Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Singles topic 161

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 21:01:37

Jatketaas sitten täällä illan turinoita. :)

Edellinen topic: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9

Re: Singles topic 161

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   3.2.13 21:04:50

Olitpa nopee.

Apassionata on jäänyt väliin jo monta kertaa. Pitäis varmaan kunnostautua joskus ja mennä katsomaan. Hieno show se on.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   3.2.13 21:10:32

Kas tässäpä olisi offareille katu-uskottava ajopeli =D =D =D http://www.nettikone.com/sisu/na-140-bt/1115346

Lähettäjä: Karo 
Päivämäärä:   3.2.13 21:11:16

Mäkin haluaisin kummitytön, jonka kanssa mennä Apassionataan.

Taidan kömpiä kohta taas peiton alle ku en tunnu saavan tänään enää mitään järkevää aikaseks.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 21:17:22

Tirli: No mä oon nopee silloin ku tarvitaan, ettei taas tällä kertaa jääny kaikki hoo moilasena ihmettelemään koska tulee uus topa mihin naputella. :)

Niina: Ihan kiva toikin, mut mä oon kyll iskeny jo aikoja sitten silmäni tämmöseen. Tolla ku pääsis huristelemaan, niin johan olis vauhdikasta menoa. :P

Karo: Ai nyt jo meinasit luovuttaa. No hyviä unosia sitten vaan. Ainakin joku herää pirteenä huomiseen. :)

Lähettäjä: Milli 
Päivämäärä:   3.2.13 21:22:06

Täälläpä juttu luistaa kun taas uusi topikki. Tässä mietin että mitähän sitä vielä puhalsi. Koirilta veto pois, nukkuvat jo sitkeästi kun päivä meni tallilla. Netissä tullut pyörittyä ja jos vaikka keskittyisi telkun katsomiseen ja villasukan luomiseen kun uni ei vielä vaivaa.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   3.2.13 21:26:51

Katson tappajahai kakkosta ja voi tätä jännitystä, en muista edes nielasta välillä! Osuu ja uppoaa tämmöseen pelkuriin, vaikka vanha leffa onkin ;)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.2.13 21:35:04

Hitto, Tirli!
Te ootte kummatkin JR:n kanssa siis skorppareita!?
Teillä on siis uskomattoman hyvät edellytykset suhteelle;)!!!
Ja tuo oli positiivinen uutinen, et KESSU on myös...:).
Nimittäin härän ja skorpparin yhteensopivuus on sieltä parhaasta päästä;);)...
Apassionata oli kyl aivan tosi upee muutamien settien osalta!
Kummitytön poni alkaa kuulemma huomenissa opetella taas uusia maastakäsittelyjuttuja....:D.
Ihana pikkuneiti!!!
Ratsastanut jo ennen kuin oppi kävelemään, melkoinen ratsastajan ja maastakäsittelijän alku onkin!!
Kuunetelin huvittuneena, mitä kaikkea poniriepu joutuukaan taas opiskelemaan...:D.
Ne ovat kyllä sellainen parivaljakko, ettei paremmasta väliä:)!!!!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   3.2.13 21:35:49

Mä en saa katsottua tuollaisia mitään, oli vanhoja tai uusia.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.2.13 21:36:22

Olipas kiva suihku, erittäin virkistävä :D mut nyt vois syödä ton toisen mangon

Oon ehkä liian viherpiipertäjä mut mä en tykänny tost minskin laittamast videost :/

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 21:37:02

Milli: Joo nää tulee joskus yllättävän nopeasti täyteen. Eipä tässä varmaan enää mitään ihmeempiä jaksa kehitellä. Pikku hiljaa henkisesti valmistautuu jo uuteen viikkoon. Vai osaat sinä sukkiakin kutoa. Saikos sut muuten lisäillä tohon taulukkoon, kun vähän siihen malliin tuolla edellisessä esittäydyit?

pauke: Ai no kuinkas sattukaan. Mäki aloin just kattomaan sitä ykköstä. :D On ne kyllä niin jänniä, vaikka onkin tullu kateltua noi monet kerrat. Nää olis kyll just sellasia hyviä kainalo leffoja, jos olis parempi puolisko. =)

Pari täydennystä samalla taulukkoon, ku unohtu tohon starttiin pistää nää.

Sukupuoli: N
Ikä:

<-20:
21-30: [min 21v - p-savo, koht satakunta] - [pauke 25v - Pk-seutu] - [Syvämiete 26v - Pk-seutu] - [Karo 27v - Pohjois-Savo] - [Panda 28v - Varsinais-Suomi] - [Niina 29v - Pohjois-Karjala]
31-40: [Quatrox 33v - Päijät-Häme] - [Mission 34v - Pk-seutu] - [no. 40v Hki]
41-50:
51-60:
61->:

Yhteensä: 9

Sukupuoli: M
Ikä:

<-20:
21-30: [Nuori offaaja 23v - Pirkanmaa] - [Minority_Report aka Minski 30v - Päijät-Häme]
31-40: [maasturihörhö - Varsinais-Suomi] - [Jysse 32v - Länsi-Uusimaa]
41-50: [KESSU. 43V - Nummi-Pusula]
51-60:
61->:

Yhteensä: 5

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 21:41:11

min: Aijaa, mikäs siinä niin kauheeta oli? No joo, noi on noita miesten leluja ja siinä rapa roiskuu tietty.

Päivämäärä:   3.2.13 21:41:31

Juu saa lisätä taulukkoon. Itse puhelimen kautta täällä joten saanut aikaiseksi itse lisättyä :D
juu luomisesta tykkään, mukavaa puuhaa telkkaria katsellessa. Oli aikanaan opeteltava itse neolomaan villasukkansa kun ei ole ketään enään joka neuloisi.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   3.2.13 21:41:39

Mä lähden meneen täältä just, jos ei lopu toi suhteilla spekuloiminen! :D

Päivämäärä:   3.2.13 21:47:30

Ei se kyllä sitä sano että mä oon nukkumassa vielä moneen tuntiin, vaikka sänkyyn könysinkii jo. Kikkailen tässä aina kaikenlaista kirjan ja aku ankan lukemisesta sudokujen ratkomiseen, välillä sit sivusilmällä vilkuilen vielä nettiä ja telkkariakin. Että jos tossa kahteen mennessä sammuttas valot ja yrittäs edes sitä nukkumista, ni josko kympiltä sais ittensä ylös sit aamulla taas.

