Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 173

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   11.2.13 13:52:45

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=765406&t=765406

Ehtiköhän joku muu jo?

Re: Sinkkujen topic 173

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.2.13 13:54:11

Tirli ripeä nainen.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 13:56:45

Just olin tekemässä, mut aattelin vielä kurkata ennen postausta et onks joku toinen jo laittanu, ku mäki meinasin ensin laiskotella sen verran, et ootan jonkun muun tekevän. Ruosteki on jotenkin ruosteessa tänään, kun on rokulipäivä. :p

Mut eipä nyt sit tehdä tuplia. Se taitaa toi kessun possukeskustelu ollu vähän kuuma peruna täällä. Mut ei kait tollasesta ny sentään mitään banneja jaeta vaikka täällä kyll onkin ollu vähän kummaa toi ketjujen poistelukin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.2.13 13:57:19

KESSU on ollut innokkaana tuolla possutopiikissa...sitäkö sä banneilla tarkoitit?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.2.13 14:04:37

Piste, juuh, meni topsu jo häröön.:D Mulla on myös omamielipiteet tietyistä ääriryhmistä ja niistä pidän kiinni.:)

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   11.2.13 14:09:01

Joo, mulla on tänään sellainen päivä, etten tee mitään itse. Tunnit kuluvat nälkää odotellessa ja ovea tuijotellessa, jospa se unelmien prinssi tänään tajuaisi tulla sen pizzan kanssa. Jos ei tajua, lähden lenkkipolulle sitä hakemaan.

Oikeasti keräilen täällä energia liikkeelle lähtöön. Ensin pitäisi saada vähän valoterapiaa, sen jälkeen aleterapiaa ja sitten onkin aika liittyä ykköstien liikenteen iloiseen virtaan. Illalla ehkä vähän sohvaterapiaa ja leffa. Siinähän se päivä sitten meneekin. Tähän väliin kuuluisi varmaan narista vähän siitä, miten mälsää on tehdä kaikki tämä yksin, mutta enpä jaksa sitäkään :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.2.13 14:10:11

Taisin laukoa tosiasiota mitä Afganissa tulee tapahtumaan, kun kansainväliset joukot poistuvat maasta.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 14:14:40

Vieläkös sulla on se lappunen siellä oven ulkopuolella kun tollasia haaveilet? Onkos siitä tullu jotain kommenttia, vai oliko se vaan sen aikaa, että ehdit ottaa sen kuvan tänne? :D

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   11.2.13 14:22:02

tulin iloiseks tänään aamusella kun kuulin portaikossa posteljoonin ja mietin että laittaisin oveen huijauslapun"tännekin on tilattu hesari" ja samalla hetkellä se luukku oikeasti kolahti ja hesarihan siellä :) voiskin laittaa lappusen " ylimääräiset aamulehdet tähän luukkuun kiitos"...ilon aiheet on joskus pieniä...samoin surun...

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   11.2.13 14:25:51

Onpas täällä oltu ahkeria!

Ei tullu mun ratsasteluista taas yhtään mitään :/ Prinsessa oli korkkareineen kuin bambi jäällä, joten piti taas tyytyä pellolla kahlaamiseen. Ei olis mullakaan varaa yhteenkään elukkaan, jos ei voisi kotona pitää. Vaikka ei täällä päin maata ne tallipaikat maltaita maksa, mutta jos niitä pitäisi kustantaa neljälle, niin onhan se jo aikamoinen summa. Ja vielä, kun lähimmät täysihoitopaikat ovat 40km päässä.

Joskus huonoina päivinä mietin, että laitetaan vaan kaikki konit myyntiin, mutta ei noilla varmaan kauheasti olisi kysyntää markkinoilla. Mummelille se tarkoittaisi lähtöä ikivihreille laitumille, ja varsathan nyt ei mene kaupaksi muutenkaan. Uljaalle ratsulle saattaisi ostaja löytyäkin, on kuitenkin suht. nuori, ratsukantakirjattu ja hienoja varsojakin tehnyt. Toisaalta eipä mun elämässä olis ilman noita hevosia yhtään mitään. Toki sitten voisi ehkä ilmaantua sitä muuta sisältöä elämään..? Sitten voisi muuttaa johonkin vuokrayksiöön kaupungin lähiöön, ruveta siivoojaksi tai kaupan kassaksi ja viettää illat canal plussan seurassa :p Ehkä pidän kuitenkin mieluummin nykyisen elämäni =) Vaikka olishan se kiva, jos tähän elämään saisi hevosten LISÄKSI sitä muutakin sisältöä..

Päivämäärä:   11.2.13 14:31:05

MR: Mä olin ihan varma, että minuutti mainosaikaa riittää :O On se ovessa, mutta sisäpuolella toistaiseksi. Tarttis vähän kehitellä sitä, jotta se aiheuttaisi muutakin kuin asukin maineen menettämisen. Taloyhtiön hallituksessa istuu niin hienopierua väkeä, etteivät osaa arvostaa minkäänlaista huumoria. Alkavat vielä epäillä seuralaispalvelun pyörittämisestä, punainen lyhtyhän ikkunassa jo on...

Oi no., ihana postinjakaja. Teillä oli selvästi vahva teletappinen yhteys. Jätäpä sille huomiseksi kiitoslappu luukkuun :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 14:43:35

no.: Mulle tulee jotenkin nykyään jatkuvasti lehtimainoksia. Onkohan ne taas innostuneet sen takia, kun tilasin mikrobitin. :p

Niina: No en minä ainakaan, mut ehkä joku tai jotkut muut. :D Nyt olis kyllä upean luminen keli ulkona. Harmi et on vähän plussan puolella ja sataa kuitenkin sen verran, etten tonne viitti mennä kameran kanssa heilumaan.

Mä oon vähän yrittäny tässä ymmärtää tota hevostelua, enkä oikein tiedä mitä ajatella. Aika ison osanhan ne tuntuu helposti vievän elämästä, jos vähänkin enemmän hurahtaa. Melkein se olis miehenkin oltava sit samanhenkinen, et homma toimis. Toi taitaa olla vähän sellanen oma maailmansa jota joko tajuaa tai sitten ei.

ruoste: No niin mä vähän ajattelinkin, et olis jo saanut olla aika hyvä pokeri, jos olisit sen oikeasti jättänyt siihen. Hauska idea kylläkin, mut aina pitää löytyä ne joilla loppuu huumori kesken tollasissa jutuissa.

Cityllä oli ainakin joskus ihan mielenkiintoinen sellanen deittitutka. Siinä saa laittaa puhelimen sijaintitiedon muiden näkyville ja sit näkee missä muut sinkut liikkuu kaupungilla ja pääsee juttelemaan niiden kanssa ja kattelemaan jotain kuvia yms. perustietoja. Harmi vaan ettei tollaset sovellukset oikein toimi, jos ei juuri kukaan käytä tota sovellusta. :D Mut hauska idea kyllä.

Päivämäärä:   11.2.13 14:53:59

Hevostelua ymmärtää vain, jos on harrastanut sitä. Se on kuin huume, joka koukuttaa yhä enemmän mitä enemmän sitä tehdessä kokee niitä pieniä onnistumisen hetkiä. Se on laji, jossa voi aina kehittyä eikä oppiminen lopu koskaan. Sitä voi tehdä huvikseen tai tavoitteellisesti kilpaillen.

Pisteellä on tästä vahvat mielipiteet mutta minä en tarvitsisi hevosmiestä. En tiedä, haluaisinkokaan. Pystyn rajoittamaan harrastamista ja tekemään kompromisseja, mutta mulla tulee valitettavasti aina olemaan vähän tervaa kynsien alla, heinäsilppua taskuissa ja lahkeenkäänteissä sekä haisevat, mutaiset saappaat. Sen verran täytyy heppatyttöä ymmärtää, kaikki muu on järjesteltävissä :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 15:09:00

Niinhän se epäilemättä on ja sama on tietysti monessa muussakin harrastuksessa/elämäntavassa, että sitä ymmärtää parhaiten samanlaista elämää itsekin elävät ja katsoo kieroon helpoiten ne jotka ei vois kuvitellakaan kiinnostuvansa siitä.

Tossa joku vajaa parisen vuotta sitten mulla oli vähän sutinaa heppatytön kanssa ja aika monet siitä varoitteli, ettei suhteet niiden kanssa onnistu kun hevoset vie kaiken ajan ja huomion. Ei me sitten koskaan tavattu, koska ajoitus oli vähän huono elämäntilanteiden takia, mut oon tota sen jälkeen monesti miettinyt, että mitenköhän tossa mahtaa olla perää ja millasta se olis ollut.

Kai se riippuu omasta asenteesta ja siitä kuinka paljon toi sitten keneltäkin vie aikaa. Ei mulla sillee ennakkoluuloja ole, mutta vähän kieltämättä arveluttaa toi kun ite on niin pihalla tosta hevostelun arjesta. Kai se pitäis vaan katsoa ja kokeilla ennen kuin voi tietää ja pitäähän sitä niitä omiakin juttuja olla.

