Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 152

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.1.13 00:16:33

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9

Jatkuu...
Hyvää yötä kaikille sinkuille:)!!!!

Re: Sinkkujen topic 152

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.1.13 00:18:03

Hyvää yötä, sisar piste :)

M_R, vai että vähän Anne Hathawaytä, mitään yhtäläisyyksiä en itse näe peilikuvani ja ko. naisen välillä, mutta kiitos vaan tästä kommentista! :D A.H. on yksi hollywoodin upeimmista tähtösistä, ihastuttavalla tavalla nukkemainen olematta barbie. (Mitä siis minä en todellakaan kuvittelekaan olevani :D)

Törmäsin kerran pääsiäisen aikaan lähimarketissa kaksoisolentooni
http://aijaa.com/CJw8vQ

Kyllä kinkkujen tulee Minskiä ikävä jos se keskittyy muihin projekteihin ja suo sinkkulan porukalle vähemmän huomiota. :/ Ehkäpä muut urhot uskaltavat lirkutella enemmän kun eniten äänessä ollut haaremin herra hiljenee..?

Piti ihan vaihtaa subille kun Missioni sitä hehkutti. Kumpi noista nyt oli se hotimpi hottis, pitkäletti vai sänkileuka?

Päivämäärä:   30.1.13 00:23:48

Ruoste, vielä pakko, ennenkuin nukahdan, täältä sata ääntä sänkileualle;)!!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.1.13 00:26:30

No joo, toi oli kompakysymys, vastauksia on tietenkin vain yksi (sänkileuka!!) ja tarkoitus oli oikeastaan tarmistaa, kuuluuko Mission samaan leiriin vai onko sen miesmaussa jotain vikaa ;)

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   30.1.13 00:27:21

Eiks partaukko-Bobby saa yhtään ääntä?

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   30.1.13 00:28:49

Shut up! Pitkätukka tietysti! te ette vaan oo nähny sitä vielä, muutama vuos tosta lisää niin nammmmm.... Siis jenkkilät menee kaudes 8 ja sitä katon. Tukka on pidentyny, pojasta on tullu mies ja raamit on sitte aikas kohillaan...

Lähettäjä: Elsa 
Päivämäärä:   30.1.13 00:30:02

Sänkileualle ääni täältäkin, kahtosin vaan eihän tuo taaskaan näy. Nykii, pätkii, ääni kuuluu ja mut kuva ei liiku ja välillä toisapäi... Ja tästä pitää ny sitten maksaakin. Jipii.
Kaippa tässä sitten on nukkumaan ruvettava.. Öitä!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.1.13 00:30:27

Hyvää yötä nukkumaan meneville. :) Mä en ihan vielä malta.

ruoste: Niin no, mä aloin vaan miettimään ketä sä mun mielestä muistutat ja toi tuli mieleen. Sulla on kyll sellaset vähän kiltimmät ja enemmän naapurintyttömäiset kasvot, mikä ei siis ole lainkaan huono asia. Niin ja ihastuttavahan se sinäkin oot. (lirkuti lirkuti) ;)

Joo kyllä tässä varmaan pitäis äkkiä nousta barrikaadeille ja järjestää joku pelastakaa Minski tapahtuma, jonka tuotto menis sitten lyhentämättömänä minskin pelastuspartion rahoitukseen. :D

Mut johan täällä noita offareita parveilee nytkin siihen malliin, että alkaa jo mennä laskuissa sekaisin. Vähän kyllä tarvis tota lirkuttelua lisää, jos meinaavat mun kiintiön täyttää, kun mä en vaan osaa olla hiljaa silloin kun pääsen vauhtiin. Mut minkäs sille mahtaa, jos kädet toimii nopeemmin kuin aivot. =)

ps. Niin ja mä en kyll mitään namusetiä kattele.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.1.13 00:31:05

Bobby huu? Mä vaihdoin jo kakkoselle, sieltä tulee Game of Thrones. Siinä on meininki mun makuun, minen jaksa kummitusjuttuja ja monstereita iltasella katsoa. Ritarien taistelua ja kuninkaallisten karkeloita karuissa kivilinnoissa taas jaksan aamusta iltaan :)

Päivämäärä:   30.1.13 00:35:33

Minski, ne offarit onkin kato toiminnan miehiä. Ei ne jää tänne lätisee lämpimikseen, ne tuo heinäpaalin katolla treffeille samantien. Vähältä piti ettei meki ruosteen kans lähetty jo rehveille ;)

Mut eiks se niin mee että joku lämppää ja sadon korjaa sitten joku ihan muu :p

Päivämäärä:   30.1.13 00:36:50

ruoste, mäkin laitoin Gotin taustalle nyt, mutta tässähän niitä dressman-komistuksia kyllä onkin, nams :)

Lähettäjä: offimies 
Päivämäärä:   30.1.13 00:42:41

Niin, toi kaikille tasapuolisesti lirkuttelu on kai jonkun tehtävä joka siihen kykenee ;)

Joillekin riittää pelkkä fyysisyys ja toiminta....hellyys ja lirkuttelu kyllä tulee kaupan päälle - yleensä silloin kun oikein kolahtaa....