Päivämäärä:   3.2.13 21:52:01

Tirli, paraskin sanoja :)!!
Kukahan tässä nyt ketäkin yrittää "parittaa":D:D!!!
Sä et mihinkään lähde!!!!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 21:52:32

Milli: Ai no lisätäänpäs sitten suoran jatkoks sut. =)

Karo: Niinpä tietysti, kun nykyään on niin hyvä datailla sängystäkin. Sähän myöhään meinaat valvoa. Taidat sitten kanssa olla yökyöpeleitä. Oot täällä pitämässä missionille seuraa, kun muut kuukahtaa. :p

Ikä:

<-20:
21-30: [min 21v - p-savo, koht satakunta] - [pauke 25v - Pk-seutu] - [Syvämiete 26v - Pk-seutu] - [Karo 27v - Pohjois-Savo] - [Panda 28v - Varsinais-Suomi] - [Niina 29v - Pohjois-Karjala] - [Milli 30v - Keski-Suomi]
41-50:
51-60:
61->:

Yhteensä: 10

Ikä:

<-20:
21-30: [Nuori offaaja 23v - Pirkanmaa] - [Minority_Report aka Minski 30v - Päijät-Häme]
51-60:
61->:

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.2.13 21:53:42

Eihän toi nyt sinänsä kovin paha kaiketi ollu mut mua riipas toi et mennään ympyrää niin et ruohotupsut lentelee :/ mä en vaan nää tossa mitään järkeä...

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   3.2.13 21:54:42

Olis kyllä melko kivaa jos maanantai aamuna sais nukkuu kymppiin... :)
kun ei oikeen meinaa viikonloppusinkaan onnistua...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   3.2.13 21:54:55

No emmää lähde. Mutta ei nyt silti pidä liikaa ladata paineita.

Päivämäärä:   3.2.13 21:56:14

Kiitoos listaan lisäämisestä :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   3.2.13 21:57:27

iltoja...mitäs teille kuuluupi?hieman oloa korjaillu..pitsaa kavereiden kans tehtiin....alkaa olo jo korjaantua

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   3.2.13 21:59:18

On tainu uusia tulla topikkii mukaan..teretulemast munkin puolesta...

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   3.2.13 22:04:16

Oivoi, saisipa tosiaan nukkuakin aamulla pitkään. Viikonloppuisin kun ei koskaan malta maata aamulla myöhään, niin arkena aina väsyttää. Ei olis parempaa arkeen paluuta kuin maanantain "tappaminen" nukkumalla. :)

Kai se on lähdettävä Nukku-Matin kanssa deiteille, jos se vaikka saapuisi poikkeuksellisesti maasturilla tänään. :D Öitä kaikille tasapuolisesti!

Päivämäärä:   3.2.13 22:07:00

Olis ihanaa, kun sais nukkua milloin tahansa aamulla pitkään, jää aina vähän vajaaks, kun enhän mie osaa mennä ajoissa nukkumaan :/ Ehkä sitten taas ensi kesänä voi taas jonkun kerran yrittää nukkua pitkään, kun voi jättää ponit pihalle yöks joskus. Jos siis uskaltaa, kun meillä taitaa jäädä sekä tammat että oriit kotiin ensi kesäksi, niin siinähän voipi käydä niin jos ne on kaikki yötä ulkona, niin ei siitä nukkumisesta tule kuitenkaan mitään, kun stressaa vaan, että pysyykö ne kaikki oikeissa aitauksissa. No, ne on sitten sen ajan murheita ne. Nyt pitää yrittää paikkailla päivänokosilla silloin, kun siihen on mahdollisuus.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.2.13 22:07:04

Suklaata...? :L Tahtoo!

Ikä:

<-20:
21-30: [min 21v - p-savo, koht satakunta] - [pauke 25v - Pk-seutu] - [Syvämiete 26v - Pk-seutu] - [Karo 27v - Pohjois-Savo] - [Panda 28v - Varsinais-Suomi] - [Niina 29v - Pohjois-Karjala] - [Milli 30v - Keski-Suomi] - [ruoste 29v - TKU]
41-50:
51-60:
61->:

Yhteensä: 11

Ikä:

<-20:
51-60:
61->:

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   3.2.13 22:07:12

Öitä pandalle...

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   3.2.13 22:10:45

Sellanen maasturi nukkumatti varmaan heittää unikuraa unihiekan sijasta ja on piippalakkia myöten savessa ja haisee turpeelle. :)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   3.2.13 22:11:01

Närästää, pitikö ahnehtia sapuskaa kun tiedän kyllä mitä siitä seuraa jos on putket ryypätty ruvelle edellisenä päivänä :D

En mäkää oikein tykänny rip-sawista, tai itseasiassa ihan hauskan näkönen vekotin, mutta tosta maaston tuhoomisesta en oikein tykänny. Tommonen peli pitäis pitää vaan hiekkakuopilla, sinne se kuuluu. Terveisin se jota ottaa jo päähän maastomopojengit tuolla metsässä tuhoamassa kaiken missä päättävät päristellä. Kuopille vaan, hiekka ei tosta touhusta välitä:)

Päivämäärä:   3.2.13 22:11:51

@, mitäs tässä, pelkkää hevostelua koko päivä!
Aamulla tallille treenaan ja iltapäivällä Apassionataan...
Oli kyl tosi kiva, et siellä oli westernumero ja huippuhevonen ja -ratsastaja siinäkin lajissa:)!!
Ja voi että, KESSUlle friisejä ois ollut ihasteltavaksi ja paljon!!!
Kumma kyllä, jälleen kerran voi todeta, että tuossakin showssa lähes kaikki ratsastajat olivat miehiä. Seassa ihan muutama nainen.
Miksi ne miehet puuttuu täältä kotimaasta talleilta ja talleilla käy enimmäkseen naisia????
Ei ymmärrä......?

Päivämäärä:   3.2.13 22:14:05

"Olis kyllä melko kivaa jos maanantai aamuna sais nukkuu kymppiin... :)"

No, niin noh.. Ne on vähän niinku näitä ammatinvalinta kysymyksiä :)
Mullehan tuo huominen on oikeestaan perjantai, ku mun kahen päivän vapaat on sit ti&ke, eli mullon siinä viikonloppu, tämän oikean viikonlopun kun vietin tosiaan taas töissä. Itse kun tykkään iltavuoroa paljon tehdä, ni mielellään sitä nukkuu aina niin pitkään ku pystyy. Ja aina ei kyllä pysty, esim. jos sattuu aamuvuoro heti iltavuoron perään, ni kyllä siinä aika lyhyeks jää unet, ku herätys onkin niinä aamuina aina jo klo 4.30. Että en minäkään ihan aina kymppiin asti saa uinua ;)

Päivämäärä:   3.2.13 22:15:12

piste, oliko lusitanoja? En oo itekään ikinä päässy apassionataa katsomaan, jospa ens vuonna onnistuis tilanteen korjaamaan. Haluisin kyllä mennä joskus.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   3.2.13 22:17:10

Tuosta miks miehii ei talleilla..siel enempi nuorta väkeä ja ehken ei miehet tunne oloaan siel sit miten sen sanois kuuluvansa joukkoon..kyl mie tallille voisin lähtee muutekin touhuu kun ratsastaa vaan kun löytyis joku joka jopa pyytäis....mut ei meittinkään seudul juur talleilla oo miehiii

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 22:17:42

Mission & min: Boys and their toys. :>

Milli: No olepas oikein hyvä vaan. :) Pitäisköhän tässä kohta iteki siirtyä sänkyyn ja ottaa kapula kouraan.

