Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 137

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.1.13 23:57:02

Ja jatkuu. Edellinen ketju: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9

Re: Sinkkujen topic 137

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.1.13 23:59:26

no. Herkkukori köyden päähän ja sillä sitten hinaamaan Herkut ja Namut parvekkeelle. Toimii, ja haba kasvaa :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.1.13 00:03:17

Hah, jotenkin kuulostaa näin miehisestä näkökulmasta hieman hasardilta toi teidän lassoilu touhu. Vaikka onhan se ihan hyvä konsti ilmaista kiinnostustaan niin selkeästi, että mieskin ymmärtää yskän. :D

Mut hyvää yötä nukkumaan menijöille. Eiköhän tästä ihan kohta itsekin jo jouda.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   23.1.13 00:11:16

haha. mun viesti hävis.

Joo ruoste jotain sellasta :)

miten niin hasardia mr? kaikki keinot pitää käyttää...varsin jos on rakkausteen vaikutuksen alaisena...himo ei lue lakia...

öityleitä unisille, saatan tästä itekin uinahtaa kesken kaiken...ei olis uutta...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   23.1.13 00:12:17

iltoja...sain olkkarin valmiiks kera ensin kamun no se lähti toinen tuli...sen kans lopullisesti...mut piti sit parit oluset ottaa ja minttua kylkeen...mut valmist tuli...ekan kamun kans joka oli naine ei otettu kun teetä ;D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.1.13 00:15:02

Noniin, tästä se taas lähtee! Ensimmäinen kesätyöhakemus lähetetty :D

Nukkumaan kyllä pitäisi mennä, kuudelta on herätys... nyt on vaan sellanen olo et tekee mieli kattella tarkemmin noita työpaikkoja

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.1.13 00:19:57

no.: Mullakin häviää joskus viestit tai siis vaikka postaa niin ne ei vaan tuu tänne. Siinä voi vielä pelastaa sen viestin, kun painaa vaan takaisin edelliselle sivulle ja postaa uudestaan. Ihan vaan vastaisuuden varalta pieni vinkki. :)

Niin ja vähän mietin tota, että kuinkahan sitä teillä mahtaa haba riittää sellasen normikokoisen ukon rohjakkeen kiskomiseen palvekkeelle saakka ilman, että jossain vaiheessa lähdetäänkin vauhdilla toiseen suuntaan. :D

Mut joo toki, himo ei lue lakia. Vähän tuntuis jotenkin sinkkuketjun naiset heräilevän tossa mielessä, että jokohan siellä on aikoja sitten pistetty teet jakoon ja odotellaan enää vaan sopivaa uhria...

Jotenkin mä luulen, että jos menisin vielä hörppäämään jotain tollasta teetä, niin se olis nainen joka yrittäis jossain vaiheessa parvekkeen kautta lassoaan pitkin karkuun. :D

min: Ahaa, hienoa. Joku on tehnyt jotain hyödyllistäkin tässä. :) Mäkin tässä mietin, että kuinkahan kiireisen aamun sitä huomenna ottais ja monelta pistäis kellon soittamaan. :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.1.13 00:23:54

No nyt iski väsy, hyvää yötä :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   23.1.13 00:30:48

Ei nyt enää jaksa. Hyvät yöt.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   23.1.13 00:35:26

teet on pussitettu ja jaettu tasan :)
siis ihan oot nyt hakoteillä...en kyl mihinkään karkuun todellakaan..mut sitä teetä olis kiva kokeilla :) räjähtäiskö juttu sit ihan käsiin...hmm...

mä kirjotin sitä viestiä edelliseen topaan ja tuo sinun kikka on ihan tuttu kun noita häviämisiä on tapahtunu ennenkin :) nyt se vaan ei toiminu, taisi tulla just täyteen se keskustelu...

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   23.1.13 00:36:10

Kauniita unia, tänään ei oikein ehtinyt keskittyä sinkkuuteen.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.1.13 00:41:47

min & Tirli & kurnau: Hyvää yötä :)

no.: Heh, no niinhän sä nyt sanot, mutta jos tietäisit millanen mä oon ihan normaalistikin, niin vois olla toinen ääni kellossa. Vaikka vois siinä jotain joo vallan räjähdellä käsiinkinkin ennen sitä. ;D

Aijaa, kyllä sen silti olis pitänyt toimia, kun sehän hakee sen sivun välimuistista. Mut joo mäkin otan kyllä monesti varmuuden vuoksi pidemmät viestit talteen leikepöydälle, ettei vaan mee naputtelut bittiavaruuteen, kun täällä on vähän epävarmaa tää toimivuus.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   23.1.13 00:51:24

hehheh. sulla ei oo aavistusta millanen mä oon :) mä ajattelin että uskallanko ite sitä teetä maistaa kun sit on vähän paha jos vastapuolesta ei oo enää vastusta :) mut olishan se mielenkiintoista kokeilla...mä kyllä tykkään hmm eloisista miehistä...taidan alkaa nukkumaan nyt ja tiiän mitä unia tilailen...kerron sit aamusella miten unimaailmassa onni kävi...hyviä öitä!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.1.13 00:57:22

