Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 162

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.2.13 08:56:46

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=728379&t=728379
Huomenta kinkut ja porkkanatutut :)

Re: Sinkkujen topic 162

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.2.13 08:59:59

Sukupuoli: N
Ikä:

<-20:
21-30: [min 21v - p-savo, koht satakunta] - [pauke 25v - Pk-seutu] - [Syvämiete 26v - Pk-seutu] - [Karo 27v - Pohjois-Savo] - [Panda 28v - Varsinais-Suomi] - [Niina 29v - Pohjois-Karjala] - [ruoste 29v - TKU] - [Milli 30v - Keski-Suomi] - [Elsa 30v - Keski-Suomi]
31-40: [Quatrox 33v - Päijät-Häme] - [Mission 34v - Pk-seutu] - [no. 40v Hki] - [Z 36v - Pirkanmaa]
41-50:
51-60:
61->:

Yhteensä: 13

Sukupuoli: M
Ikä:

<-20:
21-30: [Nuori offaaja 23v - Pirkanmaa] - [Minority_Report aka Minski 30v - Päijät-Häme]
31-40: [maasturihörhö - Varsinais-Suomi] - [Jysse 32v - Länsi-Uusimaa] - [@ 32v - Pohjois-Karjala]
41-50: [KESSU. 43V - Nummi-Pusula]
51-60:
61->:

Yhteensä: 6

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   4.2.13 09:07:06

Näyttää olevan miehistä vajetta teidän listalla.

Huomenta vaan. Työsähköpostisuma purettu.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   4.2.13 09:29:45

Huomenta sinkkulaaan.............

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   4.2.13 10:01:20

Gutten morgon! Hepat ruokittu ja ulkoistettu, talli siivottu ja koira lenkitetty. Mie muuten tosiaan läksin aamulenkille ratsastussaappaissa, kun kaikki muut kengät hankaa tällä hetkellä, kun siis kantapää hiertyi eilen rikki. Eihän ne saapikkaat, mitkään parhaat mahdolliset lenkkeilykengät ollu, mutta hyvin niilläkin pärjäsi, joka tapauksessa oli ne parepi vaihtoehto kuin ne eiliset popot :)

Nyt sitten naukkailen aamupalaa. Joku tuolla edellisen topicin lopussa kirjoitti pitävänsä nuoremmista miehistä; niin tänä aamuna on todettava, että niin taidan minäkin pitää... Oon tässä hetken aikaa kuolannut jonkun iiiiihanan algerialaisen miehen kuvia; oli klikannut mua facen AYI:ssa. Tunnen itseni ihan puumaksi, kun tuolla oli profiilin mukaan ikää vaan 21, mutta kyllä vain voisin tuollaisen komistuksen kotiini ottaa ja laittaa vaikka vitriiniin näytille :p Mikä lie malli, näkyi asuvan tätä nykyä USAssa.

Kiitokset hiustenhoitovinkeistä myös! Ei nää sentään mitkään kultakutrit ole; tämmöset: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151365134679586&l=bf7c326e37 Sitä se kampaajakin sano, että ei pitäisi märkiä hiuksia harjata. Ite en ollu tienny tuota aiemmin, vaan mulla oli aina tapana harjata hiukset selviksi heti pesun jälkeen. Jos antoi vähän kuivahtaa, niin sitten ne meni semmoseen sotkuun, ettei niistä saanu erkkikään selvää. Nyt tuntuu olevan toisin päin, että pitää odottaa, että ne vähän kuivahtaa, ennen kuin suostuvat selviämään. Ei kai tuosta harjaamisesta ollu kauheasti kuitenkaan vahinkoa aiheutunut, koska se kampaaja myös kysyi, että onko teidän perheessä kaikilla näin paksu ja vahva tukka... Mutta yritän nyt sitten ottaa neuvoista vaarin, ja selvitellä vasta kuivana.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   4.2.13 10:33:41

Hevoset herätetty tallista ja kotipihaa ajettu..iltapäiväl pääsee vasta tosi toimiiin järven jäälle uraa tamppaa ja katttoo samalla onko kala liikkunu kuinka hyvin sit...madetta ainakin pitäis katiskat pullollaan olla..
vai niina aamulenkin ratsastus saappais vetäny :D eiks niil liukkast o kävel,toki riippuu millaiset saapikkaat on :D ainakin mun saapikkail ei kyl pysyis pystys pohjat aika liurut on...no ne ei kyl oo mitkää kalliit jotain kumi kopio paskaa ja en tosin saappaita enää kyl ratsastukses käytä nykyää enää..hetken jos koneella istuis ja odottelis et orava syö rauhas lintulaudal et en häirihe sen syömisii ulkona olollani....

Lähettäjä: vaapukka 
Päivämäärä:   4.2.13 11:00:28

Täällä uus sinkku ilmoittautuu! Ikää 24 vee ja paikkuakunta Tampere, sukujuuret syvällä Pohjois-Savossa. Ja ainiin, nainen olen :D.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   4.2.13 11:00:31

Hohhoijaaaaa.... Väsyttää. Olisko pitänyt ehkä nukkua enemmän. Suunniteltu sali varmaan ainaki siirtyy huomiselle, vähä sellanen fiilis että aika turha mennä tänään;)

Niina, mä aina harjaan märkänä auki, ei voi ees föönaa muuten kuivaks jos ei oo harjattu. Kärsi tai ei, mut mä syytän kyllä hoitoainetta jos ei aukee helposti repimättä, sitten vaihtuu hoitoaine mut mä en ala säästelee tukkaani märkänä harjaukselta :D Sulla ei kyllä oo noi raidat niin hirveän vaaleita etteikö ne tulis vähä helpommiks tosta, yleensä mitä vaaleemmat sitä takkusemmat ku se hius kuivuu nii paljon siitä vaalennuksesta. Joku hyvä hoitosetti vaan ni kyl selviintyy:)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   4.2.13 11:04:26

Tervetuloa joukkoon vaapukka...

Lähettäjä: Karo 
Päivämäärä:   4.2.13 11:11:06

Huuuuomenta! Tein jo yhen täyden työpäivän unissani, onks pakko mennä tekee heti perään vielä toinen?!? Vähän jäi vissiin nuo eilisen tapahtumat (ja siitä tänään mitä todennäköisimmin seuraava hässäkkä) päähän pyörimään. Toinen kuppi kahvia menossa eikä silmät meinaa aueta vieläkään.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   4.2.13 11:16:07

Siinä herääkin kysymys onks pakko jos ei halluu...
kahvia koneeseen siitä se lähtee....

Lähettäjävaapukka 
Päivämäärä:   4.2.13 11:24:58

Itellä työpäivä osa 1 takana, illalla jatkuu... Veemäisiä tämmöset 2 osaset päivät. -__-

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   4.2.13 11:33:53

Mittees hommaa vaapukka sit tekee...kamulla sillee kun työskentelee maatilalla et aamulla noin 6 töihin pois sit 10-11 välil ja sit se menee iltapäiväl 14 noin takas ja illalla pois 18-19 välillä joskus jopa tai aika usein menee sil 21 astikkin....

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.2.13 11:47:45

Ei aina oo pakko jos ei haluu. Mullapa on tänään sunnuntai! Aamulla olisin saanut nukkua niin pitkään kuin haluan, mutta halusin nukkua vain puoli yhdeksään. Heräsinkin juuri sopivasti ihailemaan aamuauringon valo- ja värinäytöstä :) Sitten halusin pyykätä ja tiskata, sillä mikäs sen mukavampaa kuin pyykkääminen ja tiskaaminen silloin, kun ei ole muutakaan tekemistä. Nyt pitäisi sitten keksiä miten loppupäivän hukkaisin. Tekisi mieli hypätä autoon ja mennä sinne minne nokka näyttää ja katsoa miten pitkälle bensa riittää.
http://www.youtube.com/watch?v=Ttp7mSU_mLg Vill känna vinden vina i mitt hår... Mutta taitaa olla parasta antaa kelin vielä vähän lämmetä. Tulee taas kipiäksi jos kruisailee luukut ja akkunat auki kohti tuntematonta. Mitäs sitten? Olisiko maanantai-ilta hyvä hetki käydä salaa harjoittelemassa biljardinpeluuta?

Lähettäjävaapukka 
Päivämäärä:   4.2.13 11:50:37

Siivoushommia teen vielä toistaseks. Ammatiltanihan olen siis koneenmasentaja, mutta alan hommia en oo päässy vielä tekemään. Alakais kyllä pikkuhiljaa jo nää nykyset hommat riittämään...

Päivämäärä:   4.2.13 11:52:40

Mie kokeilin kanssa maatalouslomitusta yhteen väliin. Mullakin työajat oli sillon suunnilleen niin, että aamulla töihin kuudeksi tai seitsemäksi (ja sitä ennen piti siis herätä ja hoitaa omat koput kotona), pois pääsi vaihtelevasti yhdentoista ja kahdentoista välillä, joskus pääsi jo kymmeneltä ja toisinaan meni melkein kahteen. Sitten kotiin ruokkimaan omat elukat, suihkuun, vaatteiden vaihtoon ja syömään. Kohta kello olikin jo viis, ja piti lähteä takaisin navetalle. Pois pääsi yleensä noin puoli kahdeksalta, mutta kyllä välillä meni lähemmäs yhdeksääkin illalla, ja jos oli rehunteko, niin vielä pidempään. Sitten taas kotiin ruokkimaan omat elukat, suihkuun, syömään ja nukkumaan. Totesin, että tämä ei ollut mun juttu. En tiedä, olisiko se sitten erilaista, jos ne elukat olisi omia ja tuota työtä tekisi "omaan pussiin", koska periaatteessa ei tuossa mitään vikaakaan ollut. Mutta tuossa muodossa ei vain oikein napannut.

