Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kusetetaanko mua ihan 6-0? (OM) 2

Lähettäjä: lippuliisa 
Päivämäärä:   21.1.13 12:54:34

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=643744&t=643744

Tämähän alkaa käydä mielenkiintoiseksi. Mies on kertonut, että on muuttamassa ja että asunto löytyy vielä netistä, vaikka on jo myyty (!). Etsin asunnon, soitin kiinteistövälittäjälle ja selvisi, että asunnosta on neuvottelut käynnissä, mutta käsitin että hinnasta ei olla päästy yhteisymmärrykseen. No, eipä siinä mitään, mutta meinasin tippua penkiltä, kun tämä kiinteistövälittäjänainen sanoi, että seuraava näyttö on sunnuntaina, mutta "voidaan toki koittaa järjestää yksityisnäyttöäkin, mutta se voi olla hankalaa, koska perheessä on 4 LASTA".

Siis mitä :D :D :D Siinä vaiheessa kun pyysi yhteystietojani, vetosin työkiireisiin ja sanoin palaavani asiaan.

Ai siis lapsia onkin kahden sijaan neljä?!? Tää menee koko ajan hämärämmäksi. Voi jeesus.

Re: Kusetetaanko mua ihan 6-0? (OM) 2

Lähettäjä: Joensuun Elli 
Päivämäärä:   21.1.13 12:58:19

Kyllä minä ainakin haluaisin tietää olevani "kuollut".... Siinä olisi miehellä selittämistä :O

Lähettäjä: f 
Päivämäärä:   21.1.13 12:59:38

Mennään kaikki sinne esittelyyn sunnuntaina :)

Lähettäjä: Oljo 
Päivämäärä:   21.1.13 13:03:50

No onko sen niin väliä onko niitä muksuja kaksi vai neljä. Oleellisinta mun mielestä tuossa on se, että mies väittää lasten äidin kuolleen vaikka ilmeisesti on vielä voimissaan saman katon alla miehen kanssa :D

Sitä mä ihmettelen (siis jos tää ei oo provo), että miten toi mies edes jaksaa nähdä noin paljon vaivaa pillun takia, jota ei ole edes vielä saanut. Tai sit se onkin juuri se syy että "puhelin on unohtunut töihin" yms. Sitä ei enää kiinnosta koska sulta ei oo herunu...

Lähettäjä: mummi 
Päivämäärä:   21.1.13 13:17:31

muista kertoa mitä tässä käy

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.1.13 13:18:59

Minäkin haluaisin tietää olevani "kuollut". Saisi sitten ukolta kysyä, että kenenkäs haudalla oot käynyt, ei ainakaan mun.

Päivämäärä:   21.1.13 13:22:27

käräytä se @!#$, äläkä varota etukäteen, että tiedät.

Päivämäärä:   21.1.13 13:25:31

No ei ole väliä, onko muksuja kaksi vai neljä. Siis enää tässä vaiheessa, kun on selvillä, että lasten äidissä henki pihisee.

Eikä valitettavasti ole provo, edelleenkään. Tää homma nyt selvitetään juurta jaksain ja jossain vaiheessa kerron naiselle, mikä on homman nimi. Soitin juuri miehelle ja kyselin esimerkiksi lasten äidin kuolemasta, eli on hänen sanojensa mukaan kuollut synnytyksessä kesällä. Sanoi saman silloin baarissa. Facebookin otti itse puheeksi ja sanoi, että lisää mut sinne sitten kun muistaa joskus käväistä siellä. Juupa juu... Leikin nyt mukana jonkin aikaa, kun ei ole parempaakaan tekemistä.

Lähettäjä: mummi 
Päivämäärä:   21.1.13 14:33:17

nyt leikit tolla ällötykellä ja annat oikein kunnon opetuksen!!!

Lähettäjä: Flow 
Päivämäärä:   21.1.13 14:43:22

Tuollaisesta asiasta valehtelevan täytyy olla jo jollain tavoin mieleltään sairas.

Lähettäjä: Laiskiainen 
Päivämäärä:   21.1.13 14:46:39

Itse olin tilanteessa jossa "kuollut vanha nainen" avasi oven.

Ihmettelinmme valoja ja koputimme. Kysyimme oliko talo jo myyty? (oli vielä netissä myynnissä)"Ei päätin sittenkin jäädä asumaan kun, tytär muuttaa avuksi."

Omin päin menimme katselemaan viikkoja näytön jälkeen. Lapsenlapset (perikunta) myi välittäjän mukaan. (Ei sopinut kun tietty päivä näytölle kun tulevat pitkältä omaiset hautajaisiin ja majoittuivat taloon.)

aikaa on nyt noin kolmisen vuotta, ei sitten ostettu.

Päivämäärä:   21.1.13 14:54:52

Mä varmaan tekisin niin, että kyselisin koska vaimo on kuollut ja esim. 6kk päästä tästä veisin kukkia vaimon muistolle ihan kotiin :D tää meni nyt kyllä tosi mielenkiintoseksi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.1.13 14:55:05

Mikset mene käymään, viet jotain kivaa tuliaisiksi lapsille ja miehelle. Siellä sitten ihmettelet että miten tässä näin on käynyt.

Päivämäärä:   21.1.13 15:00:29

Ööh siis et ole käynyt miehen luona? Mutta tiedät sanoa että nainen ei voi siellä asua (en jaksa edellisestä kopioida tätä sanomaasi). Koitahan keksiä parempi nyt..

Päivämäärä:   21.1.13 15:06:01

Lähettäjä: lippuliisa
Päivämäärä: 21.1.13 11:19:49

Ei oo muuten saanu säpiä, eikä mitään muutakaan. Ollaan hädin tuskin pussattu, kun eihän me tosiaan olla nähty kuin ihan muutamia kertoja.

