Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 170

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   9.2.13 22:08:29

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=756205&t=756205
kukaan muu ei uskaltanut...?

Re: Sinkkujen topic 170

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   9.2.13 22:11:32

Ei. Mä en ehtinyt. Vuokrasin hassun elokuvan ja katson sitä. Tätä tää sinkun lauantai-ilta on. Koirien kanssa maataan sohvalla ja katsotaan leffaa.

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   9.2.13 22:13:04

Ja mun tuurilla ois topsut tupsahtanu samaan aikaan :D

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   9.2.13 22:14:13

Työhän vilkkaitta olitte, kun näytti et tässä topsussa ois jo 73 vastausta :D

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   9.2.13 22:22:35

Täälä vain nörttäillään ja leffaa katotaan sivusilmällä, koira nukkuu vieressä pitkin pituuttaan. Oishan tää aivan ihanaa, mut joku ihana mies sais kyllä olla tossa toisella puolella johon vois nojata.

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   9.2.13 22:31:50

Iltaa tännekkin, lumet saatu puskettua, ja pari tuulenkaatoa haettu metsiköstä pois, jotenki tuolla metsässä puitten kanssa touhutessa unohtuu kaikki murheet, ja saahan siinä hyvän hien päälle ja saa miehekkäästi kiroilla kun se perkeleen saha ei meinaa lähteä käymään :)

Nyt pari mallasjuomaa niin tässähän rupee olemaan jo sellanen semi onnellinen olo.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.2.13 22:36:06

Missähän kaupassa ne meidän miehet vielä kuppaa...;)?????

Päivämäärä:   9.2.13 22:36:42

No johan tuli miehen tuoksua topikkiin :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   9.2.13 22:36:57

maasturihörhö: puhut vähän, mutta asiaa.

Päivämäärä:   9.2.13 22:41:36

Juu, kyllä puhtaan hikinen mies on aivan ehdottomasti COOL;)!!!!
Ei siinä tarvii kosiskella sen kummemmin, kunhan nyt suihkun kautta vaakatasoon ja tietty mieluusti nopeesti;)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Joko se kevät koitti.....:)?

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   9.2.13 22:47:05

Mää olen tällästä hiljasta ja kiltiä laatua... :)

Onhan se aika hienoa puunkaadon lomassa ryypätä nuotiopannukaffet ja sämpylät... Talvinen metsä on komea, sopii mulle...

Päivämäärä:   9.2.13 22:47:44

Juu, nam!

Päivämäärä:   9.2.13 22:48:21

Maasturi ei nyt hörhellä enempää...puumatkin alkaa muuten heräillä.....:).
Tää laittaa nyt päätä tyynyyn, huomenna kasilta tallille, tiukka treenipäivä ja hyvin levänneenä, kiiiiitos!!
Muuten ei wanha jaksa;)!

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   9.2.13 22:54:08

Laitoin tuolle yhdelle herralle viestiä ja vaikuttais olevan humalas. Jostain syystä en yllättyny yhtään

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   9.2.13 22:55:44

Talviunilta heräilevät puumat voi pian olla suorastaan pelottavia :D

Päivämäärä:   9.2.13 22:56:54

min, kenelle?
Täällä puidaan kaikki!!!

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   9.2.13 22:57:13

min, Mun eksälle?

Päivämäärä:   9.2.13 23:04:05

Piste, yhdel nuorel herral johon olin pahasti ihastunut viime loppukesäst (..niin ihan ku en olis edelleen..) mut ku lähin takasin kuopioon niin tuli ilmotus ko tyypiltä et mul on yks kilpailija. Nyt en oikeen tiiä miten suhtautuisin tähän tyyppiin

Elsa, en nyt muist mist oot :D

Päivämäärä:   9.2.13 23:07:57

Juu, Elsa;)...!!!!
Mutta ei ihan yhtä pelottavia kuin talviunilta herätetyt nalleneidit...:)!
Puuma sanoo Aaaaarghhh...nalle et noooooouhhh....keväämmällä;)....

Päivämäärä:   9.2.13 23:10:11

Oi että. Minäkin tahdon mettän keskelle nokipannukaffelle. Siinä jäisi kuitenkin seura vähemmälle huomiolle, sillä talvimaisema vie mennessään.

Katselin tänään Metsien miehiä JIMiltä ja siinäpä vasta tyytyväistä sakkia :) Melkeinpä kävi kateeksi. Työ on raskasta, vaarallista ja kuluttavaa, mutta rehellistä ja palkitsevaa. Toisin kuin moni muu homma, jota ihminen rahanhimoissaan (tai tarpeissaan) päätyy tekemään.

Puhdas likka, parempi mieli. Viinin jämät tuhottu, letut myös, mitäs sitten? Limppari ja ruisleipä kehiin.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   9.2.13 23:10:26

Pisteen tarttis selkeesti saada mies. On jutut jo sen verran levottomat. Keeeesssssuuuu!!!

Päivämäärä:   9.2.13 23:11:50

No voi piste, kannattiko ny pelotella se mies pois?!

Päivämäärä:   9.2.13 23:28:25

Mä meinaan nukahtaa pystyyn joten hyvät yöt :)

Päivämäärä:   9.2.13 23:31:51

Niin piste, nyt olemma keskenämme täällä. Sinkkulassa kärsitään taas pahasta testosteronivajeesta. Taitavat kökkiä taustalla hampaat kolisten, rystyset valkoisina penkkiä puristaen. Karjuvia puumanaisia, iiik.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   9.2.13 23:33:07

Morjensta vaan sinkkulaan. Vieläks täällä on porukkaa hengissä? Tai siis hereillä. :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   9.2.13 23:37:50

Edelleen hengissä ja hereillä. Iltapalaa tein.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   9.2.13 23:38:02

"Juu, Elsa;)...!!!!
Mutta ei ihan yhtä pelottavia kuin talviunilta herätetyt nalleneidit...:)!
Puuma sanoo Aaaaarghhh...nalle et noooooouhhh....keväämmällä;)...."

Puumat Vs. Nallet

Päivämäärä:   9.2.13 23:38:15

Jes, yksi uskalsi astua rinkiin. KIMPPUUN!

Iltaa, Minski :) Ainahan täällä. Mitäpä viikonloppuusi kuuluu?