Minä arvostan vapaa-aikaa, ja sitä, että saa tehdä mitä itse haluaa. Tuossa sitä omaa aikaa ei oikeastaan jäänyt yhtään, kun se oli ripoteltu tuolla lailla pieni hetki sinne ja toinen tänne. Varmaan sitten olisi ok, jos olisi säännöllisemmät työajat, esim. juuri niin, että klo 6-10 ja 16-20 tai jotain, että ehtisi päivällä tehdäkin jotakin. Minä olin nimikkeellä sijaisapu, ja mulla sitten teetettiin kai vähän sellaisia extrahommia, mitkä ei tuohon sijaisapuun normaalisti kuuluisi; kastelin emännän kukkasia ja tiskasin kukkaruukkuja, tein laidunaitoja hevosille, keräsin kiviä ratsastuskentältä (jota kyllä sain sitten itsekin käyttää) ynnä muuta. Valitettavasti mun leikelty jalkakin kipeytyi tuossa työssä siinä määrin, että lomapäivät meni aina jalkaa parannellessa.

Harmi vaan, kun tuota työtä täällä olisi, mutta mitään muuta ei sitten olekaan tarjolla :( No, on tässä työttömänä ollessa hyvätkin puolensa, voi vaikka lähteä ratsastamaan keskellä päivää, esim. vaikka just nyt =D Keksikääpä te sillä välin jotain, millä saatais se mun hevosvarustebisnes niin kannattavaksi, että myöntäisivät mulle sen starttirahan. Kitooos!

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   4.2.13 11:53:49

huomenii:) aurinko on täällä!
Niina: tangle teezer. guuglaa ja kokeile :)
t. takkutukka

Lähettäjä: Nuori offaaja 
Päivämäärä:   4.2.13 12:49:02

Huomenta vaan kaikille. Tulipas nukuttua pitkään kohta tarvis lähtee töihin.

Päivämäärä:   4.2.13 12:51:44

Jahas, pitäskö sitä tänään muka tehdä töissä jotain? Ei jaksa. Hitto että väsyttää...

Olipa mukava kuulla ilosiakin uutisia, yks frendi tuossa kertoi miten on löytänyt elämänsä rakkauden, ja sillä on aiemmin ollutkin tosi paljon kaikkea paskaa niin oli kyllä mukava kuunnella kerrankin hyviä uutisia:) Kuulosti ihan sadulta prinsseineen kaikkineen, missäs ihmeessä se meikäläisen prinssi oikein luuraa? Tuota kuunnellessa tuli kyllä vähän sellanen "mäki haluuuuuun" olotila;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.2.13 13:14:28

Ai väsyttää? Miksiköhän? Lälläslää! Ei ole pakko tehdä töitä jos kukaan ei huomaa, että sluibailet. Huomenna on. Mulla taas on tankki täynnä energiaa eikä mitään tekemistä. No, tekemistä on aina muttei mitään jännää tekemistä...

Ärsyttää tollaset truu lav stoorit, koska sellainen kohtalo ei koskaan satu omalle kohdalle. Kaverin hurmasi mies, joka vei daaminsa seurustelun alkuvaiheessa viikonlopuksi Pariisiin. Pariisiin!! Varmaan syötti sille siellä vain sydämenmuotoisia konvehteja ja juotti vaaleanpunaista samppanjaa. Hitto, ei tollasta tapahtu oikeasti...

Lähettäjävaapukka 
Päivämäärä:   4.2.13 13:18:26

ruoste: No huhu, kuulostaa kyllä uskomattomalle! Ei mua vaan oo koskaan viety muualle ku leffaan tai baariin :D

Mut tuohon ettei oo mitään tekemistä, niin jos sulla on auto ja jäärata jossain lähellä, niin lähe ajelee vähän rallia, ite lähtisin ellei auto ois pajalla... -__-

Päivämäärä:   4.2.13 13:20:52

En tiiä miks muka meinais väsyttää, ihme juttu:p Ei sitä kukaan huomaa, hoidan parit sopparit ja muutaman meilin enkä tasan tee mitään muuta tänään:p

Itelle on kyllä sattunut ainakin kerran vähä ton tyyppinen mutta ajan kanssa huomas että ei sit ollutkaan yhtään "true" :D Ja ehkä sillon pienenä joskus on kuvitellu kans jonkun truulaavin mutta niinhän teininä pitääkin;) Mäkin haluaisin tommosen kyllä, kuuntelin siinä kun "me ollaan niin samanlaisia ja ajatellaan niin samalla tavalla ja kaikki toimii kuin ajatus". Päläpäläpäläpälä :D Ja vaikkei noi aina lopulta ees toimiskaan niin silti voisin ottaa sen puol vuotta tota ihkuu silläkin uhalla että se ei lopulta sitä oliskaan. Aluks kyl pitää olla!

Krapula vissiin juttelee mulle, joku läheisyysvinkuna nostaa päätään, olisko sittenkin mentävä salille tänään karistamaan moiset haihatukset pois :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.2.13 13:35:50

"...silti voisin ottaa sen puol vuotta tota ihkuu silläkin uhalla että se ei lopulta sitä oliskaan. Aluks kyl pitää olla"
No niin pitää. Siksi varmaan olenkin yksin, kun "ihan kiva, ihan jees fiilis, ihan hauskaa" ei riitä.

Vai että jääradalle... Tästä voi tulla jännittävä iltapäivä :P

Lähettäjävaapukka 
Päivämäärä:   4.2.13 13:47:10

Juu, sen minäkin oon päättäny, että "ihan kivaan" en enää tyydy. Vaikka ihan kivaahan sekin oli. :D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   4.2.13 14:27:26

hevosvoimia ulkoilutettu järven jäällä,katiskassakin oli kalaa enemmän kun omaan tarpeeseen...naapurillekin vein tuossa iso pussukan...jos väli kahvit tässä kotona ja sit ulkoilee viel...meinasin ehken tänään sit myös lumi kengä kävelyllä käydä...tutkiskelee hieman metsää....kiva pieni pakkanen on...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.2.13 15:07:02

Moottorikelkanko hevosvoimat saivat ulkoilla, @?

Päivämäärä:   4.2.13 15:40:46

"Ärsyttää tollaset truu lav stoorit, koska sellainen kohtalo ei koskaan satu omalle kohdalle. Kaverin hurmasi mies, joka vei daaminsa seurustelun alkuvaiheessa viikonlopuksi Pariisiin. Pariisiin!! Varmaan syötti sille siellä vain sydämenmuotoisia konvehteja ja juotti vaaleanpunaista samppanjaa. Hitto, ei tollasta tapahtu oikeasti..."

^ Näinpä. Pienesti kateellisena seuraan vierestä siskoni touhuja, joka reissaa jatkuvasti ympäri maailmaa avokkinsa (liikennelentäjä) kanssa. Nyt ovat juuri Roomassa, sitä ennen kävivät Dubaissa, sitä ennen olivat pari viikkoa Floridassa ja New Yorkissa, sitä ennen Amsterdamissa, Barcelonassa... Ja mie olen käynyt edellisen kerran ulkomailla vuonna 2000. Tasan ei mene nallekarkit. Kyllä mulle riittäs mies ilman ulkomaanmatkojakin, mutta tokihan tuollainen reissaaminenkin olis varmaan ihan mukavaa, tai voisin ainakin kokeilla ;)

Päivämäärä:   4.2.13 15:56:30

Mä tykkäisin periaatteessa reissata mutta tykkään koirista ja hevosista enemmän. Hevonen ylläpitotallilla oli viel helppo, koirat kotona ei. Vois sitä silti kerran tai kahesti vuodessa reissaa pikku reissun ihan mieluusti, mut eipä oo rahaakaan. Tallinnaa ja Ruotsia (duuni-laiva-juunou...) lukuunottamatta oon iteki ollu ihan oikeesti ulkomailla muistaakseni 2004...

Mut kelpais sellanen mies oikein hyvin joka ei niin hirmunen reissuintoilija olis:) Jos se ois vaik yhtä köyhä ku minä ni ei tarttis vinkua et eiks ne koirat voi dumppaa johki hoitoon ja lähtee kolmeks viikoks vinkuintiaan;) No ei voi, sori nyt vaa;)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   4.2.13 16:09:55

Jeps kelkan hepat herätelty sisään ajo käynnis..vettä kivasti vaan jäällä paikoittain oli ei passannu paljon vauhtia tiputtaa tietyis kohdis...

Lähettäjä: Poksu 
Päivämäärä:   4.2.13 16:10:05

"<-20:
21-30: [min 21v - p-savo, koht satakunta] - [pauke 25v - Pk-seutu] - [Syvämiete 26v - Pk-seutu] - [Karo 27v - Pohjois..."

