Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 164

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.2.13 20:06:44

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=734371&t=734371
Meh. Joku pirteämpi keksiköön inspiroivan aloituksen.

Re: Sinkkujen topic 164

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   5.2.13 20:17:08

Noin, tuhottu säkki leipää ja iso laskiaispulla, käsittelyssä puolen kilon irtokarkkipussi, johan alkaa vtutus helpottaa :D En mikään tunnesyöppö oo, eeeen... Lihavat on mukavampii ;)

Tirli, yks rakastuminen tänne kiitos! Se laihduttais kyllä kivasti :) No, ei pidä liian vakavasti ottaa tätäkään, stressissä ei ainakaan laihdu. Vaikka se stressi tulee kyllä nyt ihan muualta kuin laihduttamisesta... Mutta huomenna taas ruotuun, kolme päivää kuria ja salia ja sitten dokaamaan;) Sit taas ens viikolla uus kurinpalautus, ihan hyvä tasapaino;)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   5.2.13 20:22:40

Aamen sille, joka keksi särkylääkkeet, ei ole enää pää pipi =) Sain tänään räpsittyä vähän kuviakin meitin pojista, mutta harmi vaan, kun ei ollut kamera hollilla silloin, kun pelasivat palloa ihan kunnolla ja vetivät rallia ympäri aitausta. Näin aurinkoista täällä oli tänään, pitkästä aikaa: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151410466694586&l=45c830612e

Mulla on muuten vähän tuo kuntoilu tuottanu tulosta. Herkuista en oo pystyny luopumaan vieläkään, mutta olen lisännyt liikuntaa, ja puntari näyttää nyt aamuisin sellaisia lukemia, ettei vastaavaa ole nähty varmasti yli vuosikymmeneen =D Vielä kun muutos välittyis peilikuvaankin, piilottas ne ärsyttävät makkarat...

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   5.2.13 20:23:49

Täällä kun nyt tilaillaan noita rakastumisia niin mistä sais tilattua? Mulle olis kans käyttöä semmoselle:)

Päivämäärä:   5.2.13 20:27:17

Niina, hienoja sun poitsut! :)
Mun kuntokuuri on hieman näkynyt vaa'assa, mutta enemmän senteissä :) Onneksi, on ainakin motivaatiota jatkaa. Heti huomenna;)

Lähettäjä: Milli 
Päivämäärä:   5.2.13 20:29:07

Olisko rakkauden postimyyntiluetteloa jossain :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.2.13 20:29:57

Tääkin vois ottaa rakkaustilauksen, sopii vaikka ihan heti:)!!!!!
Mut pitää olla hevosmies ja valmis reissaamaan....

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   5.2.13 20:30:28

"ruosteelle lisää reippaita/ lusmuja kavereita. Ette tiedäkään, miten hankalaa voi olla saada leffaseuraa arki-iltana, kun kaikki ovat mukamas niin vastuuntuntoisia. Ei voi, aamupäivällä pitää olla virkeä, ei jaksa, siellä sataa lunta, ei kykene, on treenipäivä. On se nyt... "

Jaa ei mun puhelin vaan oo soinu :P Aina valmis leffaan. Paitti tänään (heti peruttava puheitaan :D), kiitos ton taivaalta alas tulevan shaipan jota lumeksikin kutsutaan. Kotiin kun pääsi niin sai ensitöikseen tarttua kolan varteen ja ruveta kolaamaan pihaa tosta valkosesta moskasta, mitä tuntuu tulevan ainavaan lisää ja lisää... Joku kehtaa sanoa et hyvää hyötyliinkuntaa, pff tonki salettiin keksiny joku jokanka ei tartte itte kolata pihaansa, vaan pihan käy putsaamassa joku kiinteistönhuolto.

"Mikä se olikaan se Jyssen mainostama naisten karkki, joka vahvistaa verta ja hermoja...?"
Näitäkö meinasit ? Nois naistenpastilleis tais olla se yks huono sivuvaikutus, paino nousee 5-15kg...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.2.13 20:32:34

Lähetä toive taivaille Uki, tähdiltä ja kuulta me muutkin ihmeitä pyydämme :]

Minä yritin ostaa korintäydeltä herkkuja mutta epäonnistuin siinäkin, yäääh! Ihan harakoille mennyt päivä. Sain sentään pari torttua raahattua himaan ja muutaman pikkupatukan. Niin, ja viiniä. Eivät kysyneet kassalla papereita vaikka muilta kysyivät, en tiedä olisinko hyvilläni vai pahoillani tästä. :| Onneksi töllöstä tulee vanhoja Simpsoneita, taidan tehdä aikamatkan viime vuosituhannelle. Moro vaan.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   5.2.13 20:33:49

Jaa jaa. Kaikki nyt haluaa tilata rakastumista. Ihme juttu. Sinkkutopikissa kumminkin ollaan...

Ei sillä, kivaahan se olis, toisaalta. Toisaalta se on ihan kamalaa, kun mistään arjen askareesta ei meinaa tulla mitään ja elämä menee muutenkin ihan sekaisin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.2.13 20:37:37

No mähän arvasin ton, siks en soittanutkaan nollakakkoseen ja pyytänyt "Jyssen, sen kaksmetrisen mopopojan, jykeväleukaisen turren isännän, kyl te tiiätte kun tiiätte kaiken" numeroa.

