Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 155

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   31.1.13 08:32:30

Jos mää nyt sit avaan, Ruoste kumminkin koisaa viellä.:)

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=706431&t=706431

Re: Sinkkujen topic 155

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   31.1.13 08:36:26

Juu miekään en yleensä syö aamusta kun herään ehken sit tosiaan kun on par kolme tuntii hereil ollu jos viel silloinkaan..mulla tosiaan tyttö eilen tuli yökylään niin tein sille aamupalaa ja samal maistoin ite kans...kävin tupakal ja kolan otin käteen vähä kolasin ja tuumasin et traktori saa hoitaa homma aika kivasti pakkkaantunu lumi on....ei kiire niitä saaha pois niin traktoril suurin osa sit ja sitten kolalla loput...kahvia toinen kuppi menos jos viel lisää keittäis...sais kelkan haettua huollosta tosin kympin aikaa aamupäivästä...sit ois hiljaista ajoa tiedos..pihalla vaik rinkiä ois nimittäin sisään ajoa tiedossa...sit pääsee vasta jonkin ajan päästä vetää kaasarin kurkut täysin auki ja hanat auki :D viel ei kai vähään aikaa kun koneeseen niin iso remppa tuli niin ei kehtaa kerrasta sitä tuhota...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   31.1.13 08:43:37

Joo toista kuppia menossa, mullakin huonotapa olla aamusin syömättä mitään. Mutta kun ei maistu vasta päivällä, se on kyl kivaa esim. järvenjäällä lataa kelkalla urkuauki.:)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   31.1.13 08:54:01

Juu ensin tosin pitää sisään ajo ajaa,uudet männät,pyttyjä ei porattu niissä uus teflon pinnoite ei nykyää enää tarvii poruuttaa välttis enneee...uus tekniikki eli teflon pintaiset männät ja pytyn sisuksesta poistetaan lasittuminen ja lyödään teflon pinta...kaiketi kestävämpi,aluksi ei kaikkia tehoja laiteta et sisään ajo sit onnistuu parhaiten sit kun se tehty niin kaakit kaikki talliin sisäään ja saa urku auki alkaa laitella..ja mikä sen mukavampaa kun keväällä,arska paistaa,reppu selkää makkarat ja kahvit ja järvelle...jossain sit saares tai luodolla sit breikki....ai et mie odotan sitä....ja muutenkin kun heti kelkka kauden alussa levis kelkka ja meni sit aikaa ennen kun ajoon saa sen kunnolla...mut on tässä kautta jäljel..itel ei tosin monee vuoteen kelkkaa kunnollista ollu ja nyt kun sen sai niin kyl on intoa täynnä....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   31.1.13 09:08:12

Vau, nyt tekisi mieli lähtee mökille.:D Tota teflonpinnoitetta mää en ole kuullutkaan, käytetääks sitä myös autonkoneissa.?

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   31.1.13 09:09:17

Huomenet...

Naapurin setä oli het aamusta kiltti, 6.45 oli pihassa auraamassa...Pena is the BEST! :D

Jos tänään kohdistais energiansa tuohon akvaarioon ja sitten kello 12 kampaajalle <3

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   31.1.13 09:10:44

Huomenta. Huono aamu. Bad hair day x 10000. Meinasin ottaa sakset avuks...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   31.1.13 09:13:03

ei tietoa,eilen ihan ensimmäistä kertaa myös ite kuulin,ihan uus juttu..kohta viisaampi puolelt lähetään hakee kelkkaa niin selittää se korjaamo ukko asian....jaksamisii missionille........joskus on niitä aamuja...

Päivämäärä:   31.1.13 09:53:33

Pipo päähän, sillä se ratkeaa...Onneks ei jaksa hiuksista ressata, ne on ojennuksessa vain ja ainoastaan kampaajalta tullessa...eli harvoin:DDD

Päivämäärä:   31.1.13 09:55:30

Joo eipä nää nyt yleensä ole millään hollywood laineilla muutenkaan, mut tän aamunen oli jo ihan silkkaa veetuilua, joku roti!

Oiski pitäny laittaa pipo päähän, eipä ois ainakaan töitä tarvinnu tänän tehdä kun olis vaan vastaillut koko päivän kysymykseen "miks sulla on pipo päässä sisällä" :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   31.1.13 10:06:35

No eikös nykyään nuorisollakin ole pipot päässä, jopa kesähelteillä.:)

Päivämäärä:   31.1.13 10:17:28

Jopa ruokapöydässä...

Noni, akvaarion perussiivous tehty, nyt vois sit kynnet laittaa kuosiin, ihan muuten vaan aikansa kuluksi...Ja samal vois kattoa, kuinka vaikeata Beverly Hillsin täydellisten naisten elämä on:DDD

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   31.1.13 10:33:47

Mission sakset pois!
Pipo on hyvä pelastus :)
mää tykkään pipoista...ja pipopäistä...

