Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 166

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.2.13 23:59:05

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=742210&t=742210
Suuria toiveita ja pienoisia pettymyksiä aamusta iltaan. Jatkakaa samaan tahtiin.

Re: Sinkkujen topic 166

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   7.2.13 00:01:43

Juu tosin kai ei paras iltapala oo jugurtti ja murot mut no oli hyvää...harvoin tulee syötyy...mut ostin kumpaakin tänää kun ei kaapis ollu...noo korjataan huomen tilanne ja iltapalaks nestemmäistä vain............

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   7.2.13 00:05:23

Laiffit vaihtoon, ei ideana huono ollenkaan. Onkohan jo tuollasesta jotain tosi-tv sarjaakaan kehitetty?

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   7.2.13 00:10:17

"Seksissä asenne ratkaisee ja ei se ikää niinkään katso vaan sitä, että on epäitsekäs ja haluaa oppia mistä kumppani nauttii ja saa kiksejä siitä mitä enemmän saa naisen nauttimaan. Toisilta toi käy melkein luonnostaan ja ne jotka on huonoja on sitä vielä neli- tai viiskymppisenäkin, koska toi asenne on sidottu aika hyvin ihmisen perusluonteeseen mikä ei pahemmin iän myötä muutu"

Samaa mieltä 100%. taito ei kato ikää ei sukupuolta vaan asennetta. niin se vaan on. innokkaalla ja avoimella asenteella oppii :)

Niina: voisitko kertoo niistä bot-tuotteista :) guuglailin jotain ja kiinnostuin todella!
oon käyny infrasaunassa muutamasti ja nuo jutut kiinnostaa...ihmiselle siis...mitä tuotteita sulla on? millaisiin vaivoihin ovat auttaneet?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.2.13 00:12:31

Ainakin on ollut vaimot vaihtoon ja kodit vaihtoon. Laaditaanko tuotantoyhtiölle esitys? Täällä kehiteltiin jo aiemmin talvella ohjelmaa sinkuista epsanjassa mutta se idea taisi kuolla jo ekalla kehitysasteella. Olisikohan kahden pienen elämän vaihto toteutettavissa? Mitä R:n elämään kuuluu? Täällä saisit kuluttaa ykköstietä aika ahkerasti ja jakaa aikasi työn, opiskelun ja hevostelun välillä. Tylsää ei olisi ja kotiin palattuasi osaisit varmasti arvostaa susirajan rauhaa.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.2.13 00:17:58

Muroja, nam... Jos tänä iltana tuhoamani sokerimäärä ei estä nukahtamista, aion jatkaa herkuttelua aamulla nauttimalla tänään ostamaani vaahterasiirappi-pekaanipähkinämysliä. Onpa jotain, minkä vuoksi huomenna herätä. Sitten popsitaankin taas porkkanaa viikko, pari. Tulee nätin keväinen väri otsaan (ja toivottavasti myös kivan kevyt olo).

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   7.2.13 00:19:31

Mie taijjan alkaa tosiaan painua elämäni prinsessa kanssa tuonne makkarin puolelle..se tosin on vetäny hirsii jo parisen tuntia reilusti...kohta kolmatta tuntii....
jaksaa sen kans aamulla nousta touhuamaan ja telkun katontaan...
se tää työttämän elämä on tälläistä mut onneks on mitä touhuta kavereiden ja talon parissa...ja kyl tässä pärjää vai lainat perseen alla painaakin.....
kokeilla tosin vois vaihdella jonkun kans elämätä...mitä se oisinkin ihan sama kenen kans oispahan ainakin sisältöä elämää jotain muutakin kun tääällä mitä on...noo mut mie putoan nyt linjoilta...hyvää yötä ja kauniita unosii kaikille....tasapuolisesti..palaamme taasen aamulla linjoille kera vahvan kahvin..............................

Päivämäärä:   7.2.13 00:20:38

R:n maailmassa ei enää tarvi opiskella eikä koskaan oo tarvinnu hevostella, oikeestaan tehä vähään aikaan mitään jos ei taho. Mut sitten kun kesä saa, sitten voi vaikka joutuu sinne ykköstielle tai jonnekkin muulle highwäylle takas.. kera savun ja kaikenlaisten kirkkaiden vaatteiden tai kuorma-autonrojujen kans.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   7.2.13 00:20:47

juu tosin ite kans pitäs porkkanoita alkaa popsia niin kun aina talvel on pitäny mut ei vaan onnistunu...se auttais kesällä ruskettumiseenkin kuulemma ainakin :D nooo mut öitä

Päivämäärä:   7.2.13 00:22:01

Ja kaupungissa miekin asun, siitä tuli viel suurkaupunki vuoden vaihteessa :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.2.13 00:23:19

Öitä @! \Ü/

Katsaus toisen elämään voi joko opettaa arvostamaan omia kuvioitaan tai sitten ei. Kunpa sitä oppisi joskus olemaan tyytyväinen.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 00:23:50

no.:Samaa mieltä 100%. taito ei kato ikää ei sukupuolta vaan asennetta. niin se vaan on. innokkaalla ja avoimella asenteella oppii :)

Nimenomaan ja tossa tulee vastaan just se, että vaikka jotain juttuja voikin aika hyvin yleistää ja melkeinpä tietää varmaksi kokemuksen myötä, niin kuitenkin lopulta kaikki on ainakin sen verran erilaisia, että jokaisen kanssa pitää olla intoa ja avoimmuutta opetella mistä naruista juuri tämän naisen tai miehen kanssa kannattaa vedellä. Se mitä kokemus sitten etupäässä tuo on tieto niistä omista nautinnonlähteistä ja tietenkin itsevarmempia otteita. Mut isompikin määrä kokemusta valuu helposti hukkaan, jos ei ole valmiuksia oppia ja halua kuunnella.

ruoste: Haha, sähän kunnon sokerihumalassa vedät. Kenties herkkupäivä vai ihan koko viikko. :D

Öitä nukkumaan meneville. o/

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   7.2.13 00:34:39

Noissa petipuuhissa ihan kaikkein ykkösjuttu on se että ne jutut osuu yksin. Innokkuuskaan ei pelasta jos aaltopituus ja/tai halut ja halukkuus ei osu kohdilleen.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.2.13 00:39:28

Jahas jahas, R:kö kenties tekee kesällä kuumista hoteinta hommaa eli pitää huolta siitä, että valtakuntamme tiet ovat kunnossa?

