Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 159

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.2.13 19:45:52

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9

Ja jatkuu...
Kaikki putouksessa...:).

Re: Sinkkujen topic 159

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   2.2.13 19:47:20

Eka huurteinen avattu,suihkuun pylly pyykille,puuterit nenää ja hiukset lakalla taakse...matka jatkunee kamun luo ja illalla sit jotain ihme kuopilaista bändiii kattooo.....

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.2.13 19:57:19

Saaks udel et mihin baariin @ on menossa?

Mä ihmettelin et miten voi ol näin heikko olo... mut sit muistin etten ol syöny viel mitään... mut kohta on ruoka valmist :)

Lähettäjä: Nuori offaaja 
Päivämäärä:   2.2.13 20:06:34

Minkäs ikästä sakkia täältä löytyy sinkku tytöistä? :-)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.2.13 20:14:47

Eiku oho, näköjään luetunymmärtäminen on kans huonontunu, luulin et @ on kuopioon menos :')

Nuori offaaja, tervetuloa :) mä oon nuorimmast pääst tääl, vast 21-v

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   2.2.13 20:30:53

Kävin hiihtämässä. Puhelinkin soi. Ettei mun elämäni olis niin kurjaa. :D

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   2.2.13 20:31:56

On täälä nelkympin ylittäneitäki tätsyi/tytsyi.... Ja onnex myös yks ihan kiva ja saman ikänen ku ittekki ja siis mies... ;)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   2.2.13 21:02:21

Onhan täällä montakin kivaa miestä ja naista. Ikähaitari taitaa olla sieltä parinkympin tienoilta tänne yli nelikymppisiin.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   2.2.13 21:10:20

Ai et teki sauna hyvää jumissa oleville "lihaksille". Tuli tossa eilisen ja tän päivän aikana roudattuu puuliiveriin 10 heittomottia klapeja. On kyl aika yks toikkosta puuhaa ravata puukasan ja puuliiverin väliä edestakas, mut tulipahan ulkoiltua.

Minski: "Oon kyllä miettiny monesti, et vois mennä johonkin tanssikurssille jos sais jonkun innokkaan naisparin mukaan. Tai no niissähän on vissiin monesti pulaa varsinkin pitkistä miehistä, niin vois löytyä ihan innokkaita pareja kun vaan menis. :)"

Syvällä kokemuksen rintaäänellä voin suosittella, hyvä tapa tutustua naisiin ;) Pääsee kato ihan luvan kanssa "iholle" ja on hyvästä tanssitaidosta hyötyä esim. häissä, riittää vientiä. Miehistä noilla kursseilla on tosiaan pulaa, kävin viime keväänä yhdellä kurssilla herättelemässä vanhaa harrastusta ja siel oli monta naista ilman paria... Juniorina tuli meinaan harrastettua kilpatanssia hetken, mutta lopetin sen sitten erinäisten syöden vuoksi. Nyt "vanhemmalla iällä" olen aina silloin tällöin katunut tuota lopettamis päästöstä. Ei sitä silloin junnuna tajunnu että kuinka hieno harrastus se oli ja mitä "hyötyä" siitä olisi vanhempana, pikemminkin tuli hävettyä sitä ja oltua ihan hiljaa moisesta harrastuksesta :)

Päivämäärä:   2.2.13 21:14:09

Ei helvettiläinen tota Putousta:D:D:D:D!!!!
Turkkulaisille uus juusto...sehän on aurajyystö...:)!!!!
Ei sissus!!!!!!!!!
Ja tanssit kyllä aivan huiput, veetu sitä Uotista!!!!
Ei tuu mitään, mä kuolen nauruun..................................

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   2.2.13 21:15:21

Pitkä ja tanssitaitoinen. Mä ottaisin heti! Mutta olet sä kauhean nuori, jos oikein muistan. :D Pitää etsiskellä vähän vanhempi tanssitaitoinen.

Lähettäjä: Topi 
Päivämäärä:   2.2.13 21:15:38

Täällähä on täytetty taas topikkeja urakalla

Päivämäärä:   2.2.13 21:17:40

Ei helvettiläinen tota Putousta:D:D:D:D!!!!
Turkkulaisille uus juusto...sehän on aurajyystö...:)!!!!
Ei sissus!!!!!!!!!
Ja tanssit kyllä aivan huiput, veetu sitä Uotista!!!!
Ei tuu mitään, mä kuolen nauruun..................................

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   2.2.13 21:19:18

Tanssiminen on kyl kivaa, sit viel ku osais tanssia :p

Mut mä lähden täst yhdelle (tai kahdelle) :)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   2.2.13 21:20:56

Mun lauantai-iltani on nykyään aina samanlaisia :D illan kohokohta on putous, sitten nörttäilen, käyn suihkussa, oon... vaihtelu virkistäis!

Päivämäärä:   2.2.13 21:28:55

Mä en varmaa kans oikeesti muista ja osaa enää niitä perinteisiä(kään) tanssia, ku joskus nuorena viimeks käyny. Kivaa se oli, vaikka en kauhee hyvin ees osaanu sillonkaa. Noo, aikansa kutaki.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   2.2.13 21:33:48

Mulla tuli viis vuotta siitä, kun viimeksi olin tanssimassa. Olis aika jo katkaista se tauko.

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   2.2.13 21:36:46

Täällä taas. =)

Hetki meni kun pikaiseen koitin lukea teijän täyttämät topicit, joita oli kertynyt ihan kiitettävä määrä.

Juuri palailtu kotio kummitytön 4vee synttäreiltä, lapsikiintiö täynnä taas kotvaksi. Onneks niistä ei yksikään ole oma...

Päivämäärä:   2.2.13 21:37:25

Nii mites pitkä Tirli sä ny olitkaa?

Päivämäärä:   2.2.13 21:38:54

Nuori offaaja, min taitaa olla meidän junnu, muut sit siitä ylöspäin sinne vuosia yli neljäkymmentä- saakka.
Teretulemast joukkoon kummaan:)!!!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   2.2.13 21:38:55

174

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   2.2.13 21:40:02

..?: miksi kysyt?

Päivämäärä:   2.2.13 21:45:03

Tirli, no toi tanssijuttu alko mietityttää, ko aiemmi mainitsit, et pitäs olla mies sinuu pitempi (jos ny en sekottanu jo ihmisii tääl) :) Totta se noin on joo.

Lähettäjä: rolle 
Päivämäärä:   2.2.13 21:48:24

Iltaa sinkut.

