Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 167

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   7.2.13 15:50:21

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=745421&t=745421

Jos meitsi alottais.

Re: Sinkkujen topic 167

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 15:55:29

min: Heh, no kauanpas sulla toi kestikin et tekee taas mieli bilettämään. :D

Mission: Jaa että kovaa pitäis kolistakin. Mistähän peltiheikeistä sä oikein mahdat syttyä. :D :D
Mut joo, ehkä baarit ei oo se paras paikka.

Päivämäärä:   7.2.13 16:02:46

Peltiheikeistä :D Niin tai tosi laihoista! Paitsi jos valita saa ni ei semmost hirveen laihaa... Tukin semmonenkaan paljo kolisis kun on noit pehmusteita omasta takaa:p

Kyl mun on varmaan opetettava noi koirat tunnistaman hyvä ominaistuoksu ja piirittämään niitä varteenotettavia tuolla lenkkipolulla, heti kun vaan niiden kanssa voi taas vähä enemmän lenkkeilläkin... Se oiskin kyllä ihan älyttömän kätevää:D "Etsi mies" :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 16:12:17

Mission: Mä nyt aattelin vaan, kun kerran pitää kolista ja kovaa. :D Mut mitäs pehmusteita sulla nyt niin on omasta takaa? Etkös sä ollu kohta timmi mimmi, ku siellä salillakin ravaat niin ahkeraan. :p

Joo toihan voiskin olla kätevää, et koirat ettis miehiä hajun perusteella. Vois olla useammallakin naisella kysyntää tollasille koiruuksille. =)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   7.2.13 16:12:19

Mission: toihan on hyvä idea. Kyllä kai koiran vois opettaa haistamaan sopivat feromonit. Eikös se niistä ole kiinni, keneen ihastuu?

Päivämäärä:   7.2.13 16:16:24

Minski, paino sanalla "kohta" ;P Mustalaisen kohta on kuulemma kolme vuotta, kuulinkin tuossa jouluna että jossain hyvin hyvin kaukaa suvussa on pisara mustalaisverta...

Tirli, toi koulutusvaihe vois vaan olla vähän vaativa, jostainhan pitäis keräillä niitä hyviä feromoneja treeniin...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.2.13 16:21:29

Ei mittään laiheliineja, sellaisen rinnalla tuntee itsensä ryhävalaaksi. |P

Mitä jäi edellisen topan lopusta mieleen: harjoituskappaleet/ treenikaverit. Äitimuori jakelee joskus vähän kyseenalaisia neuvoja. Viime kesänä se sanoi mulle, että minun täytyy opetella pelehtimään, jotta löydän elämäni miehen. Äiti hei!!

Kyllähän noita seikkailunhaluisia, innokkaita miehenalkuja löytyy ikähaarukassa 25-35 pilvin pimein, mutta minä en aikanaa jaksa minkään mouruavan kollin kanssa enää leikkiä. Toivoisin kolahduksen tapahtuvan aikuisen, tasapainoisen ja turvallisen yksilön kohdalla, mutta vasta sitten, kun mulla on aikaa ja energiaa kolahdella (ja olen itsekin aikuinen ja tasapainoinen). Siihen asti saavat rattaat mun puolestani ruostua. Se on sitten menoa se, kun iso pyörä lähtee pyörimään. Harjoituksen vuoksi ei rakkine tallista lähde. Paitsi jos....

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.2.13 16:27:51

Sanoisinko, että kaikki kaverini ja ystäväni ovat samaa ikäluokkaa ja mehän tietysti puhutaan kaikista asioista, miehet ja seksi mukaanlukien:)
Hyvin samansuuntaisia ajatuksia on koko muutaman kymmenen henkilön otannalla... omasta puolestani siis en moista väitä, ihan vaan kuullun ymmärtämisen pohjalta.
Tosin kummallisinta on, että osalla näistä naisista on alle 40v. mies, syyksi sanovat, että kuuliainen oppilas ja nuoruuden intoa puhkuva paketti on kuulemma parasta...;).
Tiedä sitten, mikä on totuus....

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.2.13 16:30:12

Sun täytyy kyllä kohta Mission taas postata tänne juttuja rankoista treeneistä, tulessa olevista reisistä ja hien virtaamisesta, sillä tää mun sympatialaihikseni ei nyt oikein edisty. Menethän tänään salille? Tarvitsen inspiraatiota!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 16:33:53

Mission: Niinpä tietenkin. Kesäksi kuntoon vuonna 2020. :D

ruoste: Jaa että on sullakin rattaat ruosteessa. Olisit nyt päättäny ton viimeisen lauseen. Paitsi jos Daniel Craig tulee oven taakse? :D

Piste: No se pitää varmaan jokaisen löytää se oma totuus, mutta ei sitä kannata iän vuoksi sorsia ainakaan liikaa. ;)

Päivämäärä:   7.2.13 16:37:43

ruoste, tää munkin laihis on aivan jäissä ollut lauantaista asti, oon ihan saletisti lihonu kaiken takas ja mitään ruokia en oo merkkaillut mihinkään ja vaa'alle ei oo asiaa kun housut kiristää :D

Mä olen vaan kertakaikkiaan niin sressissä noiden koira- ja raha-asioiden kanssa, joka päivä kun nuo jaloissa pyörii ja toisella maha kipee niin ei yhtään huvita mikään. Se toinen vieläpä nukkuukin nyt huonosti joten niin nukun minäkin, univajetta voikin korjata herkuilla ja hiilaripöhnässä ei kiinnosta salit... Ens viikolla on vielä roimasti noita lekurireissuja eikä ne varmaankaan lopu siihen, oon vähä antanu itelleni luvan tehä mitä huvittaa vielä ens viikonkin. Voipi olla että sitten pidän siihen kohtaan loman ja sehän tulee olemaan ihan pelkkää urheilua ja nukkumista, oikein kunnon stressinpoisto!

