Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 146

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   27.1.13 15:21:39

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=685021&t=685021

Re: Sinkkujen topic 146

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   27.1.13 15:23:05

Heh, ei Genu sekaannu sinkkujen toppaan tai murmeleiden soppaan.:D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.1.13 15:24:38

Mission: Just olin kanssa tekemässä uutta, mutta olit nopeampi. :p

min: Iltaa vaan. ^_^ Jaahas, no pääskös hunajaiset kintut säihkymään? :D Joo ruokaa on kyll pakko alkaa tekemään, vaan mitähän pöperöä sitä keksis/jaksais vääntää. Ei oikein noilla pastilleilla elä ja niillä on laksatiivisia vaikutuksiakin, jos liikaa nappailee. =)

Päivämäärä:   27.1.13 15:25:54

Minski, kyl mä heräsin kuitenkin "jo" puoli yhdeltä, en vaan viitsinyt nousta ;)

Joo pitihän se sohasta, en kyllä oikein tiedä miksi kun mitä ihmettä se auttaa, kunhan välillä ärsyttää. Niin ja eihän kyseinen henkilö ole edes itse käynyt tuolla ollenkaan kommentoimassa, mitä ihmettelen suuresti. Outoa.

Joku kerta mäkin ostan oikean kameran niin ymmärrän mistä puhutte :p Tosin tuolla lenkeillä ei tuu kyllä niin hirveesti pidettyä ees tota pikkupokkaria mukana, sit kiroilee joskus kun olis jotain mistä pitäs saada kuva. Kännyllä joskus yrittää jotain räpsästä sillä se sentään on aina mukana, joskus siihen saattaa jotain mukavaakin kyllä osua onneksi:)

Päivämäärä:   27.1.13 15:26:41

Kessu, sekaantuu se jos nikiltä mainitsee ja alkaa "loanheitto"....

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   27.1.13 15:31:50

M_R, kylhän ne pääs :D mä aattelin et vois hakee ehkä pitsan. Täytyis vaan eka pääst sängyst ylös

Lähettäjä: Heku 
Päivämäärä:   27.1.13 15:33:43

Iltapäivää pikkusen veny muutaman paukun otto paikallisessa äsken kotiin pääsin vasta .

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   27.1.13 15:34:02

Super liukkaat haalarit + tuulinen keli + säikky hevonen = huono yhdistelmä.

No jotain positiivistäkin, ennen tuo hevonen katos horisonttiin nanosekunnissa, nyt ollaan kehitytty vaan tekemään hitonmoinen sivuloikka, joka suistaa muissamaalimoissa olevan, pahaa aavistamattoman ratsastajan hankeen :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   27.1.13 15:37:52

Eikös Elsa niin sanota, että sitten on kokenut ratsastaja, kun on tippunut sata kertaa hevosen selästä.:) Tänään ei kyl viittii baarin lähteä.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   27.1.13 15:45:48

Sata on varmasti täynnä.

Onkohan järkeä kirjoitella sen tamperelaisen rokkarin kanssa. Varmaan pitäisi etsiä joku livenä ja normaalimpi.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   27.1.13 15:49:05

Mää veikkaan et toi sata tuli täyteen, ennenkun mulla pentuna kerkes poni olla vuottakaan.. Se kyllä osas sen seittemän konstia, millä napero lingotaan alas selästä! Tällä voi sitten selittää ne loput, mitkä ei mee hiusten värin piikkiin :D
Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa...

Päivämäärä:   27.1.13 15:53:02

Ei oo sata täynnä... Eikä tuu, nousen enää vain pystyynkuolleiden ja keinuhevosten kyytiin :p Sillon nuorena rodeokoneet oli pop, sitä oikein himoitsi tilaisuutta päästä kyytiin...

kurnau, eikai kyseinen rokkari oo siis joku muusikko? Ei pysty suosittelemaan, pahempia kuin eläinfanaatikot :p

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   27.1.13 16:13:42

MR, piti ihan kaivaa kamera ja testata.. Mulla ehkä 1600 kohisee samanverran, kun sulla noissa kovissa 400. Tokihan tuohon kyllä vaikuttaa jo sekin, kun nettiin lataa..

Päivämäärä:   27.1.13 16:27:36

Minski muruseni! :D Nyt mä rakastuin! Ihan loistava:) Kyllä sulla on jumankautsi toi sana hyvin hallussa ja toi sun mielipide ja koko teksti oli ihan just tasan tarkkaan niinku mäkin ajattelen. Tämänkin tuo kaheli postaa samaan ketjuun mutta ei se mitään, hullut on hulluja.

Ja kyse oli siis tuosta hieman erikoisesta ja vähintään oudoksi menneestä etusivulla pyörivästä G-ketjusta.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.1.13 16:51:41

Mission: Oho, sähän se oot aikaseen ollu sitten liikenteessä. :D Joo hommaa säkin joku kamera, niin pääset höpisemään iso-arvoista ja aukkojen koosta. :p

Jooh, mäkin kävin vähän sohaisemassa, kun en oo pitkään aikaan kommentoinukaan mitään. Vaikkei se ny mitään hyödytäkään, mut oli vähän tylsää. Ihan mahotonta meininkiä, mutta sellasta se netissä on. Olis se hauska nähdä mitenkä suu kävis silloin, kun noita keskusteluita pitäiskin käydä omalla naamallaan pöydän ääressä ja vuorovaikutus olis vähän eri luokkaa. Vois siinä aika monella netissä kovaa ääntä pitävältä lirahtaa laskeeseen pelkästä ajatuksesta. Netissä on vaan niin helppoa suoltaa mitä vaan lööperiä nimimerkkinsä suojista.

Vaikka sinänsä typeräähän noihin on kommentoida ollenkaan, mut kai sitä joskus saa tollasenkin heikkouden anteeks. Toi on vaan jotenkin niin uskomatonta, että ei sitä voi lakata hämmästelemästä ja ehkä uteliaisuuttaankin haluais tietää, että miten joku pystyy perustelemaan ihan täysin vastakkaisen ajatusmaailman.

Mut joo totta kai meillä on tasan tarkkaan samanlainen mielipide tohon asiaan. Selvähän se kun ollaan muutenkin joka asiassa niin samanlaisia. Ai nytkö sä vasta rakastuit, vaikka mä oon koko ajan yrittäny olla niin hurmaava. ;D

min: No niin, niin sitä pitää. Naiselliset avut oikeuksiinsa. =) Vaikka mä kyllä edelleen odottelen kuvia todisteeksi niistä. :D

Elsa: Aijaah, mä just mietin et mitenköhän joku tollanen tonnin järkkäri vertaantuis tohon. Vois pyytää töistä jonkun lainaan, kun meillä on siellä joku sellanen kamerakerhokin, mistä saa lainailla kameroita. Pääsis vähän kokeilemaan kunnon rungolla ja vaihtelemaan linssejäkin. Eikä tota tietysti monitorilta ihan niin helposti huomaa mitä tosta kuvasta vois ehkä päätellä, kun kuva on täyskokoinen, mutta näkeehän sen eron kun tollee zoomailee kunnolla ja vierekkäin vertaa.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   27.1.13 16:52:17

Noniin, nyt pääsin teekupin viereen.

Kattelin täs kuvia joit otin eilen illalla :D baarikuvat on kyllä aina yhtä laadukkaita

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   27.1.13 16:58:24

"Olis se hauska nähdä mitenkä suu kävis silloin, kun noita keskusteluita pitäiskin käydä omalla naamallaan pöydän ääressä ja vuorovaikutus olis vähän eri luokkaa. Vois siinä aika monella netissä kovaa ääntä pitävältä lirahtaa laskeeseen pelkästä ajatuksesta. Netissä on vaan niin helppoa suoltaa mitä vaan lööperiä nimimerkkinsä suojista."
tuo on niin totta. yritän ite täällä ainakin vaan päästellä semmosia juttuja mitä voisin livenäkin sanoa.

Päivämäärä:   27.1.13 17:02:03

"Vaikka sinänsä typeräähän noihin on kommentoida ollenkaan, mut kai sitä joskus saa tollasenkin heikkouden anteeks."