Kiitos, taidan pistää karamellit tilaukseen ja ruveta massalle.
http://www.youtube.com/watch?v=yDSK91mUNLU

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   5.2.13 20:41:25

Mission, mahtasko ihan sellanen kevyt flirttailu laihduttaa? Tekee ainaski keväisen fiiliksen, jos ei muuta :)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   5.2.13 20:43:43

Kyllähän noilla tiedoil olis mun numero irronnu :D

ruoste jaa niin ku tähän tyyliin http://youtu.be/dOK_YBO6JN4

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   5.2.13 20:46:58

Mikähän siinäkin on, että nyt kun on aika ja rahat suunnilleen tasapainossa, niin iskee hevoskuume?!? Eikö yksi riitä? Mitä mä teen kahdella? Puhukaa mulle järkeä :)

Kevät laihduttaa aina, koska sitten pystyy ja jaksaa paremmin ulkoilla koirien kanssa. Vaikkapa iltavuoron jälkeen jaksaa mennä koirien kanssa lenkille sohvalöhön ja herkuttelun sijaan. Mustarastaan viheltelyä odotellessa...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.2.13 20:49:11

No todellakin. Jos et sä mitään paina vie tuuli sut mukanaan aina. Nyt käännetään kauneusihanteet ylösalaisin porukalla, jumaliste, loppuu tämä itsensä nälkiinnyttäminen ja vyötärön mittaaminen... Saa olla pikkasen tuhti!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   5.2.13 20:50:00

Z: sä et tarvitse kahta hevosta!!! Tulenko ovelle sanomaan? :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   5.2.13 20:51:53

Ei vaan. Kyllä se olis kivaa olla rakastunut. Täytyis kai tehdä asian eteen muutakin kuin kirjoitella tänne, vai mitä luulette?

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   5.2.13 20:52:32

Tää on kaikille teille jotka kyselitte mistä niitä miehiä voi tilata, numeron te varmaankin tiedätte ;)

Päivämäärä:   5.2.13 20:55:15

Jaahas, no ei muuta kuin tilaukseen sitten vaan :D siis mies, ei hevonen... Jos ei sitä miestä kohta kuulu, niin sitten alan kattomaan hevosta!

http://www.youtube.com/watch?v=PPkOYbiJlPQ

Päivämäärä:   5.2.13 20:55:36

Jaa jysse meinaa et kämpän polttoon ja häke soitto :D Lämmittäs varmaa :D

Päivämäärä:   5.2.13 20:55:42

Joo, ei suju linkitys :) tekniikan ihmelapsi...

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   5.2.13 20:57:19

Siis saako jostain tilattua rakastumisen? Mistä? Mulle kans!! Koska on toimitus?

Mua rupes ihan kaduttaan tätä lukiessa, että löysin kerrankin jostain selkärankaa kävellä karkkihyllyn ohi poimimatta mitään mukaan! Voi itkujen itku!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   5.2.13 20:57:56

Z: hakasulkeet linkin eteen ja taakse, siis <tähän osoite>

http://www.youtube.com/watch?v=PPkOYbiJlPQ

Päivämäärä:   5.2.13 21:00:30

Jahasjahasjahas, mitäs mun silmiin just osui? Vähän tuossa väsytti muttamutta :p No, enhän mä nyt itkuun pillahtais jos tommosia tulis ovesta sisään, mutta pakko silti sanoa että vähän ehkä turhan treenattuja meikäläisen makuun...

Nii joo ja sit tommosillehan kelpaa varsin hyvin sellanen pikkusen pläski, eiks nii;)

Z, ois vaa terveitä koiria joiden kans lenkkeillä, jos mul ois nyt kaks tervettä koiraa niin olisin rämpiny tuolla lumessa melkosen hien päälle enkä mtään karkkia mussuttanu :D Nii ja osta vaan toinenki hevonen, aattele jos ridaat tuplasti päivässä ni voit syödä tuplasti herkkuja lihomatta ;)

Päivämäärä:   5.2.13 21:02:06

Nii ja kyssäri, ei kyl taida ihan flirtti riittää, tarttis jotain järeämpää asetta :p

Päivämäärä:   5.2.13 21:02:12

Niin eikä mulla olis enää rahaa ruokaan, jos olis kaksi hevosta. Hirrveen hyvä idea :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.2.13 21:04:47

"Nii ja osta vaan toinenki hevonen, aattele jos ridaat tuplasti päivässä ni voit syödä tuplasti herkkuja lihomatta ;)" Älä yllytä hullua!

Z, et voi ostaa toista, sillä menot eivät tuplaannu, ne triplaantuvat! Mitä enemmän hajoavia osia (jalkoja), sitä todennäköisemmin hajoaa... Jos yksi hevonen on huono sijoitus, mitäs kaksi sitten on? Osta puuhevonen tai rodeohärkä :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   5.2.13 21:05:34

Juu. Nyt on sitten ainakin jonkinlainen päänavaus tehtynä. Saas nähdä sitten... Jätän pohtimisen hetkeksi ja odottelen vastausta.

Jos vaikka tästä alkaisi uusi elämä.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   5.2.13 21:08:19

Mitäs kuntoa se hevosen selässä istuminen muka vaatii, se konihan sen kaiken duunin tekee :D *provo*

Mikäs Missionin koiria vaivaa? Muistelen lukeneeni jostain silmä vaivasta, mutta eihän se estä ulkoilua?!

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   5.2.13 21:11:10

Kävin nurkkakaupassa ostamassa vähän salmiakkia, olutta ja limsaa. Kuulostaa itsensä hemmottelulta, mutta tuli tunne, ettei voi olla ilman mitään noista kolmesta.

Rakastuminen (ainakin sellainen, joka johtaisi johonkin) voisi hetkeksi selättää tälläiset älyttömät mieliteot.

