Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 156

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.1.13 22:30:03

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=708193&t=708193
Käskystä!

Re: Sinkkujen topic 156

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   31.1.13 22:31:20

Sä oot reipas! =)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.1.13 22:32:50

Aina paikalla, aina valmiina, sormi liipasimella, lippa vinossa.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   31.1.13 22:34:50

ruoste ignooraan ton sun kyssärin :P koska tohon kyssäriin ei taida löytyä oikeata vastausta, sanoit sitten niin tai näin, niin aina se on väärinpäin...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   31.1.13 22:35:20

Huomenna olis kans aika sutina päivä. Pitäis Helsingissä käydä päiväseltään ja lapsen muuttoa illalla jatkaa ja kaikenlaista. Luulen, että viikonloppuna en tee muuta kuin makaan ja lenkkeilen. En ole ehtinyt edes lumia aurata portinpeilistä, kun kunnan aura-auto ne siihen lykkäsi. Välillä olis ihan kiva, kun täällä joku muukin tekis jotain. :/

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   31.1.13 22:36:00

Se on sun jopi toi alottaminen ;)

Käviskö ruoste tommonen?

http://papodanjo.files.wordpress.com/2010/11/buckskin20lusitano.jpg?w=500

Sä voit pomppuloikata sillä sit jos haluut, mä en hyppää ku automaateilla jotka osaa ite hyppää ja laitan silmät kii ja otan tukasta kii. Mä vaan laukkaan maastossa pitäen ohjista yhel kädellä, hevonen paketissa korskahdellen, koiralauma ympärillä, enkä tasan laita mitään kypärää et näytän iteki upeelta.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.1.13 22:39:13

Toivottavasti kurnaulla tai eksällä ei ollut kiire mihinkään. Jos olikin, tuppaa kiire loppumaan kun auto on karkuteillä.

Tirli, olitko moppaissa tänään? :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   31.1.13 22:40:33

moppaissa? Hä?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   31.1.13 22:43:00

Jaa niin kun istanbulissa käväisin? Ei, kun olin paikallisen ravintolan makumatkalla, Idän pikajunan kyydissä. Parissa tunnissa Lontoosta Istanbuliin, nauttien matkan varrelle osuneiden maiden ruuista ja viineistä. Kerrassaan maistuva matka. :P

Päivämäärä:   31.1.13 22:45:25

http://www.ecmagazine.net/Vol7_3/Fall08Images/Lusitano2.jpg
Toikin kävis kyllä...

Jäin haaveilee, mis mun lottovoitto :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.1.13 22:47:37

Nii ja sul pitää sit Mission olla tukassa yhtä paljon silikonia jotta se ei mene vauhdissa takkuun ja kiiltelee komiasti ilta-auringossa. Mä en ole koskaan nähnyt epsanjoolan tai lusitanon hyppäävän, pakkohan sekin on joskus kokea. Kun tuo liike tuppaa suuntautumaan ylöspäin enemmän kuin eteen, voi siinä tulla syöksyhyppyihin tottuneella nenä pipiksi :P Mut joo, mä voin hoitaa sen jumppapomppupuolen. Mulla on pari noihin etelän ihmeisiin liittyvää tavoitetta ratsastus"urallani". En ole koskaan käynyt barokkihepan selässä, tahdon ehdottomasti joskus päästä tyyppäämään PRE:tä ja lusitanio. Sit tahdon oppia istumaan friisiläisen ravissa tai ainakin kokeilla, onko se mahdollista. Sit tahdon hypätä HKI Huntingin, en kuitenkaan millään ritariratsulla. :D

Viisas päätös, Jysse. Viisas päätös.

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   31.1.13 22:48:21

Mission: Varmaan samassa jemmassa kuin munkin kun ei oo täälläkään näkynyt... Pieni veikkauksen tarjoama ylimääräinen "karkkiraha" tekisi hyvää tähän hätään.

Kai se täytyy koittaa mönkiä peiton alle ja sitä rataa, huomenna olis aamusella asiaa kylälle asti.