Minkälainen viikko teillä on yleensä hevosten suhteen ja miten te näätte omasta näkökulmastanne sen, että siihen kuvioon tulis mukaan joku mies, joka ei tiedä hevosista juuri mitään? Miten tollasen vois saada toimimaan ja mitä se edellyttää mieheltä ja teiltä?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.2.13 15:12:17

Kauhia vipinä olis lähtee penkkoja nojailemaan, yyh tahtoo Subarun.:D

http://www.youtube.com/watch?v=rh4lxd896jY

Päivämäärä:   11.2.13 15:27:22

"Lähettäjä: ruoste
Päivämäärä: 11.2.13 14:53:59

Pisteellä on tästä vahvat mielipiteet mutta minä en tarvitsisi hevosmiestä. En tiedä, haluaisinkokaan. Pystyn rajoittamaan harrastamista ja tekemään kompromisseja, mutta mulla tulee valitettavasti aina olemaan vähän tervaa kynsien alla, heinäsilppua taskuissa ja lahkeenkäänteissä sekä haisevat, mutaiset saappaat. Sen verran täytyy heppatyttöä ymmärtää, kaikki muu on järjesteltävissä :)"

^ mulla on vähän sama. Lisäksi olen aika ennakkoluuloinen hevosmiehiä kohtaan. Ratsastavista miehistä suuri osa on homoja, ja raviukot ovat monesti maineensa veroisia, vaihtavat emäntää aina itseään puolta nuorempaan ja samaan aikaan vehtaavat vielä tallityttöjenkin kanssa. Niin sellaista en missään nimessä halua. Mulle sopisi ihan passelisti joku muukin, kunhan vaan ymmärtää, että ne hevoset on mulle tärkeitä; noistakin kolme neljästä on omia kasvatteja, ja niillä on todella paljon tunnearvoa. Normaalioloissa niiden hyvinvointi menee aika monen muun asian edelle, mutta toki, jos on hätätilanne kyseessä ja ihmisillä hätä, niin kyllä sitten hevoset jää kakkoseksi. Mutta siis jos ihan tavallisena päivänä hepalla on ähky, niin minä olen silloin kiinni tallilla, ja äijä saa etsiä eväänsä itse ;)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   11.2.13 15:29:01

M_R: Hyvä kysymys sulta tuo: "miten te näätte omasta näkökulmastanne sen, että siihen kuvioon tulis mukaan joku mies, joka ei tiedä hevosista juuri mitään? Miten tollasen vois saada toimimaan ja mitä se edellyttää mieheltä ja teiltä?"

Omalla kohdalla tuo ei ole enää kovinkaan ajankohtaista, kun hepat ei mun aikaani enää vie. Mutta kokemusta on tallinpidon ja ihmissuhteen yhdistämisestä. Käytännössä tallinpito rajoitti aika paljon yhteisiä tekemisiä siinä mielessä, että tallinpitäjän aikataulut on aika paljolti sen tallin sanelemia. Esim. ei kovin pitkiä lomamatkoja voi tehdä, ainakaan kovin usein. Eikä kauheasti jaksanut käydä missään iltamenoissa, kun tiesi, että aamutalliin on mentävä. Mutta oli mulla sellainen mies, joka ei tullessaan tiennyt hevosista juuri mitään. En koskaan olettenut, että hän olisi kovasti niistä kiinnostunutkaan, mutta itse hän halusi opetella sen verran, että osasi perus tallitöitä tehdä. Antaa ruuat, loimittaa, taluttaa hevosta yms. Joskus teki jotain korjaushommia mulle talliin yms. Asui siis minun luonani, eli sitä kautta yhteistäkin aikaa oli, vaikka tallihommat mun arkeani aika lailla säätelivätkin.

Etäsuhde ei sitten oikein toiminutkaan tallinpidon ohella.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 15:46:35

Varmaan semmosta sovittelua toi vaatii puolin ja toisin ellei molemmat ole jo entuudestaan tottuneet pyörittämään muutenkin arkeaan hevosten parissa ja niiden sanelemia aikatauluja myötäillen. Eläimet on sellaisia, ettei niitä voi laiminlyödä, vaan se pitää hoitaa ne jutut mitä asiaan kuuluu. Monet muut harrastukset on sitten vaan itseltä pois ja sikäli joustavampia, jos ei jollain kertaa pääsekään harrastamaan.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   11.2.13 15:48:30

Helou eevripaadii :) Nyt on lekurilla käyty ja kaupassa ja ruokaa tulossa, ihan törkee nälkä... Neljä ja puol hunttia hurahti lekuriin, se tekee kolmen viime kuun saldoks päälle kaks tonnia lekurikuluja, sillä yläpitäis heosen ihan kevyeen :D

Mutta ei se mitään, uutiset, tai siis epäilyt, oli tällä kertaa ihan ok, sappineste viskoosista ja sakkaa sapessa, jos se on se mikä koiran kivut aiheuttaa niin se voi olla ihan kohtuu helposti korjattavissa. Nyt kokeillaan lääkitystä. Lääkityksellä ja ruokavaliolla ja jopa lopulta leikkauksella vois hoitua tuo, melkein toivon että tämä nyt olisi se ongelma ja saadaan hoidettua!

Vitsit miten hyvän fiiliksen tekee vapaapäivä! Ihanaa että tää oli säästössä ja hyvä että pidin sen nyt, ei viikonloppu oo yhtään sama asia kun rankalla ylityöllä ansaittu vapaapäivä oikeeseen paikkaan:) Kello ei oo melkein mitään ja tossa vois päikkäritkin ottaa ja ja ja... Ja noi koiran uutiset toi positiivista mieltä myös, onpa hyvä päivä!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 16:04:09

Heh, heti tuli mieleen tosta simpsoneiden apun lausahdus, mut se tais olla tarkotuskin. :p

Aikamoinen summa jo noin lyhyen ajan sisään, mutta hyvä että alkaa vihdoin näkymään valoa tunnelin päässä. Tuli tosta parista tonnista heti mieleen hiljattain lehdissä ollut koira, jonka perheellä ei ollut varaa välttämättömään ja pelastavaan leikkaukseen. Aina nopeasti saatiin toi pari tonnia kasaan eläinten ystävien avustuksella ja leikkaus tehdään sitten kuitenkin.

Mut se on joo hyvä fiilis. Jo yksin päivä lomaa viikossa voi tehdä ihmeitä jaksamiselle. :) Täytyy kyllä lopettaa toi valvominen, et pystyy taas heräilemään vähän järkevämpään aikaan.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   11.2.13 16:05:20

voi voi...nyt joudun kyllä myöntämään, että hän aamun lehtikolahdus ei ollu mun ja postinkantajan telepatiaa :) tais muihinkin eitilaajatalouksiin tippua tän aamun lehti. mut ehkä mun toiveajattelu toimi...tiedänkin mitä toivon huomen aamulla :D

tuo aihe " harrastukset parisuhteessa" on ihan mielenkiintoinen...ja niin kovin henkilökohtainen...mä oon aikanaan heppaillu vähän työnä sekä harrastuksena ja silloin se oli ok, koska mun suhteen toinen osapuoli oli jonkun verran mukana siinä ja se oli kivaa yhteistä aikaa...tällä hetkellä...haluaisin sellaisen suhteen, jossa ollaan paljon yhdessä, tehdään yhdessä ja jaetaan aikaa...tarkoittaa siis sitä, että kummallakaan ei voisi olla sellaista paljon aikaa vievää omaa intohimoista harrastetta. jonkun mielestä itsekästä varmaankin ajatella ja toivoa näin, mutta en noita toiveita kohdista ainoastaan haavemieheeni vaan myös itseeni :) ainahan voi innostua jostain jutusta yhdessä ja silloin se on eri asia jos siihen menee paljon aikaa...mut en halua sellaista suhdetta, jossa ollaan paljon erillään...

Päivämäärä:   11.2.13 16:15:41

Varmaan suhde toimii, jos toinen harrastaa ratsastusta pari kertaaa viikossa ratsastuskoulun hevosella tai vuokrahevosella.
Siinä vaiheessa, kun tavoitteet on kisahevosten kanssa treenaamista ja kisoissa kulkemista, tilanne muuttuu.
Mulla on kokemusta!
Jos ei mies ole pätkän vertaa kiinnostunut, suhde ei kovin kauaa kestä.
Kisakaudella ei nähdä ikinä, kun toinen ei ole kiinnostunut lähtemään mukaan kisareissuille tai maailmalle, arkipäivisin nähdään nukkumaan mennessä. No, viikonloppuisin ehkä talvella vähän enemmän, kesällä ei senkään vertaa.
Viime keväänä tutustuin mieheen, joka ei tiennyt hevosista mitään eikä ollut niistä kiinnostunut. Kävi muutaman kerran tallilla ja mielenkiinto lopahti siihen, kun en ehtinyt joka käänteessä huomioimaan ja neuvomaan, miten voisi olla avuksi ja mukana.
Yritti kyllä alkuun, mutta kun ei ole kiinnostusta, ei itseään voi pakottaa. Sen sanoikin, ettei ymmärrä hevoshommista mitään eikä kuulemma mun puheestakaan niiltä osin, kun puhuin hevosista ja ratsastuksesta ja muusta aiheeseen liittyvästä.
Meidän välissä oli kaiken muun lisäksi siis "kielimuuri".
Alkuun yritin kärsivällisesti suomentaa joka sanan, mutta en loputtomiin jaksanut enkä ehtinytkään.
Tilanne oli aivan sama, kuin jos minut olisi viety johonkin autoharrastajan verstaaseen ja alettu selittää asioita termeillä, joista en älyä yhtään mitään.
Puolessa tunnissa olisin hyytynyt ja häipynyt koko pajasta.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.2.13 16:32:34

Ihankun leidit antaisi Minskille nenusille.:D Liian pitkää sävellystä, pienempi riittää.:)

Päivämäärä:   11.2.13 16:34:06

Minski, se oli just nimenomaan se, Apu :)

No onneks noistakin summista tulee ja on tullut osa takasin vakuutuksesta. Omavastuut menee ja sitten osuudet jotka menee vakuutuskauden korvaussumman ylitse. Että nyt saa toivoa ettei ennen heinäkuuta tulis mitään kun on molemmilla vakuutukset siihen asti täys... Mutta ei se mitään, on tosiaankin valoa tunnelin päässä ja jos nuo ovat molemmat toipumiskurssilla nyt niin meikäläinen on pelkkää aurinkoa loppuvuoden :D Se vaikuttaa niin paljon, ne on kuitenkin tavallaan tää mun kotona oleva "perhe", jos ne on kipeitä niin se huoli ja stressi on iso kun ei sitä paljon karkuun pääse.