Nati nati, min,

Päivämäärä:   9.2.13 23:41:00

All good things come in twos. Iltaa, Jysse :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   9.2.13 23:45:47

tirli: Mäkin tässä iltapalaa mupeltelen. Tulin hetki sitten kotiin pienestä reissusta. Tuli vähän ajeltua pitkin maita ja mantuja, niin ja napsittua pari kuvaakin vaikkei niissä kyllä mitään mainittavaa tai hienoa ollut. Kunhan otin kameran mukaan.

ruoste: Haha, jaa että tämmönen tervehdys täällä. Ilmeisesti pulaa taistelupareista. :p Mitäs jos mä nappaankin olkapäälle palomiesotteella ja kannan niskuroijat sänkyyni. :D

Mut ihan hyväähän mun viikonloppuuni. Vähän maakuntamatkailua ja kuvailua. Kokkailua ja kämpän kunnossapitoa. Ei mitään maata mullistavan kummallista. Niin ja tietty ripaus ht.nettiä. Mitäs ruosteelle kuuluupi? :)

min:lle hyvää yötä munkin puolesta ja samoin pisteelle. :)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   9.2.13 23:46:03

Iltaa iltaa. Uskaltaakohan tänne kommentoida mitään, kun näyttäs et täällä käydään taas kohtuu kuumana :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   9.2.13 23:47:42

Jysse: Iltaa ja mitäs jos jutellaan keskenään, niin ei noi pääse iskemään kynsiään kiinni. :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   9.2.13 23:47:48

Mä en käy kuumana. Mä menen ihan just maate.

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   9.2.13 23:50:12

Ai että puumat ja nallet hyökkää kimppuun :) Ei kai se sitten auta kun ottaa tuleva vastaan kuin mies :))

Huomenna varmaan kropassa tuntuu että on hangessa tarponut ja puita kanniskellu, mieluummin sitä kuntoaan tuolleen pitää yllä, kun mihinkään salille tai lenkille ei tule lähdettyä, tuleepahan jotain hyödyllistä tehtyä samalla.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   9.2.13 23:52:09

Voi olla minski turvallisinta tehdä niin =)

Mitäs oot muuten dikkaillu D90:stä? Onko tullu hyviä kuvia? Mä kävin tänään kuolaamassa omaani uusia linssejä, mut ku ois niin monta mitkä haluasin :P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 00:07:30

tirli: Ai eiks me muka saadakaan sua oikein syttymään. :D

Jysse: En mä oo oikein kerinny kuvailemaan sillä kunnolla, enkä nyt viittiny ottaa sitä mukaan tonne lumisateeseenkaan, ku se on vaan lainassa. Mut mitä tässä kotosalla olen kokeillut, niin kyllähän toi aika näppärältä tuntuu. Tietysti aika erilainen toimintalogiikka mitä tossa mun sonyssa, mutta on tolla näppärämpi vaihdella noita asetuksia kun pääsee jyvälle ja onhan toi nopeampikin. Ehkä huomenna jos jaksais vielä ihmetellä tota käyttöä paremmin, niin pääsis perille parista asiasta. Tarkennusta vähän kyllä ihmettelin, kun se ei oikein tahtonut onnistua automaatilla vaikka kuvailin ihan huoneenvalossa. Tiedä sitten johtuko rungosta vai objektiivista. Noi objektiivithan siinä maksaa ja en okein keksi itekään et millanen setti palvelis parhaiten mun käyttötarkoituksia.

Mut aika vaikea vielä antaa mitään kunnon arviota, kun pitäis päästä kuvailemaan tolla enemmän ja ihan oikeita kohteita. Ei täällä sisällä oikein pääse ottamaan sellasta kunnon tuntumaa tohon hommaan, mut kyll tolla varmasti hyviä kuvia osaavissa käsissä saa. :)

Päivämäärä:   10.2.13 00:08:02

Montakos meinasit Minski jaksaa kantaa? Täällähän on joka toinen daami käynyt kierroksilla, suosittelen lämpimästi pari pahimman jäähyttämistä parvekkeella ennen taltuttamisyrityksiä.Sullahan on leppoisa päivä ollut. Opit varmasti kaikkea kivaa kamerastasi ja näytät saletisti meillekin jossain vaiheessa esimerkkejä näistä kikoista, eikö? Löytyikö jo kuvauspaikka sunniteltua kuvakollaasia ajatellen? Minä kävin tänään viettämässä laatuaikaa elämäni rakkauden, my super ex horse:n kanssa. :) Heppahommista nämä viikonloput on perinteisesti tehty, tämä vkl ei ollut mikään poikkeus. Paitsi että nyt on ihan poikkeuksellisen kaunista ja minäkin taidan ottaa pokkarin mukaan lenkille huomenna. Talvi on parhaimmillaan aika ihku :)

Jysse on rohkea ja antaa palaa, tädit eivät purematta niele...

Älkää nyt hyvät ihmiset keskenänne leikkikö ja jättäkö naisia ulkopuolelle, silloin voi käydä huonosti. Mur.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   10.2.13 00:18:09

MR, mitäs putkia sulla oli siinä? Joissakin putkissa tahtoo olla ominaisuutana et sahaavat tarkentaessa, elikkä eivät keksi mihin tarkentaa ja veivaavat ees taas. Kitti putkissa oli mullakin tätä ongelmaa, mut tuo uus sigma on jo paljon viisaampi. Toki sekin heikossa valossa sitä tekee, mut helpottaa kun tarkentaa alkuun liipasin puolessa välissä esim mustan ja valkoisen rajaan, jolloin putki herkemmin huomaa sen kohteen ja sitten vasta sommittelee rajauksen ja ottaa kuvan.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   10.2.13 00:22:08

M_R: no kun ootte tollasia poikasia. Mulle tulee vaan vaivautunut olo.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 00:29:33

ruoste: Nooh, kyllä siellä aina yks muriseva ruoste ainakin menee keposesti. Vähän läpsyä pakaroille vielä osoittamaan, että kuka siinä oikein vie ja kuka vikisee tai tässä tapauksessa murisee vaikkei se tahtia haittaakaan. :D

Mut niin tosiaan, otin ton mun vanhan kameran mukaan ja ihan huvikseni senkin. Päätarkoitus oli vaan käydä ajelemassa ja katella maisemia. Ei tuolla lumipyryssä oikein mitään kuvia saanu, mut kohtahan tässä tietysti olis taas täyskuu tuloillaan. Vaikka en mä niin innokas oo kuitenkaan kuvailemaan. Välillä iskee vaan sellanen kipinä et tekee mieli lähteä metsästämään jotain hienoa otosta, mut harvemmin sitä silloin onnistaa. Yleensä ne parhaat tilanteet tulee kohdalle just silloin kun ei oo mukana kuin korkeintaan kamerakännykkä. Et eiköhän tässä menee vielä aika hyvän aikaa ennen kuin mulla vois olla jotain opetettavaa muille. :p

Sellastahan toi näyttää heppatytöillä olevan. Vaan mikäs siinä on ollessa kun kerran viihtyy. :)

Elsa: En mä tota kittiä oo ees juurikaan käyttänyt, vaan kiersin heti kiinni ton telen. Tämmönen nikonin putki.

http://www.objektiivi.info/objektiivi-in

Ja joo niin mä oon lukenu, että hämärässä toi tarkennus ei aina onnistu ja sehän se tossa oli varmaankin syynä. Yllätyin vaan siitä, että noita ongelmia alkoi olemaan jo noinkin valoisassa. Oletin jotenkin, että olis tarvinut olla oikeasti hämärää. Tää oli kuitenkin sisällä ihan huoneenvalossa, vaikka toi nyt hiukan sivummassa olikin.

