Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 171

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.2.13 15:38:22

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=760173&t=760173
Carry on.

Re: Sinkkujen topic 171

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.2.13 15:40:47

Reipas nuorinainen Turkusen suunnalta aloitti.:)

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   10.2.13 15:51:41

Keep calm and eat lasagne.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 15:51:54

ruoste: No niinpä, mutta sitähän me emme koskaan saa tietää, kun olen jo mennyt poistamaan kaikki noi kuvat. :p

Jaa että sitä vaan unelmakropasta haaveillaan. Täällähän on kaikki naiset innosta piukeena liikuntaan ja koreeseen kroppaan. Kyllähän tollasella riehumisella luulis olevan ruoto kuosissa. :>

panda: Ai sinäkin oot ollu humputtelemassa. Ilmeisesti ei kuitenkaan ihan pilkkuun asti mennyt, kun et ton pahemmassa kunnossa ole ja jaksoit vielä keskittyä lukemaan kaikki viestitkin. :D

no.: Jos tarkotat sellasta normaalikokoista vuokaa 400g jauhelihalla, niin mä syön sellaisen melkein yhdeltä istumalta pois kuleksimasta. Tosin yleensä teen siihen kaveriksi pari leipää ja yritän tyytyä syömään vaan puolet, ettei heti mee kaikki. :D Mut oikein hyvä plääni sulla.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.2.13 15:52:49

Rupeen popittamaan, kun ei ole muutakaan tekemistä.:p

http://www.youtube.com/watch?v=ZEY8clFcm2E

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   10.2.13 15:54:57

Ruoste, otat tietenkin ne sukatkin pois, eikä kesällä voi tulla kipeeks... Ei pysty ei kykene, siit on hirweesti vaivaa. Ensin joutuu ajaan auton siihen kirkon pihaan parkkiin, sammuttaa auton, dallaan sinne vuorelle, räpsii muutama foto, dallata takas autolle, auto käyntiin ja tähän kaikkeen kuluu aikaa ainakin sen 15min, ei pysty venyy :D Ihan varta vasten ei taas viitteis ajaa sinne ja takas. Täst on kuiteskii usseempi kilometri sinne kirkolle, tohon reissuun kuluis useita desejä jollei jopa litroja polttoainetta. Kato kyl määkin osaan keksii tekosyitä :P

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   10.2.13 16:04:01

ääähhh... heräämisyritys osa 2....

Mitäs tuol edellises topas olikaan, vaatimuksia, must tuli vissii mies yön aikana? Nimittäin tarttis vaa ruokaa ja seksiä :p

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   10.2.13 16:04:04

700g on lihaa :) ihan miehen setti siis...mut se on kyllä niin hyvää että sinne astialle huomaa hivuttautuvansa uudestaan ja uudestaan...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.2.13 16:06:37

:DDD Leidit heräilee.:D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.2.13 16:21:31

Kesä? Millä planeetalla Jysee elää? :D Norminaisena tahdon tietenkin kaiken nyt heti ja välittömästi, en minä jaksa kesään asti odotella! Ja pssst, autolla pääsee ihan vuoren juurelle jos tuntee "mestat", tosin kuluuhan siinä sitten vähän enemmän bensaa ja eihän sitä nyt tollaseen kannata hassata, jää muuten peltomopoilut kesällä vähiin... :P

Minski, minä tallensin pari kuvaa korvieni väliselle kovalevylle, et sillai :) Kyllähän täällä on vaahdottu liikunnasta, mut mut... Ei ne suuret puheet vaan ne pienet teot. Ei se läski länkyttämällä lähde, tarttis tehdäkin asialle jotain. Kauhea määrä energiaa on täälläkin tuhlattu treenaamisesta puhumiseen sen sijaan, että noustais ylös, mentäis ulos ja lähdettäis lenkille. Tästä innostuinkin nyt jättämään kuuman kahvipannun ja toimivat tietoliikenneyhteydet tältä päivältä ja suuntaamaan soppatykin kautta tallille. Heippa!

Mission, tilaa pizza. Jos pizzakuski sattuisi olemaan nainen, älä avaa ovea. Jos se on mies, tadaa!, ongelmasi on ratkaistu. Tiedät kyllä mitä tehdä niin pizzalle kuin lähetillekin ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 16:26:43

Mission: Huomenta prinsessa. :D Olipahan sitten baarireissu, kun tuli samalla vaihdettua sukupuolikin yön aikana. :p Hyvään aikaan sä heräilet ja varmaan väsyttääkin taas ihmisten aikaan ens yönä tolla unirytmillä.

no.: Nonni, sittenhän siinä riittääkin syömistä vähän pidemmäksi aikaa. Lasagne ja muutenkin tollaset vuokaruoat on just tollasia, että niitä meinaa helposti syödä liikaa ja ottaa aina vaan lisää ja lisää.

KESSU.: Näköjään ja miehet ne vaan porskuttaa. :D

ruoste: Ai niinpä tietenkin. Perhanan naiset sisäisine kiintolevyineen. Aina ne muistaa kaiken. =)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.2.13 16:32:16

Minski juu.:D Yritin pistelle soitella, leidillä viellä muita juttuja.:) Vaihtakaa ny numpia, jos toinen alkaa konostamaan.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.2.13 16:40:25

Mission ja Minski yhteen, nuoripari, vau.=) Puheista tekoihin.:)

Päivämäärä:   10.2.13 16:49:01

Noni, ruokapuoli hoidettu. Mites se toinen? Ainiin, sitä vartenhan mulla on kaks jaksoo supernaturalia säästetty tälle päivälle, nams! Kuolaan niitä täs sohval jossain kohtaa zombiena eilisissä meikeissä, se se vasta seksikästä onkin! :D

ruoste, hyyyyyyyiiiiiiii.... Mulla ei ollu yhtään huono olo mutta pelkkä vihjasu pizzamiehestä seksuaalisessa mielessä, kyllä sisuskalut pyrkii samantien nurinpäin tommosesta!

Minski, älä, kiva taas ens viikolla yrittää olla skarppina, huomenna viel pitäis herää aikasin...

Olipa ihan mieletön näky tuolla ulkona, olis tosiaan pitäny olla kamera! Noi purot kun on sulia ja virtaa, vesi kuitenkin matalalla, yks semmonen tosi makee virtaava oja, puro, mikälie, olipa tosi vaikuttavan näkönen! Siinä oli mustia isoja kiviä kauniisti näkyvissä, saviliete oli ihan sellanen tarkkajuovanen ja kaunis, töyräät oli upeat kun ne tän talven lumikerrostumat oli kaikki erivärisiä valkosia ja aaltoili sen puron muotojen mukaan, ihan kun maitokahvia olis virranut siinä. Todella upee näky! Jos ois kunnollinen kamera ollut niin siitä olis saanut kaikkien aikojen kuvan kyllä... Kännykkäräpsyn takia en ees viittinyt rämpiä lähemmäs, tallensin vaan mieleen sen, ihan absurdin kaunis kuva!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.2.13 16:56:45

Just tallilta kotiuduttu:)!!
Hienoooo hevostelupäivä, hitto, mulla on kivat heposet!!!
KESSU, en kanna luuria tallilla aina mukana, se jää usein satulahuoneeseen tai himaan.
Ei jaksa viikonloppuina aktivoitua työasioihin....:).

