Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 148

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.1.13 12:02:51

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=689865&t=689865
Täytyykö uteliaan hankkia kirja käsiinsä vai onko tuota charanavitietoa (" ") saatavilla jossan internäätissä? Mä haluaisin olla hirnuva poni.

Re: Sinkkujen topic 148

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.1.13 12:04:11

Taisitte hieman mennä ristiin.:)

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   28.1.13 12:08:41

mä yritin chara navia etsiä äsken ja aika nihkeesti nopeella etsolla löytyi :) kirjastoon oon kyllä ollu menossa jo monta päivää että ehkä sieltä...hauska olis tietää oma :)

mr kerro mistä tietosi sait :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.1.13 12:11:23

Joo mäkin yritin joskus ettiä tietoja tosta, mut aika huonosti niitä on kait netissä ainakaan suomeksi. Omani sain tietää erään naisen kautta, jota tapailin aikoinaan ja hän sitten katsoi ton mulle jostain pokkarista. Toi oli vaan niin hauska, että otin ton itelleni ylös. :p

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   28.1.13 12:13:05

pitihän se arvata :) nainen :)
mutta kirjastoon siis...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.1.13 12:15:31

Hyh mikä olo... ei saisi syödä paljoa...

Mä kävin kirjastosta lainaamassa Johdatus ympäristöoikeuteen -kirjan. Mahtaa ol kuivaa luettavaa.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   28.1.13 12:17:30

Mitä sä min opiskelet?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.1.13 12:17:59

Mikäs muuten Min:stä tulee isona, jos saa kysyä.? :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   28.1.13 12:20:55

Vitsi yritin aamusella kun lähin tien päälle niin vastailla viel puhelimella mut mie en saa sitä kautta laitettua mitn tänne...selittaa jotain virheitä vaan..
juu tuli käytyy venäjäl tankil isä ukon kans kyytiläisenä ja savukkeita sai itel samalla...väli kahvit tässä ja jos sit kohti työkkärii....siel ei kyl koskaan töitä oo tarjolla mut ilmoittautuu pitäis et ei katkeis noi liiton rahat....
mitäs tänne muuta ja puhuiks min jotain et sulla seuraavat par kuukaut ois kiiruksii..mittees kiiruksii tiedos...
itel jotenkin motivaatio pula on ollu ratsastuksen suhteen vaik tekis mieli tunneille mut ei persettä liikkeelle saa.....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.1.13 12:23:54

@, eikös tallilla ole kauniita naisia, luulisi se jo motivoivan nostamaan persusta.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.1.13 12:26:06

no.: Niin no kuinkas muuten. Naisten kanssa ei voi oikein välttyä tollasilta asioita. :p Onhan noita tarot korttien pyörittelijöitäkin tullut vastaan ja sit yks sellanenkin joka hankki ihan pientä lisätienestiäkin ennustuksilla ja ties millä energia virittelyillä. Joku ihmeen reiki hässäkkä systeemi judanssi se tais olla, mikä meni jo ihan yli mun ymmärryksen. :D

Pakko vielä linkittää yks hauska eläinvideo. Tollaseltakohan tää ihmistenkin meno välillä ulkopuolisten silmin näyttää. :p

http://www.youtube.com/watch?v=7B3dOvj3L

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.1.13 12:26:47

Tirli & kessu, ympäristötiedettä opiskelen ja ympäristöoikeus sivuaineena. Isona must tulee varmaanki kaikesta kaikille valittava täti joka vetoo lakipykäliin kaikissa asioissa ja juoksuttaa harjottelijoita kenttähommissa jos ei ol joku mielenkiintonen tapaus :p

@, jeps... maaliskuun jälkeen loppuu koulu ja mä hilpasen lounais-suomeen. Mut hirmu paljon on kouluhommii... meinaa välil usko ja energia loppuu kesken

