Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 172

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 22:48:04

Ja jatkuu. :) http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9

Re: Sinkkujen topic 172

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   10.2.13 22:57:10

yöpäjäiset :)

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   10.2.13 22:59:17

Kurnau, jaksa vielä yksin ne isot päätökset ja asiat! Silloin et ole riippuvainen siitä toisesta, jonka kanssa yhdessä oisit niitä asioita eteenpäi vieny. Niin ne miehetki jaksaa...

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   10.2.13 22:59:32

Mitä mitä, mitä ihmeen päinvastasta, nyt sä oot Minski ihan kujalla ;D Tai arvatenkin esität olevas;) Jaa jos vähän on nyt vitsaillut virtuaalisuhteen päättymisestä (joka oli sun syy) niin eihän se nyt ehkä tarkota sitä etteikö tänne pääsis kylään irl :p

Ei ollu aivoja siellä pihalla, eikä Minskiä näkynyt ettimässä mun kotiovea. Arvasin. Mitä jää tehtäväksi? No ruuan metsästys varmaan, jos kaivelis auton esiin ja piipahtais tommosessa terveysravintolassa krapulapäivän kunniaks. Saiskohan sieltä suklaatakin, miehenkorvikkeeksi...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   10.2.13 23:00:20

Hei vaan hei. Leffa oli ihan jees.

Ei mulla tänään mitään treffejä ole ollut.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   10.2.13 23:05:26

Ja minä aion mennä kerrankin (melkein) ajoissa nukkumaan, että voi aloittaa uuden viikon vähän skarpimmalla otteella :) Öitä!

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   10.2.13 23:05:42

Voi anteeksi Kurnau, olit juuri sanonut noin ja sitten mä tulen heti hehkuttamaan. :/

Mäki olen kyllä sitä mieltä että Minskin ja Missionin ois parempi tavata niin loppuisi tuo kissa-hiiri-leikki ;) *ampuu nuolen*

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.2.13 23:06:26

Tirli, oliko ne eilen?

Re: Sinkkujen (peppu)topic 172

Lähettäjä: ruoste got back 
Päivämäärä:   10.2.13 23:08:19

Suuri peppukeskustelu osa 172. Perseily silti kielletty.

Jep Minski. Arvostuksen osoittaminen on parhaimmillaan aika helppoa, kurvien siis. Aikamme ihkuimmassa tyttöjen leffassa bridgetjoneskakkosessa, on ihastuttava kohta, jossa Darcy tunnustaa rakkautensa BJ:n wobbly bitseja kohtaan. Aivan ihana :) Mutkan kautta suoraan sanominenkin voi toimia, jos daami (miksei mieskin) ei muuten meinaa uskoa, että kelpaa ja kympillä.

Kitisitkö jotain miesten mitoista? Väittäisin kyllä, että naisten senteistä, tuumista ja grammoista on tehty paljon isompi juttu. Ei koolla ole väliä, kunhan on yli 170cm :P

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   10.2.13 23:10:58

Banglaroad: mitäs sä nyt kiukuttelet? Laitoin sulle viestin puhelimeesi aamupäivällä, kun huomasin, että olit täällä kysellyt, menikö mulla pupu pöksyyn tjtn. Olisin ihan puhelimitse selvittänyt miten asiat on, kun käsittääkseni aikuiset ihmiset toimii niin, eikä huutele täällä. Et vaan vastannut viestiin, joten en viitsinyt soittaa.

Siitä mitä täällä muut nimimerkit kommentoivat, en ota mitään vastuuta, puhun vain omasta puolestani ja omalla nimimerkilläni.

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   10.2.13 23:14:00

Eikä kaikki ole edes noinkaa vaativia ko ruoste, että yli 170 pitäs olla :D
*Terkkui pätkältä! :)*

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   10.2.13 23:14:12

.: jos meinaat sitä, että JR kävi kahvilla, niin se oli eilen se. Ja siis edelleenkin kysehän oli siitä, että kävi kahvilla, ei treffeistä. Kuten kumpikin jo moneen kertaan sanoimme, ei kannata kauheasti hehkuttaa etukäteen, kun isompia edellytyksiä suhteelle ei ole olemassa.

Lähettäjä: ruoste got back 
Päivämäärä:   10.2.13 23:15:31

Mistä muualta Missi meinasi saada ravintoa tähän aikaan illasta, kuin niiltä pizza- ja kebapojilta? Tykkäät kuitenkin... ;P

Ruokin juuri alati laajenevaa ahteriani parilla rahkaletulla. Se on kyltymätön!!

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   10.2.13 23:23:18

Mun piti tehdä huomena niitä laskiaispullia mutta koska jos mulla on lähitulevaisuudessa treffit niin enhän minä mitään herkkuja syö vaan suuntaan salille ja paastoan herkkujen suhteen :D

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   10.2.13 23:27:28

Moro.

Mites sinkkulassa menee?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 23:31:51

Mission: Haha, no selkeesti joo. Toi se vasta oliskin ollu temppu, jos olisin sinne jo itteni teleportannut. Mulla on omat epäillykseni tän asian suhteen, sillä olishan_toi_nyt_vallan_mahoton_tilanne.