No, kun noita ei nyt voi lenkittää niin katotaan mikä se fiilis on tänää jos vaik nukkuis päikkärit ja menis sit kumminki salille illal... Jos jaksan... Mieli tekis mut energiaa ei oikein saa kaivettua:(

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.2.13 16:40:05

No se lause voi päättyä monella tavalla, sillä naisen mieli on ailahtelevainen. "Paitsi jos Daniel Craig tulee oven taakse" on hyvä esimerkki, joskin aika ilmeinen vaihtoehto, samoin "gerardbutler". Tai sitten "unelmien prinssi tulee punaisella/ mustalla peltiratsullaan hakemaan" tai "joku tuo pizzaa". Onhan noita.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   7.2.13 16:48:40

Ruoste, minän menen kuitenkin salille tänään! Seuraa siis mallia ;)

Mun koirani on alkanut keksimään joka päivä jotain uusia "ihania" juttuja kun olen töissä :/ Sehän tonkii siis päivän postin välioven välistä itselleen ja repii kaiken ihan silpuksi, oon joutunut jo keksimään siihen patentteja. Tänään se oli löytänyt jostain mun urheilujuomapullon ja raadellut sen silpuks. Kahdet kengät ovat menneet kolmen viikon sisään.... voi itku! Kohta loppuu huumori.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.2.13 17:03:03

"Voipi olla että sitten pidän siihen kohtaan loman ja sehän tulee olemaan ihan pelkkää urheilua ja nukkumista, oikein kunnon stressinpoisto!"

Joo, tollanen aktiiviloma tekee varmaan hyvää. Mä voin nyt sit yrittää puolestani inspiroida ja aktivoida sua. Mun lempparistressinpoistajani on tällainen (vaikutus on lyhytaikainen, mutta silti): pari kierrosta pellon ympäri umpihangessa, koiran kanssa tai ilman. Sen aikana ei vtuta mikään muu kuin se, miten raskasta se on ja sen jälkeen ei vtutakaan mikään, kun on niin naatti puhki ja väsynyt. Jos oikein kurjaa on, täytyy pellon olla tosi iso.

Hyvä hyvä pauke, pelkäsin jo, että joudun reippailemaan tänään koko poppoon puolesta :) Hyppään ihan just trikoisiin ja villasukkiin ja lähden kalastelemaan hevosia hangesta.

Päivämäärä:   7.2.13 17:04:22

Juu, mä en ole toistaiseksi ajatellut kyllä mitään reilu kolmekymppistä reilu nelikymppisen sijaan...
Mut tää elämähän on, mistä sen koskaan tietää, vannomatta paras;)!!!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 17:12:32

Piste: Nii eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka innostuukin. ;>
http://is12.snstatic.fi/img/978/1288518704053.jpg

Päivämäärä:   7.2.13 17:19:09

No vitsi, ruoste, veikkaan että huomattavasti auttais tähän nuutuneeseen olotilaan jos oliski koirat terveitä ja pääsis hankeen! Samaan aikaan kun lenkkeily kutistu pissattamiseks niin kaatu kaikki loputki stressi päälle ja loppu kiinnostus yhtään mihinkään :p

Tosin tänään aion päästää mahavikaisen hankeen riekkumaan, pakko testata vähän että vaikuttaako se liikunta vai ei... No, ohan noita koirien lääkkeitä kaappi täys niin doupataan se illalla jos kipuilee;) Toinen raasu ei kyl viel saa riekkuu kun tikit jalassa. No viikko vielä ja pääsee sekin sitten pikkuhiljaa enempi, ehkä toi toisen mysteeriki sit selvinny ja johan kohta mennään juoksujalkaa taas:)

Päivämäärä:   7.2.13 17:31:37

Heh, olipa osuva:)!!!
Meidän talonyhtiössä yli nelikymppinen poikamies kysyy joka käänteessä, et voisiko olla jotenkin avuksi, kun jotakin raskaampaa teen ja sattuu näköetäisyydelle.
Tuo toinen sälli, varmasti on reilusti alle neljäkymmentä, kävelee ohi.
Toisinaan tulee mieleen, et mitä @!#$ä mun kaverit ja ystävät näkevät noissa nuoremmissa miehissä.........

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   7.2.13 17:33:32

piste: kukas mulle sanoi, ettei tässä iässä joku seitsemän vuotta ole yhtään mitään? Kyllähän sulle sillä logiikalla hyvin reilu kolmekymppinen kävis. ;)

Päivämäärä:   7.2.13 17:41:18

Sain reippaushepulin ja paukutin menee parit rästihommat, huomen kiva tulla töihin ku voi alottaa taas jotain muuta, vähän mukavampaa puuhastelua:) Sen kunniaksi saa varmaan lähtee sit kotiin:)

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   7.2.13 17:43:16

Minski, ei sitä nyt kovin kauaa viitti mököttää ja tänään vois men vaik yhel tasottaval :p

Jaa, pitäis siivota mut sitä enne vois juoda teetä

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   7.2.13 17:49:27

niin että nyt kohteliaisuuskin on ikäkysymys??
hmm...mun on parempi nyt olla hiljaa....tyst tyst...jos vaikka suklaata...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 17:56:02

Piste: Eikös vaan. :D Tuli heti mieleen tosta, kun oon aikamoinen fingerpori fani. Niin ja ehkä se ei sun auta kuin kokeilla ja ottaa selvää mikä niissä oikein viehättää, niin jos vaikka avautuis taas ihan uus maailma. =)

Mission: Sähän reipas olit. Mäkin voisin ottaa mallia susta ja paukutella tässä pari hommaa pois alta.

min: Hahaha, niin no mitäs sitä tietysti turhia mököttelemään liian pitkään. Ei kun tasottelemaan vaan. :p

no.: Tutkimattomia ovat elämän tiet. Mä voisin tehdä pari leipää tähän väliin.

Päivämäärä:   7.2.13 18:26:09

Tirli, voisihan se olla....;).
Ja mitä mä sanoin!!
Oriveden karhu on salakaadon uhri ja miehet on pidätetty.
Kyllä piti äijien vängätä ja veetuilla tuossa topiikissa aivan olan takaa, kun sanoin, että nalle on ammuttu talviunille pesäänsä jäljistä päätellen.
Voi kiesus, mitä salakaatojen suojelijoita ja paskanpuhumisen aatelia tuossakin topiikissa oli koolla!!!
Ja aivan varmasti joku himotappaja tulee vänkäämään vielä mustaa valkoiseksi, se on saletti!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   7.2.13 18:37:04

Iltoja, jaaha piste jaksaa viell karhunpainia, olet sää kovanainen painimaan.:D Johan tässä tuli melkeen tunti oltua himassa, eikun takasin baanalle, kele.