Mut joo, Väestörekisterikeskuksesta saa tosiaan kuolinpäivän tietoonsa etu- ja sukunimen perusteella. Tämän niminen nainen kyllä löytyi, mutta hyvinkin elävänä ja samassa osoitteessa kuin mies.

Päivämäärä:   21.1.13 15:10:48

Lähettäjä: lippuliisa
Päivämäärä: 19.1.13 22:43:54

Jos mä saan unta, niin saatte luvan tekin uinahtaa tyytyväisinä :D Mulla ei ensinnäkään ole autoa, toisekseen tämä tyyppi asuu kerrostalossa, että ei niitä postilaatikoita noin vaan ohi ajaessa tsekkailla.

Toi on käytännössä mahdotonta, että lasten äiti olisi elossa. Tai ainakaan, että se asuisi miehen ja lapsien kanssa saman katon alla.

Tähän minä viittasin, on mahdotonta että asuisi saman katon alla.. Jos kerran aloittaja tietää ettei siellä nainen voi asua niin tietää varmasti yhtälailla asuuko siellä 2 vai 4 lasta jne..

Lähettäjä: Pöljä 
Päivämäärä:   21.1.13 15:49:26

-: Etkö sä lue yhtään näitä viestejä????

Päivämäärä:   21.1.13 15:51:06

Ymmärrät varmaan, että tilanne on muuttunut tuon kirjoituksen jälkeen? Edelleen on mun järjellä ajateltuna käsittämätöntä, että siellä asunnossa asuisi nainen. Mutta näiden tietojen perusteella näin on. Ehkä se tekee tosiaan vuorotyötä, että on lauantai-illatkin poissa kotoa.

Päivämäärä:   21.1.13 15:51:52

Lähettäjä: Pöljä
Päivämäärä: 21.1.13 15:49:26

-: Etkö sä lue yhtään näitä viestejä????

tai katso niiden lähetysaikoja??

Lähettäjä: Pöljä 
Päivämäärä:   21.1.13 16:28:23

Mutta katsos kun on plajon mm. hoitoalan ihmisiä, jotka hoitovapaalla ollessaan käyvät sairaalassa tekemässä iltavuoroja keikkana silloin kun tuntuu siltä että rahnaa tarvitaan. (satunnaisesti). Tai voihan se mameli olla ollut lenkillä tai kaverillaan tai.... Aika moni pikkuvauvan mameli lnekkeilee, käy kavereillaan ym... silloin kun lapset nukkuu. TAi niiden luulisi nukkuvan. Osaahan se isukkikin vauvan hoitaa ja antaa Tuttelia huuleen?

-: Mitä lähetysajoilla on tekemistä sen kanssa, että et ole lukenut viestejä?

Päivämäärä:   21.1.13 16:34:28

Pöljä: oli eri viiva kun sen lähetysaikajutun kirjoitti kun tuo toinen :D

Itse ainakin olettaisin noin pienen vauvan äidin olevan aika väsynyt tuohon aikaan ja olevan kotona. Ja jos muutenkin saanut sellaisen käsityksen ettei vaimoa ole niin kai sitä ajattelee ne asiat ensimmäiseksi niin ettei sitä voi edes olla. Ei itselläkään ekaksi tulisi mieleen jonkun valehtelevan noinkin läheisen ihmisen elämisestä vain tällaisen takia.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   21.1.13 16:35:09

tai jos sillä naisella on joku harrastus missä viettää lauantai-illat?

Lähettäjä: justiina 
Päivämäärä:   21.1.13 16:55:24

hihhihihiii täähän menee jännäksi =)

Päivämäärä:   21.1.13 17:00:07

Tai jospa se äiti nukkuu illat jos lapsi valvottaa yöt.

Päivämäärä:   21.1.13 17:40:02

"Itse ainakin olettaisin noin pienen vauvan äidin olevan aika väsynyt tuohon aikaan ja olevan kotona. Ja jos muutenkin saanut sellaisen käsityksen ettei vaimoa ole niin kai sitä ajattelee ne asiat ensimmäiseksi niin ettei sitä voi edes olla. Ei itselläkään ekaksi tulisi mieleen jonkun valehtelevan noinkin läheisen ihmisen elämisestä vain tällaisen takia."

No näin juuri. Olen tänäänkin puhunut miehen kanssa puhelimessa pitkät pätkät, enkä edelleenkään osaisi epäillä mitään, ellen olisi saanut muualta tietoa asioista. Ihan käsittämättömän hyvin kyllä vetää tuota roolia... Vähän vaikea tässä on Väestökeskusrekisterinkään tietoja epäillä, vaikka kai siinäkin on promillen mahdollisuus, että joku sairaalassa on tyrinyt ja unohtanut ilmoittaa kuolintiedot (tuskinpa).

Päivämäärä:   21.1.13 17:41:55

Väestökeskusrekisteri :D jospa kuitenkin väestörekisterikeskus.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   21.1.13 17:43:48

joku sairaalassa on tyrinyt ja unohtanut ilmoittaa kuolintiedot (tuskinpa). Jep tuskinpa :D

Tiettyhän joku varmistus (kuten vaimon näkeminen) olisi varmasti helpotus tavallaan :D tietäisi sitten ihan varmasti missä mennään. Ettei tule sitten esim jotain että on vaikka mielisairaalassa ja mies sanoo kuolleen kun ei tahdo selitellä. (Tuskimpa nyt kuitenkaan mutta itseä varmaan rauhottaisi tällainen varmistus :D)

Lähettäjä: Meri 
Päivämäärä:   21.1.13 18:13:14

päivityksiä odotellen. tää olikin astetta mielenkiintoisempi keskustelu

Päivämäärä:   21.1.13 18:15:56

Joku kaveri soittamaan ovikelloa ja katsomaan kuka avaa oven. Leikkiköön vaikka uskovaista! Tai eksyköön väärälle ovelle! Mie voisin tuon tehdä, jos kaveri pyytäisi!