Noi heppahommat on tosi erilaisia kaikki, heppatyttö voi olla sidottu hevosiin kolme tuntia kerran viikossa, tai sillä voi olla aikaa muulle kuin hevosille kolme tuntia yhteensä viikossa... Itellä on oma hevonen ja parisuhde toiminut aina tosi hyvin, kun en ole kilpaillut, eli pystyn kompromissaamaan paljon. Mulla on myös diilejä aina toisten hevostenomistajien kanssa että hoidetaan ristiin, eli pari vapaapäivää saa sillä että toinen hoitaa omansa lisäksi myös mun hevosen, sitten taas ite voi korvata sen niin että parina päivänä on sitten pidempään ja hoitaa sen toisen hevosen oman ohella. Joka päivä ei tarvi ees olla viittä tuntia tallilla, selviää sieltä puolessatoista tunnissa plus matkat aina välillä. Oikeastaan nyt kun ei ole omi hevosia vaan koiria niin nää koirat sitoo paljon enemmän, mutta vievät yhteensä taas aikaa vähemmän. Plus että kun lenkille voi aina tulla mukaan, ja toivoisinkin joskus löytäväni sellaisen joka edes välillä lähtee mielellään mukaan.

Joskus vielä ostan kyllä sen hevosenkin, tarviin vaan sen hyvän miehen joka viitsii sitten ehkä hieman satsata koiriin sitten, eli silloin tällöin vaikka lenkittää ne jotta voin olla tallilla pidempään, ja puolestaan sitten minun hevoseni tulee olemaan sellainen että saan sitä tallivapaata tarpeeseen koska sen voi joku muukin välillä liikuttaa ja hoitaa. Itseasiassa se tulee olemaan sellainen että oikein innostunut hevosmiesehdokas voi kiivetä halutessaan kyytiinkin:D

Ihmiset kykenevät kyllä sovittamaan yhteen vaativan työn, perheen, lapset, koirat, lomamatkat ja hevosetkin, en ymmärrä miten mutta taikonevat vuorokausiinsa lisää tunteja :D Mahdollista se silti on. Mutta siinä kohtaa kun harrastus on enempi elämäntapa, kisoineen, kunnianhimoineen jne, vaaditaan siltä toiselta puoliskolta kyllä ihan hurjasti sopeutumista.

Päivämäärä:   11.2.13 16:36:05

Huiii miten paljon tekstiä ootte taas tuottaneet! Nyt ei ehdi lukea, on niin kamala nälkä päällänsä, että pitää ruveta laittamaan sapuskaa. Mutta kyllä oli koiralla kivaa, kun sai taas juosta irti. Eikä tarvinnu tulla kotiin "tyhjin käsin" =D http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151422778014586&l=7393cd83af

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   11.2.13 16:39:57

niinpä mission :) pitää vaan kahden toisilleen sopivan kohdata niin asiat saadaan loksahtamaan...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 16:53:42

KESSU.: Haha, ai kuinka niin? :D Ihan asiallisestihan tässä on tullut näkemyksiä asiasta. Toi nyt on vaan sellanen asia mitä on tässä taas vähän niin kuin väistämättäkin tullut mietiskeltyä, niin nakkasin kissan tänne asiantuntijoiden pöydälle. :p

Mission: Toi on varmaan isoin tekijä tossa, niin kuin kaikessa muussakin, et kuinka paljon siihen menee aikaa ja miten tosta sitten voi joustaa. Olis tossa miehenkin varmaan hyvä edes vähän yrittää ymmärtää ja ottaa selvää millainen toi naisen maailma on, kun se kerran on osa kumppanin elämää ja koskettaa väistämättä miestäkin. Kyllä mä ainakin haluaisin tai siis ainakin voisin kuvitella haluavani. Oon kuitenkin maalta kotoisin, niin en ole mikään täysverinen city ihminen, jota ei saa kirveelläkään maalle. =)

Nii joo vakuutukset on varmaan aika kova sana noissa jutuissa. Mä oonkin tässä laskeskellu, että aika hyvää tiliä saa jo tehdä säännöllisesti, että pystyy selviämään kaikista kustannuksista, jos useesti pitää käydä eläinlääkärissäkin.

Päivämäärä:   11.2.13 17:09:55

No sekin toki toimii jos miehellä on joku oma aikaavievä intohimo, kyllähän se varmaan rassaa enemmän sellaista joka vaan kotona istuu odottamassa ruuan jäähtymistä ja aina myöhässä olevaa hevostyttöä :p Niin joo muuten tosiaan, kyllä munkin ruokailuajat on edelleen vasta 22-23 aikaan illalla, päivällä vaan välipalaa, peruja hevosajoilta ;)

Kyllä se itellä on puhtaasti raha miksi noi hevoset on jäänyt. Tonnihan siihen yhteen menee kuussa täällä pk-seudulla. Jos tallipaikka on 600€ niin siihen päälle kengitykset, valmennukset, bensat, lisäruuat, jakaa pakolliset ell-kulut ja vakuutukset ja varusteiden korvaamiset uusilla silloin tällöin, ihan perus harrastehevonen lohkaisee sen tonnin ihan helposti. Ja kun kuitenkin sen verran on itellä tota taitoa niin ei yhtään kiinnosta enää mennä mihinkään ratsastuskouluun tai jotain eksravuria kouluttamaan niin on nyt jäänyt koko touhu. Ei se ikinä veristä lähde, joskus vielä...;)

Koirien piti olla halvempia :D Mutta täähän on nyt täysin absurdi tää tilanne että molemmat päättää hajota yhtaikaa, ei tällasta normaalisti oo sentään... Aina varsinainen sairaus on kuitenkin tän yhden mahaongelma, ja kaikki muu mitä näillä on on siten paskaa tuuria, teloneet itseään. Onneksi, sillä on niitä tosiaan sellaisia koiriakin joilla on paljon sairauksia joihin menee rahaakin. Omalla kohdalla nyt toivoisin vähän seesteisempää jaksoa pitkästä aikaa näiden kanssa, muuten saa kohta vaihtaa duunia semmoseen mistä saa enempi rahaa :D

Päivämäärä:   11.2.13 17:11:33

Aina= ainoa...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.2.13 17:28:16

Illan sininenhetki alkaa tulla, kaunista kun hämärtää.:)

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   11.2.13 17:34:01

taivas on tuommoinen vaaleanliila...nätti...

Päivämäärä:   11.2.13 17:36:43

Ja täällä on jo ihan pimmeetä!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 17:41:15

Mission: Niinpä, se on sitä yhteensopivuutta sekin. Aika mielenkiintoiset ruokailuajat sulla kyllä. Mikäs siinä sitten on, ettet nyt voi syödä päivällä, jos ei sulla oo hevosiakaan? Eiks se olis kuitenkin helpompaa ja varmaan silloin olis paremmin nälkäkin.

Ihan pimeetä on täälläkin jo ja mä juutuin tossa lueskelemaan naisten dettiprofiileja. Ei noissa kyll oo suurimmassa osassa mitään järkeä. Niin vähän tietoa, et miten tollasen perusteella vois kenestäkään tietää minkälainen ihminen siellä takana on. Just joku muutama hassu lause kliseitä tai epäolennaista jaarittelua ja sitten lopussa "ota yhteyttä jos kiinnostuit". Siis häh, kiinnostuit minkä perusteella. :D

Päivämäärä:   11.2.13 17:42:55

Ainiin, päivän horoskooppi: "Härkä 20.4. - 20.5. Hassunkuriset yhteensattumat kuljettavat sinua kohti uusia tuulia. Voit olla tyytyväinen elämääsi, sillä sinua potkii onni tavalla jos toisellakin. "

Tänään olen kyllä ollut aika tyytyväinen elämääni, mutta toivottavasti potkii joku muu kuin tuo meidän Onni =D (Ne mun pojat on siis nimeltään Onni ja Toivo). Ja hassunkuriseksi voi kai laskea sen, että olen menossa huomenna hiihtämään...

Päivämäärä:   11.2.13 17:52:50

"Lähettäjä: Minority_Report
Päivämäärä: 11.2.13 17:41:15

Ihan pimeetä on täälläkin jo ja mä juutuin tossa lueskelemaan naisten dettiprofiileja. Ei noissa kyll oo suurimmassa osassa mitään järkeä. Niin vähän tietoa, et miten tollasen perusteella vois kenestäkään tietää minkälainen ihminen siellä takana on. Just joku muutama hassu lause kliseitä tai epäolennaista jaarittelua ja sitten lopussa "ota yhteyttä jos kiinnostuit". Siis häh, kiinnostuit minkä perusteella. :D"

^ Joo, vähän sama, kun tänään mua klikkas siellä Are You Interestedissä joku intialainen, ja mie nyt käyn yleensä kattomassa ne profiilit sitten. Niin jo tuli kohta viestiä, että "Hey.... Been to my profile??? Didnt like it????" Ja ihan näin paljon "tietoa" sieltä profiilista löytyi kiinnostusta herättämään: ":( :( :( No One Visits Here :( :( :( Hi, In case you like a dark skin man with decent sense of humour, then you are at the right profile. :) By the way I am not a premium member and hence cannot read any message... read from right to left. moc.oohay@rrezama Or you can spot me on the popular book with CITSEJAM YLURT." Joo, kiitos ei.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 17:59:35

Joo vähän luulis edes panostavan, jos kerran oikeasti seuraa tuolta etsii. Mut ilmeisesti siitäkin on liikaa vaivaa ja odotetaan vaan, että kaikki profiilia klikkaavat ja vähänkin kiinnostuneet pistää viestiä ihan vaan kokeillakseen onneaan. Ei kai tollasiin vastaa kuin joku todella epätoivoinen tai sitten just joku muuten vaan tylsistynyt, joka ei vaan keksi parempaakaan kohdetta. Aika kummallista, mut ilmeisesti mullakin on tänään vähän tylsää, kun noita kuitenkin lueskelen ja tiirailen vähän miten toiset etsii seuraa ja minkälaisia miehiä on kiikarissa. Väsyttää.

