Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kusetetaanko mua ihan 6-0?

Lähettäjä: Åååå 
Päivämäärä:   25.1.13 19:46:53

Get up

Re: Kusetetaanko mua ihan 6-0?

Päivämäärä:   25.1.13 19:48:54

Jos joku linkittäis ystävällsesti edelliset ketjut :)

Jaaniin, tää olis vol 4

Lähettäjä: : 
Päivämäärä:   25.1.13 21:53:57

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=677210&t=663978

Lähettäjä: lippuliisa 
Päivämäärä:   25.1.13 21:56:09

Tilanne on se, että mies laittoi eilen illalla viestiä, en vastannut. Sitten se laittoi päivällä viestiä, että yöllä oli noussut kuume 41 asteeseen. :D Ei enempää, ei vähempää. Vastasin äsken että koitapa pärjäillä.

Kiitos Cloory, kun jaksoit laittaa faktaa pöytään noista käräjäoikeuden tuomioista. Juuri noinhan se on, mutta ehkä sua alan opiskelijana uskotaan paremmin kuin tällaista puskista huutelijaa.

Tomboy, Porvoostahan me ;) Ei vaan, pk-seudulla. Kerro jotain lisää tuosta perheestä?

Lähettäjäcloory 
Päivämäärä:   26.1.13 06:50:24

lippuliisa: Hope so :) Itse olen tosin tuon tiennyt (kuten sinäkin) jo kauan ennen opiskeluideni alkamistakaan :D Kopioinhan tännekin kerran sen Oulun jobbarin saaman tuomion ;) Ja samalla porukka vinkuu, ettei niitä tietoja mistään saa.. Kannattaa joskus kokeilla. Saattaa jopa yllättyä ;)

Lähettäjä: Viiva 
Päivämäärä:   26.1.13 11:30:26

Jos aikuisella nousee kuume 41 asteeseen niin eikös siinä ala olla kuolema lähellä..? Ainakin sairaalareissu luulisi tulevan..? Huh huh, luulis vähemmällä valehtullakin naisen jo uskovan että treffit peruuntui "oikean" sairauden takia.. ;)

Päivämäärä:   26.1.13 11:31:06

Niin ja siis lapsella myös, on tuo 41 jo semmoinen kuume :D

Lähettäjä: trenny 
Päivämäärä:   26.1.13 11:41:47

mitenhän mies pärjää lasten kanssa kun on 41 astetta kuumetta? tarjoa lastenhoitoapua?

Päivämäärä:   26.1.13 12:46:34

Hyvä idea trenny! Ei varmasti pärjää. Nyt kannattaa jo mennä katsomaan, että miten pärjäävät, kuolemankielissähän tuo on eikä kukaan voi hoitaa vauvaa 41 asteen kuumeessa.. ;)

Lähettäjä: Hellion 
Päivämäärä:   26.1.13 12:56:46

Aloittaja ei saa mennä nyt kertomaan miehelle että tietää tämän kärynneen. Mieshän ehtii keksiä sen jälkeen heti vaimolleen selityksiä sun hulluudesta ja sinusta leivotaan tässä vielä täysi vainoaja ja hullu. Mene vain ja ainoastaan kertomaan vaimolle että sen mies väittää tätä kuolleeksi.

Päivämäärä:   26.1.13 12:59:09

Kohta tuo mies feikkaa aloittajalle oman kuolemansakin. Lähettää lehteen osanoton "kovia kokenut uuttera ja hyväsydäminen mies joutui taipumaan korkean kuumeen edessä, kaivaten, Maire-mummo"

Ja alkaa tämän jälkeen esiintyä Maire-mummona, joka kyllä mielellään tapaisi aloittajan ensi torstaina mutta joutuukin yhtäkkiä lonkkaleikkaukseen, ja sit sennut suunnittelee kuinka aloittaja lähtee kanakeiton kanssa sinne sairaalaan.

Lähettäjä: suuta napsaa 
Päivämäärä:   26.1.13 13:21:22

^tykkään! :D

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   26.1.13 13:25:05

Lähettäjä: Hellion
Päivämäärä: 26.1.13 12:59:09

Kohta tuo mies feikkaa aloittajalle oman kuolemansakin. Lähettää lehteen osanoton "kovia kokenut uuttera ja hyväsydäminen mies joutui taipumaan korkean kuumeen edessä, kaivaten, Maire-mummo"

Ja alkaa tämän jälkeen esiintyä Maire-mummona, joka kyllä mielellään tapaisi aloittajan ensi torstaina mutta joutuukin yhtäkkiä lonkkaleikkaukseen, ja sit sennut suunnittelee kuinka aloittaja lähtee kanakeiton kanssa sinne sairaalaan.

