Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 145

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.1.13 00:44:20

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=683558&t=683558
...nyt.

Re: Sinkkujen topic 145

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.1.13 00:46:30

Jyssen linkissä vilkkui juuri sellainen meininki, jonka kuvittelisinkin olevan insinörtin päiväunien ja villien visioiden kohteena. Hauska :) Ai tollastako te teette...

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   27.1.13 00:47:17

Sä oot nopee väsää ruoste uusia :)

R, mitäs tänne, aika kiimasia naisia olut koko päivän täällä hengailemassa...;)

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   27.1.13 00:49:32

No ohhoh. Että haaveilua ja kiimailua...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.1.13 00:49:48

Lännen nopein. *puhallus*

"Jysse kerroiksä sun veljelle että melkein meinas tulla hooteenettiläisiä mukaan leffaan?"
Niin, kerroitko? Tietääkö se raukka edes minkälaisia naisyksilöitä täällä pyörii? Tiedätkö sinä? :D

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   27.1.13 00:50:27

Hitto, likat on ottanu ton isänsä muuton raskaasti, äskenki nuorempi unissaan itki:(

Kaikille sinkuille onnea ja menestystä, nähdään, jos ei sokeiks tulla:D

Päivämäärä:   27.1.13 00:52:22

Voi riksun tytsyjä:( No, tottuu ne, kunhan se vaan älyää niihin yhteyttä pitää.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.1.13 00:53:41

Mission: Niin no leikki leikkinä, mut eikös se ollutkin aika hyvä keino saada sut ajoissa nukkumaan, kun et meinannu taas millään malttaa. :p Yllärinähän toi reissu tuli, eikä sitä ny tänne ihan kaikkee tuu tietenkään kirjoteltua. Täytyyhän sitä vähän miettiä mitä höpisee.

ruosteella olikin näköjään jo uus topic valmiina piipussa, kun noin vauhdilla tuli. =)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   27.1.13 00:54:43

Mission: Ai saaplari se unohtu kertoo :D

ruoste: Toi on ihan normi settii meille ingenjööreille :P mäkin istun paraikaa mun pahvilaatikkoraketissa :D

Päivämäärä:   27.1.13 00:56:16

Minski, oli kyllä......... huoh...... Kai tää ehkä leppyy sit... ehkä;)

Vastaisuuden varalle tarvii ostaa se kaulin varmaan:p

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.1.13 00:56:35

Riksu: laita mulle säpoa.

Päivämäärä:   27.1.13 00:57:58

Pahvilaatikkoraketissa :D Voin vaan kuvitella kun Jysse on taivuttanut sen reilut 190 semmoseen pieneen pahvilaatikkoon josta on kädenreiät että se voi olla netissä :D

Päivämäärä:   27.1.13 01:00:34

Heeei, ei tuu mitään tästä, kello on ton verran jo (no ei kyl mitään vielä mulle) ja koirat pitäs vielä viedä iltalenkille, ja mun päivän sapuskat käsittää 900 kaloria ja olin salilla ja tarttis siis mättää ihan hemmetisti viel safkaa eikä oo yhtään nälkä...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.1.13 01:01:27

Hihi, voin melkein kuvitella Jyssen koiran istumaan mietteliäänä pää kenossa siinä vierellä. Se funtsii: "Tyyppi leikkis jatkuvasti jos se sais. Ihan pihalla. On se kiva, että pahvilaatikko riittää viihdyttämään sitä. Vähemmän hommaa mulle."

M_R, vai ajoissa... Täällä oltiin taas aamuun asti. :/

Aina valmiina!

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   27.1.13 01:05:51

"Niin, kerroitko? Tietääkö se raukka edes minkälaisia naisyksilöitä täällä pyörii? Tiedätkö sinä? :D"
Kuten tuli jo mainittua niin unohoihtui ja oishan toi voinu tulla melkosena yllärinä :D Kyl teistä on aika vaikee päästä kärryille, niin ku naisista noin yleensäkkin...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.1.13 01:06:46

