Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 138

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.1.13 22:27:54

Laitetaan nyt sitten uus taas. :)

Edellinen ketju: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9

Re: Sinkkujen topic 138

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.1.13 22:35:44

M_R, ei tullu mustelmii mut hieroin just jumalaisiin kinttuihini hunajan tuoksuista kosteusvoidetta :p

Mä tarvisin kyl miehistä apua tänne. Keittiönpöytä kiikkuu... :(

Äh, välillä nyppii olla köyhä opiskelija. Toi hevonen on kyllä niin kiva et tykkäisin ostaa sen. Mutta tuskin on myynnissä eikä näillä opintotuilla mitään hevosta elätetä :) ja mitä nyt markkinoilta kyyläsin niin samanlaisten hevosten hinnat pyöri 5000 ja 8000 euron välil. No jos sitten joku päivä tulevaisuudessa...

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   23.1.13 22:41:04

Aijai pää on kippee. Aijai hartiat ja niskat on myös ihan kipeet. Aijai, nyt tänneki tarvittais mies joka vois hieroo.

LähettäjäShakeWell 
Päivämäärä:   23.1.13 22:46:53

Pauke Minnespäin DasAuton keula suunnataan :P? Tuunko nyt vai koht ;)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   23.1.13 22:48:44

piste: raporttiaaaaa!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.1.13 22:48:58

min: Ai hieroit, jumalaisen hunajaiset kintut, hmmm...

Ihan kivan hintaisia kyll noi hepat. Mun täytyy myöntää, et oon tässä yrittäny vähän katella noita hevosvideoita ja ymmärtää et milloin joku ratsastaa hyvin ja milloin huonosti, mut ihan samalla tavalla noi näyttää menevän. Mitä nyt välillä vähän sivuttain. :D

pauke: Onpas täällä miehen tarpeessa olevia naisia. Ei tässä sitten ihan pelkäksi harmiksi sentään olla. :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.1.13 22:54:01

M_R said: "ruoste & pauke: Heh, onko noin monet ihastuneet naiset tosiaan tollasia. :p Kun luin tota ketjua missä joku vihas ihastuneena olemista, niin nyt alan pikku hiljaa ymmärtää miksi. Miten sitä miehenä pystyis mitenkään tekemään aloitteen, jos automaattinen reaktio olis luikkia tollee naisia karkuun."

Välillä tuntuu siltä, että koko elämä on tilannekomiikkaa. Ei siis mikään ihme, että mua aina naurattaa jokin. Siis silloin, kun ei itketä kuvatunlainen oma onnettomuus ja nössöys. En ole lukenut tota ketjua, eikä mun tarvitsekaan, sillä voin jo otsikosta päätellä, mitä se sisältää. Ihastuminen on jotain ihan kamalaa, se saa pään ja kropan sekaisin, saa tekemään outoja, sanomaan typeriä, vie kaiken keskittymiskyvyn, energian ja mielenterveyden. :/ Onneksi teidän miesten ei varsinaisesti edes tarvitse tehdä aloitetta. kunhan opettelette lukemaan noita tyttöjen outoja eleitä. Teidän ei tarvitse kuin napata karkaavaa daamia kauluksesta, ja se on siinä.

Ihania kuvia, Elsa :) Valokuvaus on hieno harrastus. Kummasti kesäisten kuvien katselu piristää keskellä talvea

Jokaisella ihmisellä tulisi olla olkapää johon nojata ja syli johon käpertyä kun olo on lyöty ja arvoton. :| Onneksi sulla Mission on noi turret. Vaikka eläimet joskus ovatkin käveleviä taloudellisia katastrofeja, ovat ne yleensä joka sentin arvoisia :)

Sisar piste, kerro heti! Saitko raippaa?

Päivämäärä:   23.1.13 22:54:09

ShakeWell, kohti pääkaupunkiseutua ja mieluummin nyt ;) viiden minuutin päästä mieleni on saattanut vaihtua.

Minski, no ei tieteskään harmiks (: Harmi että netin kautta ei pysty oikein korjaamaan minin pöytää, tai mun hartioita :DD

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.1.13 22:54:39

Arvatkaa....mä en kestä!!!!
Repeilen...kuolen...nauruun:):)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   23.1.13 22:55:57

No? Ei saa pitää hulluja jännityksessä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.1.13 22:57:08

Tiedättekö mitä mun tekee mieli? Siis paitsi niska-hartiahierontaa. Suklaata! Sangriaa! Vaaditaanko siihenkin mies? Ehkä ei, mutta olisihan se sata kertaa hauskempaa niin. Liityn siis kuoroon: nyt tarvittais kyllä miestä sekoittamaan hedelmäiset drinkit ja tuomaan suklaata ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.1.13 22:58:23

Tummelia? Onko se syötävää? Kuluuko se käytössä?

LähettäjäShakeWell 
Päivämäärä:   23.1.13 22:58:35

pauke, täst menee sellanen 1,5-2h jos toi 7 tie ois valmis ni varmaan tunnis selviäis.

Netin kautta pystyy vaik mitä... ainakin niin mulle on väitetty :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.1.13 23:07:35

ruoste: Näköjään joo, mutta kun ei noita merkkejä osaa Erkkikään lukea. Tai no okei, jotkut on onneksi tarpeeksi selviä, mutta silloin kun on itsekin ihastunut, niin tulkitsee helposti jotain pieniäkin juttuja niin kuin haluaa ne nähdä ja sortuu virhearviointeihin. Yleensä noi huomaa parhaiten silloin, kun ei oo ite niin ihastunut ja järki juoksee normaaliin objektiiviseen tapaansa. Et on tosta sikäli miehellekin haittaa. Pitäis jotenkin oppia tunnistamaan, että kuka on kypsää kauraa ja valmis noukittavaksi parempaan talteen. :D

Mut hei, nythän mulla on tässä haaremi täynnä naisia, niin kertokaapas, että millaisia merkkejä miehen tulee katsella silloin kun te ootte tai naiset yleensä on ihastuneita ja vastaanottavaisia miehelle, jos se vaan älyää huomata noi merkit?

pauke: Nii totta, mut on se kuitenkin hyvä et tässä maailmassa on vielä asioita joita ei voi tehdä virtuaalisesti, vaan pääsee ihan oikeesti koskemaan. Tai siis pääsee ja pääsee jos pääsee. :D Sulla taitaa olla isosti vajausta hemmottelu kiintiössä, kun tollasia fiilistelet. :p

Ja piste se vaan hykertelee ittekseen. Kerro nyt jo ennen kuin porukka menee nukkumaan. :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   23.1.13 23:12:08

Mä kumminkin menen nyt. Se taustaseurailija??? joka laittoi keskustelukutsun gmailiin vois ilmoittautua, kun häipyi ennen kuin ehdin enempiä reagoida. Oletan, että täältä se tuon osoitteen bongasi.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.1.13 23:19:15

Pupillien laajentuminen, sydämentykytys ja hyperventilaatio, pyörtyileminen... On tarpeeksi selviä merkkejä, M_R?

Siitä on aikaa kun olen viimeksi ollut kunnolla ihastunut, mutta mietitääs... Hymyily. Hymyily, hymyily, hymyily. Ja kikatus. Nauraminen, iloisuus. Kyllä sen naamasta näkee. Ainakin mulla pettää pokka ihan heti. Ihan alkaa nyt jo ärsyttää.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   23.1.13 23:25:04

Öitä ihastuneet ja muutkin.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   23.1.13 23:29:04

Piste ei taida olla linjoilla, mutta ajattelin, tuntisiko katja vanhataloa, Tapasin k.v:n muussa yhteydessä, hyvä tyyppi.

