Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 151

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.1.13 19:32:28

Ai kaikki odottaa vaan, et joku tekis uuden. :p

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9

Re: Sinkkujen topic 151

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   29.1.13 19:35:46

No niin tehtiin ja onneks sä olit reipas :) Hyvää pihattoainesta;)

Mä harrastin tossa välillä sitä silmien lääkintää, vähän oli säätöä :D

Toinen sitten läsähti tuohon syliin niin ei kai tässä tarvi mikään salillekaan mennä :p

Päivämäärä:   29.1.13 19:46:18

Eilen illalla salilla kattelin samalla dokkaria kakkoselta. Tekstit puuttui tietysti kun kotimainen ohjelma, ja volaahan ei töllöön saanut. Siinä oli se älytön juttu jossa rekkakuski pakeni poliisia, ei suostunut pysähtymään ja lopulta poliisi ampui sitä. Tietääkö kukaan kuinka siinä kävi? Selvisikö rekkakuski, kuka se oli ja miksi se ei pysähtynyt? Vähän jäänyt tommonen huomaamatta kokonaan. 2010 tapahtui tuo...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.1.13 19:47:19

Heh, no kylläpä sitten kannatti olla reipas, jos kerran sillä sai noin hyvät suositukset pihattoainekseksi. :D

Mikäs sun silmissä on, kun oikein lääkintää olivat vailla? Mäkin mietin, et pitäiskö sitä ostella jotain silmätippoja, kun tuntuu koko ajan siltä, et silmät on ihan kuivat.

Jaahas, onkohan nyt pientä lipsuntaa havaittavissa tossa sun sali-intoilussa. :D

Päivämäärä:   29.1.13 19:49:51

Eiku ne koiran silmät, niitä tänään lekurilla käytin.

Ei kai sali-intoilussa hirveesti lipsumista ehkä oo, ois tos ke ja pe ku tarkotus mennä... Olin meinaan eilen ja siks ei oikein oo fiilistä mennä kun reidet ja perse on ihan tulessa, ihan ku ois kuumeessa :D Huomenna ne vast kipeet onkin...

Päivämäärä:   29.1.13 19:51:42

Omat silmäthän on ihan superit, viimeks mitattukin 20/18, melkein twenty-twenty-vision :p Eikä oo vieläkään tarvinnu optikolle lähteä, toivottavasti sais vielä kymmenen vuotta ollakin ilman käyntiä...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.1.13 19:52:11

Jaa jaa, mä jo mietinkin. Mut vai on siellä kova perseremontti sitten meneillään. :D Se on kyllä hienoa katseltavaa, kun nainen kyykkää tiukoissa salivaatteissa. ;p

Päivämäärä:   29.1.13 19:55:21

Ainiin sä olit se peppumies :D Remonttia vähän joka paikkaan, just huomasin tossa asentoa vaihtaessa että jaa, alkaa ne vatsalihaksetkin kipeytyä eilisestä.. Se on oikein :p Pitää sen tuntuakin;)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   29.1.13 19:58:22

Täälä on kurjat fiilikset. Mun maailman ihanin ja lempein tammani jouduttiin tänään lopettamaan ähkyn seurauksena. Onpa tyhjä ja orpo olo :( Voi miksi en käynyt katsomassa sitä viikonloppuna...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.1.13 20:00:27

No niin, sulla alkaa sitten jo tuntumaan noi treenit. Ihan hyvä merkki siitä, että liikkeet menee perille asti. Niin ja en mä kyllä noita muitakaan mielenkiintoisia aspekteja naisen kropassa sorsi, että ei tässä ihan peppu rajoittuneita kuitenkaan olla, vaikka ne oikein kivoja varsinkin treenattuna onkin. ;)

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   29.1.13 20:01:01

Paukelle voimia. Tuo elämä ja kuolema ei näytä noudattavan mitään lakia.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.1.13 20:01:22

Pauke voi ei.:( Yhden oman hevosen olen joutunut lopettamaan puhkurin vuoksi, tiedän tunteen.:(

Päivämäärä:   29.1.13 20:04:56

pauke :( Otan osaa. Kurjaa tuollainen. Nyt sillä on kaikki hyvin ja saa levätä rauhassa. Voimia.

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   29.1.13 20:07:38

Puh, tulihan juoruttua kamun kanssa puhelimessa tovi, olipas virkistävää.
Mihis me jäätiinkään... Kyllähän mä tossa sivusilmällä kattelin tätä puhelimessa oloaikana, mut ei joutanut kommentoimaan.

Juu, pihattoon haluavilta otetaan suosituksia vastaan; voidaan perustaa kaksi eri ryhmääkin jos tarjolla on liian eri-ikäisiä miehiä. Ens kesänä, tai heti kun kelit sallii, voidaan niiden sinkkujen paidattomien miesten kanssa ruveta kunnostaa tota navettaa. =) Missioni antoikin jo M_R:n suositukset tän topikin alussa.