Oon tainnut joskus sanoa että liiallinen täydellisyys (tai siihen kynsin hampain pyrkiminen) on jopa vastenmielistä, ja inhimillisyys tekee ihmisestä seksikkään. Sitäpaitsi tässä ainakin on yksi joka täydellisesti ymmärtää että joskus pitää päästää vähän höyryä ulos vaikkei se oliskaan just niin erinomaisen järkevää;)

"Mut joo totta kai meillä on tasan tarkkaan samanlainen mielipide tohon asiaan. Selvähän se kun ollaan muutenkin joka asiassa niin samanlaisia. Ai nytkö sä vasta rakastuit, vaikka mä oon koko ajan yrittäny olla niin hurmaava. ;D"

Mä olen muuten lähes varma että sulla ja mulla ei varmaan livenä olis oikeasti pätkääkään kemiaa:D On välillä melkein pelottavan samantyyppistä meltä huomattavissa että siis jotain "vikaa"han jossain on luonnonlakien mukaankin jo oltava, ja se on sitte saletisti se puuttuva kemia :D

Joo aikasemmin olin ehkä vähä salaa ihastunut;) mut en tiiä muistatko kun joskus oon sanonu että älykkäät miehet on todella hotteja, joten nyt sit rakastuin :p

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   27.1.13 17:03:55

No., se on kyllä totta, suuremmilla huutelijoilla varmaan lirahtaisi. Minun puntti ei helposti tutise.:D

Lähettäjä: Topi 
Päivämäärä:   27.1.13 17:09:04

Yks syy minkä takia nettirehvit ei oikeen toimi, vaikee tehä toisestä minkäänlaisia johdannaispäätöksiä

Päivämäärä:   27.1.13 17:10:35

Topi, ei ne toimikaan minään tutustumispohjana. Ihan puhdasta lottoahan se on. Siks en ite harrasta niitä kun mulla on tuolla veikkauksessa lotto kuitenkin aina vetämässä, sieltä on todennäkösempää saada jotain kivaa :D

Lähettäjä: Topi 
Päivämäärä:   27.1.13 17:14:00

Talvilomat alkaa olla takana ja huomenna töihin, ei oo helppoo argh

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.1.13 17:18:59

Mä en kyllä puhu täällä mitään, mitä en voisi puhua kasvotustenkaan. Yhtä tyhmiä, pöljiä ja joskus vahingossa fiksujakin.

Tattirisottoa tein, nyt on kova väsy. En tiiä, selviänkö ladulle asti tänään. Ehkä illemmalla.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.1.13 17:29:13

min: Ai sulla on kuviakin. No nyt päästiin asiaan. :p

no.: Tohon mäkin pyrin, mutta kyllähän sitä joskus itseltäkin pääsee unohtumaan, että täälläkin keskustellaan ihmisten kanssa. Toisaalta netissä on juuri hienoa se tietty vapaus ja kasvottomuus, mutta sitäkin voi hyödyntää niin monin eri tavoin.

Mission: Sitä se just on. Ainahan sitä välillä repsahtaa herkuttelemaankin, vaikka tietää ettei sais. Toisaalta kun pysyy kohtuudessa, niin se on ihan inhimillistä ja jopa terveellistäkin, kun ei edes yritä olla liian täydellinen tossakaan asiassa.

Haha, joo no ei sitä oikein tällee voi tosta kemiasta sanoa mitään varmaa, kun se livetilanne on kuitenkin aina niin erilainen ja siinä on kaikki aistitkin mukana. Sen verran kuitenkin voi sanoa, että jos paperilla kaikki vaikuttaa hyvältä, niin onhan se paljon lupaavampaa kuin se, että tekis mieli kuristaa jo netin kautta tietämiensä faktojen perusteella. :D

Kyllä mä luulen, että ton paperilla hyvältä vaikuttavan kanssa saa aikaan edes ihan ok treffit joista jää kaikesta huolimatta hyvä maku suuhun, vaikka se sitten onkin jonkinlainen pettymys, kun et sitä kipinää ollutkaan. Kun taas sellainen joka tekee mieli kuristaa jo netissä tekee todennäköisesti mieli kuristaa livenäkin. Et on sillä jotain merkitystä kuitenkin, vaikkei se tietysti mitään takaa. Suurin ongelmahan tossa on se, että ihmiset kaunistelee totuutta ja antaa tarkoituksella erilaisen kuvan itsestään kuin mitä se todellisuus sitten on.

Päivämäärä:   27.1.13 17:41:58

Juu Minski, näinhän se vähän on. Mutta ihmiset kaunistelee totuutta ja antaa myös tahtomattaan hieman kaunistellun version myös ihan livenäkin. Tai siis lähinnä esitetään positiivisia puolia eikä negatiivisia. Ja sehän ei ole koko totuus, se on se kaunisteltu versio vaikka olisikin ihan sitä omaa itseä. Mutta eihän se ole edes järkevää lyödä tiskiin niitä huonoja puolia itsestä ensimmäisenä, ketäs se edes palvelisi. Siksihän ihmiset varmaan usein eroaakin kun joko se rakkaus ei kanna, tai sitten opitaan se toinen vasta myöhemmin tuntemaan jolloin huomataan ettei ne oikeat itset lopulta tulleetkaan niin hyvin toimeen keskenään kuin ne tutustumisvaiheessa olevat.

Tosin eipä sitä tietenkään etukäteen tiedä, ja riskejähän aina kannattaa ottaa tottakai, mitään ei voita jos ei mitään uskallakaan. Sekä siihen tutustumiseen lähtemisessä että tutustumisen jälkeen jatkossa jos siltä vaikuttaa.

Pitäis itekin joskus uskaltaa enemmän...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.1.13 17:56:50

Eli kurnaulla on etiäinen;)...
Mä arvasin, kun kurnau muutenkin näkee unia ja etiäisiä.
Mitähän KESSU tuumii asiasta;)??

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.1.13 17:58:12

Mission: Totta toikin, että osa tosta on ihan tahatonta ja eihän kaikki osaa pukea asioita niin hyvin kirjalliseen muotoon, vaikka aitoa yritystä olisikin. Toisaalta myös vaikka netissä ei juttu oikein luistaisikaan, niin livenä taas saattaakin luistaa. Ja tietysti myös päinvastoin. Joillakin toi kaunistelu on vaan ihan tahallistakin. Hyvänä esimerkkinä nyt vaikka ikä, paino, pituus tai ikivanhat valokuvat, joilla annetaan tarkoituksella erilainen kuva kuin mitä todellisuus sitten on.

Tavallaan toikin, että ei heti mainostella niitä huonoja puoliaan on ihan normaalia, koska kaikki kuitenkin tietää, että niitäkin löytyy jokaisesta. Siinä on vähän sekin ongelma, että ne voi pelottaa turhaa pois, eikä pääse näyttämään kuinka paljon kaikkia hyviäkin puolia löytyy.

Lopulta pitää vaan uskaltaa katsoa miten homma toimii. Se on ainoa tapa saada lopullinen selvyys asiaan ja onhan tollanen pieni esikarsintakin ihan hyvä sikäli, että voi sitten keskittyä tapailemaan niitä joissa tuntuu olevan eniten potentiaalia.

Päivämäärä:   27.1.13 17:59:41

Tirli laitas vähän tattirisottoa tännepäin, just just jaksaisin paistaa kanaa sille seuraksi nams :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   27.1.13 18:04:37

Vai etiäisiä.:D Jaa.a mitäköhän minä sitten oikeen tuumaisin siitä.:D Voishan sitä joskus ajella pisteen treenejä katsomaan.:) Piste taisi olla tässä Uudellamaalla, jos oikeen muistan.?

Päivämäärä:   27.1.13 18:08:53

Minski, kuulostaa tosiaankin siltä että sulla on kokemusta noista treffipalstoista :D

Oon joskus lueskellut tosiaan niitä mielenkiinnosta, jos vaikka hakuun laitan omanikäisiä samalta seudulta niin sieltä tulee pläjäys urheiluvimmaisia ja matkustelijoita. Ei ihan hirveästi hotsita mitään profiilia laittaa edes kun matsku näyttää loputtomalta suolta. Mulla on kyllä ehkä joku asennevamma niitä nettitreffipalstoja kohtaan :D Koen ne epäluonnollisiksi ja ehkä koen että vielä voi olla toivoa ihan vaan vaikka tavata joku livenä spontaanisti. Tämmönen keskustelupalstatuttavuuskin on mun mielestä luontevampaa kuin ne treffipalstat...