Päivämäärä:   31.1.13 10:59:33

Hmh, mä olen ehdottomasti liian vanha pitämään pipoa päässä sisällä;)

Foliohattu olis varmaan ollut paikallaan :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   31.1.13 11:14:57

No mitäs haittaa siitä on, jos on sellainen seksy pörröpää.:)

Päivämäärä:   31.1.13 11:21:08

No oiski sellanen, tää ei suostunut muuhun kuin menemää littaan pitkin päätä ja vääntyilemään rumasti. Pyörre yritti tehdä musta vielä puolikaljun :/

Päivämäärä:   31.1.13 11:22:22

Musta lökäpöksy pipopäät on karseita...:DD

Nyt on pinkit kynnet, vaatteiden vaihto ja kampaajalle...Tääl o veskel, +0,5 astetta!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   31.1.13 11:32:16

Pitäs kyl kynijällä käydä, jos vaikka siiliksi tai peräti taas ihan kaljuksi.:)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   31.1.13 12:13:04

kelkka saatu huollosta..oppitunti suoritettu miten pitää aluks ajella kone rempan jälkeen..ja mitä tarkkailla..testi pätkä iltapäiväl jos kerkee mut huomen viimeistää aikaa sit päiväl ois...nyt päikkärit..sais tuo neitonenkin nukahtaa kyl eikun höpöttää sängys vaan

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   31.1.13 12:19:31

Mä just jokupäivä täs keräsin otsahiukset toiseen käteen ja toiseen sakset. Sitte vaan rouskis ja muutama nip, nips, nips, nips ja valmis! :) Olen ihan ite tyytyväinen tulokseen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.1.13 12:22:10

Kessu, siili saa kannatusta:)!!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   31.1.13 12:31:38

. juu, siili on niin helppohoitoinen, hitsi kun @ puhu päikkäreistä, nyt rupes leukoja repimään.:) Pakko se on viellä vähän touhuta.

Päivämäärä:   31.1.13 12:39:37

Kyssäri, Mä oon leikannu ite hiukset jo aika pitkään, ja värjänny, kehuja vaan tullu ja kyselyy et missä sä käyt, sen jälkeen että leikkaa munki tukka :D

Nyt tää on kyllä tahallaan kasvatettu niin pitkäks että kohta ois aika hakee kampaajalta ihan uus muoto siihen, sit voiki taas jatkaa jonkun aikaa ite.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   31.1.13 13:04:39

Mie leikkaan kanssa omat hiukseni, uskaltanee tunnustaa kerta muutkin :D Viimeks käyny leikkuuttamassa varmaan 5 vuotta sitten..

Plussakeli ja pykälää raskaammat lumityöt, tahtoo edelleen sen raktorin!
Ei ois ennee kun tallin piha jälellä, kaippa se ois mäntävä jatkamaan..
Oiskohan hurja ja pesis sitten ikkunat, kun jäi syksyllä pesämättä. Kelpais sitten kevät auringon paistella :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.1.13 13:12:37

Ai hitto, että mä vihaan pyörteitä! Tuo pirulainen tosiella puolella otsaa kääntää aina haituvat väärään suuntaan, ihan sama mihin suuntaan niitä yrittää taivuttaa, ja jos luovut taistosta karvat sojottavat suoraan ylöspäin. Aaaaaaargh! Kampaajani on sitkeästi sitä mieltä, että otsis ja jakaus lähtevät pyörteen puolelta. Ens kerralla pidän pintani ja leikkautan sen toisin päin :P Minä leikkasin teininä itse hiukseni. Pää alaspäin ja snip snip - tadaa, peikkomaisesti kerrostettu tukka, olkaa hyvä. Kampaajani on kuitenkin niin taitava värien kanssa että satsaan nykyään muutaman kerran vuodessa hela hoitoon. Otsiksen pätkin usein itse, kun se on venähätnyt liian pitkäksi. Se pitäisi leikkauttaa kerran kuussa, jotta se pysyy kuosissaan, mutta en minä nyt muutaman haituvan takia ala jatkuvasti kampaajalla ravata.

Välillä kaipaan rastoja, ne olivat kovin helppohoitoiset :P Pipoja, hiusjuttuja... Mitäs tänne muuta?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   31.1.13 13:20:54

Heh Elsa, kyttäilen just traktoreita.:) Sanoin pelloista vuokrasopimuksen irti, tulee omaan käyttöön 2014. Olikohan ihan viisasteko.

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   31.1.13 13:41:52

Huomenta päivää.

Nettitikku sano eilen yhteyden irti; mikä lie henkinen ongelma siihen iski. Mä kyl veikkaan vahvasti tota keliä kun nyt taas toimii.