Päivämäärä:   11.2.13 17:59:53

Minski, emmä osaa enää, perheessäkin syötiin illalla ysiltä ruokaa kun kaikki oli jossain aina siihen asti, ei ollu mitään järkeä tehä ruokaa aikasemmin :D Kunnon välipalat vaan kehiin. Nykyään sit taas ei viitti syödä heti duunista tullessa ku meen lenkille. Tai jotain, mukamas... Todellisuudessa mä kyllä teen kovimmat treenit lenkin tai salin muodossa vast ysin jälkeen niin kylhän sen ruuan vois syödäki kuuden aikaan. Sit taas se kyllä väsyttää... Arkena mä en kyllä useinkaan ees tee mitään varsinaista ruokaa kun syön töissä kunnon lounaan, teen jotain leipia tai kanamunia tai jotain sit illal himas.

Mitäs sä niitä deittiprofiileja nyt innostuit selailemaan kun sun piti sitä siipeä parannella :D Ja mitä on epäoleelliset jaarittelut? En oo koskaan lukenu yhtäkään naisen deittiprofiilia, ellei sitten joku kaveri oo linkittänyt jotain hupaisaa versiota luettavaks tai jotain... :D

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   11.2.13 18:00:41

Mulla on niin hirvee nälkä et näköä haittaa ja hypein vähän näitä tekstejä mut ainakin toi tallivuokra kiinnitti huomion :D
Mä maksoin heppani täyshoidosta 250e/kk, oi ihana maaseutu... :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.2.13 18:05:26

Loistohomma Mission, toivottavasti pääsette turren kanssa noin vähällä eikä uusia taloudellisia katastrofeja tule ihan vähään aikaan! :)

M_R: "...aika monet siitä varoitteli, ettei suhteet niiden kanssa onnistu kun hevoset vie kaiken ajan ja huomion. Ei me sitten koskaan tavattu, koska ajoitus oli vähän huono elämäntilanteiden takia, mut oon tota sen jälkeen monesti miettinyt, että mitenköhän tossa mahtaa olla perää ja millasta se olis ollut.

Kai se riippuu omasta asenteesta ja siitä kuinka paljon toi sitten keneltäkin vie aikaa. "
No siitäpä juuri, asenteesta, ja tietenkin joustokyvystä, eli siitä paljonko kukin on valmis tekemään niitä kompromisseja. Jos olet kyennyt etäsuhteeseen, kykynet kyllä suhteeseen heppatytön kanssa :) Perus heppatyttö pystyy kyllä vaikuttamaan hommiensa määrään, ellei nyt työkseen tee niitä. Mulla meni monta vuotta niin, että päivätöiden jälkeen vietin monta tuntia tallilla joka päivä, ratsastin useamman hevosen päivässä ja viikonloppuisin oltiin kesäisin kisoissa tai treenattiin kotona. Se oli kivaa enkä tiennyt paremmasta, joten vapaa-ajan puute ei harmittanut ollenkaan. Jossain vaiheessa tajusin, että kaikilla muilla on oikeakin elämä ja päätin vaihtaa suunnitelmaa. Ei niihin suunnitelmiin siinäkään vaiheessa ihmissuhde kuulunut, kun en osannut sellaista kaivata.

Opiskelujen aloittamisen jälkeen kuvio on vähän muuttunut. Puolet viikosta yritän keskittyä opintoihin, puolet töihin ja hevosteluun. Heppahommien määrä vaihtelee, välillä ratsastettavia on kolmesta viiteen päivässä, välillä vain yksi, tallihommia pari kertaa viikossa. Sanon lähes aina "kyllä" jos apua pyydetään, koska mulla on aikaa eikä kotona ole ketään odottamassa, mutta olen tähän mennessä oppinut myös sanomaan "ei" tarpeen vaatiessa. Hommia riittäisi niin paljon kuin ehdin ja jaksan tehdä, mutta pakko ei ole tehdä juuri mitään. Oma hevonen rajoitti tietenkin elämää, vaikka olikin täysihoidossa. Pystyin silti lähtemään ulkomaille ja olemaan viikonloppuja poissa. Sairas eläin onkin sitten oma lukunsa, parhammillaan olen käynyt tallilla kuukauden ajan kahdesti päivässä hoitamassa kaakin kuppaista kinttua. Jos niin ikävästi pääsisi käymään, että löytäisin jonkun, pystyisin kyllä vähentämään hevostelua. No problem. Kokonaan en kuitenkaan suostuisi lopettamaan, sillä hevostelu on ollut kaikista rakkain harrastukseni, henkireikäni ja osittain myös elättänyt minut.

"...miten te näätte omasta näkökulmastanne sen, että siihen kuvioon tulis mukaan joku mies, joka ei tiedä hevosista juuri mitään?"
Jos mies tahtoisi oppia hevosista jotain, super, mutta pakko ei ole. Voisin opettaa hoitamaan ja käsittelemään hevosia, ratsastamaan, ottaisin mukaan metsälenkille, pyytäisin messiin kisoihin tarjoilemaan rauhoittavia ja energiajuomaa... Meillä on tallilla kiva porukka ja seura järjestää aktiivisesti kisoja ja muita tapahtumia. Mukaan mahtuu myös ei-hevosihmisiä. Jos miehen asenne olisi sellainen, että hevoset ovat ällöttäviä, typeriä ja turhia otuksia, en jaksaisi tyyppiä katsella. Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta, fine, mutta toisen harrastuksia on turha yrittää rajoittaa ja kritisoida. En itsekään olisi pahoillani, jos miehellä olisi paljon aikaa ja energiaa vievä harrastus, johon hän suhtautuisi intohimoisesti (kunhan se ei olisi alusvaatekatalogien kerääminen tai kotiporno). Päinvastoin, pysyispähän tyyppi poissa pahanteosta ;) Tahtoisin kuitenkin edes joskus tuntea olevani tärkeämpi kuin esmes peltoauto. Kukapa ei?

Ihana kuva Niina, on siinä turrella vähän lisäpainoa matkassa :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.2.13 18:16:59

Hei, kyllä mäkin käyn lueskelemassa miesten deittiprofiileja, ihan uteliaisuudesta, vaikka mullakaan ei ole aikomustakaan (kai...) ottaa yhteenkään yhteyttä. Sitä on täälläkin mietitty, miten vaikeaa kuvaavan, muttei liikaa paljastavan ja ennen kaikkea kiinnostusta herättävän profiilin luominen voi olla. Itse varmaan yrittäisin huumorityylillä jos (siis korostan; JOS) päädyn oman ilmon jossain vaiheessa laatimaan. En muuta tyyliä osaisikaan :P

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.2.13 18:24:25

"Niin vähän tietoa, et miten tollasen perusteella vois kenestäkään tietää minkälainen ihminen siellä takana on. Just joku muutama hassu lause kliseitä tai epäolennaista jaarittelua ja sitten lopussa "ota yhteyttä jos kiinnostuit". Siis häh, kiinnostuit minkä perusteella. :D"

Samaa ilmiötä olen ihmetellyt. Joku saattaa tietenkin kiinnostua ihmisestä pelkkien kuvien, työn tai elämäntyylin perusteella, mutta muhun tekevät kyllä sanat suurimman vaikutuksen. Kaikki eivät ole verbaalisesti lahjakkaita, mutta jos nettideittileikkiin ryhtyy, täytyy edes yrittää kertoa itsestään jotain. Itse kiinnostuisin ihmisestä, joka onnistuu esittelytekstin perusteella luomaan itsestään älykkään, huumorintajuisen ja miellyttävän kuvan.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 18:30:36

Mission: Nii ei kait siinä mitään. Kuulostaa vaan aika erikoiselta. :p Kyll mä ainakin yleensä töissä syön lounaan, mikä on samalla vähän niin kuin päivällinen, jos nyt ei oo jotakin semmosta mikä ei mulle oikein maistu. Harvemmin sellaista kuitenkaan on.

Niin ja siis ihan mielenkiinnosta niitä selailen, en mä sieltä mitään ole etsimässä. Mä vaan tykkään analysoida noita ja katsella millasiin asioihin naiset kiinnittää huomiota ja mitä kukakin haluaa kertoa itsestään. Mut mitähän mä nyt tähän heittäisin esimerkiksi. Vaikkapa toi ilojen ja surujen jakaminen. Musiikkimaku laidasta laitaan. Turhista jaaritteiluista "kokeillaanpa nyt tätäkin, kun ei baareista löydy mitään" tai "ystäviä ei ole koskaan liikaa". Sit toi "ota yhteyttä jos kiinnostuit, kerron mielelläni lisää". Noista sais aika pitkän listan ja jos ei profiilissa lue juuri muuta kuin tollasia juttuja jos niitäkään, niin aika köyhäksihän se jää.