Mikä meininki?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   2.2.13 21:49:38

Niin sanoin joo, että pitkä ja tanssitaitoinen. Ei miehen kauheasti tarvii pidempi olla tanssiessa, liian pitkän kanssa tulee hartiat kipeiksi ja kädet väsyy, kun joutuu kurkottelemaan. Mutta taas itseä lyhyemmänkin kanssa on hankala tanssia. Sellainen 5-10 cm pidempi on ideaali. Mutta oleellisempaa on, että osaa tanssia. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.2.13 21:55:12

Jysse: Joo niinhän se kuulemma on, mut oon kuullu vähän sellastakin, et aika moni muukin mies on keksiny ton ja lähteny kokeilemaan onneaan. Että sikäli vaan tulee mieleen, ettei tilanne olis ehkä ihan noin ruusuinen male to female ration suhteen, mut voishan sitäkin tietysti kokeilla. Ja siis olishan se oikeesti hienoa kun osais tanssia ja sit siinä sivussa olis vielä tollasta bonusta tyrkyllä. :)

Kylläpä väsyttää jo. Kuinkahan tässä enää malttaa pysyä hereillä. Ainakin vois parit sarjat katella ennen kuin painuu maate. Vaikka toisaalta vois olla hauska olla hereillä silloin kun mission tulee himaan, kun se on kuitenkin ihan tuiterissa ja höpisee mitä sattuu, kun estot on kadonneet. :D

Päivämäärä:   2.2.13 21:55:58

Sori, tuli tuplana, niin hysteeristä naurua, et taisi tulla klikattua vahingossa tuplasti:)!!!!
No, mä meen kohta nukkumaan, huomenna treenit ysiltä. Herättävä siis jo seiskalta.

Päivämäärä:   2.2.13 21:56:54

Jotai extriimiä ny MR sunki elämään ja meet sinne tanssikurssille tänäkeväänä! :)

Lähettäjä: Milli 
Päivämäärä:   2.2.13 21:57:31

Täällä ahdistava lauantai. Niin kaipaisi kainaloa johon nojata ja itkeä surut ja nauraa ilot.
Kolmekymmentä ikää ja usko loppuu että löytäisi sen oikean. Mutta ehkä vielä joskus :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.2.13 22:07:57

Piste: Ai no sä oot aikasessa sitten. Hyvää yötä vaan. o/

..?: Heh, no en nyt tiedä niin extriimistä, mutta voishan toi olla ihan toteuttamiskelpoinen idea. :P En kyllä tiedä yhtään et millanen tanssi vois sit olla sellanen mulle passeli, kun niitäkin oon niin monenlaisia. Ehkä pitää alkaa tutkailemaan asiaa ihan oikeesti.

Milli: En muistakaan sua nähneeni aikaisemmin täällä, joten tere tulemast. Viikonloppuisinhan noi ajatukset hiipii helposti mieleen, kun on aikaa ajatella ja olis myös aikaa tehdä kaikenlaista. Mut vielähän sulla on hyvin aikaa etsiskellä sopivaa urosta. Ei saa vaipua epätoivoon. :)

Päivämäärä:   2.2.13 22:13:31

Juu en ole aikaisemmin kirjoitellut ja nyt vasta huomannut koko topicin.

Niin totta tuo että varsinkin viikonloppuna iskee ahdistus tai iltaisin. Mutta aina tietenkin asiat voisi olla huonommin :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   2.2.13 22:16:57

Tirli: "Pitkä ja tanssitaitoinen. Mä ottaisin heti! Mutta olet sä kauhean nuori, jos oikein muistan. :D Pitää etsiskellä vähän vanhempi tanssitaitoinen."

Taisinhan mää olla parivuotta nuorempi, mutten sentään kauhean nuori :D

Minski: Mutta yleensä ne vapaat daamit noilla kursseilla on sinkkuja, kyllä ne muuten ois raahannu ne uroonsa sinne vaik väkisin. Jos hakee mahd. korkeeta male to female ratiota, niin yks hyvä vaihtoehto tai olla joku heppaharrastus :P

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   2.2.13 22:20:55

Jysse: mä muistelin, että sä olet lähempänä kolmeakymmentä???

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.2.13 22:23:37

Milli: Se on kai se kun viikolla on sit kuitenkin duunia, niin ei siellä tuu niin ajateltua koko asiaa ja töiden jälkeenkin saattaa mennä loppupäivä ihan arkisten juttujen parissa niin et onkin taas jo aika mennä nukkumaan. Mut pistä ihmeessä vähän laajempaa esittelyä näkyville, kun täällä on vissiin aika paljon noita taustapirujakin, mitkä takkailee sopivia kohteita. :p

Niin ja joo positiivisuutta. Se on semmonen mikä säteilee ulospäin ja kutsuu luokseen.

Jysse: Nii totta kyll ja onhan niissä varmaan ihan hyviä "tilaisuuksia" tossakin mielessä, jos nyt noin vois sanoa. Ja joo heppaharrastuksessa on selkeesti ihan kiitettävät ratiot, mut eiks harrastus pitäis kuitenkin olla sellanen mistä oikeesti kanssa pitää tai mikä tuntuu sellaselta omalta. Eipä sillä, kyllä mä eläimistä pidän ja varmaan hevosistakin, mut ei musta varmaan ihan harrastamaan olis. Sen verran ehkä kuitenkin et parempi puolisko vois semmosta harrastella.

Päivämäärä:   2.2.13 22:27:10

TÄH???
Jysse oli kyllä kolmekymppinen, ei neljä!!!!
Vai onko Jyssellä tullut kiroitusvirhe????

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   2.2.13 22:27:57

Tirli: Ihan oikein muistelit, miltein 32 tai käytännös voi sanoo et 32

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   2.2.13 22:30:21

Niin. Pitkiä on sun vuotes, kun mä olen 44.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   2.2.13 22:36:40

Tirli: Pitkiä ja pitkiä. Ikähän on vaan numeroita ;)

Päivämäärä:   2.2.13 22:41:02

Jysse on ihan poikanen vielä...:).

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.2.13 22:42:53

Haha, on se hauska kun vielä pojitellaan tollee. :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   2.2.13 22:43:44

Onhan se vaan numeroita niin. Mutta tietyt realiteetit on olemassa, mitä joskus miettii ainakin näin naisnäkökulmasta.