Päivämäärä:   5.2.13 21:15:37

Tässähän on nyt kuukauden päivät nautittu vain yhden hevosen elämää. Äkkiä sitä unohtaa, vai mitä ;)

Mä taistelen kanssa jäätäviä mielitekoja vastaan. LähiSiwa olisi yllättävän lähellä. Salmiakkia? Suklaata? Jotain muuta. AAARGH!

Päivämäärä:   5.2.13 21:17:17

Jysse, silmävaivaisella myös jalka telottu, leikattu, toipuu kokonaan mutta toipilaana nyt vielä jonkin aikaa. Toisella kummempi ongelma, mysteerinen mahakipu alkanut uudelleen, tutkittu ennekin, ei löydy mitään. Tilaan huomenna sille lekuriaikaa, lähtöhinta varmaan vähintään 500 ja en ihmettele jos se tarvii avata että menis pari-kolme tonnii. Se on sit se juoksueläinlääkärikeikka, laittakoon laskua perään ja ulosottoon :P

Lähettäjä: Nuori offaaja 
Päivämäärä:   5.2.13 21:19:16

Meneehän nää vapaapäivät tälläinki ku käy kattelemassa itselle lisää autoja. Olis sellanen millä vois just jaksaa vetää hevoskärryäkin vaikka niitä autoja löytys jo 2kpl eli maastureita tietty mut lisää tarvii saada jos edullisesti saa. :-)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   5.2.13 21:20:19

Toiset ostelee, mä vaan myisin. Koko lailla kaikki olis täällä myynnissa paitsi lapset ja koirat. Hevosiakin on kaksin kappalein ja kumpikin myydään heti, kun sopiva ostaja löytyy. Se on kuulkaa niin, että sen parempi, mitä vähemmän on mitään, mistä pitää huolta.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.2.13 21:20:55

"Mitäs kuntoa se hevosen selässä istuminen muka vaatii, se konihan sen kaiken duunin tekee :D *provo*"
Oletko kokeillut?

kurnau, sitä on liikenteessä. Mullakin on sellainen olo, että tarvitsen ehdottomasti runebergintorttuja, suklaata ja hyvää viiniä. Joku puutostila varmaan.

Tirlikö laittoi välittäjälle viestiä? Toivotaan hyvää vastausta.

Päivämäärä:   5.2.13 21:21:55

Mikä kumman herkkupäivä ny oikeen on? Ite kaadoin kahviin maidon sijasta kermaa ja laitoin vielä sokeria!?! Ja sitte myös täälä toisetki on sortunu... Een ymmärrä, onks taivaankappaleet semmoses asennos, tai jotai...

Päivämäärä:   5.2.13 21:23:26

Autonhankkimishimo on myös vaarallinen mieliteko, varsinkin jos menee sarjaosteluksi.

Pitäisi olla myös maasturi, jos täällä keskustassa haluaisi parkkeerata.

Päivämäärä:   5.2.13 21:29:01

Niin on se vaarallista ku osa autoista projekteina vieläkin ja silti tarvis ostaa lisää. Ja kesäks tarvis vielä kalastus venekkin laittaa kuntoon. Kiire tulee mut ei parane hosuen silti.

Päivämäärä:   5.2.13 21:31:49

Jysse, teretulemast kokeilemaan, kuinka sä istut vaan hevosen selässä eikä tunnu missään;)!!!
Ja armoa ei tipu!
Mä pidän sulle oppitunnin, takaan, et sen jälkeen ja seuraavana päivänä et edes tiedä ratsastaneesi kunnolla;).

Päivämäärä:   5.2.13 21:31:58

Näkyy olevan yleinen herkkupäivä joo ;)

Mä halkeen kohta näistä karkeista, yööök... ja lisää vaan pitää mättää :D

Runebergit vedin ite tuplana viimeviikon herkkupäivänä jotan tänää oli tosiaan toi laskiaispullapäivä. Kattoo nyt miten tää vtutus tässä jatkuu et tarviiko kiskoo herkkuja koko viikko :P

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   5.2.13 21:34:59

ruoste, olen mää joskus skidinä ollu hevosen selässä kerran tai kaks :D Mut oon nähny monta kertaa ku ohi on menny ratsastajia ja faijalta löytyy hevonen eli voin siis melkein kutsua itseäni asiantuntiaksi.

Mission, noi leukkaus hommat on kyl aina ihan sairaan hintasii. Mikäs kinttuun on iskeny? Mun koiralta on operoitu molemmat etu kyynärät ja vaikka toisen operointi oli murtososan sen toisen hinnasta niin silti siihen uppos saman verran rahaa. Eikä se rahan meno lopu siihen leikkaukseen, vaan sen jälkeen joutuu viel hyväs lykys jouksee fyssarilla :(

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.2.13 21:35:11

Piste jo tarjotuikin tekemään sen, mitä minäkin meinasin ehdottaa jos vastaus aiempaan kysymykseeni on "ei". Kandee kokeilla :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   5.2.13 21:39:35

Mä en ole herkutellut. Jätskiä tekis kyllä kovasti mieli.

Päivämäärä:   5.2.13 21:39:59

Tirli on oikeassa, kaikki omistaminen on riesa.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   5.2.13 21:40:51

"Jysse, teretulemast kokeilemaan, kuinka sä istut vaan hevosen selässä eikä tunnu missään;)!!!
Ja armoa ei tipu!
Mä pidän sulle oppitunnin, takaan, et sen jälkeen ja seuraavana päivänä et edes tiedä ratsastaneesi kunnolla;)."

