mitään ihmeempiä lenkkejä. :p

Ihmeelliset unenlahjat teillä kaikilla, kun musta alkaa pikku hiljaa tuntumaan, että mä oon ainoa joka ei nää oikein mitään hauskoja unia. Ihan epäreilua tämmönen. :D

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   12.2.13 18:11:01

Sun pitää Minski laittaa herätyskello soimaan keskellä yötä outoihin aikoihin. Idea on ymmärtääkseni siinä, että ei niitä unia muista, ellei herää/havahdu just sillon, kun ne on menossa, olikohan se nyt sitten sitä REM-unta. Varmaan sen takia ne kaikista parhaat unet tuntuu jäävän aina kesken, kun herätyskello soi :/

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 18:16:01

Kyllähän mulla on kello soittamassa ja joskus jotain unistani muistankin, mutta ne muistikuvat on aika rikkonaisia, eikä niissä ole oikein mitään järkeä. Sitten nekin jutut mitä muistaa on jotain ihan älyttömiä, vaikka jollain tapaa liittyvätkin ihan oikeaan elämääni. Et jos jotain unia nään, niin ne on sitten jotain ihme skenaarioita oikeasta elämästäni jossa ramboilen ties mitä ratkaisuja erinäköisiin tilanteisiin. :D

Mut mitäpä noista nyt sitten sais irti. Lähinnä vaan saa hämmästellä, että mikähän pointti tossakin nyt taas oli. Mä haluaisin nähdä sellasia hauskoja unia tai jotain missä on kunnon seikkailua tms. hienoa. :)

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   12.2.13 18:16:27

Tässähän tulee kiiru jos aijon men kattomaan peliä... mihin tää kaikki aika oikeen katoo..?

Minski näyttää kivalta :)

Päivämäärä:   12.2.13 18:20:55

Ei unissa ookkaan koskaan mitään järkeä! =D Luuletko, että olisin oikeassa elämässä Cheekin kanssa putsaamassa jotain pikkuvarsan kakkapyllyä...? :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 18:29:46

min: Joo äkkiä nää päivät tuntuu jotenkin menevän. Varsinkin jos on töissä vielä pari tuntia normaalia pidempään. Niin ja kiitos kaunis sullekin. :)

Niina: No joo eihän ne nyt sillee niin järkeviä varmasti olekaan, mutta olis nyt edes joku punainen lanka ja sitten ne tapahtumat sellasia makeita. Et vaikka just et pääsis lentämään ja vois vaikka ohjailla niitä tapahtumia tai kutsua jotain uniinsa. Mutta ei, mulla on kaikki noi ihan hukassa. :p

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   12.2.13 18:46:31

Minski näyttää poikaselta. :D Sori oli taas pakko. Kivan näköinen, mutta kauhean nuori.

Mä olen ihan poikki. Ja mä luulen, että musta tulee lopuksi ikääni ikisinkku. Mua ei edes huvita treffata enää ketään. En tiiä mistä tuli sellainen fiilis, mutta tuli vaan. Luultavasti se menee huomiseen mennessä jo ohi.

Päivämäärä:   12.2.13 18:54:33

Kauhea väsy tuli, ja meinasin nukahtaa, kun kävin koiran vieressä pötköttämässä, vaikka kiva siinä olis ollu loikoilla pidempäänkin, mutta kohta se olis kuitenkin lähteny karkuun, ei oikein tykkää tämmösistä takertujista :/ Pitäs olla joku, jonka vieressä sais makoilla just niin paljon kun haluaa, ilman että se haluaa lähteä karkuun ;)

Mutta onpas kello jo paljon, kohtahan pitää jo lähteä Turkin matkalle; meen sinne yleensä jumppapallolla, niin ehkä siinä sitten herää =D

Mullekin yks kaveri linnkitteli tänään facebookista mielestään mulle sopivia sinkkumiehiä. Harmi vaan, että eivät kyllä olleet oikein meikäläisen makuun. Joten aika ikisinkku-olo on täälläkin. Tai katotaan uusiks sitten, jos edistyn perjantaina sinne Joensuuhun baariseuraks...

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   12.2.13 19:06:35

Noniin, eipä ollu pullia, pelkkiä hillolla olevii ja kaksin kappalein, saivat jäädä kauppaan.

Minskihän se rohkee oli, ja sievä ku sika pienenä :D Ei ollu mun unessa kyl ketää noin söpöä;) Mutta pakko kompata Tirliä ihan vähäsen, nuoreltahan se näyttää;) Ei noista kyllä tietysti paljon vielä saa kuin osviittaa, ja tarttis ne simmut nähä kans että onko se nuoren näkönen vai vaan vuodet kohdellu armolla ;)

Nii ja geraldin nenää ei ollu, samanlainen nenä ku mulla melkein.

Niina, mä nukun sentään joka yö lusikassa, ja päivisinkin välillä vaikeeta esimerkiks ton läppärin kans, jonku karvanen kuono siinä ja rötköttää tossa sylissä :D Mä sanoinkin joskus tolle ekalle koiralle että kun sä et kerran halua olla mun sylikoira niin ostan toisen, ja tää toinenhan sit todella on tommonen kunnon kylkiäinen ja sylivauva :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 19:22:37

Tirli: Heh, no eipä tuo mitään. Tiedän kyllä itsekin, että näytän ikäistäni nuoremmalta, kun vielä alkossakin papereita kyselevät. :p Vaikken nyt ikäni puolesta enää ihan niin hirveän nuori olekaan. Sopivan ikäinen. :D

Niina: Mulla kans vähän sama, et jotenkin meinaa väsyttää, vaikka nukuinkin ihan hyvin. Varmaan taas tullu keräiltyä univelkaa liikaa. Täytyy viimeistään viikonloppuna yrittää kuittailla enimpiä pois.

Mission: Haha, että sievä sika. :D Mut aika nuorihan mä vielä oonkin. Tietysti jos olis enempi ollu partaa tossa, niin se vois vanhentaa parilla vuodella. Mut niin kuin tossa tirlillekin sanoin, niin näytän kyllä ikäistäni nuoremmalta ja papereita kysellään edelleen. Niin ja että nenä on vai sama. Tietysti sieltä jotain samaa pitää meidän välillä olla. :D

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   12.2.13 19:25:23

Minski, sun vika, että mä yhtäkkii tunnen itteni vanhaks! :D

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   12.2.13 19:35:31

Emmäkään uskois Minskii heti yli kolmekymppiseks! :D Mutta näytit kyllä söpöltä ja tukka näytti ihanan pehmoiselta.

