Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 149

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.1.13 21:49:27

Kurnau?
Eikö siitä ollutkaan...:(!

Re: Sinkkujen topic 149

Päivämäärä:   28.1.13 21:50:42

Olen puhelimella sängystä, joku linkittäköön, en jaksa enää koneelle lähtee.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   28.1.13 21:54:36

Sanailu jatkuu. Paras voittakoon.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   28.1.13 22:00:35

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=691397&t=691397

Kurnaulle piti sanomani, että kartanonherran löytäminen on taatusti haasteellista, kun tällaiseen rustholliinkin tuntuu olevan mahdotonta isäntää löytää.

Päivämäärä:   28.1.13 22:01:12

Kurnau, sulla on aivan vastaava miesongelma kuin mulla; kaupunkilaista kartanonherraa ei löydy, sen enempää kuin sitä hevosmiestä tänne...
Tirlillä on omat ongelmansa miehen löytämisen suhteen...
Me ollaan aika samassa veneessä:)!
Pitäisi tavata...
Kuka se neljäs sinkkunainen on...
Sinkkuelämää sataa:)!!!

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   28.1.13 22:03:16

Iltoja...mitäs teille..jos vähä rahkaa ja mustikoita iltapalaks ja koittais unille ajois jos ei sit jumi tänne :D

Päivämäärä:   28.1.13 22:05:13

Tirli on oikeassa ja rouvassäätykin hoitaa kartanon. Rustholli se on vielä verovapaa.

Päivämäärä:   28.1.13 22:06:30

@ hilaa sen peppunsa satulaan...:)!!
Mitä ne tuollaiset tauot hevosen selästä pois oikeen on???
Laiskuutta!!!
Alahan kiivetä;)!!!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   28.1.13 22:09:10

kurnau: toi verovapaus on jotenkin jäänyt kyllä multa huomaamatta. :D
Piste, kyllähän meidän pitäisi tosiaan kerran järjestää sinkkunaisten tapaaminen.

Päivämäärä:   28.1.13 22:09:27

Ilman muuta pitäisi tavata.

Miesten suhteen ehkä olen kranttu, mutta oikean tunnistan nopeasti.

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   28.1.13 22:09:55

Oh, huomiseksi pukkasikin puuhaa; tarvii lähteä kuskaamaan kamun hevoinen maneesille ja takaisin, kun niiden lainaveturi ei olekkaan juuri nyt missään määrin yhteistyökykyinen.
Ei mullakaan toki omaa veturia ole, mutta on pari paikkaa mistä aina saa kikkailtua ajokin itselleen; etenkin kun antaa omansa siksi aikaa ajoon.

Onneks ei tarvii ihan aamulla lähteä, niin saa nousta edes jotenkin siedettävään aikaan huomenna.

Täytyy sanoa, että tää päivä on mennyt niin pelastuarmeijalle kun olla ja voi; ei mitään näkyvää ole tullut saatua aikaan. Eilisiltana ripustetut lakanatkin tossa vielä roikkuu, ne kun varmasti joutaisivat kaapin syövereihinkin.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   28.1.13 22:10:27

:D no laiskottanu vaik kyl pitäiskin..on toki tässä kaikkee ollu,mut nehän on vaan teko syitä... :D ehken en tiiä...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   28.1.13 22:21:09

Olisko hirmu viisas ja menis kerrankin ajoissa maate?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   28.1.13 22:22:13

Se ois kyl kun lähtis nyt suoril unille..mut..mut....saako aikaseks...konee kii laitettua :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   28.1.13 22:23:12

On kyllä haastavaa...

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   28.1.13 22:24:59

Mutta elämässä pitää olla haasteita... =)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   28.1.13 22:28:36

Pitää olla et jaksaa taistella :D ilman haasteita ois tylsee :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   28.1.13 22:30:10

Niin tosiaan. Hyvä, kun tää ei ole se ihan suurin kuitenkaan.

Nyt meen. Ripustamaan pyykit nimittäin. :)

Päivämäärä:   28.1.13 22:37:18

Niinpä........haasteita pitää olla;).
No, nyt nukkumatin viereen koirien kera:)!
Miittiä miettimään...
Kauniita unia kaikille sinkuille; tääältä lähtee unihiekkaa....!!!

