Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kusetetaanko mua ihan 6-0? (OM) 3

Lähettäjä: eOT 
Päivämäärä:   23.1.13 10:48:34

Teen uuden, tää on niin jännittävää :D

Vanha http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=653665&t=653665

Re: Kusetetaanko mua ihan 6-0? (OM) 3

Lähettäjä: Kia 
Päivämäärä:   23.1.13 10:49:56

No miten Porvoossa aamu valkenee? ;)

Lähettäjä: lippuliisa 
Päivämäärä:   23.1.13 10:54:08

Hehe, kyllä täältä on vielä Porvooseen matkaa... ;) Tuolta edellisen lopusta selviää tämän päivän käänteet. Eli ei löydy hautausmaalta ja miehen tiedoilla löytyi käräjäoikeudesta isyydentunnustusjuttu (tai joku sellainen) 2000-luvun alusta. Mietin vaan, että montahan niitä lasta lopulta onkaan.

Lähettäjä: Lumipuku 
Päivämäärä:   23.1.13 10:56:58

Naisia vain harmittaa kun oot löytänyt miehen, joll aon jo lapsetkin valmiina. Ei tarvitse niitäkjän ruveta tekemään.

Päivämäärä:   23.1.13 11:10:04

Tällä miehellä näyttää joo olevan kaikki valmiina, mun ei tarvi ees puolisoksi ruveta :D

Kirjoitan nyt vielä tähän saman minkä edellisen topan loppuun, kun kaikki ei kuitenkaan vaivaudu lukemaan sitä. Eli nämä tiedot, joita olen kaivellut ja paikat joihin olen soitellut, ovat ihan jokaisen saatavilla. Ei tarvitse edes valehdella mitään, senkun soittaa ja kysyy.

Lähettäjä: Keäpuku 
Päivämäärä:   23.1.13 11:36:54

Älä nyt aloittaja tuhlaa voimiasi noihin kesken kaiken ilmestyneisiin provon-huutajiin, he ovat nyt saaneet viisautensa esitettyä ja poistunevat.

Torstaita odotellessa. Jos sen peruu tekstarilla, niin sä et ole "saanut" sitä ja voit mennä hakemaan kotoa. Muutenkin voisit huviksesi ehdottaa, että voit tulla häntä hakemaan ja menette sitten yhdessä johonkin...

Lähettäjä: jhk 
Päivämäärä:   23.1.13 11:48:16

Sua voi muuten ihmiset pitää vähän hulluna, kun olet noin paljon tietoa saanut urkittua, vaikka itse olisin varmaan tehnyt samoin... mutta varo siis ettet itse leimaudu tässä joksikin seinähulluksi. Hauskaa varmasti virittää ansoja ja antaa miehelle samalla mitalla takaisin, mutta itsellesi järkevintä ja turvallisinta olisi varmaan antaa vaan olla. Sano vaan ettet usko että miehen vaimo on kuollut ja piste.

Päivämäärä:   23.1.13 13:02:35

Totta jhk turisee. Älä siis muille kerro kuin meille!

Lähettäjä: viivi 
Päivämäärä:   23.1.13 13:03:15

Kesäpuvulta hyvä idea. Älä myöskään paljasta miehelle, mitä tietoja hänestä olet saanut selville.

Mitä google vaimosta kertoo?

Lähettäjä: Ihan oikeasti 
Päivämäärä:   23.1.13 13:08:41

minulla olisi aloittajalle ihan OT kysymys eli mitä tietoja saa pyytämällä mistäkin? olen yrittänyt etsiä vanhaa ystävääni, joka on kadonnut melkein jälkiä jättämättä.... t. vinkeistä kiitollinen
Odotan kyllä jännityksellä miten tämä juttusi päättyy.

Lähettäjä: puuh 
Päivämäärä:   23.1.13 13:11:29

Ot:na nimimerkille Ihan oikeasti:
Se saattanee olla myös ihan tarkoituksella se sun "ystäväsi" hävinnyt, eikä halua olla tekemisissä kanssasi.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.1.13 16:30:54

Toivottavasti tää ei olis provo..

Päivämäärä:   23.1.13 16:43:48

Itse asiassa toivoisin, että tää olis jonkun luokan provo :D Taitaa olla Porvoosta koko äijä.

En mä mitään ansoja halua virittää, enkä todellakaan halua sen enempää pahaa tälle miehelle. Kaikesta huolimatta. Mulle riittää se, että saan oikeasti tietää mistä tässä on kysymys (ja ehkä se, että nainen saa tietää missä mennään). Tuonne seurakuntaan soitin ihan sitä varten, että toivoin niiden todistavan nää mun epäilyt vääriksi, eli toivoin et nainen olisikin löytynyt sieltä kirkkomaasta. En mä sille miehelle aio kertoa näistä puheluista, mutta ei mua kyllä hävetäkään - ainakaan toistaiseksi. Jos nainen on kuollut ja asiat niin kuin mies on kertonut, sitten vaihdan nimeä ja muutan Ruotsiin :D

Nimimerkin Ihan oikeasti kannattaa aloittaa sieltä väestörekisterikeskuksesta, sitten taitaa olla sellainenkin kuin osoiterekisteri?

Olen oikeasti hieman yllättynyt, etteivät ihmiset tiedä mikä on julkista tietoa ja mistä sitä voi etsiä. Toisaalta tää on tullut mullekin tutuksi vasta työn kautta, et ehkä se selittää.

Lähettäjä: viiiiiii 
Päivämäärä:   23.1.13 17:32:58

Miten nuo käräjäoikeuden tiedot saa? Siis millä nimellä ne kulkee? Saako tietää esim rikosrekisterin ja rötökset? Mihin pitää soittaa ja pyytää?