Eikä sitä ulkoruokintaa tarvii pelätä, kun on kunnon makuutilat niin saa kaikki nukkua kuivassa ja vedottomassa tilassa; se kun on ihan eläisuojelulaissa määrätty.

Ai niin, mun tarvii varmaan naapureilta kysyllä, et onko niillä jotain kesämiehiä vastaan ja kunnalle tarvii varmaan tehdä ilmotus kun otetaan vanha eläinsuoja käyttöön.

Mä taidan vaihtaa sen prinssiä kaivataan-kyltin tilalle kyltin missä lukee "Kesäpihattomiehet." Pääsisiköhän sillä paikallislehteen jo?
No, kylähullun maineen voisi saadakin, jos ei sellaista ole jo tullut hankittua...

Päivämäärä:   29.1.13 20:07:48

Minski joo, on sitä ahneuksissaan tullut vedettyä joka kerta kipeäksi, vaikka piti rauhassa alottaa... No, tottuuhan ne näinkin;) Pääasia että jotain tapahtuu, vaikka hitaamminkin sitten jos en ihan niitä suunniteltua neljää kertaa viikossa saa haalittua, kolmekin käy.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   29.1.13 20:08:51

Paukelle osanottoni. Kurjaakin kurjempi juttu. :(

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   29.1.13 20:10:05

pauke: Voimia. Muista, että nyt se ei ole köyhä eikä kipeä. Ja jäihän sulle varmasti paljon hienoja muistoja tammasta, kyllä elämä kantaa eteen päin niiden avulla.

Päivämäärä:   29.1.13 20:19:48

Kiitos. Näin se on että elämä jatkuu ja muistot säilyvät. Nyt ei ole kipua eikä kärsimystä. Arkihan jatkuu samanlaisena kun hevonen oli ylläpidossa, mutta silti. Ei se kerennyt olla kuin reilun kuukauden heillä.
Oli ilo omistaa niin symppis hevonen ja tarjota sille viimeiset "prinsessavuodet", tamman aikaisempi elämä kun ei todellakaan ollut ruusuilla tanssimista. Aina hymyilimme ajatukselle että tamma luulee varmasti olevansa paratiisissa aikaisempien kokemuksien jälkeen. Nyt sillä on edessä vielä parempi paratiisi.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.1.13 20:28:54

No voihan rähmä. :( Otan osaa. Mut niinhän se on et elämä kuitenkin jatkuu ja muistot säilyy.

Päivämäärä:   29.1.13 20:48:13

http://www.youtube.com/watch?v=DP6hFsijM6g

Laitetaan välillä musaa.

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   29.1.13 20:56:48

Koitin selailla tota päivän topikkia ihan silmillä ja tuli mieleeni, että
jokos me saatiin ehdotettua "meidän pisteelle" uusi rekattavaksi kelpaava nikki joka siis myös kelpaa pisteelle?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.1.13 20:59:24

Voi pauke, osanotot myös täältä :(

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.1.13 21:02:43

Laitetaas ny sit vähän jotain herkkää.
http://www.youtube.com/watch?v=gxZG0w8YS

Quatrox: Jaa enpäs tiedä. Eipä kait vielä, vaikka jotain ehdotuksia jo tulikin. Niin ja siis onks tää nyt sit selvä, et mulla on jo paikka siellä pihatossa? :p

Lähettäjä: MAN 
Päivämäärä:   29.1.13 21:02:54

Ikävä homma....onkos muuten sama Pauke kuin tuolla Suomi24:ssä, aikas hyvännäköinen mimmi....

LähettäjäCell 
Päivämäärä:   29.1.13 21:03:51

Ja takaisin kotiin eli Espooseen...
Oli kyl taas kivaa Tampereella :)
No tääl on aina kivaa..
Vajaa 23 olis taas Stadissa.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   29.1.13 21:05:02

Cell: mitä ihmettä sä Tampereella noin äkkiseltään?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.1.13 21:08:51

Voi että ku olis se kylpyamme. Ois niin mukavaa ottaa kunnon lämmin vaahtokylpy kynttilöiden loistees ja siemailla punaviiniä siin samal...

Melkosen pikavisiitin Cell teki tampereel

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.1.13 21:10:14

Pauke, voimia sulle!!! Ihan koko sydämestäni!!!
Mulla kuoli kanssa yksi heppa ähkyyn, eikä ole kauaa aikaa. Talutettiin päivä, yö ja aamu, letkutettiin useampaan kertaan, ei auttanut mikään.
Parhaassa kisaiässä, yllättäen ja aivan liian aikaisin se lähti taivaslaitumille.
Ähky on kaikista katalin!!! Se ilmoittaa olemassaolostaan aina liian myöhään, sitä ei voi aavistaa, jos kaikki on ollut muuten kunnossa, eikä koskaan voi odottaa, että siitä selviää. Jos selviää, se piru uusii tosi herkästi!
Sinä päivänä, yönä ja aamuna omakin elämä pysähtyi, kun aavistin, että mahdollisesti menetän hevoseni.
Itkettiin tallinpitäjän kanssa jo aamuyöstä, kun kipulääke ei enää tehonnutkaan ja hevonen selvästi luovutti.
Oli kamalaa soittaa päivystävä paikalle lopettamaan hevonen, vaikka näkikin, ettei se enää jaksa taistella.
Rakkaiden eläinten kuolemat ovat aina aivan hirveitä!!!

