Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 147

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   27.1.13 22:28:11

Uutta ja ehompaa sinkkulaa kehiin ja se wanha löytyypi tuolta

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=687145&t=687145

Re: Sinkkujen topic 147

Päivämäärä:   27.1.13 22:32:08

piste, mulla on joku hämärä muistikuva että joku numero tuohon ruudulle tosiaan ilmesty. Muuta en muista. Mutta eiköhän kyse ole nyt siitä että kaks ihmistä koki asian vaan eri tavoin? Toisaalta se ei meille muille edes mitenkään kuulu.

Päivämäärä:   27.1.13 22:35:06

Minski, mulla olis... Tai siis me nähdään nykyisin niin usein ettei tarvi puhelimessa paljoa juoruta mutta kyllä viikottain yhteydessä ollaan:)

Niin missä ne lukuisat kolmekymppiset nyt on ku te ootte kaikki jo yli nelkyt :p

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.1.13 22:38:10

No se on totta, että jokainen tekee omat valintansa, mutta jos nyt tuon edellisen loppupuolelta katsoo, niin ei ainakaan voi väittää, ettei odotettu. Mutta jos haluaa pitää pallon, niin sitten pitää pallon. Sitten ei vaan pidä valittaa, että mulla se pallo nyt näkyy olevan.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.1.13 22:40:27

"Siks jäi munki soittamatta se yks soitto, ku tuli sellane "kaikki_soittaa_kilpaa" fiilis! Vaiks ei sen enemmästä ollu vielä kyse. Ja minen tästä muutu."

Ajatella, ja sitten kävi niin, ettei kukaan soittanut... :( Ymmärrän ja tunnistan kyllä fiiliksen - ehkä. :) En ole itse kilpailuhenkinen (ainakaan kun ihmissuhteista on kyse) enkä -haluinen, epävarmakin olen. Jos olisin edes pikkiriikkisen jostakusta kiinnostunut tai kokisin tulevani jonkun ihmisen kanssa poikkeuksellisen hyvin toimeen, toivoisin hassuna romantikkona, että tunne olisi molemminpuolinen ja ennen kaikkea kohdistuisi vain minuun. Kyllä jäisi soittamati jos kutsu esitettäisiin yleisenä ja avoimena. Minä kun en osaa itseäni myydä enkä haluaisi missään vaiheessa olla yksi monesta vaihtoehdosta...

...josta pääsemmekin takaisin sarjadeittailun pariin. Ihan kamala ajatus. Ihan kamala ajatus myös se, että olisi miehelle vain yksi muiden joukossa. No thanks, yhdessä (vaikkakin vain potentiaalisessa) ihmissuhteen alkiossakin on tarpeeksi mietittävää, saatika sitten useammassa. Kerran, kaks sitä tapaa ihmisiä vaikka sata (no ei nyt ehkä ihan...) mutta kun (jos) tapailu etenee deittailuksi en kyllä pystyisi edes ajattelemaan muita ihmisiä deittailumielessä. Kaipa suhtautuminen "treffailuun" riippuu myös siitä, miten termin määrittelee, ikään ei ehkä niinkään. Jos treffailun ottaa kylmästi tutustumisen kannalta eikä yhdistä siihen minkäänlaisia romanttisia aikomuksia, ei kai ole estettä sille, että sitä tekee useamman ihmisen kanssa samanaikaisesti. Itse en kyllä ymmärrä miksi sitä pitäisi tehdä useamman kanssa, sillä minusta siihen liittyy aina (tai ainakin pitäisi liittyä) romantiikan elementti, tai se on jotain muuta. Toisaalta taidan olla siinä iässä tai elämänvaiheessa, että tunteet ovat alkuvaiheessa järkisyitä suuremmassa roolissa "parinvalinnassa". Treffailua siis tarkoituksena tutustua ihastuttavaan ihmiseen vs. tutustumista potentiaalisesti ihastumisen arvoiseen ihmiseen.

Ai kauhia, jos ei saisi haaveilla, haahuilla, huokailla ja haihatella! Miten tylsää, yllätyksetöntä ja tasapaksua elämä silloin olisikaan. Pienet pettymykset maustavat ja rikastuttavat elämää siinä missä onnistumisetkin. Kuvitelmat voivat lisäksi tarjota tarvittaessa pienen boostin itseluottamukselle. Ihastumisen kemia on minusta ihan välttämätön, jos kipinä ei syty eikä pää täyty haaveista, ei tule mitään, en viitsi edes yrittää. Tosin minä olen tällainen, tunteellinen, epärealistinen, parantumaton romantikko.

Jestas. Tämän enempää en pöhnäisillä aivoillani kykene puheenaiheina olleita asioita ajattelemaan. Atsii.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   27.1.13 22:41:06

jokaisella on omat tapansa toimia ja täydet oikeudet tehdä niinkuin itsestä tuntuu hyvälle. kun niin tekee loukkaamatta toisia, on mun mielestä väärin alkaa sitä toimintaa arvostelemaan. soittaa tai meilaa jos tuntuu siltä, jättää soittamatta tai meilaamatta jos ei tunnu. tietenkin.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.1.13 22:43:36

En minäkään mitään sarjadeittailuja kannata. Olen sen verran yksinkertainen ihminen, etten osaisi tai jaksaisikaan pyörittää montaa samaan aikaan. Mutta jos nyt puhutaan vasta siitä, että höpötetään yleisellä ja avoimella keskustelupalstalla, niin on se nyt hiukan paljon vaadittu, että näiden perusteella pitäisi tietää kuka kiinnostaa. Ihan aito kontakti pitäisi ensin luoda, ennenkuin alkaa vaatia uskollisuutta yhdelle.

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   27.1.13 22:45:32

En mäkään kyllä voisi elää elämääni ilman pieniä haaveiluja ja haihatteluja. Pitäähän sitä olla jotain "tavoitteita" elämässä, niin on sitten jotain minkä vuoksi koittaa aamusin kammeta ylös lämpimän peiton alta.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.1.13 22:46:30

Mission: No hyvä tietää, etten sit oo ainoa. Jotenkin tuntuu välillä, että toi yhteydenpito olis jotenkin normaalia runsaampaa, mutta kai toi sitten on sellasta melko normaalia kuitenkin. Parempi tietty noin kuin se, ettei niitä kiinnostais pätkääkään mitä lapsille kuuluu. :)

Niin ja mä aloin kanssa hymyilemään ihan samaa, että tossahan on rivi nelikybäsiä. :p

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   27.1.13 22:48:04

"Toisaalta taidan olla siinä iässä tai elämänvaiheessa, että tunteet ovat alkuvaiheessa järkisyitä suuremmassa roolissa "parinvalinnassa". Treffailua siis tarkoituksena tutustua ihastuttavaan ihmiseen vs. tutustumista potentiaalisesti ihastumisen arvoiseen ihmiseen. "

ruoste: tääkin taitaa olla persoonajuttu :) tunnustan :) kun myös tuon koko kirjoitukses...romantikon sanoja..tykkään!

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   27.1.13 22:49:01

Kyllä mullekin äitee soittelee, joskus jopa useamman kerran viikkoon. Se ei ole vieläkään tainnut käsittää sitä tosiasiaa, et mä olen oikeasti yli kolkyt jo, tai sit se on jo unohtanut sen. =)

Päivämäärä:   27.1.13 22:49:45

Ruoste, hirmu kiva että viitsit sieltä sairauden keskeltä tulla vääntämään mun ajatukset paremmin jäsennellyksi;) Mut mehän oltiin sitä samaa ikäluokkaa muistaakseni niin jos se sitten onkin ikäjuttu :D Nii eli kompskomps vaan.

Tirli, pallo ja pallo, mitäs siellä taas lukee, joku lupas soittaa? Amerikan presidentti vai? Ei noi mitään palloja ole. Tässä taas edelleen peräänkuulutan sitä suorapuheisuutta. Jos esim Uki haluaa pistekyssärin ottavan yhteyttä, sanoo sitten niin. Ihan vaikka näin: "Otetaanko uudestaan ettei jää epäselväksi, "..?", tässä on mun numero 12345678, ja sähköposti uki ät hootee, haluaisitko ottaa yhteyttä? Olisi kiva jutella kahdestaan."

