Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Singles topic 160

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.2.13 10:07:15

Korkaan.

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=722722&t=722722

Re: Singles topic 160

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.2.13 10:10:11

Varmasti Panda veturimies kalustoinen löytyy.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 10:23:01

Huomenta vaan. Kahvia ja puuroa kitusiin taas ja sunnuntai käyntiin. :)

Mission: Heh, miten mä arvasinkin, et teikäläinen pölähtää tänne paikalle vielä baari-illan jälkeen heittämään legendaa. Ois pitäny olla paikalla heittämässä läpyskää, mut en mä kyll tohon asti ois jaksanu valvoa. Mitä lie juttua sieltä oliskaan irronnu, vaikka et ny ihan umpitunnellissa voinu ollu, kun kuitenkin noin virheetöntä tekstiä sait kirjoteltua. :D

Mut ei kait haaremin herran tarvi mihinkään vaihdella ketään. Onhan sillä ny useampi nainen oltava samaan aikaan, jos kerran tollasia nimiä mennään antamaan. Et enhän mä oo voinu ketään dumppailla. Noh, katotaan josko sieltä vielä irtois pienessä laskuhumalassa juttua ku alkaa silmät aukenemaan. Pistä kuitenkin kaulin piiloon, ettei tarvi taas napata vyötäröltä kiinni ja tehdä aseettomaksi. :D

Syvämiete: No niin on ollu, mut harmi et missioni oli vaan yksin hereillä tohon aikaan. Mut olihan sillä onneks ollu bileet jossain muualla ja selkeesti ollu hyvä meno ja tiukka etukeno. :p

Niina: Ai sinäkin oot ollu taustapiruilemassa. Ei kun rohkeesti vaan juttuihin mukaan. :)

Panda: Kyllähän tänne hyvin mahtuu. Vähän oot kyllä nuori heppamies, kun mä oon miettiny et jos tänne pölähtäis joku sellanen 40-45v adonis, niin se varmaan revittäis käsistä. :D Mut onhan täällä noita nuorempiakin naaraita.

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   3.2.13 10:24:59

no.: Ei ny taida tulla säteet perille vaikka kuinka koitan lähetellä. :) Aika terävästi tuo tuolta paistelee, mutta pilvet syö kaiken aamupalaks, veikkaan.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   3.2.13 10:31:38

Joo, kyllä mie luen näitä teidän juttuja, mutta en viitsi kännykällä useinkaan ruveta mitään tänne naputtelemaan. Nyt oon taas läppärin äärellä.

Ehdin jo saada tänä aamuna urheiluvammoja. Kävin koiran kanssa aamulenkillä, niin sukka kului puhki ja sitten seuraavaksi kului kantapää puhki. Oli tuskainen taival, ennen kuin oltiin takaisin kotona :/ Mutta jospa se siitä vielä iloksi muuttuisi. Tänään pitäisi käydä ratsastamassa, ja pikkupoikien ajo-opetustakin voitaisiin jatkaa, jos nuo mun vanhukset kerkeää auttamaan. Mulla on siis kaksi kaksivuotiaaksi kääntyvää orivarsaa tuossa kasvamassa, ja niillä on nyt muutaman kerran ollut jo kärryt perässä. Eivät vielä ole sillä mallilla, että uskaltaisi yksin ajamaan, niin aina tarvii apua niiden kanssa. Nyt onneksi loppui lumisade, varmaan pitää käydä nyt kohta siellä ratsastamassa; jos kantapää kestää =D

Lähettäjä: Milli 
Päivämäärä:   3.2.13 10:34:41

Kenen idea on muuten tämä topikki? Tosi hyvä idea, monta kertaa olen huomannut nämä topikit mutta enpä ole käynyt lukemassa. Mutta hauska topikki ja varmasti tarpeellinen :)

Eilen täällä keski-suomessa paistoi aurinko ja huippu keli käydä jäällä koirien kanssa. Mutta nyt ei aurinkoa näy, mutta eipä se ulkoilua estä. Vaikka aina se aurinko mukavasti piristää :)

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   3.2.13 10:40:38

Minority_Report: Pakko oli lukea oma kirjoitus pariinkin kertaan, ja tosiaanhan siitä sitten toi oma sukupuoli puuttui. :D Olen siis neitokainen, joka odottelee löytävänsä sen kuskin autoineen. :) Hiukan varmaan ongelmia itseilmaisussa oli, kun ennen aamukahveeta jo kirjoittelin.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.2.13 10:43:32

Milli, tämä taisi viime talvena lähteä päiväni murmelina topsusta, muuttui sitten jossainvälissä sinkkujen topsuksi.:)

Päivämäärä:   3.2.13 10:47:59

Eikös Kessu se murmelitopikkikin oli alunperin joku muun niminen? Ja sit se murmeliketju alkoi hiipua ja porukka siirty tänne..? Tää siis tais olla ihan oma aloituksensa joskus... @ muistanee kuka tän perusti?

Re: Sinkkujen topic 160

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.2.13 10:51:12

Heippa Panda, mukaan mahtuu aina! :) "Yhteisö" ei ole kovin ahdas, vaikka siltä joskus saattaakin vaikuttaa. Moinen illuusio johtunee siitä, että samat naamat ovat eniten äänessä. Mölistään, jotta keskustelu pysyisi hengissä. Kaikenlaiset hyvässä hengessä tehdyt lisäykset juttuvirtaan otetaan vastaan, täällä ei syrjitä eikä murjoteta :) Paitsi maanantaisin. Maanantaisin saa murjottaa, ja kapula-aamuisin, ja jos sydämeen sattuu.

Huomenta! Jos lähtis pari tuntia aikaisemmin tallille pääsis pari tuntia aikaisemmin poiskin. Ehkä... Vähintään 8h työrupeama olisi kuitenkin edessä. X| Tämä päivä vaatinee vähän suklaata. Ei muuten näkyny yöllä mitään kuvia, luomien sisäpuoli vain. Ei tullut edes Clive Owen uniin, vaikka pyöri illalla kahdessa leffasssa. Harmi, olisi ollut ihan toivottu vieras, siis gerardbutlerin puutteessa.

