Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 163

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.2.13 22:50:13

Edellinen: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=729890&t=729890

Sukupuoli: N
Ikä:

<-20:
21-30: [min 21v - p-savo, koht satakunta] - [vaapukka 24v - Tre] - [pauke 25v - Pk-seutu] - [Syvämiete 26v - Pk-seutu] - [Karo 27v - Pohjois-Savo] - [Panda 28v - Varsinais-Suomi] - [Niina 29v - Pohjois-Karjala] - [ruoste 29v - TKU] - [Milli 30v - Keski-Suomi] - [Elsa 30v - Keski-Suomi]
31-40: [Quatrox 33v - Päijät-Häme] - [Mission 34v - Pk-seutu] - [Z 36v - Pirkanmaa] - [no. 40v Hki]
41-50:
51-60:
61->:

Yhteensä: 14

Sukupuoli: M
Ikä:

<-20:
21-30: [Nuori offaaja 23v - Pirkanmaa] - [Minority_Report aka Minski 30v - Päijät-Häme]
31-40: [maasturihörhö - Varsinais-Suomi] - [Jysse 32v - Länsi-Uusimaa] - [@ 32v - Pohjois-Karjala]
41-50: [KESSU. 43V - Nummi-Pusula]
51-60:
61->:

Yhteensä: 6

Re: Sinkkujen topic 163

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   4.2.13 22:53:47

ottaa mörköä pillistä kiinni ja suojelee :) niin se menee...ja niitä miesten actionpläjäyksiäkin voi katella kainalossa hyvässä seurassa :)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   4.2.13 22:55:44

Onpa "tasainen" lista, nytkin paikalla vaan yks mies, on siinä haaremissa tekemistä :D

Niina, päästä se vaan on kiinni, väittävät:) Nätti sä ainakin olet, ootko sitten ujo? Meikällä taitaa suurin ongelma olla tuo kranttu mielenlaatu, pitäs olla joku "täydellinen". Siis tavallinen ihminen tavallisilla ominaisuuksilla kyllä kelpaa mutta olen kranttu sille kolahtamiselle, pitää kolahtaa, muuten ei oo järkeä ees harkita. Tai sit vaan oon niin vanha etten enää osaa :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.2.13 22:59:44

Niina: No joo ihan varmasti löytyy ja onhan toi näin miehenkin puolesta mitä mukavinta ajanvietettä, niin kuka nyt ei haluis, kun siinäkin voi makoilla lähekkäin ja antaa samalla hellyyttä puolin ja toisin. Vähän kyllä harmittaa, että piti mennä sohva vaihtamaan pariin tollaseen mekanismituoliin, kun ei nyt voi oikein istua ihan lähekkäin. Toisaalta mun sängystäkin voi katella aika hyvin leffaa mukavasta asennosta lämpimän peiton alta. :)

Mission: Hehe, joo hyvä balanssi. Mä yritän täällä viihdyttää teitä ja höpistä vähän joka suuntaan. :D

Mä en kyll pelkää amppareitakaan. En oikeastaan tiedä mitään sellasta erityistä. No ehkä joku esiintyminen tms. on vähän sellanen vaikea paikka joskus.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.2.13 23:03:32

no.: Mä tykkään kyll monista leffoista just ton visuaalisuuden ja teknisen toteutuksenkin takia. Se on vaan niin nannaa silmille ja korville, kun joku leffa on oikein hienosti tehty. :) Mut sisällön puolesta mä voisin suositella litmitlessiä ja toi sopii hyvin mörköpelkoisillekin.

http://www.imdb.com/title/tt1219289/

Päivämäärä:   4.2.13 23:04:50

Siis mitä teit? Ei sohvaa? What? No semmonen ostetaan sitte heti ensitöiksi kun muutetaan yhteen, miten hitossa muuten voi harjoittaa sohvaperunaharrastusta;)

Joo esiintyminen ei niiiiiin ole mun juttu myöskään, joskus siihen on ollut ihan käsittämätön kammo mutta nyt pienemmät setit harvoin ja pienelle porukalle menee justjust mutta kivaa se ei ole, ihan hirveetä.. Joku iso auditoriallinen ja siihen pitäs mennä esiintymään ni meikä vaan kävelis suoraan ovesta ulos ja toteisin että ettikää joku muu pelle;)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.2.13 23:09:47

Tottakai se vaikuttaa, jos mies on vieressä leffaa katellessa ja sen jälkeen:)!
Ihan niin, sen miehen voi sit työntää mörön syötiksi, jos kovin pelottaa.
Mä kaivaudun jonkun kauhu- tai tosi jännittävän leffan jälkeen miehen ihon alle...:).
Voin taata, et hikee pukkaa ja varmaan ahdistaa miesriepua;)!!!!

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   4.2.13 23:11:13

Mission -> olen kyllä todella ujo. Liian ujo, siis face to face; kyllä mie voin netissä kirjottaa ja kertoa melkein ihan mitä vaan. Ja minä odotan myös sitä "kolahdusta" :) Minä en ala olemaan kenenkään kanssa vaan sen takia, että pitäisi olla jonkun/ihan kenen tahansa kanssa, vaan kyllä mielenkiintoa pitää löytyä puolin ja toisin. Sen jälkeen, kun laitoin faceen kuvia kampaamokäynnin jälkeen, niin oon saanu valtavan määrän klikkauksia siellä Are You Interested -sovelluksessa. Toki suurin osa niistä on joltain ulkomaalaisilta (ja niistäkin osa jotain 40-60-vuotiailta!), mutta on siellä joukossa ihan suomalaisiakin. Nyt yksi uskalsi laittaa yksityisviestiäkin, tai itse asiassa siltä on jo tullut kolme viestiä; minusta vähän vanhempi vanhapoika, joka pitää kissoista ja kulkee kuulemma mielellään julkisillakin paikoilla verkkahousuissa, koska ne on mukavat. Ja valokuvien perusteella painaa muutaman kymmenen kiloa liikaa. Ja hänen sankarinsa on Bätmän. Niin en taas oikein kauheasti innostunut tästä. Kerroin jo ensimmäisessä vastausviestissäni, että minä kyllä klikkasin hänelle "skip" :/ Ehkä olen sitten kranttu :p

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   4.2.13 23:12:15

ja miehethän oikeesti haluaa suojella naisia eiks niin :)

kiitti vinkistä mr...otan ton listalle :)

LähettäjäKunnanMies 28V P-p 
Päivämäärä:   4.2.13 23:14:04

Kyllä meikäläinen ainakin tykkää sohvalla köllötellä ja vielä enemmän jos sitä saa harrastaa neitokaisen kanssa ;)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   4.2.13 23:14:09

Niina: auts! Verkkohousumies, joka diggailee batmania. :D

Päivämäärä:   4.2.13 23:16:59

Whaat, bätmän on paras! :D Mulle se söpö ylipainonen kissankuselle haiseva verkkarimies! :D:D Tai sit ehkä ei kuitenkaan...