Kettu kuittaa, Öitä kaikille!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.1.13 22:49:53

Ai niin, tahdon oppia ratsastamaan naistensatulassa! Siihen barokkiboni vois sopia aika näppärästi.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   31.1.13 22:49:59

Ex ei olisi tarvinnut tuota ylimääräistä rahanmenoa, kun yrittää säästää päästäkseen pois nurkistani. Se auton tattarisuolta lunastaminen on kai ainakin 300 euroa, ja lisäksi siihen pitää hankkia toimiva akku.

Olin sanonut tuosta parkkeeraamisesta, mutta kun kyseessä oli laillinen paikka, ei osattu päivittäin kytätä rakennusviraston yllätyshyökkäystä. Olisi pitänyt nalkuttaa enemmän.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   31.1.13 22:55:43

Mulle kelpais tältä kasvattajalta joku ori :P

Mun lottovoitto on kanssa kadonnu jonnekkin, ois ihan jees jos löytäjä viitsis palauttas sen tai ees osan siit...

Päivämäärä:   31.1.13 22:57:40

Friisit ei oo mun juttu yhtään, yhtä tyypittäny mutta yleisesti liian raskaita, liian vähä ketteryyttä, aivan liian leveitä norsuja, jakyl siel ravis pystyy istumaan muuten mut ei kyl nivuset oikeen veny...

Andalusia olen ratsastanut pitkään, ihan törkymakee peli:)

Ja nyt kuolasin tuolla myyntihevosia, niiiiin ihan tamma, ihan mun näkönen, aivan ihana ilme ja kaikki, haluun ton! En tiiä mitä sen tukalle on tapahtunut mut kasvaahan tuo varmaan...

http://www.lusitanissimo.com/horse.php?idhorse=77

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.1.13 23:25:19

Kiitti vaan. Eksyin lusitanojen myyntivideoiden ihmeelliseen maailmaan. Taitaa olla tuolla ihan yleinen käytäntö, että siitostammoilta (eli lähes kaikilta tammoilta?) leikataan harjat veks, jotta ne olisivat helppohoitoisia. Kasvaahan se, vaikkei ehkä yhtä hyvin kuin ihraniskaisen oripojan heviletti :)

Päivämäärä:   31.1.13 23:58:19

Joo toinen vaihtoehto ois myöhään ruunattu ori, ois niska ja tukka;) Mutta upeita ja näyttäviä niskoja löytyy jopa sporttifitissä olevilta puokkitammoilta, tommosella lusitanotammalla varmaan ihan tarpeeks kiva se niska myös, sit ku vähä treenaa ni kyl se olis yhä tarpeeks hienon näkönen:) Tukkajumalia ei varmaan ihan niistä kaikista tuu, tuolla yhdellä oli kyllä upee häntä ja lyhytkin tukka tosi paksu joten se varmaan kelpais mulle tätihevoseks kyllä. Oon niin tammaihminen, etenkin semmonen hyväluontonen tamma, joita omalle kohdalle sattunut useita, ne vaan on jotenkin ihan kertakaikkiaan parhaita :) Oria en kuitenkaa ottas tätihevoseks, enkä mä sellasella orilla oikeestaan tee mitään, hankala vaan sijottaa niitä talleillekin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.2.13 00:24:35

Tiedoksi kaikille keskustelua seuraaville kakslahkeisille: kuten edellä lausutusta voi päätellä, on heppatyttöjen lempiruumiinosa (ehkä hieman yllättäen) niska. Turha siis tuhlata aikaa ja energiaa muiden osien ylenpalttiseen treenaamiseen ja tuunaamiseen. Niskan tulee olla vahva, suora ja rento. Mitä paksumpi ja korkeampi, sitä parempi. Niskan päällä liehuva tuuhea letti on myös kiva. Sen koolla ei kuitenkaan ole väliä. Tämän lisäksi hevosnaiset arvostavat hyvinkehittyneitä takapään lihaksia.