Lähettäjä: Viiva 
Päivämäärä:   23.1.13 18:50:34

Nostetaas taas. Eikös kaikki oikeuden päätökset ole julkisia? Sitä en sitten tiedä miten niitä saa, kuinka yksilöllisiä tietoja pitää olla ja mitä saa puhelimitse tms.

Päivämäärä:   23.1.13 21:15:28

Kaikki päätökset ovat tietääkseni julkisia, mutta kaikkea ei saa julkaista (mediassa). Kannattaa soittaa sen kunnan käräjäoikeuteen, missä rikos/riita on tapahtunut. Henkilön koko nimi ja syntymäaika on hyvä olla selvillä, koska saman nimisiä voi olla monia.

Lähettäjä: Mastodontti 
Päivämäärä:   23.1.13 22:02:07

laittelen tänne kommenttia että löydän kun aiheeseen lisätietoa :D ilmeisesti tapaamista ei tapahtunut? Eikun oliko se vasta huomenna?

Lähettäjä: ilta 
Päivämäärä:   24.1.13 08:43:48

Jahas, tänään olis sitten treffit! :)

Lähettäjä: 222 
Päivämäärä:   24.1.13 09:51:44

joko on perunut

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.1.13 09:59:36

viiii: en tiedä kyllä asian oikeeta laitaa, mutta muistelin että kloori on puhunu, että melkeimpä kaikki oikeuspäätökset saa kuka tahansa, mutta maksaisi jonkun verran..?

Päivämäärä:   24.1.13 10:05:38

Soittamalla saa tiedot tuomiosta jne, jos haluaa koko pöytäkirjat, niin maksu on about 50 senttiä per sivu tmv.

Arvaatte varmaan, miten illan tärskyjen kävi? Mies soitti eilen ja sanoi olevansa vähän kipeä, eikä se ihan terveeltä kuulostanutkaan. Äsken sitten soitti ja perui tapaamisen.

Sillä tavalla.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   24.1.13 10:10:09

Nyt menet sen luokse viemään vaikka kuumaa keittoa, jotta paranee!

Lähettäjä: Ihan oikeasti 
Päivämäärä:   24.1.13 10:11:17

Ylläripylläri ;) ^^
Juu.. ei oikeasti ole kadonnut "vain minulta" tuo minun ystäväni, että se siitä. On myöskin hävinnyt julkisista yhteiskunnan rekistereistä...

Päivämäärä:   24.1.13 10:21:35

Oikeesti nyt on ihan käsittämättömän hyvä aika mennä käymään, viedä jotain herkkuja ja kysyä tarviiko kaupassakäyntiapua, lastenhoitoapua tai jotain!!! Nyt tee se!

Päivämäärä:   24.1.13 10:26:09

Toi on kyllä hyvä idea. Se laittoi juuri viestin, että harmittaa tosi paljon, ettei päästä tänään mihinkään, niin se käynti olisi hyvä jatkumo tähän. Jos veisin sille vähän kurkkupastilleja ja Finrexiniä :D Huh, jännittää ajatuskin. Yritän keräillä rohkeutta...

Lähettäjä: Kuolio 
Päivämäärä:   24.1.13 10:31:44

Vie kanakeittoa. Jenkkileffoissa kanakeiton viejä aina yllättää valehtelijan ;)

Lähettäjä: *_* 
Päivämäärä:   24.1.13 10:39:59

Täällä ollaan kyllä hengessä mukana. :) Käy vaan viemässä vähän troppia miehelle. Jos sattuukin avaaman ite oven eikä laske sinuu sisään tautiin vedoten niin sanot vaan et sulla on tosi hyvä vastustuskyky. Ja puhut kuuluvalla äänellä. (Etkä lähe kulumallakaan ennenkun asia on selvitetty) :D

Lähettäjä: surku 
Päivämäärä:   24.1.13 10:45:29

Et olisi vastannut! Tänään pölähdät sinne viemään lääkettä !!

Lähettäjä: Lääketehdas 
Päivämäärä:   24.1.13 11:46:24

Ehdotan tuota herkkujen & lääkkeiden viemistä! Suomessa ei vissiin mitään kanakeittoa ole tapana viedä, mutta vie jotain C-vitamiinipitoista mustaherukkamehua ja ehdota siinä rappukäytävässä heti, että tulet sisälle ja juotte sitä yhdessä vähän rupatellen. Jos mies vetoaa, että saat häneltä flunssan, valehtelet, että sinulla oli se jo, joten tuskin enää tarttuu. Jos mies vetoaa, että häntä väsyttää, kun on flunssa, sanot, että voit auttaa lasten iltatoimissa/siivoamisessa/iltapalan teossa tms. jos kerran niin väsyttää.

Ja tuo oli myös hyvä vinkki, että puhut kuuluvalla äänellä. Heti, kun ovi aukeaa, kailotat oikein kovaan ääneen, miten ikävä on ollut :D

Ja muista seisoa oven takana niin, että sinua ei hahmota ovisilmän kautta! Muuten se ei ehkä avaa?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   24.1.13 12:31:40

up

Lähettäjä: Huh 
Päivämäärä:   24.1.13 13:06:02

No joko on sopat tulella? :D

Lähettäjä: tiuku 
Päivämäärä:   24.1.13 13:09:45

ylös :)

Lähettäjä: Mustikka 
Päivämäärä:   24.1.13 13:14:51

Tämä on kyllä niin koukuttava stoori.. ethän lippuliisa pliiiis nyt vaan jätä käyttämättä tätä oivaa tilaisuutta selvittää tämä juttu lopullisesti........... :D

Päivämäärä:   24.1.13 13:36:38

Niin... menethän sinne lippuliisa!!!! Sä et voi jänistää nyt!