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.1.13 12:31:34

Min okke, minulla on ympäristöministeriön valtuutus, mutta ei ympäristöasioihin, kuulostaa varmaan hieman hassulta.:D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.1.13 12:31:53

min, eikä ole, vaan yllättävän jänskää :) Paits ne rakentamiseen liittyvät osiot, rakennus- ja muutosluvan edellytykset, rakennusmääräykset jne, se on loputon suo... Ja maankäytön suunnittelun tasot tavoitteineen, yawn! Uppoamistahti ja -tapa riippuvat kuitennii siitä, minkälaiseen tekstiin on tottunut. Tosta kirjasta jäi päähän monta turhaa knoppia ja nippeliä, joten ei se ihan tylsimmästä päästä voi olla :D

Muutin mieleni, en tahdokaan olla hirnuva poni vaan rääkyvä jagulaari
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=UWkIMUfamxI

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   28.1.13 12:33:04

Mä olisin varmaan suomuhauki...

Puita uuniin ja kahvia koneeseen niin saadaan kierroksia lisää ja jotain aikaankin tän päivän aikana. Toki annoin itselleni tasaan asti aikaa puuhata jotain ei-niin-järkevää.

Säätiedotus lupaa tota lunta nyt vähän liikaa... Se kun tietää haasteita tiellä kohtalon ja lumien kolailua ranchillä.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   28.1.13 12:36:03

Ympäristöoikeus on mielenkiintoista. Mulla on tavoitteena siitä kurssi suorittaa kans. Nyt pöydällä pölyttyy maankäyttö- ja rakennuslaki selityksineen. Pitäis se tenttiä vielä ennen maaliskuun loppua.

Jos susta tulee ympäristöministeriön virkamies, lupaatko, ettet ole yhtä iloisesti pihalla kuin siellä nykyään tunnutaan olevan.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   28.1.13 12:37:13

Quatrox: ei kannata kolata. Huomenna tulee suojakeli ja ylihuomenna vettä, sulaa ne. :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.1.13 12:37:47

Olipas se söpö jagulaarin pentu.:) Alkaa etelässä lumisade vaan kiihtyä.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   28.1.13 12:40:10

No, ketterä koala, vois tietty olla että jos ei netis olis mitään mielenkiintosta niin ehkä menis ees vähä aikasemmi nukkumaan ;)

Ei vitsi tota kilppariviedoo, vähän repesin, äänet vielä päälle ni kyllä meinas tuolilta pudota :D

Eiiiiiii mitään suojakeliä ja vettä, eieieiei... :( En kestä. Paska talvi. Lunta ja pakkasta vappuun asti tahtoo!

Päivämäärä:   28.1.13 12:43:07

Kaikki on varmaan nähnyt tän mutta laitetaas vielä:

http://www.youtube.com/watch?v=FzRH3iTQPrk

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   28.1.13 12:45:50

Tirli: Ei mitään vettä, sitten on "uusia" ongelmia edessä. Rintamamiestalo pellon ja metsän välissä saattaa muuttua omaksi saareksi järvinäköalalla kun tie huuhtoutuu pois ja nuo alempana olevat pellot muuttuu sulanvedenvaikutuksesta järviksi.

Uudet ojan rumpuputket toki odottaa tuossa tontin kulmalla kaivuuta paikoilleen, mutta siihen tarvitaankin sitten jo kaivinkone tontille...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.1.13 12:56:55

Mission: Nii se saattaa olla, että silloin valvoo vähän helpommin, vaikka tietää et pitäis jo olla nukkumassa. :p Noi eläinvideot on kyllä hauskoja, kun niitäkin on niin monenlaisia ja aina saa nauraa mitä kaikkea eläimet keksiikään.