Nyt rakit ulos, katotaan oisko yökukkujia viel sit kohta, tää kun ei todellakaan oppinut tämän päivän väsymyksestä yhtään mitään :p

Päivämäärä:   4.2.13 23:21:11

Mission -> joo, no mie voin kyllä antaa sen yhteystiedot sulle, ei varmaan laittaisi pahakseen =D =D =D

Mun piti mennä tänään ajoissa nukkumaan. Niinpä niin taas. Nyt mie yritän. Oikeasti.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.2.13 23:21:36

Mission: Haha, ai niinkös sä oot jo heti päättäny, et sohva pitää olla. :P Sähän tarvisit talon pohjapiirustuksen, niin pääsisit jo sisustamaan kaiken etukäteen niin, et mulla ei oo sitten mitään nokan koputtamista mihinkään sun pesänrakennus ratkaisuun. :D

Joo vähän sama mullakin ton kanssa, mut esiintymällähän siitä tietysti pikku hiljaa pääsee. Ei siihen oikein mukaan auta, paitti jotkut betasalpaajat, jos oikein menee tärinäks muuten.

Piste: Joo-o, että sellasta peliä sitten siellä miehen kanssa. Kunnon ihmislukko ympärille ja turvaan. :D

Niina: Ihan oikee asenne. Ei sitä ny ihan kenen kanssa tahansa pitä alkaa virittelemään suhdetta, jos ei se kolahda kunnolla. Sehän nyt ei oo kivaa kummallekaan, jos se toinen on sitten täysillä mukana ja ite yrittää koko ajan keksiä, että miten tästä sais viriteltyä jotain.

no.: Joo tietenkin, tuleehan siitä aika miehinen olo, kun toinen hakee turvaa ja lyöttäytyy kylkeen. :) Niin ja kannattaa laittaa. Harvoin mä mitään suosittelen, mutta tota voin suositella lämpimästi.

Päivämäärä:   4.2.13 23:23:17

Mua taas ei pelota pätkääkään esiintyminen: esim. koulutustilaisuus ison jengin edessä, kisatilanne ratsastuksessa, tv- esiintyminen jne...mutta auta armias, kun pitäisi mökillä pimeellä yksin mennä ulkohuussiin tai saunaan jos koirat ei ole mukana, niin jää menemättä, jos ei ole miestä turvana;)!!!
Mä olen aivan toivoton arkajalka pimeessä ja mulle sopimattomien leffojen jälkeen!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.2.13 23:28:43

Piste: Joo mä sain kanssa olla aina systeriä saattamassa ulkohuussiin mökillä, kun oli vähän pimeetä. Kiva herätä joskus yöllä, ku toinen nykii hihasta, et pitäis päästä vessaan. Siinä ei taskulamppukaan riittäny mihinkään, ku ei tiedä mikä mörkö sieltä hyökkää.

Mut niinhän se on, et kaikilla on jotain pelkoja. Toisilla vähän enemmän ja toisilla vähän vähemmän. Ne oli aika erikoisia, kun oli joku dokumentti harvinaisemmista peloista. Siinä esim. joku pelkäs avattua papupurkkia. :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.2.13 23:32:54

Nyt kun Wolverine on saanut ansaitsemansa huomion, on sinkkujen vuoro. Tsirp! Iltaa! Skippasin iloisesti kaikki kommentit, jotka sisälsivät sanat "hammaslääkäri", "veri tirskui" tai "luun rutina".

Kiitti linkistä Mission. Alexander Skarsgård ei poikamaisen ilmeensä takia kuulu ultrahunkslistaani, mutta kyllä toi pätkä sai ihokarvat pystyyn :) Vitsit, että Koponen on aikuistunut. Honkkelista hissukasta on tullut superkaunis nainen. Ja ampparit. OMG. Ihan sama onko mulla kädessä hevonen, lapsi vai tarjottimellinen kalleinta kristallia, jos sellainen tulee iholle, meikä juoksee ja lujaa... Onneksi on talvi :D

Minä en kestä leffan aikana höpöttelijöitä. Sellaista tyyppiä tekisi mieli mätkäistä sohvatyynyllä ja teipata lärvi kiinni. Ken ei kärryillä pysy, kaivakoon kännykän taskustaan ja googlettakoon juonen. Paitsi jos ollaan leffateatterissa. Sit ei räplätä luuria.

Pakko myöntää, että jos vieressä istuu joku ihana ihminen tai hottisbeibe, voi olla vähän hankala keskittyä hyväänkään leffaan. Silloin menee kiemurteluksi ja nypläämiseksi. Muuten en pahemmin puuhastele mitään leffan aikana, ellei pätkä ole ihan lietettä. Tykkään ihan kaikenlaisista leffoista aivottomista Adam Sandler-komedioista Guillermo del Toro-pätkiin. Elokuvassa täytyy olla JOKO hyvä tarinat tai näyttelijät, tai musiikki tai kuvaus, jotta siitä voi nauttia. Kyllä huonojakin elokuvia katsoo, muttei kahdesti (paitsi korkeintaan miellyttääkseen jotakuta). Zombie- ja mörköleffoja en siedä, siis hyvin tehtyjä sellaisia. Vietin taannoin viikonloppua yksin isossa talossa keskellä metsää ja erehdyin katsomaan alun leffasta 28 Days Later. Tajusin siis liian myöhään, mikä pätkä oli kyseessä. Vooi vattu. Olin koko illan ihan oh @!#$ oh @!#$ oh @!#$-hyperventilaatiotilassa eivätkä mielikuvat ja ahdistus lähteneet moneen päivään. Sandra Bullockin 28 Days olisi ollut enemmän mun juttu. Pelkään muutenkin, että ikkunan taakse ilmestyy hiljaa joku tautinen örkkimörkö. :( :( Sinä yönä olisi vieressä saanut olla joku muukin kuin vanha kissa. Välillä vatuttaa olla näin herkkis, mutta minkäs sille voin. En tykkää katsoa oikeasti pelottavia leffoja edes silloin, kun vieressä istuu turvallinen karju, mutta jotain mukajännää pätkää voisi olla ihan kiva katsoa vähän kiljahdellen ja kiemurrellen.... :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   4.2.13 23:39:08

Noniin mä painun täst nukkumaan :) jos vaikka aamulla heräis opiskelemaan ennen ku täytyy koulul mennä (..tai voisin lusmuta ja mennä luistelemaan..) hyvää yötä :) halit ja pusut

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.2.13 23:39:29

Sohva on muuten ihan yliarvostettu kaluste. Mä lähinnä nojailen tähän vuodesohvaani, istun aina lattialla karvamatolla. Pieneen asuntoon piti hankkia pieni sohva ja tossa on hankala löytää se täydellinen röhnötysasento. Etenkin, jos katsojia on kaksi. Ennen sohvan löytymistä tähän kotiin sen korvasivat kaksi jättityynyä, jotka ovat edelleen ahkerassa käytössä. Sohva vaaditaan kyllä kaulailuun, lattialla se ei onnistu yhtä luontevasti. Paitsi jos lattialla on tyynymeri, sitten ehkä.

