Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 154

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.1.13 20:45:57

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=703621&t=703621
Hiisi vieköön, onko täällä tehtävä kaikki itse? Mitä mä just sanoin miehistä, jotka hoitavat homman oma-aloitteisesti?

Re: Sinkkujen topic 154

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   30.1.13 20:47:47

Hyvä näin, ettei tule kymmenen aloitusta.:)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   30.1.13 20:51:18

Sun kuuluu ruoste alottaa, ei uskalla kato mennä sörkkii ku sit on heti kaks topaa :D

Ja mulla sopivasti tilttas kone, piti buuttailla. Täyttelin kiloklubiin päivän sapuskoja, se oli varmaan joku pikkuvinkki...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.1.13 20:54:02

Mua niin säälittää toi Minskin kotiinpaluukuva...snif!!!
Miesriepu niin allapäin ja öljyisenä siinä tallustaa, et tekis mieli kaapata syliin ja lohduttaa, et kyllä se ihanainen nuori nainen vielä kohdalle osuu...;)!!!
Ei saa Minskiä yhtään kiusata!!!!

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   30.1.13 20:54:21

Tuo lumipyry on kyllä siitä hyvä että kaikki nössöt jää kotiin ja koiran kanssa on rauha vaeltaa lenkkipoluilla.

Aamulla ennen viittä aamulenkillä joku mies käveli kaukana edellämme, koppasi vähän väliä lunta tien molemmilta penkoilta, saattoi vähän aikaa seistä paikallaan ja jatkaa sitten matkaa. Me väijyttiin kauempana ja käveltiin hitaasti niin se ei kerennyt edes hoksata meitä. Oli jotenkin harvinaisen karmivaa nähä sen puolenkilometrin matkalla kuinka tyyppi oli oikeasti vähän väliä avokäsin kahmaissut lunta, sormenjäljet näkyivät hangessa selvästi.
Juopon päähänpisto ois aika lohduttava selitys, mutta mitä jos se olikin yksnikertaisesti hullu, mitä ihmettä sen päässä liikkui? Hrrrr, tuollaiset jutut aina kammostuttavat.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.1.13 20:56:30

ruoste: Heh, no mut siinä kun tahtoo käydä niin, et sit jos mäki alan hommiin, niin tullaan samaan aikaan ja onhan se sit vähän kyseenalaista toimintaa. =)

Mission: Hah, vai että vielä tervassa ja höyhenissä meinaat pyöritellä. Sustahan alkaa kuoriutumaan uhmakas naaras. Se on kohta laitettava sut ruotuun, jos ei toi ala muuten loppumaan. Jysse hei, pidäs nyt toi naises kurissa. :D

Elsa: No niin tietenkin, paitsi et multa varastettiin just malli ja joudun ilmeisesti ettimään uuden. Ihan jätettiin minski kuin nalli kalliolle. *vetää koiranpentuilmeen ja kerjää lohtua* :o

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.1.13 20:58:49

Ai kauhia, mikä pirttihirmu musta on tullut.

Mission, luin pikkasen väärin ja ajattelin, että siinäpä osuva nimitys kinkkulalle viime tuntien jutustelun perusteella. Ei kiloklubi, eikä kinkkuklubi vaan...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.1.13 21:02:05

Joo piste, surkea tapaus, munkin teki mieli huutaa, et nooo, minski come baaack!

Päivämäärä:   30.1.13 21:07:55

Jaa on se lintureppana jo jakanut mut pois, no, äkkiä se kävikin, vasta kerkesin uhkailla vähän;) Ja muahan ei omista kukaan! Armosta saa joku pitää seuraa joskus, ehkä;) Mutta Minski, se voi olla toi A.H. sopivampi muutenkin, jos jo tuutte tollee samanaikaisesti...

pauke, ehkä sillä oli pipi kädessä ja sitä piti viilentää? Mulla sekos rakit tonne ihan täysin, oli kuulemma kivaa ku oli paljo uutta lunta, mahtaa olla niillä reidet tulessa huomenna:D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.1.13 21:13:25

"Mua niin säälittää toi Minskin kotiinpaluukuva...snif!!!
Miesriepu niin allapäin ja öljyisenä siinä tallustaa, et tekis mieli kaapata syliin ja lohduttaa, et kyllä se ihanainen nuori nainen vielä kohdalle osuu...;)!!!
Ei saa Minskiä yhtään kiusata!!!!"