Enkä mä tietenkään koskaan tietämätöntä esitä. Se on ihan aitoa miehistä hämmästystä kaikenlaisten alati yllättävien naisellisten tempausten edessä, jota ei vaan pysty miehen logiikka käsittelemään. :p

Vai että jotakin korvikkeita sä siellä jo harkitset. Lähditkös säkin vai tollasen bootyn metsästykseen. =)

Niina: Ei paha veto tähän väliin. Hyvää yötä. :)

ruoste got back: Mä en ookaan sitä koskaan kattonu kokonaan, joten nyt mentiin vähän mun tietämyksen ulkopuolelle. Mut tokihan näppärä kaveri keksii kaikenlaisia hyviä vakuutteluita tohon niin, että alkaa kummasti epäileväisempikin mieli vakuuttumaan miehen kehujen vilpittömyydestä.

Jaa että semmosille mitoille tarttis miehen päästä. No jäähän mulla sitten aika monta senttiä vielä pelivaraa ton kanssa, et eihän tässä ainakaan pahasti pitäis olla hätää näillä tiedoilla. :p

Mut varo vaan. Toi missioni meni just ettiskelemään niitä aivojaan ja hakemaan korviketta, niin siitä ei tiedä millä mielellä se tulee reissultaan takaisin, kun tollaset jutut on oottamassa. :>

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   10.2.13 23:34:43

Saa pauke hehkuttaa, täällä nyt on vain ollut valituspäivä. Ja nuo isot päätökset olen pitkään tehnyt ennenkin yksin, ei tässä mitään uutta ole.

Oikeastaan olen edes tavannut elämässäni vain vähän järkimiehiä, ja systemaattisesti kulkenut onneni ohitse. Isäni oli myös fiksu keskustelukumppani, mutta kun hilluu elämän ja kuoleman rajoilla, nekin keskustelut on jo käyty.

Päivämäärä:   10.2.13 23:46:45

ruoste, ei täällä mitkään pizzeriat enää auki ole, ihan amerikkalaista terveysruokaa luukulta :) Namnams, mumsmums :)

Minski, ei siis menny tavuttamallakaan perille? No voihan... Tarvitsee ostaa vyyhti rautalankaa ja askarrella siitä vähän jotain vielä selkeämpää ja ottaa kuva ja postata tänne.

Ei oo vielkään aivoja, ne varmaa suli lopullisesti ;)

Ja kyllä nyt olis jo ehtinyt tänne hurauttaa sieltä lahden suunnilta, mutku ei ni ei...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 00:06:02

Mäkin kävin nappaamassa vähän hiukopalaa ja nesteyttämässä. Eihän tämmöstä menoa muuten kestä. :p

Mission: Joo se taitaa olla toi mun pahuksen lukihärö, mikä tekee välillä tepposet. Mitä lie mahtaa ton rautalangan kanssa syntyä, kun jo semmosta oot esiin kaivelemassa. Taitelepas jotain kivaa ja pistä tänne, niin jos se vaikka auttais. =)

Hahaha, mut olipas turmiollinen reissu, jos aivot suli lopullisesti matkalla vaikka saithan sä ilmeisen tyydyttävää ruokaa jostakin vielä. :D Mikähän kumma sun aivot sillee pääs sulattelemaan. Aika vaarallisia noi lenkit sielläpäin. :O

Nii joo tälleehän se on ihan normaalia lähteä keskellä yötä ajamaan johonkin ilmansuuntaan vaan. :p Joo niinhän sitä tosta noin vaan hurautellaan. Ihan normaalia, eikä lainkaan ihmeellistä. ^_^

Päivämäärä:   11.2.13 00:14:15

Vitsit ku ei oo sitä rautalankaa ;) Jos lainais joltain duunikaverin kakaralta barbin ja kenin ja kuvais niitä?

Kyllä ne aivot on varmaan aika hyödyttömät ollu tähänkin asti ni mitäs noista, ei niin kovin suuri menetys:p Mutta ruoka oli kyl hyvää, mister mäkdonalds on salettiin keksiny bigmäkin kankkusessa :D Eikä toi appelsiini-suklaa -pirtelö ollu yhtään huono veto jälkkäriks:)

No mut tottakai se on ihan normaalia hurauttaa vaikka toiselle puolen eurooppaa jos vaan nainen pyytää, eikö? Ja vähemmästäkin, tarttis olla jo pyytämättäkin tulossa;) Mitä vaan naisen vuoksi?

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   11.2.13 00:25:58

No tuo on normaalia matkustaa kiinnostavavan yhsilön perässä, ja ehkä vähän matkustuksen riemustkin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 00:26:05

Mitähän sä siitä oot oikein taittelemassa, kun tollasia ken ja barbi juttujakin puhut. Aika vaikeita arvuuttelu tehtäviä pistät kyllä nyt väsyneen minskin mietiskeltäväksi. :>

Ihanko on noin totaaliset aivot ollu aina kadoksissa. Nyt taidat jo vähän vedättää lisää, kun niin tarkasti siellä baarissakin karsit kavereita pois iholta. :p Niin ja oliks nyt pakko puhua mäkin hamppareista, kun mulle tuli nyt mieleen ne juustohampparit, joita ostan aina 10kpl kerralla ja mutustelen niitä ihan onnessani mahan täyteen. Nyt mulla ei oo kuin vettä ja klementiinejä. :D