Päivämäärä:   4.2.13 23:40:13

Niin, noista pimeän möröistä ei ikänä tiedä;)!
Parempi ottaa se mörönsyötti mukaan....

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.2.13 23:40:28

ruoste: No hyvää iltaa. Sähän hyökkäsitkin sieltä oikein kunnon tarinan kera mukaan. :)

Yks muka jännä tai pelottava leffa mitä en tajunnu oli paranormal activity. Siis se eka, niitä muita en jaksanukaan kattoa jo sen perusteella. Se oli niin tylsä, että mä oikeesti nukahdin kesken kaiken, kun odotin jotain tapahtuvan ja eihän siinä ollu mitään vaikka silloin mainostivat, että se pitäis olla pelottavin elokuva pitkään aikaan. Mut varmaan sellaseen se iskee, jolla on vähän ylivilkas mielikuvitus, kunhan tarpeeksi syötetään tollasia ärsykkeitä ja mielikuvitus sitten täydentää sopivasti loput.

min: Hyvää yötä. :)

Niina: Niin ja sulle kanssa, jos olit jo menossa nukkumaan. o/

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.2.13 23:44:18

ruoste: Eipä sitä ainakaan tällee kaipaile, kun on yksin. Mut olishan se kiva tietysti silloin kun on seuraa ja tekis mieli napata kainaloon. Mäkin kun siitä niin paljon tykkään, vaikkei leffa sitä mitenkään vaatiskaan.

Piste: Haha, että mörkösyötiksi mies kelpaa. :D Mä kun oon kuvitellu, että toi olis jonkinlainen luottamuslause miehen möröntorjunta kykyihin.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   4.2.13 23:51:16

patja lattialla on parasta elokuva-alustaa :) siinä on hyvä kiukutella kainalossa...ja jos on tylsä elokuva voi sujuvasti pujahtaa unten maille...

pane mr Intouchables sun listalle ja kerro sit mitä tykkäsit :) ja kaikki muutkin :)
taitaa mennä vielä teatterissa, ainakin täällä.....toivottavasti muuallakin...mun on pitäny jo kauan hommata sellainen muistikirja mihin laitan kaikki kiinnostavat elokuvat ja kirjat mut ajatuksen asteella vielä on tuo homma :) katsotut ja luetut vois listata myös...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.2.13 23:58:21

Mä en jotenkin osaa kuvitella olohuonetta ilman sohvaa. Sohvan voisin korvata kahdella sellaisella isolla nojatuolilla, johon mahtuu just ja just kaksi istumaan. :) Joo, kainalossa on hyvä olla. Parhaimmillaan yksi maailman turvallisimmista paikoista. ... :(

"varmaan sellaseen se iskee, jolla on vähän ylivilkas mielikuvitus, kunhan tarpeeksi syötetään tollasia ärsykkeitä ja mielikuvitus sitten täydentää sopivasti loput." Niin iskee, valitettavasti. Mulle pelkkä tieto siitä, että kulman takana ehkö on jotain kammottavaa tai pahaa tai kamalaa, riittää nostamaan pulssin kahteensataan. Ei pysty, ei. Ei kiitos mitään peileihin ilmestyviä kummituksia, töllöstä kiipeäviä kuolleita tai mustaa mönjää vuotavia seiniä. ÄääääÄÄäääääää...

Päivämäärä:   4.2.13 23:58:25

No onhan se suuri luottamuslause mun mielestä:)!!!
Jos mies tekee naisen olon turvalliseksi, eiköhän se aikamoinen luottamuslause silloin ole:).

Öitä täältäkin, nyt tää pää heilahtaa tyynyyn.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   4.2.13 23:58:31

"kiukutella"...ööö...mitähän oon yrittäny kirjottaa...varmaan kihnutella..tai jotain:)

Päivämäärä:   5.2.13 00:07:22

Ai vitsi, wolverine unohtu, oli tarkotus ottaa hajonnelle boksille se ja kattoo paremmalla ajalla. Oliks mistään kotosin?

Skarsgård ei oo munkaan ihan ykkösliigaa paitsi pituutensa ja intensiivisen katseensa puolesta, mutta koska olen heikkona kaikkeen vanpyyrihuttuun niin ne vähät pätkät True Bloodia mitä kykenin katsomaan kunnes meni hermo ku kirjat "vähä" parempia niin siinä Eric... nams....

Minski, mä tykkään kyllä sisustaa muttei mulla ole mitään tyylitajua, paitsi omani. Harmaata inhoan ja sinisen kanssa saa olla varovainen, muuten kaikkea voi sotkea miten haluaa. Hirviölampuista on kyllä traumoja et sellasesta voi tulla kina jos toinen rakastaa sellasta mummin antamaa messinkistä, saatan saada psykoosikohtauksen tai jotain hrrrr... Ja kaikki hajonnu pitää korvata, ja kirppikseltä ei mitään madonpesiä raahata eikä sohva tai sänky voi olla käytetty. Mitä pitää olla ja mihin satsataan on sohva, sänky ja töllö. Muuten aivan yks p-hailee, saa olla muutakin kun mun kaulimella päätettyä tavaraa;) Kaikki paitsi hirviölamput ja käytetyt ällöromut on täysin neuvottelun varassa :)
Mut mä kelpuutankin vaan miehen jolla ei ole outoja fiksaatioita huonekaluihin tai käytettyyn romuun... ;) Sohva on tärkee ku siin pitää mahtuu hyvin köllii kaks ihmistä ja koiria jokunen :DAi vitsi, wolverine unohtu, oli tarkotus ottaa hajonnelle boksille se ja kattoo paremmalla ajalla. Oliks mistään kotosin?

Skarsgård ei oo munkaan ihan ykkösliigaa paitsi pituutensa ja intensiivisen katseensa puolesta, mutta koska olen heikkona kaikkeen vanpyyrihuttuun niin ne vähät pätkät True Bloodia mitä kykenin katsomaan kunnes meni hermo ku kirjat "vähä" parempia niin siinä Eric... nams....

