Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 141

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.1.13 22:30:41

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=673776&t=673776

Escargoaway :/

Re: Sinkkujen topic 141

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   25.1.13 22:32:17

ai sä alotit jo

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.1.13 22:33:17

Nuari, nopee ja tylsistyny :)

Päivämäärä:   25.1.13 22:35:02

No tähän sit...

Niinku jo tos sanoin, et etanat ihan jees, mut ennemmin vetäsin R:n menuuta, lihistä ja keppanaa:DD

LähettäjäNettioffari M35P-P 
Päivämäärä:   25.1.13 22:37:37

Että ei menis mikään ohi nuista mun jutuista, niin tässä selvennystä:
http://hs10.snstatic.fi/webkuva/sarjis/560/1305641249726?ts=706
Etanaa pannut Elsa :)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   25.1.13 22:38:19

Pitäs käydä huomen katsastamassa Hard Rock Cafè ja sen jälkeen Django Unchained. Ainut miinus tos on se et seurana on "vaan" broidi...

Päivämäärä:   25.1.13 22:40:43

No Jysse laittaa iskuvaihteen päälle...;)

Ai niin ja lihikses kuuluu olla puolukkahilloa!

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   25.1.13 22:42:23

oi elkää puhuko ruuasta...
oi etanoita. sushia. kylläpä rupes tekee mieli...
kyllä lihapiirakkakin menis...loistavasti..
mulla taitaa olla nälkä...

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   25.1.13 22:43:56

Haha, nettioffari, mun aivot on säädetty noille jo täysin, luin heti suoraan jo puute rassi kun niin tottunut etsimään sitä sananvääntöä heti :D Sen terassin sitte aivot rekisteröi noin neljäsosasekunnissa vasta...

Jysse, onks broidis sinkku? Me tullaan ruosteen kans eiks nii :p

Kyseinen leffa ja pari muutakin tarttis kyllä nähdä...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.1.13 22:45:46

Psst! Jysse tiäkkö mitä, täällä on useampi ison kirkon lähettyvillä asuva vailla leffaseuraa. Psst!

Mä ajattelin lähteä huomenna "vaan " kamun kanssa leffaan; vaihdetaanko? :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   25.1.13 22:46:20

Kyllähän tuokin on Mission, teretulemast ;)

Päivämäärä:   25.1.13 22:47:16

Kai se broidis on täysikänen? :D

Arvasin että ruoste ois lähössä kyllä :p

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   25.1.13 22:48:02

ruoste it's a deal :D *laittaa just broidille viestii, et sori ei pääse huomen*

Päivämäärä:   25.1.13 22:50:06

Jysse ny järkkää sokkorehvit veljelleen...sovit ajan ovelle ja sinne tuleekin nainen :O

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   25.1.13 22:50:06

Mission, mua 6 vuotta nuorempi ja insinööri niin kuin allekirjoittanutkin, jos sen nyt voi plussaks laskee :D

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   25.1.13 22:54:31

Kohta karsiintuu naamakirjasta ainakin yks kaveri. Mikä siinä on, et jos sinne jotain positiivistä erehyt kirjottaan, niin hetihän se on päästävä pilaamaan? Mää en jumaliste ymmärrä toisten jären juoksua!

Päivämäärä:   25.1.13 22:55:50

No höh Jysse, se ei kyl mulle enää sovi, en mä nyt ihan kehdonryöstäjäks rupee :D

Mut ruoste ja Jysse vois usuttaa nuo seuralaisensa menemään keskenään ja sit voivat mennä kimpassa, kato tuplasokkotreffit :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.1.13 22:57:37

En muista Jyssen ikää, enkä siis osaa laskea sen pikkubroidinkaan ikää, mutta kai se täysikäinen on? Tuplatreffit?

Mission oli minuutin nopeampi, kuten aina :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.1.13 22:59:43

Mutku toi mun seuralainen ois naimisissa. Ja insinööri. Ja siis naimisissa insinöörin kanssa.