"Joo piste, surkea tapaus, munkin teki mieli huutaa, et nooo, minski come baaack!"

Awwwww, ei ne kaikki ookaan vielä minskiä hyljänneet. Empatiaa ja lohtua löytyy vaikka minskille jakaa. <3

Mission: No sä oot sen verran villi tapaus, ettei sua parane yrittää kahlita, jos sydän halajaa jonkun offarin syliin, joka lupailee kola kädessä toimintaa. Se on vaan parempi kävellä tervattuna ja höyhenissä pois, sniff.

Päivämäärä:   30.1.13 21:17:36

Juu, kyllä se niin on, että toi yhtäaikaatuleminen on sellainen niitti, et siinä voi saman topiikin toinen aloittaja tipahtaa ihan hetkessä......;)..
Minority on ihan oikeassa!!!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   30.1.13 21:19:56

No nyt tää ei ihan menny niinku piti... päätin ottaa päikkärit mut en näin pitkiä...

No voi, onks M_R hyljätty? :')

Huomenna ois liikennevalobileet, mä tartteisin vihreen paidan.

Päivämäärä:   30.1.13 21:21:32

min, ei ku kyl se hylkäs mut, mutta yrittää vaan tehdä itestään uhria ;)

Aika hyvinkin vielä, mua alkaa ihan just kans säälittää.... :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   30.1.13 21:29:00

Tuli tosta minskin kuvasta ja minskin surkuttelusta mieleen tää

min: Noi päikkärit on kyl pahoja, jos ne menee pitkäks niin ei kannattas herätä vaan jatkaa unia aamuun asti ;)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   30.1.13 21:35:06

Mission, jaa et silleen päin :p

Jysse, mä just harkitten et pitäiskö vaan mennä takasin nukkumaan. Ku enhän mä nukkunu ku reippaat viis tuntii. Mut toisaalta pitäis kyl viel syödä jtn ku oon syöny vaan lounaan tänään...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.1.13 21:35:41

Voi Alfred <3 Niin surullinen hahmo, silti niin hauska ja suloinen... Oi, nyt tekisi mieli rutistaa!

Villi veikkaus, että min huutaa täällä taas parin tunnin sisään nuijanukutusta. Aijai :)

Päivämäärä:   30.1.13 21:36:12

Niin, ehkä sillä oli vain pipi kädessä.... :D

Teillä on täälä kyllä kunnon suhdekiemurat, hahah! Onkohan meillä sitä miittiä reilun parin viikon päästä vai ei? O.o

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.1.13 21:41:20

Mäkin löysin lisää kuvamateriaalia ittestäni.

Mut kai sitä minskikin saa taas joskus napata jonkun kivan kissan_kainaloon_kehräämään.

Nyt tää menee nukkumaan. Huomenna on sen verran pitkä päivä edessä, että ei passaa mennä silmät ristissä ihmettelemään. Hyvää yötä sinkkulan kinkkulat. o/

Päivämäärä:   30.1.13 21:43:20

Jyssellä on varmaan pieniä lapsukaisia?
Alfred on symppis loiskuttelija!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.1.13 21:44:08

Hyvää yötä, minskitipu. Oletpa söpö ja pörröinen. IhQ!

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   30.1.13 21:47:28

ruoste: ai sääkin oot kattelu Alfred J. Kwakkia?

Piste: Ei oo pienii eikä isompiikaan, muistan ton Alfred J. Kwakin lapsuudestani...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   30.1.13 21:49:42

Ihana Alfred :)

ruoste, tota vähän itekki epäilen :( mut jos sen nuijanukutuksen sais nytten?