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.2.13 17:00:42

Toivotonta Mission, saat vahanpiian leiman pöksyihin.:D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 17:02:02

KESSU.: Nonni, rauhotutaanpas ny sitten sen amorin jouskarin kanssa. :D

Mission: Joo kieltämättä aika hotti mielikuva. =) Ootko tosiaan ollu niin väsy, ettet oo vielä jaksanu edes eilisiä meikkejä pestä pois. Taidat olla aikamoisessa kuosissa siellä. :D Semmonen kunnon karvarannehan vois saada suhun uutta puhtia ja enhän mä ny mitään tässä manaile ens viikosta. x)

Ihan kiva mielikuva ja onhan se kiva tallentaa noita mieleenkin, vaikka ne tuppaa ainakin omasta pollasta pikku hiljaa karkailemaan. Mä saisin nyt ilmaseks tollasen 24 sivuisen valokuvakirjan ja pitäis keksiä siihen sisältöä ens syksyyn mennessä. Täytyy kait alkaa tosissaan kuvailemaan viimeistään kesällä.

Päivämäärä:   10.2.13 17:02:22

No Kessu näin siinä vielä käy :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.2.13 17:19:18

Nyt sormet ja varpaat ristiin Kaisan puolesta.:)

Päivämäärä:   10.2.13 17:29:21

Mä en jaksa enää minkäänlaista urheilua tälle päivälle...
Oon ihan sippi!!!
Hierontaa, saunaa ja hyvää ruokaa kera miehen, siinä ois viikonloppu viimeisen päälle kruunattu:)!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.2.13 17:32:41

Se pystypaikka on ihan hirvee, hiihtänyt 10 kilsaa, tassussa himan tutinaa.:D

Päivämäärä:   10.2.13 17:48:24

Jaha, KESSU on ampumahiihdon pauloissa;).

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.2.13 17:55:49

No , Suomileideillä meni heiman huonosti, soitan.:)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   10.2.13 17:58:56

Koira on nyt väsytetty kun käytiin rodun joukkotapaamisessa. Voi sitä riehumista :)

Laskiaispullaa tekis mieli, mutta kaupan pakastekotipullat oli loppu enkä jaksa itse leipoakaan. Huomenna uusi yritys :D

Päivämäärä:   10.2.13 18:00:43

Minski yöh, älä nyt säkin niitä karvaranteita tyrkytä!:D Puhtia joo, juoksisin karkuun niin kovaa ettei oo tosikaan. Ei tää kuosi nyt muuten oo pöllömpi mut ihan raato, ei oo jaksanu suihkuun raahautua ja kämppäkin ihan sekasin... Kyl mä kohta meen.. tai no, ainaki joskus tänään vielä :D

Mut aamul oli kyl siistiä taas ihailla itteensä peilistä, darra-aamuina on niin ihanan laiha! :D Vaikka join eilen vettäkin varmaan kolme tuoppia illan aikana ja himaan tultua vähän lisää ja limpparii ja mehuakin, mut ehkä se alkoholi on vaa niin kuivattanu et kaikki vaan tullu täysillä läpi, vaikka söinkin ihan hyvin. Tuli kyllä jorailtuakin aika huolella, nimittäin rokkia, joten tulipa aimo annos liikuntaakin... No, hyvin se tässä tasaantuu sitten päivän mittaan mässäillessä ku toi vanha kunnon pakki taas turpoaa kauniisti kaiken suolan ja rasvan myötä ku pullataikina, oujee :p

Mutta todellakin hei tytsyt, ku oli tos aiemmin puhetta, nyt alkaa taas kunnolla uus vaihde silmässä toi kuntokuuri, mehän siis ollaan kesällä kunnossa, eiks jeh!

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   10.2.13 18:08:53

Tjaah, kotiuduttu. Yksi pudotus, hankala suhteutettu, 4 askelta olisi saattanut jäädä lyhyeksi, 5 taas meni sitten liian lähelle estettä ja pudotus. Muuten suht ok esitys meiltä. Seuraavat kisat onkin sitten vasta maaliskuun lopulla, joten treeniä, treeniä...

Kohta syömään ja leffaan. 21 tapaa tuhota avioliitto. Jos joskus sattuisi lykästämään, niin tietääpä sitten, miten EI kannata toimia ;)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   10.2.13 18:16:56

Z: Jos tuun puolen tunnin päästä hakeen?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 18:26:54

Mission: Enhän mä suinkaan tyrkytä. Kunhan vaan jatkoin tota ruosteen ilmoille heittämää ajatusta. :p Aika hyvinhän sä kuitenkin pärjäilet, jos noiden supernaturalin kavereiden kattominen saa sun halut jo tyydytettyä. :D Mä odotan tota walking deadia mikä jatkuu tänään, vaikka tossa just ton uusimman supernaturalin pistinkin pyörimään.

Ehkäpä se sun kuntokuuris alkaa sitten tuottamaan jo ihan konkreettisia tuloksia, kun kerran peilistä noinkin positiivinen näky kurkisteli takaisin juomingeista ja rankasta biletyksestä huolimatta. :p

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   10.2.13 18:26:55

Sopii, meinasinkin sulle laittaa viestiä, et mennään samalla kyydillä. Näppärä tää hötönetti :D

Päivämäärä:   10.2.13 18:27:18

Kyl mäkin voisin 21 ohjetta ottaa onkeeni...ajattelin kyllä, et ruoka ja seksi riittäisi miehille, kun Minority sitä täällä kuulutti...;)?????
Eikö ole aivan kamalaa, että se salakaadettu karhunaaras on ollut tiine!!!!
Missä se pentu on???

Päivämäärä:   10.2.13 18:43:01

Minski, ei saa ylläpitää hirviökauhukuvia :D
Ja en mä tiiä että saako ne superin pojat nyt ihan ruudun läpi onnelliseen tilaan mutta kun ei nyt oikeen muuta oo niin siihen on tyytyminen:p Krapula on kyllä viheliäinen tauti, vaikka olo on tätä ryytyneisyyttä lukuunottamatta ihan jees, niin iskee kuitenkin semmonen läheisyydenkaipuu, iho on jotenkin sitä mieltä että on tyystin vailla jotain...

Meinasinkin muistuttaa että walkeri alkaa tänään:) Ite katon sit suomen tahtiin viikon päästä.

Kyllä se kuntokuuri tulosta tuottaa, viime viikko meni vähän stressin kourissa että nyt vähän napakampi ote taas, mutta en nyt silti lihonut, tais jopa jokunen sata grammaa tipahtaa kun en tosiaan täysin läskiks sentään vetässyt vaan muutama lipsuminen vaan liikaa. Nyt taas ne karkkipäivät takas paikalleen ja muuten ruotuun, ja lisää liikuntaa:) Rauhassa hyvä tulee, kitukuurit ei tuota yhtään mitään, ja talveakin on vielä jäljellä niin kyllä tästä hyvä tulee:)

piste, ihan persiistä :( Muakin ottaa niin päähän toi juttu, ällöttävät, tyhmät, sivistymättömät ja julmat ihmisenpojat asialla, päästä puutuu palikoita ihan selvästi ja sietävät kunnolla sitä rangaistusta. Saamarin pelkuripaskiaiset, talvipesään vielä, olisivat sitten menneet kesällä painimaan ilman asetta, onhan se kiva olla tommonen raukkamainen pelkuri. Harmi ettei toinenkin saanut arpia muistoksi. Vaikka tuskin se toinenkaan tajuaa niitä hävetä, ylpeä varmaan. Jotkut ei vaan ole ihmiseksi laskettavia ollenkaan.

