Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 169

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   9.2.13 02:22:52

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=751206&t=751206

Pitääkö se miun alottaa

Re: Sinkkujen topic 169

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   9.2.13 02:25:10

Katos R, uus alottajamies :)

Päivämäärä:   9.2.13 02:29:18

No,man gotta do what man gotta do :D

Päivämäärä:   9.2.13 02:31:38

Miksei kukaan mies oo täällä duunaamassa mulle ruokaa! No, ite sitte.

Päivämäärä:   9.2.13 02:34:52

"Miksei kukaan mies oo täällä duunaamassa mulle ruokaa"

Sie oot ollu liian nirso miehien suhteen :D

Päivämäärä:   9.2.13 02:58:17

No näinhän tuo lienee... Tai sit ehkä ne mun suhteen :p

Mut nyt nukkumaan, jos unissa olis jotain miehiä ;) Öitä!

Päivämäärä:   9.2.13 03:23:45

http://www.youtube.com/watch?v=ZQgYn23Xvck

Good night all of you people!

Tai jotain :D

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   9.2.13 06:18:56

Huament! Eilinen ehtoo meni hevostellen, ny tarttis lähtee sitä lunta auraileen. Hartioista puheenollen mun ei oo pakko pitää paidan ylänappia kii :)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   9.2.13 07:06:00

Mie näin unta, että löysin sen unelmieni prinssin, se oli espanjalaista syntyperää, mutta puhu erinomaisesti suomea. Sukuakin pääsin jo tapaamaan herkkupatojen äärelle. Sitten soi herätyskello, prkl >:/ Ja eikun talliin!

Lähettäjä: KESSU. 
Päivämäärä:   9.2.13 09:09:38

Huomenta, hui helkuta mikä olo, meni viina päähän eilen oikeen kunnolla.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   9.2.13 09:36:42

Uki: mites on alanappien kanssa? Sori, oli pakko. :D

R, on sellasiakin miehiä, joilla on takapuoli yhtä leveä kuin hartiat. Eihän se erityisen miehekästä ole.

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   9.2.13 09:38:27

No kurkkaus huomenet tännekin...:)

Yökukkujat ollu taas liikenteessä?!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.2.13 09:47:03

Mun takapuoli on ihan edustuskelpoinen ja kiinteä näillä vuosilla.:D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   9.2.13 09:48:57

Niin munkin. :)

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   9.2.13 10:31:01

Huomenta!

Mäkin näin unta. Kerrassaan outoa. Unessa kohtasin ensirakkauteni kaupassa. Mistähän lie tuokin uni tullut...

Tänään pitää siivoilla ja käydä tapaamassa ystäviä kaupungilla. Jotain kivaa tiedossa siis.

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   9.2.13 10:57:27

Huomentapäivää tännekkin, pitkään aikaan sai nukkua oikeen pitkään, melko mukavaa sekin :)

Koko viikonloppu aikaa tehdä omia projekteja eikä tartte miettiä työjuttuja, jos vähän löhöilis ja sitten varmaan täytyy mennä traktoria hekuttelemaan käymään kun on tuota luntakin taas näköjään tullut ja jos oikeen mettähommia kävis vähän tekemässä, siinä hermo lepää...

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   9.2.13 11:44:23

Minäkin näin tosi outoa unta! Minne tahansa meninkin kylään, kyläpaikassa paistettiin köyhiä ritareita :D Lisäksi olin ystävieni kanssa luistelemassa, kaaduin ja pyörein kunnolla lumella (ei jäällä?). Kun nousin ylös, ystäväni luistelivat meitä kohti ja heidän takanaan hiippaili kettu. Huusin monta kertaa et "kettu, katsokaa, kettu!" mut eivät he kuulleet :/ Juuri ennenkuin heräsin, kuvittelin olevani vanhempieni luona ja oli pienoinen pettymys avata silmät ja huomata et omassa kämpässä ollaan.
No mut reilu viikko ja sit mennään taas lakeuksille :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.2.13 11:54:44

Pohjanmaan tyttöja.:) Siitä miitistä viellä muistuta 10.3. Messukeskus, minut tunnistaa mustasta hozen takista ja punaisesta lippiksestä.:) Ellei piste kelpuuta huoltojoukkoihin.;)