Voi kettu Elsa, luu kurkkuun tollasille, tai sitten kenkää kamulistoilta. :|

Päivämäärä:   25.1.13 22:59:44

Muistaakseni Jysse oli 32? Broidinsa sitte 26... Eeehei, mähän jo lupasin etten rupee puumaks ainakaan viiteentoista vuoteen :D

Elsa, vähät naamakirjasta, tommoset on livenä ja työkaveriena vielä loistavampia...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   25.1.13 23:00:36

ruoste: jos se on insinööri, niin varmaan täysi-ikäinen, mutta tuskin aikuinen. :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   25.1.13 23:03:42

Mä hilpasen nyt korot kopsuen tonne yöelämään :) heihei

Päivämäärä:   25.1.13 23:04:18

Eiks insinöörit kasva ikinä aikuiseks?

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   25.1.13 23:06:44

Mission, noub... No säkin ruoste sit joudut tekee oharit :P

Päivämäärä:   25.1.13 23:06:56

Eläs ny Mission, voit saaha oman Namun:DDD

mää sanon hyvät yöt ny...Puspus kaikil ja natinati!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   25.1.13 23:07:17

Kyllä niistä varmaan osa ainakin. Mä olen aika paljon törmännyt niihin, jotka ei ole pikkupoikavaihetta ohittaneet.

Päivämäärä:   25.1.13 23:10:18

Tirli eikös toi päde aika moneen kakslahkeiseen koulutukseen katsomatta... :p

Riksu, ei mitään Namuja vaippaiässä kiitos :D Yöt sinne:)

min perskeles, ei mennä minnekään humputtelemaan, kiltisti nyt siellä;)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   25.1.13 23:11:47

Mission: niin, se on se vanha vitsi, että mitä yhteistä on miehillä ja siittiöillä?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   25.1.13 23:13:04

Yksi miljoonasta kasvaa aikuiseksi.

Vaikka en mä voi kyllä sanoa siitä mitään, kun ite yritän välttää tulemasta liian aikuiseksi.

Päivämäärä:   25.1.13 23:13:10

No en oo ikinä kuullut mut oisko se sit että kumpikaan ei ikinä kasva aikuiseks...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.1.13 23:13:17

No joo, jos kummallekaan teistä ei kelpaa vierustoveriksi naimisissa oleva insinörtti niin sit ei varmaan onnistu, harmi.

Nati Riksu, hauskaa iltaa min!

Tirli, hassua. Nuo tapaukset joihin minä olen törmännyt (ja niitä on useita) ovat olleet jotenkin hellyttävällä tavalla poikamaisen innostuneita mistä milloinkin. Ehkä olen itsekin niin epäkypsä etten osaa yhdistää sitä keskenkasvuisuuteen. :]

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.1.13 23:13:32

Mikä vika insseissä on??
Hyviä tyyppejä kaikki, itseni mukaan lukien:)!!!
Tosin jo aikoja sitten toiseen ammattiin opiskellut...

Päivämäärä:   25.1.13 23:14:31

Tarpeeks lähelle;) Joo en mäkään ajatellu tulla ikinä aikuiseks. Mutta ei sitä silti tarvii olla ihan niin sairaan lapsellinen ku jotkut miehet on :D

Päivämäärä:   25.1.13 23:17:00

Kyllä sitä meilläkin aina duunissa nauretaan jos mikä tahansa on jotenkin huonosti funtsittu niin "ai se olikin jonku insinöörin suunnittelema taas" ;)

Ei kai ne kaikki silti tumpeloita oo :p

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   25.1.13 23:17:10

Sellainen leikkisä lapsellisuus on kivaa. Sitten, jos sosiaaliset taidot on muuten lapsen tasolla, se on rasittavaa.

