Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 174

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   11.2.13 22:53:48

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=767759&t=767759

Olinksmä eka??? ;)

Re: Sinkkujen topic 174

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.2.13 22:55:43

Toka! :D

Öi öi, Jysse!

Päivämäärä:   11.2.13 22:57:10

Hyvää yötä nukkumaan menneille :)

Minski, my poor brain, epäilen, on sulaneet ja valuneet katuviemäriin. Eipä niiden perään varmaan kannata haikailla :D

Jaa pitkä tukka, eiks toi oo vähä vanhanaikasta ;)

ruoste, no en oo kokeillu pariisitreffejä enkä kokeile :D Ihmisen mieleen ja alitajuntaanhan on tosi helppo vaikuttaa ja sitä on helppo huijata, se on jo tiedettäkin mun mielestä. Sen sijaan tommonen unitreffailu menee mun mielestä sit sille linjalle että uskonto kieltää, sori :D Terveisin voisin melkein liittyä skepsikseen;)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   11.2.13 23:00:20

Niin no olis sitä huomioo joskus kiva saada ihan oikeessakin elämässä, mutta toki mukavaa on sekin, että huomataan tuolla virtuaalimaailmassa :) Mie lähden nyt kauneusunille ja keräämään voimia huomiseen rääkkiin. Öitä, älkääkä taas kirjotelko topsua täyteen yön aikana, kun menee sitten puoli aamua kiinni ottaessa!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 23:05:16

Mission: Heh, niin no naisten mielestä se varmaan onkin ku tota tyylin muuttumista seurailee, mutta miesten on vaikea muuttaa biologian sanelemia juttuja. :p Mut pitkät nyt ei tarkota sitä, että hiukset pitäis olla johonkin alaselkään asti, eikä tietty semmosiakaan jotka ei kestä pitkänä. Toki sellanen lyhyempikin voi olla kaunista, mutta pääsääntöisesti sellanen johonkin olkapäille asti tai vähän alle ulottuva on enemmän mun makuuni. :)

Mut vai sinnekös ne aivot nyt sitten jäi. Mitenköhän sun nyt käy, kun aivot on viemärissä ja pitäis kuitenkin vielä juonitella ja tehdä kaikenlaista tässä. :D

Hyvää yötä Niina ja joo ei täytetä koko ketjua. :p

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   11.2.13 23:05:56

Salilla käyty ja koirakin lenkitetty. Huh minkä treeniohjelman ne olikaan mulle väsänneet, kesäkuntoa ei voi enää estää!

Loppuviikolle sovittiin ne treffit! Siis ihan oikeat ;) Ja mun pitää ehkä alottaa jo nyt valmistelut.

Voi eii huomenna on tiistai, yleensä päivistä apaattisin ja väsynein. Onko muut huomanneet samaa? Aina tiistaisin on semmonen tunne, ja monella muullakin tutulla on! :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.2.13 23:06:22

Äläs ny, unitreffailu ois varmaan tällaiselle kiiireiselle kyynikolle sopiva muoto suhteelle. Unissa ois sitä paitsi aina sopivaa päällepantavaa, tukka tottelisi aina ja ihokin olisi päivästä toiseen kuulaan heleä ja pöörfekt ihan ilman aurinkopuutereita ja tehoseerumeita. Sehän olisi kaukosuhteessakin loistava juttu niiden viikonloppujen varalle, kun ei yksinkertaisesti jaksa lähteä mihinkään. Meet me halfway, honey :)

Haluaako joku lähteä kanssani tänä yönä Bahamalle?

Päivämäärä:   11.2.13 23:11:41

Minski, jos biologiaan pitäs vedota niin siinä tapauksessa miehillä pitäis myös olla pitkä tukka ja naisten enimmäkseen tykätä sellasista;) Eiköhän toi oo enempi kulttuurisidonnaista, sehän kumminkin voi vaikuttaa vaikka ei haluais..

Itellä ollu toooosi pitkään lyhyt tukka ja täytyy sanoa että ainakaan se ei miehiä käännyttänyt pois.. Mut mulla on ollut kaikkea päätä blondista, punasesta ruskeeseen ja tummaan, pitkää, pätkää ja rastaakin. Ja yks eks-kundikaveri joka ei voi sietää pitkää tukkaa naisellakaan :D

pauke, todellakin! Mulla on täys tiistaiviha! Maanantai on ihan ok koska se menee nopeesti. Tiistaina olen kaikkein väsynein ja se kestääkin viikon, kun haluais että olis jo loppuviikko ja viikonloppu lähempänä... Onneks mulla on huomen vasta maanantai :) Pääsee ees yhtenä viikkona eroon siitä tiistaista, sillä keskiviikkona on sit normisti keskiviikko :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 23:20:45

pauke: Ai säkin oot näitä jotka treenailee iltasella. Mua ei kyll näihin aikoihin sais enää kirveelläkään salille. Töiden jälkeen olis paras, ku ennen töitä oon kuitenkin aamu-unisena huono tekemään mitään. Mulla ei oo mitään tiettyjä päiviä väsymykselle. Se saattaa iskeä melkein minä päivänä tahansa. Mut tsemppiä treffeille. Jollain on ihan oikeesti sutinaakin. :p

ruoste: Ai mitenkän kummassa toi unitreffailu oikein toimii? Varsinkin jos on sellanen joka ei normaalisti nää unia ollenkaan tai siis sellasia mistä muistaiskin jotain, saati sitten sellaisia mitkä vois päättää etukäteen. Vähän hankalaksi menee.

Mission: No joo kaikki ei oo ihan niin yksioikoista, mut joku niissä pitkissä ja tuuheissa hiuksissa vaan on sellasta mitkä on naisellista ja kaunista. Mut totta kai leikkaus, väri ja kasvojenpiirteetkin vaikuttaa tohon. Eikä pitkätkään automaattisesti oo kaunista, vaan joskus voi olla niinkin päin, että lyhyempi olis varmaan paremman näköinen. Mut siis yleistäen noin.

Onhan naisessa paljon muutakin kuin hiukset ja ei noi nu varmaan pois pelota, vaikka olis monenlaistakin tyyliä. Makuja on monia ja voihan sitä monenlaisia tyylejä saada toimimaan, kunhan on vaan silmää valita vaatetuskin ja muu tyyli sen mukaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.2.13 23:22:26

Öitä sinkkulaan:)!
Kukkujat;)!!!

