Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kusetetaanko mua ihan 6-0? (OM)

Lähettäjä: lippuliisa 
Päivämäärä:   19.1.13 12:40:22

Arvoisat sennut, tilanne on seuraavanlainen. Tapasin pari kuukautta sitten baarissa pikkujouluja viettämässä olleen miehen (30+ v), joka kertoi olevansa kahden pienen lapsen yksinhuoltaja. No, ollaan nähty tässä viikkojen varrella joitain kertoja ja viihdytään toistemme seurassa.

Nyt kuitenkin parin viikon sisään on alkanut tapahtua mun mielestä erikoisia asioita. Viikko sitten esimerkiksi oli suunnitelmana nähdä lauantaina (hän itse ehdotti), mutta kun laitoin viestin perjantai-iltana varmistaakseni, että nähdäänkö ja mihin aikaan, en saanutkaan mitään vastausta. Lopulta soitin hänelle lauantai-iltana ja sain selitykseksi, että lapsi oli kiikuttanut puhelimen piiloon ja se löytyi vasta iltapäivällä. Ok, mutta miksei voinut vastata mulle heti, kun puhelin löytyi? Luulisi, että haluaisi ilmoittaa samantien, että sori nyt kävi näin.

Sovittiin, että nähdään sitten torstaina. Keskiviikkoiltana puhuttiin vielä puhelimessa ja kaikki vaikutti olevan ihan normaalisti ja lupasi soittaa vielä torstaina. No, kappas kummaa! Eipä soittanut ja enkä saanut minäkään vastausta soittooni enkä tekstariin. Lopulta mies soitti perjantaina puolen päivän aikoihin selityksenä, että puhelin oli unohtunut työpaikalle... Öööö? Okei? Pyyteli kovasti anteeksi ja ehdotti tapaamista viikon päähän.

Minäpä sitten fiksuna naisena ajattelin, että pyydänpä miestä kaveriksi Facebookissa, niin pystyy kommunikoimaan sitäkin kautta, eikä tarvitse käyttää puhelinta tekosyynä. Mutta kappas vaan, miestä ei enää pystykään lisäämään kaveriksi. Wtf... Aiemmin on pystynyt, olen aivan 100% varma siitä.

Laitoin sitten eilen viestin, että lisäähän mut Facebookissa kaveriksi, johon se vastasi "Juu :)". Arvaatte varmaan, onko lisännyt? Laitoin eilen illalla vielä viestin, jossa oli selkeä kysymys - ei vastausta. Taaskaan. Ja tämä viesti oli selkeä asiaviesti, ei siis liittynyt meidän väleihin millään tavalla, ei hempeilyä tmv.

Mitähän ihmettä on tekeillä? Kaikki viittaa siihen, että nyt on tainnut jäädä jotain kertomatta mulle. Lapset ovat pieniä, ja miehen mukaan lasten äiti on kuollut. Oikeasti? Viedäänkö mua niinku pässiä narussa vai mitähän hemmettiä on meneillään... Ja sanotaan vielä se, että mies on ollut koko jutussa se aktiivinen osapuoli, joka ehdottaa tapaamisia, kertoo tykkäävänsä ja suunnittelee meille tekemistä. Aiemmin on vastannut puheluihin ja tekstareihin ihan normaalisti.

Alanko olla turhan vainoharhainen vai haiskahtaako tämä teidänkin mielestä? Itsehän olen ihan ulapalla. Naurattaa itseäkin tämä tilitys :D Toivon tietysti, että kaikelle löytyy järkevä selitys ja mies on sitä mitä sanoo. Tällä hetkellä on vaan vähän vaikea uskoa sitä.

Re: Kusetetaanko mua ihan 6-0? (OM)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.1.13 12:43:57

Mä veikkaan et kyllä vaimossa henki vielä pihisee :D

Lähettäjä: kesi 
Päivämäärä:   19.1.13 12:44:10

No haiseehan tuo nyt jo kilometrin päähän. Eikä tuollaista käyttäytymistä selitellä millään lapsellisilla "puhelin oli äänettömällä ni en kuullu q soitat", "puhelin hukku" tms. Kyllä aikuinen ihminen osaa pitää sovitusta huolen, herranen aika. Älä pidä enää mitään yhteyttä tuohon, aivan käytöstavaton sika.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.1.13 12:44:22

Sillä on vaimo

Lähettäjä: pinni 
Päivämäärä:   19.1.13 12:45:43

Mies on aikeissa ryhtyä salasuhteeseen, mutta ei osaa vielä hoitaa hommaa toimivasti.

Niin tai näin, teet itsestäsi tyhmän jos annat tuon jatkua.

LähettäjäMerviläinen 
Päivämäärä:   19.1.13 12:46:45

Siltähän tuo pahasti vaikuttaa.

Päivämäärä:   19.1.13 12:47:51

laita puhelinnumerohaku sen osoittella. vastauksena saat myös vaimon puhelinnumeron..

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   19.1.13 12:50:01

niin. jos multa katoaisi puhelin, ja joku odottaisi yhteydenottoa huolesta suunniltaan, niin saisin kyllä naapurista puhelinta lainaan. vaikka pitäisi numerotiedusteluun soittaa. jos numero olisi salainen enkä muistaisi sitä, niin saisin silti yhteyden, kun soittaisin vaikka tyypin äidille ja pyytäisin välittämään terveiset.

Päivämäärä:   19.1.13 12:55:50

Niin. Sepä se. Itsekin lainaisin puhelinta mistä tahansa, jos noin kävisi. Tai laittaisin FB:ssa viestiä.