Joo onhan toi pandavideo tullut nähtyä, mut näitä ei pakosti ookaan. :D
http://i307.photobucket.com/albums/nn284
http://i1.kym-cdn.com/photos/images/list

Mietin kanssa tota plussan puolelle kohta painuvaa keliä, että siinä meni sitten ne kimaltelevat lumihanget kuunvalossa. Mut siinä se nähdään, ettei pitäis yrittää suunnitella mitään tollasia juttuja, kun aina silloin sattuu kuitenkin olemaan huono sää. :/

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   28.1.13 13:04:27

Minority_Report: Mutta eikös mene poikkeuksetta niin, että mitä tarkemmin suunnittelee jotain, niin sen varmemmin se menee jotenkin mönkään?

Mun ei tarvii kyllä netistä noita eläinvideoita katsella enää kun taloudessa on taas 3 kissaa; 1 kappale vajaa 2 vuotias ja 2 kappaletta kohta 14 viikkoa vanhaa tilliä. Noilla on kyllä niin "kummat" jutut, että niitä katsoessa ei voi muuta kun ihmetellä ja hämmästellä.

Yuotubea mä käytän lähinnä musiikin kuunteluun, se pyörii tossa taustalla ja sieltä voi hakea aina jotain sopivaa fiilismusaa, tilanteeseen kuin tilanteeseen.

"...mä olen kohdannut mun demonit, mä olen kohdannut mun eroni..."

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.1.13 13:07:25

Tirli, kattotaan ny mihin mä loppujen lopuks päädyn :) mutta lupaan yrittää

Ihana panda! :D tätä hihittelen loppuviikon

Päivämäärä:   28.1.13 13:09:16

Minski, sieltähän löytyy jotain pandanräjäytysvideoita tolle samalle kans, niit en kyl aatellu ees avata... Toi ravintolalasku oli aika hauska:)

Se otollinen kuvausaika oli sillon muistaakseni torstaina... Joo sillon se oli, ihan mielettömän hienon näköstä joka paikassa, kaikki puut ihan hopeisena ja lumi kimalsi. Sillon olis pitäny yöllä mennä vähän kuvailee, tai aamullakin vielä oli sairaan hienoa perjantaina.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.1.13 13:24:16

Quatrox: Joo niinhän se usein menee ja sitten kun on vielä toi pahuksen Murphyn lakikin, että "jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen".

Mä kattelen kyll youtubesta kaikenlaisia videoita. Musiikkia kuuntelen sitten enempi tolla spotifylla, kun mulla on siinä toi premium. Tietty eniten kiinnostaa videot kaikenlaisista eksoottisista eläimistä, mitä ei oo koskaan nähny oikeasti. Vaikka onhan noi kissavideotkin joskus hauskoja. Niin ja tietty kaikenlaista muutakin erikoista ihan aiheesta kuin aiheesta.

Sullahan onkin kunnon eläintarha kotosalla. Mäkin oon tuumaillu kaikenlaisia lemmikkejä, mut en oo vielä osannu päättää mikä olis kiva. Viimeks eläinkaupassa ihastuin sellaseen kameleonttiin. Olis ollu 140€, mut pitäis sit tehdä jostain tilaakin sille.

Mission: No joo onhan tosta tehty varmaan vaikka minkälaisia versioita. Toi lasku giffi oli mustakin hauskin. :p

Joo niin se tais mennä jo silloin. Pahus kun mä olin päivän verran myöhässä ja olin perjantaina testailemassa silloin kun oli jo vähän pilvistä. Mut onhan tässä vielä ehkä pari päivää aikaa. Pitää seurailla tilannetta. Seuraava mahdollisuus on sitten taas kuukauden päästä. :)

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   28.1.13 13:35:14

Mä luulen, että ton Murphyn lain takia on tullut käyttöön myös sanonta:
Eiku leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.1.13 13:50:24

Niin no joo, onhan tossa tiettyjä yhtäläisyyksiä. Vähän menee vaan mun makuuni turhan pessimistiseksi, niin en oo tota tavannut käyttää. Oon sellanen lasi on puoliksi täys tyyppi kuitenkin :)

Päivämäärä:   28.1.13 13:57:10

Mä ehkä mittaan viivottimella et kumpaas suuntaan se nyt sit oikeesti on, täys vai tyhjä ;) Realismi is my middle name. Oon ehkä tietyllä tapaa monessa asiassa todella monelta kantilta katsova, kun väittävät pessimistiseksi, pääsen sanomaan "mitäs mä sanoin", ja kun väittävät toiveikkaaksi, pääsen taas sanomaan että "sanoinhan että se järjestyy" ;)

Mut lotto on silti aina vetämässä, kai se jotain optimismia kuitenkin ehkä on?