Päivämäärä:   11.2.13 23:25:10

ruoste, toihan olis kyllä aika ihanteellista, itekin olin prinssin kanssa unessa ihan täydellisen timmi, tietenkin :p Jos se olikin enneuni? Kun oon kuosissa, löydän prinssini? Vaikka mä en kyllä ihan prinssiks laskis semmosta jolle kelpaisin vain 10kg laihempana, vähän turhan pinnallinen mun makuun ;)

"Makuja on monia ja voihan sitä monenlaisia tyylejä saada toimimaan, kunhan on vaan silmää valita vaatetuskin ja muu tyyli sen mukaan."

Juuh. Näin on. Mistä niitä silmiä voi ostaa? Entä mites semmonen tyyli ja vaatetus joka sopii kukkarolle? Onks hankkijan haalareissa jotain vikaa vai? :D Nehän sopii parhaiten niihin pitkiin hiuksiin ja maitotyttöluukkiin:D

Päivämäärä:   11.2.13 23:26:29

Ainii ja pauke, toi on vähä kyl epistä että sulla on SEKÄ selkäranka ETTÄ treffit. Epistä. Eeeepistä! :D

Yöt pisteelle :)

Päivämäärä:   11.2.13 23:26:49

Jee tiistai-kohtalotovereita! :)

Minski, eijei kun kävin jo aikasemmin illalla, tai joskus puoli kasin aikaan sinne menin. En mäkään enää paljo kasin jälkeen jaksais lähtee, haluan aina oman aikani sit illasta vain olla ennen nukkumaanmeoo :) Ja paras ois tosiaan kun menis töistä suoraan. Mut täälä se menee niin et välittömästi töiden jälkeen reilu tunnin lenkki koiran kans, sit pitää vähän syödä ja hengähtää ja sit myöhemmin salille jos aika antaa periksi.

Mulla oli vielä loppuvuodesta tosi pitkä tukka, mutta kyllästyin siihen ja leikkautin johonkin olkapäiden korkeudelle joulukuun alussa. Kaksi viikkoa jaksoin ihailla uutta tukkaa, sen jälkeen olen vain toivonut että se kasvaisi mahdollisimman nopeasti takaisin pitkäksi :D En tykkää itselläni oikein lyhyistä hiuksista, sitäpaitsi mulla on niin leveet hartiat että lyhyt tukka oikein korostaa sitä. Hyi.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.2.13 23:32:00

En ole tutkinut asiaa, mutta luulen pitkien hiusten viehättävyyden perustuvan ihan siihen, että paksu, vahva ja pitkä kuontalo on terveyden ja elinvoimaisuuden merkki. Makuja on tietysti monia eikä niistä voi kiistellä. Miehillä taitavat saman asian ajaa leveät hartiat ja suora ryhti. Eläimellistä vetovoimaa, rrauh.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.2.13 23:33:47

Nati nati piste. Pitäähän jonkun pitää taloa pystyssä myös öisin, ja onpahan teillä jotain luettavaa amulla. :)

Päivämäärä:   11.2.13 23:34:15

Mission, tähän selkärankaan on mahtunut myös aika paljon herkkupäiviä vaikkei ois pitänyt, joten jonkinlainen matelija taidan olla :D Tai ehkä eväkäs.
Mut motivaatiota löytyy kerrankin, nyt se tapahtuu! :) (katotaan kuukauden päästä kun selitän täälä et "kyllä mä yritin mut jotenki se sit jäi" :D)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 23:34:34

Mission: Heh, no joo noille silmille olis varmaan aika monellakin tilausta, jos niitä jostain vois ostella. Kyll mäkin mieluusti ottasin yhden parin semmosia, mut ei auta, nyt täytyy vaan yrittää pärjäillä näillä. :D

pauke: Jaa niin no sitten. Mä jo vähän mietinkin, et melko myöhään oot ollu salilla ja sellanenhan häiritsee jo yöuniakin, kun treenien jälkeen on kuitenkin jonkin aikaa sellanen vähän levoton olo, koska kroppa käy vielä kierroksilla.

Lyhyet hiukset on helppohoitoiset ja vaivattomat, et varmaan senkin takia jotkut niitä haluaa tai sitten jos ei kasva kunnolla hiuksia, niin paha semmosia on pitää. Mut aika kovassa huudossa noi kaikenlaiset pidennyksetkin on, et nykyään tuntuu siltä kuin melkein jokaisella naisella olis vähän jotain extraa päänupissaan. :D

ruoste: Nimenomaan ja just siihen viittasin tolla biologialla. Vähän sama juttu kuin leveä lantiokin ja ne kurvit. :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 23:38:30

Onks tää meidän lista muuten ihan kuollu ja kuopattu, kun ei sitä oo kukaan raahannu mukana? Tuli vaan tässä ihan ohimennen mieleen.

Sukupuoli: N
Ikä:

<-20:
21-30: [min 21v - p-savo, koht satakunta] - [vaapukka 24v - Tre] - [pauke 25v - Pk-seutu] - [Syvämiete 26v - Pk-seutu] - [Karo 27v - Pohjois-Savo] - [Panda 28v - Varsinais-Suomi] - [Niina 29v - Pohjois-Karjala] - [ruoste 29v - TKU] - [Milli 30v - Keski-Suomi] - [Elsa 30v - Keski-Suomi]
31-40: [Quatrox 33v - Päijät-Häme] - [Mission 34v - Pk-seutu] - [Z 36v - Pirkanmaa] - [no. 40v Hki]
41-50:
51-60:
61->:

Yhteensä: 14

Sukupuoli: M
Ikä:

<-20:
21-30: [Nuori offaaja 23v - Pirkanmaa] - [Minority_Report aka Minski 30v - Päijät-Häme]
31-40: [maasturihörhö - Varsinais-Suomi] - [Jysse 32v - Länsi-Uusimaa] - [@ 32v - Pohjois-Karjala]
41-50: [KESSU. 43V - Nummi-Pusula]
51-60:
61->:

Yhteensä: 6

Lähettäjä: Karo 
Päivämäärä:   11.2.13 23:39:38

Hep! Yks vapaaehtoinen Bahaman matkailija ilmottautuu! :) Tosin, en tiiä passaako sellasesta paljon uneksia, ottaa suotta vaan enemmän päähän herätä sit aamulla..

Mullakin ois huomenna periaatteessa vasta maanantai, mut kun menee töihin, ni viimeistään tossa seittemän aikaan illalla kyllä huomaa et on tiistai. Ja ne on tylsiä päiviä, kyllä!