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.1.13 00:43:35

Mission: Niinhän nuo näyttäis ainakin osa olevan ja niin mäkin normaalisti, mut kerroinhan mä jo siitä pettymyksestä ja ettei senkään takia oo oikein mun aikani nyt. Ei voi mitään, mut niin se vaan nyt on. :/

Mut toi lienee varmaan totta, et nopeat syövät ja hitaat eivät. Pitäis takoa silloin kun rauta on kuumaa. Mulla on vaan nyt alasin ja vasara hukassa. :o

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.1.13 00:43:51

^Ottakaa pojat ja sedät oppia, Minski osaa ton lirkuttelun *blush*
Jätät kyllä suuret saappaat täytettäväksi, se on sanottava. Kuka onkaan seuraava haaremin herra...?

Toiminnan miehiä kyllä elämässä (ja sinkkulassa) tarvitaankin. Tossa heinäpaalihässäkässä on yksi huono puoli: kikka on nyt käytetty ja sen uusiokäytto täytyy joko toteuttaa tismalleen oikein, jotta vitsi ei ole liian tuoreeltaan toteutettu eikä ihan vanha juttu, tai sitten se pitää tehdä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei ole lukenut tarinaa täältä. Ehdotan, että seuraava kokelas kaartaa paikalle lava täynnä irtoheinää. Siell voi sitten istuskella ja ihailla tähtitaivasta ja jos oikein, oikein hyvä tuuri käy, saattaa jopa päästä pyörähtämään heinäkasassa. Tätä en kyllä suosittele. En ainakaan ekoilla treffeillä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.1.13 00:46:55

"Pitäis takoa silloin kun rauta on kuumaa. Mulla on vaan nyt alasin ja vasara hukassa. :o" Niin on kuule mullakin, tai siis ruosteessa. Otan käyttöön vasta sitten kun niistä tehdään oikeasti myrskyn- ja iskunkestäviä.

Hitaat kattelevat kun muut syövät, sekin on ihan kivaa. Eikä tule ähkyä, sokerikrapulaa eikä ruokamyrkytystä :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   30.1.13 00:49:24

kamu lähti...jääkaapis viel parit oluset eli seuraa siks aikaa saatte minusta..jos kelpaa :D

Päivämäärä:   30.1.13 00:50:08

Alasimia ja vasaroitahan löytyy joka sepän pajalta, joiltain ahjokin :D

Lähettäjäcell 
Päivämäärä:   30.1.13 00:50:32

@
No kyllä seura kelpaa aina :)
Mitäköhän sitä huomenna tekisi..
Ei mitään plania...

Päivämäärä:   30.1.13 00:53:49

Voi v... miten kello onki noin paljon? Täh? Huomen niinku sitten väsyttää, vähä... Eikä gotissakaan näytetä niitä hyvännäkösii, näit irstaita vaan, pyh.

Minski, et kai sä selittele siellä jotain? Ihan ku tossa olis jotain selittelyn makua ;)

Mut mun kultarakashanipupsimussukka toimii <3<3 Mä korjasin sen! Oi vitsi, ette usko miten ihanaa on et jos haluaa jonkun kivan sarjan nauhalle niin sen voi laittaa nappia painamalla, sitten sen voi ihan sujuvasti myös katsoa siitä! En muistanutkaan miten helppoa se on:) Huomenna vietän koko illan elpyneen rakkaani kanssa ja katon kaikkea shaibaa kunnes silmät putoo päästä :) Vois vaikka nauhottaa koko yön chättikanavaa ja kattoa huomenna pikakelauksella muutaman tunnin sitä, tai vaikka virityskuvaa jos sellanen jostain löytyy;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.1.13 00:55:29