Päivämäärä:   30.1.13 21:54:00

Aika söpis toi hamsteri:) Öitä Minski:)

Mä en kyllä oo ikinä tota Alfredia oikeen tajunnu, ei tullu kakarana tutuks, oisinko liian vanha?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   30.1.13 21:54:53

Hyvää yötä. Mä menen nyt maate. Yllätän itsenikin.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   30.1.13 21:57:32

Tää menee kanssa nukkumaan, aamulla herätyskello muistuttaa olemassaolostaan klo.5:00. Hyvää yötä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.1.13 21:58:02

No totta mooses olen katsellut alfredia!

Mission, sä taisit olla sillon jo teini-iässä tai ainakin esiteini kun Kwak ekan kerran pyöri ruudussa, ei siis mikään ihme ettei napannut. Jyssehän on mua 3 vuotta vanhempi eli se on ollut tuolloin mun kanssa ihan samalla kehitysasteella :) Saletisti seurasi myös Phileas Foggin seikkailuja, ja tohtori Sykerön.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.1.13 22:01:25

Epäinhimilliseen aikaan joutuvat jotkut heräilemään. Öitä Jysse ja Tirli :)

Päivämäärä:   30.1.13 22:03:42

No ei ihme joo jos ei oo meikä oikeen seurannu... Mitäs sä ruoste oot, 29? Mutta Sykeröä ja Willy Foggia katoin minäkin! Foggista on tainnu tulla useampikin versio, mutta ne ekat piirretyt meillä oli vhs:llä suurkulutuksessa :) Mutta tiedättekös te Fraggleja? Paras lastenohjelma ikinä, ne tarttis kyllä imuroida jostain netistä...

Öitä Jysse!

Itelläkin ois herätys 06, mut vielähän se on koirat vietävä ja en ees jaksa vielä, menee puolille öin salettiin. Matto ois pitäny pestä, jollain oli maha sekasin...

Päivämäärä:   30.1.13 22:04:51

Tirlillekin yöt!

Miten nää tuntuu jotenki tulevan epäjärjestyksessä, tonne väleihin aina tulee joitain jotka jotenkin huomaan vast tokalla avauskerralla...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   30.1.13 22:06:00

Nyt tuli niin huono olo et mä koitan kans saada tajun kankaalle, herätys mul vast klo 6. Hyvää yötä

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   30.1.13 22:11:03

Terve, sanoivat tohtorit toisilleen. Mites menee?

Päivämäärä:   30.1.13 22:12:27

Jaaha, kaikkiko sukeltaa peiton alle??

Päivämäärä:   30.1.13 22:14:48

Vedän pohjat, mun kelloni soi jo 4.40 :( Nukkumaan siis!

Päivämäärä:   30.1.13 22:14:58

Just meinasin sanoa että tähän aikaanhan yleensä R bongahtaa paikalle, oli varmaan joku etiäinen ;)

Ei viel voi nukkumaan mennä, kattelen korjatulta digiboksilta jutta ja superdieetit:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.1.13 22:15:07

Fraggleja en muista, ja ekat muistot muppeteistakin on teini-iältä. Joo, olen vielä hetken kakskytjotain. Matka maailman ympäri 80 päivässä oli kyllä paras sarja. "Olipa kerran" myös, ihan loistava. Sen saa onneksi DVD:nä, jos joskus iskee vauvakuume ostan kyllä boksin tuleville pennuilleni, tai kamujen naperoille, jos omia ei tule.

Tiedän ettei ole kovin hyvä juoda nollakolaa tähän aikaan päivästä, koska siinä on kofeiinia, mutku... Himo ei lue kelloa.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.1.13 22:16:32

http://www.youtube.com/watch?v=dvuJq5Rp_yw
<3 Olkaa hyvä ja anteeksi.

Päivämäärä:   30.1.13 22:19:30

Ihana ilma tuolla ikkunan toisella puolen. Mie tykkään.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   30.1.13 22:25:01

Kiva kuunnella kun tuuli ulvoo ulkona...kunnon myrsky tiedos yöks...meeee likeeeee...salaattia hieman tein ja päälle sit vettä jano juomaks joutanee ehken kerrankin ajois unille

Päivämäärä:   30.1.13 22:25:42

Argh, ruoste, sä oot kattonut tokalla kierroksella Willy F:ää! Nimittäin meillä ei TOD ollu mitään suomidubbiversioo :D Ihan teksteillä mentiin;) Katoin pelkästään ton alkumusan ja melodia kyllä oli ihanan tuttu, lauluäänet ei...