Yrittäisinköhän jo tänään väännellä vähän unirytmiä, huominen ja keskiviikko pitäis jaksaa olla illassa virkeenä töissä, mut sit sen ke illan jälkeen oiskin kivasti perään to aamu, eli ke iltana tartteis olla aika sippi ettei tulis kukuttua liian pitkälle yötä myöten. Nyt jos koittas käydä nukkumaan, huomenna kello hyvissä ajoin soimaan, ja sama huomisiltana&keskiviikko aamuna, ni oiskohan torstai yhtään helpompi..? Veikkaan että ei, koska inhoon sitä 4.30 herätystä ihan aina joka tapauksessa. Eikun, kerran en muuten inhonnutkaan, vaan heräsin ihan pirteänä jopa, mut sillon olin käyny yöunille edellisenä iltana n. klo 20 aikaan :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.2.13 23:40:22

Minski, kysytään Missiltä miten unitreffailu toimii. Se vaatisi siis sen, että osaa ohjailla uniaan. Ja tietenkin sen, että muistaa ne. Etkä muista uniasi ollenkaan? Raukka.... :( Mulla on ainakin joskus ollut todella jännittäviä öitä unimaailmassa ja niitä kuvia on sitten hauska kelailla herättyään.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 23:45:53

ruoste: Okei no mission on sitten hyvä ja kertoo. :D Mut nii en mä oikein muista kuin harvoin ja nekin vaan heti aamulla. Sit ne muistikuvat karkaa aika nopeasti mun mielestä, enkä oikein koskaan nää mitään kivoja unia. Toisaalta en kyllä nää sit painajaisiakaan, mut olis se kiva joskus nähdä jotain kunnon seikkailu-unia tai vaikka jotain eroottisempaa tai romanttistakin osastoa. Mut kun ei niin ei. :/ Täytyy vaan yrittää tehdä noita juttuja sitten ihan oikeasti.

Päivämäärä:   11.2.13 23:49:05

"Mut täälä se menee niin et välittömästi töiden jälkeen reilu tunnin lenkki koiran kans, sit pitää vähän syödä ja hengähtää ja sit myöhemmin salille jos aika antaa periksi."

Nimenomaan, sama vika. Lisäks oon niinkin outo että mä treenaan ehdottomasti parhaiten vasta illalla ysin jälkeen, sillon mulla on virtaa ja jaksan vetää treenin todella hyvin loppuun asti ja vähä päälle.

Mulla on ollu pisimmillänkin varmaan vaan johonkin lähelle puolta selkää, mutta semmonen on ihan liian pitkä. Omat hiukset on semmoset murheenkryynit, ne vaan klimppiintyy ja roikkuu jos liian pitkät. (mitnniinjos..) Mutta sitä tukkaa, vaikka on silkkinen, on hirveesti! Joka kerta kun meen uudelle kampaajalle, yritän sanoa että sekota tarpeeks sitä väriä kun tätä on oikeesti paljon. Ja joka kerta joutuvat kesken kaiken mennä sekottamaan lisää. Vanhojentanssikampausta kun mulle tehtiin niin kesken kaiken rullat veke ja alusta uusiks, oli liikaa tukkaa eikä ne rullat mahtunu päähän, piti vetää kahteen riviin ne. Nyt nää on vähän yli olkapään ja huomasin viikko sitten niitä värjätessäni että yhellä kaupan purkilla ei tee enää mitään, tarvii kaks.

Muuta hyötyä ei niistä sit ookaan et sitä muka on paljo sitä tukkaa... Ei se pysy tuuheena:D

Lyhyt oli kyllä niin superhyperhelppo, se on laitettava ihan aina, ei voi huitasta vaan ponnarille, mutta sen laittaminen oli nopeeta ja se kans pysy. Ja mul on ollut siis ihan tosi lyhyt tää joskus.

Suuri tukkakeskustelu :D

Pidennyksiä en laita, mulla sattuu päähän semmoset ja ne kuluttaa omaa tukkaa. Ripsipidennykset mulla on ollu, mutta hyvin maltilliset eikä semmoset hirveet luonnottomat räpsyt. Ne oli kivat kun sit ei juuri tarvinnu muuta ku vähä puuteria sipasta. Mut oma rumba niisäkin ja nyt kun noi omat viimein kasvo takas (vähä kulu, ihan vähä vaa, hirveet tyngät jälellä ku otin pois) ni en taida ehkä enää laittaa... kesällä ne ois kivat.

Nii ja viivakulmakarvat, inhokki numero yks:D Onneks on omat karvat kulmissa sentäs;)

Suuri kosmetiikkakeskustelu sitte?

Ei jaksa enää, puhutaan miehistä mieluummin! gerardbutler...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.2.13 23:52:15

Apua Karo, eipä käy kateeksi. Mä olen täysin kykenemätön käymään nukkumaan ennen kymmentä (ja sekin tekee tiukkaa). Näin on ollut ihan teini-iästä lähtien. Aikaiset aamut ovat karseita. Mitä aikaisemmin pitäisi olla pystyssä, sitä enemmän sitä stressaa ja sitä huonommin uni illalla tulee. Aamulla on aina kökkö olo.

Minski, mä vähän luulen, että toi taulukko oli vähän turhan tiuhaan esillä ja se sattoi jopa pelottaa sinkkuloita, kaikki kun eivät halua tulla listatuksi. Pidetään se taustalla hengissä, te kaksi kun kuitenkin tykkäätte duunata taulukoita :)

Päivämäärä:   11.2.13 23:54:18

Emmätiiä miten se toimii, pitää kai olla hyvä mielikuvitus? :D

Unia kutsutaan niin että pitää keskittyä ajattelemaan niitä nukkumaan mennessä, helpompi kutsua tuttu uni ku rakentaa uus. Ohjailu toimii sillon sun tällön, sen vaan yhtäkkiä tajuu siin unessa että hei, mulla itseasiassa on kyllä valintoja tässä eikä tarvii lampaana kulkea vaan läpi unen;) Ei niitä aina saa ohjattua tai kutsuttua tai häädettyäkään. Lentäminen on muuten kivaa, niitä näki nuorena paljon mutta välillä vielä aikuisenakin, vähän aikaa sitte lensin hieman...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 23:55:35

Mission: Hehe, no sieltähän nyt tulikin täyslaidallinen juttua. Ei oikein tällä puhelimella jaksa tollasia romaanea naputella. :p Mut yleisesti ottaen vois kyllä sanoa, että naisilla on aika hyvä silmä noissa asioissa ja melkein kun niitä hiuksia katselee, niin ei voi kuin ihmetellä kuinka hyvin toimivan hiustyylin nainen on valinnut. Ihan joskus on sellasia, et mielessään muuttaa vaikka väriä ja miettii kuinka se olis varmaan parempi. Mut nää on näitä makuasioita.