Panda: Joo nää alkaa olemaan niitä hetkiä kun tietää, et olis fiksua mennä ajoissa nukkumaan ja sit kuitenkin joka kerta sen tajuaa maanantaina aamulla, et ei se valvominen sittenkään ollu hyvä idea tälläkään kertaa. :D Mut hyvää yötä ja alkavaa viikkoa sulle. :)

Niina: Päikkäreillä mäkin oon paikkaillu, vaikka ei sekään silloin auta kun joutuu kuitenkin aamulla lähtee töihin ja väsyttää ihan hulluna. Tää yhteiskunta suosii selkeesti aamuvirkkuja. :/

ruoste: Iltaa ja sähän olit heti reipas, ku ite lisäsit. :) Mulla on muuten aina suklaalevy jääkaapissa. Toi kestää jonkun 1-3kk ja ostan sit uuden kun loppuu. Välillä tekee mieli ottaa pala tai pari, niin pitää olla. :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   3.2.13 22:17:50

miekin haluisin nähä apasionatan..

Päivämäärä:   3.2.13 22:22:04

Minski, illanvirkku, aamu-uninen, päikkäri-ihminen... check!

Kaapista löytyy yks pikkupatukka kinder-maxia, muuten en enää osta mitään karkkeja ja herkkuja kotiin. Niitä kun tulee ostettua "hätävaraksi" ja mussutan ne sitten kuitenkin kaikki heti. Nyt on vaan parempi ettei kaapis ole mitään;)

Päivämäärä:   3.2.13 22:23:44

Tuolla Minskin ajopelillä vois käydä rälläämässä meidän rajanaapurin puolella, niin ehkä se sitten sais vähän perspektiiviä siihen, että minkälaiset jäljet häiritsee minkäkin verran :p Sen maiden poikki menis keskellä metsää aivan ihana metsäpolku, josta pääsis kivoihin maastoihin menemään hepalla (ja ne kivat maastot eivät sitten enää ole tämän kyylän mailla). Mutta tämän tädin mailla ei saa kulkea edes koiran kanssa, saatikka sitten hevosen. Nyt jos mielii sinne päin mennä maastoilemaan, niin täytyy kiertää tuolta jalkakäytäviä ja autoteitä pitkin, extramatkaa tulee monta kilometriä, kun siitä metsän kautta pääsisi ihan suoraan. Joo, olen katkera.

Lähettäjä: Elsa 
Päivämäärä:   3.2.13 22:24:01

Voi kun mieki tahtosin joskus päästä kattoon tota apassionataa! Varmasti mahtava..

Alkaa houkutella tuo viina pullo ja hampaan irti kiskominen keinolla millä hyvänsä :/
Särkypäivystyksen numero jo valmiina aamua varte, pelottaa...

Lisätkää joku mutki toho listaa jos jaksatta, kännykällä ei ossoo... 30v ja keski-suomi. Vaan samapa kai tuo, vaikka koneen vielä aukasiski, ei tässä taida ihan het nukkuminen onnistaa :(

Päivämäärä:   3.2.13 22:26:35

Niina, onks sulla sitten joku syy totella tätä kyylää? Naapurisopu? Eikai tommonen mikään sopu edes ole...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   3.2.13 22:27:44

mie oon 32v pohjois-karjalasta mutkin voi lisätä

Päivämäärä:   3.2.13 22:29:48

Tää on niin perusjuttua jos ei nukuta niin sängyssä loikoilee ja selaa nettiä. Monet kerrat nukahtanut kera ht.netin... Mitä sitä tekisikkään ilman hötö.nettiä :D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   3.2.13 22:31:19

mitäpä sitä tekis ilman...onneks on tää topic mis liirii illat ja viettää aikaa..tappaja hai telkus voi kives mie sanon et tökerösti tehty

Päivämäärä:   3.2.13 22:32:20

Mission, oli:)!!!
Hienoja olivatkin ja miehet niiden selässä jotakin aivan uskomatonta;)!!
Ei mitään nuoria sällejä, nutta ah niin miehekkäitä ja mitä ratsastusta!!!
Hepat pyörivät hyrrän lailla niiden seipäiden ympärillä ja tulet paloi....
Ihan nuoria miehiä siel ei ollut, kokeneita konkareita enimmäkseen, mut timmejä ja hyvännäköisiä;)!!!!!
Taitoratsastajissa osa vähän nuorempaa polvea. Yksi tippui pahannäköisesti, mutta hyppäsi takaisin selkään lukemaan sanomalehteä julmettua vauhtia laukkaavan hevosen vatsan alle....helvettiläinen, aivan hurjia oli noi temppuratsastajien numerot!!!!!!
Yksi mies ohjasi maasta viittä hevosta yhtäaikaa, aivan uskomaton setti!!!!
Miehet sais kyllä täälläkin ratsastaa enemmän, niillä on joku ihmeellinen taito "puhua" hevosten kieltä......

Päivämäärä:   3.2.13 22:35:11

piste, oon vähä kade kyl. Ja niiden hevosille ja ratsastustaoidoille myös!

@, onhan toi nyt aika kökkö mut eikös se aikanaan ollut aika "hienosti" tehty, joku isoin mekaaninen tommonen leffaörkkikin sillon tai jotain...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.2.13 22:37:16

"Mulla on muuten aina suklaalevy jääkaapissa. Toi kestää jonkun 1-3kk ja ostan sit uuden kun loppuu. Välillä tekee mieli ottaa pala tai pari, niin pitää olla. :)"
:O :O :O 1-3kk??? OMG! Palan tai pari??? OMG!! Mulla menee lähes aina levy alas kerralla, siispä pyrin ostamaan vain pieniä levyjä. Itsehillintä, mikä se on?
Hätävara on täälläkin Mission tuntematon käsite. Herkut eivät kaapissa ehdi pölyttyä.

Nyt kyllä toivoisin, että olisin tajunnut jemmata jotain pientä pitkän päivän palkinnoksi. Jotain hyvää ja vähän äkkiä. Appelsiinikin oli homeessa :(

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   3.2.13 22:38:31

oon ollu apassionatassa ihan liikutuksen vallassa...hieno tunnelma... upeita hevosia... se ihmisen ja eläimen yhteistyö...kaunista...ja ne hevoset hyvinvoivan näköisiä...viime vuonna olin ja joskus aikoja sitten aiemmin...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   3.2.13 22:43:50

on se kyl hyvin sillee tehty sen ajan laitteilla...nykyään kun kaiken voi tietokoneella tehdä siks uskottavampii saahaan

Päivämäärä:   3.2.13 22:53:49

Olihan ne kouluratsastusnumerot hienoja, niissä mentiin piffit ja paffit ja kaikki mahdollinen mitä nyt voi mennä.
Mä en niistä mitään ymmärrä, niin en sen enempää voi kommentoida:).
Mut kyllä Lusitanot, Friisit ja Quarter olivat ihan parhaat!!!
Tietty korkean koulun Lipizzan lavadet oli hienot!!!
Niitä ihmettelee aina, kun livenä näkee!!
Tältä yksilöltä ne lähti kyllä viimeisen päälle:)!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.2.13 22:56:28

Mä menen täst nyt nukkumaan et heräänki huomen ajoissa :) öitä sinkut!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   3.2.13 22:57:03

Juu. Kyllä nyt sänky kutsuu.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   3.2.13 22:57:52

öitä min ja tirli

Päivämäärä:   3.2.13 22:58:30

"Lähettäjä: Mission
Päivämäärä: 3.2.13 22:26:35

Niina, onks sulla sitten joku syy totella tätä kyylää? Naapurisopu? Eikai tommonen mikään sopu edes ole..."