Vai oliko se vanhempien treffikulttuuri sitten tosiaan niin salamyhkäistä treffailua kaveripohjalta jalat maassa ja arpomista ettei voi, menettää kasvonsa?

Päivämäärä:   27.1.13 22:52:58

Minski, hyvähän se vaan on kai jos porukat on yhä niin mukavia ja välit kunnossa että yhteydenpitäminen sujuu:) Varmasti helpompaa ihan kaiken elämisen kannalta, ainakin omat on myös silti niin hyviä tyyppejä että ymmärtävät hyvin myös sen jos ei ehdi ja on omia juttuja, eivät loukkaannu sellaisesta koska välit on aina kunnossa eikä niitä ole pakko voidella väkisin koko ajan.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.1.13 23:02:07

Quatrox: No nimenomaan, just toi tunne, että "hei mä oon jo yli 30v". :P Vähän niin kuin aina kun oon autollakin lähdössä takaisin kotiin porukoiden luota, niin faija alkaa muistuttelemaan kaikista ihan perusjutuista, että kuinka nyt tällä kelillä pitäis ajaa ja varoa erityisesti sitä sun tätä. Vaikka oon läpäissy kaikki neljä inssiäni ensimmäisellä yrityksellä, joista kaks meni vielä samana päivänäkin ja ajanu autoa reilut 12v ilman kolareita tai sakkoja. Aina vaan ne ohjeistukset matkaan. :D

Mission: Joo just noinhan toi on ja kai siitä pitää kuitenkin olla onnellinen. Mun vanhemmat on silleekin vielä suht harvinaisia nykypäivänä, että ovat olleet yli 30v naimisissa. Kivahan se tietysti noin on, et on välit kunnossa. :)

Päivämäärä:   27.1.13 23:02:27

Näiksä ruoste, G.B... Nam, olipas aikas...:)

Päivämäärä:   27.1.13 23:04:12

Minski, niin on munkin vanhemmat. Ja onnellisia yhä.

Mitenkäs sattuikin... Eli siis kuinkas muutenkaan :D

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   27.1.13 23:06:15

Minority_Report:
Mä niin tiedän ton; aja sit varovasti kun siellä sataa lunta/ tuulee/ on pakastanut/ lauhtunut... Joo, joo, mä ajan, niin kuin oon ajanut tähänkin asti, milloin milläkin kotterolla ja milloin missäkin kelissä...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.1.13 23:08:09

Kaikki ei ole samanlaisia. Mun mielestä niissä keskusteluissa ei ollut mitään epäselvää. Mutta mun mielestä se on vähän outoa, jos oikeasti pelkän täällä kirjoittamisen perusteella pitäisi jo uskollisuusvaloja vannoa. En pidä ketään muuta potentiaalisena kuin just sua. Musta on jopa hiukan huolestuttavaa, jos kirjoittelun perusteella jo ihastutaan kauheasti. Kun vasta sitten mitään tietää, kun on tavannut. Ja sittenkin aika vähän. Aika karmaisevia esimerkkejä olen nähnyt jo tähän ikään mennessä siitä, miten vääriä mielikuvia voi kirjoittelun perusteella luoda.

Ehkä elämänkokemus on tehnyt hiukan kyyniseksikin, kun en ole siinä mielessä romantikko, että uskoisin täällä syntyvän mitään suuria rakkaustarinoita ihan vaan kirjoittelun pohjalta. Omista mielikuvista lähtien ne kirjoitukset tulkitaan ja kirjoittaja taas on kirjoittanut ne omasta kokemusmaailmastaan käsin. Törmäys voi olla aika raju, kun tavataan ja nähdään, mitä siellä mielikuvien takana on.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.1.13 23:08:33

Wanha huokaa ja menee nukkumaan....:).
Nuoret jaksaa jatkaa, kunnes tulee tarpeeksi ikää;).
Niinpä, Ukin ja ..? polku ei ollut sama.
Elämä on!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.1.13 23:13:09

Petiä kohti minäkin. Hyvää yötä romantikoille ja muillekin. :)

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   27.1.13 23:13:35

Tilanneraportti ny sitte, piip piip, piip piip ;)

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   27.1.13 23:14:09

hyviä öitä :)

Päivämäärä:   27.1.13 23:14:19

Tirli, mutta eihän tuossa mielestäni ole edes mistään uskollisuusvaloista kyse, vaan että mitenkäs ihmeessä sitä toinenkaan osapuoli sitten jää harmittelemaan puuttunutta puhelinsoittoa vain yhdeltä, jos sitä yhdeltä odotti ja kutsui muitakin? Siis olen voinut ymmärtää jotain väärin, mutta kyllä, voi ihan hyvin pitää yhteyksiä vaikka kaikkiin jos haluaa. Mutta jos joltain yhdeltä tietyltä haluaa yhteyksiä niin pyytää siltä suoraan, siltä yhdeltä. Ei kai sitä yhtä puuttuvaa voi jäädä surkuttelemaan sitten jos kerran ei suoraan sano. Jos pitää kaikkia potentiaalisina ja yhtä olisi vain kaivannut niin silloinhan sitä yhtä olisi kai pitänyt eniten potentiaalisena? No joo, omalta osalta saa tuo riittää tältä kertaa, kaipa aikuiset ihmiset osaavat ihan itse.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.1.13 23:21:12

Mission: Nii kuinkas muutenkaan. Vielä kun hommaat sen kameran, niin voidaan kehua kilpaa toistemme kuvia ja jutella valokuvauksesta. :D

Quatrox: Nimenomaan, just toi noin. Mutta ihan normaaliahan toi taitaa olla ja kyllä se on mukava tietää vähän mitä vanhemmillekin kuuluu. Nyt kun ne on vielä elossa, eikä alkaa sitten haikailemaan menneeseen ja katumaan, ettei pitänyt enemmän yhteyttä kun ei enää yllättäen voikaan.

Niin ja mitä tulee tohon sarjadeittailuun ja treffailuun yleensäkin, niin kyllä se on mun mielestä hyvä niin, että olis vaan rauhassa yks kerrallaan ja kunnolla. En mä ainakaan haluaisi, että nainen tapailee samaan aikaan jotain muuta tai muitakin kuin mua, vaikkei mitään sitoumuksia vielä olekaan.

Niin ja hyvää yötä nukkumaan menijöille. Mä en ihan vielä malta mennä, kun ei nyt sattuneesta syystä vielä oikein väsytä. Aamulla sit varmaan senkin edestä. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.1.13 23:21:18

No joo Mission, on siitäki syystä ollut vähän hankala keskittyä sinkkulan juttuihin kun hunkseista hotein pyörii tossa naaman edessä...

Oh, äidit, don't get me started! Äiti muistaa aina varmistaa mitä tytär on syönyt tällä viikolla, onko se saanut nukuttua, luettua, käynyt pilateksessa, katsonut jumpparyhmiä, syönyt öljynsä ja piinsä ja maitohappobateerinsa ja onhan se varannut lääkärinsä, onko se käynyt ulkona ja "missä se kaveri asuukaan ja mikä sen tyypin puhelinnumero on, jonka luokse sanoit meneväsi lauantaina? Kuka se on, onko kiva, mistä tunnet? Laita kunnolla vaatetta päälle jos lähdet kaupunkiin, mereltä tuulee. Oletko muistanut olla iloinen, oletko tavannut kivoja miehiä? Soita kun olet perillä niin saan unta."