Kiitti hei, kahvit näytöllä! :D

Lähettäjä: Manda 
Päivämäärä:   26.1.13 13:25:59

Tomboy kertoo heti lisää, oon niin väsyny omaan parisuhdesirkukseeni että koukutuin tähän topaan. :D

Päivämäärä:   26.1.13 13:29:43

Lähettäjä: Hellion
Päivämäärä: 26.1.13 12:56:46

Aloittaja ei saa mennä nyt kertomaan miehelle että tietää tämän kärynneen. Mieshän ehtii keksiä sen jälkeen heti vaimolleen selityksiä sun hulluudesta ja sinusta leivotaan tässä vielä täysi vainoaja ja hullu. Mene vain ja ainoastaan kertomaan vaimolle että sen mies väittää tätä kuolleeksi.

---

Just eilen puhuttiin kaverin kanssa, että jos mies on ollut yhtään fiksu tässä valehtelun kierteessä, niin se on kertonut jo hyvissä ajoin vaimolle, että kävi kestitsemässä yhteistyökumppaneita tässä mainitsemassani tapahtumassa ex-työpaikallaan ja tää yks akka alkoi vainota. Maire-mummoa odotellessa :D

Lähettäjä: huhhuh 
Päivämäärä:   26.1.13 13:31:25

mutta miten tolla ukolla riittää energiaa ja viitseliäisyyttä koko valheellisen elämä tarinan keksimiseen?
kun ei kuitenkaan uskalla / voi viedä treffejä pidemmälle.
pitää keksiä vaikka mikä järkevältä kuulostava syy että treffit peruuntuisi.
itse voisin kuvitella vastaavassa tilanteessa että menisin tsekkaamaan asunnon ja jos vaimo olisi elossa tai tavattavissa yleensäkin niin voisinpa kertoakin että ukkos elää kaksoiselämää - ainakin kuvitelmissaan.'
toisekseen , onko siitä hyötyä kenellekään?
ehkä ukon seuraavat viritelmät menisivät jäihin jos tämän kerran näpsäyttäisi oikein kunnolla...

LähettäjäMerviläinen 
Päivämäärä:   26.1.13 13:33:23

Vie sille uusi kuumemittari jos vanha näyttää noin hälyyttäviä lukemia.

Päivämäärä:   26.1.13 15:52:10

Sain jonkun mielenhäiriön ja soitin sille naiselle tuntemattomasta numerosta lenkillä ollessani. Vastasi iloisesti omalla nimellään. Jäädyin täysin ja lätkäisin luurin kiinni.

Huonosti hoidettu, tiietään!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.1.13 17:35:53

no höh:D mut mee sinne oven taa ja tarjoo lastenhoitoapua, eihän se mies 41 asteen kuumeessa lapsia voi hoitaa;) laitat vähän aiemmin ku oot ovella varottamatta viestin että oot kohta siellä ku aattelit tulla piristään ja lapsia hoitaan. siellä sitten oottaa kuset housussa;D

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   26.1.13 18:05:21

nythän se vaimo näki numeron varmaan kuka soitti ja jos haluaa ottaa selvää niin tietää kohta kuka olet, ellei numero ole prepaid tai salattu. tai tietää nimesi.

sitten kysyy ukoltansa että tunnetko tällaista henkilöä? soitti äsken, mutta paukkas luurin kiinni...

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   26.1.13 18:07:46

ai niin, luin huolimattomasti. soitit siis tumtemattomsta numerosta.

Lähettäjä: Helpotusta 
Päivämäärä:   27.1.13 10:25:23

Eikö mitään uutta?

Päivämäärä:   27.1.13 10:29:40

Ei mitään kummempia. Juteltiin tosin eilen illalla puhelimessa reilu tunti, eli puhelu päättyi 23.30. Sitä mä vaan mietin, et missä se nainen on kaikki illat... Välillä on kovasti pokassa pitelemistä, kun mies selittää tarinoitaan.

LähettäjäMerviläinen 
Päivämäärä:   27.1.13 10:32:38

Pienten lasten äiti varmaan nukkuu jos vaan mahdollista.

Päivämäärä:   27.1.13 10:36:33

Niin voi olla. Tuntuu vaan niin sairaalta, että mies soittelee mulle ja vaimo nukkuu seinän takana. Toisaalta eipä yllätä enää mikään tän kaverin ollessa kyseessä :D

Lähettäjä: Keäpuku 
Päivämäärä:   27.1.13 10:56:36

Kysyitkö mitään sellaista missä huomasit sen joutuvan pinnistelemään keksiäkseen jonkin järkevänkuuloisen selityksen?

Päivämäärä:   27.1.13 11:02:38

No aika monta astetta saa kuume vielä nousta ennen kuin henki lähtee. Olikohan raja jotain 45(?).

Olen itse ollut 40 asteen kuumeessa ja silti kotona!

Lähettäjä: Huh 
Päivämäärä:   27.1.13 11:26:50

Mä en malta odottaa jatkoa tälle tarinalle :P

Päivämäärä:   27.1.13 11:35:07

En kysellyt mitään missä ois joutunu hirveesti pinnistelemään selitystä, mutta vähän suureellista juttua tuli taas.