Mun pitäis niiin olla jo unten mailla.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.2.13 00:27:37

Mä olen muuten täysin ruunaihminen, en kestä tammojen oikkuja. Omissa hormonihäiriöissä on ihan tarpeeksi kestettävää, en jaksa paimentaa kuussataakiloisia pissaliisoja :P

Päivämäärä:   1.2.13 00:35:24

Munkin pitäis, yöuniarvio neljä hoo... Ennen kuutta ylös.

Oi tammat on niin uskollisia ja kaikkensa antavia kunhan niillä on hormonit, pää ja kroppa kohillaan :) Mutta semmonen kuseva luimukorva on kyllä fittimäisimpiä otuksia sitten, ääripäitä näissä. Orien hörhöily taas on jokseenkin hohhoijaa booooring, ihan ku joku alati kinttua nylkyttävä pikkukoira ;)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.2.13 00:50:11

Mä en tammaa ottais vaikka annettaisi.
Ruuna ja ori sopii, mieluiten ori. Ne ei turhia oikuttele, jos on sanomista, kärsii sanoa, sanoppa tammalle, niin johan siitä riemu repeää.
On ollut niin monta tammaa, kiimassa kusipäitä aivan laitaa myöten ja komentaa ei kyllä kärsi, piru on vähintään moisesta irti....
Samaa mieltä ruosteen kanssa, omissa hormooneissa on aivan rittävästi hyrinää, vielä nyt toinen samanlainen pippurisäkki samaan talouteen niin johan tässä lentoon lähdettäisi pelkistä yhteenotoista...
Pojat eivät välitä, vaikka emännällä joskus on pinna tiukalla, samaa rataa ne mennä porskuttaa päivästä toiseen.

Öitä sinkkulaan!!! Hirvee väsy! Piti miesten kanssa päivä vääntää, työn ohessa, niin rankasti, että silmät ei pysy enää auki....

Päivämäärä:   1.2.13 01:05:58

Haha, pisteellä ollu karhupainia :D

Mä oon varmaan niin sovitteleva että tuun tammojen kanssa hyvin toimeen, tykkään neuvotella niiden kanssa :) Ihmismaailmassa sitten taas naisten oikkulua ja kiukuttelua en jaksa yhtään, miesten porukat paljon rennompia.

Öitä kaikille, itekin vois pari tuntii vaik nukkuu ehkä.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.2.13 02:47:41

Joko on kaikki sinkut nukkumassa? :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 06:03:56

Huomenta yökukkujat.:) Onkos pisteen pollet orheja.? Mää kyl niin hirmiästi himoitsen sitä friisiä, no sitten joskus.:)

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   1.2.13 06:25:08

Huomenta!

LähettäjäM 
Päivämäärä:   1.2.13 06:31:31

Huomenta.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.2.13 06:39:39

Huomenta...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 06:41:36

Pirteän oloista porukkaa.:D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.2.13 06:45:06

Mä oon varsinkin hyvin pirtee... kuka idiootti käski juoda niin paljon ja hillumaan tuol baaris yömyöhään vaikka hyvin tiesin et nyt aamulla on kahdeksalta tentti...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 06:52:25

Onnea tenttiin, taitaa Minillä olla aika muheva olo vai onko viellä kännin puolella.? :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.2.13 06:57:11

No jaa, väsyttää vaan järjettömän paljon mut vähän pelottaa et millaseks tää olo menee päivemmäl

Päivämäärä:   1.2.13 07:01:21

Äiti-ihminen on pirteenä täälä kun lapsi kipeenä ja sitä hoitelee. Jos menis haukkaa aamupalaa, sen joka-aamuisen ruisleipäviipaleen ja teetä, vai joisko ihan kahvii...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 07:04:47

Mun ainakin pitää aamulla saada 2-3 kuppia kahvia, ei kone muuten käynnisty. On sitä joskus tullut valvottua monta yötä, kun muksu on ollut kipeenä.