Lähettäjä: Huh 
Päivämäärä:   24.1.13 13:37:46

Eiköhän tää kuitenkin kohta lopu. A. Tuskin aloittaja menee käymään, kun ei kehtaa. B. Porvoo on iso paikka

Lähettäjä: *_*_*_* 
Päivämäärä:   24.1.13 13:42:12

Miten ihmeessä lippuliisa on saanut NIMELLÄ joitain käräjäoikeuden päätöksiä, kun niitä saa ainoastaan päivämäärien mukaan ja päätösnumeron perusteella. Käräjäoikeudesta ei todellakaan haeta mitään kuten googlesta. Johan se olisi helppoa alkaa tonkimaan naapurin asioita ja soittaa käräjäoikeuteen ja kysyä, että löytyykö nimellä ja syntymäajan perusteella. Ei löydy. Asia/tapausnro kansioita, joissa on otsikon numero, voi mennä sinne paikanpäälle selalemaa. Joten sillä perusteella ihan provo.

Myöskään väestöreksiteristä ei saa osoitetta tietää, jos ihminen on salannut omat tietonsa. Viranomainen saa tietoja. Tämä tiedoksi sille, jonka ystävä kadonnut.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.1.13 13:45:43

Eikö hullu aloittaja voisi vaan antaa olla? On selvää ettei mies ole sinusta kovin kiinnostunut kuitenkaan, ehkä vaan stressin keskellä halunnut juttuseuraa eikä oikein osaa lopettaa juttua.

Ihan naurettavaa tuollainen salapoliisintyö ja pelleily. Anna jo olla, säälittävä pikkakiintyjä :D

Päivämäärä:   24.1.13 13:50:37

Vaikka oikeasti olen sitä mieltä, että asiat pitäisi pystyä ihmisten kesken puhumaan niin olisi NIIN herkullista, että myötätuntoinen aloittaja menisi lohduttamaan sairasta. Mielestäni miehellä on ollut tilaisuutensa, hän olisi voinut päättää valheensa esim sanomalla suoraan, ettei halua jatkaa tapailua (ei olisi tarvinnut selitellä valheitaakaan). Jos kerran hän jatkaa valehtelua niin ei se ole aloittajalta väärin "uskoa".

Lähettäjä: Cädiläin 
Päivämäärä:   24.1.13 13:52:11

-: Ihan oikein aloittaja tekee,tuollaiset tarvitsevat opetuksen.

Lähettäjä: ruu 
Päivämäärä:   24.1.13 13:57:24

merkkijono,

ei aloittaja ole hakenut mitään tietoja tästä tapauksesta käräjäoikeudesta.

Päivämäärä:   24.1.13 13:59:29

"Miten ihmeessä lippuliisa on saanut NIMELLÄ joitain käräjäoikeuden päätöksiä, kun niitä saa ainoastaan päivämäärien mukaan ja päätösnumeron perusteella. Käräjäoikeudesta ei todellakaan haeta mitään kuten googlesta. Johan se olisi helppoa alkaa tonkimaan naapurin asioita ja soittaa käräjäoikeuteen ja kysyä, että löytyykö nimellä ja syntymäajan perusteella. Ei löydy. Asia/tapausnro kansioita, joissa on otsikon numero, voi mennä sinne paikanpäälle selalemaa. Joten sillä perusteella ihan provo."

Höpö höpö. Miksi mä valehtelisin tällaisesta asiasta? Kokeile soittaa sinne käräjäoikeuteen ja ylläty mitä sieltä saakaan irti. Kuten sanoin, nämä ovat julkista tietoa, vaikkei kaikkea saakaan julkaista.

Se voi olla hyvinkin, että tulee pupu pöksyyn, enkä uskalla lähteä sinne paikan päälle ovikelloa soittelemaan, vaikka se olisikin herkullinen ajatus. Katotaan nyt. Ekan kerran on alkanut vähän pelottaa tää koko juttu.

Lähettäjä: *_*_*_* 
Päivämäärä:   24.1.13 14:04:37

Juu, on nämä meidän tiedot julkisia juu, mutta niitä ei anneta sieltä kuten googlesta . Joten tämä on provo.

ruu: Sanoohan tämä aloittaja, että käräjäoikeudesta oli saanut tietää, että on isyydentunnistamisia

Lähettäjä: Aina 
Päivämäärä:   24.1.13 14:05:27

http://static.someecards.com/someecards/usercards/1331516839030_4299531.png :D

Lähettäjäsynza 
Päivämäärä:   24.1.13 14:05:29

oven taakse vaan ja jos vaimo avaa kysyt että onko hän (miehen nimi) lastenhoitaja. :D

Lähettäjä: hermu 
Päivämäärä:   24.1.13 14:06:54

täydellistä. nyt narautat sen ukon! toisen kuolemasta valehtelu on psykoottista, ja mielenterveys häiriö. samoin patologinen valehtelu jatkuvalla syötöllä on mielenhäiriö.

mä kehottaisin olemaan pirun varovainen sen ukon kanssa, koska se ei ole terve.

oletko miettinyt että jos on esim. tappanut vaimonsa? (tuskin, kai joku sitä olis kaivannu)

:D

mutta ole oikeasti varovainen varsinki jos menet sinne asuntoon. hullujen kanssa ei kannata lähteä hippasille. ota ainaki joku puolustuskeino mukaan.

Päivämäärä:   24.1.13 14:13:15

Lähettäjä: *_*_*_*
Päivämäärä: 24.1.13 14:04:37

Juu, on nämä meidän tiedot julkisia juu, mutta niitä ei anneta sieltä kuten googlesta . Joten tämä on provo.