Päivämäärä:   10.2.13 18:46:27

Tirli, miten sun treffit tänään meni:)?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 18:53:40

Jaa että täällä naiset jo treffailee keskenään. :D

Piste: Joo kyll ne aika pitkälle riittää kunhan tietää mistä naruista kannattaa vedellä ja kuinka paljon. :D Ehkä joku mies voi olla niinkin vaativa, että haluaa vielä jotain muutakin, mut ei sitä sellasia nirsoilijoita kannata yrittää miellyttää. Riittää kun keskittyy vaan olennaiseen, niin homma on sillä selvä ja mies hurmattu. ^^

Mä en oo kyllä yhtään perillä tosta karhuhommasta. Mut eikös ne miehet ollu saamassa ainakin jotain rankkua siitä. Mistään pennusta en oo lukenu mitään.

Mission: Täytyyhän sua aina välillä muistutella elämän realiteeteista, ettei ihan niiden tähtösten kuolaamiseksi ja prinssin odotteluksi mene toi touhu. :P Se on joo toi krapula vähän sellanen kummallinen olotila teillä naisilla. Siinä tulee mieleen kaikenlaisia mielitekoja ja haluja x10. :D

Mut se on hyvä se, ettei herkkulakkoilu ja rehkiminen oo sitten ihan harakoille mennyt. Onneks noi satunaiset lipsumiset ei ihan heti pääse tuhojaan tekemään. Mäkin oon tässä taas alotellu vähän venyttelemään ja miettimään miten sitä olis parasta herätellä kroppaa.

Päivämäärä:   10.2.13 18:56:19

Musta on aivan järkyttävää, miten ihminen voi tehdä nukkuvalle eläimelle noin???
Sairasta, aivan @!#$ sairasta!!!!!!

Päivämäärä:   10.2.13 19:06:53

Eikö miehillä sitten krapulassa tuu Minski niitä mielitekoja ja haluja? Tietysti ei niitä itelläkään tuu jos ihan oikeesti on tosi paha darra, paha olo jne, mutta harvoin mulla sellasia edes on. Näitä sohvazombiesyöppödarroja vaan:D Ja sillon kyllä loppuis toi makoilukin aikalailla ku seinään jos olis tosiaan joku semmonen ihana tässä kosketusetäisyydellä.. ;) Plääh, krapulat on ihan tyhmiä yksin :p

Mä hei sentään eilen kyllä pidin vähän silmiä auki siellä baarissakin, muttei siellä mitään ollut. Joku nuori poika ois halunnu et "vaihetaaks numbaa", meinasin katketa nauruun :D Aika paljo tuli jubailtua kaikenlaisten tyyppien kanssa muttei kyllä yhenkään sellasen tai ees sillä mielellä, noin niinkuin puolin ja toisin, joitain hyviä tyyppejä vaan liitty välillä seuraan mutta se siitä. Nii ja tosiaan, kyllähän siellä oli se perseenpuristelijakin, ihan kertaa kaks, toinen ei kyl heti käyny ihan perseelle suoraan mutta kovaa vauhtia matkalla sinne tosta vyötäröltä, vissiin semmonen hienostuneempi taktiikka... ;) Ei vaan ollu prinssit liikenteessä, ne mun rinssit on varmaa muutenki kaikki varattuja tai jotain :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 19:17:35

Piste: Toivottavasti saavat ansionsa mukaan, vaikka täkäläiset tuomiot tietäen vähän veikkaan, ettei tosta mitenkään kovin kumoisia rangaistuksia ole tulossa.

Mission: Mä vähän luulen, että miehillä on jo tota testoa sen verran muutenkin, ettei siinä enää alkoholi suuremmin vaikuta halujen lisääntymiseen. Ehkä enemmänkin sitten estoja poistavasti tai harkintaa harhauttavasti, jos tollaset asiat sattuis muuten jostain syystä tökkimään. Mä oon ainakin viritelty niin, ettei mulle tuu krapulaa, enkä mä sellaista tarvikaan, kun oon jo muutenkin aina vireessä. x)

On se ihmeen vaikeeta löytää sopivaa seuraa noista baareista. Noi sunkin kuvaukset kuulostaa siltä, että jos sinne sattuis eksymään joku suhteellisen normaali riittävän selvänä ja kohteliaana, niin se ei varmasti poistuis sieltä yksin kotiin. :D

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   10.2.13 19:28:52

Joo treffikuulumiset pitää Tirli kertoa.

Kuinka pitkäksi aikaa muuten on ok kadota ilmoittamatta? Ex on lähtenyt johonkin ja pannut puhelimensa kiinni. Mutta enpä exällä toisaalta mitään tekisi.

Lähettäjä: Banglaroad 
Päivämäärä:   10.2.13 19:35:11

Edelleenkin vapaa sinkku ilman seurustelusuhdetta tämänkin viikonlopun jälkeen. Tuntuu vain olevan tässäkin topicissa enemmän Nasupettereitä ja paskanjauhajia.

Päivämäärä:   10.2.13 19:38:08

Minski, onhan se nyt tietysti niinkin että en mä baariin koskaan lähde miehiä etsimään. Onhan se hyvä pitää silmänsä siellä auki kun kuitenkin yhdessä paikassa on paljon ihmisiä, sinnehän voi osua tutustumisen arvoinen totta kai, mutta ei niitä kumppaneita silti ehkä baarista varta vasten kannata yrittää etsiä.

Ja ihan varmasti niitä yhden illan juttujakin voisi olla siellä, mutta kun en oikein siitäkään sitten välitä. Ei sillä että nyt olisin mikään siveyden sipuli, mutta ehkä ne sellaiset kuuluu kumminkin enemmän tuohon nuoruuteen, ei enää viehätä ajatus moisista. Sehän siitä jokus tekeekin vähän hankalaa kun se "ihan kiva" ei oikein riitä, ja prinssit ei eksy kohdille. Eikä sillä prinssilläkään kiire ole, mutta tosiaan, välillä silti kaipais kyllä seksiä ja läheisyyttä. Moni hoitaa asian noilla yhden illan jutuilla, eikä siinä mitään vikaa ole, ite en oikein saa kyllä siitä sitten taas hirveesti kiksejä vaikka se kyseinen ilta vois vaikka ihan kivaakin joskus olla. No, en tiedä, jos jotain oikein kuumaa eksyis kohdille niin viitsisinkö välittää että jääkö se yhteen iltaan vai tulisiko jotain muutakin, eipä oo hetkeen tarvinnut pähkäillä.

Ai Minski aina vireessä, tulee melkein mieleen sellainen jalassa kiinni nylkyttävä, helikopteria pyörittelevä "aina valmis" joka ihmettelee että mikä on ku ei kelpaa ja nainen tuskissaan miettii että älyäis nyt ettei toi ihan oikein sytytä :D

Päivämäärä:   10.2.13 19:43:09

Banglaroad, sormiasi napsauttamallako kuvittelet löytäväsi täältä sulle sopivan naisen:)???
Katsos, tämä sinkkula kun ei ole mikään jakola....
Täällä on ainoastaan ja vaan fiksuja hevosnaisia ja voivoi jos ei heti irtoa, niin itkuhan se aikuiselta mieheltä sit pääsee:).
Jospa menisit johonkin sopivampaan nettitreffailufoorumiin?
Sieltä voisi irrota huomattavasti helpommin;)!!!
Moikka!!

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   10.2.13 19:48:40

Nonih, nyt on tuhottu pari(kymmentä) laskiaispullaa :D huomenna täytyy ottaa taas suunnaksi p-savo. Muutamat hyvät bileet ois kyllä tiedossa :)

Mikä muuten siin on et joittenki miesten(/poikien?) on pakko läpsiä tai puristella naisten takapuolt baaris? Ja sitte ku kääntyy vihasest ja ois valmiin antaa kunnon läksytyksen niin nää rohkeet miehet on kerinny juokseen muutaman kymmenen metrin päähä karkuu..? On varmaanki tosi tehokas iskutapa......