HUOMENTA Mission, tai hyvää yötä, tai päivää, sit kun nouset. Kiva kun piipahdit yöllä ja tosi kiva, että ilmoittelit itsestäsi vielä aamulla, ettei tartte olla huolissaan :) Minä en olisi tollasessa vauhdissa pysynyt mukana! Harjoituksen puutteesta johtuen olisin varmaan jo puoliltaöin ollut, että töttöröö ja hyvää yötä. Täytyyhän jonkun tota haaremin herraa viihdyttää kun teikäläinen huitelee kaupungilla. Eikös voitais kääntää pikkuhiljaa tää kuvio toisinpäin? Sillai, että meillä tytsyillä ois useampi sulkku. Yks joka läänistä ja vähän kaikenikäisiä ja -näköisiä. Tummaa ja vaaleeta, pitkää ja pätkää, nörttiä ja sporttia... Tai sit uuslanseerataan vapaan rakkauden aate.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.2.13 10:51:38

G-Miehen kanssa oli "pahat papat" tai jotain sinnepäin, Suski keksi sen murmelit.:)

Lähettäjä: Karo 
Päivämäärä:   3.2.13 10:57:07

Huomenta.
Hävisin eilen yhtä nopeeta ku ilmaannuinkii, syystä että kaveri rupesi siinä vielä keskellä yötä chattailee, sit menikin siinä aikaa sen verran että piti lyödä jo pää tyynyyn.

Ja tänä aamuna sit heräsin hirveeseen päänsärkyyn. Tän kanssahan on todella kiva lähtee töihin.. Toivottavasti eiliset juhlijatkin saavat oman osansa kärsimyksestä, jos minäkii kärsin ihan vaan myötätuntohedarista :P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 10:57:29

Niina: Aijaa, no mahtaa täällä sitten olla oikeesti hyviä juttuja, kun sinäkin jaksat lueskella ihan kännykällä näitä. :D Mut ehkä sä tosta vammasta selviät. Vähän rakkolaastaria paikalleen, niin taas kulkee.

Panda: Heh, no sori. :D Varmaan kyllä vikaa oli enemmänkin täällä, kun satun tietämään toisista yhteyksistä sun ikäisen miehen, joka on myös samalla nimimerkillä. Et jotenkin siitä varmaan yhdistelin heti mieheksi ilman sen kummempia ajattelematta. =)

Mut hei mäkin tässä vasta aamukahvia hörpin, kun piti käydä tuolla toisessa ketjussa valistamassa kuinka päivä kannattaa polkasta käyntiin terveellisellä munalla. :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.2.13 11:06:12

Mielummin kandee syödä pullii, se kasvatta kul.....:D Pikkupakkanen, nyt taisi tulla Tirlin kaipaama hankikanto.:)

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   3.2.13 11:13:03

Huomenta ja tervetulloo uusille sinkuille!

Illalla alko hammasta pakottaa niin maan perrrkeleesti ja sitten kun vihdoin unta sai buranan voimalla, niin unet olikin varsin laadukkaita painajaisia tulevasta hammaslääkäri käynnistä. Voi itku! Ennee ei onneks pakota julmetusti, mut vähän kuitenkin :(

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 11:16:25

Milli: Tais olla toi miukumauku eli @ merkkinen kaveri, joka tämän keksi. Näin muistelisin joskus kuulleeni ja kyllähän täällä varsinkin vilkkaina hetkinä juttua lentää.

ruoste: Ai että heti kun ollaan vähän aikaa oltu flowery freshinä yö, niin ei muuta kuin taas seuraavana päivänä hakemaan aromit takaisin. Taidat nauttia sittenkin niistä. :D

Karo & Elsa: Täällähän on kaikki jotenkin puolikuntosina, kun särkee ja kolottaa. Eiks teiän nuorien pitäis vielä jaksaa vaikka läpi harmaan kiven. :p

KESSU.: No jooh, mut ei sitä passaa kuitenkaan naisille suositella, vaikka mä syön tietty säännöllisesti pullaa. Naiset kuitenkin naisina ja sillee. :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.2.13 11:17:30

Otan Elsa osaa, mulla oli joulukuussa samat olotilat, hrrrr...puistatta vielläkin , kun muistelee sitä kipua.:(

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 11:20:20

Ai niin, kyllähän tänne tarvis jo jonkun taulukon, et mistä ikäryhmästä kukakin on ja kuinka monta naista ja miestä täällä parveilee. Tai että kuinka monta miestä ja naista on 20-25v, 25-30v ja sitä rataa. Sit vois siitä kätevästi vedellä vaikka viivoja yhteen. :-P

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.2.13 11:26:35

No laitetaan taulukko.:) 43v äijä Nummi-Pusulasta, rakennusalan"saneerauspuoli" kuntotutkija/kartoittaja/konsultti.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   3.2.13 11:27:48

Puhuks joku polkemisesta? Oumaigaad yks semmonen tänne ja heti! Menee hyvä darra ihan hukkaan...

Hah, ai virheetöntä, no ohan se jo laskuhumalan puolella sillon aamul tietty mut oisitte nähny ilmeen, sana, silmät ristis, pyyhi puolet, uus yritys, vähä hidasta oli :D

P.S. Mä en oo hereillä vielä, siirryin vaa sohvalle appelsiinimehu-jäämurska sekotuksen kans...

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   3.2.13 11:32:25

aamumunat masussa :)
missä se aurinko oikein on? ei ainakaan täällä...minne pitää lähtee???

mr tekaiseppa semmonen taulukko :) siihenhän sit vois ympätä kuvausta ja kuvaa, toiveita ja totuuksia...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 11:41:11

Mission: Ai ootkos sä niitä naisia, joilla on ihan hillitön krapulapanetus vai? :D Vähän nyt vaikuttais siltä, kun noin avoimeksi heittäydyit. Mut joo täällä on hyvän aikaa vedelty aamumunia. No.:kin on ihan saaneena selkeesti. =)

Mut niin siis sillee täysin ymmärrettävää, eikä mitään ihmeempiä kirjotusvireitä osunu silmään. Et olis voinu kuvitella, et melko hyvässä hapessa kuitenkin olit, vaikka vähän tuli kuppiakin oteltua. Eiks sun nyt pitäis suomalaiseen tyyliin listailla tähän kaikkea, et mitä oot juonu illan aikana ja kuinka tuiterissa olitkaan ja mitä kaikkee siellä sit tapahtu. :P

no.: Jaa että munko se taulukko pitäis väkertää. Mä vaan heitin vasta vähän ajatusta ilmoille, et jos sellanen olis sit vaikka tossa topicin alussa heti, niin siitä olis näppärä tarkistaa et kenet nappaa kainaloonsa. :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.2.13 11:43:22

Se on kuule Elsa kohta katupora tai hampilääkäri. Saisko tällainen ajatus lekurin tuntumaan ihan kivalta vaihtoehdolta?

M_R: Eihän sitä nyt jaksa kotona freesinä kökkiä, täytyy mennä sinne, missä dö äctiön on. Sitä paitsi kun on kasvanut heppojen parissa, niitä tuoksuja ja muita aistituntemuksia alkaa kaivata. Et tiedäkään, miltä tuntuu kuunnella kesäillassa yölinnun viserrystä ja tasaista rousketta hummien pupeltaessa iltaheiniään. Tallissa tuoksuu heinä, turve ja lämpimän hevosen iho, ulkona kostea laidunruoho. Päivällä puomilla tuoksuvat piharatamo ja hunajainen valjasrasva muistuttavat lapsuuden kesistä.