Jos äidit eivät tiedä missä lapset (olivatpa ne parikymppisiä tai viiskymppisiä) ovat, äitien maailmassa on kaikki hyvin. Auta armias jos erehdyt kertomaan lähteväsi reissuun, ajelevasi yötä myöten kotiin naapurikaupungista tai olevasi yksi kotona kuumeessa niin johan nousee huoli kurkkuun. Parents. You gotta love them.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.1.13 23:24:31

piip piip - mikä ihana ääni! :)

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   27.1.13 23:28:18

"Omista mielikuvista lähtien ne kirjoitukset tulkitaan ja kirjoittaja taas on kirjoittanut ne omasta kokemusmaailmastaan käsin. Törmäys voi olla aika raju, kun tavataan ja nähdään, mitä siellä mielikuvien takana on."

tää on niin totta. mut voi siinä hyvinkin käydä :)
just nuitten väärien mielikuvien takia kannattais aika nopsaan nähdä ihan oikeesti jos kirjoitusten perusteella alkaa toisen tykästymään..se ihastuminen on kuitenkin ihan inhimillistä :) sitten vaan ehkä vähän kolaus itselle jos todellisuus ei vastaakaan kuvitelmia...mut se on elämää...:)

Päivämäärä:   27.1.13 23:28:51

Minski, toihan ei kauheen kaukana oliskaan kun vanhemmat nimittäin osaa sen puolen, tienanneet lisäleipääkin aikanaan kuvaamalla ja välineet on vimpan päälle...

Mun mutsi ei ihan noin osallistuva sentään ole :D Faija saattais olla enemmänkin mutta mutsi on kouluttanut sen... Ja kun itse taidan olla vähän pölpöttäjä noista omista asioista niin eipä niille niin hirveästi jää varmaan kyseltävää ;)

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   27.1.13 23:30:57

Ja isät onkin sitten se toinen juttu.
Etenkin on tälleen naisihmisenä muuttanut maalle vanhaan rintamamiestaloon, niin isukki muistaa kyllä aina kysellä, että onko kaikki sähköhommat kunnossa, mites sulakkeet, onko puita, onko kaivossa vettä ja sen sellaista. Ja melkein joka kerta muistaa muistuttaa siitä, ettei peltejä saa laittaa liian aikaisin kiinni.

Isukista ja puista tulikin mieleeni, että taidampa tälle iltaa vielä noutaa puita sisälle, niin ei tarvii aamusella sytytellä "kylmiä" puita.

Öitä nukkuville, mä en ihan vielä "ehdi" menemään nukkumaan, on tässä vielä pari puuhaa kesken. =) Kuten noi puut ja sit tää netti...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.1.13 23:32:59

ruoste: Hehe, joo kannatti nostaa tää aihe esille. Alkaa vaan hymyilyttämään koko ajan enemmän, kun lukee noita et samanlaisia äitejä teillä muillakin on. :D Joo kyllä toi munkin äiti kovasti kyselee, jos saa vähänkin jotain vainua siitä, että mulla vois olla joku nainen kiikarissa. Kovasti se oli kerran huolissaan siitäkin, kun olin lähdössä ajamaan reilut 300km naisen luokse. Ettei nyt vaan sattuisi matkalla mitään. =)

Mission: Aijaa, no varmaan sitten aika hyvin hanskassa noi hommat. :) Meillä toi menee taas niin, että ne on jo pikku hiljaa alkaneet oppimaan, etten puhu niille ihan kaikista asioista mitä mun elämässä tapahtuu, enkä tosiaankaan ole pölpöttäjä. Et jotain eroavaisuutta sitten ainakin tossa mielessä. :p

Päivämäärä:   27.1.13 23:33:33

Mä vasta teen ruokaa:D Yöt niille jotka män.

Q, meillä on faija tuo tekniikkaihme. Ei paljon tarvii pyytää jos tarttis jotain hifiä asentaa, siitä tulee ihan ku pien laps ku pääsee leikkimään :D

Lähettäjä: Karo 
Päivämäärä:   27.1.13 23:38:55

Hirveen syvällisiä te ootte jaksanu täällä tänään vääntää :) Mulla on ollu totaalinen aivot narikkaan-päivä, maannu lähestulkoon koko päivän sohvalla katsellen kaikkia vanhoja digiboxin kätköistä löytyneitä tallenteita. Välillä nauranu maha kippurassa ittensä kipeeks, ja kohta sit itkeny silmät päästään nessupaketti kainalossa, hetken harkitsin jo tossa jotain lääkityksen tarvetta tai hoitoon hakeutumista :D Ei sovi mulle näköjään tämmöset kotipäivät, ainakaan näin usein, ku nyt muutaman päivän saikun takia tullu oltua neljän seinän sisällä vähän enemmän ku normaalisti.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.1.13 23:38:59

Quatrox: Niin tosiaan, toi isä - tytär suhde on vielä vähän oma lukunsa. :p Täytyyhän sitä jonkun kantaa huolta noitakin asioista. Meillä toi menee kyllä niin päin, että mä saan noissa teknisissä vimpaimissa olla neuvomassa ja auttamassa porukoita. Tietty nää perinteisemmät jutut ne hoitaa sillä omalla rutiinilla ja elämänkokemuksellaan aika suvereenisti. En osaa vieläkään laittaa yhtä hyvää jauhelihakastiketta kuin äiti, vaikka oon vuosia yrittänyt. Mitähän salaisia ainesosia se siihen aina ujuttaa jollain silmänkääntötempuilla, kun se on aina vaan niin hyvää. :D

Ootkos muuten aamu vai yöihmisiä? Että niin kuin monelta meet yleensä nukkumaan ja monelta heräilet.

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   27.1.13 23:50:26

Piru että tuntu viileeltä toi keli kun kävin puita hakemassa. Mittari ei näyttäny kuin -8 astetta, mutta toi tuuli on jäätävä.

Minority_Report:
Jos vaan multa kysytään, niin etenkin kesäaikaan, mä valvoisin yöt ja nukkusin päivät. Kun oli vuoroduunia, niin ei meillä koskaan ollut mitään ongelmia vuorojen suhteen, kun mä tein ihan mielelläni kaikki illat. Mä elän vaan jostain syystä mieluummin iltasin, tai sit se johtuu siitä kun panktyyrit elää pimeässä... =)
Toki myös liikkuminen tuolla tien päällä on miellyttävämpää kun ei oo kaiken maailman turauunoja niin paljoa rattien takana ilta-aikaan.

Nyt kun on vapaata kaksi seuraavaa viikkoa, niin pelkäämpä, että mun elämisrytmi kallistuu tähän iltasuuntaan. Kyllähän mut saa aamullakin sängystä ylös, mut sit pitää olla joku helkatin hyvä syy nousta kittaamaan aamukahvia ennen kuin kukotkaan herää.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.1.13 23:54:37

Karo: No jaah, en mä nyt tosta kovin syvällisestä niin tiedä, mutta vaihteeksi ihan asiaakin sinkkuudesta sellaisen normaalin turinan turinan ohella. :)

Ai vielä joku käyttää sitkeesti tallentavia digiboksejakin, vaikka nykyään on noita verkkotallennus mahdollisuuksiakin ja kaiken maailman verkkosivuja, mistä voi katella ohjelmia, jos jäi jotain kattomatta. Mä oon luullu, että noi tuppaa vaan kerääntymään sinne boksille, eikä niitä sitten ehdi kuitenkaan katsoa. Mä en koskaan malta odotella suosikkisarjojeni rantautumista suomeen, vaan uusimmat jaksot pitää nähdä hetki kun ne ilmestyy. Tai siis heti kun on aikaa katella sen jälkeen.

Quatrox: Täällä on sitten ainakin melko hyvin juttuseuraa pitkälle yöhönkin, kun osa valvoo aika myöhään. Kyll mäkin joskus, vaikka en tolle missionille pärjääkään. :P

Päivämäärä:   28.1.13 00:06:57

Mussunmussun nams, olipas hyvää ja nyt on massu täys broiskua ja kukka-sekä parsakaalia:) Aattelin kyl vähä karkkia syödä kun nyt melkein maistuis, sit ei taas saakaan koko ens viikkoon...