Mulla on tälle päivälle enää protskupirtelö jonka saan kiskoo, sit on kalorit 1580. Vaikka salille en päässy tänäänkään ni ruokavalio on pitäny ihan törkeen hyvin kokoajan, alimmillaan 1300 kalorii, suurin osa 1500-1600, muutama 1800 pvä ja yks 2100. Täs käy kuulkaas viel huonosti, saatan viimein pukeutua bikineihin julkisella paikalla ens kesänä :D

Päivämäärä:   30.1.13 22:29:48

Kävin tuossa ihan joutessani noita syrjäkylien teitäkin ajamassa jos ois joku vaikka suistunu luiskaan mut ei... tai oli mut aiemmin päivällä. Ei päässy nyttenkään vinssailemaan avuttomia.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.1.13 22:34:42

En mä enää muista millä kielellä se tuli, satuin törmäämään tohon tuubissa. Ilmankos äänet kuulostivat oudoilta :D

Jee Missi, jee! Mäkin olen laskenut, vahingossa ja salaa... Pääsen tänään nippanappa tonnikolmeensataan, voitinko? :P Tosin mä olen vain istunut perseelläni ja aivastellut kolme päivää, joten ton enempää ei ole edes tehnyt mieli syödä. Mulla on varmaan joku tauti, siis flunssan lisäksi, sillä kaapissa on suklaalevy, josta olen saanut tuhottua vain 2 palaa. :O Normaalisti namit on tuhottu jo matkalla kaupasta kotiin. Munkin pitää varmaan ostaa kesäksi biksut, sillä vanhat heitin viime kesänä mäkeen (pois silmistä, pois mielestä). Hui hittolainen.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   30.1.13 22:35:03

Täällä jo myräkkä taisi hieman rauhottua, keittelis neljänviljan puuroa ja siihen mansikkahilloa iltapalaksi.:) Myrskylinnut oli kovasana sillon joskus aikoinaan, kun oli räkänokka.

Päivämäärä:   30.1.13 22:36:36

Ai tommosii teiden ritareita sitä on liikkeellä tänään:)

Mä hirtän sen meidän laiskan kiinteistön talkkarin jos se tulee taas aamulla kuudelta auraamaan. Ihan käsittämättömän laiska jätkä, on tajunnut että ennen kuutta aamulla ja kasin jälkee illalla on vähemmän aurattavaa kun kaikki autot on varmasti parkissa. Ettei vahingossakaan tarvi aurata yhtään autopaikka. Sitte se ajaa tossa pihalla niin täysiä että on meinannu jäädä alle meikä koirineen ja lastenvaunua ja pulkkaa ja mitälie. Nii ja kun se kerran viikossa ehkä phimpaan aikaan viittii ylipäätään tossa täysiä pyöriä, se auraa mun auton eteen sellasta kinosta, etukulma ei enää mahu ruutuun ja joudun levittää tielle maksettua paikkaani. Anna olla ku löydän lommon autosta kun ne lumi- ja jääkökkäreet tipahtelee mun auton päälle ni mä murhaan sen jätkän ja revin semmoset korvaukset et oksat pois. HMH!