Lähettäjä: Nuori offaaja 
Päivämäärä:   2.2.13 22:47:21

min: hän on just sitä ikäluokkaa mitä haeskelin ei nuorempaa siit.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   2.2.13 22:49:14

Piste: Antaa kuvan puhua puolestaan ;)

Kohta mentävä pehkuihin. Huomenna heti aamusta virkeenä MP-messuille kuolaamaan kauniita naisia... eiku siis moottorpyörihän sinne tietenkin mennään vaan katselamaan :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   2.2.13 22:52:16

Jysse: tuostahan olikin täällä jo joku päivä puhetta, että harvemmin teistä miehistä aikuisia tulee. :D

Hyviä moottoripyörämessuja.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   2.2.13 23:00:10

Iltaa taloon, ja haisevat terveiset tallilta. Tanssiko on illan aihe? Tarttis varmaan lähteä kurssille, mutta vielä en ole kehdannut. Mulla on kaksi vasenta jalkaa joten tyydyn tanssimaan oman kodin suojassa, verhot tiukasti ikkunan eteen vedettynä, missä kukaan ei näe tai kuule mitä puuhaan. Silloin olenkin sulavaliikkeinen joutsen, mutta auta armias, kun joku on näkemässä. Tanssin toki jos joku uskaltaa pyytää häissä tai sellaisissa häppeningeissä, mutta klubeilla en, enenenenen, ainakaan selvinpäin...

Voi Milli, tunne on meille kaikille tuttu. Etenkin tällaisina iltoina, kun on aikaa ja energiaa ja mahdollisuus nauttia elämästä, iskee joskus ahdistus jos erehtyy ajattelemaan sitä, että tämän ajan ja olon voisi jakaa jonkun kanssa. Ei auta surkutella, mieli ylös, lasi myös (jos siltä tuntuu). Arki koittaa taas ja ihmiset kömpivät ulos kodeistaan, niin sinä ja minä kuin kenties Se Joku Erityinenkin :)

Lähettäjä: rolle 
Päivämäärä:   2.2.13 23:01:30

Kaippa sitä tarvisi kömpiä jo tuonne peiton alle. Kello pärähtää huomennakin kuudelta soimaan.

Öitä sinkkulaan.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   2.2.13 23:11:11

Ei olis huono vaihtoehto se peiton alle kömpiminen. Jos vaikka vielä joskus tulis sellainen päivä että sinne ei tarttis kömpiä yksin.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   2.2.13 23:12:46

ruoste: Ei muuta ku jolleen kurssille. Kato ei ne muutkaan jotka siel on osaa, sitä paitten toihan on jo paljon jos uskaltaudut niis häissä tanssia. Ei muakaan saa ihan hevillä baarissa tanssilattialle :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.2.13 23:14:45

ruoste: Aah, mun morsianhan se siinä. Kylläpäs sä tuoksut tänään erityisen hehkeelle. ;)

Joo vähän tanssimisesta ollaan turistu, kun oon tossa sellasta tuumaillu aina joskus. Ei oo vaan tullu mentyä eli en oo sitten kuitenkaan niin vakavissaan asiaa ajatellu. Mut olishan siinä selviä hyötynäkökohtia useampiakin. :p

Mä kävin tekemässä iltapalaa, niin jos olis vielä energiaa tässä kukkua tunti tai pari. =)

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   2.2.13 23:30:49

Hiphei sinkut, täält varsinais-suomestakin löytyis yks heppakoppi veturin omistaja :)

Ja täälläkin painutaan peiton alle (yksin) robin hoodin jälkeen et jaksaa huomenna taas painaa hommia.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.2.13 23:34:03

Tännehän ny uutta verta putkahtelee. Mut hyvä niin, tulee ketjuun vähän vipinää. :)

Niin ja öitä vaan kaikille jotka menee jo koisimaan. Itellä on vähän rytmi erilainen, vaikkei tässä kyll varmaan kovin pitkään enää jaksa kukkua. Tukeva iltapala pistää ramasemaan ja täällä on hiukan hiljasen puoleistakin jo.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   2.2.13 23:39:03

Nuuhkaisepa Minski tosta... *löyh* Morsmaikku on niin väsynyt ettei ole vielä edes suihkuun jaksanut. Kovin epäkohteliasta tupsahtaa paikalle hevonhajuisena, tiedän, mutku. Tykkäätte kuitenkin. :P

Olishan se hemmetin jännää osata oikeasti tanssia. Siis oikeasti osata. Ihan perinteiset paritanssit ois hyvä handlata ja joku modernimpi, fyysinen ja letkeärytminen tanssi ois jees, hip hop? Tankotanssia on kokeiltu, se oli nastaa mutta sitä on vähän hankala treenata salin ulkopuolella.

"Kato ei ne muutkaan jotka siel on osaa..."
Nii mutku saletisti odsaavat edes jotain tai ainakin paremmin kuin meikäläinen!
"...sitä paitten toihan on jo paljon jos uskaltaudut niis häissä tanssia." Sekin on työn ja tuskan takana. Suurin ongelma on se, etten osaa olla vietävänä. Sitä on itse niin määrätietoinen ja itsepäinen kun on tottunut norsun kokoisten elukoiden kanssa painimaan, ettei osaa antautua toisen johdateltavaksi. Pyörin vaikka väkisin siihen suuntaan, mihin haluan ja siinä ovat usein kavaljeerin varpaat vaarassa mustua. Auttaisikohan silmien sitominen alkuun...?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   2.2.13 23:43:09

"täält varsinais-suomestakin löytyis yks heppakoppi veturin omistaja"
Oo, mikä myyntilause! Joku on pohtinyt kohderyhmät tarpeita :D Minkälaisia hommia maaturihörhö joutuu sunnuntain kunniaksi painamaan? Ai niin, ikä (ainakin suurin piirtein) on hyvä mainita heti alkumetreillä, nuo naiset kysyvät sitä kuitenkin :)

Päivämäärä:   2.2.13 23:43:47

Nyt on kyllä painettava pää tyynyyn.
Aikainen herätys ja hevostelupäivä iltaan saakka.
Öitä sinkkulaan:)!!!

Nimimerkki kiihtyy nollasta sataan ennenkuin mies ehtii kissaa sanomaan;)...lainattu lause, tosin:)!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   2.2.13 23:44:40

Maasturihörhö on tosiaan miettinyt aloituksensa huolella. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   2.2.13 23:47:43

ruoste: Aah, kylläpä on ihanat aromit. Kiva kun tulit, vaikka varsin aromaattisena ootkin. Ehtiihän sinne suihkuun tässä vielä ennen nukkumaan menoa, niin kelpaa sitten pötkötellä. :>

Mut ois se joo. Toi on kyllä hienoa kateltavaa noi videot vaikka jostain youtubesta, kun joku vetää oikein kunnon muuveja. Tosin sellasiin taitoihin sais varmaan tanssia sit muutenkin kuin ihan vaan harrastuksena tai niin, et vois sanoa osaavansa tanssia sitä kyseistä tanssia.