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   28.1.13 13:59:13

Pessimisti ei pety. ;)

Ei vaan, kyllä mäkin mieluusti koitan ajatella niin että mun lasi on puoliksi täynnä.

Mut nyt tää koittaa tehdä jotain "älykästä" eli laitan läppärin kiinni asti, niin en olan yli vilkuile tänne vähän väliä.

Päivämäärä:   28.1.13 14:19:16

Äkkiähän se Quatrox jäi koukkuun :D:D

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   28.1.13 14:22:37

Mä menin jo...

Ei kun kunhan mä jo tunnustin pitkään taustailleeni teitä...

Mut nyt mä meen, palataan illalla jos luoja suo ja kuun asento on kohillaan, eikä mua ole käynyt kaappaamassa mun unelmien prinssi talteen tässä päivän aikana (in my dreams... ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.1.13 15:25:47

Mission: Enpä mäkään mitään mittaile. Tai no jotain ehkä :D mutta siis olen realisti ja vielä jonkinlainen optimistikin. :p Riippuu vähän tilanteesta ja mielialasta. Mä ajattelin alkaa pelaamaan monivetoa. Siitä oon joskus voittanut ihan kivoja summia, niin vois taas korjailla pari pottia parempaan talteen. :)

Quatrox: Kiva että tulit kaapista ulos. :D

Mä oon kyll miettiny tota, että kuinkahan paljon täällä pyörii suht vakituisesti porukkaa lueskelemassa näitä juttuja. Heittäkääs taustapirut tähän jotain kommenttia ja ilmoitelkaa itsestänne.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.1.13 15:34:17

Vois ottaa lisää teetä. Soitin nyt kolmeen eri paikkaan kesätöitten peräs ja kahteen pyysivät laittamaan hakemuksen s.postillla. yks sano heti ettei oteta kesätyöläistä :( vois noi hakemukset viel tänään kirjotella

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.1.13 15:39:00

min: Säkin taas ollu niin reippaana. Mitähän hyödyllistä mä oikein tekisin. Oon vaan nauranu täällä mm. tämmösille tilannekuvauksille ketjun tapahtumista.

http://i48.tinypic.com/8x3c47.jpg

Toiset ne vaan osaa piirtää. :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.1.13 15:45:02

Täytyy ny itekki koittaa saanko linkitettyy täl kännykäl youtubesta videon...

http://www.youtube.com/watch?v=YXRH50fvHWA&feature=youtube_gdata_player

Toimii ehkä..?

Päivämäärä:   28.1.13 15:48:38

Eih, hamsteriparka....

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.1.13 15:51:29

Minkähän takia noi hamsterit yms viittii juost tos pyöräs? Vai onks se vaa sen takii ku mitää muut tekemist ei ol...? Vai onks se vaa kivaa? :D

Päivämäärä:   28.1.13 15:58:36

Kyllä mä vähän veikkaan kuitenkin ettei hamsteria ole tarkoitettu sitten niin minkäänlaiseen häkkiin, touhukkaita elukoita kun ovat. Taitaa mennä enempi häiriökäyttäytymisen piikkiin kumminkin...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.1.13 16:00:24

Sitä se elämä on, täynnä pettymyksiä...mutta myös välillä ihania yllätyksiä. Tosin kyllä harvemmin niitä ihania yllätyksiä...