Minski, mä tykkään kyllä sisustaa muttei mulla ole mitään tyylitajua, paitsi omani. Harmaata inhoan ja sinisen kanssa saa olla varovainen, muuten kaikkea voi sotkea miten haluaa. Hirviölampuista on kyllä traumoja et sellasesta voi tulla kina jos toinen rakastaa sellasta mummin antamaa messinkistä, saatan saada psykoosikohtauksen tai jotain hrrrr... Ja kaikki hajonnu pitää korvata, ja kirppikseltä ei mitään madonpesiä raahata eikä sohva tai sänky voi olla käytetty. Mitä pitää olla ja mihin satsataan on sohva, sänky ja töllö. Muuten aivan yks p-hailee, saa olla muutakin kun mun kaulimella päätettyä tavaraa;) Kaikki paitsi hirviölamput ja käytetyt ällöromut on täysin neuvottelun varassa :)
Mut mä kelpuutankin vaan miehen jolla ei ole outoja fiksaatioita huonekaluihin tai käytettyyn romuun... ;) Sohva on tärkee ku siin pitää mahtuu hyvin köllii kaks ihmistä ja koiria jokunen :D

Päivämäärä:   5.2.13 00:08:22

Ja yöt kaikille nukkumaan menneille :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.2.13 00:11:21

no.: Toi itse asiassa on jo mulla listalla, mut en oo vaan saanu vielä aikaseks. Mut pistetään se lihavoituna listalle. :p Mulla tulis kyll vähän turhan pitkä lista, jos yrittäis kaikkia leffoja listailla mitä on tullu kateltua. Sen sijaan noita hyviä vielä katsomatta olevia elokuvia on parempi listailla. Niin ja tota patjaideaa on kanssa tullu hyödynnettyä joskus. :)

ps. Jotenkin mä oikoluin ton kiukuttelun automaattisesti tollasten pehmeempien arvojen mukaan, kun toi tilanne oli sellanen. =)

ruoste: No joo onhan se vähän sellanen standardi osa olkkaria, mutta yksiössä joutuu joskus tekemään kompromisseja ja mä vaihdoin vanhan vuodesohvan pariin tollaseen muhkeaan tuoliin, mitkä kallistuu 70 asteen kulmaan taaksepäin ja sieltä heilahaa alta tuki jaloille. Noissa kyllä kelpaa löhötä niin, että hyvä ettei nukahda. Mut joo se kainaloon nappaaminen on vähän vaikeempaa, vaikka kyll tohon yhteenkin tuoliin mahtuu, kun sopivasti tiivistää. x)

Piste: No joo onhan se Hyvää yötä. :)

Lähettäjä: Banglaroad 
Päivämäärä:   5.2.13 00:15:57

Kaipaan normaalia nuorta tai nuorenmielistä naista 30-48v. Pidän matkustelusta, yleensä kaukomaille. Olen keski-iässä ja taloudellisesti pärjään hyvin. En tiedä mitä sinulta haluan, mutta mitään ei minulta puutu nytkään. Asun Pirkanmaalla.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.2.13 00:17:39

Mission: Heh, ihan hyvää raamitusta sulla sisustuksen kanssa ja kyllähän sitä jo vähänkin joustava mies vois varmaan hyvinkin tollasten prioriteettien mukaan sisustaa. :D Mitä muuten on "hirviölamput"?

Ai sulla tais tulla tuplat tohon. Mä jo kattelinkin, et tulipas sieltä taas romaani. :D

Päivämäärä:   5.2.13 00:26:29

Ai se meni tommoseks, joo se oli sellanen että postaan mut ei tulekaan, haen sen uudestaan sitte ni näköjään tuli tommonen temppu siihen, en sit tarkistanut et onks se vielä ryhdissään :D

Hirviölamput on sellasia ikivanhoja kammotuksia joista jo jonkun mummokin haluaa eroon ja lahjoittaa ne tyttärenpoikansa poikamieskämppään, voivat olla esimerkiksi messinkisiä kattokruunutyyppisä, kellahtaneen kulahtaneita kangasvarjostimia ynnä muuta mukavaa, huhheijaa... Oon tullut täysin allergiseks semmosille, puistatus... Ja toinen allergian kohde on joku epäkäytännöllinen pöytä viemässä tilaa muttei sillä ole käyttöä. Muita juttuja voi sit aina neuvotella ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.2.13 00:29:56

Mission: Ai niin ne on niitä. No ei mulla ainakaan sellasia fetissejä ole. Kotiteatteri olis kyll saatava jotenkin mahtumaan olkkariin ja sängyn pitää olla iso. Muuten mäkin oon aika avoin neuvotteluille ja saatan vaikka suorittaa lahjontaakin. Oon hyvä lahjomaan. ;)

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   5.2.13 00:33:55

oikolukutaito on hyvä taito :) sehän kertoo vaan positiivisesta mielenliikuskelusta että luit sen pehmeempään suuntaan :)

nyt yritän alkaa kauniiden unien tilailun...hyviä öitä kukkujille :)

Päivämäärä:   5.2.13 00:35:47

No hyvä et sul on kotiteatteri valmiina, oonki halunnu semmosen ;)
Sängyn pitää todellakin olla iso! Mulla muuten mahtuu yksiöön mainiosti divaanisohva ja 140cm levee sänky. Sänky on kyllä käyny toisen koiran myötä vähä pieneks :D Mutta tähän mahtuu viel vaikka jumppasali, sen verran hyvä pohjaratkasu.

Aijoo, sit jos haluaa jotain kirjoja tai levyjä tai muuta roinaa pitää hyllyissä ns. esillä, niin sitten mieluiten lasivitriinit. Ihan siks että en jaksa pölyttää kokoajan, ja myöskään ei sitten tarvitse itkeä jos on hillosormilla laittanut kirjan hyllyyn ja koira halusi lukea sitä sen seurauksena... ;) Pakko ei ole, jos haluaa avohyllyjä niin siitä vaan kuhan siivoaa itse eikä heti itke jos kuitenkin kävi koiralle pikku arviointivirhe. Ei nääkään enää mitään tuhoa mutta en mä viitsi kalliiden tavaroiden kanssa kokeilla, pysyköön kaapeissa.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.2.13 00:40:43

No.: Toki sitä aina sen verran pitää olla tilannetajua. Hyvää yötä. :)

Mission: Hehe, mitenköhän mulla onkin kaikkia kivoja leluja mitä sä haluut. ;D Niin ja mulla on 160cm levee sänky. Tässä mahtuu melkein nukkumaan vaikka poikittain ja paksu petari. :)

Sä oot selkeesti miettiny tota hyllyhommaakin. Mulla on kyll joku 200 dvd-leffaa, jotka pitäis tunkea johonkin.

Päivämäärä:   5.2.13 00:58:07

Jaaha. Yhtä koiraa kun alkaa saamaan ehkä pikkuhiljaa kuntoon, vaikka onkin toipilas, niin toinen alottaa sairastamisen. Ei jeesus näiden kanssa... Ja tohon tuleeki sit menemää taas varmaan pari tonnia ainakin, hihasta varmaan kaivan nekin. Voihan vtunvtunvtunvtunvttu. Eipä se auta ku alkaa varaamaan taas lekuriaikaa. Säälittää nuo :(

No, jospa yritän laittaa vähän silmiä kii enkä kato tota touhua ja yritän ajatella jotain mukavampaa. Vaikka lottovoittoa :D

Parisataa, ei se viel oo paha, se vaan ku niit kertyy aina lisää;) Ehkä ihan vanhimpia ja ei-niin-hyviä voi laittaa johki kellariin? Mulla itseasias on melkein kaikki cd:t ja dvd:t, joita ei kyl ihan hirveesti ees oo, ni kellaris, haen sieltä aina pinkan ja sit taas jossain vaihees vaihdan, eivät mahu tänne kämppään.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.2.13 01:04:11

Jaa me jäätiin taas kahestaan päivystämään tänne. :p Hmmm, ai taas on jotakin. Jopas sulla ny on huonoa hiihtokenkää niiden kanssa. :/ Työkaveri kanssa just valitteli, kun meni kissaan pari sataa johonkin ihan pikkukäyntiin. Taitaa olla eläinlääkäreissäkin noi taksat kohillaan.