^ no kun ne on sen kyylän maita, ja minä olen kiltti. Liiankin kiltti välillä. Koska oikeastihan tuolla saisi kulkea jokamiehenoikeuksien nojalla satunnaisesti, ilman, että maanomistajalla olisi asiaan mitään nokan koputtamista. Mutta se on niin monet koiranulkoiluttajat haukkunut sieltä pois, että eipä paljon kiinnosta itse mennä haukkuja kuulemaan, tulee vaan entistä pahempi mieli itselle. Ei ollut mukavaa, kun se kyttäsi joskus puskassaan ja tuli sitten kertomaan, että ei siellä saa kulkea. Sitä ennen mun isukki oli kysynyt tämän kyylän aikuiselta pojalta, joka sekin asuu siinä melkein vieressä, että onko siitä haittaa, jos minä ratsastan siellä. Ja ei kuulemma ole haittaa. Mutta kyylä äiti olikin sitten eri mieltä asiasta, ja sanoi vielä, että "eihän se sinun isäsi ollut mitään lupaa kysynyt". Olisi siis ehkä pitänyt käyttää sanaa "lupa", kun se tuota asiaa tiedusteli... Tämä samainen täti myös kielti eräitä mökkiläisiä käyttämästä hänen maillansa kulkevaa tietä, joka siis menee tuonne mökille. Mökkiläiset joutuivat vuosien ajan kantamaan tavaransa mökilleen metsän läpi, kunnes jostakin paperista selvisi, että heillä on rasitusoikeus tuohon tädin tiehen; niin nyt kyylän on pakko antaa mökkiläisten kulkea sitä pitkin. Nyt tuosta tädistä on tullut lähinnä koko kylän laajuinen vitsi, jolle ainakin kaikki minun tutut ja koiraihmiset vaan naureskelee...

Mutta asiasta kukkaruukkuun. Enpä olisi uskonut, miten paljon tuollainen raitojen laittaminen hiuksiin vaikuttaa. Nyt mun hiukset menee pestessä ihan kauheeseen takkuun; ei ikinä ennen ole olleet näin tottelemattomat :( Aiemmin sain harjata ne selväksi heti pesun jälkeen, niin nyt ei puhettakaan, että menisi mikään harja tai kampa läpi. Ihan kiltisti ne sitten kuivana käyttäytyy, mutta miehän en jaksa niitä föönillä kuivattaa, niin ei auta kuin odotella harakanpesä päässä, että kuivuvat itsekseen. Vaikka noista raidoista tulikin kivannäköiset, niin mietin kyllä, että tokkopa viitsin enää uudelleen näitä värjäyttää, kun ne näin hankalaksi sitten menee.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 22:58:49

Jaa mustako sit tuli virallinen listan ylläpitäjä. :D Elsa ja @ lisätty.

Ikä:

<-20:
21-30: [min 21v - p-savo, koht satakunta] - [pauke 25v - Pk-seutu] - [Syvämiete 26v - Pk-seutu] - [Karo 27v - Pohjois-Savo] - [Panda 28v - Varsinais-Suomi] - [Niina 29v - Pohjois-Karjala] - [ruoste 29v - TKU] - [Milli 30v - Keski-Suomi] - [Elsa 30v - Keski-Suomi]
41-50:
51-60:
61->:

Yhteensä: 12

Ikä:

<-20:
31-40: [maasturihörhö - Varsinais-Suomi] - [Jysse 32v - Länsi-Uusimaa] - [@ 32v - Pohjois-Karjala]
51-60:
61->:

Yhteensä: 6

Mä innostuin vielä tekemään jotain hyödyllistäkin ja hoitelin tiskit pois kuleksimasta. :) Vähän kyllä tuli tässä ulkopuolinen olo, kun kaikki puhuu innoissaan jostain apassionatasta ihan niin kuin kaikkien pitäis tietää mikä se sellanen oikein on. *nolo*

Mission: Jaa sulla sitä taas exceli täyttyy siellä. Mahtaa olla jo paljon dataa ylhäällä. Uskaltaako tässä enää mitään yhteenvetoa kysyä. :D

ruoste: Hahaha, no joo toihan se oliskin hyvä testi naisen uskollisuudelle ja itsekurille, kun asustelis mun kanssa saman katon alla ja mulla olis aina toi oma suklaalevy jääkaapissa. Vois vielä kirjottaa siihen, että "minskin maitosuklaa, näpit irti!" ja kattoa kuinka nainen kestää. :D

Niin ja siis kyllähän mä oon nohevana kaverina pannu merkille naisten himon suklaaseen. Sillä mulla onkin aina patukkaa tarjolla pahimpaan puutostilaan. ;-P

Hyvää yötä min ja tirli. :)

Päivämäärä:   3.2.13 22:59:18

Voisko toi hai syödä ton joka kirkuu ihan kokoajan, rasittava akka ;) Mulla alkaa sopivasti mennä väsymys vähä ohi niin voin olla menemättä ajois nukkuu, ettei vahingossakaan ois yhtään elävien kirjoissa huomen töissä :p

Lähettäjä: Nuori offaaja 
Päivämäärä:   3.2.13 23:00:44

"Olis kyllä melko kivaa jos maanantai aamuna sais nukkuu kymppiin... :)"

No, niin noh.. Ne on vähän niinku näitä ammatinvalinta kysymyksiä :)

Tää on niin tosi. Osa on osannu valita ammattinsa oikein vuorotyössä saa onnesta nukkua välillä aamusin pitkään kuten huomenna itse aaattelin tehdä. :-)

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   3.2.13 23:09:25

Hellou. Mites haaveiden erämaassa menee?

Päivämäärä:   3.2.13 23:11:28

Niina, no kyllä sä oot kiltti. Mä en tommosta kahelia kattelis yhtään, huutasin takasin vaan että naama umpeen kyylä ja lue jo se jokamiehenoikeus. Ärsyttäviä noi tommoset jotka kieltää pelkällä sillä perusteella että "no siks ku se on mun metsä ja mä haluun kieltää". Ihan eri asia jos jotain oikeeta häiriötä tai rasitetta olis.