Jaa tääl on lisää yökyöpeleitä, joskus luulen olevani ainoo :D Nii ja jos täräytänton talviloman kun aattelin viikon päästä niin Q:n kanssa ollaa vissiin aamukuuteen sit tääl ;)

Hyvin sä Minski tunnut pärjäävän, ainaki välillä, toi "pärjääminen", no kuka millekin pärjää, jotkut voi olla joskus vahvempii ;)

Heeeei, eihän ilman tallentavaa digiboksia voi elää! Oma on vieläpä ihan bashana ja kiroilen sen kans joka päivä, rahaa ei o uutta ostaa... Kiristää hermoja...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.1.13 00:08:38

Päivän horotus: "Eräs kultainen ihminen suo sinulle jotakin omastaan. Arvosta sitä, sillä hän tekee harvinaisen liikkeen. Muutenkin voisit hieman tiputtautua maan pinnalle."
Sain palan suklaakakkua tallilla, mutta jotenkin musta tuntuu, ettei tässä sitä tarkoitettu. Sit ruunamussukka jätti hampaanjälkensä peffaani, ja se on kyllä siltä melko harvinainen liike, mutta tuskin sekään on ennustuksen tarkoittama jokin. Niin, ja sehän ei ole ihminen, vaikka sitä kovasti olenkin vuosien varrella inhimillistänyt. Muita en sitten tavannutkaan, mutta onhan tässä vielä muutama minuutti tätä vuorokautta jäljellä. Arvostaisin toki, toki toki, ei tartte v*ttuilla, jalat maassa mennään päivästä toiseen.

Meillä isä on aivan onneton nykyteknologian kanssa, siis ihan käsi. Faija soitteleekin nykyään lähinnä silloin, kun tarvitsee apua läppärin, kännykän tai digiboksin kanssa. Yritä nyt siinä sitten etänä selittää, että en minä sille mitään nyt voi, että se on mennyt jumiin, odota hetki äläkä paina mitään, sanoin ÄLÄ PAINA MITÄÄN, yritä tätä kik.. fok it, minä tulen. Itsekään en ole mikään tekniikan ihmelapsi mutta silti sata kertaa näppärämpi kuin eläkeläisisäni. Mulla on sitä paitsi pienemmät nyrkit, pari pamautusta meikäläiseltä saa rakkineet tottelemaan kun taas äijän käpälä saa ne hajoamaan atomeiksi.

Quatrox, sovit siis joukkoon mainiosti! Täältä löytyy juttuseuraa melkeinpä vuorokauden ympäri, jos puoliuninen, puoliaivoinen ja puolimielinen juttuseura kelpaa. :) Oliko sulla ponit omassa pihassa? Ne rajoittavat tietenkin vähän kukkumista, mutta mikäänhän ei estä emäntää kaatumasta heinäkasaan jatkamaan aamu-uniaan kun karvarallit on ulkoistettu.

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   28.1.13 00:10:55

Jos toi Missioni vasta kokkailee, niin kerrottakoon, että mä syön vasta aamiaista...

Mä tässä oon yrittänyt toisella silmällä katsoa tuota Ilman johtolankaa, mut meni vissiin jotain ohi, kun tuntuu, etten nyt jotenkin pääse kärryille lainkaan.

Mä olen vasta tällä viikolla tallentanut ekan ohjelman boxille, kun mä en niin jaksa pulata noiden netistä löytyvien katsomojen ja ruutujen kanssa. Toki siihen saattanee vaikuttaa se, että netti on tikun varassa ja se toimii silloin kun kuun asento on oikea, jumalat suotuisia ja sitä rataa.

Päivämäärä:   28.1.13 00:13:09

Ei oo vielä niin hyvää sarjaa tullu vastaan että jaksasin sitä mistään netistä lähteä ettimään, etenkin ku puhelimella nykyään surffailen pääasiassa kotona ollessani, ei niitä tästä jaksas edes katella. Katon niitä ohjelmia mitä telkkarista millonkin tulee ja koukutun millon mihinki. Sit pitää tallentaa koko kauden jaksot ja tällei luppoaikana sit katella ne kerralla putkeen pois. Eikä mistään verkkotallennuspalveluista viiti maksaa, ku noita tallentavia toimivia boxeja nyt löytyy kuitenkin ihan kaksin kappalein tästä huushollista.

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   28.1.13 00:16:30

ruoste; Ei oo juuri nyt, mutta kesän oli. Talven ajan päätin vielä päästä "helpolla" ja vein ponin täyshoitotallille. Matka kun kestää juuri ja juuri 9 minuuttia, niin se on aika "siedettävä."

Onko ruoste Leijona? Ihan kun mä olisin lukenut ton hornoskoopin tänään...

Päivämäärä:   28.1.13 00:25:20

Voi v, mulle tänne semmonen vailla virkaa oleva toimiva digiboksi, yritän kattoo olipa kerran ja hermo menee. Katkoo vaan. Paska vehje.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.1.13 00:27:32

Mission: Heh, no mut onneksi mä voin aina tarvittaessa vaikka napata vyötäröltä kiinni ja viedä mukanani sänkyyn, jos tuntuu ettei enää jaksa valvoa. Siinä hoituu samalla toi voimien esittely, eikä tuu hävittyä valvomisessakaan. :D Pitäis varmaan alkaa mainostamaan noita levottoman naisen kiiman helpotus kykyjäkin, niin jos sais houkuteltua ihan vaan jo sillä tulemaan heti perässä sänkyyn. ;>

ruoste: Joo sama täällä. Aina kun mä ostan niille jotain mun mielestä ihan yksinkertaista missä on vähän sitä teknologiaakin mukana, niin eihän ne sitä käytä ollenkaan. Ostin niille mm. digitaalisen kuvakehyksen johon latasin satoja kuvia niiden ihmeteltäväksi, niin ei ne sitäkään pidä koskaan päällä. :D

Quatrox: Oho, no sulla onkin sitten ihan toisenlainen unirytmi. Mua alkaa kyllä jo pikku hiljaa väsyttämään, että vois tästä alkaa pikku hiljaa painumaan taas nukkumaan. Jos sais vaikka vähän korjailtua unirytmiä jo tänään.

Harmi ettei tuolla nyt ollu selkeetä ja jäi toi täyskuu tänään kuvaamatta. Mut ehtiihän tuota ja onhan se ennenkin nähty, ettei noi suunnitellut reissut koskaan onnistu, vaan siihen upeaan maisemaan törmää just silloin, kun ei oo sitä kameraa lähimainkaan.

Karo: Niin no sittenhän niitä varmaan tulee käytettyä enempi. Kyll mäkin voin tietokoneelle tallentaa, mutta en jaksa ajastaa noita. Niin ja toisaalta ei mulla riittäis aika oikein mihinkään, jos keskittyisin vaan kattomaan tv-sarjaa boksilta. Mulla noi pyörii aina tossa yhdellä näytöllä, kun teen kaikenlaista muuta siinä samalla tässä parilla muulla koneella ollessani. :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.1.13 00:30:54

Olen jellona, sinäkin Quatrox? Saitko sinä tänään jotain jonkun omasta?

Mullakin oli polle pari kesää mökin pihassa, tosin kaverin mökin, ei oman, ja syksystä kevääseen maneesitallilla. Omaan kerrostalokoppiin ei tahdo koni mahtua, eikä parvekkeellekaan. Varastoon menis ehkä just ja just.

Päivämäärä:   28.1.13 00:34:20

Jaha, vai sille linjalle se Minskiseni taas :p Kun onneks en oo jo pari yötä nähny yyyyhtään "levottomia" unia:D Ne mielikuvat, ne mielikuvat...;) No, niihinhän se on sinkkutytön tyytyminen, ois yks tommonen täällä oikeesti niin tää läppäri ois lentänyt jo seinään... Sen sijaan jään kiukuttelemaan ton digivtunboksin kanssa ja lykkäämään tiskausta, jeeee :D Nii meniksä jo vai suunnittelit vasta? Jos menit niin öitä:)

Päivämäärä:   28.1.13 00:34:25

"Niin ja toisaalta ei mulla riittäis aika oikein mihinkään, jos keskittyisin vaan kattomaan tv-sarjaa boksilta."

Just ton takia mä tallentelen niitä ohjelmia, voi kattoo just sillon ku huvittaa ja sillon kun sitä aikaa sit sattuu olemaan, kuten esim. tällei saikulla. Tosin katoin just et vanhimmat ohjelmat mulla näyttäs olevan tuolla reilun kahen vuoden takaa, et kaipa noita vois vähän useammankin siivoilla.. :)

Päivämäärä:   28.1.13 00:38:11

Mä olen vähä telkkarin orja... Mutta digistä on se hyöty että ohjelmat saa tiivistettyä aika reilusti kun ei tarvi tuhlata aikaa mainoksiin, katon siis kaiken aina tallennettuna, osittain mainosten takia ja osittain siksi että parhaat ohjelmat tulee silon kun oon koirien kanssa ulkona tai puuhaan muuta. Viikonloppusin katotaan viikon rästit sit pois;) Ja nyt noita on rästissä vaik kuin pal ku toi rakkine ei toimi! Prkl... En haluu luopuu mun sarjoista!

