Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 140

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.1.13 23:32:21

Ja uutta pukkaa taas. Tulipas toi edellinen vauhdilla täyteen.

Edellinen ketju: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9

Re: Sinkkujen topic 140

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   24.1.13 23:41:37

Höh, luin paria topaa jotka tänään ollu etusivulla ja totesin vaan että kyllä meillä taitaa parhaat miehet olla täällä sinkkulassa. Aika hulluja nuo muutamat palstan vakionikkarit.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.1.13 23:41:39

Mission: Haha, kyllä siihen maitorahkan makuun tottuu äkkiä. Kiskot vaan tarpeeksi raakana sitä, niin ei tunnu kohta enää missään, eikä sitä jäädä maistelemaan, vaan se lusikoidaan mukisematta nopeasti nassuun. :D

No nii-i, mitään en oo taaskaan tehny, ni yhet on pistämässä postiluukkuun tai ties mihin jo vaikka mitä. :D Mut juu toki pitää osata. Onhan toi jo ihan tiedostettu fakta eli Jankon viisain sanoin "asia kunnossa." =)

Ja tosiasiassa kaikki mitä miehistä irti saa on siinä kolmessa kuukaudessa käytetty, ykskään jaksa lääppiä ja helliä tai edes viedä niin että tuntuu yhtään sen kauempaa. Lopputuloksena on sohvaperuna jolta ei saa seksiä kun kerran kahessa kuukaudessa kun aina on pää kipee :p

Hah, no ootpas sitten laiskoja miehiä tavannu, jos noin nopeasti on tollaseks menny. Vähän oon toisenlaiseen menoon tottunu. Vaikka noh, enpäs sanokaan enää ton enempää. :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   24.1.13 23:42:10

M_R: omituinen kysymys tuolla edellisen topan loppupuolella. Eikö se nyt ole sanomattakin selvää, että kaikki kuusi kohtaa osuvat paremmin kuin hyvin?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.1.13 23:43:47

Sit ku sutistaan, sit sutistaan lujaa.

Noni.
http://aijaa.com/JFLhUs
Summerin viereen vielä "buzz if you're lonely" niin eiköhän ala tapahtua.

Mission, mä syön Skyrejä, siis niitä sokerittomia. Kymmenisen grammaa protskuja per 100g. Hakkaa maustamattoman rahkan mennen tullen, tosin näidenkin happamuuteen pitää totutella. Menee aamupalana, välipalana ja jälkkärinä. :)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   24.1.13 23:46:11

Hahhah, pitäisi varmaan kokeilla Ruoste tuota samaa ;)

Kokeilin myös viimeviikolla proteiiniraerahkaa, ihan hirveetä settiä. Hyi.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.1.13 23:48:12

Mission: No niin, kyllä siinä oppii arvostamaan hörhömpääkin porukkaa, kun vilkaisee välillä niitä tosi hörhöjä. =)

Tirli: Ai niin tosiaan. Olinpas mä ajattelematon taas. Tietenkin täällä on kaikki naiset ihan himmeitä seksipetoja, jotka ei saa koskaan tarpeekseen. :p

ruoste: Haha, sähän repäsit. Muistahan sitten kanssa raportoida millaset miekkoset on soitelleet ovikelloa ja kuin kävi. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.1.13 23:49:43

Ei vitsi mitä -.--- ... tossa linkissä. Iltalehteä parhaimmillaan. Joo, kannattaa tietenkin miettiä, tykkääkö tytsy suklaajäätelöstä vai vaniljasta, juoko se vodkaa ja suuteleeko varovaisesti. Okei.

LähettäjäKunnanMies 
Päivämäärä:   24.1.13 23:51:09

minnepäin maailmaa pitää lähtä että tuota tuota ovikelloa pääsee painamaan ;)

Päivämäärä:   24.1.13 23:52:30

Minski, ei ne kaikki oo sentään ihan tommosii ollu, totuttelen vaan välttämättömään;) Vaikka kyllä se lääppiminen vain lääppimisen vuoks muuten loppuu, se on fakta.