ruoste: Joo no puolensa siinäkin ja tietysti hyvää kannattaa odottaa. :) Mut edelleen vakavasti puhuen, niin tossa kyll puolisen vuotta vedätti yks nainen mua sen verran hyvin, ettei nyt ihan hetkeen napostele tosissaan viritellä mitään. Kyll sen sitten taas tietää kun aika on kypsä ja eihän sitä tietysti koskaan tiedä, mut siihen asti mä oon sellanen lirkuttelija kuin oon ja yritän pitää hymyn huulilla sillee kuin sen sinne parhaiten saan. :)

ps. Niin ja kaunis hymy unohtu viel. ^_^

Päivämäärä:   30.1.13 00:57:30

Ruoste, mulla olis kyllä vähän sellanen pienehkö takominen kyllä ihan tervetullutta;) Tarvii varmaan viikonloppuna kokeilla että vieläkö se homma toimii niin etä riveleistä kiinni ja taluttaa kotiin. Jos, niin laitan sitten sinne Q:n pihattoon sen talteen. Ainakin jos on muutenkin ainesta...

Nii tai sit ehkä en, kuhan uhoan :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.1.13 00:58:54

Mission: Noh, jokainen voi tulkita niin kuin haluaa. ;)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   30.1.13 00:59:47

Huomisesta ei tietoo kyl viel toistaseks tai siis juu tästä päivästä ainakaan kun kerkes kello sit mennä jo keskiviikon puolele...noo itel huomen jotain on tiedos iltapäiväl mut ei viel onneks aamulle...sauna,kiuaslenkki ja keppana teki tehtävä..teki hyvvee ulkona olo jälkeen kyl...

Päivämäärä:   30.1.13 01:04:57

Minski, se on ihan hyvä jos ottaa vähän siipeensä niin siitä rauhassa parannella. Komeemmin lähtee lentoon parantuneilla sulilla.

Mä tarttin edellisen jälkee varmaan kaks vuotta... Mut se aika on jo tullu pari kertaa täyteen et nyt vois harkita ainakin jotain äksöniä sillee pikkuhiljaa, ei mikään kiire mut missä vidussa se prinssi vddu viipyy, kuoliko se hevonen sen alta vai?!? Kun ei oikein kinosta (lunta kinostaa huomen muuten paljo) ne aseenkantajat ja muut kisällit, ehtaa prinssiä tarttis.

Päivämäärä:   30.1.13 01:07:24

@:illä ollu kyllä mukavat iltameiningit, oon melkein kade:)

Ja tää sammus ny, hyvvee yötä sinkkuloloille :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   30.1.13 01:09:04

Jotain pientä pitkäja touhu rikkaa päivä päätteeks kehitel aina pitää,vaik noi oluset saunas ois voinu vaihtaa kylmäää limuu,mut hyvää muutamat tekee :D saunassa ja sauna päälle....

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.1.13 01:11:29

Mission: Joo niin se on, eikä niin et juoksee sylistä toiseen kuin mikäkin päätön kana. Mut eiköhän se rinssi sulle jostain kohta tupsahda, jos reffeillekin olit jo melkein menossa ja paikka olis auki. Vähän sillee se tahtoo mennä, kun noin oot odotellukin ja kaislikossa suhisee selkeesti jo.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.1.13 01:13:14

Vai Missionille prinssi, mulle sit se prinssin uljas ratsu :) Kerro sitten kun keksit, missä juottolassa tai herrainkerhossa niitä vapaita prinssejä pyörii. Ite en tule sellaista hakemaan mutta usutan nämä muut kinkut sinne.

Yksi epärehellinen mies tai nainen voi saada suuren vahingon pienellä vaivalla aikaan, ja positiivisinkin ihminen tarvitsee kerta kerralta pidemmän ajan toipumiseen. Herkkikset tarvitsevat joskus naurettavan pitkältä tuntuvan ajan, mutta ei auta itku markkinoilla, rikkinäistä on turha yrittää kiertoon laittaa.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.1.13 01:14:28

Öitä Missi :)

@:n möksästä kuului sihahdus tänne asti. Ihanana, kun ei ole ketään kieltämässä :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   30.1.13 01:17:09

:D no ei oo kukaan kieltää,tarkkailee sihahduksii,paitti tuo karvainen nelijalkainen mut ei se välitä :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.1.13 01:17:58

ruoste: Viisaita sanoja. Jos mä joskus tästä ehjäännyn, niin tuun sit kosimaan sua, jos on vielä rinssi uljas hukassa, kun kerran näytät pitävän game of thronesistakin. :D

