Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 157

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.2.13 19:11:05

No mä sit aloitan...
Korkkaan vinkkupullon, sekin kittaajat!!!

Re: Sinkkujen topic 157

Päivämäärä:   1.2.13 19:13:37

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9

Tässä edellinen.
Mihin veetuun tuo linkki joskus häipyy.....?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 19:14:23

Piste, loppasuu.:D No einoleino, kyl tänään voisi hieman kitata ja muistella 80-lukua.;)

Lähettäjä: Karo 
Päivämäärä:   1.2.13 19:17:23

Mä oon kateudesta vihreenä noista teidän vinkuista, maanantaina meen ja ostan ainakin yhen valkkarin ja yhen punkkupullon! Kolmatta viikkoa taas tällä pakollisella tipattomalla, ja viimeset neljä kuukautta on muutenkin menny aika kuivin suin, ei ollenkaan mun tapaista.. o.O

Tänään muuten olin aika hurja ruokakaupassa ja ostin viikonlopun herkuiks tuoreita riisipiirakoita ja vastaleivottua ruisleipää. Melkein teki mieli jo bussissa ruveta tuhoomaan sitä leipää, se ihanan lämmin paperipussi oli niin houkutteleva, mut ihan kanssamatkustajien takia maltoin sentään kotiin asti. :)

Päivämäärä:   1.2.13 19:17:29

http://www.iltalehti.fi/uutiset/20130201

Tässä tuo @ linkki avattavassa muodossa.
@ opettelee ne hakasulkeet, et linkit saa auki:).

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   1.2.13 19:18:05

Taas puhelimes tuon säädön kaa...:S

Lähettäjä: MAN 
Päivämäärä:   1.2.13 19:22:40

Rai Rai....

http://www.youtube.com/watch?v=ZCMKU9wEShU

Lähettäjä: MAN 
Päivämäärä:   1.2.13 19:26:31

http://www.youtube.com/watch?v=ZCMKU9wEShU

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 19:26:36

Heh Riksulla on vipinää.:) Mää yritin avata, mut vanha topsu hukassa, no paskaaks siitä.:D

http://www.youtube.com/watch?v=129kuDCQtHs

Päivämäärä:   1.2.13 19:44:44

@, älä kuule mulle ala...
Äijät ampui karhun pesäänsä kesken talviunien ja sillä selvä.
Raukkamaista, törkeetä ja ala-arvoista metsästäjiltä!!
No, ne saavat mitä "tilasivat".

Päivämäärä:   1.2.13 19:50:12

No ny tulee sit säätö taksilla...ei voinu aikasemmin sanoo et haluis viettää illan mun kaa...Ei tietenkää:S

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 19:50:48

Nyt sinkku kullat loppu toi jo, esitutkinta on kesken ja molemmat turvat suppuun. Puhutaan sitten kun on faktaa tietoa tapahtumasta.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.2.13 19:56:09

Mä pääsen saunaan! Voi tätä riemua :D pitäkää hauska ilta, mä lähen löylyihin! Wuhuuuu!

Päivämäärä:   1.2.13 19:59:53

KESSU, sähän olet metsästäjä, eikö yhtään "haise"....:)???

Päivämäärä:   1.2.13 20:01:16

Emmää ny jaksa, kuhan pippeli saapuu paikalle:D

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   1.2.13 20:06:25

Punkkua... Namnamnam! :)

Kessun kanssa samaa mieltä, eiköhän jätetä tää karhu aihe toistaseks ainakin.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 20:08:15

Piste kyllä, vanha suku tila 40 hehtaaria Sonkajärvellä. Haisee se karhun kaato, mutta vaikea sanoa mitää ennen tutkimuksia. Ja nyt Piste rauhotut, jos haluut voit soittaa mulle,muutakun karhunpainia 0466175699. Olet sää aika mimmi.:)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   1.2.13 20:12:20

Huomenta. Eikun iltaa. Kai. Viriviitööttööt...