Outoahan tästä tekee se, että olen puhunut hänen kanssaan puhelimessa monesti iltaisin klo 21-22 aikaan, eli vaimo ei ole ainakaan tuolloin voinut olla paikalla. Olemme myös käyneet yhdessä eräässä tapahtumassa, joka oli käytännössä hänen entisellä työpaikallaan, nähtiin hänen tuttujaan, esitteli mut niille jne.

Eihän kukaan voi keksiä tuollaista stooria, että tässä sitä ollaan leskenä nyt pari kersan kanssa!!! Eihän :D

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   19.1.13 13:02:27

Jospa se nyt huomas, että sä et olekkaan se oikea...tai löytänyt jonkun toisen?
Mutta pokka ei riitä sanomaan asiaa suoraan sulle, joten välttelee ja ajattelee, että ei se kauaa jaksa rämpytellä...

Lähettäjä: Lumppari 
Päivämäärä:   19.1.13 13:04:00

Hassuinta noissa ukkeleissa onkin juuri se että kertovat oelansa vapaita.

Muuten ei vissiin - niitten kokemukella - saa.

Päivämäärä:   19.1.13 13:10:46

Tuo yksinhuoltajaleskenä esiintyminen on takuuvarma keino saada...
Ja 21-22 välisenä aikana vaimo nukuttaa lapsia ja mies kusettaa koiraa...
Vanhoille työkavereille voi esitellä vaikka kenet, ne ei enää tiedä mistään mitään eikä ole muuten tekemisissä vaikkapa sen oikean vaimon kanssa.

Kokeile hakea sitä puhelinnumeroa osoitteen perusteella ;)

Lähettäjä: ker 
Päivämäärä:   19.1.13 13:15:23

Ääh, kertomasi perusteella vaikea sanoa onko vaimoa vai ei. Tuntuu näin normaali-ihmisen mielestä aika härskiltä kertoa jonkun olevan kuollut, kun hän ei sitä todellisuudessa ole.

Vaikea muutenkaan tietää mitä on meneillään, mutta sen voin kokemuksesta sanoa, että jos miehestä alkaa paljastua tällaisia mindfuck-piirteitä, kannattaa juosta ja lujaa. Se ei tule koskaan muuttumaan.

Jotkut ihmiset, miehet tai naiset, eivät kykene rehelliseen aitoon vuorovaikutukseen, syystä tai toisesta, ja seurauksena on sotkua ja hämmennystä ihan minne he koskaan menevätkin.

Oman itsesi takia, lopeta tuo juttu ennenkuin olet pahemmin suossa ja tunteita pelissä!!

Päivämäärä:   19.1.13 13:15:36

Tulee yrityksen tiedot numerohaulla, se keino ei siis toimi. Hitto, tässähän pitää alkaa salapoliisiksi!

Ja tarkennuksena vielä, että ollaan juteltu iltaisin puhelimessa siten, että mies on ollut kotona, ei ulkona. Nuorempi lapsi on alkanut muutaman kerran itkeä kesken puhelun ja on mennyt sitä rauhoittelemaan puhelin korvalla. Että aika hyvin se tätä roolia vetää, jos tässä on kusetuksesta kyse... Huh!

LähettäjäMerviläinen 
Päivämäärä:   19.1.13 13:18:03

Vaimo tekee vuorotyötä.

Päivämäärä:   19.1.13 13:19:00

Se toinen lapsi on niin pieni, että vaimo tuskin olisi töissä vaan imettämässä.

Päivämäärä:   19.1.13 13:19:39

vaimo voi tehdä iltatöitä. tai ovat asumuserossa, mutta tapailevat.

Päivämäärä:   19.1.13 13:19:56

Liitot pitäisi laittaa määräaikaisiksi. Esim 5 vuotta olisi sopiva aika sitoutua. Sen JOKU mies voisi vielä kestää.

Olisi reilu peli heti alusta asti. 5 vuotta ja sitten kainaloon toinen. Ihan luvan perästä.

Lapsetkin saattaisivat tuntea isänsä.

LähettäjäMerviläinen 
Päivämäärä:   19.1.13 13:21:47

Miten pieni?

Päivämäärä:   19.1.13 13:22:39

Merviläinen

kumpaa tarkoitat tuolla kysymyksellä? ;-D

Päivämäärä:   19.1.13 13:22:55

kai sen pystyy tarkistamaan, onko joku kuollut vai ei

Päivämäärä:   19.1.13 13:24:07

zäkä'

Meikä soitti pojalle, kun yks sanoi olelvansa leski.

"Tuos äitiä veilä on" sanoi poika.

LähettäjäMerviläinen 
Päivämäärä:   19.1.13 13:25:32

Lumppari, varmaan sitten sekä vauvaa että isäänsäkin tietyiltä osin;)

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   19.1.13 13:26:37

samaa mietin kuin Merviläinen, emäntä vuorotyössä. itsekin vuorotyötä tehneenä tiedän että sopisi tuohon tarinaan paremmin kuin hyvin... miehet on sikoja. itsekin aikanaan pelasin samantapaisen tyypin kanssa, oli kyllä tiedossa ihan alusta asti että sillä oli pirttihirmu kotona. ensin vannoi rakkauttaan ja järjesteli kaikkea, puhui tulevaisuudesta tyyliin "sitten kun meillä on lapsia" ja sitten ei yht'äkkiä pariin viikkoon kuulunut yhtään mitään. sitten kun vihdoin viimein laittoi viestiä, se oli tyyliin "en oo millään ehtinyt laittaa viestiä!". tiedän kyllä tuon miehen työn, siellä 95% on luppoaikaa - olenhan itsekin joskus ollut siellä työmaalla työaikanakin! ja ei siinä paljon töitä tehty... "ei ole ehtinyt", "puhelin hävisi", "en kuullut kun soitit", p*skanmarjat! kiinnostaa kun kiinnostaa, ja sitten ei enää kiinnostakaan. juokse kun vielä ehdit! itse k*setin itseäni kuusi pitkän pitkää vuotta...