Päivämäärä:   27.1.13 18:17:56

Juu, mihin täältä lähtisi, valmentajat vieressä ja hienot puitteet treenata:)!
Ja maailmalle lyhyt matka...
Treenejä saa tulla katsomaan, jos osallistuu radan rakentamiseen....;)!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   27.1.13 18:24:50

Okke, mulla ei kyllä ole mitään hajuakaan westernradoista.:)

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   27.1.13 18:26:55

tuleepa taas viisaita ajatuksia :) samanmoisia täällä...
mun mielestä täydellistä ei voi määritellä. tykkään ajatella sen niin että joku voi olla itelle epätäydellinen täydellisyys ja sama toisinpäin. kyllä meillä kaikilla "heikkouksia" on, ehkä sellainen joka niiden kanssa on sinut ja hyväksyy ne itsessään, ei niitä sen kummemmin mieti, puolustele tai piilottele. kyllä mäkin provoonnun joistakin kommenteista ja heti välittömästi tekis mieli ladata takaisin...mut hetken kun malttaa oottaa niin aina ei teekään mieli sanoa mitään..mut se ei tarjota et olis jotenkin täydellinen...täällä keskustelu on hyvin hidastempoista ja aistivajaata. siks livenä vois sanoa paljon enemmän ja rakentavamminkin, koska reaktioihin voi tarttua heti ja korjata jos tulee väärinkäsityksiä...tää on jotenkin harkitumpaa ja jokaisella on se oma esiliina päällä...eikä sen läpi voi tekstin kautta oikein nähdä...:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.1.13 18:30:05

Mission: Ei mulla omakohtaista kokemusta ole kuin joku 3kk treffipalstoista, mutta mua on vaan aina kiinnostanut kaikenlaiset ihmisten väliseen vuorovaikutukseen liittyvät asiat ja etenkin toi miten ihmiset pariutuu ja käyttäytyy siihen liittyvissä erilaisissa tilanteissa. Noita juttuja on mielenkiintoista pohdiskella ja keskustella aiheesta myös muiden kanssa. Uskon että oon myös oppinu tossa aika paljon paitsi itsestäni, niin myös teistä usein niin mystisistä naisistakin. :)

Nytkin mä välillä juttelen yhden naisen kanssa treffailusta, kun se on oikein ottanut asiakseen löytää jonkun sopivan miehen. Sillä on sellanen 1-2 miestä viikossa tahti ollut koko alkuvuoden ja niin pitkään se uhkas jatkaa kunnes tärppää. Aika hirveitä tapauksia se on kohdannut, että ymmärrän kyllä hyvinkin ton ajatuksen, että se matsku vaikuttaa loputtomalta suolta. Totta kai sekin valkkaa niitä mielestään parhaita ja treffaa, mutta silti ne on ihan ihme tyyppejä. Ainakin siis sen kertoman perusteella, vaikka toi aika uskomattomalta näin miehisestä näkökulmasta kuulostaakin, että miten voi käydä treffeillä vaikka kymmenen miehen kanssa jotka vaikuttaa netissä ihan mielenkiintoisilta ja sitten livenä ne kaikki on jotain ihme uunoja. :D

Mut joo, toi on mielenkiintoista, kun ei sellasta lopullista totuutta olekaan, vaan aina on jotain jossiteltavaa ja erilaista perspektiiviä asioihin. Toisaalta välillä on taas kiva tutkailla teknisempiä juttuja, kun ne on niin selkeitä ja kun jonkun asian oppii ja sisäistää, niin se sitten kanssa on niin.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   27.1.13 18:32:53

"mua on vaan aina kiinnostanut kaikenlaiset ihmisten väliseen vuorovaikutukseen liittyvät asiat ja etenkin toi miten ihmiset pariutuu ja käyttäytyy siihen liittyvissä erilaisissa tilanteissa"

oli kuin minun kynästä :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.1.13 18:35:31

"Ainakin siis sen kertoman perusteella, vaikka toi aika uskomattomalta näin miehisestä näkökulmasta kuulostaakin, että miten voi käydä treffeillä vaikka kymmenen miehen kanssa jotka vaikuttaa netissä ihan mielenkiintoisilta ja sitten livenä ne kaikki on jotain ihme uunoja."

Mä en naisena ymmärrä yhtään enempää. Mitä mä olen nettituttavuuksia treffannut, niistä ehkä yhtä lukuunottamatta kaikki on ollut fiksuja ja kivoja perusmiehiä. Sitten muuten ei vaan ole syntynyt sellaista tunnetta, että tästä kannattaisi jatkaa. Joskus on syntynytkin ja jatkettukin.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   27.1.13 18:38:55

Valitettavan usein parisuhteissa kuningasalkoholi/päihteet näyttelee pääosaa, suhteen ajautuessa karille. Itsellä ei niitä ongelmia ole, ei tarvitse todeta, että nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla. Enpä ole koskaan noita treffipalstoja kokeillut ja en taida kokeillakkaan.

Päivämäärä:   27.1.13 18:48:05

Kessu, onhan se joskus kuningasalkoholi näytellyt sitäkin osaa että on ollut parisuhteen alkuna ;) Mutta tuo on totta varmasti, multa lähtee kyllä hemmetin hyväkin mies mäkeen jos se juodessaan on täys urpo tai se juominen menee harrastuksesta. Onneks ei oo omalle kohdalle sellasia sattunut.

Minäkään tuskin eksyn nettitreffipalstalle kokeilemaan. No ikinä ei voi sanoa ei ikinä, mutta kun en koe sitä omakseni niin epäilen. Ei se edes ole pelkästään uskalluksesta kiinni omalla kohdallani, vaan siitä millaisena koen sen. Hui kamala jos pitäsi tosiaan kymmeniä ventovieraita alkaa treffailla kiivaaseen tahtiin. Se verottaisi meikäläisen sosiaalisuuden katki. Mielestäni olen sosiaalinen, mutta kyllä sen painopiste on kuitenkin tuttuudessa. Kokisin todella rasittavana jatkuvan tutustumisen ventovieraisiin, etenkin siltä pohjalta että kyseisistä ventovieraista pitäisi alkaa miettimään potentiaalista kumppania itselleen. Mulla riittäis kärsivällisyys paaaaljon paremmin ihan fyysisesti etsimään sitä kuuluisaa neulaa heinäsuovasta, ainakaan ne heinät ei jatkuvasti puhu mulle :D

Onhan nuo kiinnostavia juttuja silti, sitä ei käy kieltäminen. Ihmiset tikittää niin eri tavoin, mikä on luontaista toiselle ei ole sitä toiselle.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   27.1.13 18:51:24

"Mä en naisena ymmärrä yhtään enempää. Mitä mä olen nettituttavuuksia treffannut, niistä ehkä yhtä lukuunottamatta kaikki on ollut fiksuja ja kivoja perusmiehiä. Sitten muuten ei vaan ole syntynyt sellaista tunnetta, että tästä kannattaisi jatkaa. Joskus on syntynytkin ja jatkettukin."

pitää muistaa myös, että alkuun monikin mies -ja nainen - voi olla juurikin tuommoinen fiksu ja kiva perusmies. totuus voi olla sitten ihan toisenlainen kun tutustuu...sieltä voi tulla esiin noita kessun mainitsemia juttuja, jotka ei oo lisäongelmattomia ollenkaan...ja vaikkei mitään perustavanlaatuisia ongelmia oliskaan, monesti vasta tutustumisen ja seurustelun edetessä ilmenee, että että toisen käytöksessä on jotain mikä sotii omia arvoja kohtaan...että siinä mielessä tuo alkutilanne on aina mahdollisesti vähön epätodellinen....

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.1.13 18:54:38

no.: Ai säkin oot tollanen pohdiskelija. :) Siinä kyllä kuluu helposti aikaa, kun alkaa oikein kunnolla pyörittelemään noita asioita.

Tirli: Mä en naisena ymmärrä yhtään enempää. Mitä mä olen nettituttavuuksia treffannut, niistä ehkä yhtä lukuunottamatta kaikki on ollut fiksuja ja kivoja perusmiehiä. Sitten muuten ei vaan ole syntynyt sellaista tunnetta, että tästä kannattaisi jatkaa. Joskus on syntynytkin ja jatkettukin.