Päivämäärä:   7.2.13 18:45:17

KESSU, mä olin oikeassa tuossa karhupainissa.
Sä tiesit myös....
Jos tuossa olis ollut vähänkään epäilystä, et olisi itsepuolustukseksi ammuttu, niin mun pieni suu olisi pysynyt supussa:).
Mutta kun jokainen kymmeniä vuosia metsästänyt tietää, missä tuossa oli kysymys, niin en kyllä jätä painimatta...:)!!
Ja mikä ettei, voin mä kaataa sutkin, tosin en salaa sitä jos niin käy.....ja sit voi ottaa pienet painimatsitkin, kumpi kaatuu, se jää nähtäväksi....;).

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   7.2.13 19:00:56

Olinpa tehnyt hyvää ruokaa. :)

Miten nyt väsyttää näin? Otin jo päikkärit, mutta edelleen oon ihan poikki.

Päivämäärä:   7.2.13 19:09:48

Mäki tein ihan älyttömän hyviä leipiä, nammmm... Nyt odotan että väsähdän ni voin taas nukkua typerät päikkärit niin ettei tarvii tehä tänäänkään mitään :p

piste, oi vitsit, tosi hyvä että tutkimukset meni oikein! Ei siis hyvä että pitää tommosia mulkvisteja olla mutta toivottavasti nyt tulee kunnon rangaistukset niille! Varmaan eivät vaan tykänneet että se nalle pesi siellä lähistöllä, suunniteltu juttu, operaatio nallesta eroon. Pskiaiset... Kunnolla sit sitä sakkoa kiitos!

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   7.2.13 19:19:55

Ai että, kuinka hyvä olo voikaan ihmiselle tulla pienistä asioista. :) Järkyttävän työpäivän jälkeen kun painelee tunnin verran pitkin hämärtyvää lumista metsää, niin ihanasti unohtuu huolet ja murheet. Nyt vähän tylsää ruokaa ja mielenkiintoista HT-nettiä. :D

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   7.2.13 19:40:12

Ou jee, uudesta Hyvä terveys -lehdestä poimittua: "...valo hillitsee karkin kaipuuta. Jos ei jaksa odottaa kevään valoa, kirkasvalohoito leikkaa makeanhimosta pahimman terän pois..."

Onkos joku kokeillut!?! Jos toimii, niin mun täytyy kyllä hankkia tuollainen lamppu :D

Päivämäärä:   7.2.13 19:49:21

kyllä miehet maksavatkin, kymmeniä tuhansia...
Elämä pilalla, rikosrekisteri, häkki heilahtaa, kun noin törkeä teko tai sitten @!#$ pitkä ehdollinen.
No, elämä opettaa, tyhmimmätkin...
Teko oli törkeydessään ainutlaatuinen nykypäivänä, joten rangaistukset ovat sen mukaiset.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   7.2.13 19:59:48

"Jysse, melkein kaikki menee missä on suora biitti, päälle vähän goaa esim... Harsimmasta on lähetty, Hard NRG, Hard Trance jne, uppoo kyllä vieläkin. Aikalaillahan toi on kuunteluun tässä "aikuistuttua" jäänyt enempi sille Trancelinjalle, vaikka kelkasta oon pudonnut jo aikaa sitten. Tiestoa voi pyörittää soittimessa aina, 2000-luvun alun kaunis trance uppoo helposti yhä jne. Täs on yks mun lempparibiisejä, uppoo kybällä yhä koko levy:

http://www.youtube.com/watch?v=iQftSkKuGUA"

Sithän sulle varmaan uppoo tällänen http://youtu.be/7kRBt6K1VMY niin ja oli muuten hyvä toi sun biisi... Mulla alko Housesta, josta se sit vaihtu tranceen ja nykyään kuuntelen enemmän DnB:ä, Dubsteppiä ja progehousea. Mulla ei oo varsinaisesti ketään "lempparia/mitään" vaan melkein kaikki uppoo. On toki muutamia todella hyviä, kuten; Nero, Netsky, Rusko, Antiloop, Dj Orkidea, Feed Me, Knife party, jne...

Autossa soi yleensä aina joko City tai Radio Rock, purkkapoppia soittavia kanavia ja niiden musaa ei vaan jaksa :D

Päivämäärä:   7.2.13 20:19:31

Jysse, ehkä snadisti meni jo "pleikkarin ääni" osastolle :D Mut aika hauska.
Tässä yks uusimmista löydöistäni:
http://www.youtube.com/watch?v=ekqWhk2h2zs

Mulle ei ihan hirveesti oikeestaan noi tyylilajit sano mitään, ylipäätään, mutta sul menee vähä tonne "rikkonaisemmalle" puolelle josta kyllä erittäinkin sujuvasti voin kuunnella jotain ja sitte jotain haukotella. Aika tärkee on se ite biisi, oli se sit kenen tahansa. Orkidea on hyvää mut ihan uusimpia en oo kuullu, paitsi olikohan se viime keväänä laserpointissa... Jos oli ni saatoin kuulla :p

Jep, sama vika täällä, ei purkkapoppia, tai sitä hirveetä eurohömppää siis, kyllä hyvää 90-luvun poprockia kuuntelen toki mut tää rafloissa soitettava tanssimusiikki... yök... Kännissä joku niistä teknommista menee nipinnapin paremman puutteessa. Rockia minäkin kuuntelen enimmäkseen. Foo Fighters on lemppari nro yks, sit voikin pitkälle matkalle heittää sen perään levyllisen Tiestoa vaihteluks ihan kevyesti :D

Kaikkiruokaisuus ei todellakaan ole pop, mutta monista eri musiikkilajeista voi taas harkiten poimia helmiä:) Parhaiten tosiaan uppoo rock ja trance varmaan. Ehdottomat nounout on kyllä sitten suomi-iskelmä ja r'n'b.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   7.2.13 20:48:37

Mission, vai että pleikkari ääntä :D se oli suomisaundii.

Ei mullekaan sano noi genret enään juuri mitään, niit rupee olemaan niin tuhottoman paljon, mut kyl mä pystyn kuitenkin tyylilajin sanomaan tai ainakin sinnepäin.