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 19:53:43

Mission: Niinhän ne sanovat, ettei kannata etsiä ja pitäis vaan pitää silmät auki odotellen. Toi vaan toimii aika huonosti meillä miehillä ja jos jotain meinaa saada, niin se on tartuttava toimeen. Harvoin noitakaan tilaisuuksia syliin putoaa.

Mut eipä noi yhden illan jutut oo mullekaan sopineet koskaan. Kyllä se sitten on jotain pysyvämpää tai ainakin aikomusta sellaiseen ennen kuin jotain alkaa tapahtumaan. Toki jokainen tyylillään ja mikä sitten kenellekin sopii. Mä oon vaan aina saanu eniten irti pidempiaikaisemmista suhteista.

Niin ja mitäpä tohon sun mielikuvaan nyt sanois. Varmaan aika turhaa yrittää kommentoida mitään. Toi on vähän sellanen juttu, et se on turha yrittää sanoa mitään, kun se pitää vaan kokea.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 19:55:10

min: Jotenkin mulle tuli tämmönen mielikuva nyt susta. :p

Päivämäärä:   10.2.13 20:11:42

Bangalorella menolippu Bangaloreen, nasupetterit on vaativampia, lämpeneminen noilla eväillä, noh, mahdotonta..;)

min, missä mun laskiaispullat, on oisit tuonu tännekin! Joo en tajua, okei se toinen perseenpuristelija oli niin pleksit että kun olisiinä kerran hamuillut ja totesin sille vaan tiukasti että älä koske kiitos, seuraavalla keralla se sieltä taas kurotteli jolloin tokaisin että kerta vielä niin haen ton poken tuosta niin pääset kyntämään räntää otsikolla, se ei varmaan tajunnut yhtään mitään. Se nimittäin sammu siihen tiskiin ehkä minuutin päästä oikein klassisesti, otsikko tiskiin ja poke otti kopin ennenku valu lattialle :D Tää toinen herra tuli sitten ihan siihen juttelemaan jotain ja noinniinkuin muina miehinä siisri käden mun vyötärölle josta se rupes hiveltämään alemmas, oli kato sentään oikeen kohteliasta lääppimistä. En ees viitsinyt puhua mitään, tuijotin sitä vaan kunnes älys irtaantua itse ja kävelin pois. Ehkä toi vaan oikeasti toimii sitten? :D

Minski, joo kyllähän se vähän niin on, toimeen on tartuttava, mutta sitten jos puuttuu niitä kehen haluaisi tarttua... Miehillä tosin enempi, itsekin mielelläni tulen mieluummin metsästetyksi, se on joku naisten juttu se. Mutta ei mulla varman tekis niin kovin tiukkaa halutessani lähestyä itsekin, vaikka kännipäissään kun uskallan ehkä enempi jopa ventovieraille alkaa tyhjästä lätisemään, mutta ei niitä sellaisia oikein oo ollut. Ja sitten taas selvin päin tutustuessa vaikka kaveripiirin kautta tai töistä tai jostain niin luulen että osaan ilmaista kiinnostukseni tarpeen tullen kyllä, mutta eipä niissäkään piireissä sellaisia ole. Ei sillä ettei mulle nyt kukaan kelpaisi mutta tää on vähän huono ikä, ne jotka voisi kiinnostaa tai olla jossain tilanteessa kiinnostaneet niin ovat sitten olleet varattuja.

Mitä, ai nou komments helikoptereille? No ei vaan, kyllä susta oikeasti on hieman erilainen kuva tullut näin kirjoitusten myötä, voisin kuvitella että sussa on sen verran sellaista, hmmm, miten sen sanoisi, sielukkuutta? Että todennäköisimmin et usko naisen lämpenevän ihan tuolla tapaa ;)

Sitä olen joskus ihmetellyt, että kun näitä "nylkyttäjiä" nyt on sattunut joskus lähipiiriinkin, että miksi miehet yrittävät niillä keinoin saada seksiä turhaan ja turhauttavat sekä itsensä että naisensa, kun varmaan ymmärtävät miten paremmin saisi naisen lämmiteltyä? Ei ole sitten se seksi kuitenkaan sen arvoista vai? Sitten itketään että mikä on kun akka pihtaa... Vaikka tosiaan niitä pihdanneita miehiäkin kokeneena ja kuulleena se pihtaaminen ei ole sukupuolesta kiinni, niitä on molemmissa, mutta nuo nimenomaiset keissit vaan ihmetyttää että eikö sitä lähestymistaktiikkaa kannattaisi edes yrittää vaihtaa. Outoa.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   10.2.13 20:18:00

Höh, nyt se kaveri ilmoitti, ettei se ehdikään huomenna hiihtämään mun kanssa, siirtyy siis tiistaille. Olin melkein pettyny, vaikka inhoankin hiihtämistä, koska olin jo niin ehtinyt asennoitua siihen, että huomenna kokeillaan uudella asenteella. Kävin jo ettimässä suksetkin varastosta! No, huomenna tehdään sitten pidempi lenkki hepan kanssa, kun tänään vaan kahluutin sitä lumessa. Olis ehkä kannattanu itekin kahlata eikä vaan istua kyydissä, niin olis fat ass jo edes hitusen pienempi ;) Toki nykymuodossa siitä riittäisi puristeltavaa useammalle :p

Päivämäärä:   10.2.13 20:22:52

Minski, haluutko selittää vähän et miten ihmees? :D

Mission, mä kerkesi jo syömään kaikki :( tosi söde toi perseenpuristelija nro1... ei siin kyl aivosolut paljoo enää raksut jos sammuu tollen.

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   10.2.13 20:32:58

Tein just pipareita. En ennen joulua ehtinyt niitä leipomaan ja oli taikinaa pakastimessa. Tuleepahan syötyä pois ennen ruohon vihertymistä.

Mun ongelma on ollut nyt pikemminkin päinvastainen ton painon kanssa. Stressi vie multa herkästi ruokahalun ja totesin et kiloakaan ei parane laihtua enää. Joten syön piparit hyvällä omallatunnolla ja jätän laihduttelut muille tältä keväältä.

Mä luotan perinteiseen silmäpeliin. Se on toiminut hyvin vuosien varrella kiinnostuksen ilmaisuun ja torjuntaan. Tosin humalaiset ei huomaa mitään eikä ymmärrä välttämättä edes suoraa puhetta.

Kyllähän ne varsinaiset aloitteet usein jää miesten harteille.

Päivämäärä:   10.2.13 20:34:30

Millä mä lihotan itseäni???!!!
Mulla ei ole edes puristeltavaa peppua, saati mitään missään, paitsi tissit.
Kaikki sanoo, että näytän lähinnä anorektikolta. Ja sitä kuulen säännöllisesti kaikilta!!!
Ois ihanaa et olisi edes vähän pehmeetä peppua!!
On vaan pieni ja lihasta, ei mitään naisellista pehmeyttä.
Sellainen satulaa ikänsä hinkannut, joka näyttää ihan miehen pepulta.
Mitä te syötte?? Sellaista ei pullaa, suklaata tai karkkia, mistä saisi kiloja lisää??
Mä en makeeta pysty syömään.