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   9.2.13 14:20:59

Hohohoo, luksuspäivä! Sain nauttia toisten valmistamasta ravitsevasta aamiaisesta, sitten hyppäsin valmiiksi laitetun ja lämmitellyn hevosen selkään, satulasta laskeuduttuani tallissa odotti kuuma kahvi ja sämpylälounas, jälkkäri odotti jääkaapissa... Mitähän jännitävää loppupäivä tuo tullessaan? Olisikohan joku vahingossa laittanut loputkin hepat kuntoon ja keittänyt puurot? Illalla saan ainakin lettuja eikä niidenkään eteen tarvitse tehdä kerman vatkaamista enempää. Nipistäkää mua, tämä on liian hyvää ollakseen totta :)

Päivämäärä:   9.2.13 16:05:18

Mikäs miitti Kessulla on? Kaikki sinkkutopan naiset samana päivänä? :D

Päivämäärä:   9.2.13 16:13:44

"Härkä 20.4. - 20.5.
Pienet hetket ovat sinulle nyt merkityksellisiä. Sydämesi valittu osaa onneksi vastata kutsuun, jonka hänelle esität. Romantiikka oikein roppakaupalla"

Jipii, on tätä odotettu! Kun ei keskiviikon horoskoopin lupailuista huolimatta tullut niitä veikkausvoittoja, niin toteuttas nyt edes tämän! Romantiikannälkäisille tarjolla illemmalla myös pitsaa ja laskiaispullia. Paitsi, että enhän mie tiedä, kuka mun pitäs tänne kutsua, jos siis pitää ihan itse joku kutsua, eikö "se oikea" vois vaan ilmestyä tänne omin avuin...? Se, jonka haluaisin kun ei ole enää tarjolla, on mennyt kihloihin timmin blondin kanssa :'(

Päivämäärä:   9.2.13 16:56:03

@!#$ Niina timmistä plontista, se jää pienen ajan kuluttua:D

Minen oota enää mittää mistään...Laitoin tänään menee kuvan kännyl uusista tissiliiveistä (jotka oli päällä :D) ni vastaus oli: Joo pilkil...et se siittä sitten :S :DDD

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   9.2.13 16:56:38

Tylsäääääää!!

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   9.2.13 17:01:53

Melko tylsää tääläki... no oma vika, ku en tee sille tylsistymiselle mitää.

Päivämäärä:   9.2.13 17:02:51

Kiiireeee :D

Pitäs ja pitäs ja sitä ja tota, ja aika on kortilla :p

Tää lähtis taas tänää ulkoilee, jeeee:) Horotkin olis melkein suotuisat: "Erään sanat lämmittävät mieltäsi, tiedät olevasi oikealla polulla hänen suhteensa. Romantiikalla on sijansa, kunhan annat sille aikaa ja mahdollisuuksia. "
Tarkottaaks toi nyt sit sitä et jos joku känniääliö sanoo et "hyvät tissit" ni siihen kannattaa heti iskeä kiinni? :D

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   9.2.13 17:04:45

Niin. Pitäisikö lähteä pietarinkadun siwaan?

Päivämäärä:   9.2.13 17:05:13

"Erään karismaattisen ihmisen läsnäolo tekee sinut hieman hermostuneeksi. Nyt kannattaisi olla oma itsensä, sillä hän haluaisi löytää sinun syvimmän itsesi. "

Juu höpö, höpö, ainaski täälä.

Päivämäärä:   9.2.13 17:08:45

Mission, toi tarkottaa kyl, et Minski sanoo sulle jotai iha vastustamatonta...

Päivämäärä:   9.2.13 17:16:18

Äh mun horoni lupaa vain jotain negatiivista ja tylsää, katsoin kolme eri päivän horoskooppia ja kaikki yhtä tylsiä. Ei mitään merkkiäkään et vois olla jotain kivaa luvassa! :/ Oon viestitellyt netissä jo kohta pari viikkoa tosi kivan oloisen miehen kanssa ja mua alkaa kohta suorastaan viduttaan että tässä edelleen ollaan. Sillä ei ole varmaan edes aikomustakaan tavata ja minulla ei ole aikomustakaan kysyä asiaa itse. Huohhh. No mut toisaalta ei mulla ole parempaakaan tekemistä kuin jutella sen kanssa, samapa tuo.