Ihan sama juttu mullakin naisista. Kaikki on olleet fiksuja ja pääasiassa kivoja tapauksia, vaikkei siitä sitten olisikaan mitään elämää suurempaa syntynyt ja ollut sitä kuuluisaa kemiaa. Mut se on silti jotenkin onnistunut poimimaan kaikenlaisia sellasia miehiä, jotka esim. haukkuu koko ajan exiään treffeillä. Jotenkin toikin on niin emämunaus, että en itsekään ymmärrä mistä joku voi edes saada päähänsä alkaa jauhamaan exiensä ärsyttävistä puolista ensimmäisillä treffeillä uuden naisen kanssa. Mut näköjään noitakin sitten on.

Mission: Eihän se kaikkien juttu varmasti ole, mutta kun ottaa huomioon noi hyvät ja huonot puolet, niin kyllä niinkin voi löytää sen oikean. En mäkään mitään sarjadeittailua harrastanut, vaan kävin lopulta vaan yhden naisen kanssa treffeillä ja se oli oikein positiivinen kokemus. Toisille sitten sopii kai paremmin tollanen sarjadeittailu.

Päivämäärä:   27.1.13 19:07:29

No kyl neuvoja annetaan, mihin puomit kannetaan ja muut ratakamat;)!
Miesvoima on meidänkin treeneis tervetullutta, ei tarvi palella:)!!!
En mäkään mikään absolutisti ole, mut en kyllä riippuvainenkaan!!
Joskus poksahtaa kuoharipullo ja viikonloppuisin saunaolutta ja hyvän ruoan kanssa vinkkupullo, jos ei tarvi heti aamusta sännätä tallille:).

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   27.1.13 19:11:11

ei tulis mustakaan sarjadeittaajaa :) ahistaa ajatus että pitäis moneen ihmiseen tutustua lyhyen ajan sisällä. huh.

mr: juu :) pohdiskelija pyörittelijä. se on just parasta jutella jonkun kanssa, sukellella syvissä vesissä. huomaamatta siinä saattaa hurahtaa monta tuntia :)
ajantaju häviää kun on niin mielenkiintoista :)

Mission sanoi hyvin:"Mielestäni olen sosiaalinen, mutta kyllä sen painopiste on kuitenkin tuttuudessa" just näin mullakin :)

Päivämäärä:   27.1.13 19:18:59

Juu ei taida ihan parhaita puheenaiheita olla toi eksien haukkuminen ensitreffeillä :D

Vaikkakin, hullusta eksästä jos vähän avautuu joskus tietyssä tilanteessa, ei siis ensitreffeillä, puuskan tullessa, siitä voi olla yllättävää hyötyäkin...;) Tai oli kerran ainakin :D Mutta itsepä kysyi tämä henkilö siitä... Eikä jäänyt kaduttamaan että kerroin, huhhuijakkaa...

Mä taidan olla vähän huono mistään treffeistä edes puhumaan kun en montaa kertaa ole sellaisilla edes koskaan ollut. Ihan muulla tapaa on kaikki tutustumiset tapahtuneet aina.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   27.1.13 19:20:19

Juu en minäkään mikään absolutisti ole ja en käy kirkossa sunnuntaisin.:) Niin muuten, mitä sillä lassolla lassotaan, tuskin sentään oikeita vasikoita, tolppia.? :)

Päivämäärä:   27.1.13 19:32:21

Kyl mun mielestä treffata voi useampaakin, eihän treffailuasteella ole vielä mistään suhteenomaisesta edes kysymys, ihan vaan tapaamisesta ilman mitään lupauksia tai edes ajatuksia mistään tapaamista kummemmasta.
Toki sit, jos oikeen kovin "kolahtaa", mä voisin skipata ne muut treffit...muuten en.

Päivämäärä:   27.1.13 19:40:43

En mä pystyis. Ei missään nimessä, en vois treffailla useampaa samaan aikaan.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   27.1.13 19:41:18

Piste: voi voi :) jotenkin vaan itelle vierasta :) ehkä vois alkaa elämään vähän "kevyemmin"...

Päivämäärä:   27.1.13 19:45:55

no, mä luulen että nuorena on tullut elettyä tarpeeks kevyesti jo. Enkä nyt tarkoita mitään kevytkenkäisyyttä tai mitään sellaista vaan ehkä sitä kevyemmin ottamista vaan ylipäätään. Enkä mä nyt jäykkis oo vieläkään, tiedänpähän vaan paremmin mikä sopii itselle ja mikä ei. Ihminen kerrallaan, se on mulle parasta toimintaa.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   27.1.13 19:48:17

Mä en kans pysty treffailemaan useempaa :/ ja ite kutakuinkin vedän wokvihannekset nenään jos treffiseuralainen kertoo treffailevan muita samaan aikaan. Siit vaan tulee sellanen olo et mua kilpailutetaan muit vastaan ja jos nyt satut olemaan tarpeeks hyvä niin kelpaat. Voi ol et oon vaan hirmu herkkänahkanen ihminen...

Päivämäärä:   27.1.13 19:55:08

Lassolla lassotaan tietty karjaa...:).
Täällä Suomessa tosin ei niinkään.
Mä käytän sitä käden jatkeena esim. pyöröaitauksessa, siinä toimii loistavasti!!
Jaa, tytöt ottaa sit treffit turhan vakavasti, mä menen treffeille tapaamaan ihmistä, jota en tunne ja johon en ole mitenkään sitoutunut.
Treffejä tulee ja menee, kunnes se oma sattuu kohdalle, siihen ne treffailut sit loppuukin;)....
Tää on mun näkemys, tosin olen teitä paljon vanhempi, ehkä se on sitä elämän viisautta;)....

Päivämäärä:   27.1.13 19:55:08

min, allekirjoitan. Sitä kutsutaan ylpeydeksi, kyllä mulla ainakin sitä on tarpeeksi. Joko kiinnostuu minusta minuna tai sitten ei. Eikä niin että minun pitää kilpailla jostain pisteytyksestä suunnilleen... En muutenkaan ala kenestäkään tappelemaan. Asetelma jossa mies olisi kiinnostunut kahdesta yhtäaikaa, mielestäni valinta ei ole hänen käsissään, minä teen valinnan ja nostan kytkintä saman tien. Olen niin joskus nuorena tehnytkin, poikaparka päätti lukuisten keskusteluiden ja tapaamisien jälkeen puhelimessa kertoa että kyllä hän haluaisi seurustella muttei ole vielä ihan varma että olisiko tuo eräs toinen ehkä yhtä kiinnostava. Nauroin, kerroin että valinta ei ole sinun vaan minun, erittäin hyvää tulevaisuutta ja kiitos että tuhlasit aikaani. Välit kaktkesi siihen vaikka poikaparka yritti vielä myöhemmin ruikuttaa takaisin kertoen että oli tehnyt elämänsä virheen ja liibalaaba. No, teinit on teinejä, mutta mulle tuo on täysin luonnollinen reaktio, mun ei tarvitse kenestäkään kilpailla ja piste. Vähän on oltava ylpeyttä sentään.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   27.1.13 19:57:28

yks kerrallaan katotaan alusta loppuun...sit jos ei luonnistu pidemmälle, alotetaan alusta...ja näiden väleihin voi kulua aikaa :) kun ei kovin aktiivinen tällä saralla ole :) liukuhihnameininki ei vaan oo minua...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.1.13 19:58:30

Mission: No ei oikein, vaikka toki sitä nyt voi jotenkin aihetta sivuta tai vastata johonkin jos toinen kysyy, mutta siis tosta on vielä aika paljon matkaa siihen, että haukutaan koko treffien ajan exiään. :D Ja siis toi oli vaan yks esimerkki, mutta tollasia kun kuulee, niin tulee väkisinkin mieleen, että "mitähän ihmettä sekin mies tossa oikein ajatteli".

Toki joillakin voi mennä treffit pieleen vaikka sen takia, että ollaan syömässä ja mies kaataa kannusta itselleen vettä, mutta ei muista kysyä haluaisiko nainenkin lisää ja kaataisi samalla hänellekin. Tai että oli sillä kyllä rumat kengät ja miten se istukin sillee jotenkin kummallisesti. Noi nyt on taas sitten sitä sarjaa, että jos tollasiin seikkoihin alkaa tarttumaan, niin saa äkkiä melkein mitkä tahansa treffit vaikuttamaan epäonnistuneilta. Mut että tehdään tollasia jotenkin ihan emämunauksia missä luulisi jo järkikin sanovan, että "ei näin". Se on aika käsittämätöntä.