Parit untii sitten kai nukuin, tai vähä päällekin... Ois tässä ollu muutakin mutta nyt meni näin :p Pitäs toinen rakki viedä ulos ja lähtee salille. Ja kai ehkä syödä jotain...

Päivämäärä:   1.2.13 20:26:50

KESSU, niin oonki:)!!
Mitään salakaatoja en hyväksy ikinä, metsästykseen kiinni kasvaneena tiedän kyllä, milloin ollaan laittomilla pyynneillä ja kertaakaan en ole erehtynyt!!!
Oiskohan ihan sukuvikaa...;)???? Suoraselkäisten ja rehtien metsästäjien kouluttama, salakaatoteorian ja -käytännön tunteman ja sen tuomitsevan suvun kasvatti:)!
Mua ei huijata noissa jutuissa. Ei ikinä.
Tiesin jo keskiviikkona, että salakaadolla on miehet olleet, sen ihan vaan lukemani pohjalta ja karhun kuvaa katsomalla....
Kirjoitin jo silloin, että ammuttu pesään kesken unien.
Jos neiti olisi ollut kunnolla hereillä, sillä miehellä ei olisi enää päätä....
Nyt mies sai muistoksi vaan pusun, niin ihanan, ettei niistä arvista pääse eroon ikinä:).

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   1.2.13 20:31:23

Joo niin se touhutipaton tammikuu tosiaan meni ohi, ja oon vakaasti päättänyt että helmikuusta ei semmosta tule!

Huomenna Ikeaan :D omg.

Mission oletko saanut hyvin silmätököttejä koiralle? :) Me vedettiin ton rakin kans kunnon painit tokana silmätippapäivänä, onneksi olin porukoilla viikonlopun ja sain sit vähän jeesiä siihen. Ja sit koira yhtäkkiä tajusi että aina kun tippa menee silmään niin saa jotain tositosiherkkua :D Sen jälkeen homma on käynyt kuin tanssi. On ne niin lahjottavia raukat :'D

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   1.2.13 20:38:59

Jaaha, mites sinkkujen hiekkalaatikolla menee? :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 20:40:51

Piste en oikeen siihen asiaan voi ottaa kantaa, mutta se tuska minkä olet joutunut kokemaan, sitä on vaikea lohdutaa.

Päivämäärä:   1.2.13 20:48:18

Moi R, en mä tiiä, luen näitä mut en tajuu mitään, liian pitkät päikkärit...

pauke, tuo raasu on niitä silmätippoja saanut pentuaikana tosi paljon, ja herkkäsilmäisenä pentuajan jälkeenkin muutaman kerran. Vihaa hommaa... Tappeluahan se on, neljä kertaa päivässä neöjää tököttiä :p Toinen silmä menee hyvin mutta toinen on se josta tapellaan. No, tuo on opetettu hoitotoimenpiteisiin makuultaan, suosiolla laitan toisen silmän seisaallaan ja toista varten isken kanveesiin (no kuitenkin ihan vaan laitan maate...) ja saa ne tipat sinne simmuihin. Saa sekin herkkua mutta eipä se mitään auta silti siihen tappeluun, aivan liian fiksu otus:p

Päivämäärä:   1.2.13 20:57:41

KESSU, olen jo aikoja sitten päässyt yli siitä tuskasta ja menetyksestä, ei se enää mieltä kaiherra.
Mut mua veetuttaa toi karhun salakaato tai oikeastaan kaikki ne, myös Perhon sudet.
On se kummallista, että jos ihmiset asuvat maalla, niin ei voi ottaa sitä laumanvartijakoiraa tai paria vahtimaan omia maita jos eläimiä on, joita täytyy suojella tiheillä susi- ja karhualueilla.
Niin kauan, kuin petokannat ovat normaalilla tasolla, ei ole syytä paniikkiin eikä huoleen.
Pedot pyytävät mieluummin luonnosta kuin pihasta, jos saavat valita.
Sutta ei kannata kesyttää eikä karhua kaveerata...niitä metsästetään vain silloin, kun metsästyksen aika on!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 20:59:34