Tunnen kanssa yhden tankotanssia opettavan naisen ja se on vähän yrittäny mua houkutella sinne tunneille, kun siellä käy niin vähän miehiä. Mut ehkä toi on kuitenkin sellanen vähän liian naisellinen juttu. Se kuitenkin aina joskus laittaa jotain videoita mulle treeneistä tai esiintymisistään ja onhan ne aika makeeta katteltavaa, vaikken sillee ammattilaisen silmin niitä osaakaan katella. :)

Lähettäjä: unikko 
Päivämäärä:   2.2.13 23:47:47

no ei ny vielä nukkumaan.. ny sitä laatuseuraa, juuri sitä mitä ht netistä löytyy =)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   2.2.13 23:49:44

Ai saakeli. Kadonnut: läjä sanaan sopivia kirjaimia. Löytäjä palauttakoon ruosteen edelliseen kommenttiin...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   2.2.13 23:49:48

Ei. Kyllä nyt on päästävä nukkumaan. Viime yön valvominen riitti.

Lähettäjämaasturihörhö 
Päivämäärä:   2.2.13 23:51:59

Pakkohan se oli jotenkin alottaa kun ei hevosista mitään tiedä... :)

ja 35 vee nuori.

autopuolellehan nuo työt menee, hiukka kerääntynyt rästihommia. mut ei kumminkaan isomahanen rekkakuski :)

Päivämäärä:   2.2.13 23:52:23

Ruoste joo, silmät kii, pikkuhiprakassa, nojaa tahtia partnerin olkapäästä.... Jos oikeen muistan. Se auttaa rentoutuun :)

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   2.2.13 23:55:58

Täällähän on paljon uutta porukkaa! Pari viestiä kirjoittelin joskus aiempiin topikkeihin. Itse olen siis 26v.

Tanssiminen on kyllä hauskaa. Vieläköhän sitä osais noita paritansseja?

Heh, jossain haastattelussa se vanha tanssinopettaja (tv:n mainoksessa ollut harmaantunut pappa) sanoi, että nykyään on ongelma, että naiset ei anna miesten viedä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   2.2.13 23:58:41

Ovatkos nämä maasturihörhö ja unikko tulleet tänne kimpassa? Teitte niinku yhteishyökkäyksen? Niin sitä pitää. Power in numbers ja sillai. Joo-o, laatua on vaikka muille jakaa, ihan joka laatua löytyy :P

M_R, suihkunraikkaana puhtaisiin lakanoihin pujahtaminen on kyllä yksi niitä pieniä iloja, joihin ei ihan heti kyllästy. Toinen on tuoreen kahvipaketin korkkaaminen hyvinnukutun yön jälkeen :]

Se tankotanssi on ihan huippuhauskaa! Mä ainakin tunsin itseni ihan apinaksi, kuitenkin hyvällä tavalla. Mokasin kuitenkin aika kuninkaallisesti ekan kerran tunnille eksyessäni. Olin nääs tapani mukaisesti rasvannut ruhoni reippaasti suihkun jälkeen, ja tämähän on nou-nou tankotanssitunnilla. Yritäpä pysyä siellä ylhäällä kun kitka kinttujen ja tangon välistä katoaa. Ei onnistu. Kops ja mäts.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.2.13 00:07:14

..? tota pitää siis kokeilla. Toivottavasti se partneri ei sitten ihmettele, miksi virnistelen vienosti silmät kiinni. Hiprakassa ei pysy naama peruslukemilla ei sitten millään, kun ei meinaa pysyä selvänäkään.

Saako tanhukursseille mennä pikkuhiprakassa? Lavalle saa, opettaisko joku siellä? Kotikulmilla on lava, jossa järjestetään pari kertaa kesässä tanhut. Järveltä nousevat itikat ja ötökät pitävän kansan liikkeellä, lattialla on aina porukkaa ja hakijoita riittää.

Eihän sun maasturihörhö tarvitse hevosista mitään tietääkään, kunhan esität. Ja tiesithän sä selkeästi ainakin naisista jotain, aloituksesi sai positiivisen vastaanoton :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 00:08:28

Syvämiete: Joo niin mä muistan vielä sut jotenkin, mut aika harvakseltaan taidat kirjotella tänne. Mut aika ylläri joo, et naiset innostuu tansseista. :p

ruoste: Toi on aika mukava tunne ja vielä kivempaahan se on, kun siihen viereen mätkähtää joku nainen lusikoitavaksi. x) Tosin naisilla on kyll paha tapa varastaa koko peitto itselleen ja sit saa olla suunnilleen naulaamassa sen oman puolen kiinni johonkin, ettei tarvi heräillä siihen et kaikki peitto on viety, kun toinen tuhisee tyytyväisenä siellä mytyn sisällä. :D

Joo olishan se varmaan ihan hauskaa, mut ei tosiaan niin kovin miehinen juttu kuitenkaan. :p Ja joo sen verran mäkin siitä jo nykyään tiedän, et se kitka on aika oleellinen juttu ja ne eri matskut mistä ne tangot on tehty. Mut onhan noita kaikenlaisia tangoilta mätkähtelyitä youtubessakin vaikka kuinka. Aika kipeeltä näyttää.

http://www.youtube.com/watch?v=aNYsJDAb0p0

Lähettäjä: Karo 
Päivämäärä:   3.2.13 00:17:11

Iltoja (tai yötähän tää jo on) täältäkin. Hirvee duunipäivä taas takana, eikä jaksanu kyllä kotiin tullessa taas yhtään mitään. Siks kömminkin jo peiton alle aikoja sitten ja rupesin sitten aikani kuluks kattelee tota Grimmiä. Ei ollu ehkä paras idea tällei iltapalaks, etenkii ku viimesen viikon yöunet on muutenkii ollu melkosen levottomia ja ahistavia. Mut onneks huomenna vaan lyhyt päivä duunissa, ni saa ainakin nukkua pitkään aamulla, jos ei tollasten juttujen jälkeen ihan heti unijukkaa näy.