Päivämäärä:   30.1.13 22:41:47

ruoste, voitit :D Mä yritän muuttaa kohta vähän niin että salipäivinä söisin enempi ja muina vähempi, nyt saa nekin mennä reippaalla miinuksella vielä hetken. Kattoo ny miten tää tästä suttaantuu, uuden vaa'an tarttisin ku toi ei ole luotettava, ja laiskempi ku minä, ei viitti turhia heitellä sitä painoa, näyttää miinusta vasta ku sitä on tullut sen mielestä mainitsemisen arvosesti :p

Kessu, myrskylintuja kateltiin mekin jonkun verran joskus, porukat katteli niitä aikuisiällä kun me oltiin vasta suunnitteluasteella broidin kanssa:) Harmittaa ku meni tossa digillä sit se myrskylintu leffa, mikäs sen nimi nyt olikaan... Se oli sikahyvä:)

Päivämäärä:   30.1.13 22:43:22

Mua korventaa toi nukkuvan karhun tappaminen pesäänsä.
Hienoo, että poliisi, joka asiaa tutkii, on metsästäjä ja älyää, että äijät on menneet sohimaan pesää ja herättäneet karhun kesken talviunien!!!!
Menee äijiltä aseet, luvat ja metsästysoikeudet!!!
Upeeta!!!!!
Toivottavasti on esimerkkinä muille ääliöille:)!

Päivämäärä:   30.1.13 22:44:35

piste, mikäs vttu tommonen juttu on? Rupes vtuttaa ihan samantien!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   30.1.13 22:45:07

Unohdit Mission polkee jalkaa viellä päälle.:) Meillä on onneksi oma talonmies, eikä mikään huoltofirma, mikä sattuu joskus vahingossa eksymään paikalle.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   30.1.13 22:49:56

Minä en ole Sonkajärven sotkuihin sekaantunut, vaikka kuulun siellä metsästysseuraan. Onneksi ne ääliöt jäivät kiinni, se on aseet pois samantien.

Päivämäärä:   30.1.13 22:51:30

Toi karhu hyökkäsi miehen kimppuun- juttu joka lehdessä ja uutisissa.
Nämä kyseiset metsästäjät vaan saivat tällä kertaa vastaansa metsästävän poliisin, joka teki tyhjäksi koko kertomuksen karhun hyökkäyksestä:)!
Tekniikka tutki ja äijät ovat menneet sohimaan nukkuvaa karhua, niiltä lähtee luvat ja aseet, lisäksi julmetut sakot, joita saavat maksella tovin...:)!!
HIENOO!!!!!

Päivämäärä:   30.1.13 22:55:34

Ois ny se karhu syöny ne jätkät...

Ai jalkaa pitäs polkea, no ei se mitään auta, huoltofirmat on ihan vtun syvältä, ai jumakauta että ottaa päähän noiden tollojen ajattelukin. "Ei se mikään vika ole, se on ominaisuus" :D Ni ei tarvi korjata. Varmaan toi lumikin on vaan talven ominaisuus ni sille tai jäälle mitään tartte tehä. Viime vuonna pistin vähä meiliä jo että nyt ois sitte molemmat polvet mustelmilla että jos jommankumman rapunoven edustan vois vaikkapa hiekottaa ennenku murtuu ranne ni vois tulla halvemmaks. Sitte vasta viittivät liikahtaa.

Mä haluuuuuuun johki pöndelle! Hitto jos hommat on tekemättä ni onpa ainaki vika peilissä....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   30.1.13 22:55:49

Jaa eli koirat ei ollu pesällä herättämässä karhua. Ja karhu tipahti kahdella haulikon laukauksella, olikohan täyteiset piipussa jänismetsällä.?

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   30.1.13 22:58:34

Keuruulla pannotettu karhu, toivottavasti oli nyt yks niistä halavatun häiriköistä, niin ois onni onnettomuudessa. Anteeks vaan. Eläinrakkaus karhuja kohtaan hiipu siinä vaiheessa, kun niitä alko nurkissa pyörimään vaivoiks asti ja viimestään siinä kohti, kun alkovat mun metukoita säikyttelemään harva se yö.

Päivämäärä:   30.1.13 22:58:58

Toivottavasti ne maksaa jokusen vuoden sakkoja ja jos massii ei ole, pääsevät istumaan:)!!!!!
Pesään tapettu karhu on pirun kallis!!!!!