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   28.1.13 00:40:01

Leijonapa hyvinkin. Mihinkäs sitä katti karvoistaan pääsee.
En saanut tänään mitään, mutta jos se jäikin matkalle... Eli katsotaan siis mitä huominen tuo tullessaan.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.1.13 00:46:56

Mission: Hehe, no mut hei eikös nyt oo jo tarpeeksi myöhä tollaselle linjalle lähtemiseen ja minkäs sitä luonteelleen mahtaa. ;) Aijaah, että mies voittais läppärillä istumisen. Tämäpä yllättävä tieto kiimaisen naisen suusta. :D

Niin ja en menny ihan vielä nukkumaan. Kävin vasta pesemässä hampaat. :)

Karo: Joo sillee mäkin teen, että katon silloin kun on aikaa, mutta kun ei sitä koskaan ole tarpeeksi pelkästään niiden ohjelmien katsomiseen, vaan oon tottunut tekemään siinä samalla kaikenlaista muutakin. Mulla on neljä näyttöä tietokoneessa, joten tässä liikkuu aika paljon kaikenlaista samalla kun sarja pyörii yhdellä noista. Kuka vielä väittää, ettei mies pysty keskittymään moneen asiaan yhtäaikaa. :)

Päivämäärä:   28.1.13 00:55:58

No on on tarpeeks myöhä joo...:p Vitsit että vaan helpottaa tosi paljon :D Pitäsköhän alkaa soittelee naapuruston ovikelloa et voisko joku tulla vähä jeesailee... Vaik risan digiboksin kanssa :p

No, jos toi täyskuu kohta alkaa hälvenemään niin lähtisköhän hulluus naisesta kuin kuuhulluus ikään? Vois taas hautautua tänne omaan pesään hämähäkinseittien lomaan ihan rauhassa ja ylhäisessä yksinäisyydessä ;)

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   28.1.13 00:56:50

Ei vaiskaan, nyt tarvii hetkeksi koittaa laittaa läppäri sivuun ja käydä nakkaamassa pyykit koneeseen, niin saa niitäkin sitten jossain välissä ripustettua kuivumaan.

Ja kyllä täällä nyt kuivuu pyykkikin nopeaan kun joku "vähän" on saattanut lämmitellä tuota pönttöuunia; mittari näyttää sellaiset mukavat 27 astetta. =)

Ja kai tälle päivälle joutunee suunnitella tota nukkumaan menoa johonkin väliin, kun olen kuitenkin herännyt tänään vielä ihan ihmisten aikaan, eli vähän ennen yhdeksää...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.1.13 01:05:25

Mission: Haha, ai niinkö. Eiks toi muka helpotakaan, kun mä tollasia vähän puhun. ;p Joo toi oliski hyvä aika soitella naapurista digiboksin korjaajaa. Varmaan arvostais, kun menis tähän aikaan soittelemaan ovikelloa, ellet sitten sattuis tekemään sitä puolialasti sellasella "neito pulassa, auttakaa naisparkaa" ilmeellä. :D

Täällä on kyll edelleen ihan pilvessä, vaikka onhan se kuu tietysti siellä takana silti. Kyllä mä silti luulen, että toi sun olotilas johtuu nyt jostain ihan muusta kuin siitä kuusta. ;>

Quatrox: Ottaisinkohan mäkin vielä noi pyykit kuivamasta. Mulla on vähän sellanen paha tapa, et ne saattaa roikkua tossa useammankin päivän ihan kuivana, jos sattuu vähän laiskottamaan. Onneks ei oo kukaan naputtamassa tosta. =)

Päivämäärä:   28.1.13 01:07:23

Mä en kyllä muuten pysty keskittymään kovinkaan moneen asiaan yhtäaikaa, ehkä oonkin mies? Siis telkkariohjelmat pitää seurata ihan ajatuksella, jos vaikka kirjotan hötönettiin niin paan pauselle. Minskillä onkin kunnon setti nörttikamaa:D

Quatrox, kämpässä pitääkin olla lämmin! Helteiden ystävä en oo mutta kotona etenkin talvisin tarvii olla mukavan lämmintä, inhoon jos on kylmä...

Päivämäärä:   28.1.13 01:12:01

Mul ois vähä sellanen epäilys tosta yhestä naapurista että se tulis kyllä aika mielellään varmaan jeesiin;) Sen vaimo ei ehkä tykkäis hyvää...

Mut joo ei tosiaan ihan kauheen helppo oltila, vaikka toisaalta "helppo" vois kuvailla kyllä aika hyvinkin ;) Ai ei oo kuutamo syynä? No mikäs se sitten olis...

Pyykit roikkuu mullakin, kuivia lienevät, olkoon. Kolmannenkin päivän, ei meillä lasketa. Tiskit sen sijaan on hoidettava, niitä en tykkää jättää plus tos on paistinpannua sun muuta joita ei viitti pilaa antamalla suolasen sotkun pinttyä niihin...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.1.13 01:23:34

Mission: Tietysti siinä on se, ettei pysty kattomaan molempia yhtä aikaa, mutta sivusilmällä näkee kyllä ihan tarpeeksi tylsemmistä kohdista ja voihan sitä kirjottaa sokkonakin samalla viestiä kun kattelee sitä ohjelmaa. Sit jos taas vilkuilee muita näyttöjä, niin kuuntelee tarkasta ohjelmaa ja näkee sen kuitenkin sivusilmällä siltä varalta, että siellä on taas jotain sellaista mikä siirtää katseen sinne. Joo kyllä tosta kyvystä keskittyä moneen asiaan samaan aikaan on hyötyä monessa muussakin puuhastelussa. xD

Vai on sulla sellanen miekkonen siinä naapurissa. Mä kanssa vähän luulen, ettei sen vaimo oikein osais arvostaa tollasta naapuriapua siltä. =)

Hmmm, jaa että helppo. Mitenköhän sä nyt niin helppona siellä oot. Mitä lie mielikuvia ja ajatuksia mahtanu jostain luikerrella mieleen. Varo vaan, ettei käy vielä niin, että joku tulee tekemään temput, kun jotenkin vastaanottavaisessa tilassa tunnut olevan siellä... ;)

Jaa me ollaan tossakin samanlaisia. Pyykkien kanssa ei oo ihan niin nuukaa, mut tiskit ei saa kyll kasaantua liikaa ja alkaa haisemaan. Mä en kyll oikein tykkää tiskaamisesta, kun noi pahuksen tiskipöydät on niin matalia mulle, eikä tähän kämppään saa konettakaan. :/

Päivämäärä:   28.1.13 01:33:08

Ei oo mullakaan tiskikonetta, eikä toi tiskaaminen nyt ihan lempparihommaa oo mut jos joku kokkais niin voisin hoitaa tiskit aina! Oon niin laiska tekemään ruokaa...

Tosta yhestä naapurista on joo pikkunen epäilys kun se on ruvennut kauheesti tossa aina juttelemaan, ei sekään nyt tietty mitään tarkota mutta sellasta tiettyä vihjettä kyllä... Kun ajan pihaan niin tulee skidinsä kaa lähemmäs leikittämään sitä ja jos ei muuta juttua tuu mieleen niin säästä sitten :p Vähän hupaisa kylläkin tommonen :p

Jaa en tiiä miten sitä nyt on helpoks heittäytyny, vastapainoks naisten monimutkaisuudelle? :D Vaikka helppohan se on netissä uhota, oispa tosi kyseessä niin valuisin tästä sohvalta lattialle ja hivuttautuisin sohvan alle piiloon... :D Sitte toiselta puolelta karkuun ja rappukäytävään kuuntelemaan ku sydän parka löis tuhatta ja sataa, pakoreittiä etsien :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.1.13 01:46:39

Mä tykkään kyllä laittaa ruokaa ja sitten aina sen jälkeen järkytyn siitä tiskien määrästä. Oon yrittäny joskus olla reipas ja tiskailla niin, että kun ruoka on valmista niin tiskaan, jolloin voin hyvillä mielin sen jälkeen syödä, kun ei sitten oo enää odottamassa mikään hirveä tiskivuori jossa on luultavasti mukana vähän jo aikaisempaakin satoa likaisista astioista.