Nyt vois tääkin mennä tästä jo nukkumaan. Hyvää yötä. o/

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.1.13 01:25:55

Minski, varo sanojasi, aika tehokkaasti olen onnistunut tökkimään kepillä loitommalle kaikki kynnyksen yli pyrkivät, joten luulen, että saan nauttia yksinäisyydestäni vielä piiiitkään... Saatat joutua lunastamaan lupauksesi :P Nati nati! :)

Yhden kamun kanssa tehtiin muuten jo useampi vuosi sitten diili, että jos olemma sinkkuja vielä kolmekymppisinä, menemme keskenämme naimisiin. Mitä teki mies täytettyään 30? Nappasi äkkiä entisen luokkakaverini kainaloonsa ja tyrkkäs sille sormuksen nimettömään. Tais tulla tyypille hätä. Damn! :D

Nati nati myös muille, ei tämä päivä enää märehtimällä parane.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   30.1.13 01:35:23

Luvattii juttu seuraa...paskan marjat ja muut marjat..ei paljon sitä seuraa näkyny..joutanee poistuu olusen jälkee...

Päivämäärä:   30.1.13 01:37:01

Taitaa kaikki hilautua maate, häh?

Lähettäjäcell 
Päivämäärä:   30.1.13 01:38:18

Itse en ainakaan hetkeen pääse nukkuu..
Ei väsytä yhtään, on myös aika tylsää.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   30.1.13 01:38:51

no niin taitaa...taijan saman tehdä kohta ite kans,mut olunen kesken ja sit vasta.........

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   30.1.13 01:39:42

kui se nyt tylsee on??ja miks et sit pääse viel unille :D

Päivämäärä:   30.1.13 01:49:52

On teillä kyl kertakaikkiaan viihdyttävä foorumi...

"Sain muistutuksen kuinka kuumia miehet on kun.. " niinkuin tuokin topicci :D

Lähettäjäcell 
Päivämäärä:   30.1.13 01:52:31

Ei väsytä ollenkaan..
Kaikki hyvät tv sarjat katsottu tai ne on tauolla...
Ei keksi edes mitään kivaa leffaa tähän hätään

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   30.1.13 01:52:43

onks R:llä sit viihdyttävämpi foorumi itelllä?

Päivämäärä:   30.1.13 01:54:15

Silläpä mie sanoinkin että kaikenlaista kaikille..

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   30.1.13 01:55:47

no sitäpä se elämä on...tää jatkunu pitkää ja kai tulee jatkuu...moni alusta asti ollu ja aikamones topa menos jo...en ois kyl uskonu et jatkuu näin pitkälle

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   30.1.13 02:02:10

öitä

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   30.1.13 06:30:09

Huomenta sinkut :)

LähettäjäM 
Päivämäärä:   30.1.13 06:31:48

Huomenta

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   30.1.13 06:36:17

Hei M, mitäs sun aamuus? :)

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   30.1.13 06:36:22

gu morgon :)

LähettäjäM 
Päivämäärä:   30.1.13 06:46:07

nukkumaan pitäisi kohta mennä

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   30.1.13 06:51:55

no., huomenta sulle myös :)

M, jaa sä et ol viel ees menny nukkumaan. Jottai erityist syyt ku ei nukut vai omituiset työvuorot...?

LähettäjäM 
Päivämäärä:   30.1.13 06:54:49

Omituiset työ vuorot vain,en valitettavasti ollut juhlimasa..

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   30.1.13 06:57:33

Saaks udel et mitä teet työkses?

Mä pohdin täs et meniskö yliopistol jo kahdeksaks. Luento alkaa yhdeksält niin siin vois sit lukee yhden tunnin ajan tai käydä vilkasees yht lukusalikirjaa

LähettäjäRRV8 
Päivämäärä:   30.1.13 07:00:05

Terve

Tänne kaipailtiin lisää offareita. Tässä olisi yksi 39v satunnainen offari mutta täysi "maasturihullu" p-karjalan perukoilta. Viina ja tupakka ei maistu ja ainutta huumetta on V8:n ääni.

Jos joku haluaa jutella lisää, niin kannattaa laittaa s.postia, kun ei tule hirveästi roikuttua näillä palstoilla...

LähettäjäM 
Päivämäärä:   30.1.13 07:09:52

pyörittelen papereita.

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   30.1.13 08:09:00

Huomenta, en jaksa edes lukea kaikkia ohi hulahtaneita 300 topikkia...kinkut on vielä ahkeriakin ;)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   30.1.13 08:23:57

Ihan kauheesti tullut juttua. Putosin kelkasta.