Nyt on kyll pakko alkaa nukkumaan vaihteeksi. Hyvää yötä ja makoisia unia. :) Ja toivottavasti ei tarvi ihan hirveitä summia taas vedellä hihoista.

Päivämäärä:   5.2.13 01:15:03

Mä rupeen kans kömpii nukkuu, hyvää yötä :)

Lähettäjä: Milli 
Päivämäärä:   5.2.13 06:48:21

Huomenta!
Huonosti nukuttu yö taas kerran, tulee välillä näitä ettei saa unta. Voi että kun olisi unikaveri...

Kahvinjuontia ja yllätys yllätys hötönettiä heti aamusta :D Kohta puoliin töihin jossa parhaat työkaverit odottavat eli hevoset :)

LähettäjäKunnanMies 28V P-P 
Päivämäärä:   5.2.13 06:50:28

Huomenta tai enemmänkin hyvää yötä minun kohdallani :D eihän tuota ole nukkumaan kerennyt vielä.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   5.2.13 06:57:41

Huomenta :)

Unikaveri olis kyllä kiva :D mä yleensä nukun hyvin kunhan nukahdan, mutta ku siin nukahtamises saattaa välil men parikin tuntii niin eipä siin kovin levänny olo ol ku herää. Mä näin jotain outoa unta, menin laivalle :D selvä enneuni ku tahdon radiorockristeilylle...

Tää aamu taitaa nyt kyllä mennä opiskellessa. Kurkku on vähän kipee niin en viitti lähtee luistelemaan :/ huomenna on ratsastustunti niin saa nähä kuinka hallaa se tekee.

Päivämäärä:   5.2.13 07:05:00

Huomenta!

Eläinlääkäreiden laskujen suuruus tulee aina yllätyksenä, niiden kun ei tarvii ilmoittaa hintojaan etukäteen. Ja vaikka pitäisi, niin täällä se ei ainakaan paljoa auta, kun ei ole juuri vaihtoehtoja :/ Viimeksi pelkät neljän hevosen rokotukset maksoi pitkälle toistasataa, taisi olla jotain 135e..? Ja aikaa meni ehkä 5 min. Olisin osannut ne itsekin pistää, jos olisin saanut aineet haltuuni. Mutta kun pitää saada merkinnät passeihin, niin eihän se sitten niin käy. Aina, kun elukat sairastaa, muistan olla syvästi katketa siitä, että en päässyt itse eläinlääkikseen. Se olis mun unelma-ammatti numero 1, mutta eihän mulla äly riitä edes valintakokeen läpäisemiseen :(

Asutteko te kaikki kaupungeissa tai katuvalojen vaikutusalueella? Minä en ole antanut itselleni lupaa pelätä pimeää, eihän täältä muuten uskaltaisi liikkua mihinkään :o Nykyään on niin tehokkaita led-taskulamppuja, että niiden kanssa pärjää oikein hyvin. Esim. Led Lenserillä on hyviä vaihtoehtoja! Nyt pitää lähteä aamutalliin :)

Ainiin, meinas unohtua: löhösohva se olla pitää, semmonen, missä mahtuu nukkumaan päiväunet!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   5.2.13 07:09:51

Ihan unohdin päivän horoskoopin. "Tunnet itsesi melkein kuninkaalliseksi, kun olet erään seurassa. Hän osaa käsitellä sinua erityisen hyvin. Sisälläsi kihelmöi ja tunteet ovat lennossa." Nyt kuulostaa lupaavalta :D

KunnanMies, eiks uni vaan tule vai ootko ollu yötöissä?

Mul on melkone elukkakuume mut himmaa kummasten kun miettii noit eläinlääkärilaskuja...

Päivämäärä:   5.2.13 07:23:38

Huomenta!
Mitäs Banglaroad naisella tekee, jos mitään ei mieheltä puutu;).....?

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   5.2.13 08:08:46

Huomenta, mikähän Banglaroadin mielestä on normaali? Sori, alkoi naurattamaan ;)
Wolverinea katsoin, se on ihan yliarvostettu mutta Hugh Jackmania voi kyllä killistellä ja jättää leffan seuraamisen vähemmälle :D Katsoitteko muuten joulun aikaan Australian? Juoneltaan ei kummoinen, puitteiltaan ihana ja Dover.. no joo... cowboy-lookia parhaimmillaan ;)
Minä en harrasta sohvapottuilua, olen sille aika allerginen oikeasti.. en voi ymmärtää, että niin paljon käytetään aikaa omasta elämästä siihen, että voidaan katsoa jonkun toisen kuvitteellista elämää? Voisin varmaan elää hyvinkin ilman tv:tä ja harrastaa vain satunnaista elokuvien katselua. Hyllyssä odottaa aina vain katsomatta jäänyt X-Files leffa, ehkä joku päivä ehdin... se on sopiva outoa, kun en pelkää pimeääkään ;) Mukavaa päivää, ajelkaahan varovasti!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   5.2.13 09:06:31

Bangaloardille tervetuloa myös. Olipa teillä nyt jotenkin tylyt kommentit uudelle ja ihan asialliselle aloitukselle.

Pirkanmaalta on tuossa ikähaarukassa täältä Z, joka ja 36-v, lapseton ja myös tykkää matkustella kaukomaille, sekä minä, 44-v. Omat matkustelut on jääneet vähemmälle, kun talo, talli ja yksinhuoltajuus on kohtullisen matkustelua rajoittavia tekijöitä. Talli ja yksinhuoltajuus on jo taaksejäänyttä elämää, kun sekä hepat, että lapset on jo omillaan, talokin on menossa myyntiin, sitten on tämä nainen vapaa tekemään, mitä huvittaa. :D

Niin ja huomenta.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   5.2.13 09:30:21

Huomenta...huonosti osittain nukuttu yö takana...ja jos sitä ulkoilee lähtis aamupäivästä järven jäälle...kokeilis samalla pilkkiä myös...ei oo sitä tullu harrastettua ihan äsken sit...

Lähettäjä: Banglaroad 
Päivämäärä:   5.2.13 10:21:21

Tirli. Ei minulle lapset este ole jos ei nyt ihan pieniä taaperoita kuitenkaan ole.
Tietty minullakin matkustelua estää kun töissä käyn säännöllisesti. Siis, onko teitä kaksin kappalein siellä 36v ja 44v?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   5.2.13 10:28:37

Siis tällä sinkkupalstalla pirkanmaalaisia on kaksi. Z ja minä. Kumpikin tästä Tampereen nurkilta.