Tässä taas tais olla toi yks naispuoleinen naapuri vähän maistissa viime viikonloppuna, kun se tuli soittelemaan mun ovikelloa joskus puol yks. En kyllä uskaltanu mennä avaamaan. Mitä lie kauheuksia olis vielä yrittäny tehdä mulle, ku tollee yöllä tulee ovikelloa soittelemaan. :o

Taitaa se sun naapurimies olla vähän kiinnostunut susta, kun noin innokas on tekemään tuttavuutta. :p

Jaa että semmosta vastapainoa. Ei kyllä lainkaan paha vastaveto ja ton mekanismit aukenee aika hyvin jopa miehillekin. :D Olis sekin kyllä näky, kun liukenisit jonnekin sohvan taakse lymyilemään sillee ujosti piilosta kurkkimaan mitä tapahtuu ja mistä pääsis karkuun, kun oliskin aika panna menemään, vai miten päin se ny menikään. ;)

Päivämäärä:   28.1.13 01:55:31

Mä oon kanssa joskus yrittäny tiskailla siinä samalla aina pois edellisen vaiheen juttuja ja just jos paljo energiaa ni kaikki pois ennen ruokailua. Ei aina jaksa... Ja harvemmin viitti arkena alkaa hirveesti tekee varsinaisesti safkaa kun töissä kumminki syö, laittaa sit jotain leipiä kananmunalla vaikka tms suht siivoa ja nopeeta. Joskus jotain pientä ruuan tynkää väsääkin.

Mä luulen että sillä naapurilla on varmaan ihan vieton pikkuihastus, se on jotenki semmonen kilttipoika että en mä usko että sitä muu kiinnostaa kun joskus vähä jutella jonkun kanssa. Tai siis ihan sama mulle ku en nyt niin kovin aatellu sitä alkaa viettelee :D Sun naapurille ei varmaan joo kannata availla, voin vaan kuvitella mitä se haluaa yöllä kännissä :D

Joo kyllä varmaan tosipaikan tullen toi paniikki ja pakoreaktio vois olla ensimmäinen, etenkin jos semmonen tulis vähä suunnittelematta, yllättäen ja selvinpäin :D Tai tiedä häntä, täs nyt tovi jo sinkkuiltu että ehkä mä vaan käyn suoraan vyöhön kiinni heti jos tosta ovesta uskaltaa joku kakslahkeinen sisään :D Mutta oishan se tietysti aika makee fiilis pitkästä aikaa olla ihan sydän kurkussa ja väristä kuin haavanlehti ja jännittää ihan sikana... On siinäkin jotain viehätystä kuitenkin. Ei paljo tarvii ekstremeurheilua harrastaa, riittää tommonen ihan luonnollinen kanssakäyminenkin ehkä :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.1.13 02:10:34

Awww, voi kun söpöö. :D Tolla mun naapurilla tais olla vähän jotain muuta mielessä. Se on joku tollanen reilu parikymppinen opiskelija vasta, niin oli tainu tulla otettua vähän liikaa ja menny pahasti päähän, kun tohon mun oven taakse eksyi yöllä. Varmaan olis halunnu lainata sokeria. :D

Maalailitpas hauskoja mielikuvia siitä kuinka siellä aikuisesta kolmenelosesta naisesta voi hetkessä tulla taas joku parikymppinen tyttö, jota jänskättää kun saman katon alle tuleekin joku mies. =) Vaikka kai sitä joku vaisto kuitenkin halukkaan sinkkunaisen lopulta vyöhön kiinni ajaa, kunhan on ensin vähän aikaa täristelty siellä sohvan takana ja kurkittu, että kukas se tänne tulikaan painimaan mun kanssa ja nyt sitä helpotusta sitten kiitos. ;>

Päivämäärä:   28.1.13 02:18:19

Juu sokeriapa hyvinkin ;)

No tota.. Siinä on vähän semmonen juttu että kyllä tää aikuinen menee sitten kuitenkin tietyntyppisten ihmisten kanssa ihan varmasti aivan nestemäiseks, vaikka sitten välttämättä kaikkien kanssa ehkä ei... Sillonhan se jännittää jos on joku jännä siinä toisena osapuolena. Tai onkohan jännittää ees ihan oikee sana siihen fiilikseen... Paniikki? Ei, ei toi ;) Mut semmonen hyvä jännityksensekainen kiihko ehkä... Fiuu mitä juttuja, mentäskö nukkuu? Pitäs olla jo, uni tuskin tulee vaik väsyttäs mutta unia voisin kyllä katella, jos tarjolla olis jotain hyvää vaik... Varmaan onkin ;)

Päivämäärä:   28.1.13 02:19:01

Häädettiin kaikki muutkin pois näköjään... :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.1.13 02:30:44

Niin joo, niinhän se varmasti on kun on sattuu sellanen oikeinkin sopiva mies siihen vastapuolelle. Siinä tulee helposti noita tollasia hallitsemattomia tuntemuksia, mitkä saattaa hiukan nolottaakin. :p

Hmmm, mut eiköhän tästä taas joutais nukkumaan. Taas me jäätiin tänne kahdestaan aiheuttamaan pahennusta ja juttelemaan keskenään, kun muut meni jo näköjään nukkumaan. Jospa mäkin nyt sitten perinteitä kunnioittaen vien sut mukanani sänkyyn. Kädet vaan selän takaa ympärille sellasella sopivan napakalla ja vaativalla otteella, ettet pääse valumaan mihinkään lattianrakoon siitä. Sitten vaan painautuminen tiiviisti kiinni ja kädet vaeltelemaan ihan mihin vaan, niin saadaan viriteltyä sunkin mielentila ja olo oikeaan asentoon sitä seuraavia tapahtumia ajatellen. ;)

Hyvää yötä mission ja huomenta kaikille aamuvirkuillekin, jos näitä satutte lukemaan. Minski poistuu taas vaihteeksi häiritsemästä sinkkulan harmoniaa. Pitäkää ittenne naisina. =)

Päivämäärä:   28.1.13 02:36:50

Ai silleen mentiin sit "nukkumaan". Mitäs siihen enää sanomista sitte ;) Jospa vaan huokaisen syvään ja yritän materialisoida jotain ton tyyppistä tänne... Hmmm... hmm... hmm...... Noup, ei onnistunu. No ei kai siinä, niitä unia sitte kattelemaan ja haaveilemaan :D Öitä Minski:)

Päivämäärä:   28.1.13 05:06:44

Varhaista huomenta!
Nimenomaan Tirlin sanoin, deittailuvaiheessa on aivan turha todellakaan asettaa kenellekään minkäänlaisia uskollisuusvaatimuksia, kun ne ovat täysin perusteettomia.
Siinä vaiheessa, kun treffailu muuttuu tapailuasteelta vakavaksi ja tapaillaan enenevässä määrin, soitellaan ja sovitaan tekemisistä ja menemisistä, voidaan puhua jonkinasteisesta "suhteesta", johon ei kolmansia osapuolia enää kuulu.
Tai jos kuuluu, on syytä miettiä omia ja toisen motiiveja.
Mulla on tapana sanoa muutaman tapailukerran jälkeen, et kiinnostaako vaiko ei, mikäli kiinnostaa, katson asiaa pidemmälle eikä silloin deittailla enää muita. Siihen saakka en koe olevani millään tavalla sitoutunut mihinkään enkä keneenkään. Tosin en ole yhtään aikuista ihmistä vielä tavannut, joka olisi mitään uskollisuusvalaa kirjoittelun ja muutaman tapaamisen perusteella ollut koskaan vaillakaan.
Eikä kukaan voi toiselta moista olla edes vaatimassa, kun ei ihmistä tunne kuin vilaukselta ja kirjoittelun perusteella pintaraapaisuna.
Mä lopettaisin sen vähänkin siihen, jos joku alkaisi kirjoittelun ja muutaman tapaamisen perusteella vaatia, et silmälaput silmille, läppäri kiinni ja hus pois sinkkulasta...
Ei iske tän kohdalla moinen...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   28.1.13 06:21:48

Huomenta....

