Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 139

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.1.13 20:55:26

Mä tarvin myös vähintään 8 tunnin yöunet, muuten en jaksa herätä...

Re: Sinkkujen topic 139

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   24.1.13 20:57:39

Pakkohan se on herätä...:O

Päivämäärä:   24.1.13 20:57:45

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9

Edellinen...

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   24.1.13 20:58:34

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=667996&t=667996

Kyllä se 8 olis hyvä, tai mulle sopis parhaiten varmaan se 9. Mutta kun ei vaan ehdi, vuorokaudessa on liian vähän tunteja, minkäs sille mahtaa :D

Riksu, toinen mun koirista yritti pentuna esittää jotain "herää, on jo päivä" meininkiä, mutta äkkiä ne oppii, nyt sitä ottaa päähän jos mennään liian aikasin aamulenkille eikä halua ulos ollenkaan. Opetat vaan lapset samanlaisiks :D

Päivämäärä:   24.1.13 21:05:13

Juu, pakko on herätä aamul töihin, mut sitä ennen on nukuttava se 8 tuntia, ainakin täällä...
Vähemmillä unilla vaellan töissä kuin joku zombi:)!

Päivämäärä:   24.1.13 21:08:57

Kyl mun koiruudet on aina tiänny, millon se mamma oikeesti herää:D

Ja muksut jo sen verta omatoimisia, et aamupalan osaa ite ottaa, mut ei kuitenkaan kahteen asti nukuta vkl:D teini-ikää odotan:DDD

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   24.1.13 21:11:04

Mulla taitaa 7 tai 9 tuntia olla aika ihanteellinen, mutta jos nukun 8h niin pysyn väsyneenä tosi pitkään ja herääminen on hankalaa. Kai se sykli ajoittuu just sillon siihen, tai jotain:p

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   24.1.13 21:11:29

Soon muuten kumma juttu, et kyl sitä sillo nukuttaa ku se kello rupee soimaan ja tekis vaan mieli painaa vielä kerran sitä torkkua, mut avot ku sais nukkua niin ei ku sitä herää virkeenä ennen kukonlaulua ja ei nukuta yhtään.

Päivämäärä:   24.1.13 21:11:40

mää nukun keposesti 13 tuntia, ku saan:D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.1.13 21:12:19

Joo liukuva työaika mullakin ja sitä tulee näin aamu-unisena hyödynnettyä ihan kiitettävästi. Ei sitä vaan jaksa nousta ja miks nousis, kun ei oo pakko. :D Ei vaikka meniskin ajoissa nukkumaan, niin aina aamulla on se ihme pöhnä ja menee joku tunti ja pari mukia kahvia ennen kuin herää edes jotenkin.

Kyllähän se tietty kostautuu jos liikaa valvoo, mut viikonloppuina saa näin lapsettomana sinkkuna nukkua ihan niin pitkään kuin sattuu huvittamaan. Mulla kun ei oo lemmikkejäkään, niin siinä voi tosiaan kuittailla univelkoja kunnolla.

Niin ja missä te k18 juttuja näätte? Eihän noi oo kuin korkeintaan k12. Tollasia pussauskoppi juttuja vasta. :D

Päivämäärä:   24.1.13 21:13:00

Väsyttää ihan sairaasti mutta kyllä se vaan on nyt salille lähettävä. Ei tää oikein putkeen mee tää homma kyllä näin, liian vähä ruokaa, ruoka- ja univajeella yrittää treenata, ihan klassisesti syön kohta viimesetkin lihakset pois :p Tarvii varmaan illall yrittää kiskoa vähän kaloreita napaan, vaikka tuntuskin pahalta...