Päivämäärä:   28.1.13 16:04:05

Mikäs pisteelle on pettymyksiä aiheuttanut?

Mäkin haluaisin niitä ihania yllätyksiä.

Joku Seinäjokelainen mies sai 29 miljoonaa ihanaa yllätystä, ois vaan kelvannut mullekin;)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.1.13 16:07:11

Okei, mul ei ol minkäänlaist kokemust noist pikkuelukoist, aattelin jo et täytyiskö sitä itelleen hommat tollanen jumalattoman kokonen pyörä jos vois karat ajan kuluks :p tiedä kuinka viihdyttävää olis

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   28.1.13 16:11:26

Eikös meillä ole sellainen jumalattoman kokoinen pyörä, mihin me karataan aikaa kuluttamaan sen sijaan, että tehtäis oleellisia ja tarpeellisia asioita? Tämä nettimaailma nimittäin. Ihan sama asia täällä pyöriminen on kuin juosta tuollaisessa. Mihinkään ei etene, vaikka liikettä on olevinaan.

Päivämäärä:   28.1.13 16:13:36

Tirli, aika hyvin ajateltu:)

Vitsit kun tää vielä kuluttais kaloreita samalla...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.1.13 16:17:04

Iltapäivä kahvit keittelis ja ihan Missionin kiusaksi mutustelis isonpalan suklaista kääretorttua.:)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   28.1.13 16:18:49

Kuppi kahvia ja mozartin kuula.

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   28.1.13 16:21:34

min: hamsterin kuntosali se on tiätty :)

Päivämäärä:   28.1.13 16:28:42

Tirki, naulan kantaan;)!!!
Nyt sitte pitää alkaa tosissaan tekemään jotakin et sitä liikettä löytyy oikeesti eikä vain kuvitellusti:)!!!!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.1.13 16:31:52

Voi ei! Suklaista kääretorttua! Mozartin kuula! Mäki haluuuuuun! Mul on vaan teetä ja luentomateriaaleja joit ei paran syöd :(

Tirliltä hyvä oivallus :D

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   28.1.13 16:33:00

Ai tekin ootte täällä:) Piti käydä lunta aurailemassa ennenkuin vesisade vie sen pois. Sitten tallotiin vähän "polkuja" ja sen sellaista

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   28.1.13 16:35:13

Onneks mulla ei ole sellaista ongelmaa, että noin paljon haluaisin lunta aurata. :D

Mulla on sellainen ongelma, että tuo kirja, joka pitää palauttaa keskiviikkona, ei houkuttele yhtään lukemaan.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   28.1.13 16:35:27

Be thankful for the bad things in life.
For they open your eyes to the good things
you weren't paying attention to before.

Päivämäärä:   28.1.13 16:40:13

Tirli: Mut kato pääsee laskuttamaan rahakkailta pääkaupunkiseudun mökkiläisiltä:D

Päivämäärä:   28.1.13 16:41:12

Heii, Uki, mä luulin tossa ajellessa, että sulla menee varmaan myöhäänki auraillessa. Niitä lukuisia vilkkuvaloja katellessa vaan ajattelin... Täälä tupruttaa taivaan täys lunta. pitäsköhä ottaa vettä varoiksi jemmaan.

Ruuanlaittoon mars tästä ny...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   28.1.13 16:45:54

Niin no, siinä on tosiaan puolensa, kun siitä saa rahaa.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   28.1.13 16:46:16

avalla on justiinsa apassionata-dokkari :)

Päivämäärä:   28.1.13 16:52:35

Uki on bisnesmies hevosmiehen vaatteissa;)....
Ilman muuta tarvii aurata, jos huomenna sataa vettä:)!!!!
Muuten jää tosiaan rahat saamatta, sehän ei ole tarkoitus;)...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   28.1.13 16:53:59

Pitää pitää. Eihän siitä voi olla varma, jos vaikka joku pääkaupunkiseudun mökkiläinen tulisi just maanantai-iltana käymään mökillänsä, eikä harmillisesti pääsisikään perille. :D

Päivämäärä:   28.1.13 16:54:30

..? Kyllähän tässä kymmentuntia lähes yhtämittaa liikkeellä oltiin mut kun mulla on toi vauva täällä niin mielummin lähden töihin aikaisin ja illat sitten kotona.