Tässähän ois nyt sinkuille saumaa: http://olotila.yle.fi/mina/parisuhde/love-connection
Aika nuoria kylläkin :F Eikä häävin näköisiäkään, paitsi se Jesse.

Tänään piti mennä tanssiin, mutta koska tein koiran kanssa niin lyhkäsen lenkin töiden jälkeen niin emmä henno sitä jättää tänne illaks yksin vaihteeks nukkumaan, vaan jätän sit tanssin väliin ja käyn sen kans kohta pitkän lenkin. Tää on niin tätä :p Voi miten helppoo ois jos asuis jonku toisen kans niin ei tarvis murehtia tämmösiä.

Eikös se sinkkujen miitti muuten alunperin sovittu ens lauantaille? ;) Sinne vaan!

Tää on ollut harvinainen tiistai. Töissä oli kyllä työketutusta, mutta jotenkin se kaikki ketutus kääntyi päälaelleen iltapäivästä ja alkoi vain naurattamaan kaikki. Metrossakin virnuilin omille jutuilleni enkä enää pystynyt pitämään ilmettä peruslukemilla joten tirskahtelin sitten huivi suun edessä. Muutenkin ihan hyvä olo!

Päivämäärä:   12.2.13 19:44:56

Nonih, mä lähen seikkailemaan tonne kklandian "yö"elämään :)

Mä räpsäsin pari kuvaa ittestäni mut oon melko varma et ne päätyy vaa fbhen, muuten mut passitettais varmaanki junnulaan ulkonäön perusteel jos tän linkkaisin :p

Päivämäärä:   12.2.13 19:47:06

Juniori-Minski :p Mutta hyvähän se vaan on jos on nuoren näkönen pitkään, mies saa vielä kuuskymppisenäkin kolmekymppisiä ihan helposti :D

Lauantaina ku oltiin ulkona kaverin kanssa niin siihen tuli kaks pikkumiestä pummaamaan tupakkaa. Iät 18 ja 15. Mehän niitä sitten löylytettiin tietysti ja väittivät että no ette te nyt niin vanhoja oo että olis varaa sanoa. Sanoin että einiin, tuplat vaan tohon lisää:D No eivät meinanneet uskoa, ehkä sen voi melkein laskea kohteliaisuudeks kun natiaisten silminhän yleensä kaikki kahenviiden ylittäneet on sairaaaaaan vanhoja :D Mulla on kyllä mielestäni jo ikä tasannut tuossa pikkuhiljaa, kaksnelosena pääsi vielä lastenlipulla bussissa mutta kyllä mä alan ihan ikäiseltäni näyttämään nykyään. Harmi.

pauke, samma här, pitäs vieläpä ajois päästä nukkumaan niin en mä voi vaan olla täs tuntia noiden kans ja häipyy salille :( Mut huomenna taas saattasin olla aikasemmin himas ni sitten kyllä meen, ihan varmasti! Ellen oo näin kuoleman väsynyt, pitäs vissii mennä apteekkiin hakee d-vitskuu ja multitabseja... Ja pitää se loma!

En mä kyllä jaksa mitään sinkkumiittiä nyt enää, oon niin vanha, kaks viikonloppuu putkeen jo radalla, ei kykene... Keväämmäl sit... ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 19:56:31

..?: Aijaa, no en kai mä nyt niin nuorelta sentään näytä. :p Teidän vika, että mä alan nyt tuntea itseni joksikin alamittaiseksi ahveneksi, joka vois olla ihan kiva syödä, mutta on sitten kuitenkin parempi päästää takaisin järveen vielä kasvamaan muutamaksi (kymmeneksi) vuodeksi. :D

pauke: Niinhän sitä monet on sanoneet, että juttujen perusteella vois luulla et on vanhempikin ja sitten kuvien perusteella nuorempi. Tukkaa on kuvailtu minkkiturkiksi, et on se sit vissii aika pehmeä silitellä. Minkki minski. :p

Mä taidan tänään hetkisen leikkiä ton kameran kanssa, kun joudunkin palauttamaan sen jo huomenna. :/ Vähän nyt jäi vajaaksi toi kokeilu, mut saahan sen tietysti sitten taas uudestaankin lainaan joskus.

min: Have fun ja hei kai säkin nyt jonkun kuvan uskallat pistää. :)

Mission: Taputa nyt vielä kädellä pään päälle, niin on viimeisetkin miehekkyyden rippeet viety mennessään. :D

Multakin muuten tullaan aika monesti kysymään tietä tai pyytää et hakisin tupakkaa. En tiedä miksi. Et onko mulla sit jotenkin sellanen olemus, et multa uskaltaa pyytää. Vai millä ihmeen perusteella mua tullaan nykimään hihasta ja höpöttämään.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   12.2.13 19:57:45

mäkin ehdin näkee mr:n kuvan :)
sun olemuksesta jotenkin näkee lempeyden...sulla on varmasti lempeet silmät.
ja lempee ääni. ootsä sellainen?

Päivämäärä:   12.2.13 20:06:38

Tapu tapu Minski-ahvenenpoikanen :D

No ei vaiskaan, kyllä se miehisyys kuitenkin lähtee pääkopasta, eikö vaan?:) Mä en ainakaan laske itteäni yhtään vähemmän naiseks tai naiselliseks vaikka vihaankin korkkareita enkä varmaan enää osaa sellasia ees käyttää, välttelen niitä ku ruttoa... Nii ja se lyhyt tukkakin ollut! Urahtelet vaan sillein miehekkäästi että "this is Sparta!" ni menee hyvin gerardbutlerista ;)

Minskille nyt nimikkobiisi: https://www.youtube.com/watch?v=B8_pgxLU5Q8

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   12.2.13 20:13:02

M_R: Ei pidä tuntea itseään alamittaiseksi ahveneksi. Kivan näköinen mies kuvassa oli.

Nyt on vatsa täysi ja kauhean suuri väsy.

Päivämäärä:   12.2.13 20:15:06

Hih, Minski, vai viä alamittainen ahven.. :D ei sentää, kelpo vonkaleen kokonenha sä taisit olla. Mutta sä näkisit mut varmaan sellasena nälkäisenä, pelottavana petokalana! Ja pelkäisit tulevasi syödyksi.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   12.2.13 20:15:29

Laukku pakattu - koira viety systeriile hoitoon, aamulla klo. 9:30 suuntaa SAS:n nokka kohti etelää.