Tanssista puheen ollen, itsehän lopetin "menestyksekkään" tanssijan urani joskus 14 kesäsenä ku alko pojat ja kaikki muut intressit viemään liikaa aikaa. Joskus ois tehny mieli tällei aikuisiällä jatkaa, mut sit ei kuitenkaan. Eikä musta tällä ruumiin rakenteella mitään siroa pikkuballeriinaa ois koskaan saanu kuitenkaan, vaikka vähän jotain baletin tynkääkin kävin joskus ihan pentuna muutaman oppitunnin kokeilemassa :) En siis mitään paritansseja oo koskaan harrastanu, vaan ihan kaikkee muuta modernista nykytanssista jazziin. Ihan perinteinen valssikin kyllä sujuu jos on hyvä viejä. Tumpelon kanssa on hankala tanssia vaikka ite osaiskii. Ja mähän en siis väitä että ite osaisin, mut kun veressä on tarpeeks alkoholia, ni osaan mitä vaan, jopa tanssii ;)

Tykkään siis edelleen käydä viihteellä tanssahtelemassakin, mut vaan jos on sellanen hyvä fiilis siihen sillä hetkellä. Sellasta ärsyttävää akkalauman painostusta "nyt mennään tanssimaaaaaan, come oooon, tuuuuuu nyyyyt!", en kuuntele hetkeäkään, sillon lähen yleensä samantien täysin vastakkaiseen suuntaan. Jostain syystä suurimmalla osallahan naisista tuntuu oleva hirveen suuria ongelmia ymmärtää tätä asiaa, mut se nyt vaan on niin että mä hilaan takamukseni sinne lavalle just sillon ku siltä tuntuu, ja jos ei tunnu siltä ni mitä sinne suotta mennä hytkymään. En mä mee baarissa vessaankaan jossei mua kuseta. Saati sit tiskille jossei janota.

Päivämäärä:   3.2.13 00:19:31

Joo tää mun aktiivisuus vaihtelee tosi paljon. Välillä on aikaa kirjotella ja tappaa aikaa.

Mut jos nukkuu jonkun mukavan lämpimän miehen vieressä lusikassa, niin ei tarvii varastaa peittoa. Vaikka kai joku siltikin siinä peiton pöllimisessä onnistuu ja halailee sitten peittokääröä. On muuten yksi suhteen parhaita puolia, siis lähekkäin nukkuminen, ei toisen palelluttaminen.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.2.13 00:22:00

Auts!! Mitä ihmeen paperihylsytankoja pitkin noi ihmiset yrittävät kiipeillä? Olihan toi vika aika karju, eihän toi ole tytöille rajattu juttu ollenkaan... :P

Mä tykkään nukkua viileässä. Viileässä nukkuessa nukkuja täytyy paketoida tiukasti peiton sisään. Saa sinne viereen tulla, mutta jos päästää kylmää ilmaa peiton alle tai rikkoo tiiviin paketin, saa kyllä hakea oman peiton. Olen siinä mielessä tosi itsekäs tyyppi, että tarvitsen ainakin 2/3 normipeitosta. Muodon vuoksi voin hellittää peitosta sen verran, että kainaloon eksynytkin peittyy mutta heti ensimmäisen kuorsauksen kuultuani omin sen itselleni. Hähä. X)

Nyt tai ei koskaan. Brrr.

Lähettäjä: Miission 
Päivämäärä:   3.2.13 00:23:56

at känny, veri känni! Pussss Minski :) inaha :) luen huomen loput läpät. Tuun kyllä himaa vast kuuden aikaa... Pitäkää kivaa, mul on! Taksis nyt.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.2.13 00:25:37

Aww :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.2.13 00:26:51

Säkin olet meistä inaha Miission, terkkuja sinne känniin :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 00:35:38

Karo: No hyvää iltaa. :) Mitäs duunista sitä oikein tähän aikaan vasta rymytään kotiin ja vielä viikonloppuna? No mutta hyvä että tulit vahvistamaan rivejä. Ja toi grimmihän on aika piisu sarja kuitenkin. No joo onhan siinä joskus vähän jotain vertakin, mut ei se mun mielestä oo mitenkään erityisen jännäkään. Tietty hyvähän se vois olla sillee, et sais paremman puoliskon vetäytymään vähän tiiviimmin kainaloon hakemaan turvaa. =)

Joo toi on kanssa ärsyttävää, kun ollaan sit suunnilleen väkisin repimässä tanssimaan. Kyll se fiilis pitää jostain tulla itelle. Ei siitä muuten mitään tuu.

Syvämiete: Ihan totta kyllä, mut jotenkin se silti menee monesti siihen, että nainen keikkaa peiton itelleen ja tuhisee tyytyväisenä käärössään ku on niin lämmin. Paras on kyllä ollu, ku kerran yritin ottaa peittoa vähän itelleni, niin nainen nappas unissaan oikein sillee napakasti sen takaisin sillä asenteella et "minun peittoahan ei viedä". :D

ruoste: Hahaha, no just tollasta meininkiä se on. Perhanan peittovarkaat. :D Mäki alan sit härnäilemään sillee sopivasti, ettei pääse nukahtamaan. :P

Mission: Hehe, voi kun sä oot niin suloinen, ku minskiä tollee pusuttelet. Puss puss ja vielähän sulla on monta tuntia aikaa irrotella. Pistähän tuulemaan oikein kunnolla, ni kelpaa sitten aamulla hymyillä kuinka oli kivaa. :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.2.13 00:56:24

Flowery fresh!

"...ni kelpaa sitten aamulla hymyillä kuinka oli kivaa"
Julmaa! Sehän se on ensimmäisenä aamulla mielessä. "Kylläpä oli kevyt ja hyvä olo eilen, otetaanko heti uusiksi?" :D

"Mäki alan sit härnäilemään sillee sopivasti, ettei pääse nukahtamaan"
Siinäpä toinen tapa saada häätö yhteisen peiton alta. Tai sitten käy niin, että nukkuminen ei enää kiinnostakaan. Onks se nyt sitten kivaa, kysynpä vaan??

Karolla olisi kyllä loistoharrastus takataskussa, sitten kun ja jos innostus tanssiin taas joskus tulee. :) Tanssitaitoa arvostetaan ja onhan se hurjan hieno ja perinteinen tapa tutustua uusiin ihmisiin, siis jos tuntemattomien kanssa uskaltautuu tanssimaan.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 01:01:19

ruoste: Heh, sehän tuli kuin jostain mainoksesta tuotteen iskulauseena. :D Mut joo ehkä kuitenkin parempi näin, kuin sillee aromaattisena ruosteena. ^^

Tai sitten käy niin, että nukkuminen ei enää kiinnostakaan. Onks se nyt sitten kivaa, kysynpä vaan??

No nimenomaan sehän siinä onkin just pointtina ja joo, sit on tosi hauskaa. x) Sen jälkeenhän miehillä alkaa erittymään sellasia aineita pollaan, että alkaa uni maittamaan kummasti. :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.2.13 01:13:21

Joo, en ois sen aromaattisen ruosteen viereen itsekään mennyt nukkumaan, joten hankalaksi olisivat yön nukkumiskuviot menneet ellen olisi käynyt raikastautumassa. Kohta pääsöö puhtaisiin lakanoihin, jee jee :)

No saakos sitten omia sen peiton täysin itselleen? Yhdelle oksitosiinit ja endorfiinit, toiselle peitto. Reilu peli.