Lähettäjä: jeps 
Päivämäärä:   21.1.13 19:03:34

Kannatan tuota edellistä ehdotusta :D.

Päivämäärä:   21.1.13 19:10:50

jep sama täällä :D ihan mahti idea!

Lähettäjä: Viiva 
Päivämäärä:   21.1.13 21:08:19

Nostetaas. Mitäs uutta tälle illalle? Ei kuitenkaan hiipumaan päin sittenkään jos edelleenkin paljon puhuvat puhelimessa?

Päivämäärä:   21.1.13 21:22:38

Ajattelin jo, että lähden itse sinne ovelle, kun kukaan kavereista ei suostu! :D Mutta "positiivista" tässä on myös se, että naisen puhelinnumero löytyi sittenkin, kun leikki pikkaisen neiti etsivää. Ai että, tästähän voisi tulla vaikka ammatti! Eli joko mä käyn siellä ovella joku päivä, tai voisihan sitä soitellakin... Meillä on edelleen miehen kanssa sovittu tapaaminen torstaille, joten odottelen nyt ensin millä tekosyyllä se feidaa sen.

Eniten tässä hämää se, että puhuttiin tänään puhelimessa ihan normaalisti, mä tietty kyselin vähän normaalia enemmän kuolleesta puolisosta. Kertoi uskottavasti kaikenlaista mm. mihin on haudattu jne. Edelleen on tosi vaikea uskoa, että nainen on elossa, vaikka todisteet nyt on aika selvät. En vaan voi käsittää, että joku valehtelee noin taitavasti ja kertoo paljon sellaisia juttuja, joita ei olettaisi valehtelevan ihmisen kertovan. Itse ainakin kertoisin mahdollisimman vähän kaikesta, jotta pystyisin pysymään faktoissa. Sairasta puuhaa.

Lähettäjä: comestai 
Päivämäärä:   21.1.13 23:21:09

Ai että, miten hienoa, kun tuollainen sontasäkki jää kiinni. Montakohan huijattua ihmistä sillä on tilillään?
Uskon, että kaikki saavat ansionsa mukaan, ja nyt on tämän miehen aika. Yritti jallittaa itselleen liian fiksua naista. Kuulostaa narsistilta (olkoon miten paljon tahansa trendidiagnoosi), niin uskomattoman sairaalta tuo kuolemasta valehteleminen kuulostaa.

Päivämäärä:   22.1.13 07:20:31

On ihmisiä jotka valehtelee sen kun kerkiää ja jopa osaksi uskovatkin juttuihinsa. Oma mies yrittää minua aina jallittaa naurettavin valhein!

Lähettäjä: Tuttua 
Päivämäärä:   22.1.13 08:39:07

Viiva, minullakin samanmoinen satusetä miehenä.
Mielikuvituksellaan ei ole mitään rajaa.

Joskus ihan suutun kun mies puhuu niin tyhmiä ja luulee ihan tosissaan minun uskovan ihan kaiken.

Lähettäjä: kofii 
Päivämäärä:   22.1.13 09:34:47

Mee sillon torstaina tapaamispäivänä itse sinne ovelle. vaimohan se varmaan silloin jää lapsia hoitamaan, joten ovat kätevösti molemmat paikalla.

Päivämäärä:   22.1.13 09:40:23

Entäpä jos niiden kahden lapsen äiti on oikeasti kuollut, mutta miehellä on aloittajan lisäksi kierroksessa joku toinen nainen, jolla myös itsellään kaksi lasta ja sen naisen kanssa ollaan käyty asuntoja katselemassa yms? No, yhtä kaikki siltihän aloittajaa silloin kusetetaan ja mies valehtelee ja pettää.

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   22.1.13 09:50:04

Laittaisin naiselle viestiä!

Itsellä oli vähän samantyyppinen tilanne. Mies esitti olevansa sinkku, mutta kas kummaa asuikin vielä samassa osoitteessa "exänsä" kanssa. Laitoin naiselle fb:n kautta viestiä ja siitäkös mies riemastui :)

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   22.1.13 10:02:08

Tulee mieleen tuttavani sisko. On varmaan joku patologinen valehtelija tai muuten vaan mielenterveysongelmainen, kun valehtelee ja keksii asioita omasta päästään niin paljon kuin ehtii. Monesti jäänyt valheistaan kiinni, ja näistäkin suurin osa sellaisia, joista ei olisi edes tarvinnut valehdella (siis ei ole tarvinnut hävetä/pelätä jotakin ja sen takia valehdella), valehtelee siis ihan pienistä arjen asioistakin.

Kusetti äitiäänkin ihan urakalla, kun muka kävi koulussa ja tarvitsi sen vuoksi lapsenvahtia. Äitinsä oli hoitanut lapsenlastaan vissiin puoli vuotta joka päivä, kunnes kävi ilmi ettei tyttö ollut käynyt koulun lähelläkään koko puolen vuoden aikana..

Hankalaa olla tekemisissä tuollaisen kanssa, kun koskaan ei tiedä, mikä puheista on totta ja mikä ei.

Päivämäärä:   22.1.13 10:09:23

"Entäpä jos niiden kahden lapsen äiti on oikeasti kuollut, mutta miehellä on aloittajan lisäksi kierroksessa joku toinen nainen, jolla myös itsellään kaksi lasta ja sen naisen kanssa ollaan käyty asuntoja katselemassa yms? No, yhtä kaikki siltihän aloittajaa silloin kusetetaan ja mies valehtelee ja pettää."