Tirli: Hehe, äläs nyt. On mulla ollut vuosikertaa -70 oleva nainen, eikä se pitänyt mua yhtään poikasena. :p Mut joo, ymmärrän kyllä et toi vähän hämää. Olishan se sillee jotenkin optimaallista tai luonnollisempaa, et molemmat olis suunnilleen saman ikäisiä. :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   10.2.13 00:34:09

M_R: jostain syystä se nainen ei ole enää?

Mä olen sillä tavalla muuttunut aika tosikoksi, että en enää jaksa mitään "kattellaan ny" tai "ihan kiva" juttuja. Mieluummin katselen rauhassa ja sitten, kun alan suhteeseen, alan siihen sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa haluan tosissani olla lopun ikääni. Saa se olla nuorempikin. Ikä on ihan sama, kunhan on kypsä ihminen, syvällinen ja laaja-alainen.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 00:44:21

Tirli: No joo ei, mut siis pointtina oli vaan se, ettei se ikä välttämättä niin suoraan automaattisesti sanele sitä kuka on vielä poikanen ja kuka on sitten oikeasti kypsä kun tarve vaatii. Sellanen voi ihan hyvin löytyä nuoremmankin kaverin takaa. Mut ymmärrän kyllä täysin ton, et mielummin ollaan sitten kunnolla sen kerran kun ollaan. Oikein hyvä periaate josta kannattaa pitää kiinni, jos tosissaan haluaa jotain pystyvää, eikä halua pelleillä tai elää jatkuvassa epävarmuudessa sen suhteen, et mikä se juttu oikein on ja mitä toi musta haluaa.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   10.2.13 00:55:29

Mulla ei kyllä oikeesti oo mitään kokemusta/tietoo noista nikonin putkista, mut ei kai tuon ihan umpisurkeekaan pitäs olla.
Vastannee tätä sigman putkee http://www.digitarvike.fi/product_details.php?p=2218 Sigmassa vaan aavistus parempi valovoima.
Pakko oli tuo katella, kun tuon sun linkin takaa löyty arvostelu missä joku vertas tuota nikkoria 140e maksavaan sigmaan, jossa ei ole edes vakaajaa :D
Mulla on tuo halppis malli pölyyntymässä hyllyssä, vaikka saa silläkin valosassa ihan suht koht ok kuvia, muttei rapulassa... Tuossa on varsinkin kanssa sitä tarkennuksen sahaamista ellei tosissaan ole valosaa, sisätilat alkaa olla jo aika rajoilla.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 01:06:22

Nii sepäs siinä, kun ei mulla oo oikein kokemuksia mistään putkista. :p Noita juttuja voi kyllä lukea vaikka kuinka ja paljon, mutta ei ne kerro sulle sitä miten noi jutut sitten menee käytännössä tai ainakin se on todella vaikeaa hahmottaa niitä jonkun toisen arvioiden perusteella. Pitäis vaan päästä kuvailemaan ja kokeilemaan erilaisia runkoja ja objektiiveja keräten sitä kokemusta. Mut kaipa sitä tässä pikku hiljaa tieto ja kokemukset karttuu. :) Vähän vaan vaikea ostaa omia vehkeitä, kun ei oo selkeetä kuvaa sitä millaiset ja minkälaatuiset täyttäis omat tarpeet niin ettei tarvis myydä kättä ja jalkaa saadakseen ne. :D

Päivämäärä:   10.2.13 01:15:44

Jahas, nokialainen oli taas sitä mieltä, etteivät juttuni olleet julkaisemisen arvoisia. Ei sitten. Ei kannata yrittääkään naputella pitkiä pätkiä tekstiä kännykällä, katoavat kuitenkin.

Mulle ei ole koskaan tainnut kelvata "ihan kiva" tai "kattellaan nyt"-jutut. En tosin ole odottanut törmääväni ihan heti unelmien prinssiin, jonka kanssa viettää loppuelämä. Onhan tässä aikaa. Joidenkin mieli muuttuu siihen suhtaan iän ja kokemusten myötä, osan ei koskaan. Mitä tulee nuoremman miehen kanssa seurusteluun, en voisi vielä kuvitella niin tekeväni. Tässä iässä muutamalla vuodella voi olla suuri merkitys, mutta kysykääpä uudelleen kymmenen vuoden kuluttua. :P

^Lyhennetty virsi, ilman raippaa ja vikinöitä, koska katoaa kuitenkin.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   10.2.13 01:18:51

No sehän se tahtoo olla ongelmana, kun ei itelläänkään hirveesti ole keltä kysellä.
Moni haukkuu tuota halppis sigmaakin mikä mulla on, mut minun mielestä oli aivan loistava putki siinä mielessä, et sillä kuvaillessa pääs jyvälle siitä haluaako lisää valovoimaa vai lisää millejä vai mitä. 140e tuosta tiedosta nyt piti kärsiä ja sitten kun saan hankituks sen uuden putken, niin annan tuon vanhan serkkutytölle. Sillä on vaan yks lyhvi kitti linssi, niin pääsee sekin sitten testailemaan pitempää ja varsinkin, minkälaiseen sitten joskus sijottaa :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 01:29:04

ruoste: Sullapa nyt on sitten vehkeet ruosteessa, kun taas kävi noin. :/ Mua jää aina mietityttämään, että mitähän sä nyt sit oikein olisit ollu sanomassa. Tekis melkein mieli pyytää kirjottamaan koko juttu uudestaan, ettei mun tarttis kieriskellä uteliaisuudessa, mut ehkä mä nyt sit kuitenkin yritän tyytyä cliff notehin, vaikka harmittaakin. :D

Nää on tietysti aina niin tapauskohtaisia juttuja. Ainahan kaikki ei kuitenkaan välttämättä tavoittele mitään loppuelämän kestävää suhdetta, vaan joku kevyempi tilapäinen juttukin voi olla jonkin aikaa paikallaan. Toikin on harvinaisen totta, että ikä muuttaa kummasti perspektiiviä tohon asiaan ja toi sopiva ikähaarukka tuppaa iän myötä kasvamaan.