Mä oon kuunnellu ny ainakin pari vuotta tollasta vähän nopeetemposenpaa musaa, kuuntelin niin monta vuotta tota perus trancee, se vaan rupes kuulostaa liikaa "hissimusalta" (lue hidastemposta). Ai niin tuli tos just mieleen et onhan mulla yks all time favorite bändi, The Prodigy

Mulla rupee yleensä siinä vaiheessa soimaan autossa CD, kun ei radiosta kuulu mitn kuuntelemisen arvosta. Jaa et ei sulle uppoo Alicia Avaimet tai Yö :D

Tää on mun uusin tuttavuus http://youtu.be/-hgMG8QiCk8

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   7.2.13 20:51:29

Panda: Ai oikeen "match made in heaven" :) ja juu, samoilla nurkilla, eikai tää varsinais-suomi kauheen iso ole... panda laittaa s-postia jos uskaltaa... :)

Just taas tulin vasta kotio, vähän turhan pitkiä ollut tän viikon työpäivät, onneks huomen on jo perjantai ja viikonloppu varmaan pyhitetään omille projekteille ja löhöämiselle.

Nyt tyyny kutsuu melko houkuttelevasti...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 21:00:36

Mäkin tykkään kuunnella etupäässä rokkia ja konemusaa. Konemusan kanssa tahtoo vaan olla niin, ettei koskaan muista poimia niiden esittäjien nimiä ja kappaleita ylös. Aina joskus kuuntelen noita digitally importedin streameja, vaikka ne onkin vaan 96kilosia. Etenkin konemusan kanssa on vähän niin, että sitä pitää soittaa volat kaakossa, että pääsee kunnolla tunnelmaan. Missionille vois kuitenkin sopia astrixin tai psydropin tarjonta tosta löydöstä päätellen. Vaikka tää.

http://www.youtube.com/watch?v=DfG390d3cHI

Päivämäärä:   7.2.13 21:05:08

maasturihörhö: Hmm, se voikin olla jo varsin uskaliasta oikein postia pläjäyttää. :) Saako yhtään tarkempia koordinaatteja udella ensin? Edes lähin isompi kaupunki? Kovin ujoksi meinaa heittää. :) Ja tyynyn kutsuun kannattaa ehdottomasti vastata, jaksaa sit viikonloppuna paremmin löhötä.

Päivämäärä:   7.2.13 21:07:11

Salilla käyty ja koira käytetty lenkillä. Huhhh, kroppa vaan täräjää ja oon ihan naatti. Voiskohan se liittyä jotenkin siihen että yläkroppa on ihan jumissa :F omituisen väsynyt olo.

Lauantaina ja sunnuntaina nukun kyllä niiiiin pitkään että! :)

Päivämäärä:   7.2.13 21:07:41

Noniin nyt saa kämpän puunaus riittää ja lähen ton lähipubiin lukemaan päivän juorulehdet (ja ehkä sitä vois yhen lonkeron ottaa) :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 21:11:41

pauke: No mut nythän se onkin sit hyvä kun uni maittaa. Onkos sullakin menossa joku kesäksi kuntoon ohjelma, vai ootko muutenkin veivannu jo pidemmän aikaa punttia?

min: Hyvä juoma sulla. Lonkero on parasta. Enjoy :)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   7.2.13 21:15:10

Panda: turkuun 60km ja hesaan 120... siin välillä.
Ai ujostuttaa :) ei oo pakko jos ei haluu :)

Päivämäärä:   7.2.13 21:26:53

Jysse, ihan kiva toiki joo, vähä simppeli. Ite tykkään mahtipontisista biiseistä, ja sellasista joissa on useempi osio joista ne koostuu. Hyvät nostatukset, nätti melodia, vähä ruoskaa;)

Mutta valitettavasti pitäi olla ne levyt himas ja soittimet myös, melkein kaikkee paitsi löllötrancee pitäs pitchaa aika reilusti:D Tässä yks ihan ehdottomii lemppareita, ihmettelinki et hitsi, miten tääl tämmönen versio on ja sit vast tajusin kattoa että pitchiähän siinä;) http://www.youtube.com/watch?v=ACWK1ezlfpc

Prodigy on hyvä, kävitkö kattoo? Ihan hyvä keikka, meinas tulla kuuma :D

Joo A.avaimet ja yö on aikalailla oksennusta, ensimmäinen sentään osaa ees laulaa ja näyttää nätiltä, jälkimmäinen menee siihn "moikka mä lähen himaan" -kategoriaan ;)

Minski, kuulostaa hyvältä ja oon varmaan kuullutkin, toi pahuksen biisi on vaan tiltannu mun koneen nyt kahesti että on tossa pausella, kokeillaanpa vielä uudelleen... Kone lähtee tripille moisesta ;) Astral projection on kans vanhaa takuuvarmaa :)

Päivämäärä:   7.2.13 21:29:38

Mniski, kyllä tää on ihan kesäksi kuntoon joka alkoi aika lailla samoihin aikoihin kun Missionillakin :D
Sain oman kunto-ohjelmankin joten se lisää paljon motivaatiota kun on joku valmiiksi laadittu lappu mitä tekee :) Toivossa on hyvä elää!

Harmi että mullakin on ihan sairaan huono itsehillintä herkkujen suhteen :p Täytyy viikonloppuna hakea kaverilta hänen ylimääräinen, töistä ilmaiseksi saatu vaaka jonka aikoi lahjoittaa pois. Hello Kitty-vaaka :D Toivottavasti max.paino ei ole 40kg. Mut siinähän vasta oiski tavoite ;)

Päivämäärä:   7.2.13 21:35:08

maasturihörhö: Sattuipas hassusti, että "tältä" puolelta Turkua minäkin. Ujostelemisella ja halulla nyt ei välttämättä aina ole mitään tekemistä keskenään... :)

Lonkero ja juorulehdet kuulostais aivan mahtavilta. Nythän riittää sit sinkkurintamaltakin juoruja, kun Kimi heittäytyi sinkuksi. :D Siitä jollekin näpsäkälle sinkkuselle hyvä sponsori sit vaan. XDD

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   7.2.13 21:35:53

Mission, en oo päässy moneen vuoteen kattoo mitään :( Broidi kävi tuol Prodigyn keikal ja kehu kanssa. Mut jos sitä ens kesänä pääsis tonne Summer Soundiin...

Onx tää tarpeeks mahtipontista http://youtu.be/F4D1Mw4fH1M ;)

Päivämäärä:   7.2.13 21:36:55

Taas tilttas :D Just ku toi Minskin linkittämä alka vähä elämään...
Mulla muuten sama vika noiden biisien nimien suhteen, ja esittäjienkin, ja siis mullahan EI OLE nimimuistia, sitä siis ei ole. Unohdan kaikkien nimet heti. Leffat, näyttelijät, biisit, kaikki. Työkaveritkin, koulukaverit, nimet hävii ja naamat pysyy muistissa. Se on oikeesti v-mäistä kun yrität esim näyttelijää kertoa niin että se joka oli siin leffassa jonka nimee en muista mut siin samas oli se toinen joka oli siin yhes sarjas jonka nimee en muista... Ärsyttävää! :D

Onneks teknomusiikki löytyy tekstiviestin päästä sentään...