Hahhah :D Kyl mää taidan pysytellä nois polttomoottoreissa, niillä ei ole omia ajatuksia/tahtoa ja niitä mä sentään osaan "ohjastaa" ja korjata jotenkuten. Mut voishan toi olla siistiä kokeilla miltä siel hevosen seläs tuntuu olla...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   5.2.13 21:42:48

Kolilla käyty ja samal käytiin kattoo jäätietä mikä menee pielisen yli lieksaa...oli kyl mahtavat maisemat taas kolilla..jospa sitä iltapalaa tekis ja kattelis nauhalt par ohjelmaa...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   5.2.13 21:44:56

kurnau: niin on. Rahaa vaan menee kaikkeen kunnossapitoon yms. Helpommalla ja halvemmalla pääsee, mitä vähemmän on mitään.

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   5.2.13 21:45:48

Juuuu-u, kyllä sitä tarttis jostain saada sellainen keväinen romanssi, vetoautolla tai ilman. Enhän minäkään muuten, mutta dietin kannalta. ;) Ja itsellenihän en muutenkaan mitään kaipaa, mutta tupsahtais nyt jostain mutsille kiva, rento, rehti ja reipas vävyehdokas.

Jos aiemmin kuolasin teidän kalajutuille, niin nyt sit jo kurnii noiden herkkukertomusten äärellä vatsakin. Ei saa kiduttaa uutta "jäsentä" näin kovin heti alkuunsa...

Päivämäärä:   5.2.13 21:46:26

Jysse, me juostaan fyssarilla ihan vaa huvikseenkin ;) Varpi siltä hajos ja otettiin pois. Itseasiassa kahdesti, eka orto tyri sen, piti mennä korjaa tuplasti kalliimmalla ja paremmalla. Ton toisen mahavika voi kyl tulla viel vähä kalliimmaks, epäilen... Ei sil rahal mitään väliä olis jos sitä vaan olis! Mutta kaikki silti tietty tehdään mitä voidaan, sitte lainataan ja varastetaan jos ei muuten :p

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   5.2.13 21:51:40

Mission, passaako udella orttojen nimiä? Ton mun koiran toisen kyynärän operoi Skuti ja toisen Räihä. Räihä oli kyl todella hyvä, mut oli se kyl kalliskin. Meittin ei oo tarvinnu nyt vuoteen jousta fyssarilla, mut lekurissa ollaan kyl saatu käydä. Ens viikolla ois taas aika silmälääkärille kontrolliin.

Päivämäärä:   5.2.13 21:55:48

Mieki joskus mietin, että kannattaako noita elukoitten vakuutusmaksuja maksaa ja ylipäätään pitää niillä eläinlääkärikuluvakuutuksia. Mutta olen todennut, että kyllä kannattaa. Tosin nyt kun ne vakuutusmaksut aina vaan nousee ja hevosiakin on nyt enemmän, niin jos jättäs kaikki vakuuttamatta, niin johan sitä niillä säästyneillä rahoilla kustantaisi hyvinkin niitä eläinlääkärilaskuja :/ Toisaalta niin nousee eläinlääkärien laskutkin... Mutta monta kertaa on kyllä ollu tosi hyvä, että on ollu ne vakuutukset. Saa nähdä, miten ne nyt muuttaa noita vakuutuksia, kun Lähivakuutus ja Tapiola yhdistyy. Mulla on aina ollu Lähivakuutuksessa ja sitä kautta on aina kaikki toiminu moitteetta.

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   5.2.13 22:08:43

Iltoi.

Mistäs tiäl nyt haaveillaan?

Päivämäärä:   5.2.13 22:08:58

No, mulla on lauma eläimiä, mutta harvemmin ne on elliä tarvinneet kuin ihan perusjutuissa.
Ainoa, joka tässä alkaa pikkuhiljaa huolettamaan, on toi vanhempi hevonen...
Alkaa olla ikää ja tausta on niin treenipitoinen kuin olla voi.
Toki tarkoitus olisi kisata sillä vielä muutama vuosi, saa nähdä, miten käy.
Selkä alkanut vaivata, pysyy toki hoidoilla kurissa, mutta sen myötä saa sit alkaa odottelemaan jalkaongelmia jne.
Ei tämä todellakaan mitään helppoa ja halpaa lystiä ole, vaikka onkin vaan hevosista kysymys.
Koirat olleet kyllä superterveitä toistaiseksi!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.2.13 22:12:31

"Mistäs tiäl nyt haaveillaan?"
No rakkaudesta tietenkin ♥

Päivämäärä:   5.2.13 22:18:34

Jysse, en viitti alkaa julkisesti herjata ketään niin kerron vaan kuka korjas, eli kehut;) Räihä sai tosiaan kunnian laitella muiden tekeleet kuntoon. Kallishan tuo, käsittääkseni sen arvoinen kyllä. Luulis menevän vakuutukseen niin ei se sit niiiin paha ole... Meillä kans silmäkontrolli huomenna, ens viikon perjantaina puolestaan tikinpoisto, ja sit toi toinen koissu tarttis johonki väliin saada sinne lekuriin. Voi kylläkin olla et otan noi tikit ite veke jos vaan on hyvin löystyneet siihen mennessä et saan ne pois. Onnistuu meikältä paremmin himassa kun siellä asemalla hoitsun toimesta. Ilmanenhan se tikinpoisto on niin voin sen tietty käydä näyttämässä sit vielä et tuliks kaikki veke.