Minski, nyt täytyy sanoa että kun sitä ei tosiaan oo tullu oikeesti laitettu mihkää exceliin niin tämänpäivän ameeban aivoilla sitä listaa ei kyllä saa kaivettua esiin. No yks juttu ominaisuus toki löytyy viel, eli "miespuolinen". Ja sehän riittää! :D

Mä pystyn olemaan erossa tommosista lojuvista suklaista ynnämuista mutta sillon mun pitää olla jollain kuurilla ja vierotettu niistä, se mielihalu häviää kyl. Joku kuukauden jos ei mitään ole missään ja pysyy visusti erossa niin ajatuskin suklaasta on ihan yök. No, ihan siellä ei vielä olla mut nyt ei sentään tuu enää mieleenkään ostaa, paitsi noi pari pikkupatukkaa ostin darran varalle. Mutta mun protskut on minttusuklaata, vedän sit tollasen setin sitä maidon kera jos himo yltyy, toimii :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   3.2.13 23:12:14

No niin hai sai palkkansa..ei viel unille kehtoo mennä ei kuitenkaan uni tuu kun on eilisest juhlinnast jälki-tautia viel---

Päivämäärä:   3.2.13 23:17:24

Nukkumatti tainnut unohtaa mut... Tai sitten liika kahvinjuonti kostautuu.
Noh mutta eiköhän se tästä. Tosin unet jää tällä menolla lyhyeksi kun herätys kuudelta. Siihen ei loppupelissä enään niin pitkä aika ole...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   3.2.13 23:18:58

onneks ite sais nukkuu aamulla johkin 9 astii sit pitäis taas kelkalla lähtee järvelle ajelee..ja katsoo samal katiskat

Päivämäärä:   3.2.13 23:20:13

R, kanuunaa tällä podetaan ;) Tai pari meistä ainakin, noilla muilla tais eilen olla pientä väsymystä kun vetivät kalsarikännit perjantaina;)

Mä katon olipa kerran vielä, sen jälkee vois mennä nukkuu ni sais seittemän tuntii nukuttua...

Päivämäärä:   3.2.13 23:22:25

Niina, raidat muuten tekee kyllä tuota, laita joku öljyhoito päähän, se auttaa vähän.

Päivämäärä:   3.2.13 23:24:01

Minority, tää on hevostalli ja toi Apassionata on sellainen show joka vuosi, että se puhuttaa monia hevosihmisiä:).
Noi Lusitanot, Friisit jne. ovat upeita hevosia ja todella hienoja katsella!!!
Ja ei toi Quarterkaan yhtään hassumpi ollut, veikkaan, spinien ja slaidien perusteella, että niitä aivan huippuja!
Ja se mies, joka siellä selässä istui, oli kyllä niin miehekäs ja hauska ja komea ja @!#$ hyvä runko ja -perse ja timmi jajajajajajaj...kuolaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Mun pitää mennä kohta nukkumaan................

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   3.2.13 23:24:34

ei kyl sit nukuta yhtään..sitä se pien illan istujaiset ja oluset tekee...noo ens lauantaina staminaa kattoo joensuuhun..sit seuraavan kerran jos ottais....

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   3.2.13 23:24:53

oi nyt tekis mieli minttukrokanttia ja iso lasi maitoo...voisko joku ihanakultapupulainen tuoda sänkyyn pliiiis.....

musta apassionatassa kaikkein ihanimpia oli ne vapaana olevat hevoset. kyllä niistä hevosista aisti, että ne tunsi olonsa turvalliseks. apassionatadokkarissa kerrottiin, että hevosen oma ratsastaja myös hoitaa ja huoltaa ratsunsa, mikä tietysti luo hyvän pohjan yhteistyölle. kyllä vaan ne hurjapäämiekkoset oli komeita ja vauhti huumaava vaikka hevosia enemmän tiirailinkin. jos vähänkään kiinnostaa, kannattaa mennä kattomaan, hieno elämys se on vaikkei niin heppaihminen oliskaan :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 23:27:11

Mission: Aijaah, että mies kun on niin sehän riittää. No ei sua sitten ainakaan voi siitä syyttää, et olis liikaa kriteerejä miehelle. :D

Mulla on aika useesti kaikenlaisia herkkuja saatavilla, mut itsekuri kyll säännöstelee niiden mutustamista ihan sopivasti. Joskus teen kyllä sitäkin, etten osta mitään edes sadepäivän varalle.

Milli: Mulla ei kyll haittaa vaikka iltasella joiskin kofeiinipitoisia juomia. Jotenkin niin kai niin tottunu niihin, ettei sellanen kuppi tai pari vielä piristä mitenkään häiritsevästi. Jännä kyllä miten kaikki vaan täällä tuskailee kun unet jää vähiin, mut nukkumaan ei voi silti mennä. :D

Piste: Joo niin mä tosta nopeasti jo googlailin ja paikkailin aukkoa sivistyksessäni. Mut ennen tätä en ollut tosiaan edes kuullu koko jutusta. Et sikäli tuli vähän ulkopuolinen olo tässä. =)

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   3.2.13 23:29:15

"Kas tässäpä olisi offareille katu-uskottava ajopeli =D =D =D http://www.nettikone.com/sisu/na-140-bt/1115346"

Niitä harvoja juttuja mistä mie tiedän jotain on nämä. Kenenkähän perse kestäis tuollasella noin niinkun oikeesti ajaa? Kulutus on meinaan luokkaa 100l /100km :D

Ja telat riekaleina harvase päivä..

Päivämäärä:   3.2.13 23:32:28

Minski, tässä olotilassa ne kriteerit joo vähän hälvenee :p

Sinänsä hyvä ettei kuitenkaan kännipäissään oo ne kriteerit ihan hirveesti haihtunu, eipä ainakaan tarvinnut aamulla purra kättään irti ja ottaa koiria ja juosta :D

Itsekuri? Mikä se on? Jotain syötävää?

Ite en muten juo kahvia ollenkaan mutta sitten energiajuomia juon jonkun verran. Ne kyllä auttaa ja piristää kun on tarpeen, mutta unenlahjat on silti hyvät ja toleranssi kasvanut, ei oo mitään ongelmaa mennä tölkillisen jälkeen vaik suoraan päikkäreille jos sattuu huvittamaan, uni tulee kyllä.

Ei sinne nukkumaan voi mennä kun sitten tulee huominen, sitä pitää vältellä viimeseen asti :p

Päivämäärä:   3.2.13 23:40:10

Joo, täällä on ryömittävä peiton alle myös.
Tää kuolaaminen saa nyt riittää ja paluu arkeen alkaa huomenaamulla:).
Työpäivä ja illaksi niitä omia liitokavioita vääntään Apassionatakuntoon...;)....

Hyvät yöt sinkkulaan:)!!!!!