Jahas, mikäs kantakirja-tammojen ja -konien luokittelu täällä on menossa ?! :D

Lähettäjä: Elsa 
Päivämäärä:   4.2.13 16:18:11

Minä tein sen! Selvisin hengissä hammaslääkärin penkistä!
Vaikka välistä käskivätkin rentoontumaan, tai edes hengittämään...
Oli kyllä ihan huippu hyvä lääkäri tällä kertaa, hetkellisesti otti persuskin penkkiin, eikä ainoastaan takaraivo ja kantapäät :D
Kokeilis kuinka mahtaa kahvin juonti onnistua, kun ei oo turvassa kauheesti vielä tuntoo...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.2.13 16:30:29

Morjensta vaan sinkkulaan ja tervetuloa uudet naamat. :)

Aijai, onpas mukavaa olla taas kotosalla. Rankan viikonlopun ja maanantaiherätyksen jälkeen tasailla tunteja tässä. :p Mut sainpahan tänään kameran lainaan. Nikonin D90 ja pari objektiivia. Jos vaikka ehtis tällä viikolla ottaa kunnolla tuntumaa järkkäriin. :)

Poksu: "Jahas, mikäs kantakirja-tammojen ja -konien luokittelu täällä on menossa ?! :D"

Täällä kerätään osallistujalistaa uuteen kesällä avattavaan miespihattoon, josta ht.netin sinkkunaiset voi käydä noukkimassa mieleisensä miekkosen joko lainaan tai ihan pysyväiskäyttöön.

Päivämäärä:   4.2.13 16:38:09

Moi Minski:) Hyvä et on nyt uusia leluja lainassa.

Elsa, takaraivo ja kantapäät :D "Pikkasen" jäykkänä kauhusta;) Hyvä et jäit henkiin;)

Hyvä Suomi! Ja Suvi, aika loistavaa:

http://www.iltalehti.fi/mallit/201302040110026_mp.shtml

Kattokaas tytöt ja pojat tuolla olevaa videoo, kymmenen minuuttia meni about sekunnissa, kertaakaan en räpäyttäny, mutta tuli kyllä ihan s**tanan kuuma! Huhhuhhuijjakkaa...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   4.2.13 16:55:41

Noniin, koulupäivä koulussa istumisen osalta suoritettu joten nyt vois miettii et mitäs seuraavaks tekis opintojen eteen... vois ehkä illemmalla ol urheilullinen ja kävellä yhen kaverin luo paijaamaan koiraa tai sitten vois mennä luistelemaan. Mut täytyy ny kattoo... mua väsyttää! :(

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   4.2.13 17:17:20

Huoh, maanantaita...

Ny on kyl tuksuiltu tarpeeksi vkl, että jääpi Kuopion keikka väliin...Ei vanha jaksa:DDD

Päivämäärä:   4.2.13 17:20:29

Siis kävitkö oikeesti kattoo sitä tuksua? Huhhuh...

Pitää kattoa uudestaan ck-video, sit ehkä lähen himaan...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.2.13 17:31:51

Mission: Morjensta vaan. :) Joo pitäähän sitä miehellä leluja olla, kun mokomat veivät jo helistimen ja tutin pois aikoja sitten, ni siirryin järkkäreihin seuraavaks. Nyt tietysti olis kiva kun olis hyvä ilma kuvaillakin, mut jos tosta loppuviikosta kattelis jotain reissun tynkää ja nyt ensin tässä kotosalla ihmettelis.

Elsa: Jaa sulla on vähän hammaslääkäri kammoa. Mun pitäis kanssa mennä viisurit poistattamaan ja mua ei kammota mikään muu kuin se, että joudutaanko ne leikkaamaan ja mitä maksaa. Kuvat kävin jo ottamassa rotkosta ja kunnalliselle olis 6kk jono, niin kait sitä pitää sitten mennä jollekin yksityiselle. En mä yleensä jaksa ottaa mitään puudutuksia paikkauksiinkaan, kun ne kuitenkin puuduttaa ihan päin peetä ja sit joutuu olee ihan turhaa turbohuuli monta tuntia ja itse paikkaus tuntuu kuitenkin yhtä paljon kuin ilmankin puudutusta. :D

Vaapukka lisätty ja tervetuloa vaan. o/ Tossahan alkaa jo olla reilut pari naista per mies. :D

Sukupuoli: N
Ikä:

<-20:
21-30: [min 21v - p-savo, koht satakunta] - [vaapukka 24v - Tre] - [pauke 25v - Pk-seutu] - [Syvämiete 26v - Pk-seutu] - [Karo 27v - Pohjois-Savo] - [Panda 28v - Varsinais-Suomi] - [Niina 29v - Pohjois-Karjala] - [ruoste 29v - TKU] - [Milli 30v - Keski-Suomi] - [Elsa 30v - Keski-Suomi]
31-40: [Quatrox 33v - Päijät-Häme] - [Mission 34v - Pk-seutu] - [Z 36v - Pirkanmaa] - [no. 40v Hki]
41-50:
51-60:
61->:

Yhteensä: 14

Sukupuoli: M
Ikä:

<-20:
21-30: [Nuori offaaja 23v - Pirkanmaa] - [Minority_Report aka Minski 30v - Päijät-Häme]
31-40: [maasturihörhö - Varsinais-Suomi] - [Jysse 32v - Länsi-Uusimaa] - [@ 32v - Pohjois-Karjala]
41-50: [KESSU. 43V - Nummi-Pusula]
51-60:
61->:

Yhteensä: 6

Vaan kylläpä täällä on naiset haaveilleet taas. Että pieniä juttuja vaan, kuten pariisiin ensimmäisillä treffeillä. Pitäisköhän tässä seuraavaks käydä ostamassa joku akustinen kitara ja tulla ikkunan alle soittelemaan kunnon kuutamoserenadi. Vielä kun osais soittaa kitaraa. Niin ja laulaa. :D

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   4.2.13 17:35:59

Ei Mission, se ois ny pe, mut lauantaina vedettiin ihan kunnolla viihteelle, niin sitä meinasin "tuksuilulla" :D

Eiks meitä "vanhoja akkoja" ollenkas huolita listalle? :D

Päivämäärä:   4.2.13 17:36:52

Mä olen yhdistänyt kaksi kärpästä yhdellä iskulla;).
Reissaan paljon, mut useinmiten hevosten kanssa.
Samaan rahaan menee molemmat, yleensä kulkuvälineenä hevosauto ja suuntana Eurooppa.
Parin päivän retkiä sinne tänne on helppoa ja lähes ilmaista tehdä ohessa. Junat kulkee, jos ei henkilöautoa ole mukana.
Tuolla periaatteella olen käynyt siellä sun täällä ja ei montaa kymppiä ole nuo "syrjähypyt" maksaneet ja on koluttu kaikki kolkat muutaman päivän säteellä varsinaisesta "kortteerista".
Et suosittelen:)!!!
Eikä ole hevosenhoitajista ollut pulaa reissuhoitajiksi....:).
Vink, vink...;)!!

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   4.2.13 17:47:02

Heipä hei vain kaikille.

Jee hyvä Elsa, on aina voittajafiilis kun selviytyy hammaslääkäristä!
Mulla on kans kunnon kammo niitä kohtaan, yläasteella hammaslääkärit ehdottelivat hienovaraisesti että josko määräisivät minulle rauhoittavia joita voisin ennen hammaslääkäriä ottaa.

Täällä mun kämpässä haisee lapselle, tää on perinjuurin merkillistä. Siis semmoselle lapsiperheen pesupulverille ja ehkä jonku vieraan kodille jossa on lapsia? Hmmmmmm..... haju ei kuitenkaan ole paha, ainoastaan vieras. Oonkohan mä tulosa hulluks :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   4.2.13 17:51:03

Olipahan melkoinen työpäivä. Mutta sain kyllä niin spontaanin ja täydestä sydämestä tulevan kiitoksen, että sillä jaksaa taas pitkään.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   4.2.13 18:05:09

MR, Ilman puudutusta? Mua ei pirukaan ajas siihen penkkiin ilman kunnon puudutusta! Jostain syystä ovat kyllä aina huolella mun leuan puuduttaneetkin :D Tänään kysyvät tahonko puudutuksen ja vastasin et karkaan harvinaisen vilkkaasti tästä het ku vähänki vihlasee.. Mullon viisuritki tukevasti paikallaan ja sielä pysyvätki kun ei niistä haittaakaan ole, luojan kiitos!
Varos vaan, sie järkkärin jälkee enää muulla kuvaamaan suostukkaan ;) Halvempikin järkkäri kuitenkin pesee mennen tullen pokkarit!

pauke, ei varmaan tekis mullekkaan rauhottavat pahaa, panikointi alkaa jo siinä vaiheessa kun pittää aika varata :( Että pitänykkin tämmönen "vaiva" itelleen järjestää!

Päivämäärä:   4.2.13 18:05:23

Mie en vielä ole oppinut pelkäämään hammaslääkäriä :) Ala-asteella yhden luokkakaverin äiti oli hammaslääkäri, ja se oli niin mukava ja hyvä työssään, että ei sitä voinu pelätä. En oo oikeestaan edes muilla hammaslääkäreillä käyny koskaan. Pitäskin varata aika tarkastukseen, kun kuulin, että tuo mun luottoihminen on jäämässä eläkkeelle :o Mitenkähän sitä sitten selviää :/

Täällä olis tarjolla uunijuustoa ja juustomaitopannaria, aika namia! Saattaa olla, että menee taas ylensyönnin puolelle, joten nyt pitäs olla lisukkeeks sitä kuuluisaa kaloritonta itsekuria :p

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   4.2.13 18:13:36

Mission: Vau! Tota voi jo sanoa mainokseksi, ehkä hienoin mainos mitä ikinä olen nähnyt. Toihan pesee jopa viimeaikaiset ns. videotaideteokset, joita olen nähnyt. Upea.