Niina, mä meinasin että en ois tokaa vakuuttanu, ja jos ois tolta ekaltakin lopettanu. Luojan kiitos niillä molemmilla on, ja ikinä en aio lopettaa.

piste, mullakin oli hevoset aina ihan terveitä, sellasetkin jotka tuli hommattua vähän vikaisina, nää samperin hurtat on syntyny ihan väärien tähtien alla :D

Päivämäärä:   5.2.13 22:18:40

"Mistäs tiäl nyt haaveillaan?"
No rakkaudesta tietenkin ♥

No ei kyl ois kannattanu kysyykkään, johan tuon arvasi..

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   5.2.13 22:32:27

Alkaa olla kevättä ilmassa sinkkulassakin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.2.13 22:33:25

Eikös kevät oo perinteisesti rinnoissa?

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   5.2.13 22:34:10

Ai tommosii saa ihan tilattua kotiovelle. Pitäisköhän ottaa puhelin käteen?

Mut toisaalta tilaisin mieluummin sitä rakkautta.

Päivämäärä:   5.2.13 22:37:43

Toki sitä on rinnoissakin...;)!!!

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   5.2.13 22:41:17

Mä en taida tilata rakastumista. Koska aikoinaan kun vaikutin nuorten nurkan mummo-topiceissa ja teimme kimppatilauksen miehistä, niin parin kuukauden sisällä jokainen mummo vakiintui ja minä jäin ruikuttaan yksin :D En siis usko enää moisiin omalla kohdallani ;)

Oon vaihtanut viestejä tosi kivalta vaikuttavan miehen kans kaksneljäsä, mut voi elämä nyt ne sivut sitten kaatuivat taas. Tää on varmaan tätä kohtalon ivaa :/

Onpa Mission huonoa tuuria sessejen kanssa :/

Päivämäärä:   5.2.13 22:43:10

Tuliskin jo kevät niin pääsis vähän kalasteleen ku ei toi kalastus oikein innosta enää tälläin talvella. Ja jos vaik löytys kesäheila vielä jostain niin aina parempi. :-D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   5.2.13 22:50:55

Juu. Hyvät yöt tännekin. Kyllä nyt vaan pitää petiin mennä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.2.13 23:00:05

Muakin väsyttää ihan sikana jo. Pitäisköhän sitä mennä kohta nukkumaan. Ei oikein irtoo tänään läpyskää.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.2.13 23:16:28

Kaikki kuali. Mäki meen, öitä. o/

LähettäjäKunnanMies 28V P-p 
Päivämäärä:   5.2.13 23:21:41

Huh huh putkeen meni kelkkailu aloitus jousi ja käynnistys naru poikki ja kärry kyydillä kotiin :D nyt ois paikallaasn päästä neidon viereen köllöttämään ;)

Päivämäärä:   5.2.13 23:23:35

Kaikki tais mennä nukkuun jo näköjään kai tarvii ittekkin mennä. Öitä kaikille.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.2.13 23:28:15

Oijoi KunnanMies, taisit riuhtoa turhan innokkaasti.

Hyviä öitä tältä päivältä luovuttaneille. Aika nuutunutta sakkia taitaa olla talo täynnä. Tai siis tyhjillään. Maanantain vaikutusta kai edelleen.

Tää tarttis edes pari hyvää juttua tai ajatusta ennen nunnumaanmenoa.

Päivämäärä:   5.2.13 23:30:54

No johan tuli hiljaista..

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   5.2.13 23:36:00

ny o ruuneberit ja reikkalaiset mahas :) suklaata vielä mahtuis...hyviä öitä unikeoille!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.2.13 23:36:29

No pidetäänpä vähän meteliä. MORO MAAILMA.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   5.2.13 23:43:34

Täälä melkeen kaikki männy jo nukkuun?
Mie tulin just saunasta. Könyisköhän seuraavaks sohvalle töllön ääreen, ihan yksin ja kaiken kukkuraks ilman suklaatakin! Mikä ihmeen järki mahtokaan olla kävellä siitä karkkihyllystä ohi?!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.2.13 23:54:43

Ei vielä. Kakkosella alkaisi sopivasti kohta Game of Thrones, parkkeerataan ahterit telkun eteen. Mut pliis ei enää yhtään itkuvirttä tai puolta sanaa kaipuusta, tai multa pääsee oikeasti itku.

Vaahtokarkkeja ja sateenkaaria ja koiranpentuja ja kaikkea kivaa :)
http://www.youtube.com/watch?v=du6wiLRgm8o

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   5.2.13 23:55:14

Juu..vähä venähti suihkuun meno mut jospa sitä viel piipahtais siel ja sit koittais pellin kii saaha laitettuu kun tulet viel hellas....aamulla sit kunnolla lämmittää torppa...jäi tänään vähä välist...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.2.13 23:58:19

Oliko @:lla kiva reissu? Ei vienyt sinkun tie kuitenkaan onnen ihmemaahan ilmeisesti, kun kerran kotiin jo palasit.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   6.2.13 00:13:53

Ei vieny sinkun tie muualle kun takas kotiin..nöyränä oli palattava taas vaan :D no kiva oli kamun kans käydä ajelee ja käytiin käppäilee kolin kauniis maisemis hieman...pilvet oli sit tooosi matalalla...oltiin niin sanotusti pilvis asti sit kolin huipulla...ihana pikku pakkanen oli..harmi kun se kamera kotiin jäi ois voinu kuvia laitella johkin..noo joku toinen ilta sit palata sinne ja kameran kera,,,,