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   28.1.13 16:56:39

Kauhee tein taas niin hyvää ruokaa, piti syyä ja syyä:D

Nyt maistuis salmiakki, mut ei oo...Pitää Tokmannilla käydä taas täydentämässä salmiakkivarastoa joku päivä.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   28.1.13 16:58:22

Mä lompsautin toisen mozartinkuulan kahvikuppiin ja siitä tulikin varsin hyvää kahvia. Elämän pienet nautinnot on pop, kun isompia ei nyt just tähän hätään ole tarjolla.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.1.13 16:58:44

Jokohan niitä merkkareita on kaupassa.?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   28.1.13 16:59:21

Eiiiih! Nyt pitää lähteä kauppaan, kun muistutit merkkareista.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   28.1.13 17:08:23

eikös Lidl just mainostanu merkkareita?? vai oonko unta nähny...

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   28.1.13 17:18:17

Minen kauppaan lähe salmiakin takia, meneehän tuo "himo" ohi...
Salmiakkiaakkoset kyl kelpais ja merkkarit myös!

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   28.1.13 17:32:26

:D tokihan siel niit on kauniit naisii...vitsin päikkärit vähä nenähti kun kerkes sellaisetkin ottaa

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.1.13 18:23:00

Pikku päikkärit joo.:D Kuka ton lumimyräkän oikeen tilasi.? Uskaltaakohan edes lähteä iltalenkille suklaiset sulattelemaan, eksyy viellä tonne tuiskuun.:)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   28.1.13 18:29:52

Pisteelle olis nyt suomi24:lla ratsastava mies uudeltamaalta. ;)

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   28.1.13 19:04:46

The eagle has landed.

Mä jo hetken tähysin tuonne tuiskuun kun kuulin auton äänen... "Tuleeko mun prinssi nyt?"
Mut pah, se oli postinjakaja... Että se siitäkin sitten tän päivän osalta.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.1.13 19:11:02

Siun pitää laittaa tienposkeen nuolikyltti, missä lukee et prinssi hukassa/kaivataan.:)

Päivämäärä:   28.1.13 19:14:46

Kessu, mä vaistosin sun syöpöttelyt, vetäsin iteki tossa croissantin ja kaapista karkkipussinjämät :D Se oli vissiin syöpöttelypäivä;) Mutta hephep! Mahtuu päivän kaloreihin, ja vielä voi illalkin syödä jotain ja miinuksella mennään! Se on tärkeintä, viis terveellisyydestä :p

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   28.1.13 19:15:52

Kessu.: Hyvä idea sinänsä, mutta kun asustan tän tien viimeisenä, niin mahtaisi ne ihmetellä tuon isomman tien vieressä olevaa kylttiä... =)
Ja kyl mun reilu 80-vuotias naapurin pappa mahtais ihmetellä meille kurvailevia "prinssiehdokkaita" etenkään kun jos ei tiedä oikeasti mihin on tulossa niin ei meille kukaan osaa tuosta naapurin papan pihan läpi tullakaan...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.1.13 19:20:07

:DDD

Päivämäärä:   28.1.13 19:21:30

Tirli, täh!!!????
Tulin tallilta just ja meinaisn vetäistä ruuan henkitorveen...:)!!
Missä, mikä ja ikä???
Kävin ostamassa Lidlistä merkkareita, oli pakko, kun himo iski!!!
Mulle kans rinssi!!! Nyt heti!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.1.13 19:26:25