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   30.1.13 09:19:30

Huomenta vaan täältäkin, kaikille tasapuolisesti. =)

Tirli;
Tiivistettynä "hieman" on käyty läpi ähkyjä, pihattoja, digiboxia ja kolhuja, sekä anne pohtamot ja saksalaiset miesmallit... ;)
Siinä eilisen tärkeimmät kai.

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   30.1.13 09:20:02

Tai ainakin ne mitä mulle jäi mieleen...

Päivämäärä:   30.1.13 09:33:40

Huomenta. Väsyttää. Ja hitonmoinen työpäivä edessä... plääh.

"Yhden kamun kanssa tehtiin muuten jo useampi vuosi sitten diili, että jos olemma sinkkuja vielä kolmekymppisinä, menemme keskenämme naimisiin. " Ruoste, mulla ihan sama homma:D Tää kaveri kyllä sitten meni naimisiin jo jonnin verran ennen sitä kolmeakymppiä... Mutta muisti kyllä jutun vielä ja kerran kiukuspäissään totes että hitto ku tuli mokattua, olis pitänyt pitää siitä diilistä kiinni :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.1.13 09:48:32

Huomenta sinkkulaan. Se ois seksiviikko sitten, mut eiköhän tästä selvitä.

Quatrox: Heh, jaa että toi miesmalli juttukin sulle sit jäi mieleen. Joo pidä vaan siitä kiinni. =)

ruoste: Vai niin, no saas nähdä sit kuinka äijän käy. :D Kovasti kyllä epäilen, et se sun keppis kovin pitkään auttaa pitämään sulhot loitolla. Tulee vielä joku tarpeeksi sitkeä kaveri, joka nakertaakin kepin hammastikuksi, ni mitäs sit teet. :p

Mission: Joo mullakin on pari ton tapaista. Yks nainen olis 30v täytettyään halunnu olla sellanen mun "jännä kaveri", jos ei oo siihen mennessä löytäny miestä. No nyt se sitten puolisen vuotta sitten löyti miehen reilun vuoden etuajassa, niin se siitä. Sit eräskin uhkaili, että jos ei ennen 40v löydä miestä jonka kanssa sais lapsen, niin mun pitäis antaa omat geenit. No nyt se on 39v, eikä vielä oo miestä. Luulin ensin, että toi olis ollu vitsi, mut ei se kuulemma ollu...

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   30.1.13 09:48:44

Huomenet tännekin...

Turha itkeä, että väsyttää, mitäs kukutte tääl yömyöhälle...Joku mamma tähän topaan tars, joka pistäs nuorison ajoissa nukkuu:D Tai aikalukko, että kello 23.30 jälkeen ei topaan voi kirjoittaa...:DDD

Tänään ois akvaarion siivouspäivä, paitti ei...Äsken tuli puhelu, että pitää ressujen tilinpäätös olla iltaan mennessä valmis...Voi @!#$! Ei ku hommiin...:S

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   30.1.13 09:51:29

Nyt on kuulkaas niin, että mä taidan taas pitää tauon horoskooppien lukemisesta, kun päivä päivältä rupeaa tulemaan huonompia ennustuksia... Eikös näiden pitäis olla hauskuuttavia ja mieltä nostattavia?

Tän päivän horoskooppi ei lupaa kauhean hyvää:
"Sinun pitäisi selvittää eräs asia pohjamutiaan myöten. Siinä on jotakin hyvin hämärää. Totuus on syytä kaivaa esiin, muuten on hankala jatkaa elämää. "

Että näillä mennään, just nyt ärsyttää. MUR!

Päivämäärä:   30.1.13 09:56:08

Huomenet sinkkulaan:)!
Kivasti sateli lunta, liukasta, liukasta....joten varovaisuutta liikenteessä!!!
Miten te jaksatte kukkua aamuyölle?
Ei wanha kyl jaksa millään, jos aamulla pitää kirkkain silmin töissä olla:).

Päivämäärä:   30.1.13 10:05:15

Mä oon näköjään eilen lukenu tän päivän horot... otetaas sanomista sitten: "Arvotat erään tekemisiä melko suoraan, vaikket tunne häntä henkilökohtaisesti. Joudut ottamaan etäisyyttä, jotta katsantokanta olisi suora."

Vois joo pitää vähä breikkiä, sellasta ympäripyreetä bullshittiä tuo että melkein itkettää.