Hyi stana, en mä kykene, jos se skyr on kans noin hapanta ni ei yök. En totu, yritin väkisin ja kyllä se niin pahaa oli että toiste en yritä. Joku roti sentään, meen suosiolla ostaa protskujauhetta ja sekotan maitoon, ei nekään kuulemma kovin hyviä oo mutta ne voi sentään niellä maistamatta ja pitää vaik nenästä kii niinku lapsena :D Kyllä loppuu laihis muuten ku seinään jos tommosii hirveyksiä pitää yrittää syödä...

Ruoste! :D:D Loistava :D:D

Tuli muuten tosta Minskin linkin loppuosasta mieleen että kyllä ne vaatimukset on vähintään yhtä kovat meille naisillekin, pitäs olla joku vtun liihotteleva perhonen prinsessamekossa ja herkkä hoivatäti ja villi domina yhtaikaa. Joo sellasii on joka oven takana odottelemassa urostaan, kylkyl ;)

Päivämäärä:   24.1.13 23:55:58

Sillon ku oli se yks leirikoulu, kun potkasin sen mun teltan pask... siis vahingossa kaatu se teltta, niin siellä vastapuolen leirissä on noita hulluja. Ai että, vitsit oikein haaveilen miten tommosia miehiä sais itelleen, on ne viehättäviä!

LähettäjäM 
Päivämäärä:   24.1.13 23:57:08

Öitä

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   25.1.13 00:00:35

Mission: No hyvä juttu, mä jo vähän kerkesin huolestua, että ei kai asiat noin nihkeesti oo ollu. :) Mä oon kyll aina tykänny lääppiä ja helliä, eikä oo viel koskaan loppunu toi into kesken. Toisaalta en kyll ookaan koskaan seurustellu vuostolkulla... :/

Mut no niin missioni. Kello tulee kakstoista ja nyt lähettiin sitten yhdessä nukkumaan. Nappaan sua vyötäröstä kiinni ja kannan mukanani sänkyyn... niin siis tietenkin nukkumaan kiltisti, etkä sitten varasta multa kaikkea peittoa tai joudun lusikoimaan sut ja suukottelemaan niskaan samalla kun lämmittelen käsiäni sun vyötärön ympärillä. Hyvää yötä. ;-)

Päivämäärä:   25.1.13 00:03:50

Aijaaaa... No mut sitte... Okei! *huuuhhuh...*
Hyvää yötä! :)

Tota... Joo...

*vikinää*

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.1.13 00:06:43

Nonni, Minski vie ja Missi vikisee, niin sitä pitää. Öitä kyyhkyläiset :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   25.1.13 00:10:28

No jopas, kerrassaan... Minski otti miehiset otteet käyttöön.

Mä kans menen maate nyt. Että öitä kaikille tasapuolisesti.

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   25.1.13 00:26:12

Mä kans menen maate nyt. Aamulla kevyt työ keikka ja sit kattomaan miten "jalo ratsuni" voi. Kun kaks vanhaa huonojalkasta ruunaa pistetaan yhteen niin siinä tanner tömisee ja "tammat" väistää...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   25.1.13 06:16:39

Huomenta sinkkulaan :) eilen illal olin niin väsyny et menin ennen yhdeksää nukkumaan mut onks se ihmekkään kahen tunnin yöunilla. Mutta nyt on nukuttu, teekuppi on edes ja radio rock soittaa bon jovia, hyvä aamu :D ja ulkon näyttäis olevan vaan -8 c, vois kävellä koulul. Mitäpäs muut sinkut? :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.1.13 06:22:16

Huomenta, voihan haukotus, Nummi-Pusula -10. Kai se pitäs rupee suunittelemaan tarkastuspöytäkirja malleja, mut ensiksi pannullinen kahvia.:D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   25.1.13 06:31:14

Huomenta kessu :) pannullinen kahvia kuullostaa hirveeltä määrältä tällasel henkilöl joka pystyy juomaa vaan puol kuppia joskus ja joulun :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.1.13 06:40:30

No jos totta puhutaan, niin kolme kupillista menee aamuisin heräillessä.:)

LähettäjäKunnanMies 
Päivämäärä:   25.1.13 07:21:31

Huomenta jokohan tässä kohta heräisi x) rapiat -16 näyttäs olevan lämmintä hyi tulis jo kesä :P

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.1.13 07:42:38

Älä muuta sano, ompas täällä reipasta nuorisoa, seiskalta jo poijaat kaukalossa pelaamassa.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.1.13 07:44:28

Sanoiko joku KAHVIA? Kyllä kiitos.