Jaa että miehistä meinaatte alkaa puhumaan. :D

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   11.2.13 23:56:29

Jeesh nyt oon taas turvallisesti omassa kämpässä :) täytyis kyl men nukkumaan, kuudelt on herätys

Mä just mietein tota taulukkoo yks päivä, sitä täytyy sit ens kuun lopul päivittää mun tietojen osalt :D (...jos oon edelleen sinkku... just joo...)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.2.13 23:59:22

"Täytyy vaan yrittää tehdä noita juttuja sitten ihan oikeasti."
Reipas yksilö. Minä taas aina ajattelen, että ei onnistu elämässä, yritetään edes unissa :D

Mitenköhän tähän viikkoon saatais vähän gerardbutleria? Olisi tilausta.

Ei vitsit, argh. Tiedättehän miksi nunnat eivät juo kahvia? Koska niiden alkaa tehdä mieli munkkia, vanha juttu. Vedin juuri napaani iltapalaksi lautasellisen hernekeittoa ja arvatkaas mitä nyt haluan?

Päivämäärä:   12.2.13 00:00:56

Oi, min, tuleeko susta vanha ;)

Mulla tuli eilen mieleen toi taulukko muuten kans. Ja Quatrox, se vissiin täysiä rakentaa sitä miespihattoa ku ei oo näkyny...

Minski, harva mies ees miettii, saati huomaa jos väri muuttuu :D Mut hyvähän se on jos on vähä ees silmää;)

Joo mun mielestä vois alkaa puhuu miehistä. Ne on niin ihania :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 00:01:38

ruoste: Se voi olla ja sillä siihen lisättiinkin vaan niitä jotka halus. Mut pidetään se tuolla taustalla muistilistana. :)

Mission: Ei oo koskaan tollanen onnistunu multa, mut varmaan hienoa. Mitähän sä oot oikein lennelly. Kerropas nyt, kun kerran mainitsit. :P

min: Ai sullaki on treffit vai. Täältähän lähtee kohta kaikki ja mä jään yksin horisemaan tänne. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.2.13 00:04:05

Joo, ne on ihania, mäkin voisin haluta yhden! Toisaalta, niistä on hirveästi vaivaa... Mutta kyllä ne antavatkin paljon. Olisiko väärin ottaa mies kerrostaloyksöön? Osaatteko suositella hyviä kasvattajia? Hakusessa olisi yks käyttölinjainen, jossa on mahdollisimman vähän rotuvikoja. Sellainen, joka ei ole kovasti riistan tai narttujen perään, ei haukkuherkkä eikä myöskään kovin paukkuarka.

Päivämäärä:   12.2.13 00:04:20

ruoste, lettuja tietenkin :)

Mul oli sitä gerardbutleria siin unessa, huoh... Se oli niin hauska, se oli yhtäkkiä tajunnut että mähän tosiaan olen sen elämän nainen ja sen silmät loisti ja oli ihan yhtä hullaantunut ku mä siihen... Huoh.. Ja vielä kerran huoh... Tää mun prinssi on yks vakioprinssi joka tulee mun uniin aina välillä, joskus yritän kutsua sitä pitkään ja sitten suvaitsee tulla, monesti kyl se on jotain kimpassa tai hävinnyt tai jotain mutta aina välil se on mun kanssa. Tää viel pohjautuu erääseen todellisuuden henkilöön vaikka tiedän että oikeasti se ei ole mun unelmien prinssi.

Päivämäärä:   12.2.13 00:06:36

Mission; kyllä mä kampaajana työskennellessäni kävin ihan suosiolla sekottaa pitkä- ja paksuhiuksisille toisen värisatsin, ku ne aineet ei kestä kauheen kauan käyttökelpoisena siinä kupissa valmiiks sekoitettuna :) Et parempi varmaan sillei, kun niin että sulla jää puolet päästä ihan eri sävyseks, kun aine on menettäny tehonsa jo ennen ku kerkiää päähän asti? Ihan vaan näin asian vierestä, sisäinen paka:ni halusi tarttua tuohon asiaan väkisin :)

Nyt voidaan ruveta puhumaan miehistä.. Ei ku nii joo, mun piti painua sinne nukkumaan!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 00:07:43

ruoste: No pitäähän se sitten yrittää niihin kyyteihin panostaa, kun ei kerran unissaan saa mitään. :D Ettei sun nyt vaan tekis mieli laskiaispullaa. :p

Mission: Mä mietin kanssa tota listaa katellessani, et mitenköhän miespihatto edistyy ja kuinka mua sitten sieltä vuoktailtais, vai joutuisko siellä vaan makoilemaan pahnoilla. :P

Ja joo kyllähän mä naisia kattelen. Etenkin sitä omaani jos sellanen on, kun oon aika visuaalinen otus kuitenkin. :D

Päivämäärä:   12.2.13 00:09:19

Karo, kyllä noi tutut kampaajat on sitten aina ekan kerran jälkeen sekottaneet koko setin kerralla, kun vaan muistavat. Mutta hiukset oli sillon nippanappa olkapäille... Ja tietysti pesemättä ja laittamatta niin kyl mä luulen että ihan arviovirhe vaan:)

Päivämäärä:   12.2.13 00:12:44

Unissaan voi lentää esimerkiks ihan vaan ottamalla mäenpäällä vauhtia ja hyppäämällä:) Sitten voi lentää esim puun latvaan:)

Kaikki miehet on visuaalisia, väittävät :D Monilla se vaan tuntuu rajottuvan tohon seksiin :p Sit kun yrittää näyttää jotain upeeta maisemaa ni "joo, ihan hieno".

Sulla on Minski kyllä selkeesti tullu esiin toi visuaalisuus muutenkin, ihan kokonaisvaltasena, kuvaamiset ja kaikki:)

Päivämäärä:   12.2.13 00:13:56

Mission, jep ja sanon hyvästit kalakukkolandialle viiden kuukauden ajaks :)

Minski, ai jaa onko vai? Mä en tienykkään et oon treffeille menos :D mist sä nyt ton sait päähäs? Vai onks sus ennustajan vikaa...?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 00:14:08

ruoste: Hahaha, ei vitsi mä repeilen noille teidän miespihatto ja eläin vertauksille miehistä. Mistä te keksittekin noita. :D

Mission: Ooh, sulla on siis joku salainen ihastus, joka tulee aina säännöllisesti sun uniin. Mistäs se semmonen oikein on peräisin ja mistä sä tiedät, että ette sovi yhteen? Täytyyhän siinä jotain olla, kun siitä uneksit. :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.2.13 00:15:47