Päivämäärä:   23.1.13 23:29:50

No niin Tirli, täällä siis on myös taustasinkkuja?
Mä sain siis heinäpaalin, se oli maasturin katolla:)!
Treffiseuralainen kurvasi ravintolan eteen maasturilla ja paali oli köytetty katolle...
Ei kiesus, mä en kestäääääääääääääääääää:)...........
Kuolen...............:D:D:D:D:D....

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   23.1.13 23:30:34

Noni, tuli rehkittyä. Pari hyvää lenkkiä tälle päivälle joista toinen vähä rankempikin niinkuin oikeasti eikä vaan haahuillen, ei haittaa etten taaskaan menny salille. No, mä tiesin että tää viikko on rumbaa ja jos loppukin viikko on, niin viikonloppu ei joten sillon sit viimeistään pääsee raudanvääntöönkin:)

Onkohan sellaisia universaaleja ihastumisen merkkejä edes olemassakaan? Eiköhän ne kuitenkin ole vähän samankaltaisi miehillä ja naisilla. Jotkut vaan ehkä tietämättään omaksuvat tai omaavat jo valmiiksi vähän stereotypisempiä tapoja paljastaa ihastumisen, toiset voivat puolestaan käyttää jotain suojamuuria ja sen vuoksi käyttäytyä jopa vähän päinvastoin kuin olisi oletettavaa.

Omalta kohdalta voin sanoa että todennäköisesti vaikutan esimerkiksi luokse tulevalle vastaanottavaiselta, huomaamalla ja hymyllä ehkä, koko huomion kiinnittämisellä tulijaan. Riippuen olenko hermostunut, saatan vältellä pitkää katsekontaktia vaikka kyllä aina välillä kuitenkin katson silmiin myös, tai jos oloni on oikein mukava saatan löytää itseni nojaamasta käsiini ja pitäen katsekontaktin paljon pidempään.

Jos esimerkiksi jossain baarissa vaikka sellainen istuu viereen joka on ystävä, tälle tekee automaattisesti tilaa muttei keskeytä juttua joka oli kesken. Jos taas siihen tulee "se joku ihana", yleensä varmaan vähintään vaihtaa muutaman sanan siinä välissä ennen jutun jatkumista ja ottaa myös juttuun mukaan, kaveri osaa tulla itse mukaan jos haluaa.

Mutta eihän nuo pidä sitten kuitenkaan paikkansa välttämättä, jos alkaa vaikuttaa siltä että on itse kylvänyt aivan liikaa vihjeitä eikä ole toisesta ollenkaan varma mitä hän ajattelee minusta, voi käyttäytyä kuin tämä ihanakin olisi joku hyvänpäivän tuttu tai yksi kavereista, välillä lähes ilmaa. Eihän sitä itse halua vaikuttaa epätoivoiselta koiranpennulta jos ei osaa tulkita toisen aivoituksia :D

Ei nuo helppoja juttuja ole...

Päivämäärä:   23.1.13 23:31:53

piste, eikä!!! Se oli joku offari? Coool :D:D

Päivämäärä:   23.1.13 23:34:48

ShakeWell, oijoi, liian pitkä aika kyllä nyt tälle illalle enää. Joku toinen kerta;)

Minski, mää oon niin huomionkipee ettei mitään rajaa. Siis parisuhteessa, en muutoin :D Joku sais mun puolesta koko ajan hieroo ja silittää.
Hmmm ihastumisen merkkejä... voi taivas että siitä on kauan. Ihan niinkuin ruoste sanoi, hymyilyttää, kikattaa, kävellessä tulee joskus pieniä hyppyjä siihen sekaan. Ja mun kohdalla myös se että menen ihan vaikeaks jos pitäisi jotain jutella, yritän välttää puhumista koska sitten kaikki menee pieleen ja sekoilen sanoissa tai puhun ihan typeriä tai nauran väärässä kohdassa tai jotain. Voi että :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.1.13 23:36:17

ruoste: No jooh, mutta tohon sydämen tykytykseenkin pitäis ensin saada joku sykemittari sille naiselle ja siihen sitten vaikka joku piippaus, kun mennään tiettyjen rajojen ulkopuolelle. :D Jos mä sen vyön pääsen asentelemaan ilman, että tulee avaria tai veskasta päähän sinivuokko huuteluiden saattelemana, niin kyllä siinä kohin sit jo putois varmaan sekä sykevyö, että rintsikatkin. xD

Silmiä vois katella noin tarkasti jos olis haukan katse tai sais jotenkin huomaamattomasti kateltua sitä alle 20cm päästä silmiin ja suudeltua sitten, jos näyttää hyvältä. =) Niin ja noi kaks viimeistä on kyll sellasia, että saa jo olla aika hunkki, että tollasia tapahtuu positiivisessa mielessä, vaikka kieltämättä sitten aika selviä merkkejä ovatkin. Tai no, voihan sitä hyperventiloida ja pyörtyä vaikka ihan päinvastaisistakin syistä eli vaikka siitä, että sukkamehu/pahan hajuinen hengitys on taas päässyt yllättämään. :D Oliko muita vinkkejä? :D :D

Päivämäärä:   23.1.13 23:40:07

Eikä piste, huippua!! :DD

Päivämäärä:   23.1.13 23:40:08

kurnau, Katja on mun oppiäiti, ihanampaa ihmistä ei löydä eikä ole!!!!
Haikein mielin ajattelen usein hänen oppejaan, voi kun olisi joskuskaan edes lähellä sitä mitä hän hevosten kanssa!!!
Olen saanut hyvän opin, siitä punaisesta langasta pidän kiinni, minkä häneltä sain:)!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.1.13 23:40:47

Eikä piste, ihan loistava :D Kai otit kuvan?? Oliko hyvää ruok.. siis seuraa? :)

Tsuppailin iltalenkillä useamman ihastuttavan ravintolan ohi ja jokaisen kohdalla huokailin, että ah ja voih, kukaan ei koskaan vie mua tollaseen paikkaan kynttiläillalliselle. No ei kai vie jos juoksen karkuun. Kerpele. Tallikamu sanoi sen niin osuvasti: olet sinkku koska kipität niin lujaa, ettei kukaan saa sua raflasta poistuessa kiinni. Tarttis varmaan köyttää nilkat toisiinsa kiinni.