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   3.2.13 23:42:24

yks ohjelma nauhalta loppuu sit hammaspyykille ja pisulle ja unille :D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   3.2.13 23:46:26

mut nyt kone kiinni ja valmistautuu nukkumatin luo...huomiseen kullan murut :P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 23:46:28

Mission: Hiukan on joo hälvenemistä havaittavissa kriteereiden suhteen. :D

Mut hyvä et on sitten kuitenkin ollut pari suojelusenkeliä matkassa ja oot välttyny pahimmilta ylilyönneiltä. Ja joo sitä itsekuria voi kyll syödä ihan niin paljon kuin jaksaa, eikä paino nouse yhtään. Se on oikein terveellistä ja kevyttä. =)

Mäkin oon vähentäny kahvia ja siirtyny enemmän teehen. Pitäis vaan löytää jotain hyviä makuja, kun tahtoo kaikki olla niin mietoja. Niin ja toinen mikä on kanssa, niin pitäis opetella juomaan tee ilman maitoa, mut ehkä mä tästä vielä kehityn. :p

Niin ja noi päikkärit on kyllä sikäli hyviä, että siinä on sitten sopiva tilaisuus siihen läheisyyteenkin. Saamiseen ja antamiseen ja kun on saatu tarpeeksi, niin siihen on hyvä nukahtaa. :)

Ei sinne nukkumaan voi mennä kun sitten tulee huominen, sitä pitää vältellä viimeseen asti :p

Just tähän se idea aika hyvin kulminoituu. Erittäin fiksua, varsinkin sitten aamulla kun herää ja miettii asiaa uudemman kerran. :D

Hyvää yötä pisteelle. :)

Päivämäärä:   3.2.13 23:59:42

Haha, itsekurin syöminen terveellistä :D Joo niinhän se ois kyllä, täytynee lisätä ruokavalioon.. tossa tiistaina :p

Miks pitäs opetella juomaan ilman maitoa? Maitohan on terveellistä. Mäkin juon maidon kanssa, paitsi vihreetä mut en oikein tykkää vihreestäkään teestä hirveesti... Tosin se olis kyllä terveelisempää ku musta mut hitto, ei täs nyt todellakaan ruveta ihan joka asiasta sniidaamaan :D Josta tulikin mieleeni et se vatun kuntoiluintoijia kun jätti darrakokiksen ostamatta niin siihen ois kyl vähä himo nyt, piänee paikata huomenna jos ei oo himot lähteny yöllä. Siis mihinkäs ne lähtis;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.2.13 00:08:01

Mission: Joo se on ja vähän kaloreita. :p

Mut kuulemma teen aromit ei pääse maidon kanssa oikein esii tai jotain. Ja siis mä juon muutenkin kyllä maitoa aika reilusti, kun menee joku litra päivässä. Mut joo, voihan sitä maidonkin kanssa hyvin juoda. Mitäs se muille kuuluu, vaikka joku sen takia itkiskin et menee hyvä tee hukkaan.

Aijaa, sulla on sellanen pahe. No sun täytyy sitten huomenna ottaa vahinkoa takaisin ja sättiä tää ilta itteäs ku ei ollukaan herkkua varastossa. Jäätiinköhän me muuten taas jo kahestaan tänne. Ruostekin vaan käväs ja hävis sitten saman tien.

Öitä @. o/

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.2.13 00:08:19

Vihdoinkin! Sain räävittyä kasaan suurin piirtein reseptin mukaiset ainekset, ja tässä tulos (harjoituskappale julkaisukelvoton)
http://aijaa.com/bXrIcQ
Cesciyön pannucaccuja Ameriican tyyliin, nam nam!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.2.13 00:13:32

ruoste: Ai siinähän sä ootkin. Kuin tilauksesta ja toit näköjään mulle iltapalaakin, nam. Sun miehes syö kyll varmaan hyvin. :p

On kyll vähän hidasta kirjotella puhelimella sängystä. Miten te jotkut jaksatte kirjotella niin pitkiä viestejä puhelimella.

Päivämäärä:   4.2.13 00:13:52

Nyt kun on tullut nuo laktoosittomat maitojuomat niin itekin opetellut uudestaan juomaan maitoa, ja kun ostin protskujauhetta niin tulee tosiaan jopa juotua sitä nyt melkein päivittäin taas. Pyh, teen aromit my ass, se on hyvää maidon kans ja juokoot aromipesät ihan keskenään mustana ja kitkeränä teensä :p

Ruoste! Voi kuola.... ai että ois hyvää... Paitsi että pelkkä ajatuskin korventaa reiän tosta ruokatorven kohdalta läpi, neljännen rennien aattelin mussuttaa täs...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.2.13 00:18:48

Mission: Sä oot kyll sellanen "mä sanon suorat sanat" nainen. Sielt tulee aina mielipide kuin tykin suusta. Mut joo, lähinnä siks oon tota tuumaillu, et jos sillä sais sit teehenkin enemmän makua.

Onkos sulla vähän pakki sekaisin vielä, kun tollee rennieitä napsit. :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.2.13 00:23:45

Mustaan teehen sopii maito hyvin, se kun menee helposti kitkeräksi. Loraus hinajaa ja maitoa sekaan niin teepussin voi huoletta unohtaa lillumaan tuoppii. Tai minkäkokoisesta kiposta kukin sen teensä lipittääkään.

Mitäs muuta... Niina! Kutrit saa sileäksi kun käyttää sopivaa hoitoainetta, selvittää kuontalon suihkussa sormin/ harvapiikkisellä kammalla ennen hoitoaineen huuhtelua, ei huuhtele hoitoainetta niin huolellisesti, ei hinkkaa ja pörrötä hiuksia pyyhekuivaksi, käyttää hiuksiin jätettävää hoitoainetta ja jos föönaa, käyttää lämpösuojaa ja tai muotoilutuotetta (esim. kevyt muotovaahto). Ja ikinä koskaan nevör evör ei saa harjata tukkaa märkänä, kuulemma. Vaalennettu tukka katkeaa etenkin kosteana niin helposti, että sulla on pian harja täynnä raitoja jos yrität väkisin selvitellä niitä vallattomia kultakutrejasi. Mulla on pitkä tukka joka vaihtaa väriä useamman kerran vuodessa ja ahkeran humputtelun takia sitä saa olla koko ajan pesemässä. Hoitoaineena käytän halvista halvinta sunsilkiä mutta silloin tällöin hemmottelen itseäni ja hiuksiani kunnon hiusnaamiolla ja -öljyillä. Näillä pikkukikoilla pysyvät kutrit siedettävänä :)

Päivämäärä:   4.2.13 00:25:33

No juu, saatan olla suorasanainen, joskus vähän liikaakin ehkä, mutta yleensä mulla on kyllä siinäkin järki kädessä, inhoan sitä että jotkut voivat olla tahallaan ilkeitä, töykeitä ja tahdittomia ja möläytellä ihan mitä sattuu ja laittaa "suorasanaisuuden" piikkiin. Moukkamaista se on. Mulla on vähän sellainen harhakuvitelma että itellä olis aika hyvä oikeudenmukaisuudentaju, vähän niinkuin että aina voi vastata niinkuin sinne metsään huudellaan mutta ite ei tarvi alkaa millekään viattomalle metsälle huutelemaan törkeyksiä ;)

Ei se sekasin oo se maha, närästää. Aina sama homma ryyppäämisen jälkeen, yhtään ei sais mitään maustettua syödä seuraavana päivänä, eikä hirveesti sitä rasvasta myöskään, ja onneks mitään sellasta ei kanuunassa ikinä tuu vedettyä tietenkään :D Päivä, joskus pari menee, sitten se tasottuu normaaliks, eikä närästä mikään enää ennenku sitku seuraavaks vedän tynnyrillisen viinaa yhtenä iltana ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.2.13 00:31:11

ruoste: Kukin tietysti makunsa mukaan, mutta kun olen vähän vinkkejä kysellyt tohon, niin oon kuullu tota, että maito pitäis jättää pois, jos meinaa juoda kunnon teetä ja kunnolla.