Miehen mukaan tämän pienimmän lapsen äiti on kuollut, ja nimenomaan synnytyksessä silloin 6 kk sitten. Että aika nopeeta toimintaa, jos uusi nainen olisi jo muuttanut sinne... Ja mies on kertonut kuolleen naisen nimen, ja väestörekisterikeskuksen mukaan hän on siis vielä elävien kirjoissa.

Mä vähän epäilen, että nää kaksi puskista ilmestynyttä lasta on miehen aiemmasta liitosta. Stalkkasin vähän lisää, kun mies kertoi olevansa viikonlopun toisella paikkakunnalla pelailemassa erästä peliä. Sieltä listoilta löytyi kaksi junnuikäistä pelaajaa, joilla oli sama (harvinainen) sukunimi kuin tällä miehellä. Vaikka eihän se mitään todista, voihan ne olla vaikka siskon lapsia.

Jos tälle kaikelle jostain kumman syystä olisikin järkevä selitys, niin vitsi mua hävettää... Mutta kyllähän tää nyt pahalta näyttää.

Lähettäjä: uskomaton 
Päivämäärä:   22.1.13 10:27:49

Heh kappas kummaa, kun en aiemmim tätä topicia ole lukenut. Mutta joo, siis antini tänne oli se, että kyllä, valitttavasti tällaisia miehiä on olemassa. Ja minä olen mennyt lankaan, tosin, aika äkkiä alko selviämään puuhat kun sain hakkeroitua epäilyksien herättyä tietoja netistä tästä miehen "firmasta". Koko päivä istuttiin koneella miespuolisen ystäväni kanssa ja meni kyllä niin hämäräks, että ei järki :D alko jopa pelottamaan..

Tämä "minun mieheni" selitti, miten oli kuollut vaimo ja lapsi. Todella aidosti. Juteltiin koko ilta ja minulla ei ollut syytä epäillä, kun lopulta mies kyyneleetkin tirautti "avautuessaan". Jossain vaiheessa menin ihastumaan urpoon, samalla tavalla sovittiin näkemisiä jotka peruuntu eikä ukko vastannu puhelimeensa. Syitä oli millon mitäkin. Kaikista parasta, et miehellä piti olla menestyvä yritys ja se kämppä, minne hän yöllä minut vei, piti olla yksi hänen sijoitusasunnoistaan. Uskoin, koska siellä ei ollu muuta kun patja, tv ja p'skanen pöytä. Eihän kukaan voinu semmosessa ASUNNOSSA asua. Lähellä kuulemaan hänen tuleva omakotitalo rakenteilla, kertoi sijaintia yms.

No, uskoinhan minä kun ei tosiaan kukaan siinä läävässä voinu asua, ei millään vakituisesti. Ellei sitten ole peeaa tai ihan pimeä. Ja firmaa sekä sen myötä rahattomuutta että taloprojektia en jaksanu epäillä, sillä ukko esitteli jotain firmansa papereita kertoen, miten tahkoaa rahaa ja mistä ne viiskymppiset sinne lompakkoon päätyy. Yritys oli rehellinen papereilla, en epäillyt ja hän mainosti rehellisyyttä. Nyt jälkeen päin ajateltuna liikaakin.

Jos lopputulos ilman suurempia selittelyitä kiinnostaa, niin totuus oli järkytys ja juoksin kauas nauraen jätkälle: luottotiedot menneet, tekaistuja firmoja ympäri suomea mitä älyttömimmillä liikepaikoilla ja yritysideoilla, ainut "yritys" joka löyty, oli semmonen et ostetaan, myydään eteenpäin eikä makseta= varastaa. Hyi hitto ku yritti saada mua firman asioihin tallinnaankin mukaan, romanttinen matka. Jälkeenpäin kuulin, että miehillä oli tarkotuksena löytää jotkut muijat mukaan sinne ryöstökeikalle ja pitää vähän hauskaa.

Aika makean jutun nyt hyvän ajan jälkeen bongasi äitini lehdestä: Tämä sama mies joutuu vankilaan ja on tuomittuna vakavasta rikoksesta, mikä nyt sit liitty noihin touhuihin. Todellinen UNELMA VÄVY :D

Lähettäjä: Joensuun Elli 
Päivämäärä:   22.1.13 10:41:58

Pienet lapset ja "kuollut" vaimo on varmaan yksi parhaita keinoja saada empaattinen naisihminen lankaan.

Lähettäjä: ABC 
Päivämäärä:   22.1.13 10:42:50

Oikeesti kuullostaa tuokin aika erikoiselta, jos pienin on 6kk ja olisi lähes kokoajan jonkun ulkopuolisen hoidossa, kun mies käy töissä, harrastuksissa ja treffailee. Ja kallistakin.

Päivämäärä:   22.1.13 10:47:14

Enhän mä tiedä treffaileeko se muita kuin mua, mutta meidän tapaamiset ei ole siltä paljoa aikaa vieneet. Ollaan nähty ehkä 4-5 kertaa 2 kk sisään, mutta puhuttu puhelimessa sit enemmän. Mies on yrittäjä, joten pakkohan sen on duunit kuitenkin hoitaa vaikka olis mikä tilanne.

Lähettäjä: ii 
Päivämäärä:   22.1.13 11:03:52

Herttileili kun on menny jännäks! :-D

Lähettäjä: BTW 
Päivämäärä:   22.1.13 11:53:46

No meet sillon torstaina hakemaan sitä äijää ;) Sovitte että meet hakeen sen, ja kun se luultavasti sitten jossain vaiheessa peruu koko homman, esität että et ole kuullut puhelinta ja meet vaan sinne ovelle ja oot ihän äimänä..

Lähettäjä: nönö 
Päivämäärä:   22.1.13 12:04:51

No ei mitään tuommosta HUPS tässä vahingossa tulin tänne ja kukas tuo nainen on?