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   28.1.13 22:44:57

suihkussa käyty joten letin kuivattamista hetki ja jos se alkais uni tulla..karis lämpimäs suihkus hieman unihiekat silmistä...mut no ei tuo viel kelli oo puolta yötä..silloin viimeistään kammettava...

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   28.1.13 22:49:01

Mä taidan olla kerrankin reipas ja mennä jo nukkumaan, niin jos ei huomenna olis ihan niin järkyttävän mustat silmän aluset kuin tänä aamuna... Sen kun siitä saa kun roikkuu täällä pitkälle yöhön.

Öitä.

Päivämäärä:   28.1.13 22:51:41

Tamperelainen ilmoitti, ettei hoida toisten raha-asioita, kun ei omiaankaan. Kela on ystävä ja hyvä niin.

Ei tuommoinen 1250-luvun ritarikartano nyt tietysti kaikkia kiinnostakaan.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   28.1.13 22:54:43

Tuskin ite kans pitkää enää valvoo...telkusta tulee vanhaa skeidaa vaan...peritään ihmisiltä väki pakolla maksuja tuon paskan näyttämisestä..toisuvia leffoja vaan..ja samoja sarjoja illasta toiseen uusintaa uusinna perään..................

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   28.1.13 22:55:31

Sellaisiin miehiin ei pidä sotkeutua, jotka ei omia raha-asioitaan hoida.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   28.1.13 23:03:27

Ei myöskään sellaisii naisii pie sotkeutua..joilla ei oo käytännös mitään hajua ja käsitystä miten rahoja käytetään..voin kokemuksesta sanoa..

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   28.1.13 23:05:59

No ei sen enempää niin.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   28.1.13 23:13:16

Vai on ne häviämässä nukkumaan jo, NO HYVÄ :D Pääsen itekin varmaan "ajoissa". Tulin just salilta... Nyt rakit ulos ja sitten vähän murua rinnan alle ja jos nukkuis jo puol yks, herätys ois kuudelta...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   28.1.13 23:15:23

Onneks aamusta ei huomen menoi..voi nukkuu vaik kymppiii.........tosin hommia piisaa ja jospa sitä puolilt päivi jo sais ittensä työhön laitettua :D joten ei kiiirus unille sittenkää oo......

Lähettäjä: *X* 
Päivämäärä:   28.1.13 23:20:17

Ja kessu sammu ennen Ryanin löytymistä...

Kurnau, Ivanhoen peitsihomma toimi elokuvassa ainakin, mutta toki siinä oli turnajaisetkin kyseessä :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.1.13 23:20:40

Jos raha tuo rahahuolia, en tahdo lisää rahaa. Tahdon höyryävää pizzaa, kuumaa teetä ja lämpimiä ajatuksia. En tahdo mennä ulos pakkaseen hakemaan kylmää laukkua kylmästä autosta, en kömpiä kylmään sänkyyn enkä herätä loskaiseen talvipäivään.

Tuleehan tuolta töllöstä edes hauskoja mainoksia välillä. Ja Frasier.

Päivämäärä:   28.1.13 23:21:48

Joo kaikki hoitaa itse asiansa. Turha ritariromantiikka olkoon mielikuvituksen tuotetta

LähettäjäMies 
Päivämäärä:   28.1.13 23:22:15

Taidan liittyä takaisin tähän ketjuun :/

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   28.1.13 23:25:27

Vieläköhän tekasin pienen virkistävä salaatin iltapalaks....

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.1.13 23:28:03

Mä en saa nukuttuu... saisko nuijanukutuksen..?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   28.1.13 23:29:45

Kui kovan pamauksen tartteet :D onks kui virkee olo...

Päivämäärä:   28.1.13 23:33:13

Viipurin pamaus?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.1.13 23:35:21

Ilmesest melko kovan ku on ärsyttävän virkee olo.

Mies, saako udella et mitä on tapahtunu..?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.1.13 23:41:11

Vaihdetaan nuutuneen potilaan uupuneisuus min:n ylivirkeyteen.

Toivottaisin Miehen tervetulleeksi takaisin ellei sen ilme olisi noin surkea :(

Päivämäärä:   28.1.13 23:47:30

Tulee sellaisena kuin on.

Menisikö nukkumaan vai odottaisiko kosintaa?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   28.1.13 23:51:51

Voihan k*ives kun se unijukka tais kadota.......................