Mission: Onhan se hyvä kyllä, että pitää puoliaan ja vähän muidenkin puolia. Eikä siinä mitään, ihan oikeudenmukaiselta sä just vaikutat, mut jotenkin vaan pisti hymyilyttämään toi kuinka topakka sä välillä oot, kun sieltä tulee joku mielipide asiaan. :D Vaan minneköhän metsään sä nyt tota silmää vinkkailet. x)

No joo, sekaisin tai närästää. Masussa kuitenkin jotain häikkää. Niin ja ei kai mikään ihme, jos jonkun tynnyrillisen meet vetämään. :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.2.13 00:31:30

"Sun miehes syö kyll varmaan hyvin. :p"
Tähän talouteen jos mies eksyisi saisi kyllä nähdä nälkää, minä syön ihan itte kaiken hyvän minkä käsiini saan. Nopeat syövät, hitaat eivät. :P

Aiheeseen liittyen aiemmin: "toihan se oliskin hyvä testi naisen uskollisuudelle ja itsekurille, kun asustelis mun kanssa saman katon alla ja mulla olis aina toi oma suklaalevy jääkaapissa. Vois vielä kirjottaa siihen, että "minskin maitosuklaa, näpit irti!" ja kattoa kuinka nainen kestää. :D"
Mietin tässä just yks päivä miten perkeleen paljon suuttuisin, jos joku söisi salaa tai kysymättä mun namit. En kuitenkaan itse pystyisi vastustamaan kiusausta, joten sori Minski, jos näen suklaapatukan, syön suklaapatukan, oli päällä lappu tai ei. Kamala nainen :D

Mission, miksei se kuntointoilija-sinä ostanut sulle edes nollakolaa? Törkeetä. Kaveri tarjos mulle kesäkuumalla Coke Zeroa ja vaikken aikaisemmin ole siitä tykännyt, olin ihan myyty ja siitä lähtien sitä on melkein aina ollut jääkaapissa. Hyi hyi. :P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.2.13 00:36:12

ruoste: Mä aloin jo miettimään, et siinäpä vasta kätevä emäntä, kun tähän aikaan tollasia herkkuja vääntää, mut vai että ne meneekin sitten aina parempiin suihin. Aika reiskaa.

Niin ja sinä ja sun namit. :D Haha, mitäs luulet et mä teen, jos meet tollee syömään mun namit. Meinaatko ettei muka mitään rankkua tuu? ;)

Päivämäärä:   4.2.13 00:38:15

Metsä ku metsä, toiset on aika lempeitä mutta jotkut on semmosia siivoamattomia ryteikköjä ettei paljo haittaa vaikka sinne välillä vähän ärähtäisi ;) Kyllä mulla on temperamenttia hieman, mut ei paljoa. Innostun helposti itseä likkuttavista asioista, hermostun helposti epäreiluista jutuista mutta kunhan hetken saan jollekin puhista niin rauhotunkin nopeasti. Mutta ystäviäni ja rakkaitani puolustan aina vaikka mitä jättiläisörkkejä vastaan, silläkin uhalla että itestä on tulla madonruokaa :D

Ruoste, hyyyyyi ei tää pysty mitään esanssilitkuja juomaan. Uh, inhoan makeutusaineen makua, limpparit, sokerittomat karkit jne, hyi hemmetti, joko sokerilla tai sit ei ollenkaan:D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.2.13 00:43:04

Mission: Just tollasta asennetta mä jo mielessäni muotoilinkin. Aikamoista heittäytymistä sitten, mut tostahan ne oikeet yhtävät monesti tunnistaa. Mua alkaa vaan hymyilyttämään toi tollanen sun ramboilu attitude. En tiedä miks, mut niin se vaan on. :D

Päivämäärä:   4.2.13 00:46:46

Rambo? :D:D En nyt tiiä tuleeko kirjotetusta ihan oikee kuva kuitenkaan, mä oon oikeasti myös aika lempee, kiltti, ja rauhallinenkin:) Ehkä vähän idealisti? Nii ja telkkariohjelmat saa kyllä aikaan itkua ja niistämistäkin joskus, oikein hyvin tehdyt rakkausjutut vaikka, ja itken eläinkohtaloille myös... Toivoton romantikko taidan olla;)

Mut ei pidä perkule ärsyttää tahallaan, nih! ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.2.13 00:47:45

Aika reiskaa joo. Kuvan saatte mutta aromeista nautin ihan itse. Ahh <3 Tokihan mä loihtisin noita toiselle puoliskollekin jos sellainen olisi, vaikka joka yö, mutta eipä ole oven takana jonoa ollut. Täytyy ruvetä pitämään tota väliovea auki, jos tuoksu vaikka ajaisi porsaat kotiin.

Huutoon ja uhkailuun olen jo tottunut, eivät tehoa, joten jotain järeämpää tarttis keksiä jos rankkua meinais antaa. Jotain sopivan tehokasta, joka tuntuisi hipiässä vielä seuraavana päivänäkin muttei niin rankkaa, ettei uskaltaisi toistekin suklaaryöstöretkelle lähteä.

http://www.youtube.com/watch?v=WLuALsbfLOI

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.2.13 00:52:37

Mission: Vähän vaikee tota on selittää, mut ehkä vois sillee pähkinänkuoressa sanoa, et sussa on asennetta tai ehkä pikemminkin munaa. Ja se on hyvä se. :) Niin ja mulla on aika vilkas mielikuvitus, et ei kannata liikoja välittää mun erikoisista mielikuvista.

ruoste: Hei hetkinen, aika vaikka joka ilta. Nythän sä kovia lupailet. Kuka hullu mies on tollasten tarjoiluiden luota karannu. Ei voi ymmärtää. :O

Hmmm, mut vai sä oot niitä naisia. Tämä selittääkin paljon...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.2.13 00:53:13

Mission, itketkö säkin noita sunnuntaipäivien eläinohjelmia katsoessasi...? Animal Rescue, mursuja hädässä, byääh! Snif...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.2.13 00:56:57

Se lähti lenkille kun oli syönyt liikaa herkkuja ja joko eksyi matkalla tai kuukahti pururadalle, tiedä häntä.