Voi oon kyllä niin kade Missionille, määki tahtoisin niin kovasti johonkin tuulettumaan!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.2.13 17:17:29

Helou!
Hevosteltu aamusta iltaan tänään.
Piti käydä tsekkaan valmennusta ja sit omien kimppuun...
10.3 on Messarissa westernkauden avaus.
Soittorasiaan en ole ehtinyt tänään vastaamaan, oli niin hektistä ja pojat huippuasenteella "emäntä lähtee lentoon"- laukkaa...:)!!!
Mistä veetusta ne vetää virtaa...tosin päästeltiin ihan metsäs tänään.

Päivämäärä:   9.2.13 17:24:23

kyssäri :D Sä oot pudonnu kelkasta, Minski on luvannut kosia ruostetta, ei se enää heilastele meikäläisen kanssa. Siks toisekseen se on virtuaalihahmo, vähän oikeempaa romantiikkaa kaipais :p

Päivämäärä:   9.2.13 17:28:17

Mission, horoskooppi kertoo tulevista, asiat kääntyy... Noo, eikse virtuaali-ihkutteluki ois jotai..., sitä oikeeta elämän ritarii ootelles :) No ei vaan, ehkä se sit on se känniääliö, mut älä ny semmoseen ala! Olipas taas tylsää ajatusvirtaa täälä.

Päivämäärä:   9.2.13 17:34:16

kyssäri, en mä kuule haikaile eksien perään, yök :D

Mut ei se känniääliökään kelpaa. Mut eihän sitä tiedä jos unelmien prinssi sattuis samaan baariin... Tuskinpa, mut jos joskus kävis mäihä :p

Päivämäärä:   9.2.13 17:36:03

Totta joo, että ei mitää eksiä!

Päivämäärä:   9.2.13 17:38:03

Tämän pidän mielessä, jos lähden illalla baariin, ei eksiä.

Ja prinssejä joo.

Päivämäärä:   9.2.13 17:38:46

Ja kyllähän unelmien prinsseilläkin saattaa joskus lähteä lapasesta et ehkä niille känniääliöille kuitenkin pitää antaa mission tänä iltana tilaisuus ;D

Päivämäärä:   9.2.13 17:40:23

Jaa, eiks pauke siit väliltä ole mitää vaihtoehtoi...?

Päivämäärä:   9.2.13 17:41:41

Pauke! Ällöö :p

Päivämäärä:   9.2.13 17:49:28

:DD
Emmää kyllä itekään lähtis tuohon. Unelmien prinssit ei mokaile!

Päivämäärä:   9.2.13 17:55:49

Joo ei ne ainakaan pokaile puristelemalla ohimennen persettä ja laukomalla "hyvät tissit" -läppää :D

Mites ne unelmien prinssit sitten kommunikois?
Mulla ainakin tipahtais leuka polviin ja polvet veteliks jos joku tulis vaan luokse ja ihan suoraan sanois että "moi, oon katellut sua hetken ja olis mukava tutustua. Haluisitko tulla vaikka hetkeks juttelemaan?" Mut älä unta nää, ainoa mitä miehet tuntuu keksivän on nää mielikuvitukselliset "käyksä täällä usein" ja "sulla on kauniit silmät", parhaimmillaankin vaan "onpas hyvä bändi" ja "saanko tarjota sulle juotavaa".

Päivämäärä:   9.2.13 17:57:31

http://www.youtube.com/watch?v=-FMhUNSIx

Siinä mun tämä päivä...:)!!!
Kaikessa hektisyydessään....

Päivämäärä:   9.2.13 17:59:00

Ja ne on aivan HIRVEITÄ jotka tulee kysymään et "lähetkö tanssiin?" sit ku vastaat kieltävästi niin ne siirtyy seuraavaan "no läheksää?" "entäs sää?" Kammottavaa! :DD

Päivämäärä:   9.2.13 18:00:03

Jos toi baari vaan on väärä paikka löytää mitää...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   9.2.13 18:04:23

Helkkari! Miksen keksinyt aikaisemmin, että tänään olis voinut mennä tanssimaan? Nyt on vähän myöhäistä houkutella ketään kaveriksi.