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.1.13 00:02:43

Tarttuuks tää ylivirkeys?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.1.13 00:05:29

Se voip olla kyl et tarttuvaa on...nyt perse ylös soffalta ja jotain viel suuhun ennen unia..mut en mie teitä hylkää..turhaa mennä sänkyy pyörii...ainakaan viel.........................

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.1.13 00:11:36

Mä menin sänkyyn pyörimään jo puol kymmenelt ja edelleen pyörin tehokkaast...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.1.13 00:13:41

:D :D ei viel pää sekaisin menny kun pyöriny siel noin pitkää...ite tein pika iltapalaa raejuusto&punasipulia..on aika raikasta...jos sit ulkona kävis viel myrkyttää keuhkoja ja painuis sängyy..

Päivämäärä:   29.1.13 00:15:25

Mäpäs sammutan koneen nyt niin on ehkä nukkumassa puolelta, viis ja puol tuntii unta on ihan hyvä setti tämmöselle päivälle jollon kaikki aikataulut pissii... Huomen ehkä vois koittaa nukkuu enempi tai sit ehkä kiskoo päikkärit. Jossain artikkelissakin väittivät että ihmiselle itseasiassa sopii paremmin nukkuminen osissa, ei niinkään pitkät yöunet putkeen... Sillä linjalla sit;)

Öitä!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.1.13 00:21:41

No oishan sitä voinu pyörii niin paljon et ois taju sillen lähteny, hitsi ku ei aijemmin hoksannu :D raejuusto ja punasipuli kuulostaa melko villiltä yhdistelmältä...

Hyvää yötä mission :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.1.13 00:23:07

No hyvvee se on suosittelen kokeilee...terveellistä ainakin...joo nyt savukkeelle ja sit pika käynti teidän seurana viel..........

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.1.13 00:27:11

Empä taid ol tarpeeks rohkee koittaan tota :')

Missä nuijanukutus viipyy...

Lähettäjä: '¨' 
Päivämäärä:   29.1.13 00:28:32

On tääl hevosmiehiä...
Mä ainakin olen :P

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.1.13 00:33:54

Mut tää ruppee koittaa saaha unta pallukkaan nyt..jos huomen touhuis ulkona..vaik moottorisahan kans ajankuluks kauniita unia kaikille tasapuolisesti....
Nuijanukutus min:lle Pam...pam ja kerta kiellon päälle pam.................toivottavasti auttaa :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.1.13 00:35:38

Arvon merkkihässäkkä (lepakkoako tuo esittää?:)) sisar piste peräänkuulutti hevosmiehiä pääkapunkiseudulta, ei suinkaan niin hyvä mäihä nyt käynyt...?

minillä on väärä taktiikka, joko olet pyörinyt väärään suuntaan tai sitten sun täytyy yksinkertaisesti lukita itsesi yhteen asentoon tyynyvuoren ja peittokasan väliin.

Nukkuisin jos voisin, mutta kurkkua kutittaa niin, että silmistä valuu vesi ja irvistyttää :/

Lähettäjä: '¨' 
Päivämäärä:   29.1.13 00:41:06

No kyl mä pk-seudulta olen :)
Mikäs ihme siinä on..
Toisaalta voiko mua hevosmieheks enään laskea kun en ole päässyt ratsastaa 1-2 vuoteen...
Toivotaan et tänä vuon viimein...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.1.13 00:42:47

Kiitoksia @, täytynee koht koittaa toimiiko :D ja hyvää yöt!

Ruoste, mä en oikeen tiiä... oon pyöriny joka suuntaan ja melkeen kaikkiin yht aikaa :/ on vaan hirmu levoton olo... mut vois tottakai koittaa rentoutusharjotust viel

Öitä, ehkä....

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.1.13 00:47:33

Asiaa :) Ai että mikä ihme? Olette kovin harvinaisia, ainakin rengastamattomat ja kainaloon kaappaamattomat. Kai sinutkin lasketaan hevosmieheksi jos osaat tarvitessa puljata niiden kanssa, vaikket ole selkään vähään aikaan pääsytkään. Lopahtiko innostus vai ajanpuutteestako johtuen olet jättänyt humputtelut vähemmälle?

Saat sinä toki itsesi tarkemminkin esitellä jos meinaat jatkossakin pyörähdellä sinkkulassa :)

Hyviä unia @!