Listalle huolitaan kaikki, kunhan vaan lisää itsensä tai ilmoittaa ikäryhmänsä. :)

Lähettäjä: Nuori offaaja 
Päivämäärä:   4.2.13 18:16:27

Vielä olis noin 3 tuntia töitä ja sit 2 päivän vapaalle. Tännehän on yllättävän paljon vapaita sinkkuja jo ilmottautunu.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.2.13 18:34:42

Elsa: Joo ilman puudutusta. Kylläistyin siihen, kun ei noi puudutukset auttaneet mitään ja sit oli sellanen typerän tuntunen turbohuuli vaan ihan turhaa. Sitä paitsi eikös naisilla pitäis olla korkea kipukynnys, kun aina sillä rehvastelette kuinka me miehet ei kestettäis synnytyskipuja, ni mikäs ny yhessä hampaassa on. :D

En mä tiedä mikä siinä on, mutta mulla on vähän sellanen asenne hammaslääkäriin ja lääkärissä käymiseen yleensäkin, että sinne mennään ja tehdään sit se mitä tarvitaan. Lääkärissäkin kun menin puukon alle, niin se alkoi jotain selittämään mitä tekee ja kuinka sattuu, niin mä olin vähän sillee, että pistäs ny vaan minski auki ja hoida se homma, niin päästään kotiin. :D

Mut joo kyllähän mä tossa jo vähän testailin tota järkkäriä ja oli se aika erilaista käyttää. Näki jotain jo etsimenkin kautta. =) Mulla on kaks tollasta aika hyvää objektiiviakin tossa, niin pääsee kokeilemaan monenlaisilla polttoväleillä.

http://www.objektiivi.info/objektiivi-in
http://www.objektiivi.info/objektiivi-in

Tietysti olis ollu kiva, kun olis ollu vielä joku valovoimainen kiinteän polttovälin objektiivi. Vaikka 35mm tai 50mm, mutta eiköhän noillakin saa kokeiltua aika hyvin. Olis vaan päässy paremmin bokehin metsästykseen, kun ei se oikein meinaa noilla oman kameran aukoilla onnistua. Niin ja vähän erilaista kuvailla tollasella DX-kokoisella kennolla, kun tossa omassa on vaan 1/2,3". Sillä pystyy kyllä zoomailemaan parimetrisen kohteen 50m päästä, kun tolla 70-300m telellä saa tohon kennolle suunnilleen saman 25m päästä. Että ei toi järkkäri oikein zoomailussa pärjää ennen kuin pistää pätäkkää kunnolla tiskiin. Suht hintavia vaan noi 600milliset. :D

Päivämäärä:   4.2.13 18:39:33

Syvämiete, eiks ollutkin! Ei taida moni olla kiinnostunut että jaksaisi kattoa mutta suosittelen, onhan se jo huisia että suomalainen tv-sarjan kautta maailmalle ponkaissut malli on toisessa pääosassa. Ruosteeee, mä luotan myös suhun, kuumia tunnelmia Skarsgårdin kanssa, ei pysty skippaamaan;) Huoh..

No, ettei vahingossakaan laihtuis mallinmittoihin niin päätin että tänään on herkkupäivä. Tosi aneemista, ostin pasteijan, dallaspullan ja snickersin. Olipa siinä kerrakseen herkkuja, haloo... Jos meinaa mässätä ni pitäs kyllä osata saman tien vetää kunnon överit sitte :D No, seuraava mässäilypäivä ois sit varmaan ens su, olettaen että la on taaaaas lähettävä viihteelle... ei vanha jaksa..;)

Päivämäärä:   4.2.13 18:43:25

Mitä ihmeen siansaksaa tohon mun viestin yläpuolelle oikein ilmesty?
:D:D:D Jotain salakieltä näyttää olevan, etenkin noiden hammaslääkärijuttujen jälkeen... En muuten minäkään persettä penkissä pidä ilman puudutusta, mutta kuhan sen saa niin en pelkää hampilekuria. Se kyllä vähän hermostuttaa kun leuat ei kestä olla niin auki, niiden kiinnirusautus sattuu kyllä sit sen rääkin jälkeen ja muutenkin tuntuu ikävältä leuoissa.

Päivämäärä:   4.2.13 18:49:09

Elsa, minä päätin selvitä ilman rauhoittavia, mut hommaa toki helpotti se että kävin aina samoilla tyypeillä niin porasivat aina tyyliin kolme sekuntia ja tauko, kolme sekuntia ja tauko, ja sit hirveet selitykset päälle et mitä ne tekee ja miltä näyttää. Kyllä se auttoi (:
Mulla on vain vähän turhan omatoimiset kädet, jos mua alkaa yökkäyttään tai sylkeä on liikaa suussa (yäk) niin alan aina itse irroittamaan sitä valkoista kiemuraista imuria suusta ja koitan kurottaa hammaslääkäriltä sitä imurinletkua, tai yritän vaihtoehtoisesti sysätä kaikki roinat pois suusta että pääsen ponkaisemaan istualleen ja nielaisemaan :D

Parhaimmillaan on kyllä kauhunkyyneleet valuneet silmistä kun ne on poraillut.

Mulla leikattiin viime kesänä toiselta puolelta viisaudenhampaat, se oli ällisyttävän helppo ja kivuton toimenpide. Onneksi juuret olivat suorassa ja ne oli helppo irroittaa, mut oli kyllä niin tujut puudutukset että en tuntenut kyllä sitten yhtikäs mitään. Jäi oikein kiva mieli! Mutta se leikkaus oli kyllä ihan ehdoton, ilman sitä en suostuisi.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   4.2.13 18:51:21

ai kauheeta. hammaslääkäri pitäis munkin varata. juurikin viisurit pitäs poistattaa. mua kammottaa se operaatio ja operaation hinta. yhdellä tutulla jäi puoli poskea tunnottomaks puolena vuodeks kun oli jotenkin se poisto osunu hermoon...että hui. oikeesti mua pelottaa vaikka tiiän että kestän sen sit kuitenkin...paljonkohan tommonen operaatio maksaa kunnallisella, onko kellään tietoo? jos eka vaikka kaks poistattais...jännittää ajatellakin...kannattaa ne viisurit poistattaa hyvissä ajoin, ite en ollu niin viisas, ties mitkä juurenkiemurat siellä nyt on...

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   4.2.13 18:57:45

Plaah, kirjotin äsken hirmusesti ja sitten, TSIP, kesken kirjotuksen kaikki katos :(

MR, sigmalla muistaaksen oli parikin kohtuu hintasta pitkää putkee, 600mm muistaaksen ol toinen. Valovoimahan niissä ei sitten päätä huimannu, mut mitenkä semmosella pimeessä kuivailiskaan, kun omin silmin nää kohetta laisinkaan.
Onhan sitten toki nää loittorenkaat (vai mitä jatkeita ne nyt sitten oli..?) jotka voi laittaa esim 300mm putken nokkaan, kuhan se putki vaan on kohtuu valovoimanen, kun syövät sitten valovoimasta parikin aukkoo poikke.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   4.2.13 19:02:10

Pauke: voisitko kertoa lisää tuosta leppoisasta kokemuksestas :) kauanko meni? paljonko maksoi? miten parani?
mä kyllä tykkään puudutuksista :) mitään kipua en suostu kestämään kun suussa hääritään...

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   4.2.13 19:07:38

Meinasin jo kirjotella millanen oli mun edellinen hammaslääkärissä käynti, mut sitä tuskin haluaa kukaan kuulla, jonka pitäs hlääkärissä käydä :/ Sillon tuli vannottua ja hartaasti etten ikään enää siihen penkkiin mene, jos särkee niin revin sitten vaikka ite sen hampaan irti.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   4.2.13 19:15:34

Oikeen hyvää iltaa.

Hyvän setin oot Minski saanu lainaan, multa löytyy samanlainen setti tuolta, pois luettuna se 70-300. Oon ollu kyl todella tyytyväinen ko. kapistukseen, säädöt hyvin hollilla ja kuvanlaatukin ihan jees. Pitäs vaan hommailla lisää laseja, kun saa ylimäärästä kapitaalia fikkaan. Yks laajis, macro ja fisuki vois olla ihan kiva...

Mä en kans voi sietää hammaslääkäreitä, sain niist muksuna ihan tarpeeks ja vähän ylikin, kun oli raudat. Sitä rautojen kiristyksen aiheuttamaan kipua, kun ei pystyny lievittämään millään... Mut täytyy olla tyytyväinen et sain ne raudat kunnaliselta puolelta ja että nyt on suora leegorivistö :)

Päivämäärä:   4.2.13 19:18:51

no. : Kävin yksityisellä, tai siis kunnalliselta lähettivät ostopalveluna yksityiselle hammaslääkärille. Tunti oli varattu aikaa, mutta ei siinä mennyt kuin reilu puoli tuntia. Oli vielä tosi mukava hammslääkärikin ja "nuorisokamava" oli päällä radiossa. Laittoivat sen vielä isommalle toimenpiteen ajaksi :D
Mulla ainakin helpotti se että naaman päälle laitettiin peite, en nähnyt että mitä laitteita meni suuhun enkä edes tuntenut mitään.
Pieni paine sillä hetkellä kun nykäsivät, mutta ei paha. Joskus hampaita joudutaan pilkkomaan ja poraamaan että ne saadaan irroitetutta, mutta mulla ei kyllä hommassa kauaa mennyt kun juuret olivat suorat.