Hehe, no juu totta tuokin, mutta kieltämättä ainakin hyvältä kuulostaa ja melkeinpä voisi sanoa, että jonkinlaiselta haasteeltakin, jos tosiaan tossa määrin pitäisi löytyä energiaa ja eloisuutta siieltäkin suunnalta. ;)

Joo mutta johan tässä joutaa taas nukkumaan. Hyviä ja onnekkaita öitä. :p

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   23.1.13 08:00:40

Huomenta, jäikö lassoon jotain ?
En kaikkea ehtinyt selata, mutta jostain miitistä luin ehkä? Mikä, missä, milloin? Täällä töissä on ihan jäätävä kiire, pitäisköhän vihdoinkin alistua ylitöihin... no ei tietenkään :o Tekemällähän nämä loppuu ehkä.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.1.13 08:16:10

Huomenta, heräsin melkeen kuudelta... haukotus

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   23.1.13 08:20:11

Huomenta, minä heräsin jo viiden jälkeen. Aamulenkki tehty, jos toisen pannun kahvia keittelis. Ylityöt on just kaikkein parasjuttu, eurojen kilinää.:D

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   23.1.13 08:22:45

ei tullu unia ei minkäänlaisia! että huomenta vaan...:)
tänään kyl kehittelen jonkun ansasysteemin hälytysjärjestelmällä tohon parvekkeelle...ja ehkä jalkaudun tonne ulkoilmaan..viattomasti pudotan lapasen vaikka ja isken pahaa aavistamattomaan lapasenpalauttajaurhoon...jotkut käsirautazydeemit vois siinä kohti olla hyvät...naps ja "sinä lähdet nyt meille juomaan vähän teetä..."

juu vilkas mielikuvitus...oikeesti mä oon vähän ujo noissa hommissa..mut eloisa siellä omassa kuplassa...ja sellainen mies mulla pitäis kyllä olla jonka kanssa tuo eloisuus olis ja pysyis tasapainossa :) mut eiks kaikilla pitäis :)

nyt aamuespressolle. paljon maitoa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   23.1.13 08:30:10

No., rohkeutta rohkeutta peliin vaan ja kylille uroksia vaanimaan.:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.1.13 09:28:58

Kauheeta ku tekee mieli halloumjuustoa... :/

Mä näen melko usein ihan outoja unia, välillä kun niitä muistuu mieleen niin toivoo ettei olis edes muistanu. Tulee sellanen fiilis et mitä helskuttia mun alitajunnassani oikein liikkuu :D

Toinen kuppi teetä juotu, yks työhakemus kirjotettu lisää ja... vois kirjottaa viel ainaki yhden työhakemuksen. Uroksien vaaniminen kylillä kuulostaa paljon mielekkäämmältä.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   23.1.13 09:37:56

Huomenta. Mä näin viimeyönä ihan ihmeellistä unta. Muistan vaan pätkiä, mutta siinä oli mm soiva jumppapallo ja jos se pallo soi, niin se oli jotenkin huono enne. Missä mun aivoni oikein öisin vaeltaa?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   23.1.13 09:50:10

Välillä näkee niin ihmeellisiä unia ja herätessä varsinkin jos osan viellä muistaa niistä, et mitä hittoa sitä oikeen on nähnyt.:D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   23.1.13 09:54:03

Juu ja miettii, että miten ne asiat oikein yhdistyy unessa. Yhteen aikaan mä näin paljon unia ja osin jopa niin, että tajusin näkeväni unta ja jäin oikein kiinnostuneena seuraamaan, että mitenköhän tämä nyt päättyy. :D

Onpa kylmän näköinen päivä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   23.1.13 09:58:42

Ei ole kun -7 Uudellamaalla. Mulla oli pahin painajainen se, joutusin inttiin uudestaan, kun olin hukannut sotilaspassin. Kukaan ei uskonut että olin jo armeejan käynnyt.:D

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   23.1.13 10:04:40

unet on :)
mulle tulee usein unissa ratkaisuja ja selityksiä omiin juttuihin...tulkitsen omia unia ja on tosi valaisevaa kun joskus tajuaa jonkun tärkeän jutun merkityksen...ja sitten on niitä sekounia, joissa ei oo mitään normaalia tai ymmärrettävää...joskus unissa on aistit tosi voimakkaasti mukana...
Min on ahkerana siellä :) halloum on <3

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.1.13 10:10:11

Halloumia ei nyt ole joten sulatin leipää pakkasesta. On kyllä hyvää! Leivinuunissa (itse)tehtyä hapanta leipää lämpimänä kera voin ja juuston, nam!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.1.13 10:10:53

Huomenta!

http://www.youtube.com/watch?v=FU6pLKYJ8kQ
En nähnyt mitään unia, harmi. Tai onneksi, sillä näen kausittain pahoja, ahdistavia unia. Soiva jumppapallo olisi kiva vaikka se Tirlin unessa tuntuikin pahaenteiselta. Sellainen, jonka rytmi muuttuisi vähän väliä ja pomppijan pitäisi jumpata tuolloin ahkerammin. Piiskaajapallo :)

Tahtoisin niin osata ohjailla uniani. Silloin nukkuisin vain ja eläisin unissani villiä, hulvatonta elämää :)

5.nainen, (drinkki)miitistä oli puhe ja eka ilmoille heitetty pvm. oli 16.2, tai sitten keväämmällä. Isolla kirkolla tietennii :)

Tiesitte varmaan, että ihmisestäkin voi löytyä tosipaikan tullen epäinhimillisiä voimia. Eiköhän sitä yhden körilään partsille hinaa jos pakkotilanne tulee päälle. Lipittänyt vaikka liikaa teetä tai katsellut vääränlaisia elokuvia.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   23.1.13 10:13:39

Huomenta!
Mahtava aurinkoinen ilma ja pakkastakin vain -12! Melkein vois kuvitella et Neiti Kevät on tulossa käymään :)
Tänään on selvästikkin hyvä päivä heittää kamera kaulaan ja lumikengät jalkaan!