Kyl ne äijät pikkuhiljaa alkaa raahaa persettään talleille, siis ratsupuolelle. Ainakin Uudellamaalla hevosharrastus on kasvanut valtavasti, kun vertaa 80-90 lukuun.:)

Päivämäärä:   28.1.13 19:26:33

Kaikkiko täälä tykkää salmiakista? Mulla ne jää aina pussin pohjalle ja niitä syö sit vasta ku muita eioo tarjolla :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.1.13 19:28:38

Lukeminen ei kyl lukemal lopu... kolme ja puol tuntii luin ton yhen kurssin materiaalii ja nyt vois siirtyy toisen kurssin kimppuun ku alko keskittyminen herpaantumaan. Joku vois hieroo mun niskoja/hartioita/selkää, kiitos

Päivämäärä:   28.1.13 19:31:59

No ei oo salmiakki kauheen hyvää. Itse syön vaan harvoja ja valittuja hyvin harvoin, ja nekin yleensä lakritsan makuista, kuten kongkong-irtikset. Muuten heitän jopa roskiin niitä. Jotkut merkkarit on ehkä se vihoviimeinen tylsyyden huipentuma mitä suuhuni laitan :D

Päivämäärä:   28.1.13 19:38:05

Mission just noi samat irtokarkeist mullaki saattaa mennä siinä toisten ohella, jäämättä viimeseks :)

Päivämäärä:   28.1.13 19:39:19

Mä kävin jo tsekkaan, muuten ok, mut hirveet vaatimukset!!!
Kaikki oli yhtä MINÄ, MINÄ JA MINÄÄÄÄÄ...:)!
En mä noin itsekästä tyyppiä ota, siitä ei ole kyllä lappamaan jaskaa tai hevosen pesuun kaveriksi, enemmän niinkuin elämysmatkailua harrastava kauramoottorilla, kirjoituksen perusteella....jos siis osasin oikein tulkita lukemaani, myös ne rivien välit.
Ei toi tutkinto huono ollut, ei varmaan rahahuolet paina, mutta epäilen, ettei siitä puominkantajaksi ole, niistä kun voi jäädä tikkuja sormiin...

Päivämäärä:   28.1.13 19:40:21

No siis kingkong mut you know... :p

Väsyttäääääää, kuka menis salille mun puolesta?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   28.1.13 19:42:40

Lapsi toi mulle merkkareita. :) Ei ne kyllä ole niitä samoja, mitä lapsena oli. Mutta ihan käypästä salmiakkia. Hedelmämerkkareiden maku olikin hyvin autenttinen.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   28.1.13 19:45:11

Tykkään kyllä turkinpippureista. Merkkarit ei ole tarpeeksi väkeviä.

Päivämäärä:   28.1.13 19:45:52

Jaaha, mikäli KESSUlla on osoittaa varteenotettavia, ratsastavia hevosmiehiä Uudeltamaalta, niin listaa vaan tänne;)!!!!
En usko, ennenkuin nään:)!!!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.1.13 19:46:33

Kaveri on maisterismies, mut samanlailla sillä hevosenpaska lentää ku muillakin.:) Mission salille mars, saa makiaiset kyytiä ja nukuttaa illalla hyvin.:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.1.13 19:49:47

Nonih, lisää teetä laitettu ja takasin lukemaan

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.1.13 19:51:42

Viisi miestä tunnen, ketkä ovat aktiiviharrastajia ratsupuolella, mutta pisteen harmiksi kaikki ovat varattuja.:(

Päivämäärä:   28.1.13 19:59:16

On noita ratsastavia miehiä, mutta kai pisteellä muitakin kriteerejä on kuin ratsastus. Kessu voisi olla monella tapaa kiinnostava deitti.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   28.1.13 20:02:51

nyt on niin tylsää olla kotona...pakko lähtee kävelylle tuonne vihmaiseen iltaan(ei karkkikaupaan)....