Vai että suurkaupunki. Onko Outokumpua suurempi kaupunki suurkaupunki? :P

Joo Minski, kerran kuussa pitää vetää kunnon sokeriöverit jotta jaksaa jaksaa ja saa kiintiön täyteen kaikkea skeidaa. Sitten skarpataan jonkin aikaa ja kun repsahdetaan, tehdään se kunnolla. Toimii. Tai siis ei toimi, mutta toimii sillai kierosti, naisten logiikan mukaan nyt ainakin.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   7.2.13 00:41:30

allekirjoitan mr. allekirjoitan mission.
tästä aiheesta vois paljonkin höpötellä...
nyt söpösiä unia kuitenkin..

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 00:41:34

Mission: Jep, tärkeitä juttuja noikin ja toihan onkin yksi aika yleinen ongelma seksissä varsinkin kun suhde on kestänyt vähän pidempään, että halut ei asetukaan samalle tasolle. Mieltymyksien kohtaamattomuuden huomaa sentään melko nopeasti.

ruoste: Heh, no mut voihan tolla ainakin buustailla ja herätellä aineenvaihduntaa, kun mättää kunnolla kaikkea tollasta mikä palaa kropassa kulovalkean lailla. :D

Päivämäärä:   7.2.13 00:43:02

Höh, en ollu huomannu että Eureka jatkuu :(

Ja digiboksi tuhos eiliset salkkarit.

Ei mee putkeen sohvailut nyt kun ohjelmisto kusee;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 00:43:50

no.: Joo niin vois. Oikein mielenkiintoinen aihe tämäkin, mutta hyviä unosia vaan sulle. Mä nukuin niin hillittömästi viime yönä, ettei väsytä vielä pätkääkään. =)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.2.13 00:45:50

Joo, noin mäkin olen asian järkeillyt ja itselleni joka kerta selittänyt. Sokeririippuvuudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa, ehei, buustailen vain... :P

Kauniita unia, kivoja kuvia, no. :)

Päivämäärä:   7.2.13 00:46:16

Kuumista hoteinta.. no joo, vaihtelevissa merkityksissä. Siellähän siekin oot varmaan kattellu niitä keski-ikäisiä kaljamahaukkoja hikisissä puuhissaan. Mut eipä miunkaan paljon tarvi vanheta niin oon jo samanlainen :O

Päivämäärä:   7.2.13 00:47:20

Öitä no :)

Mun pitäis kyllä nukkua jo, mut tuli vedettyä noi päikkärit :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 00:49:26

Mission: Ai säkin tykkäät eurekasta. Se on kanssa yks mun lempparisarjoja tai siis oli. Nythän sekin loppu jo, eikä uusia jaksoja enää tuu. :/ Salkkareista mä en kyllä tykkää yhtään. Sitä ei mua saa kattomaan kirveelläkään ja jos kuulenkin sitä kankeeta amatöörinäyttelyä, niin on pakko laittaa korvat tukkoon ja lallatella vielä varmuuden vuoksi päälle. :D

ruoste: Hehe, ai no mä kun ajattelin, että voisin antaa sulle jonkun ihan hyvän syynkin tohon, mut sä siis tietenkin tiesit jo tosta ennen tätä ja siksi buustailet. =)

Päivämäärä:   7.2.13 00:57:13

Mulla on toi eurekan seurailu vähän pissinyt kun se on taas näitä sarjoja jolla ei koskaan ole omaa ohjelmapaikkaa ja niissä uussinnoissa ei pysy mukana eikä sitä yhtään mainosteta. Eka kausi tuli kateltua aika tiiviisti, sittemmin on jäänyt parilta kaudelta pätkiä pois niin jotkut jutu menny ihan ohi... En oo ees varma onks tää neloskausi esitetty jo vai ei, ainakaan tota en ollu nähny mikä nyt tuli.

Salkkarithan on oikeasti ihan silkkaa kuraa mutta minkäs teet kun jäänyt jotenkin oudosti koukkuun siihen :D Onneks se nyt kestää ilman mainoksia vaan 20min niin ehkä mun elämä ei kokonaisuutena kärsi ihan hirveästi sen kattomisesta... Vaikka pitäs kyllä noit sarjojakin vähä karsia, mut toisaalta eipä kesällä tuu töllöstä mitään niin mikäs täs on talvella katellessa vähän enempi;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.2.13 01:02:22

"Siellähän siekin oot varmaan kattellu niitä keski-ikäisiä kaljamahaukkoja
hikisissä puuhissaan"
Mitä, onko siellä sellaisiakin? Minun silmäni havaitsevat vain tällaiset hattivatit:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012073115900679_uu.shtml

On se hyvä että sinäkin Minski annoit mulle synninpäästön herkuttelun suhteen. Nyt tiedän varmasti, että teen ihan oikein enkä aio enää kärsiä yhtäkään morkkista!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 01:03:26

Ne ekat kaudet onkin kyllä parhaita tossa. Vähän se meinaa loppua kohti lässähtää, mutta onhan niistä ensimmäisistä kausista kyllä sen verran varaakin, ettei se sillee haittaa. Niin ja joo noi salkkarit on vähän sellanen koetinkivi mulle, et mä annan naiselle plussaa siitä jos se ei pidä salkkareista, eikä kiduta muakaan edes tota 20min sitä. :D Onneks edes kesän saa olla rauhassa, ellei sitten oo kyseessä joku tosifani, joka kattoo niitä uusintojakin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 01:05:05

ruoste: No niinpä, jotain iloa mustakin on sentään vielä. :P Kyllä nyt kelpaa buustailla hyvällä omallatunnolla.