Parempi kun mies saa luissaan asti tuntea, että aloittaja on kusettanu sitä! :D

Lähettäjä: //8 
Päivämäärä:   22.1.13 12:07:37

Mitenköhän se nönö onnistuu? :DDDD

Lähettäjä: nönö 
Päivämäärä:   22.1.13 12:12:07

No jos et kirjaimellisesti tuota ottanu, niin ei minulla ole mielikuvitusta millä tapaa :D

Mutta ei ainakaan noin, että menee paikalle ja järjestää vahingossa naisten kohtaamisen..että mies vaan ajattelee "oho..huono tuuri, pitääpä ens kerralla olla varovaisempi"..(tai siis jos niin palikka vaimo ettei tajua antaa lapikasta)

Lähettäjä: Niinie 
Päivämäärä:   22.1.13 12:21:44

Ajatelkää tätä sen miehen puolelta :D

Siis ajatelkaa kuin ihanan jännittävältä siitä mahtaa tuntua, oikein mahtisonnilta! Tässä mä olen aikamoinen mullikka, on vaimo ja toiset naiset ne vaan musta kiinnostuu, kohta on rakastajatarkin ai että, elänpä oikeaa kansainvälisen tason kovaa ja kiivasta superelämää, mähän olen kuin jostain leffasta, aika mies! Ja sitten se paukuttelee henkseleitään kun onkin niin upea ori kerrassaan! :D

Tietäisipä se että koko foorumillinen naisia, varmaan useampi sata on tässä parin päivän ajan nähnyt hänet sinä minä hän onkin, aikamoisena luuserivässykkänä joka pian paljastuu.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   22.1.13 12:33:24

Lähetä adressi vaimon kuolemasta, kirjoita siihen vaikkapa kaunis värssy ja pahoittelut, mutta sait tietää poismenosta vasta nyt, ja allekirjoitukseksi "luokkakaverisi Lahti" tmv.

tai saatko sen verran vakoiltua vaikka autosta heidän liikkeitään? Kun mies lähtee, käyt ovella ja esittelet itsesi vaikka uudeksi naapuriksi. Viet herkkukorin ja kyselet hiukan että montakos lasta on, onko miehesi töissä jne.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   22.1.13 12:37:59

Tutustu siis miehen vaimoon ja yllätä mies joskus kun olet heidän kahvipöydässään. Mutta yritä saada selville vaikka käykö vaimo harrastamassa ja osu paikalle samaan aikaan. Älä tarkkaan kerro mihin asuntoon olet muuttamassa ettei vaimo tule kyselemään ovelle ;D

Lähettäjä: räpä 
Päivämäärä:   22.1.13 12:49:24

Mun mielestä miehen vaimoon tutustuminen on huono idea, koska silloin satutetaan miehen vaimoa! Hän saa uuden ystävän, joka onkin ystävystynyt vain koska haluaa käräyttää miehen.. Tulee petetty olo uuden ystävänkin puolelta.

Mielummin asiavälit vaimoon ja käräytys vieraana ihmisenä!

Lähettäjä: Drebin 
Päivämäärä:   22.1.13 13:16:14

Tälläydy sinne treffeille zombieksi ja sano että oikeasti sinäkin olet ollut kuolleena jo kotvan aikaa.

Lähettäjä: hilppi 
Päivämäärä:   22.1.13 13:23:47

Hahah, toi zombie-veto ois kova :'-D

Lähettäjä: -.-' 
Päivämäärä:   22.1.13 13:31:04

"Ollaan nähty ehkä 4-5 kertaa 2 kk sisään"

Mun mielestä tää jo kertoo melkein kaiken, eihän teillä mitään juttua edes ole :DD Hahah.. Kyllä sillä taitaa se vaimo olla. Ja oot vaan joku "egobuustaus", niinkui Niinie sanookin.. Nää on niin nähty.

Lähettäjä: Keäpuku 
Päivämäärä:   22.1.13 13:37:52

Musta sitä vaimoa ei saa tosiaan kiusata, ei tämän miehen temput sen vika ole.

Lähettäjä: 222 
Päivämäärä:   22.1.13 13:45:32

älä nyt pilaa meidän hupia vaan laita se jaska kärsimään ja kerro meille miten menee..

Päivämäärä:   22.1.13 13:47:13

Jos mies on kertonut sulle mihin se vaimo on haudattu niin käväisepäs katsomassa hautuumaalla kenen haudalla sitä vaan käydään. Veikkaan, että äidin ja vaimon tilalla makaa mummo tai vaari tai joku muu sukulainen.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   22.1.13 13:51:01

En ole lukenut kuin aloittajan kommentit, mutta mitä jos aloittaja menisi käymään tässä seuraavassa asuntonäytössä, jos asuntoa ei ole jo myyty. Kunhan et anna omia yhteystietojasi välittäjälle, niin pysyt salassa :D Katsoisit näytössä löytyykö asunnosta naisenkin tavaroita jne.

Päivämäärä:   22.1.13 13:55:41

Siis mä ymmärtäisin alottajan kiihkon, JOS hänellä ja miehellä olisi oikeasti EDES jonkun sortin suhde, mutta muutama tapaaminen ja puhelimessa puhuminen ei mun mielestä ole tarpeeksi, että kannattaisi tuhlata aikaa sen vaimon olemassa olon selvittämiseksi..

Kun mies noilla feidaamisilla kumminkin on tehnyt selväksi, että ko.alottajan näkeminen ei niihin tärkeimpiin tekemisiin kuulu.

Anna olla ja etsi sellanen mies joka OIKEASTI on vapailla markkinoilla ja valmis suhteeseen.

Päivämäärä:   22.1.13 13:57:55

-.-' : EIKÄ, kun ME täällä janotaan verta!!!