Ei sitäkään voi kuvailla, miltä tuntuu kulkea lumisessa metsässä, hämärtyvässä talvi-illassa kaksin sellaisen hevosen kanssa, jonka tuntee kuin taskunsa. Kaikki värit ja tuoksut ovat kadonneet maailmasta ja ainoa ääni jonka kuulet on kavioiden rapina tampatulla polulla, umpihangessa kuuluu pelkkä humahdus. Tämän lisäksi kuulet hevosen hengityksen ja pärskähtelyn sekä puiden paukahtelun pakkasessa. Kylmä nipistelee poskia mutta tunnelma lämmittää sisältäpäin. Silloin toivoo, ettei polku loppuisi koskaan. Kotiin tullessa sormet ovat tunnottomat ja jalat umpijäässä, mutta paleltumien parannuttua suunnittelet jo seuraavaa metsälenkkiä.

Hepat <3

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.2.13 11:45:17

Ai hei Missi! Oletko oikeasti jo elävien kirjoissa vai onko sulla autopilotti päällä?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.2.13 11:46:54

Ruoste<3 :)))

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 11:48:33

ruoste: Heh, no olipahan kunnon fiilistelyä sulta. Kyll tosta jo jollain tapaa sai mielikuvasta kiinni, vaikka toi varmasti onkin sellainen mikä pitää vaan kokea. Ei siihen oikein samaan tunnelmaan pääse ihan vaan muistelemalla miltä se tuntui silloin joskus, Toisaalta nyt kun tarkemmin miettii, niin toi pätee kyll aika moneen muuhunkin mukavaan puuhaan...

Päivämäärä:   3.2.13 11:54:32

Minski, olen, todellakin... ja nimenomaan aamulla pahin. Siis herätessä. Plääääääh, olis taas pitänyt keskittyä olennaiseen eli miesten metsästykseen;)

No mites se, skumppaa, boolii, siiderii, lonkeroo, vodkabateryy nyt ainaki. Valitettavasti olin taas niin rennolla päällä että taisin vähän jutella taas asioita joista ei ois tarvinnu jutella. No, se morkkis tulee sit kumminki ni märehditää niit sit ja sen jälkee unohdetaa;)

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   3.2.13 11:56:38

Mää ruoste suunnittelin viinapulloo ja hohtimia...

Tuohon ruosteen fiilistelyyn kun vielä lisää sen, että kotimatkalla kerkiää tulla niin pimeetä, ettet ees hevosen korvia näe ja tiedät voivas luottaa siihen hevoseen niin paljon, että voit heittää vaan ohjat kaulalle ja odottaa että heppa kuskaa sut turvallisesti kotiin <3

Vieläköhän mulla oli buranaa jälellä...

Päivämäärä:   3.2.13 11:58:14

Ruoste, oi vitsi... nyt tuli hinku lähtee heppaostoksille!:)

En kyl elossa oo, mun piti vaan juoda rauhas tuopillinen mehua ja mennä takas nukkuu...

Päivämäärä:   3.2.13 12:00:47

Hei, en todellakaan ole hereillä, tajusin vast nyt että otsikko on vaihtanu puoliks kieltäkin :D:D Ei jessus... Päässä kyllä pyörii aika ankarasti, huimaa jos liikkuu, oonkohan viel kännissä...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.2.13 12:01:48

Kummasti ne pollet osaa kotitalliin, kun hämärä saapuu ja vauhti senkun kiihtyy päämäärää kohden.:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.2.13 12:02:12

Huomenta... täällä myös yksi joka ei ol elos... mut jospa kohta...

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   3.2.13 12:04:33

oi ruoste. tulipa ikävä heppasia. tuo tunnelma. siinä sulkeutuu oman aistimaailman sisään ja vain nauttii kaikesta ympäröivästä. sanakin on liikaa :) kevyesti hämärtyvä ilta...metsäpolku...kimalteleva lumi...

Joo mr. sä siitä puhuit :) paitsi että: "näppärä tarkistaa et kenet nappaa kainaloonsa. :p"...enpä ihan pelkän tekstin perusteella lähtis ketään nappailemaan :D että ehkä tekstikuvavideo-combo vois olla sellainen minkä perustuksilla kainalokaappauksia vois tehdäkin...ainiin ja tuoksunäyte jotenkin pitäs saada kans :) hmmm...

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   3.2.13 12:09:11

ja lähituntumastahan sen sitten vasta oikeesti tietää.....:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 12:15:02

Mission: No niin mä arvasin jo tosta sun vauhdikkuudesta, et olis nyt energiaa mitä purkaa. Ainakin siis sitä tiettyä energiaa. :P Mitenkäs sä ny sillee miesten metsästämisen siellä pääsit unohtamaan. Et kai sä oo niitäkin naisia, jotka vaan muka menee sinne pitämään hauskaa tyttöjen kanssa. Niin varmaan. =)

Mitähän sä ny siellä oot sit kuitenkin menny tekemään, kun noin morkkista pukkaa...

no.: Ai sähän lähdit jalostamaan tota konseptia oikein kunnolla ihan uusiin ulottuvuuksiin. Että ihan tuoksunäytteetkin pitäis olla. No mut ruosteestahan me tiedetään jo ainakin toi aromikkuus ja flowery fresh moodit, et mitähän tuoksukkuuksia teillä muilla sitten mahtaa normaalisti olla. :D

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   3.2.13 13:10:57

joo :)
kuvaus. kuva. video äänellä. sit jos kipinöi välillä x ja y, tuoksunäytteet kehiin. toiselle voi lähettää vaikka käytetyn paidan...itseasiassa oon kerran saanut yhdeltä ulkomaalaiselta nettitutulta postissa hänen paitansa, tein siitä raidan kutomaani mattoon...kyllä siinä paidassa oli tuoksu mukana...niin....ja olen mä nukkunut miesteni paidoissa yksin ollessa...se tuoksu on lievittänyt ikävää...:|
että mites olis?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.2.13 13:20:09

Heppanaisissa on se hyväpuoli, he eivät het marmata, jos hieman tallille tuoksahtaa.:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.2.13 13:34:55

Noniin, nyt alkaa löytyy pikkasen enemmän eloo :D

Jaa et tuoksunäytteitä :) kuulostaa hieman erikoiselt

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   3.2.13 13:42:41

Sukupuoli: N
Ikä:

<-20:
21-30:
31-40:
41-50:
51-60:
61-70:
71->:

Sukupuoli: M
Ikä:

<-20:
21-30:
31-40:
41-50:
51-60:
61-70:
71->:

Siinä on taulukko. Nimeä listaan, niin kiinnostuneet pysyy kärryillä.