Ekana iltana tirskui veri ja olin varma että tikit ovat irronneet. Olo ei ollut kovin hääppöinen ja sain kaksi päivää sairaslomaa. Mutta yhtään ei turvonnut eikä ollut kipe; vain tosi outoa kun oli ne kauhet veriset kuopat suussa.

Laskua ei ole vieläkään tullut, mutta en ole kyllä sen perään kysellytkään. Eräs työkaveri kertoi että hän sai laskun vasta kahden vuoden päästä....

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.2.13 19:26:47

Mission: Kyllä mäkin sen katoin ja olihan ne oikein tyylikkäitä, mut mulle tuli siitä vähän jotenkin sellanen olo, että onhan tää nyt aika tekotaiteellista. Sellasta kuiskuttelua siinä, kun vedetään poseja ja ollaan olevinnaan intohimoisia ja seksikkäitä. Ehkä noi mielikuvat johtuu aika pitkälti siitä, että kun tietää ettei toi kuitenkaan oo aitoa, vaan ne keikistelee siitä mainoksen ja rahan vuoksi. Jotenkin muhun uppois tollanen paremmin, jos siinä olis ollu joku oikea pari jotka vetää aidolla tunteella ilman mitään kaupallista tarkoitusta.

Ja mä vedin just pari klementtiiniä. Onkohan mulla edes leipää nyt, vai mitähän tässä söis tänään vielä iltapalaks. Ei ny viittii suklaata tai merkkareitakaan järsiä pahimpaan nälkäänsä. :D

Sun täytyy varmaan hommata joku sellanen siansaksa filtteri, niin pääset sinäkin juttuun mukaan ja intoilemaan erilaista havainnoista kameroiden parissa. =)

Mulle ne yleensä valittaa siitä, että leuat on liian kiinni, vaikka tuntuu et yritän koko ajan pitää monttua niin auki kuin pystyy. Vihloohan se tietty ilman puudutusta, mutta ei se kauaa kestä ja kyll sitä ny sen verran kipua kestää. Joskus ny vähän voi tulla kyynel silmäkulmaan, mut se kuuluu asiaan. Tosin kyllä mäkin joskus otan sit puudutuksen, jos on ollu isompi reikä mikä vihloo kunnolla, mut yleensä ensin kokeillaan ilman. Ehkä vähän huonoja kokemuksia jääny kunnalliselta ja lapsuudesta, kun ei se puudutus tosiaan hyödyttäny oikein mitään, ku silti vihlo vaikka oli kuinka muka puudutettu. Ei kait ne ny niin tumpeloita voi olla.

Mulle on vaan jääny viimekerrasta mieleen se, että tuntu et se nainen yritti koko ajan työntää tissejään mun naamaan. En muista oliko sillä edes niin isot tissit, mutta vähän ihmettelin et mitä se ny noita on koko ajan tohon työntelemässä. En mä sit siinä edes muistanu mitään kipuja, kun ihmettelin vaan tota et onks tää ny ihan normaalia. :D :D

Elsa: Onhan tässä tekstikentässä kumous, jos vahingossa nakkaat viestin mäkeen. ctrl + Z tai sitten avaat hiiren oikeella tästä tekstikentän päältä ja valkkaat siitä. Ihan vaan jatkoa ajatellen, vaikkei se nyt enää tohon auta. Ja tosiaan jos ei viesti tuukaan tänne vaikka postaa, niin se löytyy kyllä kun kelailee selaimesta taaksepäin ja pistää sitten uudestaan.

Niin no noi on aika kalliita noi canonin ja nikonin omat, jos vertaa just vaikka sigmaan tai tamroniin. Toisaalta laatukin on sitten parempi, vaikkei sitä tietysti välttämättä käytännössä niin huomaa tai se ero ei ole ihan sen hintaeron arvoinen ainakaan järjellä ajateltuna, vaikka joillekin tietty kelpaa vaan paras. Ja joo noista 1,4x ja 2,0x telejatkeista luin kanssa, mutta valovoimaa pitäis sitten olla sen verran, että tarkennus pelittää ja huonontaahan se kuvanlaatuakin. Mut noita pitäis just tässä kokeilla, et miten noi jutut sitten pelittää käytännössä ja miltä noi erot näyttää omaan silmään. Eipä sitä viitti alkaa sellasista eroista tuhansia makselemaan, mitä ei huomaa kuin oikein zoomailemalla ja etsimällä noita halvempien kombojen puutteita.

Jysse: Iltaa vaan. :) Joo ihan mukava setti, vaikkei noi mitään valovoimaisia töttöröitä olekaan. Ite vaan tarvin tota zoomia aika paljon, kun tykkään räiskiä luonnossa. Kuvanlaadusta nyt en osaa vielä sanoa mitään, mutta eiköhän se ole ihan kohdallaan. Ja sehän noissa järkkäreissä on tietysti hyvä, että voi tota iso-arvoa nostella aika hyvin ja kompensoida sillä valovoiman puutetta.

Päivämäärä:   4.2.13 19:29:35

Multa revittiin kolme viisuria kerralla kunnallisella. Ei siis leikattu vaan revittiin. Ennen joulua alkoi yksi vaivaamaan ja sitä kiireellä tsekkailemaan, sattu olemaan suukirurgi vuorossa joka totes vaan että noi kolme lähtee sit kans, ei niitä tarvii ja varas ajan maaliskuulle, vaikka ne ei ikinä vaivanneet. Se yks revittiin puudutuksessa, aika nätisti tuli. Ne kolme, no se sattu se hirveä puudutuspiikki kitalakeen, muistan vieläkin sen kidutuksen... Sehän kesti toki vain kaksi sekuntia että kyllä sen kesti. Sitten mikään ei tuntunut missään mutta se luun rutina kallossa kuulosti kieltämättä aika hullulta :D Eivät meinanneet tulla kovin nätisti, yritti hiki tulla jo lekurille niitä repiessä. Mutta ne kolot parani älyttömän hyvin ja nopeesti, eikä olleet koskaan yhtään kipeät edes. Hyvä että otettiin pois, nyt ei oo yhtään enää hankaamassa, ja oikeastaan se toimenpide oli lähinnä huvittava;) Repiminen kuulostaa kamalalta, ja tosiaan sen kuulee kun leukaluu antaa periks, mutta on lopulta parempi vaihtoehto koska ne paranee tosi hyvin, yleensä kuulemma paljon paremmin kun jos joutuu ientä leikkaamaan.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   4.2.13 19:35:05

"Joskus hampaita joudutaan pilkkomaan ja poraamaan että ne saadaan irroitetutta"
!!!tätä mä vähän pelkään!! ai vähän no eikun paljon. iuh. oikein jännitys iski mahaan kun ajattelen. pääsitkö pauke miten nopeesti operaatio hampaanpoistoon? mullakin olis mahdollinen tuo ostopalvelujuttu, en yhtään tiedä jonoista täällä Helsingissä...mahd nopsaanhan olis hyvä päästä kun ja jos sitä aikaa uskaltautuu varaamaan...ettei ehdi sit puput loikkia pantseihin...ai kamala, se olis kyllä tehtävä...hyvän sään aikaan...

Juu Elsa elä kerro :)

Päivämäärä:   4.2.13 19:37:31

Minski, mä inhoan kaikkia tekotaiteellisia juttuja ja olihan tossa vähän sitäkin elementtiä mutta se oli niin laadukas että uppos. Ja hei kamoooooon, voi ziisus miten kuuma "Eric", huoh... Suvista kehittynyt aika pähee malli kyllä.

Tekotaiteellisesta puheen ollen, melkein tais voittaa eniten ääniä saaneena inhokkielokuvani "The Tree of Life", kun oli aikasemmin topikki paskoista leffoista. Voi luoja mikä hirvitys, väkisin katoin sen kun oli Pitti siinä.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   4.2.13 19:43:47

Mission au. miten sulla rupes vaivaamaan se hammas? saiskohan sen ajan nopeestikin....

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.2.13 19:44:15

Mission: Toki, ei käy kieltäminen etteikö olisi ollut kaunista/komeeta katseltavaa kaikesta huolimatta. :)

Huonoja leffoja on välillä hyvä kattoa ihan vaan siksi, että ymmärtää ja muistaa taas kuinka huonoja leffat voi oikeasti olla. Osaa sitten arvostaa taas ihan eri tavalla jo sellasia keskinkertaisiakin elokuvia ja nauttia myös niistä. :) Jäis meinaan aika vähäiseksi elokuvatarjonta, jos ei kelpais kuin ne harvat helmet joita aina jostain säkällä putkahtelee.