Lähettäjä'¨' 
Päivämäärä:   29.1.13 00:52:40

No ensiksi pitäis ostaa uudet ratsastus kamat... Hukannut vanhat....
Oon kyl välil mun kaverin mukana yhdellä tallila katsomassa :)
Siinä sit hyvällä tsägällä voi hevosta harjata tai vastaavaa...
Kyl välil olis niin makeeta päästä ratsastaa :D
Mut joo... Siis 25 vuotta olen ja asun Espoossa..

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.1.13 01:06:41

Kumppareilla ja collareilla pärjää mainiosti :) Paitsi jos haluaa ruveta Vakavasti Otettavaksi Ratsastajanuoreksi, sit pitää hommata trikoot, pikeepaita ja kingslandin pusakkatakki. Hengailet vaan ahkerasti tallilla niin löydät itsesi ennen pitkää taas selästä.

Nyt loppuu ruosteen akku, hyvää yötä nuori heppapoika ja muut mahdolliset taustakukkujat :)

Lähettäjä'¨' 
Päivämäärä:   29.1.13 01:10:49

onhan mua kaikki housut, kypärä ja saappaatkin ollut, mut en sit tiedä minne mä ne laitoin...
Näytin varmasti uskottavalta....
No jos vaik joskus löytäisi jonkun naisen jolla on hevonen niin olisin varmaan aina siel tallil säätämässä :D :D
Hyvää yötä sulle :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.1.13 06:16:21

*haukotuuus* huomenta

Hieman väsyttää mut kyllä tää täst taas lähtee teen voimilla. Täälläpäin -2,3C, ei sada lunta ja päivän horo: "Ohjelmoit päiväsi sen verran tehokkaasti, että yksi kaunis asia jää sinulta huomaamatta. Tuttavasi hoksottimet sen sijaan toimivat, ja hän huomaa sen nenäsi edestä." Jaha...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.1.13 07:28:20

Huomenta, vihtu Saukkolassa sataa vettä. Älä vaan merkkihässäkkä luovu hyvästä harrastuksesta, sinun ikäisiä vapaita heppalyylejä on paljon.:)

Lähettäjä: Seniori 
Päivämäärä:   29.1.13 08:56:39

Eikös 25:ten pitäisi olla tuolla junnupuolella eikä tääl senioreissa ? :)

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   29.1.13 08:57:36

Huomenet vaan kaikille, vanhoille, uusille ja takaisin palaaville.

Vettä ei ihan sada, mutta jotain tommosta juttua näyttäisi olevan ilmassa. Pöh!

Päivän astrologiset ajatelmat:
"Olet ollut väärässä erään ihmisen suhteen, nyt se voi kostautua sinulle inhottavalla tavalla. Suhtaudu tilanteeseen silti ihan kaikessa rauhassa."

No voihan nakki; en mä muuta taas sano. En mä nyt mitään inhottavuuksia kaipaisi...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   29.1.13 09:09:04

Huomenta. Lisää miehiä tänne kaivataankin. Mutta vois tulla myös niitä yli nelikymppisiä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.1.13 09:14:42

Vai semmoosia ennustuksia, sitten pitää olla varpaisillaan ja silmät niskassakin.:)
Jos ne 40:set on jo suurin osa varattuja, ainakin kermat kuorittu päältä pois.:)

Päivämäärä:   29.1.13 09:16:51

Huomenta. Perse tulessa. Oikein, tuli siis rehkittyä salilla;)

Semmosia kolmevitosia miehiä vois kanssa tulla, tai ei se nyt ehkä niin tarkkaa oo... Mutta tonne kolmenkympin alle mä en kyl lähe! Ei ku siis... mitä mä just sanoin? :D

Päivämäärä:   29.1.13 09:29:13

Huomenta:), kuules KESSU, täällä ne vasta upeet sinkkunaiset onkin, niistä ei nimenomaan ole kuorittu kreemiä päältä, niinkuin näistä vanhoista aviossa olevista" rouvista", täällä on vaan ladyja ja neitiversioina:)....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.1.13 09:33:13

Jaaha, no okke sovitaan niin sitten.:D Oikeestaan aika hyvä tuo naamakirja, löysin aamusta kaksi kaukaista sukulaista, toinen Usasta ja toinen Sveitsistä.:)