Päivämäärä:   3.2.13 14:00:16

Aaaaaa, ihanaa että täällä on joku muukin tuoksufriikki! Mä oon just kun siitä Axe-mainoksesta tietyn tuoksuisten miesten läheisyydessä. :D Ja aikanaan, kun silloinen poikaystävä opiskeli viikot toisella paikkakunnalla, nukuin hänen hupparinsa kanssa arkiyöt. Joka viikonloppu piti sit aina saada seuraavalle viikolle tuore paita, ettei tuoksu vaan liikaa laimene.

Ja taulukko sitten mukaan:

Ikä:

<-20:
21-30: Panda (Varsinais-Suomi)
31-40:
41-50:
51-60:
61-70:
71->:

Ikä:

<-20:
21-30:
31-40:
41-50:
51-60:
61-70:
71->:

Rohkeana lisäsin vielä sijaintitiedonkin, jos löytyis kuskikin sitten lähinurkilta, niin säästetään luontoa turhilta ajeluilta. ;)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   3.2.13 14:07:30

Onpas tääl tapahtunut yön aikana...

Oikeen taulukoita väsätään, kyl määkin jos muutkin...

Ikä:

<-20:
21-30:
31-40:
41-50:
51-60:
61-70:
71->:

Ikä:

<-20:
21-30:
31-40: maasturihörhö (varsinais-suomi)
41-50:
51-60:
61-70:
71->:

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 14:33:24

Mä pistin päivälliseksi ja uudet kahvit tulemaan, niin tuli pieni tauko. Vai on täällä jo taulukko pystyssä, vaikka vähän hiljasta tuntuu nyt taas olevan. Onkos toi ny sit sellanen taulukko, että ketkä täällä ketjussa pyörii vai sellanen, että "tässä on ne joilla on haku päällä, korjaa omasi pois jo tänään"? :D Vois sitten itekin sen mukaan laitella speksejä. Varmaan vois paikkakunnan lisäksi olla ihan tarkkakin ikä hyvä lisätä tohon, kun on kuitenkin aika monta vuotta heittoa noissa haarukoissa. Laitetaas molemmat ny tohon ku menitte ristiin.

Ikä:

<-20:
21-30: Panda (Varsinais-Suomi)
31-40:
41-50:
51-60:
61-70:
71->:

Ikä:

<-20:
21-30:
31-40: maasturihörhö (Varsinais-Suomi)
41-50:
51-60:
61-70:
71->:

Joo toi tuoksuhomma on jännä kyll. Kait niillä on joku merkitys, kun exäkin oli ihan onnessaan, kun joskus vahingossa unohdin paitani sen luokse, niin sehän oli napannu sen sänkyyn unikaveriksi ikävää lievittämään. Kukahan noita tuoksunäytteitä sitten hallinnois ja jakelis halukkaille. :D

Päivämäärä:   3.2.13 14:40:52

Noniin, heppa ratsittu. Pikkurouva vaan kipitti karkuun, kun menin aitauksesta hakemaan. Tuli hyvät alkuverkat mullekin, kun siellä lumihangessa kahlasin sen perässä; ratsastussaappaissa ei muuten edes se kantapäässä oleva rakkula tuntunut; ehkä mun pitääkin alkaa lenkkeillä saappaat jalassa =D Pojat taitaa jäädä taas ajamatta tältä päivältä, mutta onneks noitten kanssa ei ole kiire mihinkään. Eli loppuilta facebookia, hevostalli.nettiä, telkkaria ja ehkä voisi aloittaa jonkun uuden valjastyönkin, keksis vaan, että mitä sitä seuraavaksi tekis.

Päivämäärä:   3.2.13 14:45:29

Sori, mä en pysty tommosii monimutkasii taulukoita kyl täyttelee täs darras sit mitenkään, tohonhan tarvii kaikkee kuten a) aivot b) funktiolaskimen c) nörttipoikaystävän auttamaan. Puuttuu kaikki, katotaan illemmal :p Minski voi vaik laittaa mut sinne vaikkei se osannu sitä digiboksiakaan alustaa.

Piti sit tosiaan nukkuu viel pari tuntii. Tää laiva ei enää keinu yhtään et kai se jotain jeesas :D Muuten on yhä katujyrän alta kömmitty pystyyn, auttaa muuten tosi paljon että perjantaina salilla treenatut lihakset vetää nyt ihan hyvää pökkiin... Ei toi darra niinku yksistään riittäis...

Joo Minski, ei tyttöjen vaan kavereiden, eli siis unohtuu se metsästys baarissa kun kaheksan frendii siin viihdytettävänä. En mä kyllä osaakaan et ei sen puoleen :D

ziisus, tulee mieleen kaikkee älytöntä täs pikkuhiljaa... miks narikkasedält pitää kysyy et onks sil antaa takas kakskymppisestä? Oikeesti? Laittakaa mulle sinne taulukkoon oma sarake, blondi, vähemmän ku 3v.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 14:45:34

Niina: Nonnih, joku sitten ollu jo peuhaamassa munkin edestä. :p Ja loppuiltamakin kuulostaa ihan suunnitelmalta, mut nyt on pakko näin pahvina kysyä, että mikä on valjastyö?

Päivämäärä:   3.2.13 14:51:27

No mä nyt ajattelin et siinä vois olla ylipäätään täällä pyörivät. Mutta jos on haku päällä, niin ohessa on hyvä mainostaa ;). Kyllä sillä tuoksulla on iso merkitys, jotkut tuoksuu ihan huumaavalta. Joskus uutisoitiin siitä miten miehen tuoksutteleminen laskee naisen stressitasoja.

Ikä:

<-20:
21-30: Panda (Varsinais-Suomi), Syvämiete
31-40:
41-50:
51-60:
61-70:
71->:

Ikä:

<-20:
21-30:
41-50:
51-60:
61-70:
71->:

Päivämäärä:   3.2.13 14:52:30

No valjastyöt on semmosia, mitä valjassepät tekee =D Mie teen kaikenlaisia varusteita nahkasta hevosille ja koirille, ja ihmisillekin teen nahkavöitä. Kaikkea tämmöstä: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150318210004586.359501.737864585&type=3 Noihin liittyen mie sitä omaa yritystäkin mietin, mutta tällä hetkellä näyttää, ettei siitä mun yritysideasta saada tarpeeksi kannattavaa :(

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.2.13 14:57:38

Mission, tervetuloa elävien kirjoihin :D mult saa vertaistukea :p

Vois sitä ittensä taulukoida...

Ikä:

<-20:
21-30: Panda (Varsinais-Suomi), Syvämiete, min (p-savo, koht satakunta)
31-40:
41-50:
51-60:
61-70:
71->:

Ikä:

<-20:
21-30:
41-50:
51-60:
61-70:
71->:

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   3.2.13 15:06:24

Vai taulukkoja. Nyt tuntuu olevan puhelinliikennettä ilman taulukkojakin.