Juu ihan normaaliahan se on. Yhtä normaalia kuin sekin, että kiskotaan vaikka kuu taivaalta alas heti jos vaan joku nainen keksii sellaista pyytää. Mitäpä sitä ei mies tekis naisen vuoksi sormia napsauttamalla tai ihan vaan ajatuksia lukemalla kuten kunnon miehen kuuluukin. =)

ps. Jäätiiköhän me muuten taas kahdestaan tänne. :o Täytyyhän nyt ainakin luottoruosteen jossain lymyillä. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 00:32:22

kurnau: Nooh, toi missioni nyt vaan kiusaa mua kun tietää, et oon vasta hiljattain saanu näpeilleni ja oon nyt nuolemassa haavojani. Se on kiva höpistä kaikenlaista oman turvallisen kodin lämmöstä jostain syystä totaalisen sulaneilla avoilla, kun ei oo välitöntä vaaraa et joutuis vastuuseen sanomisistaan vaikka vähän hassuja puhuiskin hamppari huulessa. :D

Päivämäärä:   11.2.13 00:34:53

Noni, taas se on vaan haikailemassa muiden naisten perään, vieläpä ghettoperään;) Ei kai se auta ku painua salille kyykkäämään...

Ai ne barbit ja kenit, no teekutsuillahan ne tietenkin olis! Mitä sä nyt oikein siellä kuvittelet, senkin pervo... ;)

Ei tarvi kuuta taivaalta, mitäs mä sillä tekisin, eihän se olis ees yhtään kaunis täällä alhaalla, pölynen harmaa kivi. Olkoon siellä missä se näyttää kauniilta ja on tavoittamattomissa, niinku naisetkin ;) Eiku hetkinen, siis johan mä oon tässä vinkunu ja vongannu ja joku muuhan se olikin tavoittamattomissa :p

Siitä se sis kiikastikin, metsästyksen puutteesta! Huoh, miehet on niin... sanonko mitä :p Eiks toi 45min ajomatka ois vähän niinku metsästysreissua kerrakseen? Mä voin ripotella myös tohon lähiympäristöön jotain t-paitoja niin voit nuuhkia ties tänne, oikein kunnon metsästyreissu :D

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   11.2.13 00:42:42

Mistä se arvasi...? Katselen gotia samalla, nähty jakso mutta taisin ekallakin kerralla olla niin naatti, etten paljoa muista. Nukkumaanmenoa yritän lykätä mahdollisimman pitkälle, ja turhauttavaa pyörimistä. Töllön tapahtumia seuratessa aivot voi kääntää off-asentoon, valojen sammuessa päässä alkaa kuhista.

Minen tahtois kuuta taivaalta enkä lupauksia ikuisesta rakkaudesta ja uskollisuudesta. Ystävällinen hymy ja lämmin pizza riittäisivät :) Ilahtuisin toki hämmästyksen hälvennyttyä, jos joku ajaisi luokseni halki suomenmaan, saati sitten läpi useamman valtion. Tuskin kuitenkaan tietäisin, miten päin olla.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 00:52:13

Mission: Hah, ai miten niin muka taas. Mähän vaan otin osaa keskusteluun ja ilmaisin makuni noiden pyrstöjen suhteen. Että ihan kyykkäämään olisit menossa mun vuokseni. Aika romanttista. ;> Vaikka tää olis kyllä kieltämättä aika hienoa. :D

Nii joo niinpä tietenkin. Teekutsuthan sulla tietenkin oli koko ajan selkeesti mielessä. Olishan mun pitäny tajuta, että keskellä yötä on tapana kutsua mies kahdestaan luokseen, että voidaan hörppiä pari kuppia virkistävää teetä tai vaikka ihan koko yö, jos on oikein innokkaita teenjuojia. =)

Jaa mutta mitä mitä, kuka tässä nyt tavoittamattomissa on. Älä hassuja puhu ja mitä lie metsästysjuttujakin. Enhän mä oo tottunu metsästämään, ku jotenki on tota saalista saanut kuin ihmeen kaupalla muutenkin. Mistä lie noita hyppii joskus jotenkin syliin, kun sitkeesti kyttäilee ja yrittää olla minskimäinen. Ihme tuuria joskus. :p

ruoste: No mulla on sellanen booty tutka korvien välissä, että mä vaistoan sellasen liikkeet jopa satojen kilometrien päästä. Mitenkä lie sullakin sitten noin tyhjää mielessä ja oot ihan off asentoon jo vääntäytynyt. Pitäiskö tässä vai harkita jo nukkumaan menemistä pikku hiljaa.

Päivämäärä:   11.2.13 01:03:52

Jaha, että semmonen kimmoisa perä ois niinku mieleen :p

Teetä teetä! Ois keisarinmorsianta, jotain ranskalaisii, kookosta, earlii, erilaisii joulusydeemejä, menishän niissä koko yö!

Mut ei, siellä se vaan lipittelee niitä haavojaan itsesäälissä kiemurrellen vaikka ois ihan uus ehompi elämä kivenheiton päässä, ei vaan kelpaa :p

Kyllä täs pitäs sitä nukkumista alkaa yrittää kohta varmaan, ois jo kaikki sotkut siivottu ja pyykkiä pesty ja huomisen kuteet laitettu jne, niin et voi vaan hyökkää suihkun kautta liikenteeseen aamulla. Eipä täs montaa tuntia ole aikaa nukkua ees, oisko viis...