Pisteelle: Pointti tossa sarjadeittailun välttelyssä olikin siinä, että se voi olla aika kuluttavaa käydä koko ajan samoja keskusteluja ja tutustua tollee liukuhihnalla uusiin ihmisiin. Saahan sitä niinkin tehdä, mutta joillakin on siinä yhdessäkin ihan tarpeeksi tekemistä. Onhan se tietysti ajallisesti tehokkaampaa, mutta vähän siinä jotenkin tulee sellainen olo, että onko tässä nyt kyse ihmisistä, vai jostain tuotteista, joita pitää kaikkia päästä kokeilemaan ja sitten vasta valikoimaan se paras.

Vähän niin kuin baareissakaan ei oikein iske naisiin se, että mies kiertää jokaisen naisen luona vonkaamassa, vaikka mies olisikin muuten kiinnostava. Kukapa haluaisi olla joku kakkos- tai kolmosvaihtoehto tai ajatella kuinka mies johon on itse ihastunut käy ensin läpi kymmenen muuta naista ennen kuin älyää tulla sinun luoksesi. Vaikkei sillä käytännössä ole mitään merkitystä ja mieshän vaan kasvattelee siinä omia mahdollisuuksiaan illan aikana sellaisen naisen löytämiseen, jolta saa myös vastakaikua.

Nää on näitä järki vs tunteet juttuja, eikä tolla sarjadeittailullakaan ole useimmiten niin kauan aikaa mitään väliä, kunhan on itse ainoa kuka tietää siitä, että treffailee useampaa samaan aikaan. Veikkaan, että kovin moni nainen ei olis hirveän riemuissaan siitä, jos mies on treffaillut vaikka kolmea naista samaan aikaan ja valintansa tehtyään menee sitten tuolle valitulle kertomaan, että olipa tossa pari muutakin naista, mutta valitsin sut.

no.: Toi on ainakin sikäli hyvä aihe, että siinä riittää kummasti puhuttavaa, kun sille tuulelle sattuu. :p Mut ehkä mäkin harrastan tota enemmän netin kautta ja sitten livenä puhun muista asioista.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   27.1.13 20:04:28

Mä en ol koskaan ollu treffeillä täysin tuntemattoman ihmisen kans vaan ennen treffejä on aina juteltu ja nähty muualla sen verran et tietää haluuko nähä sitä ihmistä viel ja mahdollisest vakavimminki. Tottakai ne treffit voi muuttaa tilannet suuntaan tai toiseen. Mä olin viime kesän hyvin kiinnostunut yhestä nuoresta miehestä ja vietettiin aika paljon aikaa yhessä. Syyskuussa sit tulin takasin kuopioon ja halusin varmuuden et missä tää meijän "suhde" menee. Hetken viestittelyn jälkeen tuli tieto et "kyl sul yks kilpailija on". Juu kiitos ja hei...

Päivämäärä:   27.1.13 20:06:18

Mission, sä olit jo pidemmällä poikkiksesi kanssa, jos soittelittekin jo:).
Mä kun en puhelinnumeroani ihan ekoilla, tokilla tai kolmansillakaan treffeillä jakele.
Eli siis, mä menen tapaamaan täysin vierasta ihmistä, mihin en MILLÄÄN tavalla ole sitoutunut enkä ole heti sitoutumassakaan.
Mä en koskaan lupaa eka, toka tai edes kolmansilla treffeillä mitään, sanon vaan, et katellaan ja meilaillaan, jos siltä tuntuu...kummastakin.
No, johtunee siitä, ettei mun kohdalle ole vielä sitä oikeaa miestä osunut;)...tai sanotaanko et sitä oikeaa hevosmiestä...

Päivämäärä:   27.1.13 20:17:55

Mä kun en ymmärrä tosta treffikulttuurista yhtään mitään. Asiat on aina edenneet omalla painollaan ja yleensä ne on tupannet etenemään aika painavasti ihan heti. Ite inhoan kaikkea pelailua yli kaiken ja voisin kuvitella että samaa kaavaa varmaan toistaisin treffaillessakin, jos kiinnostaa tavata toisenkin kerran niin kiinnostaa sen verran ettei siinä huvita sekoittaa kuvioon enää ketään muuta. Vaikkei siis heti yhteen muutettaisikaan ja jos tunnustelu kestäisikin hetken kauemmin kuin mihin olen tottunut, niin tunnustelisin silti vain sitä yhtä kerrallaan ja keskittyisin siihen sillä intensiteetillä mikä kulloinkin on kohdallaan. En tiedä, luotan vaistoihini, näissä asioissa etenen yleensä tunteella ja suoraan. Saahan siitä tutustimsestakin silti tehdä semmoista flirttiä ja leikkisääkin, mutta kuitenkin, yksi kerrallaan kiitos.

Päivämäärä:   27.1.13 20:19:53

Minority, tässä onkin se pointti, etten ole treffailemalla löytänyt mitään potentiaalista:).
Kyllä mä vahvasti uskon siihen, että se mies harrastuksen kautta eteen tipahtaa ennemmin kuin treffailemalla miehiä, joita ei hevoset pätkän vertaa kiinnosta.
En jaksa istua kahvilla, kun huomaan, ettei kiinnostusta ole pennin vertaa samaan kuin mulla, jos sellainen mies kohdalle osuu, jolla kiinnostusta hevosiin on, voin juoda sen kanssa kahvia vaikka maailman tappiin:).....ja juon sitä silloin erittäin mielelläni!!!

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   27.1.13 20:24:40

Tääkin akankuvatus vois kanssa "ilmoittautua" joukkoon, nyt kun tässä on tullut jo tovin taustailtua ja juttuja luettua.
Pitkästä aikaa tuntuu, että tämä on yksi sennujen "asiapitoisimmista" keskusteluista. =)

Ikää on yli 30, mut alle 35, ainakin muistaakseni. Elukoita löytyy ja torppa maalta, kuulemma Päijät-Hämeestä.

Katsotaan kuinka hyvin tässä pysyy kärryillä, kun te ootte niin kovin ahkeria naputtajia.

Päivämäärä:   27.1.13 20:25:13

Kieltämättä on parempi alku niin, että se baarin parhaan näköinen mies rantautuu juttelemaan, tarjoaa ehkä keltaisen leskenkin, eikä sen illan aikana huomata ketään muita.

Nettideiteissä on sitten parempi pitää huumori ja ajatella, että ihmisiähän sieltä vastaan tulee. Yksi lähtee saman tien karkuun ja toinen kosii, etukäteen ei tiedä.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   27.1.13 20:29:50

"tosin olen teitä paljon vanhempi, ehkä se on sitä elämän viisautta;)...."
Piste: niin minkä ikäinen olitkaan?

"Mä kun en ymmärrä tosta treffikulttuurista yhtään mitään. Asiat on aina edenneet omalla painollaan ja yleensä ne on tupannet etenemään aika painavasti ihan heti. Ite inhoan kaikkea pelailua yli kaiken ja voisin kuvitella että samaa kaavaa varmaan toistaisin treffaillessakin, jos kiinnostaa tavata toisenkin kerran niin kiinnostaa sen verran ettei siinä huvita sekoittaa kuvioon enää ketään muuta. Vaikkei siis heti yhteen muutettaisikaan ja jos tunnustelu kestäisikin hetken kauemmin kuin mihin olen tottunut, niin tunnustelisin silti vain sitä yhtä kerrallaan ja keskittyisin siihen sillä intensiteetillä mikä kulloinkin on kohdallaan. En tiedä, luotan vaistoihini, näissä asioissa etenen yleensä tunteella ja suoraan. Saahan siitä tutustimsestakin silti tehdä semmoista flirttiä ja leikkisääkin, mutta kuitenkin, yksi kerrallaan kiitos."

Amen Mission. Allekirjoitan.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   27.1.13 20:30:33

"tosin olen teitä paljon vanhempi, ehkä se on sitä elämän viisautta;)...."
Piste: niin minkä ikäinen olitkaan?