Eli tollasia persoonattomia ja ihan ympäripyöreitä juttuja, jotka ei loppujen lopuksi kerro naisesta oikein mitään tai erota mitenkään sadoista muista profiileista. Ei mitään persoonallisuutta ja niin lyhyitä esittelyitä, ettei niistä saa mistään kohtaa kiinni. Vähän jotenkin tulee sellanen vaikutelma, ettei noi oo edes tosissaan etsimässä mitään. Kunhan uteliaisuuttaan katsovat minkälaiset miehet ottaa yhteyttä ja pönkittelevät itsetuntoaan. Tai sitten ajatellaan, että ihan sama mitä tähän kirjottaa, kun miehet ottaa kuitenkin yhteyttä kunhan pistän vaan kuvan ja valkkaan sitten niistä parhaat päältä.

ruoste: Oho, sultahan tuli oikein kunnon romaani. Tota lueskellessani tuli vaan nyökyteltyä aika paljon. Vaikea tohonkaan on mitään hirveän yleispäteviä juttuja sanoa, kun sitä voi harrastaa kaikenlaista niin monella tapaa ja mikä nyt sitten kenelläkin on suhtautuminen tohon asiaan. Toiset on aika ehdottomia ja toiset taas mukautuvaisempia.

Kai sitä jokainen vähän enemmän saisi aikaan, kunhan edes yhden päivän käyttäisi ton miettimiseen mitä sinne kirjottaa ja miksi. Kuitenkin onhan toi aika isoa asia elämässä, niin miksei siihen nää tarpeelliseksi panostaa.

Hauska kyllä toi Niinan kuva. :D

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   11.2.13 18:32:07

Ihania lumipalloja Niinan koira täynnä :D

Nyt on maha täynnä ruokaa ja jaksaa keskittyäkin.
Mullakin oli vain harraste/puskahevonen ja oli aika helppoa sovittaa se "muuhun elämään". Etenkin parisuhteeseen, mutta se johtuikin siitä että olimme kaukosuhteessa. Silloin en halunnut viettää tietenkään koko aikaa tallilla joten hevosella oli yleensä viikonloput vapaata tai sitten kevyttä liikuntaa, mutta en kyllä uhrannut kahta tuntia päivässä kauempaa sillon hevosen hoitoon. Kivittäkää ;)

Itse en osaa sanoa että tuleeko mulle vielä hevosta. Tällä hetkellä ei, mutta eikai sitä kukaan koskaan voi varmaks tietää. Hevosen varusteet kuitenkin myyn eteenpäin, en jätä nurkkiin pyörimään siltä varalta että JOS joskus vielä on hevonen.

Mullakin oli yllättävän pian eron jälkeen niin että kävin kyllä uteliaisuudesta selailemassa deittiprofiileja, lähinnä et mitä ois tarjolla. Silti ei ollut aikomustakaan ottaa yhteyttä vaikka kivojakin profiileja löytyi.

Koskas muut ovat tehneet viimeksi lumienkeleitä? Innostuin tekemään tänään metsälenkillä :D Ei sitä tietenkään enkeliksi tunnistanut kun koira pilasi sen heti. Mutta siinä on jotain tosi kivaa, oli lapsi tai aikuinen.... :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.2.13 18:39:13

pauke, teen kyllä joka talvi lumienkeleitä. Koskematon, pehmeä pakkaslumi on jotain aivan vastustamatonta :) Nyt on vähän turhan märkää :(

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   11.2.13 18:52:56

Hirveenä tullu taas juttuu tänne :O

Mää teen joskus älästi lumienkeleitä tonne takapihalle :D Selvennetään nyt kuitenniin sen verran ettei tuu ihan pervon mainetta, et saunasta painelen hankeen vilvoittelemaan.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   11.2.13 19:08:42

Edelliseen liittyen http://youtu.be/AFqLqFEniVQ :D

Päivämäärä:   11.2.13 19:24:20

Helou sinkkulaan!
Työpäivä takana, koirat käytetty pikapissalla ja kiljuva nälkä!!
Jotakin nopeeta kurkusta alas ja oleen. Hepoilla lepopäivä viikonlopun rääkin jälkeen, tarhapäivä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.2.13 19:26:01

Kato kyläpervo :) Hauska biisi. Eipä muuten ole soinut aikoihin, paitsi osa kertsistä mun päässä: mä oon ihan nakuna, niinku hakuna matata ei tätä voi lakata...

Moon varmaan ihan karsea nössö, mutta en osaa olla edes böndellä eevan asussa, se ei kertakaikkiaan luonnistu! Mun tuurilla ikkunan taakse paukahtaa paskakuski tai naapuri, tai sitten mökkiläiset ovat juuri päättäneet kaivaa kiikarit esiin, tai männyssä asuu tirkistelyä harrastava oravaperhe, tai tai tai... Eikä talvella kyllä tekis mielikään pyllähtää vapaaehtoisesti hankeen, hrrr!

Mistä se muuten kertoo, jos hyräilee tai ajattelee jotain biisiä, laittaa radion päälle ja se sama biisi soi juuri silloin sillä kanavalla ja vieläpä se sama kohta, jota juuri rallatteli? Kudennesta aistista, herkästä naisen vaistosta vai siitä, että on kuunnellut liikaa suppeita soittolistoja pyörittäviä kanavia?

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   11.2.13 19:27:12

Hellou, nyt saa sitte hetken istuu junassa... no koht ollaan tampereel

Mä tein tänään yhen lumienkelin kun olin koirii lenkittääs, nuorempi koira päätti kylläkin tul "auttamaan" :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   11.2.13 19:45:14

Kumpaas suuntaan se min on matkalla, ylös vai alas?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   11.2.13 19:48:50

Lumen pöllyyttämistä ja pientä rallia suoritettu ilta tuimaan pitkin poikin mettä teitä ja peltoja...jospa viel tiskailis illan kulues ja muutenkin hieman ojentelis paikkoja...tekis ruokaa kun ei viel lämmint ruokaa tänään oo kerenny ees syyä....
Hiusväri sit teki kunnon ihottomun otsaan,kaulaan ja niskaan ja päänahka on tulessa vielkin vaik torstaina värjäsin..mut jospa se kun jaksaa rasvata niin alkais luovuttaa ja paranee.....

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   11.2.13 19:56:27

Maanantaista sitten kuitenkin selvitty melko vähillä henkisillä vaurioilla. Olipahan pitkä päivä. Nyt on päivän duunit pulkassa, lumityöt tökitty ja enää tarttee odotella, että läski tummuu uunissa syömäkelpoiseksi. Onneksi huomiselle on kivaa lenkkiseuraa tiedossa, niin jaksaa työpäivän jo ihan sen voimalla. :) Jotenkin kyllä vissiin aistittavissa hienoista väsymystä duuniin ja sen vaatimuksiin, mutta niin kai kaikilla joskus.

Osui ja upposi kyllä toi nettideittiprofiilien ruotiminen. :D Josko niillä kaikilla muillakin huonoa profiilia pitävillä on sama syy kuin mulla: kaverin kanssa pienessä hiprakassa väännettiin muka-hauska profiili, joka on sitten vaan jäänyt poistamatta... Mutta toisaalta, onpahan tullut saatua monet hyvät naurut saamistamme viesteistä, vaikka kovin ilkeäähän se on. :)

Päivämäärä:   11.2.13 20:02:45

Jysse, ylös oon matkalla, kohti kalakukkolandiaa :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 20:10:17

Panda: No joo kyllähän ton jo melkein arvaa, et jotain tollasta siellä taustalla täytyy silloin olla, jos ei profiilissa ole mitään selkeetä ja järkevää tarttumapintaa. Tossa mielessä maksulliset sivustot on varmaan parempia, koska siellä on kuitenkin luultavasti sellaisia, jotka ottaa homman vähän erilaisella asenteella, kun se maksaakin jotain.

Sen verran noita paikallisia naisia katselin, että siellähän oli edelleen ihan samoja naamoja kuin mitä joskus useampi vuos sitten, kun viimeksi tonne kurkkasin. Mitä en kyllä yhtään ihmettelekään, kun ne profiilit lukaisin uudemman kerran. Olin aika yllättynyt, etten löytänyt kuin ehkä joka viidennestä profiilista sellaista otetta, että tässä nyt tosiaankin joku etsii seuraa ja on sentään vähän miettinytkin mitä tähän oikein kirjottaisi.

Päivämäärä:   11.2.13 20:10:42

Iiks! Tuli viestiä siltä huomiselta hiihtokaverilta: "Hitlerin hiihtokoulu starttaa huomenna klo 11! Mottona sweat is fat crying, joten asuna esim kerrasto ja ulkoilupuku, joka ei hikeä säikähdä. Varaa ainakin pari tuntia aikaa ja tuhdisti energiaa! (Jos kuntoilet reippaasti, tiedossa myös palkintoa :)"

Että jos ei mua näy huomenna illalla, niin olen tuupertunut ladulle :o

Päivämäärä:   11.2.13 20:12:46

Olipas teillä puisevat jutut, piti mennä nukkumaan :D Ei vaan, jutut oli hyvät mutta tää vietti vapaapäivää niin kun kert silmä luppas ni vähä päikkärii sit kehiin vaan:p Ja mitkä päikkärit! Mun Prinssi oli siel!!! Oioioioi... Tekis niiiiiiin mieli mennä takas nukkuu.... Saiskohan kyseisen unen yöks kanssa :)

Mikä siinä on että mun kone ei halua millään avata noita Jyssen linkkejä, se yrittää säästää mua niiltä? Kestin kokonaiset 15 sek tällä kertaa :p

Tää ei kykene ottaa hirveesti kantaa profiileihin kun ei oikeen oo kokemusta. Tai oon toki selannu ja onhan osa niistä kökköjä, ja yhtenä kesänä naurettiin kaverin kans ihan kuollaksemme kököimpiä profiileja seoikeassa, oli hauskaa :D Ei sais... Mut camoon, nauru pidentää ikää;)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   11.2.13 20:13:22

Jaa että kyläpervo :D No en määkään ny mikään nudisti oo, mut ei toi alastomuus nyt niin iso juttu oo. Tääl korvessa ei oo pelkoo et joku näkis tai jos näkee niin so what :) Tuntuu ylättävän hyvälle toi hangessa pyörähtäminen tai siis tuntuu sit ku pääsee takas saunaan.