Ai jaha Mission, sulla on siis jo unisuhe. Olen vähän kade. On kai yritettävä tänään sitä kutsuhommaa, jotta mäkin saisin uniini vähän gerardbutleria. Kurkin näitä kuvia ennen nukkumaanmenoa niin ultrahunk jääpi satavarmasti viimeiseksi ajatukseksi... http://tinyurl.com/d6gsdjs

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 00:19:15

Mission: No joo tietty siinäkin, mut kyllä mä aika usein kehun tyttöystävääni, jos joku vaate näyttää mun mielestä tosi hyvältä sen päällä. Tai muutenkin jossain ulkonäköön liittyvissä jutuissa. Tai sitten osoitan, jos joku saa mut villiksi. ;)

min: No tosta taulukon muuttumisesta päättelin. Mut joo kyll mä voin samalla ennustaakin, että menet joskus treffeille komeen ja kivan miehen kanssa. :p

Päivämäärä:   12.2.13 00:21:27

Minski, se on kokeiltu :) Se on nuoruusaikojen pitkäaikainen kissa ja hiiri leikki, monen vuoden ajalta, enimmäkseen viihdykettä, ei sielujen sympatiaa. Se prinssi joka mulla unissa on, ei oikeasti ole tuo tyyppi enää, ei millään muotoa, ihan erilainen sisältö, se ei ole kukaan tuttu. Jostain syystä ulkomuoto on vaan jäänyt tuohon vanhaan tuttuun, ehkä siksi että uniprinssi on kehitetty niin pitkän ajan kuluessa ja ilmestyilee samoin kuin tuo irl-tyyppi, ilmesty kuvioihin välillä, ja ehkä siksi että sen ulkonäkö on ollut miellyttävä, myös sikäli että sen tyypin kanssa ei koskaan ole ollut mitään konfliktia tai mitään sellaista epämiellyttävää.

Ja joo, siitä on yli 10 vuotta kun viimeks sen olemassa olevan kaverin oon nähnyt että tokihan siitä olis vaikka voinut kehkeytyä joku prinssi, mutta en mä usko. Ei taida alitajuntakaan sitä miltä olla koska on jättänyt pelkän ulkonäön ja muuttanut sisustan, ääntä myöden, jopa silmien ilme on ihan erilainen.

Päivämäärä:   12.2.13 00:24:14

ruoste, tiedätkö sen tunteen kun ottaa mahanpohjasta? Avasin ton sun linkin ja oon varmaan ihastunut;) Tiesin mitä sieltä tulee ja monesti nähnyt samaisen setin mutta oumaigaadnoisilmät! uiuiuiui... Sä oot kyllä hyvin saanu ton geraldin upotettua mullekin ihan täysii :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 00:24:32

Misson: Jaa no sitten, mut aikamoista unelmointia, kun oot noin pitkään pitäny siitä kiinni. Ois voinu luulla, et tossa ajassa olis jo kerinny tulemaan vaikka kuinka monta uutta kohdetta mistä haaveilla ja ottaa mukaan uniin.

Päivämäärä:   12.2.13 00:27:25

ruoste... vois vähän varottaa et linkki sisältää kuvia järjettömän komeesta miehestä... ja nyt pitäis kyet men nukkumaan..?

Minski, taulukon muuttaminen tarkoitti nyt tässä tilanteessa tuon iän muuttamista (niinki mission jo arvaski) ja paikaksi satakunta, jos nyt oikeen rautalangast väännetää :p mut toi on kyl kiva ennustus, ja nyt tiiän sit kenel valittaa jos toi ei toteudu

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.2.13 00:28:59

Mission, olen kovin pahoillani. Not! XD Ai tiedänkö? Totta helevetissä tiedän tunteen, kärsin siitä juuri hetki sitten ja taidan jatkaa itseni rääkkäämistä. Hrr... Mitähän tapahtuisi jos tuo(llainen) mies marssisi vastaan kaupungilla? Saattaisin ehkä mennä vähän spagetiksi, tai tukehtua omaan kuolaani, tai pyörtyä jännityksestä, tai revetä huutamaan, tai... ... ... ... ...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.2.13 00:30:32

Sori min. Terribly sorry ;)

Päivämäärä:   12.2.13 00:30:54

Minski on sellasiikin tullut, mutta unisuhde on ja pysyy :D Se kerran ilmesty mun uneen sillon aikoinaan kun oli kissa jahtaamassa taas hiirtä tai toisinpäin, ja se itse uni oli niiiin siisti että hinguin lisää, ja koska sain sen toistumaan monta kertaa niin varmaan siitä se jäi se ulkonäkö. Itse tyyppi alko muuttumaan kyllä aika nopeesti ihan muuks, joksku mielikuvitusprinssiks. Mutta sehän toki johtuu tuo ulkonäkö siitäkin että unethan on visuaalisia, siis ainakin mulla, ja niitä kutsuakseen on pakko keskittyä siihen miltä se uni näyttää niin kovasti, että siksi se varmaan pysyy samannäköisenä kokoajan. Mun aivoissa se ulkonäkö kun tulee mieleen ei enää ees tarkota tuota kyseistä tyyppiä ollenkaan vaan uniprinssiä :D Ja tuo on kehitetty lukioaikoina, teininä siis, ja vaikken oo nähnyt alkuperästä heeboa niin tää unihemmo puolestaan on vuosien myötä vanhentunut :D

Tarviinko jo lääkitystä?

Päivämäärä:   12.2.13 00:33:09

ruoste, joo älä, tolleen vaan käppäilis vastaan ja intensiivisesti tuijottais noilla silmillään ja juuri ennen ohittamista hymyilis. En tiiä, räjähtäisin varmaan jos en olis valunut kasaksi nuudelia ja huuhtoutunut räntään...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 00:36:29

min: Joo mulle vaan sitten reklamaatiota, jos ei toi jostain kumman syystä toteudu, ni katsotaan sulle sit mies jostain. :p

Mut nyt täällä alkoi kyllä semmonen kuolaaminen, että taitaa olla tavallisten kuolevaisten aika mennä pois tieltä ja nukkumaan. Ehkä mä yritän lohduttautua ees sillä, et mulla on yhtä tummat hiukset ja kulmakarvat kuin tolla ja sit ne nauravat silmät ja hymykuopat. Jos vaikka niilläkin jonkun polvet notkahtais. :D

Hyvää yötä tytöt. ;>

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.2.13 00:36:54

Hihii. Minä kikattelen täällä kuin heikkohermoinen ja vääntelen naamaani (wow! whew! whee..), ei taida tulla nukkumisestä mitään mutta yritettävä on.