Tarjosin kuitenkin apua vaikka kaupassa käymiseen tai muuhun nyt kun on kipeänä ja yksin lasten kanssa. Kommentoi siihen, että tänään ois tehny karkkia mieli, et niitä oisit voinut tuoda. Tässä ois taas hyvä tilaisuus käydä ovella, mutta mä en taida pystyä. En ainakaan silleen, että mies on kotona.

Päivämäärä:   27.1.13 11:38:52

Laita viesti et karkkia voisin tuoda kun tästä lähden kauppaan ja koukkaan sen kautta. Katso mitä vastaa..

Lähettäjä: Huh 
Päivämäärä:   27.1.13 12:10:04

Joo toi on nyt todella hyvä mahdollisuus mennä käymään sielä! Otat hetkestä kiinni ja katot mitä tapahtuu.

Hyvällä tuurilla se nainen ois paikalla ni voit samalla puhua sille x)

Lähettäjä: Terhi 
Päivämäärä:   27.1.13 12:47:42

Oliko tänään asunnon näyttö?

Päivämäärä:   27.1.13 12:56:25

Miksi aloittaja ei suostu tekemään mitään...

Lähettäjä: Viva las Vegas 
Päivämäärä:   27.1.13 13:03:40

Miksi aloittaja ylipäätään tuhlaa enää aikaansa tuollaiseen K***päähän?!

Niitä on hyviäkin tyyppejä maailmalla ja sulla tasan yksi elämä käytettävissä, anna tuon mytomaanin nyt elää ihan rauhassa sitä omaa cybertodellisuuttaan.

Lähettäjä: niin 
Päivämäärä:   27.1.13 13:28:51

Mieshän jo osittain kutsui apn luokseen sanomalla, että karkkia oisit voinut tuoda. Nyt sitten haet sen karkkipussin ja ilmestyt miehen ovelle, mikä siinä on niin vaikeaa? Mä alan pikkuhiljaa kallistumaan enemmän sille kantille, että kyseessä on nyt joku väärinkäsitys kokonaan, ja mies todella asuu lasten kanssa yksin.

Ja miksi hemmetissä ap jatkaa sitten niitä maratonpuheluita miehen kanssa, jos on päättänyt että tyyppi on pelkkä valehteleva pissipää eikä edes ota asiasta selvää niin, että menisi käymään miehen luona?

Vaikuttaa pelkältä provon venyttämiseltä koko juttu.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   27.1.13 13:40:57

"Vaikuttaa pelkältä provon venyttämiseltä koko juttu."

Jep, alottaja tee nyt jotain jos oot tekemässä.

Lähettäjä: Terhi 
Päivämäärä:   27.1.13 14:19:58

Siis viihdettähän tämä on, mutta mitä sitten. Kuka väittää ettei ole mielenkiinnolla odottanut jatko-osia... Tosin aloittajan mielikuvituksella taitaa tulla pikkuhiljaa raja vastaan... Joten nyt kehittelet juttua siitä, kun olet käynyt miehen luona, niin saadaan lisää stooria. Me voidaan vähän sitten auttaa, niin saadaan pysymään mehevänpänä, paljonhan sulle on jo täällä vinkkejä tullut miten tarina voisi jatkua... Jos aloittaja ei jaksa, niin joku hyvän mielikuvituksen omaava voisi ottaa aloittajan paikan?!?

Päivämäärä:   27.1.13 15:14:36

No voi hitsi kun on hiipumaan päin. Menes nyt aloittaja sinne näyttöön kun eihän perhe silloin kotona ole tai lähetä joku kaveri sinne. Tai keksi jotain jatkoa, ei tämä nyt näin voi loppua. Me halutaan lisää ;)

Päivämäärä:   27.1.13 15:32:17

Höh, eihän tää nyt tähän lopu. Olenhan mä kertonut teille tähänkin asti kaikki käänteet. Toki jos joku haluaa alkaa käsikirjoittaa omaa versiotaan, niin ihan vapaasti :D Tuun sitten kertomaan lopullisen version, kun jotain tapahtuu.

En vaan haluaisi mennä sinne ovelle silloin, kun tiedän miehen olevan kotona. Kohtaisin mieluummin sen mahdollisen naisen ihan yksinäni.

Päivämäärä:   27.1.13 15:35:48

Tiedätkö miten mies on töissä? Vaimo on todennäköisesti äitiyslomalla vielä jos vauva on pieni niin mene joskus miehen ollessa töissä käymään jos noin haluat käydä. Varaudu että vaimo ei usko sinua.

Lähettäjä: hexe 
Päivämäärä:   27.1.13 15:36:35

Ootko sä ylipäätään tekemässä jotain, vai meinaatko vetkuttaa tätä vielä montakin kuukautta?

Päivämäärä:   27.1.13 15:37:59

Viiva, tiedän työajat, joten päivällä sinne pitäisi mennä karkkipussia kiikuttamaan, jos aikoo mennä. Ei se nainen tietenkään usko mua, vaan hyökkää kurkkuun kiinni :D onneks on noita viestejä tallella.