Lähettäjä: Reinforcement 
Päivämäärä:   22.1.13 13:58:39

No tämähän nyt on sitten jo ihan selkeä; mies on itse murhannut naisen pian synnytyksen jälkeen ja pitää ruumista piilossa jossakin "haudassa". ;)

Päivämäärä:   22.1.13 14:01:48

Nii mutta kun ei tässä jutussa oikeesti ole mitään muuta kun epätoivonen(?sori, en keksinyt parempaa sanaa tähän) nainen kuvittelee heidän välille suhteen...

Päivämäärä:   22.1.13 14:11:39

Eihän kuvittele. Hän tutustui mieheen, kuten kuka tahansa voi tutustua. Sitten mies alkoi käyttäytyä oudosti ja aloittaja tuli uteliaaksi. Jos tarina olisi tosi, niin se olisi aikalailla tuneisiin vetoava ja siinä tapauksessa olisi ymmärrettävää, että mies joutuu tekemään viime hetken muutoksia suunnitelmiin.
Mutta kun mies ei osannut vetää edes rooliaan kunnolla vaan herätti epäilyn. Ketä nyt ei ottaisi päähän kun tuollalailla vedätetään? Eihän aloittaja aio mitenkään "taistella" miehestä vaan hämmästelee tämän röyhkeää käytöstä ja haluaisi antaa hiukan takaisin vedättäjälle omaa lääkettään.

Lähettäjä: nsmb 
Päivämäärä:   22.1.13 14:19:07

Lähettäjä: Reinforcement
Päivämäärä: 22.1.13 13:58:39

No tämähän nyt on sitten jo ihan selkeä; mies on itse murhannut naisen pian synnytyksen jälkeen ja pitää ruumista piilossa jossakin "haudassa". ;)

NÄIN!! :D

Päivämäärä:   22.1.13 14:22:53

Totta kai saa tutustua uusiin ihmisiin ja näin, mutta alottaja tuntuu MUN MIELESTÄ vähän friikiltä, kun soittelee miehelle ja kyselee vaimosta..

Kun eihän se nyt alottajan asia ole, onko se vaimo vai ei, kun mies ei mitään suhdetta oo luvannut.

Siinähän pelleilee, mutta kuhan ei sotke viatonta vaimoa mukaan.

Lähettäjä: New Relic 
Päivämäärä:   22.1.13 14:23:14

-.-', ei aloittaja kyllä vaikuta pätkääkään epätoivoiselta. Lähinnä huvittuneelta, mutta samalla myös ällistyneeltä siitä, että joku kehtaa vetää tuollaista tarinaa oman vaimon kuolemasta. Ei sillä väliä onko nähty neljä kertaa vai treffailtu jo monta kuukautta, se AJATUSHAN ja teko yleensä tässä on hävytön! Kyllä minä aloittajana ensinnäkin olisin ihan samaan tapaan tonkinut pohjamutia myöten totuuden esille, toisekseen antaisin kyllä miehen kuulla kunniansa. Pistää oikein ketuttamaan kaikki tuollaiset mulkkuluuserit, jotka pääsee tällaisista valheista kuin koira veräjästä (kyllä, lasken näinkin pienen tapailun jo pettämiseksi). Ja jos olisin miehen "kuollut" vaimo, haluaisin tietää mitä mies on tehnyt.

Päivämäärä:   22.1.13 14:24:07

Keäpuku, juuri näin.

Eikö ihmettelijät ole kuulleet ikinä esimerkiksi kaukosuhteista? Tai että aikuisilla ihmisillä (myös minulla) voi olla jotain muutakin elämää kuin nysvätä sen kullanmurun kainalossa 24/7. Tässä ei tosiaan ole kyse mistään epätoivosta, sillä onhan noita kaloja meressä. Kunhan hämmästelen, että voiko joku tosiaan olla noin käsittämättömän härski, että vedättää näin sairailla valheilla.

Päivämäärä:   22.1.13 14:29:33

Nimimerkille -.-' : Jaa no kyllä se vähän tuntuu munkin asialta, että kustaanko mua tässä silmään vai ei. Friikki voin olla, eihän siinä mitään, mutta enimmäkseen olen ihan vaan utelias.

En ole soitellut miehelle mitään tenttauspuheluita, vaan normaalin keskustelun lomassa kysellyt asioita. Hän on itse ollut näissä aloitteellinen, eli tuonut aiheen jollain tapaa esiin, jolloin olen pystynyt kyselemään enemmän. Ja olen tosiaan tainnut kysyä, että milloin ja miten nainen on kuollut & mihin haudattu. Hirveetä utelemista tosiaan.

Päivämäärä:   22.1.13 14:29:40

-.-':Eihän aloittaja soitellutkaan ja kysellyt, kaikki se alkoi siitä että mies kertoi surkeasta kohtalostaan leskenä. Lue nyt koko ketju niin pääset mukaan:)
Joo ehkä olisi aikuismaista ja kaikkea muuta tylsää todeta vain, että mies paljastui sellaiseksi, ettei tarvi tutustua lisää ja jättää taakseen, mutta kun se mies ansaitsee hieman palautetta. Ja ennenkaikkea me täällä ansaitsemme jatkotarinaa!!!

Päivämäärä:   22.1.13 15:19:13

Tsemppiä aloittaja! Ja tosiaan "kiva" kun on kohtalon tovereita! Oma tosiaan valehtelee ihan hölmöistä asioista joista esim. jää aina kiinni! Kerran väitti olleensa kaverilla kylässä ja harvoin kaverilleen laittaa mitä dödöjä. Sanoin että baarissa olet ollut, kun tuolta haiset ja puhtaat vaatteet! Kaveri sitten puhui että olivat olleet baarissa heh. Ihan sama missä on kunhan osaa tulla kotiin eikä odota että mie täällä pyöritän taloutta ja hoidan kaikki ja käyn töissä kaupan päälle =)

Ei selvinpäin valehtele juurikaan, mutta humalassa..