Hyvää yötä, kauniita unia ja gerardbutleria kaikille! Paitsi Minskille. Sille vaikka... evalongoriaa <3

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.2.13 00:38:23

Juu juu Minski, notkuu notkuu, jo pelkästä ajatuksesta, mutta senhän sinä jo tiesitkin ;)

Päivämäärä:   12.2.13 00:40:43

Jaapajaapa, kai se on iteki yritettävä sitten. Aika hyvässä mielentilassa, viritettynä, mä niiiiiiiin aion nähdä hyviä unia! Tilaan uniprinssin, tai geraldin, tai vaikka Minskin ni näkee senkin miltä se näyttää :D

Hyvää yötä boys and girls and geraldbutler :)

Päivämäärä:   12.2.13 07:04:01

Huomenta :) kpo - 3.8C ja lumisadetta, voisko joku heittää mut kouluun?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   12.2.13 08:48:57

Huomenta, urhoja Kuopion suunnalta viemään Min kouluun.:) Likka putos kunnolla hepan selästä eilen, ihan sairaala keikka. Mut kun on yhtä kovapäinen kun minäkin, niin ei tunnu missään.:D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   12.2.13 09:10:24

Huomenta....

Pientä lumisadetta meittin suunnilla havattavissa...auts...onneks ei sit pahemmin kessun tytölle käyny....
ite meinasin lastata kelkan kärryyn ja käydä jäällä ajelee...kattoo samalla isän ja sen kamun kans made katiskat....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   12.2.13 09:16:33

@, matikkasoppaa, nam.:)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   12.2.13 09:24:18

Kessu,liekkö jaksaa tehdä..viime viikolla tuli sitä muutamana päivänä syötyä ja koirakin sai osansa mut kyl se ainaki siitä tykkää..söis varmaan viikonkin sitä..hulluna veti kun neljänä päivänä sitä annoin :D sitä nyt alkaa pikku hiljaa riittää kun kutu alkaa lähestyy uhkaavasti mut ei viel kyl täysin kudulla oo...viimeks oli jo reiska 50 matikkaa ja nyt epäilen et satanen paukkuu helposti jo rikki.....................

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   12.2.13 09:30:36

@ juu, mää olen viimeksi matikkasoppa syönyt Routiolla, isoäidin tekemää, hän paukutta kohta jo 100 vuotta lasiin.:)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   12.2.13 09:33:31

Oho...todella kunnioitettava ikä...ite tuskin tuollaiseen ikää koskaan pääsee.....juu no kai sitä tulee pien soppa tehtyä matikasta kun sitä nyt saa ja jos laittais sit vakuumiin ja pakkaseen fileinä niin sais keväälläkin tehdä,tai no porukat laittaa ja mie sielt haen sit :D made sopppa on kyl hyvää ei voi kieltää sitä...ja kyl jos kamuille soittelee et teen soppaa niin ei moni kieltäydy tulemast syömään............

Päivämäärä:   12.2.13 10:24:10

Huomenta!
Töissä taas. Ehtihän tos muutaman tunnin olla kotona hereilläkin eilen illalla.
Tänään pitkä päivä ja seiskalta ratatreeniin...
No, ei ole pitkästi Pääsiäiseen, sit saa taas viikon keskittyä pelkästään hevosurheiluun ja työt jää kyl taakse....
Voittaispa lotos, työt ei haittaisi harrastuksia:)!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   12.2.13 10:30:34

Elä Piste muuta vihellä, olet kyl niiiiiin aktiivien hevosten kanssa, ei voi muutakun nostaa hattua korkeelle.:)

Päivämäärä:   12.2.13 10:38:21

Väsynyttä huomenta täältäkin. Meni viime yö kyllä täysin pyöriskelyks, ensin en meinannu saada unta millään, ja sit ku vihdoin ja viimein nukahdin ni heräilin vähän väliä yms. Mut kyllä sit ois nukuttanu kun kello soi. Siirsin jopa puolella tunnilla herätystä sit eteenpäinkii, mutta rakkaat kissalapseni päättivät että hyvin joudat nousta sieltä kerta kellokin soi jo, heillä kun oli niin kova nälkä että meteli oli sen mukainen kun eivät ois viikkoon mukamas saaneet ruoanmuruakaan.. Koirat on siitä kivoja et ne yleensä uskoo, kun sanotaan että hiljaa. Nuo apinat kun ei usko, vaan huuto vaan yltyy mitä enemmän yrität komentaa.

Päivämäärä:   12.2.13 10:39:22

Kiitos KESSU:)!!
Tämä "tauti" on niin syvälle juurtunut, et koukussa olen ja lopun ikääni!
No, sitä lottovoittoa odotellessa...;).
Selästä putoominen kuuluu lajin luonteeseen, ei muuta kun takas satulaan ja baanalle:)!!

Päivämäärä:   12.2.13 11:10:54

Juu eipä meinannut uni tulla täälläkään eilen millään. Mutta kun se sitten tuli niin unet oli taas sitä luokkaa että voi jessus sentään :D

Tää työviikko ei kyllä lähe käyntiin, kiinnostus -10.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   12.2.13 11:16:45

Kelkkailu ja jäälle lähtö hieman siirtyy kaiketi sit huomen jos kerkee...vaihdetaan sit tämän päivän suunnitelmia imuriin ja luuttuun ja toki hotellin varaamiseen ens kuulle...kuhan kamu nyt tulee niin sit soitellaan hotelliin ja toivon mukaan viel huoneitakin vapaana...pääsee sit reissuun muutamaks päiväks ja sitä onkin jo odotettu

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   12.2.13 12:39:56

Saitkos Mission kutsuttua jonkun niistä kolmesta unelmien miehistä uniisi?