LähettäjäShakeWell 
Päivämäärä:   23.1.13 23:43:29

Joo katotaan vaan toinen kerta :) Pakko välil kattoo unikuvia et jaksaa 7 mennä töihi. Ennen sitä ton bokserin lenkitys...
Öitä vaan kaikille

Päivämäärä:   23.1.13 23:44:17

Ruoste, on noi muuten tosiaan noi koirat joka sentin arvosia... Nää on moninkertaistaneet jo arvonsa;)

Toiseen ketjuun linkitetty, mä oon lukenut ton aikasemminkin mutta piti lukee taas läpi, nauroin niin hysteerisenä että itkin :D
http://theoatmeal.com/comics/dog_paradox

Asiasta taas ihan kukkaruukkuun...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.1.13 23:46:19

Mission: Hmmm, sulla oli tossa hirveesti asiaa, mut en saanu oikein mistään kulmasta kiinni tota. Kaikenlaista tollasta ollakko vai eikö olla, josta ei voi olla lainkaan varma. Joo kovin tutulta kuulostaa varsinkin silloin kun oikein yrittämällä yrittää tarkkailla olisiko jotain tollasia merkkejä näkyvissä, ettei nyt ihan mene itteään munaamaan ja naureta pihalle. :D Ei oo tosiaan helppoa. Saisitte välillä kyll maistaa omaa lääkettänne ja yrittää iskeä tollasten vinkkien seasta. =)

Piste: Ai no niinpä tietenkin. Olishan toi ny pitäny älytä, mutta ei vaan tullu mieleen. Kerro ny vähän miten meni muutenkin? :)

pauke: No jooh, kaikki naiset on kyll vähän tollasia, et niitä vois hieroa vaikka koko päivän, eikä ne kyllästy siihen koskaan. Aina on se "ai joko se tunti muka meni jo" ilme. :D

Sulla kyll kuulostaa hauskalta noi merkit, jos pääsis sillee hyvistä asemista tarkkailemaan. Veikkaan kuitenkin, että oot aika hyvin maastoutunut, kun tollasia merkkejä alkaa ilmaantumaan, ettei mies vaan huomaa kun niin kovasti nolottaa jo muutenkin. Mut silloin kun noita merkkejä huomaa ja älyää yhdistää ne itseensä, niin onhan se aika söpöä saada joku käyttäytymään tollee. :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.1.13 23:48:38

Öitä sheikki!

Mission, toi on ihana, meinas herätä puol taloa kun ton ekan kerran luin, kiitos muistutuksesta :)

Päivämäärä:   23.1.13 23:51:26

Juu, offari on:)!
En pystynyt mitään kuvaamaan, mulla meni niin helvitinmoiseksi hekotteluks, et pitelin miehestä kiinni etten vaan putoo hankeen istualleen....
Ihana mies::!!!!
Näköjään osaa heti alkuun vedellä oikeista naruista:)!!!
Kattelin monta kertaa ravintolan ikkunasta, et onko se heinäpaali aivan oikeesti siel katolla, olihan se.....:D:D:D:D....
Mä en pysty nukkumaan!!!!! Tää menee ihan hekotteluksi!!!!!

Päivämäärä:   23.1.13 23:53:01

Minski, ehkä pääpointti on kuitenkin se, että jos juttu luistaa ja toinenkin juttelee mielellään jne, sitten voi jo kysyäkin jotain. Ei kannata kysellä jos ei oo yhtään päässyt juttuväleihin:)

Aika hyvä mittari vois vaikka olla jossain baarissa (btw, nää melkein kuuluu näihin puolituttujuttuihin, tuntemattomien pokailusta en tajuu mitään, niitä oon ite vaan suunnilleen napannu riveleistä kiinni, vieny kotiin ja lopuksi purrut pään poikki) ku tuntuu että on päässyt hyvin jonkun jutun juureen, pyytää vaikka vähän sivumpaan jatkamaan juttua. Jos seura tulee mielellään, jotain kiinnostumista lienee ilmassa, vähintään itse jutun aiheeseen. Ja muuten, pissahätä on sitten todellinen, ei tekosyy poistua :D

En mä osaa sanoa, itse uskon että ei ole jäänyt epäselväksi, siitäkään huolimatta että voin tosiaan kikatella, olla ääliö, juosta karkuun, ja mitä nyt muuta kivaa tyttömäistä. Kai sen katseesta kuitenkin parhaiten huomaa...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.1.13 23:56:00

"Silmiä vois katella noin tarkasti jos olis haukan katse tai sais jotenkin huomaamattomasti kateltua sitä alle 20cm päästä silmiin ja suudeltua sitten, jos näyttää hyvältä."
Joo, just noin, tiedätkö mitä naisen päässä pyörii kun ihana mies on lähietäisyydellä, veri karkaa päästä ja pupillit laajenevat huumasta? "Mikseiseteemitään miksenmäteemitään mitämävoisintehdä mitämäsanon apuatästäeitulemitään onpaseihana tuleekotästänytkuukaudenpiirileikki tykkääksemusta mitenmäselviänhuomiseen..." Jos tossa vaiheessa koppaat daamin syliin ja alat suuteloida, menis ainakin mulla selkäranka, koivet, kädet ja pää niin veteläksi muusiksi että pois alta, mä valun Aurajokeen! Tai sitten vetäisisin sylkeä väärään kurkkuun ja saisin kamalan yskänkohtauksen enkä uskaltaisi koskaan enää katsoa urhoa silmiin. Olisin kyllä ihan kihihhhitssshiihii... :D

Päivämäärä:   24.1.13 00:06:48

No hyvinhän treffit meni:)!
Hurahti monta tuntia jutellen, kaikesta mahdollisesta. Hyvin vaikeistakin asioista ja syvällisistä, huomasin kertovani sellaisia, mitä ei tulisi mieleenkään kertoa normaalisti tuntemattomalle ihmiselle...se vähän nyt kummastuttaa...
Me ollaan kyllä horoskoopin mukaan täysin epäsopivia toisille, mut mä uskon vaan hyviin horoskooppeihin, joten jätän noi huonot huomiotta;)....
Aivan ihanaa sitä oli halata!!
Vahva, turvallinen, lämmin ja sopivan rutistava syli:)!
No, ei mieskään mikään hintelä ole, lihasta ja ladonoven kokoisesti;)!
Et voisin alkaa huokailla;)....

Päivämäärä:   24.1.13 00:08:03

Tuo linkki on niin ihana, paras! <3

Minski, niin minäkin luulen et ei kukaan tajuais noista eleistä mitään et olisin ihastunut. Mutta ne jotka minut jo tuntis, niin tietäis kyllä :D

Kavereiden poikaystävien kanssa tulen todella hyvin toimeen kun mun ei tarvi yrittää esittää fiksua eikä tarvi tehdä niihin vaikutusta. Vaan sitten kun paikalle ilmaantuu joku johon tykästyn, niin musta tuleeki tuppisuu. Ei oo heleppoo ei :D

Mutta nyt täytyy kyllä mennä nukkumaan. Koira haukahtaa kolmen tunnin päästä pari kertaa johon herään, ja sit saan sen jälkeen nukkua vielä 4h. Ja sitten on enää yksi päivä ja lähen viettään viikonloppua kotiin<3
Hyvää yötä kaikille (:

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.1.13 00:08:15

Mission: Niinhän se tietysti on ja toisaalta olishan se tylsääkin, jos kaikki olis ihan selkeetä ja helppoa. On tossakin se oma viehätyksensä, kun saa vähän metsästellä ja kokea niitä kutkuttavia tunteita ja tilanteita, joille voi sitten myöhemmin yhdessä nauraa ja kertoilla mitä siinä ja siinä tilanteessa oikein pyöri mielessä. Jos kiinnostus on molemminpuoleista, niin eiköhän siinä jotenkin tiet kohtaa jos ollaan muutenkin välillä tekemisissä. Tietysti niistä satunnaisista kohtaamisistahan toi tekee vaikeampaa ja niissä onkin usein vaan napattava härkää sarvista ja katottava jäikö jotain saalista.

ruoste: Haha, mahtavaa toi sun fiilistelys. :D Jotenkin toi tulee niin aidosti ja kokemuksen syvällä rintaäänellä, että tohon on aika helppoa eläytyä. :p