Minski, eiku geenit jakoon sit vaan :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   30.1.13 10:07:04

Kiva toi offipalsta. :D Toimeliasta väkeä siellä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   30.1.13 10:11:31

Aamuja, jokos Riksu on hakenut "ressupyssyyn" lupaa.? Tollanen voisi olla ihan pätevä ja ei varmaan hinnallakaan pilattu.:)

http://personal.inet.fi/koti/militaria/rynkky1.html

Päivämäärä:   30.1.13 10:38:13

Tirli on saanut tietysti vinon pinon meilejä offareilta:)?
Lycka till!!
Varmasti kivoja miehiä, mut ei niitä mulle sopivia "hevosmiehiä".
Huokaus....

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   30.1.13 10:43:28

No ei nyt vinoa pinoa sentään. Mulla on se etu puolellani, että en etsikään hevosmiestä. Pikemminkin mitä tahansa muuta.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.1.13 10:43:58

Mission: Niin no olishan se tietty aika makeeta, et edes sit tuolla jossain viipottais joku mini minski, jos se oma emäntä jää löytymättä. :D

Päivämäärä:   30.1.13 10:51:40

Tirlillä on sitten asiat hyvällä mallilla;)!!!
Ei hevosellisia vaatimuksia ilman on huomattavasti helpompaa löytää se sopiva mies, kun nuo hevoselliset vaatimukset voi jättää pois...ei jää muuta kuin ne tavalliset kriteerit.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   30.1.13 10:54:19

mä kaipaan lempee :)
hempeetä höpölöpöä...
syliä, jossa saa levätä..
nih.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   30.1.13 11:06:27

Myrksyisää huomenta...on ulkona nyt sellainen keli et parempi vaan sisällä tänään pysyyy...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.1.13 11:06:46

Hyvää huomenta. Saahan sitä kukkua vaikka kukonlauluun asti jos ei tarvitse nousta aamulla. Mulla on töitä vasta perjantaina ja tänään käyn korkeintaan suihkussa ja marketissa täydentämässä hiilarivarastoja, muuten keskityn aivasteluun, nokan niistämiseen ja sohvan lämmittämiseen. Heja heja vaan teille, jotka joudutte paiskimaan töitä muutaman tunnin yöunilla :)

Voi no., sulla on vieläkin kamala halipula... Seuraapa Tirlin jalanjälkiä ja käy jättämässä viesti tonne offipalstalle, ties vaikka siellä lymyilisi joku sulle sopiva maastopuvuin naamioitunut nallekarhu :)

Päivämäärä:   30.1.13 11:11:24

Noni, huoh tehty...onneks ei ole kovinkaan suur kp/tp ressuilla:D

Miks mun pitäs aseita hankkia, ku faijalla arsenaali kotona? Jos haluun ampuu, niin sinne vaan...ja perintöpistoolitkin on jo jaettu:DDD

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   30.1.13 11:14:23

Jaa niin, no epäilemättä faijaltas taitaa muutama tussari löytyä.:)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   30.1.13 11:22:24

Piste: kyllä niitä kriteereitä kuitenkin on, vaikkei just hevosiin liittyviä. Eikä ehkä mun kohdalla ihan normikriteereitä. Joku maanviljelijä olis mulle tosi jees. Mutta ne luuraa kaikki jossain hirveän kaukana tai muuten näkymättömissä. Tai jos nyt ei just maanviljelijä, niin maalla asuva kumminkin. En mä taida kaupunkiin taipua.

Päivämäärä:   30.1.13 11:26:02

Mä haluaisin siihen välimaastoon, johonkin mukavan rauhalliseen lähellä kaupunkia... Mut puuttuu vaan se kuka haluis mun kanssa semmoseen tupaan sitten myös, en viittis yksin... (ikäänku mulla ois rahaa jotain tupia ostella ees:p)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   30.1.13 11:26:40

Lärvikirjassa varoiteltiin, Kuopiossa liikkuu joku koiranmykyttäjä, kätkee makupaloihin jotain happoa. Ell ollut ihmeissään, ei ole ennen vastaavia tapauksia nähnyt, koiralta/koirilta suut palaneet.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   30.1.13 11:29:46

Oikeesti, miten sairaita ihmiset oikein on?

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   30.1.13 11:31:42

1,5 litraa kahvia ja ei murisuta enää niin paljon.

Mitäköhän keksisi tälle päivälle?
Eilen vähän haaveilin ottavani ponimuksen narun jatkeeksi ja käyväni kävelemässä sen kanssa, mutta kun katsoo ikkunasta ulos niin ei tuo eilinen ajatus kuulu enää ihan TOP 3-listalle...