Mission: No kun sä tunnuit olevan miehisen kosketuksen tarpeessa, niin käytin tilanteen tällee virtuaalisesti hyödyksi ja tartuin tilaisuuteen. Kyllähän mä jo tähän ikään tiedän kuinka naisia pitää käsitellä, kun sellaisen saa hyppysiinsä. ;) Ja et kai sä mulle voi olla vihainen, kun mulla on ne hymykuopat ja kaikki. ^_^

ruoste: No joo niin mä tossa vähän kattelinkin, että täällähän on juttua riittäny. Onhan tänne hiippaillut näköjään enemmänkin uroita teitä viihdyttämään, niin eihän teillä pitäis olla mitään hätää, vaikka yks oliski hetkisen vaihtopenkillä. :)

Päivämäärä:   27.1.13 01:07:56

Höh, aina sama, ei me naiset olla Jysse yhtään outoja. Pitää vaan olla gerardbutler ja telepaatti, ei sen kummempaa.

Päivän kaloreihin mahtuis mäkkiateria, pitäsköhän pitkästä aikaa hakee...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.1.13 01:11:47

Nou vöriis Mission, mä olen syönyt tänään sunkin kalorisi. Koska pipinä saa.

Jysse, me yllätämme välillä itsemmekin. Ei päätä, ei päätä, ei hännäntynkääkään, shalala... Paha päästä kärryille kun kärryä vetää vikuroiva tammalauma.

Yksi kuppi uniteetä vielä ja sitten unten maille villasukkahippasille.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   27.1.13 01:12:54

Mission: Mut entäpä jos ei oo kumpikaan?! Voiku teiltä saisi edes joskus tällaseen yksin kertaiseen kysymykseen suoran vastauksen ;)

Päivämäärä:   27.1.13 01:14:55

Hei Minski, ei tollee voi tehä, en mä nyt ala heti sulamaan :D Enpä...

Ai sillon oli tarpeessa, jumankaut oisit ollu tänää aamulla paikalla, siis iltapäivällä... Enkä ees ollu ainoo kiimanen ;)

Päivämäärä:   27.1.13 01:17:16

Mites paljon kaloreita sisältää tölkki keppanaa?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.1.13 01:17:35

Jysse: tossa ei oo mitään vaikeeta. Enää, kun on täyttänyt 40. :D :D

Päivämäärä:   27.1.13 01:18:09

ruoste, pipinä todellakin saa! Kroppaan pitää laittaa sillon ihan hirveesti kaikkee mahdollista niin että sillä on varmasti kaikki mahdolliset ainekset paranemiseen, ja sit vielä herkkuja, ja sit tota mielenruokaa googlella eli gerardia.

Jysse, eiks tossa ollu se vastauski? Pitääks sen olla tommonen vai, jotta ymmärrätte?

Päivämäärä:   27.1.13 01:19:57

R, onks tölkin tilavuus 033? 140 kalorii olis, tossa kiloklubi auki vieressä...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.1.13 01:21:52

Mission: Totta kai sitä pitää heti kaivaa hymykuopat esiin, kun alkaa olla tukalat paikat. Sen takiahan ne on olemassa. :p

Joo mä lueskelin noita vanhoja juttuja, että on sitten ilmeisesti ollut aika kiimaista menoa. Mistä lienee sitten tullu moinen. Ettei toi täyskuu olis jotenkin vaikuttanu, vai mikähän on saanu naiset noin sekaisin. Tainu nää uutuusmiehet kuiskailla vähän kivoja korvaan. =)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.1.13 01:23:37

R, pauttiarallaa saman verran kuin sama määrä kevytmaitoa. Ihan superterveellistä siis. Ainakin, jos tyydyt siihen yhteen tölkkiin.

Siinäpä vasta Jyssellä unelmien tyttöystävä. Kyllä suora puhe kannattaa.

Päivämäärä:   27.1.13 01:26:50

Joo eli 12päkki riittää pitämään miut hengissä huomisen :D

Päivämäärä:   27.1.13 01:27:00

Et kai sä oo Minski mustis :p Taitaa tääl yhä vaan olla tyttöjä enempi kumminkin. Täyskuu vois kyllä olla hyvä veikkaus. Tai sitten voi olla että semmoset miehiset otteet tuossa nukkumaanmenossa jäi tonne alitajuntaan kieppumaan ;)

Päivämäärä:   27.1.13 01:27:47

Etsä oo R muuta syöny? :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   27.1.13 01:29:55

No joo myönnettäköön et toi oli pikkasen karrikoitu, mutta kyl se olis välillä ihan kiva saada suoraan kysymykseen suoravastaus, eikä mitään kiertelyä ja kaartelua, jonka kuitenkin mies tulkitsee väärin.