Luistelemassa olin. Hieno keli. Saattoi ehkä vähän väriäkin jo tulla kasvoihin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 15:06:43

Mission: Hah, ei kyllä luulis kun muutenkin taidat kaikenlaisia taulukoita pyöritellä, mut ehkä sä sitten nautit viimeyönä jotain muutakin kuin yskänlääkettä. :D Mut jalostetaas ny sitten. Sä saat toimia mallina, niin mä alustan sit sut. :p Voisin kyll lisäillä muitakin mitä muistan, mut olkoot nyt jos ei joku haluakaan.

Ikä:

<-20:
21-30: [Panda - Varsinais-Suomi] - [Syvämiete] - [min - p-savo, koht satakunta]
31-40: [Mission 34v - Pk-seutu]
41-50:
51-60:
61-70:
71->:

Ikä:

<-20:
21-30: [Minority_Report aka Minski 30v - Päijät-Häme]
31-40: [maasturihörhö - Varsinais-Suomi]
41-50:
51-60:
61-70:
71->:

Jaa siellä oli kaverimiekkosiakin mukana. No teitähän oli sitten ihan kunnon lössi liikenteessä. Varmaan oli kunnon puheensorinaa jo tollasella porukalla. Tulikos tanssittua? :) Niin ja älä ny vielä siellä selkene, sä oot extra hauska tollee tuiterissa. :D

Syvämiete: No niin joo, onhan se kiva tietysti nuuhkutella sellasta hyvältä tuoksuvaa, eikä jotain haisulia. Vaikka mä kyll luulen, et tässä puhuttiin nyt enempi siitä ominaistuoksusta, niin onhan noi kivat hajusteetkin ihan jees. Kyll sitä itsekin välillä kiinnittää huomiota, kun naisella on joku oikein hyväntuoksuinen hajuvesi. Tosin jotkut on sit niin hajuvekauppoja, et alkaa jo käymään nenään ja tuntumaan vähän jopa ilkeeltä ja sillee kutittavalta se.

Niina: Ai no niinpä tietenkin. Mä ajattelin et onks ne jotain ristipistos juttuja kotosalla tms. mut vaan joku heppatyttöjen vastine "normaalille" naiselle. :D :D

Päivämäärä:   3.2.13 15:16:48

Ominaistuoksusta minäkin puhuin, en mistään hajusteista. Ja tossa stressinpoistohommassakin oli kyseessä hikisten miesten haistelu.

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   3.2.13 15:18:12

Mut vois kans joku reipas lisätä kun päivittää taulukon;
Quatrox, 33v, Päijät-Häme.

Mä kipasen hakee hieman puita, että voin vahtia kun ne palaa uunissa... =)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 15:25:51

Syvämiete: Ai no sitten, my mistake. :) Enpä oo tollasta stressinpoistoa ennen kuullu. Lemmikeistä oon kyll kuullu ja et sellanen naisen helliminen olis kanssa oivaa lääkettä stressiin.

Quatrox: No minäpä yritän olla reipas, kun tarvii paikkailla tota etten osannu digiboksia ajatuksen voimalla alustaa. =) Pistähän sie vähän tulta torppaan, niin ei pääse vilu yllättämään.

Ikä:

<-20:
31-40: [Quatrox 33v - Päijät-Häme] - [Mission 34v - Pk-seutu]
41-50:
51-60:
61->:

Ikä:

<-20:
41-50:
51-60:
61->:

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   3.2.13 15:26:27

saa muakin laittaa...listaan... :) 40(23) hki

ominaistuoksu on se tärkein. mut tuoksutuoksu on oltava huumaava myös :)

tirli nyt oon rehellisesti kateellinen jos oot auringossa paistatellu! täällä on niin harmaata...:(

Niinalla hienoja töitä!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   3.2.13 15:29:34

Nyt on jo täälläkin harmaata. Päivällä aurinko kyllä paistoi.

Päivämäärä:   3.2.13 15:32:31

Oi vitsi, joo tarttis kyllä vähän alustamista, tai jotain päällystämistä, tai ihan miten vaan;) Monelta tuut? Mun pitää syödä ja käydä suihkussa vielä.

Huh, kyllä tommonen copy-paste olis aivan liian rankka tehtävä, ja onneks joku sentään löysi mut oikeeseen paikkaan ku iten oisin varmaa laittanu et mies, 77...

Onneks ei sentään oo paha olo, tämmönen jyrätty pannukakku ja aivoton zombie vaan, Mitä hauskaa siinä on :D

min, sä oot niin nuori ja tokenet niin nopee että kyl toi sun vertaistuki on lyhyt ilo :D Eihän sun ikäsillä ees oo mitään darraa;)

Oispa kokista, on vaan jaffaa, kuka ääliö on jättäny kokiksen ostamatta darrapäivälle? Se kuntoileva ja laihduttava dorka vai? Pitää vähän puhutella sitä, ei tommonen nyt oikeen käy päinsä...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 15:52:05

Mission: Haha, jaa että kunnon alustamista & päälystämistä yms. olisit kovasti vailla. No toi tuleminenhan nyt on ihan siitä kiinni, et millasella urakalla noi hommat hoidetaan. Et mikä on tahti, kuinka innokas oot ja sitä rataa. :D

Mut oot sä kyll missioni mahtava noiden kuvaustes kanssa, kun niihin on aina niin helppo eläytyä mukaan ja ihan sielun silmin nähdä toi sun tuskas. =) Joo minski hoitaa kyllä sut tonne taulukkoon. Tunetetaas vähän lisää. :p

Suomen_lääni-_ja_maakuntajako.

Ikä:

<-20:
31-40: [Quatrox 33v - Päijät-Häme] - [Mission 34v - Pk-seutu] - [no. 40v Hki]
41-50:
51-60:
61->:

Yhteensä: 6

Ikä:

<-20:
41-50:
51-60:
61->:

Yhteensä: 2

Lähettäjä: Nuori offaaja 
Päivämäärä:   3.2.13 16:00:50

Ikää on syksyl 23v mittaris jos jotain kiinnostais vaik. Niin ja tietty mies henkilö kyseessä. :-) Ja kiitos et tänne ei tarvi sen ihmeelisemmin kirjautua sisään saa vaan kirjotella mukavia. :-D

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   3.2.13 16:02:46

M_R: Hyvin paikattu. Kyllä se siitä.

Nyt ois puut sisällä ja pinossa, niin lämpeevät tuossa illan ja yön aikana sellaisiksi mukaviksi mitä on sitten huomenna aamusella kiva heitellä uuniin.