Elsa: No niinpä, sepäs siinä. Toi ottaa aikaa ja yks tapa olis tietysti toi et ostelis noita putkia ja kokeilis sitten niillä. Saahan niitä myytyäkin, vaikka vähän tappiotahan siinä tietysti tulee. Toi nyt ei kyllä ollu paha hinta toi sun 140 eskoa. :) On mulla yks kaveri jolta vois saada vinkkejä, mutta sitä tulee nähtyä aika harvoin. Mut ehkä toi tästä alkaa aukenemaan, kun pääsee vähän paremmin vielä perille ja saa jotain avartavia kokemuksiakin alle. :)

Päivämäärä:   10.2.13 01:45:53

No joo, mitä kukin haluaa. Olipa tähtäimessä elämää suurempi rakkaustarina tai jotain lyhytaikaista on minusta ehdotonta, että jutulla on edes teoreettisesti mahdollisuus kestää ja että tyyppi on enemmän kuin vain ihan kiva. Ihastumisvaiheessahan toisaalta kaikki ovat aiiivan ihania... :)

Sait raippaa Minski, muuta sun ei oikeastaan tarvitse tietää :P Taitaa olla kilttien tyttöjen nukkumaanmenoaika, nati nati allihopa!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 01:58:22

Niin no tosta oon kyllä samaa mieltä, että ei se ihan kiva riitä, vaikka alussa ihastuminen ja uutuudenviehätys kantaakin aika pitkälle.

Ja niinpä tietysti. Just kun sä olisit kertonu mulle sun s/m taipumuksistas ja fantasioistas yksityiskohtaisesti, niin sensuuri iski. :D Mut siis kyllä mä täältä eläydyn aika hyvin sun tuskaasi ja harmittelen, että mitähän kaikkea tässä taas meni semmosta bittiavaruuteen mitä en saa koskaan tietää. :/

Mut joo, vois se olla kiltin ja kunnollisen minskinkin aika hiippailla jo nukkumaan. Kauniita unia. :)

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   10.2.13 03:25:24

Kävin ekaa kertaa eläissäni iskelmäbaarissa. Tai jotain. Huh, ei tartte mennä ihan heti uudelleen. Vientiä olis ollut, mutta tää nirppanokka sano kaikille ei kiitos. Jotenkin se 50+ mua lyhyempi puolikalju ei vaan sytytä. Sit oli yks, jonka nimi oli Urpo (!?!) ja se oli vaan ylpee siitä. Kivat sille. "Mää oon palomies Tampereella ja mää nyrkkeilen". Yhtään aivosolua ei oo sitte enää hengissä... Huhhuh.

Yks potentiaalin oloinen niin eikös tuo ollut sitte tietty naimisissa. Mutta mää olin "kauheen kiinnostava ja mielenkiintonen ja ihana". Kun kysyin, että mistä se niin päätteli, niin likisti tanssilattialla lähemmäs ja puristi persiistä... "no tästä". Siihen jäi tanssilattialle seki tyyppi. Joten sinkkuilu jatkuu mun osalta hamaan tulevaisuuteen! Mistä kivenkoloista näitä oikein ryömii???????

Joten ei kun sinne mettään nuotion ääreen. Jos löytyis joku järjellinen. Ei tämmöstä kestä kukaan selväpäinen ihminen!

Tilitys päättyy tähän! Öitä hanit <3

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   10.2.13 05:09:19

Hahhahhahhahhaa :D
Olipas taas hauskaa! teen just ruokaa :)

Mikä hitto siinä on, perseenpuristelijat: 2, "saaks sun numeron/ numban": 2, vanhat frendit jotka melkein kelpais mut haluu mun frendin (onneks, arvostelukyky kiittää) 2, pari sikahyvää tyyppiä portugaliasta: 2, ne jotka tuijottaa ja seuraa koko illan, 3, ja ykskään ei ollu a) hyvässä iässä, b) niitä prinssejä...

No, parempi vaan olla otettu että ees jotain huomioo ja että eivät milään suostuneet uskomaan ikää :D

Hauskaa kyl oli!

Mutta voi luoja taas, siis valitan roisiuttani, pitäkää hauskaa aamulla, mut siis voisko joku MIES tulla panee mua? Ihan sillee tajun kankaalle? Huoh....

Lähettäjä: Banglaroad 
Päivämäärä:   10.2.13 05:49:38

Tirli. Mikä oli todellinen syy? Ns. Menikö pupu pöksyyn? En ole niin älykkö tai tosikko kuin saatoit kuvitella.

Päivämäärä:   10.2.13 05:59:12

Hohhoijaa. Koirat hoidettu ja safkaa kupuun mutta kun ei voi nukkua. Joku urpo keinuttaa laivaa. Voisko joku nukkua mun puolesta? Mä voisin lähtee takas joraa :D

Illan fiilarit: http://www.youtube.com/watch?v=sYAYq9fbCqs

Päivämäärä:   10.2.13 06:08:59

Yks nätti viel teillekin, itelle nukkumaanmenolaulu ja aamubiisi muille

https://www.youtube.com/watch?v=c5-vFrVlMcI

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   10.2.13 06:22:11

Joraamaan, tähän aikaan!?! Täällä toiset tarpoo jo aamutalliin lumikinosten halki. Kyllä nyt riittäs jo tuo lumi, kiitos vaan. Kai kaikki muistaa tänään käydä pulkkamäessä huutelemassa pitkiä pellavia; nyt on laskiaissunnuntai..?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.2.13 07:49:04

Huomenta, täällähän kukutaa läpi vuorokauden.:D Ei vaan vanha enää jaksaisi, jos pari kuppia kahvetta.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.2.13 08:38:48

Minille Kuopion läheltä issikkavaellusta talvella.:) Nyt vanhemmilta kukkaronnyörit auki.:D

http://www.eyk.fi/www

Päivämäärä:   10.2.13 09:47:41

Tunnin verran tässä taas oltu jo hereillä. Miksi söin niitä valkosipulioliiveja eilen illalla..? Kohta pitäisi kisoihin alkaa lähtemään, mutta mä löyhkään :D No, heppa tuskin valittaa. Sori kaverit!

Join illalla taas niin paljon kokista, ettei millään meinannut uni tulla silmään. Nyt sitten hieman väsyttää. Jännityskin alkaa valtaamaan alaa...