LähettäjäCell 
Päivämäärä:   29.1.13 21:12:52

Mul asuu kavereita tääl :)
Mää käyn Tampereella 2-4 kertaa kuukaudessa moikkaa frendei...
Tykkään matkustella tällein kavereiden luo..
Mul on kavereita ympäri etelä Suomea ja sit ympäri maailmaa..

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   29.1.13 21:19:45

Ähkyyn mennyt kanssa. Piste kirjoitti hyvin.

Toinen on puhkuri, hidas ja hivuttamalla.

Kunnes tulee se suurempi murhe.

Päivämäärä:   29.1.13 21:21:26

Piste, minä en taivaan kiitos (?) ollut itse paikalla joten en nähnyt hevosen tuskaa mutta ylläpitäjä piti minut tosi hienosti ajantasalla. Hevonen sai viime talvena myös pahan ähkyn mutta selvisi siitä hyvin. Se oli aivan hirveää eikä eläinlääkärikään antanut paljon toivoa.
Nyt tämä ähky alkoi jo eilen ja näytti illalla siltä että siitä selvittiin, mutta uusi päivä toi uuden ähkyn. Hevonen olisi kuollut kipuihinsa muutaman tunnin sisälllä joten hyvä että lopetettiin. On se vain niin kamalaa :(

MAN, minen millään usko että mun s24 profiilista voisi saada niin paljon tietoa irti että mut osattaisiin yhdistää myös tänne hevostalliin :p taitaa olla kyseessä joku toinen!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.1.13 21:35:38

Voi pauke, halaus ja osanottoni :|

Kuten itsekin totesit, muistot eivät häviä mihinkään ja niin kauan kuin on muistoja, on elämää. Ikävä on yksipuolista ja sattuu vain sinuun, sen kohteella on nyt hyvä olla.

http://www.youtube.com/watch?v=5anLPw0Efmo
Tämän ei ole tarkoituskaan piristää. Laulu soi ahkeraan viime vuonna, kun matkat tuntuivat pitkiltä, pimeys ahdistavalta ja kuolema oli jatkuvasti läsnä.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   29.1.13 21:40:24

Voi ei pauke, osanotot täältäkin!

Päivämäärä:   29.1.13 21:52:01

Jaahas. Koirat lenkitetty, sen minkä kykenin kävelemään, kaipa tuo vähän vetreytti...

Ooks Minski viel hereillä? Autatko alustamaan digiboksin uudestaan, joskus tunnin päästä ehkä? Isukki sano tulevansa huomenna mutta kai mä osaan iteki, ehkä :P

Päivämäärä:   29.1.13 21:53:37

Ähkystä tuli pahin viholliseni hevosen menetyksen myötä.
Eläinlääkärin kanssa tehtiin selkeä sotasuunnitelma sitä pirulaista vastaan ja toivon, että se pysyy saamillani ohjeilla hevosistani mahdollisimman kaukana!!!
Ahky on niin turha tappaja, ettei sille pidä antaa pientäkään mahdollisuutta!

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   29.1.13 21:53:47

M_R: Joo, tää on selvä tällä. Kai sä sit ilmojen lämmettyä oot siinä kunnossa, et sä voit vetää niiden sinkkumiesten rempparyhmää ylväänä johtajaoriina, kun mä salaa suljen teidän seläntakana veräjän oven?

Kyl mäkin aina joskus piipahdan kavereiden luona "pikavisiitillä", vaikka matkaa on aina vähintään se 60 kilsaa suuntaansa. Yökyläily on hankalampaa näinä päivinä, kun on näitä huollettavia, etenkin kesäaikaan kun silloin niitä on sisällä ja ulkona.
Opiskeluajoilta muistan kuinka kaverin luokse tuli mentyä käymään kahvilla vaan, vaikka matkaa oli 200km suuntaansa. Mutta mä olenkin aina ajanut mielelläni autoa, ja mieluusti öisin, etenkin kesäöisin. Julkisiin mä en koske, en edes hirveessä hädässä. Ja taksikin melkeen luetaan julkiseksi kulkuvälineeksi. =)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.1.13 21:55:10

Joo oon mä täällä, mut välillä tuntuu et oon koko ajan mölisemässä jotain turhaa, niin kokeilen vaihteeksi hiljaa olemista ja lueskelen vaan mitä muut höpisee. :P

Jaa alustamaan digiboksi uudestaan. Siis meinaat tehdasasetuksiin palauttamista. Noihan on ihan boksikohtaisia juttuja. Yleensä se sieltä asetuksista löytyy kun selailee vaan ja jos ei muuten löydy, niin manuaalista sitten.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.1.13 21:56:36

Joo sauna lämpeemässä....8km lenkki heitetty et hien saa pintaa ja saunassa sit nauttia hiljaisuudesta,pienistä rentouttavista löylyistä ja kevyestä iltapalasta sit jäähyjen aikana.....tänää on tullu ulkona oltua sit ihan kunnolla..jos huomen jatkais jotenkin mut ei ihan näin kun tänään.................