Tavataan varmaan yökukkujien kans ellen nukahda salille :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.1.13 21:15:49

"... tääl rupee jutut muuttuu aika levottomiks ku kello lähestyy 22 :D Oon täs ihmetelly, et eiks tääl notkuva porukka käy töis vai kuin te voitte kukkua noin myöhälle"
Tällaisia juttuja tytöt (ja minskit) aina juttelevat keskenään öisin, etkös sitä tiennyt? :P Jysse taitaa olla aika herkkäsieluinen kaveri, toivottavasti ei kauhiasti pelästynyt pusipusijutuista :D

Kyllä munkin elimistöni vaatisi sen 8h tunta joka yö mutta harvemmin se kuitenkaan toteutuu. Ehkä joskus viikonloppuisin jos en valvo supermyöhään. Seitsemälläkin tunnilla pärjää kuitenkin. Aamuisin v*tuttaa vähän tavallista enemmän, pitkän valvomisputken jälkeen heikottaa ja pää tuntuu pöhnäiseltä, mutta väsymys ei varsinaisesti iske päälle kun koko ajan on tekemistä. Huomenna mun pitäis olla viim. kybältä 150km päässä mutta heräsin tänään vasta kymmeneltä, joten yöunet jäävät varmasti turhan lyhyiksi. Aamulla ärsyttää ja on kiire ja hommat menevät häsläämiseksi, mutta illalla pitäis olla just sopivan väsynyt olo ja uni tullee nopeasti, mikä on mulle pientä luksusta :)

Päivämäärä:   24.1.13 21:21:49

Pussauskoppi juttuun:D

? ja * ne yhteen soppii, huamenna pannaan pussauskoppiin, sieltä kuului niks ja naks, lapsia syntyi 102! ;p
Ja yks kerta enemmän ja peili!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.1.13 21:23:50

Ai niin, en ole saanut palkankorotusta vuosiin, pitäiskö uhkailla työpaikan vaihtamisella...?

Raha ei ole mulle koskaan ollut kummoinen motivaattori (ainakaan ensimmäisten kuukausien jälkeen), kaikki on saatu menemään mitä tilille on kilahtanut, aina olen pärjännyt eikä suuria haaveita ole ollut. No joo, siisti kaksio jugendlinnassa ja rempattu mummonmökki esikaupungin laitamilta ois kiva. Pari kivaa nuorta hevosta ja pikkuheppis, näppärä maasturi ja laadukkaita kuteita... Tekisin mielelläni vaikka hevoshommia pienellä palkalla vuoden ympäri jos a) paikat varmasti kestäisivät, b) talvisin ei olis niin pirun kylmä ja c) se ei olisi niin kiittämätöntä ja järjetöntä hommaa. Tyydyn tekemään sitä silloin tällöin, tarpeen vaatiessa, huvikseni.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   24.1.13 21:23:59

Missäs on meitin Uki? Onko sen joku korjannut parempaan talteen, kun ei ole näkynyt?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.1.13 21:25:07

Mission: Koitahan ottaa iisisti sen salilla käymisen kanssa, jos on muutenkin nyt vähän rankkaa. Ei sitä passaa olla liian ankara itelleen. :) Mä taidan tänään mennä oikeesti ajoissa nukkumaan, kun tuntuu vähän jo kertyneen tota univelkaa sen verran, että vois osan kuittailla pois ennen huomista duunipäivää.

ruoste: Hei hetkinen. Ai minäkö se tuhmeliini vai oon, kun sain oikein erityismaininnan. :D Hmmm, täytyy sit varmaan yrittää olla kiltimmin...

Päivämäärä:   24.1.13 21:26:36

Kaippa sen joku on korjannut talteen, ku skypensa laitto...ruvetaas ny miättii ketä sinkkuja myös hävinnyt? :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.1.13 21:26:47

Eiku . ja * ;)

Minä toivon, että Uki on saanut sohvalle viereensä lämpöisen kainaloisen tai on paraikaa sellaista naaraamassa :)

Olikos nyt niin köh köh, ettei suomi24:ssä enää voi edes lukea treffiprofiileja kokonaan laittamatta omaa ilmoitusta..? Köh.