Mutta nyt kyl rupee luomi painamaan niiiiiin paljon, et on pakko luovuttaa ja mentävä nukkuu. Soon öitä.

Päivämäärä:   27.1.13 01:30:09

Söin toki, oikein grillilautasen.. en sitä lautasta kuitenkaan. Ja turkinmies sen viel teki.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.1.13 01:33:57

Mission: Heh, no en toki. Ihan pulassahan sitä yks mies olis, jos ei täällä ois muita miehiä pitämässä teitä naisia kurissa. :D Mut aattelin vaan, että jos vaikka olis offarit pistäneet jo palstan sekaisin.

Jaahas, miten mä arvasinkin, että sellaset otteet uppoaa otolliseen maaperään. ;)

Päivämäärä:   27.1.13 01:35:36

Öitä Jysse :)

R, no mut sithän ei oo hätää, ehkä sä elät. Vähän riippuu toki siitä oliko kyseisen karvakäden tekeleet entuudestaan tuttuja, joiltain voi onnistua ainakin vatsataudin aikaansaaminen jos käy paska mäihä ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.1.13 01:35:45

Kello on viittä yli liikaa, aika painaa naama unihiekkaan ja toivoa, että höyhensaarten rannoilla joku aiemmin listatuista uroksista lompsii vastaan. Kerron terkkuja jos näin käy

Öitä heppatytöt, offarit, hovinörtit ja jonhammit
http://cdn.pastemagazine.com/www/articles/Jon_Hamm.jpg?1340196835

Päivämäärä:   27.1.13 01:39:46

Minski, myönnä vaan, kyllä sua vähän harmittais jos ei kukaan enää muistaiskaan ollenkaan eikä sun lirkuttelut yhtäkkiä enää toimis kehenkään ;)

Voi olla että me kyllä ruosteen ja no:n ja Riksun ja ketä tos nyt oli kanssa häädettiin noita miehiä päivällä harrastuksiensa pariin kun kuolattiin vaan niitä hollywoodeja :D Niiden ois vaan pitänyt pitää puolensa ;p

Myönnetään, tietyssä tilassa sitä on nainen kyllä niin helppo kun vaan olla ja voi... Ainakin jos yhtään on hajulla että mistä narusta kantsii vetää ;)

Päivämäärä:   27.1.13 01:40:57

Aika pahan paukkasit tohon vielä ruoste :D Öitä, kuumennetaan läppärit taas ens kerralla sit :p

Päivämäärä:   27.1.13 01:44:27

hmm.. keskustelun innoittamana mie kans kokeilin vetää yhestä narusta.

Mut siitä nousi sälekaihtimet ylös :D

Päivämäärä:   27.1.13 01:45:41

R :D Sul oli ilmiselvästi ihan väärä naru :D

Päivämäärä:   27.1.13 01:47:04

njoo, niinhän sitä vois luulla.

Päivämäärä:   27.1.13 01:48:50

R oot niin kännissä että narut on hukassa, älä kuristu niihin :p

Päivämäärä:   27.1.13 01:51:19

R ei oo kännissä, sehän tässä kumma onkin. Olin nääs tuossa kaverille kuskina

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.1.13 01:53:26

R: mutta sittenhän sä näet vähän paremmin, kun on maisema avoin. :D

Päivämäärä:   27.1.13 01:53:49

Mun tekis mieli olla vähän kännissä, vaan ei voi kun huomenna treenipäivä. No ens viikonloppuna näemmä joutuu kiskoo aika reippaasti, näillä näkymin myös sinkoilemaan ympäriinsä ku kaikkien pitää järjestää yhtäaikaa kemujansa...