Lumet kolattu (tarttee kohta traktorin), puita tuotu sisään ja päiväkahvit juotu, ilman päiväkahviseuraa tosin...

Ai niin, mä luulin jo aamusella, et nyt se prinssi pihaan ajaa mua hakemaan, kun tietä myöten saapui valkoinen pajero. Mutta pah, oli paikallinen metsästäjä setä, joka oli omien puheidensa mukaan kääntyny väärästä risteyksestä... Jep, ja lehmät lentää. Luuli pääsevänsä mun tontin läpi tuonne takatielle... Muuten ihan hyvä veto, mutta tästä ei oo päässy läpi koskaan...

Kunhan kävi kattomassa, että kuka täällä majaa pitää, koska tätä setää mä en ookkaan ennen nähnyt.

Päivämäärä:   31.1.13 13:48:09

No niin, nyt on kiharapilvi taas päässä...Mun kampaaja RAKASTAA mun luonnon kiharaa ja se näkyy:DDD Mä en niinkään, mut eihän tälle muutakaan voi!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   31.1.13 13:51:30

Jos sillä metsästäjä sedällä oli likaisia taka-ajatuksia.:) No laitas Riksu kuva naamakirjaan.:)

Päivämäärä:   31.1.13 13:54:35

Aikooko KESSU alkaa viljelemään maitaan, kun omaan käyttöön pellot ottaa ja traktoriakin vielä haikailee??

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   31.1.13 13:57:06

Niin olisi hieman tarkoitus, mut en minä sentään Keski-Suomeen muuta.:)

Päivämäärä:   31.1.13 14:06:06

No ny on kikkarapää-kuva...;p

Meinaaks Kessu ruveta etäviljelijäksi?

No niin, johan mä olen johki kynteni kolhassu, kynsilakka lähteny...Hyvä minä:DDD

Päivämäärä:   31.1.13 14:06:22

Ok!
Ei sinne kannata muuttaa...
Mä olen raaastanut miesten hermoja tämän päivän, tosin kyllä ihan aiheesta!!
En voi ymmärtää, miksi karhu pitää mennä herättämään kesken talviunien!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   31.1.13 14:08:50

On mulla siellä taustavoimia, eno voi jeesata, kun ei sillä ole muutakaan tekemistä.

Päivämäärä:   31.1.13 14:12:47

ruoste, mullakin ollut rastat:) Ylivoimaisesti helpoin tukka ikinä!
Mulla on tuollla takana sellane ällö pyörre joka vääntää kaikki muut hiukset väärinpäin littiin pitkin päätä, kun voita lotossa ni leikkaan sen irti :D Istutan siihen sitte vaikka jonkun marsun, loppuu toi kaljuleikki;) Ei se kyllä yhtään kalju ole mutta semmonen ärsyttävä ku hiukset pakenee siitä joka suuntaan ni kutsun sitä kaljuks. Sit föönaan tai raudalla kuritan sitä fiiliksellä "joko asetut niinku mä haluun tai sitten palat" ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   31.1.13 14:27:44

., olen kyl huomannut.:D Mää en oikeen viellä ota siihen asiaan kovin tiukasti kantaa, kun tutkimukset on kesken ja ei ole muuta kun metsästäjien sana asiasta. Olis karhusta edes kunnon kuva, niin siitä voisi jo päätellä jotain.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   31.1.13 14:30:34

Älä kessu yhtään elvistele raktoreilla, kun toinen on pää punasena tehny lumitöitä vesisateessa! No nyt ne ois kuitenki tehty, seuraavaan kertaan asti.

Mie en jaksa ressata mihkä suuntaan tuo letti sojottaa, tai on sojottamatta.
Puoleen selkään yltävillä hiuksilla saa kyllä loistavan kampauksen aikaseks, kun ei pariin päivään niitä harjaa :D

Päivämäärä:   31.1.13 14:40:12

Juu, nyt tuli uusin uutistiedote, poliisi epäilee, että karhu on ammuttu pesään...
Mähän sanoin!!
Sentään olen metsällä ollut sen sata kertaa ja karhuunkin törmännyt, pakoon lähti sellaisella vauhdilla, et turpeet lenteli metrien päähän!!
Kuusivuotiaasta olen metsällä ollut mukana, ensimmäisen kerran haulikolla ampunut reilu 10-vuotiaana pappani olkapäätä tukena käyttäen ja aseenkantoluvan sain 16- vuotiaana.
Tosin nyt en ole käynyt enää kymmeneen vuoteen ampumassakaan.
Toi metsästys vaan kuului kymmeniä vuosia elämään, kun isä, enot ja ukki metsästivät.
Enokin kuittasi, että pesään se on ammuttu, kun kysyin, et mitä mieltä on...jotenkin kaikki viittasi siihen heti alusta alkaen...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   31.1.13 14:43:45