Päivämäärä:   30.1.13 23:03:25

Kuinkahan sekaisin se mahtaa olla tuollee just herätetty karhu? Ja herääkö se miten heleposti?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   30.1.13 23:05:54

Näitä juttuja tulee kokoajan varsinkin susista. Olisikohan nyt EU säädösten myötä käynyt niin, että susi ja karhu kannat on kasvaneet liian suuriksi. Tosin tuleehan niitä rajan takaakin, varmaan yksi tekijä on Karjalan suuret metsähakkuut osittain.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   30.1.13 23:07:37

R, ei taida viittii mennä kokeilemaan.:D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.1.13 23:14:22

Samaa mietin kuin R ja meinasin tulla kessulta kyselemään, eli mitenköhän herkästi tuollainen mörri herää uniltaan talvisin. Aina vähän pelottaa metsässä, mutta nyt täytyy ilmeisesti pelätä metsämiehiä metsänelävien lisäksi. Murr!

Päivämäärä:   30.1.13 23:18:21

KESSU, en mäkään usko jänishauleihin...;).
Pesään se kuitenkin on ammuttu.
Elsa, on niitä ollut meidänkin maisemissa, hevoset on viety yöksi sisälle varalta.
Mä olen sitä mieltä, että täällä kaikki terveet yksilöt saa tallustaa ihan rauhassa ja nukkua talviunensa.
Tilaa pitää antaa myös luonnolle.
Miksi meillä on niin paljon hirvikolarikuolemia???
Siksi, kun kaikki sudet ja karhut pitää tappaa, ne, jotka pitäisivät hirvikannat kurissa ja ihmiset hengissä...
Ei niin suuri vaiva ole kesällä ottaa hevosia sisälle tai piha-aitaukseen, jos sillä teolla säästyy ihmishenkiä liikenteessä...ja normisti tänne kuuluvat pedot saavat elää.
Ihminen omalla käytöksellään kutsuu saaliseläimen luokseen.
Se on valitettavaa, mutta niin totta.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   30.1.13 23:20:18

Hui mikä myrsky ulkona..mut kiva kuitenkin..piti viel tiskata kun vieraita kävi niin tuli sit kahvilla enemmän ja vähemmän astioita...
karhu juttu surullinen kyl..ja kyl se aika vihainen on jos kesken kaiken heräilee...penskana kamun kans polkastiin karhun pesäään kun oltiin vakkari rintees keskel mettää lasku hommissa...kamu todellakin pasko housuunsa silloin ja ei kaukana itel kans silloin ollu kun tajus mikä vatun kolo se on...keväällä sit lumet kun suli mentiin kattoo viel sitä paikkaa..siel se voip pesiä viel tänäkin päivänä ei toki kai sama karhu mut jälkeläiset...meitti lähistöl keväisin ja syksyisin aina karhu havantoja...ja sil yleens 2-3 pentua joka vuos....

Päivämäärä:   30.1.13 23:21:01

No jos ajattelee vaikka että on hiihtämässä tuolla korvessa ja sattuu suksimaan jonkun kuusen juuresta jossa karhu on unilla, hetikö se pirulainen on kynttä ja hammasta tarjoomassa? :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.1.13 23:26:59

Onneksi sulla on sukset. Miten lujaa pöhnäinen karhu pinkoo? Pöhnäinen, nälkäinen karhu?

Päivämäärä:   30.1.13 23:28:39

Siis kutsuu petoeläimen luokseen, piti kirjoittaa.
Olen niin tuohtunut, että menee sanat sekaisin!!!
No ei R varmasti herää, jos pesän yli hiihdät:).
Nukkuu sikeesti, mutta jos ammutaan ja osuu, varmasti raivostuu.