Pitäkää peukkuja!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.2.13 09:52:33

Z, peukut pystyyn.:) Luulis muidenkin heräävän, kun avaa tämän linkin ja volumet kaakkoon.:D

http://www.youtube.com/watch?v=lsmXLGKdkW4

Päivämäärä:   10.2.13 09:57:44

kiitos, Kessu!

Päivämäärä:   10.2.13 10:15:41

Huoment, nyt on aamupala syöty ja tee juotu, koht vois lähtee koirien kaa lenkille :)

Kessu, voi issikoita :D mut jospa sit keväämmällä menis vaellukselle tääl lounaas. Oon käyny muutamaan otteeseen ja on se jännää ku pitäis saada se hevonen menemään tölttiä :D tulee ihan alkeiskurssifiilis.

Z, huimasti onnea kisoihin :) mikkä kisat muute?

Vois tol yhel jätkäl laittaa uudestaan viestii ja varmistaa et se selvis viimeyön bailuist hengis.

Päivämäärä:   10.2.13 10:20:12

min, ihan vaan drive in estekisat tossa Niihamassa. Mutta saa silti jännittää ;) Nyt mä meen. Hirrrveesti tulee taas tota lunta. Kiva kopin kanssa lähtee liukastelemaan :(

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.2.13 10:23:10

SusHa muistaakseni kävi viime vuonna Islannissa, Issikkavaelluksella ja oli makeereissu.:)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   10.2.13 10:49:40

Z:lle peukkuja. Miten sä aina onnistut löytämään noi kammotukset? Mulla on sikäli helpompaa toi baareissa käyminen, että mua ei lähesty mitkään perseenpuristelijat. Mulla on sen verran tehokas get lost ilme, ettei ne uskalla. :D

Päivämäärä:   10.2.13 10:57:41

Ja mua ei lähesty mitkään miehet missään :o Mitä lie mun ilmeet niille kertoo..? Niin no viime kesänä kyllä tapahtu ihme tuolla oman kylän kesätapahtumassa, kun seisoskelin taas tapani mukaan yksinäni johonkin puuhun nojailemassa ja kattomassa esityksiä, niin joku mies tuli mun luokse juttelemaan. Siis ihan oikea mies! Ekaa kertaa ikinä! Harmi vaan, kun se oli ihan kännissä kuin käki, ja ikääkin oli varmaan puolet enemmän kuin mulla, niin eipä mulla ollu kauheeta intoa alkaa sen kanssa tikusta asiaa vääntämään :(

Olis kyllä kiva käydä joskus taas issikalla päästelemässä. Ostin omalle kopullekin issikkasatulan, että jos se oppis vahingossa sitten tölttiä. Mutta ei oo oppinu. Kaikenlaista koikkaloikkasta löytyy päivästä riippuen, mutta tölttii ei oo kyllä löytyny :/

Nyt on koiran kutrit kammattu, ja kohta lähetään käymään tuolla kylän laskiaistapahtumassa, ja riippuen siitä, mitä kello on kun sieltä kotiudutaan, niin ratsastustakin vois olla tämän päivän ohjelmistossa. Ihme kyllä eilisen tankkauksen jäljiltä oli varmaan niin paljon energiaa, että aamulenkki tuntu aika helpolta, vaikkei jalkakäytäviä oltu vielä edes aurattu :o

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.2.13 11:01:47

Heppaihmisest tuntuvat olevan yksinäisiä, harmi.:(

Päivämäärä:   10.2.13 11:33:40

Onhan meillä kessu hevoset. Ja siinä onkin monen kohdalla syy yksinäisyyteen.

Mullapa onkin tänään vain yhden hepan päivä, mutta sitä ei passaa sanoa ääneen tai niitä on kohta viis... Siksi ajattelin lähteä pyörähtämään kaupungissa, mutten osaa päättää missä niistä. Katsotaan minne auto vie :) Ensin on kuitenkin mentävä jonnekin, missä kahvi virtaa ja netti toimii. Huomenta (tai päivää) kaikille, leppoisaa sunnuntaita :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.2.13 11:41:02

Ruoste, puhutaan yksikössä.:) Kun kurvailet biilis kanssa ja käyt ykköstien ihmeessä, pärräytä, niin saat pulla kahveet nokan eteen.:)

Päivämäärä:   10.2.13 11:46:36

Ohhoi, miks oon hereillä? Heräsin kun näin unta että join kaks lonkeroa putkeen molemmat ykkösellä alas, sen jälkeen litran kokista muutamalla huikalla, ei kai mul yhtää jano ollu :D

Kumoan vähä nesteitä alas täs välis ja takasi nukkuu. Ei tää oo mikään ihmisen aika viel herätä...

Ja hirvee pettymys taas ku katoin ulos. Talven teema, ensin metri lunta ja sitten vähä plussaa et kaikki sulaa pois ja sit pakkasta et on kovaa ja liukasta. Mä jo kerkesinkin eilen olee niin onnellinen tosta lumesta, ihan turhaan taas :(

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.2.13 11:51:05

Missionilla kevättä jo tisseissä ja paikat kutkuttaa muusta syystä.:)

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   10.2.13 12:06:39

Huomentapäivää,
laskiaisriehaan se on lähdettävä... onnistuiskohan laskemaan pulkkamäessä jonkun sinkkumiehen kumoon?

Päivämäärä:   10.2.13 12:08:14

Kessu, just nyt ei mahdu pullan pullaa vyötärölle. Ehkä sitten kun kuntokuuri on taas jonkin aikaa toiminut. Pidetään mielessä, en olekaan taas vähään aikaan käynyt ihmemaassa lämmittelemässä :)

Huomenta Mission, ja hyvää yötä! Arvaas mitä? Mulla oli viime yönä sympatiakrapula/ -öllötys. Heräsin about silloin kun sä valuit kotiin. Hyi hitto, että oli paha olo, mitä sä olit oikein juonut? :D

Päivämäärä:   10.2.13 12:14:29

Hahhahhah, ruoste, kadonnut kaksoissisareni :D:D
Siiderii, lonkeroo, karpalolonkeroo, vodkabatteryy, salmarii, breezeriä nyt ainaski, maistuko yhtään semmoselta blandikselta? :D

Nyt oon kiskonu litran appelsiinimehuu ja mietin jos nukkuis vähä viel... Tai sit pitää koht tehä päätös ja nousta, ja kiskoo vaik päikkärit. Ei kyl tommosis neljän-viiden tunnin unissa oo mitää järkee, mähä oon varmaa känniski viel ;) Jos nukkuis... z-z-z-zzzzzzz.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   10.2.13 12:51:27

Nyt on uusi väri päässä. :) Onnistun välttelemään tenttiin lukemista tehokkaasti.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 13:02:57