Päivämäärä:   11.2.13 01:07:59

Mä en ehkä tahtoisi olla Cindynä Missionin teekutsuilla... Tai sitten jollain kierolla tavalla tahdon.

Oman kodin turvasta on tosiaan helppo höpistä mitä vaan, ja mikäs siinä. Teillä kahdella on kyllä ihan piristävä nettiflirtti meneillään, ja kiva juttuhan se on. Kattokaa nyt kuitenkin ettette tartuta toisiinne mitään viruksia ja ettei tänne synny mitään vahinkolapsuksia. Tekisi hyvää itse kullekin, silmänisku päivässä pitää mielen virkeänä. Mun täytyy varmaan odotella, että tänne saapuu joku rovaniemeläinen mänski, joka tykkää osa-aikaturkulaisista. Sitten minäkin alan kikatella ja kuherrella :P

Päivämäärä:   11.2.13 01:11:45

Harkinta-aika on päättynyt, on tullut aika painua hiiteen eikä kukkua aamuviiteen. Nati nati pullanmurut <3

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 01:15:50

Mission: Niin no lähinnä toi kupin pyörittely vois olla semmonen hauska bonus, mut ehkä tollasen notkeuden ja pyörittelyn todellinen ilo vois sit tulla eteen ihan muissa yhteyksissä...

Onpas sulla monenlaista teetä hörpittävänä. Niiden hienostuneita tuoksuja nuuhkutellessa ja makuja maistellessahan menis helposti varmaan kokonainen viikonloppukin. Sen verran tuntuis olevan tota tarjontaa kuitenkin mistä lähteä varioimaan erilaisia teehetkiä.

No ei se minski nyt niin surkuttele tai kiemurtele itsesäälissä, mutta kun johan tässä saattais joku muuten alkaa ihmettelemään, et mikäs minski se tämä on, jos ei vähän noita taustoja valottais.

Mitenkä sä sillee taas oot valvonu, jos noin aikaseen pitää heräillä. :O Oot sä aika sitkeä sissi kyllä, jos et niitä päikkäreitäkään sit nukkunu.

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   11.2.13 01:17:48

oho, täälähän on sinkkuja vielä hereillä! =) en ookkaan aikoihin täälä pyörinykkään. tässä topassa siis, en kyllä hirveesti ht.netissäkään.

se ois yö valvottavana edessä. tässä on koirat lenkitetty ja leipomukset meneillään/uunissa ja vois kohta hieman siivoilla =)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 01:20:28

ruoste: Haha, vai että rovaniemeläinen mänski. Onks se joku mun kauan kadoksissa ollut veli, vai miten toi kuulostaa jotenkin niin mua läheltä liippaavalta. :D Ainakin oot selkeesti rakentanut mukavan mielikuvan siitä, jos se sut sais kikattelemaan ja kuherteleman. :>

Mut joo yritetään olla varovaisia, ettei noi teet läiky ja käy mitään vahinkoja niiden kanssa. Ja niinhän se on, että elämässä pitää olla piristävää flirttiä. :)

Hyvää yötä, kauniita unia ja mänskin kuvia. =)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 01:23:00

korulause: Haha, no sieltähän hyökkäskin varsinainen tehopakkaus tänne. Tervetuloa vaan uudestaan. :p Mitenkäs sulla nyt niin on yö valvottavana? Onko unirytmi jotenkin nurinkurin, vai onko maailmankirjat muuten vaan sekaisin. :)

Päivämäärä:   11.2.13 01:25:48

Mitä ihmeen piristävää flirttiä? Missä? Hirveetä turhautuneen naisen rääkkäämistä tääl vaan on... :p

No joo joo on se siipi ihan klesa, mut kauankos sitä pitää vielä lipittää kuntoon? Paljoks tästä linnunrääkistä nyt oli aikaa sitten, ku se siipi hajos, muutama kuukausi? Eiköhän se koht oo ehjä...;) Jos vaikka tossa huhtikuussa, aprillipäivän kunniaks laitan sähköpostin tuohon niin jos se siipi ois mystisesti fiksaantunu siihen mennessä :p

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   11.2.13 01:27:29

no ihan omaa tyhmyyttäni kämmin unirytmin tuossa ja kun huomenna ei oo mitään menoja mihinkään, niin ajattelin nyt sitten koittaa radikaalisti kääntää tämän rytmin takas normaaliin, eli suunnitelmana valvoa tästä seuraavaan iltaan asti =) varmaan tossa aamusella alkaa torkuttelemaan, mutta jos sitä kahvin ja ulkoilun voimalla vaikka pääsis väsymyksen läpi!

mutta nyt kun kävin kokkailemaan ja leipomaan, niin tässä voi käydä hullusti... kumminkin syön niin että napa paukkuu ja uinahdan sievästi ruokalevolle johonkin ihan väärään kellonaikaan =D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 01:35:15

Mission: Etköhän sä nyt _hiukan_ dramatisoi tota hommaa. Ei sulla jotenkin niin tuskaista vaikuttais olevan. =)