Juu ei sit nukuttu päikkäreitä..ei tyttöä kuulemma väsyttäny...heräs aamulla 6 aikaaa sit nukku huollost tulles parkyt min vaan autos niin voip illalla aika väsy olla....
pienen testi ajoin kelkallla ei kereny kun kerran yhden pätkä ees taas ajaa...reiska kilsa :D huomen sit jatketaan

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   31.1.13 15:06:09

Elsa, kunto kohhoo.:) Oliskohan nyt liian myöhäistä mennä päikkäreille.:D Pistehän on oikeen erämimmi.:)

Päivämäärä:   31.1.13 15:13:32

Tuolla on piste uusia uutistiedotteita jossain muuallakin :D En voinut itelleni mitään, oli tylsää ja se oli etusivulla. Tämä kun on niin kovin kiinnostava tämä meidän sinkkula niin täällä pitää käydä lukemassa vain ja vetää kuuluisa hernemaissipaprika nenään täällä olevista kommenteista, voivoi :D Ja sitten pitäisi kuitenkin vaan pysytellä omissa leireissä tai jotain vastaavaa. Joka siis näkyy olevan vaikeaa silloinkin kun on se hemapa-säästösäkki ryystetty nekkuun;)

Päivämäärä:   31.1.13 15:16:35

Juu, erämimmikin...
Olen viihtynyt metsällä aina, en kertaakaan ole eläintä ampunut, kiekkoja sitäkin enemmän.
Mut en kyllä saa traumoja suolistamisesta enkä nylkemisestä, en jäniksen, ketun, supikoiran enkä edes hirven.
Niin kauan, kuin metsästyksen tarkoitus on pitää kannat kurissa, hyväksyn sen täysin.
Se vaan toteutetaan luvallisena aikana, eikä omin luvin.

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   31.1.13 15:19:29

Oli pakko käydä vilkaisemassa horoskooppi tälle päivälle, ihan vaan toisella silmällä katsoin... ;)

"Saat mielenkiintoisen treffikutsun, ota se empimättä vastaan. Tee kaikkesi antaaksesi hyvä vaikutelma, sillä vastassasi voi olla melko kriittinen ihminen. "

Hitsit,totako se setä täällä kävi aamusella pyörimässä?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   31.1.13 15:21:13

Eikai ne sedät huvikseen nurkissa pyöri.:)

Päivämäärä:   31.1.13 15:21:28

Noniin Q, nyt sä oot siis missannut hyvä sauman! Tosin jos kutsut sitä "sedäksi" niin ehkä se ei kuitenkaan ollut se ;)

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   31.1.13 15:27:28

Mission, sovitaan niin, että se ei ollut SE.
Nyt mä vaan tuijotan puhelinta ja koitan saada siihen ajatuksen voimalla saapumaan treffikutsuviestin. Tai ok, puhelukin kelpaa. Älkääkä sanoko, ettei se kukko käskien laula. Kyllä se laulaa jos vähän "pakottaa."

*siirtyy tuijottamaan intensiivisesti puhelinta*

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   31.1.13 15:36:36

Mä näin yöl unta et jostain syystä mun piti leikata ite hiukseni lyhyeks :D se oli melkeen verrattavissa painajaiseen. Mä tykkään näist hiuksistani pitkin :)

On se kyl kumma et miten ruokakaupas tulee ain ostettuu jtn ylimääräst. Menin kauppaan mentaliteetillä "mitään-en-osta" ja mukaan tarttu kaks mangoo, kaks avokadoo, vihreitä linssejä ja pieni turskafile. Oisin viel ottanu chilipaprikajuustoo mut sain itteni pois siitä juustohyllyltä :D

Tänään ois noi liikennevalobileet, bailabaila siis. Mut tän viikonlopun istun kyl kiltisti neljän seinän sisäl kämpässäni jalat ristissä ja luen tentteihin...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   31.1.13 15:40:14

Mää olen varmaan liian vanha, mut mitkä on liikenvalobileet.?:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   31.1.13 15:43:28

Ne on sellaset bileet et jos oot varattu lait punane paita, jos oot vapaa niin vihree ja jos oot epäselvä tapaus niin keltane :)

Päivämäärä:   31.1.13 15:44:37

Mitäs sit jos on vaan mustia paitoja?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   31.1.13 15:45:11

Jaa semmooset, okke.:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   31.1.13 15:47:00

Jaa-a... kaveri ehdotti et se ois mysteerimies/nainen mut lukios meil se tarkotti et on sosiaalisesti rajoittunut :D mun vaatekaappi on melko pitkälti musta/sininen/ruskee/valkonen niin sain kaverilt paidan lainaan :)

Päivämäärä:   31.1.13 15:53:45

Joskus ennenvanhaan noissa riitti et on joku vaatekappale vaan sitä liikennemerkkisarjaa, vaikka huivi tai joku.