"Mäkin tarvitsisin ehdottomasti sellaisen kaverin, jolla ois hikihimo sillon, kun mullakin (mutta enemmän itsekuria jotta oikesti tulisi lähdettyä liikkeelle), ja joka myös haluaisi laiskotella ja herkutella silloin, kun munkin tekis mieli röhnöttää. Sellainen tyyppi, joka lähtisi ulos niin pikkulauantaina kuin su-aamunakin, ei haluaisi lenkille kun minä haluan leffaan eikä nysväilisi kun mulla on levottomat lenkkarit. Täydellinen ystävä, siis. Muuten ottaisin koiran, mutta kun niistä ei ole pelaamaan bilistä tai kilistelemään drinksulaseja."

Yllä oleva kuulostaa just siltä mitä naiselta haluan ;) + sais olla kiinnostunut luonnossa liikkumisesta. Kaiken maailman bilehileet tai sellaset tyypit jotka ei voi mennä edes postilaatikolle/roskikselle viettämättä ensin puolta tuntia peilin edessä, ei vois vähempää kiinnostaa...

Kieltämättä koiran kanssa on aika vaikeeta pelata bilistä tai kilistellä drinksulaseja, mutta kyl tolle bisse maistuu :D ja kukkahattutädit ei nyt vedä edellisen kommetin pohjalta palkokasvin sisältöjä kitusiinsa. En mää sille pullo tolkulla bissee juota, annan sen silloin tällöin juoda pullon suusta pullon pohjalle jäänen lirun. Sitä ilmettä kun isäntä höörikin pullon sisällön itse kitusiinsa, jos katse vois tappaa niin oisin heittäny veivin jo monta kertaa :D Mut kyl ton kanssa voi tehä kaikkee muuta ja koira kyl patistaa lähtemään ulos.

Oon haaveillu omasta bilispöydästä tooodella kauan, mut se vaan vaatii tilaa aivan tajuttoman paljon sekä tietysti jonkin verran sitä kapitaalia. Tähän olkkariin semmonen kyl mahtus, mut sit joutus siirtää olohuoneen jonneen muualle.

"...Jysse oli varmaankin olevinaan se yks kundi sit joka oli ihan sairaan pitkä, mutta sillä oli pitkä tukka, semmonen robertplantti :D..."

Alku osuja uppos, mut loppu meni kyl aika pahasti mettään :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   12.2.13 20:17:29

Harmi, kun oon liika vanha Jysselle. Osuis toi kuvaus ihan just.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   12.2.13 20:19:44

Niin ja biljardipöytä mahtuis meille ihan hyvin. :D

Päivämäärä:   12.2.13 20:26:43

Soosoo Jysse ei saa opettaa koiraa kaljasiepoks ;) Meil oli kotona aikanaan kaljasieppo, viskisieppo ja punkkusieppo, jokaisella koiralla siis oma alkoholimakunsa ja muut ei kelvannu :D Nää omat ei oo ikinä saanu maistaa just siks etten haluu niitä tohon kerjäämään koko illaks jos joskus juon tässä muutaman;)

Joo mä tiiän et toi tukka oli ihan huti mut en tajua mistä se hyökkäs siihen uneen :D Oon silti melko varma että muuten kyseisen kaverin oli tarkotus olla sinä koska sen huumori vaikutti ihan samanlaiselta ku sulla:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 20:27:19

no.: Joo mä oon tosi rauhallinen kaveri, että kaipa ton lempeen voi laskea aikalailla samaan sarjaan. Jos mä nyt laitan vielä "silmällisen" kuvan, kun kaikki niitä silmiä ihmettelee. Vähän huonosti tosta näkyy, mutta siniset ovat.

http://aijaa.com/zCVMon

Mission: Joo kiitti vaan taputteluista ja biisistä. :D Mut en mä pahalla ota. On tää kaikki kuultu niin monta kertaa aikaisemminkin. Sparta on kyll hauska, mut en mä karju. Se ei oo ollenkaan mun tyyliä. Ehkä mä pärjään ihan tälleekin, et joku vois silti erehtyy luulemaan mieheksikin. :D

Tirli: Juu no ei tässä mitään. Niin kuin sanoin, niin ihan miehen kokoinen ja pituinen oon kuitenkin, et ehkä se kompensoi vähän. :)

http://aijaa.com/4EoSxP

Joo mut nyt saa kuvat riittää. Jos vaikka söis tähän väliin jotain, kun tuli vaan töiden jälkeen juotua kahvit ja jäi vähän sellanen olo, että vois jotain välipalaakin nappasta.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   12.2.13 20:33:23

Minski päätti sit laittaa oikein mainoksen itsestään. Jos ei ole vientiä tämän jälkeen, niin on se nyt kumma.

Päivämäärä:   12.2.13 20:35:23

Juu ainaski sellainen aurinkoinen olemus välittyy kuvista :)

Lähettäjä: Rolle 
Päivämäärä:   12.2.13 20:37:16

Laskiaispullan tuoksuista tiistai iltaa.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   12.2.13 20:39:51

Tuli tosta Minskin haukkari kuvasta mieleen tää :D

Päivämäärä:   12.2.13 20:44:10

Onneks en hakenu kahvimukii, vielä :D :D Ny kahville ja jotai haukka-palaa... kun noista laskiaispullista puhuitte, nii tarttu herkkunälkä.

Päivämäärä:   12.2.13 20:53:07

Ai samperi..... ;) Nyt ei pysty sanoo mitään...

Tirli, olis varmaa ollut ilmankin noita mainoksia mutta kun eihän sille saksalaiselle miesmallille kukaan kelpaa :p Väittää saaneensa siipeen mut ainakin toi toinen näky olevan ihan kuosissa, varmaa se terveempi siipi.

Mut osuvat muuten noi oikeat mainokset noissa kuvissa, suloisia vauvanvaatteita ja helppo tie painonpudotukseen :D

Jysse :D:D Joo kyl se olit ihan selkeesti sinä siinä hevitukassa mun unessa, toi oli ihan taattua Jysseä ;) Ehkä sulla oli vaan peruukki mukana valeasuna?

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   12.2.13 20:56:16

mä oon unohtanu laskiaispullat!!!?
pitääkö huomenna ottaa tuplat ettei vaan tuu aliannostusta??
miten mä saatoinkin...