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   25.1.13 23:18:23

Öh.. taas ei pääse sisään tähän juttuun. Esimerkkejä vaikka tuosta "sairaan lapsellinen"-asiasta..

Päivämäärä:   25.1.13 23:19:02

Joo ei liian vakava saa olla:) Mutta mieluiten se huumori vois pikkasen jalostua siitä kymmenvuotiaan tasosta kuitenkin;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.1.13 23:28:24

"Insinöörien tarkoitus on yksinkertaisesti keksiä ratkaisuja ongelmille joiden olemassaoloa et olisi itse ikinä keksinyt" -Hikipedia

Sit oli joku semmonen sanonta, jossa oli insinööri pidossa, ja kymmenen kierrossa, miten se meni...?

Täälläkin huumorin taso laskee (joskus) kuin lehmän häntä iltakymmenen jälkeen, joten ei oteta sitä niin tosissaan :)

Kyllä naisetki osaavat olla lapsellisia, ei se ole mikään miesten yksinoikeus tai perisynti. Minäkin osaan, ainakin salaa.

Päivämäärä:   25.1.13 23:29:25

R, no ehkä juuri tuo sosiaalinen lapsellisuus josta Tirli mainitsi... Ja aikuisella miehellä turhista asioista kiukuttelu on jotenkin todella lapsellista. On niitä naisissakin, tottakai.

Ja vaikka sellainen kun joku kaatuu rappusissa niin ensireaktio on nauraa sille ja selittää että "en mä voi sille mitään, mä vaan oon semmonen". Niin, sairaan lapsellinen, joku osio ei oo nupissa ihan sieltä kymmenvuotiaan tasolta kasvanut...

Päivämäärä:   25.1.13 23:31:56

Miiitää, mitenniin juttujen taso laskee iltasin muka :D Poissaolijoita syytetään, se on Minski :p

Jolla on muuten salettiin etäsuhde, se on näköjään taas pe ja la pois ja ilmestyy tänne taas sunnuntaina ;)

Päivämäärä:   25.1.13 23:32:21

Insinöörit suunnittelee kaikenlaista, myös sellaista, mitä ilman tää maailma ei koskaan olisi tällaiseksi kehittynyt tekniikan osalta mitä se nyt on.
Hienoo, että joidenkin pää raksuttaa ja raksutus kehittää aina vaan uudempaa tekniikkaa ihmisten elämän helpottamiseksi.
Mitettikääpä tuota:)!!!!

Päivämäärä:   25.1.13 23:33:07

Vot? Onko Missionin piirissä oikeasti niin ilkeä ihminen? Pitää olla hieman lapsenmielisyyttä ja ilkikurisuutta, mutta ei ilkeä :(

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   25.1.13 23:34:07

Mitäs leffaa se ruoste oli menos pälyileen? Onkos Missionilla huonoja kokemuksia insseistä vai mistä juontaa moinen antipatia inssejä kohtaan, vai puhutko ylipäätään lapsellissita immeisistä?

Päivämäärä:   25.1.13 23:34:32

Njoo-o, kymmenvuotiailla pojilla on oma huumori ja ajatusmaailma. Mut eikai se minnekkään häviä vaikka ikää tulee lisää, se vaan sekottuu sen uudemman huumorin kans.. varmaan viiskymppisenä onkin sitten semmonen sekamelkska että oksat helvettiin! :D

Päivämäärä:   25.1.13 23:35:26

Oisko .:llä jotain referenssiä siitä omasta luovuudesta??? Suurin osa insinööreistäkin on niitä, joilla on mennyt koulutus täysin hukkaan...
Terkkuin insinööri ja ekonomi.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.1.13 23:35:32

Mä tiesin tän! Minskillä on salaa Ihan Oikea Elämä! Voi tätä virtuaalielämän epärehellisyyttä... Sekin on satavarmasti ingenjööri :O

Päivämäärä:   25.1.13 23:37:01

No yks mun eksä vuosien takaa oli sellanen, sillon varhaisparikymppisiä kun oltiin. Se oli vieläpä muuten ihan empaattinen tyyppi eikä ilkeä ees kuvaa sitä kovin hyvin. Totesin että sillä on lapsellisuusvirus nupissa...