Mut sosiaalisesti rajottunut kävis kyllä mulle :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.1.13 16:32:53

"Mää olen varmaan liian vanha, mut mitkä on liikenvalobileet.?:)"

"Ne on sellaset bileet et jos oot varattu lait punane paita, jos oot vapaa niin vihree ja jos oot epäselvä tapaus niin keltane :)"

Eikä! Mä olisin varmaan pamahtanut paikalle punaisessa paidassa, keltaisessa lannevaatteessa/ vyölaukussa ja vihreässä alaosassa. Mitähän se olisi kertonut musta? :P

Hihittelen mielikuvalle Missionista hamsteri takaraivollaan... "Ny tuli lähtö! Opitpahan olemaan, saatna." :D

Oijoi. Oijoijoi. Tiedättehän sen tunteen, kun sinun hirmuisesti tekee mieli jotain hyvää ja sitten huomaat, että joku on tuonut tarjolle lemppareitasi, (runebergintorttuja JA appelsiinisuklaata), etkä meinaa pysyä nahoissasi sillä tiedät, että pala tuota suussasulavaa herkkua on kohta suussasi? Better than.......

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   31.1.13 16:33:08

Mission, täältä löytyy ihan samanlainen kalju! Pyörre on just tuola päälaen/takaraivon kieppeillä ja hiukset ovat siitä kohden aivan littanat ja saa näyttämään kaljulta. Voi kuinka monta tuntia tässä elämässä onkaan mennyt vain siihen että saa kaljun piilotettua ja kehtaa lähteä johonkin. Oikeasti ei siis ole kaljua, tukkaa ois vaikka muille jakaa :D Se on niiiin raivostuttavaa!
Tilanne kyllä helpottui kun leikkasin kerroksittain ja päällimmäiset hiukset ovat aika lyhyet. Mutta silloin kun mulla oli tosi pitkä tukka, niin ei sillä pyörre-kaljulla ollut kyllä mitään tilannetajua.

Päivämäärä:   31.1.13 16:41:13

ruoste, nyt meni hamsterit vähä ohi :o Ei tuu muuta mieleen ku Minskin eilinen hamsterikuva?

pauke, sama homma, sillon joskus kun oli tasapitkät niin erittäin hankala mokoma pyörrepashiainen, ja ihan lyhyt kun oli niin siinäkin joku pituus tosi hankala. Kerrostettu on helpoin, vaikka kyllä senkin aina vähän väliä uhkaan käräyttää jollain vekottimella;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.1.13 16:45:25

"...kun voitan lotossa ni leikkaan sen irti :D Istutan siihen sitte vaikka jonkun marsun, loppuu toi kaljuleikki;)"
Sori, se olikin marsu eikä hamsteri. Mun mielikuvassa hamsteri oli tarpeeksi iso ja karvainen täyttämään sen reiän. :)

Päivämäärä:   31.1.13 16:52:57

:D:D Ei vitsi, oon mäki blondi ku en yhtään ees muistanu mitä ite laittanu, marsusta oisin varmaan muistanut mutta hamsteri ei nyt jotenkin muka ollut yhtään lähellä sitä juttua :D Edelleen liikaa exceleitä ilmeisesti auki, vihaan kuunvaihdetta, yök :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   31.1.13 17:27:29

Välillä kyllä tulee sellanen erikoinen olo ku lukee näitä luentomonisteita. Mihin tavallinen ihminen tätä tarttee..? Vai tuleeko must joskus niin omituinen ihminen ja tavanomasuudesta poikkeeva et puhun kutakuinki hepreaa jota kuitenki ymmärrän..? (Ja hyvällä tuurilla joku muu henkilö saattaa kans ymmärtää eikä kato mua ku kajahtunutta) Tällane fiilis tuli sen jälkeen ku luin lauseen "Bentseeni on inertti elektrofiiliselle additioreaktiolle." Ymmärrän mutta miten muodolliselta ja vaikeelta voi saada asiat näyttämään... taidan jatkaa lukemista :D jos löytyis lisää jänniä lauseita

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   31.1.13 18:07:00

Eipä ollu tampereen nurkissakaan lunta sen enempää kuin täälläkään. Mut hianoja laitteita oli pirkkahallis.

Päivämäärä:   31.1.13 18:28:56

Jassoo, jotku konemessutko Ukii sinne veti?

Päivämäärä:   31.1.13 18:31:09

..? Verkostomessut. Sähkölinjojen rakennukseen tarkoitettuja pelejä ja vehkeitä.