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.1.13 06:22:06

Huomenta :) kpo -7C ja pientä lumisadetta ja tän viikon urakka vois ol ton jouluteen juominen pois.

Sitten päivän horoskooppiin: "Menet siitä, mistä aita on matalin, sillä koet tulleesi syrjäytetyksi. Kyseessä on pitkälti tunne, joka on kehkeytynyt pitkän ajan aikana."

Aha... näinkin positiivista tänään... missäköhän mut nyt on sit syrjäytetty

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   28.1.13 06:27:02

Väsymys viikonlopun jälkeen painaa...pakko oli ajois heräillä..
menoja heti seiskasta lähtien ja kotona kerkee puolilt päivi pikaisee käy...
Jns suunta pakkasta Kymmenisen astetta...pienta sadetta......
kahvia koneeseen niin jaksaa....

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.1.13 06:34:38

Mä mietein eilen et onneks alkaa viikko jos sais nyt sit vähän levättyy, hieman rankka viikonloppu oli :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   28.1.13 06:40:22

Joo itel oli viime viikko aika rankka...ja viikonloppu sit meni kans menojen parissa...viime yö oli aika uneton yö..tänää tosin käyntiä rajan takana ja sit viel työkkärii joensuuhun kamun kans kuhan reissustapalaa...sit kai kerkeää huilata..ei kerenny juur viikonloppuna netis istuksii....mut taas nopsaa menee tää viikko ja sit taas viikonloppu :D vois pitää kuntoilu viikonlopun välil kyl...moottorikelkka vois tällä viikolla jopa huollosta alkaa tulla...pääsis ajelee...ja kyl alkaistehdä miel jo kopukan selkäänkin..mut ei oo saanu aikaseks tunneille..

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.1.13 06:48:35

Mul on yleensä ain sunnuntain ja maanantain välinen yö uneton, tiiä sitä mist johtuu. Mitäs rajan takan..? Mä perusin tän viikon ratsastustunnin mut jos sit ens viikol taas. Mul tulee olemaan melko rankkaa seuraavat kaks kuukaut mut jospa sitä jaksais... tai eipä täs oikeen muut vaihtoehtoo ol :/ vois juoda viel toisen kupin teetä

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.1.13 08:44:35

Hyvää huomenta.:) Tulipas nukuttua pitkään, eipä tuo viikonloppu kovin rankka ollut tällä kertaa.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   28.1.13 09:08:16

Huomenta. Onpa ikävän näköinen keli.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.1.13 09:11:34

Jaa, nyt kun mainitsit, heti rupes lunta tiputtelemaan.:D Pekan mukaan siellä on pääkallokeli eli mimmit varovasti sitten liikenteessä.:)

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   28.1.13 09:12:29

Huomenta!

Toinen pannu kahvia menossa ja keli on tappavan harmaa, taas. Pakkasta tosin ei nimekskään :)
Jos vaikka menis katteleen boksilta jonki sarjan pois ja hipsis sitten pihalle..
Mää niin voisin tottua tähän lomailuun! Nytten siis menossa pakkoloma, mikä voi alkaa jossain välissä tuntumaan lompakossa, mut kyllä sitä pari kuukautta ihan mieluusti lomailis!

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   28.1.13 09:18:49

huomeniii :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.1.13 09:39:42

Uff... Hyvää huomenta, vaikka onkin maanantai. Päivä näyttää siltä, että se kannattaa viettää sohvan pohjalla teetä ja mehukeittoa litkien, leffoja katsellen ja pölyhiukkasia laskien. Tarttis hoitaa pois taudit ja kerätä pönttöön energiaa reipasta loppuviikkoa varten. Mikäs sen parempi syy laiskotteluun :P

Tsiiiisus piste on ollut aikaisin liikenteessä tänään. Mulla ei toimis tohon aikaan kuin ärsytyskeskus aivoissa, ihan turha olisi yrittää synnyttää järkevää tekstiä ennen auringonnousua.

Mukavaa alkuviikkoa ahkerille kinkkuloille :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.1.13 09:51:48

Mulla lähti pöpöt ja basillit, tempasin viime viikolla viisi valkosipulia raakana nassuun, siis sapuskan joukossa. Onneksi kukaan ei ole hajuhaittoja haistelemassa.:D

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   28.1.13 10:02:39

Huomenia tännekin!

Nyt on juotu reilu litra aamukahvia joten näppäimistöltäkin erottuu jo kirjaimet.

Aamun horoskooppi:
"Rakkauselämäsi on jollakin uudella asteella, olet varmaankin tavannut ihmisen, jolla olisi sinulle annettavaa. Sinun pitää luopua palasta sydäntäsi saadaksesi hänet. "

Mitäköhän nyt tapahtuu??? Melkein rupes jo jännittämään...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.1.13 10:07:39

Ei pysty kessu, ei pysty! En siedä noin vahvoja makuja enkä haluaisi aiheuttaa hajuhaittaa naapureilleni ja muille kanssaihmisille.

Nii-i Quatrox, sitä täälläkin ihmetellään. Toi horo on lupaillut kamalasti rakkautta lähiaikoina, tai siis uhkaillut sillä. Ehkä se on se sama ihminen, jonka vkl horoskoopin mukaan piti antaa pala jostain omastaan. Nyt pitäis siis antaa sille vastalahjaksi pala sydäntään. Huono kauppa, mä en ala.

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   28.1.13 10:12:37

Jostain tuli laulun sanat mieleen:
"Kuinka paljon mahtuu pieneen sydämeen, rakkautta, kaipuuta..."

Puuh. Mä kyllä mieluusti edes näkisin ensiksi sen, kenelle tässä nyt pitäisi alkaa palasia sydämestä antamaan...ettei nyt ihan metsään mene heti kättelyssä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.1.13 10:12:58

Pala sydäntä, hui kauhistus, siinähän voipi käydä huonosti.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.1.13 10:28:34

Älä muuta sano kessu. Sen lisäksi, että rakastuminen tekee ihan vajaaksi, vois tosta aiheutua vaikka sydämen vajaatoimintaa. Kamala kohtalo.

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   28.1.13 10:30:49

En mä halua olla vajaa. Mä haluan olla kokoNAINEN.

Täytyykin miettiä näitä treffailu-kuvioita nyt vähän tarkemmin, ettei iske mikään sydämen vajaatoiminta...tai muukaan kummallisuus. Siis sen enempää, mitä se on jo iskenyt.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.1.13 10:32:09

Ruoste niinpä, onko siel Turkkuses päin joku hiippari, mikä käy yksinäisten naisten asunnoissa.? Taidanpa olla reipas ja löntystellä kaupassa käymään.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.1.13 10:45:44

On ollut joo, siitä supistiin ahkerasti viime vuoden puolella. Tähän taloon se ei ole vielä uskaltautunut, onneksi. Jos tulisi, saataisiin tyypin nassu talletettua valvontakameran muistiin mutta ehkä silti parempi, ettei laajenna reviiriään tänne asti. Hiippari onkin tainnut hiippailla lähinnä tuolla Yliopistonkadulla, mutta nukun silti varmuuden vuoksi matkalaukku välioven edessä. :P

Hyi saasta, jos joku outo hyypiö piiloutuisi kauppareissun aikana vaatehuoneeseen... Siinä voisi mennä yöunet vähäksi aikaa.

Päivämäärä:   28.1.13 10:49:30

Täällä on ajeltu jo mutkin 100 km tälle aamua.
Liukasta oli!!!
Kun tuliskin joku ja veisi palan sydäntä mukanaan...mä voisin antaa hyvään tarkoitukseen siitä osan:)!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.1.13 10:50:02

Jaa se siis on totta, luulin et toi toinen topic on porvoosta. Ruoste, pesäpallo maila kainaloon, kun menet nukkumaan.:)

Päivämäärä:   28.1.13 11:01:39

Kävin lukemassa tuosta hiipparista, hyi helvettiläinen!!
Mä en uskaltais nukkua ollenkaan Turun keskustassa, jos ei olisi koiria!!!