Lähettäjä: ilta 
Päivämäärä:   27.1.13 15:43:11

No aiotko nyt oikeesti mennä sinne vai et?! Eiks se ois hyvä mennä just niin, että mies ja vaimonsa ovat paikalla, niin näet suoraa millaista höykytystä mies saa. Lisäksi kuulet mitä valheita mies yrittää vaimolleen sepustaa. Jos sä kerrot tarinana pelkästään vaimolle, niin hyvänä valehtelijana mies vielä kääntää koko jutun omaksi edukseen. Mene nyt sinne äläkä viivytä tätä enempää!

Lähettäjä: Wolle 
Päivämäärä:   27.1.13 17:06:15

EIKÖ
TÄNÄÄN
PITÄNYT
OLLA
ASUNTOESITTELY?

KÄVIKÖ
LIPPULIISA
SIELLÄ?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   27.1.13 17:08:19

Ei vaan vaimon kanssa kahdestaan puhumaan. Jos mies on paikalla, saattaa kääntää koko jutun ympäri. Jos juttelet vaimon kanssa kahdestaan, saa hän aikaa sulatella asiaa.

Päivämäärä:   27.1.13 18:23:44

Hei nyt oikeesti!!!?!!?? Jos aloittaja ei kohta käy siellä ovella, niin päätän että tää oli provo.

Päivämäärä:   27.1.13 18:37:21

Piti joo olla näyttö. En käynyt, niin en tiedä sen enempää. Oon samoilla linjoilla viivarivin kanssa, että jos oon nokat vastakkain vaimon kanssa, se ei ole läheskään niin paha tilanne kuin kolmistaan kököttää siinä oven välissä.

Lähettäjä: Hui 
Päivämäärä:   27.1.13 19:43:00

Mahtava topikki. Tajusin tätä lukiessa, että mies johon olen korviani myöten ihastunut ja johon mulla on ollut suhde syksystä lähtien on täysi kuspo.

Siis ihana tyyppi, kehuu ja imartelee silloinkin kun näytän kamalalta ja saa hyvälle tuulelle. Kaipaan hänen seuraansa ja kosketustaan jatkuvasti ja monta kertaa olen itkenyt suhteemme mahdottomuutta. Hän seurustelee, siitä ollut avoin minulle (mutta on kuulemma hurjan ihastunut minuun). Ah mitä paskaa, mähän olen ollut ihan vaan pelkkä egon nostattaja! Ja kyllä, se on ollut ihan selvää koko ajan, mutta nämä mun vaaleanpunaiset lasini on sumentaneet näön pahan kerran ja kun nyt luin nämä topikit, asia on vaan ihan hurjan selkeä. Miksi oi miksi olenkaan antanut itseni kiintyä poikaan näin pahasti. Kyseessä on työkaveri, jota näen päivittäin ja sehän tekee asiasta entistä vaikeampaa, koska minulla on näinkin vahvoja tunteita häntä kohtaan. Nyt kuitenkin loppuu ja toivon, että saan teiltä rakkaat sennut tukea tässä lopetusprosessissa.

Oi se liero! Yritin jo soittaa ja sopia tapaamisen, että voisin lopettaa suhteen, mutta ei vastannut. Tässä tyypissä on paljon hyvää ja hän on kokenut itse kovia ihmissuhderintamalla, joten ymmärrän käytöstä jonkin verran. Toisaalta NIIN OLEN MINÄKIN kokenut kovia, mutta osaan silti käyttäytyä ihmisiä kohtaan kunnioittavasti. Varsinkin niitä, jotka eivät ole tehneet mitään pahaa minulle.

Olen aiemmin ollut heikko ja sokea. Nyt haluan pysyä tässä mielentilassa, enkä ottaa häneltä enää mitään paskaa vastaan. Tsemppausta, kiitos?

Lähettäjä: Niilo 
Päivämäärä:   27.1.13 19:45:35

Lippuliisa on vienyt tämän niin pitkälle, että jos me annetaan tän tippua,niin pääsee kuin koira veräjästä eikä hänen tarvitse silloin kertoa keksineensä koko jutun.

Päivämäärä:   27.1.13 20:13:28

Niilo taitaa olla oikeassa. Jos Lippuliisa ei kohta mene sinne vaimon luokse käymään niin minäkin uskon että oli provo. Hyvin keksitty kyllä. Uskoin todeksi, hieno kirjoittaja tuo Lippuliisa. Kaipaisin upeaa loppua tälle ja nopeasti :)

Lähettäjä: mielenkiinnosta 
Päivämäärä:   27.1.13 21:15:54

Nostetaan

Päivämäärä:   27.1.13 21:24:32

Voi jeesus... Pikkuhiljaa alkaa palaa käämi näihin provohuuteluihin, kun sitä on jo neljän topan verran kuunnellut :D

Ei tätä topicia ole mikään pakko seurata. Jos tuntuu siltä, että teitäKIN kusetetaan ihan 6-0, olette vapaita siirtymään lukemaan muita keskusteluja. Kuten jo aiemmin sanoin: olisipa mulla näin hyvä mielikuvitus, niin pistäisin rahoiksi rikosdekkareita kirjoittamalla!