Noo eihän näistä koskaan tiedä, kun on ollut aika rikkonaista muutenkin. Mä oon vähän semmonen etten lupaile ihan herkästi mitään, jos on vähänkin epävarmaa toi mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Se pitää katsoa ajan kanssa sitten mitä mystistä silloin on edessä. :p

korulause: Ai semmosta oot meinannu. Mäkin oon monta kertaa yrittänyt tota, mut aina mä nukahdan kuitenkin ennen seuraavan päivän iltapäivää. En vaan jaksa valvoa noin pitkiä pätkiä ja kun se aamu-unisuuskin iskee siinä jotenkin salakavalasti. Pelkäänpä ettei täältäkään ihan koko yöksi saa seuraa, vaikka täällä jotkut vielä kuin ihmeen kaupalla kukkuukin. :>

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   11.2.13 01:42:16

minority, mitä sää itse hereillä vielä pyörit? =)

Päivämäärä:   11.2.13 01:43:21

Mä aattelin että oisit hiffannu ton aprillipäivän merkityksen :p Siinähän olisit ihmetellyt että onko tää nyt sitte aprillia vai ei, yks yrittää selittää kokoajan että koitahan nyt jo tulla tänne ja sitten yhteystiedot kuitenkin tipahtaa soppelisti aprillipäivänä :D

No se voi kyllä olla että itelle on ehtiny tulemaan kenkää sinkkulasta sitä odotellessa, sitä ei tiedä mitä kevät tuo tullessaan:p Sen verran tässä alkaa olla valmiin tuntusta hommaa että vois viimein jopa jonkun oikeesti kelpuuttaa, niin tiedä mitä siihen haaviin tarttuu..

Nyt on mentävä nukkuu, ehin kokonaiset viis tuntia vielä nyt nukkua! Jee... Öitä Minskiseni ja kaikki muutkin :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 01:53:24

korulause: No jaa-a, enpäs tiedä. Tänne vaan jää joskus kiinni ja sit huomaakin, et onpas kello jo paljon ja kas kummaa kun pitäis jo mennä nukkumaan. :p

Mission: Mistä teistä naisista oikein tietää, kun ei voi ollakin jossain tapauksissa kyllä tai ehkä. Et ihan hyvinhän toi aprillipäivän email vois olla just joku naisten soidinmenokin. =)

Mut se on vähän arvaamatonta tää sinkun elämä ja en mä yhtään ihmettele, et naisista alkaa käymään kato täällä sinkkulassa, kunhan kevät lähtee etenemään. Niinhän se tahtoo mennä ja mun vähän vaikee tällee tätä mun tilannetta selittää, mut kyllä sen varmaan ymmärtäis viimeistään sitten miks oon semmonen kuin oon. Vaikka eihän tää ihan normaali oo, se myönnettäköön. Niin ja joku 1,5kk siitä nyt taitaa olla.

Koitahan saada nyt kuitenkin nukuttua, että jaksat taas. Hyvää yötä ja makoisia unia. Mä tuun ihan kohta perässä. :)

Päivämäärä:   11.2.13 03:56:19

Oho! Kello on vaikka mitä taas ihan huomaamatta...

Tainnu kaikki mennä jo maate?

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   11.2.13 04:23:37

mie keikun hereillä mutta tuntuu että kaikki muut varmaanki jo nukkumassa? =)

Päivämäärä:   11.2.13 04:36:34

Joo, kaipa sitä pitäis olla nukkumassa ite kenenkin mut nämä su-ma yöt joskus menee miten sattuu..

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   11.2.13 04:40:20

R, mikäs sielä valvotuttaa?

Päivämäärä:   11.2.13 04:45:19

Ei valvota sydänsurut eikä parisuhteet ainakaan :D

Se kun pikkuhiljalleen aina sekaantuu tää unirytmi.. tossa viime viikolla viel oli ihan kohdallaan mut sit se taas meni tähän.

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   11.2.13 04:48:39

Joo toi unirytmin sekaantuminen on ihan liianki tuttua välillä =D Tää mun unirytminkääntämisprosessi sujuu tosi näppärästi, meinaan iski sitten tähän kohtaan tää järkyttävä väsymyskohtaus part.1, mitenhän tästä pääsis yli etten nyt mene nukahtamaan kun iltaan asti pitäis valvoa =D Pakko varmaan avata ikkuna hetkeks ja laittaa kahvi keittymään =)

Päivämäärä:   11.2.13 04:57:50

Nii, sitä jos nyt käy ihan oikeesti nukkumaan niin herää sitten joskus iltapäivästä jos ei tule kukaan hätistelemään.. ei hyvä.

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   11.2.13 05:09:40

Se on ihan hölmöä miten unirytmin kääntäminen vinksalleen käy niin helposti ettei sitä huomaakkaan, mutta sitten kun koittaa saada takasin normaaliksi, nii on kauheen työn ja tuskan takana =D

Päivämäärä:   11.2.13 05:20:00

Se on helppoo rikkoo vaan ei korjata.. koskee näköjään omaa vuorokausirytmihässäkkäkin :D

Kyl miulla tavallaan on onnistunu pitämään se mielekäs rytmi päällä ,yövuorot ja tosi aikaiset herätykset jne. Tää liika vapaa-aika on vaan pahasta, yäk.