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   12.2.13 21:04:44

Jessus, että osaakin laiskottaa. Koko illan tiiviisti jaksanut kyllä seurailla teidän "touhuja", mutta jotenkin ei nyt meinaa juttu irrota sitäkään vähää kuin normaalisti. Mutta pakkohan se oli jaksaa vaivautua kehumaan Minskin kuvia, komia nuor' mies. :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   12.2.13 21:06:32

Jysse: mulla tulee se aina mieleen, kun joku pullistelee lihaksillaan. :D

Päivämäärä:   12.2.13 21:06:57

Täällä olis kohta laskiaispullia tarjolla :p Hepat on nukkumassa, ja loppuilta aikaa vain itselle. Eli jos maltan poistua tietokoneen ääreltä, niin menen "sorvin ääreen". Aloitin uusien suitsien tekemisen, ja nää ei nyt taida olla ihan helppo nakki, kun meinasin tehdä pyöreäksiommellut.

Mulla ei oo vieläkään paikat kipeenä hiihtämisestä ja gymparkista :o Ehkä se iskee sitten huomenna, kun tais ne venyttelyt unohtua taas. Mie oon kyllä maailman jäykin ihminen, että pitäs alottaa tuo venyttely ihan huvin vuoksi ja urheilun kannalta muutenkin. Mutta ei varmasti tule aloitettua sitäkään, jos ei joku Hitler oo vieressä vahtimassa :p

Päivämäärä:   12.2.13 21:08:50

Äh, kalpa hävis ja ainaki toistaseks melko vaisu meno... :( no kyl kai se täst

Täytyy ainaki tehdä huima henkinen tsemppaus ennen ku laitan kuvaani tän :p (...tost lonkerost on hyvä alottaa...)

Päivämäärä:   12.2.13 21:12:56

Tirli, vähän saa silti pullistellakin, ei ne ilmaseks tuu ni pitää niist olla ylpeekin. Mut ei liikaa tietty.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   12.2.13 21:13:06

Tirli, mul on jääny Kummeleista useampikin hokema/sketsi päähän :D Minskin juttuja ku lukee niin tekis mieli linkkaa yks toinenkin Kummeleiden sketsi, mut en tiä viittiikö, ottaa Minski viel itteensä :P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 21:13:38

..?: No vähän pitää yrittää hymyillä kuvissa, kun tahtoo tulla niitä sellasia pokerinaama kuvia vaan silloin kun tietää, että nyt otetaan kuvaa. :p Lehmän hermot vielä tohon päälle, niin eipä mun seurassa varmaan ihan heti tuu sellasta tunnetta, että tässä tarvis olla jotenkin varuillaan. :)

Jysse: Joo just tollee mäkin meen aina joka paikkaan. En puhu mitään ja näytän vaan palaa. :D

Tirli: No tänään oli vaan tämmönen päivä, kun kerran kuvattomana tuun uniinkin kummittelemaan. Kyll mä noi kohta otan pois.

Mission: Kyll mulle kelpaa, mut välillä on hyvä olla yksinkin ja ottaa aikaa itselleen. :) Niin ja on tohon muitakin syitä. En vaan nyt viitti tässä alkaa niitä erittelemään. Kyllä mä sitten taas alan enemmän vilkuilemaan, kun on sen aika.

min: Edelleen hyvät juomat siellä. Taidat säkin olla lonkeron ystävä, kun taas sitä siemailet. :) Mut hörpi toki rohkasua. ^_^

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   12.2.13 21:15:27

mua vois joku tulla vähän venyttelemään kans :)
niina onks okei et tuun teille? kun multa unohtu nuo pullat ihan kokonaan...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   12.2.13 21:15:46

Jysse: nyt tulin uteliaaksi. :D Kyllä meilläkin tulee noita kummelijuttuja toisinaan siteerattua. Matti Näsää nyt varsinkin, kun ei huvita mikään.

Päivämäärä:   12.2.13 21:17:45

no -> eiku vaan auton nokka kohti itää!

Päivämäärä:   12.2.13 21:18:02

Lonkero on kyl hyvää :) kaljast en tykkää ja siiderii en voi juoda niin lonkero on sitte se mun juttu, eikä ain viitti viiniä juoda (tai kaakaota tummalla rommilla tai kossuvichyä murskatulla limellä... oiskoha viel jtn... akvaviitti ja tequila)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 21:21:07

Tirli: Varmaankin tää.

min: Mä en juuri muuta juokaan kuin lonkeroa. Se on vaan jotenkin sellanen mikä ei ala tökkimään.

Päivämäärä:   12.2.13 21:23:03

Joojoo Minski tiedetääntiedetään :p Täytyy sua vähän kiusata kuitenkin ;) Kato rakkaudestahan se hevonenki potkii. Paitsi hevostytöt kyl tietää miten se oikeesti menee niiden hevosten kans, oliks rakkaudest vai ei :D

Oikeestaan toi missä näkyy muutakin ku vaan arskat niin ei ehkä oo ihan kuitenkaan niiiin nuoren näkönen, joo vähä ehkä, mut kyl mä jo mieheks voin justjust laskea;) Mut vähä paha vaan kun oot aika (liian...) paljon sen mun kissa ja hiiri tyypin näkönen menneisyydestä, mä oon sitä täs nyt itsekseni naureskellu mutta eipä siitä sit sen enempää :D

Jysse, kyl toi Minski ainaki meidän tyttöjen läppää kestää ihan mainiosti, ei se varmaan vedä hernettä nenään, pistä kehiin vaan, mä haluun nähä :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   12.2.13 21:23:10

Repesin ihan täydellisesti ku näin alla olevan pätkän. Tuli heti mieleen Missi ja ruoste :D :D
http://youtu.be/i2IBWpCJAUU

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.2.13 21:25:18

Tallilta kotiuduttu, nielin hiekkaa ja pää kipee.
Tuli nimittäin sellainen pukkisarja ettei siellä pysy kyl rodeoratsastajakaan:)!
No, ei ole viimeinen kerta, varmaan viidessadas...
Mikä tässä keväässä pörhellyttää poikia;)?
Ku ei selästä kärsi kurmuuttaa yhtään ja käskeä kuulolle....
Muulloin kyllä ollaan niin terävänä mitä pyydetään tekemään, mut ei kevään koittaessa. Muutama viikko taas otetaan yhteen ja kahteen, sit yhtäkkiä kaikki palaa normaaliin. Joka kevät sama homma!!!
Voi että Minski on niin poikanen!! Tosi suloinen kyllä, mutta aivan liian nuori.
Tunnen itseni ikälopuksi, Tirli, saako myötätuntoa:)?