Asiasta kolmanteen. Tuli tost saunasta hankeen hilpasusta mieleen, kun oli palttiarallaa 15:sta vanha ja piti päästä serkun kanssa saunasta järveen uimaan. No ei hän se serkun vanhempien talo minkään järven rannalla ollu. Hypättiin sit serkun kanssa mopojen selkään ja karautettiin järvelle uimaan :D Hikihän siin kerkes kuivuu, mut päästiin "suoraan" saunasta uimaan.

Päivämäärä:   11.2.13 20:17:47

Mä oon oikeen vilauttelija :D Tästä näkee varmaan viidestäkymmenestä asunnosta suoraan mun kämppään ja tie tossa ihan vieressä, maantasa, sit joskus kiroan tossa valot päällä ulkona pimeetä ja verhot auki että hitto, vaatteet ois tuolla "makkarin" puolella. Emmä mitään pyyhettä jaksa kieputtaa, kirmaan kato niin kovaa ettei kukaan nää yksityiskohtia mukamas :D Sit verhot kii ja pukemaan:p

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   11.2.13 20:18:57

min jaa että kuopijoon käyp tie...

Sullahan Missi olikin niin mahtipontinen maku ;)
No avaisko se sun konees tällasen http://youtu.be/_2ijhbqhL3w

Päivämäärä:   11.2.13 20:25:51

Oi vitsi! Joo Jysse, toi aukes ihan supernopeesti! :D Mulla on siis joku suodatin asennettu tähän :p Tossa se nyt soi ja tulee muistoja mieleen, inaha:)

Päivämäärä:   11.2.13 20:26:42

No bannattiinko KESSU??

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.2.13 20:28:26

Ihanan julma kaveri sulla Niina! Taitaa olla parasta jättää ne farkut himaan tai sulla on lenkin jälkeen ahteri ruvella... Mene mieluummin vaikka ratsastustrikoissa :)

Tarttis varmaan munkin lähteä itkettämään läskiä, mutta kaupan kautta. Lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon, etten tuo kotiin mitään nannaa tai epäterveellistä! Porkkanoita, piimää ja piparminttuteetä korkeintaan. Mites meidän pyöreäperäisten pimujen treeniviikko muuten on lähtenyt käyntiin? Mä aloitin täyttämällä loppuviikon kalenterin hopiloikkakurssilla ja vakiratsujen treeneillä. Alkuviikko menee varmaan lenkkipolulla koirankusettajia bongaillen ja mahdollisimman sievästi irvistellen.

Lähettäjä: Karo 
Päivämäärä:   11.2.13 20:31:28

Teillä on ollu taas niin hirveesti asiaa tänään, et mun täytyy tehdä varmaan iltapalaa kohta ja ruveta lueskelemaan ihan ajatuksella noita romaaneja :)

Ja mitä äkkiseltään puheenaiheita silmäilin, ni hirveestihän mul ois kannanottoja ja sanottavaa kaikkeen, mut en mä jaksa täl puhilla näpyttää, ni ehkä joku toinen kaunis päivä jos ja kun jaksan tietokoneen herätellä henkiin.

Mä ihan innostuin äskön kuntoilemaan kotona, kun uimahallille ja/tai salille lähtö ei houkuttanu ei sit yhtään. Näköjään sitä laiskistuu (ja kunto rapistuu) aika äkkiä kun ei oo mitään kuukausi- tai vuosikorttia mihinkään, sitä kun ei lähe joka kuukausi sitä rahaa suoraan tililtä, tulee helpommin jäätyä sohvalle löhöämään. Mut kyllä mun tuota lihaskuntoa pitäs vaan jaksaa tehdä säännöllisesti, et kestäis selkä edes muutaman vuoden vielä kasassa.

Nyt on vähän sellanen olo et huomenna ja ylihuomenna tietää taas tehneensä jotain, mut kyl siitä vaan jotain ihmeellistä iloa aina saa, kun itteensä rääkkää sen verran et voimat on ihan finaalissa.

Päivämäärä:   11.2.13 20:32:22

ruoste, tänään vapaa ni en urheile :p Kokemuksesta tiedän et vanhan on ihan turha kuvitella tekevänsä mitään järkevää kahteen päivään ryypingeistä, ei askel ees nouse saati rauta. Huomiseks on kyllä buukattu sali-ilta, aattelin mennä myös ke, pe ja la :) Ja kun toista koiraa saa nyt lenkittää niin muina päivinä sen kans sit sitä lenkkiä, salipäivinä riekutan sen irti niin saa juosta. Kaapissa on rehuja, lihaa, kanaa, kananmunia, tälle illalle soin yhden vanukkaan itelleni mut se mahtuu kaloreihin joita kyttään taas tästä päivästä lähtien:) Maha litteeks, peppu pystyyn, ja vappuna baanalle :D

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   11.2.13 20:40:40

Iltoja!

Voitte ihan rauhassa pitee kaikki vapaa päivän reeneistä, mie olen taatusti hikoillu koko sinkkulan tarpeiks tänään! Ihana jättikokoinen lumilinko takas taas tiukan reenin ja välijumpaks sitten heppa hommat, puun kannot jne pikku touhut. Vielä pitäs kantaa veet talliin. Mullon ihan kohta kädet ku apinalla :( Joko kohta on kesä?
Nälkäki ois ja joku hemmetin idiootti on taas jättäny kaikki herkut ostamatta!

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   11.2.13 20:47:34

"Oi vitsi! Joo Jysse, toi aukes ihan supernopeesti! :D Mulla on siis joku suodatin asennettu tähän :p Tossa se nyt soi ja tulee muistoja mieleen, inaha:)"

Ikävä tollanen filtteri, ootko varma ettei se oo joku virus :P Mä en kato spämmää mitään kuraa, niin varmaa suurin osa täyttä fuulaa.

Nyt pitää jatkaa The big bang theoryn katteluu...

Päivämäärä:   11.2.13 21:25:14

"Kokemuksesta tiedän et vanhan on ihan turha kuvitella tekevänsä mitään järkevää kahteen päivään ryypingeistä, ei askel ees nouse saati rauta."

Eli mä en oo vielä vanha..?! Ihanaa! ;)

Sillon ku vielä maksoin kiltisti kuntosalille muoviläpyskästä, en tienny railakkaan viikonlopun jälkeen mitään parempaa, kun painua maanantai-iltana vetämään jonku kunnon rääkkijumpan tai spinningin ja sit saleilu siihen perään, hikoilin kerralla kaikki viikonlopun synnit pihalle :D
Ja sillon vielä aikasemmin ku maksoin myös yhden hevosen elättämisestä puolet, ni näinä samaisina dagen efter eftereinä oli pakko päästä vetämään hirvee hikirääkki sekä itelle että hevoselle, ja sen jälkeen jos pääsi vielä jumppaan, ni avot!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 21:26:37

Mä kävin vähän kampaamassa naamaa, et uskaltaa taas mennä näyttämään nassuaan ihmisten ilmoille. Tänään vois kyllä oikeesti harjotella ennen kahtatoista nukkumaan menoakin. Millastakohan se on. :P Voi kyll olla vähän hankalaa, kun eilenkin meni niin myöhään, mutta ei yrittänyttä laiteta, vai miten se menikään.

Urheilut taas porukalla mielessä. Kaipa mäkin voisin kaivaa vielä ton maton esiin ja pyöritellä jotakin tossa.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.2.13 21:31:53

Kiitos Elsa!! Just tossa kauppareissulla mietin, että mitähän tekosyytä voisin tänään käytt'ä, ettei tarttis enää lähteä lenkille. Tuleehan siellä pari hiutaletta lunta minuutissa, ei kyl kykene. Ja hei, telkkarista tulee bätmään! Pulma ratkaistu, sohva kutsuu. Voin muodon vuoksi tehdä vaikka pari kyykkyä ja muita bootymuuvseja sitä katselessani. Mä ostin herkkuja sullekin, haluatko mansikka-omenarahkaa vai sitruunajogurttia? Nollakolaa tai kevytjafaa? Salmiakkitikkari, maistuuko?

Jysse, siis nakkenako mopoilitte saunasta järveen? Säästyyhän siinä aikaa joo... senkin ekshibitionisti :P

Päivämäärä:   11.2.13 21:32:28

Nii ja joo, Niinan hiihtokaveri kuullostaa kyllä just sellaselta tyypiltä jollasen mäkin tartteisin kuntoilukaveriks :)

Yks kaveri kävi mun kaa siellä salilla aina välillä, mut sen viestit oli aina sellasia "nähäänkö huomenna viideltä salilla?", "meinaatko mennä tänään spinningii?", "lähetkö ens viikolla kokeilee sitä uutta tuntia?" jne. Ei ollu turhan vaikee laitella jotain, "sori nyt ei pääse/kerkee/pysty, katotaan sillon ja sillon uudestaan". Jos se ois laittanu jotain tyyliin et "nyt se läskiperse ylös sieltä sohvalta, nähdään salilla vartin päästä", ni en varmaan ois kehdannu jättää menemättä :D

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   11.2.13 21:33:05

Iltaa vaan kaikille, oli kyllä sellanen "I hate mondays" päivä tänään... mikään ei oikeen onnistunu...

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   11.2.13 21:40:54

Tuli tosta Missin eilisestä mouruamisesta mieleen tää biisi

Onko muuten kukaan teistä "urheiluhulluista" kokeillu crossfittiä? Mä oon täs yrittäny pähkäillä aloittaako vai ei. Mulla tuppaa vaan menee arkipäivät aika tehokkaasti kaikkeen muuhun.