Pakko myöntää, että muutamia tollasia tilanteita kokeneena oon ollu ehkä vähän ilkee ja oon tahallaan hieman pitkittäny tota tilannetta ja sitä jännitettä mun ja naisen välillä. Siis vaikka oon huomannu jo et kuinka nainen odottaa mun siirtoa, koska ei itse uskalla edetä sen pidemmälle, niin oon antanu tarkotuksella odottaa vielä vähän pidempään. :D En tiedä, mut joku siinä tilanteessa on niin herkullista ja sit kun ei enää itsekään voi vastustaa, niin hakee sen katsekontaktin, katsoo pitkään silmiin ja kumartuu suutelemaan intohimoisesti samalla haroen naisen hiuksia. Vielä kun osaa jättää sillee ton suudelman, että nainen jää vähän niin kuin haluamaan lisää, niin ai jai. :p

Päivämäärä:   24.1.13 00:10:00

Piste mä muutuin täälä just ihan vihreäksi. Määki tahon! Voieii onpas ihanaa että teillä meni noin hyvin!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.1.13 00:14:07

Piste: Kylläpäs sua on sitten onnistanut. Kiva kuulla, että jollain on menny treffit noin hyvin ja varmaan jatkoakin on jo luvassa. :)

pauke: Mä kans kattelin ton linkin jo sieltä toisesta ketjusta ja olihan toi aika osuva kuvaus. :D Se on kanssa hauska kissoista se simon's cat vai mikä se ny olikaan joka tekee niitä kissasarjiksia. :p

Mut ei se auta kuin yrittää pitää silmät auki ja uskaltaa kokeilla, vaikkei niin varma aina oliskaan. Silleehän noi jutut kuitenkin lopulta menee. Hyvää yötä :)

Päivämäärä:   24.1.13 00:22:30

Aijaa, se mun edellinen postaus sit päätti olla tulematta. Hmh. Tää hötönetti on tehnyt tätä sen viimesimmän kaatumisen jälkeen, ei sitä ennen ollu tämmöstä näin usein...

No ei sitä enää jaksa tuolta kaivella kun vähä vanheni jo, mutta tohon suutelointiin olin vähän sitä mieltä että avokkaalla lättyyn ja polvella haaroväliin :D

Nii siis eli ihan kuka vaan ei voi tolleen tehä vartin jubailun jälkeen vaan siksi että kikatuttaa.... :p

Vaikka toi hiuksien haromispussailu kyllä kuulostaa nyt niin..... mmmmhhhh....

Minski taitaa olla aika varma hyvistä suutelutaidoistaan ;)

Päivämäärä:   24.1.13 00:23:18

Nii ja hyvät yöt kaikille nukkumaan menneille :)

Pisteelle olen kyllä toooooosi kade :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.1.13 00:28:20

Mulla pyörii meilkein sukat jaloissa tällä hetkellä. Julma M_R, julma! :D Mutta noinhan sen homman pitääkin mennä. Ai jai.

Öitä kaikille, levottomia unia :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.1.13 00:35:48

Mission: Joo mullekin käy yllättävän usein noin ettei viesti tuukaan perille, mut onneks se löytyy sentään välimuistista ja pääsee tyrkkäämään sen uudestaan tänne. Vähän turhauttavaa kyllä tarkistella joka kerta tota, mut niin ku joskus sanoinkin, niin olis täällä kyll aika paljon kurottavaa nykypäivään ton teknisen toteutuksen kanssa. :p

Hehe, no joo ei mullakaan kyll oo pokkaa tehdä noin, ellen oo sitten oikeasti varma, että se on tervetullutta. Tosin tiedän kyllä miehiä, jotka tekee noita ylläreitä ihan tarkoituksella ja kuulemma nekin toimii yllättävän hyvin naisiin, jos ei pari avaria ja polvipotkua silloin tällöin haittaa. :D

Hmmm, no on tuota mun suutelutaitoja jonkin verran kehuttukin, mutta kai mä oon kuitenkin itse jäävi vastaamaan tohon. On mulla tietty ne täyteläiset huulet, että voihan nekin vähän auttaa tossa puuhassa, eikä oo tapana nenien törmäillä tai hampaiden kolahdella yhteen ja sitten kun ottaa sopivan kevyesti, mutta vaativasti ja itsevarmasti niskan takaa kiinni, niin kyll mä uskoisin, että ollaan jo aika pitkällä hyvää suudelmaa. Harjoitus tekee tietty mestarin ja mikäs tota on harjoitellessa pitkään ja hartaasti. ;p

ruoste: Heh, no mut semmonenhan se pitääkin noissa jutuissa olla, kun haistaa naisen olevan heikoilla ja polvien notkahtavan ihan just. Itsevarmasti toimintaa vaan, eikä jätetä mitään mahdollisuuksia. ;)

Levottomia unia. :)

Päivämäärä:   24.1.13 00:48:33

Huokaus... Ei tommosia voi ees lukea :D

Voisitko lisätä tuohon vielä semmosen taksijonossa selän takaa halailun ja kaulansyrjän suuteloinnin? Että ihan sitten vois viimeistää valua lätäköksi lattialle? :D

Kidutusta sanon minä ;)

Mutta vakavasti ottaen, ite kun en oikein yhden illan juttuja enää nykyisin hirveästi viitsi haalia, ainakaan tarkoituksella, niin tuollaisiin suuteluihin ehkä reagoisin vähän varauksella. En sano etteikö se jopa voisi toimia, mutta ehkä tulis vähän sellainen olo että jaa, tätä sitä sitten vaan haluttiin. Ehkä voisi tilanteeseen tarttuakin, ehkä ei, mutta polvien notkumisesta huolimatta melikuva siirtyisi väistämättä siihen että seksin perässä ainoastaan ollaan.

Mutta nuo on niin tapauskohtaisia juttuja että ei varmaan itellä ainakaan ole olemassakaan mitään valmista kaavaa. Ei oikein voi sanoa mikä olis sitten täydellistä ja mitä milloinkin haluaisi. Liiallinen itsevarmuus miehessä on jopa luotaantyöntävää. Sopivasti saa ollakin kyllä, ei se haittaa.

Meneepäs taas tälle ehkä jos ei kyllä joo entiiä -linjalle :D Mutta silleinhän ne monesti menee, sitten voi laittaa hooteeseen topikin että "mitä mies haluaa" ja vinkua siellä että ku se teki sillee ja sano tollee ja mitähän se nyt ja soittaakohan se ja jos niin onks se bootycall vai mitäs vidduu :D Tai ehkei kumminkaan:p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.1.13 01:03:58

Mission: Hehe, no siis tietenkin toi selän takaa käsien kietominen vyötärön ympärille ja kaulan suuteleminenhan on ihan vakio kikkoja, joita pitää aina välillä harrastaa seurustellessakin silloin kun on sopiva paikka päästä yllättämään. Se voi sitten jatkua siitä suudelmaan ja jäädä ihan siihen tai kädet voi lähteä matkustelemaan vähän muuallekin, varsinkin jos huokailut ja kehonkieli tuntuu sopivalta eikä oo kiire mihinkään...

Joo mulla on ihan uus taktiikka. Mä motivoin ketjun naisia miesmetälle ujuttamalla niiden päähän tollasia mielikuvia ja jään sitten ite yksin höpisemään tänne. :D

Mutta joo, tapauskohtaisiahan noi aina tietysti on ja kyllä mäkin harrastan tollasia vasta sitten kun tuntee jo hieman paremmin. Voihan sekin toimia, että käy vaan heti kiinni kuin sika limppuun, mut ehkä se antaa helposti vääränlaista signaalia siitä mitä on vailla. Jos se on johtamassa johonkin syvällisempään, niin ei kai siinä niin kiire oo edetä, etteikö malttais jutella kunnolla ja odotella jotain noista merkeistä mistä näkee, että nyt menee hyvin ja ois jo korkea aika suudella. :)

Mut se taitaa nyt olla Minskinkin jo korkea aika mennä nukkumaan.
Hyvää yötä ja suutelemisiin. ;-P

Päivämäärä:   24.1.13 01:13:12

Joo mutta tän jälkeenhän sitä onkin ihan loistava mennä nukkumaan :D Great;)

Pitäsköhän yrittää manata joku hempeä uni esiin...