Mutta tästä ei oo kauheen kauaa kun sellainen vanhempi täti kaatui liukkaalla keskustassa ja meidän porukan takana tuleet aikuiset miehet ensimmäiseksi naurahtelivat siellä. Ihan kahelia, meidän koko jengi meni heti huolissaan nostamaan toista pystyyn ja kysymään onko kaikki ok. Siis nää miehet oli sellasia meikän ikäsiä about, siinä 30-40v välimaastossa. On noita näköjään...

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   25.1.13 23:38:07

Nyt kun tää meni tähän inssien morkkaamiseen, niin palautetaanpa teidät tavalliset koulevaiset maanpinnalle ja kuuntelemalla tän laulun sanoja

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   25.1.13 23:38:17

Kyllähän insinöörit kaikenlaista suunnittelee, harmi vaan et toteutus jää muiden harteille! Ei vaa, vitsivitsi :D

Jokohan sitä ois aika kömpiä nukkumaan...

Päivämäärä:   25.1.13 23:39:50

Jysse, ei, insinööriläppä on insinööriläppää, tunnen itse enimmäkseen mukavia sellaisia :) Liika lapsellisuus vaan ylipäätään miehessä ja naisessa on rasittavaa, sosiaalisesti lapselliset niitä pahimpia, ne loukkaantuvat ja möksähtelevä sekä pissakakkahuumoriin jämähtäneet ehkä vielä myös :p

Päivämäärä:   25.1.13 23:42:56

Nettioffari, justhan mä kirjoitin, et opiskelin aivan muulle alalle ja aikoja sitten, kun en jaksanut enää kiinnostua siltojen jne. rakenteiden lujuusluokituksista ja niiden kehittämisestä....:).
Ei tylsempää hommaa voi enää olla!!!!!

Päivämäärä:   25.1.13 23:44:38

ruoste, kyl se muuten näin on oltava, ei tarvi kummonen salapoliisi olla :p Ja aattele, eilen vielä oli viennissä virtuaalitytöt ja sitte heti perään irl tonne maailmalle vaan:D

Taas saa olla vihanen, pitää mennä ostaa se kaulin...;)

Päivämäärä:   25.1.13 23:47:15

Prkl kun oiskin osannu silloin joskus olla vähän fiksumpi noiden koulujen kans... tälleen aina jälkeenpäin tulee mietittyä miten hukkaan on aika menny :(

Päivämäärä:   25.1.13 23:50:47

R, onko koulut käymättä vai väärät koulut käyty? Kyllä mullekin tuo tulee joskus mieleen, mutta turha sitä on murehtia. Joko hyväksyy asian tai painuu takasin kouluun;)

Päivämäärä:   25.1.13 23:55:24

No niin, siinä tuli Eppujen myötä jo todistettua tää suomalaisten insinöörien taso!!!
Et repikääpä sit siitä:)!!!!
Ja miettikää, mitä insinöörit saavat aikaiseksi...jos vaikka ensimmäisenä tsekkailette kännyköitänne, läppäreitänne, tveitänne...jne....

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.1.13 23:55:43

No näkemättä ois Hobitti ja Django ja Selviytyminen ja Piin elämä ja Beasts of the Southern Wild ja ja ja... Eihän me osata etukäteen päättä, sinne mennään mihin liput kapunkiin tultaessa vielä saadaan.

Mr. Minski saa kyllä kuulla kunniansa kun suvaitsee tulla takaisin. Ei tänne noin vaan tulla ja lirkutella ja kaapata Missejä kainaloon keskiyön tullen. Kaikki tai ei mitään, hittolainen.