"Mä kun en ymmärrä tosta treffikulttuurista yhtään mitään. Asiat on aina edenneet omalla painollaan ja yleensä ne on tupannet etenemään aika painavasti ihan heti. Ite inhoan kaikkea pelailua yli kaiken ja voisin kuvitella että samaa kaavaa varmaan toistaisin treffaillessakin, jos kiinnostaa tavata toisenkin kerran niin kiinnostaa sen verran ettei siinä huvita sekoittaa kuvioon enää ketään muuta. Vaikkei siis heti yhteen muutettaisikaan ja jos tunnustelu kestäisikin hetken kauemmin kuin mihin olen tottunut, niin tunnustelisin silti vain sitä yhtä kerrallaan ja keskittyisin siihen sillä intensiteetillä mikä kulloinkin on kohdallaan. En tiedä, luotan vaistoihini, näissä asioissa etenen yleensä tunteella ja suoraan. Saahan siitä tutustimsestakin silti tehdä semmoista flirttiä ja leikkisääkin, mutta kuitenkin, yksi kerrallaan kiitos."

Amen Mission. Allekirjoitan.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   27.1.13 20:32:18

Yhteinen mielenkiinto harrastuksiin on hyvä lähtökohta, esim. minä mielummin vietän aikaa tallilla, kun kökin himassa peukaloita pyöritellen.:)

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   27.1.13 20:38:28

Tervetuloa höpinöihin Quatrox :)

Päivämäärä:   27.1.13 20:40:09

Just noin, kurnau!!
Eikä tarvi olla edes baarin komein mies, riittää, kun on kiinnostava ja hauska, sekä hevosmies;)!
Niihin ei netti- tai muissakaan deiteissä törmää...tai mä en ainakaan ole törmännyt, siksihän täs täällä sinkkulassa pyöritään edelleen!
Ihmeen raskaasti sinkkulan nuoriso ottaa treffailun, mulle tulis stressi, jos pitäis noin vakavasti joka treffit ottaa...
No, nuoriso onkin niin paljon nuorempaa täällä, et katellaan sit reilun kymmenen vuoden kuluttua, miten treffailut sujuu;)!!!
Voi olla toinen ääni kellossa!!

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   27.1.13 20:46:03

Kyllä täälläkin ollaan ollaan vissiin pudottu treffailukelkasta ajat sitten.

Missionin tapa treffailla on lähinnä sitä omaani; en mä vaan jaksa pelata mitään pelejä ja ihmetellä ja laskeskella, että kenes vuoro nyt on laittaa viestiä tai soittaa.
Kyllä se menee niin, että jos on asiaa, niin laittaa viestiä tai soittaa.
Jos menee mettään, niin sit olis menny varmaan myöhemminkin.

Päivämäärä:   27.1.13 20:56:31

Kaikki kolmekymppiset ovat vielä junnuja.
Kun alatte kiivetä vähän vajaan neljänkympin lukemasta sinne kohti viittäkymppiä, olette aikuisia. Ja riittävästi elämän päähän potkimia:).
Ymmärtääksenne, mitä elämä kaikessa karuudessaan voikaan olla...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.1.13 20:59:35

Pisteelle: Joo ihan samasta vaiheesta me puhutaan, mutta silti vaikkei tossa vaiheessa olla vielä lupailtu tai sitouduttu mihinkään, niin aika moni haluais olla se ainoa kiinnostuksen kohde. Se on vähän niin kuin osoitus siitäkin, että on tosissaan kiinnostunut kunnolla ja haluaa tutustua paremmin ja erityisesti juuri suhun. Sen sijaan siis, että olisi yksi muiden joukossa, joka nyt sitten sattui saamaan parhaat pisteet ja selvisi jatkokierroksille. Sarjadeittailu tai monen pyörittäminen samaan aikaan on ajallisesti tehokkaampaa, mutta siinä vähän niin kuin kärsii toi tunnepuoli sitten.

Tuskin tohon mielipiteeseen ikä pahemmin vaikuttaa, vaan sitä vaan joko hyväksyy ton tai sitten ei. Tai niin kuin jotkut jotka sallii ton itselleen, mutta ei suostu itse olemaan yksi monista joita pyöritellään ja vertaillaan ennen kuin sitoudutaan.

Mission: Sehän se parasta olis, kun sais jotenkin häivytettyä kokonaan sen sellaisen teennäisen treffailu asetelman ja vietettyä ihan vaan muuten yhdessä aikaa ja tutustuttua siinä sen lomassa ihan kaikessa rauhassa. Eikä mitään pelailua, vaan ihan sellasta huoletonta ja normaalia oleilua.

Quatrox: Morjensta vaan ja tervetuloa joukkoon tummaan. Tai mikä joukko nyt sitten lieneekään. :) Et sä ainakaan turhia kaunistele, kun ihan noin niin kuin akankuvatuksena availet keskustelua omalta osaltas. :p

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.1.13 21:06:02

Mä mitään hiihtänyt, kun puhuin puhelimessa. Nyt taitaa olla myöhäistä jo. Menen sit vaan koirien kans vähän lenkille.

Päivämäärä:   27.1.13 21:08:46

min, mullekin jo edesmennyt, siis haudattu, mies sanoi, että mulla on kilpailija, mä vastasin sille, ettei ole kauaa, koska sä olet mun mies ja muut saa väistyä:).
Niin siitä tuli mun mies...elämänsä traagiseen loppuun saakka.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   27.1.13 21:11:22

"Kaikki kolmekymppiset ovat vielä junnuja.
Kun alatte kiivetä vähän vajaan neljänkympin lukemasta sinne kohti viittäkymppiä, olette aikuisia. Ja riittävästi elämän päähän potkimia:).
Ymmärtääksenne, mitä elämä kaikessa karuudessaan voikaan olla..."
^
^
Piste: haluatko tuolla sanoa, että tietty ikä tekee meistä kaikista samalla tavalla ajattelevia? että ikä on se ratkaiseva tekijä ihmisen persoonassa ja tunnemaailmassa? että yli neljäkymppisenä alkaa deittailla kuten sinä koska se on "aikuisen ainoa oikea tapa"?

Kamala ajatus minusta...I'll just keep my faith...

Päivämäärä:   27.1.13 21:20:07

no.,
palataan tuohon sitten, kun olet kiipeämässä kohti viittäkymppiä;).
Tässä välissä ehtii tapahtua ja sattua kaikenlaista, yleensä myös ihmisen ajatukset muuttuvat radikaalisti, niin ainakin kävi minulle:). Välillä kolmestakympistä neljäänkymppiin ja siitä risat päälle.
Ja vahvasti uskon, että samoin käy myös teille nuorille...

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   27.1.13 21:22:34

Kiva aihe... Siks jäi munki soittamatta se yks soitto, ku tuli sellane "kaikki_soittaa_kilpaa" fiilis! Vaiks ei sen enemmästä ollu vielä kyse. Ja minen tästä muutu.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.1.13 21:23:44

Totta se on, että nelikymppisenä ajattelee monesta asiasta eri tavalla. Mutta ei se tee kyllä kolmekymppisen maailmankuvasta sen huonompaa. Kokemukset muokkaa ja se kuuluu elämään. Jokaisen elämä on omassa vaiheessaan ja siinä on sen vaiheen kokemuset.

Hassu juttu muuten, että meillä on pisteen kanssa näemmä aika saman tapaisia kokemuksia. Elämä yllättää tosiaan joskus ikävästikin. Minäkin olin varma, että löysin loppuelämän kumppanin ja kyllähän asia hänen loppuelämänsä suhteen paikkansa pitikin.

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   27.1.13 21:23:51

"Kaikki kolmekymppiset ovat vielä junnuja.
Ymmärtääksenne, mitä elämä kaikessa karuudessaan voikaan olla..."

Yllä olevat yleistykset saa aina multa nousemaan karvat pystyyn ja kovasti. On niin "varomatonta" lähteä yleistämään asioita tuolla tavalla kun ei kuitenkan, koskaan voi tietää mitä kaikkea ihmiset ovat elämiensä (lyhyiden tai pitkien) aikana kokeneet/ joutuneet kohtaamaan.