Nythän olisi toki kelin puolesta hyvin aikaa esim. pestä yläkerran lattiat...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   30.1.13 11:33:49

Juu mie en kans tiiä mitä sellaisten ihmisten päässä liikkuu aikanaa kun asuin joensuussa siel kans oli paljon välil niitä koira myrkyttäjiii...ite koira ihmisenä jos näkisin tilanteen et joku niitä jättää lenkki polkujen varsille syöttäisin sille ne ja joka ikisen murun niistä...sairaita ihmisii..mut niitä oli joensuussa jotka inhos koirii ja kissoja ..
kauhee myrsky ulkona...kun postin kävin aamutakis hakis...onneks ei tuohon postilaatikolle oo kun satakunta metrii....ees taas...niin ei kerkee paleltuu viel ja virkistää kivasti..posti ei vielkään tuonu mun tilaamaa pakettia...

LähettäjäAlina. 
Päivämäärä:   30.1.13 11:35:32

Mission, pahoittelut että en jaksanutkaan taistella eilen tyynysodassa. En tahtonut tuottaa sinulle pahaa mieltä ja varmaa häviötä :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.1.13 11:40:24

Oi Mission, mulle kans pieni mökki kaupungin laitamilta, sopivan rauhallisessa paikassa lyhyen matkan päässä mukavuuksista... Sen verran pitää olla omaa pihaa, ettei naapurin grillinkäry tartu ulkona kuivuvaan pyykkiin ja koirilla on tilaa temmeltää. Jos kumpikaan ei löydä sopivaa mieskämppistä elämään tätä unelmaa ennen eläkeikää, perustetaanko mummokommuuni? Sit vois jo ostaa pamauttaa vähän isomman möksän tai usemman vierekkäisen pikkutorpan :) Sinkkujen siirtolamummola!

Päivämäärä:   30.1.13 11:53:51

Hyi helvettiläinen, pitää olla jo tosi kipee ihminen, että eläimiä kiduttaa myrkyllä!!!!!

Alinalle kiitos eilisen sopan selvittämisestä:)!!!
Olet nainen paikallasi, ilman sua tuotakaan asiaa ei olisi oikaistu, vaan sota olisi jatkunut...
Sovittelija sopii sulle hyveiksi oikein hyvin:)!!

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   30.1.13 11:58:19

Junassa matkusti vanaha mies, jolla oli jälellä enää yks keltanen etuhammas, häntä vastapäätä istui kaksi teinityttöä,tytöt kikatti keskenään ja puhui pojista. Miestä alako pikkuhilijaa suivauttamaan tyttöjen kikatus ja niimpä hän sanoi tytöille, kovaa sitä jo puhutaan pojista vaikkei taija vielä karvojakaan olla. Toinen tytöistä vastasi topakasti, kyllä niitä sen verran löytyy että sulle niistä hammasharja saahaan

Päivämäärä:   30.1.13 12:02:03

Ihanaa, kohta hyvää ruokaa ja Supernatural <3

Voiko enempää pyytää? :)

LähettäjäAlina. 
Päivämäärä:   30.1.13 12:08:41

., kiitos piste, mutta en minä nyt oikein mitään edes tehnyt. En ehtinyt edes heittää jäävettä niskaanne, pöh :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   30.1.13 12:13:45

Sähköt meni ja tuli. Sinkkujen siirtomummola, voi kiesus.:D Alina on niin kiltti yleensä, et sää saa edes kunnon tappelua aikaseksi.:)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   30.1.13 12:21:02

pönttöuunii tulet ja leivinuuniin kans...tänään saa seuraa neitosesta ennen neljää...on sit tupa lämmin....kunnolla...pyykkikone pyörimässä...loppuu puhtaat kalsarit ja sukat muuten kesken :D kahvia koneeseen kyl se siitä

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   30.1.13 12:32:53

Tää taitaa kanssa kipaista puita sisään ja ruveta sytyttelemään uuneihin tulia...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   30.1.13 12:35:13

Ainakin täällä se on nyt aiheellista...kauhee tuuli tosiaan ulkona ja alko jo luntakin pikkuisen tulee..varoitelleet kovasta lumimyräkästä ja sähkökatkoksista....
toivon mukaan ei nyt mitään tuhoja tekis...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   30.1.13 12:39:04

Alkaa näyttää pahalta. Tulee mieleen Tapaninpäivän myrsky 2011, viisi päivää oli sähköt poikki, vuorokausi raivattiin tietä kaatuneista puista.