R, hukkaan se aika tuntuu joskus täällä koulussakin menevän. Eipä sitä kai koskaan voi tietää tuliko tehtyä oikea valinta vai menikö taas persiilleen, ainakaan etukäteen.

Päivämäärä:   25.1.13 23:56:21

Juu, Suomessa kun tuo koulunkäynti ei maksa mitään, korkeintaan hieman aikaa :)

Päivämäärä:   25.1.13 23:57:39

Sanoisin että koulut on kyl käyty, mut ei oikeet. Mut sitten toisaalta taas jos viimesen kymmenen vuotta on ollu kumisien pyörien päällä niin on tää muu aika kauheeta. Tiedä häntä..

Päivämäärä:   25.1.13 23:58:59

Hei, Ruoste, äläs nyt oo nuin pessimisti, kaikki koulutus on hyväksi. Kaikkea oppimaansa voi sitten hyödyntää toisaalla, se on sitä rajat ylittävää osaamista.

Luovuus kunniaan :)

Päivämäärä:   26.1.13 00:01:18

Mä en viitsinyt kouluja käydä kun töistä sai ihan liikaa rahaa :p Lukion sentään kävin ja suuret suunnitelmat mutta oon yhä välivuodella;)

Nettioffari, kyllä osa kouluista maksaakin, ja useita tonneja jopa.

Päivämäärä:   26.1.13 00:05:03

http://www.youtube.com/watch?v=4G8bI17_A

Mun tyyliin...;).

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   26.1.13 00:05:18

Minäkää oo vielä keksiny mikä haluan sitten isona olla.
Tätä työtä pysty kovin vanhana kuitenkaan tekemään.. Oiskohan helpoin vaan katella se rikas mies joka elättää mut ja elukat?

Pakko se on tuo punkku loppuun juoda, menee pian huonoks..

Päivämäärä:   26.1.13 00:05:53

Juu, mäkin oon kuullu, että osa yliopistoista maksaa ainakin työharjoittelusta ja tutkimuksista ;) Mut sitten sieltä lähtäänkin hattu päässä, ei kourassa :)

Päivämäärä:   26.1.13 00:09:36

No huh, pistikös se . nyt oman videonsa pyöriin :O Tykkään ;)

Elsa, se punkku vaan paranee, kun jätät sen vähäksi aikaa. Sun olos vaan pahenee, jos et sitä jätä.. No jäkätijäkäti, joojoo, mää höpötän...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.1.13 00:09:42

Näinhän se on ajateltava, että kaikki koulutus on kotiinpäin, vaikkei tuleva ammatti päntätessä kutsumukselta tuntuisikaan. Arvostaisinkohan koulutustani (ja mahdollisuutta siihen) enemmän, jos se maksaisi? Saletisti arvostaisin, ja opiskelisin ahkerammin, mutta intohimo siitä puuttuisi silti. Nyt se maksaa vain opintolainan verran :)

Mullakin meni Missi monta vuotta "välivuotta" viettäen eli töitä tehden. Olisin jäänyt sille tielle ellei joku olisi saanut mua vakuutettua siitä, että nykyään tutkinto (mikä tahansa) on pakollinen, mielellään saisi olla 2 :/

Päivämäärä:   26.1.13 00:10:23

Niin ja jos ei kiinnosta yliopistot niin muutkin koulut maksaa. Siis se kolunkäynti, tarvii maksaa itse sinne jos haluu mennä koko kouluun. Kuten hierojakoulut vaikka yhtenä esimerkkinä, tampereelle tais olla viis tonnia jossain kohtaa...