Minority_Report:
No kuulostaisiko "poniämmä" tai "se hullu kissatäti" kivemmalta? Mitä sitä turhia kursailemaan tai kainostelemaan. ;) Kerrotaan asiat niin kuin ne on, niin eipähän tule heti kättelyssä epäselvyyksiä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.1.13 21:26:22

Kasvaahan sitä tietysti jossain määrin, mutta pääsääntöisesti kuitenkin sen oman persoonallisuuden puitteissa. Joskus voi tapahtua jotain vähän rankempaa, mikä saattaa muuttaa maailmankuvaa, mutta nekään ei vaikuta kaikkiin samalla tavalla. Eikä ikä kypsytä kaikkia samalla tavalla. Jotkut on vielä nelikymppisenäkin paljon epäkypsempiä kuin vaikka joku parikymppinen saattaa olla. Ihan tapauskohtaisia juttuja.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.1.13 21:27:31

..? Eikös sua lähinnä kannustettu soittamaan? Miten sä sen nyt onnistuit kilpailuksi mieltämään?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.1.13 21:31:15

Quatrox: Sanotaanko nyt niin, että noi menee kaikki aika hyvin samaan kastiin. :D Mut sillee mukavan epävirallinen ja rento asenne sulla, kun tollasen avauksen pistit. Naureskelin täällä vaan ton takia siihen malliin, että naapuritkin varmaan ihmettelee, et mitä toi yks tuolla höröttää ittekseen. =)

Päivämäärä:   27.1.13 21:36:17

KESSUlla on hieno harrastus, oikeastaan ihan paras;)!!!!!

Päivämäärä:   27.1.13 21:36:45

johan se Tirlikin silloi uhos "...tai mä soitan" jos ny oikeen muistan... Ja olihan se mainittu, että kaikki muutki saa soittaa... Mutta siis tarkoitan et musta ei vaan tuntunu sellaselta, että just mä....

No tuon fiiliksen täällä toiset hoksaa ja toiset ei, sillä ollaan niin erilaisia persoonia. Turha sitä on rautalangast koittaa enämpi vääntää.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.1.13 21:44:23

..?: Mutta eihän nyt täällä kirjoitetun perusteella edes voi tietää, kuka on just se. Onhan siitä otettava selvää ensin, mikä ihminen siellä edes on. Sitten vasta voi olla joku aavistus. Mutta jos sen tietää ottamatta selvää, niin sittenhän se on niin. Eli sä olisit halunnut, että se olis ollut juuri sinä, jonka soittoa odotetaan. Mistäs tiedät, vaikka siellä odotettaisiin kovastikin? Sä et ole antanut mitään mahdollisuutta olla suhun yhteydessä, ei Ukilla ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin odottaa. Vai pitäisikö täällä kerjätä kovasti, että soittaisit nyt?

Päivämäärä:   27.1.13 21:44:47

Koirat viety, sali jäi menemättä. No, ehtiihän sitä salilla käydä, kai ne sunnuntait kuuluu lööbailla ;) Jäi se siivouskin meinaan:p

Piste, mä tavallaan ymmärrän kyllä ton sun ikäjutun. Omaan korvaan kakskymppiset on vielä niin kamalan nuoria ja ei niillä vaan kertakaikkiaan oo vielä niin paljon koettuna. Mutta mulla on myös parikymppisiä ystäviä tullut ihan työn ja tallin kautta ja ovat ehkä ikäistään kypsempiä, on se kirkuminen jäänyt pois ja ajatusmaailmakin kohtalaisen lähellä omaa. Itse olen nyt 34-vuotiaana jotain aivan muuta kuin 19-vuotiaana, tai edes 25-vuotiaana.

Mutta kaikkiin asioihin se ikävertailu ei aina toimi, vaikka nyt laskisikin pois ne poikkeukset. Eräs tuttava joka täytti juuri viisikymmentä, on jo aikaa sitten todennut että kyllä te ymmärrätte kun ikää tulee lisää ja parisuhdetta takana riittävästi, ne syrjähypyt pidetään omana tietona vaikka jokainen sen tietää että niitä tapahtuu, mutta nehän vain piristävät parisuhdetta. Johon sitten totesi toinen muutaman vuoden tätä ensimmäistä vanhempi että milloinkohan hän mahtaa tuon hiffata kun parisuhdetta on takana 30-vuotta ja ikääkin riittävästi ja vähän päälle, eikä edelleenkään sulata saati halua mitään syrjähyppyjä.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   27.1.13 21:47:57

"Yllä olevat yleistykset saa aina multa nousemaan karvat pystyyn ja kovasti. On niin "varomatonta" lähteä yleistämään asioita tuolla tavalla kun ei kuitenkan, koskaan voi tietää mitä kaikkea ihmiset ovat elämiensä (lyhyiden tai pitkien) aikana kokeneet/ joutuneet kohtaamaan."

Sama täällä.

Piste: et siis halua vastata kysymykseen. Ok.

"Kasvaahan sitä tietysti jossain määrin, mutta pääsääntöisesti kuitenkin sen oman persoonallisuuden puitteissa. Joskus voi tapahtua jotain vähän rankempaa, mikä saattaa muuttaa maailmankuvaa, mutta nekään ei vaikuta kaikkiin samalla tavalla. Eikä ikä kypsytä kaikkia samalla tavalla. Jotkut on vielä nelikymppisenäkin paljon epäkypsempiä kuin vaikka joku parikymppinen saattaa olla. Ihan tapauskohtaisia juttuja."

mr, näin ajattelen itekin.
jokaisella on ne oman elämän koetinkivet ja kasvunpaikat. yhtä arvokkaita kaikki :) toivottavasti jokaikinen elämän karikoista selviää uskonsa ja toivonsa, iloisuutensa ja elämänilonsa säilyttäen. katkeroitumatta ja itseään jalustalle nostamatta. oman elämän opit on oppia itselle, ei kenellekään muulle.

Päivämäärä:   27.1.13 21:50:22

Nyt menee kyllä jo ..? ihan naurettavaksi koko juttu!!!
Et kai sä näistä sinkkulan kinkuista nyt kilpasiskoja leivo???
Haloo???
Tässä nähdään tää treffailukulttuuri nyt sitten ihan konkreettisesti, mä en soita, kun kaikki sinkkulan kinkut on soittaneet...
Tuota mä just tarkoitin, älkää nyt hyvänen aika ottako nokkiinne jos joku muukin sattuu ihan kaverina pitämään yhteyttä tai tapaamaan sitä yhtä ja samaa naista tai miestä, ei se todellakaan tarkoita, että se mitään kaveruutta kummempaa olisi.
Treffailun aakkoset; älä vedä hernettä nenuun, jos tyypillä on muitakin tuttavuuksia, ole itsevarma, älä epäile, älä oleta mitään, mitä ei ole edes vielä olemassakaan, pidä jalat maassa, älä haihattele, äläkä ennenkaikkea unelmoi mistään!!! Ja se kaikista tärkein, älä syyllistä toista!!!!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.1.13 21:51:42

Piste: aamen!

Päivämäärä:   27.1.13 21:54:06

Tirli, ei mitään kerjäämistä tiätenkää :D Mutta kai olet itsekkin huomannut, miten sennulassa (sun toinen topikki...) jonkun kanssa vaan voi alkaa tulla juttuun. Ja sitä juttua sitten luistaa päivästä toiseen. Se tunne... Joko nyt löytyi fiilis? ;)

Päivämäärä:   27.1.13 21:58:02

Mä oon nyt kauheen ymmärtäväisellä tuulella mut kyl mä ymmärrän pistekyssäriäkin. Jos nyt vaikka ajattelee että tuhottais joku iltamyöhäinen tuossa Minskin kanssa kahdestaan tätä ketjua vähän jollain lirkunlirkun puoliflirtillä (hei, kaikessa vitsissä piilee kuulemma totuuden siemen;)) ja ajateltais vaikka että pitäskö ne meiliossat vaihtaa ettei pala käpy sinkkuloilta ja sitten se seuraavana aamuna tuossa kertoilisi kuvausreissuista ja teen juonnista ja laittas tuohon sähköpostin että hei, kaikki sinkkulan kinkut voi laittaa vaikka säpoo, ni en mä ainakaan laittas. Kaikki voi myös keittää teetä tai lähteä lenkille tai nukkua päikkärit halutessaan, eipä tuo nyt mikään kutsu olis just mulle että laitapa Mission säpoa.

Sen enempää nyt muistamatta tai tuntematta tapaus pistekyssäri-uki(?) -juttua...

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   27.1.13 21:58:23

"pidä jalat maassa, älä haihattele, äläkä ennenkaikkea unelmoi mistään!!! "

onks tääkin joku ikäjuttu vai :)

vai sittenkin persoonaan liittyvää...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.1.13 22:02:04

Juu, ymmärrän. Paitsi että mä tulen niin helposti juttuun miesten kanssa, että mulla riittää niiden kanssa päivästä toiseen puhumista ilman isompia tunnelatauksiakin. Mä en ole edes mieltänyt, että sen toisen topikin kaveri olis mitenkään kiinnostunut. Maanviljelystä mä voin puhua suu vaahdossa kenen kanssa vaan. :D Ehkä mun ongelmani onkin siinä, että tulen liiankin hyvin miesten kanssa toimeen. Ei synny mitään latausta.