Nyt jätän tän tilttihirviön puoleks tunniks lepää ja vien koirat.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 21:37:00

Mission: Joo se on kanssa hyvä. Mut aika huonosti kyll tulee noita biisejä mieleen. Se on aina se kun kuulee jonkun niin muistaa et on kuullu sen joskus ennenkin ja täähän oli se tosi hyvä kappale.

pauke: Ai teillä on missionin kanssa vähän niin kuin yhteinen projekti. :P Pitäisköhän munkin pistää taas vähän rautaa liikenteeseen. Vois alkaa tässä keväällä käymään salilla. Pitäis kyllä ensin rakentaa joku ohjelma ja alkaa syömään ku hevonen. Mä en kyll vaakaa sillee paljoa kattele. Kyllä se on peilikuva mikä kertoo mihin suuntaan ollaan menossa. :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 21:41:00

Mission: No johan on kumma, et sillee tilttailee. Potkase sitä eli buuttaa se. :D Ja ihan sama juttu mullakin noiden nimien kanssa. Menee tosi pitkään et oppii aina jonkun uuden työkaverinkin nimen. Näyttelijöiden nimiä muistan kyllä tosi hyvin. En tiedä miks ne sit jää niin hyvin päähän.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.2.13 22:04:47

Arvatkaapas paljonko tällä hetkellä tekee mieli mokkaruutuja? Tai porkkanakakkua? Tai edes tikkaria?? Juuri kun kuvittelin, että pahin on ohi, joku ystävällinen ihminen tallilla tunki laskiaispullan naamani eteen. Nyt kaivelen kolmatta kertaa kaappeja läpi sen varalta, että sieltä löytyisi joku nopsa, kätsä resepti tai pikkuleipänen. Argggh.

Hei, nyt se alkaa taas. The game is on.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 22:10:59

ruoste: Hahaha, noin sitä tuhotaan äkkiä kuukaudenkin työ, kun oikein aletaan herkuttelemaan. Sä tarvisit selkeesti jotain muuta puuhaa, niin et pääsis mutustelemaan. Joku hyvä harhauttaja sinne. :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 22:31:08

Onpas täällä hiljaista. Pitäisköhän sitä repäistä ja mennä tänään kerrankin ajoissa nukkumaan. Vähän jopa haukotuttaakin siihen malliin et vois jopa nukahtaakin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.2.13 22:37:00

Kyllä, tarvitsisin ehdottomasti piiskaajan, herättäjän ja harhauttajan pitämään minut poissa pahanteosta ja tarjoamaan muuta tekemistä, kuten esim. käsitöitä. Onhan näitä kuukausia vielä ennen kesää ja rantakelejä... Ikävästi vaan sattuu tuo laskiaissunnuntai tähän väliin. Kaikkialla tuoksuu pulla ja tursuaa kermavaahto. Voihan hillo, mikä munkki.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.2.13 22:38:28

Kaikki tuijottavat kakkosta. Mä olen multitalentti ja osaan näpytellä läppäriä samalla :)

Päivämäärä:   7.2.13 22:39:42

No en päässy salille ku jäin tänne teknohörhöilemään, ei se mitään, repäsin tommosta lievähköä hankijumppaa koiran kanssa, ja huomenna tuskin kävelen :D Tulipa jotain tehtyä, hitsi, jos tää tästä :p

Jysse, toi oli aika kiva :) Voi sen melkein mahtipontiseks laskea, melkein;)

Minski, ne näytteljiöiden nimet nyt just ainaki unohtaa :D Jotkut niistä jopa sekotan keskenään :p

Nyt tuli kyl sit taas tämmönen fiilis:
http://www.youtube.com/watch?v=r0EVEXX9kpk
haaveilumusaa... ounou... tää on muuten mahtipontista :)

Päivämäärä:   7.2.13 22:40:31

Mie oon vaan taas sivusta seurannu, kun on ollu semmosia puheenaiheita, joihin mulla ei oo mitään annettavaa. Täällä makoilen telkkarin äärellä ja yritän hoitaa hurjasta lenkkeilystä kipeytyneitä kinttujani parempaan treenikuntoon, eli heppojen back on trackit lainassa taas :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 22:42:40

Mäkin vedin tossa kyllä torttua, mutta laskiaispulliin en menny koskemaan. Toisaalta mä kyllä kulutankin sen verran, ettei siinä pari pullaa paljoa tuntuis vielä. Mä tykkään vaan syödä sit enemmän jotain kunnon ruokaa tai vaikka roskaruokaa. Noi makeet leivonnaiset, karkit, sipsit ja limpparit ei oo oikein mun juttu.

Mut joku harhauttaja olis kyllä hyvä. Sellanen joka pitäis ruodussa ja potkis persuksille. No saahan sitä joskus repsahtaa, mut sit jos menee överiks niin siitä ottaa helposti aika paljonkin takapakkia.

Päivämäärä:   7.2.13 22:45:31

Mäki tarviin harhauttajan!

Eiku oikeesti mä tarviin unta, se ois se avainsana niin kyl mä sit saan sen selkärangan taas suoraks. Täl viikol uni ollu vähä tiukas. Mut en mene, eeen :D Vedetään pe-la 12h ja sit la-aamukuudesta ku tuun kotiin ni vaik kymmenen tuntii :p Sit viel viikko ja jos kaikki menee jees ni loma, johan sit muuten on potkuri perseessä :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 22:50:01

Mission: Aijaa, mulla on joku sellanen vimma ku tulee joku hyvä vastaan, niin opettelen muistamaan sen nimen et näkee sitten jos se on jossain muussakin leffassa. Eikä sitä näin myöhään kannata enää salille mennä. Se häiritsee vaan yöunia.