Päivämäärä:   7.2.13 01:05:27

Mites monessa kaupungissa on muuten ratikkakiskoja? Yhtä monessa on noita tuollasia hunkseja... :D Ja betonihommissahan nui sitäpaitsi onkin

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.2.13 01:09:58

Mä tykkäsin kans Eurekasta kun se alkoi pyöriä, mutta kuten moni muukin myöhäisillan sarja, (True Blood, Muodon vuoksi jne.) katsominen unohtui kun se oli pari kertaa jäänyt väysymyksen takia väliin. Se on onneksi sarja, jota voi katsella jakson sieltä, toisen täältä ilman, että tarina kärsii. Paitsi jos on tosifani :P

Seurasin silloin joskus alkuaikoina salkkareita. Voi jeesus, kun sitä yritti vieroituksen jälkeen uudelleen katsoa, ei pysty, ei kykene... Mieluummin tuijotan vaikka kaunareita tai pikku kakkosta. Tai lumisadetta :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 01:15:20

ruoste: Joo totta, vaikka onhan siinäkin se pääjuoni mikä etenee siellä taustalla pikku hiljaa. Mut se oli hyvä sarja. Harmi ettei se kestäny muutamaa kautta pidempään, vaikka toisaalta niiltä alkoi nytkin selvästi puhti loppumaan loppua kohden, et tiedä sitten mikä niiden lisäkausien taso olis ollut.

Niin ja mä tiesin, että sä oot tolkun nainen noiden salkkareiden suhteen. ♥ ♥ ♥

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.2.13 01:19:09

R: Ratikkakiskoja? Betonia? En minä niitäkään havainnut. Eikä hunksius ole mikään helsinkiläisten yksinoikeus. Jokaisella on mahdollisuus tavoitella jumalaista, tervettä ja hyvinvoivaa vartaloa, mutta kaikilla ei ole siihen geenejä, aikaa eikä energiaa. Minulla ainakaan :P

Päivämäärä:   7.2.13 01:22:27

Tää läks nyt, ciao.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 01:26:50

Hyvää yötä mission. :*

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.2.13 01:29:14

Muuten olen kyllä hassu haihattelija, mutta töllön tuijottamisen otan vakavasti :D Ei passaa tuhlata aikaa kökköjen sarjojen seuraamiseen, kun voi koukuttua laatuhömppään, kuten HBO:n sarjoihin. Oi vitsin vitsin vitsi, että odotan American Godsista tehtyä sarjaa. ♥ En meinaa pysyä nahoissani!! ♥
http://hbowatch.com/category/american-gods/

Päivämäärä:   7.2.13 01:30:55

Ruoste, niin se vaan kaikki unohtuu kun tuollasia siel näkee.. se oma ajaminenkin kai? Ihmekkö tuo kun sitten tietyömailla sattuu kaikkee :D

psst.. ei muuten täytä liikenneviraston ja Helsingin kaupungin vaatimuksia nuo noiden rytkyt, ei oo tota keltaista ja heijastinta tarpeeks.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.2.13 01:33:49

Nati nati Missi!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.2.13 01:39:30

"...ei oo tota keltaista ja heijastinta tarpeeks."
Mutta nuo tyypit nähdään ja huomataan varmasti. En ole vielä onnistunut ajamaan ojaan, edelläajavan takaluukkuun tai puuhun noita tarkkaillessani. Työmaan ohi kuuluukin ajaa hy-vin hi-taas-ti ja varovaisesti, yhdellä silmällä liikennettä seuraten, toisella työmiehiä vahtien, ettei käy köpelösti. En epäile yhtään, etteivätkö tuollaiset tyypit ole aiheuttaneet liikenneonnettomuuksia tai vähintääkin lievää ylikuumenemista ratin takana.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 01:43:43

ruoste: Aijaa, en oo tollasta huomannukaan olevan tulossa. Yleensä mä kuulen jostain kavereilta noista hyvistä sarjoista ja alan vasta sitten seuraamaan hieman jälkijunassa niitä. Vaikka kyllä otankin sitten nopeasti vahingon takaisin, jos on kyseessä joku oikein hyvä sarja. Mä meinasin katsastaa millanen toi the wire mahtaa olla, kun sitä on kanssa kehuttu kovasti.

Päivämäärä:   7.2.13 01:45:10

Nii-i, ne vanhat patut siellä teidän ykköstien työmaalla ei sit aiheutakkaan naisissa tuollasta "ooh!"-efektiä, eikä varsinkaan saa niitä virolaisia/venäläisiä rekkamiehiä tai stadiin pyrkiviä insinöörejä yhtään hiljentamaan... kauheeta törttöilyä sanois Ensio Itkonen :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.2.13 02:01:58

Luin "Wire", ajattelin "Pamela Anderson" (Barb Wire). Melkein jo pelästyin mutta päätin suuressa viisaudessani googlettaa sarjan. Ai, se tulee yleltä, ilmankos en ole kuullut siitä :D Vaikuttaa katsomisen arvoiselta, muhun uppoaa poliisi- ja etsivä- ja rikossarjat yms. aika hyvin. Mulla on kamala asennevamma yle ykköstä ja kakkosta kohtaan, sieltä ei ennen tuntunut tulevan mitään hyvää ja jännittävää ja nyt kaikki hyvät sarjat ja leffat menevät ohi kun niitä ei mainosteta. Oppiskohan sitä vielä vanhoilla päivillä lukemaan ohjelmaopasta? Se on kyllä vähän mummojen hommaa...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.2.13 02:07:39

R, lupaan ja vannon hidastavani mersujen, audien ja bemareiden matkaa parhaani mukaan aina, kun lähistöllä haisee hiki ja höyryää piki. Niiden isompien venäläisten ja virolaisten kanssa en leiki. Lisäksi voin vilkuttaa, vaikka gubbet olisivatkin niitä keski-ikäisiä, kaljamahaisia köriläitä, jos se ei häiritse työmiehien keskittymistä :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 02:11:42