Do you want a cup of coffee?
http://www.youtube.com/watch?v=NPqBV6LhuW8

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   25.1.13 08:01:43

huomenta :)
aamukahvia ja ajanvarausta...tulispa aamuun aurinkoa...

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   25.1.13 08:28:16

Huomenta :)
hmm... mitähän se minusta kertoo, että tykkään tequilasta ja suklaasta.. *lähtee selailemaan iltapäivälehtiä kahvimukin kera*...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   25.1.13 08:38:05

Huomenta.

One More Cup of Coffee: http://www.youtube.com/watch?v=DZfVbvSVUbw
Kiitos, tähän aamuun menee toinen muki nyt, enempää ei ehdi, vaikkei hereillä olekaan.

Päivämäärä:   25.1.13 09:22:57

Huomenta! Kylläpä väsyttää... Töissä hetki jo oltu, pitäs olla palaverissa mutta tyylikkäästi skippasin sen, vaikka sen takia tulin aamuun :D

Mä en kahvia oo koskaan oppinut juomaan, taitaakin olla ainoa "pahe" jota mulla ei ole. Juon kyllä sitten noita red bulleja esimerkiks, tosin en kyllä koskaan aamulla...

Vitsit miten kaunista tuolla ulkona on! Talvi on niiiiiiin hieno, waude:) Harmi että pitää töissä olla, olis pitänyt päästä tonne hopeiseen metsään ihastelemaan maisemia koirien kanssa, upeen näköstä kun kaikki puut ihan hopeisena kauttaaltaan :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.1.13 09:26:13

Suolaa haavoihin, taidanpa lähteä tallustelemaan hopeaiseen metsään, kun on niiin buenos aires.:D

Päivämäärä:   25.1.13 09:27:53

Kessu, epistä! :D Mäki haluuuuun... Toivottavasti illalla on vielä samanlaista, vois ola upee kyllä kuunvalossakin.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.1.13 09:30:22

Mission, se on viellä upempaa kuunvalossa kävellä lenkkiä, siinä on jotain taikaa mukana.:)

Päivämäärä:   25.1.13 09:31:30

Se on kyllä Kessu totta. Tuo aamuhämärä oli myös aikasta magee:) Pitää vaan toivoa että hopea säilyy iltaan, tai sit tarvii mennä niin myöhään että se tulee uudestaan :D

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   25.1.13 09:31:34

Ja huamenet tännekkii...Kyl ois niin makiast nukuttanu ku kello soi....
Tätä se sit on ku vanhalla iällä vielä alkaa viikolla kukkumaan:D

Pitäs nokkakärryt hakee huomist varte, kuhan se yks ny soittas et on saanu ne takas...Ei vois vähempää kiinnostaa huominen :(

Täällä pakkastilanne noin aika tasan tarkkaan -11,2

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.1.13 09:36:11

Huomenta Riksu, jaa muuttohommia.? Taidan vallan hulluksi heittäytyä ja kävellä kauppaan.:D

LähettäjäNettioffari M35P-P 
Päivämäärä:   25.1.13 09:50:07

Ruoste! *tykkää* :) Mun ovessa ei taida tuo lappu tehota, tänne eksy edes jehovan todistajat... Kai se pitää ite ite lähtä ehtimään. Pitäs aamulenkille lähtä, eikä sitten huvittas tyhtään.

Nyt tänne heti reipas heppatyttö sen piiskansa kanssa, että tän oriin saa vauhtiin!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.1.13 09:57:57

Juoksutusraippa on ihan hyvä, mut vaatii ison tilavan huoneen käyttöön.:D

Päivämäärä:   25.1.13 09:59:51

Joo muuttohommia...Nappaankin sen kärryn huamen, edestakas sitä viitti kuljetella.