Tiedän, miten aion luultavasti toimia, mutta ei tämä nyt ratkea päivässä tai kahdessa. Ovelle meneminen voi olla yksi vaihtoehto, jos en onnistu saamaan miestä tapaamaan itseäni kasvotusten. En kuitenkaan aio mennä kolkuttelemaan ovelle silloin, kun sekä mies että nainen ovat kotona. En ikimaailmassa.

Lähettäjä: Niilo 
Päivämäärä:   27.1.13 21:28:36

Huh huh, luuletko aloittaja, että sinusta olisi kirjailijaksi tälläisen perusteella? Katsos, kun kirjoissa homma eteneekin!

Päivämäärä:   27.1.13 21:38:46

No miten aiot luultavasti toimia? Mennä ovelle kun mies ei ole siellä vai kysyä mieheltä suoraa? Vai mitä? Kun alkuun tunnuit olevan innokas ratkaisemaan asian, mutta nyt et teekään mitään.

Päivämäärä:   27.1.13 21:45:52

Yritän saada sovittua tapaamisen ja kysyn suoraan, että mitäs tää on. Sit tilanteesta riippuen voin soittaa vaikka vielä samana iltana naiselle, jos siltä tuntuu. Mulla ei vaan ole mikään kiire asian kanssa, kyllä tää ratkeaa ajallaan ihan varmasti.

Niilo kiitos kun palautit maan pinnalle. Katsos kun ehdin jo kuvitella itseni uudeksi Ilkka Remekseksi sen perusteella, että olen kirjoittanut otteen elämästäni ht.nettiin eikä kukaan usko tätä todeksi :o

Päivämäärä:   27.1.13 21:48:05

Niilo, v*ttu sä olet lapsellinen. Ei voi muuta kuin nauraa ::D::D:D

Päivämäärä:   27.1.13 21:48:28

Okei, mutta tää tosiaan ratkeaa, eikö niin?! Eli et vaan anna asian olla. Ja aiothan oikeesti käräyttää miehen vaimolleen? Miettikääpä vaan omalle kohdalle olla tuo vaimo... huhhuh. Haudassa muka. Todellakin ansaitsee tietää ja pelkään, että et kerrokaan sille. Mutta hyvä jos oikeesti aiot viedä jutun kunnolla päätökseen :) Kai sitä sitten malttaa pari päivää odottaa (vaikka ei meinaakaan malttaa!).

Lähettäjä: heinäpaali 
Päivämäärä:   27.1.13 21:51:08

Vaikka täällä usutetaan vaimon luokse, niin täytyy sanoa, että tositilanteessa minä en ainakaan menisi. Ei olisi pokkaa. Soittaa ehkä voisin, laittaa tekstarin tai facebookin kautta viestin, mutta en minä ovelle menisi....

Päivämäärä:   27.1.13 22:05:21

Ilta, aivan varmasti ratkeaa jollain tavalla :) En aio antaa asian olla, mutta pitää miettiä oikeesti tarkasti, että miten aiheutan kaikista vähiten harmia a) itselleni ja b) vaimolle.

Heinäpaali on ihan oikeassa, että kyllä muakin hirvittää tuo ovelle meneminen, kun tilanne on se että sinne pitäisi lampsia omin tärisevin jaloin. Ja venailla bussia sen jälkeen niitten kotitiellä puoli tuntia, jeeeee.

Päivämäärä:   27.1.13 22:08:04

Mitä jos soittaisit sille ensin? Se ei ehkä tulis niin shokkina kuin se että joku tulee koti ovelle vaikka shokkina tuleekin. Sanot miten asiat on ja jos hän haluaa voit mennä vielä heille kotiin juttelemaan

Päivämäärä:   27.1.13 22:29:10

Mitäs Lippuliisa odottelet?

Päivämäärä:   27.1.13 22:44:11

Toisaalta jos soitat tai laitat vain facebookissa viestiä, nainen ei välttämättä usko. Eihän sinulla ole siinä tilanteessa antaa mitään todisteita ja nainen voi vain kysyä mieheltä, että mitä tämä on. Sitten saattaa selittää sinun olleen pahasti ihastunut mieheen ja haluavan musertaa heidän avioliiton tai muuta vastaavaa. Jotenkin itselle se kotiin meneminen miehen ollessa töissä tuntuu oikealta vaihtoehdolta. Vain silloin voit vakuuttaa naisen parhaasi mukaan eikä mies pysty vaikuttamaan tähän mitenkään.

Päivämäärä:   27.1.13 23:52:08

Miksi se vaimon mieli pitää pahoittaa? Eikö riittäisi, että mies pannaan selittämään tekosensa ja annetaan uhka, että asia saattaa tulla myös vaimon tietoon? Ehkä parantaa jopa tapansa. Jos ei, niin eiköhän miehen touhut aikanaan vaimolle selviä muutenkin kuin, että sun täytyy toimia avioliiton tuhon enkelinä.

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   27.1.13 23:54:17

Itse vaimona ihan varmasti haluaisin tietää jos mies minua kuolleeksi väittäisi.