Heh, juu ei se pamelan pätkä sentään. :D Mäkin kuulin tosta sarjasta vasta vähän aikaa sitten, vaikka se on jo lopetettukin monen kauden jälkeen. Jotkut on jopa kehuneet sitä maailman parhaaksi tv-sarjaksi ja tollasia 9,4/10 pisteitä ei kyllä ihan joka sarja saakaan imdb:ssä, että varmaan täytyy ainakin katsastaa toi.

http://www.imdb.com/title/tt0306414/

Niin ja tuleehan yleltäkin jotain hyviä juttuja. Niin kuin avara luonto ja pasila. Tai muutenkin noita luontojuttuja ja jotain dokumentteja. Mä tykkään katella dokumentteja ja keräillä kaikenlaista nippelitietoa historiasta ja luonnosta. Planet earth on ihan must see ja etenkin ne hd-versiot on mahtavia. :)

http://www.youtube.com/watch?v=oWMUX3ugaRU

Nyt vois kuitenkin mennä nukkumaan, vaikkei vielä väsytäkään. Kaipa se uni tulee, kun menee tonne sänkyyn makoilemaan. Hyvää yötä ruoste. ♥ Niin ja huomenta aamuvirkuille. Mä en varmaan ihan heti taas herääkään kun tällee nyt meni tää unirytmi taas. :p

Päivämäärä:   7.2.13 02:14:23

No niin, miun valistuskampanja alkaa tuottaa tulosta. Mie vilkutan takas ja isken silmää silleen ylitseampuvasti sitten ;D

Liiikenneturvallisuus, sen kaikissa muodoissa kunniaan.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.2.13 02:24:11

Kauniita unia Minski ♥ \o/ Hyvä idea, ei se uni tule täältä koneelta hakemaan vaikka lyhyt matka petiin onkin.

Mennään kaikki yhdessä nukkumaan niin kenenkään ei tarvitse jäädä yksin kukkumaan
http://www.youtube.com/watch?v=Bz8iEJeh26E

Vilkuttelen ahkerasti ja huudan sitten ikkunasta "moro, är!" jos joku vilkuttaa takaisin. :)

Päivämäärä:   7.2.13 03:13:38

Joo toden totta, öitä ja huomenta kaikille, mut on ihan pakko lykätä yks hieno biisi:

http://www.youtube.com/watch?v=a6oGDQKGQbo

ai että se on hieno biisi!

Lähettäjä: Banglaroad 
Päivämäärä:   7.2.13 05:41:31

Tirli, aikansa kutakin eli minulla oli pari ravihevosta. Toinen voitti aika hyvin jopa Vermon V5 lähdön, mutta rahaa paloi ja samalla mielenkiinto. Viimeisin ori oli aina huipputalleilla valmennuksessa ja ei itsellekään outoa ollut istua kärryillä tai selässä. Asun ok talossa suht lähellä Tampereen keskustaa ja työpaikka on myös lähellä eli Hatanpäällä, ollut jo yli 26v. Matkustelen aika paljon, lähinnä kaukomatkoja, mutta myös lähialueet on kiinnostavia.

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   7.2.13 06:58:07

maasturihörhö: No niin, match made in heaven. Etkös sä ollut vielä samoilta suunniltakin? ;)

Ihmeen vetreässä kunnossa täällä sit kuitenkin ollaan. Sängystä pääsin ylös ilman suurempaa tuskaa ja kaikki ruumiinosat tuntuis liikkuvan. Ei toi kroppa sit näköjään kuitenkaan niin kovin nopeasti unohda aiemmin käytössä olleita lihaksiaan. :)

Niin, ja huomenta vaan kaikille! Tänään kun jaksaa aamun palaveerata ja muutaman asiakkaan tavata, niin huomenna onkin sitten jo perjantai. Ihanaa! :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   7.2.13 08:51:33

Huomenta...kahvia koneeseen niin keho alkaaa toimia...simpsoneita nauhalta....

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   7.2.13 09:15:38

Banglaroad: laitapa vaikka maili mulle, ehkä mukavampi jutella sillä tavalla. Täällä nyt ei niin kauheasti viitsi itsestään kertoilla julkisesti.

Auton öljyvuoto taitaa olla vähemmän vakava kuin pelkäsin. Lauhduttimelle menevä putki näyttäisi vuotavan. Pitäkää nyt peukkuja, että diagnoosini on oikea.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   7.2.13 09:19:47

Yöllä en ollu varma kyl mitä unia näin...toivon mukaan se oli unta mitä näin :D aika hassuja unia...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   7.2.13 09:31:49

https://www.youtube.com/watch?v=kSsW5wtfuS0

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   7.2.13 10:07:06

No siis kattokaa, millä hinnalla täältä sais tämmösiä paikkoja, esim. tätä kuolasin jokunen aika sitten: http://www.tori.fi/pohjois-karjala/Maatilan_pihapiiri_3955410.htm?ca=9&w=1 En kyllä tiedä, että missä kunnossa tuo oikeasti on, mutta näyttää niin idylliseltä. Talon väri pitäs kyllä vaihtaa :p Tuo olis semmosta hiekkakangas-aluetta, ettei tartteis varmaan tarhanpohjiakaan sen kummemmin laitella (vs. meillä on kaikki savea), ja maastoja riittäs vaikka muille jakaa, eikä olis pitkä matka yksien tuttujen rannalle, missä saa käydä hevosia uittamassa.

no. kyseli niistä back on trackeista. Idea on se, että niihin on kudottu mukaan jotain keraamista kuitua, jonka pitäisi heijastaa kehon omaa lämpöä takaisin. En tiedä oikein, että uskoisinko niiden toimivan juuri tuon takia, voihan olla, että ihan samalla tavalla auttaisi vaikka joku villainen samanpaksuinen huopa tms. Mutta minä käytän nyt noita, kun on tullut niitä hommattua, ja ei niistä ainakaan haittaa ole ollut. Hevosille mie oon ne kaikki ostanu, mutta ei osa oo joutanu hevosten käyttöön ollenkaan, kun oon ruvennu käyttämään niitä itse. Mulla on niitä pintelipatjoja, jotka on kyllä aika monikäyttöisiä, saa viritettyä käteen, jalkaan, selkään tai vaikka mahaan jos niikseen tulee. Sitten mulla on selänlämmitin, kinnersuojat ja tarralliset tallisuojat, joita käytän hevosilla silloin tällöin. Tuttavalla on BOT fleeceloimi, ja hän oli sitä mieltä, että heppa ei jäykisty yhtä helposti, kun tuota pitää.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.2.13 10:14:04