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   11.2.13 05:21:10

Onko jollain liikaa vapaa-aikaa? Mää voin ottaa mielelläni ylimääräset vapaa-ajat vastaan =D

Päivämäärä:   11.2.13 05:34:07

Hmm.. tuosta tuli mieleen kuin salamaniskusta Dannyn kuusamo-biisi...

"Savuinen, sumuinen kaupunki.
Ihmiset ei tunne edes naapuriaan.
Kaikilla on kiire,
harva täällä hymyilee.
Näkymättömät laudat nykivät ja repivät sätkynukkeja,
jotka poukkoilevat kuin saaliskalat sumpussa.
Kaikilla on kiire ei minnekkään."

Pitäisköhän lähtee kuusamoon? :D

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   11.2.13 05:44:16

ei muuta kun sinne matkaamaan näin maanantaiaamun kunniaksi =D

Päivämäärä:   11.2.13 05:59:07

No jospa nyt ei kuitenkaan, vaikka aika hienoohan se oiskin tuolleen vaan lähtee..

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   11.2.13 06:24:18

Huomenta...

Päivämäärä:   11.2.13 07:05:33

Huomenta! Karjalaiset on taas ekana hereillä =D

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   11.2.13 07:07:06

Huomenia! =)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   11.2.13 08:12:54

Huomenta. Tietysti karjalaiset on ekana hereillä, kun aurinkokin nousee idästä.

Tulee kiirus päivä. Ja kiirettä pitää koko viikonkin.

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   11.2.13 08:45:17

Ääääääk, voiko maanantai tuntua enempää maanantailta? Kauheassa liskodiskossa meni viime yö, ja nyt pitäisi reippaana jaksaa tsempata töissä. Eikä sitä kainaloakaan eilisiltana mistään ilmaantunut.

Mut kuitenkin: mukavaa alkanutta viikkoa sinkkulaisille! :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.2.13 09:12:36

Huomenta, Korukin ilmestynyt takaisin topsuun.:)

Lähettäjäkorulause 
Päivämäärä:   11.2.13 09:21:32

juu pitkästä aikaa =) joku sentään vielä muistaa miut vaikka en hetkeen oo täälä luuhannu =D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.2.13 09:31:28

Kyllä mää siut muistan.:) Aikasemmat sinkut on naamakirjassa, siellä tulee välillä lörpötellä.:)

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   11.2.13 09:46:16

Huoment :)

Tänään täytyis illal suunnat takasi ton kpoon mut on täs viel päivä aikaa ol koton. Vähä haikee fiilis mut ens kuussa sit taas tänne :)

Vois syödä laskiaispullan aamupalaks :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.2.13 09:54:43

Min, bussillako menet.? Jos olisin mökille menossa, olisit saanut kyydin Kuopioon.:)

Päivämäärä:   11.2.13 10:00:55

Kessu, junalla meen :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.2.13 10:03:12

Okke.:)

Päivämäärä:   11.2.13 10:08:24

Siit tuliki mieleen et täytyy viel ostaa liput. Mut kyl täs viel on aikaa :) saunaanki aattelin viel kerit

Päivämäärä:   11.2.13 10:10:56

Huomenta sinkkulaan!!
Väsyttää...haukotus!
Jotain äksöniä pitää keksiä tälle työpäivälle...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.2.13 10:17:34

Ääh, pitäs alkaa vääntämään yhdestä saneerauspaikasta kustannusarviota, kiinostaa niin pirusti.:D

Päivämäärä:   11.2.13 10:17:52

Huomenta piste :) millasta työtä teet? Mä tiedän jonki verra pieniä jekkuja mitä voi toimistossa tehdä :D

Päivämäärä:   11.2.13 10:22:21

Min, en mitään ns. toimistohommia, vaikka työpöydän takana enimmäkseen istunkin...
Ei siis papereiden pyöritystä.

Päivämäärä:   11.2.13 10:25:44

Piste, okei :)

Kyl kai, mä lähen täst koirien kaa lenkkeilemään :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.2.13 10:25:57

Mää veikaan et Piste on kovatuloinen mimmi.:) Olen 10.3. mainostanut naamakirjassa kamuille, ainkin SuSah ja Suski on tulossa.:)

Päivämäärä:   11.2.13 10:31:45

Heh, KESSU:D!
Kaikki menee, mikä tulee, et enimmäkseen olen aina PA:).
Mulla on tuo "perhe", johon uppoaa jokainen tienattu taala.....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.2.13 10:34:51

Niin ei se sinun harrastus ihan halvimmasta päästä ole.:) Voisi pikemminkin sanoa, et se on elämäntapa.:)

Päivämäärä:   11.2.13 10:39:03

Juu, ei todellakaan halvimmasta päästä...;)!!
Taitaa olla niitä kalleimpia....
No, elämän valintoja, toiset rikastuvat ja toiset eivät lakkaa köyhtymästä, hevosten vuoksi...:).

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.2.13 10:47:24

Heppailu on harrastuksista parhaammasta päästä.:) Lähtisköhän kottero käyntiin, pitää kokeilla.