Voi vide, kohta multa pääsee itku. Oma armas läppärini on peeceenörtin hellässä hoivassa ja sain eilen heräteltyä henkiin vanhan raadon. Unohdin, että mokoma rakkine lähtee aamuisin minuakin huonommin käyntiin. Raah! Olen jo yli tunnin ajan yrittänyt suostutella ja maanitella sitä toimimaan, uhkaillutkin, mutta eeeeeei... Ei se jaksa. Taisi ylikuumentua niistä eilisistä kuvista. Kerpele! Kännykin tökkii, takkuilee ja kettuilee. Tämä on nettiriippuvaiselle täyttä tuskaa. Saisi edes syödä suklaata, mutku ei! :(

Päivämäärä:   12.2.13 12:56:30

Täytys bussiin turvautua aamulla mut pääsin takasin päin autolla :) nyt ois muutama tunti aikaa ennen ku pitää fysioterapeutille mennä ja sit illal ois bileet. Jollen ny väärin muist niin tänään ois kalpan pelikin niin voisin men sitä kattomaan baariin :) mutta nyt teetä ja kynsien lakkaus

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   12.2.13 12:57:41

Bahama??? mii mii!!

pitkästä tukasta voi vähän kurittoman naisen laittaa aisoihin ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   12.2.13 13:10:39

Bahamalle voisi kyl häippästä.:D Ruoste, toimiihan se sun läppäris.:)

Päivämäärä:   12.2.13 13:17:07

Talvi-ihmiset taitaa ol vähemmistö :) mä en ainakaan haluis lähtee jonnekki aurinkorannal talvella kun vihdoinki on lunta ja pakkasta. Ehkä sit joskus keväällä tai syksyllä

@, ootko mihinpäin maailmaa lähös reissuun? :)

Päivämäärä:   12.2.13 13:17:48

Ruoste, tavallaan joo, oikeestaan melkein kaksi... Meni niin ufoiluks eikä kukaan näitä mun juttuja enää uskokaan kohta joten parempi varmaan jättää ihan siihen ja yrittää saada takaisin imagoa tasapainoisesta ja täysjärkisestä mimmistä :D Joka vielä vakaasti kuvittelen olevani ;)

min, siis sulla piti olla taukoa bileistä? Oumaigaad noita nuoria, käsittämätöntä... :D

Just luin tuossa mielen tsemppaamiseksi muutamaa eri fitnessblogia, tarttuiskohan niistä jotain itteenikin... Hitunenekin riittäis, nimittäin yhtä fanaattista kahelia musta ei onneks saa :D Mutta hitusella inspiraatiota ja itsekuria tekisin kyllä jo paljon... Pääsisköhän ees sinne salille pitkästä aikaa tänään!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   12.2.13 13:23:38

Sinun pitää Mission kopata Minski kainaloon, se läsnäolo toisen kanssa auttaa.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.2.13 13:26:40

Nukuin niin pitkään ja sitkeästi, etten ehtinyt edes ajatella Bahaman saaria. Yritetäänkö ystävänpäivänä uudelleen? Kaikki 14.2. treffeille pääsemättömät yksinäiset sennuloiset tervetuloa, tärskyt paratiisirannalla klo 23.00 alkaen!

Päivämäärä:   12.2.13 13:29:28

Voi ei, mä oon ystävänpäivänä bileissä, emmä kerkee nukkumaan :(

Mission, oon liian levoton ihminen pysymään neljän seinän sisäl :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.2.13 13:29:46

kessu, toi aikaisempi oli kännyllä lähetty. Tämä läppärin kautta :) Toimii se nyt kun kaksi tuntia olen sitä vokotellut. Se on selkeästi nainen... *syvä huokaus ja silmienpyörittelyä*

Mission, kaksi kolmesta? Aika hyvin! Tuliko Minski? Oliko söpö? :D

Päivämäärä:   12.2.13 13:39:06

Kessu, ei se haluu nyt ottaa mitään koppia kun on siipirikko, ei saa sitä kiusaa:D Tai siis nimenomaan saa kiusaa muttei ahdistella :p

min, oot vaan niin junnu :D :p Kyl se tosta rauhottuu ;) Mut nuorena se pitää mennäkin!

Ruoste, siis oikeesti, nyt menee viimenenkin uskottavuus mut kerrotaan nyt sitten. Viimeyönä oli sinkkumiitti! :D Minski oli aika söpö mutta jotenkin sen ulkonäkö ei muokkaantunut ollenkaan aloilleen, tosi levottomasti vaihtu kokoajan vähän eri näköseks, mutta sil oli kokoajan gerardin nenä :D:D Ei hitto, mä niin nauroin aamulla... :D Kessukin oli siellä, kessulla oli kalju, oli aika charmantti;) Jysse oli varmaankin olevinaan se yks kundi sit joka oli ihan sairaan pitkä, mutta sillä oli pitkä tukka, semmonen robertplantti :D Piste oli kans mutta se meni niin kovaa ympäriinsä, siitä kuului vaan ääni, ei paljon kerinny muuta näkee ku tosi tiukat farkut ja buutsit. Ruoste oli hukassa! Olit siellä mutta olit kokoajan hukassa ja kaikki aina välillä kysy että missä ruoste, ainoa muistikuva oli pitkä ruosteenpunainen tukka:p Sit oli pari muuta tyttöä vielä joista en teidä ketä ne edusti. Paikka oli joku outo baarin ja hotellin sekotus millasta en oo ikinä nähny, musiikki oli 70-80 -luvun rokkia, ja miehet valitteli että ei saa kaljaa baarista, pelkkää lonkeroa ja siideriä :p

Et sillee...

Päivämäärä:   12.2.13 13:45:00

Noniin, Hitlerin hiihtokoulusta selvitty elävänä. Itse asiassa ei tuntunu edes vaikealta, juttua riitti koko matkaksi, ja helppo oli siinä toisen perässä lykkiä menemään, kun se edellä menevä aurasi ladut :) Visiitti gymparkiin oli jopa pahempi kuin tuo hiihtäminen. 8km mentiin nyt, ja kuulemma ensi viikolla uudestaan. Sanoi laittavansa mut vielä lumikenkäilemäänkin joskus :o

Pyyteli myös perjantaiksi kanssaan jollekin keikalle Joensuuhun, mutta tuo on nyt vielä harkinnassa, kun en oikein viihdy humalaisten keskellä; humalaiset on minusta pelottavia.

Mission -> mie näin kanssa ihan outoja unia viime yönä, mutta ehkä on parempi, että niitäkään ei täällä levitellä. Tai yhden osan voin kertoa. Tuo mun nuorempi tamma pykäs varsan tänne talven keskelle, vaikkei se ole edes tiineenä. Sitten myöhemmässä vaiheessa juttuun liittyi mukaan yksi koko kansan hymypoika, joka kylläkin oli tuossa unessa yhden sellaisen tyypin näköinen, johon olin lievästi ihastunut tässä taannoin. Tämän jälkeen se uni muuttui todella oudoksi..

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.2.13 13:54:25

Hah Mission :D Nou hätä, et ole friikki. Mä näin syksyllä myös sinkkumiitistä unta ja kerroin siitä täälläkin, sillä kertaa oltiin laivalla eikä karkuun päässyt. Moon just tommonen, aina myöhässä, aina omilla teilläni ja liikun niin liukkaasti että vain tukka näkyy :P Aika vahvoja mielikuvia sitä täällä pyörivistä ihmisistä muodostuu kun ahkerasti lueskelee, osa taitaa jopa vastata jossain määrin todellisuutta. Oliko muuten hyvät bileet?