Ruoste, no en mää nyt niin rietas oo ollu silloin, enkä oo vieläkään, kyl meil oli shortsit jalas :D

Päivämäärä:   11.2.13 21:41:11

Höh, unohin batmanin... No, toi löytyy dvd:ltä joten pitänee joku kerta korjata asia;)

Minski, ai meinasit ihan repästä ja mennä ajoissa nukkuu? Oho :D Mulla olis kyllä vähän sama plääni, katotaan onnistuuko enää ku tuli noi päikkärit kiskottua... Siel ois kyllä unissa se prinssi odottamassa et ehkä se onnistuis:p

Ois vissiin vietävä noi koirat...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.2.13 21:42:03

Ei Minski, vaan "laittamatonta ei yritetä". Kun nyt kävit just laittamassa nassusi nätiksi, niin ei muuta ku tyrkylle :)

Noh, mikäs maasturihörhöä nyt noin maanantaituttaa? Onnistuit sentään löytämään vielä tiesi tänne, ja täällähän on aina hyvä olla :)

Päivämäärä:   11.2.13 21:43:46

Viel ois pari tuntii junassa istumista jäljellä ja oon täs välis kerinny tekemään vaikka mitä! Opin sellasen jutun facebookin ihmeellisestä maailmasta et miten sinne saa laitettuu profiilikuvan :D terveisin: jo pari kuukautta fbtä käyttänyt tekniikan ihmelapsi jolla on haastava ja hieno älypuhelin. Haha, fb+samsung vs min, 6-1 (voi tätä riemua♡)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   11.2.13 21:49:16

Ihan normimaanantai :) ei sen ihmeellisempää dramatiikkaa.

Ja kyllähän tämäkin päivä silleen vähän iloks muuttu jo...

Päivämäärä:   11.2.13 21:51:34

Voi ei, älkää puhuko mistään Batmanista, näen vieläkin mielessäni sen viimeviikkoisen ylipainoisen vanhapojan, joka laittoi mulle viestiä facebookissa; hänen sankarinsa oli batman, ja esiintyipä herra itsekin batmanin asussa profiilikuvassaan :o Lieventäväksi asianhaaraksi voitaneen mainita se, että oli siinä kuvassa nuorempi. Mutta kuitenkin, meni vähän maku batmanista...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 21:51:38

Jysse: En oo kokeillu, mutta kyllä se hyvää treeniä on jos tavoittelee semmosta kireetä kuntoa ja hyvää peruskuntoa. Aikamoisia ne setit mitä oon katellu, et kyllä ne treenit varmasti kehittää, jos vaan jaksaa vetää kunnolla.

Mission: No joo vähän mä semmosta suunnittelin, mut katotaan nyt mikä on tilanne parin tunnin päästä. Vähän kyllä epäilen, ettei pahemmin vielä silloin väsytä, mutta ettei nyt ainakaan hirveesti ylimääräistä tulis sitten valvottua tänään. Huomenna pitää sit taas jaksaa kaikennäköistä. Miks mä en nää koskaan mitään kivoja unia. Ihan epäreilua. :D

ruoste: Ai niinkös se meneekin. Mitenköhän toi nyt sitten pitäis käsittää toi laittamaton, jota ei saa yrittää. :D Niin ja mihinkäs meinasit, että pitäis nassu laittaa tyrkylle ja miten? =)

min: Sä tarvisit kyll selkeesti miehen kosketusta tollasissakin asioissa. :D

Lähettäjä: Banglaroad 
Päivämäärä:   11.2.13 21:51:45

Tirli. Olisi ollut edes kerran kiva tavata, mutta ikävä sulla oli jo muuta seuraa.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.2.13 21:53:41

Jysse, en ole kokeillut mutta mieli on tehnyt. En ole mikään urheiluhullu, mutta haluaisin hurahtaa johonkin muuhunkin liikuntamuotoon kuin ratsastus, ja crossfit vaikuttaa just sopivalta rääkiltä. Turkuun ei mahdu messiin ja Lohjan salinkin demot ovat pitkälle bukattuja. Käys terävillä kyynärpäilläs raivaamassa pari paikkaa niin lähdetään hikoilemaan :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   11.2.13 21:58:47

Mitä sää ruoste höpäjät, onhan tuol Lohjalla tilaa.

4.5.2013 klo 11 = 9 jäljellä
1.6.2013 klo 11 = 9 jäljellä

Ai niin sää olit hetimullekaikkinyt nainen :D

Mä oon kyl aika huono lähtee yksin. Yksin on niin helppo keksii tekosyitä miks ei voi mennä, mut kun on luvannu jollekkin et mennään niin sitä on sit "vaikeempi" perua.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.2.13 22:02:47

Nonni, maasturihörhö sai pari hymyä ja heti tuli parempi mieli. Asiaa :)

M_R. "laittamatonta ei yritetä" on ajatus, joka iskostetaan naisten kalloihin jo esiteini-iässä. Siksi naiset viettävät niin paljon aikaa itseään sukien. Kai se pätee miehiinkin ainakin siinä mielessä, ettei ruokkoamaton metsien mies ole kovin viehättävä näky, ainakaan, jos vieressä seisoo sliipattu cityuros. Laita kuule se nätti nassus näytille joko deittipalstalle tai paikalliseen, tai vaikka aijaahan niin katsotaan mitä tapahtuu :)

Päivämäärä:   11.2.13 22:03:23

Minski, njaaah, oon mä jo onnistunu yhen meisselin ostamaan ja vaihtamaan keittiön lampun kolmen kuukauden tsemppaamisen ja yhden epäsopivan lampun ostamisen jälkeen :D keittiön pöytä kiikkuu edelleen mut aattelin koittaa jos tol meisselil sais jotain tehtyy sil. Et emmä mitään miestä tälläsiin asioihin tarvii :p paitti et ootan vaan sitä päivää ku mun kämppääni eksyy joku ötökkä... se voi ol et täytyy käydä pyytääs joku naapuri apuun hävittämään se äärimmäisen vaarallinen ja pelottava otus pois mun lukaalistani (...mut jos täytyis men uiskentelemaan jonnekki haitten keskel nii ei mitää ongelmaa :D )

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   11.2.13 22:03:24

Niina: Whaaaaat? Voin vaan kuvitella. :D Onneks en juonut mitään, olis varmaan ollut juomat näytöllä... Ja kaikki tämä vain mielikuvasta. :)

Maasturihörhö: Se iloksi muuttuminen varmaan johtuu siitä, että maanantai on jo melkein ohi. ;D

Lähettäjä: Rolle 
Päivämäärä:   11.2.13 22:05:56

Iltoja.

Mitäs tänne sinkkulaan kuuluu?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.2.13 22:08:19

Jysse hei. Eihän se treeni enää 1.6. jälkeen auta, sit on bikinikausi jo ovella :O

Sama vaiva, yksin ei tule lähdettyä. Ryhmäliikunta sen perinteisessä merkityksessä on musta vähän vastenmielinen ajatus mutta tollasessa ryhmärääkissä vois olla sitä jotain :) Vähänkö olisi hienoa, jos saisi tehtyä tota kokonaan omassa kaveriporukassa. Ei sitä puolituntemattomille kehtaisi huudella kannustushuutoja tyyliin "treeniä horo, treeniä" :P

Ei vissiin ole kovin jännä leffa kun en malta pysyä poissa läppärin kimpusta. Väärä bätmän...

Päivämäärä:   11.2.13 22:10:32

Laitoinkin tossa pyykkejä ja tiskejä ynnämuuta, NYT lähen sinne ulos sit.

Jysse, mitä mä muka oon mourunnu :D :P Aukes toiki linkki heti, tais osua;)

Mä haluaisin kuntonyrkkeilyyn, ei mitää hullua crossfittiä vaan hullua mättämistä :D Ei vaan näy meiän salilla vaikka luvattiin... :(

Minski, on ne kivat unet kyllä kivoja, ihan noin kivoja en oo hetkeen nähnykään kyllä mut oon aika varma et pääsee jatkoille viel ens yönä :D Varmaan korvausta edellisen yön liskounista, kirjaimellisista sellasista... Eikä toikaan ollu muuten mikään pervouni ollenkaan vaan ihanan herkkää, ihan vaatteet päällä :D Et olisko muuten kaikesta mouruamisesta huolimatta kuitenkin näin naisellisesti vailla ehkä enemmän sitä lämpöä ja läheisyyttä... Vaikka eikai se haittaa jos lämpö jää päälle ja tulee kuumakin:p

Ja sit ulos viilenemään, hophop!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 22:13:42

ruoste: Jaa niin joo sillä tavalla laittamatonta. Joo joo, mun mieli eksyi taas jonnekin kauas. :D Mut ei sitä nyt kannata ainakaan sillä mielellä mihinkään pistää, kun siitä vois sitten seurata vaan kiusallisia tilanteita. Mut ehkä ne nyt ei töissä pidä ihan rantojen miehenä mua, kun vähän ajaa tota partaa välillä ja pistää tukkaakin hiukan ojennukseen. =)

min: Haha, oot vähän samanlainen sissi kuin mäkin. Mullakin on ollu tossa untuvatakissa ties kuinka pitkään reikä taskussa josta tulee noita täytteitä pihalle, mut en oo ite saanu vielä neulaa ja lankaa käsiini, vaikka muistaakseni sellaset tuolta jostain löytyykin. :D

Mission: Varo nyt kuitenkin ettei pääse aivot taas sulamaan ja jos ne kadonneet aivot sieltä tänään löytyis. Tutka päälle nyt sitten. :p

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   11.2.13 22:13:46

ruoste, mut toi on TODELLA tehokasta treeniä ;) Pari viikkoo sitä rääkkiä ja oot elämäsi kunnossa.