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   23.1.13 10:21:19

Huomenta vaan. Ei niin hyvää sellasta... Aamun vietin eläinlääkärissä. Ei siis yllätys ollut. No, en viitti eritellä täällä, tärkeintä on että koira tulee täysin kuntoon kuitenkin, tässä kohtaa vaan vähän vetää apeaksi aivan tajuton rahanmeno taas, huoh... Ja väittävät muuten joskus nuo tuttavat että halvemmaks koirat kummnkin tulee ku hevoset. Höpöhöpö, auto piti vaihtaa farkkuun koirien tultua ja mun hevosilla ei eläinlääkärilaskut oo ollut koskaan mitään sinne päinkään ku koirilla. Oli se sitten kärpäsfarmi tai norsulauma niin rahaa menee vtusti jos meinaa lemmikkinä pitää ;p

No mutta teillähän oli villi ilta täällä, lassot ja teet ja kaikki :D Harmi ettei ne kantautunu mun uniin ollenkaan, olin jossain sukellusveneessä ja uppoavassa laivassa, molemmat jossain jäätiköllä. Enkä oo kattonu mitään leffaa sinne päinkään nyt aikoihin... Edellisenä yönä murhamies oli perässä risteilylaivalla. Enkä todellakaan oo kattonu salkkarit-elokuvaa :D Vähän steressiä vissiin kun kokoajan pitää yrittää unissaan pitää hengestään kiinni :p

Mähän tosiaan osaan jonkun verran ohjailla ja kutsua niitä unia, mutta kas, jos ne unet tommosia, ni joo ei tietenkään, ei lähe murhaajat pois eikä botskikaan pysy pinnalla ;)

5.nainen, oli vähä suunnitelmissa tossa etelän treffejä, varmaan Helssinkisä tai lähimailla. "no" sitä tais alkaa ensin viritellä ja sitten innostuttiin että josko sellanen jossain kohtaa sit pitäis. Yks alustava päivä ois 16.2, tai sitten joskus myöhemmin keväällä.

Tosin tää on niin persaukinen noiden rakkien takia et saas nähä...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.1.13 10:21:23

Hui Kessu, tommoset unet ovat todella ahdistavia. Minä näen harmillisen usein unohdusunia. Joskus olen mukamas unohtanut käydä jonkun fysiikankurssin lukiossa, toisinaan taas tajuan yht'äkkiä, että hevoseni on tullut takaisin enkä ole muistanut liikuttaa tai hoitaa sitä pariin viikkoon. Huh. Viimeisin oli, että tajusin tiliotteita plärättyäni luvanneeni siivota tuttavaperheen talon kerran viikossa pientä korvausta vastaan mutten ollut kertaakaan käynyt sitä tekemässä. Tämä kertonee siitä, että olen todella hajamielinen ja poden hirveitä omantunnontuskia valveillakin. Olisi nyt edes unissa puhdas omatunto, mutta ei, ahdistus tulee uniin...

Kerran näin sellaista unta, että olin saanut lapsen. Rakastin kääröä tietenkin ja olemattomiksi luulemani äidinvaistoni heräsivät, mutta olin silti ihan pallo hukassa. Miten tämä käärö toimii, miten tätä hoidetaan? Kuka antoi minulle lapsen??

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   23.1.13 10:22:23

Kissa istuu pöydällä ikkunan edessä, katselee puun latvassa olevaa lintua ja juttelee. :)

Mä en sekaviin uniini ole koskaan keksinyt muita selityksiä kuin sen, että lähiaikojen tapahtumat sekoittuvat sillisalaatiksi. Ainoa selkeä uni, josta olen ymmärtänyt, mistä se johtuu on painajainen, jossa yritän soittaa häkeen enkä mitenkään saa numeroa 112 näppäiltyä puhelimeen.

Päivämäärä:   23.1.13 10:27:43

Tirli, mä olen kanssa niiin monta kertaa yrittänyt soittaa häkeen unissani! Yleensä en unessa muista numeroa, tai muistan et se on 911, tai puhelin skoilee tai sammuu, tai hajoaa, onkpa se joskus jopa SULANUT mun käteen ja valunut sormien välistä lattialle...