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   28.1.13 11:01:50

No huomenet...

Täähän on oikea Uneton sinkkulassa-topic, kaivaudutte arkuistanne öisin esiin:)
Tai sitten teillä on jotain elämääkin:(

Näläkä, joten ruuanlaittoon...

Päivämäärä:   28.1.13 11:06:07

Huomenta. Rakkaat kissalapseni rupesivat vaatimaan siihen malliin aamupalaa että pakko oli vääntäytyä ylös sängystä, vaikka miten vielä väsyttäis. Mä luin illalla jostain topikista siitä Turun hiipparista, ja niinhän siinä sit kävi että unet jäi aika lyhyiks ja oli aika levoton yö. Mulla ku on niin hirveen hyvä tuo mielikuvitus, keskellä yötä, väsyneenä, kipulääkekuurin aikana varsinkin. :)
Onneks ei tarvii tänään vielä töihin vääntäytyä, siitäkin kerkesin kyllä näkemään painajaisia jo, töihin paluusta nimittäin. Saapahan nähdä mikä siellä keskiviikkona odottaa, toivottavasti ei samanlainen kaaos mikä mun unessa.

Missäs min käy ratsastelemassa? Täällä Kuopion seudulla ilmeisesti jossain?

Päivämäärä:   28.1.13 11:08:41

Ja nyt mulla soi sit koko loppupäivän varmaan päässä "..kuinka paljon mahtuu pieneen hiaceen, pieneen hiaceen.."

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   28.1.13 11:09:20

Karo: oliko aivan pakko?

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   28.1.13 11:10:47

Karo; mulla kävi toi kanssa mielessä, mutta koitin olla vaan ihan hiljaa...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.1.13 11:18:41

Haha, mä en ees muistanu koko biisiä ennen tätä, että kiitos vaan muistutuksesta. Oli kyll pakko pistää toi soimaan. :D

Päivämäärä:   28.1.13 11:23:48

Nih, väsyttäis! Miksen meny aikasin nukkuu? Tuskin teen sitä tänäänkään, mutta taidan illalla olla avaamatta koko läppäriä, se kyllä näköjään viivästyttää entisestään tota nukkumaan menoa;)

piste, eihän nyt mistään kirjoittelun perusteella uskollisuusvaloista ollut kyllä eilen kyse, hourit omiasi, eikä ihme kun oot heränny "keskellä yötä" mun mittapuun mukaan :D

Mistäs tuo horde kuuluupi kaivaa? En koskaan niitä lue niin en tiiä mikä olis pätevin :p sanomat lupaa näin: "Etuilet yhdessä jonossa, sillä et koe kuuluvasi takapään porukkaan. Osaat asiasi, jonkun mielestä jopa liian hyvin. Haluat jakaa tietämystäsi." Jahas. No tossa on yks duunijuttu tulossa tällä viikolla mut ei tänään, sellanen mistä ite ainoona talossa tajuun yhtään mitään... Täytyy vissiin olla nätisti;)

Päivämäärä:   28.1.13 11:26:38

iltalehden horot:
"Viihdytät itseäsi hieman erikoisella tavalla. Nyt sinun kannattaa olla varovainen, ettet loukkaa ketään. Sanansäiläsi on välillä hieman sivaltava."

Hmm, ei siis kummassakaan mitään kovin hauskaa, pitäsköhän ihan olla tarkkana tänään :D

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   28.1.13 11:28:24

Mä luen horoskooppija kausittain ja satunnaisesti, ja yleensä iltalehden on ollut se "miellyttävin."

Voihan crack. Nyt tuntuu tulevan lunta ihan taivaan täydeltä.
Linko tossa pihalla kävi kääntymässä tunti sitten naapurin sedän toimesta, mutta jos tota menoa tuota lunta tulee alas, niin tältä tontilta ei pian pääse pois ilman traktoria. -> nää on näitä maalla asumisen "etuja"

Päivämäärä:   28.1.13 11:38:09

Se on vaan kammettava itsensä ylös joskus yölläkin, et hevoset saa heiniä ja emäntä koirineen muuta syömistä...;).
Töihin on lähdettävä, joskus jo aamuaikaisella...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.1.13 11:40:00

Mission: Et kai sä kenties yritä vihjailla, että mä muka valvottaisin sua jotenkin. ^_^

Mä oon taas tykästyny tohon mun japanilaiseen horoskooppimerkkiin, kun kerran sain senkin tietää. Olen nimittäin sen mukaan ketterä koala. Vähää makee ja sopii mulle niin hyvin. :D

-Tieteellisen japanilaisen horoskoopin chara navi:n mukaan "ketterä koala" on älykäs, toimelias ja seurallinen. Tänä vuonna sinun kannattaa organisoida elämääsi harmonisemmaksi ja ensi vuonna on paras aikasi taloudellisesti ja kilpailemiseen.
-Kurkotat suunnitelmallisesti ja tosissaan kohti unelmiasi. Vaikka olet älykäs ja mutkaton, olet myös hieman hermostunut ja skeptinen. Olet nimittäin levoton samoin kuin kärsimätön ja lyhytjänteinen. Tunnet itsesi stressaantuneeksi, ellet suo itsellesi tarpeeksi aikaa levätä ja rentoutua.
-Vaikka oletkin sosiaalinen ja tulet toimeen useiden ihmisten kanssa, avaudut vain niille jotka ovat oikeasti sydämellisiä sinulle. Ja koska sinulla on valppaat ja tarkat silmät, osaat valita ystäväsi hyvällä menestyksellä.
-Käsittelet rahojasi hyvin tarkasti, etkä tuhlaa niitä tai sorru heräteostoksiin.
-Saatat olla joskus liiaksikin uppoutunut kiinnostuksen kohteisiisi ja pakenet ehkä omaan mielikuvitusmaailmaasi. Pidä siitä huoli, ettet kadota sosiaalisia taitojasi ja huolehdi myös tasapainosi säilymisestä.
-Yleiset koalan piirteet: Tarvitsee aikaa rentoutuakseen ja rauhoittuakseen, mielikuvituksekas romantikko. Pitää eteläisistä saarista ja kuumista lähteistä, auttaa ja viihdyttää mielellään muita, nukkuu mielellään päiväunia ja valvoo myöhään yöhön. Ei koskaan kilpaile, eikä ole varma voitoistaan, ajattelee asioita pitkällä aikavälillä.

Päivämäärä:   28.1.13 11:44:18

Oli ihan pakko! :P Laitatte hetkeks jotain muuta soimaan, ni äkkiä se unohtuu.. Ehkä.. :)

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   28.1.13 11:50:24

ketterä koala :) haha. rupeenkin etsimään omaa japskihahmoani :) nuo on hassuja...

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   28.1.13 11:51:12

Vai että ketterä koala. Kaikkee sitä kuulee kun vanhaks elää... =)
Mä en ole kuullukaan japanilaisesta horoskooppimerkistä, kiinalaisista kyllä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.1.13 11:51:31

"kaivaudutte arkuistanne öisin esiin".:D Minäkin asuin viime talvena korvessa, kyl se naapurin traktori oli vaan niin hyödyllinen kapistus, aura sattui paikalle sillon kun muisti tulla.

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   28.1.13 11:52:26

Mulla on ihan sama mitä horoissa ;p lukee, kun päivät on kuitenkin ihan samanlaisia täällä...eli tylsiä:D

Lunta tupruttaa juu..

Mutta laitanpa tähän päivän Eniten @!#$ kaikki-kalenterista tekstin:
Nimpparit:Kalle,Kaarlo

Suomalaisten pornolehtien nimet
Kalle,Jallu,Lollo ja Ratto. Jo nimien perusteella on selvää, että näitä ahkerasti opiskelemalla urpoinkin toppahousurane kouliintuu ammattimaiseksi rakastajaksi.

:DDD

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.