Päivämäärä:   31.1.13 18:37:33

Tiiättekö mihin mää nyt lähen? HAKEMAAN MUN KAMERAANI POSTISTA!!! :)) Vihdoinkin, oon ottanut melkein kaksi viikkoa ja lopultakin mun uusi muovilapseni saapui!

Päivämäärä:   31.1.13 18:49:11

Uki, ai sellaset koneet... Pitäsköhä ite keväällä hankkiutuu johki puutarhamessuille ihan mielen virkistykseks, pitkäst aikaa... :) Onksul muute marjapuskia pihas?

Päivämäärä:   31.1.13 18:53:02

..? Ei enää kun mä tääl ittekseni asustelen enkä ole mikään marjanpoimija:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   31.1.13 19:04:03

No niin, nyt saadaan sitten Paukkeesta kuvia ihan ehdalla kameralla.:) Marjoja saa aika helposti kaupan pakastealtaasta, ainakin minä olen niin laiska.:D

Päivämäärä:   31.1.13 19:31:21

Ei ehdi marjanpoimintaan, siihen aikaan on täysi vauhti päällä kun vielä on kisoja käymättä:).
Pakko ne on torilta ostaa ja sit pakastaa...
Mut sienimetsään on pakko ehtiä, aina kun vaan mahdollista!!
Ei ole kanttarellin voittanutta, eikä metsäsienisalaatin!!

Päivämäärä:   31.1.13 19:41:14

Ny ei jotenki jaksa tätä, tee höpäjätte ihan liikaa:D

Meil mukelot syö ihan suoraa puskasta marjat, joten se siittä! :D

Päivämäärä:   31.1.13 20:22:19

Onpas hiljasta... Luulis et kaikki sinkkukinkut on häipyny johonkin luostariin:) Mut ei tääl ketään näy:(

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   31.1.13 20:24:40

En mä sentäs luostariin vielä mennyt, mutta oon jourunnut tässä erinäisten tuttavien kanssa puhelimessa pitkin päivää ja koittanut tehdä niitä töitä joita kotona tehdään...

Päivämäärä:   31.1.13 20:25:05

Mä kyllä saattasin vaiks puskamarjoista mehuu keitellä, ei vaan ole viittiny vuokrakämpän pihaan istutella. On täs onneks omppupuita sentää, ne on nii kauniitaki! Kesän paras hetki on ku pääsee mustikoita noukkiin, etenki jos ei tarvii pelätä eksyvänsä :)

Päivämäärä:   31.1.13 20:27:58

Jep. kotohommia tässä vähän ittekin. Valvoin pyykin kuivumista ja paimensin villakoiria, ja niin sit mul on toi vauva joka vaatii huomiota:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   31.1.13 20:29:07

Mä valmistaudun bilettämään, ei täs ny koko aikaa kerkee höpöttämään ku täytyy kynnet lakata yms :p :)

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   31.1.13 20:29:22

Mä myös saatoin valvoa hieman tästä sohvan puolelta, että kuinka nuo puut tuolla pönttöuunissa paloivat...

Päivämäärä:   31.1.13 20:30:50

Mä kävin äsken autoo iltalenkittääs ja olipa kyllä pöperöinen keli. Lunta tuprutti ja oikeen oli tahmaista. Puut oli kylläki kauniita :) ny jotai iltapuuhaa täs toisel kädel pitäs koittaa viä tehä...

Päivämäärä:   31.1.13 20:34:33

Se tossa puilla lämmittämisessä on hyvä puoli et pääsee joka ehtoo vetää "pellit kii"

Päivämäärä:   31.1.13 20:37:23

Puuhellasta tulee ihqu tuoksu ainaski, ei vaan oo semmostakaa täälä...

Päivämäärä:   31.1.13 20:42:27

..? Niinpä ja ne samat puut lämmittää viel moneen kertaan, ensiks kaataa sit "klapittaa" sen jälkeen ajaa ne puuhuoneeseen ja sit polttaa.

Päivämäärä:   31.1.13 20:52:25

:D Uki joo niin tekee, enkä edes pidä vastenmielisenä puuhana, vaan tykkään ihan. Sopivaa toimistotöitten vastapainoks. Vaiks en mä moottorisahaa osaa käytellä, mutta muuten on kyllä klapihommis mukana tullu oltua. :)

Päivämäärä:   31.1.13 21:22:54

Nonni, nytkö sitte mut jätitte tänne yksin?

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   31.1.13 21:28:11

No ei tietenkään. =)

Mä kun aikoinaan ostin taloa, niin yksi ostokriteereistä oli se, että talo pitää saada tarvittaessa muullakin kuin sähköllä lämpimäksi.

Torpassa on siis leivinuuni, pönttöuuni ja yläkerrasta löytyy porin matti keittolevyllä. Kylmimpään aikaan vuodesta tässä saa ihan töikseen kipittää uunilta toiselle, jos haluaa säästää sähkölaskussa... Ja kyllä niitä "töitä" saa tehdä polttopuidenkin eteen sitten kesällä jos meinaa että on talvella jotain mitä polttaa...