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   10.2.13 20:34:51

Silmäpelin aakkoset?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 20:35:21

Mission: Noi on aina niin tilannekohtaisia juttuja, etten mä tietenkään oo mikään one trick pony. :p Mut mitä tohon tunnusteluun tulee, niin kyll mä oon siinä sellainen enemmän varovaisen tunnusteleva ja kärsivällinen kaveri. Ei mulla niin kiire ole ja kun kuitenkin kiikarissa on aina jotain pidempiaikaisempaa, niin ei siinä oo koskaan tarkoituksena saada vaan sulkaa hattuun. Tietysti ei sitä sellaseen naiseen halua mieluusti tossa tilanteessa juuttua, joka etsii itselleen vaan viihdyttäjää joko siksi, että on varattu tai siksi, ettei muuten vaan ole kiinnostunut muusta kuin juttuseurasta.

Niin ja mitä tohon helikopteri hommaankin nyt sitten vois sanoa, kun ei sitä voi kuitenkaan mitenkään painavasti näyttää toteen. Naiset on niin yliviritettyjä kaikenlaisten tyhjänpuhujien suhteen, ettei siinä oikein mitkään sanat riitä ennen kuin löytyy jotain konkreettista osoitusta siitä, että tässä vois nyt olla jotain muutakin kyseessä kuin pelkkä tyhjyyttään koliseva tynnyri joka puhuu kuin paraskin helppoheikki konsanaan.

Mut toisaalta enpä mä oo koskaan kokenutkaan, et mun tarvis mitään yrittää kenellekään todistella tai vakuutella ittestäni, jos ei joku halua mua uskoa. Kyll mä sitten tarpeen vaatiessa pystyn ne asiat näyttämään ittestäni mitä haluan ja tiedän olevan ihan oikeastikin olemassa. Uskoi niitä sitten joku tai ei, niin totuushan selviää lopulta vaan niille jotka sattuu syystä tai toisesta kurkistamaan tynnyrin sisäänkin. Ne jotka ei pääse siihen asti, niin ei sitten ole tarkoitettu mulle.

Niina: Mäkin oon miettiny hiihtämistä, mut se olis vähän tylsää yksin. Tarvis jonkun kaverin tonne hiihtoladuille ja sit tietty sukset ja joku hyvä hiihtoasukin vois olla kiva. Jotenkin mä luulen, ettei tuolla oikein olis farkut jalassa hyvä lykkiä menemään. =)

min: No mä vaan mietin, että nyt kun oot herkutellu siellä pullilla, niin varmaan haukotuttaa ja tekee mieli oikaista hetkeksi. Ja jotenkin toi siili kuvastaa hyvin sun persoonallisuuttakin. Mut älä kysy miksi. :P

Päivämäärä:   10.2.13 20:41:46

Piste, taitaa ol geeneist kiin toi pepun malli. Mul on viha/rakkaussuhde tähän mun peräsimeen :D vois olla hiema pienempi eikä tälläne pallo joka vetää puristelijoit puoleens

Minski, no okei, myönnetään et hiukka ramasee :') mut et siili kuvaa persoonallisuut? Tämä oli nyt aivan uutta :D mont kertaa oon kuullu et muistutan kaurista kiitos silmieni...

Päivämäärä:   10.2.13 20:50:13

Kyssäri, silmäpelin aakkosiin kuuluu pitkä katse ja palaaminen katsekontaktiin, aakkosiin siis, varmaan silmäpelin mestarit osaavat jotain muutakin, mene tiedä, mä luotan että noilla pärjää jo ilmaisemaan kiinnostuksensa. Hymy toimii aina;)

Minskihän se totisena mietiskelee, meniköhän multa jotain ohi? Melkein kuulostaa ihan kun olisin syyttänyt sua jostain, en kai? Sitä se teettää kun menee muita kosiskelemaan niin heti häviää yhteys ;)

Aivot on kyllä ihan jäässä, nyt jos olis jotain seuraa niin sen puhumisen vois ainakin unohtaa ihan kokonaan ja tehdä jotain aivan muuta... ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 20:50:15

min: No tietty tässä on se, että mä en oo sua koskaan nähny oikeasti, joten toi on vaan mun mielikuva asiasta. Mut joo, sä oot kyll semmonen söpö siili varmasti jonka voi näppärästi kaapata syliin vaikka se aluksi vähän sähisiskin ja pistelis. :D

Niin ja siis noista peräsimistä sen verran, että kyll sitä kokoa ja muotoa sais mun makuuni ollakin. Sellanen kunnon tarakka vaan niin aijai...

Päivämäärä:   10.2.13 20:57:25

Niinpä Minski, miehet tykkää pehmeistä pepuista, mistä mulle sellainen saadaan??

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 21:00:51

Mission: No en mäkään aina ihan pelkkää huulta heitä, vaan joskus pysähdyn vähän mietiskelemäänkin ja heittämään ajatuksia ilmoille. Mut mitä tulee syytöksiin, niin eikös tää nyt ainakin ollu vähän sellanen jo? ;)

"Sitä se teettää kun menee muita kosiskelemaan niin heti häviää yhteys ;)"

Et kai sä oo jotenkin levottomalla tuulella, vai miten mä nyt oon vähän semmosta aistivinnani, et saattaisit olla kipeästi jotain muuta kuin juttuseuraa vailla. ;D

Piste: No ainakin kyykkäämällä saa lisää muodokkuutta ja siis tohon vielä sellainen tärkeä lisähuomautus, että miehet tykkää paitsi pehmeistä, niin myös sopivan kiinteistä pepuista. ;)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   10.2.13 21:02:12

Iltoja...pitkästä aikaa :D vähä on taas kiirusta ja tekemist ollu ei oo kerenny koneella istua......

Päivämäärä:   10.2.13 21:08:56

Hitto, mä kyllä kyykkään ihan tarpeeksi!
Mut lisää pehmeyttä, ei se kyykkäämällä tuu!!
Minority ei varmaan ole ihan perillä tuosta hevosurheilusta, sitä hemmetin kyykkäämistähän se on kokoajan:)!

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   10.2.13 21:11:31

Ehtoota kaikille, kyllähän se eilinen metsurointi tänään sitten vähän paikoissa tuntuu, taitaa vaan olla harjotuksen puutetta :)

Sai sentään laskiaspullia syödä vaikkei mäkeä laskenukkaan, olis vaan voinu olla jonkun söpön sinkkutytön tekemiä mut ei... :)

Kyllähän tännekin kainalo kelpais jos rupee toi tappajahai vaikka pelottamaan....
ja samalla vois valittaa kun joka paikkaan sattuu :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 21:12:54

@: Iltaa vaan. Mikäs sua on niin kiireellisenä pitänyt? Eikös sunnuntai oo perinteisesti pyhitetty lepopäiväksi. :)

Piste: Hehe, no oon mä sen verran perillä noista hommista, että osaan sanoa ettei se oo lainkaan sama asia, ellei sulla sitten ole semmosta 50-100kg rautaa niskassa kun niitä kyykkyjä hevosten kanssa teet. Kiinteyttäähän sekin varmaan mukavasti, mutta kun halutaan kokoa ja muotoja, niin tarvitaan vähän isompia vastuksia. ;)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   10.2.13 21:15:05

No ei tänää kiirus oo ollu mut viikonloppu oli tuossa hieman...kelkkailua,tytön kans oloa oli ja eilen olin stamina keikalla joensuus kerubis...ja vähä sen jälkeen yöelämässä....nyt sauna lämpeämässä ja kokeilu mieles täytettyy hk:n sinistä folion sisään ja kiukaalle....jospa se maistuis kunnon löylyjen jälkeen sit.....