Päivämäärä:   30.1.13 23:30:31

Tosin miehän en hiihtele, se oli vaan semmonen ajatusleikki :D

Lähettäjä: :P 
Päivämäärä:   30.1.13 23:30:39

jos ny ite lukisitte ettei tarvi ihan pashaa puhua

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013013016616522_uu.shtml

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   30.1.13 23:31:31

No ei se hevil sielt kyl nouse heti ainakaan...kyl sitä ärsyttää pitää jos sen sielt ylös saa..noi lehti jutut ei ihan totta aina kerro..ja tuskin ne jotka sen karhu on kohdannu niin totta puhuvat myöskään...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   30.1.13 23:33:59

Esitutkinta kesken, kuka sitten puhuu paskaa ja kuka ei.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   30.1.13 23:36:44

Niin mistä sitä tietää ja tuskin totuutta koskaan saa irti edes poliisi vaikka keinot niillä on mut tuskinpa rupeavat mitää kovia keinoja käyttää..noi on aina niin kinkkisii juttuja....mut no jonkun rangaistuksen tulee metättäjät kuitenkin saamaan

Päivämäärä:   30.1.13 23:37:33

:P, lööpithän ne kertoo, käy jollakin muilla infosivuilla, sieltä löytyy ihan faktatietoa...
Tänne on turha linkitellä mitään lööppilätinöitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Me kun ei uskota edes horoskooppeihin.....

Päivämäärä:   30.1.13 23:41:22

Eikös tommonen karhu pingo parhaimmillaan jotain viittäkymppiä ainakin. Miten muistelisin etä jopa kuuttakymppiä? Se oli yllättävän kova vauhti kuitenkin tommoseks körilääks. Eihän se tietysti kauaa sellasta tahtia pidä yllä mutta tuskin sitä karkuun hiihtää ees minuutin etumatkalla;)

Toivottavasti tulee kunnolliset rangaistukset.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   30.1.13 23:41:57

Iltalehdelle on tärkeintä myydä lehteä hyvällä menestyksellä ja suurin myynti on pääkaupunkiseudulla, missä varmaan tälläinen otsikko herättää suurta mielenkiintoa. Lehdessähän oli metsästäjien versio tapahtumasta, ei välttämättä oikea totuus.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   30.1.13 23:44:19

Jimillä laitetaan taas miehiä halvalla.:D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.1.13 23:54:43

On se nalle ihmeellinen eläin. Siis karhu. On kovin leppoisan näköinen (joskin vaikuttava ilmestys), ja kömpelön, silti juoksee kuin mettämörkö hippasilla ja nappaa lohenkin koskesta kalliolla köllien ja käpäläänsä heilauttaen. Ihme tyyppi se lohikin, miksi huhkia vastavirtaan kun meri on (ainakin sanonnan mukaan) täynnä kaloja? Luulis, että sielläkin kävisi flaksi. Taitaa olla kranttu kutupaikoistaan. Ei kannattaisi olla. Siinä voipi käydä niin, että mörri vie.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   30.1.13 23:56:28

Poistuu taka vasempaa...toivottaa kauniita unia kaikille...palaillaan aamulla.............

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   30.1.13 23:57:20

@, hyviä öitä.:)

Päivämäärä:   31.1.13 00:05:00

"Taitaa olla kranttu kutupaikoistaan. Ei kannattaisi olla. Siinä voipi käydä niin, että mörri vie."

Liikaa pihtailee niin mörri vie :D

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   31.1.13 00:12:27

Nää salakaadot varmasti vähenis, jos heruis lupa kaataa häirikkö elukat. Enkä nyt tarkoita tätä herätettyä karhua. Vaan niitä karhuja ja susia, jotka tulevat pihoihin vailla minkäänlaista luontaista pelkoa ihmistä kohtaan. Näitä kun valitettavasti alkaa olemaan, vaivoiks asti.
Hyvin mahutaan mehtään näiden terveiden yksilöiden kanssa, niinkuin aina ennenkin. Karhut ja sudet kuuluu suomen mehtiin, kyllä niidenkin olemassa ololle syy on. Pihoihin ne ei kuitenkaan minun mielestä kuulu.
Toivottavasti hommaan saataisiin joku roti, ennenkuin jollekkin käy vielä oikeesti huonosti.
Se on piste aikatavalla eriasia kuulla tutuntutulta (näin sen kuuluisi olla), että lähistöllä on karhu, kuin että löydät sen aamusin rappusiltas.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   31.1.13 00:17:06

Niinhän se on, että luontoon ne elukat kuuluvat eivätkä ihmisten pihoihin/laitumille.Häirikkö hukat/nalle pitää kyllä karsia pois, mitkä ovat tottuneet ihmisen läheisyyteen ja ovat häiriöksi/vaaraksi.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   31.1.13 00:20:54

Jaahas jos vaappuis fällyjen väliin, öitä.