Lähettäjä: tomboy 
Päivämäärä:   28.1.13 00:35:51

Ohoh mä jo unohdin tämän. Eli ei ole kyse samasta perheestä, tää mun tuntema perhe asuu Vaasassa.

Mun mielestä vaimon mieltä ei pidä pahoittaa, mutta kyllä hänen pitää saada tietää minkälainen liero oma mies on!

Päivämäärä:   28.1.13 01:34:57

upup

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   28.1.13 01:57:40

mikset hommaisi vaikka prepaid-liittymää ja soita vaimolle, esittelet itsesi jonain gallup-tyyppinä.

minkälainen perhe elämä?
montako lasta?
mitä teet työksesi/mitä mies tekee?
kauanko yhteiseloa on takana?
jnejne.

saisit varmat vastaukset, joilla voit varmistua, että puhuuko mies totta. voihan tosiaan ensimmäisen/ensimäisten lasten äiti olla oikeasti kuollut...

Lähettäjä: tomboy 
Päivämäärä:   28.1.13 02:05:52

--, mutta äijä oli sanonut tämän henkilön kuolleen, joka mm. vastasi puhelimeen omalla nimellään.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   28.1.13 05:22:03

Siis mitä kauheaa tämä mies on tehnyt? Jotain ihan hirveää, mistä vaimollekin pitää kertoa?

Mies on tavannut ravintolassa naisen, jolle on kertonut vaimonsa kuolleen. Niin ihmiset toisinaan ravintoloissa huijaavat vieraita ihmisiä. Lisäksi mies on satunnaisesti pitänyt puhelimella yhteyttä toiseen naiseen, kuitenkaan tapailematta tätä toista naista.

Oikeasti, jos tuntematon nainen tulisi tätä tarinaa miehestäni minulle kertomaan, olisin lähinnä huvittunut. Mieheni olisi siis pikkujoulujen tuoksinassa kertonut tarinan, nainen olisi tarinan niellyt ja jäänyt mieheeni roikkumaan. Mieheni olisi sitten väistellyt tapaamisia, milloin mihinkin vedoten ja nainen olisi oikeasti soittanut väestörekisterikeskusta myöden selvittääkseen humalaisen miehen jorinat?

No, omasta mielestäni tuo olisi huvittavaa. Pitäisikö minun siis oikeasti jättää mieheni ja lasteni isä siksi, että on pikkujouluissa innostunut hyväuskoista naista vedättämään, muttei kuitenkaan ole pettänyt?

Juuei. Moitteet saisi puhelinnumeron antamisesta vieraalle naiselle, mutta siinäpä se.

Päivämäärä:   28.1.13 08:33:51

...: tämä on tapaillut aloittajaaa

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   28.1.13 11:20:33

Aloittajahan vois lähettää osanottokortin jonka kuoressa vastaanottajana on "Maija Meikäläisen omaiset" ja sinne sisälle kirjoittaa vastaanottajaksi mies ja lapset vain ne kaksi jos nimet tietää. Allekirjoitukseksi semmoinen että vois olla ketä tahansa.

Sillä voisi saada pikkuisen myllerrystä aikaiseksi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.1.13 11:37:36

"Huh huh, luuletko aloittaja, että sinusta olisi kirjailijaksi tälläisen perusteella? Katsos, kun kirjoissa homma eteneekin!"

Kirjaanhan voi aina kirjoittaa: kului kuukausi ja nainen oli vihdoin kerännyt rohkeutensa ja päätti suunnistaa miehen asunnolle...

Oikeassa elämässä vaan pitää elää se kuukausi ensin :)

Lähettäjä: heinäpaali 
Päivämäärä:   28.1.13 11:59:12

Jos siis olisin aloittaja, niin selvittäisin asian miehen kanssa ja katsoisin minkälaisen selityksen hän selvään asiaan antaa.

"Olin tulossa tuomaan sinulle karkkia yllätykseksi, kun olit kipeä ja ovestasi tuli ulos joku nainen. Toki olin utelias, että asuuko samassa osoitteessa joku muukin ja väestörekisteristä löytyikin vaimosi nimi. Miten on mahdollista?" Tähän tyypiin...

Ja sen jälkeen, jos koittaa kiemurrella, niin laittaisin vaimolle viestin. Näin minä sen tositilanteessa selvittäisin. Tokihan apinat täällä odottaa jännityksellä, että meneekö yksi apina vetämään leijonaa hännästä... yllytyksestä.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   28.1.13 12:03:30

lippuliisa huhuu!!! mitä uutta. tuli mielen mitäs jos laittaisit kortin jonkun imelän postissa malliin parane pian

Päivämäärä:   28.1.13 14:34:26

...: Pointtisi osittain oikein.
Oman vaimon ja lasten äidin väittäminen kuolleeksi on kuitenkin aivan omaa luokkaansa huomiota saadakseen. Moitteet puhelinnumeron antamisesta kertoo todella suuresta armollisuudesta. :D

Lähettäjä: ä 
Päivämäärä:   28.1.13 16:14:25

up..