Heh, missionilla ollu taas vauhti päällä. Mä jo kyllä kuvittelin, että sieltä tullaan ihan varmasti joku rinssi kainalossa, kun siihen malliin on tota mouruumista ollut ilmassa. :D Toisaalta sitten muistin kuinka vaikeaa miehen on tehdä nainen onnelliseksi. :-P

Miten mies tekee naisen onnelliseksi

Miehen on helppo tehdä nainen onnelliseksi.
Tarvitsee vain olla:

1. ystävä
2. kumppani
3. rakastaja
4. veli
5. isä
6. opettaja
7. kasvattaja
8. rippi-isä
9. uskottu
10. kokki
11. mekaanikko
12. asentaja
13. sähkömies
14. kuljettaja
15. kantaja
16. siivooja
17. hovimestari
18. hydraulikko
19. puuseppä
20. malli
21. sisustusarkkitehti
22. seksuologi
23. psykologi
24. psykiatri
25. psykoterapeutti.

Myös luonteenpiirteet ovat tärkeitä.
Tarvitsee vain olla:

1. miellyttävä
2. urheilullinen mutta
3. älykäs mutta
4. voimakas
5. hyvätapainen mutta
6. luja mutta
7. lempeä
8. herkkä mutta
9. päättäväinen mutta
10. romanttinen mutta
11. miehekäs
12. vitsikäs ja
13. iloinen mutta
14. vakavasti otettava ja
15. arvokas
16. rohkea mutta
17. nallekarhu mutta
18. energinen
19. huolehtiva
20. luova
21. idearikas
22. taitava mutta
23. vaatimaton ja
24. ymmärtäväinen
25. elegantti mutta
26. johdonmukainen
27. lämmin mutta
28. viileä mutta
29. intohimoinen
30. suvaitsevainen mutta
31. periaatteellinen mutta
32. kunniallinen ja
33. jalo mutta
34. käytännöllinen ja
35. pragmaattinen
36. oikeudenmukainen mutta
37. valmis tekemään hänen vuokseen mitä tahansa eli
38. epätoivoinen (rakkaudesta) mutta
39. hillitty
40. charmikas mutta
41. pysyvä ja
42. uskollinen
43. valpas mutta
44. haaveileva mutta
45. kunnianhimoinen
46. luotettava ja
47. kunnioitettava
48. valmis uhrauksiin ja, ennen muuta,
49. maksukykyinen.

Samaan aikaan miehen on kiinnitettävä huomiota siihen, että hän:

a) ei olisi mustasukkainen, mutta kuitenkin kiinnostunut
b) tulisi hyvin toimeen sukunsa kanssa, muttei kuitenkaan uhraisi sille enempää aikaansa kuin ko. naiselle
c) antaisi naiselle vapautta, mutta osoittaisi kuitenkin huolenpitoa ja olisi kiinnostunut siitä, missä nainen on ollut ja mitä tehnyt
d) pukeutuisi elegantisti, mutta olisi kuitenkin valmis kantamaan naista polvillaan kurassa ja menemään parvekkeen kautta sisään, jos hän on unohtanut avaimensa, tai ottamaan kiinni ja mukiloimaan varkaan, joka on ottanut hänen laukkunsa, jossa oli niinkin elämälle välttämättömiä
asioita kuin peili ja huulirasva.

On tärkeää olla unohtamatta hänen:

1. syntymäpäivïään
2. nimipäiviään
3. hääpäivää
4. ensimmäisen suudelmanne vuosipäivää
5. kuukautisiaan
6. hammaslääkäriaikaansa
7. vuosipäiviään
8. parhaan ystävänsä ja lempitätinsä syntymäpäiviä.

Valitettavasti täydellisinkään edellä mainittujen ohjeiden noudattaminen ei takaa menestystä. Nainen saattaa nimittäin väsyä ihanteellisen miehen läsnäoloon elämässään ja kokea olevansa hänen dominoimansa ja siksi karata ensimmäisen kohtaamansa kitaransoittajan kanssa.

Ja nyt mitalin toinen puoli. Miehen tekeminen onnelliseksi on huomattavasti vaikeampaa. Se johtuu siitä, että mies tarvitsee:

1. seksiä ja
2. ruokaa.

Pääosa naisista kokee nämä miesten korkealentoiset vaatimukset äärimmäisen orjuuttaviksi. Niiden tyydyttäminen käy yli heidän voimiensa.

Johtopäätös:

Sopusointuinen yhteiselämä on helppo saavuttaa, kunhan miehet lopulta ymmärtävät, että heidän on rajoitettava kohtuuttomia vaatimuksiaan!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   10.2.13 13:05:38

M_R on selkeesti ymmärtänyt asian ytimen. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 13:22:20

Niina: Älä huoli, ei naisetkaan lähesty mua. Korkeintaan kattelee vaan jostain kauempaa turvallisen matkan päästä. Eivät ole mokomat edes käyttäneet tungosta ja naisen etuoikeutta hyväkseen ja puristelleet perseestä. :/

Tirli: No joo kyllä ja vaikka toi onkin vanha juttu ja olevinnaan vitsi, niin kyllä tossa on vaan kummasti totuuden siementä. =)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   10.2.13 13:30:26

Juu, paitsi ettei toi kyllä sen suhteen pidä paikkaansa, että miehille riittää, kunhan on seksiä ja ruokaa. Kyllä miehilläkin tuntuu olevan melkoisen epärealistisia odotuksia.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 13:36:28

No joo ehkä tossa saattaa olla pientä liikkumavaraa kumpaankin suuntaan noissa vaatimuksissa, mutta miesten kanssa pääsee jo aika hyvään alkuun noilla kahdella. :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   10.2.13 13:38:13

:D
Olisko iskurepliikki kohdillaan, jos menis kysymään kiinnostavan oloiselta mieheltä, että haluatko ensin seksiä vai ruokaa?