Kohta pitäis vissiin ruveta kampaa naamaa ja kiskomaan "ihmisvaatteita" päälle, et kehtää kokoustamaan lähteä tonne ihmisten ilmoille... Plaah, millään ei jaksais, mutta kai se on pakko joskus tehdä jotain ei-niin-kivaakin.
Ja kaupasta pitää käydä hakemassa noille alamittaisille hieman ruokaa; noi syö niin paljon. =)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   3.2.13 16:03:32

Huomenta...päivee kaikille...eilinen keikka oli yllätys hyvä nuorien kuopiolaisten vetämänä....ja jatkot venähti aamu viiteen :D nooo illalla par peltii pitsaa paistellla...

Re: Sinkkujen topic 160

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   3.2.13 16:07:06

"Tää vois lähtee vaik tangokurssille... Tosin tango voi ola vähä vaikeeta tolleen 190-167 parille, mut ei se mitään, mä keskityn kuolaamiseen;)"

Oliko Missionilla mielessä jotain tän tyylistä ;)

"Paitsi et meniks se jysse kuolaamaan niit tissipimuja joil kaks naruu poikittain ristis huomen? Voip olla ettei sille ehkä kelpaakaan ihan tavallinen nainen enää sitten joten sit ois etsinnässä vähän maanläheisempi tangopartneri... ;)"

Messut nähty taas tältä vuodelta ja olihan siel taas vaikka ja mitä kivaa ;) Mut ei jäänyt käteen/kainolaan pyörää saattikka tissipimua. Toisaalta voi olla ihan hyväkin juttu, ei riitä mun rahat edellä mainittujen ylläpitoon :P

Ikä:

<-20:
41-50:
51-60:
61->:

Ikä:

<-20:
31-40: [maasturihörhö - Varsinais-Suomi] - [Jysse 32v - Länsi-Uusimaa]
41-50:
51-60:
61->:

Yhteensä: 3

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 16:13:46

Quatrox: Joo no pitäähän sitä yrittää. :p

Niin ja tosiaan, laitetaas kessukin listaan, kun se tuolla jo aikasemmin ilmoitteli omia suuntimiaan. Saadaan samalla vähän balanssia taulukkoon. :) Niin ja päiveen vaan @:lle ja Jyssellekin. Näitkös muuten Jesse Jamesia siellä messuilla?

Ikä:

<-20:
41-50:
51-60:
61->:

Ikä:

<-20: [Nuori offaaja 23v]
41-50: [KESSU. 43V - Nummi-Pusula]
51-60:
61->:

Yhteensä: 5

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.2.13 16:19:09

Onko Minski viellä noin poikanen.? Luulin vanhemmaksi, Hennala tuli tutuksi 1992 ja Hämeen Rykmentti.:) Onko pieni talo preerialla viel pystyssä.? :)

Lähettäjä: rolle 
Päivämäärä:   3.2.13 16:20:29

Tuo Ruosteen fiilistely tuo mieleen kesän ja kärpäset. :D

On se vaan hieno tunne, kun katselet kesäiltana laitumella käyskenteleviä eläimiä, aurinko painuu metsän siimekseen, kuuntelet lintujen viserrystä, tunnet nenässäsi tuoreen ruohon tuoksun.

Päivämäärä:   3.2.13 16:23:42

Ikä:

<-20:
21-30: [Panda - Varsinais-Suomi] - [Syvämiete 26v - Pk-seutu] - [min - p-savo, koht satakunta]
41-50:
51-60:
61->:

Ikä:

<-20:
21-30: [Minority_Report aka Minski 30v - Päijät-Häme] - [Nuori offaaja 23v]
51-60:
61->:

Olikin aika hot tangopätkä... Tossahan sitä olis loistava tapa tutustua! Kävis kemiat kerralla selväksi.

Päivämäärä:   3.2.13 16:23:59

Minski, tässä kohtaa kannattais tulla myöhään, suosittelen esivalmisteluja, saattaa muuten jäädä kierroksia turhan paljon ja kiukkunen nainen ;)

Jysse, joo just tommosta :D Ei saa kiusaa krapulaista naista, voi vitsit.... Toi suoritus saattais kyllä vaatia "vähän" treeniä alle;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 16:37:35

KESSU.: Joo kyllä minski on vielä näin juniori, ettei edes yllä mission k34 juttuihin vielä. :P Kuinkas vanhaksi sä sitten oot mua oikein luullu?

Mut kyllä se taitaa vielä olla, vaikka en ookaan siellä käyny koskaan. Onko sitten hyväkin paikka? Mä oon suosinu sitä toisella puolella kasarmia olevaa lounasravintola mäntyä. Siellä on aika reteet eväät kanssa. :) Niin ja joo, oon muuten käyny kanssa kertaamassa hennalassa, et ihan tutuksi on tullut kasarmin sisäpuolikin.

Mission: Oho, sähän nälkäisenä oot sieltä baarista tullu kotiin, vaikka enhän mä tietenkään kiukkuiseksi naista jätä. :O Nythän mun pitäis tietenkin alkaa tähän uhoamaan ja paukuttelemaan minskimäisesti henkseleitä niin että Jyssekin ihmettelee mistä se taas kuuluu. Mut jos nyt kuitenkin panen korvan taakse. Siis en kirjaimellisesti, mut...

Tollee olis kyll ihan kiva osata tanssia. Vois siinä äkkiä olla nainen sulaa vahaa käsivarsilla, kun tollee alkais pyörittelemään. Vaikka tietysti tohon tarvis kyll naisenkin reenailla vähän jo, ettei käy hassusti. :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   3.2.13 16:39:20

"Niin ja päiveen vaan @:lle ja Jyssellekin. Näitkös muuten Jesse Jamesia siellä messuilla?"
En nähny, ei sen puoleen en pahemmin pidä jamppaa juuri minään.

Syvämiete: Joo pikkasen kumempaa verrattuna suomalaiseen lavatangoon... Voihan tossa tosiaan aistia sen kuinka "kiinnostunut" mies on partnerista :D

Mission: Kyllä sitä pitää aina vähän kiusta ;) Lahjattomat treenaa, eihän toi vaadi kuin hyvän viejän :D

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   3.2.13 16:50:08

Noh minäkin sitten.

Ikä:

<-20:
21-30: [Panda - Varsinais-Suomi] - [Syvämiete 26v - Pk-seutu] - [min - p-savo, koht satakunta] - [pauke 25v - Pk-seutu]
41-50:
51-60:
61->:

Yhteensä: 7

Ikä:

<-20:
51-60:
61->:

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.2.13 16:50:28

Mää luulin Minskiä yli 40:n kympin, mut mies parhaassa iässä, go go.:) Ja heppanainen haarukkaan.:)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   3.2.13 17:06:57

Viikonlopun horoskooppi meni näin:

"Sinkkuneitsyillä on enemmän vientiä kuin olisi tarpeenkaan. Joku on ihastunut sinuun oikein toden teolla. Kuuntele sydäntäsi, unohda järjen ääni."