Huhuu, nukkuvatko kaikki muut vai onko teillä MUKAMAS muutakin tekemistä lauantai-iltana...?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 01:20:53

Niin mä kans vähän kuvittelin tosta, et siinä olis saattanu tulla vähän itellekin mieleen, et jospa sitä kävis suihkussa ennen kuin menee nukkumaan, vaikka kuinka väsyttäis, kun kerran tuli vaihdettua puhtaat lakanatkin. Ettei sitten tuu nekin marinoitua siinä samalla. :p

Nooh, tollasia tilanteita varten oon kyll yleensä varannu itelleni oman peiton, johon voin sitten hätätilanteessa turvautua. Mut kyllähän toi menee niin, et siinä touhutaan sen verran pitkään, että molemmat saa noi oksitosiinit ja endorfiinit yms. hässäkät, ettei tuu sellanen olo, et nyt jäi jotakin puuttumaan. Eihän se ny olis reiluu, et toinen noi vaan saa.

Ilmeisesti nukkuvat tai ainakaan eivät puhu mitään. Paitsi sitten missioni, joka painattaa tukka putkella tuolla jossakin. :P Eihän toi mitenkään julmaa mun mielestä ollu, et jos aamulla sit tekee mieli fiilistellä vähän mitä tuli tehtyä. Ois se kyll ollu hauska saada sopivassa nousuhumalassa oleva missioni turisemaan enemmänkin tänne, mut ehkä se pitää juottaa joku toinen ilta känniin ja kattoo millanen siitä sit tulee. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.2.13 01:31:58

Niinhän sen pitäisikin mennä. Kohtelias isäntä saa toistekin samaisen daamin kainaloonsa. :P Jos Missi olisi paikalla, liitelisivät jutut tässä vaiheessa ehkä jo K30-tasolla. Minä kilttinä tyttönä rupattelen vain mukavia peitoista ja päiväunista ja perhosista ja kainaloapinoista ja sellaisesta, K12 korkeintaan :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 01:38:44

Nimenomaan ja kyllähän se aina kummasti palautuu sitten takaisin itellekin, kun pitää daamia hyvänä ja tyytyväisenä. Ihan perusjuttuja, mut lienet kyll oikeessa. Mission on vähän semmonen levoton tapaus kanssa. :D Sä sen sijaan taidat olla kiltti naapurintyttö, joka ainakin yrittää pitää tollasta kulissia yllä, mut ei kyll mee ihan läpi toikaan. Kunhan tilanne on oikea, niin eiköhän noi K30 onnistu kummasti sultakin ^_^ Nii päiväpeittoja, päiväunia ja perhosia vaan. Perhonen sulla on housuissas. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.2.13 01:45:21

...josta tulikin muutaman mutkan kautta mieleeni seuraavaa. Linkkiä en tähän hätään löytänyt, mutta Minskit ja muut lukijat ovat varmaan kuulleet tai lukeneet facebookin uusimmasta sovelluksesta (tiedätte kyllä, mitä sovellusta tarkoitan). Ennen oli naamakirjassa dogbook ja horsebook, nyt on f*ckbook... Onhan se varmaan näppärä sovellus ikisinkuille ja peräkammarinpojille. Kavereille ja kavereiden kavereille lähetetään "heruux"-pyyntöjä ja sitten vain odotellaan silmät pyöreinä, sormet ristissä, heruux vai eix tänään heru. Just just. Itse olen sellainen vanhanaikainen ja perinteitä kunniottava (kunnon) tyttö, joka arvostaa suoraa puhetta ja aion tulevaisuudessakin antaa pakit ja torpata hävyttömät ehdotukset ihan face to face (pahimmassa tapauksessa purse to face), että ei taida olla meikäläisen juttu tuollainen seuranhakusovellus.

Samoja ihmisiä saattaa myös ilahduttaa tieto siitä, että panoautomaatit ovat rantautuneet Suomeen! Tähänkään en löytänyt (=jaksanut etsiä) linkkiä, mutta uutisten mukaan panoautomaatit otetaan ensin käyttöön maamme kauniissa pääkapungissa Helsingissä. Kuluvan vuoden aikana ilmiön pitäisi levitä koko maahan. Tämä taas on loistouutinen niille, joiden mielestä pano on korostetun henkilökohtainen asia.

Antoisaa vuotta, Suomen kansa.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.2.13 01:49:13

Voi perhonen :D

Täytyyhän täällä vähän sanojaan varoa, koskaan ei tiedä kuka juttuja lukee. Menevät saletisti heti kirjoittajan tunnistettuaan rollimaan pomolle, veljenkumminkaimalle ja valmentajalle. En minä kyllä livenäkään kovin roiseja päästele. Kaveriporukassa on tietenkin vähän eri läpät kuin puolituntemattomien seurassa. Pakkohan se on yrittää skarpata etteivät heti juokse karkuun. Ei tainnut mennä edes K16 rikki yllä, vaikka kuinka yritin XD

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 01:51:23

Hahaha, no aika hyvin ainakin valitsit noi poiminnat, kun just olin postaillut omalle seinälleni noista panoautomaateista. Ja minäkö muka kaksmielinen, kun tollaseen kiinnitän huomiota. :D

Niin ja joo, luin kyllä tosta sovelluksesta ja sit joku nainenkin sitä jo mulle kerkis mainostamaan viestillä, että jokos luit tästä. Tiedä sitten houkutteliko se sillä asentamaan tota ohjelmaa vai miksi viestitti, mut ei oikein oo kyll munkaan juttu tollanen. Voihan joku tolla piruuttaan painaa kaikille et heruuks ja sit kattoa et kuka olis valmis naputtelemaan, vaikkei oikeesti haluiskaan ketään noista. Kaikkea ne kehittelee.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 01:55:00

Ai niin joo, no sitten ymmärrän hyvinkin ja joo oothan sä sillee vähän julkisempi täällä. Mut joo aika kiltisti kyll oot ollu, eikä hätyytelly ees tollasia k16 rimoja noi jutut vielä. Että niin kuin oikein piti yrittää sellasia, niin varmaan. Ihan kuin ei tulis luonnostaankin. :-P