Mission keitettyä vettä jäähtymään ja puhtaalla rätillä peset aamusin iltasin silmät. Mulla toimi irliksen kanssa.:)

Päivämäärä:   1.2.13 21:03:09

Kessu, tuolla ei ole kuin keväisin normaalitilanteessa ongelmaa, sillon kun maantie-suola-siitepöly pölyää pahiten. Mutta tällä kertaa tarvii stydimmät lääkket koska sillä on molemmissa silmissä haavat, siksi ei kotikonstit riitä. Opettelis pönttö välillä sulkemaan niitä kauriinsilmiä kun puskissa rymyää ;)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   1.2.13 21:03:55

pauke: otan osaa. Mä olin eilen Ikeassa, enkä oikein ole vieläkään toipunut.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 21:09:44

Piste, oikessa olet mutta jos nyt hieman hengähdät.:) Ja otat rennnosti.:) Syvä huokaus ja puhallat pahatilmat pihalle.:) Kaikki haluaa hyvää oloa sinulle.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 21:13:59

Eih, rupee huippamaan kun joku puhuu Ikeasta, ku se koko paska pitää kävellä läpi.:D

Päivämäärä:   1.2.13 21:16:05

Mua ei ikeaan hevillä saa... Ja köyhällä ei oo varaa siihen, jotain sieltä joskus erehtynyt ostamaan niin paskaks menny alta aikayksikön. Köyhä menee kodin anttilaan alennuksien perään, parempi laatu:)

Päivämäärä:   1.2.13 21:17:12

Mä taidan kilauttaa kohta kaverille...;).
Onko luuri lähellä...:)???

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   1.2.13 21:18:30

Himskatti, joutuukohan kohta laitteleen karaoke vermeet toimintaan.
Tuurilleen ei tartte ihan yksin tätä iltaa möllöttää :)
Millähän ihmeen opilla mää osaisin kaikki piuhat laitella oikein... Voihan... Auttaskohan uus lasillinen punkkua?

Päivämäärä:   1.2.13 21:18:56

Tarunhohtoinen Ikea. Koskaan en oo käyny, mut juttuja kuullu.. lastulevystä tehty kaikkee mitä vaan ihminen saa tehtyä. Pitäneekö paikkaansa?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 21:21:21

Mulla on aina puhelin auki ystäviä/kavereita varten.:)

http://www.youtube.com/watch?v=KCLXy-vSu3o

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   1.2.13 21:22:07

On Ikeassa puolensa. Ihan käypäsiäkin juttuja siellä on. Ja keskimäärin ne huonekalut on tukevampia kuin vastaavan hintaiset muualla. Mutta se paikka on melkoinen hässäkkä. Tehty niin, että periaatteessa pitää kävellä koko kaupan joka osaston läpi, että pääsee ulos kerran mentyään sisään. Ja matkalle on sijoiteltu paljon kaikkea houkutinta. :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 21:23:46

R, juuri näin.:)

Päivämäärä:   1.2.13 21:25:09

Mulla on vähän sellasia kokemuksia ikeasta että siellä on sekä täyttä paskaa että ihan hyvääkin tavaraa. Kavereiden kotona voi olla niitä yllärijuttuja jotka on oikeesti ihan hyviä, ne paskat on halunnu aina tulla meille;)

Mut tällä tsägällä, nou thänks, en mee enää kokeilee...

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   1.2.13 21:26:37

Mulla on aika paljonkin ikean kamaa, osa kulkenut mukana jo vuosikausia ja ihan käypiä ovat olleet.