Mää en jaksa ny heittäytyä villiksi, ihan ryslerillä lähen kauppaan :)

Ku vaan keksis mitä vkl laittas sapuskaa..hmm...

Päivämäärä:   25.1.13 10:00:35

Nyt pitäs vetää se viikon pitkä lenkki, niin ei oikein sisätilatkaan riitä... 12 kilsaa aattelin käydä, kunhan tässä huvittelisss. Että se voi välistä tuntua typerältä yksin tuolla kirmailla. Huoh.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.1.13 10:02:51

Ny mää lähren, koukaten mettäpolun kautta.:) Oliskohan se kanawokki päivä, hmm...

Päivämäärä:   25.1.13 10:13:26

Mulla olis kanssa kanawokki suunnitelmat, ainakin eilen ostin jo tarpeet mutta saas nähdä jääkö se huomiseks kun meen tänään kauppaan, kattoo mitä sitä keksii...

Päivämäärä:   25.1.13 13:53:40

Jahas, se olikin kanawokkia töissä, pitäiskö illalla tehä siskonmakkarasoppa... Jos jaksaa ja viittii;)

Huoh, pääsis jo pois täältä, on taas semmosta hulabaloota ollu koko päivä että huhhuh...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.1.13 14:02:11

Tie hélvettiin on päällystetty ylipitkillä kahvitauoilla ja mutakakun makuisella jäätelöllä. Repsahduksen välietappi on jo saavutettu ja seuraava pysähdyspaikka taitaa olla Morkkis. Ilta olkoon mässäilyn vastapainoksi hienhajuinen ja viikonloppu tiukkakurinen.

TGIF! Mitäs tänään?

Päivämäärä:   25.1.13 14:08:51

No hei ruoste, kyllä viikkoon yksi tai kaksi repsahdusta aina mahtuu :)

Mä olen niin iloinen, piti mennä vaa'alle vasta maanantaina mutta aamulla kattelin itteäni peilistä ja totesin että hitto, menen optikolle jos ei mitään muka näy vaa'assakin. Kaks kiloa oli lähteny, jeee:) Ja vyötäröltä kolme senttiä:) Vajaa kahessa viikossa siis, tosin toi eka viikko nyt oli vähä kyllä päin prinkkalaa ehkä kumminkin.. Ihan parhaat tsempit ikinä! Ruokalassa massuttivat urakalla jälkkäriä ja väittivät sen olevan sairaan hyvää, eipä paljon kiinnostanut, hain lisää lihaa:)

Kaapissa olis karkkipussi odottamassa viikonloppua varten, en tiiä viittinkö ees syödä sitä...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.1.13 14:11:35

Alkoholi on tänään minulla pannassa, pitää huomen aamusta olla ajokunnossa. Hitto kun pitää kaikesta makiasta puhua, kai se pitää viellä jotain makiapullaa käydä hakemassa.:) Ne on ne perjantain kitutunnit duunissa hitaasti kuluvia.:)

Päivämäärä:   25.1.13 14:15:41

Alkoholi... mitä se on? Jotain lihottavaa vissiin, ei kykene sitäkään :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.1.13 15:25:19

Jee jee Mission :) Mulla on vissiin joku sympatiakuntokuuri meneillään, vaikka mtään sellaista päätöstä en tehnyt. Viime kerran vaa'alla käydessä lukema oli sen saman 2kg pienempi, vkl ois seuraava vaakavisiitti luvassa. Olin yhtenä aamuna näkevinäni peilissä kadonneen vyötärölinjani, tai jotain sitä etäisesti muistuttavaa, ja saatoin jopa nähdä hienoisen vatsalihaksen varjon. Jospa sitä tänä kesänä oikeasti kehtais kaivaa biksut kaapin perältä ja jopa pulahtaa järveen päiväsaikaan :D

Mun repsahdukseni tuppaavat menemään niin kuninkaallisesti överiksi, että öllöttää vielä seuraavana päivänäkin :/ Siksi mun täytyy vetää aika tiukkaa linjaa ja jos jotain hyvää on saatava (melkein joka päivä kuitenkin on) yritän pitää huolen siitä, että kaapissa/ ostoslistalla on vain jotain PIENTÄ hyvää ja sen lisäksi yritän uskotella itselleni, että lightlimppari tai joku makea hedelmä on tositosi naminami ja riittää kyllä jälkkäriksi. Karseeta olla tällainen herkkuhiiwiö.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   25.1.13 15:41:28

Jösses, kun väsyttää. Sen siitä saa, kun kukkuu yökaudet täällä. :( Onneks on viikonloppu. Huomenna en laita kelloa soimaan.