Lähettäjä: v. 
Päivämäärä:   3.2.13 02:00:05

mä tulin just mukaan,mutta kerro sä tirli 44v ja 174 pitkä,mistähän päin mahdat olla jos vaikka tuota sun tanssi kaiputa sais helpotettua.kertoo mies 50 ja risat 185 pitkä kantahämeestä

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.2.13 02:00:29

"Voihan joku tolla piruuttaan painaa kaikille et heruuks ja sit kattoa et kuka olis valmis naputtelemaan, vaikkei oikeesti haluiskaan ketään noista"
Jooo joo joo just just, noin ne kaikki sanoo... Ihan vain uteliaisuuttani ja piruuttani katsoin/ ostin/ kokeilin :P Emmää kyllä... Olisihan se tietenkin tavallaan mielenkiintoista, tai siis utelias olisin tietenkin, mutta menisköhän tollanen kepillä jäätä kokeilu vähän tirkistelyn puolelle...? Aika törkeää se kuitenkin olisi, mieti nyt kuinka monta turhaa toivetta saisit aikaan. Ei saa kiusia tyttöjä, vaikka onkin hymykuopat ja pusuhuulet :)

Miten musta tuntuu, että "fuckbook" oli facebookin tausta-ajatus jo alusta alkaen?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 02:05:31

Heh, no niin niin. Ihan vaan sillee viattomasti K12 meiningillä testaamaan vaan, et kuinka moni sattuis klikkaamaan. Ei kait se kiusantekoa ole, jos vähän tollee kokeilee kepillä jäätä. Onhan ne takaisin klikanneetkin sit syyllistyneet samaan. Ja siis ei kait tollasta voi hymykuoppien ja pusuhuulien nojalla kieltää. Ihan epäreilua. Ei saa minskiltä viedä aina kaikkee kivaa pois. :O

Nii mitä kaikkea taka-ajatuksia mahtaakaan kätkeytyä feisbuukin taakse. Ainahan ne jotakin uutta ja kivaa keksii ja sit ku menevät liian pitkälle niin joutuvat vetämään sen pois ja ottamaan takapakkia.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.2.13 02:09:10

Heh, valehtelisin jos väittäisin olevani täysin puhtoinen mieleltäni. Itsesensuuri on hieno asia. Eipä mulla onneksi ole nimeä eikä mainetta, mitä varjella, mutta enpä ole myöskään enää vähään aikaan yrittänyt identiteettiäni salailla. Pyrin kuitenkin kirjoittelemaan vain sellaista, mitä uskaltaisin sanoa oikeassa elämässäkin/ omalla nimelläni. Julkaisun arvoisia (omasta mielestäni :P) juttuja tulee mieleen pitkin päivää ja välillä täytyy ihan miettiä, olisiko tämä fb-kamaa vai kuuluisiko kenties hötöön. Naamakirjaan päätyvät vain K12-jutut, tänne kehtaan jostain syystä päästellä aivopieruja vähän vapaammin. Liekö syy siinä, ettei oma naama näy tossa jokaisen kommentin kohdalla, kuten fb:ssä...

v. yrittää uudelleen aamulla, Tirli taisi karata jo unten maille :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.2.13 02:11:28

Minä ainakin uskon vakaasti siihen, että naamakirja on keksitty nörttipoikien katalogiksi :P En ole nähnyt leffaa The Social Network, pitäiskö katsoa?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 02:18:15

No jaa, sitä voi tietysti käyttää monella eri tavalla, mut tässä olis kyll aika hyvin noita sun ajatelmia mukaileva kuvaus. Kunnon creepy stalkkeri meininkiä. :D

http://www.youtube.com/watch?v=kFKHaFJzUb4&

Mut ihan hyvä se leffa on, vaikka en ookaan sillee perille et miten hyvin se sit pohjaa todellisuuteen. Kannattaa kuitenkin katsoa, jos et oo nähny. Ihan katsottava. Ja joo täytyyhän sitä sensuuria itse kunkin edes vähän harrastaa. Nyt jäin vaan miettimään vähän, et mitähän juttuja sulla sitten on näidenkin keskusteluiden lomassa tullut mieleen mitkä saa sensuurin kirveestä, kun tollee noita juttuja muutenkin lajittelet facen ja hötön välillä, niin varmaan osa jää julkaisemattakin. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.2.13 02:35:27

Ähä, toi oli jotenkin herttainen ja kammottava samanaikaisesti.

No hei, sinähän muistaakseni kärsit samasta vaivasta kuin minä eli huumorihermon yliaktiivisuudesta ja jatkuvasta omille jutuille nauramisesta. Olisivatko ne jutut aina muidenkin mielestä hauskoja? No eivät olisi, ja siksi jäävät kertomatta tai julkaisematta. Kai niistä osa ihan hauskojakin olisi mutta minä en ainakaan kehtaa kaikkia höpöjuttuja tännekään kirjoittaa. Jonkinlaista selväjärkisyyden, siveellisyyden ja korrektiuden kulissia pitää ylläpitää :D

Olen ihan varma, että mun piti mennä nukkumaan jo aikoja sitten. Tänne jää aina liian pitkäksi ajaksi roikkumaan, mukamas oikeiden ihmisen kanssa aikaa tuhlaamaan eikä millään malttaisi lopettaa, sillä sitten kun läppäri menee kiinni on aivan yksin. Nyyh. Mentävä on kuitenkin. Öitä Minski, ja kiitos seurasta. Kauniita unia, kivoja kuvia :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.2.13 02:44:25

Haha, joo toi oli just sellanen, et samalla vähän herttainen, mut kuitenkin myös karvoja nostattava. :D

No joo niin mä taidan vähän kärsiä ja oon tainu mainitakin, et oon sellanen itsekseen naureskelija. Työkaveritkin välillä ihmettelee, et mikä nyt on niin hauskaa, ku hekottelen jollekin jutulle itsekseni. =) Sit se on joskus sensuroitava ja kuitattava asia jotenkin muuten, etteivät ihan höyrähtäneenä pidä. Mun paremman puoliskon on kyll varmaan pakko yrittää kestää toikin puoli mussa, jos meinaa olla mun kanssa. :p

Niin ja niin piti muuten munkin mennä. Kovasti jo suunnittelin, et olisin menny viimeistään tossa yhden maissa nukkumaan, mut tää ny vähän venähti sitten. Sun syytäs, et jäin tällee pusuhuulistani tänne kiinni. :D Mut eipä siinä, kun oli hyvää juttuseuraa. :) Sukeltele sä vaan sinne satiinilakanoihis flowery freshinä ja heitä sellaset kissamaiset venytykset päälle, niin johan alkaa uni maistumaan. Kauniita unia yli K12 kuvia. ;)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   3.2.13 05:40:46