Päivämäärä:   9.2.13 18:06:28

Mielestäni miellyttävä keskustelunavaus baarissa on, että 'joisitko kanssani pullon keltaista leskeä'.

Jos laitan sinne baariin hameen, on pakko ostaa sukkahousut. Käytetäänkö tällä vuosituhannella edes sellaisia?

Päivämäärä:   9.2.13 18:07:52

Noni taas miäs tulos tänne, kuulemma...

Mikä mua vaivaa?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   9.2.13 18:09:44

Riksu: Jaa se ex-mies? Vai joku uus?

Päivämäärä:   9.2.13 18:12:04

Taas uus...:D

Päivämäärä:   9.2.13 18:13:54

kurnau, mäkin tykkään keltaisesta leskestä:).
On ihan lemppari!
Hitto, tos ois yksi vielä, pitäiskö siirtää pakkaseen...;)!?
Ja mitään luusereita ei sinkkulan naiset sit baarista bongaile!!!!
Me ollaan sitä PARASTA A-RYHMÄÄ!!!!

Päivämäärä:   9.2.13 18:25:00

Ehtoot sinkkulaha! Koht saunaan ja ehkä olut sen kanssa :D Nuoriso lähtee taas baanalle ja me "vanhukset" valitetaan tylsyyttä. t: nimim: alanapit kiinni:)

Päivämäärä:   9.2.13 18:26:41

Nuoriso joo.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   9.2.13 18:28:42

Niin valitetaan. Mä ainakin. Liika laiska lähtemään mihinkään. Eikä kyllä kiinnostakaan.

Päivämäärä:   9.2.13 18:34:12

Mulla on kohta jo paha olo, kun oon vetäny tänään oikein kunnon kaloriöverit. Tuumasin, että kun ei se mun kesäksi kuntoon -projekti ole tähänkään asti tuottanut tulosta, niin miksi pingottaa? Kiteellä oli eilen niin hyviä karkki- ja suklaatarjouksia, että eihän niitä nyt voinu mitenkään ohittaa.. Nyt on pötsi täynnä pitsaa, ja vielä ajattelin niitä laskiaispulliakin ahtaa sisään. Tänään haistatan pitkät koko dieetille ja kuntokuurille! Nih. Huomenna voi olla aika paha morkkis, mutta se on sitten sen ajan murhe; ei tässä nyt parempaakaan tekemistä ole, kun ei sitä romantiikkaa näy vieläkään =D

Päivämäärä:   9.2.13 18:50:13

Ei miehet tuosta kelt. leskestä kannata ottaa paineita, kyllä siiderin tarjoaminen on yhtä lailla ok, pääasia että seura on oikeanlaista.

Täällä on Niina tavoitteena, että huomenna olisi morkkis.

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   9.2.13 18:51:03

Mun ystävät on niin ihania. Kesällä on romantiikkaa tiedossa häiden merkeissä, mikäs sen hienompaa, paitsi jos romantiikkaa osuis munkin kohdalle...

Tosin mulla on paha ikäkriisi, joka nousi just uudelle tasolle. Olen kuulemma ainoa sinkku niissä häissä, kaikki muut on "parillisia". Joten kimppua ei heitetä, sen voi ojentaa suoraan mulle. Just. Ainoa huono hetki muuten täydellisessä päivässä.

Päivämäärä:   9.2.13 18:57:49

Kesähäät ja romantiikka on sieltä syvältä...

Elämä on elettävä ja mitään ei saa jos pelkää! Näin on..

Pual tuntia kuulemma, ni Ooppeli on pihas:D emmää tiä, onko sil ees ooppeli, mut kiusannu ihan siit koko ajan, jotenki ois oppelimiäs:D

Päivämäärä:   9.2.13 19:09:31

Riksulla on kevättä rinnoissa, jos on uudet rintsikatkin...;)!!!
Ai, mäkin tuuppaan tisuni pitsiunelmiin...@!#$, olis edes joku mies niitä liivejä ihastelemassa:)!!!
Ei näy ketään...mä olen Riksu sulle kade!!!!!!!

Päivämäärä:   9.2.13 19:10:33

Ooppelimiähessä on Riksu potentiaalia.