Toinen juttu on, että täällä jää jalkoihin ihminen, joka ei välttämättä ole kirjallisessa ilmaisussa parhaimmillaan.

Päivämäärä:   27.1.13 22:04:14

Mission, sä ymmärsit :)

LähettäjäQuatrox 
Päivämäärä:   27.1.13 22:05:18

Minority_Report :
Mä olen muutenkin vapaalla ehkä juurikin enemmän epävirallinen ja rento, kuin mikään pingottaja.
Töissä saa tai joutuu olemaan lehmänhermoinen ja korrekti, vaikka mitä palikkaa tulisi vastaan, niin livenä, luurista kuin meilistäkin. Se on näitä asiakaspalvelutyön hienouksia... =)

no. : mä uskon enemmin tohon persoona-vaihtoehtoon.

Päivämäärä:   27.1.13 22:09:14

pistekyssäri kyl taisin joo ymmärtää. Liittynee kuitenkin vähän tuohonkin mitä puhuttiin aikaisemminkin tuossa, että inhoan pelata mitään pelejä ja tykkään puhua suoraan. Silloin itse osoitan kutsun ihan suoraan ja oletan että niin tehdään minullekin jos kiinnostaa. Ja mitään vikaahan ei ole tehdä kutsuja jotka käsittävät isomman joukon, siihenhän nettitreffiprofiilitkin periaatteessa perustuvat, mutta eipä niihin yleisiin kutsuihin toisaalta voi olettaa varmaa vastustakaan.

Päivämäärä:   27.1.13 22:10:23

no, olispa kauheeta jos ei vois unelmoida mistään...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.1.13 22:11:55

Mä taas kyllä ymmärsin enemmön niin, että Uki nimenomaan laittoi sen numeronsa sen takia, että ..? ottaisi yhteyttä. Koska kaikilla muilla oli tai oli ollut sähköposti esillä. Kaikille muille se olis saanut halutessaan laitettua viestin. Mun mielestä sen selkeempää kutsua ei voinut olla. Jos siihen laittaa kevennykseksi, että saa muutkin soittaa, niin ymmärrän senkin.

Päivämäärä:   27.1.13 22:13:31

Mä olen kyllä sitä mieltä, et täällä kaikki voi meilata kaikille naisille ja miehille ilman, että siitä tarvii tehdä minkäänlaista numeroa. Tai soittaa sen suuremmitta suruitta.
Jos täytyy joku yhteenveto tehdä, niin väitän kivenkovaan, että näillä nuoremmilla eli suurimmalla osalla naisista täällä on itsetunto vielä niin hakusessa, että mieluummin vedetään se huppu päähän ja jätetään meilaamatta kuin meilataan rohkeasti tai soitetaan.
Tuolla tyylillä te ette ikinä saa mitään, mitä haluatte!!!
No, elämällä on tapana opettaa:).....

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   27.1.13 22:17:30

Mua ei yhtään hävetä myöntää että oon jalatmaassahaihattelija-haaveilija treffailuun vakavasti suhtautuva elämänkarikoita kompuroinut uskonsa ja toivonsa säilyttänyt koko elämän mittaiseen kasvuun uskova naikkonen...
ainiin ja yli 40...

Päivämäärä:   27.1.13 22:18:29

Makuasioita, sanoisin.

Päivämäärä:   27.1.13 22:20:52

Todennäköisyyksillä täällä pelataan. MR ja Mission, Kessu ja piste, JR ja Tirli, aina kannattaa katsoa se koko pakka.

Päivämäärä:   27.1.13 22:21:21

No jos sun nyt täytyy piste alkaa niputtaa meidät kaikki kolmekymppiset niin mä olen tainnut saada ihan jokaikisen miehen jonka olen halunnut ;) Että se siitä heikosta itsetunnosta, ei tee heikkoakaan myöntää. Voi olla joku toki jäänyt saamattakin, en enää muista. Ja osaan ihan tehdä aloitteenkin jos jonkun haluan ja haluan sen aloitteen sitten tehdä, vaikkakin olen vähän vanhanaikainen ja olis kiva jos mies sen tekisi mutta jokatap, ei ole sekään itsetunnosta kiinni, se kärsii kieltäytymisenkin.

Mun mielestä tässä oli enempi kyse siitä että pistekyssäri koki kutsun ilmeisesti avoimeksi, eikä varsinaisesti ollut sellaisesta kovin kiinostunut. Jos taas olisi ollut kutsu ihan suoraan yhdelle, olisi siihen ehkä tarttunut. Ei kai siinä sen kummempia ole. Eikö se vaan oo vähän sama asia kuin nettitreffailu, toisten mielestä se on ihan ok ja hyvä että onkin, toisten mielestä se ei oo oma juttu ja saa olla olematta.

Toki oon voinut ymmärtää ihan väärin mutta ei tämä nyt ollut mikään itsetuntojuttu mun mielestä.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.1.13 22:23:40

kurnau: ai säkin oot sitä mieltä? Mä olen varmaan ihan puusilmä, kun en näe.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   27.1.13 22:26:41

Tämä junnu syö nyt avokadon ja hilpasee sen jälkeen nukkumaan. Huomenna ois tentti (itseasias kaks) ja paljon muut tekemist, täytyy irtisanoo sähkösopimus, laittaa vuokranantajal viestii ja soitella kesätöist muutamaan paikkaan. Pläh...

Mutta hyvää yötä sinkuille

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.1.13 22:26:45

Puuh, siinä menikin taas puolituntinen porukoiden kanssa jutellessa puhelimessa. Onkos täällä muillakin noin läheisiä vanhempia, että ne soittelee kerran tai pari viikossa, kyselee tollee kaikenlaista ja kertoilee omia kuulumisiaan? :D

Toi treffailu juttukin on vähän sellanen, että tossa tulee yhteentörmäyksiä välillä. Eikä pelkästään tossa, vaan monissa muissakin jutuissa, kun kaikki ei nää varsinkaan niitä harmaita alueita samalla tavalla. Mun mielestä sillä ei ole niin merkitystä mikä se oma mielipide asiaan on, kunhan ottaa sitten huomioon ne muutkin osapuolet, joihin oma toiminta mahdollisesti vaikuttaa. Esim. jos nyt sitten vaikka tapailee montaa samaan aikaan, niin kertoo siitä kaikille, eikä peittele mitään. Jos kerran ei nää asiassa mitään ihmeellistä, niin miksi sitä pitäisi keneltäkään salata.

Quatrox: Joo ymmärrän. Ite en oo mitenkään pitkän linjan asiakaspalvelija, mut on noitakin hommia tullut joskus kokeiltua ja kyll sitä vieläkin tavallaan tollasiin tilanteisiin joutuu. Vapaalla on sitten kiva vaihtaa tosiaan vapaalle.

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   27.1.13 22:28:09

Mä taas ymmärsin et joku ei pelkästään uhannu vaan lupas soittaa tänviikon aikana. ei oo paljon tätä viikkoa enää jäljellä:(

Päivämäärä:   27.1.13 22:28:48

Ja taas törmätään siihen, että oletetaan ja ajatellaan enemmän kuin on edes lupa!
Nimenomaan Uki laittoi numeronsa ihan ..?lle, ei meille muille.
Fiksuna miehenä tietty ilmoitti, että saa muutkin soittaa halutessaan.
Ja onhan KESSUkin ladannut numeroaan sinne ja tänne, ei se kuitenkaan tarkoittane sen enempää sillä kuin Ukikaan.
Ei nää sinkkulan miehet kuitenkaan mitään sikoja ole, jos nyt vähän hevoselle haiseekin;)!!!!!!

Päivämäärä:   27.1.13 22:32:19

Joo ja mulle täs iän karttues tänne yli neljänkympin, on kasvanu ymmärrystä siitä, että ihmiset on erilaisia. Sekä suvaitsevaisuutta, että minun "oikea mielipide" ei ole kaikille se "oikea". Enkä edellytä niin edes käyvänkään, myöhemminkään, että minunlaisiksi muuttuisivatkaan.. Olen ihan silti omaan kasvuprosessiini tyytyväinen :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.