Sohvaa, sänkyä tai mitään muuta sellaista en lähtisi sieltä ehkä ostamaan, mutta tv-taso, hyllyjä, yöpöytiä yms on kyllä tullut ostettua. Eihän se laatu mitään huippua ole, mutta kelpaa köyhälle :D

Päivämäärä:   1.2.13 21:27:05

Onks ikean yhteydessä baareja? Että ukot vois mennä siksi aikaa vaikka kaljalle kun parempi puolisko on kattelemassa kaiken maailman kirjahyllyjä ja lamppuja?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   1.2.13 21:29:04

Niin, tai se tissimeri. :D

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   1.2.13 21:32:10

ikean löytönurkka on joskus aarreaitta. :) viimeisin löytö oli pellavainen paripussilakana vitosella :) mä en oo sieltä paskoja huonekaluja ostanu...on siellä siis muutakin kuin lastulevyä :) ja onhan siellä koottuna niitä huonekaluja että voi sitä laatua tarkistella...

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   1.2.13 21:36:53

Eipä ole tullu ikeassa koskaan käytyä, eikä se mun paikka sitten taida ollakaan.
Mää oon pikkuhiljaa alkanu hävittään joka ikisen lastulevy hässäkän tästä mökistä. Jahka tuo uus tv-taso tuosta valmistuu, niin homma alkaakin oleen valmis :)
Sitten askarrellaan uutta keittiön pöytää... :D

Päivämäärä:   1.2.13 21:37:19

Nyt en sitten enää mitään lisää asiaan kun lastulevyn valmistuksen jotenkuinkin tiedän, ja enemmin sitä epäkuranttia levyä katellu kuin sitä kunnollista :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.2.13 21:51:56

Sanoiko joku "punkkua"? Don't mind if I do! *plopp*

Käy säännöllisesti IKEAssa lenkillä. Huijaan, sillä tunnen oikopolut, niin Raision kuin Espoonkin tavarataloissa. Miesparkki ei ole mikään uusi keksintö mutta IKEAssa sitä ei ole taidettu vielä ottaa käyttöön. Onneksenne siellä on edes snägäri... Haksahdin kesällä ikea hack-ajatukseen (http://www.ikeahackers.net/), mutta olen laiska, joten sain vain tehtyä yhden taulupöydän. Kahvipöytätaulun. Whatever.

Päivämäärä:   1.2.13 21:58:33

Ikea myy juurikin lastulevyä ja sitä halvinta shaissea, mitä nyt olemassa on.
Toki jotakin, mikä jopa kestääkin, esimerkiksi taulujen kehyksiä ja kahvimukeja, ruokalautasia...jne. keittiökamaa.
Se hyvä puoli niissä on, et voi surutta heittää roskiin, kun kulahtavat.
Ne kun ei maksa mitään.

Päivämäärä:   1.2.13 22:03:51

Voiko täs enää soittaa??
Olen kuoharin tuhonnut...:).

Päivämäärä:   1.2.13 22:08:45

Piste. Ovikello on aika helppo :D

Päivämäärä:   1.2.13 22:09:07

http://www.youtube.com/watch?v=8N2k-gv6x

Täs ois...vähän tatsia hevosmiehille...;)!!!

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   1.2.13 22:12:21

no mulla on täyspuisia ja ikeasta. eikä ne ollu halpaa. eikä paskaa :) onko tuo asenne ennakkoluuloinen vai tietämätön. onhan siellä halvalla tuotettua nopeakiertoista kuluttajalle edullista tuotetta myös mut vähän paksua musta sanoa että kaikki olis paskaa :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 22:12:48

Jaa, piste ei uskalla soittaa.:) Olenko niin pelottava, päinvastoin pikku nallekarhu.:)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   1.2.13 22:23:28

Tais se piste soittaa, kun tääkin jo tippui toiselle sivulle. :D

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   1.2.13 22:24:44

Kalsarikännit kotisohvalla. paska viikko. Puolet mun huonekaluista on Ikeasta ja hyvin pelittää. Veemäistä on vaan niitten kokoaminen. Tirli tietää. Kokosi mun kanssa 10 tuolia. :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 22:25:17

Voi piste sinua.:( Painaa ne asiat, on sulla kamuja/ ystäviä ympärillä.:)

Päivämäärä:   1.2.13 22:25:38

Uskallanpas!
Tykkään nalleistakin;)....