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   24.1.13 21:28:05

Noo vihdoinkin joku kaipas ;) mä olen ihmetelly kun "vanhanliiton"sinkut tuntuu kadonneet lähes tyystin. Riksu on tänään vähän kunnostautunu mut KESSU (sinkkujen grand old man) on ollu aika hiljanen Tirli on sentään antanu kuulua ittestään:)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   24.1.13 21:28:41

Olikos se siellä s24:lla?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.1.13 21:30:54

Soot M_R semmonen, että teet tytöistä tuhmia, vaikka ite olisit ihan kiltisti. Agitaattori. Katalysaattori. Motivaattori. :)

Päivämäärä:   24.1.13 21:31:18

Ei kato Uki vanha jaksa, eikä tarvii, nunnan mekkoa tääl jo ompelen...:D

Ja toisaalta, ei jaksa tääl ny näit Häpihäpi joyjoy juttujakaan lukea:DDDD

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.1.13 21:32:56

Sitäkö sie Uki vain odottelit, että sua kaivattais! No tokihan apottia on täällä kaivattu :) Sinä järjen ääni, järkähtämätön kallio ja kurittomien nunnien tuki ja turva.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   24.1.13 21:33:30

Kyl mä varmaan joudun kohta poistuu, ku toi kello rupee lähentelee maakista 22 ja jutut rupee luisumaan taas sille mallille :P Joo mää oon tosi herkkä runoilajasielu :D

Kattelin tossa tota yhtä thriidiä ja kyllä tää thriidi on sen rinnalla k-12...

Löytyyks sulta M_R jalustaa, jos ja kun meinaat kuvata yöllä?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.1.13 21:35:40

ruoste: Soot M_R semmonen, että teet tytöistä tuhmia, vaikka ite olisit ihan kiltisti. Agitaattori. Katalysaattori. Motivaattori. :)

No mut eikös se oo hyvä vaan, että tytöistä tulee tuhmia. Eipähän oo ainakaan tylsää ja kiltit tytöt pääsee ehkä taivaaseen, mutta tuhmat tytöt ihan mihin vaan. ;-D

Päivämäärä:   24.1.13 21:36:33

Minski, mä oon viimeks käyny salilla lauantaina! Pitikin vielä kattoa tänne..:p Kert oikeessa kyllä olisit, mun kroppa tarttis kyllä unta paljon enemmän nyt kun sitä salia, lenkillähän oon hyvin käyny nyt kokoajan... Jos meniskin vasta huomenna salille kun on kuitenki aikaa sit nukkua taas ja jos nytkin nukkuis vähä enemmän ja salipäiville kalorit pikkasen plussalle välillä ni vois melkein jaksaakin jotain. Vetäny täs kuus päivää putkeen 1200-1500 kalorii. Mutta järkeily tuntuu selittelyltä ja nukkumaan meno lusmuilulta :D Ärh...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   24.1.13 21:37:03

Mä manasin sen esiin. :D Toki Uki sua on kaivattu.

Päivämäärä:   24.1.13 21:39:08

Riksu, välillä oksettaa itteäkin kaikki lässytykset :D

Päivämäärä:   24.1.13 21:43:09

M: ihanko tosi? :D

Ja muuten kiltit tytöt menee ajoissa petiin...;P

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.1.13 21:45:07

http://www.aprilli.fi/PublishedService?pageID=9&itemcode=1213P
Teekkö Riksu tollasen? Teekkö mulle ja?

Päivämäärä:   24.1.13 21:46:10

Riksu: Jep, ja kiltit pojat varsinkin. Paitsi et mun täytyy huomenna lähtee töihin vast joskus kahdeksan aikaan.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.1.13 21:49:13

"Ja muuten kiltit tytöt menee ajoissa petiin...;P"
Siksihän me täällä aamuun asti kukutaankin, ettei kukaan erehtyisi kiltiksi luulemaan.

Päivämäärä:   24.1.13 21:49:43

ruoste: Juu ei:D

Liian lyhyt ja kaikkea muutakin:d Tästä tulee ihan perinteinen nilkkamalli!

Ja nyt tää kiltti tyttö kans vähän valvoo...:D Mut ei enää kauaa...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   24.1.13 21:50:11

Te puhutte nukkumaan menemisestä ja mä vasta syön päivän ekaa lämmintä ateriaa. :/

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.1.13 21:50:53

Jysse: Löytyyks sulta M_R jalustaa, jos ja kun meinaat kuvata yöllä?