Lähettäjä: Karo 
Päivämäärä:   6.2.13 00:23:49

Mulla oli niin kiireinen vapaapäivä et en ehtiny täälläkään käydä kun pikaseen pyörähtelee aina välillä. Ja yhtä kiirettä tuntuu pitävän huomennakin, taas pitää laittaa kello aamulla soimaan, blääh :( Mut toisaalta jei! Koska sen kellon soiton idea on herättää mut ajoissa, jotta ehdin tapaamaan kaikkia ihania ystäviä lounaan äärellä :) Yks kauemmas muuttanut ystävä tulee pikaseen käymään kaupungissa, sitä mennään vähän niinku porukalla treffaamaan ja mä en varmaan kyllä saa edes nukuttua, ku ootan niin innolla vaan huomista! :)

Ja prkl, nyt just vasta muistin et mun piti paketoida sille kaverille muuten yks pikkupakettikin mikä on oottanu tuolla kaapissa nyt pari kuukautta, senhän ois tietty joku fiksumpi voinu paketoida jo vaikka kuukausi sitten, mut enhän minä tietenkään, kaikkihan pitää jättää viime tippaan ja sit tyylilleen uskollisena yleensä myös unohtaa. No mut ehkä mä aamulla vetäsen siihen jonku kivan rusetin vaan ympärille tai jotain..

Ei saanu puhua mistään kaipuusta eikä mistään enää, mut pakko sanoo että kyllä joku kiva kainalo ois kelvannu nyt tännekin. Pari päivää ollu nyt sellanen ihme hellyyden kaipuu (kai?), tai sellanen olo että oispa kiva ku löytys joku jonka kanssa ois kivaa ja hyvä olla. Täytys varmaan keksiä enemmän tekemistä ja kiireitä vielä itelleen, ni ei ehtis tollasia miettiä ja kaipailla :D Ku ei oo mulle ollenkaan tyypillistä, oon jotenki niin tottunu tähän yksin oloon ja niin itsenäinen ihminen muutenkii, et harvemmin mitään tollasia haikailen. Tosin nyt on kyllä ollukii tolla miesrintamalla niin hiljanen talvi ettei tosikaan, liekö siis ihme jos alkaa tuntua vähän siltä että tarttis jotain äksöniä pikkuhiljaa sillekin elämän osa-alueelle.. Tai sit mä tarviin vaan kunnon halauksen, josko tää huomenna helpottas ku pääsee halailee ja pussailee puhki kaikki ne ihanat ystäväiseni.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   6.2.13 00:30:28

Mut painun nyt yrittää unta..jospa huomen sit jotain jaksais tehdä päivän aikana...kauniita unia sinkuille...pusut ja halit...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.2.13 00:30:33

@, pistäs pari kuvaa seuraavalta reissultasi näytille. En ole KOlilla koskaan käynyt ja tänä kesänä olisi pyhä aikomus oikeasti lomailla ja viettää loma kotimaan alemman puoliskon kauneimmista paikoista nauttien.

Karo: Tuollaisia tapauksia varten mulla on aina sata pientä ja sievää lahjapussukkaa kaapissa. En koskaan ehdi/ jaksa/ muista paketoida lahjoja, korttiin satsaan muttanätti pussi on kätevämpi kuin kiireessä rypistettu paketti. Hauskaa päivää!

...

No niin, kitti vaan... :'(

Päivämäärä:   6.2.13 05:42:26

Huomenta!
Työreissulle on lähdettävä, nukun vielä, mut eiköhän tässä herää, kun lähden autoa kuorimaan lumen alta...
Mukavaa päivää sinkuille!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   6.2.13 08:33:52

Huomenta vaan.

Koko päiväksi koulutukseen.

Päivämäärä:   6.2.13 09:33:50

Huomenta. Väsyttää. Mitenkäs se onkaan nyt joka aamu sama virsi? Eläinlääkärillä käyty aamulla silmätarkissa ja yhä vaan tarvii lääkitä... Siellä oli joku pien koiraraasu jolta oli molemmat silmät poistettu hetki sitten :( Ai kamala, en kyllä ite tietäs mitä tekisin, niin älyttömän liikkuvaisia molemmat että jos metsien samoilu irti jäis loppuelämäks niin jaa-a...

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   6.2.13 09:35:04

Lumista huomenta,
pitäisköhän ottaa muutama päivä lomaa.... ja suunnitella kesäksi reissu Kroatiaan.. juu hyvä idea, mukavaa päivää kaikille :)

Päivämäärä:   6.2.13 09:43:53

Lomaa... Mä vähän suunnittelen tässä kans jos pitäis kohtapuoleen talviloman. Pitää vähän kattoa tota "lapsellisten" hiihtolomatilannetta vaan, meidän osastolla on niitä hyvin vähän mutta täytyy nyt kattoa millasta ryysistä muuten pukkais... Tosin jos tuon toisen koiruuden joutuu leikkelemään tai jotain niin sitten pidän lomani sillon.

Mut kyl se vois tehdä terää vähä olla lomalla, on jotenki niin stressaantunu nyt. Ottaisko perjantain vapaaks kun olis yks päivä tehtynä sisään...

LähettäjäM 
Päivämäärä:   6.2.13 09:46:51

Huomenta.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   6.2.13 10:02:21

Huomenia...mie voin laittaa sit ens kerran jälkeen ja jos mie löydän kuvia kun oon aikasemmi käyny kesäl ja nyt talvel laskettelee linkkaan niitä tänne päin aikana...niitä pitäis kyl koneella jossain olla.....

Päivämäärä:   6.2.13 10:10:14

Buenos dias! Täällä on taas kylmä, yli 15 astetta pakkasta aamulla. Nyt taitaa onneks olla laskemaan päin. Älkää muuten ikinä ostako siirtotallia! Onhan se ihan OK suurimman osan vuodesta, mutta nämä kylmimmät talvikuukaudet se on kyllä sieltä ja syvältä. Eikä tuo ole edes mikään halpishökkeli! Minä niin odotan kevättä.