Päivämäärä:   31.1.13 21:28:35

Ihana lenkki räntäsateessa -.-

Joo nyt kannattaa varoa, kun on uusi räpsy niin mähän alan ottamaan itsestäni jatkuvasti kuvia ja linkitän ihan varmasti _jokaisen_ pärstäkuvan tänne ;)

En vaan pääse vielä käyttämään kameraa, täytyy ostaa huomenna muistikortti :)

Päivämäärä:   31.1.13 21:41:43

Hmm...

Mitäs mieltä miehet/naiset on naisesta, joka on erittäin kiinnostunut ressuista ja ampumisesta, mut sitten mut tyrmäs täysin ku olen intissä opetettu tappamaan? :D Kuitenki tät naista kiinostais ampuminen kanss:D

Päivämäärä:   31.1.13 21:48:39

Väsyttää. Ja mitään ei ehi tehä. Kaikki kusee. Ei ehi salille taaskaan. Pöh :(

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   31.1.13 21:54:36

Mission: Toi salilla juoksemenin on niin last season hommaa http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/s/ye8/aekk/404285/1137021541.jpg ;)

Päivämäärä:   31.1.13 21:59:26

Jysse :D Voi tsiisus, hyviä karkkeja noil on ennenvanhaan ollu ku tulee kauniit muodot ja hermovoimaa ja kaikkee, nykykarkeilla tulee pelkkää läskiä :D

Tosin nykyään on tajuttu että se korsetti tarvii rakentaa sisältä ulospäin eikä vaan kiristää läskit muualle ku sinne minne ne kerääntyy;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.1.13 22:01:35

Riksu, jos se haluaa vain ampua savikiekkoja ja pehmojäniksiä ja mielellään ihan vain herneillä? <3

No voi jee. Joskus menee valmennus reisille, joskus täysin perseelleen. Tänään meni, jos mahdollista, molemmin tavoin koko poppoolta. Huonoja lähestymisiä ja ylipitkiä kaarteita, kolistelua ja kiemurtelua.... :/

"Saat mielenkiintoisen treffikutsun, ota se empimättä vastaan. Tee kaikkesi antaaksesi hyvä vaikutelma, sillä vastassasi voi olla melko kriittinen ihminen"
Eikä tullut mitään pirun treffikutsuakaan. Onneksi. En jaksaisi mitään kriittisiä nipottajia katsellakaan.

Päivämäärä:   31.1.13 22:07:38

Ai ruosteella on pomppuloikkaheppoja:) Eiks sul ollu pariki niitä? Mä niiiiin ostan itelleni ruunikon lusitanon heti ku voitan lotossa. Hemmetin kiltin ja hyvin koulutetun, semmosen törkymakeen näkösen joka laukkaa tukka hulmuten sillee krooh-krooh-krooh-krooh. Sillä ei tuu olemaan mitään muuta merkitystä ku hienon näkönen ja mamin sylivauva. Sen tarvii tuhista paljon ja sen hoitaja saa selvittää sen tukan ja hännä joka päivä ja kyllästää ne kunnolla silikonilla niin ettei ne mee takkuun. Sitten ostan sille jonkun sikamakeen itämaistyyppisen otsapantahässäkän koruineen päivineen ja letitän otsiksen että se näkyy. Ja ritarisuitset kans, semmoset leveet ohjat ja kaikki.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.1.13 22:09:07

Ei vitsi, joku näköjään keksinyt lihottavan karkin, jopa 5-15kg viikossa, no way!
"Teidän täytyy olla täysin kehittynyt voidaksenne naisena täyttää tehtävänne elämässä. Mies pitää enimmän sopusuhtaisesti kehittyneestä naisesta."
Ensin mä ajattelin et okei, mun kehitys on varmaan jäänyt puolitiehen kun miehiä ei parveile ympärillä, mut sit mä hokasin... Tarkoittaako tämä, että miehet tykkää muhkummasta? Pitäiskö meidän laihduttamisen sijaan syödä ittemme täysin kehittyneiksi (lue: 5-15kg muhkummiksi)? Missä kulkee raja? PALJONKO SAAN SYÖDÄ KARKKIA??

Päivämäärä:   31.1.13 22:13:40

Ruoste, älä välitä, ei tullu kutsua tännekkää, mut en mäkää enää mitää nipottajaa jaksas :D

Kerrassaan tylsä päivä, vaiks oliha niitä hyviäki asioita, mut jotenki ne huonot vaa möllöttää pääs etusijalla ny. No otan itteeni niskasta kii ny ja käskytän itteni aina tästedes (jos muistan) illalla viimeks muisteleen päivän hyvät hetket..!