Tuli ilmoitus tuolta karvakorvilta et olis kuulemma nälkä ja pissahätä, ovatpa vaativia. Mentävä siis tuonne pakkaseen... Tuun sit kattoo onks kukaan enää hereillä, jotkut ainakin menee varmaan nukkuu sillä aikaa niin öitä niille jo valmiiks:)

Päivämäärä:   26.1.13 00:10:24

Miekin oon ehtiny sellasta rikasta akkaa joka elättäis miut ja maksais miun hölmöilyt. Voi olla että saan vähän aikaa kattella :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   26.1.13 00:12:00

Lue enemmän luulet vähemmän, vai miten se oli ;)

Päivämäärä:   26.1.13 00:13:15

Hmm, todistuksia on kaapissa kymmeniä alkaen suoritetusta benji-hypystä :) Nyt uusin koulu on menossa oleva maratonkoulu :) Sillon, kun mää sinne isoon kouluun hain, niin ne halus kaikki todistukset, niin laitoinhan mä melkein kaikki... Ei sentään kaikkia kehannut :)

Päivämäärä:   26.1.13 00:13:44

Opiskelu ei koskaan mene hukkaan!!!
Mulle on ollut inssikoulutuksesta aivan mieletön hyöty, vaikka en jaksanut inssihommia hirveen kauaa tehdä.
Seuraavaan opinahjoon pääsin sisälle aivan suoraan ja löhöilin töissä pari ensimmäistä vuotta, kun kurssit oli aivan ylisuoritettu jo inssiopiskeluaikana ja hyväksyttiin suoraan arvosanoiksi.
Et ne opintolainat ei menneet hukkaan, eikä uutta tarvinnut ikinä ottaa:).
Kiitos inssiopintojen!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.1.13 00:15:02

"Oiskohan helpoin vaan katella se rikas mies joka elättää mut ja elukat?"
Kerrothan Elsa sitten kun sulle selviää, miten helpoiten hommataan rikas mies.

Päivämäärä:   26.1.13 00:15:21

Mullakin ois muuten joku benji varmaan tallessa vielä, niit on tullut hypeltyä ainakin kourallinen kertaa. Ja lentokoneesta reppu selässä kans sellanen reilu tusina kertaa, siitäkin joku spettari taitaa olla.

Nyt sinne lenkille...

LähettäjäVG 
Päivämäärä:   26.1.13 00:18:05

Tääl on senverta sisäpiirimeininkiä, että uskaltaako yrittää mukaan?

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   26.1.13 00:19:26

Mää olin Ruoste ihan varma et täältä saa hyvät vinkit siihen hommaan! Ette kai työ mua petä..? Mitäs mää sitten teen?

Päivämäärä:   26.1.13 00:20:17

Koneesta ei vielä ole hypelty. Kaveri on tahtonut mukkaan, mutta jospa joskus uskaltas..? Mutta viime kesän tavoite, lentolupakirja vielä odottaa tulemistaan. Pitäs muutama tonni siihen säästää kaikkien muiden säätöjen lisäksi. Osa penskoistakin on lupautunut lähtä kyytiin :) Ei menis sekään hukkaan ja yksin harrasteluksi. Sitten vielä ratsastuskouluun kuulemma pitäs mennä. Mää kun aattelin olla itseoppinut ja kahtella täältä sen opettajan ;)

Oppia ikä kaikki, vai miten se vanha viisas kansa sanoi?

Päivämäärä:   26.1.13 00:20:59

VG, teretulemast:)!!!
Höpö höpö, tää mitään sisäpiirimeininkiä ole:)!!
Suuntimaa, ikää ja sukupuolta...;)??

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.1.13 00:22:09

Tervetuloa VG. Meininki on juuri sellaista, minkälaiseksi sen itse tekee, jokainen on täällä joutunut ottamaan palstatilan haltuun tavalla tai toisella :)
Aloitapa vaikka kertomalla kuka olet, mistä tulet ja mitä pidät insinörteistä.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   26.1.13 00:22:19

"No näkemättä ois Hobitti ja Django ja Selviytyminen ja Piin elämä ja Beasts of the Southern Wild ja ja ja... Eihän me osata etukäteen päättä, sinne mennään mihin liput kapunkiin tultaessa vielä saadaan."