Päivämäärä:   28.1.13 16:57:22

Jos alottaja kerran tietää miehen vaimon nimen, niin miksei vaikka kirjottaisi kirjetta ja tulostaisi viestejä tai muuta vastaavaa..

Päivämäärä:   28.1.13 17:28:33

"Ei oo muuten saanu säpiä, eikä mitään muutakaan. Ollaan hädin tuskin pussattu, kun eihän me tosiaan olla nähty kuin ihan muutamia kertoja." Mitä ihmeen tapailua tuollainen on? Käyneet syömässä ja kahveilla, mäkin tapailen sitten vaikka ketä, jos tuo on tapailua.

Koko juttuhan on aloittajan päässä jokatapauksessa, oli tarina totta tai ei. Mies hakee jännitystä elämäänsä pitämällä yllä puhelinsuhdetta aloittajaan, pettänyt mies ei kuitenkaan ole, joten mitä ihmettä te haluatte vaimoa tähän asiaan vetää?

Miehelle toki olisi oikein, jos tajuaisi jääneensä valheiden verkostansa kiinni, mutta vaimon vetämistä tälläiseen mielikuvitusjuttuun en ymmärrä ollenkaan.

Lähettäjä: henni 
Päivämäärä:   28.1.13 17:36:09

Pisterivi sustako on ihan ok, että mies järjestelmällisesti ja toistuvasti valehtelee vaimonsa kuolleen?

Päivämäärä:   28.1.13 17:39:26

No, meinaatko, että voi lopettaa siitä valehtelun, kun kerran kännipäissään on baarissa mennyt niin sanomaan? Eihän se miehen valehtelu aloittajalle ole oikein, mutta se on aloittajan ja miehen välinen asia, ei miehen vaimon ja aloittajan.

Uskotteko te muuten noin ylipäätään kaikkea mitä miehet baareissa humalapäissään kertovat?

Lähettäjä: hjb 
Päivämäärä:   28.1.13 17:43:10

En tiedä laskisinko ihan pettämiseksi, mutta en nyt ihan sallituksikaan että mieheni kävisi edes muutaman kerran kahvilla tuntemattoman naisen kanssa ja soittelisi tuntikausia naisen kanssa. Ei hänkään hyväksyisi sitä minulle.

Lähettäjä: polle 
Päivämäärä:   28.1.13 17:49:09

mitään uutta?

Päivämäärä:   28.1.13 20:07:19

Up, ei vissiin mitään uutta Lippuliisalta?

Lähettäjä: Joopajootaas 
Päivämäärä:   28.1.13 20:13:44

Koko juttu on provo. Aloittaja voi aivan hyvin sanoa, että " miksi ihmeessä keksisin tämmöistä" Just siksi. Provoja on kiva tehdä nim. merkillä kokemusta on. Ihmiset odottaa sitä, mitä seuraavaksi tapahtuu, ja itse voi keksiä juttuja ja hakea "huomiota" tällä tavalla, vaikkakin nimettömänä.
Sitten kun tämä koko homma paljastuu provoksi, niin muistakaa, että minä ja moni muukin on sanonut tämän olevan höpö höpä :)

Päivämäärä:   28.1.13 21:29:43

Ohhoh, Joopajootaas! Sullapa on freesi teoria, kiitos että jaoit sen kanssamme. Kukaan ei ollutkaan vielä epäillyt provoksi aiemmin.

Enhän mä voi muuta kuin sanoa, että totta tää on. Vai millä mä tän jutun muka teille todistan?

Pisterivillä on ihan hyvä pointti siinä, että ei tässä ole varsinaista pettämistä (=seksiä) tapahtunut, eikä mulla ole mitään kostonhalua tai mikään pakko vetää sitä naista tähän soppaan mukaan. Kyllä mä silti ihmettelen, jos jonkun mielestä on ihan ok, että oma mies virittelisi salasuhdetta, saatika että valehtelisi puolisonsa kuolleen! Mutta mä jatkan ihan tyytyväisesti sinkkuna, jos tällainen on nykyään arkea ja no big deal parisuhteissa.

Ymmärtäisin myös väitteet "tämän olevan vain mun päässä", jos mä olisin se, joka pitää yhteyttä. Mut ei, kyllä se on ihan joku muu kuin minä. Miehellä olisi ollut monta tilaisuutta lopettaa tämä. Hän olisi aiemmin päässyt kuin koira veräjästä sanomalla, ettei ole valmis uuteen suhteeseen ja muut perinteiset diipadaapat. Ja ei ole mitään uutta kerrottavaa, mutta mä infoan kyllä, jos sellainen tilanne tulee. Ihan kuten olen luvannut. :)

Päivämäärä:   28.1.13 21:33:31

Lippuliisa: Hei, tämä on ht.netin sennula. Näille on ihan arkista, että niiden mies soittelee toisille naisille maratonpuheluita ja väittävät vaimojaan kuolleiksi oikein kunnon tarinoineen.