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   1.2.13 07:59:47

Huomenta, mielelläni ottaisin ruunan tai orinkin kauhun tasapainottajaksi meidän talouteen... ehkä vähän tiivistämällä yksi vielä sopisikin? ;) Tammavoittoista tuntuu olevan meidän ranchilla meno... Nuorempi tammani on varsinainen tukkajumala, joten viime syksynä heilui fiskarsit :/ Ei kukaan jaksa niitä takkuja, kun ne toisiaan kapsuttelee päivät pitkät, ei kannata tukkajumalaa toivoa, se on nätti vain netissä ;) Friisiä en haluaisi, kun tupsujalkoja on ennestään, mutta curly olisi haaveissa, se taipuu länkkäänkin.
Illalla on stadissa bileet, vähänkö outoa ;) http://www.pressa.fi/fi/tapahtuma/190

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 08:12:26

Heh mulla on vielläkin jalkapöydässä muistoja, kun sai kaverin orhin kanssa taistella,traumoja.? Bileet, 5.nainen eikun menoksi.:D

Päivämäärä:   1.2.13 08:36:35

Huomenta!
Poikia ovat, molemmat hepat.
Kaveri sanoi, et vaikuttavat niin rauhallisilta ja kilteiltä...juu, mut kun selkään hyppäät, alkaa äksöniä löytymään....).

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 09:00:19

Jaaha, kuulosta aika lennokkaalta toiminnalta. :) Voi prkl et on taas suojan jäljiltä kaikki niin jäässä, ensimmäisen kerran oli jo suola-auto eksynyt Saukkolaan. On sitten hippasen liukasta, et lyylit kevyellä kaasulla tänään.:)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   1.2.13 09:05:52

Huomenet. Mulla on tamma, joka ei oikuttele eikä kiukuttele. Koskaan. Mutta yleensä sitä kaikki luuleekin ruunaksi, kun se on niin valtavan kokoinen ja rauhallinen.

Pihassa meni äsken kettupariskunta. Oli hienon näköinen uros, oikein suuri ja hyväkuntoisen näköinen.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 09:10:58

Likan sotanorsu on kans niin rauhallinen ja kiltti, alkuun oli maastossa hieman pelokas jos kaveria ei ollut mukana. Ketulla on ollut hyvät apajat talven aikana.

Päivämäärä:   1.2.13 09:11:18

Huomenta. Väsyttää. Neljä tuntia unta. Min, jaan sun kärsimystä vähän, pystyn ihan kepeesti kuvittelemaan tähän väsymykseen vielä sen krapulan, että kyllä mulla jäis tenttiin menemättä :D

Ai Kessu tykkää friiseistä. Mä en noista raskaista niin välitä, komeita katella mut ei omaks. Friisi pitäs olla nuori ja hyvärakenteinen (Suomeen dumpataan kyllä niitä rakennekukkasia "roskiin") sporttimalli, ja kunnon ratsuttaja, siis sellanen joita on ourallinen tai kaks suomessa, ite en luota että saisin sellasen jähmäleen oikeasti pohkeen eteen kun suurin osa niistä tussahtaa ihan liimaks jos ei todella osaa... Hienoja ne toki on.

Tommonen Lusitano ois kyllä mun juttu kun ovat tommosia pyöreälinjaisia ja kompakteja, moottoria on ja herkkyyttä mutta täyspäisiä, siis täydellisiä tätiratsuja :p Ja Suokit, ne nyt on niitä mistä mä siis tykkään ja varmasti tässä elämässä hommaan, luulen että lusitano jää lottovoittohaaveeks... Sais niitäki kyl halvalla mut tuonnit ja kaikki... No, just nyt ei voi ku katella postikortteja hevosista, liian kallista mikään muu;)

Jos ei kaikki fyrkat olis mennyt taas noihin tassueläimiin niin oisin niiiiin halunnu viimein tänä viikonloppuna mennä kattoo niitä lusitanoja areenalle! Onko sinkut käyneet aikaisemmin Apassionatassa?

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   1.2.13 09:40:19

Huomenet tännekkii...