Joo kyllä löytyy, vaikka toi onkin sellanen ihan halpis malli vaan. Pakko se on olla tollasissa olosuhteissa ja kyll toi maisemakuvaukseen riittää mainiosti, kun ei missään tornadon vieressä kuvaa ja käyttää vaikka itselaukaisinta, jos meinaa et kädet tärisee liikaa laukaisinta painettaessa. Pitkiä valotusaikoja vaan kehiin, niin pitäis pysyä kohinakin kurissa vaikka pienellä aukolla kuvaa.

Mut saas nähdä mihin toi täyskuun valo riittää. Kyllähän se aika yllättävänkin kirkas on, jos on vaan pilvetön taivas ja lumikin heijastaa hyvin lisävaloa. En oo kyllä tehny tollasia kuvausreissuja pitkään aikaan ja viimeks oli ihan onneton pokkari vaan mukana. Onhan siellä aikaa kokeilla erilaisia asetuksia ja nythän mulla on uus paljon parempi kamerakin. Meen kyllä jos vaan sää suosii ja ihan lupaavaltahan toi näyttää. :)

Mission: Ei sitä väsyneenä kannata mennä salille. Eihän siitä oikein saa mitään irti silloin ja lepohan on kanssa tärkeetä. Kyll mä sinuna lykkäisin tota vähän ja sitten vaikka joskus viikonloppuna paremmilla voimilla vetämään kunnon treenit jossa tulee käytyä vaikka koko kroppa läpi. :)

Riksu: Joo kyllä näin on, eikä siellä pedissäkään tarvi pakosti heti nukkua vaikka hyvissä ajoin meniskin "nukkumaan". ;p

Päivämäärä:   24.1.13 21:52:41

Ihanaa, et vanhat sinkut ja kinkut on vielä saitilla:)!!
En mä ole täältä vielä mihinkään lähdössä!!!
Kattokaas kun ei miehistä koskaan tiedä, ennenkuin oppii tuntemaan, et onko ne hevosmiehiä ollenkaan vaiko eikö...:).
Siinä oman harrastuksensa ohella siis.
Se selvinnee ajan myötä....

Päivämäärä:   24.1.13 21:55:08

Mulla ei oo kyllä nyt mitään sanottavaa enää. Takkini on tyhjä! :D Luen vaan teijän juttujanne. Huomenna ois 500km matkustamista eikä varmaan tuu pahemmin viikonloppuna käytyä täällä lukemassa, joten hyvää viikonloppua kaikille! ( :ootte varmaan sillä aikaa kerenny tehä 10 uutta topaa mut koitan sit pikakelata ne ;)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   24.1.13 21:55:49

Mä en kaipais hevosmiestä. Mulle sopis paremmin vaikka suunnistaja tai sellainen, joka muuten vaan lähtis mun kans lenkille välillä. Ja metsään.

Päivämäärä:   24.1.13 21:55:55

No ei Minority, voihan siellä lukeakkin hyvää kirjaa:DDD

ja ruoste, miähet tykkää kilteistä, mutta kotona sitten muusta;)

Päivämäärä:   24.1.13 21:56:39

Minski, oukei beibe, sait "ylipuhuttua" ;) Mennäänhän tänää sit ajoissa nukkumaan, joohan?

Kyl mä viikonloppuna meen ainaki kahtena päivänä sit, viikonloppusin on hyvin virtaa :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.1.13 21:57:23

"...eikä siellä pedissäkään tarvi pakosti heti nukkua vaikka hyvissä ajoin
meniskin "nukkumaan". ;p"
Jaahas, kohta se illan K18-show alkaa... :P

Kivaa viikonloppua pauke, summataan sitten maanantaina sulle kohokohdat. Siis ne, jotka kehtaa kertoa :)

Päivämäärä:   24.1.13 22:00:15

Ny on kyl pakko kysyä...:)

Ketäs täällä viettää touhutipatonta tammikuuta? :D

Päivämäärä:   24.1.13 22:01:03

Tai vamaan vielä huomisen illan nörään ihan huolella luurin kautta kun junassa on niin tylsää, mutta siis taustapiruna taidan silloinkin olla:D

Onnistuin silmätippojen laitossa yli odotusten, jee!