Saako nauraa -.-

Päivämäärä:   3.2.13 17:10:59

Laitetaas leijonienki horoskooppi:

"Sinulla on ollut elämässäsi varsin kova vauhti viime aikoina. Olisi ehkä hyvä hidastaa hieman tahtia. Keskity rakkauteen, se palkitsee sinua nyt eniten. "

...juu, juu, heti ku kerkeen....

Päivämäärä:   3.2.13 17:20:37

Heh, ei kyllä tälle leijonalle ainakaan osu tai uppoa tuo. :D

Päivämäärä:   3.2.13 18:01:31

Miekin laitan itseni listaan, vaikka enempi sivustaseuraajan roolissa täällä olenkin; saapi poistaa, jos siltä tuntuu! Yritin ottaa päivänokoset äsken, mutta ei se oikein taitanu onnistua. Mukava oli kyllä ihan vaan pötkötelläkin, vaikka olishan sekin varmaan hienompaa jonkun muun kanssa yhdessä kuin yksinään. Koirakin lähtee aina karkuun, kun tungen itseni sen viereen makoilemaan. Nyt American Idolille!

Ikä:

<-20:
21-30: [Panda - Varsinais-Suomi] - [Syvämiete 26v - Pk-seutu] - [min - p-savo, koht satakunta] - [pauke 25v - Pk-seutu] - [Niina 29v - Pohjois-Karjala]
41-50:
51-60:
61->:

Yhteensä: 8

Ikä:

<-20:
51-60:
61->:

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.2.13 18:20:24

Leidejä on paljon P-Karjasta ja p-Savosta, sinkkujullit sinnepäin.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 18:21:26

Oho, menin sänkyyn vähän makoilemaan ja tulikin sitten nukahdettua sinne. Jäi vissiin yöunet sit kuitenkin vajaaksi, vaikka heräilinkin ihan omia aikojani. Ei passaa kuitenkaan enempää nukkua, et saa sit yölläkin unen päästä kiinni.

KESSU.: Jooh, kyllähän tässä vielä tarpeen tullen porskutellaan sellasta vaihtia menemään, ettei ihan kaikki pysykään mun kyydissä mukana. :p

Vai että huruskooppeja ne täällä kattelee. Jostain iltalehdestäkö te noita kattelette? Mites ne sellaset kattavammat jossain noissa ihan "kunnon" sivustoilla. Oottekos niitä lueskelleet ahkerasti tai edes välillä?

Kertokaas muuten mistä tietää et jotkut apelsiinit tms. sitrushedelmät on sellasia makeita ja mehukkaita? Ku tuntuu et aina kun mun tekee mieli ostaa niitä, niin ne on sit sellasia kuivia, mauttomia tai sitten niin kirpeitä, että tekee mieli irvistää legot suusta. :D Sit ku niitä on joku kilon pussi vielä, niin kiva nakata sellanen roskiin, kun pari syötyää lannistuu noista makuelämyksistä.

Päivämäärä:   3.2.13 18:28:07

Minski, missä "kunnon" sivustoilla? Linkitä. Onks ne jotenki parempia, herkullisempia, sielä ne lupaukset? Jotai osumaprosenttia kenties, siis vaikka paikkansapitävyydestä? :D
*tahtoo joka päiväks vain hyvät horoskoopit!*

Päivämäärä:   3.2.13 18:29:02

^ tuolla meidän kaupassa ihmiset välillä avaa just jotain mandariineja tai appelsiineja maistellakseen, onko ne hyviä. Ilmeisesti se on täällä ihan hyväksyttävä käytäntö, kun olen nähnyt sitä tehtävän myös henkilökunnan läsnäollessa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.2.13 18:32:12

Mission ja Minski"huomenna viedän pussauskoppiin", rakkaudesta se hevonenkin potkii:)

Päivämäärä:   3.2.13 18:35:05

Löytyi googlella uusi horoskooppi. Osu ja uppos. http://www.avatv.fi/minisaitit.shtml/ennustaja/horoskoopit/harka---/2010/01/1040449 Tuota itsensä arvostamista yritän tässä parhaillaan opetella.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.2.13 18:42:45

Kovasti tekis mieli jotain kirjottaa mut nyt ei ihan lähe... oottelen vaan siis et mozzarellatikut tulee uunist :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 18:44:04

..?: No siis ainakin näin maallikon silmään mm. nää pari sivustoa näyttäis enemmän asiaan perehtyneiltä ja monipuolisemmilta ihan ton ilmaistarjonnankin puolesta. Sitä en kyll osaa taata, et noikaan aina niin kivoja lupailis, mut saahan noita aika hyvin pyöriteltyä mieleisekseen, kun tollasia hieman ympäripyöreitä tuppaavat kuitenkin olemaan. :)

http://www.astro.fi/
http://www.horoskooppi.com/

Niina: Aijaa, no tolleehan se tietysti selviäis helposti, mutta eipä oo täälläpäin ollu tapana, enkä oo koskaan nähny tollasta. Mut onhan toi kyll aika typerää, et pitää tollee arpoa, kun noi maku vaihtelee niin paljon kuitenkin noissa. Kyllähän noita ostais mieluusti useamminkin, jos tietäis aina saavansa sellasia makeita ja mehukkaita. Tällä kertaa vaikuttavat olevan ihan ok makuisia, kun tuli taas ostettua kilon pussi. :)

KESSU.: Haha, amorin apulainen taas vauhdissa. Tais toi missioni väsähtää sitten kuitenkin tai ehkä se meni terottamaan kynsiään ja hyökkää kohta tänne upottamaan ne jonkun miesparan selkään ja nappaa ne treenatut reitensä ympärille kuin Famke_Janssen_konsanaan, ettei poloinen pääse karkaamaan. :D

min: Ai eikö oikein irtoo tänään. :p Mäkin meen tekee iltapalaa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.2.13 18:45:27

Ja Minin viinat, juodaan ne jo pois.:D

Päivämäärä:   3.2.13 18:49:59

min: Hassu sattuma, mulla oli nimittäin samat eväät juuri äsken. :)

Ja mä tankkaan höpöskooppini juuri tuolta Astrosta. Yleensä kylläkin tulee luettua vasta illalla, ja joskus sattuu jopa osumaan yksiin päivän tapahtumiinkin. Sen verran harvoin kuitenkin osuvat, että ei täällä koko elämää ja päätöksentekoa ole höpöskooppeihin pohjattu. (Kyynikko on kyynikko vaikka voissa paistaisi...)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.2.13 18:51:15

Hyyyyiiii ei saa puhua viinasta :s no nyt täytyy oottaa et tikut vähän jäähtyy...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.2.13 18:54:49

Heh Minski, Mission tulee ja nappaa sinut turvalliseen kainaloon.:) Siitä asiasta on vaikea pyristellä pois. :)