---

Soitapa kuule ihan omin pikku kätösin käräjäoikeuteen ja katso miten homma toimii. En kai mä tällaisesta asiasta valehtelisi, kun jokainen tämän ketjun lukeva voi soittaa ja kysyä nämä asiat käräjäoikeudesta. Kysy vaikka Martina Aitolehden tietoja, jos et muuta keksi.

Päivämäärä:   24.1.13 14:18:34

Ja tosiaan, mä olen ihan täysjärkinen ihminen, enkä ole aiemmin soitellut kenenkään deittikumppanini tietoja ympäri kyliä. Tämä tapaus vaa on niin härski ja käsittämätön, että uteliaisuus oli pakko tyydyttää. Joudun kuitenkin työssäni soittelemaan näitä samoja puheluita jonkin verran, joten tämä on tuttua puuhaa.

Mulla ei ole myöskään mitään järjetöntä tarvetta kostaa miehelle. Haluaisin vaan vähän näpäyttää, että hei, sä valehtelet nyt väärälle naiselle...

Päivämäärä:   24.1.13 14:31:46

Jos mä olisin aloittaja niin saisin eniten tyydytystä pyrkiessäni pitkittämään tilannetta. Sinisilmäisenä vain uskoisin kaiken mitä mies sanoo ja katselisin kun se kiemurtelee keksien lisävalheita selvitäkseen edellisestä.
Täytyy sillä jotain mielenkiintoakin olla aloittajaa kohtaan kun ei ole jättänyt vain leikkiä kesken. En myöskään usko, että olisi vaarallinen, onpa vain aluksi tullut sanoneeksi ekan valheen mikä tuli mieleen ja nyt joutuu sitä sitten paikkailemaan. Ja onhan se nyt kaikille jo tullut selväksi, ettei aloittaja odota tältä mieheltä mitään vuosisadan romanssia.

Mutta mene nyt ihmeessä viemään sille vaikka vain ovelta hiukan flunssalohtua ja katso miten se tilanteen hoitaa. Ei sun tarvi tehdä mitään suuria paljastuksia, mies saa halutessaan tehdä ne ihan sitten itse.

Lähettäjä: jaanahoo 
Päivämäärä:   24.1.13 14:50:11

Tämä lienee provo.. tuskin mies olisi uskaltanut pelata niin riskipanoksin, että päästää kotiinsa. Siellähän voi olla vaikka mitä vaimon kamaa ja lapset voivat "lipsautella".

Päivämäärä:   24.1.13 14:57:28

"mä olen ihan täysjärkinen ihminen, enkä ole aiemmin soitellut kenenkään deittikumppanini tietoja ympäri kyliä." joo eihän oikeasti hullut omasta mielestään hulluja olekaan. Mutta aloittaja, ei touhusi ole yhtään normaalia. Saati jos työsi ohessa / varjolla miehen tietoja selvittelet.

Taidat olla todella epätoivoinen vanhapiika.

Päivämäärä:   24.1.13 14:57:33

Enhän mä siellä kotona olekaan käynyt?!? Jaanahoo on ystävällinen ja lukee koko ketjun ennen kuin kommentoi.

Päivämäärä:   24.1.13 16:38:40

Mitenkähän se flunssapotilas mahtaa pärjäillä?

Lähettäjä: jaanahoo 
Päivämäärä:   24.1.13 16:45:38

lippuliisa: Olin lukevinani ainakin 95 % ..jotakin ilmeisesti meni sitten ohi silmien. Pahoittelut tästä... Siltikin tuntuu hieman höveliltä tämä k*setus miehen suunnalta. Ei ainakaan kovin ammattivalehtelijalta tunnu :)

Toki voi tottakin olla.. Kyllähän monet miehet aika taitureita ovat palturinpuhumisessa, ja tekevät sitä usein erityisen "kirkkain silmin" ja "hyvällä omallatunnolla".

Päivämäärä:   24.1.13 16:48:09

Jaa a, sen ku tietäis! En ole ainakaan vielä käynyt paikan päällä ja tuskin menenkään. Puistattaa jotenkin koko ajatus :/ Taitaa olla liian hullua jopa mulle :D

Päivämäärä:   24.1.13 16:51:16

Jaanahoo, sehän tässä hämääkin, kun mies on kertonut asioistaan paljon ja myös totta. Ja puolison kuolemasta valehteleminen on niin sairasta, ettei sitä tahtoisi uskoa. Mutta hän valehtelee koko ajan tuosta asuntoasiastakin, väittää että asunto on myyty, vaikka taas ensi sunnuntaina näyttö. Et jokuhan tässä nyt mättää.

Edelleen toivon, että mä oisin tässä se vainoharhainen ja tälle kaikelle löytyisi järkevä selitys. Oman hulluutensa kanssa olisi mukavampi elää kuin muiden ;)

Lähettäjä: justjoo 
Päivämäärä:   24.1.13 16:57:52

No lähetäpä joku kaveri sinne asuntonäyttöön katsomaan onko eteisessä korkkareita, kaapeissa naisten vaatteita, kylppärissä naisellisia purnukoita tai muita paljastavia merkkejä naisen olemassaolosta. Samalla kaveri voi laskea ne lastensängytkin, löytyykö kaksi vai neljä. Kaverihan voi kysäistä välittäjältä sitäkin, että ketkäs tätä myy, onko leski vai aviopari.

Voit sitten jälkikäteen ihmetellä asiaa mieheltä, että ihan sattumalta asuntoa etsivä kaveri kävi tällaisessa näytössä ja mitäs kummaa kaveri sinulle kertoikaan.

Päivämäärä:   24.1.13 17:08:01

kuuluuko mitään uutta

Lähettäjä: sivustaseuraaja.. 
Päivämäärä:   24.1.13 17:12:39

..kävitkö miehen luona jo?! Mun pitäisi lukea tenttiin, mutta en malta.