Nollakeli taas, aamusesta tuprutti vähän lunta, nyt ei näyttäs tulevan!

Jotenki ei ny nappaa mikään, lapamato iskenyt...Ja taistelen nyt ajatuksen kanssa käydäkkö vaiko eikö käydäkkö alkomahooliliikkeessä:DD

Päivämäärä:   1.2.13 10:00:22

Voi ei..
http://www.iltalehti.fi/asuminen/2013020116623691_an.shtml

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 10:01:22

Niin se olisi touhutipaton tammikuu ohi.:) Pitäsköhän Nummelan handeliin körötellä, jos vaikka pikkupullo rommia näin talven keskellä.:)

Päivämäärä:   1.2.13 10:09:47

Äsken hetkeksi reipastuin, hoidin kaksi asiaa kerralla...puhelu ja keittiön siivous saman aikaisesti, säästy aikaa:D Niinku mulla ois johonki hirmunen kiire:DDD

Alkaa täälläkin kirkastuu/pakastaa...mahtaa 5-tie olla jäässä, ku eile ihan vespaskkel:D

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   1.2.13 10:11:55

Huomenta.

Pakkasta -4 ja nätti keli, kelpaa katella ikkunan takaakin kun puhtaat :)

Mää oon kuullu ton kerrostalo heppa jutun jo vuosia sitten, onkohan toi se vanha vai onko joku muukin keksiny pitää hevosta kerrostalossa?

Päivämäärä:   1.2.13 10:19:23

Ni ja ohan sillä yhel perheel kaks lammasta talvet kotona, asuvat kyl omakotitalossa, mutta kuitenkin...:D

Päivämäärä:   1.2.13 10:19:24

Irkuissahan ne pitää niitä tinkereitä kerrostaloissa ihan normisti, kulkevat hissillä ja saattavat asua rappukäytävässä tai ihan asunnossa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 10:23:21

1998 tehtiin Belgiassa katolliselle kirkolle noviisialuetta hirsitaloista, pastorilla oli 30:ntä kanaa takapihalla, keskellä kaupunkia.

Päivämäärä:   1.2.13 10:50:47

Ihanaa, ku voi eks anopin kanssa "haukkua" hänen poikaansa:DDD
Onneks on hyvät välit, että voi ihan puhua suunsa puhtaaksi, jos tarve vaatii...

Pitäs syyä jotain ennen ku lähtee kaappunkiin pörrää...

Päivämäärä:   1.2.13 11:07:55

Itse asiassa kanoja saa pitää nykyäänkin kaupungissa, ihan Helsingissäkin, nämä ovat Vantaalla
http://www.iltalehti.fi/asuminen/2013020116623691_an.shtml

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.2.13 11:09:36

Tukkani oli pirteänä pystyssä seitsemältä, minä en. Tsiisus mitä unia näin. Tai siis unen. Samaan stooriin mahtui jännitystä ja väkivaltaa, murhan yritys, kissatappelu, romantiikkaa ja vähäpukeisia rokkareita. Heräsin ihan väärällä hetkellä, mulla oli nokialaisen pärähtäessä soimaan joku nykyajan jamesdean kainalossa. Damn!

Mistä noita kerrostalofarmareita oikein löytyy? Kuka haluaa jakaa ahtaan tilan sian, hevosen tai edes kanojen kanssa? Yäk.

Päivämäärä:   1.2.13 11:09:46

ja ei ne nyt Irkuissakaan ole ihan normisti, tietyn kansanosan touhua ja koko ajan vähenemään päin viranomaisten painostuksesta, jopa okt-alueilla. Ihan hyvä kyllä, ei tinkerinkään paikka ole kerrostalossa ;)

Päivämäärä:   1.2.13 11:10:59

plääh, ihan väärä linkki
http://kaupunkikanat.blogspot.fi/

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 11:12:31

Pitäisköhän laittaa viiriäisiä takapihalle, niistä munista se vissiin ihan kohtuu hinnan.:)

Päivämäärä:   1.2.13 11:16:44

vitonen, ei tietenkään "normisti" mutta siellä se ei ola mikään uutinen.