Ainakin ihan loistavasti on toi alkuillan kiukkupersefiilis kääntynyt johonkin ihan muuhun, kiitos vaan tästä kaikille levottomille haaveilijoille:)

Nukkumaan on tosiaan mentävä, nyt jo liian myöhään päässyt taas... Hyvät yöt Minskille ja kaikille mahdollisille muillekin kelle unohtunut sanoa ja taustapiruille myös :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   24.1.13 07:12:30

Mä olen kade pisteelle. Ei vaan, kiva kun joku edes löytää jotain. Mitäs kautta tämä mies löytyi?

Ai niin, huomenta. Tänään otettava harteille taas opiskelijarooli.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   24.1.13 10:32:11

Heinäpaali katolla :D Mahtava!! Nyt on ollu yritystä! :)

Onkohan se ihan pakko kirjotella tänne tuommosia suutelu juttuja? Aamukahvit valu pitkin leukaa rinnuksille, kun ei nielasta muistanu... Varottasitte ees ensin!

Se näyttäs pukkaavan tällekkin päivälle nättiä keli, tänään olis kaverin koiranpentu sitten kuvailu vuorossa :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.1.13 10:45:48

Mä epäilen, että pisteen deitin menopeli on aiheuttanut hilpeyttä monessa muussakin, jos treffit ovat olleet kaupungissa. Minuakin hymyilyttää edelleen. Olisinpa ollut paikalla :]

Huomentapäivää. Unet olivat levottomia, mutta muistan niistä tarkasti vain yhden. Olin yhden alallani tunnetun iäkkään herrasmiehen rakastaja ja miniä. En osannut päättää kumpi oli inhottavampi, isä vai jälkikasvu. Mietin, että tällainenko minusta on tullut, tunteeton kiipijä joka tekee mitä tahansa työpaikan saadakseen...? Huh.

Päivän horrorit: http://www.iltalehti.fi/horoskooppi/?ref=hakemisto
"Leijona
Ajatuksesi pyörivät ihmissuhteissasi. Haluaisit rakkautta ja romantiikkaa. Saat sitä varmasti, mutta ehkä vasta hieman keväämmällä, keskity siihen kunnolla."
Totta toinen puoli. Vieläkin hittolainen tuputtavat lempeä. No joo, jos sitä tippuu vasta joskus keväämmällä on mulla tässä hyvin aikaa valmistautua henkisesti ja fyysisesti joten okejdå, jos on ihan pakko, bring it on.

Päivämäärä:   24.1.13 11:05:04

Aamupäivää sinkkulaan!
Voitte vaan kuvitella, kuin mä repesin parkkiksella, piti ihan mennä tsekkaamaan lähempää, et ei ole totta, on se heinäpaali:D:D:D...
Auto muutenkin varsin huomiotaherättävä jättiläinen, vaikka ja minkälaista sitä ja tätä, en ole moista koskaan ennen nähnyt!!
No, mieskin kyl oikein mukavaa kokoa, mä kun tykkään sellaisista ladonoven kokoisista lihaskimpuista, jotka ei kuitenkaan millään punttiveivauksella ole kroppaansa rakentaneet, vaan ihan muissa merkeissä.
Toi offaripoikien tulo tänne sinkkulaan on hieno juttu:)!!!
Mistä lienevät kuulleet, et hevostytöt on ihan yhtä hulluja "ääripäitä" hevosineen kun offarit autoineen...noi kaksi omalaatuista harrastajaa saattaa muuten tulla hemmetin hyvin toimeen keskenään...

Päivämäärä:   24.1.13 11:28:52

Huomenta vaan, parit palsut käyty ja ihan ku ois vasta heränny...

Oi vitsi, ihanalta kuulostaa pisteen "tilanne", kohtahan se ei voikaan enää sinkkulaan tulla :p

Jaa horo-skooppi sitten tälle päivälle:
"Joku yrittää lavastaa sinusta syyllistä juttuun, jota et ole tehnyt. Ole tarkkana sellaisten ihmisten seurassa, joilla on jotakin sinua vastaan."
Joo antaa tulla vaan, ei tunnu missään enää. Kuhan ei oo rahanmenoa niin aaaaivan sama, täältä löytyy kynsiä ja hampaita niin paljo että ihan turha yrittää mitään tommosta :p

LähettäjäNettioffari M35P-P 
Päivämäärä:   24.1.13 11:35:59

. tietää nyt mistä puhuu :D Sen verran nuita tapauksia tiedossa, että katteeksi käy!

Mulla se käy flaksi:
Olet rakentavalla tuulella ja se näkyy myös ihmissuhteissasi. Eräs voi jopa kääntää kelkkansa. Rakkautta on paljon ilmassa, saatat viettää romanttisen illan.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   24.1.13 11:39:28

Jaahas, mä näemmä oikaisin lukemiset, eli offarin piste treffasi. Hienoa, että sujui hyvin. Jatkoa taitaa olla luvassa?

Päivämäärä:   24.1.13 11:41:52

No juu, pakkohan tämä ilonaihe on linkata :)
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=28675&page=22

Päivämäärä:   24.1.13 12:55:10

Nettioffari, varmaan hyviä suhteita, tosin kyl sen offaripojankin pitää hevosista tykätä, ei siitä muuten mitään tuu...nekun ovat läsnä siinä suhteessa 24/7, vaikka ei kotitallissa olisikaan. Ne kun ei ole koneita...
Jos mieheltä kiinnostusta löytyy, tilanne on tietty optimaalinen!!!
Kaikki ainekset vuosisadan lovestoorylle on silloin olemassa:)!

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   24.1.13 13:03:00

Hieno juttu !!! Pidän peukkuja :)
Ulkona on kaunis auringon paiste, tosin pakkasta oli aamulla ihan liikaa, mutta kun on siisti sisätyö, niin mitäs siitä... palaan työvuoreni ääreen :/

Päivämäärä:   24.1.13 13:07:34

Kyllähän mää koneista tykkään ;)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   24.1.13 13:41:33

Ai, kyllähän mä tuon tyypin muistan täälläkin käyneen. :D

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   24.1.13 13:48:18

"katsoo pitkään silmiin ja kumartuu suutelemaan intohimoisesti samalla haroen naisen hiuksia. Vielä kun osaa jättää sillee ton suudelman, että nainen jää vähän niin kuin haluamaan lisää"...täällä on korkealuokkainen naistenkiusija! tiiän kyllä mitä tossa tapahtuu, siinä pannaan naiselle jalat spagetiks ja hengitys katkonaiseks ja ihan kaikkea en nyt voi edes kertoa...

Piste. vau. iloinen sun puolesta :)

aurinko paistaa...taidan lähtee ulos vähän vetreyttämään vartaloa...ja nappailemaan valokuvia...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.1.13 14:09:51

Ei oo riemulla rajaa kun paali katolla ajaa... Mua kiinnostaisi tietää, veikö piste sen paalin kotiinsa (miten?) vai saiko mies tavata "pojat" heti ensitreffien jälkeen.