Päivämäärä:   4.2.13 19:50:57

No, tästähän on jo jotain yli 10v aikaa mutta sillon sain ihan heti, menin särkypäivystykseen eli parissa päivässä. Kun oli jo melkein joulukuun puolväli enkä halunnut kärsiä joulun yli. Se viisuri itseasiassa hankas poskea, oli itselläänkin vähän kipeä mutta se siinä oli pahempi että ihan aukas vereslihalle tuon posken. Kun se lekuri vilkas sitä ni sano heti etä otetaan pois, minä kauhuissani että eikä, onko pakko, menee joulu pilalle. Sanoi että se on siihen mennessä kokonaan parantunut ja niin olikin, oli siellä semmonen pieni kolo vielä muttei mitään haavaa missään eikä tosiaan ollut ollenkaan kipeä. Sama homma niiden kolmen kanssa, muistelisin että oisko johonkin laitettu joku tikkikin ja pari päivää vähän hankalaa niiden kolosten kanssa pitää puhtaana ruuasta varovasti kun sorkkiakaan ei yhtään saa tai kaivella, huuhtoa vaan, mutta mitään kipuja ei ollut niin eipä se haitannut. Pari viikkoa taas sekin ja kaikki kolme ihan jees.
Antibiootit tais tulla molemmilla keikoilla, ja varuilta särkkäriä.

Päivämäärä:   4.2.13 19:54:39

Minski, totta. Ihan kuraa ei sentään kannata kattoo mut vähä huonoja voi viel katella;) Mut leffoilla on erilaisia merkityksiä, vähä huonompikin leffa voi joskus palvella jotain tarkoitusta erittäin hyvin, ja pitäs vähän muistaa arvostella omissa kategorioissaan niitä sit kans eikä verrata vaan parhaisiin.

Mutta Tree of Life ei pelasta mikään, ei ees pitti, se oli vaaaaan huono, piste :D

Päivämäärä:   4.2.13 19:55:37

Pääsin operaatioon aika nopsasti. Tosin asuin sillon vielä k-pohjanmaalla, voisin kuvitella että Helsingissä kestäisi kauan.

Mulla alkoi just ennen vappua ne hampaat hankaamaan poskeen ja siitä aiheutui tulehdus. Jouduin vappuaattona ottamaan särkyajan ja hammaslääkäri olisi heti halunnut repiä pari hammasta. En antanut lupaa koska halusin että ne leikataan, puhumattakaan että olin lähdössä illalla tyttöjen kanssa juhlimaan vappua :DD

Sattui tuuri että hammaslääkäri oli aika vasta aloittanut/sijainen tms, ja hänen miehellään oli oma yksityinen hammaslääkäri jota hän suositteli minulle. Kuukauden jonotin, normaalisti olisivat ilmeisesti olleet vähän pitemmät jonot jos olisin mennyt sille mille yleensä ovat ostopalvelut myyneet. Ja tuossakin tapauksessa aluksi ei ois pitänyt mennä kuin pari viikkoa, mutta hl oli sairaana juuri silloin leikkauspäivänä joten hommaa siirrettiin.

Ja nyt toivottakaa onnea, alan kasaamaan ikean hyllyä ;)

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   4.2.13 20:30:35

Huhhei, olipahan maanantai... Aamulla sentään pääsin melko reippaasti ylös, mutta ei nää maanantait vaan ole mun juttu. Jumalaton hässäkkä päällä heti aamusta alkaen, loppunee vasta perjantaina. :) Viimeisillä voimanrippeillä jaksoin onneksi lenkille raahautua, nyt on hyvä fiilis sit kuitenkin.

Iuh, oikein tekee pahaa noi hammaslääkäritarinat. :/ Mulla kanssa vielä kaksi viisuria ikenissä muhimassa, ja saavat ollakin niin kauan kuin vaan suinkin voivat.

@: Kuinkas pohjoisesta Karjalasta sitä ollaan? Mulla on sieltä suunnilta kesämökki varattuna, ja sukua paljonkin niillä nurkilla. :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.2.13 20:32:19

Mission: Totta tuokin. Ei sitä aina jaksa olla niin pää mukana noissa ja silloin just joku aivot narikkaan toiminta on loistavaa viihdettä. :)

Elokuviin liittyen haluaisin kysyä teiltä arvon naiset muutamaa asiaa. Siis miksi te kyselette niin paljon kesken elokuvan? Siis jos katsotaan jotain uutta leffaa mitä kumpikaan ei ole ennen nähnyt, niin mikä pointti on kysellä mieheltä elokuvan tulevista tapahtumista? Siis että "miks ne meni tonne?" "No mitä ne nyt tuolla oikein tekee?" jne. Mitä noihin pitäisi vastailla, vai onks toi joku arvausleikki, jossa miehen odotetaan arpovan jotain elokuvan tulevista tapahtumista?

Ja miksi naisten on niin vaikeaa olla paikoillaan ja keskittyä elokuvaan? Aina pitää pyöritellä jotain ja häslätä kesken elokuvan. Joillekin naisille sais varmaan pistää lepositeet, että ne tajuais olla paikoillaan koko leffan, eikä sitten kysele taas multa, että "mitä siinä oikein tapahtu, kun meni jostain kumman syystä ihan ohi?" Ihme rauhattomia väkkyröitä kyllä ootte. :D

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   4.2.13 20:42:58

Mie en ainakaan harrasta tuota kyselyä kesken elokuvan. Johtuu varmaan siitä et pitää olla jo hemmetin monimutkanen juoni, jos en ensimmäisen 20min aikana saa juonta selville ja tiedä mitä elokuvan viimesen vartin aikana tulee tapahtumaan.
Maltan kyllä katella koko elokuvan ihan rauhassa ja ootella olinko oikeassa :D
Eriasia sitten jos koko elokuva on kerrassaan kaikinpuolin todella surkea, mut sitten tuskin olen ainoa joka alottaa hökkyröinnin että mitähän muuta sitä voiskaan tehdä..

Päivämäärä:   4.2.13 20:45:57

Kuuleppa Minski, mä en ainakaan uskalla katsella mitään jännittäviä-, itkettäviä surullisia- tai kauhuleffoja, vaan laitan kädet silmille ja kysyn, et mitä siellä nyt tapahtuu ja joko voin katsoa. Mies kyllä saa luvan kertoa!!!
Muistan opiskeluaikoina, kun käytiin koko kurssin kanssa leffassa ja mä ainoa tyttö. Istuin keskellä ja aina jännän paikan tullen laitoin kädet silmille ja aloin kysellä, mitä tapahtuu ja joko voi katsoa. Pojat sanoi puolenkymmenen leffakerran jälkeen, ettei mua oteta enää mukaan. Pääsin, kun lupasin, että katson sormien välistä, joko uskallan tsekata, mitä tapahtuu, sen jälkeen, kun sanotaan, et voi katsoa....:).

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   4.2.13 20:51:17

En minäkään ikinä harrasta tuota kyselyä. Jos katsotaan leffaa, niin ei silloin tehdä mitään muuta. Hyvä leffa vie kyllä mennessään. Ehkä se kysely on niiden heiniä, jotka ei jaksa keskittyä.

Kokonaan toinen asia on se, jos leffasta ei ole tarpeen pysyä kärryillä muun puuhaamisen takia. Tosin sitten yleensä koko leffa joutaakin jättää katsomatta.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   4.2.13 20:52:22

ei kyllä sovi minuunkaan tuo mr:n kuvaus :) elokuva pitää kattoa rauhassa ja sen enempiä juttelematta. ja varsinkin kyselemättä. jonkun hauskuuden tai tunnetilan voi ilmaista parilla sanalla, vaihdetulla katseella, huokaisulla, naurulla tai vaikka kosketuksella. elokuvasta puhutaan sit sen jälkeen :) joskus ärsyttää isosti kun elokuvissa joku puhuu ja sipisee ja rapistelee koko ajan! ite tykkään keskittyä elokuvaan ja mahdollisimman täysillä elää siinä mukana. se kokemus on ihana jakaa toisen kanssa, mut silleen hiljaisesti :) Mua varmaan auttas hiljainen kädestäpito siellä hammaslääkärillä...tuli vaan mieleen :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   4.2.13 20:54:15

Ai ku on kiva keskustelu, hammaslekurit ja hampaitten poistot :D hyi olkoon... no joo, mult on yks viisuri revitty pois ku alko leuka yhtäkkii kipuilemaan. Oli vaan siten jännä tilanne et se viisuri ei ollu viel puhjennu. No mut mitäs pienistä, ien auki, vähän porattiin leukaluuta, pilkottiin löytynyt hammas (muistaakseni) viiteen osaan ja palaset veks & muutama tikki... ja kaiken huipuksi vaikka tärisin kauhusta niin kaikessa karmeudessaan toi oli hyvin positiivinen kokemus :D oli kiva lääkäri

Jaa, tekis mieli jtn hyvää... vaikka chilipähkinöitä ja mozzarellatikkuja...