Päivämäärä:   27.1.13 01:55:00

Mut mä kyllä nyt roudaan noi rakkimukset pihalle, tuun sit takas kattoo onks kukaa hereillä enää...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.1.13 01:55:34

Mission: Haha, no joo tokihan tollanen harmittais, jos ei kukaan enää reagois tai muistais. Olishan siinä aina näkymätön olo silloin. :o

Niin mä kattelin, että täällä on ollu ihan kunnon kuolaamiset käynnissä ja ei siinä, onhan se supernaturalkin ihan ok sarja, mut en mä niiden miesten takia sitä kyll kato. :D

Mut joo, niin mä oon kanssa huomannu, että se auttaa kummasti, kun löytyy niitä oikeita naruja mistä vedellä. Ja kyllähän niitä löytyy, kun tarkkailee tarpeeksi. ;) Mut ei saa minskiä tollee nylkeä, jos välillä on vähän poissa. Se oli se kun olin kipeenä, niin jäi vähän päälle tää palstailu, mut hiukan liikaa täällä tulee kyll roikuttua.

Hmmm, nyt alkaa vaan mullakin olla jo sen verran väsy, että kyll se on taas vaihteeksi mentävä nukkumaan. Jos vaikka sais sitten huomenna kuvailtua kunnon kuutamon. Hyvää yötä ja makoisia unia.

*Peittelee missionin ja puristaa vaivihkaa herkkupepusta* ;)

Päivämäärä:   27.1.13 01:57:49

Tai jospa mie itekkin oon hukassa. Vähän silleen man in the wilderness :D

Päivämäärä:   27.1.13 02:00:39

Häh, eksä Minski muka kuolaa kans jaredia? Outo... :p

Ai säkin karkaat, onpa tylsää, ei oo salettiin ketää enää hereillä kun tuun sisälle. Et sä voi mua nyt peitellä ku en viel mee nukkuu. Mä istahdan sitte myöhemmin vähäks aikaa sun sängynlaidalle kattoo ootko söpö nukkuessas;) Öitä Minski :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.1.13 02:10:20

R on jostain idästä, kun tulee toi mie noin luonnikkaasti?

Päivämäärä:   27.1.13 02:12:51

idästähän mie, pohjosemmasta karjalast.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.1.13 02:15:30

No ni. Täällähän alkaa olla koko Suomi edustettuna. Ihan pohjoinen vielä puuttuu.

Päivämäärä:   27.1.13 02:18:25

Nii, eihän siellä ihan lapissa oo viel ees puhelinlinjaakaan... saati langattomia :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.1.13 02:23:25

R:n on aika päivittää tietojaan. :D

Tää menis nyt nukkumaan. Hyvää yötä. Huomenna uusi päivä, eikä todennäköisesti juurikaan mitään uutta auringon alla.

Päivämäärä:   27.1.13 02:33:41

Kaikki jo nukkumassa? Mä aattelin jos vaik söis kohta jotain :p

Päivämäärä:   27.1.13 02:33:48

Jaaha. Tiältä kaik tainnukkiin häippästä?

Päivämäärä:   27.1.13 02:34:27

seittemän sekunnin erolla...

Päivämäärä:   27.1.13 02:37:21

Olikos R myös sieltä offaripalstalta eksynyt tänne?

Päivämäärä:   27.1.13 02:40:17

Joo-o. Sieltä, maastoauto- ja offroadharrastajien mekasta :D

Päivämäärä:   27.1.13 02:46:05

Sieltähän hyökkäskin aika hyvin porukkaa, ja taitaa vieläkin tipahdella uusia :) Teillä taitaa olla sen verran hitaampi se foorumi että osa bongailee vasta nytkin vinkkejä heppatallin sinkkuketjuun :D

Päivämäärä:   27.1.13 02:52:16

Eihän sinne kymmeniätuhansia viestejä päivässä tulekkaan, se rekkauspakko varmaan karsii osan tuosta chitchatista pois. Eikä offarille morsian-topiccikaan useesti päivity :D

Päivämäärä:   27.1.13 02:55:27

"Tää foorumi on pullollaan. Katkeria eukkoja teilaamassa kaiken ja huutamassa provoa joka ketjuun..."

siellä eräässä ketjussa on jollain herneet menny nokkaan :O

Päivämäärä:   27.1.13 03:06:36

Täällä menee herneitä kyllä niin paljon neniin että herneentoimittaja on vaikeuksissa :D Mutta enpä ihmettele sinänsä, onhan tää nyt ihan kaheli foorumi kun ihan mitä vaan satuja saa kirjotella mielinmäärin...