Vähän sitten kostautu tuo eilinen mässäilypäivä ainakin täällä, kun aamulla vaaka näytti kilon enemmän kuin eilen :o Ajattelin sitten suorittaa uusintamittauksen aamulenkin jälkeen, niin mitä vielä, sitten se näytti kaksi kiloa enemmän kuin eilen; oli varmaan niin tehokas lenkki, että lihakset kasvo noin paljon matkan aikana =D =D =D Pakko oli mitata vielä kolmannenkin kerran, ja sitten se näytti ihan siedettäviä lukemia. Taitaa olla sekoamassa koko kapistus. Mutta ehkä nyt muistaa taas pari päivää katsoa, mitä suuhunsa tunkee, tai ehkä paremminkin, että minkä verran...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.2.13 11:34:15

Huomentapäivää! Loma, sekö on päivän sana? Reissu tekisi kyllä hyvää. Niin pirun hyvää. Lähtisin ihan minne vaan.

Niina, se vaaka kannattaa ehdottomasti kaivaa esiin kapin perältä vain kerran viikossa. Jatkuvasta grammojen kyttäämisestä tulee vain paha mieli ja ainakin digitaalisilla vaaoilla tuntuu olevan huonoja päiviä, jolloin ne ihan silkkaa vttumaisuuttaan näyttävät epätoivoiselle ellille pirullisia lukemia. Omani hajotin atomeiksi kun en jaksanut katsella sen juttuja ja tyydyn täymään mittarilal viikonloppuisin, jos silloinkaan. Napakat farkut kertovat kyllä, onko edellisenä päivänä tullut syötyä turhan paljon hiilareita tai onko nesteytys jäänyt vajaaksi. :P

"Siellä oli joku pien koiraraasu jolta oli molemmat silmät poistettu hetki sitten :( Ai kamala, en kyllä ite tietäs mitä tekisin, niin älyttömän liikkuvaisia molemmat että jos metsien samoilu irti jäis loppuelämäks niin jaa-a..."
Voi itku, en voi ymmärtää. Sen vielä tajuan, että jos rakas koiravanhus sokeutuu mutta muuten on hyvinvoiva, se jätetään tunnesyistä hetkeksi eloon, mutta että nuorelta, viriililtä otukselta viedään silmät.... Se tuskin on koiranelämää :( :(

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   6.2.13 12:03:23

Huomenta, vai päivääkö tuo jo olis :)

Pakkasta -10 ja melkein paistaa aurinko, muttei ihan :/
Leiviskässä tulet, kohta tarkenoo taas :)

Mun tutulla on koira jolta puuttuu molemmat silmät. Pelastettu jostai ulkomailta jossa joku oli kaivanu siltä silmät päästä yms :( Silloin kun tästä kuulin, oli ensimmäinen reaktio että pilven reunalle ja heti! Nähtyäni sitten tämän koiran, niin jouduin kyllä sanani syömään. En olis ikinä uskonut miten hyvin voi koira tulla toimeen ilman silmiä! En oikeen vieläkään ymmärrä, että pelkän hajuaistinko perusteella se liikkui niin hyvin? Paikka oli kuitenkin koiralle vieras missä tämän näin, ettei voi olettaa sen muistin varassa liikkuneen. Kertakaikkiaan uskomatonta, ei voi muuta sanoa! Ei nyt kuitenkaan voi sanoa, että täydellistä koiran elämää viettää mutta ei huonoksikaan sanoa voi. Leikki leluilla aivan kuin toinenkin koira ja kerjäsi pöydän vieressä ruokaa jne...

Päivämäärä:   6.2.13 12:10:34

Mä oon kanssa kuullut niistä jotka pärjää ihan hyvin, ja jopa sellasista joista ei ole edes tiedetty niiden olevan sokeita... Mutta omalle kohdalle kun sattuis niin en tiedä. Pakko sanoa että voi olla että toisen koiran kanssa saattasin tehdä toisin kuin toisen, uskoisin toisen pärjäävän paremmin, mutta toivottavasti en joudu sellasta tilannetta ikinä miettimään.

Päivämäärä:   6.2.13 12:12:59

Jipii, aurinko kurkistaa taas pilvien takaa, ratsastamaan siis! =)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.2.13 13:24:33

Vahvasti vahtimis- tai metsäviettisellä luulisi olevan hankaluuksia tottua näkykyvyn menettämiseen, kun taas sisätiloissa viihtyvällä seurakoiralla saattaisi olla helpompaa. Sekin kai vaikuttaa, miten aikaisessa elämänvaiheessa turre on silmänsä menettänyt. Huh, karmiva ajatus joka tapauksessa.

Laiska päivä. Today I swear I'm not doing anything...
http://www.youtube.com/watch?v=fLexgOxsZu0
En kampaa edes tukkaa, ellei joku pakota. Tai hae ulos leikkimään, silloin voin harkita asiaa.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   6.2.13 13:30:27

Pitsa uunissa, tietää sitä että kohta on ähky :D
Vaikka kyllähän tuota suht koht hyvällä omallatunnolla saa syyä, kun ite tekee :)

Hiukset harjaamati tääläkin, enkä aikoinu harjataan. Jos on pakko johonki lähtee, voi laittaa pipon päähän.