Päivämäärä:   3.2.13 19:06:51

Joo just joo justjust :D Kyllä siinä on meikäläisestä maalailtu kohta jo melkonen supernainen. No jos mä pari kuukautta tossa vähä treenaan ni eiköhän musta tuu joku superstara joka tekee omat stunttinsa ja seksikohtauksensa... :p Harmi et toi ulkonäkö on sit kumminki sen verta tavis et ei taida tonne hollywollyyn upota;)

Kooma, ameeba, zombie, braindead, puolitehoinen, puolimielinen ja nuudeli vois kuvata tämänhetkistä olotilaa paremmin;) Vedin tommosta aivokuolleen roolia sohvalla. Nyt joutuu poistumaan vähäks aikaa parantelee darraa faijan herkkujen ääreen, mut päikkäreistä päätellen tääl varmaan on myöhäisillan seuraa kyllä ;)

Kessu, kyl se tarttis ton Minskin mieluummin ees ekaks viedä ja mun vikistä, joten taitaa jäädä sun amorin nuolet matkalleen nyt :p

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   3.2.13 19:17:01

Skorpionin höpöskooppi sanoo: Saat tänään päähäsi selkeän kuvan siitä mihin suuntaan elämäsi on menossa ja siksi kaikki tänään eteesi tulevat ratkaisut on tehtävä välittömästi ja mahdollisimman itsenäisesti.

Suuntaa vailla ollaan edelleen, vaikka alkaa olla ilta.

Lähettäjä: Nuori offaaja 
Päivämäärä:   3.2.13 19:17:38

Niin ja pirkanmaalta ollaan. :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.2.13 19:22:41

Mission hyökkäys on puolivoittoa, isket lakatut kynnet persukselle, rukoilee äijä apua.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.2.13 19:36:58

Tirli on skorppari niin kuin minäkin.:)

Päivämäärä:   3.2.13 19:50:45

Minen nyt jaksa puhilla mitään taulukoita alkaa kopsailee, mut lisätkää joku joskus jos jaksatte, semmoseen sarakkeeseen ku äN 27vee PeeSavosta.

Hohhoijakaa mikä työpäivä (taas vaihteeks). Kyllä sattu ja tapahtu taas enemmän ku tarpeeks. Työkaverille iski sen verran heikko happi kesken päivän et piti ihan häkeen ruveta apua soittelee, ja sit kun se saatiin turvallisesti hengissä kotiinsa, ni mun kontolle jäi sellaset hommat mitä en oo puoleen vuoteen tehny ollenkaan. Meinas vähän lyödä tyhjää, ja kun oli kauhee kiire, ja vähän paniikki ja hätä sen työkaverinkii puolesta, ni ei ehkä menny kaikki ihan niinku piti.. Mut ehkä se on ihan ymmärrettävää tollasessa "pikkasen" yllättävässä tilanteessa, enkä ainakaan mitään kovin peruuttamatonta vahinkoa usko saaneeni aikaseks.

Mä oon niiiiiin sen viinini ansainnu huomenna!!

Päivämäärä:   3.2.13 20:02:11

^ Hui :o Ei kai sille työkaverille mitään vakavaa käyny...? Ilmeisesti ei, jos kerran kotiinsa vietiin eikä lasarettiin.

Päivämäärä:   3.2.13 20:15:36

"^ Hui :o Ei kai sille työkaverille mitään vakavaa käyny...? Ilmeisesti ei, jos kerran kotiinsa vietiin eikä lasarettiin."

Ei käyny onneks mitään vakavempaa, onni onnettomuudessa että mä satuin olemaan vieressä kun siltä lähti taju, ettei mihinkään lyöny vaikka päätään, tai satuttanu muuten itteään. Kyllä sitä ensihoitajatkin kävi siinä pällistelemässä, mut kun ei mitään vikaa miehestä löytyny, ni konsultoivat puhelimitse vaan lääkäriä joka anto luvan mennä kotiin sit. Mutta kyllä vähän säikäytti ku toinen menee yht äkkiä vaan veteläks ihan sun silmien edessä, oli semmonen tilanne vielä siinä että en saanu edes toista työkaveria hälytettyä avuks siihen, sen takia se 112 varmaan ensimmäisenä mieleen tulikin.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   3.2.13 20:38:12

Kessu: juu, pisteliäs ja hankala. Vai miten se meni? :D Sä olet sitten koko lailla vuoden mua nuorempi, jos oot skorppari kans.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.2.13 20:44:19

Tirli, skorbari oon, seuraa sinne hankikannolle.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.2.13 20:49:02

Ja kun JR kuntoutuu, saat ladulle kunnon seuraa.:)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   3.2.13 20:51:47

Kessu: eipäs nyt mennä taas tälle linjalle. Mä voin mennä hiihtämään vaikka teidän kaikkien kanssa, ei siinä mitään.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.2.13 20:56:00

Tirli, elä ole vaatimaton.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 20:56:41

Mä kävin välillä vaihteeksi raikastamassa ruotoani, niin kehtaa taas huomenna mennä ihmisten ilmoille. Samalla huomasin, et mulla on ollu koko päivän paita väärinpäin, mut toisaalta mitäs se täällä kotona haittaa. Tuli vaan sitten selkeesti noustua vähän liian aikaseen tänään tai ties millä jalalla. :D

Mission: No mut hei johan meillä on täällä Anne Hathaway, niin pitäähän meillä Famke Janssenkin olla. :p Sitäpaitsi toi tuntu nyt jotenkin kuvaavan aika hyvin mun tämänpäiväisiä mielikuvia susta. =) Vai että vikinöitä se olis vailla...

Ikä:

<-20:
21-30: [min - p-savo, koht satakunta] - [pauke 25v - Pk-seutu] - [Syvämiete 26v - Pk-seutu] - [Karo 27v - Pohjois-Savo] - [Panda 28v - Varsinais-Suomi] - [Niina 29v - Pohjois-Karjala]
41-50:
51-60:
61->:

Yhteensä: 9

Ikä:

<-20:
21-30: [Nuori offaaja 23v] - [Minority_Report aka Minski 30v - Päijät-Häme]
51-60:
61->:

Nythän meillä alkaa olemaan aika hyvä suora naisia 20-30v kategroriassa, kun täällähän on vielä noit kolmekybäsiäkin jota ei oo tossa. :D

Tirli: Se on joo toi kessu kova parittelemaan muita. Pitäisköhän meidän keitellä vaihteeksi sille joku oma soppa missä riittäis hämmentämistä. x)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.2.13 21:00:37

Iltoja sinkuille!
Just tulin Apassionatasta. Kummitytön kanssa perinteinen heppatapahtuma joka vuosi.
Hieno oli tänäkin vuonna:)!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.