En tiiä miks unissa ei saa soittaa häkeen:( Vaikka alitajunta selkeesti huutaa apua! Törkeetä...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.1.13 10:29:22

Oijoi Mission, koiralle pikaista paranemista/ toipumista... :) On joo esim. koiran ja hevosen hammaslääkärilaskuissa vähän eroa :/

Päivämäärä:   23.1.13 10:36:44

" Joskus olen mukamas unohtanut käydä jonkun fysiikankurssin lukiossa, toisinaan taas tajuan yht'äkkiä, että hevoseni on tullut takaisin enkä ole muistanut liikuttaa tai hoitaa sitä pariin viikkoon."

Sama. Löydän itseni koulusta (jota en todellakaan ole vuosiin käynyt) mukamas suorittamassa viimein lopppuun (ehe ehe, kyllä ne on käyty, ei o jääny kesken) ja kurssit on alkanut ja kirjat ostamatta ja osa kokeista joissa olis pitäny käydä on jo pidetty...

Ja se hevonen tosiaan on tullut takaisin, mutta mulla on jo uusi hevonen, ja olen unhtanut moneksi kuukaudeksi hoitamatta ja ratsastamatta tuon vanhan... Ne muuten on onneksi vähentyneet sen jälkeen kun kaikki omat on nyt pois tästä maailmasta, ne ei enää ole kellään missään joten kai se huoli on viimein loppu.

Näköjään ihmiset näkee aika samanlaisia unia keskenään, ainakin vissiin nää samanhenkiset tyypit :D Yleensä kun kerron näitä muille kavereille niin ihmettelevät vaan et miten sä tommosia, tai kertovat etteivät juuri näe unia tai ainakaan muista niitä ikinä. Pitääköhän päässä jotenkin viirata tai jotain, mutta mä nään ihan hirveästi unia ja ihan käsittämättömän outoja myös.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   23.1.13 10:55:43

mulla kans on sellainen toistuva uni, jossa ei kyllä näy mitään selkeetä mut tunne on vahva. mä oon jotenkin unohtanu tai missannu yo-kirjotukset ja tuntuu tosi ahdistavalta että pitäs tehdä se uudelleen. ja oikeesti mä oon kirjottanu parikyt vuotta sitten :) ehkä se uni kertoo hajamielisyydestä ja huolettomuudesta..joskus nukahtamisvaiheessa huomaan että mulla on sellainen olo et oisin unohtanu jotain tosi tärkeetä...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.1.13 11:15:50

Huomenta vaan täältäkin suunnalta. Vai että unia. Mä en juurikaan nää mitään sellaisia mistä muistaisin mitään, mutta arvatkaapa vaan kuinka turhauttavaa on herätä yksin sängystä levottomana jostain tuntemattomasta syystä ja tietysti teltta pystyssä. Hei hetkinen, ei kai joku käyny vaihtamassa mun iltateetä...

Päivämäärä:   23.1.13 11:19:58

Mun mielestä on outoa jos ei näe unia tai muista niitä :o

Mutta miksi kukaan telttailisi omassa sängyssä? En oikein tuotakaan ymmärrä, eikös teltta pitäis laittaa sinne ulos... Vai onko siellä liian kylmä? :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.1.13 11:30:51

Toki sitä joitain unia joskus muistaa, mutta aika harvoin kuitenkin. Ehkä kerran parissa viikossa, eikä niissä ole sitten edes mitään järkeä. Oishan se hienoa nähdä enemmänkin etenkin niitä hyviä unia ja vielä jos niitä vois ohjailla, mutta kun ei. Täytyy tyytyä unelmoimaan vähemmän ja elämään enemmän. :p

Niin ja tosta sängyssä telttailusta. On siinä ne omat selkeät etunsa. Esim. jos ulkona on kovinkin kylmä, niin telttakeppi saattaa kärsiä vähän mittatappiota ja sitten ei oo enää ihan niin mahtava teltta millä peuhata.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.1.13 11:47:02

Great minds think alike! Ehkäpä unissa on sittenkin tietynlainen logiikka tai sitten samankaltaisten unien näkijöillä on vähän samanlaiset arvot (tai ongelmat, esim. huoli elukoista, hajamielisyys jne.). Luulen, että hyvin nukkuvat näkevät vähemmän unia tai eivät muista niitä, koska unirytmi on aina tasainen. Minä muistan uneni (hetken ainakin) heti siitä herättyäni mutta jos olen nukkunut koko yön putkeen, saatan hämärästi muistaa nähneeni unia mutten mitä niissä tapahtui.

Nyt on sitten heittäydytty erähenkiseksi. Karu kohtalo, M_R. En minäkään ihan Missi ymmärrä. Aina noilla on telttailu mielessä, sisällä ja ulkona, talvella ja kesällä. Miehet... *rolleyes*

Mua kyllä ketuttaisi jos heräisin yöllä siihen, että vierustoveri tahtoo telttailla. Minä kun en tykkää telttailusta ollenkaan, varsinkaan talvisin.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   23.1.13 11:49:30

sä heräät mr väärään aikaan jos et unia muista :)
vitsi. mä halusin jo viime kesänä telttailemaan mut en menny. ehkä ens kesänä..ehdottomasti. ja parvekkeellahan voi telttailla kans...
se on kyllä niin totta että levottomana yksin herääminen on turhauttavaa ja hyvin surullista :|

Päivämäärä:   23.1.13 11:50:31

Niin sellainen puolijoukkueteltta? No sitähän sitä varmaan haaremin kanssa tarvitsee :p