Päivämäärä:   24.1.13 22:02:28

Ainiin ja pitihän mun vielä hehkuttaa että lauantaina näen rakkaita ystäviäni ja mennään porukalla syömään, ihanaa! En ole nähnyt heitä kuukauteen ja ikävä on valtava :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.1.13 22:02:32

Mission: Viisas päätös. :) Kyll se on viisasta kuunnella mitä kroppa kertoo ja jos se huutaa lepoa, niin silloin on parempi levätä, eikä mennä rääkkäämään lisää kroppaa, kun treeniohjelmassa kerran lukee niin.

ruoste: Ehdin jo edelle ja strippasin alasti ihan vaan tätä viestiä varten. :D No ei vaan, suihkuun ajattelin tästä suunnistaa. ---> *helikopteria koko matka kylppäriin*

Päivämäärä:   24.1.13 22:05:08

Tirli: Metsässä se on mukavinta... se lenkkeily. Kyl pitäis ittekin aloittaa taas toi suunnistus. Siinä niitä kilometrejä kertyy kuin vahingossa kun kiertää sitä samaa kiveä ja ihmettelee.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.1.13 22:05:50

"ja ruoste, miähet tykkää kilteistä, mutta kotona sitten muusta;)"
Tykkäävät vai? Mikseivät tule hakemaan... Eihän kiltti tyttö tyrkylle asettaudu. Tuhma olen vain täällä, enkä aina täälläkään. Ihan höpöhöpöä tommonen. Tuhmat tytöt vievät kaikki miehet. Ehkä miehet oppivat arvostamaan kilttejä tyttöjä sitten, kun lähtevät toiselle kierrokselle :)

Ja on kyllä niin kuiva tammikuu, että. En tosin ole tehnyt minkäänlaista päätöstä asiasta. Eiköhän helmikuu mene yhtä hissukseen.

Päivämäärä:   24.1.13 22:07:10

Jessus mitä urheiluhullua porukkaa tääl on...Tää on ainaki viimenen merkki mul, et häivy:D

Päivämäärä:   24.1.13 22:07:22

Joo unta palloon tänää, sit kyllä ottaa päähän jos uni ei tuukkaan :D

Pauke, meneehän ne tipat nyt vielä, parin päivän kuluttua vast alkaa tappelu :D
Kuulostaa kyllä kivalta reissulta:)

Päivämäärä:   24.1.13 22:08:59

Onneks sentäs ruoste tajus:D

Päivämäärä:   24.1.13 22:09:02

Riksu: näillä sinkku vuosilla toi on jo rutiinia;) Pieniä "hääläyksiä" oon kyl ottanu:

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   24.1.13 22:10:29

"Tykkäävät vai? Mikseivät tule hakemaan..."
Soot tainnu unohtaa kertoa sun osotteen tai sit teippaat postiluukun yläpuolelle lapun jossa lukee että "täällä asuu sinkku, saa tulla hakemaan" ;)

Päivämäärä:   24.1.13 22:11:51

Tipatonta täälläkin vietetään valitettavasti.... ainoat tipat joiden kanssa olen tekemissä, on nyt nuo silmätipat x)
Toivottavasti asia korjaantuis helmikuussa, vaikka vaikuttaa aika hiljaselta.

Päivämäärä:   24.1.13 22:13:46

No kuhan kysyin, tänään just näin muutakin ku touhutippoja...:D Hmm...

Päivämäärä:   24.1.13 22:16:49

Tipat teil on housuissanne :D Vielähän tässä tammikuulle ehtis...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.1.13 22:17:12

"Soot tainnu unohtaa kertoa sun osotteen tai sit teippaat postiluukun yläpuolelle lapun jossa lukee että "täällä asuu sinkku, saa tulla hakemaan" ;)"
Totta. Toteutan ton heti huomenna, tai sitten alan jakaa flyereita ostarilla.
Lisäisin tohon tosin, että "saa tuoda pizzaa". Sit vaan onnea odottelemaan.