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   10.2.13 21:17:23

Tuli tosta helikopterista mieleen tää video. Pointsit sille joka jaksaa kattoo koko videon :D

Onks tässä malli esimerkki Missionin kuvailemasta "nylkyttäjän" vihjaulusta?!

Päivämäärä:   10.2.13 21:18:59

Minski, ne on siis meikäläisen aivot ku jäi sinne baarin narikkaan eilen kuitenkin... ;) Pitänee huomenna käydä hakee ne pois.

Minä? Levoton? En koskaan! Etenkään nyt :p

"vai miten mä nyt oon vähän semmosta aistivinnani, et saattaisit olla kipeästi jotain muuta kuin juttuseuraa vailla. ;D"

No ei kai nyt sentään, mistäs niin päättelit;) Ongelma vaan on siinä että sä oot niin daiju ettet älyä hilata sitä persettäs tänne :D:D

Päivämäärä:   10.2.13 21:19:09

Juu, reidet on rautaa ja peppu samaa:).
Ei mulla ole aikaa missään punttisalilla veivata, kyl ne kyykkäykset pitää tulla tallilla.

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   10.2.13 21:20:55

Sano Minski pliis, että kaltaisiasi tyyppejä on maailmassa enemmänkin, sanothan? :D Olen nääs todennut, että ois paljon, paljon helpompaa (ja mukavampaa!) muokata tota ghettobootyä muhkummaksi kuin yrittää kuihduttaa se mallin mittoihin. Tähän mennessä olen ajatellut, että on itsensä huijaamista ja laiskuutta kuvitella, että joku saattaa tykätä pyöreämmästa mallista. Vai v*ttuiletsä? :P

Pyöreät peräsimet kunniaan! Kestää istumista ja katsomista eikä hajoa puristelustakaan :D

Päivämäärä:   10.2.13 21:22:06

Minski, "Mut joo, sä oot kyll semmonen söpö siili varmasti jonka voi näppärästi kaapata syliin vaikka se aluksi vähän sähisiskin ja pistelis. :D" no hui kamala, mä voisin kyl itteäni tollaseks kuvail :D miten ihmees joku osaa analysoida kirjotusten perusteel noin osuvast vai oliks toi vaan onnekas arvaus?

Ehtoot @ ja maasturihörhö :) tappajahai kuulostaa sellaselt elokuvalt et kattominen menis siihe ku oisin koko ajan tyynyn takan piilos...

Päivämäärä:   10.2.13 21:22:19

"Niina: Mäkin oon miettiny hiihtämistä, mut se olis vähän tylsää yksin. Tarvis jonkun kaverin tonne hiihtoladuille ja sit tietty sukset ja joku hyvä hiihtoasukin vois olla kiva. Jotenkin mä luulen, ettei tuolla oikein olis farkut jalassa hyvä lykkiä menemään. =)"

^ no luule vaan, että miekään saisin yksinään lähettyä yhtään mihinkään! Joku orjapiiskuri pitää vähintään olla käskyttämässä, että saan hilattua ahterini hiihtoladulle :o Ei mullakaan mitään hiihtopukua ole, mie varmaan oikeesti lähen jossain farkuissa lykkimään; hyvin niissä on pärjänny hölkkälenkilläkin, niin miksikäs ei hiihtämässäkin ;) JOS oikein tosissani siitä innostun, niin ehkä sitten pitää hankkia jotain vähän katu-uskottavampaa päällepantavaa.

Päivämäärä:   10.2.13 21:28:07

Jysse, 10 sek varmaan oli riittävä otanta tosta videosta? :D Tokast ei kyyl auennu ku joku mainos, kai?

Päivämäärä:   10.2.13 21:30:59

Missi, noista nylkyttäjistä. Ehkä ne kuvittelevat, että kun taktiikka on edes joskus toiminut, miksi opetella uusia temppuja? Tosi hurmaavaa kyllä tollanen reidelle hyppiminen. Not. Mutta minkäs teet jos tekee mieli, kaikkensa on peliin pantava. En mä kyllä hirveästi arvostaisi sellaista kovin korrektia ja laskelmoivaa tyyliäkään. "Emäntä, emäntä, näytä sarves, käykö mulla tänään flaksi?" Kultainen keskitie on varmasti olemassa, mutta sen kulkijat kulkevat muiden luo :P

Päivämäärä:   10.2.13 21:32:30

Ruoste, ghettobooty! :D just se! Haittaako jos painatan ton "Pyöreät peräsimet kunniaan!" johonki housujen takamukseen? :D

Päivämäärä:   10.2.13 21:39:17

Hyvä idea, min :) Painatetaankin sellaiset tiimipöksyt koko treeniporukalle. Joo!

Päivämäärä:   10.2.13 21:41:01

Mä olen teidän pepuille kade!!!!!!!
Mulle kans!!
Mitä pitää syödä?

Päivämäärä:   10.2.13 21:43:44

Piste, mun ruokavalio koostuu terveellisesti siitä mitä on varaa syödä... ja suklaasta ja teestä :D ja alkoholista

Lähettäjä: valtsu 
Päivämäärä:   10.2.13 21:44:04

Moro kaikille onkos täällä tullu uusia pareja jo? En ole joutanu lukemaan ku kaikenlaista touhua ollu.. On naisilla vaan jännä vaikutus ainakin muhun ku 3 viikkoa ollu jo ilman tipan tippaa alkoholia.. :)¨

Lähettäjä: Karo 
Päivämäärä:   10.2.13 21:46:21

Karo meinas muuttua lähettäjän sarakkeessa jo Jariks ja Kariks ja vaikka miksikä, et en tiedä olenks mäkin vaihtanu yön aikana sukupuolta tai jotain, mut ei kyllä oikein muutenkaan tunnu sormet nyt osuvan oikeille kirjaimille. Viiden aikaan aamulla kotiuduin kaupungin humuista ja sen on kyllä tänään taas huomannut. Mut oli kyllä hauska ilta, keltanokkien stand upissakin sai nauraa ihan kiitettävästi. Ai niin, ja tulihan sitä nähtyä ja kuunneltua vissiin ihan live musiikkiakin, jos en ihan väärin muista ni tais olla taas "vakkarissa" joku cover bändi ja ihan hyvin taisivat vetääkin vielä.

Kävin menneellä viikolla lähinnä vaan lueskemassa topikkia täällä, joku härän horoskooppi osu silmään missä lupailtiin romantiikkaa ja sitähän sit oikein odoteltiin eilen urakalla. Meitä oli nimittäin kaks härkä naista ja yks oinas liikenteessä, ja tarviiko edes kertoa että se oinas oli meistä ainoa joka lähti miehen mukaan.. Että siltä osin ilta ei oikein onnistunu, vaikka kovasti olikin haku päällä ja yks ihan potentiaalinen ehdokas oli jo löytymässäkin, mut sit haistatin sille pitkät jostain syystä mitä en nyt just pysty ehkä muistaa..

Pitäsköhän tästä vääntäytyä sohvalta peiton alta sänkyyn peiton alle, johan tässä on jotain neljä tuntia varmaan ollukin yhteensä hereillä tänään. Pahoittelen kaikkia mahdollisia kirjotusvirheitä ja muita häröjä, oikolukukaan ei nyt ihan toimi täysillä.

Päivämäärä:   10.2.13 21:49:08

piste, välipaloja! Kermaa, rahkaa, pähkinöitä, hedelmiä, paaaljon hyviä öljyjä, rasvaista maitoa ja turkkilaista jogurttia.. Marjoja ja hunajaa, täysjyväviljaa, siemeniä... Ohrapuuro kanelin, sokerin ja maidon kera, nam! Ruisleipää, kermajuustoa ja kinkkua, namnam! Mä voisin vaihtaa ahteria sun tai jonkun muun hoikkelin kanssa, mutta tahdon tissit kans. Onkohan sitä koskaan ruhoonsa tyytyväinen?