LähettäjäCell 
Päivämäärä:   29.1.13 21:58:42

Mä tykkään niin paljon julkisista :)
Inhoan ajaa stadiin autolla..
Eu mulla ole edes omaa autoa..
Jos mä sitä tarvitsen niin saan heti :)
Että kyl sitä autolla tulee silti ajettua jonkin verran.

Päivämäärä:   29.1.13 21:58:59

Hmh, toi ei nyt yhtään ollut se vastaus mitä mä odotin... Vikuroiva pihattomies;)
Tehdasasetukset joo ja kovalevy kai alustettava erikseen jostain. Enköhän mä löydä sieltä kyllä, mut jos en älyy jotain typeriä teknisiä sanamuotoja niin sitä mä vähä aattelin et ehkä joku MIES osaa auttaa :p

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   29.1.13 22:01:52

Oh, mä en voisi edes kuvitella elämää ilman autoa. Ei ole vaihtoehto mulle, ei ollut silloinkaan kun asuin kaupungissa...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.1.13 22:09:09

Quatrox: Joo totta kai, kunhan pääsen sitten kuitenkin välillä tekemään noita keikkoja dresmannin mallina ja sit tietysti parit mieskalenterit vuodessa.

Mission: Heh, no ei noita voi oikeesti tarkasti sanoa, ellei pääse ite hypistelemään sitä boksia. :D Vähän niin kuin mun porukat luulee, että muistan ulkoa kaikkien kaukosäätimien painikkeiden sijainnit ja miten ne missäkin laitteessa toimii. =)

Mut joo alustus nimellä toi levyn formatointi tuppaa kulkemaan ja ei siellä niin hirveesti niitä asetuksia oo, etteikö sielä nopeasti ihan vaan selailemalla se osuis jostain silmään. Ei muuta kuin selailemaan vaan. :)

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   29.1.13 22:10:49

Munkin tulee tehtyä välistä noita piasia kahvi reissuja kavereitten luo. Matkaa kertyy yleensä vähintään se 50km, ellei enempikin, suuntaansa siis. Täälä vois kuvitellakaan elävänsä ilman autoa, senkään takee ettei julkisia edes kulje. Tokihan sillä hevosellakin pääsis, vaan alkaspa työmatkatki kysyyn aikaa :D
Vaan mikäs siinä ajellessa, kun ratin takana viihtyy, eikä kinttupolutkaan muodosta ongelmaa.
Autoista puheen ollen, ne öljyt pitäs varmaan välillä vaihtaa... Viihtisköhän huomenna vaivautua :/

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.1.13 22:10:52

Hyi, mäkään en tykkää ajaa stadissa ellei ole pakko, jätän aina auton radan varteen tai esim. Lauttasaareen ja kuljen junalla tai bussilla kaupunkiin niin säästyn parkkipaikan etsmiseltä ja olen ruuhka-aikaankin ajoissa perillä. Kaupungista toiseen tykkään ajaa, joskus tosin junalla kulkeminenekin on ihan kivaa. Aika tulee silloin käytettyä lukemiseen, musiikin kuunteluun ja haaveiluun. Täällä T-townissa on aina tilaa autolle, kunhan tietää mihin tähdätä. Nykyään on elämä entistäkin helpompaa kun kolsa nukkuu turvallisesti sisäpihalla :)

Mission, taisin katsoa saman dokkarin (Toistaiseksi tuntemattomasta syystä) tänään kakkoselta. Kuski pysähtyi törmättyään maijaan ja saatuaan luodin rintaansa. Oli kännissä, selvisi hengissä ja selitti käytöstänsä suurin piirtein sanoin "tuntui vain tärkeältä päästä pakoon". Kivoja olivat ne Kuopion poliisit :P

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   29.1.13 22:13:49

M_R: Eihän tää sentäs rangaistussiirtola ole, vaikka äkkisältään voi työleiriltä kuulostaa.

Kattelen tässä toisella silmällä säätä huomiselle; lumimyrskyä lupaavat. Saas nähdä kuin käy. Onneksi kävin kaupassa tänään, niin kahvia ja maitoa on myrskyn varalle.