Ootteko ruoste tulossa ihan ISOLLE kirkolle eli stadiin vai jäättekö sinne? Toi vuonna 85 vois olla kans ihan jees...

Kyl mäki oon toisinaan manaillu tota mun koulutusta, ei oo ihan sieltä taloudellisesti ajateltuna sielt parhaasta päästä (liksat aika pienii "koulutukseen" nähden), mutta töitä on nyt ja tulevaisuudessa.

Lähettäjä: mgnlia 
Päivämäärä:   26.1.13 00:23:22

Tännehän pitää tulla puolustamaan inssejä! Yksi lisävahvistus ilmoittautuu :)

Päivämäärä:   26.1.13 00:23:29

VG, tere tulemas, kimpassa se on kivempaa :) Uutta verta ja lihaa :)

Elsa ja Ruoste, se mies hommataan olemalla oma suloinen ihtensä. Sillä sen saa jopa pidettyä, kun ei alussakaan esitä yhtikäs mittään muuta.

LähettäjäVG 
Päivämäärä:   26.1.13 00:27:53

Suuntima Hämeenlinnassa, naispuoleinen ja kolmekymppine :D
Hienoa että huolitaan mukaan!

Päivämäärä:   26.1.13 00:28:04

Jysse ei nyt siellä surkuttele, se on valtti nykyaikana, että sitä leipää riittää, oli se sitten hieman kapeampi, kuin voisi olla leveämpi tai sillä leveämmällä se voi loppua yks kaks... Enimmistö ihmisistä kuitenkin on vailla sitä jatkuvuutta ja turvallisuuden tunnetta. Niinkuin mäkin ite. Tosin oon kyllä aika johdonmukaisesti rakentanut tän nykyisen tilani ja siihen kuuluu niitä molempia juttuja.

LähettäjäVG 
Päivämäärä:   26.1.13 00:29:54

Ainiin, insinöörit. Ei henk.koht. kokemusta.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   26.1.13 00:31:11

Mää täältä maalta terve känykkänettini kanssa, siis jyssen pikkubroidihan ois just prå iällisesti mulle! Ja viimeksi olin elokuvissa öö.... kolme vuotta sitten O.o

Päivämäärä:   26.1.13 00:31:53

Hei mut mites mie saisin tuon R-kirjaimen jumittua itelleni ettei kaikenmaailman mopopojat sit kirjutteleis tuolla nickillä?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.1.13 00:33:56

"...mutta töitä on nyt ja tulevaisuudessa" Tuohan se tärkein on. Ja se, että rahaa tulee tarpeeksi. Siis sopivasti. Liika raha on jo pahasta, kukapa sitä nyt haluaisi :P Ihan sinne isolle kirkolle, eihän vierivää kiveä saa pysymään täällä tuppukylässä, kun kaikki tiet viettävät sinnepäin.

Nettioffari: "...se mies hommataan olemalla oma suloinen ihtensä". Toimii hetken, mutta mun suloisuudessani (tai ihtessäni) on varmaan jotain vikaa kun eivät pysy.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   26.1.13 00:34:22

Nettioffari, Hyvä, musta ei kyllä näyttelijäks oliskaan :D

Punkkukin loppu :(

Ei oo todellista, mää osaan vielki sanat tästä. Vaikken sanaakaan ymmärrä...
http://www.youtube.com/watch?v=i8mz9uOvFQA

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   26.1.13 00:34:30

Joo en mä oo tota enää vuosiin "surkutellu", mut silloin ku valmistu niin kyllä se otti päähän, ku kaverit samalla alalla "huonommissa" hommissa tienas saman tai paremmin.

Mulle kans kelpais nainen jolla ois paalua tilillä sen verran, et mä voisin siirtyä vallan harrastamaan :D Ei oo vaan viel tullu kukaan hakee himast, pitäsköhän laittaa kyltti tohon tiehaaraan, et ne löytäs perille...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   26.1.13 00:37:54

"Enimmistö ihmisistä kuitenkin on vailla sitä jatkuvuutta ja turvallisuuden tunnetta." Nih! Niin just.