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   31.1.13 22:14:59

ruoste, tosta tekstistähän tuo vastaus löytyy, "mies pitää enimmän sopusuhtaisesti kehittyneestä naisesta" ja kohtuu kaikessa, myös karkin syönnissä ;)

Päivämäärä:   31.1.13 22:15:06

Eiku niist karkeist tulee sopusuhtaisesti kehittyneeks, kuten tanssijaks:D Siis kyllähän toi mun mielestä on bodybuildereille toi mainos, vaikka ne puhuu lihomisesta. Ennen vanhaan ihan sama onks lihasta vai läskiä, isompi vaan aina parempi?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   31.1.13 22:16:02

Mä vasta ehdin tänne. Eipä sitten aamun ole ollut aikaa istua koneella.

Lähettäjä: rolle 
Päivämäärä:   31.1.13 22:16:47

Iltaa kaikki sinkut.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.1.13 22:21:05

Kohtuus haisee. Jysse, onks tasapaksu sopusuhtaisesti kehittynyt? :) :)

Iltaa rolle. Kukas siellä?

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   31.1.13 22:22:47

Päivee!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   31.1.13 22:22:50

Rollelle iltaa.

Mulla on ollut ratkiriemukas päivä Ikeassa. Huh huh. Ei kai sinne ole pakko enää mennä? Mutta käväisin mä myös Istanbulissa äkkiseltään. ;)

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   31.1.13 22:23:28

Kai se on illalla kymmenen jälkeen uskottava, ettei sitä treffikutsua tule, muita viestejä ja puheluita kyllä pukkas joten sillä puhelimen maanisella tuijottamisella saattoi olla jotain vaikutusta asiaan.

Täytyy vaan vielä vissiin hioa näitä mun "noitataitoja" sen verran, että rupeaa "oikeat ihmiset" soittamaan silloin kun tarvitaan. =)

Sit kun musta tulee iso ja rikas, niin mä ostan sellaisen estehopsun josta ei lopu kapasiteetti kesken. Sellaisen siis, että tädistä loppuu taidot ja kyvyt ennen hevosta. Mä olen aina ollut henkeen ja vereen enempi esteratsastaja. Se on vaan ollut nuoresta asti mun juttu, mut se vähän jäi tapaturman seurauksena aikanaan hieman "vaiheeseen" se kisaaminen tai kai lähinnä sen jatkaminen pidemmälle.

Päivämäärä:   31.1.13 22:24:09

Mun mielestä sellanen sikspäkki on kans ihan last season, samoin joku tiimalasivartalo, paljon coolimpaa kasvattaa sellanen yks iso vatsa"lihas", sehän on vaan elintason merkki ;)

Lähettäjä: rolle 
Päivämäärä:   31.1.13 22:27:09

Rolle on 37 vuotias hämäläismies

Päivämäärä:   31.1.13 22:27:09

Mäkin olin alkujaan estekaheli, sit kasvoin aikuiseks ja rupsein Varteenotettavaks Kouluratsastajaks. (Toim.huom. tätiratsastus lasketaan, barokki aina plussaa, kaikkien tätihevosten kingi)

Oikeesti haluisin kouluttaa ite suokin nuoresta sm-tasolle. Sit vissii ens elämässä. Jossa olen rikas.

Ruoste laittaa sit uutta putkeen ni ei tarvi tehä tuplia;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.1.13 22:28:07

..?: llä hyvä plääni, mitäpä niitä huonoja hetkiä muistelemaan :)

Mission, mä tuun niiin sit ihailemaan ja rapsuttelemaan ja kuolaamaan ja taputtelemaan ja harjailemaan sitä sun lusitanoa <3 Mä haluan appaloosafriisin, sen tarttee vain tehdä nättejä varsoja ja juosta nätisti laitumella... Ei mulla ole omaa hevosta enää ollenkaan, hukkasin vanhan sotaratsuni kesällä. Mulla on muutama vakitreenattava joista yhdellä käyn hopiloikkavalkuissa, muilla keskityn lähinnä kuviokelluntaan.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   31.1.13 22:30:07

Täällä ilmoittautuu (jälki-ilmoittautuu?) vielä yksi, joka leikkaa tukkansa itse. Liikennevalobileisiin olisi vaikeuksia valmistautua, kun ei ole muuta keltaista kuin villakintaat.

Olen kokeillut ampumista, ei ollut mitenkään oma juttu. Mutta kaikkeahan pitää kokeilla kerran, vai miten se meni.

Päivän mieliharmi oli, kun huomattiin, että exän auto oli hinattu tattarisuolle. Nyt se ei enää tunnu maailmanlopulta, mutta kyllä päivällä vidutti raskaasti, kun osui juuri tällä viikolla muitten probleemien lisäksi.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.