Itse kun en yhtään ole telttailuihmien enää, (no ehkä kerran kesässä voin jonkun mieliksi telttailla) niin moiset telttakepithän täytyy heti taltuttaa, etenkin niinä aamuina kun ei ole kiire mihinkään ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.1.13 12:03:14

Noh noh naiset. Eipäs sysätä tätä telttailuintoa kokonaan miesten niskaan. Kyllä mä tiedän, että kun kohdalle osuu sellanen oikein houkutteleva puolijoukkueteltta, niin jokainen teistä on sormet syyhyten pystyttämässä keskisalkoa ja sytyttelemässä tulta kaminaan niin, että kaikki piipun jatkot hehkuu punaisena ylös asti. Ja kun kaikki on viritelty valmiiksi, niin teltassa peuhaillaan siihen malliin, että siinä saa keskisalkokin kunnolla kyytiä ja tulee varmasti testailtua kuinka kivaa se telttailu siinä teltassa voikaan olla, kun sen oikein oivaltaa. Sitten vielä jos laittaa noi teet siihen hautumaan, niin en uskalla edes ajatella millaista olisi olla tuon teltan ainoa mies. :D

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   23.1.13 12:14:07

saattaahan niitä teltan tappeja joutua pistämään aisoihin keskellä yötäkin jos tuuliainen on kovin eloisa...en nää siinä ongelmaa :)

Päivämäärä:   23.1.13 13:22:37

Jahas, Minski se oikein huolella innostui tästä telttailusta... En kyllä muista sen virtuaalitelttailun olleen ihan noin vauhdikasta :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.1.13 13:45:40

Haha, no mitä lie ollut aamukahvin seassa, kun teetkin on nykyään tollee viriteltyjä. Täytyyhän sitä jossain vaiheessa telttakin purkaa... ja nälkä kasvaa syödessä. :D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   23.1.13 14:32:59

Päivää sinkkulaan...touhuminen jatkuu ja nyt työn alla makkari totaalisesti.kyl sitä tavaraa vuosien varrel kertyny ja sellaista jolla ei tee mitään...seisoo vaan nurkis pölyä kerrytämässä...
pakko oli istuu hetkeks kun telkust talent usa tulee ja miten voi tuolleen pikkuinen flikka osata laulaa...ihan kylmän väreet tulee....oispa itel kans tuollainen taito

Päivämäärä:   23.1.13 14:36:37

Vitsit sä oot @ ahkera! Kyllä on kohta niin puunattu ja puleerattu koko huusholli:)

Minski, ai "pikku"nälkä, just joo :p

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   23.1.13 14:40:37

:D kerrankin jos iskee joku hulluus kohtaus saa intoa näin paljon silloin on pistettävä tuulemaa oikeesti...ei näit kohtauksii joka päivä,viikko,kuukaus tuu :D kumpa tuliskin ois aina paikat siistit

LähettäjäNettioffari M35P-P 
Päivämäärä:   23.1.13 14:40:52

Päivää sinkkulaan! Kuvausryhmä kävi ja ohjelma tulee ulos joskus keväällä Foxilta. Ei paljoa siinä kahtelleet ja korkeintaan selkä saattaa näkyä... Selässä lukee sitten selkeästi offroad :)

Mistä teestä täällä poristaa? Reseptiä kehiin! Mä oon kans teen juoja, se on ihan parhautta :) Tosin tulee litkittyä nuita pussiteitä.. :/ Pitäs käydä tekeen isku johonkin kunnon paikkaan, mistä saa kunnon kamaa. Joskus sellasta lakuteetä juonut ja se oli hyvää :) Parasta vihreetä oon juonu Emei shanilla. Ostin sieltä sitä mukaankin, mutta jotenkin se ei ollut sitten kotona niin hyvää, liekkö keittäjässä vikaa... Teehän pitäis uuttaa 80 asteessa, korkeammassa lämmössä tulee mukaan jotain pahoja aineita. En nyt muista mitä sieltä liukeneekaan..

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.1.13 15:13:52

Täällä on Nettioffari kehitelty lemmenjuomaa. Yks osa levottomuutta, kaks vilkasta mielikuvitusta, tujaus turhautumista ja ripaus riettautta. Jos joku kysyy, se on teetä vain... Kerrohan sitten, kun viuhahtamisesi ajakohta on käsillä, niin viritämme tänne kisastudion.

Onks pakko tehdä jotain järkevää jos ei huvita?

Päivämäärä:   23.1.13 15:21:35

@, kyllä tommoset puuskat on ehdottomasti käytettävä hyödyksi, näinhän se on.

Nettioffari, alkaako uus ura kohta nousevana filmistarana? :D

ruoste, ei oo, en mä ainakaan ole viitsinyt tänään. Kai tää töissä paikalla olo ja teen juonti ja hootee riittää?

Parasta teetä, chaita olen juontu intiassa. Ei sitä pysty mitenkään matkimaan täällä euroopassa. Sitä olis voinu juoda kokoajan, ihan mielettömän hyvää!

LähettäjäM 
Päivämäärä:   23.1.13 15:27:43

päivää

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.1.13 15:35:38

Huh, hyvä Mission, kiitti. En mä sitten mitään järkevää turhaan tee. Johan täälläkin on masteltu teetä ja kuunneltu läpi radiokanavien tarjonta.