Lähettäjä: Jaha 
Päivämäärä:   24.1.13 17:20:57

Saako aloittaja tästä asiasta jotain kiksejä? Aika sairaalloista pelien pelaamista puolin ja toisin. Mikset soita miehelle ja sanot että sulla on tärkeää asiaa(haluat selvyyttä miehen juttuihin) ja koska hänen luonaan voisi poiketa. Jos alkaa estelemään niin pamauta suoraan että tulet sitten asunnonnäytöllä katsomaan paikkkaa ja että homma käryää.

Lähettäjä: sssssssssss 
Päivämäärä:   24.1.13 17:23:19

Menet itse sinne näyttöön, eihän ne asujat ole itse silloin paikalla(?)

Päivämäärä:   24.1.13 17:29:06

Myönnettäköön, että kyllä tästä on kiksejä herunut. Nyt vaan alkoi tulla mitta täyteen ja alan olla jo poikki tähän, ihan fyysisestikin. En jaksaisi uhrata enää ajatustakaan asialle, toisaalta taas ainakin tuon asuntonäyttöhomman voisi vielä tsekata. Muuten tää mieskuvio taitaa olla mun osalta tässä. Olen saanut tarvittavat todisteet valehtelusta ja elämässä alkaa ens viikolla muutenkin uudet tuulet.

Päivämäärä:   24.1.13 17:31:44

No sitten vaan loppunäytökseksi sinne näyttöön. Jos löytyy naisten saapikasta ja tarveainetta, niin voit kylmästi víttuilla miehelle jotkut loppulauseet:D Pidät vaan pokkasi.

Päivämäärä:   24.1.13 17:45:59

s-rivi, juu pitää yrittää keksiä tälle näyttävä päätös :D

Tässä vaiheessa jo kiitos kaikille tätä ketjua seuranneille, ja varsinkin niille, jotka ovat uskoneet tän olevan totta. Onhan tää täysin järjetöntä, mutta ei mulla ole mitään syytä valehdella täällä nimettömänä. Olen edelleen ihan äimänkäkenä, että miten joku ikimaailmassa kehtaa valehdella puolisonsa kuolleen! Ja unohtaa kertoa parista ylimääräisestä kakarasta. Miten mun ihmistuntemus on voinut pettää näin pahasti ja miksi sen tarvii valehdella mulle edelleen esim. tosta asunnosta? Ei sen tarvisi valehdella, että se on myyty. Huoooh ei voi käsittää.

Lähettäjä: Jaha 
Päivämäärä:   24.1.13 17:56:21

Ainoa tapa selvittää kysymyksesi on kysyä siltä mieheltä suoraan. Jos ei halua vastata niin hänen päätöksensä. Harva patologinen valehtelija pystyy myöntämään puhuvansa paskaa totena alituisesti. Voihan olla myös että olet ymmärtänyt jonkun asian väärin tai mies kaunistellut joitakin tekemisiään ja nyt omassa päässäsi ja tällä palstalla asia paisuu suhteettomiin mittoihin. Todellakin luulisi sinullekin olevan stressaavaa ja ahdistavaa moisen vatvominen päivästä toiseen se lisäksi että käytät tähän nähtävästi todella paljon aikaasi ja energiaasi.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   24.1.13 17:56:55

Meet sinne näyttöön ja viet adressin ja vaikka kukkia naisen kuoleman johdosta :D Ja pyydät antamaan ne miehelle (vaimolle jos saisi suoraan niin olisi parempi koska mies voi ne piilottaa). Sitten voit unohtaa koko jutun :D toivottavasti

Päivämäärä:   24.1.13 18:00:54

Ei ei et voi nyt lopettaa!!!!! Tähän on saatava näyttävä loppu.

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   24.1.13 18:03:04

Etkä tee mitään muuta kuin kerrot mitä olet selvittänyt ja pyydä niihin selitys.
Et siinä häviä mitään kun tuskin tuo teidän juttu mihinkään kehittyy.

Voitat korkeintaan jos asioille löytyy järkevä selitys, vaikkakaan en nyt tiedä mikä se voisi olla :)

Ehkä exex-vaimo kuollut, siksi lapsia monta ja ero nyksän kanssa meneillään mutta asuvat kimpassa edelleen eikä kehtaa myöntää?

Päivämäärä:   24.1.13 18:09:40

Jos alottaja kertoo miehelle kaivelleensa noin paljon, mies voi "seota" ja raivota naisen olevan sekaisin. itse kertoisin miehen vaimolle miten asiat on

Päivämäärä:   24.1.13 18:11:04

Ei tarvitse kertoa mitään, kunhan saa miehen sellaisenaan kiinni. Kysyy vaan et mikäs tämä on. Se että on tutkinut asioita niin ei sitä tarvi ja kannata mennä kertomaan!

Päivämäärä:   24.1.13 18:11:37

samaa mieltä viivan kanssa

Lähettäjä: linjalla 
Päivämäärä:   24.1.13 18:42:00

Miksi kertoo, että asunto on myyty? Ettei aloittaja innostuisi käymään näytössä.

Veikkaan, että mies on ensikertalainen. Ajatus seikkailusta kiehtoo, mutta syyllisyys ja pelko estää toimimasta. Siksi sopii ja peruuttaa jatkuvasti. Kokee kuitenkin, että jutteleminen puhelimessa on "sallittua", joten jatkaa showtaan.