Päivämäärä:   12.2.13 21:35:04

Jysse, se oli varmaan Riksu tai joku ku laitto ton pätkän just joku aika sitten, oli kyl hyvä :D Ketäs noi kundit sit oli? Ettei vaan Minski ja Jysse :p

Mä oon toi isotissinen, ruoste saa olla toi lettipää ;)

En ollu tota suklaamonniakaan nähny ennen, luulin että kai noi kaikki nyt joskus on nähty mut ei ollu tuttu..

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   12.2.13 21:35:36

Tirli, mulle tulee kanssa usein mieleen se Matti Näsän "mua huvita yhtään mikään"

Minski, väärä pätkä :) Viiden pisteen vihje. Kyseisessä pätkässä kaksi jamppaa seisoskelee kerrostalon pihalla, kun paikalle ilmestyy kolmas mies. Toinen näistä aikasemmin paikalla olleista jampoista kysyy aina siltä toiselta, että mihin se kolmas mies on menossa.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   12.2.13 21:37:08

Mission, multa menny täysin ohi :o No mää oon varmaan sit se pitempi :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 21:38:40

Mission: No juu juu, mut kunhan nyt taas höpisen, ku aina minuu kiusaat. :D Mitenkäs se sit oikeesti hevosten kanssa menee, ku mä oon vaan kuullu ton potku version? =)

Jysse: Heh, no joo saahan noista kummeleista poimittua kaikenlaisia klassikoita. Enkä mä ihan helpolla itteeni ota ja osaan kyllä nauraa itelleni. :) Mulla on se kummeleiden boksikin ja kyllähän ne on aikanaan kehitelleet vaikka mitä hauskaa. Pitäis vissiin taas joskus katella noita ihan kunnolla muutenkin kuin youtubesta.

Mä repesin viimeks ihan totaalisesti tälle ja jotenkin mä nään tossa kaverissa sua. :D :D Vaan kukahan toi toinen vois olla...

http://www.youtube.com/watch?v=JxNel-W5gHA

no.: Mulla olis ollu tänään töissä tyrkyllä pullia, mutta jätin väliin. Vaan se voi kyllä olla, että ostan kuitenkin pari vielä kaupasta, jos jostain löytyy. Saas nähdä, kun laskiainen on kuitenkin vaan kerran vuodessa ja ei kai sitä välillä pari pullaa pahaa tee.

piste: Ton mä jo arvasinkin, ettet säkään varmaan tosta linjasta poikkea, jos tänne tänään eksyt. Mutta alimittainen ahven kiittää kumminkin. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 21:41:43

Jysse: Nyt annoit jo aika hyvät vihjeet. Ettei vaan olis tää pätkä. :D

Päivämäärä:   12.2.13 21:42:53

Minski, no jaa kyl se jossain välis alkaa tökkimään ku se on melko äklöö kuitenki. Nyt kaduttaa jo valmiiks mut olkoot :D taidan men tilaamaan lisää juotavaa, eka vois kyl ton lonkeron juoda pois...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 21:46:53

min: Varmaan jossain vaiheessa joo, mut mä oon vähän sellanen satunnainen siemailija, et otan joskus sen yhden. Et siinä ei vielä ihan helposti ala tökkimään. :> Sä meinaat oikein enemmänkin pönitellä siellä. :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   12.2.13 21:47:12

Minski, toi Kummeli Jackpot on kyl hyvä :D jaa'a kukakohan se toinen vois olla, hmmm...

Osu ja uppos, oli selkeesti liian helppo vihje :D

Päivämäärä:   12.2.13 21:51:14

Jysse, et kai vihjaa mihinkään mouruamiseen? :D

Joo joo, päästetään kaks kundia irti sinkkulaan kera kummeleiden ja palojen vertailun ja panojen, täs saa tytöt oikein olan takaa kostoa gerardbutlereista ynnämuista :p

Minski, et kyl voi poistaa noita kuvias ennenku ruoste tulee, sehän hajoo jos kaikki muut on nähny ja se ei :p

Päivämäärä:   12.2.13 21:52:14

Nii ne hevoset, ei ne potki oikeesti rakkaudesta :D

Päivämäärä:   12.2.13 21:57:12

Hmm joko piilotus onnistu liia hyvin tai sitte kukaan ei kehdannu sanoo mitään :p veikkaan jälkimmäist

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 21:57:38

Panda: Pitikin jo aikasemmin kommentoida, että aika sitkeä sissi oot, jos takautuvasti jaksat lukea kaiken mitä tänne kirjotellaan. Sen verran vilkkaasti nää ketjut tuntuu täällä vaihtuvan, että siinä saa jo hetken möllöttää ruutua. Niin ja minski kiittää. :)

Jysse: Joo kyll noille saa nauraa. Mistä ne keksiikin noita ja välillä niin yksinkertaisetkin jutut on vaan saatu toimimaan. On noi kummelit sellanen pala mennyttä, ettei ne vaan helpolla unohdu sitä aikaa eläneiden mielistä. :)

Niin ja aika helpot vihjeet kieltämättä annoit, mut toi tuli kyll silläkin mieleen, et on tullu töissä naurettua tolle aika monta kertaa. En kai mä kuitenkaan tollasesta vertauksesta suutu, panomieshän on mukava mies. :D

Päivämäärä:   12.2.13 21:57:40

http://www.youtube.com/watch?v=2LsJ0mggZ

No tässä sit ..?, Tirli ja mä....menneiden aikojen muistoille;)...on täs mennyt jo useempi hevonen kuoppaan elämän aikana...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   12.2.13 21:59:41

.: juu, toi lyhyt on ..? ja keskimmäinen oot sä, kun on tollanen nätti. :D

Päivämäärä:   12.2.13 22:01:14

Voi pölynimurikauppias... Miusta melkein tuli sellainen; paino sanalla melkein. Kävin työhaastattelussa sellaiseen firmaan, jossa olisi pitänyt alkaa kiertäväksi pölynimurikauppiaaksi. Tuokin oli kyllä sellanen tapaus, että oi ja voi.