Itsellä on takana talvi- ja kesähäät, ja lopputulos on sama.

Päivämäärä:   9.2.13 19:12:42

Ei auennu selän lihasjumi saunas... nyt tarttis jonku joka kävelis mun selän päällä:) Tai sit täytyy ottaa kunnon "relaxantit"

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.2.13 19:20:16

Uki, ne relaxantit voi toimia, aamun asti.:D Jos koneella ajaa jokapäivä, hakkaa omaan runkoon niin pirusti.Riksu go go.:)

Päivämäärä:   9.2.13 19:24:58

KESSU: Ilmapenkki ei jumita selkää... Mut eilen Kun laukkailtiin niin siinä jotenkin vaan jumittui. Mulla selässä sellainen vika et se ei paljoa vaadi kun on huono tuuri niin jumiin menee.

Päivämäärä:   9.2.13 19:25:26

Noni, sihahdus kuulu ja klukklukluk ahhhhh...! Sitte suihkuun ja ystäväni Ruby the siideri tulee mukaan :)

Päivämäärä:   9.2.13 19:27:19

Jaha! Tipaton tammikuu meni ja helmeilevä helmikuu on hyvässä vauhdissa:) Itse odotan maltaista maaliskuuta.

Päivämäärä:   9.2.13 19:27:34

Mä voin kävellä Ukin selän päällä;)!
kurnau, omat vai vieraana?
Olen ollut molemmissa vieraana, toinen pariskunta on vieläkin onnellisesti yhdessä, kuinkas muuten kuin niin, että molemmat on hevosiin hurahtaneita, liiton ikä 15v. ja toinen erosi kahden vuoden avioliiton jälkeen hevosten vuoksi, mies hevosihminen, nainen inhosi jo pelkkää niiden hajua.
Ei siitä mitään olisi tullutkaan.
Asetelma oli jo alkuunsa tuhoon tuomittu....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.2.13 19:28:11

Uki, ne selkävaivat on vihtumaisia, mulla meni Saksassa markka-aikana ekan kerran.

Päivämäärä:   9.2.13 19:31:37

Jep KESSU. Onneks mun selkävaivat on noudattanu samaa kaavaa jo yli 15v. Eli viimeistään tiistaina taas kondiksessa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.2.13 19:31:48

Lähteekö joku sinkkukinkku tanssimaan.? :D

http://www.youtube.com/watch?v=129kuDCQtHs

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   9.2.13 19:41:42

Meillä taitaa olla Ukin kanssa sama selkä. On noi jumit tuttuja. Siksi ei pidä päästää painoa nousemaan yhtään ja on pidettävä korsetti kunnossa, että selkä toimii.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   9.2.13 19:43:46

Tommonen asunto olis kiva, mikä putouksessa esiteltiin. Olis Hans Välimäki keittiössä ja Jonne Aaron laulais parvekkeella. En mä kyllä ehkä silti ottais seurusteluryhmää olkkariin enkä varsinkaan Tommi Läntistä sängyn alle. :D

Päivämäärä:   9.2.13 19:44:34

Voi Tirli: Mä tiedän ton mut mut... Tarvitaan selkärankaa et pystyy pitämään selkärangan kunnossa:)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   9.2.13 19:46:43

Seli seli. :D

Päivämäärä:   9.2.13 19:49:34

Eiku meil on täällä koiran kanssa "miehet kesäksi kuntoon" kampanja mut voi olla et se muuttuu syksyksi kuntoon. Hei! aika kuluu niin nopeesti!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   9.2.13 19:53:38

Eipäs lusmuilla siellä! Kesään on vielä monta kuukautta.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.2.13 20:19:19

Heh, Tirli ottaa het emännän otteet.:) Onneksi Piste herätti mut, muuten olisin koisannut aamun asti.=)

http://www.youtube.com/watch?v=t-WnjVUBDbs

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   9.2.13 20:22:07

Kessu: kunhan auon päätäni. :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.2.13 20:33:47

Rakkaudesta se hevonenkin potkii.:D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   9.2.13 20:48:13

Voi hyvänen aika taas.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   9.2.13 21:05:34

Iltoja sinkkulaan!
Valkkari pullon tuossa päädyin korkkaamaan, mites muilla? Vai onko kaikki laittanu kalsarit vinoon jo eilen?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   9.2.13 21:06:52

Mä ajattelin ottaa vähän jätskiä. Katselen Kieslowskin elokuvaa Avalta.