Päivämäärä:   29.1.13 22:15:16

No Minski, ei kai tollaselta miesmallilta toisaalta voikaan odottaa järin suurta ymmärrystä, pärjännen parhaiten itse ;)

Mä tykkään ajaa, jos ei oo ruuhkaa sillon menee hermo aika äkkiä.. Mutta maantieajo on kivaa. Mut en mäkään keskustaan haluu autolla yök.

ruoste, kiitos ,ärsytti kun pikakuukkelilla en löytänyt loppuratkaisua...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.1.13 22:16:21

Kyllä sitä ilman autoa olisi kuin orpopiru. Voihan haukotus, jos jaksais katsoa viellä ton "mun planeetan".:D

LähettäjäCell 
Päivämäärä:   29.1.13 22:19:06

Päälle 23 olis jo soukassa :)
Eipä täs hetkeen viel nukkumaan pääse...
Viel olis lomaa perjantaihin asti...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.1.13 22:19:56

Mission: Aijaah, no kiitti luottamuksesta. :D Kai mut sit voi edes johonkin pulloon tunkea ja pistää takan reunalle koristeeksi. (joo noinkin on uhattu tehdä) :/

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.1.13 22:20:14

Mission ilkimys, kiusaat viattomia miehiä.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.1.13 22:25:10

Kolsa... siis kosla.

Mä olen myös tottunut ajelemaan pitkiäkin matkoja kamuja tapaamaan. Suurin osa on karannut pääkaupunkiseudulta vaikka olin ihan varma, että tämä poppoo on siihen seutuun juurtunut. Ajelen myös muutaman kerran vuodessa edestakaisin Tampereelle jos en malta jäädä yöksi, ei tunnu missään Paitsi peffassa, se tuppaa puutumaan. "Pitkä" on välimatkoja miettiessä suhteellinen käsite. Itse olen tottunut kulkemaan 30-40km kouluun ja töihin, 50km tuntuu yhtä lyhyeltä ja satakin kilsaa menee hujauksessa. Kaupunkilaisen mielestä taas joku Lohja on niiin kaukana, että reissut sinne täytyy suunnitella puoli vuotta etukäteen ja siihen on varattava koko päivä aikaa.

Käyttöohjeista tuli mieleen... Miehet valittelevat usein sitä, että naisten mukana pitäisi tulla käyttöohjeet. Miksi ihmeessä?? Oletteko koskaan nähneet miehen lukevan käyttöohjeita?

Päivämäärä:   29.1.13 22:25:34

Kessu, se vaan tykkää ku sitä kiusaa ;)

Minski, ai sä oot oikeesti nättipoika, jos tolleen uhkailtu ;)

Oon mä aika isoja pulloja nähny mut en tarpeeks isoa et voisin arvostaa... Aika pieneks kuitenkin mies menee sitten. Arvatenkin linkität kohta sellasen ison pullon? :p

LähettäjäCell 
Päivämäärä:   29.1.13 22:29:00

Mul ei matkat vaivaa ollenkaan :)
Jos mulla on riittävän hyvä hyvä syy ja aikaa..
Lähden vaikka Oulussa käymään :D

Päivämäärä:   29.1.13 22:32:26

Noniin, mä olen nyt sitä nimimerkkiä pähkäillyt, se sit pamahtaa jossakin vaiheessa sinkkulaan;)...
Ihan kesyä en tietty voinut valita, kun mä herätän näköjään toisen ketjun naisissa harhaisia purkauksia...;).

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   29.1.13 22:38:35

"Pitkä" on välimatkoja miettiessä suhteellinen käsite.

Äläpä kuule ruoste muuta sano! Tuo toinen heppa oli joskus kaverin kanssa puoliks, vaan eihän siitä oikeen mitään tullu, kun asuin niin hirveen kaukana.. Välimatkaa oli jopa 15km! Bensaan meni kuulemma kauheesti rahaa ja matka kesti niin kauan ettei samana päivänä muuta kerennytkään. Käydä ei siis voinu kun vapaa päivinä, mikäli hiusten pesu ei sattunu samalle päivälle!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.1.13 22:38:50

Eiköhän se pahin pöly jo ole laskeutunut.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.1.13 22:39:39

ruoste: No mä oon tavannu opetella laitteiden käytön niin, että vääntelen ja kääntelen kaikkia namiskuukkeleita ja katon mitä tapahtuu. Sit ihan lopuksi kun tuntuu, et oon saanu tarpeeksi räplätä kaikkea, niin katon loput jutut ohjeista, jos jäi vielä jotain epäselvää. Ja niin mä oon tavannu räpläillä naisiakin ja kokeilla mitä mistäkin painamalla ja räpläilemällä tapahtuu. Kyllä siitä yleensä saa aika selkeen palautteen ja voi sitten siirtyä seuraavaan featureen. :D

Mission: Niin no en tiedä mitä tostakin olis pitänyt ajatella ja töissäkin sanoivat yhteen aikaan saksalaiseksi miesmalliksi. En kyllä tiedä miksi ja minkä takia just saksalainen tai että mihin pulloon sitä sitten mahtuis. Kai se oli tarkotus, et musta tehtäis ensin sellanen näppärän kokoinen ja hyvin pulloon sujautettava. Pelottavia visioita. :p

Päivämäärä:   29.1.13 22:45:26

Jaaha. No, kyllä mustakin on sanottu että näytän ihan Anne Pohtamolta nuorena, joka siis oli miss suomen lisäksi myös miss universumi. Revi siitä :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.1.13 22:48:30