Päivämäärä:   1.2.13 22:26:14

http://www.youtube.com/watch?v=NQf7QTlyJac

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.2.13 22:50:24

Mullakin on useampi pienen ihmisen pieneen kotiin ostettu ikeahuonekalu. Niiden kokoaminen on suurta hupia. Etenkin, jos ei omista ruuvaria (kynsiviila on jo täälläkin todettu mainioksi korvikkeeksi), vatupassia (pyh!) tai vasaraa (melkeinpä mikä tahansa kova esine ajaa saman asian). Mieli sisustuksen ja etenkin sen värimaailman suhteen muuttuu meikäläisellä muutaman vuoden välein, joten miksi ostaa arvokasta? Ahkerasti muuttavana ihmisenä arvostan sitä, etteivät huonekalut paina flyygelin verran ja kuormaan mahtumattomat saa helposti hukattua pientä rahaa vastaan. Parasta noissa on kuitenkin se, ettei niiden väistämätön hajoaminen harmita niin hitosti, sillä en ole kiinnittänyt niihin puolta omaisuuttani. Eipä noiden näyttämistä tarvitse hävetä, kun suurin osa ystävistä on suurin piirtein samassa elämäntilanteessa :)

Olipa muuten surkea idea tankata pelkkää sokeria päivällä. Tiesinhän minä sen, mutta silti... Ihmettelin vikkeläkinttusta varsaa talutellessani, että miksen pysy menossa mukana, mikseivät jalat tottele, miksi maailma pyörii? Syytin aluksi flunssaa, räkäistä päätä, huonoja yöunia ja niinpäinpois, ja sit mä tajusin. Stupid. Stupid stupid. Stoopid. Olisiko verensokerin tasolla mitään tekemistä dillen olon kanssa? Siitä sitten silmät pyörien ryöstöretkelle satulahuoneeseen. Onneksi tiedän parhaat porkkana- ja ruisleipäjemmat ;) Johan ne mainoksetkin sanovat: täytyy syödä hyvin, jotta jaksaa. Suklaan syöntiä ei kai lasketa, eikä edes torttujen. Yök.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   1.2.13 23:07:11

Juu. Zetan tuoleja on tosiaan koottu... :D

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   1.2.13 23:16:45

Kovin on sinkut hiljasi tänään..

Niinhän tässä kuitennii kävi että ihan sai omasta seurastaan tämänkin illan nauttia.. Taksi maksaa liikaa ja muuta kyytiä ei kaverille löytyny. Höh! Lisää punkkua, kyllä tämä tästä iloks muuttuu!

Päivämäärä:   1.2.13 23:21:46

Kaikki muuttuu iloks kun tarpeeks punkkua tempoo! :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   1.2.13 23:26:14

Mä luulen, että tarpeeksi punkkua saa mulla tässä kohtaa epätoivon aikaiseksi.

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   1.2.13 23:27:23

Mulla epätoivoon riitti puoli pulloa valkkaria. Voi elämä... Vaan eikös meidän pitäny lakata surkuttelemasta ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.2.13 23:27:24