Päivämäärä:   19.1.13 13:27:14

ei pitäis laittaa noin monimielisiä kyssäriä

Lähettäjä: d 
Päivämäärä:   19.1.13 13:27:30

Musta taas kuulostaa, ette kiinnosta kuitenkaan tarpeeksi. Mikäli lapsi on pieni, niin vaimohan on kuollut hetki sitten? Olet miehelle laastari, mies on nyt ahdistunut sinusta, välttelee siksi

Päivämäärä:   19.1.13 13:31:45

outo mies, jos vaimo ei ole ennättänyt haudassaan kylmetä, niin lähtee pikkujouluihin naisia iskemään ja jättää lapset vaan hoitajalle. luulisi, että surisi vaimon kuolemaa, ja olisi lasten turvana

LähettäjäMerviläinen 
Päivämäärä:   19.1.13 13:36:03

Juuri niin kuten zäkä sanoo.

Päivämäärä:   19.1.13 13:37:15

Ehkä mä en sitten vaan kiinnosta tarpeeksi, tai ehkä lasten äiti on elossa. Toi on vaan niin sairas ajatus, että joku valehtelisi puolisonsa kuolleen :O

Oli miten oli, tää asia selvitetään. Tavalla tai toisella :D

Päivämäärä:   19.1.13 13:37:27

110 prossan varmuudella tuoKIN ukkeli on tiukasti varattu.

LähettäjäMerviläinen 
Päivämäärä:   19.1.13 13:38:51

Tule lippuliisa sitten kertomaan lopputulos, mielenkiintoista tosiaan.

Lähettäjä: sintti 
Päivämäärä:   19.1.13 13:39:36

kaverille kävi niin, että tapaili miestä joka oli kyllä vapaa, mutta jolla oli kaksi viritystä yhtäaikaa. mies valitsi sitten sen lopulta sen toisen ja jätti kaverini ihan yllättäen.

Päivämäärä:   19.1.13 13:48:41

Jep, mä pidän teidät ajantasalla.

LähettäjäHelevetinkuustoist 
Päivämäärä:   19.1.13 18:53:31

Kusetetaan SATAvarmasti

Lähettäjä: Uno momento 
Päivämäärä:   19.1.13 19:24:25

Itse olen joskus nuorempana joutunut vastaavantyyppisessä tilanteessa harrastamaan salapoliisia ja ottamaan selvää asumiskuvioivta ja siitä, että kusetetaanko minua oikeasti vai ei.

Tiedätkö missä mies asuu? Löytyykö tiedustelusta miehen kotinumeroa NIMELLÄ? Jos löytyy, niin silloinhan saa myös tietää, että asuuko samassa osoiteessa muita. JOs tiedät osoitteen, niin MINÄ kävisin katsastamassa vaivihkaa tilanteen.

Lähettäjä: FlyingFox 
Päivämäärä:   19.1.13 19:26:57

juokse !

Lähettäjä: up 
Päivämäärä:   19.1.13 19:39:14

up

Lähettäjä: Noppa 
Päivämäärä:   19.1.13 19:50:34

Siis millä konstilla te selvitätte keitä kaikkia asuu osoitteessa X?

Lähettäjä: Tuulisi 
Päivämäärä:   19.1.13 19:59:20

No eihän tuo nyt mitään vainoharhaisuutta ole vaan mies on jonkin sortin ketku.

Päivämäärä:   19.1.13 22:11:37

SE on löytäny toisen. Pitää sua vielä varalla.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   19.1.13 22:24:20

Itselläkin kävi mielessä vuorotyötä tekevä emäntä. Mitä jos se lapsi ei olekaan niin pieni kuin se mies väittää sen olevan?

Mulle on joskus tullut kutsu miehen luokse ja ihan kuksimaan kutsui vaikka oma emäntä löytyi, se vaan oli hoitsuna yön töissä. Ja ihan sen luokse ois pitänyt mennä vaikka lapsikin nukkui siellä omassa huoneessaan...

Mua iljettää että kehtasi edes ehdottaa. Toinen vaihtoehto oli että ois lähteny ennen töitä tai töiden aikana mun luokse tai jopa jonnekin ulos luontoon samaa touhua harrastamaan.

Ymmärrettävästi en suostunut mihinkään vaihtoehtoon, ainoa vaihtoehto mitä oisin voinut harkita oli narauttaminen.

Päivämäärä:   19.1.13 22:24:40

No aikamoinen häntäheikki saa olla, jos on ehtinyt jo toisen löytää tässä ajassa. Heh. Mutta joo, en nyt ainakaan vielä usko, että kusettaisi tuosta puolison kuolemasta. Se olisi nimittäin niin härskiä, ettei mitään rajaa. Jos se on vaan huomannut, ettei ole vielä valmis uuteen suhteeseen. Kaipa tämä selviää tässä lähiaikoina. Ilmoittelen kyllä sitten...