Sattui sellaiseen saumaan, että olin jo useamman viikon ajan herännyt parin tunnin välein yöllä noita tiineitä tammoja vahtimaan (lasketut ajat oli jo menneet pari viikkoa sitten), joten aika iso väsy alkoi jo olla kaikin puolin. Olikohan se maanantain ja tiistain välisenä yönä, kun meillä sitten synnytettiin varsa numero yksi. Tiistaipäivä hoidettiin kipeää tammaa, kun jäi jälkeiset ja tuli kohtutulehdus. Keskiviikkona kävin eläinlääkiksen valintakokeessa kalakukkolandiassa, olin joo tosi skarppina. Voitte arvata, että ei mennyt kovin hyvin. Sitten sieltä suoraan menin tuonne työhaastatteluun. En siis oikeastaan tiennyt, mihin olin menossa; yhteydenotto oli tullut cv-netin kautta ja siinä haettiin esimiesharjoittelijaa. Ajattelin kuitenkin käydä haastattelussa, kun kerta Kuopiossa muutenkin oli käyntiä. Kävi sitten ilmi, että siinä haettiin kiertäviä pölynimurikauppiaita ja vieläpä provikkapalkalla :o Hirmuisia tienestejä ne lupaili, huippumyyjät kuulemma vetelee huippukuukausina jopa 17000e liksaa, ja keskimääräinen palkka huitelee sekin muistaakseni kolmessa tonnissa. No enhän mie tuollaiseen luvannut ruveta, vaikka sain kyllä harkinta-aikaakin. Ja kävi ilmi, että se haastattelija oli mun serkun miesystävän serkku pohojammaalta. Mutta en mie nyt silti ollut kauhean vakuuttunut, että tuollaiset jumalattoman kalliit kodin ihmelaitteet menis tällä alueella kovin hyvin kaupaksi..

Sieltä sitten kotiin, ja seuraavana yönä syntyi varsa numero kaksi, ja taas soiteltiin eläinlääkäriä, kun tälläkin tammalla jäi jälkeiset :o Sitten jäi varsalla varsapiki jumiin ja jälleen kerran soitettiin päivystävää paikalle. Että oli mukavaa tuo hevoskasvatus juuri sillä hetkellä. Meillä ramppasi kolmen-neljän päivän sisään neljä eri eläinlääkäriä, ja tietenkin aina päivystysaikaan, mikäs sen mukavampaa. Siinä olis kyllä nuo pölynimurikauppiaan tienestit lämmittäneet mieltä aika mukavasti... Mutta loppu hyvin kaikki hyvin. Kaikki selvit hengissä, ja eläinlääkärien laskutkin tuli maksettua ihan ajallaan :) Eivät ole varmaan vieläkään löytäneet sitä imurikauppiasta tälle alueelle, kun en ole ainakaan kuullut, että sellaisia olisi näillä nurkilla pyörinyt, ja jatkuvasti niillä on ilmoitus mollin sivuilla edelleen.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 22:03:16

Mission: No hei, its peipäk taim. :D Ja kato ny tota pistettäkin. Siinä on selkeesti kans ehta kummeli fani. =) Niin ja joo, hirvee oikeusmurhahan toi tietenkin olis. :p

min: Kivat oli kutrit ja mukavan pitkät, niin ja kyll sieltä simmuistakin semmosta söpöä tuiketta näkyi. :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 22:11:11

Niina: No olipas sulla sitten kaikenlaista mylläkkää tossa ympärillä. Ei varmaan ihan paras mahdollinen fiilis ja olo ollu kaikenlaiseen tollaseen extraan mitä pitäis kuitenkin vielä jaksaa. Sulla taitaa olla oikein isommatkin ympyrät noissa kuvioissa mukana, kun näitä sun kertomuksias on tässä lueskellut.

Vaan eipä olis mustakaan imurikauppiaaksi. Vihasin jo sitä, kun koulussa sai käydä soittelemassa ihmisten ovikelloja ja myymässä niille jotain turhaa krääsää mitä ne ei kuitenkaan tarvineet, mut ostivat varmaan lähinnä säälistä et pääsin eroon omasta minimi erästäni myytäviä ja sain kokoon oman osani luokan rahastoon. :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   12.2.13 22:12:12

Tässä on naiset teille muistutusta elämän realiteeteista:
http://www.youtube.com/watch?v=TYyO0zvOPzM
:D

Päivämäärä:   12.2.13 22:13:36

Joo makselkaa te ahveneenpoikaset vaan niitä kalavelkoja ;)

Kyllä ne nuoret silmät löytää, ihmettelinkin että mistä hitosta te ees puhutte, mut löytyhän se sieltä :) Min on niin pikkunen, voi että :) Nätti tyttö :)

Pojat, te ootte telkkarissa! Uutisissa!

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   12.2.13 22:16:22

uih Niina mulla ei oo enää autoo...mut jos mä lähen hiihtämään..Ainii mut ei mulloo suksiakaan...hmm...no kyllähän ton matkan kävelee kun pullaa on tiedossa :) itseasiassa skippasin työkaverin tarjoaman pullan minäkin tänään...en vaan kyllä ymmärrä miksi...hmm...haluaisin semmosen missä on paahtuneita manteleita päällä ja välissä hilloo ja tomusokeriturkkijugurttisörsseli...tai oikeestaan kaikki käy :) huomenna oon pullahiiri!

Päivämäärä:   12.2.13 22:18:23

Ei täällä nyt mitään isoja ympyröitä ole; kavereita, perheenjäseniä ja sukua käytetään hyväksi aina kuin mahdollista ;) Toki apu toimii sitten toiseenkin suuntaan kun joku apua tarvii.

Meillä on onneks paljon sukua täällä päin, niin aina sai kaupiteltua nuo kaikki luokkaretkirahastoon myytävät niille. Oli toffeeta, joulukortteja ja siivousliinoja nyt ainakin. Ja sitten meidän luokkaretket oli kuitenkin jotain pyöräilyretki kuivatusalueen ympäri (niin täällä taitaa olla Suomen suurin patoamalla tehty peltoalue, ihan alkaa tuosta läheltä). Käytiin me yhtenä vuonna kylpylässä ja toisena vuonna Kuopiossa. Ysiluokalla päästiin oikein Ruotsiin asti. Pikkusiskon luokka kävi Kyproksella, että ihan ei taas menny nallekarkit tasan...