En mä ny viitti sentään repimään alkaa, mut oli kyll pakko käydä kurkkaamassa kuukkelista pari kuvaa susta. :p

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   29.1.13 22:49:31

Nyt siis meillä on jo Anne Pohtamo ja saksalainen miesmalli... Kaikkee sitä tälleen iltasin kuulee. ;)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   29.1.13 22:50:48

Mä olen ihan väärässä seurassa, jos muut on annepohtamoita sun muita. :(

Päivämäärä:   29.1.13 22:52:17

Haha :D En mä nyt siltä kuitenkaan näytä mutta ymmärrän miksi niin on sanottu, tiettyjä kasvonpiirteitä löytyy kyllä. Niin siis jokaiselta käsittääkseni löytyy nenä päästä että ei se vielä paljoa kerro.. Siellä oli kuitenkin sen joku ylioppilaskuva, siinä se oli aika samannäkönen ku minä yläasteella yhessä kuvassa. Mut sillon pienenä mä olinki paljo söpömpi...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.1.13 22:53:08

Quatrox: Joo kuinkas sattukaan. Ketäs te muut oikein muistutatte? Löytyiskö täältä vaikka Suomen Jennifer Lopezkin tai vaikka Eva Mendes. ^_^

Päivämäärä:   29.1.13 22:54:16

pauke: MAN, minen millään usko että mun s24 profiilista voisi saada niin paljon tietoa irti että mut osattaisiin yhdistää myös tänne hevostalliin :p taitaa olla kyseessä joku toinen!

Siis tää et ole sinä?

http://treffit.suomi24.fi/profile/316130

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.1.13 22:55:40

Taaskaan ei meinaa uni tulla, on tää kyl sit ärsyttävää...

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   29.1.13 22:57:57

Nyt on ystävät hyvät niin, että tämä lähtee mönkimään peiton alle ja nukkumaan. Tän siitä saa kun heppailee ensin aamupäivästä viesraat hepat ja sitten heppailee iltapäivästä oman. Selvä raitisilmamyrkytys kun haukotuttaa niin pirusti.

Öitä Anne Pohtamolle, saksalaiselle ja kaikille muille! =)

Päivämäärä:   29.1.13 22:59:29

"Jaaha. No, kyllä mustakin on sanottu että näytän ihan Anne Pohtamolta nuorena, joka siis oli miss suomen lisäksi myös miss universumi. Revi siitä :p"

Hienoo että tääl on kauniita ihmisiä kuten mission ja minority report :)

"Minski", ratsastako ihan hevosilla oikein kybällä vai onko sulla vaan tää kirjoittelu heppatallien emäntien kanssa "päätyö" / harrastus?

Siis se mistä saat "kicksit"....ihan vaan mielenkiinnosta...

Päivämäärä:   29.1.13 23:01:33

Jos annepohtamolle laittaa tumman tukan niin tuleeko siitä sitten latino? :p Aattelin vaan kun mulla on tumma tukka ja sit toi perse on aika kovassa treenissä nyt niin jos muuntautuisin vähä latinommaks, nehän niitä miss universumeja on nykyisin aika voittoisasti olleet;)

Päivämäärä:   29.1.13 23:02:53

Öitä Q!

Man, kaikkea ei pidä uskoa, voi olla että menee läpän puolelle...;)

Päivämäärä:   29.1.13 23:08:22

No, jos tää nyt niin kehumiseksi menee, niin entinen mallinaama on täälläkin!
Tosin, ikävä kyllä, maan vetovoima kutsuu hirveetä vauhtia kaikenmaailman rasvoista huolimatta jo näillä kymmenillä, et paree olla täs itte ihan hiljaa:)!!
Ja keskittyä tuohon hevosteluun, hevoset kun ei välitä, jos vähän juonteita on ja ei niin nättinä enää satulaan kiipeäkkään;).
Ulkonäkö on se ja sama, kunhan ihminen on sisältä kaunis ja pää on jotakuinkin terveen raameissa, sitä osaa tän ikäinen wanhuskin arvostaa:)!!!!
Et Minority, et sä kauaa enää kelpaa Dressmannille etkä edes pullotettavaksi, sut vaihdetaan surutta siellä nuorempaan... kokemus tässä vaan kirjoittaa kylmää totuutta:)...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.1.13 23:08:52

Quatrox: Hyvää yötä :)

MAN: En ratsasta tai oo hevosten kanssa ollu vuosiin missään tekemisissä. Päädyin tänne ihan sattuman kautta tuolta pakkotoiston foorumeilta yhden ketjun myötä ja jäin sitten muutenkin höpisemään. Tää nyt oli sellanen niin erilainen foorumi ja hauskahan täällä on heittää läpyskää. Tosin varmaan alkaa erinäisistä syistä pikku hiljaa vähenemään tänne kirjoittelu, mutta silloin kun olin pitkään kipeenäkin, niin oli melko hyvä tahti mikä jäi vähän päälle.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.1.13 23:11:44

Piste: No joo niinhän se tietysti on, mutta tais kuitenkin noi työkaveritkit vaan piruilla tossa mulle, että ehkä siitä ei kannata päätellä mitään mun ulkonäöstä. :p