Päivämäärä:   1.2.13 11:17:14

Viiriäisen munat on hyviä!!
Tosin juurikin hemmetin kalliita...
Et KESSU, bisnes pystyyn:D!!

Päivämäärä:   1.2.13 11:19:00

Mitäs teette viiriäisen munista? Mää saisin niitä ilmaiseksi?!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 11:22:40

Niin voishan niistä jotain taskurahaa saada.:) Heh huvittavan näköstä, pipot vaan vilistää kaukalon reunan yli, menninkäisiä luistelemassa.:D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 11:25:04

Mulla on sellainen käsitys, et etelässä ainakin ravintolat maksaa niistä aika hyvin.:)

Päivämäärä:   1.2.13 11:25:43

Ihan samaa kuin kananmunistakin, niitä vaan menee enempi.. reseptejä jos jonkinlaisia http://munanetti.net/viewforum.php?f=17&sid=a54c3c866f34e26e9909cfdfc91a9bf0

Päivämäärä:   1.2.13 11:53:01

No mä saan varmaan nuo munat jo heittää roskiin ja taidan tyytyä ihan kunnon kokosiin muniin!

Päivämäärä:   1.2.13 12:27:10

Kessu, sää oot niin ihana...*lirkutilirkuti* ;D

Kesäauto <3 <3

http://www.nettiauto.com/saab/900/5309730

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 12:30:44

Täh.? :D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   1.2.13 13:46:21

Mitäs täällä ollaan keskusteltu...vähä ohi menny kun ei oo taas kerenny linjoilla..olla...mut hyvvee päivee kaikille...tasapuolisesti...tupa lämpee kun eilen jäi lämmittämättä.........

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 13:50:25

Riksulla taitaa olla nyt jotain omaa kivaa, Kentsu rouhase emäntääs persukselle.:D

Päivämäärä:   1.2.13 14:02:48

Kyl tässä pitäisi jotakin kivaa kehitellä...viikonloppukin edes, aikaakin olis.
KESSU on täällä tällähetkellä ainoo mies, pitääkö munki alkaa lirkutella..;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 14:05:43

Eeh, @ on tossa yllä.:) Nyt täytyy käydä kaupassa.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.2.13 15:03:36

Lirkuti! Lirk... Äh, emmä jaksa.

Don't tell mama, mutta söin sitten aamiaiseksi puolen päivään aikaan suklaavohveleita, lounaaksi heti perään keittoa ja runebergintortun. Kahvin kanssa (kohta, jee!) suklaajäätelöä ja ehkä ihan pari vohvelia vain. Koska minä haluan ja minä voin. Sääliksi käy hopotiteja, koska kukas sen saakaan tuntea nahoissaan, kun kuskin täytyy saada kulutettua tuhatkunta kilokaloria...? Onneksi "kuntosalilta" ei ihan heti hepat lopu. Hähä :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 15:06:52

Huh kerkesin just ryysiksen alta pois, kovin on suklaapitoinen ollut Ruosteen menu tänään.:D Vai lirkuti....:D

Päivämäärä:   1.2.13 15:11:19

Noniin, mies pakenee kauppaan, kun lirkutteluilla uhkaa...;)!!
Älä yritä, et pääse pakoon!!!!:).

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 15:13:50

:DDD Ja piste jaksaa viellä tänäänkin karhunpainia.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.2.13 15:20:41

No mähän olen sikamakee tyyppi ihan siitä syystä, että syön niin paljon sokeria. Suklaa on sitä paitsi naisen paras ystävä.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   1.2.13 15:26:04

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013020116624417_uu.shtml

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   1.2.13 15:28:30

Mahtava eipäs juupas taistelu kyllä tuolla karhu topikissa :D
Jännä nähä mikä se totuus tulee olemaan tässä jupakassa...