Silloin joskus kun kävin salilla niin tuli aina käytyä niillä ryhmäliikunta tunneilla, Bodypumpia tai spinininkiä. Ei se tavan raudan vääntäminen ollu oikeen mistään kotosin, tuppas menee aina pashan jauhamiseks.

Toinen mikä on kans kuulemma tehokasta on kahvakuula. Tota vois jopa dusaa himaski.

Päivämäärä:   11.2.13 22:14:06

Jaha, Banglaroad on näköjään heti alkuunsa niin narsistinen tyyppi, et hemmetin hyvä, ettei Tirli mieheen sen enempää yhteyksiä sit pitänytkään....
Suomenkielellä sanottuna mies, mitä veetua sulle kuuluu ventovieraan ihmisen tekemiset ja varsinkaan ennelta sovitut, sulla ei niihin ole mitään sanomista???
Noitä älykääpiöäijiä mä en vaan ymmärrä, sen enempää kuin samanlaisia muijia!!!!
En ihmettele kyllä yhtään, jos Bllä ei naista ole.
Tuskin tuolla asenteella koskaan onkaan!!!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.2.13 22:16:18

"Mä haluaisin kuntonyrkkeilyyn, ei mitää hullua crossfittiä vaan hullua mättämistä :D Ei vaan näy meiän salilla vaikka luvattiin... :("
Meilläpä on tulossa keväällä alkeiskursseja kolmin kappalein, lälläslää :D

Rolle, hyvää kiitos, etkö huomaa? Täällä on hymy herkässä :) Mitäs sulle?

Juteltiin muuten äitimuorin kanssa unista pyhänä. Kärsimme ilmeisesti samoista häpeäunista äitylin kanssa. Jännää. Mutsi oppi juuri viikonloppuna lentämään unessa. Se on aina hienoa. Äitee kertoi, että kaverinsa olivat joskus suunnitelleet unitreffejä Pariisissa, ja taisivat peräti onnistua siinä. Mission, sinä kun osaat ohjailla uniasi, oletko kokeillut jotain sellaista? Siis että sopisit tapaamisesta unimaailmassa toisen sellaisen ihmisen kanssa, jolla on tuo ohjailun taito.

Päivämäärä:   11.2.13 22:19:27

"Lähettäjä: ruoste
Päivämäärä: 11.2.13 22:02:47

"laittamatonta ei yritetä" on ajatus, joka iskostetaan naisten kalloihin jo esiteini-iässä. Siksi naiset viettävät niin paljon aikaa itseään sukien."

^ whaat!?! Ja mie en oo kuullu tuommosta aiemmin, tässähän on menny monta vuotta ihan hukkaan, prkl >:/ Mutta kyllä siinä ehkä perää on kun näin jälkiviisaasti ajattelee. Melkein 30v ehdin kulkea paikassa kuin paikassa "pellosta revästynä luonnonlapsena", eikä kukaan oo mua yrittäny. Sitten kävin kampaajalla, ja katos kun rupesin saamaan noita klikkauksia facen AYI:ssa (myös muilta, kuin batmanilta!). Tarkottaako tää nyt sitä, että jos vielä opettelen meikkaamaan, niin sitten löytyy sellanen mies, joka muakin yrittää...? :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.2.13 22:24:22

"Toinen mikä on kans kuulemma tehokasta on kahvakuula. Tota vois jopa dusaa himaski"
Joo, ja mitä olen lapsellisilta ystävättäriltäni lähiaikoina kuullut, on lapsi aika tehokas kahvakuula, ja niitäkin voi tehdä kotona ;P

Jos se crossfit on NIIN tehokas treeni, että sillä lähtee parissa viikossa parissa vuodessa kasvanut jenkkakahva, niin sit menee kyllä varmaan loppukesä treenistä palautuessa. Toisaalta, mitäpä sitä muutakaan tahtoisi kesällä tehdä kuin maata rannalla ja rentoutua. Paitsi jos on páska kesä, ja fifty/fifty-mahiksilla näin tulee olemaan. Ei siis kannata...

Yritän tässä pyöritellä mielessäni tota "laittamatonta ei yritetä" mutten kyllä keksi, millä muulla tavalla Minskin likainen mieli sen voisi tulkita. Oh well... Saahan sitä laittamatonta yrittää, ja pitääkin, niin sille tulee hyvä mieli :) Ehkä. :P

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   11.2.13 22:26:38

Ompas pitkät jutut täälä tänää. Kivaa iltalukemista, muttaku känny kouras jo kolmesti täs lukies torkahti ja sit havahtu jatkaan lukemista, siis harppomaan tekstii hajamielisesti eteenpäi, nii eikai auta ko mennä nukkuun... Ellei sit krjottaminen sinänsä piristä. :)

Lähettäjä: Rolle 
Päivämäärä:   11.2.13 22:27:14

Joo vauhti tuntuu olevan hirmuinen. Mutta sehän on hyvä, että on hymy huulilla.

Lumitöissähän tää päivä meni. Iltasella kävin sitten paria hevosta tossa ihastelemassa. Taas saavat heinää maiskutella. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 22:31:56

Niina: No ei se pieni ehostus oo pahitteeksi, jos vähän haluaa panostaa, mutta aika monet meikkaa ihan liikaa ja sit on sellaset pandan silmät (ei siis toi nimimerkki). :D Yks mitä en kanssa ymmärrä on ne piirretyt kulmakarvat. Siis sellaset viivat vaan, jotka on ihan ohuet. Ne on musta jotenkin koomisen näköiset. Et miks pitää sellaset nyppiä. Niin ja kyllä senkin miehenä huomaa, jos jollain hirvee herros pakkelia, vaikkei sillee muuten meikkaamisen päälle niin paljoa ymmärräkään.

ruoste: No ehkä lienee parempi, etten avaa tota ajatusta enempää. Mut se vois hyvinkin olla, että siitä saattais tulla hyvä mieli jollekin. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.2.13 22:36:50

"Tarkottaako tää nyt sitä, että jos vielä opettelen meikkaamaan, niin sitten löytyy sellanen mies, joka muakin yrittää...?"
Joo! Tarpeeksi pitkät irtoräpsyt simmuihin, niin nainen kuin nainen on vastustamaton. Mä en kyllä ala sille linjalle, pakkohan ne on poistaa jossain vaiheessa ja yritäpä sitten enää räpsytellä sievästi. Mä muten uskon vakaasti siihen, että kaikille löytyy ottaja ja tällainen luonnostaan väritön, hajuton ja mautonkin tyyppi kelpaa jollekin, mutta sitä puolisokeaa prinssiä odotellessani aion kyllä huijata vähän ja käyttää hiusvärejä, puuteria ja maskaraa.

By the way, ainoa ulkoinen ominaisuuteni, joka on saanut spontaaneja kehuja tuntemattomilta (miehiltä) ovat hiukseni, ja tämäkin oli siis taidokkaan värjäyksen ansiota :D Taitava kampaaja on hiirulaisen pelastus, komea kuontalo huomataan :) Huomautinkin kampaajalle pariin otteesen, että hei, nyt teit jotain oikein, sillä miehet tuntuvat tykkäävän, mutta kohderyhmästä mentiin vähän ohi, koska kommentoineet ovat olleet keski-ikäisiä. Kampaaja oli sitä mieltä, ettei värissä ollut mitään vikaa eikä lookia tarvinnut nuorentaa, vaan vika oli niissä nuoremmissa miehissä, jotka eivät kuulemma vain kehtaa kehua. Oli miten oli, tukan muuttaminen on helppo tapa piristää ulkomuotoa ja jos nainen on kutreihinsa tyytyväinen ja kantaa niitä kuin kruunua, se kyllä näkyy ulospäin :) Ei siis Niina mikään ihme, että olet saanut normaalia enemmän huomiota!

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   11.2.13 22:39:06

ruoste, Suomen kesä tuo lyhyt ja vähäluminen... Taas niitä ah niin ihania tekosyitä =) ja mää jäin ilman kannustajaa. Mä oisin niin mielelläni kuunnellu, ku joku ois huutanu tota "treeniä horo, treeniä"

Oisko Minskin likainen mielikuvitus kääntänyt laittamattoman => neitsyeksi?!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 22:49:19

ruoste: Joo hiukset on kyll sellanen mihin tulee aika paljon kiinnitettyä huomiota. Varsinkin jos ne on sellaset pitkät ja tuuheat, sekä sopii muutenkin hyvin kantajalleen ja kehystää kauniita kasvoja. :)

Jysse: Senkin vanha pervo. Enhän mä nyt mitään tollasia tai ainakaan mitään en myönnä. :D

Hyvää yötä nukkumaan menijöille. o/

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.2.13 22:49:42

No kyllä mä voin tulla sulle huutelemaan, teitpä treenis missä ja missä muodossa tahansa, ja potkimaan persauksille tarpeen vaatiessa :)

Mäkin tarvitsisin ehdottomasti sellaisen kaverin, jolla ois hikihimo sillon, kun mullakin (mutta enemmän itsekuria jotta oikesti tulisi lähdettyä liikkeelle), ja joka myös haluaisi laiskotella ja herkutella silloin, kun munkin tekis mieli röhnöttää. Sellainen tyyppi, joka lähtisi ulos niin pikkulauantaina kuin su-aamunakin, ei haluaisi lenkille kun minä haluan leffaan eikä nysväilisi kun mulla on levottomat lenkkarit. Täydellinen ystävä, siis. Muuten ottaisin koiran, mutta kun niistä ei ole pelaamaan bilistä tai kilistelemään drinksulaseja.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   11.2.13 22:49:56

Kyllä se on nyt painuttava moikkaamaan uni masaa. Öi!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.