En mä kenenkään kotia lähde kyttäämään. Joku raja hei :D

Lähettäjä: jeh 
Päivämäärä:   19.1.13 22:29:34

Valitettavasti et kiinnosta häntä enää. Itekin olen sortunut tuohon vastaamattomuuteen kun ei ole ollut pokkaa sanoa suoraan asiaa.

Lähettäjä: *_* 
Päivämäärä:   19.1.13 22:30:47

Mie tapailin joskus "yh-isää" jonka exällä (lasten äidillä) oli "pahoja mielenterveysongelmia." Näitähän oli sit helppo käyttää selityksenä siihen kun ei pääsekkään tai tulee jotain äkillistä. "Äidin piti ottaa lapset mutta..."

Mie jopa pääsin tapaamaan lapsetkin, @!#$ röyhkeä mies siis kyseessä. Jäi kiinni tarinastaan kun kerroin kaverilleni miehestä jota tapailen. Kaveri meni vaikeeks ja soitti mulle illalla. Kaveri pyysi minuu juttelemaan toisen kaverinsa kanssa. Paljastu et mies pyöritti meitä molempia. Ja vaimollakin oli kaikki ruuvit tallella.

Päivämäärä:   19.1.13 22:31:21

Kyllä se lapsi on oikeasti pieni. En jaksa uskoa tuohon valehteluun tällä hetkellä ollenkaan, se olisi ihan liian sairas kuvio. No, aika näyttää.

Lähettäjä: Keäpuku 
Päivämäärä:   19.1.13 22:35:26

No lähde nyt sinnepäin edes ajelemaan ja katsot mitä postilaatikossa lukee. Eihän me saada unta tässä epätietoisuudessa!!!
Tuo on NIIN ärsyttää kun puhelin alkaa unohtua/mennä rikki/jäädä äänettömälle...

Lähettäjä: Lökäpöksy 
Päivämäärä:   19.1.13 22:40:25

No, mun käy kyl mielessä, että lasten edesmennyt äitee on kyl hyvin henkevänä kotona, mutta parisuhtees on käyny niinku usein pikkulasten vanhemmilla käy, sitä seksiä nyt vaan ei oo aikaa ja voimia harrastaa niin usein että kysyntä ja tarjonta kohtaa.

Päivämäärä:   19.1.13 22:43:54

Jos mä saan unta, niin saatte luvan tekin uinahtaa tyytyväisinä :D Mulla ei ensinnäkään ole autoa, toisekseen tämä tyyppi asuu kerrostalossa, että ei niitä postilaatikoita noin vaan ohi ajaessa tsekkailla.

Toi on käytännössä mahdotonta, että lasten äiti olisi elossa. Tai ainakaan, että se asuisi miehen ja lapsien kanssa saman katon alla.

Päivämäärä:   20.1.13 02:24:10

"unohdin vastata"
"puhelin hävisi"

Nuo on selityksiä mitkä upposi muhun kun olin nuori ja tyhmä teini.

Lähettäjä: Pöljä 
Päivämäärä:   20.1.13 09:44:06

"No aikamoinen häntäheikki saa olla, jos on ehtinyt jo toisen löytää tässä ajassa. "

No, ei siinä kovin kummoinen häntäheikki tarvitse olla, kun nettiä selaa, niin tarjokkaita löytyy.

Miksi on käytännössä mahdotonta, että vaimo onkin hyvissä voimissa kotona? Ai kun on puhunut puhelimessa ja lapsi ollut vieressä? Vaimohan on voinut olla vaikka lenkillä.

*-* : Joo, miekin tapailin kerran miestä, jonka vaimolla oli myös "pahoja mielenterveysongelmia". Ja sen selityksen ohellahan sitten voi sepitellä ties mitä.

Ja oma exäni myös kertoili lasteni kavereiden vanhemmille, että minulla on pahoja mielenterveysongelmia. Tämä kävi selväksi jostain keskustelusta erään äidin kanssa, joka raivosi minulle, että "voisit jättää lapsesi rauhaan"... Tällaisia sikoja....

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   20.1.13 09:57:01

Kerro edes yksi hyvä syy, miksi et jatkaisi perheettömän miehen etsimistä vaan roikut tuossa, jolle sinä et todellisuudessa ole edes hätävara?

Päivämäärä:   20.1.13 10:14:35

Kyl sua viedään ku pässiä narussa.. Heti pisti esim. silmään, että toinen lapsi on imetysikänen, mutta isä silti töissä ja vaimo kuollut? Missä se lapsi sitten on? Päiväkodissa vai?

Lähettäjä: reku 
Päivämäärä:   20.1.13 10:28:29

unohda koko ukko. löytyy parempiakin!

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.1.13 10:33:40

-:hölömö, eihän saa. Välttämättä.

Lähettäjä: mää 
Päivämäärä:   20.1.13 10:38:50

Laita sen osoite eniroon, siitä näkyy puhelinnumeroita kenenlle kuuluvat. kuka lapsia on hoitanut kun olette treffannut?

Lähettäjä: Annika 
Päivämäärä:   20.1.13 10:45:21

Mitä tota selvittämään. Anna olla ja siirry elämässä eteenpäin. Selvää on, ettei sua halua tapailla, niin eikö se tieto riitä? Naisilla on aina ihme tarve "selvittää" asiat ja ymmärtää ja löytää syy. Joskus tieto lisää tuskaa ja on parempi kun ei tiedä. Miksi se asia siitä muuttuu ...