R http://forum.hevostalli.net/reg/register.php tuolla, mutta joudut kyllä käyttämään vähän enemmän kekseliäisyyttä nimimerkin valinnassa, olet nykymuodossasi turhan yksiulotteinen ja yksinkertainen. Ole rohkeasti monimutkainen ja uniikki :)

LähettäjäVG 
Päivämäärä:   26.1.13 00:40:50

Nonii, ja nyt tarttis vielä päästä mukaan teiän juttuihin :D

Mistä me siis puhumme?

Päivämäärä:   26.1.13 00:41:13

Ruoste on sitten niille ollut liian haastava, vai ookko sää niihin kyllästyny? Viimevuoden saldo mulla oli yksi 50-50 yksi ei kelvannukkaan ja yhdelle en kelvannu... Ai nii ja Ruoste laittaa ny sen omansa malliksi tuolle Jysselle ;)

Ja Elsalta ootin tulevan se kappale missä ne iloiset tytöt laulaa rititantanto.... Mulla se soi päässä, mutta en muista paljoa muuta :/

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   26.1.13 00:41:54

"Ihan sinne isolle kirkolle, eihän vierivää kiveä saa pysymään täällä tuppukylässä, kun kaikki tiet viettävät sinnepäin."
No mut sithän me nähdään ku tömätään, meen heti aamusta stalkkaan tennarin eteen :D

Päivämäärä:   26.1.13 00:42:23

Mie olen aina rohkeasti monimutkainen, kenties jopa uniikki... :D

Päivämäärä:   26.1.13 00:43:36

VG, enimmäkseen parisuhteesta tai parista suhteesta :) Täällä on nyt enimmäkseen ajatusten virtaa ja höpinää. Mäkin oon vasta tänne tullut, mutta tässä sitä höpötettään muin henkilöinä :)

Päivämäärä:   26.1.13 00:43:40

Mulla varmaan sama "vika" kun ruosteella, ei ole sellaista miestä löytynyt, joka hevoshullun naisen elämässä pysyis ja jaksais, enkä usko, et löytyykään ihan olemalla oman suloinen itseni:)...
Tosin ne rikas mies- haaveet on heitetty jo aikapäiviä sitte romukoppaan ja nyt vaan tehdään töitä ihan itseä varten; lue hevosia ja niiden heiniä varten...:).
Ja vähän sit muutenkin...

LähettäjäVG 
Päivämäärä:   26.1.13 00:46:21

Tänks Nettioffari, olen nyt hieman viisaampi taas!

Päivämäärä:   26.1.13 00:46:48

Ooo, nyt muistin, se mikä päässä soi on Los del Rio!
http://www.youtube.com/watch?v=XiBYM6g8Tck

Päivämäärä:   26.1.13 00:48:49

Tuli tuosta "naapurilla on bileet" ketjusta mieleen... Onko monellaki muulla kotona biljardipöytä, diskopallo, valoropotti, savukone ja muuta vastaavaa :D

LähettäjäVG 
Päivämäärä:   26.1.13 00:50:04

No ei hemmetti edes joulupalloa :D

Päivämäärä:   26.1.13 00:51:47

Taas mää erehyin, se olikin tämä ketsuppi...
http://www.youtube.com/watch?v=RFzyYYZsxGc

LähettäjäVG 
Päivämäärä:   26.1.13 00:52:31

Mul soi päässä tää joka hiton perjantai :D

http://www.youtube.com/watch?v=tRjjg_-6AN0

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   26.1.13 00:54:15

Mie taidan jammata ihteni macarenan tyyliin nukkumaan.

Hyvvee yötä kaikille :)
http://www.youtube.com/watch?v=eOUJNAUA_78

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.