Päivämäärä:   10.2.13 21:51:07

Ex ilmestyi takaisin nurkkiin, oli käynyt Iisalmessa.

Tämä vkl on tunnetasolla ollut pohjanoteeraus, ja jotenkin olen pikkuhiljaa hyväksymässä senkin raa'an faktan, ettei tässä elämässä enää mitään hyvää, kestävää parisuhdetta löydy. Mikä taas ei tarkoita, että kaikki olisi suinkaan huonosti.

Päivämäärä:   10.2.13 21:53:36

Hello Karo siellä soffan pohjalla ja hello valtsu! Kuis hurisee? Amor on kovasti yrittänyt täällä paritella sinkkulalaisia keskenään, ristiin ja rastiin, mutta toistaiseksi mitään ei aikuisten oikeasti ole tapahtunut :)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   10.2.13 21:56:21

Onpa melkosen huono tuo tappajahai... Täällä sentään on peppukeskustelua :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   10.2.13 21:59:03

Hk:n lenkkii kiukaalle viety jo valmistuu...kohta saunaa...kokeilinpa sit et tein viillon pituus suunnassa ja sit laitoin pekonia,punasipulia ja juustoa täytteeks...folio sisään ja hieman vettä et höyrystyy hyvin...siihen sit kun ovat valmistuneet niin äijä sinappia..ja pitkä lasia kotimehua jäähylllä ollessa..kyl on maullaan....

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 21:59:41

Jysse: Mä voisin lisäillä soittolistaan ainakin nää pari kipaletta tuomaan hieman arkirealismia touhuun. :p

http://www.youtube.com/watch?v=Vc8tPTVBRSc
http://www.youtube.com/watch?v=lQlIhraqL7o

Mission: Ai sinnekös ne aivot jäikin. Et kai sä huomennakin meinaa mennä parille, vai ajattelitkos vaan hakea aivot takaisin, että saa taas jotain kontrollia hommaan. :D

Niin niin, sinä just. Vähän tulee sellasia viboja, että vois olla viimeöisen lisäksi tilausta toisenlaisellekin aivot pellolle meiningille siellä suunnalla. ;) Ainakin kovasti noi mun anturit tossa tahtoo reagoida siihen malliin, että ilmeisesti alkais olemaan kriittinen piste käsillä. Vaikka kovin ristiriitaisia signaalejahan sä annat. Mitä lie siitäkin seurais, jos mä perseeni sinne hilaisin, kun ei siitä sun kaulimestakaan oikein tiedä vaikka kovasti väitätkin, että se olis pistetty tarpeettomana piiloon. Jotenkin mä rohkenen epäillä. :D

ruoste: No ihan varmana on, varsinkin jos suuntaat katsettas tonne saliharrastajien suuntaan, niin siellä on kunnon ghettobootyt todella kovassa huudossa. Tästäkin tulee mieleen hieno ylistyskappale runsaille muodoille. =)

http://www.youtube.com/watch?v=kY84MRnxVzo

Enkä siis tosiaan v*ttuile. Pidä vaan kiinni kunnon ghettobootystäs, jos kerran sellainen löytyy. Siitä saa olla moni kateellinen ja ainakin muhun iskee just sellanen kuin miljoona volttia. Siihen vielä sellainen viekoittelevasti keinuva lantio ja niitä muotoja hyväilevää vaatetusta mukaan, niin mmmmm. ;p

min: Mulla on yleensä ollu aika hyvä ihmistuntemus, kun oon sellanen tarkkailija luonne, joka yhdistelee pikku hiljaa isompia kokonaisuuksia pienistäkin tiedonmurusista. Varsinainen profiloija. :D

Niina: No joo ei sitä varmaan ihan yhden tai kahden kerran takia viitsi, mutta jos tavaksi tulee, niin kyll sitä mieluusti sen verran välineurheilis. Se kuitenkin lisää kummasti liikkuvuutta ja hiihdon mielekkyyttä hiukan kurjemmillakin keleillä, kun ei tosta säästä aina tiedä onko se silloin niin suotuisa kun tekee mieli lähteä ladulle. Monipuolista ja hyvää liikuntaahan toi olis, että ei lainkaan hullumpi harrastus kun saa samalla raitista ilmaakin ja voi nauttia kivoista maisemista ja mahdollisesti hyvästä seurastakin. :)

Päivämäärä:   10.2.13 21:59:52

Morjensta Valtsu:)!
Olisko se niin, ettei ehdi ja käsillä on niin paljon muuta tekemistä kun lasin kallistelu...;)?

Päivämäärä:   10.2.13 22:01:01

Jes jes jes jes jes jes mä sain treffikutsun siltä yhdeltä jonka kans ollaan viestitelty, jes jes jes!!!

Lähteekö vähän lapasesta. Kuitenkin sit taas petyn :D no mut tää fiilis kuitenki<3

Päivämäärä:   10.2.13 22:02:49

Onkoha karo samast kaupungist ku mä..? Mikä on vakkaripaikan nimi? :D

Maasturihörhö, eli tota elokuvaa ei siis kannat kattoo vai? :)

Päivämäärä:   10.2.13 22:05:16

Minski, profile this: T-u-l-e t-ä-n-n-e. Tarpeeks ristiriitaista? :D

Jos veis vaikka koirat ja kattois onko ne mun aivot tuolla raittiissa ilmassa jossain... ;)

Päivämäärä:   10.2.13 22:06:31

wautsi pauke! hienoa :)

Päivämäärä:   10.2.13 22:10:27

kurnau, senkin ajatuksen kanssa oppii elämään ja tilannetta sietämään, ellei ole sellainen ihminen, ettei osaa olla etsimättä. Onhan sinulla perhe, vaikkei siihen kuvioon juuri nyt sopivaa miestä löytyisikään. Turha sitä on saavuttamattoman onnen perään haikailla, murheita maailmassa riittänee muutenkin. Onnea on niin monessa muussakin muodossa. Kuten lapsissa, balettitossuissa ja uuden kodin tunnelmassa :)

Päivämäärä:   10.2.13 22:15:58

Hienoa pauke! :) hitsit, mä haluun kans treffeille! Pitänee tehä asian eteen jotain...

Mut mä simahdan just koht jote parempi men nukkumaan. Hyvät yöt halien ja pusujen kera :)

Päivämäärä:   10.2.13 22:16:08

Ok ruoste:)!
Tehdäänkö osavaihtoo, annat mulle puolet sun pepusta, saat mun tisseistä puolet;)?