Päivämäärä:   27.1.13 03:11:14

Ja sit melekosen herkkään aina joku lähtee noihin provoihin mukaan.

Päivämäärä:   27.1.13 03:13:49

No joo, tosin niitä provoja alkaa olla tosi vaikee erottaa enää tosijutuista.

Teinpäs hyvää iltapalaa, täysjyväleipää paahtimeen, voita, keitettyjä kananmunia, salaattia, kurkkua, kinkkua, nams! Melkein ku hampparii, tuli niin isot setit, slurps:)

Päivämäärä:   27.1.13 03:15:27

Iltapala vai aamiainen, hämärtyvä käsite.

Päivämäärä:   27.1.13 03:19:32

No se on iltapala jos ei oo mennyt nukkumaan, aamupalaa ennen pitää nukkua :D

Päivämäärä:   27.1.13 03:25:12

Siinähän on paradoksi, jos mie vaik meen aakkosasemalle puurolle kuuden jälkeen ne myy miulle siitähuolimatta aamiaisen.. ja varmaan en tänäkään yönä saa nukuttua. Tai tiedä häntä.

Päivämäärä:   27.1.13 03:27:03

No mites ne yöt ei sit oikein suju? Mikä valvottaa?

Päivämäärä:   27.1.13 03:31:37

Jaa, taitaa olla tää joutenolo enimmäkseen mikä valvottaa.

Päivämäärä:   27.1.13 03:35:05

Aijaa, no se varmaan tekeekin sitä kyllä. Mä harjottelen ens viikonloppua varten :P Vaikka kyllä meikäläisen unirytmit olis tätä luokkaa melkein normaalistikin jos ei töitä olis. Kesälomalla tulee tosi harvoin mentyä ennen kolmea nukkumaan.

Päivämäärä:   27.1.13 03:41:08

Onneks ei oo tarvinnu kesälomaa pitää -06 jälkeen, oonkohan jääny jostain paitsi? No toisaalta viime kesäkin oli aika perkuleen sateinen...

Päivämäärä:   27.1.13 03:46:28

No ei se oo hyvä olla lomattakaan :/

Nyt on jo aika tänki yökukkujan hipsiä nukkumaan viimein. Öitä R :)

Päivämäärä:   27.1.13 03:50:15

Öit. Mie jatkan matkojen mittailua..

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   27.1.13 07:47:47

Huomenta, tulipa kerrankin otettua sivistyneesti ja maltilla.:) Ei ole krapulasta tietoakaan, kahvetta ja kinkku/juustosämpylää nassuun.:)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.1.13 09:46:41

Huomenta sinkkulaan!
Hirvee tuuli ja näköjään lunta satanu yöllä, taitaa olla plussan puolella pitkästä aikaa.
Ja kahvia lisää...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   27.1.13 09:54:58

Juuh kahvetta, ei taida ihan suojalla olla, -5 mittarissa. Jokos piste sai kisakalenterista tarkempaa tietoa, millon ja missä.? :)

LähettäjäM 
Päivämäärä:   27.1.13 09:56:52

Huomenta... aamukahvillla mennään ja pian siirtelemään lumia.

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   27.1.13 09:59:11

Huomenta...Vähän on tullu lunta yöllä ja puhaltelee, mutta ei paljoa pakkasta!

Koivet on epäilyttävän hyvässä kunnossa, mitä ny yöllä iski pohkeeseen ihan KARSEE suonenveto, vähän hellänä se:DDD

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   27.1.13 10:03:21

huomeniiiii :)
en nähny unia gerardista. mut unia näin. semmosia unia mitkä on hyvin ajankohtasia ja kertoo mun syvimmistä tunteista...herätessä oli paha mieli mut pikkuanalyysin jälkeen tajusin asioitten olevan juurikin niin kuin unessa...

ootteko koskaan nähneet enneunia? mä oon...sellasia vaistounia..

mut juu...nyt kahvia laittamaan...hyvää sunnuntaita kaikille...jos jossain on aurinko, pistäkää tännepäin tulemaan :) täällä olis tarvetta...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.1.13 10:35:06

Kahvia! *huutaa peiton alta* Ja kurkkupastilleja, ja teetä ja sympatiaa... Huomenta aamuihmisille ja vastentahtoisesti ylös vääntäytyneille. Keli ei kutsu ulos, mutta mentävä on, tosin onneksi vasta iltapäivällä. Reipasta pyhäpäivää.