Vaimonsa kanssa välit on viileämmät, koska vauva on pieni ja vaatii jatkuvaa läsnäoloa. Vaimo on siis tavallaan kääntänyt selkänsä miehelle ja mies kärsii yksinäisyydestä. Aloittajan kanssa juttelu ja sitä kautta saatu läheisyydentunne helpottaa oloa (mutta lisää syyllisyyttä). Leskenrooli tuo sympatiaa ja ymmärtämistä. Vaimo (jota kohtaa voi tuntea jopa jotain negatiivista) on vähän niinkuin kuollut, jättäessään miehen vaille huomiota. Eli leskenä esittäytyminen on miehen mielestä oikeutettua.

Mies on mahdollisesti horoskoopiltaan Kalat: heiltä tuppaa tulemaan valkoisia valheita oli syytä tai ei. Olisko myös Leijonaa joukossa, kun on "drama queen" -meininkiä. "Yhyy -olen yksinäinen leski yhyy katsellaan raketteja on yksinäinen joulu ja vaimokin on mullan alla sukuhaudassa toisella paikkakunnalla olen niin yksin..."

Ei mulla muuta.

Päivämäärä:   24.1.13 18:58:35

Otetaan kuitenkin huomioon että sielä asunnossa VOI silti olla naisen tavaroita ainakin hajuvedet korut, huivit jne vaikka olisikin kuollut.. Mä en usko että jaksaisin tai haluaisin niitä roskiin tms heittää jos puoliso kuolisi. Mutta jotain kuvia kannattaa katsoa hyllyiltä, myös lasten, perusmies ei YLEENSÄ osaa pukea lapsia ottaa kuvia, teettää kuvia, kehystää jne ... Ja jos kuolemasta on aikaa niin millaisia naisen ulkovaatteita/ kenkiä on eteisen kaapissa, jos hän on kuollut kesällä tms ei kaapeissa ole jälkeäkään naisen talvivaatteista.. Joku sinne asuntoon ainakin menee, voi olla vaikka minä jos on lähelläkään tamperetta... Tuli muuten mieleen vielä pöytäliinat ja petivaatteiden sävyt, vilttien määrä sohvalla jne.

Päivämäärä:   24.1.13 19:00:46

Mun mies on kala ja sopii ku joku johonkin ;)

Päivämäärä:   24.1.13 19:02:31

Ja jos vaimo olisi kuollut, silloin hänestä saattaisi olla enemmän kuvia kuin lapsista

Päivämäärä:   24.1.13 19:17:08

Miksi ihmeessä ap et mene käymään miehen luona? Mitä pelättävää siinä on?
Saisit oikeasti jotain selkoa tähän, voihan olla sekin vaihtoehto että mies on puhunut totta. Ehkä tosiaan aiempien lasten äiti on juuri kuollut, nykyisen kanssa ero tulossa, ehkä tuleva ex majailee jossain muualla mutta ei ole muuttanut vielä kirjoja kun ei ole saanut asuntoa? Ja ehkä mies luuli, että asunto saatiin myytyä mutta ostajat peruivat kaupan sen jälkeen?

Ihan totta, mene käymään siellä, ettei sun tartte myöhemmin enää koskaan jossitella asialla vaan saat täyden varmuuden.

Päivämäärä:   24.1.13 19:21:39

Käyt näytössä ja sanot sitten ukolle jollain kierolla tavalla että kävit SIINÄ näytössä. Niin että se ensin itse paljastaa asunnon olevan juuri se.

Päivämäärä:   24.1.13 19:29:33

"Mies on mahdollisesti horoskoopiltaan Kalat: heiltä tuppaa tulemaan valkoisia valheita oli syytä tai ei. Olisko myös Leijonaa joukossa, kun on "drama queen" -meininkiä. "Yhyy -olen yksinäinen leski yhyy katsellaan raketteja on yksinäinen joulu ja vaimokin on mullan alla sukuhaudassa toisella paikkakunnalla olen niin yksin..."

Hahahah! Tää oli paras analyysi tähän mennessä, kiitos :D aurinkomerkki ei täsmää (tai mistä minä tiedän, mikä on totta ja mikä ei), mutta voihan sieltä kartalta leijonaa löytyä.

Tiedän, että selvyyden saisi varmaankin sillä, että menisi käymään paikan päällä. En vaan tiedä, pystynkö siihen. Koko henkilö tulee jo korvista ulos, oon niin kaulaani myöten täynnä tätä shaibaa.

Ja kuten nimimerkki Jaha sanoi, niin tokihan mun kannattaisi ihan vaan kysyä, että mites nää selität. Mutta kun oon 99% varma, että sieltä tulee selitys kuin apteekin hyllyltä ja mitään se ei myönnä. Tää saattaa kuitenkin olla se tapa, jolla toimin.

Yritän saada jonkun kaverin sinne näyttöön, niin ehkä jotain selviäisi. Tai menen itse, jos saan karaistua itseni. Talvivaatteet vois olla ainoat mistä voisi saada jotain vihiä, koska kaikki muu on selitettävissä sillä, ettei ole jaksanut siivota vaikkapa koruja ja hajuvesiä pois.

Päivämäärä:   24.1.13 19:34:12

Mä siis tiedän, että kyseinen asunto on hänen, koska tyyppi itse käski mun käydä katsomassa asuntoa netistä. Juteltiin eilen puhelimessa ja kyselin asunnosta, paljolla sai myytyä jne. Se vastaili ihan normaalisti ja mä kysyin, että niin miksi tässä on näyttö ensi sunnuntaina, jos kerta on myyty? Kuulemma on unohdettu ottaa pois netistä/näyttöajat tulee automaattisesti (ohjelmoituna) nettiin ja mitä vielä. Jepjep :D Voihan toikin tietysti olla totta ja mä vaan sekoilen.

Päivämäärä:   24.1.13 19:36:08

+ miehen ja naisen osoite on sama kuin ilmoituksessa. Tai voihan tuossa talossa olla useampi samanlainen asunto myynnissä ja mies esittelee mulle jonkun toisen asuntoa omanaan.