Akut ladattu täyteen aurinkoenergiaa. Taidanpa tästä lähteä villapaitapoikametsälle! :)

Päivämäärä:   24.1.13 14:15:24

Ruoste, tuo paalin tallille;)....
Repeen sit toistamiseen, kun kurvaa tallin pihaan:D:D!!

Päivämäärä:   24.1.13 14:23:37

piste, on sulla ainakin spontaani treffiseura, "ai heinäpaali tuliaisiksi, jaa no miksipäs ei, kyllä sen tuohon katolle saa" :D

On kyllä ihan paras, ainakin mukava tarina kerrottavaksi :)

Päivämäärä:   24.1.13 14:28:55

Juu, mä luulen, ettei nämä treffit unohdu keneltäkään, joka niistä on täältä lukenut:)!
Olen varmasti ensimmäinen nainen, joka on saanut hepoille heinäpaalin treffituliaisina:D!
Ja vielä julmetunkokoisen maasturin katolle köytettynä!!!
Ei kiesus, mä repeen taas:D:D:D!!!!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   24.1.13 14:45:23

On tuo ainakin ikimuistoinen tapa tehdä vaikutelma ja kertoo siitä, että miehellä viiraa juuri sopivalla tavalla päästä. :D

Päivämäärä:   24.1.13 14:49:30

Juu, Tirli, ihan samaan malliin näkyy "viiraavan" kun mullakin;)....
Vaikuttaa siis olevan ihan yhtä kaheli kun mäkin;)!
No, ei musta toisikolle miehelle oiskaan seuraksi, se tulis hulluksi mun kanssa:)!

Päivämäärä:   24.1.13 17:13:18

Onpa hiljaista sinkkulassa! Päivä alkais olla lusittu ja pääsis kohta kotiin. Missäs kaikki sinkut haveilee?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.1.13 17:17:51

Puuh, olipahan työpäivä taas. Talo täynnä harjottelijoita tai uusia työntekijöitä, niin koko ajan oli joku kyselemässä jotain multa ja sain taas selittää suu kuivana koko päivän. Vähän alko jo iltapäivästä tuntumaan kurkussa tollanen. :D

Niin ja kattelin tossa autolle mennessäni, että siellähän möllöttää jo kuu aika kirkkaana. Varmaan on sunnuntaina aika hieno täyskuu, kunhan olis vaan pilvetön taivas. :)

Elsa:
Onkohan se ihan pakko kirjotella tänne tuommosia suutelu juttuja? Aamukahvit valu pitkin leukaa rinnuksille, kun ei nielasta muistanu... Varottasitte ees ensin!

Heh, no vähän vaikeehan niistä on muuten keskustella ja tietenkin tarpeeksi tarkka tilannekuvaus on oleellista, jotta muutkin saa riittävän hyvin mielikuvasta kiinni. Toivottavasti ei pahasti valunu kahvit paidalle ja menny pesuun asti. :D

no.:
...täällä on korkealuokkainen naistenkiusija! tiiän kyllä mitä tossa tapahtuu, siinä pannaan naiselle jalat spagetiks ja hengitys katkonaiseks ja ihan kaikkea en nyt voi edes kertoa...

Joo kyllähän siinä kaikenlaista tehdään ja pannaan, mutta ehkä tossa oli ihan riittävän tarkka kuvaus jo. :p Tähän väliin voisin myöntääkin, että mä vähän harrastankin tollasta kuiskuttelua ja oon aika hyvä maalailemaan noita mielikuvia. Siis kun oon seurustellut ja ollaan erossa tai ollaan vasta menossa treffeille, niin maalailen vähän tollasia mielikuvia ja sitten kun nähdään, niin toteuttelen niitä ihan oikeasti. Tietty eihän toi kaikkien juttu ole ja se pitää katsoa tapauskohtaisesti kuka syttyy mistäkin, mutta aika monet on tykänneet pienestä lämppäämisestä noinkin. ^_^

Päivämäärä:   24.1.13 17:24:14

Mä tein tuossa taas vähän laskelmia ja just nyt syttyisin ihan tasan parhaiten kasasta kahisevaa. Muuten ei paljoo taas sytytä... No, jospa jättäisin mietinnät vaikka tänne töihin ja hipsisin himaan ja siellä sitten jahtaisin taas vähän unelmavartaloani, vaikka sekin kyllä välillä näyttää olevan yhtä saavuttamaton kuin se kasa kahisevaa. Molempiin asioihin ois hyvä saada ees joku kompromissi ni sekin riittäis :p

Tartteis vissiin syödä enemmän ku oon tämmönen kiukkuperse :D Voiskohan tänään olla karkkipäivä...

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   24.1.13 17:36:41

lämppääminen ja maalailu on tosi jees :)
ne on osa toteutusta. oikein kivasti ajattelet mr pusuhuuli näistä asioista...
parhaat alkuvalmisteluthan tapahtuu mielessä...noita juttuja voi vaikka supatella korvaan samalla kun silittelee ja vähän näykkii kaulaa...lämmitys on taattu :)
pitäsköhän mennä tiskaamaan niin palautus vähän maan pinnalle...vaikka kiirekkös tuonne...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.1.13 17:39:02

Mulla on tänään karkkipäivä :) Tai siis muffinsipäivä. Suruuni syön kun en yhteenkään iloiseen naamaan tänään törmännyt. :/ Voiskohan sitä samalla olla laiskottelupäivä? En lähtiskään lenkille vaan laittaisin heti jonkun kivan pätkän pyörimään, tai vaikka kaks. Esmes Boondock Saints ykkönen ja kakkonen putkeen. Jooooo :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.1.13 17:47:15

Mission: No joo toi onkin jo vähän kinkkisempi juttu, että mistä sais paalua. Ei taida offaritkaan tulla treffeille rahapaalu maasturin katolla. :D

no.: Noin mä on pohjustellu elämäni parhaat treffit, kun ei voinut sattuneesta syystä tavata ihan heti. Tuli siinä sitten vähän juteltua kaikenlaista mukavaa ennen treffejä ja sitten kun nähtiin niin se oli sellasta menoa, että vielä kiikkustuolissakin kelpaa muistella. :)

Mä laitoin kahvit tulemaan ja ajattelin syödä vähän kanakeittoa. Jos sais vähän helpotusta kurkkuun.

ruoste: Välillä pitää muistaa herkutella. Hyvä kun muistutit, nimittäin mäkin voisin tonkia tuolta pakkasesta vähän herkkuja. :)

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   24.1.13 17:57:10

sanoilla on joskus suuret voimat :)

mun tekee mieli kans kahvia ja jotain hyvää...vaikka mutakakkua...mut ei oo suklaata...pitäskös leipoo runebergin torttuja...tai mansikkarahkapiirakkaa...lettuja. hmm...nyt on pakko jotain...

Päivämäärä:   24.1.13 18:06:03

Mullakin on tänään karkkipäivä, ja ihan syystä!

Töissä oli aivan hirveä päivä, siis hirveä! Pari työkaveria oli sairaana eikä sijaisia tietenkään saa palkata joten oli kunnon härdelli aamusta iltapäivään saakka. Ihan uskomatonta toimintaa, kerkesin miettiä alanvaihtoa miljoona kertaa. Ihan varmasti sattuu vielä jokin kuolemantapaus ennenkuin aletaan palkkaamaan sijaisia silloin kun niitä ihan oikeasti tarvisi... huhheijaa. Lisäksi pää oli kipeä puolet päivästä, maali kuplii töissä joissakin nurkissa ja sisäilma on surkea, mutta mitään ei asialle tehdä.