Päivämäärä:   27.1.13 10:45:50

Messukeskuksessa kansallinen reining 10.3!
On kisakauden upee avaus!
Sinne kaikki, joita western kiinnostaa:)!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   27.1.13 10:57:37

., okke pistetään muistiin.:)

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   27.1.13 10:58:08

Huomenta!

Pakkasta vain -4, tänään puoteltava kasvihuoneen ja pressutallin katolta lumia ennenku ihan plussalle menee... Aurinko vaan on tapansa mukaan piilossa :(

no, mie oon joskus enneunia nähny, typerän vaikee selkosia.. Vaikka ennemmin oisin ne pitäny, kuin tän mikä niiden tilalle on tullut.

Käyttikö MR jalustaa kuutamokuvailullaan? Lisäks kannattaa laittaa itselaukasu päälle, mikäli semmonen kamerasta löytyy. Tahtoo pitkillä valotuksilla kamera heilahtaa nappia painaessa, vaikka kuinka koittas varovasti painaa..

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   27.1.13 11:03:09

Näen enneunia, sitten varoitusunia, ja lisäksi paljon viihdettä ja turhaa sälää. Välillä historiallisia unia eri aikakausilta.

Eikö Kessu voisi käydä katsomassa pisteen treenejä ennen maaliskuuta?

Lähettäjä: Topi 
Päivämäärä:   27.1.13 11:03:50

Oon vissii ainut kenen mielestä on hiton hyvä ilma. Just tommonen vähä hämynen. Ei muutaku järven jäälle leikkimään!

Päivämäärä:   27.1.13 11:33:43

Kurnau...?
Onko sulla etiäinen:)?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.1.13 11:40:02

Huomenta vaan kaikille. Erehdyin lukemaan tota genu topicia ja täytyy sanoa, että onneks en erehtynyt kommentoimaan sinne mitään ja ketju tuli muutenkin jo täyteen. Miten ihmeessä joku voi jaksaa jankata tollee. Ihan käsittämätöntä. :p

Elsa: Joo käytinhän mä, mutta aina ei jaksanu korjailla jalustaa kunnolla oikeaan asentoon, vaan yritin pitää sitä itsekin oikeassa asennossa. Mut joo, tulipahan todettua ettei se toimi, vaan jos kamera heilahtaa millinkin, niin se paras terävyys katoaa heti. Muutenkin toi automaatti toimi vähän kummallisesti tossa kamerassa, kun ei se sitten käyttänytkään noita korkeimpia valotusaikoja automaattisesti. Huomasin vaan sitten tässä kotosalla, kun tutkailin asiaa tarkemmin. Noita kuvia on valoteltu 2,5-8s ja tossa sais sen 30s:kin. Näköjään se pitää hakea haluamansa säädöt ihan manuaalisesti. Mut semmonen testailureissuhan toi olikin ja ens kerralla sitten jalusta kunnolla paikoilleen ja itselaukaisin käyttöön kunnon manuaalisilla säädöillä. Kameran oma automaatti nosti esim. iso:n heti 3200 eli ton kameran maksimiin, että eipä siitäkään paljoa iloa oo jos haluu kuvata muutakin kuin lumisadetta. :D

Vähän kyllä huonolta näyttää nyt toi pilvitilanne täällä kuvaamista ajatellen, vaikkei sentään lunta sadakaan. No jospa se tosta kirkastuis ja sais nyt ees tänään kunnon kuutamon missä kuvata.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.1.13 11:42:16

Huomenta. Tai päivää. Nukutti kovasti, eikä kai ihme, kun valvoin kolmeen. Näin sitä taas korjattiin unirytmiä ja sen sellaista...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.1.13 11:57:14

Joo, ei muuta kuin järven jäälle ja takki auki, tuuli voi kuljettaa johonkin jännittävään paikkaan tai tilanteeseen :)

http://www.youtube.com/watch?v=lvtT8i8rOJY (The Staves - Winter Trees)