Päivämäärä:   25.1.13 16:15:30

ruoste, mulla toi ei toimi. Aina luulen että se toimii, mut ei se toimi. Syön niitä pikkuherkkuja kuitenkin ihan liikaa, sinne tänne ja tonne, ja jos joku hedelmänruppana onnistuu huijaamaan olevansa "herkku" niin se on noin vartti siitä ku ostan suklaalevyn ja syön "vaa yhen rivin";) Silti aina kuvittelen että kyllä mä osaan, syön jonku pienen vaan. Ei kyllä se tällein mulla parhaiten toimii että lihoo sen noin 10kg niin et vtuttaa jo ihan sairaasti, odottelee jonkun pari vuotta et se kadonnu selkäranka tulis jostain, sit yhtäkkii saa ihan hirveen kohtauksen et nyt se läski lähtee ja se sit lähteekin. Herkut on totaalikiellossa. Jokaisesta kieltäytymisestä tulee sikahyvä fiilis. Ruokaa en samalla lailla kyttää, lasken kaloreita, yritän saada rasvat ja hiilarit ja protskut tasapainoon. Rehuja en ikinä syö ees lähellekään minimiä kun en viitsi, kuituja, mitä ne on? Ja sit rääkkireeniä päälle ni hyvä tulee :D Aivoissa tarvii naksahtaa joku, sitten onnistuu.

Toi on ihan epistä et jollain lähtee kilot tollein et "hei, jos mäkin vähä vaik söisin välillä terveellisemmin täs seurana" :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.1.13 16:21:58

Mää saan syödä ihan mitä vaan ja miten paljon tahansa, niin paino heittelee 78-80kg välissä. Juustonäksy pussi menee illassa niin et heilahtaa ja viellä salmiakkia perään, eikä tunnu missään.:)

Päivämäärä:   25.1.13 16:27:49

Kessu senkin läpipasko :D Jostain syystä tunnen enemmän tommosia miehiä kun naisia, jotka voi syödä mitä huvittaa. Toisaalta meikäläisen onni sentään etten voi, sillä varmaan menis kaikki rahat muuten kun söisin parillahunttia päivässä kaikkea hyvää :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   25.1.13 16:30:23

Hellou, kotiuduin yliopistolt ja heti aloin pesemään pyykkiä. Täytyis imuroidakki tänään tai huomeaamust. Jotain hyvää tekis mieli...

(...mä oon hyvin varma et joku lisäs jotain mun teeheni tänään yliopistol... tai sit se oli jotain erikoisteetä...)

Päivämäärä:   25.1.13 16:31:02

se o sit persjantai...

Olipas muuten kauhee akka Kurjissa kuppiloissa:D Siinä oli asiakaspalvelu kohillaan:DDD

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.1.13 16:33:25

Mutta voihan sitä syödä jotain hyvä sellaista mikä ei lihota.:) Mulla on kyllä maailman laiskin kissa, makaa selällään matolla ja pesee iteensä. Ei helkuta, pakko lähtee hakemaan jotain hyvää.:D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.1.13 16:35:49

Moon varmaan niin vaikutusalttiissa iässä vielä, että toisen dieetin seuraaminen riittää :D Homma toimii valitettavasti myös toiseen suuntaan, eli jos joku toinen mässäilee, menee munkin ruokavalioni pipariksi ja kiloja kertyy pelkän sokerin näkemisestä :/

Tollanen kessumainen meininki se vasta epistä onkin :| Meidän perheessä broileri on aina ollut kauhea kukkakeppi (kunnes hurahti kuntoiluun) ja minä pullava. Tasan ei mee nallekarkit eikä jenkkakahvat.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.1.13 16:38:46