Huomenta!
Niin...tietysti on miehestä kiinni, kuinka paljon haluaa seksin saloihin syventyä ja minkälaiset mietteet naisesta yleensä ottaen on seksin suhteen.
Toisille on tärkeintä naisen nautinto, toisille sillä ei ole sen suurempaa merkitystä.
Jälkimmäiset lienee niitä, joille ei sitä vakisuhdetta niin helposti löydy, naiset, ainakin vanhemmat, kun vaativat mieheltä silläkin saralla nykyaikana rakastajan kykyjä, harvalle nosto, pisto ja ravistus enää riittää....
Ja kyllä sillä iällä on silloin merkitystä, kokemus tekee mestarin;).

Lähettäjä: Banglaroad 
Päivämäärä:   7.2.13 10:16:15

Tirli. Viesti lähtenyt.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   7.2.13 10:26:33

Ei rääkkylän suunnallakaan kalliit noi paikat oo..ei meidänkään...kyl ite voisin tuon hinnan maksaa tuollaisesta paikasta ainakin...kivan näköinen paikka....

Päivämäärä:   7.2.13 10:28:26

^ niin mistä päin sie oot, jostain pohjoisemmasta ilmeisesti, kun Kolin suunnalla liikut..?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   7.2.13 10:30:44

sanotaanks näin et kolille matkaaa noin 40kilsaa...juukaan sama noin....

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   7.2.13 10:32:39

kokemus tekee mestarin jos asenne on avoin :) pelkkä panojen/naisten/miesten määrä ei kerro yhtään mitään...avointa asennettahan on juuri se kiinnostus rakkauden saloihin ja into tutustua siihen toiseen ihmiseen ja opetella sitten hänen kanssaan mestareiksi. jos on yhden kanssa tullut hyväksi rakastajaksi, seuraava voikin olla kokemuksena ihan eri jos se avoin asenne ei oo mukana. jotkut miehet-ja varmasti myös naiset!- kun ovat yhtä nappia oikein jonkun kanssa painaneet, eivät viitsi muita nappeja sitten etsiäkään uuden ihmisen kanssa...tässähön tarvitaan just asennetta, valmiutta alottaa tavallaan nollasta...

Niina: tiiätkö onko noita botteja peittona? näinköhän jossain jonkun metri x metri peiton...minkähänlaista matskua se on...mietin että siitä sais ommeltua monta eri juttua...hmm...

taidan keittää aamukahvit nyt ja aloittaa päivän buustailut :):)

Päivämäärä:   7.2.13 10:39:57

Noita BOT-tuotteita on jo vaikka minkälaisia, täältä löytyy valikoimaa: http://www.backontrack.com/fi/koti/ Oli siellä ainakin joku torkkupeitto ihmisten osastolla myynnissä.

@ -> Polvijärvi..?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   7.2.13 10:46:36

voi olla :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 10:50:10

Piste: Totta kai kokemuskin merkkaa, mutta paljon enemmän merkkaa se mitä niistä kokemuksista osaa ottaa irti. Tossa suhteessa myös vakisuhteet opettaa enemmän kuin yhden yön räpellykset joissa ollaan helposti vaan oma nautinto mielessä. Eikä ikä kaikkia kasvata muutenkaan samalla tavalla. Ja sitten kun kunnolla peuhataan, niin siinä kysytään jo vähän kuntoakin ja kysymykseen tulee elintavatki, jos meinaa jaksaa pysyä kyydissä. Et ei tossa ihan niinkään voi olettaa, että vasta joskus 40v olis kokemus kypsyttänyt hyväksi rakastajaksi. Toi on kuitenkin kiinni niin monesta muustakin asiasta kuin iästä ja kokemuksesta.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   7.2.13 11:05:38

sitäpaitsi monet vanhemmat ei oo välttämättä enää kovin avoimia uudelle vaikka sitä kokemusta oliskin:) ja nimenomaan aina kun tulee uusi suhde, on löydyttävä sitä avoimuutta ja uteliaisuutta uudelle...eli asennetta! hell yeah.

kiitti Niina. tsekkaan nuo heti :)

Lähettäjä: Karo 
Päivämäärä:   7.2.13 11:07:31

Huomenia! Mullapa oli eilen(kin) niin kiireinen (mutta ihana) vapaapäivä, et ei jaksanu illalla enää tänne rustailla. Olipa kiva nähdä kaikkia ystäviä, varsinkin sitä yhtä sieltä kauempaa pitkästä aikaa, hirveä ikävä tuli tietty heti taas, mut josko sitä jo ens kuussa näkis sit uudestaan.

Töihin lähtöähän tässä ois ruvettava kohta tekemään, ei kyllä huvittais yhtään, mut pakko kai se on. Vähän jännittää tuo selkä että mitenkä se taas kestää, mut onneks ei oo kun kolme lyhyttä päivää tässä ja sit taas kaks vapaata.

Itsekin kattelin noita bot:in tuotteita tässä yks päivä, kovasti houkuttas kokeilla auttasko tuohon selkävaivaan. On niillä vaan sen verran hintaa, että ei huvittais ostaa turhaan jos ei sit autakaan mihinkään. Kun ei oo noita koiria eikä hevosiakaan enää kelle käyttää sit jos ei itellä toimi.