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   4.2.13 20:55:01

Iltaa vaan kaikille, aamu seittemmäks töihin ja nyt jo ennen ysiä kotona, toivottavasti ei koko viikko oo tällästä voi viikonloppuna olla takki muuten aika tyhjä... ny suihkuun ja maaten, kirjotelkaas hauskoja juttuja että saa taas huomen ehtoolla lueskella :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.2.13 20:57:23

Heh, vai niin. Kukaan ei tunnusta olevansa tuollainen kyselijä. :D Saatte sitten hyvät pisteet ainakin multa. Mut hei tästä ilmainen vinkki niille kyselijöille, että keskittykää siihen leffaan, niin mies turhautuu vähemmän ja teette vaikutuksen. Mä vein kyllä kerran ekoilla treffeillä naisen kattomaan saw 3d:tä ja sehän oli kunnon sissi. Ei kirkunu kertaakaan tai mitään, vaikka en mä kyllä nähny et oliks se sitten vaan ihan kalpeena hiljaa omalla paikallaan. :D

Niin ja joo, tollaset syvämiete keskeytykset on tervetulleita ihan minkä vaan leffan aikana. ;-P

Päivämäärä:   4.2.13 20:57:47

Hih, mä kuulun juurikin noihin kyselijöihin. XDD Jotenkin mä oletan, että miehisistä elokuvista miehinen mies tietää ja tajuaa mua enemmmän. Tai sitten johtuu tosiaan armottomasta jännityksestä, mikä on tosin huomattavissa sitten jo muustakin käytöksestä. Oon muutenkin järjetön papupata, liian hankalaa olisi pysytellä hiljaa koooookoooo pitkän leffan ajan, etenkin jos ihan kaikkea haluamaansa ei tajua. Ja jos on pakko härvätä leffan aikana jotain muuta, niin silloin on turhan tylsä filmi. Aaaaamen. :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.2.13 21:21:10

maasturihörhö: Iltaa vaan. Ai kestääks näitä höpinöitä noinkin hyvin lukea ja vielä ilmeisesti selvinpäin. :D

Panda: Hehe, no joo eihän sitä tietysti koko leffaa tarvi istua hiljaa ja voihan siinä välillä vähän jutellakin ja kommentoida tapahtumia, mut se jatkuva kysely. Sitä ei aina jaksa, kun niissä kysymyksissä ei oo yleensä edes mitään järkeä. =)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   4.2.13 21:21:55

Jos leffa on hyvä, silloin ei kysellä tai kommentoida. Jos se taas on huono, voi katseluelämystä kohottaa paljonkin kommentoimalla sopivasti. Kun osuu yhtä omituisen huumorintajun omaava kaveri katsomaan sitä, saattaa kokemus yltää ihan uusiin sfääreihin. :D

Ei, mä en saanut sähköiskua lamppuja asennellessani...

Päivämäärä:   4.2.13 21:22:38

Oho, vähä nukahti tohon.. ihan melkee vahingossa...

Joo tiedän tän kyselijätyypin. No EN!! Argh! Mullapa on ollut kundikaveri joka ei kysellyt, vaan aina kertoi siinä kesken kaiken, jos oli nähnyt niin "no nyt ne menee tonne ni se räjähtää". Jos ei ollut nähnyt niin "no nyt ne menee tonne ja se saleen räjähtää". Joo, harva leffa enää ihan hirveesti pääsee yllättämään mutta naama kiinni, kotona jos on asiaa niin kysytään nätisti et hei voiks laittaa pausen hetkeks, nii. Ei muuten ollu kauaa semmonen kundikaveri :D No ei nyt sentään tuosta syystä mutta kovaan kouluun joutu, tuli alun kärsivällisen opettamisen jälkeen jo ihan semmosta äkästä "turpa nyt kiinni!" -osastoa jo meikäläiseltä

Saw 3D? Mikä niistä? Ykkönen on ainoo hyvä, kakkonen viel suht ok, sit en oo jaksanu enää haalia niitä, ehkä osan kolmosesta oon kattonu mut ne alko kuraantua niin pahasti ettei oo viittiny. Ykkösestä pidin. Sellasta rainaa ei ole mitä en vois kattoo, jos pelästyn aidosti jollekin kohtaukselle niin et säpsähdän ja alan ihan mielissäni hymyilemään että jes, kerranki joku hyvä pätkä. Ne semmoset suolestamiselokuvat on vähän tylsähköjä huonosti tehtynä, ei ne pahaa tee, katon aina että hmm, oisko noi lehmän tai sian suolistoa vai synteettistä... ;) On joitakin sellasii jotka tekee jo pahaakin vähä, mut harvassa niitä on. Mitä psykologisempi trilleri ni meitsi on kyl heti messissä, niistä tykkään!

Päivämäärä:   4.2.13 21:31:02

Heh, mie oon käyny viimeksi elokuvissa sillon, kun olin yläasteella ja elokuvissa pyöri Titanic :o Yleensä sitten kattelen elokuvia muutaman vuoden viiveellä telkkarista. En ole kyllä laittanut merkille, että kommentoinko mie niitä kesken kaiken :/

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   4.2.13 21:31:48

Mä voisin tahtoo kattoo vaan jotai hempeetä. Korkeintaa nyyhkisin..

Lähettäjä: Karo 
Päivämäärä:   4.2.13 21:41:28

Mulla alko viikonloppu nyt!! Viinipullo houkutteli koko päivän töissä, ku piti käydä täydentämässä vähän varastoja töihin mennessä, himoitsin sitä joka kerran ku kävin jääkapilla työpäivän aikana, ja nyt saan sen sit vihdoin ja viimein korkata! SKÅL!!

Ei mulla muuta, jatkakaa :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.2.13 21:41:34

Mission: Hahaha, miten mä arvasinkin, et sä oot varmaan vetässy katujyrällä jonkun miesparan yli, jos se on erehtyny avaamaan leipäläpensä kesken elokuvaa. :D :D

Mut nii toi saw tais olla se seiska, mikä ilmesty joskus pari kolme vuotta sitten. Mun täytyy myöntää, etten muista noita niin hyvin, vaikka oon kaikki kattonu joskus. En kyllä yleensä kattele kauhua, mutta jotkut on ihan hyviä ja satunnaisesti noikin menee. Mä tykkään eniten toimintaleffoista ja komedoista.

Niina: En mäkään ihan hirveesti käy elokuvateattereissa, kun kotoakin löytyy ihan hyvät vehkeet. Vähän niin kuin harrastus toikin.

Päivämäärä:   4.2.13 21:44:08

Niin, ja kyllä mä sentään olettaisin osaavani olla hissukseen leffateatterissa. :D Viime kerrasta vaan jokunen tovi vierähtänyt, joten täyttä varmuutta asiasta en voi luvata. Ja sitä paitsi: mun jutut on niin hyviä, että kyl niitä kannattaa kuunnella. Vaikka kesken leffan. ;) Tai sit ne ei ookaan niin hyviä kuin olen kuvitellut, ja siksi kukaan ei mua leffaankaan enää seuraks huoli. :'(

LähettäjäKunnanMies 28V P-p 
Päivämäärä:   4.2.13 21:50:52

Vielä vänkäri uupuu offiautosta ;) jos oikeen nopeenä on niin olis yöksi aurahommia :P

Päivämäärä:   4.2.13 21:51:06

Mä tykkään kauhusta ja trillerit on aivan parhaita! Voi kattoo ihan aina molempia, huonojakin. Toiminta, no, niistä tykkään enemmän sit isolla rahalla tehdyistä tyyliin Tom Cruise, huono toimintakohellus on aika booring. Mutta komedian suhten oon t-o-d-e-l-l-a vaativa, väsyneenä vielä menee heikompikin mutta usein skippaan telkkaristakin tulevat heti pelkästään sen perusteella jos lukee komedia :D On nitä hyviäkin, Sekaisin Marista, Kuokkavieraat... Romanttiset komediat on kans vähä hohhoijaa, jotkut niistäkin on kyllä hyviä, kuten Jack Nicholsonin rainat.

Mutta leffoja pitäs kattoo enemmän, nykyään oon ihan ulkona niistä, uusin batmankin näkemättä! Se on jo synti...:(

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.2.13 21:59:19

Panda: Nooh, toikin riippuu aika monesta jutusta, mutta tosiaan välillä hiljaisuus on kultaa. :) Toikin on hyvä pointti, että tylsän leffan aikana keskittyminen herpaantuu helpommin.

Mission: Mä oon kyll aika kaikkiruokanen, paitsi tietysti ns. chick flicksit on sellasia, et niiden katsomiseen pitää jo melkein jotenkin lahjoa. :D Mut kivahan se olis tietysti katella leffoja hyvässä seurassa ja tiiviissä tunnelmissa. Yksin on vähän niin, että tulee tehtyä helposti kaikkea muuta ja leffat kateltua sitten hieman vasemmalla silmällä.

Ootkos muuten tätä muistanu?

"6 days until The Walking Dead RETURNS! Dead Yourself and share your photo if you can't wait!"

Kohta se jatkuu taas. :)

Päivämäärä:   4.2.13 21:59:55

Kyselijä ilmoittautuu ;) tai pikemminkin kauhistelija :D "hyyyiii miks ne tuonne menee, tulkaa pois!" yms. :D Komedioissa ei tarvi kysellä mut kaikissa jännittävissä/pelottavissa elokuvissa kyllä. Leffateatterissa osaan olla hiljaa :p

Päivämäärä:   4.2.13 22:03:10

Minä taas huomasin, että kattelen aina vaan niitä samoja elokuvia nauhalta. Löytyy kaikki Poliisiopistot, Uunot, ja sitten sekalainen seurakunta romanttista hömppää, Bridget Jonesit, muutama Austeni, Notting Hill, Pretty Woman ja sen semmosta. Niin ja onhan mulla yksi hylly pullollaan Disneyn klassikkopiirrettyjä =) Mie haluan, että elokuvissa on onnellinen loppu, ja että on enemmän auringonpaistetta kuin synkkää yötä. Pelottavia elokuvia en kato ollenkaan. Tai no jotkut luonnonkatastrofeista kertovat nyt vielä menee, mutta verta, suolenpätkiä ja jatkuvaa tappamista ja räiskintää sisältävät jätän kyllä väliin. Scifiä en myöskään ole oppinut ymmärtämään.