Päivämäärä:   28.1.13 20:09:35

Kurnau, on tietty muitakin kriteerejä, kyllähän mä KESSUn jo kutsuin katsomaan klinikkaa meidän tallille ja treeneihin puomeja kantamaan, mies ei vaan vielä ole vastannu, et tuleeko...;)?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.1.13 20:13:56

Messukeskukseen tulen varmasti, kahtellaan nyt miten noita pakollisia menoja tuppaa tulemaan.:)

Päivämäärä:   28.1.13 20:18:34

Ok, KESSU:)!!
Infoon klinikasta vielä täs lähempänä, se on kyllä näkemisen arvoinen!!!
Jos jotakin haluat westernistä tietää ja oppia, sen viikonlopun jälkeen olet jo aika lailla perillä asioista:)!
Ja näät mun pojat "in action";)....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.1.13 20:24:47

Okke.:)

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   28.1.13 20:47:03

Oh, olipas tää pudonnut jo kauas. Mä melkein jo ehdin pelätä, että te olitte jo hävinny...

Jyrinästä päätellen tulee taas aurakalustoa pihaan; kiitettävästi toa lunta on tullutkin ja tohon päälle vielä kun on tuullu, niin on kinostanut kivasti tonne mutkaan tien kohdalle niin, että sai oikein arpoa missä kohtaa menee tie.

Teillä on siis ollut salmiakki-hamsteri-keskustelut täällä.

Päivämäärä:   28.1.13 20:51:34

Nyt täytyy kyllä kurnaun viestit laittaa korvan taakse...
Eikö?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.1.13 21:00:51

Juu, mistäköhän tota lunta riittää, enää -1, kohta tulee vettä. Jaksaiskohan töllätä viel sotamies ryanin, ei vanhus kyllä enää jaksa valvoo kovin myöhään.:D

Päivämäärä:   28.1.13 21:05:52

Niin sisar piste. Haastoin juuri henkisesti tuon viimeisten aikojen tamperelaisrokkarin. Kysyin, että pysyykö miehen roolissa tiukissakin mutkissa. Pärjääkö itkemättä ison rahan kanssa, eikä pyörtyile kelan ovella. On mies eikä toinen neiti, eikä anna parempisanaisemmankaan laulaa itseään suohon. Tajuaa varoa sutta, eikä karta koiraa.

Muuta en mieheltä kysy.

Päivämäärä:   28.1.13 21:07:02

Mä heräsin niin @!#$ aikaisin tänään työreissulle, et simahdan kyl alta aikayksikön!!
Hyvällä omallatunnolla, "katras" on liikutettu, syötetty ja paijattu.
Haalin koirat sänkyyn yöksi, palelee aivan kamalasti!!!
Toi tuuli on kostea ja hyytävä!!
Tuntuu ihan sisällä saakka!
Hyi!

Päivämäärä:   28.1.13 21:25:48

Kessu, kiitti salitsempeistä, olin just kyllä ehtinyt päikkäreille kun tuli totaalisammuminen :D

Mutta tää lähtee sinne salille NYT! Yösali ;) Tuleepahan lämmin kun toi viheliäinen viima kylmettää pihalla...

Päivämäärä:   28.1.13 21:34:32

Kurnau, mä ymmärsin:)!
Ihanaa:)!!!!

Päivämäärä:   28.1.13 21:41:57

Kunhan heitän juttua, ei siitä kartanonherraksi ole. Parempi olisi JR, jos ei olisi omien tilustensa kanssa noin sidottu.

Olisiko täällä herrasmateriaalia? Pitää osata ottaa myös lakki pois ja olla elämälle nöyrä. Pitää osata välttää kuolema kaksintastelussa, vaikka se olisi oman säädyn mukaan jaloin lähtö.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.1.13 21:44:37

On kyl ikävä ilma, nyt kaipaisi sitä räiskyvää takkatulta.:) Nukahtaa hyvin, kun mirri hyrisöö korvan vieressä.:)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.