Taidan kuitenkin piipahtaa muodon vuoksi kirjastossa pyörittelemässä peukaloita ja sen jälkeen vois vaikka pyöritellä jotain muuta ostarilla, hymyillä nätisti ja ostaa jotain pientä ja kivaa. Siinäpä päivän plääni. Yritin houkutella kamun illalla ulos, siis ulos-ulos, mutta se esitti vastatarjouksena, että mentäis jollekin jumppatunnille. Ei käy. Mun pitää varmaan hankki uusia, vastuuntunnottomia kavereita, nykyiset ovat ihan liian kunnollisia.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.1.13 15:36:20

Päivää, M. Mitäpä mies...?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   23.1.13 15:36:40

kyl nää hyödyks käyettävä..tänää hieman alkaa jo tökkii mut jos sen sais kuitenkin tehtyy ja päätökseen...toivon kyl et tänä iltana sais koko paska kasaan....ois sit nätti,ois helmee olla vaan sohvalla ja unelmoida................

LähettäjäM 
Päivämäärä:   23.1.13 15:42:34

Kahvilla meinasi aloittaa tämän iltapäivan..Ei suurempia suunnitelmia.

Päivämäärä:   23.1.13 15:42:54

Kyllä mä taijan niin urautunut olla, etten viihti alaa vaihtaa :) Empä kyllä menis tuotakaan allekirjoittaan, koskaan tiiä mitä sitä vielä keksii...

Sanotaanko tee intiaksikkin cha? Niin se sanotaan kiinaksikki. Mää olin siellä vaihto-oppilaana. Opiskelinki kieltä vuoden, mutta oon sitten niin reipas unohtaan kaiken, mitä ei käytä... Sillon ku oli kova nousukausi, niin pistin sinne työhakemuksiakin menemään.

Kyllähän sitä teetä saattaa enempikin litkiä, jossain teebaarissa varsinki. Pistää se vaan kusettaanki aika railakkaasti :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   23.1.13 15:47:53

Taidan nostaa kytkintä ja painua kotiin. Palaveri pidetty ja kovasti taas informoitu ihmisiä. Tein netissä ammatinvalintatestin ja se kehoitti mua hakeutumaan rakennusalalle. Olen siis taaskin väärässä koulussa. :/

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   23.1.13 16:00:24

On teillä ollu täälä jutut taas :D

Lumikenkäily oli kivaa, myös koiran mielestä. Mistähän sille omat löytäs...?
Muutama onnistunu kuvakin tallentu kameraan koirasta, ei huono päivä ollenkaan.
Kumma vaikutus vaan tuolla auringolla, koko elämä tuntuu paljon valosammalta! :)

Päivämäärä:   23.1.13 16:22:49

Hmh. Pukkasivat aamulle palaverin. Ja mä kun ajattelin illalla salille mennä ja yökukkua sitten. On siis liukuma että olisin mennyt myöhemmin töihin, kuten yleensä... Tarvinnee tänään lähteä aikasemmin sitten jotta ehtii salille ;) Niin joo ja matskut saatiin ihan peräti nyt, että jos vaikka etukäteen tutustuisitte. Kyl kyl. Ai vielä aamummalla vai? Not gonna happen :p

@, se onkin ihana lonnia kotona sitten kun kaikki on tehty ja saa vaan tyytyväisenä katella kättensä jälkiä, jää pois se fiilis että "pitäis tota ja pitäis tuokin" :)

M, päivän teema on TEE, senkin jengipetturi;)

Nettioffari, chai eli ii perään on intiassa. Sitähän saa ihan marketin hyllyltäkin, vähän se maistuu sille muttei ihan lähellekään vielä. Taitaa se ihan vaan olla tea jos jotain pussiteetä vetää, mutta chai on haudutettu musta tee, tietyistä teelajeista, jossa maitoa, sokeria ja mausteita.

Päivämäärä:   23.1.13 16:25:21

Elsa, mä olen miettinyt kanssa lumikenkien hommaamista, mutta musta tuntuu että en tee niillä mitään... Koirat meinaan hukkuu sitten sinne hankeen, ei ne jaksa, ja jos on hyvää puuterilunta niin sillon pitää iteki kahlata ku se on hyvää jumppaa :D Sillon ne vois kyllä olla tosi näppärät kun hanki kantaa koirat muttei ihan ihmistä, keväällä joskus...

LähettäjäM 
Päivämäärä:   23.1.13 16:31:09

Aih en ollut huomannut tee teemaa:)

LähettäjäM 
Päivämäärä:   23.1.13 16:32:35

oolong tee on hyvää :)

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   23.1.13 16:38:52

Mission, Koira tykkäs tulla mun perässä kun jäi niin hyvä ura sille, mitä nyt välillä sitten yritti kyytiin.. Tuo ei mikään kauhian pieni ole, niin pääsee kyllä kohtalaisessa hangessakin. Multa taas loppus kunto paljon ennen koiraa ilman lumikenkiä, vaikka hiki se tul niidenkin kanssa.
Kauan mieki nuiden ostoo mietin, mut nyt tul nenän eteen niin hyvä tarjous, et oli suorastaan pakko hankkia :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   23.1.13 16:45:51

Se tee on varmasti sinkkulan kinkkujen salakieltä. Täydenkuun aikana neidot kokoontuvat synkkäänmetsään mustin kaapuineen, suuren porisevan padan ympärille. Mumisten loitsujaan, valmistellessa lemmenjuomia.:D Eikös kohta ole täysikuu.?