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   10.2.13 13:45:03

"olevinnaan"
mistä oot mr kotosin?
joskus aiemminkin oon kiinnittäny huomion samanlaiseen sanaseen, josta vois päätellä jotain...ellei oo puhdas kirjoitusvirhe :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.2.13 13:58:03

Ukkojen ampumahiihto alkoi.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 13:59:44

Tirli: Heh, no naisilla on tunnetusti aika paljon liikkumavaraa noissa iskureploissa, koska miehet on yleensä jo aika hämmästyneitä siitä jos joku nainen tulee tekemään aloitteen ja vieläpä noin suoran, eikä saa ihan heti sanaa suustaan tollasen täräytyksen jälkeen. :D Mut kerran oon tapaillut kokkia ja ai vitsi että se osas laittaa hyvää ruokaa. Joku ihan perus nakkikastikekin oli sen tekemänä pala taivasta. Joo toi on aika varma tapa tehdä vaikutus mieheen kuin mieheen tai ainakin muhun. :p

no.: Ihan täältä Päijät-Hämeestä oon kotoisin. Varmaan jääny jostain jonkun puheesta toi sana tollasena päähän, enkä ole kirjoittaessa ajatellut asiaa sen paremmin. Onhan suomen kielessä paljonkin näitä sanoja mitkä kuulostaa puheessa siltä, että siihen tulis tupla konsonantti tai vokaali, vaikkei sitten tulekaan. Ihan tyypillistä lukihäiriöiselle ihmiselle, mutta yritä kestää tätä mun kangertelevaa ulosantiani. :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.2.13 14:03:36

"Olisko iskurepliikki kohdillaan, jos menis kysymään kiinnostavan oloiselta mieheltä, että haluatko ensin seksiä vai ruokaa?"
Kääk! XD Saat kympin ja kaikkien tämän foorumin naisten (varmasti miestenkin) kunnioituksen jos kokeilet tuota iskulausetta. Hihii :D

M_R:
"Niina: Älä huoli, ei naisetkaan lähesty mua. Korkeintaan kattelee vaan jostain kauempaa turvallisen matkan päästä. Eivät ole mokomat edes käyttäneet tungosta ja naisen etuoikeutta hyväkseen ja puristelleet perseestä. :/"
Mun ei tulis kyllä mieleenkään puristella ohimennen kenenkään persettä, ei edes baarissa tuhannen tuiterissa. Pitäiskö muka? Eikö joku hienovaraisempi vinkki riittäis, esim. hymy, katse ja pienenpieni silmänisku, vai pitääkö asiat vääntää rautalangasta? "Hei tyyppi, *squeeeze*, oot soma." Hus pois sieltä tiskiltä pyllistelemästä Minski, eivät ne daamit sieltä uskalla tulla hakemaan :)

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   10.2.13 14:05:44

ei sun ulosanti ole ollenkaan kangertelevaa :) päinvastoin. mä vaan kiinnitän huomion pikkujuttuihin :) eikä mua virheet häiritse, oon hyvä lukemaan ne oikein...

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   10.2.13 14:22:27

Päiviä. On siel vaan raskas keli kävellä umpihangessa, joka toisella askeleella uppos polviaan myöten ja välillä muniaan myöten hankeen :) Reilu pari tuntii vierähti peltoja ja metsiä kierrellessä. Tarttu kameran kennollekkin muutama foto reissun varrelta. Heitin tänne pari kuvaa yleiseen jakoon, jos kiinnostaa.

"Olisko iskurepliikki kohdillaan, jos menis kysymään kiinnostavan oloiselta mieheltä, että haluatko ensin seksiä vai ruokaa?"
Jos tolla ei irtoo miestä niin jo on kumma tai sit oot eksyny homobaariin :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 14:26:03

ruoste: Joo todellakin saa kunnioituksen, kun kerrankin olis nainen joka olis noin suora ja selkeäsanainen aikeistaan. :D

Niin ja tosta puristelusta, niin onhan toi ihan tunnettu tosiseikka, että naisilla on enemmän liikkumavaraa tossakin asiassa, jos vaan riittää pokka. Mies saa helposti veskasta päähän tai drinkit naamalle, mutta kuinkahan moni mies tekis naiselle vastaavassa tilanteessa saman. :D Ja siis kyllä jotkut naisetkin tota harrastaa ihan kursailematta kunhan vaan joku tarpeeksi kuuma uros osuu kohdalle, et kyll tässä vähän pitää olla katkera siitä, ettei kukaan oo mua rohjettu puristella. =) Toisaalta mä en kyllä niin usein käykään baareissa, että varmaan silläkin on osansa tohon.

Mut siis tietenkin mä oon koko illan siellä tiskillä pyllistelemässä ja odottamassa, että joku nainen uskaltais tehdä edes sellasen drive by nipistelyn. :D :D

no.: Niinhän teillä naisilla on kyll tapana aina kaikkien kuvienkin kanssa. Sisällä jos nappaat kuvan ittestäs, niin naisen silmä arvioi automaattisesti millaset verhot siellä takana on tai millanen sisustus on muutenkin laadultaan ja mahdollisesti ainoa kommentti kuvasta saattaa liittyä johonkin pieneen sisustukselliseen yksityiskohtaan. =)

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   10.2.13 14:34:04

haha :) tottakai katse tarkentuu kaikkiin yksityiskohtiin. oon mä sunkin pari "huulirasvakuvaa" nähny...:D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 14:46:22

no.: Niinpä niin. Kyll mää sen arvasinkin ja sillä myös rajasin ne kuvat niin, ettei sieltä voi mitään ihmeitä skannailla ja päätellä sen enempää kuin, että tässä on nyt kuvattu huulirasvaa. :p

Tietty totta kai naisten katse selvittää nanosekunissa tämmöset_kuvat. :D

ps. Totta kai kirjoitetaan muuten erikseen. nus nus ;)

Jysse: Vähän on sielläkin siis näkyvyys heikentynyt, vaikka sinänsä aika jännä illuusio tossa kuvassa. Vois melkein kuvitella, että tossa vois olla hyvinkin joku järvi ja saari tai sitten ihan vaan pelto ja metsänreuna. Tarkka oli kyllä toi lähikuva. Vähän makrottelun makuun päässy jo. :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.2.13 14:58:38

Yksityiskohdat ovat tärkeitä. Minä huomasin mokkapalakuvissa ensimmäisenä simpsonsmukin, tai ainakin olin huomaavinani :)

"Ja siis kyllä jotkut naisetkin tota harrastaa ihan kursailematta kunhan vaan joku tarpeeksi kuuma uros osuu kohdalle..." Niin jotkut naiset. Haluatko sä todella sellaisen naisen? :P Minski, lupaan, että jos joskus eksyn siellä sun hoodeillas kaupungin yöelämään ja näen tiskillä tummatukkaisen tyypin, jolla on peffa sopivasti tyrkyllä, nipistän sitä ohimennen ihan pikkasen, jotta sulle tulee hyvä mieli. Kohdallasi voin tehdä poikkeuksen, vaikka kunnon tytöt eivät noin moukkamaisesti toiseen normaalisti kiinni kävisikän :)

Oletko Jysse koskaan käynyt hiidenkiukailla/ haudoilla kirkon kupeessa? Sieltä ylhäältä on pikkasen hianot näkymät jokilaaksoon. Mun on monesti ohi ajaessa tehnyt mieli käppäillä sinne ylös räpsimään kuvia ilta-auringossa mutta mulla on aina silloin sattunut olemaan korkkarit jalassa tai muuten epäsopiva varustus metsässä mönkimiseen.