Päivämäärä:   10.2.13 22:16:17

Oon niin iloinen ylipäätään siitä tunteesta et haluan ihan hirveesti nähdä jonku tyypin joka vaikuttaa tosi kivalta, kesäisen eron jälkeen tää taitaa olla eka kerta kun joku oikeasti kiinnostaa.
Meni miten meni :)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   10.2.13 22:18:18

min: tää on joku kolmososa, tuollanen kala siinä tappaa näköjään kaikki...
Kyl se tuos surffauksen taustalla menee.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 22:24:00

Mission: Kyllä tässä nyt jotain palaneen käryä on, jos miettii että kyseessä on nainen, joka on aikaisemmin puhunut ihan päinvastaisia ja nyt sitten ihan tosta noin vaan kutsuu miestä ensitöikseen hilaamaan perseen suoraan luokseen. Kyllähän sen tietää kuinka siinä käy. Joo ihan selkee ansahan tän täytyy olla. Mitä lie krapulasta ja nestehukasta kärsivän naisen hetkellisiä päähänpistoja ja kiusoittelua. Sieltä raittiista ilmasta ne aivot kumminkin löytyy ja sit ollaan niin kuin ei mitään. :D

pauke: Oho, sullahan on sutinaa ja vieläpä sellaista mistä oot ihan täpinöissäs. Se on aina hyvä merkki. :)

Piste: Haha, teillähän hyvää kaupankäyntiä jo on. Tollee kun voiskin vaihdella. :D

Päivämäärä:   10.2.13 22:27:06

Mietis ny piste miltä se näyttäisi, kun sä klenkkaisit kaupungilla puolikkaassa mahtiahterissa. Ei onnistu, se on kaikki tai ei mitään :)

Ihkua Minski. Moon salaa haaveillu siitä, että joku esittäis mulle ton Baby Got Backin mutta todellisuudessa saattais käpälä osua poskeen ja neiti painua nurkkaan mököttämään. Taisin juuri oppia arvostamaan arseani, ainakin pikkasen :) Eikös siinä yhdessä Mobyn biisissäkin lauleta, et "laardi don't leave me"... Se olkoon ghettobootyistään ylpeiden naisten tunnari! Linkittäköön ken jaksaa sen esiin kaivaa, minen kännyllä jaksa enkä viitsi.

Päivämäärä:   10.2.13 22:27:09

Pauke -> Onnittelut! Täällä voipi olla nyt joitakin hieman kateellisia sinkkulaisia...

Minski, itse asiassa nyt kun tarkemmin asiaa ajattelen, niin nuo farkuthan on oikeesti tosi hyvät treenipögät, mutta toki malli ei saa olla liian tyköistuva, sitten ei oo kivat. Mutta farkuista ei ihan heti tuule läpi, ja se materiaali on hengittävää. Mulla on joitakin urheilumerkkien ulkoiluhousuja ja takkeja, mutta ne on kyllä sellaisia, että jos vaikka pitävätkin sateen ulkopuolella, niin pitävät sitten myös hien sisäpuolella, ja se on kyllä kovin epämukavaa, etenkin kun en tykkää hikoilusta :/ Joku tuulipuku olis varmaan sitten seuraava vaihtoehto, mutta pelkkä ajatuskin puistattaa. Ei. Ei. Ei. Joten farkut kunniaan =D

Ja taas se iiiiiiihana algerialainen adonis oli klikannu mua facen ayi:ssa :o Taitaa klikkailla kaikille naispuolisille... Mutta ei se mitään, kivahan tään kuvia on katsella :p http://tinyurl.com/bnrpdny

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   10.2.13 22:31:13

Mä ainaki oikeesti olen ajatellu, ettei mun elämään mikää onnellinen parisuhde välttämättä kuulu tulevaisuudessakaan. Enkä edes katkerana sitä ajattele. Mun elämässä on ollut paljon hyviäkin asioita ja on vieläkin, eikä aina voi, eikä tarvitsekaan saada kaikkee (ainakaa samaan aikaan). :)

Päivämäärä:   10.2.13 22:33:14

Olen ihan himppasen pauke sulle kade! Lähinnä tuon tyttömäisen innostuksen takia, sillä eikös se mennyt niin, että ihastuminen on kamalaa, treffeillä käyminen raastavaa ja kaikenlaiset ihmissuhteet hankalia ja rasittavia. Tai jotain :) Lykkyä tykö, pidä hauskaa ja nauti, kävi miten kävi :)

Päivämäärä:   10.2.13 22:33:55

Noo tää nyt on tämmöstä teini-ihkutusta joka varmasti päättyy karvaasti kunhan livenä tapaamme, se on niin mun tuuriani. Mut otetaan nyt ilo irti tästä tunteesta niin kauan kun sitä iloa riittää :p

Päivämäärä:   10.2.13 22:39:24

No, ruoste, huokaus!!
Onneksi tissimiehiäkin on olemassa, ainakin joku...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 22:41:34

ruoste: Heh, no toi on varmaan se tunnetuin biisi mikä tulee monelle tosta ekana mieleen. Ja vaikka joku varmaan voiskin pitää tota halventavana tai esineellistävä, niin toi oli kyll ihan puhdasta rispektiä ghettobootyille vaikka hieman kieli poskella biisi olikin. :P

Jaa niin tätäkö meinasit?
http://www.youtube.com/watch?v=Mdqnhu6mtVY

Ehkä se paras huomionosoitus on sitten se, kun nainenkin huomaa kuinka mies ei malta pitää näppejään erossa niistä muodoista. Luulis siinä jo kyynisimmänkin naisen uskovan, että tässähän on tosiaan mies joka tykkää näistä mun kurveista, kun noin innokkaasti on kankuissa kiinni. :D

Niina: Tietenkin ne pitää olla sellaset hengittävät, ettei tarvi hikoilla kuin pieni porsas. :D Vaikka toki ne farkutkin menettelee, jos on vähän semmosta väljempää mallia. Silti sellanen kunnon hiihtoasu olis vähän enemmän harrastavalle aika kova sana tai ainakin niin mä veikkaan. Just kattelin jotain tollasta ihme nanoteknologiaa, mikä hylkii vettä ja likaakin aika hyvin ja jonkun lehden tilaamalla olis saanu ainakin jonkun sellasen takin tilaajalahjana missä on nanoa ja ties mitä hengittävää kangasta ja hai tekkiä. =)

Päivämäärä:   10.2.13 22:45:29

Kiitos ruoste tsemppauksesta. Jotenkin vielä marras-joulukuussa oli positiivisempi tunne, nyt on vain ollut kaikenlaisia vastoinkäymisiä ja on märän rätin olo.

Ja ymmärrän siis, ettei onnellisuus mistään parisuhteesta riipu. Olen vain juuri tällä hetkellä kyllästynyt olemaan yksin kaiken maailman isojen päätösten ja probleemojen kanssa.

Päivämäärä:   10.2.13 22:46:07

Mä menen nyt tisseineni nukkumaan.
Toivotaan, että ne vähänkään korvais pehmeetä peppua...
Öitä sinkkulaan!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 22:46:52

Piste: Kyll sitä kunnon puskureillakin kerää pisteet kotiin. Eihän miehet nyt niin vaikeita tapauksia oo tossa suhteessa miellyttää. Hanuria voi vaan muovailla paljon helpommin ja rinnat on sit enempi sellaset kuin on sattunut saamaan. Kriisinsä kullakin, mut ajatteles millasta se on meillä miehillä noiden mittojen kanssa, kun naisetkin on niin kaikenlaisten isokokoisten perään. :D

Hyvää yötä o/

Lähettäjä: Banglaroad 
Päivämäärä:   10.2.13 23:00:25

Tirli. Banglaroad ei Banglarode. Laskiaispullia olis ollut tyrkyllä, vaan eipä kelvannut. Jostain kumman syystä nyt pannaan meikäläisen piikkiin tämänkin, että olisi ollut huonosti valmisteltu teekutsuilta jne. Ei me päästy edes puheväleihin, niin mistä komerosta tämäkin asia näin plokattiin? Ensinnäkin en ole menossa Banglarodeen, Banglaroadille ja sitäpaitsi Pangla Road on Phuketissa Patong Beachissä. Tämä on paikallinen kuuluisuus, mutta tänne en ole menossa nyt. http://en.wikipedia.org/wiki/Patong

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.