Päivämäärä:   9.2.13 21:10:33

Iltaa Elsallekin! Valkkaria ois, mutta ei oikein laske alas. Olen varmaan tullu vanhaks :D

Päivämäärä:   9.2.13 21:10:47

Saitilla, Putous loppui:).
Aivan paras ohjelma tälle luovalle hullulle...eikä toi KESSUn linkki ollut yhtään hullumpi.....:).
Hyvin vertauskuvallinen, mutta niin totta:)!!!!!

Päivämäärä:   9.2.13 21:20:06

Mission, Missi on. Cäbissä. Kuski jotain 105vuotta, oikeesti! Ihan reilusti yli eläkeiän ja vähä päälle. Aattelin reportoida tylsyyttäni illal viimesestä hiljasesta hetkestä ku täs menee viikko päästä perille, mut täähän oikee innostu ja lähti ku raketti :D Nyt se vetää ylinopeutta tääl ja jo jännittää... Iltoja sinkkulaan, mä tuun aamulla sit örisee kun en voi rupee heti nukkuu ku liian jurris;) ciao!

Päivämäärä:   9.2.13 21:20:17

Mä tykkään Ukin kalenterista. Tosta on hyvä jatkaa huurteisen huhtikuu kautta terävään toukokuuhun. Sitten koittaakin katkeroinen kesäkuu ja heinäkuussa heräillään oudoista paikoissa. Elokuussa vannotaan; "ei enää koskaan", mutta syyskuussa sihahtelee taas...

On tuo ihmisen selkä ihmeellinen. Miten ruumiinosa, jonka tarkoitus on pitää ihminen suorana, vahvana ja toimintakykyisenä voikin vaatia ihmiseltä niin paljon työtä pysyäkseen suorana, vahvana ja toimintakykyisenä? Mun täytyy liikkua joka päivä jotta ranka ei jäykisty. Ratsastus auttaa, mutta liiat mutkat ja kiertymät asettavat omat haasteensa siinäkin.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   9.2.13 21:20:59

..? No otetaan ny lasilliset vaikka murhattujen urpiaisten muistolle :) Talitinteille putkaa linnaa vankeutta!!

Päivämäärä:   9.2.13 21:23:38

Hauskaa iltaa taas Mission! :D

Putous uppoo tännekin kyllä ihan täysillä, aina nauran ääneen :D

Kohta täälä kuuluu sihahdus kun avaan siiderin, viimeks olen juonut jotain alkoholipitoista uutena vuotena. Mut ne olikin semmoiset kemut että ei ole edes hetkeen tehnyt mieli juotavaa :p

Päivämäärä:   9.2.13 21:24:09

No joo, hiljanen hetki kans!

Päivämäärä:   9.2.13 21:25:28

Onkos Elsan pöytäsuunnitelmat edistyny?

Päivämäärä:   9.2.13 21:28:18

Kippis Elsa, minä meinasin tuhota valkkarinlopun sen kunniaksi, etten tänäkään iltana ehtinyt/ jaksanut/ viitsinyt lähteä kaupunnille. Ja lettuja kans. Missille piristävää iltaa :)

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   9.2.13 21:30:47

Hellou sinkut, mitä kuuluu? :D

Eilen kotiuduin taas hetkeks tän lounais-suomeen ja täällä on kivaa! Ihanaa olla kotona :) pohdein vaan tässä et lähtiskö tonne paikalliseen vai en ja laittaisinko tol yhdelle viestiä...

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   9.2.13 21:30:51

..?, Ei oo edistynnä, meinasin mennä tänään aineksia mittaileen, mut joko autollin lukko on hajonnu tai jäässä, niin lopahti motivaatio :D Rikkihän se mun tuurilla on, niin menee murto hommiks...
Tosin sain tuossa jo toisenkin kuningas idean, mut nyt menee toteutus haasteelliseks, saas nähä kumpaan ensin intoonnun.