Alkaa tuntumaan mökki sen verran viliposelle, et ois varmaan leiviskään puita haettava.. Ellei tää just alkanu suklaan himo vie voittoa ja ajata kylälle ensin, perhanan ruoste!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 15:47:13

Ihan kun alkaisi jo menojalka vipattaa, tekis jo paukun, niin voi hyvällä omallatunnolla kieltäytyä kuskin hommista.:)

http://www.youtube.com/watch?v=0UIB9Y4OFPs

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.2.13 16:18:40

Jes, mä selviydyin takasin kämpälleni. Oli kyl harvinaisen pitkä koulupäivä... nyt vois juoda teetä ja syödä avokadon :)

Päivämäärä:   1.2.13 16:19:30

ruoste:Suklaa ei ole ainakaan tämän naisen paras ystävä, just heitin kaapista kismetin roskii ku oli vanhentunut kesäkuussa:DDD

Niin Kessu, mä vaan sitä kesäauto *lirkuti räpsräps" ;D

Oli juu Varkaudessakin ryysis, systembolagetin ostin tyhjäksi...no ei ihan! :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 16:29:24

Jaa semmosta.:) Ei jassa lasagnea vääntää, paistin tynkä uuniin ja valkosipuli pottuja.:P Taittaa tänään mennä kalsarikänä puolelle, ei viittii kylille lähtee, menee yöllä taksiin niin pirusti pelimerkkejä.:)

http://www.youtube.com/watch?v=EPhWR4d3FJQ

Päivämäärä:   1.2.13 16:40:33

Joo, kyl täs ny menee illalla kännin pualel, ostin puolukkavodkan ja ginlemon:D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 16:47:04

Bacardia ja olutta varastossa ja jos naapurin isäntä eksyy paikalle niin viellä whiskiä.:D
http://www.youtube.com/watch?v=v2AC41dglnM

Päivämäärä:   1.2.13 16:53:11

Ei oikein enää noi makiat mömmöt uppoo, joskus tarpeeks vejelly niit...:D

Puolukkavodka on hyvää, ku sekoittaa 50-50 kylmää vettä

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 17:00:34

En oo koskaan puolukkavodkaa maistanut, no näillä eväillä voi huomenaamuna olla jo aika muheva olo.:D Asiasta toiseen Riksu, oletko sinä G-Miehestä kuullut mitään, kadonnut kuin pieru Saharaan.?

Päivämäärä:   1.2.13 17:04:21

En ole edelleenkään G-miähest kuullu mittää...Sil on varmaan joku nainen tai si se o kuallu?!

Päivämäärä:   1.2.13 17:05:41

Home sweet home. Kyllä tuli tuota espoota kynnettyä ihan tarpeeks tänään, kallis kaupunki muutenkin... Elukkalekurit heti tuplahinnoissa;) Potilas on kotona ja nyt vois melkein nukkua vähän aikaa, aika raato...

ruoste, kuis sä nyt tollee :D Täytyy tunnustaa, mä kiskoin tänään lounaaks kiinalaista niin paljon että kaikki laihdutetut tuli varmaan takas :D Ja ihan hirvee hinku ois kiskoo lisää jotain hyvää mut kämpäs ei ole mitään, ei siis mitään herkuks luokiteltavaa.

Lopettakaa toi brenkuista puhuminen! Huomen tarttis lähteä vähä "ulkoilemaan" ja tänään en kyl ota mitään, hirvee vinnanhimokin iski kun puhutte tommosi.. Kohta hyökkään kauppaan ja ostan kilokaupalla kaikkee hyvää j litrakaupalla alkoo ja ahmin kaiken kunnes oksennan koko yön :P

Ehkä ne päikkärti...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 17:10:50

Kluk kluk...ääh, kylmä huurteinen.:D Toivottavasti ei sentään kuollu oo.