Päivämäärä:   7.2.13 11:15:27

Juu, ei sen kokemuksen kasvattamiseen tarvitse kuin pitkiä suhteita ja avointa mieltä ja toisen oppimisen halua.
Yhden illan tai kahdenkaan ei opeta yhtään mitään.
Eli nämä niinsanotut yhden illan miehet lienevät sitä surkeinta kastia...valitettavasti!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.2.13 11:16:52

Gomorron allihopa! Muutaman tunnin yöunet riittivät lataamaan akut (sokerillakin saattaa olla vaikutusta asiaan...). Ainakin lähtöön tuntuu riittävän puhtia, mutta saas nähdä kunka pitkälle näillä höyryillä päästään :) Mitä kivaa tänään? Mun pitäisi olla illalla teatterissa ja samaan aikaan tallihommissa. En ihan tiedä miten olin ajatellut homman hoitaa, mutta eiköhän tähänkin joku ratkaisu iltaan mennessä löydy. Jos en muuta keksi, jätän arkiminän böndelle hoitamaan hommat ja päästän viikonloppuminän päivää normaalia aikaisemmin kaupungille kuluttamaan korkkareita.

Päivämäärä:   7.2.13 11:28:38

Ei muuten tullu sillä Kenollakaan yhtään mitään :(

Tämän päivän horoskooppi: "Haudot mielessäsi jotakin jännää juttua. Et ole itsekään siitä vielä aivan varma, mutta haluat muutoksen elämääsi. Siihen on hyvät mahdollisuudet keväämmällä. " Tämä uskoakseni viittaa siihen oman firman perustamiseen...? Edelleen vaan puuttuu siitä "se joku juttu", millä siitä firmasta saadaan kannattavaa bisnestä :/

Mie taidan nyt lähteä Colorado Springsiin tohtori Miken ja Sullyn kanssa; sisko toi joululahjaksi 6 dvd-boksillista katsottavaa, niin on vähän vaiheessa vielä. Uljaalle ratsulleni lupasin tänään vapaapäivän, kun tänään piti tulla taivaan täydeltä lunta. Mutta ei näy vielä yhtään, lienee taas sääennusteet muuttuneet.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   7.2.13 11:29:34

"Juu, ei sen kokemuksen kasvattamiseen tarvitse kuin pitkiä suhteita ja avointa mieltä ja toisen oppimisen halua.
Yhden illan tai kahdenkaan ei opeta yhtään mitään."
aivan, piste.
ja toiset vaan on luontaisesti lahjakkaita läsnäolossa ja sanattomassa viestinnässä :) sekin pitää muistaa, niin erilaisia me ollaan...ja toisaalta, kyllä kaks "innotonta" ja "kaikenoppinutta" voi sopia hyvinkin yhteen :)

Mua kiinnostaa tuo bot-torkkupeitto. siitä sais suunniteltua vaikka mitä. ja jäis vielä peitokskin :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   7.2.13 11:31:35

täällä alko tulee lunta hieman..jos hetken tässä kiertelis pitkin internetin ihmeellistä maailmaa ja sit painuis päiväunille prinsessa kans...ei tuo ulos haluakkaan...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 11:52:58

Piste: No mulla ei oo yhtään yhden illan juttua eli kaikki on olleet pidempiaikaisia kumppaneita. Mua ei oo koskaan kiinnostanu yhden yön jutut ja oon niistä aina kieltäytyny. Mut tietysti iän myötä tulee sitä itsevarmuutta ja rohkeutta toteuttaa niitä omia mielihalujaan ja joo vanhemmat naiset on vaativampiakin. Itsevarmuus ja tollanen rohkeus on seksikästä naisessa. :)

ruoste: No mä täällä oon maalihuuruissa, ku kävivät just maalaamassa keittiön. Vieläkös siellä sokerihumala jatkuu? :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   7.2.13 12:14:52

On se hyvä, että välillä huomaa pysähtyä miettimäänkin. Muistin sitten, että minähän maksan törkeän kallista kaskovakuutusta ja aloin tutkia ehtoja. Tosiaan, saan sijaisauton myös teknisten vikojen vuoksi ja hinauksen korjaamolle.

B sai vastauksen.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.2.13 12:24:30

Hymy on niin leveä, että taidan olla vielä sokeritokkurassa. :] Sulla on Minski paremmat aineet ku mulla, mut noista höyryistä tulee pahempi hedari :P Sokerikrapula iskee salakavalasti, odotan kauhulla öllötystä ja kummia mielitekoja...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 12:32:48

ruoste: Joo kyllä näillä aineilla pönttö pärisee. :p Avasin kuitenkin ikkunan, ettei ihan mahdottomaksi mene. Hmmm, nyt en malta olla kysymättä, että mitäs kummia mielitekoja sulla oikein välillä sitten on sokerihumalassa? :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.2.13 12:47:12

Wouldn't you like to know... :P Sokerihumalassa kaikki on jees ja ihanaa ja vaaleanpunaista ja sillai. Sokereiden romahdus saa aikaan ihmeellisen kevyen fiiliksen ja se aiheuttaa yleensä kokonaisvaltaisen puutostilan. Sen tyhjyyden täyttämiseen kelpaa sitten melkein mikä vaan, minkä sattuu käsiinsä saamaan. Mitähän viimeksi himoitsin? Cokista, karjalanpiirakkaa, kylmää kylpyä ja danielcraigia.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 12:55:10

No niin tietenkin haluisin, sillähän mä sitä kysyinkin. ;D Mut vai että kokonaisvaltaista puutostilaa minkä aiheuttaman tyhjyyden täyttämiseen kelpaa melkein mitä vaan mitä käsiinsä saa. Hmmm, nyt saattoi jo tulla jonkinlaisia mielikuvia asiasta...