Päivämäärä:   10.2.13 15:05:37

Tirli, toi iskurepliikki täytyy kans painaa mieleen :D en ol viel koittanu sitä " ooks sä namu?" mut jos joku kerta

Nam, kohta saa syödä laskiaispullia :)

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   10.2.13 15:09:55

nus nus :D tottakai ei haittaa...mä olen ollut kiitettävän tyttö äidinkielessä ja työkin on aikanaan sivunnut tota oikeinkirjoitusta:) musta vaan on hauskaa leikkiä sanoilla, keksiä niitä lisää ja väännellä...niin ja kirjoittaa pienillä kirjaimilla :) kyk pilkkua saa ja pitääkin nusutella kun tekee sen naama virneessä ;)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   10.2.13 15:10:18

Minski, ei toi "maisemakuva" kerro valotuksen osalta ihan kokototuutta, mutta kyl tota lunta/räntää tulee toisinaan ihan kiitettävästi. Joo ikävä kyllä toi on ihan vaan pelto :(

Ruoste, en oo ikinä käyny siel, oon kyl kattonu et sinne kalliolle kukkulalle menee jotkut rappuset. Täytyy vissiin käydä siel joskus pyörähtää, tupannu vaan oleen aina kauhee kiire kun oon siitä ohi pyrhältäny.
Toi varustus on kyl tosi huono tekosyy olla menemättä, ne korkkarit voi ottaa pois jalasta ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 15:11:19

ruoste: Niin mä arvasin et joku senkin pistää merkille. Mitähän muuta niissä kuvissa onkaan ollu semmosta mihin joku on kiinnittäny huomiota sen ohella mitä siinä on yritetty kuvata. :p

Niin ja ehkä toi oli kuitenkin sellanen kieli poskella heitetty juttu, vaikka toisaalta tollanen rohkea röyhkeys ja itsevarmuus vois olla ihan hyvä tapa rikkoa jää. =) En mä tollasesta vielä mitään liian hätäisiä johtopäätöksiä menis tekemään.

min: Joku kuulee ton kuitenkin baarin mekkalassa niin, että "ooks sä mamu" :D

Mulla ei oo laskiaispullia, eikä varmaan tuukaan. Olishan ne tietty hyviä, mut ehkä mä sitten tilaan vaikka jotain roskaruokaa ens viikolla ton vastapainoksi. :p Olin kyllä järkyttny siitä, että Jyväskylässä voi saada lätyn jo viidellä eurolla. Olispa täälläkin noin halpaa.

Päivämäärä:   10.2.13 15:17:05

Ei tarttunu sinkkumiehiä matkaan laskiaisriehasta täälläkään :( Enimmäkseen oli lapsiperheitä liikenteessä, yllätys! Yksi heppatyttö sentään löytyi, ja se kävi sitten puunaamassa tuon mun tammavanhuksen putipuhtaaks; se on jo alottanu karvanvaihdon, niin en oo ite viittiny sitä furminoida tarpeeks. Mutta nyt on siisti mummeli :)

Valittelin taas eilen facebookissa mun kuntokuurin ja dieetin lipsumisesta sillä seurauksella, että taisin luvata lähteä huomenna hiihtämään yhden kaverin kanssa :o En oo hiihtäny sitten yläasteen, ja mulla on vieläkin jotain traumoja pakkohiihdosta (etenkin niistä pakollisista hiihtokilpailuista!) joten ihmetellä täytyy, että miten siinä näin kävi!?! :o Ehkä mielessä siintää se unelmien kesäkroppa, jossa voisi ylpeänä tepsutella bikineissä rannalla. Joo, in my dreams taas kerran..

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.2.13 15:18:50

no.: Vai niin, että semmonen tyttö. Mut nii mikäs sitä on naama virneessä nusutellessa. ;>

Jysse: Siihen mäkin päädyin, mutta sikäli hauska ettei toi ihan heti avautunut tosta.

Mut jospa sitä söis välillä vähän jotain.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.2.13 15:22:41

Tirli, ruokaa ensiksi, sitten seksiä.:D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.2.13 15:25:42

Minski, niin, ja mitähän muuta sinne kuviin on sommiteltu sen ohella, mikä niissä mukamas on ollut pääroolissa? :)

Höpsis Jysse, mä olen aina ollut haka keksimään tekosyitä ja toi korkkarihomma on kyllä parhaimmasta päästä. Oishan mulla sitten joo kivoja kuvia kauniista paikasta, mut sitten ois sukat märät ja seuraavana päivänä satavarmasti tauti päällä. Sulla taas on huono syy olla menemättä sinne - noin pienessä pitäjässä kaikki paikat ovat "ihan naapurissa" eikä sulla aina voi niin kiire olla, ettet naapurissa ehdi piipahtaa. Nih!

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   10.2.13 15:33:26

Huh, tässähän hujahtikin kunnon tovi lueskellessa teidän juttuja parin päivän nettipimennon jäljiltä.

Täällä kärvistellään kauheassa kankkusessa. :S Ei näköjään tule vanhuus yksin. Nuorena sitä jaksoi ihan toiseen tapaan tampata ja krapuloista oli vaan aavistus. Toista se on nykyään: tanssimaan ei jaksa vääntäytyä ollenkaan ja seuraavan päivän olot on ihan murhaavia. :D Nyt jos koskaan olisi kainalo tarpeen...

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   10.2.13 15:35:02

sujautin just valkosipulisen lasagnen uuniin...sitä varmaankin pitää syödä kaks annosta kun ei oo miestä eikä siis jälkkäristä tietookaan...vaikka siis tostahan nyt söis viiskin miestä...joo. just tämmöset sunnuntait olis parhautta kahdestaan...ruokaeuforiassa yhteisille päiväunille...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.2.13 15:36:37

Elä Panda muuta vihellä, eilen oli niin tuskainen aamu.......oksat pois.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.2.13 15:37:14

Niina, niinhän meillä kaikilla. Unelmakroppaa ei näillä geeneillä (ja tällä itsekurilla) tule, mutta muutama sentti saa nyt luvan lähteä, prkl. Nyt ei tytöt enää lipsuta! Mäkään en hiihtämisestä piittaa, mutta tunnen monta tässä iässä hiihtoon hurahtanutta. Asenne kohdalleen niin se voi olla ihan nastaa. :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.