Päivämäärä:   9.2.13 21:35:06

Elsa, nyt kerrot kyllä lisää, siitä kuningasideasta..? Ja kokeile ny jotai lukkosulaa vielä ensi tai jos jollai lämmittimellä siihe vois puhaltaa...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   9.2.13 21:36:21

min: laitat viestiä...

Päivämäärä:   9.2.13 21:40:16

http://www.youtube.com/watch?v=0ztuIBizB

No pakko, kyl oikeet cowboytkin osaa...:)!!!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   9.2.13 21:43:36

Mun hassu koirani katsoo telkkaria. :D

Päivämäärä:   9.2.13 21:44:19

Tottakai häät on ollut omia. Ja näkijä on nähnyt vielä kolmannet.

Kai pitää miettiä tanssimista.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   9.2.13 21:45:28

..? Joo, täytyy koittaa sitä ensin sulatella ennenku hajottamaan käyn.
En mie ossaa sitä kyllä selittämään alkaa, mut jos osaan sen joskus toteuttaa, niin voin vaikka kuvan laittaa sitten kun on valmis. Jos siis sattuu onnistumaan... :D

Ruoste, ei sielä kaupunnilla mitään ihmeellistä kuitenkaan ole ja meillä olis tylsää ilman sinua ;)

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   9.2.13 21:45:44

Tirli, kai sil vois laittaa. Tuntuu vaan toisaalta ihan turhalta, eipä tost muutaku "kesäkollin" sais koska hän ei haluu etäsuhdetta ja tykkää pyörittää useempaa tyttöö samanaikasest. Ja eniten asias ärsyttää se et tulee sellane olo et sukat pyörii jalois ku on sen ihmisen seuras...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   9.2.13 21:47:50

kurnau: mulle yksi näkijä näki ihan pyytämättä ja yllätyksenä häät. Tuli hautajaiset. Nekin kyllä pyytämättä ja yllättäen. Jos en sitä ennenkään uskonut näkijöihin, sen jälkeen, jos mahdollista, vielä vähemmän.

Päivämäärä:   9.2.13 21:53:55

Elsa ja ehdottomasti siitä vanhoista lankuista tehdystä pöydästä tahtosin nähdä kuvan, sit kun sen oot tehny!! Ite oon jossain määrin sellanen perinneihannoija, tervaa, takorautaa ja muita vanhoja, sekä luonnon materiaaleja ja kädentaitoja (myös uusiakin kädentaitoja) ihqutan :)

Päivämäärä:   9.2.13 21:55:05

min... Kerjäät hankaluuksia ja sydänsuruja. Laita viesti jos kaipaat viihdykettä tai edes pientä säpinää, mutta muuten kehottaisin suuntaamaan katseen kohti tulevaa, tai vaikka sitä paikallista :) Maailma on täynnä tyyppejä, jotka saavat sukat pyörimään jaloissa. Tuolla jossain on tyyppi, joka saa koko maailmasi pyörimään ja joka pyörittää vain sinua :)

Hei kiitti Elsa, en taida poistua täältä enää koskaan! Täällähän sitä vasta kaikkea ihmeellistä onkin. :) Kippis!

Päivämäärä:   9.2.13 21:58:59

Mie skoolaan vieläkin laskiaispullalla! Alan olla jo aika täysi. Laitetaan siis tämäkin täyteen!

Päivämäärä:   9.2.13 22:00:06

Näkijän homma on kanssa rankka. Mieluummin vaikka tanssin.

Jos nyt saa tilittää, haluaisin juuri tuollaisen miehen, joka tekee vanhoista lankuista pöydän.

Päivämäärä:   9.2.13 22:01:12

Tirli, tiedän tunteen...
Mutta mehän eletään:)!
Kaikesta huolimatta!!!
Tulevaisuus avoin, menneet jääneet jo taakse.
Eikö niin?
Ja täysillä elämää päin;)!!!!!

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   9.2.13 22:01:36

..? Noita määkin keräisin koko mökin täyteen!
Pakko koittaa ite opetella tekemään, kun rahat ei todellakaan piisaa mennä niitä ostamaan. Toistaseks oon koittanu suunnitella pöydänkin niin, että mahollisimman vähän joutusin reijittään tms niitä lankkuja, että voin joskus sitten tehdä jalat uusiks jne.. Vieläkun ei oo tuota taitoo liikaa :(

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.