Lähettäjä: Annika 
Päivämäärä:   20.1.13 10:46:57

... Tai jos vaan lakkaat ottamasta yhteyttä, niin ehkä mies taas aktivoituu. Mistä näitä tietää ... Miehet! :)

Päivämäärä:   20.1.13 11:00:35

Tosta puhelimen käytöstä. Minä olen todella huono kännykän käyttäjä. Vähintään kerran viikossa se on hukassa ja yleensä vielä äänettömällä. Joko olen itse laittanut sen jonnekin ja en muista, että minne tai sitten lapsi (2v) on "piilottanut". Mä voin ihan hyvin olla ilman puhelinta pari päivää. Tosin jos jotain on jo sovittu, nin hieman erikoista touhua, ettei sitten ole heti ilmoittanut kun kapula on löytynyt.

Ja näille, jotka eivät sitten kehtaa vastata. Mikään ei ehkä ole vittumaisempaa, kun viestiin/puheluun vastamatta jättäminen. Ihan hemmetin paljon vähemmän stressaavaa, kun tietää, että missä mennään. Mikä hiton vaikeus on sanoa, ettei kiinnosta?!

Päivämäärä:   20.1.13 11:11:47

En mä roiku kenessäkään, eikä tässä ole mistään elämää suuremmasta romanssista kysymys. Eihän me olla tunnettukaan kuin muutama kuukausi. Jos kiinnostus on hänen puoleltaan loppunut, kyllä mä sen kestän. Toivoisin kuitenkin rehellisyyttä, ei luulisi olevan liikaa vaadittu.

Lapsille voi palkata hoitajan kotiin, siihen saa tietääkseni jopa jotain tukea.

Tää kuulostaa nyt siltä, että mä selittelen miehen puolesta, mutta ei. Toi puhelinepisodi on hämmentävää, mutta tuohon puolison elossa oloon uskon sitten, kun saan siitä jotkin todisteet. Siihen asti on vaan pakko luottaa toisen sanaan. Aika harva äiti varmaan lenkkeilee lauantai-iltaisin esim. klo 22-23.30? Mutta voihan toikin olla totta, enhän mä voi tietää.

Lähettäjä: Cas 
Päivämäärä:   20.1.13 11:14:56

Minäkin vähän ihmettelin, että

1. Lapsi on niin pieni, että sitä imetetään, mutta äiti on kuollut ja isä töissä? Kuka lasta hoitaa kun te olette tavannut?

2. Vaimon kuolemasta ei siis ole kovin kauaa. Mies on pistänyt kyllä vipinää kinttuihin, että on päässyt vaimon kuolemasta yli ja on valmis tapailemaan toista.

3. Jos tuo kaikki olisi totta, niin silloinhan sinä olet vain laastari.

Tuossa on niin paljon epäkohtia, epäilyttäviä asioita ja valehtelua, että sinua kyllä huijataan ihan 100-0.

Päivämäärä:   20.1.13 11:28:58

Tällä hetkellä mulle todennäköisimmältä vaihtoehdolta vaikuttaisi se, että mies on tajunnut, ettei ole vielä valmis uuteen suhteeseen (tai mä en ole tarpeeksi kiinnostava). Mutta katsotaan nyt. Ottakoot itse yhteyttä sitten kun siltä tuntuu.

Lapsilla on tosiaan hoitaja kotona, näin mulle on kerrottu. Voihan se olla niinkin, että äiti iloisena häärää lapsien kanssa kotona ja isä kertoo olevansa kavereiden kanssa saunomassa, kun on mun kanssa illallisella.

Lähettäjä: Ä 
Päivämäärä:   20.1.13 11:40:21

"Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me"

Lähettäjä: Pöljä 
Päivämäärä:   20.1.13 11:52:10

Mä ymmärrän sua siinä, että vaikka mitään suurempaa romanssia ei olisikaan niin se on ihan älyttömän ärsyttävää, että joku vetää satanolla ja kuvittelee vielä selviävänsä siitä. Siksi mä siis olen aina selvittänyt kaikki epäilyttävät jutskat.

Lähettäjä: --/ 
Päivämäärä:   20.1.13 11:52:15

Jos kaikki selitykset olisivatkin totta jaksaisitko vastaavaa käytöstä jatkossa? Minä en.

Kannattaa poistua kuviosta jo nyt, säästyt monelta murheelta.

Lähettäjä: xxx 
Päivämäärä:   20.1.13 22:16:48

Älä sie vastaa/viestitä viikkoon ja sano sitten että lemmikkilohikäärme kuolasi kapulan :-) Ja sitten reippaasti eteenpäin.

Lähettäjä: nönö 
Päivämäärä:   20.1.13 22:21:06

Onko sillä yhtään vitun väliä onko se lasten äiti elossa vai ei..?!

Kun ihan selkeästi miestä ei vaan aloittaja kiinnosta..simple!

Päivämäärä:   20.1.13 22:32:52

En mä aio olla siihen yhteydessä, soitelkoot jos kiinnostaa. Ihmetyttää vaan, että mihin se kiinnostus päivässä hävisi? Noh, nää on näitä. Kaikenlaista on nähty, mutta ei vielä kertaakaan tällaista tilannetta. Oi voi.