Päivämäärä:   29.1.13 23:13:03

Onko piste oikeesti ollut malli? Mun on nyt kuitenkin rehellisyyden nimissä tunnustettava että varmaan eniten tuo annepohtamojuttu on kylläkin heitetty kasvojen epäsymmetrisyyden vuoksi, tosin mulla ei kai ihan noin paljo tota oo ehkä ku annella... Että se siitä :p

Mutta osasin tyhjentää sen boksin, oli huomattavasti simppelimpää kun luulin, jos osaa laittaa ohjelman nauhotukseen niin osaa tonkin... Enkä tarvinnu käyttöohjeitakaan:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.1.13 23:14:33

Ei tässä 43:na enää parikymppisen kuosissa olla, mut kaljamahaa ei ole.:D

LähettäjäCell 
Päivämäärä:   29.1.13 23:16:33

Mä en ole hetkeen hevosen selässä ollut...
2 vuotta sit viimeksi...
Yhdel tallil tulee käytyä välillä :)
Se on kans kivaa katella vaikka siitä ratsastus kuume tuleekin..

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.1.13 23:18:42

MAN, pauke taitaa asua isolla kirkolla ja on pohjoisemmasta kotoisin (?) joten ei taida olla sama typy, sorry :)

Mulle sanoi joku nuorempana, että profiili on kuin kaunareiden Dr. Taylor Hayesillä, siis ennen plastiikkakirurgin hyökkäystä. Kata Kärkkäiseksikin joku joskus kutsunut. Tallikamu sanoi viikko takaperin, että muistutan Uma Thurmania. o.O Ne on nää mulkosilmät ja kulmikkaat kasvot varmaan joo... Omasta mielestäni muistutan American Pie-leffojen Alyson Hannigania ("Say my name, b*tch!").

Päivämäärä:   29.1.13 23:18:57

Vai erinäisistä syistä... Eihän semmonen voi olla mikään muu ku nainen! :D Eksä muka Minski sit lähe meiän kaa sinkkumiittiinkään jos kerran meinasti meidät tänne hylätä?

Vitsi, tuli melkein itku kun koko boksillinen leffoja ja kaikkee oli heitettävä menemään... Nyyh... No, nyt ois niinku tyhjä pohja jolta alkaa, pitäskö karsia suoraan vähä noita seurattavia sarjoja. Paitsi salkkareista en luovu! Enkä siitä enkä tästä enkä tosta....

Päivämäärä:   29.1.13 23:26:20

Minski: MAN: En ratsasta tai oo hevosten kanssa ollu vuosiin missään tekemisissä. Päädyin tänne ihan sattuman kautta tuolta pakkotoiston foorumeilta yhden ketjun myötä ja jäin sitten muutenkin höpisemään. Tää nyt oli sellanen niin erilainen foorumi ja hauskahan täällä on heittää läpyskää. Tosin varmaan alkaa erinäisistä syistä pikku hiljaa vähenemään tänne kirjoittelu, mutta silloin kun olin pitkään kipeenäkin, niin oli melko hyvä tahti mikä jäi vähän päälle.

Understood! Keep up the good work! Ladies obviously like!

Päivämäärä:   29.1.13 23:28:26

"MAN, pauke taitaa asua isolla kirkolla ja on pohjoisemmasta kotoisin (?) joten ei taida olla sama typy, sorry :)"

No, ehkä yhtä kaunis kuitenkin ;)

Päivämäärä:   29.1.13 23:29:30

ruoste, musta toi Alyson on jotenkin tosi hauskan näkönen, kaunis mutta myös hauska. Sul on salee törkeen isot ja näyttävät silmät eikä mitkään mulkosilmät;)

Mä en tiedä kenen julkkiksen näkönen oikeesti oisin, Demi mooreks kerran joku känniläinen sano mutta aika kaukaa oli se kyllä haettu, samaa oli vain tummat hiukset ja melko neliömäinen kasvojen muoto. Joku nimi kerran heitettiin joka oli vaan semisti tuttu, sille tuli kannatusta että oon kuulemma sen näkönen, piti ite googlettaa se ja ehkä siinä jotakin oli mutta nyt ärsyttää kun en yhtään muista kyseisen horatsun nimeä....

Päivämäärä:   29.1.13 23:30:17

Mission, olen ollut:).
Ja varmasti ainakin osa täältä on sen kaiken kohun nähnyt ja lukenut:).
Mut ne ajat on olleet ohi jo kauan!!
Aikansa kaikella, ei vaan ollut mun elämää.
Halusin opiskella hyvän ammatin ja jätin kaikki höpötykset taakse. Ja sitä en ole katunut päivääkään!!!!!
Olen jalat maassa- tyyppiä, vaikka kyllä ne jonkun sentin kävi ihan irti maastakin silloin nuorena...:D:D..
Mut menkööt nuoruuden piikkiin:)!!!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.1.13 23:32:27

Ehheh... mul on sanottu et näytän lady gagalta mut en nyt tiiä onks toi kohteliaisuus vai loukkaus.