Päivämäärä:   22.1.13 15:26:37

Joo, myönnän, multa on mennyt jotain pieniä suht oleellisia asioita ohi.. Pahoittelen!

Mutta tässä pysyn, aika tungettelevia noi "mihin vaimo on haudattu" yms. kysymykset, ehkä on säikähtänyt niitä. Jos siis on kunnon mies, toivotaan näin.

Päivämäärä:   22.1.13 15:31:47

Äh, no väännetään nyt sitten rautalangasta sulle merkkirivi. Tuon hautaamiskysymyksen kysyin eilen, sen jälkeen kun sain selville, että väestörekisterikeskuksen mukaan vaimo/avopuoliso/what ever on elossa. Hän otti itse puheeksi, että voisi mennä isänsä haudalle käymään, jolloin kysyin tietysti, että onko tämä nainen haudattu samalle hautausmaalle. Vastasi että ei ole ja alkoi itse selittää sukuhaudoista sun muista lisää. Ja nämä puhelinjutut ja muut tapahtui ennen tätä puhelua. Ugh.

En mä nyt ihan tyhmä, tunteeton ja käytöstavaton sentään ole, vaikka hemmetin utelias olenkin.

Lähettäjä: 222 
Päivämäärä:   22.1.13 15:45:23

Nyt kyllä jatkat koska tästä saadaan vielä hauskaa...
Niin ja jätä vaimo väliin ihan vaan sitä äijää kiusaamaan.

Lähettäjä: O_o 
Päivämäärä:   22.1.13 18:55:11

hups...

Lähettäjä: nsmb 
Päivämäärä:   22.1.13 19:17:53

eikäääääää :D

Päivämäärä:   22.1.13 19:49:01

Jos mä olisin aloittaja niin mua kiinnostaisi kuinka tuo mies oikein ajattelee vievänsä tätä kuviota eteenpäin. Mä olisin oikein ymmärtäväinen ja empaattinen ja esim tarjoutuisin vaikka tarvittaessa tulemaan lastenhoitajaksi jos miehelle tulee äkillinen työmeno... Etenkin jos mies selvittäisi kuinka vaikeaa hänellä on asioitaan järjestää. Ja ehkä ehdottaisin, että voitaisiin tavata jossain niin, että lapset voisi ottaa mukaan (mentäisiin esim uimahalliin tms) jos se vain helpottaisi miesparan arkijärjestelyjä. Tämä käsittääkseni olisi riskitöntä koska tuskin lastenhoitajaksi joutuisi.

Lähettäjä: *_*_*_* 
Päivämäärä:   22.1.13 19:50:51

Kesäpuku>: Joo, mä alkaisin varmaan kans pitämään lystiä miehen kustannuksella ihan täysillä.

Päivämäärä:   22.1.13 21:44:58

Kiinnostaa tosiaan, miten mies on ajatellut juttua vievänsä eteenpäin. En vaan tiedä, jaksanko jatkaa tätä kovin kauaa. Toisaalta tuntuu, että olisi parempi päästä irti tästä kuviosta kuitenkin mahdollisimman pian, vaikka ajatus pidemmästä vedättämisestä houkuttelisikin.

Ihmetyttää, että mies on kertonut niin paljon asioita, jotka ovat totta. Miksi esimerkiksi kertoa naisen oikea nimi, jos se on elossa? Tutkimattomat ovat tämän herran tiet.

Lähettäjä: ABC 
Päivämäärä:   22.1.13 21:49:15

Onkohan se nyt sit kuitenkaan mihinkään eteenpäin viemässä tuota "juttua"? Noin harvat tapaamiset ja niistäkin tekee ohareita?

Voisko kuitenkin olla virhe väestörekisterissä? Jotenkin uskomattomalta tuntuu tuollainen kusetus ja sit kuitenkin tekee aloittajalle ohareita?

Lähettäjä: *^^^* 
Päivämäärä:   22.1.13 21:52:08

Paras valhehan on sellainen, jossa on suurinosa totuutta. :) Ei tuu niin helposti puhuttua itseään pussiin. Siksi varmaankin puhunut puolisostaan oikealla nimellä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   22.1.13 21:54:34

Oliko sulla ihan henkilötunnuskin väestörekisterikeskuksen kanssa asioidessasi, vai voisiko tyttärellä olla äidin nimi?

Päivämäärä:   22.1.13 21:55:39

Ei se varmaan ole viemässä tätä meidän juttua eteenpäin, mutta yleisesti kiinnostaisi, miten aikoo tarinaansa jatkaa. Olisipa siellä väestörekisterikeskuksessa on virhe! Mahdollisuus siihen taitaa vaan olla minimaalinen. En todellakaan toivoisi olevani tekemisissä tyypin kanssa, joka valehtelee sujuvasti vaimon kuolemat ja unohtaa mainita muutamista ylimääräisistä lapsista nurkissa.

Lähettäjä: l 
Päivämäärä:   22.1.13 21:56:08

Aloittaja tekee nyt näin: Pidät sovitusta tapaamisesta kynsin ja hampain kiinni. Sanot vaikka, että sinulla on jotain todella tärkeää kerrottavaa, jota ei puhelimessa voi kertoa.

Sovit tapaamisen jonnekin kahvilaan tms ja menetkin itse samaan aikaan miehen kotiin. Mitä luultavammin vaimo on tällöin kotona lapsia hoitamassa. Kerrot sitten vaimolle koko jutun ja keittelet hälle kahvit. On muuten ukolla ihmettelemistä, kotiin saapuessaan.. :DD

Päivämäärä:   22.1.13 21:57:12

"Oliko sulla ihan henkilötunnuskin väestörekisterikeskuksen kanssa asioidessasi, vai voisiko tyttärellä olla äidin nimi?"