Päivämäärä:   24.1.13 22:19:47

Mut älä sit matkalla unoha mitä sun pit sin looran pääl teipat, ei ainakaan:Ei mainoksia!:)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   24.1.13 22:20:21

Ruoste, varo vaan ettei käy näin :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   24.1.13 22:25:54

Kai se ois mentävä nukkumaan. Luin hätäpäissäni ton "Mut älä sit matkalla unoha mitä sun pit sin looran pääl teipat, ei ainakaan:Ei mainoksia!:)" toosan

Päivämäärä:   24.1.13 22:25:56

Mä voisin ottaa yhen tommosen joka tulee oven läpi :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.1.13 22:28:16

Jaahas, nyt ei kyll voi syyttää ainakaan mua levottomuuksista, ku olin suihkussa. :p

Mission: Niinhän sä nyt sanot, mut mikä mahtais olla ilme jos oikeesti tulis mies karmit kaulassa sisään. =)

Päivämäärä:   24.1.13 22:30:14

Jysse, samaa nua tarkottaa:D
Ja postlooraa...:DDD

Päivämäärä:   24.1.13 22:31:05

Minski rippuu siitä kuka sielt tulis ja missä aikeissa :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.1.13 22:33:46

Mission: Noi on just nitä ristiriitaisia signaaleja, mitä naiset antaa. Ei tiedä tulisko oven läpi vai suutelisko vaan ihan sillee kiltisti. Yritä ny sitten tosta valikoida oikein. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.1.13 22:34:21

:D Täytyy varoa sanojaan...

TOIVOTTAVASTI TOSTA OVESTA EI JUST SILLOIN RYNTÄÄ RUSKETTUNEITA, HIKISIÄ JA ÖLJYTTYJÄ PALOMIEHIÄ KUN OLEN SUIHKUSSA. Shh.... *tik tak tik tak*

"Mut älä sit matkalla unoha mitä sun pit sin looran pääl teipat, ei ainakaan:Ei mainoksia!:)" Eikä "ken tästä käy, saa kaiken toivon heittää”; voipi karkottaa ehdokkaat, vaikka totta olisikin...

Päivämäärä:   24.1.13 22:38:10

Minski, no tietenkin katot kristallipallosta mikä on naisen fiilis milloinkin, eksä sitä muka tienny? :D

Kohta tarvii sanoa että tyylistä viis, kuhan nyt jotain ees! Mieluiten eilen!

Mihkää salille mee viikonloppuna, tempasen vodkapullon tosta naamariin ja meen paikalliseen vähä ennen pilkkua :p

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   24.1.13 22:39:06

tännekkin saa tulla. ovesta tai ikkunasta. karmeilla tai ilman. mut mielellään housut jalassa.

Päivämäärä:   24.1.13 22:39:18

Miks miehellä on hyvä olla hörökorvat? Hmm...

Lähettäjä: Karmit kaulassa 
Päivämäärä:   24.1.13 22:40:29

Tulossa ollaan, muahahaa :D

Päivämäärä:   24.1.13 22:40:33

RIKSU! :D:D

Päivämäärä:   24.1.13 22:45:54

Noh M?! ;p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.1.13 22:51:00

Mission: Joo ihan helppo homma. Menee samaan sarjaan sen kanssa, että kun naiset fantasioi siitä, et mies tulis vaan ja ottais kunnolla, niin kyllähän se pitää miehenä tietää, että milloin nainen kiihottuu oikeesti siitä ja milloin tulee poliisit ja pidättää raiskaajan. :D

Riksu: Ai mulleko puhut? Kävin tekee iltapalaa ja menee nyt sekaisin kun täällä on toi M jo. :p

Päivämäärä:   24.1.13 22:57:11

Lähettäjä: Mission
Päivämäärä: 24.1.13 22:40:33

RIKSU! :D:D

Ei ku täl, Minority...:D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   24.1.13 22:57:31

Ukiko on suunnistanut? Miten se nyt tulikin esille...

Kuuntelin ystävän erosotkuja tunnin verran puhelimessa ja niinä hetkinä miettii, onko aivan viisas, kun haluaa miehen elämäänsä.

LähettäjäM 
Päivämäärä:   24.1.13 22:58:30

Täh?