Ja täälläkin on tiedossa eläinlääkärikäynti illalla. Koira tuli iloisena työpäivän jälkeen vastaan, toinen silmä vain puoliksi auki. Raukka, silmä on kyllä rähminyt pari päivää mutta koitin aluksi kotikonsteja. Onneksi saatiin kuitenkin aika jo tälle illalle.

Ai että syönkö karkkia vaikka piti vasta viikonloppuna korkeintaan? No syön!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.1.13 18:06:19

Hehe, kaikki innostuu herkuttelemaan. :P Mulla on vielä jäljellä noita mokkapaloja melkein täys pellillinen, niin mä oon niitä mutustellu välillä. Ei vaan passaa liikaa syödä, ettei ala ukko turpoamaan. :D

Päivämäärä:   24.1.13 18:07:32

Kävin kaupassa, EN ostanu karkkia, hyvä minä! Karkkipäivä huomiselle tai lauantaille, ja laskiaispullia ja ruunebergintorttuja on kaupoissa joten joku semmonen sit huomen, ei tänään. Mitään herkkuja en ookaan syönyt sitten lauantain.

Mutta tää korvaa kyllä, ostin loimulohta, suoraan sitä häkkyrästä, naaaaaaam! Koiratki sekos ku tulin kotiin, ai VÄHÄ hyvää :D Ja sairaan kallistakin kyllä..

Joo offari rahapaali auton katolla niin ei sen niin väliks millanen se on muuten, kuhan saan sitä pätäkkää :D :p

Päivämäärä:   24.1.13 18:21:30

Mikä Missionin ajaa niin tiukille?
Sulla on selvästi stressi painetusta paperista...

Päivämäärä:   24.1.13 18:26:28

Pauke, mä kans tilasin spesialistille ajan alkuviikoks, koiran silmiä näyttämään. Siis sen saman koiran jolla vähän isompaakin remppaa loppuviikosta sitten... Tolla jotain muuta ku tulehdus, ei oo normisettiä tommonen siristely ja valonarkuus ilman rähmimistä. Onneks tänään parempi.

Vähän jokatoisella ollu töissäkin oikein mukavaa, meilläkin oli, kämmäilyä kerakseen ja sitärataa. Onks tää joku duunien salaliitto, rääkätään duunareita-viikko? :o

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.1.13 18:34:32

Jooh, kunnon riistoviikko. :D Onneks kohta on taas viikonloppu. Mä löysin muuten hyvää jälkkäriä. :)

Päivämäärä:   24.1.13 18:34:52

Piste, joo nyt on stressiä, kaikki kosahti samaan aikaan ja alkutalvesta vähän samantyyppinen kosahdus niin kyl ressaa. Auto pitäs huoltaa ja nois koirissa kokoaika jotain. Siis nyt menee päälle tonni tohon yhteen rakkiin ja toiseen tarttis kuushunttia, ja bonarit jäädytettiin niin repäsepä siitä yhestä liksasta... Onneks osan ees saa kait takas vakuutukisista mut nyt on kyllä hetki niin että saa vähän nuoralla tanssia noiden rahojen kans...

Ja ei, en ole sitä tyyppiä jolla on velat pois ja säästössä fyrkkaa, tän siitä saa :p Elämä on. Ja eläimet vasta onkin! Kyllä tästä selvitään mut tiukilla saa olla ja @!#$ jos tarvii lähteä lainaamaan vanhemmilta, yritän vältellä viimeseen asti. Eikä niilläkään paljoa ole josta lainata.

Huoh, no, eiköhän tää paris viikossa ehkä hieman helpota, tietty mua stressaa hirveesti myös se että koirat tulis terveeks ja voisivat hyvin. Mutta nyt lenkille! Onneks voivat sentään ulkoilla :)

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   24.1.13 18:38:08

oi loimulohta! jos tykkäät niin teeppä semmonen ruisleipä mihin tulee voita, sitä lohta, coctailkurkkua, miniluumutomskua, avokadoa ja mustapippuria. ja pikkupursaus majoneesia jos haluaa. nam. niihin tulee himo.
mä panin uuniin mantelijauhopohjaisen mansikkarahkakakun. tää on uus kokeilu noitten mansikoiden kanssa. vielä puol tuntia plus jäähdyttely. sit italialaista espressoa pannuun ja heekuttelemaan :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.1.13 18:41:58

Elukat on kyl sellanen rahareikä, et oksat pois. Onneksi likka jo hoitaa hevosesta melkeen kaikki menot, mää voin suunnitella oman kopun ostamista.:D

Päivämäärä:   24.1.13 18:53:57

Juu, hevosiin menee kaikki, mikä tulee:)!!
Jos YHDEN pito maneesitallilla pk- seudulla täysihoidossa maksaa lähemmäs 700 e ja muut pakolliset kulut päälle, niin KAHDEN pito maksaa.......................
No, selkä vääränä töitä painetaan, oma valinta, minkä hevoshulluudelle tekee...

Päivämäärä:   24.1.13 19:08:30

Mission, mä epäilen, et offari on aivan yhtä rahaton kuin hevostyttökin:).
Ne rahat menee autoihin, nekään ei halpoja ole.
Joten sun pitää kattella sellainen vanha ja vaivainen miljonääri, joka kuolee kohtapuoliin ja jättää sulle kaiken rakkauden huumassaan...:)!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   24.1.13 19:32:12

Iltaa...

LähettäjäM 
Päivämäärä:   24.1.13 19:49:23

Iltaa

Päivämäärä:   24.1.13 19:53:13

Kappas, sinkut kömpii luolistaan netin ääreen....:).
M se on vaan niin lyhytsanainen, aina vaan...;)

LähettäjäM 
Päivämäärä:   24.1.13 19:55:50

Jos olenkin vain ujo, enkä uskalla näin julkisesti suurempia huudella :D

Lähettäjä: Heku 
Päivämäärä:   24.1.13 19:58:12

Iltaa kymenlaaksosta kanssa

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   24.1.13 20:03:32

Iltoja... Täällä näyttäs muutamilla olevan havaittavissa päänsärkyä ja "lievää" v-käyrän nousua duunin suhteen. Mulla oli vähän samanlainen fiilis viel vuosi sitten, mutta olo muuttu ja v-käyr laski kummasti, ku vaihto firmaa ja hommia siin samalla. Nyt ei oo sylettäny yhtään herätä aamusin töihin, saatikka perjantaina ku tietää et maanantaina alkais TAAS uus työviikko. Uus duuni mukavan vaihtelevaa, melkein joka viikko saa reissata jossain päin Suomea ja välillä pääsee ulkomaillakin pyörähtämään ja se pääasia ei ressipaina.