:DDD

Päivämäärä:   25.1.13 16:44:53

:D:D

Mulla on joku vamma eli vika eli jotain. Jos mussutan pulla, sipsiä, karkkia, jätskiä, roskaruokaa niin se "jotain hyvää" on sitten aina sitä, semmosta tekee mieli. Hyvä ruoka on sitten asia erikseen, se on nautinto, mutta "jotain hyvää" tarkottaa sitten aina jotain lihottavaa. Sitten kun niistä pääsee kokonaan eroon, niin jotain hyvää on tosiaan jotain ihan muuta, tänään olis himo siskonmakkarakeittoon ja se on mun herkku sitten tälle päivää jos jaksan väsätä sellaisen. Voi kyllä olla etten ehdi/viitsi, sillä jos en urheile tai nuku niin varmaan lojun sohvalla hooteenetissä :p

Lorautin vahingossa tänään teehen kermaa. Ei se makukaan niin hirveä ollut etteikö sen olisi ehkä sen puolesta kyennyt juomaan, mutta se hirveä rasvainen tahma joka jäi suuhun niin hyh... Oonkohan kohta vieroittunut herkuista? En kai, kyllä se ihan pikkuriikkisen nyt huutelee siellä kaapissa se karkkipussi, ei ällötä vielä... Mutten tiedä uskallanko syödä sitä;)

Joo meillä kanssa veli vei ne nallekarkit ja meikälle jäi jenkkakahvat...

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   25.1.13 17:06:54

Приветствую товарищи.. tai jotain. Onks kaikilla mukavaa?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   25.1.13 17:25:43

Päikkärit korjasi tilannetta hiukan. Ei ihan niin väsytä enää.

Sanoiko joku "salmiakki"? Mä luin jostain, että merkkarit tulee takaisin. En malta odottaa. Kykenen palauttamaan mieleeni niiden tuoksunkin edelleen.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.1.13 17:31:00

Hieman on tuo Venäjänkieli ruosteessa. Nyt siellä Missionille möllöttää kuu kauniisti, tunnin hikilenkki niin voi hyvällä omallatunnolla mutustella suklaalevyn. Juu Tirli, merkkarit on tullut takaisin.:)

Päivämäärä:   25.1.13 17:53:35

Mää tienasin omat merkkaripussini kakarana, ku pussitin niitä paperipusseihin sotkussa...ai niin ja possumunkit kanssa ;) Eikä menny yhtään omaan suuhun, ei:DDD

Onneks ei ole yhtään tylsää, ku Huonemiehen elämäkin näyttää vauhdikkaalta:DDDD

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.1.13 17:57:20

Kyl se vaan oli irtokarkeista ykkönen sillon joskus.:) Ai Riksukin seuraa sitä, minä en.:D

Päivämäärä:   25.1.13 18:00:49

Joskus huvikseni katon...:DD

Kohta pääsis saunaan

LähettäjäM 
Päivämäärä:   25.1.13 18:25:12

Iltaa...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   25.1.13 18:47:11

Riksu, mä haluun kans saunaan! Mul ei ol täs kämpäs saunaa eikä talossakaan ol :/ mä en uskal kattoo huonemiestä...

Noniin, pitsa uunissa. Ja sit koht kattomaan elokuvaa poppareiden ja lonkeron kans

Päivämäärä:   25.1.13 19:24:12

No min tulee tänne e-savon puolelle, ni pidetään naisten saunailta:D

Kylläpäs löylyt teki hyvää...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   25.1.13 20:16:15

Jos sin pääsee bussil niin täytyy harkita :D

Mutta nyt suihkuun ja sitten vois ehkä käydä pyörähtääs baaris jos jaksaa :)

Päivämäärä:   25.1.13 20:24:29

Kai ny Kuopiosta bussit kulkee 5-tietä etelään päin:D

Ihme lunssa, aivastuttaa ihan sikana :O

LähettäjäM 
Päivämäärä:   25.1.13 20:26:52

Punaviiniä ja sushia maistelen :)

Päivämäärä:   25.1.13 20:28:25

Yh, ei punkkua tänne:)

LähettäjäM 
Päivämäärä:   25.1.13 20:38:11

siispä maistelen itse :)

Päivämäärä:   25.1.13 20:48:04

Joo, mä olen enemmän valkkari immeisiä...ja kalan kanssahan se o parempi ;p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   25.1.13 20:50:37

Mä voisin ottaa punkkua :) mut täytynee tyytyä tohon leijona pastilli shottiin. Sushit kelpais kyllä myös.