Eieiei en mä oikeasti ole niiiitä naisia, handlaan itse sattuneesta syystä aika näppärästi ton raipan käytön mutta mun puolesta ne kepakot ja ruoskat voidaan jättää talliin. Vähemmän keppiä, enemmän porkkanaa, se on mun motto :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.2.13 01:01:22

ruoste: Siis häh, onks joku tollanen mursuohjelma oikeesti olemassa? :D

Ihmemies, kun tollasten herkkujen luota karkas. Kyllähän tollasia kokkailuja jäis heti kaipaamaan, ku olis päivänkin jossain muualla. Ruoka on vaan niin nannaa.

Ai no ei sittenkään. Mä jo mietin tota, mut hyvä et oikaisit, et toi porkkana uppoaa suhun paremmin. =)

Päivämäärä:   4.2.13 01:02:53

Minski, kyllä ton vois allekirjottaa :) Mähän oon vähän sellanen "hyvä jätkä" ollut aina, mutta jostain kumman syystä myös ilmeisen nainen sitten samalla...;) Siis hyvässä mielessä, ite ainakin luulen, kun sellanen tietty ämmämäisyys ehkä on unohtunut asentaa ja samoin liika prinsessa-asenne.

Oli muuten eilen aika kiva fiilis kun menin sinne juhliin monta tuntia myöhässä, kun oli noi koirat hoidettava eikä niitä voi yksin pitää niin kauaakaan, ja pari kertaa nuo soittivat ja tekstailivat siinä ennen ku pääsin paikalle ja sitten olivat odottaneet että pääsen mukaan kilistelemään kuoharia, vaik ilmotin ajoissa että tuun kyllä mut myöhään:) Aika lämmittävää:) Nii ja siis täähän oli duuniporukka, ne meistä ketkä on ihan ystäviä keskenään eikä pelkästään työkavereita.

Ruoste, joo, itken! Ja sunnuntaisin viel tosi paha, vaik olis nukkunut tosi hyvin eikä ees väsynyt niin ihan on hanat auki ja tosi herkillä, joskus välttelen niitä ihan tahallaan ettei tarvi mieltä pahottaa. Avara luontoa en ees pysty kattoa kun ne seuraa tuntikausia jotain rampaa leijonanpentua joka hitaasti tekee kuolemaa kun yrittää päästä lauman luo vaikka se on jo hylätty... Tulee jo pelkästä ajatuksesta itku silmään.

Oli kyl hyvä biisivalinta, osuva myöskin ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.2.13 01:08:54

Mua on kutsuttu joskus porkkanaksi. Söin myös yhtenä kesänä pentuna niin paljon porkkanaa, että muutuin oranssiksi. Ruoka on valitettavasti hyvää ja se, miten paljon siitä tykkää, tuppaa ikävästi näkymään kun tarpeeksi kauan ja ahkerasti on siitä nauttinut.

Nyt jo vähän väsyttää. Huomaako sen? Porkkana. Ei siinä ohjelmassa oikeasti mursuja ole. :( Kaikkea muuta jännittävää kuitenkin. Mm. koaloja :)
http://telkku.com/programtable/show/0/20130203

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.2.13 01:12:24

Mission: Noi on sikäli kiitollisia piirteitä, et ne parantaa naisen pitkäaikaista siedettävyyttä aika huimasti. Kummasti tulee paremmin toimeen ja maassa on useesti rauha. Mut aika kivoja kavereita sulla, kun noin jaksoivat oottaa. :)

Nyt tää minski mursu menee kuitenkin nukkumaan. Tai no siis sängyssähän mä olinkin jo. Kaappaan vielä tosta vähän aineksia yöuniini, niin kelpaa koisia tyytyväisenä.

Kauniita unia tytöt ja muksaa alkanutta viikkoa. :)

Päivämäärä:   4.2.13 01:21:46

Öitä Minski :)

Munkin piti kyllä jo mennä mutta tuo ruoste perhana linkillään muistutti että kakkosella on hyvännäkösiä miehiä... Jos ihan hetken kuolais niitä... ;p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.2.13 01:31:08

No voi helmetti, linkin piti viedä suoraan ohjelmatietoihin. Ei sit :/ Onneksi olette näppäriä ja osaatte itsekin etsiä tarvittavat tiedot.

Hyviä öitä tyypit. Maanantai kolkuttelee jo ovella, mutta sitä ennen ehtii nähdä monta jännää unta. Törmäillään höyhensaarten hiekkarannoilla :)

Päivämäärä:   4.2.13 01:35:58

Mä suljen kanssa nyt koneen, vähän vielä kattelen Gotia jos sieltä siirtyis uniin jotain kivaa;) Öitä ruoste! Ja muut kans:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   4.2.13 06:32:00

Huomenta :) täällä -6,5C ja pientä lumisadetta, kuppi lämmintä teetä ja viltti. Tulipa nukuttua hyvin. Vähän vaan outoa nähdä unta omista aamutoimistaan mut aika hyvin sitä on näköjään niist peril unissaanki.

Päivämäärä:   4.2.13 06:59:32

Huomenta!
Kylläpä väsytti kun kello aamulla soi... Mutta ei auta ei. Se on kumma kun pitää olla hereillä puoleen yöhön asti kun tietää että aamulla tasan väsyttään :D

Mutta kahvia naamariin ja röihin, onneksi keli näyttää mainiolta :)

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   4.2.13 08:00:15

Huomenta, hahaa ! Me ollaan ruosteen kanssa samiksia, mäkin olin pentuna eräänä päivänä oranssi :D Äiti vei vielä lääkäriin :DD Tekeekö tämä meistä nyt hötönetin termein porkkanatuttuja?
Eli kaikesta huolimatta hauskaa maanantaita, on moottoripyörämessut taas nähty, kivaa oli ja eikun töihin....

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   4.2.13 08:38:35

Huomenta!

Maito sopii ihan hyvin mustaan teehen, mutta ei sitä kannata laittaa vihreään tai valkoiseen yms. silloin se maito peittää kaikki maut. Mustassa teessä maito voi korostaa kivasti makua. Löysin muuten uuden suosikin talveen, Russian Earl Grey, ihanaa hunajan ja maidon kera. Chai oli viime talven suosikki. Muuten menee erilaiset rooibokset sekä vihreät ja valkoiset.

Hitsi, kun illalla teki niin mieli käydä jonkun viereen nukkumaan, alkaa tää muuten niin ihanainen sinkkuus näyttää myös huonoja puoliaan. Omituinen fiilis. No, kiireinen alkuviikko pitää varmaan taas ajatukset muualla.

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   4.2.13 08:41:11

Tahtoo listalle ja, vaikka en meinaakaan keretä kommentoida kuin joka viidenteen topiikkiin! Miten teillä on aikaa olla näin paljon koneen äärellä :D hitsi, missaan kaikki hauskat jutut... Eli 36v Pirkanmaa, nainen. Erittäin vapaa. ;) P.S. Tykkään nuoremmista miehistä :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.