Lähettäjä: Karo 
Päivämäärä:   5.2.13 10:47:10

Huomentaaa! :))))
Kui ihanaa on saada nukkua niin pitkää ku huvittaa?!? No aika ihanaa, ainaki mun mielestä!! :) En muista millon ois ollu viimeeks tällänen päivä et ei tarvii laittaa kelloa soimaan. Vaikka saikullakin olin vasta, mut sillonkii oli joka päivälle melkeinpä jotain hommaa ja ohjelmaa, minkä takia piti koittaa olla pystyssä ihmisten aikaan.

Ja just ku mä tässä fiilistelen ihanaa aamua ja rauhassa heräilemistä yms., ni toinen kissoista päätti juuri nyt sitten oksentaa eteisen matolle.. Siivoomaan siis.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   5.2.13 10:50:50

Banglaroad: oli toi eka vastaus niin hätäisesti laitettu, että otetaas uusiksi. Siis tällä palstalla on kaksi sun ikähaarukkaasi menevää pirkanmaalaista sinkkunaista.

Z on 36-v, lapseton, aktiivinen hevosharrastaja.

Mä olen 44-v, kahden jo aikuisen lapsen äiti, toinen asuu vielä kotona. En enää harrasta heppoja aktiivisesti.

Kai meidät kummatkin saa mahtumaan myös tuohon määritelmään normaali. :D

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   5.2.13 10:55:37

Mielestäni en ollut mitenkään tyly, oliskohan se ollut nyt lukijan silmässä ;) Normaali kalskahtaa tällä palstalla korvaan...hmmm... ymmärrettävistä syistä, mutta jatkakaa toki rauhassa :)
Tuusulan väylällä on ajanut joku hullu tarkoituksella väärään suuntaan ja tällä kelillä, hui.. kyllä tuossa pyryssä on ihan tarpeeksi :/ Muualla Suomessa ei taida sataa ihan tuohon tahtiin?

Päivämäärä:   5.2.13 10:59:41

Idässä paistaa aurinko. Kerrankin =D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   5.2.13 11:00:36

5. nainen. No juu, et varmaan ollutkaan tai tarkoittanut varsinkaan. Tässä vaan itsekin huomaa, että tällä palstalla huumori on asettunut omiin uomiinsa ja uusi tulokas ei ehkä heti pääse jyvälle.

Päivämäärä:   5.2.13 11:06:15

Se on muuten ihan sama juttu kuin se, että puhuu ht.nettiä.. Muistan aina topikin, missä oli listattu mitkä termit ovat ht.nettiä, eli kun ymmärrät sitä, niin peli on menetetty ;) Kaikki nämä "ongelmathan" paranevat lisäannoksella ht.nettiä... :D
*vannoo poistuvansa pariksi päiväksi*

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.2.13 11:21:52

Jellona: "Kuljet edelleen kohti rakkautta, mietit sitä jopa hiukan liikaa. Anna kohtalolle mahdollisuus, se oikea tulee vastaasi juuri silloin, kun sitä vähiten odotat."
No enkä mieti, eikä minun näköjään tarvitsekaan, kun iltalehden tahtienlukijat tekevät sen puolestani. Joka päivä sama virsi, mrrr!

Hei, tänään olisi taas Superpäivä, leffaan pääsee halvemmalla. Eipä tarvitse miettiä, mitä tekisi illalla. Hitsi, noilla hinnoilla teatterissa voisi viettää vaikka koko päivän :)
http://www.finnkino.fi/news/superpaiva

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.2.13 11:26:17

Ai niin. Huomenta, päivää, tervetuloa :) Turussa ripsii lunta hiljalleen.
http://www.youtube.com/watch?v=yuFI5KSPAt4

Päivämäärä:   5.2.13 11:26:39

Huoh... Mä vaan ettiskelen eläinlääkäreitä, sit hoidan samalla aika kinkkistä duunijuttua... Ei oo mun aamu tänään :/

Karo, hyvää viikonloppua ;) Vähän oon kyllä kade:p

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   5.2.13 11:28:36

5. nainen: :D Juuri niin. Pitää varmaan ottaa hetken tauko. (dream on...)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.2.13 11:34:24

"En muista millon ois ollu viimeeks tällänen päivä et ei tarvii laittaa kelloa soimaan."
Minä en taida enää edes pystyä tuohon. Nokialaisen pärinä kuuluu aamuun, muuten tulee aamulla levoton olo enkä herättyäni tiedä yhtään, mikä vuorokaudenaika on :D Olen kuitenkin aika lahjakkaasti osannut nukkua pari tuntia ylimääräistä vapaapäivinä kellon soimisen jälkeen eikä harmita yhtään, mutta kello on silti asetettava muodon vuoksi joka yö soimaan. Ei sovi mulle rytmitön elämä. :P

Päivämäärä:   5.2.13 11:51:43

Ja päivän sivistysannos, jotta tietäisimme paikkamme ;)
http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-1288537726989.html?pos=ok-nln

Päivämäärä:   5.2.13 12:46:31

Täh, ei vitsi, vapaapäivinä ei kelloa laiteta soimaan! Viikko on pilalla jos yhtäkään aamua ei saa nukkua niin pitkään että nukkuminen alkaa tympiä :D

Ite olen hyvin lahjakas arvioimaan ajan, katon valon määrän ja suunnan ja mihin tahansa vuodenaikaan tiedän paljonko kello on puolen tunnin tarkkuudella. Siis kotonani ollessa. Ei siihen mitään kelloja tarvii ;) Väittävät että moinen teinien tapa nukkua viikonloppusin iltapäivään asti jää kyllä aikuisena pois, en sitten tiedä millon kun ei oo pätkääkään vielä väistynyt;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.2.13 12:54:22

Ei ei ei! Jos ei ole kelloa, herää joko liian aikaisin tai ihan liian myöhään ja sitten onkin uni- ja päivärytmi taas pilalla. Eipä rytmissä tosin kehumista nytkään ole... Tähän kämppään paistaa aurinko vasta 11 aikaan (jos paistaa) ja silloinkin vain hetken. Kaupungin ytimessä on yöllä ja aamulla aina yhtä valoisaa eikä vuorokaudenaikoja tunnista ilman kelloa :/

Päivämäärä:   5.2.13 13:03:13

Rytmi? Mikä se on? Jotain syötävää? :p

Onnistuu se kaupungissakin, pitää olla harjaantunut silmä ;)

Eihän sellasta olekaan kuin liian myöhään herääminen?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   5.2.13 13:06:27

Mahtava ilma..lumikenkä kävelyä suoritettu ja kohta takas ulos..hieman välil piti valmistella ruokaa..kalat keitelllä et lihat saa irti soppaan sit, ei tarttee sylkee ruotoja syödes koko ajan...matikka vaan on hyvä keitossa ja toki monel muullakin taval valmistettuna....terveisiii kaikille aurinkoisesta pohjois-karjalasta ................