Lähettäjä: rusettirinta 
Päivämäärä:   20.1.13 23:10:53

Tuo miehen käytös kertoo, miten härskisti voi leikkiä toisen tunteilla. Puhelin kadonnut, työpaikalla, on teinien läppää. Herää kysymys, onko kaikki muukin teidän yhteinen aikanne ollut vaan miehen leikkiä olla uskottava ja saanut siitä itselleen joitain fiboja. Minä luulen, että on.

Surullista sinulle, mutta jatkoa ajatellen hyvä, että ajoissa ihmettelet ja sanot suoraan miehelle, että keksi parempaa. Tsemppiä sulle ja älä jää masennukseen, kyllä niitä on toisenlaisiakin miehiä, jotka ottavat ihastumisen tosissaan.

Päivämäärä:   20.1.13 23:22:56

Ei sillä miehellä tosiaan ole puhtaat jauhot pussissa. Eikä tämä topic nyt kuulostanutkaan siltä, että aloittaja hakee lohdutusta, vaan peilaa sitä mahdollisuutta, että voiko joku olla noin härski, että valehtelee pienten lastensa äidin kuolleen. Ihan mielenkiintoista olisi silti kuulla mikä totuus oli (vai onko se vaan se tylsä sama: mies vähän kypsynyt arkeen, kokeillut tsänssejään, sanonut ekan mieleen tulleen valheen ja sitten todennut, että menee liian hankalaksi. Eikä osaa edes sen verran olla fiksu, että lopettaisi yhteydenpidon reilusti).

Päivämäärä:   20.1.13 23:33:39

Joo ei tässä lohdutusta olla vailla, vaan juurikin peilausta :) Kyllä tämä vielä selviää jollain tavalla aivan varmasti.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   20.1.13 23:55:12

Tyypillä on vaimo tai muita säätöjä yhtä aikaa. Eli pettää sun kanssa kun on mahdollista. Ihan selvä tapaus. Ala itse tehdä samaa, siis ettet enää vastaakaan puhelimeen ja teet ohareita. Katso miten mies reagoi.

Lähettäjä: qjuu 
Päivämäärä:   21.1.13 01:39:12

Jokin tossa aikajanassa ei täsmää.

Aloittaja sanoo, että pienimmän laspsen olevan sen ikäinen että äidin pitäisi vielä imettää.
Myöhemmin aloittaja sanoo, että ovat tunteneet jo muutaman kuukauden.
Muutama kuukausi on enemmän kuin pari, antaa ymmärtää että minimissään 3-4kk (ehkä jopa enemmän)

Väitän, että puhelimen perusteella on mahdotonta sanoa onko kyseessä 5kk ikäinen vai 8kk tai 10kk ikäinen lapsi kyseessä. Etenkin, jos lapsi itkee.
Äiti voi olla lähtenyt tekemään mitä tahansa vuorotyötä vaikkapa vain joitakin vuoroja juurikin iltavuoroa, koska mies on lasten kanssa kotona.

Miten aloittaja itse et näe tuota mitä meille kirjoitat? Millaisten silmälasien läpi katselet tuota tilannetta? Miksi toisaalta ihmettelet asiaa ja toisaalta asia ei sitten kuitenkaan kiinnosta niin paljoa, että viitsisit lähteä tsekkaamaan?
Puolustelet tilannetta ja miestä. Miksi?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   21.1.13 02:40:59

Itsellä kävi kanssa noin, ja hänen naisessaan pihisee henki vielä mutta eipä vieläkään sitä ole minulle kertonut että seurustelee.

Päivämäärä:   21.1.13 10:30:32

Pienempi lapsi on siis jotain vähän reilu puolivuotias. Aika harva tuon ikäisen äiti lähtee edes silloin tällöin tekemään keikkaa? Tuossa aloituspostissakin lukee, että "tapasin pari kuukautta sitten jne", eli ollaan tunnettu n. 2 kk. Ei sen kauempaa.

Lapsista näkyy pari kuvaa Facebookissa julkisesti kaikille, joten ne ovat ainakin sen ikäisiä, mitä on sanonutkin.

Sanoin jo tuossa aiemmin, että nämä mun kirjoitukset kuulostavat siltä, että puolustelen miestä, mutta se ei ole tarkoitukseni. Totta kai toivon, että asioille löytyisi järkevä ja rehellinen selitys, sillä tämä mies on ollut ennen näitä puhelinsekoiluja sellainen, jonka kanssa viettäisin mieluusti enemmän aikaa.

Kirjoitin aiemmin, että uskon hänen puheisiinsa lasten äidin kuolemasta niin kauan, kuin toisin todistetaan. Enhän mä voi muuta! Eniten tässä harmittaa se, että miten mun ihmistuntemus on voinut pettää noin pahasti... jos siis paljastuu, että mua on viety kuin pässiä narussa.

Ja mihin mä menisin tsekkaamaan sen tilanteen? Sinne kerrostalon rappuunko? Eiköhän tässä keksitä jotain muita keinoja.

Lähettäjä: Joensuun Elli 
Päivämäärä:   21.1.13 10:40:08

Tuo juttu haisee kilometrien päähän. Onko sillä aloittaja sinun kannalta väliä, onko vaimo kuollut vai olemassa, sinua kusetetaan ihan taatusti. Kaikki tuo epämääräinen vastailu, katoamiset ym.

Tottakai sinä haluat uskoa kaveria, onhan hän viehättävä ja mukava ja olet ihastunut. Ei se kuitenkaan tarkoita sitä, että sinun kannattaisi kadottaa järjen ääni täysin.