Niina: Ai säkin oot ollu kuntoilemassa. Täällähän on kaikki jotain himoliikkujia. Tässähän tulee alemmuuden tunne, ku oon ite vähän löysäilly nyt. :p Niin ja voithan sä viritellä jotain omiakin aiheita välillä. :) Musta tuntuu et mä höpötän liikaakin kaikenlaista, et pitäis rajottaa senkin puolesta jo. :D

Päivämäärä:   7.2.13 22:50:44

Harhauttaja tänne myös! Tai edes jotain sutinaa, silloin ei tee mieli syödä herkkuja jotta maha pysyisi edes suhteellisen litteenä :DD

Tää kuntoiluhan on tiimityöskentelyä, kaikki mukaan vain ;)

Jes se typerä lipasto on vihdoinkin kasattu! Mutta voi elämä että pienet laudan/vanerinkappaleet viitsivätkin harata vastaan. Huaaah. I' m survivor!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.2.13 22:52:34

Ei vitsi Mission, olin unohtanut koko Lumikkileffan. En käynyt sitä teatterissa katsomassa mutta pitääpä lisätä vuokrauslistalle. En tosta Kristen Stewartista piittaa mutta kaikki fantasiapläjäykset uppoavat kuin veitsi voihin. Hannu ja Kerttu täytyy ehdottomasti myös käydä katsastamassa :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 22:54:58

Täällähän on kaikki naiset harhauttajan tarpeessa. Tossa olis nyt miehillä selkeä markkinarako mihin iskeä. :P

Päivämäärä:   7.2.13 22:59:52

Mäkään en tykkää Kristenistä mutta toi rooli oli kyllä ihan hyvin kirjotettu just sille, että ei haitannu pahasti. Ja tykkäsin ihan hirveesti ton leffan tunnelmasta, rupesin heti odotttamaan että koska tulee kakkososa! Mutta toi oli nimenomaan synkkä, ei mikään lastenleffa, siks tykkäsin:) Ei mikään niin hörhön synkkä ku mikä uppois meikälle vielä varmaan paremmin, mutta ei tosiaan osu ihan semmonen disneypiirretyn kuva jossa lumikki nauraa kääpiöidn keskellä kukkia heitellen :D

Ainii ja sit tietty:
http://tinyurl.com/bndmk5d on kans sillee ihan kiva katella...

Päivämäärä:   7.2.13 23:00:01

En kyllä missään nimessä kuulu mihinkään himoliikkuja-kategoriaan, en todellakaan :o Koiran kanssa lenkkeilen yleensä pari kertaa päivässä, ja lisäks ratsastan sillon kun siltä tuntuu. Aamuisin olen nyt yrittänyt hölkätä vähäsen ja iltalenkillä kävellään. Ei oo vaan tuota pohjakuntoa juuri nimeksikään, niin hyvin saa paikat kipeeks tuolla hölkkäämiselläkin. Vaikka koira kyllä yrittää auttaa vetämällä varsin lahjakkaasti =D =D

Mulla on nyt se kolmenkympin kriisi päällänsä pahempana kuin koskaan, niin yritän saada vähän kiloja pois, jos sitä kautta olo ja itsetunto ja itseluottamus paranis sille tasolle, että alkas muukin elämä edistymään. Nyt on vähän turhan kauan junnannut vaan tylsänä paikoillaan :/ Ja toki sekin olis ihan toivottavaa, että kuntokin kasvas edes sille tasolle, että jaksas läähättämättä esittää pojat sitten näyttelyssä keväällä. Toinen sai viime vuonna sekä varsanäyttelystä että valtakunnallisesta ravista ysin, niin otetaan sitten tänä vuonna sille kymppi ;)

Lähettäjä: Nuori offaaja 
Päivämäärä:   7.2.13 23:00:45

Kiitti riitti Nuorelle offaajalle. En keksi oikein keskustelu aihetta kun ei noista hevosista oikein kokemust vaik niitä tos naapureis on ihan tarpeeks. Joten poistun täältä vapaana ihisenä.

Päivämäärä:   7.2.13 23:04:02

Minski niinpä, harhauttajia kehiin vaan!

Mites tässä taas tämmönen mieshaaveilu yrittää hyökätä kimppuun, hus pois, höh... gerardbutler...

Joka muuten ruosteen ansiosta on varmaan ainoo näyttelijän nimi jonka muistan koska siit tuli sana :D

Mä vieläkin nauran sille "blaablaablaa koska piippiippiip koska geraldbutler" :D En ees muista mitä muuta siinä kyseisessä lauseessa oli mut kyllä meinas olla juomat nenän kautta näytöllä ;)

Päivämäärä:   7.2.13 23:05:04

Juorut tuli luettua ja nyt vois viel lakata kynnet. Huomenna sitten kohti lounais-suomea :)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   7.2.13 23:06:19

Mission, On se vaativa :D vai että "vaan" melkein... Tota sun linkkii on aika vaikee ny lähtee nokittaa :)

No kokeillaan vielä, et kelpaa neidille tällänen (ei oo mahtipontinen, mut...)
http://youtu.be/3LtSMtydsDI
Ja sit tähän loppuun jotain teemaan sopivaa ;)
http://youtu.be/5JQbVF8FLyk

Mää kävin kanssa koiran kanssa tekemässä peltolenkin, kun tuli töistä kotiin. Toi lusmu vaan on keksiny, et se pääsee helpomalla ku tulee mun jälkiä pitkin :D Meinas olla paikka paikoin ihan kiitettävästi sitä lunta, mua polveen asti ja vähä ylikin.

Ny on kuitenkin pakko mennä moikkaa uni masaa, soon hyvät yöt itse kulleen.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 23:09:22

Niina: Heh, no en mä nyt ihan sillee tarkottanu. Kunhan heitin huulta kun täällä tuntuu porukka ulkoilevan aika paljon ja käyvän lenkilläkin. Et aika hyvin kuitenkin. Varsinkin jos vertaa nyt muhun. :D

Mut siis sähän näytit niissä kuvissa jo olevan aikas hyvässä kunnossa. Mikäli nyt oikein muistan. Et ei sulla oo mitään syytä kriiseillä. :)

Nuori offaaja: Jutellaanhan täällä paljon kaikesta muustakin kuin hevosista. En mäkään niistä oikein mitään tajuu ja silti roikun täällä. :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 23:14:07

Mission: No enkös mäkin jo aika hyvin harhauttele, kun täällä höpisen ja varmaan joku mun juttujakin lukee, kun oon joskus porukkaa valvottanu. Et eikös se oo jo harhautusta ku tällee aikaa syödään pois kuleksimasta. :D Vai millasta harhautusta työ olisitte oikein vailla?