LähettäjäAlina. 
Päivämäärä:   30.1.13 12:53:04

Kessu, niin, YLEENSÄ... *murisee ja paljastaa hampaansa*

DING! 1. erä: Oikeassa kulmassa Alina, 160,5 cm korkea, taisteluvälineenä ihanan pehmeä ja muhkea My Little Pony -tyyny. Väärässä kulmassa Mission, x cm lyhyt, taisteluvälineenä littana, kellertynyt öh... jokin, joka muistuttaa etäisesti tyynyä.

"Se on TEMPUR-tyyny!", Tirli huudahtaa yleisöstä. Kaikki sinkut ovat kokoontuneet syömään sukl... seuraamaan Missionin häviötä. Myös Minority_Report saapuu katsomoon ja Mission heittää välittömästi kylpytakkinsa nurkkaan, hän aikoo sotia nakkena. Alinalla puolestaan on Missionin itsensä kehoituksesta kunnolliset varusteet yllään, polvisuojat, niskatuki, nenänlämmitin ja aurinkolasit.

Mitä seuraavaksi tapahtuu? Kestääkö Missionin tyyny ja Alinan pokka? Onko Chanelin huulipuna maineensa veroista? Onko pätkästy GR parempi kuin Cherokee moggiakseleilla? :o

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   30.1.13 12:56:08

Juu silloin oli sika paha myräkkä myös pohjois-karjalassa,mut ei täällä noin pitkii sähkökatkoksii silloin ollu.ei hyvältä nyt ulkona näytä...mut no onneks varautunu siihen et se tulee niin eikun illalla kynttilöitä palaa jos katkos tulee....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   30.1.13 12:57:00

:D Taidan ottaa päikkärit, kun ei ole kiireitä minnekkään.:)

Päivämäärä:   30.1.13 13:11:52

Hitto, toi matsi pitää kyl päästä katsomaan...:D:D!!
Ja kaikki yhden KESSUn viestin takia, jos mulle tuli rapaa niskaan oikeen urakalla:D:D!!

Päivämäärä:   30.1.13 13:12:09

ruoste, sinkkujen mummosiirtola, jes, it's a deal! :D

Mitäs sä Allu siinä härkit, se läppähän meni jo eilen, nyt on blondille auennu vähä myöhään ;) En kyllä nyt oo ihan varma mistä tässä tarttis sotia... Varmaan siitä että ainakin oot vaihtanu mun tyynyn johon rutjakkeeseen, mulla ei tommosia ole! Mutta jos kerran Minski tulee niin en mä kyllä sitten ala sotkemaan kampaustani, joudut ihan keskenäs suolestamaan tyynys ;) Luovutusvoitto sulle, sä saat tyynyt, mä miehen, sopii kyllä :D

Päivämäärä:   30.1.13 13:15:58

Mission, sanotaanko, että Tempur- tyyny on tyynyjen aatelia:)...
Ja hintaakin kunnollisen hevosenloimen verran...ettei ihan halpa päänalunen!!
Mutta hintansa arvoinen!

Päivämäärä:   30.1.13 13:17:56

Niin piste, mut ei tommonen yllä kuvailtu kellertyny rutjake! Mä en semmosia haudo :D Meidän mummosiirtolaan tulee meidän omat tyynyt, ei sentään jjo omien mummojen kautta kiertäneet :p

LähettäjäAlina. 
Päivämäärä:   30.1.13 13:34:05

Mission, minulla on edelleen tummat, pitkät hiukset. Enkä minä härki, mutta sopii. Minä voitin! Tosin en jaksa näin selvää asiaa edes tuulettaa :) Arvasin, että menet heti veteläksi kun Minski kannikoineen saapuu :)

Päivämäärä:   30.1.13 13:34:24

No, Tempur on keltainen ja littaantuneen näköinen ihan tuliteränäkin:).

LähettäjäAlina. 
Päivämäärä:   30.1.13 13:36:00

., niin on ja siksi sellaisen tuohon kuvailinkin, kun ei ole tarkoitus ärsyttää Missionia. Tempur on sentään arvokkaampi kuin minun ponityynyni :)

Lähettäjä: offimies 
Päivämäärä:   30.1.13 13:49:08

"Mitä seuraavaksi tapahtuu? Kestääkö Missionin tyyny ja Alinan pokka? Onko Chanelin huulipuna maineensa veroista? Onko pätkästy GR parempi kuin Cherokee moggiakseleilla? :o"

Alina. on selvästi perillä maastureista.... :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.