Päivämäärä:   21.1.13 10:40:43

No niin, nyt ei sitten tarvitse enää puolustella miestä tai katsella minkään lasien läpi,

Soitin Väestörekisterikeskukseen, eikä tämä kyseinen nainen ole kuollut. Virkailija sanoi, että kuolintiedot päivittyvät heille parissa viikossa, joten...

:D :D :D

Siis mua naurattaa!!! Ei jumalavita mikä sika!!! :D

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   21.1.13 10:46:32

Ei se sitä miestä kiinnosta, vaikka "mielelläsi viettäisitkin enemmän aikaa hänen kanssaan". Ei se halua sun kanssa mitään suhdetta HERÄTYS HEI!!!!

Ja kyllä. Minä olen käynyt kerrostalorapussa kykkimässä. Se kannatti, koska tyyppi oli lopulta tekaissut NIMENSÄ ja vyyhti lähti tuosta purkautumaan. Lisäksi olen ihastuneena elätellyt turhia toiveita ja loukannut itseäni pahemmin kuin kukaan ikinä. JUOKSE!

Päivämäärä:   21.1.13 10:46:34

lippuliisa: eli taas kerran vanha kunnon valehtelija. Olisipa joskus tällaisen takana edes jokin jännittävämpi tarina. Itse kyllä kysyisin mieheltä, että miten hän aikoi sun kanssa menetellä. No tod näk ei vastaa sulle mitään ja aikoi vain hävitä sun elämästä vähin äänin. Ainakin voit olla sitten tyytyväinen, ettei toi todellakaan ole sun mies, kiva sille vaimollekin, kun tuolla lailla tapetaan...

Lähettäjä: huh huh 
Päivämäärä:   21.1.13 10:49:32

Jopas on kamala tyyppi, itse en pystyisi missään tilanteessa sanomaan puolisoani tai ketään muutakaan tuntemaani ihmistä kuolleeksi (jos elossa ovat).

Lähettäjä: asta 
Päivämäärä:   21.1.13 10:49:36

voi noita miehiä, kuka niistä tietää.

mutta on sekin ,että jos mies on oikeasti kahden pienen lapsen yh niin ei hän välttämättä ehdi sitä puhelinta niin vahtia ja se voi todellakin olla kadoksissa.

noin pienten lasten yh olisi kylllä meikäläiselle liian haastava kuvio ja koska hän muka ehtisi tavata ketään ja aloittajan on ymmärrettävä, että lapset tulevat aina ensin (ja sitä kautta suunnitelmat muuttuvat ja elävät jne).

jos mä oisi aloittaja niin ehkä katselisin muita miehiä. =o)

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   21.1.13 10:49:55

Jopas on mies!

Mutta tuosta viesteihin vastaamisesta piti sanoa, että silloin kun nykyisen avokkini kanssa olimme vielä tapailuasteella, hän ihan oikeasti saattoi pitää usean päivän puhelinhiljaisuutta.

Ja ihan tosissaan unohti vastata viesteihin, ei jättänyt tahallaan vastaamatta. Puheluihin vastasi kyllä aina ja soitti takaisin jos ei ehtinyt.

Ei tänä päivänäkään vastaa viesteihin juuri kenellekään ja niinkin epäilyttävänä miestäni pidän, että naimisiin ollaan kesällä menossa ;)

Lähettäjä: Yöunet menneet 
Päivämäärä:   21.1.13 10:51:18

Annetaanko väestörekisteristä noin vain toisen tietoja? Ja pelkällä nimellä? Samannimistä, kun voi olla muitakin...

Päivämäärä:   21.1.13 10:54:37

Yöunet menneet: kokeileppa kysyä

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   21.1.13 10:55:00

Hyi hel'vetti mikä äijä :o

Valehdella että toinen on KUOLLUT???? Oksettavaa...

Mitä aiot aloittaja tehdä vai et mitään? Mä en ehkä tekisi mitään, koska tilanne on niin oksettava...

Päivämäärä:   21.1.13 11:12:19

Mies sai säälipillua kun valehteli vaimonsa kuolleen -eli keino toimi :)

LähettäjäMerviläinen 
Päivämäärä:   21.1.13 11:18:47

Minä tekisin kyllä jonkin källin jonka seurauksena vaimo saisi tietää olevansa kuollut.

Päivämäärä:   21.1.13 11:19:49

Ei oo muuten saanu säpiä, eikä mitään muutakaan. Ollaan hädin tuskin pussattu, kun eihän me tosiaan olla nähty kuin ihan muutamia kertoja.

Mut joo, Väestörekisterikeskuksesta saa tosiaan kuolinpäivän tietoonsa etu- ja sukunimen perusteella. Tämän niminen nainen kyllä löytyi, mutta hyvinkin elävänä ja samassa osoitteessa kuin mies.

Nythän tää vasta käy mielenkiintoiseksi. Katsoin myös Facebookista, niin vaimon profiili löytyy, joten ehkäpä laitan jossain vaiheessa viestiä, että aika hyvinvoivalta näytät noin niinku puoli vuotta sitten kuolleeksi naiseksi...

Ei helv-etti miten sairaita ihmisiä tää maa päällään kantaa.

Lähettäjä: Yöunet menneet 
Päivämäärä:   21.1.13 11:22:35

Tää oli provo, ainahan provoissa tulee tälläinen loppuratkaisu...

Lähettäjä: # 
Päivämäärä:   21.1.13 11:25:04

Jos oot miehen fb-kaveri niin kirjoita sen seinälle osanotto vaimon kuolemasta

Päivämäärä:   21.1.13 11:25:12

Hehee, oliskin provo. Valitettavasti vaan on mun elämää.