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   23.1.13 17:02:15

Iltaa...hengissä vielä:)

Ei mitään uutta Itärintamalla..:(

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   23.1.13 17:04:52

Riksulla tasaista tarpomista, samma här.:D

Päivämäärä:   23.1.13 17:18:45

(OM, ON, OS) Kessulle lisää näitä salakoodeja :)
Olis tulossa tyttö kylään. Ei heppatyttö, mutta ilmeisesti se reipas on... Pitäskö sille teetä tarjota?

Päivämäärä:   23.1.13 17:19:03

Hermot vaan menee tohon helevetin eksmiäheen...AARGH!!!!

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   23.1.13 17:24:50

Väliaika kahvia ja pullaa..ja keittoa vähäsen navan alle..jaksaa jatkaa...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.1.13 17:40:59

Kahvia ja kameralla leikkimistä täällä. Jostain taas vaihteeksi innostunut enemmänkin tutkailemaan noita juttuja ja tuli kokeiltuakin kaikenlaista. Nyt on ihan sellanen fiilis, että tässähän ollaan jo kuin mikäkin papanaratsi. :p

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   23.1.13 17:46:09

Turhautunutta levottomuutta ilmassa.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.1.13 18:27:35

Kuin myös... Btw Tirli, minkä ammatinvalintatestin teit?

Jos on vuoden verran miettinyt, mitähän sille söpölle villapaitajätkälle kuuluu, joka aina ennen istui samassa pöydässä pänttäämässä mutta jolle ei koskaan keksinyt mitään järkevää sanottavaa, ja tämä kävelee yht'äkkiä vastaan kapealla käytävällä, mitä tekee normaali ihminen? Hidastaa vauhtia ja hymyilee? Niin varmaankin, mutta mitä tekee ruoste? Kipittää seiniä pitkin karkuun ja alkaa tonkia käsilaukkuaan, ettei vaan punastuisi tai sanoisi mitään typerää. Ei saa tulla tuolla lailla yllättäen kulman takaa. Täytyy varoittaa etukäteen, jolla ehdin laatia sotasuunnitelman. :/

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   23.1.13 18:49:06

Paranemisia Mission koiralle :) Ikäviä juttuja nuo aina, sekä niistä seuraava rahastressi. Onko sulla muuten vakuutuksia koirille?
Minä just kuukausi sitte otin tuolle koiruudelle vakuutukset. Edellisellä ei ollut ja opein kyllä kantapään kautta että semmonen ois hyvä olla olemassa.

Siitä tulikin mieleeni että hevosellani on vakuutukset kunnossa, autollani oli ennenkuin myin, koiralla on, irtaimistolla on, mutta kai se ois ihan hyvä hommata itsellekin joku tapaturmavakuutus :D löytyykö sinkuilta semmosta?

Ruoste, tuo on just niin tuttua! Ärsyttävää, miksi noissa tilanteissa ei voi äkkiä keksiä jotain osuvaa sanottavaa tai edes moikata, mut ei... pikavauhtia tilanteen ohi. Tarviiko miettiä syitä sinkkuuteen? ;)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   23.1.13 18:51:20

Iltoja! Näköjään muutkin rahoittaa paikallisia eläinlääkäreitä :) Oon täs funtsinu, et saiskohan noihin hommattuu kausikorttii tai jotain esim. 10 kerran korttia... Mulla kanssa menny ihan kiitettävä summa tohon hurttaan, soon meinaan joko maanantaikappale tai todella tapaturma-altis tai sit vähä molempii. Kaiken kruuna se ettei sil oo vakuutusta eli kaiken saa laittaa ihan omasta pussista :(

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.1.13 18:59:57

ruoste & pauke: Heh, onko noin monet ihastuneet naiset tosiaan tollasia. :p Kun luin tota ketjua missä joku vihas ihastuneena olemista, niin nyt alan pikku hiljaa ymmärtää miksi. Miten sitä miehenä pystyis mitenkään tekemään aloitteen, jos automaattinen reaktio olis luikkia tollee naisia karkuun. :D No mut eihän teillä ole mitään hätää, kun ootte naisia ja teillä on lupa tollaseenkin. Huvitti vaan toi ruosteen tilannekuvaus. Loistavaa tilannekomiikkaa. ^_^

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   23.1.13 19:00:20

panic :)

mitäs se mr oikein on kuvaillu? ettei vaan telttoja..... :D:D:D:D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   23.1.13 19:00:46

ruoste: jonkun ei-kovin-tieteellisen. En kyllä edes muista enää. Joskus olen tehnyt sen AVO-testin ja sain niin laidasta laitaan vastaukset, ettei se selvittänyt ajatuksia yhtään.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   23.1.13 19:13:38

eilen ja tänään jauheliha keittoa.........nyt porisemassa kaalikeittoa...hieman sillai vähä jos keittoja söis välil...viikonloppuna lihaa sit valmistaa..kunnnon läskipossua uuniii...makkarikin alkaa voiton puolella olla...hieman välil laiskottaa...meinaa alkaa..mut ei se auto j*malauta kun jatkaa..mut pysytään tutkalla...viel ois illalla kun kamu töistä pääsee matkailua venäjälle tiedossa..