Päivämäärä:   29.1.13 09:35:20

Mä uskon että ne parhaat vapautuu tokalle kierrokselle sillon kolme tai nelikymppisenä;)

Omaksi harmiksi niillä vaan tuppaa olemaan lapsia... :(

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   29.1.13 09:59:46

huomenta :)
Mies, tervetuloa takaisin..huomasinkin sut jossain muussa keskustelussa ja aattelin et siullon naisjuttu menny pieleen :( mut sellasta se on...everything happens for a reason...kyllä sä sen vielä huomaat :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.1.13 10:28:00

Katos joo Mies is back. Eikö oikeen sitten natsannut.:(

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.1.13 10:47:54

Hyvää huomenta sinkkulan väki...
Jokseenkin huonosti alku yön nukuin mut sit nukuin kun pieni vauva :D
nyt taas jaksaa kun kahvia koneeseen........................

LähettäjäPiiu 
Päivämäärä:   29.1.13 10:51:08

Piste: jos tuo osa viimeisestä kommentistasi koskee ketjua, jossa epätoivoisesti roikut säälittävyyteen asti, niin sanoisin että kreemikuorrotuksesta ei siinä tapauksessa paljon ole iloa, jos sisältö kumisee tyhjyyttään..:)

Päivämäärä:   29.1.13 10:58:46

Mission, lapsentonta on varmaan vaikeampi löytää, mut nelikymppisillä ja yli lapset ovat usein aikuisia.
Nykyisinhän lapset tehdään usein vasta kolmekymppisinä tai yli, joten nykymiehistä yli nelikymppisenäkin suurin osa on pienten lasten isiä.
Kivaahan se on, jos miehellä on aikuisia lapsia, varsinkin, jos vielä sattuvat olemaan hevosihmisiä:)!
Löytyy tallikaverit ja yhteiset mielenkiinnon kohteet ihan siitä "perhepiiristä".

Päivämäärä:   29.1.13 11:08:45

Kuka ymmärsi tämän Piiun kirjoittaman tekstin sisällön???!!!
Mä en ainakaan....

Päivämäärä:   29.1.13 11:10:43

Niin mutta jos itse ei halua lapsia niin silloin on himppasen hankala sopeutua tilanteeseen jossa saa kumppaniehdokkaan lisäksi tutustua lapsiperheen elämään... *puistatus*

Eli pitänee hengailla sinkkuna vielä parikyt vuotta niin sitten löytää kolmatta kierrostaan etsivän päälle viisikymppisen jolla lapset on ihan varmasti jo aikuisia :D

Päivämäärä:   29.1.13 11:14:17

Juu enpä tiiä, mistäs puskista tämä Piiu tänne hyökkäsi ja mikähän tuo viesti oikein mahtoi olla... Hernekeittoa jostain syystä nenukissa varmaan.

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   29.1.13 11:24:15

Päivää...

Mää olen nukkunu jossai akrobaatti asennossa ku oikean käden peukalo niin pirun kipiä:D

Ja eilen illal rupes putki keittiös vuotaa, onneks liitoskohdasta, ni nytten on sitten taas lämmintä vettä..Kyllä isä osaa!!!

Nollakeli, plaah..Ostin sitten kaupasta aakkospussin ja sipsipussin varastoon, et ku ens kerral iskee himo, ni on varalla ;)

Päivämäärä:   29.1.13 11:27:10

Juu, varmaan hernekeittoa nenässä...
Syytä vaan en ymmärrä...:).

LähettäjäM 
Päivämäärä:   29.1.13 11:34:49

Päivää..

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   29.1.13 11:48:41

Horoskoopeis sais kyl päästä näkeen huomisenki lupaukset. Vois sit niinku ihan varoiks vähä valikoida tän päivän tekemisistä jotai huomiselle, jos taivaankappaleet ois lupaavammat silloi.. Skooppi sama ko Quatroxillaki

Pannaa ny linkkiki lounastauon iloksi:
http://www.iltalehti.fi/horoskooppi/?ref=hakemisto

Ja sit takas työn kimppuun...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   29.1.13 11:53:55

Mielenkiintoinen ajattelumalli, että joku epätoivoisesti roikkuu jossain keskustelussa. Oliko täällä joku keskustelu jotenkin rajattu vain tietyille käyttäjille? Ja miten määritellään, että joku siihen aktiivisesti kirjoittava roikkuu siinä epätoivoisesti, mutta toinen ei? Mä varmaan sitten roikun epätoivoisesti sinkkupalstalla ja saluunassa, kun niihin paljon kirjoitan. Jep jep.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   29.1.13 12:40:29