Päivämäärä:   24.1.13 22:59:02

Uki, mitä "hääläykset" tarkoittaa...?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.1.13 23:00:22

Hihihi, naiset heittäytyneet aivan hävyttömiksi, uskaltaako tänne enää tulla suihkunraikkaana ja puhtoisena pulmusena?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.1.13 23:01:37

Riksu: En kyllä keksi mitään noista hörökorvista. Tai ainakaan mitään mikä vois kuulostaa jotenkin fiksulta. :p

btw. Eiks niihin lassoihin tarttunu yhtään hyväntuoksuista miekkosta, vaikka oli rasvatut lassot ja herkkukorit ja kaikki? :O

Päivämäärä:   24.1.13 23:02:24

Tul vaa ruoste, tää härski ja vanha menee ny petiin...ja näin myähään:D

Kauniita unia kaikil, ku aika koittaa:D

Päivämäärä:   24.1.13 23:02:45

Tirli: Eikös täst ollu puhetta aiemmin? Oon ollu ruattin puollakin kisoissa joskus kauan kauan sitte ja hiihtosuunnistuksen sm kisoja käyty pari kappaletta. Mut tosiaan siitä on aikaa.

Päivämäärä:   24.1.13 23:03:09

Minskiii, ei mitään poliiseja :p Kyllä tommoset pitää vaistota ;)

Riksu, mielikuvat... Olitko sä roisi vai mä? :p

Päivämäärä:   24.1.13 23:03:19

Kyllä vaan tännekin saa tulla karmit kaulassa, se on sit eri juttu, kääntyykö tulija eteisestä takas vai pääseekö sisälle saakka;)....

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.1.13 23:03:20

ruoste: Niin ja huomaatkos, kun mä oon nyt ollu mallikelpoisen kiltisti, enkä lietsonu yhtään. :) Muistitkos pestä likaisen mielikuvituksen kanssa? =)

Lähettäjä: Topi 
Päivämäärä:   24.1.13 23:04:09

Onks täällä ketään e-karjalasta?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.1.13 23:05:08

Mission: No niin tietenkin. Mikäs sitä olis sellanen juttu mitä ei tohtis hyvillä mielin miehiltä odottaa tai ei kyseessä oo mies eikä mikään jos ei onnistu. :D

Päivämäärä:   24.1.13 23:05:34

. Hääläykset= naukkuja,ryyppyjä,jne.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.1.13 23:11:33

Öitä Riksraks!

Ai niin, ne lassohommat... Liian vilu hengailla partsilla ja odotella ohikulkevia urhoja. Keväämmällä aloitellaan, siihen asti saa olla tuo lappu (posti)luukulla.

Nii-i M_R, siinä vain istuit suihkunraikkaana ja höyryävänä ja seurasit silmät vilkkuen kuinka naiset ympärillä keräävät kierroksia. Mielikuvitus on ja saa jäädä vähän likaiseksi, siihen ei mikään kloriitti tepsi. Se on sitäpaitsi elämäni suola, kun tämä elo muuten on niin pitsistä, pörröistä ja viattoman vaaleanpunaista. :3

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.1.13 23:14:06

Ei näy palomiehiä. Aina ei mee niinku Strömsössä ja Jyssen linkeissä. Pahus.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.1.13 23:16:47

Öitä Riksu. o/

ruoste: Ai mä kun luulin, että siellä ollaan jo istuttu passissa nuuhkimassa ilmaa potentiaalisten uroiden varalta. :p

Joo totta kai nautin. Nyt on hyvä katella täältä sivummalta, kun on sopivat siemenet saatu taas tälle illalle kylvettyä. x)

Heh, niin likaiseen mielikuvitukseen ei oikein taida auttaa mitkään tärpätit ja hyvä niin. Täytyy sitä tarpeen tullen särmääkin olla, ettei ihan piisuksi mee tää elämä.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   24.1.13 23:17:53

Uki: ei oo ollut niin, että minä muistaisin. JR tuolla toisessa topassa on maininnut suunnistaneensa. Helkkari, kun siellä Satakunta - Varsinais-Suomi -akselilla on mielenkiintoisia miehiä. :D

Päivämäärä:   24.1.13 23:18:08

Ok, Uki:)!
Sit mäkin olen "häälännyt" oluen ja viininkin kera tammikuussa:).
No, en ole mitään tipatonta kelleen luvannut, niin aivan se ja sama.
Lassot on vahattuina ja valmiina, mietin täs, et otan ne käyttöön taas;)...
Kunhan nyt vielä hetken yksin palelee...