Päivämäärä:   12.2.13 22:18:37

Tirli, se on sama, kuka meistä kukin on, samanlaisia wanhoja käpyjä kuljeksimassa ilman miestä;)!!!.:D:D:D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   12.2.13 22:21:19

Älä ny. Hehkeitä leidejähän tuossa videossa! Niinkuin mekin...
http://www.youtube.com/watch?v=DiDW3BLyTYc

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 22:21:38

Tirli: Hahaha, joo toi on kanssa ihan huippu ja tolle on töissäkin tullu naurettua monet kerrat. :D Tähänhän se elämä sitten mullakin varmaan menee, että ostan jonkun torpan itelleni metsästä ja käyn välillä kyläkaupassa ostoksilla. =)

http://www.youtube.com/watch?v=kj9YiiXGPbA

Mission: Juu ei kait se muukaan auta, kun mihinkäs muuhun sitä ahveneen poikasesta edes on. Täytyy pelata niillä korteilla mitä on saanu. :p

Ai mitä kuka mitä häh. Missä telkkarissa. =)

Lähettäjä: Karo 
Päivämäärä:   12.2.13 22:29:19

Töistä kotiuduttu, olin niin matti myöhänen etten saanu laskiaispullaa ja nyt harmittaa :/ No, toisaalta parempi näin, eipähän jenkkakahvat kasva ainakaan tänään :)

Päivämäärä:   12.2.13 22:29:24

Minski, uutisissa oli vaippapaviaaneja, niin kauniisti loisti punaiset peput hangessa :D

On ne miehet niin eläimellisiä, on pikkupossua, ahventa ja paviaania, onneks ootte älynny eksyä eläinrakkaiden palstalle :D

Päivämäärä:   12.2.13 22:29:31

Mukavaa ettei heti haukuttu pystyyn :) mut on kyl edelleen hiljane meno baaris mut toivottavast koht tulee lisää ihmisiä ja meininkiä

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   12.2.13 22:29:37

Toi kauppa on oikeesti olemassa.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   12.2.13 22:30:15

Meinas tulla totaallinen hajoominen tolle Tirlin linkkaamalle Suomalainen mies videolle :D

Minski, legendaarinen Kylien kauppa :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   12.2.13 22:41:20

Tää painelee nukkumaan, soon hyvät yöt itse kullekkin.

Päivämäärä:   12.2.13 22:42:02

min, sä olet nätti ja nuori nainen:)!!!
Vaaleat hiukset ja tummat silmät, selvää malliainesta:)!!!
Ja tosi persoonalliset piirteet!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 22:42:41

Niina: On teillä vaan aikamoinen yhteisö siellä ja noinhan sen kuuluiskin toimia, että autetaan toinen toisiaan, eikä vaan käytetä hyväksi silloin kun itse tarvitaan jotain. :)

Mission: Ai no niinpä tietenkin. Kuinkas muuten, mut on se hyvä et meistä on moneksi. Löytyy noita puolia vähän jokaiseen eläinrakkaan makuun. :p

min: Eihän nyt sentään. Sussa on ainesta sellaseks söpöks naapurintytöks mitä tuolla yhdessä ketjussa kaipailtiin. Niin ja hyvä et pistit, niin ehkä mä en näytä enää niin ahvenelta. :D Biletähän meidän muidenkin puolesta siellä kunhan porukkaa alkaa virtaamaan tarpeeks. :)

Tirli & Jysse: Ihan huippuja noi kummelit. Täytyy kyllä oikeesti kaivaa joku ilta se boksi esiin. :) Ehkä mä en kuitenkaan enempää spämmää noita tänne, ettei ihan kummeliksi mee tää touhu. =)

Päivämäärä:   12.2.13 22:43:17

Hyvää yötä Jysse ja hyvää reissua! :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 22:48:06

Öitä Jysse ja happy trails. o/

Päivämäärä:   12.2.13 22:48:23

Ootte te kyl rohkeita noiden kuvien kans, onneks mulla ei ees onnistu täs kotikoneella ku en osaa ja töissä oon tarpeeks selvinpäin ettei tarvi kuvia lätkii tänne :D

Nyt rakit pihalle...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   12.2.13 22:49:01

Hyvää yötä ja mainiota reissua Jysse.

Mä taidan mennä kans petiin. Viime yön nukuin hirveän huonosti.

Päivämäärä:   12.2.13 22:51:11

Piste, kiitos mut en ny tost malliaineksest tiiä :) oon liian lyhyt ja "läski" :D mut täytyy sanoo noist mun silmist et ne näyttää tos kyl tosi tummilt mut eipä kukaan ol viel onnistunu määrittään et minkä väriset ne on. Joku sinisen, harmaan ja vihreen sekotus :D

Minski, no joo naapurintyttö on aikalail miks itteeni kuvailisin, ku en mitenkään ol sillen raisu ihminen, pahuksen levoton vaan :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 22:55:14

Mission: Ei kait se niin vaarallista oo. Naukkailet säkin joku baari-ilta oikein kunnolla ja alat sitten virittelemään photoa aijaahan. :D

Tirli: Hyvää yötä sullekin. Mä taidan kans käydä pesemässä legot ja alkaa pikku hiljaa valmistautumaan.

min: Niin mä oon arvellukin ja se on hyvä et löytyy tollasta särmää. Levottomuus on hyvästä ja siitähän ne siilin piikitkin tulee. ;)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   12.2.13 22:57:07

Multa meni kyllä ihan ohi, missä min olis. Ehkä mun on tosiaan hyvä mennä nukkumaan, tai hankkia aika optikolle...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   12.2.13 23:00:31

Ha! Löysin! Ei tarvii katua, nätti tyttöhän sinä olet.

Päivämäärä:   12.2.13 23:01:50

Siis mistä ihmeestä te löydätte, oon haravoinut minin tekstejä enkä kyllä löydä! :( Tahtoo nähä!

Päivämäärä:   12.2.13 23:03:34

Voi kiesus tota suomalaista miestä:D:D!!
Tuollaiseen en olisi sekoillut ikinä!!!!
Hitto, oikeen vimosen päälle äitinpoika:D:D!!!!

Päivämäärä:   12.2.13 23:09:13

Eiku löysin minäkin jee! Min on nätti (ja nuori), ja ihanan pitkät hiukset! :)

Päivämäärä:   12.2.13 23:10:31

Ja niin kun mun piti tehdä niitä suitsia tänä iltana, niin en oo tikkiikään ehtiny tehä, kun on pitäny vahtia teidän juttuja, helkkari >:/ Tajuutteko te, että ei ne valmistu ikinä, jos te pidätte noin kovaa tahtia täällä yllä!?! Ja se on tietenkin sitten teidän vika eikä mun :p Nyt hyvää yötä mun puolesta! Jännityksellä odotan, että vetääkö paikat jumiin yön aikana, kun ei hiihtäminen ja gymparkki tunnu vieläkään missään. Tai ehkä mulla on vaan niin hyvä kunto :p Joo ei tod. Öitä!