Päivämäärä:   24.1.13 19:39:50

Niin, tai entäs jos...

..mies onkin joku ihan muu kuin on sanonut olevansa. Onkin ominut perheellisen naapurinmiehen elämän ja identiteetin ja esiintyy sulle hänenä. Lasten äänet taustalta voi tulla vaikka nauhalta. Tietenkään ei voi sua kotiinsa päästää, kun paljastuisikin että asuukin likaisessa yksiössä jossa pelkkä patja ja vanha tietokone eikä missään perheasunnossa lasten kanssa. Oikeasti onkin joku mielenterveyspotilas, joka elää harhaisessa maailmassaan useiden eri "elämien" kanssa joita on matkan varrella sepitellyt. Onhan näitä nähty nettipalstoillakin viime vuosina.. Ja sitä kautta uutisissa. Identiteettivarkaita.

Aattele sitä.

Lähettäjä: : 
Päivämäärä:   24.1.13 19:40:33

Linkkaa se asunto tänne, niin raati kyllä selvittää, että asuuko siellä juuri nyt nainen vai ei.

Päivämäärä:   24.1.13 19:43:59

Lähettäjä: viiiiiii
Päivämäärä: 24.1.13 19:39:50

Niin, tai entäs jos...

..mies onkin joku ihan muu kuin on sanonut olevansa. Onkin ominut perheellisen naapurinmiehen elämän ja identiteetin ja esiintyy sulle hänenä. Lasten äänet taustalta voi tulla vaikka nauhalta. Tietenkään ei voi sua kotiinsa päästää, kun paljastuisikin että asuukin likaisessa yksiössä jossa pelkkä patja ja vanha tietokone eikä missään perheasunnossa lasten kanssa. Oikeasti onkin joku mielenterveyspotilas, joka elää harhaisessa maailmassaan useiden eri "elämien" kanssa joita on matkan varrella sepitellyt. Onhan näitä nähty nettipalstoillakin viime vuosina.. Ja sitä kautta uutisissa. Identiteettivarkaita.

Aattele sitä.

-------

Rauhotutaas nyt vähän näiden teorioiden kanssa :D

Päivämäärä:   24.1.13 19:48:18

Ei rauhoituta ennenkuin käyt miehen luona viemässä teetä ja sympatiaa ;)

Päivämäärä:   24.1.13 19:55:33

Mutta miksi ihmeessä et kysyisi mieheltä tosiaan suoraan mikä tämä kuvio oikein on? Sinänsä olisi mielenkiintoista kuulla miten tämän kaiken selville saamasi osaisi selittää oikein päin. Sellainen valehtelun taito on jo taidetta ja opiksi meille kaikille :)

Päivämäärä:   24.1.13 20:12:06

Luepa joku kirja narsisteista. Löydät sieltä miehen käytösmallin 100%!! Ja siihen kuuluu yleensä myös se, että henkilö, jolle valehdellaan alkaa epäillä omaa mielenterveyttään, koska narsisti valehtelee niin röyhkeästi, että normaali ihminen ei meinaa uskoa, että joku voisi tehdä niin.

Lähettäjä: Olla 
Päivämäärä:   24.1.13 20:21:09

Meidän talo oli netissä myytävänä vielä kuukauden päästä kaupoista. Selvitettiin tätä ja kiinteistömaailmasta sanottiin, että ne on aikaohjattuja ja siksi ei heti poistu

Päivämäärä:   24.1.13 20:26:06

Olla, mutta ilmestyikö sinne automaattisesti myös näyttöajat aina seuraavalle sunnuntaille? Ja siis mähän olen soittanut sinne kiinteistövälittäjälle ( :D ) ja selvittänyt, että asunto on kyllä myynnissä.

Lähettäjä: LKV 
Päivämäärä:   24.1.13 20:37:23

Olla ja lippuliisa: höpö höpö ne mitään aikaohjattuja ovat. Kaikki välitysliikkeet käyttävät samaa järjestelmää, ja kun kohde on kerran sinne syötetty niin se pysyy siellä tasan niin kauan kunnes joku käy poistamassa. Ollan tapauksessa välittäjä siis vaan on unohtanut poistaa ja selittelee unohdustaan noin... Ja näyttöjä voi ohjelmoida korkeintaan kaksi ajankohtaa kerrallaan, kun ensimmäinen ajankohta on ohitettu niin toinen tulee automaattisesti heti näkyviin. Jos välissä on ollut ilman näyttöaikaa netissä niin sillon uusi näyttöaika on käyty myöhemmin syöttämässä.

Tsemppiä lippuliisalle!! Kyllä mä ainakin kävisin tuolla paikan päällä ja nauttisin hämmingistä.

Lähettäjä: Olla 
Päivämäärä:   24.1.13 20:37:54

Ei ollut enää näyttöaikoja.

Lähettäjä: XXO 
Päivämäärä:   24.1.13 21:26:11

Alottajan jutut kuulostaa aikas paljon samalta kuin erään täällä vakinikillä kirjoittelemat jutut. Aihepiiri on kyllä ihan eri, mutta kirjoitustyyli on hyvin samanoloista...

Uskon jutun olevan provo...

LähettäjäMushy 
Päivämäärä:   24.1.13 21:54:47

Kyllä mä narauttaisin tollaisen törkimyksen. Toivottavasti jää tekemättä kellekkään muulle sen nöyryytyksen jälkeen.