Mä voisin tilata taas nuijanukutuksen...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.1.13 23:35:20

Jos vaikka laulettaisiin Minille tuutulaulu.:) Tosin jos minä laulan, niin järkytyksestä et nuku moneen viikkoon.:D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.1.13 23:36:41

ruoste: Mun mielestä sussa on kyll Anne Hathawaytakin ton Hanniganin ohella. Ihan vaan yks mielipide lisää. :)

Mission: No sanotaan nyt niin, että alkaa tärkeä projekti pikku hiljaa puskemaan päälle sen verran, ettei oo oikein enää aikaa kirjotella tällee. Mut oon nyt tän tammikuun antanu itelleni armoa. Enkä mä ny varmaan hylkäämässä oo, mut taitaa miitit jäädä kuitenkin miittailematta.

MAN: Mjaa, eipä tää työltä ainakaan tunnu. Mikäs täällä on selkeenä vähemmistön edustajana porista. :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.1.13 23:38:50

Ei yhtään musiikkia nyt mul kiitos. Kuuntelin hetken aikaa kenttiä ja se aiheutti pahan luokan parkumiskohtauksen :| tää on selvästi taas tällänen päivä, ylireagointia musiikkiin

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.1.13 23:40:55

min: Jos mä alkaisin vaikka kirjottelemaan jotain oikein tylsää teknistä jargonia, niin jos se vaikka nukuttais hyvin. Tosin mä kyll nukahdan varmaan kohta iteki. :p

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   29.1.13 23:48:10

Joo-o. Mites täällä menee tähän aikaan päivästä? Onks kaikilla kivaa?

Lähettäjäcell 
Päivämäärä:   29.1.13 23:49:59

Mä tulin jonkin aikaa sit himaan Tampereelta :)
Oli kyl oikein kiva päivä...
Entäs sulla?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.1.13 23:50:29

Jaa-a, mut yritän taas nukahtaa, öit

Päivämäärä:   29.1.13 23:50:39

KESSU, älä laula minille;)!!!
Nuorella naisella on univelkaa jo ilmankin;)11111

Päivämäärä:   29.1.13 23:51:16

Buuu Minski, boooring, sä et vaan uskalla :D

piste, mulla tulee yks naama mieleen mut nimeä en muista, ehkä oot se;)

R, melkein kaikilla ehkä, tosin osaa alkaa jo varmaan väsyttää...

Päivämäärä:   29.1.13 23:53:03

Cell käyny tampereella, mie tulin just venäjältä.. melekein sama asia :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.1.13 23:55:53

Piste, en minä ihmisiä viitsi kiduttaa. Sitten vaan aatuutilullaa jos on univelkaa.:) Helkuta kello koht 0.00. ja minä viel hereillä, oho.

Lähettäjäcell 
Päivämäärä:   29.1.13 23:56:33

No oliko kivaa siel idän puolella?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.1.13 23:58:07

R: Varmaankin alkaa olemaan nukkumaanmeno jo pikku hiljaa mielessä ja johan tässä on taas kirjoteltu ihan kiitettävästi tälle päivää.

Mission: No en tietenkään uskalla. Ihan liikaa pelottavia naisia samaan aikaan ja ties mitä tyttöbakteerejakin. :P

Päivämäärä:   29.1.13 23:59:10

ex-neuvostoliitossa ei oo mitään kivaa, tai on joillekkin ketkä sitä sieltä hakee...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   30.1.13 00:04:06

:D saunasta palattua..tais häkää olla päähä ainakin nous vai liekkö kiuslenkki oli terästettyy....

Lähettäjäcell 
Päivämäärä:   30.1.13 00:05:38

Mä pistin vähän aikaa sit patongin uuniin :)
Pakko päästä dippaa sitä oliiviöljy/viinietikka mixiin...

Päivämäärä:   30.1.13 00:08:28

Minski, tommosii ne miehet on, vähä raasuja ;)

Pitäs olla jo nukkumassa mut pakko testailla uudistettua digiboksia viel... Tuntus melkee toimivan, oho...

Ja subilla ois namusetiä ruudussa, nams...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   30.1.13 00:09:55

......ZZZzzz......

Päivämäärä:   30.1.13 00:12:59

Nukkumassahan tässä varmaan pitäs olla ite kenenkin, ei vaan taas uni tuu.. pitäis kaikkee jännää keretä tekeen. Siihen muuten liittyy mustaa kumia ja teräsketjua ;) kuulostaa aika kinkyltä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.1.13 00:16:09

Mission: Joo niinhän ne on. Eivät tajua mokomat mitään digibokseistakaan. Aina saa naiset tehdä ja hoitaa kaiken. Ei niitä miehiä voi kun pitää siellä pihatossaan, rapsutella välillä korvan takaa ja yrittää kouluttaa, jos niistä olis vaikka edes joskus jotain hyötyä tai jos vaikka pääsis ratsastamaan niillä.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.