Öitä Jysse o/

Päivämäärä:   7.2.13 23:16:25

Niin on. Mut ei oikein irtoo vaan juttua multa tänne oikein. Mut ihan jees paikka tää muuten on.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.2.13 23:18:45

Dodii, meillähän on kaikilla suunnilleen sama tavoite - kunto ylös, paino alas, läski tirisemään ja lihasta lihasta. Asiaa. Vertaistuki on hieno asia. Etenkin, kun meiltä kaikilta puuttuu se oma häirikkö. Ei silti tehdä tästä treeniketjua, jooko :)

Päivämäärä:   7.2.13 23:18:48

Nuori offaaja, kyl tääl on melkolail muutaki juttuu ku hevoset :)

Jysselle hyvät yöt

Päivämäärä:   7.2.13 23:22:37

Jep. No katotaan jos välil kirjottelis tänne jotain sit. Tarvis mennä nukkuunki et pääsis aamusti ylös lääkäriin ja sit virkeenä vielä iltavuoroon töihin

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 23:24:16

ruoste: Heh, joo kyll noita treenijuttuja tulee ihan tarpeeks tuolla pakkotoistossa. Tai no ainaki melkein. :D Sitä paitsi eikös teidän pitäny laitella niitä herkkukoreja syötiksi ja lassota hyvän tuoksuisia miehiä luoksenne. :D

Päivämäärä:   7.2.13 23:25:28

Jysse joo toi trance oli aikas jees:) Toi toka linkki sit vissi tarkotti tätä karkin mässäystä, ite biisi ei muuten oikee lämmittäny :D

Mulla on toinen kans tommonen kantahiihtäjä, mut tää junnu meni ku pieni piru ja sen reidet ehkä räjähtää, meni oikeestaan ihan liikaaki noin äkkiseltään kun olin tyhmä enkä raaskinu rajottaa... No oli siin onneks polkuakin eikä pelkkää umpihankea. Ainaki on muuten väsyny nyt :D Hyvät yöt Jysselle :)

Minski, kyl toi harhautus on ennemmin sitä jäämistä koneelle ku vois olla urheilemassa, ei hyvä :D Semmonen harhautus ois aika hyvä johon liittyis semmonen ihan oikee miehen syli ja kädet ympärillä... tarttis mitää karkkii, tai mitään ruokaakaan:D

ruoste ei tehä treeniketjuu, paitsi välil vaa ihan vähä, pikkutsemppi eiks nii ;) Semmonen, 0,2% lätinästä?

Mut siis mitä muuta sitä ees on, elukat, miehet, syöminen, treeni, nukkuminen. Eiköhän se kaikki asia enemmän tai vähemmän pyöri ton ympärillä kummiski :D

Päivämäärä:   7.2.13 23:25:51

Mä oon kans kovaa vauhtii menos nukkumaan, herätys on kuudelt mut täytyy viel lakata kynnet loppuun :) pakkaaminen jää huomisel mut pitäis ol riittäväst aikaa...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.2.13 23:25:52

"Joka muuten ruosteen ansiosta on varmaan ainoo näyttelijän nimi jonka muistan koska siit tuli sana :D"
Joo-o, gerardbutler on sanana aika kova. Lisäksi se on käsite, kannustin ja tavoite ;)

Päivämäärä:   7.2.13 23:27:16

Öitä kaikille. Meikäläinen painaa päätä tyynyyn.

Päivämäärä:   7.2.13 23:28:15

Voi kiitos, Minski <3

Ei mun kriisi pelkästään läskeistä johdu, on siinä niin paljon muutakin. En oo oikeastaan saavuttanu elämässäni vielä yhtään mitään tai menestyny missään; se on ehkä se suurempi syy. Cheek laulaa, että kaikki kuolee, mutta kaikki ei muista elää, niin mie kuulun tuohon jälkimmäiseen ryhmään. Mutta en toivottavasti enää kovin montaa vuotta :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 23:30:58

Mission: No joo mut parempi sekin kuin se et mässyttäis ja hakis koko ajan kaupasta lisää herkkuja. :P Mut joo, toihan se olis tietysti parasta harhautusta tollanen. Vähän kaloreita kulumaan. ;)

min: Ai mihinkäs sä oot sitten menossa tonne lounaaseen?

Öitä offaajalle. o/

Päivämäärä:   7.2.13 23:33:55

Ruoste, GB ei ees ehkä olis ihan kaikkien namujen iskä muuten mutta toi skottimurre on kyl aika paha, toooodella paha. Aloin kattoo tota viimesintä Holmesia, siinä Holmes hilluu ilman paitaa, ei paha yhtään, mut epäilen niin pahasti että siinäkin sen viehätykseen vaikuttaa erittäin pahasti toi brittiaksentti... Ei vitsi, mut siinä kohtaahan meikä meinas aikanaan pissiä housuun kun Pitti puhu irkutskia. Voi viddu...

Pitäsköhän mennä irkkuihin ettii ikioma paddy, niin kauan ku se puhuis irkkua ni mä vaan kuolaisin sitä monttu auki ja housut märkänä...;)

Päivämäärä:   7.2.13 23:36:19

Minski, mä meen kotiin :) eli ton ala-satakunnan alueel

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 23:36:32

Niina: No olepa hyvä ja tottahan toi vaan oli. Joo kyll mä ne kuvat katsastin sillä silmällä läpi, et hyvältä näytti. :) Ja eipä sitä nyt niin ihmeitä kaikkien tarvikaan tehdä. Onhan sekin tärkeetä, että nauttii elämästä ja sitähän sä oot varmasti muistanut tehdä. :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 23:39:49

Jaahas, missioni on jo pöksyt märkinä. Nyt ei oo ainakaan mun jutuilla osaa eikä arpaa tohon, ku aina mua torutte. :D

min: Aa, just just. Äidin lihapatojen ääreen. :p

Päivämäärä:   7.2.13 23:40:36

Hyi, mulla on vähän jääny jotain hampaankoloon noita irlantilaisia kohtaan. Tai tarkemmin ottaen yhtä tiettyä irlantilaista kohtaan, ja jos muut on yhtä kusipäitä kuin se, niin en halua nähdä yhtä ainutta irlantilaista enää ikinä, ainakaan sataa metriä lähempää, ja senkin matkan päästä päivä menee aika varmasti piloille >:/ Mutta gerardbutler oli kyllä ihana Ugly truth -leffassa.

Päivämäärä:   7.2.13 23:46:00

Joo jos rupee kuvittelee Pittiä ensin vampyyrinä ja sit irkkuna ni tota... öööhh... Muistuuki kummasti mieleen miks siitä jotenkin väkisin vaa joutuu tykkää viel isonakin tyttönä :D Huoh...