Jos mun mies sanoisi yhtään kenellekään että minä olisin kuollut, niin tekisin kyllä katoamistempun hänen elämästään, eli ei todellakaan ole mikään olankohautusjuttu vaan täysin sairasta.

Päivämäärä:   28.1.13 21:49:20

Mun pointti on nimenomaan tuo salasuhteen viritys, omiin silmiini näissä topikeissa ei mitään sellaista ole tullut ilmi. Mieshän peruu kaikki tapaamiset omasta tahdostaan, joten ei nyt ihan vaikuta siltä, että olisi mitään salasuhdetta virittämässä. Kunhan hakee jotain jännitystä elämäänsä valehtelemalla aloittajalle ummet ja lammet puhelimessa.

Miestä pitää näpäyttää, ehkä tajuaisi lopettaa tuon jännityksenhakemisen alkuunsa. Vaimolle tässä tarinassa nyt ei vain juurikaan kerrottavaa ole. Kuinka moni oikeasti uskoisi, jos joku tuntematon nainen kertoisi miehesi valehdelleen sinun kuolleen? Jos miehellä taas on muutenkin tapana valehdella, vaimo sen varmasti tietää ja tämä asia tuskin kiinnostaa, mies kun ei konkreettisesti ole vaimoaan pettänyt, jotenkin en osaa laskea puhelimessa puhumista pettämiseksi...

Aloittajana näpäyttäisin miestä valehtelusta ja unohtaisin koko jutun. Tässä kuviossa on kuitenkin lapsiakin mukana.

Päivämäärä:   28.1.13 21:51:20

Oli tai ei niin ei tuollaisia äijiä pidä päästää kuin koira veräjästä.

Päivämäärä:   28.1.13 21:58:19

Hellion, niinpä. Juuri näin.

Pisterivi, ehkä tässä on vähän kyse siitäkin, mitä puhelimessa puhutaan. Mies puhuu ihastumisestaan muhun ihan avoimesti, ja näitä fiilistelyjä löytyy kyllä tekstareistakin. Viimeksi viikonloppuna laittoi näitä hehkutusviestejä. Minua puolisona tällainen häiritsisi, ja mun mielestä tässä olisi paljonkin kerrottavaa naiselle. Mutta voihan tosiaan olla, ettei jotain naista kiinnostaisi miehensä vehtaamiset ja valehtelut tippaakaan. Kuulostaa hienolta suhteelta...

Päivämäärä:   28.1.13 22:00:50

Eiköhän sillä ole isompi kylmä rinki persuksiensa alla siinä vaiheessa, kun aloittaja paljastaa tietävänsä valheet ja mies jää pelkäämään, koska vaimo saa tietää.

Tosin taitavat muutenkin olla eroamassa, jos asuntokin on myynnissä, mutta sitä vähemmänhän vaimoa miehen touhut siinä vaiheessa kiinnostavat.

Päivämäärä:   28.1.13 22:04:51

No, se on eriasia, jos oikeasti jotain ihastumisviestejä lähettelee. Tosin ei se ihastuminenkaan kiellettyä kenellekään ole, kun eihän tuo vätys pääse edes sanoista tekoihin. Miten jaksat edes tuollaisen kanssa viestitellä/puhua?

Päivämäärä:   28.1.13 22:07:26

En mä enää meinaa jaksaakaan, kunhan oon nyt vielä leikissä mukana. Eihän tämä tilanne ole kuitenkaan kovin kauaa vielä ollut mun tiedossa, viikon ehkä.

Päivämäärä:   29.1.13 01:36:59

upupup

Päivämäärä:   29.1.13 12:28:47

Uppista

Vieläkin oon sitä mieltä, että näpäytät vain miestä. Masentuu se kuitenkin :)

Päivämäärä:   29.1.13 16:49:58

Ylös tämä, ja updatea aloittajalta kiitos!

Lähettäjä: öö 
Päivämäärä:   29.1.13 20:00:28

olis kiva kuulla päätös tälle :)

Lähettäjä: Mastodontti 
Päivämäärä:   29.1.13 21:50:56

Miten etenee? (:

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   29.1.13 21:56:26

Mitään uutta?

Päivämäärä:   29.1.13 21:58:01

En tajua näitä "vaimolle ei saa kertoa ettei sille tuu paha mieli". Siis mistä sokerista teidät on tehty? Haloo, se vaimo on aikuinen ihminen, taatusti selviää yli siitä että saa tietää miehestään totuuden. Ihme paapomista ja hyssyttelyä. Ukkohan on täysi sekopää, kuinka joku ei muka tajua sitä? Ei kukaan hivenenkään terve ihminen valehtele vaimoaan kuolleeksi yhtään kellekään.

Paapokaa pikkulapsia, älkää aikuisia ihmisiä jotka kyllä selviää draamojen yli. Mitä jos tuo ukko sekoaa enemmän, ei yhtään epätodennäköistä.

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   30.1.13 00:08:38

tykkää käyttäjän Hellion kommentista.

Päivämäärä:   30.1.13 00:09:22

Jee olin sadas!!!!!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.