Päivämäärä:   6.2.13 13:36:51

Plääh teiän kans, tulkaa tekee mun duunit ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.2.13 13:56:01

Huomenta, tuli sitten vähän kuittailtua univelkoja. Kävin nukkumaan tossa vähän ennen klo24 eilen ja heräsin tänään 13:30. Hieman yllätyin ku remppamiehet soitteli jo ovikelloa ja ihmetteli, että onhan täällä joku kotona. Hyvä et kerkisin saada vaatteet päälle. :D

Ai niin lomista. Mullakin on vähän tota ongelmaa, et missä pitäis noita lomia. Vielä olis 48 päivää pitämättä. Mut onpas virkeä olo nyt ku tuli nukuttua kunnolla. :)

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   6.2.13 13:56:50

auts. pizzaa...elsa...laita pala tulemaan...:) mun on lähettävä liikkeelle nyt ja laitettava ruokaa uuniin...tai kuolen nälkään...mäkään en kampaa tukkaa tänään...mut pipon laitan...ja ripsaria :) ja aion syödä suklaata...se on päätetty.

Päivämäärä:   6.2.13 14:04:10

No huomenta Minski! Hyvät unenlahjat sulla, melkein ku meikäläisellä:D
Kade oon kyllä, täs on näitä viiden tunnin unia vähän turhan paljon ollut... No, ens viikko on vielä ihan täynnä eläinlääkäriaikoja mutta sitten toivon jos suunta olis parempaan, koirat toipumaan, murheet hälventyneet ja stressi hävinnyt:) Ees vähä! Sit oiski sen jälkeen kiva ottaa siihen loma, sais ainaki irti siitä kun nukkuis tommosii kunnon unia eikä vaan sressais ihan zombina ympäriinsä. Vois kyllä harkita sitä seuraavaa viikkoa sit tosiaan, harmi vaan et se on just viikko 8 eli pahin aika mut entä sitte, kotona mä kuitenkin oon ni ei häiritse noi lasten lomat ku niitä jokapaikka täys;) Mites sille Minskille on noin paljo lomaa päässy jäämään? :o

Päivämäärä:   6.2.13 14:13:26

Herran tähde teidän nukkumisianne!!! Minen muista milloin olisin nukkunu aamulla yhdeksään saakka edes :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.2.13 14:14:11

En Missi tule vaikka mitä maksaisit! Tänään kuluu särkylääkkeitä ja suklaata, päivän ainoa aktiviteetti olkoon kaupassa ja kenties videovuokraamossa käynti :P

Huomenta Minski. Kyllä välillä tekee gutaa nukkua kellon ympäri :) Meinasitko vielä ehtiä tehdä jotain järkevää tänään vai jatkatko nautiskelua?

Elsa lausui taikasanan; pizza... Muistaakseni tilasin yhden Francescanan jo viikko sitten, missä pirussa se viipyy?
http://www.youtube.com/watch?v=EgmXewamiiY

Päivämäärä:   6.2.13 14:20:24

Leijonille nannaa...:

"Liikut rakkaudessa jollakin tavalla rajapintaa pitkin. Sinun kannattaa katsoa asia kokonaisuutena, eräs ihminen on silmittömän ihastunut sinuun. "

Aika ihanaa luettavaa, vaiks en kyl ole moista asiaa havainnu. Mutta luetaanha sitä paljo muutaki viihdettä ja jopa sarjakuvia. :)

Päivämäärä:   6.2.13 14:22:25

Nukkuminen on niiiiiiiiiin siisitiä! Joskus on jopa ihan älyttömän kiva nukkua iltaan asti, todeta että jaa, se päivä oli siinä, syödä, kattoa telkkaria, ja painua takasin nukkumaan :) Nykyään kun on koirat niin ei enää voi ihan semmosta mutta kyllä sen 12 tuntia sentää voi:)

Olis vaan aikaa....

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   6.2.13 14:23:59

Mission: No huomenta huomenta. :) Joo niinhän noi remppamiehetkin naureskeli, että toihan on nuorella miehellä niin kuin pistäis rahaa pankkiin. Tarjosin niille kahviakin, mut olivat jo juoneet edellisessä paikassa, ni täytyy kuulemma välillä töitäkin tehdä. :D Huomenna tulevat vielä uudestaan maalailemaan ton keittiön, mutta kun sanoin et oon huomennakin kotosalla, niin armahtivat sen verran, että tulevat vasta kymmeneltä, jos oon vielä nukkumassa. :p

Mut joo nukkuminen on kyllä tärkeetä niin monen asian takia. Jatkuvasti tulee kaikenlaisia tutkimuksiakin siitä mihin kunnon yöunet vaikuttaa suotuisasti. Mulla on kyllä ollu hyvä viikko, kun tipahti takautuvasti tilillekin rahaa varsin mukava summa. Tollahan ostelis jo vaikka sen kamerankin, mut jos nyt vielä malttais sen kanssa. Vasta tota nikonia tässä testailen ja ihmettelen. :)

Toivottavasti sullakin alkais jo toi eläinlääkäri kierre helpottamaan. Ku tuntuu et nyt on ollu aikamoinen rupeama jo noita käyntejä. Loma tekis varmaan sullekin hyvää, ettei ihan zombina stressailuksi mene.

Niin ja siis pidinhän mä viime kesänä ihan hyvin lomaa, mutta kun silloin tuli käytettyä edellisen vuoden lomat pois ja jäi taas melkein kokonaan säästöön sen vuoden lomat. Et vielä jäi sitten 20 + 28 päivää lomia. Mulla on kyllä niin rentoja hommia, etten mä sillee oo hirveesti loman tarpeessakaan. Tietty jonkun matkanhan vois vaikka tossa kesällä tehdä. Oon vähän haaveillu sellasesta kunnon tourista, että tekis vaikka jonkun parin kuukauden reissun maasta toiseen. Tarvis vaan säästää kunnolla rahaakin sit siihen.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.