Päivämäärä:   12.2.13 23:16:04

Öitä sinkkulaan!!
Aamulla töihin ja sen jälkeen tallille...
Ja ehkä sit yhdeksän jälkeen taas himbeen:).

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   12.2.13 23:18:57

missä min :)???

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 23:19:12

min olikin tehny hauskan arvotuksen tosta. Söpö siili piikkeineen. =)

piste: Ai mitä, eiks toi ollukaan sellanen unelmien rinssi josta täällä kaikki naiset haaveilee. :D

Niina: No mä puran nyt vähän varastoja, kun tulee sit taas paussia. Etten ainakaan oo sit minä täällä syömässä sun aikaas. Et oo huoleti, taakkas kevenee huomattavasti. :D

Hyvää yötä nukkumaan menijöille. Kait se on kohta tultava perässä, mut jos vielä kattois ton viimeisen jakson salaisista kansioista ennen sitä. :)

Päivämäärä:   12.2.13 23:21:24

Hyvää yötä kaikille! Jospa tästä itsekin lähtisi pesemään hampaat, käyttäisi koiran iltapissalla ja lähtisi nukkumaan.

Huomena täytyy varmaan vähän siivota, tänne tulee torstaina heti aamusta miehiä tarkistamaan jotain puhelinlinjoja :D Taktinen veto ja pelkkä kylpytakki päällä avamaan, hiukset pörröisinä?
^Noinhan se menis elokuvissa ;) täällä se menis niin et hiukset ois parin nyrkin kokoisessa takussa, silmäpussit loistais mustina ja ehkä kenties rähmääkin silmissä. Ja siihen vielä päälle epävireinen aamuääni niin avot!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 23:23:42

pauke: Hahaha, loistavaa arkirealismia sullakin. :D Hyvää yötä. :)

Päivämäärä:   12.2.13 23:28:55

Minski onneks ei oo pelkoo sellasista kännivedoista kun puhelimella en osaa ja kotikoneel on joku ubuntu ja se kai tarttis jotain lisävarusteluja et onnistuis joten ei onnistu, töissä en oo kännissä :D

Kuudelt ois herätys. Vaan ei täs viel kerkii nukkumaan;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 23:33:06

Hah, kyllähän toi ny molemmilla onnistuu, mut vaikkei sulta onnistuiskaan, niin ainakin sulla on maistissa aina kaikkia hyviä juttuja mitä varmaan lentää ohi suun. :D

Joo ei tässä ihan vielä onnistui nukkumaanmeno ja tota jaksoakin on vielä jäljellä tunnin verran, ku on koko sarjan finaali. Jäätiiköhän me taas kahdestaan tänne. Missähän se ruoste oikein kuppaa.

Päivämäärä:   12.2.13 23:34:33

Mä kans kerron, ....että mullaki on pitkät hiukset :) ..ihan vaa siks, ettei jää se nälkäinen petokalakuva... :D

Päivämäärä:   12.2.13 23:36:05

On tää surkiaa, mä tahon bileet mut emmä nii yksin haluu pitää :(

Päivämäärä:   12.2.13 23:37:00

Hyvää yötä kaikille! Jospa tästä itsekin lähtisi pesemään hampaat, käyttäisi koiran iltapissalla ja lähtisi nukkumaan.

Huomena täytyy varmaan vähän siivota, tänne tulee torstaina heti aamusta miehiä tarkistamaan jotain puhelinlinjoja :D Taktinen veto ja pelkkä kylpytakki päällä avamaan, hiukset pörröisinä?
^Noinhan se menis elokuvissa ;) täällä se menis niin et hiukset ois parin nyrkin kokoisessa takussa, silmäpussit loistais mustina ja ehkä kenties rähmääkin silmissä. Ja siihen vielä päälle epävireinen aamuääni niin avot!

Lähettäjä: Banglaroad 
Päivämäärä:   12.2.13 23:38:38

Aamulla on koulutuspäivä täällä Mansessa Lapinniemen kylpylässä. Menen nukkumaan just, mutta edelleenkiin olisi hakusessa se ihana mimmi ja mielummin Pirkanmaalta. Vaatimuksia ei ole liikaa, kun olet normaali, ja 30-49v. ja olet työssäkäyvä tai opiskelija. Työtönkin käy tietty kun olet talousasiasi hoitanut.
Toivottavasti pidät matkustelusta. Itse lähden kolmen viikon kuluttua etelään Maaliskuuksi ja suunnitelmien mukaan syksyllä vuodeksi vuorotteluvapaan turvin.

Päivämäärä:   12.2.13 23:39:20

Jo siis toki se onnistuu ihan varmasti mut mä en osaa :D Ei pelkoa et osaisin siis kännissäkään;) Tosin mä meinasin viedä mun it-hoitajalle tän koneen joku kert et laittas sen niin et saan kuvia tähän kans ni sit on jo vaarallista... Itestä kun ei ole niitä kuvia olemassa ni sit onki hyvä ottaa semmonen räkänen kännikuva:p

Joo ihan loistavaa on aina toi känniläppäkin, oikein laadukasta :D

kyssäri, pitkätukkanen haikala :p

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   12.2.13 23:47:19

Hei virtuaaliperheeni! \o/ Kävin ravitsemusliikkeessä, meni pitkän kaavan kautta.

ruoste on nähnyt kuvat :) Mission vei (taas) sanat suustani, söötti on ku sika pienenä haaremin herra! Ekan kuvan kohdalla jäin kaipaamaan nauravia simmuja mutta päätitpä pajlastaa nekin. Ai Minskillä on pokerinaamaongelma, mulla taas päinvastainen, pokka ei pidä millään jos näen kameran.

Videolinkkejä en saa tällä luurilla auki :(

Mitä mitä, joko se Jysse läks ja vieläpä ulkomaille? Hitsi, täällä ois ollut sille vaatimuslistoihin viitaten täydellinen tyttöystävä. Ei sit. Toisaalta, jos mies menee aina nukkumaan silloin kun minä tulen kukkumaan, mitkä ovat oddsit, että noi muut tarpeet (lenkkeily, lööbailu) menevät yks yhteen? Slim to none.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.