Pfffft, hmh, amatöörit... tulin vasta himaan ;) Mikä ihmeen f*ckbook?? No kuten varmaan arvaatte, olen yksin nyt, pitäskö siis sinne??? No face on kyl nyt viimenen jota viittii avaa :p Eikä enää tarvi ees kännykkää alkaa selaa, kuten nuorena viimeisenä, joskin toimivana keinona... Nyt ne f-buddyt, aina valmiit, on kaikki naimisissa ;) Noit baarin epätoivosii ei tehny yhtään mieli raahaa himaan, ees kännissä, olen outo ja siten vissii puutteessa forever ku tarvii muka hommaa joku joka jotenkin tuntuu henkisestikin joltain, en kyl vtussakaan tiiä et miks, lääkitystä vissiin tarvis. No, niihän se on et tyhmäst päästä kärsii koko kroppa. Nyt nää valinnat totisesti vtuttaa ;)

Mitä ihmeen k-30 -läppää, meikä tulee kännissä aamuyöllä himaan ni kyllä se läppä nyt on vähintään k-34, senkin junnut... Just tossa yhen kamun kaa taksijonossa alko toista miespuolista kamua jo korvat kuumottaa kun alotettiin tää myöhäisyön tarinointi :p

Mut ohan se vaan vähä evästä laitettava ja varmaan nukkumaan mentävä. Luojan kiitos tääl ei ollu ketään hereillä ja vastailemassa, ois kyllä semmosta läppää saanu aikaseks että melkeen ois jo alkanu hävettää jos joku ois tunnistanu kuka oon :D

Minskille joutuu viel ehkä pari hyvänyön suukkoo lähettää, siitäkin huolimatta että se on lirkutellu tääl vieraiden naisten kans prkl koko yön. Heti ku silmä välttää... mis mun kaulin on... Ainii mut sähän jo Minski dumppasit mut, ei sit mitää enää :P

Ruoste, sun ois pitäny olla meidä kaa, oltas menty viel snadisti kovempaa varmaan :D

Tä heräis ehkä kolmelta... zzzzz....zzzz....

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   3.2.13 06:03:39

Lukasin muuten näin laskuhumalassa syödessäni iltapalaa noit muitakin läpysköjä, ja heiheiheihei, ensinnäkin Jysse on tosiaan jo kaks vee vanhempi ku Minski, ja se oli kyl vähä niinku tolle ruosteelle, mut ku Minski on vaihtanu meikkiksen tohon ruosteeseen nyt niin toi ikäjakauma vois ollakin tasasempi, Jysse ois jo kohtuulähellä meitsiä, vanhaa puumaa ;) Tää vois lähtee vaik tangokurssille... Tosin tango voi ola vähä vaikeeta tolleen 190-167 parille, mut ei se mitään, mä keskityn kuolaamiseen;)

Paitsi et meniks se jysse kuolaamaan niit tissipimuja joil kaks naruu poikittain ristis huomen? Voip olla ettei sille ehkä kelpaakaan ihan tavallinen nainen enää sitten joten sit ois etsinnässä vähän maanläheisempi tangopartneri... ;)

Sit ois kello kuus... Vaihtoehtona ryypiskellä viel voduu tai siduu itekseen, tai nugguu. Ei hitsi, mitäs tekis... Jos viel vähä ryyppään ni en enää kerro teille, lupaan:D Siis tänään. Siis tarkotan nyt yöllä, eiku aamulla, ehkä su ip sit. Ei salee oo paha olo ku nytkää ei oo yhtään, vois vaik urheilla tai bailaaa viel tai *---* tai ehkä *----* tai *----------- ------ ---- -- ------ ------ ----- ------ ----*...... P.S., jos ei näy jotku ni ne oli k-34...

Öitä :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.2.13 08:50:31

Huomenta, heh ei tää äijä kyl ihan Missionin tahtiin enää jaksais bailata.:)

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   3.2.13 09:15:31

Huomenta, ei ole tukka kipiä ja taidanpa käynnistellä kohti mp-messuja....

Päivämäärä:   3.2.13 09:26:43

Huomenta, aurinkoista!

Päivämäärä:   3.2.13 09:48:09

Täällähän on ollut lähestulkoon bileet yöllä. :D

Nautiskelen just ihanaa uutta teetä, aamu alkaa hyvin. Seuraavaksi vähän ulos ja joogaan.

Onko muuten jotkut päätyneet tapaamaan vai onko tää jäänyt vertaistuen asteelle?

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   3.2.13 09:51:11

huomenta :) onko jossain aurinko? saa lähettää säteen tännekin :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.2.13 09:52:40

Yksi sinkkukinkku kävi kesällä pyörähtämässä pitzalla.:)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   3.2.13 09:54:02

Täällä Idässäkin vaan sataa lunta. Taas :( Mutta mieli on aurinkoinen, uusi tukka piristää vieläkin =) Ja teidän jutut tietenkin!

Päivämäärä:   3.2.13 09:57:36

Täällä uusi esittäyty tarkemmin eli:
Keski-Suomest 30-v nainen. Eläinpainoitteista elämää. Työ eläinten parissa . Vapaa-ajalla tulee ulkoiltu paljon. Luonteeltaan peruspositiivinen ja iloinen vaikka välillä iskee epätoivo :D

Lähettäjä: Panda 
Päivämäärä:   3.2.13 10:04:20

Niin kauan olen sivusta seuraillut tätä topsua, rohkeutta keräten, että nyt tylsääkin tylsemmän sunnuntaisen aamun kunniaksi hyppään kelkkaan ja kirjoitankin jotain. Hienoisella kateudelle on tätä ihanaa yhteisöllisyyttä tullut seurailtua, toivottavasti sopii vielä porukoihin. :)

Teitä kun olen "stalkannut", niin kohteliasta kai kertoa itsestäänkin. Hevoset ovat joskus olleet ammatti ja elämä, mutta nykyään heppailu hyytynyt vain harrastelun tasolle. Ikää mittarissa 28v., vaikkei ainakaan omasta mielestä koskaan moisia lukemia uskoisikaan. :D Tällä hetkellä asustelen pienessä varsinais-suomalaisessa kyläpahasessa, aika näyttänee kuinka kauan täällä viihdyn. Työn ja ratsastelun lisäksi harrastan ulkoilua/lenkkeilyä ja vakavamielistä pohdiskelua maailman menosta.

Sinkkuna tullut viihdyttynä ihan riittävän kauan, joten kai sitä jossain takaraivossa jo kolkuttelee hienoinen halu löytää se oma "vetokelpoisen ajoneuvon" omistaja. ;)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.