Päivämäärä:   11.2.13 10:58:12

Huomenta! Lälläslää, olen vapaalla jalalla, heräsin tunti sitten eikä ennen iltaa ole kiire mihinkään :P Päivä on vähän hiljainen ja harmaa, mutta silti on ihan pirun hienon näköistä. Ja hiljaushan on talvessa parasta, ihan niin kuin kesässä jatkuva sirkutus ja surina. Keväisin korvia hivelee purojen solina, syksyisin lehtien havina ja tuulen humina. Haaveillen ja hölmösti hymyillen alkaa tämäkin päivä :)

Päivämäärä:   11.2.13 11:14:41

Samaa mieltä, KESSU!
Ei ole hevoselämää voittanutta:)!!!!!

Lähettäjä: Karo 
Päivämäärä:   11.2.13 11:17:57

Huomenta. Hohhoijjaa mikä yö takana, onneks ei oo tänään töitä eikä mitään muutakaan aikataulutettua ohjelmaa, ni saa ehkä nukuttua vaikka päikkärit jos alkaa liiaks ramasemaan.

Olipa tosi kivaa nähdä ensin koko yö hirveitä painajaisia ja sit säpsähtää hereille joskus kuuden aikaan aamulla siihen kun yläkerrassa koira rähähtää kunnon haukkuun. Hitto että meinasin kyllä tipahtaa sängystä kun säikähdin niin paljon. Ja saahan tuohon herätä kyllä usein muinakin aamuna, liekö naapuri tulossa töistä siihen aikaan vai mitä, mut sais kyllä opettaa koiransa hiljaseks. Ei oo mun mielestä maailman mukavin herätys muutenkaan.

Ai niin, min; täällähän mä samaisessa kalakukkolandiassa asustelen :)

Päivämäärä:   11.2.13 11:23:45

"Lähettäjä: .
Päivämäärä: 11.2.13 11:14:41

Samaa mieltä, KESSU!
Ei ole hevoselämää voittanutta:)!!!!!"

^ Paitsi ehkä niinä päivinä, kun hepat sairastaa kuoleman kielissä ja tietokoneen vieressä odottaa muutamat eläinlääkärilaskut, rehu- ja turvelaskut, vakuutusmaksulaput ynnä muut =D Toissakeväänä oli aika pahat ajat näiden asioiden suhteen, kun ei nuo tammojen varsomiset menneet taaskaan ihan niin kuin oppikirjoissa... Toivottavasti tänä vuonna menee paremmin =) Nyt ratsastamaan. Palaan illemmalla, mikäli selviän elävänä kotiin; ulkona on korkkarikeli, eikä auta edes tilsakumit! Pitää varmaan mennä niin lujaa, ettei ehdi tierat tarttua =D =D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.2.13 11:28:03

Kalakukkolandia.:D Mulla on vanha sukutila, öö Iisalmesta noin 40km itään päin. Kuopiossa on joskus tullut paljon pörrättyä.:)

Päivämäärä:   11.2.13 11:34:28

Niina, onneksi mulla ei ole varsotettavia tammoja.
Pyrin siihen, että pidän hevoset täysihoidossa.
Maksan sit sen, mitä pitää.
Vahingoille ei voi mitään, vähempi niitä kuitenkin tulee kun hevoset ovat valvonnassa ympäri vuorokauden. Jos olisivat kotona, en saisi hetken rauhaa töissä, huoli niistä olisi aivan kamala kokoajan!
Mieluummin täysihoidossa ja jatkuvassa valvonnassa kuin päivät yksin kotitarhassa ilman jatkuvaa valvontaa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.2.13 11:43:27

Piste aivan.:) Likka maksaa Lohjalla suokin täysihoidosta 350€/kk, ei pahahinta, mut opiskelijalle kova.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   11.2.13 12:06:56

Dodii venäjän maalla käyty ostoksilla...jos pienet päikkärit ottais ja sit ulos urakoimaan..hetki koneella uutisia selaillen..........

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.2.13 12:10:16

@, olutvaraston täyttämässä ja tankin autoon.? :)

Päivämäärä:   11.2.13 12:15:08

Huomenta :)
Teinpä taktisen vedon ja otin vapaapäivän! Väsytti niin hitosti ja sitten on toisen koiran eläinlääkärikin keskellä päivää eli kohta lähden sinne, mulla oli säästössä yks ylityövapaa joten aamulla pirautin pari puhelua ja jatkoin unia :) Yhä vaan väsyttää mutta lekurireissulta sit kaupan kautta kotiin ja päikkäreille! :) Olipa viisas veto kyllä, tätä just tähän nyt tartti, jaksaa huomenna paaaaljon paremmin ja jos vaikka huomenna salillekin pääsis taas :)

Liskojen yö oli kyllä, meinaan ne liskomaiset oliot unissa tosiaan oli vallottanut maailman ja niitä sitten paettiin ja yritettiin tappaa ja mitä vielä... Huhhuh, oli kyllä semmosta unta että B-luokan leffa ois pitäny tehä siitä! Liikaa kattonu vissiin falling skiesia... :p

Jos nyt ei sit hetkeen menis sinne baariin ollenkaan... vapaita viikonloppuja tiedossa, jee:) Ei vanha jaksa tämmöstä et kahtena viikonloppuna peräjälkeen rampattava, huh...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   11.2.13 12:17:18

:D tupakat ja polttoainetta..nyt ei jaksanu juur enempiä alkaa shoppailee mut jospa seuraavalla kerralla :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.2.13 12:19:44

Ne krapulayöt on kyl ihan kauheita, ei nuorempana sellaisia ollut. Mission beetä ja nestettä nassuun.:)

Päivämäärä:   11.2.13 12:20:55

Kessu joo mä oon eilen noita kiskonut, myös gatoradea joka nesteyttää hyvin :) Tänään vähä lisää mut ekaks sinne lekuriin.