Päivämäärä:   7.2.13 13:04:56

Jaa vai täällä mennään paritellen, Tirli ♥ Bangalore :)
Tulikos se bangalore tänne muuten tuon "offikutsun" kautta? Alkaako se poikimaan nyt, oliko sitten vielä Panda & maasturihörhö kohta tekeillä? ;)

Onneks on kohta viikonloppu, vaikka mut pakotetaan taaaaas bilettämään niin kyllä enemmän odotan sitä että ehtii ehkä nukkua!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.2.13 13:05:39

Luin tuon pätkän uudelleen pää toiseen suuntaan kallistettuna tarkastellakseni sanomaa toisesta näkökulmasta. Pelkäänpä pahoin, että sopivan maalihöyryinen mieli saattaa luoda sen perusteella mielikuvia, jotka ovat kovin vieraita ja kieroja alkuperäiseen sanoman sisältöön verrattuna. Vika (lika) on kuitenkin lukijan mielikuvituksessa, ei minun :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.2.13 13:08:26

Kauhea kohtalo Mission. Jo kaksi rillutteluviikonloppua kuukauden sisään, miten sä jaksat? :D Minä taidan tyytyä tänä pyhänä jaffaan ja leffaan, jos kaveripiiristä löytyy vapaaehtoisia kaupungille lähtijöitä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 13:10:54

Mission: Jaa taas vai. Mikäs ihmeen bilehile susta on oikein tullu, kun taas oot menossa. :D

ruoste: Ei kyllä se vika (lika) on ihan selkeesti kertojan mielikuvituksessa, kun se sokerihuuruissaan yrittää kallistella päätään ja lueskella ihan viatonta minskin tekstiä. :D

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   7.2.13 13:14:33

Huomenta

Nyt on taas sellanen olo et bilettäminen saa riittää hetkeks aikaa... ja nyt yritän epätoivoisesti miettiä miten päästä yli yhdestä ihastuksesta, mä en vaan jaksa tätä surkeeta olotilaa...

Päivämäärä:   7.2.13 13:18:29

No vitsit kun pakotetaan! Järjestävät noita pakollisia hito vie peräjälkeen. No, sit ei kyllä tarvii varmaankaan taas piitkään aikaan mennä yhtään mihinkään. Toivottavasti:)

Min, joo, hehheh, niin varmaan. parikymppinen opiskelija, sähän juhlit viikollakin ja sun "hetkeks" lienee viikko? :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.2.13 13:25:48

Hetkeksi aikaa, min... Lepää tänään kunnolla, sillä huomenna on taas pailuperjantai ja sitten onkin jo liskodiskolauantai ;)

Yhdestä ihastuskesta pääsee yli hankkimalla toisen, mutta hommaa sellainen kaukoihastus jolloin toteutumisen vaaraa ei ole, mutta fiilistely on kivaa :) Ellet sitten tehdä sen ensimmäisen ihastumisen eteen jotain. Silloin sun täytyy toimia, nainen! Paitsi jos se on opettaja.

Päivämäärä:   7.2.13 13:25:55

Mission, varmaanki joo...

Päivämäärä:   7.2.13 13:42:15

Niinpä, Minority:)!
Näillä kymmenillä jo tietää tasan tarkkaan, mitä haluaa ja miten haluaa....
Sanotaan ja varmasti paikkansa pitää, että 40v. täyttänyt nainen on sinut kroppanasa kanssa ja tietää, miten viulua soitetaan, se "soittelu" kun ei ole enää tässä iässä mitään yhden jousen vingutusta....,).

Päivämäärä:   7.2.13 13:42:25

ruoste, kyl mä haluisin tehä jotain ton ihastuksen eteen mut en tiiä enää et mitä. Oon mielestäni ilmaissu kiinnostukseni hienovaraisest mut vaikuttaa silt ettei tätä kiinnosta. Voi itku :( saisko jostain jotain lääkettä mikä turruttais henkisesti kokonaan ja vois vaan keskittyy opiskelemiseen..?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.2.13 13:51:02

min, suklaa. Muuta lääkettä sydänoireisiin en ole tähän ikään keksinyt. Se tosin auttaa vain hetken kerrallaan ja jos sitä käyttää liikaa, tuppaa paino sydämeltä putoamaan vyötärölle. :/

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   7.2.13 14:12:19

Ei kai se ikäkään pelasta, jos on asennevamma toisen ihmisen kohtaamisen suhteen. Lisäksi toiset on luonnonlahjakkuuksia sanattomassa viestinnässä ja toiset ei ymmärrä edes suoraa puhetta. Voihan se olla, että usein ikä ja kokemus ovat tuoneet taitoa, en sitä kiistä. Mutta lopulta kyse taitaa olla kahden ihmisen kohtaamisesta tasolla, jossa ei ole kyse tempuista tai taituruudesta.

min: jos se toinen ei lähde mukaan flirttailuun, niin ei sitä luultavasti kiinnosta. Toisaalta suoraan asiaan menemällä saa varmistuksen.

Päivämäärä:   7.2.13 14:22:25

piste, ai noilla kymmenillä vasta :D Mä oon tiennyt kaikilla kymmenillä, ja kyllähän ne tietämiset kehittyy kaikilla kymmenillä tästä eteenpäinkin. Sähän oot vauva vielä, oon kuullut että kuudenkympin jälkeen alkaa vasta ihan oikeasti nauttimaan :D No joo, mielipiteensä kullakin, mutta kyllähän se ihminen kai jollain tavalla kehittyy jokaisen vuoden aikana jollain tavalla, miksei tuollakin saralla. Kaipa ne miehetkin, vaikka väitetään että kaikista ei tuu ikinä miehiä :p

Päivämäärä:   7.2.13 14:30:10

Syvämiete, ei hyvä seksi ole temppuilua eikä taiturutta, se on taitoa ja tunnetta ja tiedän, että se maailma avautuu huomattavasti myöhemmin kuin kolmekymppisenä:).
Niille, kelle se on avautuakseen...
Voin vakuuttaa, että sitä kannattaa odottaa;)!!!

Päivämäärä:   7.2.13 14:35:17

No mutta se odottelu ainakin käy helposti, ei oo paljon näkynyt sellasia harjotteluheeboja jonoks asti ni eiköhän toi seuraavat muutama vuos mee ihan samaa kuivaa linjaa;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 14:49:22

Piste: Mitähän niin ihmeellistä siinä maailman avautumisessa sitten oikein tulee ja miten se tohon ikään on niin kovasti sidottua? En mä ainakaan oo vanhemmissa naisissa huomannut kuin lähinnä ton itsevarmuuden, rohkeuden ja enemmän sinut kroppansa kanssa olemisen. Niin ja sen vaativuuden miesten suhteen.