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.2.13 13:20:20

Välillä ärsyttää, ettei kaupungissa ole koskaan pimeää. Tämä on sellainen asia, johon landepaukku ei varmaan koskaan totu. Hemmetin pihavalotkin häiritsevät yöllä. Jos ikkunoihin ripustaa paksut verhot saa nukkua yönsä rauhassa, mutta aamulla valon lisääntymistä ei havaitse samalla tavalla. Mulla on varmaan huono hermorakenne tai jotain, sillä epätasainen rytmi saa kropan ihan sekaisin. Mikä se olikaan se Jyssen mainostama naisten karkki, joka vahvistaa verta ja hermoja...?

Vaikka nautinkin aamu-unista ja torkkumisesta suunnattomasti, kärsin aina huonosta omatunnosta jos nukun "liian pitkään". Tänäänkin piti kyllä herätä jo kasin jälkeen mutta kas kummaa, nukahtamisessa kesti yllättävän kauan ja aamu venyi yli tunnin... Plääh.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.2.13 13:22:39

Heippa @ ja terkkuja lumisateisesta Varsinais-Suomesta. Täällä kalat pyydetään altaista ja ne nousevat sieltä puikkoina, leivitettyinä ja paistovalmiina. Aika kätevää.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   5.2.13 13:24:46

Mä hoidin päivän hyötyliikunnat ja hain puita sisälle, että saan uunit lämpimiksi.

Tulokas Banglaroad voisi kertoa itestään hiukan enemmän. Ikä ja strategiset mitat esim. :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   5.2.13 13:25:03

Kiitos terkuista...meillä syödäänkin kala tuoreena, ei paljon pakaste kalat napsi ainakaan mua...tosin välil kalapuikkoi ostan kaupasta...hyvä se on et sielkin suunnalla kunnolla lunta tulee....eikä vaan aina täällä,paitti nyt muutamana vuotena on tainu joka suunnalla lunta tulla ihan riesaks asti......

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   5.2.13 13:26:40

Mun alkoi tehdä mieli madekeittoa. :P

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   5.2.13 13:29:26

Ite laitan kohta sitä porisee kattilallisen :D ei ollu eilen kun viitisenkymmentä matikkaa katiskassa...ei alkanu kutu viel ees...et kyl soppaa riittää jatkossa tässä,mut se onkin niin kausiluonteista et silloin syyä kun sitä tulee..mut ei sitäkään kyl viikkoa jaksa mättää kyllästyy sitä joka soppaa jokainen jossain vaiheessa.....

Päivämäärä:   5.2.13 14:29:31

Ei paista enää aurinko Pohjois-Karjalassa. Mutta kiva, että jaksoi edes hetkisen näyttäytyä täälläkin :) Kävin kahluuttamassa heppaa pellolla; aika paljon on lunta, ja heppa rytkähti kerran nenälleen, kun ei muistanut(?) nostella kinttujaan kunnolla :o

Ei tulis kyllä kalaa syötyä täälläkään juuri yhtään, ellei tuo naapuri huolehtisi asiasta. Se kalastaa paljon ympäri vuoden, ja jääkaappiin ilmestyy aina valmiiksi fileroidut tai savustetut fileet :p Ahventa, haukea, kuhaa, madetta. Ja muikkuaikaan muikkuja, yleensä niin paljon ja niin usein, että niitä muikkuja meinaa sitten pursua korvista ulos, kun aina vaan syödään muikkuja, milloin keitettynä, milloin paistettuna ja milloin savustettuna. Mutta on ne kyllä hyviä siihen tiettyyn pisteeseen saakka! Viimeks tuli justiinsa savustettua lämminsavulohta, ja se on kyllä mun herkkua :) Maailman parhaat naapurit kaikin puolin <3

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   5.2.13 14:35:00

No rajansa kaikella syömisellä,ei mitn jaksa mahdottomia syyä..ite en tosin oo himo kalastaja ja jäis kai kalat järveen varsinkin talvisin jos isäukko ei kalastais ja sen mukana sit välil järvel ois...
kyl meil päin arska paistaa ja laskemaan päin tosin on...ja pohjois-karjala alueena...ei taija rääkkylään asti yltää auringonlasku enää...

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   5.2.13 14:40:28

oi niina onnentyttö! lämminsavulohi on niin hyvää. olispa mullakin tuommoinen naapuri :) no...kauppahallista saa...

ruoste: mä taidan olla onnekas. saan työpaikalta leffalippuja vitosen kappalehintaan. superpäivät vois olla siis useamminkin :) nyt pitää kyllä alkaa käydä enemmän elokuvissa kun sellainen mahdollisuus on suotu...hölmö minä...

Päivämäärä:   5.2.13 14:40:58

^ ei ainakaan meidän pihalle, kun on niin paljon puita edessä. Kylältä tai noiden puiden takaa varmaan vielä näkys :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   5.2.13 14:43:21

Jep...kiva se kyl on kun alkaa päivät pitenee , aurinko tulee kuvioihin , kevät lähestyy...ai mie ootan kevään aurinkoisiii ilmoja...oispa kiva ite kans pellolla mennä hepalla umpihanges..jokseenkin noi kenttätunnit ei nyt täl hetkel nappaa..maastoileminen aina parempaa ja ei niin yks toikkoista...
savulohi kyl on hyvvee...ja kraavina kans..itel matikkasoppa kiehuu hellalla ja saan kai kaverinkin syö ainakin se lupas tulla mut mist näit tietää aina :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.2.13 14:46:22

Oi Niina, sulla on siis kivojakin naapureita :) Onnenlikka! Lämminsavulohi, nam nam... :P

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   5.2.13 14:47:34

Niina: oon kade sun naapureista.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.2.13 14:50:47

"oi niina onnentyttö! lämminsavulohi on niin hyvää"
Vitsit no., ollaanko me kaksosia tai jotain... Sä olet sitten vissiin sisaruksista se nopeampi :D

Lähettäjä: Milli 
Päivämäärä:   5.2.13 14:51:18

Täällä aamulla paistoi aurinko ja taas nautti siitä kun saa olla ulkohommissa. Nyt jo pilvstä ja tuulee.
Syömistä ja kahvia ja sitten takaisin töihin.
Omia hevosia minulla ei ole, mutta onneksi töissä saa siis hoitaa hevosia. Opiskelen ja teen hevoslomituksia siinä sivussa.
Omia eläimiä on sitten: kaksi koiraa, kolme kissaa, kaksi marsua ja pupu.

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   5.2.13 14:55:43

Ai vitsi toi kala kuulostaa hyvältä!