Minski, ai torutaan, mitenniin? Justhan tuossa eilen oli kaikki ihan että oho ku löyty jopa yks huono puoli, melkosta torumista :D

Niina, ai kauhee toi ois kyllä järkyttävä kohtalo, seksikkäämpää kieltä ei ole ku irkku! Jotkut lämpenee italian ja ranskan kieleen jne, mulle kunnon irkkua tai skottia kehiin ja ihan perusbrittikin menee... Nams:)

Päivämäärä:   7.2.13 23:48:23

Heh, joo oon nautiskellu; ruuasta ja löhöämisestä :p Muilta osin on se elämä jääny vielä väliin. Mutta tavoitteena on hankkia tulevaisuudessa ihan oikea elämä. Voiko niitä tilata postimyynnistä!?!

Päivämäärä:   7.2.13 23:49:18

Minski, jep :D mut luulen et ruokalistal on kalaa koska en pahemmin välitä punasest lihasta.

Täytyy varmaan kehittää jtn tekemist tampereel ku täytyy kuluttaa puoltoist tuntii siel

Päivämäärä:   7.2.13 23:49:26

Olen varmaan jotenkin poikkeava, kun en voi ymmärtää makeanhimoa.
Aivan aniharvoin syön mitään leivonnaisia tai suklaata tai karkkia.
No, se on varmaan yksi syy siihen, et olen niin kukkakeppi.
Mua lähinnä ällöttää kaikki sokerinen.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 23:51:50

Mission: No niin no ei nyt sillee, mut vähän ainakin ettei sais liikoja innostua. Ja eiköhän niitä muitakin huonoja puolia oo ollu jo, että eiköhän sekin mennyt vitsin puolelle tai ainakin niin mä sen otin. Mitä lie jatkuvaa ylistystä muka ollu. :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 23:57:40

Piste: Ei mullakaa sellasta himoa oo, mut aina välillä tulee syötyä silti. Kait toi on tottumiskysymyskin.

Päivämäärä:   7.2.13 23:59:52

Nii Minski, oonhan mäki uhkaillu kaulimella mut emmä enää.

Niina, mäki oon miettiny tota et jos jostain nettikaupasta sais elämiä ostettua. Voisin ottaa yhen kauniimman ja rikkaamman :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.2.13 00:02:26

Nii mikäs siinä oikein on mission, ettet enää mua sillä uhkaile? Mikä sai sut leppymään.

Päivämäärä:   8.2.13 00:06:29

No, näköjään naiset syövät kaikkea mahdollista mättöä jatkuvasti.
Mä en yksinkertaisesti pysty, tulee ulos aivan takuulla ja paineella!!!
En ole edes lapsena syönyt, paitsi jäätelöä. Sitä syön varmaan eniten versus mitään muuta makeeta.
Kai mä sit olenkin siksi niin "suolainen" tapaus, kun makea ei uppoa.....

Päivämäärä:   8.2.13 00:06:41

No koska me ei enää olla kimpassa ni ei tartte :p

Oi miksi en tuhlannut salille tätä pirteyttä! No, ainaki jaksaa bailata lauantaina kun pakotetaan uloskin, jos siis en olekaan ihan raato viel;) Vai oisko se lauantai joka piristää olotilaa, hmm...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.2.13 00:10:02

Ai ollaaks me erottukin jossain vaiheessa. En mä tiennykään. Kaikkea sitä kuulee tällee perjantaina. Sniff ;(

Päivämäärä:   8.2.13 00:13:41

No itehän sä aloit jotain mamoilemaan jossain kohtaa ja sit vähän ajan päästä kosit ruostetta, kyllä se kuule niin on että ei yhtään mamoa eikä etenkään mitään rengastettuja deittailla, se on ero ihan samantien :D

piste, oot outo... No onneks sul on sentään kans joku heikkous, tota hellyydenkaipausta säkin sentään välillä ulvot meidän kanssa kuorossa :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.2.13 00:17:32

Mission: Ja mä kun oletin, että olisit mätkiny kaulimella takaisin ruotuun meikäläisen, mut ei näköjään. Kai mä sit meen itkee itteni uneen. :-(

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   8.2.13 00:18:49

mä oon unohtanu herkkukorit ja hyväntuoksuiset miehet!!! mites näin on päässy käymään...

voisko joku harhauttaa mut unten maille pikapuoliin tai vaikka välittömästi...ja irrottaa hän älykkään puhelimen mun kädestä...jotenkin harmaata ollu viime päivät...sumuista ja väsynyttä menoa...tarviis aurinkoenergiaa ja välimerellistä ruokaa...ja prinsessasängyn...palvelijan...personaltrainerin ja hiustenpesijän...niskahierojan ja selkäniksauttajan.....hyvänyönsuukottajan ja aamukahvinkeittäjän...ja osaan mä vastaan tulla :) mulla on omat kikkani...lutusia unia!

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   8.2.13 00:22:17

just joo, just joo, just joo. Tää on just niin tätä. @&%?+#* Ensin läppäri sairastuu ja kuolee ja sit känny kadottaa viestin bittiavaruuteen. Pitkä sepustus menolipusta irkkuihin ja hukkaan hetetystä elämästä (mä voin myydä oman vähän käytetyn elämäni, halvalla lähtee! Heitän kohta pois jos ei kelpaa) meni ihan harakoille. #%&/@ On sitten vissiin aika mennä vollottamaan itsensä uneen ja yrittää huomenna uudelleen. Hyvää yötä, karu maailma, hyvää yötä, sinkkula! ttu.

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   8.2.13 00:26:09

ai minskillä on sama pläni, mutta eri syistä. Ollaan nyt sitten kaikki onnettomia. Kerpeles.

Mulle myös mitä no. tilasi, please.

Päivämäärä:   8.2.13 00:29:15

Minski, sori, aivan liian ylpee;) Eläimet voi harhailla ja niitä voi kouluttaa, miehet otan vain valmiiksi koulutettuina ja ne jos haluaa harhailla niin niitä potkastaan vaan perseelle että adios ja äkkiä sittenkin ja ovella on sit turha raapia :p

Mutta huonosti toi nyt menee sulla kuitenkin kun tollee itket eksän perään, se lähtee kyllä toi ruostekin kohta :D

Yöt vaan kaikille nukkumaan menneille :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.