Hyi hel... En voi suositella R:n linkittämän kaltaista toimintaa kenellekään. XP Samoin kehotan miettimään tarkasti käytettyjen ikeahuonekalujen ostamista, vaikka sellaisen saisi puoli-ilmaiseksi, jos käytössä on vain henkilöauto. Jos sellaisen nyt kuitenkin hankkii, kannattaa ne auton ulottuvuudet mitata kunnolla ennen noutoreissulle lähtemistä, etenkin oviaukkojen, tai varautua ottamaan mukaan työkalut romun purkamista varten. Jos mittanauhaa ei siihen hätään löydy, kannattaa lähteä bussilla liikenteeseen. Kalusteen kuljettaminen julkisilla ei voi olla yhtään sen hankalampaa kuin sen sullominen autoon, kun se on periaatteessa oviaukon kokoinen, mutta ovi ei jonkun helevetin japanilaisen tekemän suunnitteluvirheen takia avaudukaan kokonaan. Tässä vaiheessa saattaa alkaa tuntua siltä, että romun voisi vaikka istua rikki, tuikata tuleen ja heivata hiillostuneet palaset läheiseen metikköön. En vieläkään tajua, miten lopulta sain sullottua kokonaisen tietokonepöydän pieneen autoon tai miten saimme sen talkkarin kanssa (suurin piirtein) yhtenä kappaleena ulos. Rumakin se oli, naarmuttomanakin, eikä olisi harmittanut lainkaan, vaikka olisin "unohtanut" sen sinne noutopaikan parkkikselle.

Kippis Elsa, minä voin ottaa kanssasi lasin, kaks, tai kolmekin. Tosin minä käytän täällä mukia, toivottavasti ei haittaa. :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 23:29:40

Ihastuin henkilöön piste.:)http://www.youtube.com/watch?v=vFPajU-d-Ek

Päivämäärä:   1.2.13 23:30:59

Akku loppui...

Päivämäärä:   1.2.13 23:32:02

"Tässä vaiheessa saattaa alkaa tuntua siltä, että romun voisi vaikka istua rikki, tuikata tuleen ja heivata hiillostuneet palaset läheiseen metikköön."

Kokemuksesta voin sanoa ettei se kunnolla palakkaan,ainakaan isommassa mittakaavassa :D

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   1.2.13 23:34:53

Ei ruoste haittaa vaikka nappaat suoraan pullosta, tai vaikkapa tonkasta!
Nyt vaan tuli stoppi mun punkun juontiin, se loppu prkl! Päädyin korkkaamaan oluen, kun en osannut päättää haluanko valkkaria, kuoharia, viinaa vai mitä. Valinnan vaikeus :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.2.13 23:34:57

Ai saakeli, olisi mokoma saanut viimeisen naurun. Onneksi en yrittänyt sytyttää sitä. Siinä tilanteessa meinasi muuten tupakkilakko loppua lyhyeen, ärsytti ihan pikkasen.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 23:37:58

Väärin, ihastuin henkilöön piste, avoin ja suorasanainen nainen.:)

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   1.2.13 23:39:08

Vielä ei ole tilannetta tullut missä mun farkku ois pulaan jättäny!
Hivenen meinas kyllä ratti olla lähellä, kun perässä oli 6 hengen puutarhakalusto sun muita ostoksia, mut hienosti mahtu kuitennii, eikä sillonen mieskään joutunu kotio käveleen :D

Päivämäärä:   1.2.13 23:50:04

http://www.youtube.com/watch?v=UKpJNd-yg

Cowgirlejä...:)....
KESSUlle ja kaikille...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.2.13 23:55:44

Meni hetki ennen kuin tajusin, miten mies sopii tuohon yhtälöön. Tai siis, mihin sellaista tarvitaan jos kaikki tarvittava on jo saatu itse sullottua omaan autoon eikä kokoamisapuakaan tarvita? Ai niin, muut harrastavat miehiä... Taidan olla joko todella väsynyt, tai sitten todella vieroittunut moisesta, tai sitten vieläkin todella pahasti sokerihumalassa :P

Päivämäärä:   1.2.13 23:59:30

Nyt ei taas ymmärrä yhtään mitään? Puhutteko kenties suomea, och talar du svenska? Вам говорят на русском?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   2.2.13 00:04:37

Mitä ei R ümmärrö, lehmityttöä, farkkunaista vai den tvåspråkiga tjejen? Vi talar kvinna, ja sinä et (vielä), eikös se niin mennyt? :)

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   2.2.13 00:05:07

Ruoste, voidaan laittaa myös tuon mun tuhooman punkun ja olusen piikkiin!