Ja joo, kyllä miehen vieressä on parempi katsoa jotain kauheeta leffaa. Mies on tietenkin hyvä mörönsyötti. Ja kai se toisen ihmisen läheisyys tuo psykologista turvaa. Muuten en kyllä koe pimeää metsää mökillä tai pimeää tietä kaupungissa ongelmaksi.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   5.2.13 15:51:06

ruoste: ehkä :) mä luulen että mä oon hidas mut nyt kun aattelen niin joissain käänteissä kyllä yllättävän nopee :)

mä tein eilen sellaista kalatahnaa mihin tuli savulohta, paprikaa, raejuustoa, majoneesia ja munaa. sipuli olis sopinu hyvin myös ja avokadonhan sit unohdin :)
mut hyvää se oli. taidankin laittaa kahvit ja tahnaa happarille :) tuli nälkä...

tuota lohta olis muuten älyttömän hienoo loimuttaa jollain metsänuotiolla :) hmm...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   5.2.13 16:00:03

Massu täynnä madesoppaa ja savulahnaa....hetkeks jos rötkähtäs pitkällee..viidelt sit pitäis lähtee hieman rakennus tykötarpeita ajelee....sit viel kamun kans illast kolilla jos kävis....pyörähtäää....

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   5.2.13 16:56:02

Pää hajoaa kaikkeen pohtimiseen.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   5.2.13 17:06:28

Tirli Tirli mitä mietit?? tiiän tuon tunteen :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   5.2.13 17:16:43

Että miten päin viisaimmin tekisin, kun mietin tämän taloni myymistä.

Päivämäärä:   5.2.13 18:00:45

Täällä tarvittas nyt niska/hartiahierontaa! On niin jumissa, että pää on pipi :( Eikun vaan nappia poskeen ja pötkölleen, jos se sillä ainaki lievenis vähäsen, ennen kuin kaikki innokkaat hierojat ehtii ovelle jonottamaan :p

Päivämäärä:   5.2.13 18:03:31

Mä tarttisin kans vaikka mitä... Rahanmeno stressaa, koiran vointi stressaa, hylkäsin mokoman laihiksen ja kuntokuurin pariks päiväks ja tuhoan tekemäni työn lähtemällä kauppaan ostamaan herkkuja. Ei paljo jaksa kiinnostaa.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   5.2.13 18:06:14

mulla usein on niin, että kun joku asia mietityttää niin yritän heittää sen ajatuksista pois...jos se onnistuu niin vastaus pohdintoihin tulee sit omia aikojaan esim. unessa ja tiedän sen olevan oikea :) mitä vimmaisemmin miettii, sen kauemmas ratkaisut karkaa...joskus tietysti pitää tehdä nopeita päätöksiä, mut mulle se ei oo paras tyyli...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   5.2.13 18:17:52

Kolia kohti kohta vie,minne sieltä johtaa viel sinkun tie....

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   5.2.13 18:19:20

Oottepas te taas olleet aktiivisia. :O Eihän tässä meinaa kelkassa kestää, kun vaan pariin kertaan päivässä ehtii käydä lueskelemassa. :)

Onpas kateutta herättäviä aiheita: aurinko ja kala. Mä oon tällei "vanhemmalla iällä" opetellut vasta tykkäämään kalasta, ja tästäpä seuraa se etten osaa tehdä siitä mitään. :/ Kyl kelpais kalakokki tännekin osoitteeseen. Kateellisena näitä luen vesi kielellä. Kauheimmat kateushepulit aiheuttaa kyllä suvun viikottainen raportti Pohjois-Karjalan järvien tarjoamista mahtavista saaliista. Ja aurinkokin siellä seuduilla tuntuu paistavan useammin kuin täällä synkeässä varsinais-suomalaisessa meri-ilmastossa. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.2.13 18:47:58

@:lle jännittävää ja yllätyksellistä iltaa. Tirlille lykkyä ja tsemppiä päätöksentekoon. Niinalle hyviä viboja ja rentouttavia ajatuksia. :)

ruosteelle lisää reippaita/ lusmuja kavereita. Ette tiedäkään, miten hankalaa voi olla saada leffaseuraa arki-iltana, kun kaikki ovat mukamas niin vastuuntuntoisia. Ei voi, aamupäivällä pitää olla virkeä, ei jaksa, siellä sataa lunta, ei kykene, on treenipäivä. On se nyt... Kerpele. Sinkkuja vielä kaikki ja mukamas meneviä cityihmisiä, osa ainakin. Ehkäpä seurassa on vikaa kun ei kelpaa :P Taidan tehdä Missionit ja ostaa kaupan isoimman mässysäkin ja käpertyä sohvannurkkaan kylmä cokiksen ja lämminvesipullon kanssa. Tai sitten kylmän viinin, tai kuuman glögin.

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   5.2.13 18:54:27

Herkut on selkeesti illan teema. Tein just kahvikakun (minttusuklaata seassa). Maistuu hyvältä teen kanssa... Pitää käydä loput vielä viemässä naapurille, kun ei yksin kannata koko kakkua syödä. Pysyy naapurisuhteet kunnossa, kuten Niinallakin.

Ja toi Kolikin kuulosti niin kivalta. Ne maisemat...

Päivämäärä:   5.2.13 19:06:30

Iltoja sinkkulaan!
Oon mäkin tuossa B:n haarukassa, mut suunta on pk-seutu ja kymmenet neljässä+...
Veetu mikä keli!!!!
Tulin just työmatkalta kauempaa ja kyllä sai ajaa kieli keskellä suuta ja sumuvalo suuntimena taas tänään!!!
Jää talleilu väliin, mä olen aivan sippi!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   5.2.13 19:26:35

Täällä on aivan mainio keli. Sataako pääkaupunkiseudulla lunta vai?

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   5.2.13 19:33:17

Normaalista en tiedä, mutta joo, Pirkanmaalla vaikutan :) Herkutteluksi meni tää päivä, eli laihis saa taas odottaa itteään. Ihan peestä lyödä vetoa, että pystyisi pudottamaan 5 kiloa! "vielähän tässä on aikaa", toukokuun alussa punnitaan... Päivän saldona törkeen hyvä laskiaispulla, puolikas runebergin torttu, julia suklaata ja panttereita. Perhanan kiitolliset asiakkaat, kun roudaavat herkkuja, tarttee varmaan alkaa tekemään työnsä huonommin :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   5.2.13 19:36:09

Z: sun täytyis rakastua, niin lakkais ruoka maistumasta.

Helkkari, multa lohkes etuhampaasta pala. :(

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   5.2.13 19:44:33

Ihan järkevästi B rajasi taaperot kuvion ulkopuolelle... Kyllähän ne niin paljon vaatii huomioo, hoivaa, syliä ja aikatauluja, eikä tuohon viereen aina muita mahdu :D On se niin omanlaisensa elämäntilanne, ettei siihen kaikki tahdo, eikä edes pidäkkään kaikkien tahtoa. :)

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   5.2.13 19:56:27

Tirli: siispä hammaslääkäriin sinäkin vaan :) jepjep, pistetään yksi rakastuminen tilaukseen, kiitos!

Päivämäärä:   5.2.13 20:01:20

Juu, lunta tuli kiitettävästi!!
Nyt en ole käynyt ulkona, toivottavasti sade loppui!
Aamulla taas uus reissu ja lähdettävä paahtaan jo aamukuudelta!
No, torstaista sunnuntaihin sit vapaata, joten sisulla viel huominen, vaikka satais puukkoja:)!!!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.