Vai hernekeitto päivä se tänään on.. Voihan sitä huonolla tuurilla nenäänkin lipsahtaa, mahtaa tuntua ikävältä :/

Plussa keli, tuleeks nyt kesä?! :)

Tää on haaveillu kameraan uudesta putkesta, taas. Jos nyt kuitenkin kävis vaan ruokakaupassa... Miks niitten pitää olla nui halavatun kalliita? :(
Taitaa vaan männä se satulan hankintakin tuon putken ohi vielä... Se rikas mies ois kyllä löydettävä!

Päivämäärä:   29.1.13 12:41:43

No voishan tuon jo sitten yleistää että aika epätoivosta roikkua jossain hooteenetissä ;) Että kuka missäkin sitten epätoivonsa tyhjentää, oliko joku keskustelu sallitumpi kuin toinen, jaa-a... ;)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.1.13 12:42:21

Juu...kamun auto hinattu mun pihasta korjaamolle kattilassa porisee kanan filesuikaleet,punasipuli ja keitto juurekset...kuhan valmista niin laittaa vetäytyy ja painua moottoripuukon kans vähä hommiin..pari pölliä pätkiä ainakin ajan kuluks ja sit kevyt ruokailu....

Päivämäärä:   29.1.13 12:43:38

horatsu:

"Jokin asia kuljettaa sinua ihmeellisten kuvioiden läpi. Joudut keskittymään tähän asiaan oikein tosissaan. Saat siinä jotakin näkyvää aikaiseksi, se on hyvä. "

Jassoo, sellasta, bring it on! :)

LähettäjäAlina. 
Päivämäärä:   29.1.13 12:47:42

En tiedä, mutta Piiu taisi ymmärtää väärin ja ehkä siksi loukkaantui. Sellaisia me naiset välillä ollaan, ihania. Voi miesparkoja :)

LähettäjäAlina. 
Päivämäärä:   29.1.13 12:48:24

Niin että älkää nahistelko! :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   29.1.13 12:50:50

Alina: juu mä luulen kans, että siinä tuli luettua väärin rivivälejä tai ainakin ihan vääriä rivivälejä. Yleensäkin näissä kirjoitteluissa tulee helposti väärintulkinnan mahdollisuuksia, kun äänensävyn voi vaan arvata ja sen arvaa omista lähtökohdistaan, eikä kirjoittajan.

Lähettäjä: Uus 
Päivämäärä:   29.1.13 12:51:10

Taitaa tota pistettä käyttää moni muukin noissa muissa ketjuissa?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.1.13 12:51:50

Epätoivoisesta en tiedä, mutta aika epätodellista tuntuu meininki hötölässä joksus olevan. Mä olen varmaan myös aika desperado, kun kuvittelen täältä löytyvän piristystä milloin mistäkin syystä kehnoon oloo. Joskus löytyy, joskus ei. Flunssaa tuskin kuitenkaan pystytte etänä parantamaan, eikä naurattaminenkaan avaa röörejä, mutta pienikin hymy parantaisi nyt kummasti olotilaa.

"Huomenta". Kroppa nousi sängystä jo pari tuntia sitten, mutta pää on vielä pöhnässä. En osaa edes päättää, röhnötänkö tänään sängyssä vai sohvalla. Sohvalla kai, sillä töllö on niin pieni etten näe leffoja pedistä käsin, enkä juuri nyt jaksa nostaa edes tuota mikron kokoista litteänäyttöistä lelua lähemmäksi makuusoppea.

Kumpi tepsii paremmin pöpöihin, suklaa vai salmiakki?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   29.1.13 12:54:13

Salmiakki. Mistä tuli mieleen, että unohdin ottaa pussin mukaan töihin. :/

Päivämäärä:   29.1.13 12:54:53

ruoste, suklaa :)

Mä niin nauran, täähän on jo kauheen hyvä kun enää ei tarvi kinastella yksittäisten henkilöiden jutuista vaan nyt haastellaan vakoiketjut jo toistensa kimppuun, taattua hötönettiä! :D Mis vidus on mun popcornit...;)

Lähettäjä: offipalstalla 
Päivämäärä:   29.1.13 12:55:11

No niin, peli on avattu :) Muutkin sinne, hus....