Riksu, kai ne, emmää tiiä tarkalleen ku en ol menny bussilla yliopistoo etelämmäks :')

Päivämäärä:   25.1.13 20:54:03

Kyl maar ne ajaa, ku tytötki menny Kuopion bussil Mikkeliin saakka:DD

Sushia en oo koskaan maistanu...

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   25.1.13 21:01:31

Sushia ois joskus kiva maistaa, nytten pärjättävä pelkällä punkulla...

Eilis ilta ja tää aamu meni ilosesti valokuvien parissa. Taas sattu jokunen onnistunu tallentumaan, minähän taidan pikkuhiljaa oppia :)

Päivämäärä:   25.1.13 21:07:40

Punkkua! NAM :) Pitäskö tuo Pato Amado korkata? Okke, heetki vaan :) Se on sitten hyvää, eikä vähintään pullon takia...

Päivämäärä:   25.1.13 21:10:46

Mikäs se tollanen offari on ku ei vaan asennuskaljaa vetele? :D

Päivämäärä:   25.1.13 21:16:31

Nettioffari :) ja ihailee vain subin illan elokuvasta vanhoja kaunotaria :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   25.1.13 21:21:58

Okei Riksu, uskotaan :D

Voi nyt kyllä tekee kauheesti mieli punkkua... ja etanapannua! No sellasen saan huomenna ja ehkä myös tota punaviiniä :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.1.13 21:22:59

Kyl mulle vaan punkku ja sushi kelpais...tulee hirvee nälkä:)!!!
Just tulin tallilta, en jaksa enää alkaa kokkaan mitään pidemmän päälle- safkaa.
Pizzaa uuniin ja oluen kanssa alas, normi settiä, kun ei muuta ehdi eikä jaksa.
Onneksi mä en liho mistään roskaruuastakaan!
Vaikka syön aina yöllä.

LähettäjäM 
Päivämäärä:   25.1.13 21:25:12

min... kuullostaa hyvälle :)

Päivämäärä:   25.1.13 21:27:55

Olkaas te ny fiksuja ja sivistyneitä, minä poistun...

Päivämäärä:   25.1.13 21:29:23

Huhhuijaa. Tuli hetki nukuttuakin. Ja sitä ennen puhelimessa... Arvasin että näinhän sille tänkin illan salille sit käy :D Vielä ehtis jos heti lähtis...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.1.13 21:30:13

Jaahas, täällä vertaillaan menuja. Savulammas-juuressoppaa ja kylmää valkkaria :)

Ei ole kukaan tuonut pizzaa :(

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   25.1.13 21:30:27

M, niin kuulostaa ja on ihan järjettömän hyvää :p mä oon vähän tälläne et tykkään ottaa alkupalan ja jälkkärin, kunnon ruoka on ihan liian yliarvostettua :D

Mutta sushi on kyllä myös tosi hyvää, ammattilaisen tekemänä. Itsetehty kaipaa viel mun osalt rutkasti treeniä...

Päivämäärä:   25.1.13 21:31:09

Lihapiirakka ja keppanaa... siitä koostuu tämän herran ruokavalio.

Päivämäärä:   25.1.13 21:32:18

Mulla taitaa olla se mässäilypäivä sit tänään, meni jo yks runebergin torttu ja pareittainhan nuo myydään...

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   25.1.13 21:46:21

Iltaa. Jengi skruudaa tääl tosi kevyttä iltapalaa :D pihaliirakkaa, pizzaa, soppaa, jne...

"Ei ole kukaan tuonut pizzaa :(" paha tuoda, ku tosta sun lapusta puuttu se oleellinen eli minkälainen sen lätyn pitäs olla ja millä täytteil ;)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   25.1.13 21:50:30

Mä hain puita, että saan takaan ja leivariin valkeeta huomenna. Ei ole kaljaa eikä punkkua, pyh. Keitän teetä.