Päivämäärä:   24.1.13 23:21:22

Niin Tirli ja joku uhkaili taannoin soittavansakin tänne päin,mut se tais vaan olla semmost puhetta:(

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   24.1.13 23:22:58

No mä kyllä ajattelin, että sieltä lähempää joku jo vei mennessään. Ja mä olen hämäläinen. Mietin ensin. ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.1.13 23:23:04

No eihän tuo Tirli ole matka eikä mikään, ei tartte edes kaventaa Suomineidon lanteita. Tuus tännepäin joskus suunnistamaan, ken tietää, mihin tällä törmää. :)

Päivämäärä:   24.1.13 23:24:18

Mä meen peiton alle paleleen!
Hyvää yötä kaikille!!!!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   24.1.13 23:25:12

Hyvää yötä pisteelle. Et kai sä palele, kun on lämmittäviä ajatuksia vaikka kuinka?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.1.13 23:26:01

Jos sillä on lemmenkuume. Voi pistettä, lämpöä ja hyviä unia sulle :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.1.13 23:26:50

Mä en kyllä osaa suunnistaa, vaikka oon kasvanu samoilla kulmilla Minna Kaupin kanssa. Mut ei se talentti sitten tarttunu muhun, vaikka oltiin rinnakkaisluokilla ja välillä samallakin luokalla ja törmäiltiin siellä sun täällä. :p

Öitä pisteelle. :)

Päivämäärä:   24.1.13 23:27:00

Nyt mää keksein, ehkä huomena junassa ois joku toooosi komee konduktööri ja koska mun koirani on yleensä tosi iloinen vieraillekin, niin sehän vois alkaa liehakoimaan sitä konnaria, ja sit se konnari alkais jutteleen, ja sit se ois tosi kiva, ja sit meistä tulis pari. Joo thäts thö plään!

Päivämäärä:   24.1.13 23:30:08

Perskutti, frendi soitti ja tässä sitä nyt ollaan, ei vieläkään nukkumassa! Tyhmää, ois pitäny mennä aikoi sit tai sitten sinne salille...

Yritin vetää maitorahkaa, kun ois niin protskupitosta. Kaikki trendikkääthän sitä kiskoo:p Mut ei pystyny, se oli ihan sairaan PAHAA! Hyi hitto, miten kukaa voi tollast kiskoo... Eikä auttanu vaik lopulta hukutin sen mustikkakeittoon, ihan yhtä hirveetä skeidaa. Koirat tykkäs, namnam

Joo Minski ethän sä oo taas mitään tehny, eeeet ;) Yhtään lietsonu millään mitenkää... Ja kyllä se vaan nyt niin on että miehen pitää osata viedä kun on tarvis ja osata lukea millon pitää olla hellä, eihän se muuten oo mies eikä mikään :D

Ja tosiasiassa kaikki mitä miehistä irti saa on siinä kolmessa kuukaudessa käytetty, ykskään jaksa lääppiä ja helliä tai edes viedä niin että tuntuu yhtään sen kauempaa. Lopputuloksena on sohvaperuna jolta ei saa seksiä kun kerran kahessa kuukaudessa kun aina on pää kipee :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.1.13 23:31:03

pauke: Kuulostaa ihan suunnitelmalta. :D Noin helppoa se on kun sen oikein oivaltaa.

Löyty muuten hyvä linkkikin vielä. Hmmm, mitenköhän noi kuus kohtaa mahtais osua sinkkuketjun naisiin...

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2

Päivämäärä:   24.1.13 23:33:04

Oioioioioi mitä tuleekaan kolmoselta! <3<3<3<3

Joku muu saa alottaa uuden, mä yritän ihan just kömpii nukkuu kai... laitan ainaki kaikki jo valmiiks.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.