Päivämäärä:   31.1.13 00:29:17

Koirat viety, pirtelöt kehissä ja nyt suljen kans koneen, vartin sisällä nukkumaan.

Öitä kaikille :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.1.13 00:55:32

"Hyvää yötä, sinkkuvalta!" ruoste huutaa peiton alta...

Vika sana :)

Päivämäärä:   31.1.13 00:56:39

Joopa joo.. kaipa se pitää katella jotain paskoja elokuvia ajankuluksi.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   31.1.13 01:04:08

Kärsitkö R edelleen unirytmihäiriöistä?

Päivämäärä:   31.1.13 01:18:11

R kärsii edelleen joutoajanunirytmihäröstä, ei haittaa jokapäiväistä elämää..

LähettäjäM 
Päivämäärä:   31.1.13 06:34:46

huomenta

Päivämäärä:   31.1.13 06:50:14

Huomenta, M.
Ootko menossa nukkumaan vai vasta herännyt?

LähettäjäM 
Päivämäärä:   31.1.13 06:57:02

piakkoin menossa.

Päivämäärä:   31.1.13 07:14:56

No sit vaan hyviä "päiväunia":)!
Onko M hoitoalalla?

LähettäjäM 
Päivämäärä:   31.1.13 07:17:26

Ei ole hoitoalalla ..

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   31.1.13 07:19:50

Huomenta.

Päivämäärä:   31.1.13 07:22:57

No sitten joku pelastusala...?

LähettäjäM 
Päivämäärä:   31.1.13 07:26:40

Ei sekään, katselen koneiden työskentelyä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   31.1.13 07:28:49

Huomenta, kaffetta koneeseen. Nollassa ilma, Tirlille taitaa tulla hyvät hankikannot.:)

Päivämäärä:   31.1.13 07:31:26

Huomenta kaikille.
Ok, sit joku tehdasala.
Musta ei olisi yötyöhön, en jaksaisi valvoa millään:)!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   31.1.13 07:31:26

M on paperimies?

Kessu: just mietin, kun käytin koiria pihalla, että pikku pakkaset tähän nyt, niin pääseen kotiovelta hiihtämään.

LähettäjäM 
Päivämäärä:   31.1.13 07:32:59

Voi noinkin sanoa. Mutta nyt päivä unille..

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   31.1.13 07:38:29

Huomenta...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   31.1.13 07:38:39

., mää olin Stoccalla puolisen vuotta tekemässä tutkimuksia öisin 21.00-08.00. Hitto oli vaikea sen jälkeen taas tottua päivätöihin. Pätäkkää kyllä tuli yöhommista ihan kiitettävästi.:)

Päivämäärä:   31.1.13 07:50:35

Ei onnistuisi täällä, en osaa nukkua päivällä, illalla alkaa väsyttää jo kymmeneltä.
Varmaan on vaikeeta palata normirytmiin yövuorosta.
Yksi tuttava on lennonjohtaja ja tekee lähes aina öitä, mutta onkin yövirkku.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   31.1.13 07:51:49

Huomenta täältäkin

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   31.1.13 08:14:16

Aamupala syöty..ihme ja kumma en yleensä harrasta sellaisii heti vaan aamu alkaa yleensä kahvilla mut nyt kerrankin kinkkumunakasta ja sit kahvia...lunta kyl tuli yöllä sit reippaasti...jos kuntoilis jossain vaiheessa kolan kans vaik käy se traktorikin päivä aikaa viel kyläs....

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   31.1.13 08:21:39

Mä en kans syö aamupalaa aamusin, ei vaan tee mieli. Tai sitten pitäis ol eka hereil kolmisen tuntii ja syödä vasta sitten. Tääl on nollassa keli mut en tiiä yhtään kuinka paljon lunta on tullu. Taidan mennä bussilla kouluun...

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.