Päivämäärä:   12.2.13 14:00:03

Niina, aika usein jos uniin tulee joku sellanen ihana, se uni voi muuttua ihan todella superoudoksi, varmaan siks ettei tarvii kuvitellakaan saavansa siltä unelta yhtään sen enempää lämpöä :D Sillein että tikkari suusta lapselta... Mulla on kyllä nykyisin noikin unet toimineet aika kohtuuhyvin, ei heti muutu örkeiksi ne sulhot...

Ruoste, vähän häröt ne bileet oli mut hyvät :D Ainiin, melkein unohdin että oltiin aluksi koko porukka mun vanhempien luona syömässä :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   12.2.13 14:07:46

Pekkaaa...tänne.:D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.2.13 14:27:15

Mihin se kessu Pekkaa tarvitsee? Meinasitko ottaa sen mukaan Bahamalle?

Päivämäärä:   12.2.13 14:32:51

Mä voisin nyt lähtee bahamalle jonkun "Pekan" kanssa, olis ihan semmonen fiilis. Nytkin kuvittelen että tosta ovesta kävelee ihan kohta sisälle prinssi, suoraan mun työpäydän ääreen, sulkee mut suureen syliinsä ja taluttaa pois.

Vaan ei ku mun pitää hajottaa päätäni töissä eikä tääl ole mitään prinssejä vaan keskenkasvusia apinoita paimennettavana taas tänään.

Päivämäärä:   12.2.13 14:40:14

Heh, Mission on kyllä nähnyt tämänkin ihan irl unessa, vauhtia riittää, farkut on tiukat ja bootsit on nytkin töis jalassa...en mä muita kenkiä osaa pitääkään...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   12.2.13 14:43:37

Heh, Pekka on on hyvä kaveri Vihdistä.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   12.2.13 14:46:29

Ruosteelle toisinto.:D

http://www.youtube.com/watch?v=8o_ZEtISHFg

Päivämäärä:   12.2.13 16:36:38

No jo on hiljasta, missäs kaikki sinkut on?

Päivämäärä:   12.2.13 16:53:01

*viuh* Täällä! o/

Päivämäärä:   12.2.13 16:58:39

Mission, jäänee meillä kaikilla haaveeksi tuo pois vievä prinssi...:).

Päivämäärä:   12.2.13 16:59:28

Kotona ollaan! Käytiin koiran kanssa kävelyllä, ja nyt sitten syöpöttelen täällä :)

Päivämäärä:   12.2.13 17:05:58

Haha, hyvä toi ruoste, kutsusta paikalle :D

Jos ihan hetken vielä viittin tässä töissä olla, sit karkaan :p

Mitä piste, eiks semmosii muka oo? Eikä varmaan niit lottovoittojakaan, höh. Ei mitään kivaa. Pitäskö kiepahtaa valtsussa kattoo onks laskiaispullia... (nooooouuuu)

Päivämäärä:   12.2.13 17:14:18

Unelmien prinssi ei muuten löydy edes googlettamalla, kokeiltu on. Hän ei myöskään ole facebookin jäsen. Tästä voimme päätellä, että häntä ei ole olemassa. Hiisi. Täytynee tyytyä realististen haavekuvien ruhtinaaseen.

Päivämäärä:   12.2.13 17:17:55

"Täytynee tyytyä realististen haavekuvien ruhtinaaseen."

:D:D:D

Onneks täällä ei ole muita, saa nauraa ihan rauhassa ääneen;)

Eiks toi Kimi oo nyt vapaalla, sehän mens varmaan ruhtinaasta ku sil on tota massii...

Päivämäärä:   12.2.13 17:25:11

Totta. Ei se ihan mikään prinssi ole, mutta sopivan hiljainen. Tykkäisköhän se tällaisesta taviksesta? Mua ei ainakaan mitkään keskieuroopan keikarit pöllis.

EI pullaa, ei ei ei. Mä olen menossa kohta syömään ja tiedän kyllä miten siinä käy jos tiedän, että muut treeniringin typyt syövät pullaa. Siinä tulee äkkiä käytyä koko jälkiruokalista läpi ja sitten pyörin kotiin kun jalat eivät enää kanna. Onneksi puolet matkasta on alamäkeä...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   12.2.13 17:25:31

Likka kondiksessa, huh.

Päivämäärä:   12.2.13 17:26:49

Tuliko kessu murtumia vai selviskö mustelmilla?

Päivämäärä:   12.2.13 17:28:53

Jos ostan pulllaa ni en kerro ;) Ei siel valtsus mitään ole, aika fakta. Jospa kiltisti käytän koirat, syön ruisleipää rehuilla ja kinkulla kun kotiin pääsen, lepään vähä, ja raahaan luuni salille. Aamulla on vaan aikanen herätys et en kyllä tiedä, väsyttää niin perkuleesti taas.. Se on varmaan pakko se lomaviikko nyt pitää!

Päivämäärä:   12.2.13 17:31:54

Mie ainakin vetäsen vielä tänään yhen (tai kaks?) laskiaispullaa, tänään on sentään laskiaistiistai. Ja oonhan mie jo kovan duunin tehny tänään sen hiito-Hitlerin kanssa :p

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   12.2.13 17:36:22

pelkällä aivotärähdysellä, muisti sentään iskän numpan.:D

Päivämäärä:   12.2.13 17:39:38

Onneks ei Kessu mitään pahempaa, vaikka hyvä se olis tietty jos ei aivotkaan tärähtelis :)

Niina, sä ootki ansainnu! Mä en... Mutta siks kai on juhlapäiviä että sillon kaikki ansaitsee?

Saisko viel pari tekosyytä... No joo, ei niitä siel valtsussa ole että sikäli varmaan säästyn kiusaukselta ;) (kiukuissani ostan sit suklaalevyn ja syön sen kokonaan).

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   12.2.13 17:40:26

Semmosta välillä sattuu.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.2.13 17:46:21

Morjensta sinkkulaan. Täälläkin ollaan selviydytty töistä kotiin vihdoista viimein. Vai että on täällä oikein unia menty näkemään. No pistetään nyt tähän hetkeksi kuva näkyville viime juhannukselta kun olin täyttänyt 30v, niin ei tarvitse unissa yrittää muodostaa mielikuvaa. En mä nyt niin salainen agentti sentään ole. :D

Minski

Päivämäärä:   12.2.13 17:50:35

Wau Minski, ihan oikea kuva :o Hyvältä näyttää!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.