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=28675&page=23

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=654044&t=654044

LähettäjäAlina. 
Päivämäärä:   29.1.13 12:55:55

Tirli, niinpä ja siksi täällä kaivataankin välillä rauhanturvaajia :) Nyt riisun luotiliivini ja lähden maailmalle, ihanaa päivää teille kaikille!

Päivämäärä:   29.1.13 12:57:22

Tuli oikeen loistoidea, jos vaikka tekis sellasen topikin jossa vois esittää haasteita ja sitten käydä turnajaisia, sinkkula, vonkula, miesnaiset, laidutusryhmät, vauvaa odottavat jne, mäiskittäis menemään niin että varmasti tulee selväksi kenen ketju on paras ja kuka on säälittävin :D

Päivämäärä:   29.1.13 12:58:17

Alina, eihän tuo nyt varmaan rauhanturvaamista ollut kun itse siirsit pisteen tänne laittaman komentin toiseen ketjuun....

LähettäjäAlina. 
Päivämäärä:   29.1.13 13:02:02

Enhän siirtänyt vaan Kessun! :D Ja koitin vain selvittää mistä se väärinymmärrys oli syntynyt :) RRRRRRÄYH! Hsssst hsssst! Teroitan kynteni, niin illalla tapellaan! :D

Päivämäärä:   29.1.13 13:10:56

Niin aivan, Kessun kommentin tosiaan, olit kertonut että piste vastaili sellaiseen. Mutta tuskin väärinymmärrysasiat ulkopuolisten avittamana selviää, eikö ne voisi vaan selvitellä niissä ketjuissa missä niitä on syntynyt. Tosin pikavisiitti ketjuun vain riita/sovitteluhuuteluna on toki aina piristävää, miiissä ne popparit on, turnajaiset alkaa!

Koitahan Alina varustautua sitten kunnolla jos tappelua haluat, pahoin pelkään että käy muuten huonosti :p (tää on nyt ihan vitsi mutta) eihän tuommoisella luonteella tapella kuin tyynysotaa ;)

Lähettäjä: offipalstalla 
Päivämäärä:   29.1.13 13:18:13

Alinahan on varsinainen villikissa ;) Missä päin tällainen kesytettävä majailee?

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   29.1.13 13:22:12

Tyynysota kuullostaa ihan kivalta :)
...ääh, mä en keskity mihinkää...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   29.1.13 13:35:55

Jassoo: pitää mennä laittamaan ripset ojennukseen ja huuliin väriä, että valokuvassa olis jotain muuta kuin harmaavarpunen. Ilta kuluukin mukavasti tilinpäätöksiä ihmetellessä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.1.13 13:41:24

Jaahas jokos sitä ollaan sotasilla, onneksi vasta tyynyt käytössä.:D Mun pitäs toi oma moottoripuukko purkaa ja tietysti keskelle kettiönpöytää, kun ei ole pirttihirmua estämässä.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.1.13 13:42:01

Yksi reipas sinkkulan kinkku on jo tehnyt hyökkäyksen offarien puolelle, hianoo! :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   29.1.13 13:43:11

Parit puut raivattu pihan perilt,tuulen kaatoja viel pitäis vähä lyhyemmiks ne tehdä et sais kirveelle töitä...sit kaato puuhia jos ei tänään niin jos sit huomenna...
aloitella pikku hiljaa puiden teko jo ens talvelle...kuntoilua samalla hanges rämpies tulee....keittoa napaan ja homma jatkuuu..ja tääkin taitaa täyteen tulla...

Päivämäärä:   29.1.13 13:44:41

Mä olen kyllä ihan pihalla, mistä moinen raivonpurkaus sai alkunsa...???
Ilmeisesti sitten siitä KESSUn tekstistä, johon vastasin sinkkulan naisia puolustaen:).
Eihän näitä tarvitse lukea, jos lukemastaan ahdistuu.
Saati nyt vielä viitata johonkin toiseen topiikkiin...
Ihmettelen suuresti, että mitä tällä kyseisellä naisella on minua vastaan?
Varsinkaan näin virtuaalielämässä...
Mietin, että kenen pää tässä nyt kumisee tyhjyyttään...
Voi sissus!!!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.