M_R, tiettyjen (nimeltämainitsemattomien) nimimerkkin aloittamia ketjuja on ihan turha avata. Niistä tulee vain paha mieli ja verenpaine nousee. Etenkin silloin, kun em. tyypit aloittavat kakkos- tai kolmososan, on juttu poikkeksetta karannut niin pitkälle alkuperäisestä aiheesta, ettei tarina ole enää edes tunnistettavissa. Sennulan suurkuluttajille kehittyy nopesti huipputarkka hevonpaskasuodatin :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.1.13 12:03:17

Tirli: Joo niin mä tossa kans kattelin, että aika myöhään täällä jotkut jaksoi kukkua. Saas nähdä monelta toi missionikin mahtaa herätä. :D

ruoste: Katohan vaan, ketjun diitsei ja hollywood komistusten linkittelijä. :p Mä oon vaan nyt lueskellu mm. noista ND filttereistä, niin tarvii varmaan hommata kans yks tollanen hevosenpaskasuodatin. Sillä varmaan säästyy aika monelta traumalta. :p

ps. Olipas muuten jotenkin pirteä biisi, vaikka en saanukaan oikein selvää mistä tossa lauletaan.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   27.1.13 12:13:09

Jaa että treenejä katsomaan, öö.:) Lähtee radalle pakuttelemaan metsästyskauden ylijäämä patit pois, turhaan niitä kaapissa säilyttää, menee viellä vanhaksi.:D

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   27.1.13 12:26:31

Paljonkohan ihmiset olisivat valmiit maksamaan siitä, jos etsittäisiin sopiva kumppani? Muualla maailmassahan tuo on normaali bisnes. Tässä menevät omat mikko vilkastuksen kyvyt hukkaan, näen kuitenkin aika nopeasti, ketkä voisivat sopia yhteen.

Tietysti parisuhde on kahden kauppa ja melkoinen taitolaji.

Kessusta ja pisteestä sanon vain sen, että ainekset ovat olemassa.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.1.13 12:27:07

Juu, niitä kakkos- ja kolmososia ei varsinkaan kannata avata. Ihan käsittämätöntä jankutusta useimmiten.

Nyt otan päikkärit, sitten luen hetken ja sit menen hiihtämään. Tämä on suunnitelma.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   27.1.13 12:41:04

etsin eilisen keskenjääneen keskustelun ja aika kauas se olikin livahtanu :)
juu ei mr tartte paljastaa enempiä...tuli vaan kuvistas mieleen kun ite joskus teininä oon siellä lahdessa viettäny aikaa silloisen poikaystäväni luona erään järven läheisyydessä :)

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   27.1.13 12:59:45

MR, Automaattitilat saapi unohtaa varmaan joka kamerassa, jos jotain muuta kuin perusräpsyjä haluaa. ISO 3200 on jo kyllä melko käyttökelvoton, jos tarkan kuvan tahtoo. Mie en mieluusti yli 400 nosta, pitkin hampain 800 jos ihan pakko on.
Onhan siinä oma hommansa opetella manuaali säädöillä kuvaamaan, mut kyllä siitä kamerasta saa paljon enemmän sitten irti, kun unohtaa automaatti tilat :)

Kuppi kaffia ja sitten ulos heppoja kiusaamaan..

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.1.13 13:00:30

M_R, ei kai sillä laulun aiheella tai merkityksellä ole niin väliä. Nätit tytöt laulavat nätisti, eiks se riitä? Tossa videossa ei tosin naamoja näy, harmi.

kurnau, hinta riippunee pitkälti siitä, mitä sillä saa. Saako mukaan käyttöohjeita tai -koulutusta, mites palautusoikeus?

Tirlillä sopiva sunnuntaisuunnitelma. Tossa oli jo monta hyödyllistä osasta. Kaiken tuon päälle vielä hyvä ruoka ja lämmin sauna niin johan on päivä käytetty hyvin.

Päivä taitaa jo olla puolessavälissä. Pyykinpesukone on ollut ahkera, minä en.