Yön hämärinä tunteina juttut ruvennu lähentelemään k-18 tasoa :D

LähettäjäRiksu 
Päivämäärä:   24.1.13 20:05:45

Ja itärintamallakin vielä henkis, sillai niinku turkkulaisittain:D

Pannaas ny menee, sähäri tossa:P

Päivämäärä:   24.1.13 20:09:18

Iltaa vaan kaikki lyhytsanaiset :)

Reilu tunti tuli huiskittua menemään pakkasessa ja jotenkin vaan tuntu tosi kirpakalta keli... Nyt on posket aika hehkeet, liekö paleltuneetkin... Ois muuten ollut Minskille aika upeet maisemat, hakkuuaukealle avautui kuun valossa upea timanttimeri ja timanttipuita :) Hetkeen ei ole taas lumi ollut just tuollainen ja jäätyneet puut, että ihan noin rajusti kimaltaa. Piti ihan pysähtyä hetkeks ihailemaan, koirilla alko jäätyä tassut niin oli pakko jatkaa. Odottelen mielenkiinnolla niitä täysikuukuvia, tulee varmaan aika hienoja :)

no, nyt ei tullu tommosii tarpeita jääkaappiin, ja oli niin sairaan hyvää että kiskoin puolet jo ihan tommosenaan vaan, oli ihan lämmintä vielä:)

piste, joo mullakin ollut heppoja joskus, niihin menee sairaasti kyllä rahaa. Mutta niiden eläinlääkärilaskut ei oo yhtään niin kalliit ku koirilla! Koirien tommoset silmähoidot ja joku vekin tikkaus jne, menee helposti tupliin siitä mitä hevosen, jos vaan on sellanen hyvä lekuri tiedossa. Sitten nuo vaativammat operaatiot ja leikkaukset on oikeestaan aika samaa luokkaa.

Mutta kyllä mä vielä hevosen ostan tässä elämässä, se ei taida olla ihan ens tai seuraava kesä mutta se tulee vielä.

Juu mä luulen kanssa että niillä offareillakaan ei varmaan ihan kauheesti fyffee oo, niilläkin taitaa olla tarpeeks noita kohteita joihin kuluttaa kaiken irtofyrkan :D

Päivämäärä:   24.1.13 20:13:48

Moi Riksu ja Jysse :)

Jysse, sä oot kyllä tehnyt viisaasti. Jossain olikin joku juttu että töitä pitäis vaihtaa vähintään 5-7 vuoden välein, pysyy mielenkiinto niihin hommiin paremmin. Melkein pitäis itekin vaihtaa... Mutta siinä on tietysti muutama pikku juttu vähän tiellä enneku uskallan tai on järkevää. Ehkä lähivuosina onnaa.

Levottomuusaste jutuissa alkaa joo nousta mitä myöhempään menee ;)

Joku offari oli käynyt pellolle tekemässä tyttöystävälleen hiihtoladun, olipa kiltisti tehty.

LähettäjäRiksu 
Päivämäärä:   24.1.13 20:14:28

Te siit hevosest jaksatte höpäjää, mut sanontahan menee että lapseen uppoo uuden Mersun hinta:) Vaik mää en meseistä niin välitä, mut iskällä niitä ois kaksi:DDDD

Päivämäärä:   24.1.13 20:24:31

M, sä ujo poika;)?
Noeet..............

Päivämäärä:   24.1.13 20:24:54

Siis voi vee, ell huomas koiralla vielä patin otsassa (miten mää en huomannut??) ja se saattaa liittyä siihen et toinen luomi on turvonnut. Että on varmaan kolauttanut päänsä aika lujaa johonkin :( Enkä voi tajuta mihin, aamulla silmä oli ihan normaali rähmimisen lisäksi. Mitä ihmettä se on touhannut täällä?!

Nyt täytyy vain tarkkailla pattia ja luomea ja toivoa että molemmat rauhoittuu. Kukkaro keveni melkein satasella, nice. Ja huomena vielä reissuun, voi ressi! Toivottavasti koira ei nyt viikonloppuna ala sitten oireilemaan.

LähettäjäRiksu 
Päivämäärä:   24.1.13 20:30:07

Niin sehän ei ole älynystyrä, jos se otassa o:D

Päivämäärä:   24.1.13 20:37:39

pauke, se patti varmaan kuitenkin on joku kopsahdus, ei semmoset yleensä kyllä silmätulehdusta tee. Mutta noin se menee, kun kattelet jotain vammaa ja siihen kiinnität huomiota niin ei sitä huomaa ees että puuttuu yks jalka kun keskittyy siihen vaan :D No, vakuutuksesta voit saada omavastuun jälkeen parikymppiä peräti takas :p Inahia nää elukat...

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   24.1.13 20:38:10

Mission: Kyl mullakin meni useempi vuos ennen kuin löyty nykynen mesta... Multa lopahtaa alta vuodes mielenkiinto, jos ei duuni vaihtele yhtään :D Yhen jutun huomasin vuos takaperin ku vaihdoin duunipaikkaa, oli se että paikan vaihto oli ainoo tapa saada lisää liksaa :D Ei toi palkkakaan kyllä kaikkee korjaa/korvaa, vaan kyllä sen duunin pitää olla mielekästä. Koulussa meille opetettiinkin, että palkka on huono motivaattori. Sen positiivinen vaikutus kestää vain noin 3kk ja sen jälkeen pitäisi antaa uus korotus, ei sillä etteikö mulle tollanen käytäntö sopis :P

Joo oon huomannu, et tääl rupee jutut muuttuu aika levottomiks ku kello lähestyy 22 :D Oon täs ihmetelly, et eiks tääl notkuva porukka käy töis vai kuin te voitte kukkua noin myöhälle? Meitsin on pakko saada 8h unta kuulaan tai sit on niiiiin tikkusta päästä aamulla ylös sängystä ja sit pilkitään koko päivä. Ei sen puoleen mua on kyl rupee väysttämään/nukuttamaan tosi helposti, jos en tee mitään (taitaa aivot menee lepotilaan).

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   24.1.13 20:42:51

No mää en täl hetkel käy töis, mut en määkää pärjää ilman yöunia...ehkä yhen illan:D Vanhuus iskee...

Päivämäärä:   24.1.13 20:44:10

Joo silmätulehdus sillä oli, ja patti liittyy kopsahdukseen. Mutta sitä ei nyt oikein osannu sanoa et liittyykö luomen turvotus siihen pattiin, et painaako se patti sielä jotenki luomeen, vai onko kyseessä sit erikseen luomitulehdus...noh sain reseptin luomitulehdukseenkin, eka kattelaan lauantaihin asti.
Oon aivan ylihysteerinen aina noiden eläinten kanssa (etenkin kun edellinen koira kuoli tapaturmaisesti nuorena) ja maalaan jo kauhukuvat kuinka koira nyt lopulta kuolee siihen pattiin/silmä joudutaan poistamaan/aivoihin tulee painetta/kaikkea mahdollista.
Mut odotan harvinaisen mielenkiinnolla et miten hyvin onnistun laittamaan silmätipat yksin tuolle apinalle :D

Päivämäärä:   24.1.13 20:44:29

Jysse, yökukukkuukukkuukukkuu :D:D Se on se salaisuus :p

Mulla on liukuva työaika joka sit käytännössä tarkoittaa etten ikinä oo ajoissa töissä jos ei oo ihan pakko. Ja kuudella tunnilla pärjää jotenkuten, se vaan rankasee arkena sit sen että illalla ei jaksais enää esim salille... Niinku kohta pitäis lähteä... Joka puolestaan tarkottaa et kun meen salille myöhään niin unikin tulee vast myöhään. Tosin huomennakin ois pakko mennä ennen ysii töihin, eli jos meen salille ni unta tulee ehkä 4-5h ens yönä. No sitten perjantai menee niin että koirat pakolliselle duunin jälkeen, sit päikkärit pari tuntii, sit salille myöhään jne :D

Viikonloppuna sit otetaan takas, ihan normaalia nukkua esim 03-14 :p

Pitäsköhän käydä kerjäämässä muuten lisää liksaa...

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   24.1.13 20:48:09

Tollai ne lapsettomat nukkuu kello 14 asti :DDDD

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.