Päivämäärä:   2.2.13 00:07:36

Jag talar inte kvinna, men jag talar om farkkunainen och lehmityttö. Men inte kvinna :D

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   2.2.13 00:11:21

Elekee puhuko ruottia, mie en tajuu sanaakaan.

Eikös joku muuten aikasemmin sanonu et piste ja kessu sopis yhteen? :)

Päivämäärä:   2.2.13 00:11:33

Voi hyvä luoja, ei ois ikinä uskonu joutuvaan kirjottaan jotain "ruottiks", puhumaan on joskus joutun.. ajatelkaas :D

Päivämäärä:   2.2.13 00:16:07

Ai R??
Cowgirlit on pippurisäkkejä ja pitkäpinnaisia, lataavat enemmän kuin yksikään pakki, jos nielet sen kaiken, haluat hyvän naisen, niin sit valinta on ookoo;)!!!
Ja lehmityttöä etsimään:)!!!!!

Päivämäärä:   2.2.13 00:23:09

"Cowgirlit on pippurisäkkejä ja pitkäpinnaisia, lataavat enemmän kuin yksikään pakki, jos nielet sen kaiken, haluat hyvän naisen, niin sit valinta on ookoo;)!!!
Ja lehmityttöä etsimään:)!!!!!"

Nyt en kyl enää uskalla rustata mitään.

Kylvän ja kynnän ehkä mut en mitään muuta :D

Päivämäärä:   2.2.13 00:24:35

Ziisus, että tämmöstä:D Vedin pari tuntii urheilua kehin, salit ja lenkit jne. Tulin kotiin, luin tätä, katoin jurri-ikea-videon, luin loput, ja näin selvinpäin olevan urheilevan "nuorukaisen" näkökulmasta tääl on kyllä promillet noussu ja fiilis melkeen ku tossa jurrivideossa :D

Sinkut rappiolla...;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   2.2.13 00:25:03

Haa R, pääsitpä hyödyntämään kirjallisia taitojasi :D Ainakin luulen ymmärtäneeni, mitä tarkoitat...

Elsa joo, yksi pidempään näillä palstoilla pyörinyt ja tyypit tunteva arveli näin. Aika näyttää, saadaanko nähdä enemmänkin kipinöitä ;)

http://www.youtube.com/watch?v=1sBJn83XAHI
Mistähän tämäkin on soittolistalleni ilmestynyt...? LassoLeilan vaikutusta varmaan :)

Päivämäärä:   2.2.13 00:29:53

Hmm.. vasurimimmi kitaran varressa.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   2.2.13 00:30:24

Täällä ollaan ihan hunningolla kun ei ole apotteja eikä haaremin herroja paimentamassa
http://www.youtube.com/watch?v=P6W7lMi796g

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   2.2.13 00:32:20

Mihinä meidän Uki on?

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   2.2.13 00:36:19

Me olla mitään otettu, Mission kuvittelee!
Mieki intoonnuin illalla sätkimään jonkimoisen reenin lävite olkkarissa, huomenna on varmaan koko raato kipee, päätä myöten... Ja sehän on pelkästään teidän vika :D

Laitelkaas lissee country musaa, soitan sitä huomenna (iltapäivällä) tuolle kersalle (ponille), niin ehken se oivaltaa mitä mamma tahtoo :D

Päivämäärä:   2.2.13 00:47:25

Minen yhtään countrymusalinkkiä postaa enkä avaa ;)

ruokaaaaaaa.....

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   2.2.13 00:49:40

Se on joko nukkumassa tai puhelimessa, tai sitten odottelee taas taustalla, että naiset alkavat kaipailla. Huhuu..?