Päivämäärä:   1.2.13 17:13:24

Pistetääs Missionille ;p

http://www.youtube.com/watch?v=OqoKizBhmyA

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   1.2.13 17:23:13

Voi Riksu, mikä synti, mikä häpeä! Herranen aika nainen, minkä teit. Suomessa olisi varmasti ollut monta PMS-oireista kärsivää naista, jotka olisivat voineet tarjota Kismetille rakastavan kodin. Itse olisin rakastanut sen murusiksi... :/

Päivämäärä:   1.2.13 17:24:53

Höh, en varmaa tuu tänne jos te vaa dokaatte :D

Meinasin just nukahtaa sohvalle, itseasiassa torkahdin jo. That's my cue! zzz-zzz-zzz.... Jo tunnin tai puoltoist...

Päivämäärä:   1.2.13 17:27:51

ruoste: no ens kerralla si, mut kato parempi laittaa monttuun ku jo sen verta vanha, ettei mikkää poppaskonstit ees pelasta...:'( Tiiän, olen tunteeton...

Lällislää...Kummankohan korkkais eka, hmm...?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 17:37:52

Inttikaverilta Lahdessa kun kysy, minne mennään,"ei mitään väliä, kun hanat on auki".:D Missionille treenipoppia.:)

http://www.youtube.com/watch?v=BXzfkF4aCNk

Päivämäärä:   1.2.13 17:43:29

Saunaan mars!!

Päivämäärä:   1.2.13 18:29:36

terveisiä löylystä...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 18:33:58

Viime talvena oli se sauna viellä, nyt ei, tosin minä en taloyhtiön saunan lauteille pesettäni laita.:) Tiedä mikä hyppykuppa sieltä hyökkää.:D

Päivämäärä:   1.2.13 18:39:57

Mäpäs taidan vähä viä hikoilla siivotessa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 18:42:09

Niin no mökillä on 1,5 saunaa, kerkee sitten kesällä.:)

Lähettäjä: Karo 
Päivämäärä:   1.2.13 18:42:12

Iltaa sinkkulaan!
Ollu niin toiminnan täyteinen loppuviikko, että ei meinaa mitään ehtiä. Ja lääkkeet väsyttää edelleen, 10h yöunet ei tunnu missään, ja silti piti eilenkin iltavuorossa oikein pinnistellä että kesti kaheksan jälkeen vielä hereillä. Onneks toi kuuri loppuu tänään, toivotaan vaan et tuo selkä nyt kestäs edes hetken kunnossa, eikä tarvii heti ens viikolla juosta lääkärille taas..

Apassionataan ois tehny mieli lähtee ensimmäistä kertaa elämässäni sunnuntaina, mut tarjoutukin töitä sille päivälle, ni valitsin mielummin rahanmenon sijasta rahantulon :) Ja itseasiassa siskokin joutu töihin, kenen kans sinne ois ollu tarkotus lähtee, että eipä sinne ois itestää tullu ehkä lähettyäkään. Ja kylläpä nuo saikut aina sen verran tuota tilipussia rokottaa, että mielellään sitä tekee kaikki lisätunnit mitä vaan irtoaa.

Nyt pitäs osata päättää jotta laittasko saunan lämpiämään, vai raahautuisko sitä vaan suihkuun.. Saunan kans täytys kyllä aina olla siideri tai lonkero (tai edes olut), mut ku ei sais vielä ottaa, ni suihku taitaa riittää tälle iltaa.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.2.13 18:50:26

Mä oon taas kateudesta vihreenä ku muut voi men saunaan :)

Mä pohdin täs et avaisko ton valkkaripullon ruual. Ois paistettua turskaa ja sipulia ja lisukkeena ohraa :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.2.13 18:53:34

Minillä oli hirmuinen viinavarasto muistaakseni, sinne.:)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   1.2.13 18:58:08

Helsinki nähty. Oli hassu reissu.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   1.2.13 18:58:29

Jos tuotte ruokaa ja hoitoainetta mukananne niin tervetuloo :p ja jos haluutte kahvii juoda niin kannattaa ottaa paketti mukaan... toi mun on avattu lokakuus enkä usko et sitä uskaltaa kukaan enään juoda...

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.