Talviteema jatkuu:
http://www.youtube.com/watch?v=m_-nYA5BWDA
Mumford & Sons - Winter Winds

Päivämäärä:   27.1.13 13:01:38

Aaarrrgghhh, miks mä oon hereillä? Ja miks mä heräsin kesken parhaimpien unien, tympeetä! En tiiä yhtään mikä keli enkä voi avata ruosteen linkkiä koska musiikkia ei voi tähän aikaan laittaa...

kurnau, näeksä pelkkien kirjotusten perusteella noiparit vai pitääkö olla nähny livenä:D

Minski, ei ei ei, ei koskaan sitä jankkaajan nimeä! ei ees lyhennettyä. Se käyttää etsi-toimintoa ihan kokoajan, ja omalle nikilleen siis. Sehän ei käy kun ratsastus-, seksi- ja ihmissuhdetopikeissa, mutta testin voi tehdä ihan missä tahansa vaikka autotopikissa ja laittaa sen nimen niin se tulee paikalle... Pitää olla joku salakoodi;) Mutta nauroin katketakseni sille hitlerpätkälle joka siitä oli tehty :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.1.13 13:17:31

ruoste: mulle voit etsiä mieluusti sopivan kumppanin. Itse en millään jaksaisi enää. :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   27.1.13 13:20:17

Eikun piti kurnaulle sanoa tuo yllä oleva.

Päivämäärä:   27.1.13 13:56:04

Täällähän hiljasta. No jospa vois keskittyä välillä muuhunkin, pitäskö ihan repästä ja laittaa kone kii :D

Koirat viety ja nyt aamiaisen laittoon. Siivota tarttis ja vaikka ja mitä, pitääpä katsoa mitä viitsin ja ehdin...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.1.13 15:12:01

no.: Aijaah, no tuollahan noita järviä kyllä riittää joka suuntaan. =) Mut ihan kiva paikka lenkkeillä, kun on polkuja ja reittejä joka suuntaan. :)

Elsa: Joo niinhän se on, mutta tosiaan kun oli tarkoitus testailla, niin kokeilin piruuttani mitä toi automaatti keksii, kun ei olekaan kuin ihan minimaalisesti valoa. Testasin tossa pastilliaskia kuvailemalla vähän miten kohina kasvaa ja eipä sitä munkaan kameralla kannata kuin pitkin hampain ton yli 400 mennä. Vaikka eipä sitä tietysti normaalisti kuvia ihan tollee zoomailla. =)

https://www.dropbox.com/s/bip4vhrbhzcx4y

Keksin mä kyllä yhden hyvän käyttötarkotuksen pimeässä tolle automaatillekin. Meinaan kun ei tuolla pimeässä nää mitään etsimestä tai näytöltä, niin yritä siinä sitten sommitella kuvaa, kun et nää mitä kuvaat ennen kuin nappaat sen kuvan. Eli siis automaatilla räpsii nopeita kuvia laadusta välittämättä ja niillä ensin kohdistaa ja rajaa kuvan. Sitten laittaa manuaalisesti asetukset kuntoon ja alkaa vasta kuvaamaan. Mulla on 32Gt korttikin tossa, niin kyllä sinne pari kohdistuskuvaakin mahtuu. :D

ruoste: Juu no eihän sillä niin väliä, mutta kyllä mä yritän aina välillä kuunnella vähän niitä sanojakin, vaikka joskus onkin kiva vaan kuunnella ja nauttia nyt vaikka siitä nätistä laulamisesta.

Mission: Haha, sulla on kyll hyvissä uomissa unirytmi, jos vasta nyt heräilit ja sekin oli liian aikaisin. :D Näitkös sä jotakin hyvää unta, vai oisitko muuten vaan halunnu nukkua vielä pidempään?

Ai niin joo. Ei parane mainita nimeltä, ettei vielä tuu tänne runoilemaan. :D Näköjään sulla voitti uteliaisuus ja kävit vähän kalistelemassa sapelia. =)

Mut aika hiljaista on. Vois alkaa laittelemaan ruokaa ja yrittää puhallella noita pilviä pois taivaalta. Mitähän noi pilvitutkat nyt taas näyttääkään.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   27.1.13 15:16:27

Huomenta sinkkulaan, tai päivää.

Oli kyllä hauska ilta eilen. Ja oli hyvät bileet :p

Hmm tahtoo jotain ruokaa...

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.