Ai että tämä mies asuisi anoppinsa kanssa? Tuskin :D

Päivämäärä:   22.1.13 21:58:53

Anopin? Tarkoitin miehen mahdollista tytärtä.

Päivämäärä:   22.1.13 22:02:44

Lähettäjä: l
Päivämäärä: 22.1.13 21:56:08

Aloittaja tekee nyt näin: Pidät sovitusta tapaamisesta kynsin ja hampain kiinni. Sanot vaikka, että sinulla on jotain todella tärkeää kerrottavaa, jota ei puhelimessa voi kertoa.

Sovit tapaamisen jonnekin kahvilaan tms ja menetkin itse samaan aikaan miehen kotiin. Mitä luultavammin vaimo on tällöin kotona lapsia hoitamassa. Kerrot sitten vaimolle koko jutun ja keittelet hälle kahvit. On muuten ukolla ihmettelemistä, kotiin saapuessaan.. :DD

Tää voisi olla jos toimii. Jos kuitenkin mies päättääkin olla tulematta, niin mitäs sitten? Ja tosiaan kai sinulla on sitten jotain todisteita miehen sanomisista? Jos sinulla ei ole mitään näyttöä, voi vaimo todeta sinun olevasi päästäsi vialla ja tyrkätä ulos. Ja mieshän kieltää kaiken tietty.

Päivämäärä:   22.1.13 22:04:21

Ai, sori :D käsitin väärin. En usko, mutta tietenkin ihan mahdollista. Tosin siinä tapauksessa tyttärellä pitäisi olla myös sama toinen nimi kuin äidillään, että vähän erikoista...

Päivämäärä:   22.1.13 22:07:11

Onhan mulla kaikki viestit tallella tietysti. Esimerkiksi ne "haikea joulu" -viestit olisivat varmasti naisen mieleen! Tulee taas mieleen, että mähän tässä sekoilen ja huolella. Että ei kukaan lähettelisi jouluna tuollaisia viestejä, jos juttu ei olisi totta.

Lähettäjä: Pallo 
Päivämäärä:   22.1.13 22:18:20

Mee sinne hautausmaalle kattoo onko sen niminen nainen sinne haudattu?

Päivämäärä:   22.1.13 22:31:26

Lähettäjä: Pallo
Päivämäärä: 22.1.13 22:18:20

Tulee pitkä päivä jos meinaa kaikki kivet kurkata et löytää oikeen :D

Päivämäärä:   22.1.13 22:34:51

Lähettäjä: Pallo
Päivämäärä: 22.1.13 22:18:20

Tulee pitkä päivä jos meinaa kaikki kivet kurkata et löytää oikeen :D

Ja ei ole miehen sanojen mukaan ihan lähikunnissa se hauta, että taitaa jäädä nyt kivet kurkkimatta :D

Lähettäjä: rusettirinta 
Päivämäärä:   23.1.13 00:08:48

No ei sinne hautausmaalle tarvitse mennä kiviä kiertelemään. Paikkakunnan seurakunnan rekisteristä löytyy.

Sitten, kun lopetat leikin, niin lähetä postikortti: "Oli kiva tutustua, myöhemmin todeta, ja sitten kadota. Terveisin, Ensinuskoinpuheesi".

Lähettäjä: Hep 
Päivämäärä:   23.1.13 07:27:19

Nyt vaan tekstaria peliin, jossa mies vastaa kirjallisesti jotain kuolleesta vaimostaan. Sitten ukko huijataan jonnekkin ja näyttämään zombielle, mitä mies on vainaasta kirjoittanut.

Päivämäärä:   23.1.13 10:30:27

Hyvää huomenta!

Soitin kyseiseen seurakuntaan, eikä naisen nimeä löytynyt haudattujen listalta. Itse asiassa ei löytynyt edes kunnassa asuneiden tai pois muuttaneiden listalta, että lieneekö mies keksinyt synnyinkunnan päästään.

Soitin myös käräjäoikeuteen ja sieltä paljastui mieheltä jokin isyydentunnustusjuttu vuosituhannen alusta. Eli montakohan niitä lapsia nyt lopulta onkaan?!? :D

Lähettäjä: Kookos 
Päivämäärä:   23.1.13 10:33:14

Minua nyt hieman ihmetytyttää, että miten sinulle kerrotaan kaikki asiat puhelimessa noin vaan?

Päivämäärä:   23.1.13 10:34:17

Ihanaa kun teet salapoliisintöitä!! Googletapa se sen urheiluseura ja sen toiminta.

Päivämäärä:   23.1.13 10:39:50

Go lippuliisa Go!

Minäkin harrastan mielelläni tuollaista salapoliisitoimintaa, mukavaa että jaksat!

mielestäni vaimon pitää saada tietää miehensä touhuista vaikka ht.netin petturihuorat ovat eri mieltä.

Kyllä minä haluaisin tietää jos mieheni pelaisi samanlaista peliä toisen naisen kanssa "ero vireillä" " asutaan yhdessä lasten takia" ovat kai ne yleisimmät tekosyyt.

Päivämäärä:   23.1.13 10:40:26

Lähettäjä: Kookos
Päivämäärä: 23.1.13 10:33:14

Minua nyt hieman ihmetytyttää, että miten sinulle kerrotaan kaikki asiat puhelimessa noin vaan?

---

Ai miten niin? Nämä kaikki ovat julkista tietoa. Voit kokeilla itse soittaa samoihin paikkoihin ja kysyä vaikka pomostasi samoja tietoja, ne kyllä kerrotaan. Paitsi väestörekisterikeskuksesta ei saa osoitteita yms jos on tietojenluovutuskielto.

Keäpuku, oon googletellu joo ja löytänyt ne viikonlopun tulokset, mutten mitään sen ihmeellisempää vielä.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.