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=iBLaECCEn4U&NR=1

Elsalle humputtelumusaa. Sori, tän lehmänhajuisempaa ei multa irtoo, mutta eiköhän tämä lämmittelyyn ja jäähdyttelyyn kelpaa
http://www.youtube.com/watch?v=hntXAO_Rq7c
http://www.youtube.com/watch?v=I4s0nzsU1Wg

Päivämäärä:   2.2.13 00:53:08

Country boy can survive... selviäähän maalainen aina :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   2.2.13 00:59:19

Nyt Kessu ja piste saa toisensa. :D

Päivämäärä:   2.2.13 01:00:23

Ai R jänistää...:)??
Öitä!!
Tää menee taas nukkumatin unihiekkasäkkiä kaiveleen...
Sinkkulaan heitän sen, mitä jää:).

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   2.2.13 01:01:39

Joo joo, kunhan muistaa laittaa suihketta kainaloon. Voi ristus, ei univelka pihtaamalla vähene. Kai se on mentävä nukkumaan ja toivottava jamesdeanin saapuvan tänäkin yönä pelastamaan daamin hurjistuneen groupien kynsistä. Kerron teille huomenna, mitä mieltä olen Jörn Donnerista, naamakirjan uusista sovelluksista ja käteisautomaateista.

Nati nati, hopi hopi ja semmottis :)

Päivämäärä:   2.2.13 01:12:26

"Maailman lyhyin satu:

Olipa kerran mies, joka kysyi naiselta: "Tuletko vaimokseni?"
Nainen vastasi: "EN!"
Ja niin mies eli onnellisena elämänsä loppuun asti ja ajoi moottoripyörillä ja meni kalaan ja metsästämään ja pelasi golfia ja joi paljon kaljaa ja viskiä ja hänen pankkitilillään oli aina rahaa ja hän jätti joka kerta vessankannen ylös ja pieri kun halusi."

Heh heh.. poimintoja joltain ihan muulta foorumilta :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   2.2.13 01:19:11

R: mikä satu toi nyt on? Kun täällä lukee juttuja, niin kaikki miehethän noin toimii. Riippumatta, sanoiko joku tahdon vai ei. Ja jos nyt tarkemmin mietin, niin mun mielestä kaikkea tuota pitäisi voida tehdä vaikka olisi naimisissakin. Ihan vapaasti. Paitsi ehkä kaljan ja viskin juonti voisi jäädä kohtuulliseen.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   2.2.13 01:19:19

R, tuossa oli ainakin onnellinen loppu :D

http://www.youtube.com/watch?v=-_-3wwFLroY

Päivämäärä:   2.2.13 01:24:29

Ei ammuta sanansaattajaa sentään, dont shoot messenger...

noinhan miehet toimii... kai niistä jotkut toimii noinkin :D

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   2.2.13 01:30:02

Alakaa tuntumaan ihan siltä, että nyt kun laittas koneen kii ja mänis maate, niin ehkä huominen vois olla jollain tapaa inhimillinen...

Päivämäärä:   2.2.13 01:34:28

Mie en ainakkaan uskalla mennä maate,pitäähän huominenkin aamu nähdä.. :D

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   2.2.13 01:43:18

Taidan kuitenkin ootella et saap tuon leiviskä pellin kokonaan kii, ettei tartte raollee jättää... kaljaki keske :D

http://www.youtube.com/watch?v=tqI8MDpW_D0

Päivämäärä:   2.2.13 02:04:00

Lapikasta... sanoo aika moni topici teillä ht.netissä :D

aina kun vähänkin on epäilystä miehessä, huh!?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   2.2.13 02:07:34

R: niin sanoo, välillä mietin, onko elämä tosiaan niin yksinkertaista. Mun mielestä ei. Aina kaikki ongelmat ratkaistaan pakenemalla niitä ja antamalla lapikasta sen sijaan, että hiukan yritettäisiin ja katsottaisiin peiliin kans.

Päivämäärä:   2.2.13 02:13:29

Retorinen oli tosiaan tuo miun lausuma.. mut on T:n sanomassakin asian ydintä.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.