Päivämäärä:   7.2.13 14:54:28

Kaiketi täytyy käydä ostamassa suklaata. Kävin tuossa peiton alla parkumassa hetken aikaa ja sit totesin et nyt menee liian säälittäväksi.

Syvämiete, kyllähän se vähän on flirttaillu mut kun oon kyselly seuraks pelaamaan biljardia tms niin aina on ollu jo muuta menoa :/

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 14:55:40

Mission: Eihän sitä ny tollee passaa asennoitua. Kyllähän niitä harjoitteluheeboja varmasti löytyy, kun pitää silmät auki. Nythän sä oot taas menossa viihteelle, niin jos vaikka sieltä osuis joku uros silmään. ^_^

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   7.2.13 14:56:07

Eiköhän se ole ihmisestä kiinni kelle avautuu, mitä avautuu ja mihin ikään avautuu tai jääkö kokonaan avautumatta.

Mulle avautu aamulla etten tykkääkään tv-tasostani ja pistin sitten purkaen sen. Pikku muutoksia ja uudestaan kasaan. Toivottavasti tuo nyt näyttää vielä huome aamunakin hyvältä, ei viittis enää purkaa. Menee pian tapitukset uusiks, ne reijät kun taitaa käytössä kulua.. Varsinkin kun liiman kanssa kasattu.

Pitsaa, namnam :)

Päivämäärä:   7.2.13 14:59:02

No mut minski, kun kerran kannatti odottaa :D

No ei vaiskaan, kyllähän treeenikavereita varmaan olis jos ei ite potkis niitä kauemmas :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 15:03:23

Mission: No nii sitähän minäkin. Ja mitenkäs sä niitä nyt sillee kauemmaksi oot potkimassa? Onkos niissä vai jotain vikaa, vai mistä tollanen suojamuuri? :P

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   7.2.13 15:09:11

voihan se maailma avautua aiemminkin :) ja aina uudelleen, askel kerrallaan. kaikki on niin kovin henkilökohtaista ja mun mielestä on suorastaan typerää yleistää tuommoisia asioita. piste puhuu nyt ainoastaan omasta puolestaan, vai kuinka monen nsukkosen majoissa olet ikääntynyt kun tuon mielipiteesi niin vankasti perustat?? anteeks, tarkoitukseni ei oo loukata sua ja saat toki ajatella just niinkuin haluat...mut toisten puolesta et voi "tietämyksellä" puhua. se on kyl totta, että hyvä seksi on munkin mielestä tunnetta ja läsnäoloa, vuorovaikutusta ja sanatonta viestintää, syvää aistintaa ja henkistä intohimoa. mut silti, jonkun toisen mielestä nautittavinta on ihan muunlainen aktiviteetti. omia mielipiteitä ja kokemuksia saa kertoa ja niitä on kiva lukea, mutta sellaista"minä olen40jatiedänkaikente nuoretettetajuamistääbmitäävielä"-asenteella kirjoitettua paasausta ei. voi se taivas olla auennut jo nuoremmallekkin. nih. mur :)

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   7.2.13 15:15:29

nsukkosen-naikkosen. majoissa-nahoissa. typocorrect :)

Päivämäärä:   7.2.13 15:21:04

Minski, vikaa vikaa :D:D Jos nyt totta pitää tälleen puhua ni ihan viimesimmissä ois sellanen aika perustavaa laatua oleva kuin että ne on jo rengastettuja;) Ja sitten se on vaan taas tää "ihan kiva" -ilmiö. Joo kauheen kiva mutkun se ei nyt vaan riitä. Ei ole siis kolahdellut nyt hetkeen, siitä kiikastaa. "Ihan kivoja" ois ollu joku tyrkylläki kyllä jossain kohtaa... Tosin mähän taisin jossain kohtaa luopua jo heikkona hetkenä kaikista vaatimuksista ja riitti van se että olis oikeeta sukupuolta :D No ei kyl riitä, ei ees heikkona hetkenä.

no, voihan se olla siinä määrin ikään sidottua, että joku törmää sellaiseen oikeasti hyvään kumppaniin jonka kanssa kaikki toimii, vasta vanhemmalla iällä. Joku voi "löytää itsensä", ja sen toisen löydökin jo nuorempanakin.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   7.2.13 15:30:17

Mission: noh noh. Taas menee mutkat suoriksi. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.2.13 15:33:00

Mission: Jaa jaa, no siinä on sit pari mutkaa matkassa. Aina joku ehtiny ensin. :p Mut eiköhän sitä jostain luulis yks sullekkin löytyvän. Ainakin viimeksi sen baari-illan jälkeen muistelisin, että olis mies missionille maistunut. :D

Päivämäärä:   7.2.13 15:47:30

Noniin, heti tuli parempi mieli ku sai suklaata :) koskas mahtaa ol seuraavat bileet :D

Päivämäärä:   7.2.13 15:49:12

Joo mutta kyllä semmoiset kovaa kolisevat on vaan niin harvassa... Sitten vielä tietysti sekin että vaikka sellaisen bongais niin senhän tarttis kulkea vielä molempiin suuntiin! Siks mulla ain onkin lotto vetämässä kun se on paljon todennäkösempää saada sieltä jotain kivaa :D

Oikeestaan ne baarit on kyllä vähän viimesiä paikkoja mistä haluisin ketään katella, siks se vähän "unohtuukin" siellä monesti. Vaikka on tainnut mullakin joku seukkaussuhde lähteä ihan baaristakin, hmmm... ainakin se yks ihan pilalle mennyt keissi! joo, noni, siinä se tuli, ei tarvi baareista ketään pokailla :D

Tirli, melkeen pitäs varmaan jotain mutkia välill suoristaa ettei ihan itekseen jää mutkittelemaan:p

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.