Mun ex sepitteli kummia tarinoita ihan kaikesta, kaiken huippuna eroamisen jälkeen kertoi kuinka isänsä oli kuollut syöpään. No tuntien tyypin jo siinä vaiheessa niin hyvin, arvasin että elossahan tuo ja niin olikin.
Harmi vaan että oli ehtinyt kaikille yhteisille kavereillekkin valehtelemaan että olin pettänyt sitä ja siksi jätin (vaikka ihan tämän valehtelun takia se kyllä loppui), ja kaikki sinisilmäisinä tietysti uskoi sitä.
Patologiset valehtelijat on kyllä ihan oma lukunsa. Tuntuvat itsekkin uskovan omia valheitaan kunnes totuuden saa shokeeramalla niistä irti :D Nimimerkillä kokemusta on...

Lähettäjä: Höpsö 
Päivämäärä:   24.1.13 21:56:26

Narsisti tuli minullakin mieleen. En tiedä, uskonko aloittajan juttua vaiko en, (no, tämän foorumin juttuja epäilen muutenkin) mutta ihan omassa elämässänikin on vastaavaa ollut. Ja kyllä, epäilin itseäni hulluksi.
Eikä kukaan minua usko, jos kerron.

Lähettäjä: Åååå 
Päivämäärä:   24.1.13 22:20:53

Mulla meni yli tunti, kun luin noi topat järjestyksessä ja pyörittelin silmiäni välillä nauraen.
Vastaukseni aloittajan otsikkoon on: kyllä vedätetään.

Voi silti olla mahdollista, että mies on ensikertalainen, eikä ihan tajua, että voi joutua ottamaan vastuun puheistaan. Ehdotan, että näpäytät vain miestä. Luultavati masentuu muutenkin.

Päivämäärä:   24.1.13 22:58:32

Saahan tätä tarinaa toki epäillä. Itsekin epäilisin, jos täältä tällaista lukisin. Epäilen tässä koko ajan itseänikin, joten eihän se oo mikään ihme, että muutkin epäilee :) Olisipa mulla oikeasti näin hyvä mielikuvitus ja lahjat tarinankerrontaan, niin pistäisin rahoiksi rikosdekkareita kirjoittamalla.

Mulla on valitettavasti kokemusta narsistityyppisistä ihmisistä, mutta tämä kyseinen henkilö ei ole yhtään perusnarskun oloinen. Ei siis dumaa muita ollenkaan, ole ylimielinen tai kateellisen oloinen. Näyttää vaan olevan hieman mahtipontinen ja puhuvan mitä sattuu.

Onneksi mulla alkaa työkiireet heti huomisesta alkaen, niin saan vähän etäisyyttä tähän. On ollut "vähän" liikaa aikaa tutkia kaikkea näin lomalla ollessa. Ja kuten kirjoitin jo ylempänä, alan olla niin kurkkuani myöten täynnä tätä, että tällä hetkellä tuntuu paremmalta vaihtoehdolta et miehestä ei kuuluisi mitään enää ikinä.

Lähettäjä: Kääri 
Päivämäärä:   24.1.13 23:04:24

Juu, annetaan tän jo pikkuhiljaa tippua. Vanha vitsi ei kauaa naurata ja aloittajalla ei taida enää olla tarinaan mitään annettavaa. Katsos, kun on työkiireitä sopivasti, niin eihän tätä voi edes enää jatkaa...pöh pyh päh

Päivämäärä:   24.1.13 23:41:24

Voidaanhan me jatkaa vaikka maailman tappiin asti tämän puimista. Ei kait siinä :D Lähinnä tarkoitin, että mä en jaksa enää miettiä, mitä teen seuraavaksi ja miksi. Mies laittoi äsken hyvän yön viestin, en jaksa vastata. Olkoot. Voi olla, että joku kaveri käy asuntonäytössä, voi olla, että mä soitan naiselle tai voi olla, että puhun miehen kanssa kasvotusten. Tai voi olla, etten vastaa sille enää ikinä. Jännä nähä.

Lähettäjä: Siiri 
Päivämäärä:   25.1.13 08:52:14

On niitä persoonallisuushäiriöisiä muunkin tyyppisiä kuin kateelliset, tuomitsevat ja ylimieleiset narskut, eikä nekään välttämättä ole koko ajan sitä. On nääs kokemusta miehestä, joka ei nyt suorastaan tuolla tavalla valehdellut mutta jätti vuosien saatossa aika olennaisia asioita kertomatta useamman kerran, ja pidempään aikaa vietettyäni hänen kanssaan totesin, että tällä ei ole kaikki muumit laaksossa. Rohkaise itsesi, mene sinne näyttöön ja selvitä tilanne, koska sua kuitenkin sitten harmittaa jälkikäteen jos et mennyt, kun tarjoutui ensiluokkainen tilaisuus selvittää tilanne ja päästä asiassa eteenpäin.

Lähettäjäcloory 
Päivämäärä:   25.1.13 09:03:07

OT, mutta todellakin käräjäoikeudestä saa tuomioita pelkällä nimellä.. Esim. tähän Oulun seudulla toimineeseen jobbariin liittyen itsekin soitin Oulun käräjäoikeuteen ja sain viidessä minuutissa tuomion sähköpostiini. Joka ei usko, voi vaikkapa minun nimelläni kysellä Helsingin käräjäoikeudesta. Kyllä löytyy ja saa tiedot itselleen.

Lähettäjä: tomboy 
Päivämäärä:   25.1.13 10:41:33

Millä paikkakunnalla tää tapahtuu? Yksi ystävä on myymässä kerrostalokämppäänsä, hänellä ja mies ja neljä lasta + miehellä viides lapsi. Ystävän viimeisin synnytys oli hurjan vaikea ja ei ollut kaukana ettei oikeasti henki lähtenyt. Aattelin vaan että ei kai tää oo se perhe :D

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   25.1.13 17:25:18

mitä aloittaja aikoo tehdä?

Lähettäjä: Tiuku 
Päivämäärä:   25.1.13 19:17:54

ylös :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.