Päivämäärä:   21.1.13 11:27:33

Yöunet menneet: meinaatko, että tosielämässä tuollaisissa käy ilmi että mies on tosiaan urhea yksinhuoltaja? Ja lisäksi salaa rikas kartanonherra. Ja lapset ovat oikeasti veljensä, jotka mies on hyvää hyvyyttään ottanut huomaansa. Ja mies valehteli puhdasta vaatimattomuuttaan. Rakastaa yli kaiken aloittajaa ja tekee nyt kaikkensa korjatakseen tämän mielen, jonka pahoitti?
Juu, onneksi vain provoissa miehet valehtelee ajaakseen omaa hetken hekumaansa.

Lähettäjä: ninni 
Päivämäärä:   21.1.13 11:28:26

Paljonhan näitä pazkanjauhajia riittää, varsinkin jos ovat lisätortun toivossa. Tunnen pari ihan patologista valehtelijaa mutta puolisonsa kuolleeksi väittäminen on törkeyden huippu ja mielestäni sairasta!! Huhhuh.

Meinasitko olla aloittaja jotenkin yhteydessä mieheen käräytyksen tiimoilta? Suoraan vaimolle viestiä en ehkä suosittele ensimmäisenä...

Päivämäärä:   21.1.13 11:29:19

Kannattaisko nimimerkin # lukea aloitusviesti? Siinähän sanotaan, että miestä ei voi lisätä kaveriksi, eikä hän ole lisännyt mua.

Aion selvittää tän jutun nyt pohjamutia myöten. Onkohan se lapsien äiti tosiaan töissä iltaisin, vaikka mukulat on noin pieniä? Vai mitähän hittoa... Siis niiiiiin sairasta. Jollain tavalla kuitenkin helpotti tämä tieto, eipähän tarvitse enää päätään vaivata.

Päivämäärä:   21.1.13 11:31:44

Älä sitä vaimon mieltä turhaan pahoita kertomalla, hänellä varmaan tuossa miehessä tuskaa ihan riittävästi. Mutta sen miehen ajatusmaailmaa olisi kyllä kiinostava vähän selvittää.

Lähettäjä: Huh 
Päivämäärä:   21.1.13 11:33:59

Sano nyt ainakin suorat sanat miehelle, tuon sikamaisemmin ei nimittäin voi ihminen käyttäytyä, kuin alkaa elävää kuolleeksi väittämään.

Hullun miehen hommaa !

Päivämäärä:   21.1.13 11:34:22

Suoraa vaan vaimolle viestiä omalla nimellä ja puhelinnumerolla. Laita mukaan päivämääriä ja kellon aikoja milloin ootte tavanneet. Nainen luultavasti osaa jo valmiiksi epäillä ja tapaamisajat viimeistään laittaa vaimon hälärit soimaan. Lisäksi mainitse sun nimi ja käske tarkistaa että sun puhelinnumero löytyy varmasti miehen puhelimesta ja mahd. myös viestejä.

Itse epäilin eksää pitkään ja kun jäi kiinni niin en ollut edes yllättynyt.

Päivämäärä:   21.1.13 11:36:01

Asettakaa itsenne vaimon asemaan! Minä ainakin haluaisin tietää, vaikka olis lapset pieniäkin! Mies tuo tullessaan vielä tauteja tms kun hyppii vieraissa.

Päivämäärä:   21.1.13 11:44:15

Juu kyllä mä sille naiselle kerron jossain vaiheessa aivan varmasti. Niin sikamaista toimintaa, ettei tuota voi sivuuttaa.

Taidanpa vaan odotella miehen yhteydenottoa ja sitten ihan muina miehinä tiedustella tarkempia tietoja lasten äidin kuolemasta ja muusta. Mielenkiinnolla odotan selitystä.

Edelleenkin oon ihan ällikällä lyöty. Eihän tällaista vaan voi tapahtua. Eihän kukaan voi keksiä stooria, että joo mä oon kahden pienen lapsen yh-isä ja leski. Kaikista karmeinta tässä jutussa on se, että hän on laitellut mulle esim. jouluna viestejä, että käytiin juuri haudoilla ja vietellään täällä onnellista, mutta haikeaa joulua jne paskaa. Sama uutena vuotena, "katsellaan poikien kanssa raketteja" yms.

Päivämäärä:   21.1.13 11:44:28

"Ei oo muuten saanu säpiä, eikä mitään muutakaan. Ollaan hädin tuskin pussattu, kun eihän me tosiaan olla nähty kuin ihan muutamia kertoja."

Toihan selittää miehen mielenkiinnon katoamisen kokonaan :) Kuka nyt toista naista pitäis jos siltä ei saa edes seksiä?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.1.13 11:46:42

voi helvatto mikä mies, jos olisi tuon vaimo niin ehdottomasti haluaisin saada tietää kaiken mitä on selän takana tehnyt kun eihän tommonen jää siihen yhteen kertaan, pelasta se nainen ja kerro sille kaikki! se on sitten sen ajan murhe mitä tekee, mies saisi kunnon opetuksen!

Päivämäärä:   21.1.13 12:04:59

Kyllä miehet osaa: oma väitti löytäneensä exänsä kuolleena. Oli tehnyt itsarin. Miehen isä miehen äidille oli sanonut että hältä on kuollut lapsi. Sekään ollut totta?! Sairasta sakkia..

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.