Päivämäärä:   25.1.13 21:55:08

Voih!!!
Etanapannu on ihanaa!!!
Söin Pariisissa tähän elämääni saakka parhaan etanapannun, ne oli viel kuorissa ja voi taivas, mikä makunautinto!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.1.13 21:55:44

Ai sáatana taas meni pieleen. On se hyvä Jysse, että sä olet täällä opastamassa. Muuten saattaisin joutua viettämään loppuelämäni yksin ja ilman pizzaa. Nyt on tussit kuivuneet, päivitän ton lapun luukulla joskus toiste.

Yks francescana, kiitos. Kiviuunissa paistettu tietenkin. Unelmanohut pohja ja reilusti oreganoa.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   25.1.13 22:00:31

Laitat kato ruoste siihen sun tekämän lapun alle sun lempi/lähimmän pizzerian mainoksen (niitä varmaan löytyy jostain) ja ruksaat siihen sen mitä haluut. Helpotat samalla tätä miestä löytämään pizzerian ko. kylästä, jos ei se kato oo paikallisii ja sä vältyt siltä et se roudaa sulle epämieluisan lätyn :P

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   25.1.13 22:00:49

Etanapannu? Vähänkö mie oon mehtäläinen, piti ihan kuuklettaa :D
Kaippa tuotaki vois jokus maistaa? Mistä sitä saa?

Päivämäärä:   25.1.13 22:08:04

En oo ikinä syönyt etanoita, pitäis kyllä ehdottomasti joskus maistaa!

Ja tuhosin sen toisenkin runebergin... namnam :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.1.13 22:11:55

Selevä Jysse. Unelmamiehen kouluttaminen on hyvä aloittaa jo siinä ulko-ovella ja mikäpäs sen sopivampi aihe ensimmäiselle oppitunnille kuin täydellisen pizzan tilaaminen. Ikäväähän se olisi jos tyyppi ois muuten kiva mutta tois ihan vääränlaisen lätyn, tyyliin jonkun jalapenoilla ja homejuustolla maustetun tuplajuustopepperonin. Toisaalta, yllärit ovat aina kivoja ja mä tykkään miehistä, jotka osaavat käyttää omaa mielikuvitustaan pizzapaikan valinnan suhteen. Hankalaksi men tämänkin :/

Päivämäärä:   25.1.13 22:12:26

min, . ja Elsa, täältä sitä etanaa saa ja sitä sushia ;D Etanapannu Elsa :D Pertti Jarla on my man.... :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   25.1.13 22:18:24

Hyi hiisi. Minen syö mittään, mikä liikkuu minua hitaammin, en mitään limaista enkä mitään, millä on tuntosarvet. Bleurgh!

Päivämäärä:   25.1.13 22:22:09

Juu, jos ei ole etanapannua syönyt, nyt on sit korkee aika:)!
Aivan ihanaaaaaaa!!!

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   25.1.13 22:23:03

Ei kai sitä pannua kannata syödä ;)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   25.1.13 22:23:18

Etanat on hyviä. Ainakin valkosipulietanat. Nyt tuli sitten nälkä, kun luin teidän juttuja.

Päivämäärä:   25.1.13 22:25:43

Niin, etanasta saa sitä sushia ja kunhan min:kin vaan ahkerasti treenaa, niin kyllä siitä mestari saahaan :) Ei tartte muiden apuja :) Kuunteles vaan vanhempaas .:ttä, se tietää mistä puhuu ;)

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   25.1.13 22:26:54

Etanapannu Elsa :D
Pitääköän mun nyt kesään asti ootella, et pääsen pihalta etanoita keräileen ja iskemään pannulle? Täytyy myöntää, et nyt kyseinen sapuska alko tuntumaan kaikkee muuta kuin herkulliselta...

Päivämäärä:   25.1.13 22:28:42

No huh, siinä onkin kaks ruokalajia ihan sieltä karmeimmasta päästä... raakaa kalaa tahi limasia mönkijöitä, yök!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.