Päivämäärä:   4.2.13 22:08:05

Ainiin scifi!! Jes, meikä diggaa, scifi on hyvää, niistä voi kanssa kattoa huonotkin :D Ja nimenomaan pitää olla synkkää, auringonpaiste on ihan tylsää ja onnellisia loppuja ainoastaan niihin tyttöjen nyyhkyleffoihin kiitos, muuten päät poikki vaan kaikilta ja lihamyllyyn :D:D

Eikä, nytkö se kohta jo alkaa, walkkeri! Oujeah :) Kai se tulee viel foxilta, vois kattoa sieltä kun on vaa viikon myöhässä jenkkien tahdista.

Päivämäärä:   4.2.13 22:09:10

No, mä olenkin niin arkajalka ja painajaisten näkijä, etten halua mitään kauhua ja liian jännää katella:).

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   4.2.13 22:17:26

mikäs on viimeisin elokuva minkä ootte nähny? kotona vai teatterissa?
Mä näin teatterissa Intouchables ja oli kyllä loistavan ihana leffa. nytkin menis monta mitä haluaisin kattoa...meillä työnantaja sponssaa tätä kulttuuriharrastusta, jota pitäis lisätä minun kalenteriin :) pitääkin viikonloppuna mennä elokuviin tai hakea filmtownista joku setti draamaa tai romantiikkaa :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.2.13 22:19:01

pauke: Hahaha, no joo just tollasta. Vaikka onhan toi joskus kyllä ihan söpöäkin ja jaksaa välillä hymyilyttää, kun toinen eläytyy elokuvaan tollee. :D

Mission: Joo-o, kohta se taas jatkuu. :) Mä taidan kyll olla vähän liian malttamaton odottelemaan tota Suomen tahtiin. Scifikin on hyvää ja mä oon esim. tykänny katella tähtiportteja. Siis sitä sarjaa, vaikkei ne elokuvat siitä meiningistä juurikaan eronnu muuten kuin pituuden suhteen. Mulle menee kyll kyll aika monenlaiset leffat, poislukien musikaalit ja noi tyttöjen leffat.

Teiltä "arkajaloilta" täytyy vielä kysyä, että vaikuttaako mies mitenkään tohon arkailuun? Siis että jos siinä on mies vierellä ja saatte nukkua miehen kanssa, niin meenkö sitten vähän rankempikin elokuva, vai onko tolla mitään väliä?

Päivämäärä:   4.2.13 22:22:33

"Teiltä "arkajaloilta" täytyy vielä kysyä, että vaikuttaako mies mitenkään tohon arkailuun? Siis että jos siinä on mies vierellä ja saatte nukkua miehen kanssa, niin meenkö sitten vähän rankempikin elokuva, vai onko tolla mitään väliä?"

^ en tiedä, pitäisi ehkä joskus kokeilla =D Mutta ei oo niitä miehiä täällä päin näkyny :/

Ja tuohon viimeisin leffa -kysymykseen mun vastaus on Pakko olla in, tuli Foxilla tässä joku aika sitten.

Päivämäärä:   4.2.13 22:25:12

no, viimeks kävin leffoissa kattomassa Hobitin. Digiboksi kun kyykähti niin siinä meni monta hyvää jotka odotti vuoroaan... Enpä ole tainnut tuon hobitin jälkeen kattoa yhtään kokonaista ihan ajatuksella, nyt ei oikein ole ehtinyt. Yleensä viikonloppuna katon kyllä jonkun aina töllöstä, canalilta vaikka.

"Siis että jos siinä on mies vierellä ja saatte nukkua miehen kanssa, niin meenkö sitten vähän rankempikin elokuva, vai onko tolla mitään väliä?"
Vaikka mäkin katon melkein mitä vaan ilman pelkoa painajaisista niin kivempi on kyl kattoo jotain tosijänniä jos on turvallinen mies vieressä, ja jos niin jänniä olis tehty etten uskaltais muuten kattoa niin uskaltaisin paremmin noin. Mut en voinut olla naurahtamatta ajatukselle, mulla on yks kaveri, iso mies, joka ei tommosia ahdistavia kauhuja ja etenkään psykologisia pysty kattoo, näkee kuulemma painajaisia, pitäskö sille ehdottaa lääkkeeks isoa ja turvallista miestä viereen :D:D

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   4.2.13 22:26:15

en ikinä kato kauhua tai pelottavia elokuvia yksin. miehen kainalossa hyvinkin voisin kattoo :) pitäisköhän sitä yksinjännittämistä alkaa harjottelemaan....

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.2.13 22:26:25

no.: Viimeisin oli tappajahai 1. Eilen kattelin, kun tuli se toinen osa ja mä tykkään enemmän tosta ykkösestä. Tossakin on hyvä esimerkki siitä miten elokuvat vaan huononee, kun mennään seuraaviin osiin. Miten se melkein aina meneekin noin.

Mä haluaisin nähdä sen hobitti elokuvan. Se on kuulemma mahtava 3D:nä. Kyll ne saa nykyään loihdittua hienoja maistemia noihin ja ne imaisee jotenkin ihan eri tavalla mukaansa.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   4.2.13 22:28:49

Mä en katso kauhua enkä pelottavia elokuvia koskaan, oli mies tai ei.

Nyt on takki aivan tyhjä. Kainalolle olis tilausta tähän hetkeen kovasti.

Päivämäärä:   4.2.13 22:34:38

Hobitti oli todellakin hyvä kolmedeenä, välillä meinas melkein säpsähtää kun lensi kääpiö silmille :D Ja katoin sen version mis oli niitä kuvia enemmän sekunnissa, jotkuthan väitti että siitä tulee paha olo, no ite en oo ees migreeniä koskaan nähnytkään mut sit taas heikoilla sokereilla voi tulla huono olo helposti, ei ainakaan muhun vaikuttanu yhtään negatiivisesti. Lisää vaan tänne vaan, ääntä ja vilkkuvia valoja, vanha teknohörhö, haha, tarvii vähän enemmän ennenku alkaa tuntumaan! :p

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   4.2.13 22:36:29

Joo hobitti olis hyvä käydä kattoo ihan sen visuaalisuuden takia :)
mä kyllä muutenkin taidan tykätä kamalasti sellaisista visuaalisesti kauniista elokuvista...ei niitten tarvii olla mitenkään erikoisia tai taiteellisia, mut jotkut jutut on vaan musta niin kauniita ja se vaikuttaa siihen elokuvanautintoon...tree of life oli liian erikoinen, vaikka niistä normikohdista tykkäsinkin...kokonaisuutena outo...toivoi vaan että se elokuva loppuis...tuo intouchables taas oli niin aito ja symppis leffa, se huumori uppos niin kohdilleen ja kuitenkin tarina oli syvällinen ja haikea...suosittelen kyllä sitä, ite voisin katsoa uudelleenkin...on kyllä paras elokuva pitkään aikaan :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.2.13 22:38:30

Niina: Kait sä jonkin verran oot miesten kanssa leffoja tollee katellu, et osaat sanoa onko siitä apua. Mut onhan se muutenkin kyllä kivempaa kun on seuraa. :)

Mission: Ai sullakin on sitten joku raja tossa sentään. Heh, onhan noi vähän jotenkin koomisia, kun joku iso mies pelkää jotakin hiirtäkin vaikka. :D Vaikka kaikilla tietty niitä omia pelkoja onkin, mut jotenkin se mielikuva ja oletusarvo isosta miehestä on vaan automaattisesti se, et eihän tollanen pelkää mitään.

Joo mäkin oon tosta kuullu, mutta ite oon monessa muussakin yhteydessä tottunu tohon korkeempaan framerateen, niin en usko et toi mua haittais mitenkään. :)

no.: Ai miks sä yksin jännittämistä meinaat alkaa harjottelemaan? Eikös se olis kivempaa harjotella sitten ukkelin kanssa. :P

Hassua kyllä miten pelkkä miehen lästäolo voi sitten rauhoittaa tollee. Et onko se mies sitten hyvä tyrkätä sen mörön kitaan sillä aikaa kun ite viipottaa karkuun, vai ottaako se mies mörköä pillistä kiinni ja suojelee, jos se vaikka tuleekin sängyn alta esiin ja nappaa naista nilkasta kiinni. =)

Päivämäärä:   4.2.13 22:42:37

"Niina: Kait sä jonkin verran oot miesten kanssa leffoja tollee katellu, et osaat sanoa onko siitä apua. Mut onhan se muutenkin kyllä kivempaa kun on seuraa. :)"

^ no itse asiassa en. Miehet on aina karttaneet mua kuin ruttoa :o Mutta kunhan saan itseluottamuksen ja itsetunnon kuntoon, niin jospa sitä seuraa alkas sitten mullekin löytymään =D Tai niin ainakin haluan uskoa ja toivoa. Ja rrrrrakastaa :p

Päivämäärä:   4.2.13 22:46:04

Onhan semmosella isolla ja turvallisella miehellä muutenkin rauhoittava vaikutus, ehkä se ylettyy leffoihinkin sitten.

Paitsi että mikään ei kyllä rauhoita jos paikalle tulee ampiainen, sillon liikahtaa! Viheliäiset pörriäiset, hmh. Sitä en ymmärrä miten joku voi pelätä hiiriä tai rottia, ihminen ei varsinaisesti oo niiden ruokalistalla ja nehän on hurjan söpöjä!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.