Päivämäärä:   11.2.13 12:23:01

Likkas pääsee kessu halvalla! Konini tallivuokra oli pitkään yli 600e ja se oli kyllä opiskelijalle aika kova hinta :S Mietin muuten jossain vaiheessa Lohjalle muuttamista , mutta mulle ois kelvannut vain se vaaleanpunainen pitsihuvila Routionsillan kupeessa, joten se siitä ajatuksesta :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 12:31:25

Morjensta vaan. Mä jo mietinkin, että miten sä missioni oikein jaksat mennä töihin. Mullakin on pari vapaata tässä. En mä muuten olis valvonu tollee.

Mut aijai, kohta pääsee kattomaan walking deadin uuden jakson. Taidanpa ottaa kupin kahvia siihen kaveriksi. :)

Päivämäärä:   11.2.13 12:31:51

Järkyn halpa täysihoitohinta 350 e!!
Sissus, mä maksan tuon summan moneen kertaan kk!
Tosin maneesitalli on pakollinen, se tietty maksaa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.2.13 12:37:05

Ruoste iiikk mikä hinta. Helkuta mää asuin monta vuotta Routiolla, nuoren oli nugaanruskee toyota celica alla.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.2.13 12:38:01

Siinä Hiidenrinteessä.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 12:39:16

Aika isoja eroja noissa, mut ihan kyllä hinnat kohillaan noissa. Eipä oo ihan halpaa toi hevostelu ja aika hyvin jos opiskelijana on varaa tollaseen joka kuukausi. Tossahan meneekin jo kummasti koko opintotuki ja vähän päällekin.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.2.13 12:44:13

Ruoste, monta kertaa on tullut oltua pilkillä/ongella Ruotionsillalla.:) Muistatko Hakosaaren.? :)

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   11.2.13 13:14:07

Tulis jo kesä!

Täälä saa täyshoitopaikan maneesitallilta 350e, ja on varaa jo valitakin minne tahtoo viedä :D

Päivämäärä:   11.2.13 13:29:29

Kessu, onko Hakosaari ihminen vai paikka? Ei sano mitään :P Toi puoli kaupungista on mulle aika tuntematonta seutua, mitä nyt muutaman kerran olen kuluneen vuoden aikana siellä körötellyt ja taloja kuolannut. Keskustassa olen sen sijaan hengaillut jo naperona ja Lohja tuntuukin melkein kolmannelta kodilta.

Opintotuki, mikä hemmetin opintotuki? Hevosen omistaminen vaatii kyllä sen, että käy töissä, ja opiskelu jääkin sitten helposti kolmossijalle duunin ja hevostelun jälkeen. Tai näin kävi ainakin mun tapauksessani... Hevostelu on etelässä niin pirun kallista, että olen pariin otteeseen uhkaillut vaihtaa hepan ja saappaat kuntosalikorttiin. Heppa on viimein hukattu ja saappaat kulutettu puhki, liikuntapassikin on hommattu, mutta kummasti tulee kuitenkin vietettyä vähintään kymmenen tuntia viikossa humman selässä. Nykyään ei onneksi tarvitse miettiä tallivuokria, ELLlaskuja ja varustehankintoja. Uutta en osta, en varmasti osta vaikka siivekäs yksisarvinen tipahtaisi syliin. Opiskelu ja hevosen omistaminen ovat niin kuluttava yhdistelmä, etten voi suositella sitä kenellekään. Kyllä muakin siitä varoitettiin, mutta jotkut asiat idiootin on koettava kantapään kautta.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.2.13 13:33:03

Ruoste, se on saari, näkyy sillalta.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.2.13 13:37:17

No niinpä, sitä mä vähän meinasinkin, ettei tossa pelkkä opintotuki ainakaan riitä mihinkään. Tietysti jos sen jotain 650e tienaa töissä ja siihen sitten vielä tuet päälle, niin sit voi jo alkaa pärjäämään jotenkin, jos ei tuu mitään isompia ylläri menoja. Olettaen vielä, että kesälläkin tulee pistettyä rahaa pankkiin kesätöistä. Joo en yhtään ihmettele, jos toi on rankkaa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.2.13 13:44:35

Taisin ottaa bannit.:D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   11.2.13 13:47:06

Kessu: miksi niin?

Mä istun junassa taas. Helsinki kutsuu, huomenna takas.

Päivämäärä:   11.2.13 13:49:51

mitä menit kessu tekemään?

Joku muu aloittakoon uuden iloisten sinkkujen keskustelun, minen meinaa laittaa tikkua ristiin tällä kertaa, on nääs tässä löhöilyssä tarpeeksi tekemistä laiskiaiselle :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.