Päivämäärä:   23.1.13 19:23:12

En ole nyt ihan kaikkea lukenut, mutta onko täällä naiset ihastuneita? Ja ruoste, juurikin niin oisin tehnyt, katsonut silmiin ja hymyillyt...Nyt vähän rohkeutta peliin, mur! :D

Onneks on koira ollu terve kun löysin Relaxantin, loppu meinaan korvan hiivakierre..Muuten ihan normi penturokotukset ja sirutus sillon joskus:D

Kohta Salatut...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.1.13 19:23:55

no.: Lähinnä tutkailin noita erilaisia esiasetuksia mitä tosta kamerasta löytyy ja miten ne vaikuttaa kuviin. Tietysti vähän vaikea täällä kotosalla on kunnolla kokeilla mitään ilotulituksen kuvaamista, mutta oli tuolla etenkin yks ihan näppärä toiminto. Tollanen millä tarkennetaan kohteeseen ja sitten se sumentaa automaattisesti taustan. Vähän sama efekti minkä saa suurella aukolla ja lyhyellä syväterävyydellä. Kokeilin samaa ton suuren aukonkin kanssa, mutta ei toi mun kamera mene kuin F2.8 asti. Tolla voi saada vielä vähän paremmin tollasta vaikutelmaa kuviin, vaikkei toi automaatti ihan aina toimi niin kuin pitäis. HDR kuvat näytti jotenkin ylivalottuneilta, mut ehkä noi vaatis paremman kuvaustilanteen.

Sit muutenkin räpläilin noita asetuksia, että alko sujumaan nopeammin kaikkien asetusten vaihtaminen. Tullu aika paljon kuvattua noilla parilla automaattisella asetuksella, niin olis jo korkea aika opetella enemmän noita manuaalisiakin säätöjä ja vähän missä tilanteessa mikäkin on hyvä. Oon huomannu, että toi ylivalottaa helposti kuvia, niin manuaalisella saa siinäkin mielessä parempia kuvia ja sitten jää se kaikki automatiikan kuvankäsittely pois, minkä voi tehdä myöhemmin kuvankäsittelyohjelmassa, jos haluaa vaikka vähentää kohinaa. Niin ja huvitti kun löysin tosta myös sellasen diaesityksen, mihin saa soimaan musiikin taustalle. Kaikkea ne nykyään noihin kameroihin pistää. :P

Kaikenlaisia esineitä, kuten mm. kännykkää ja tollasta huulirasva putelia kuvailin. Jos mä teltasta ottaisin kuvia, niin sit tarvis hommata kamera jossa on pienempi polttoväli, että saadaan koko teltta mahtumaan kuvaan. ;D

@: Täällä taas on porissu kanakeitto. Ihan hyvää tosta tuli ottaen huomioon, etten ollut koskaan ite tehny. Makkara- ja jauhelihakeitot on onnistuneet paremmin, mutta jos ens kerralla sitten vähän vähemmän ylikypsää kanaa. :p

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   23.1.13 19:35:00

nyt tuli kyllä niin teknisiä juttuja että en noista ymmärrä mitään :) jonain päivänä mä hankin jonkun digijärkkärin ja opettelen niitä säätöjä :) nyt tyydyn vain tuohon puhelimeen...

mikä huulirasva?

Päivämäärä:   23.1.13 19:36:01

Ei @!#$. Nyt oon niinku pahalla päällä. Ei näillä liksoilla vaan elä! Lisää rahanmenoa, tai siis peruutettuja tuloja. Ne tulot joihin luotin ei nyt onnistukaan. Sen sijaan menoja olis liikaa ja ykskään niistä ei liity huvitteluun. Teki mieli mennä ostaa viinapullo ja säkki karkkia, kumota ne ja hautautua sänkyyn. Toi hemmetin duunipaikka ja sen politiikka pistää repimään hiuksia päästä, ois varmaan aika vaihtaa pikkuhiljaa.

Joo on vakuutukset koirilla, mutta aika onnettomia ne kyl on kun korvaavat niitä hoitokuluja vaan ostohinnan verran per kausi. Eikä niitä kannata vaihtaa enää kun niin paljon suljettas pois korvauksen piiristä. Saa niistä nyt vähän jotain takas. Omat on periaatteessa terveitä mutta tota tapaturmaa tuppaa kyllä, ja sitten kun kertyy noi jutut ja siihen sit joku pieni juttu vielä päälle niin äkkiä sitä rahaa menee ihan sairaasti. Nii ja kuka on keksinyt et auto pitää olla? Myyn senki romun pois kohta ni ei tarvi ainakaan liikkua mihinkään eikä harrastaa mitään, meneeki koko päivä johonki spurgujen haisteluun busseissa vai, just joo.

En tiiä mitä ne tuol duunissakin kelaa oikein, puuttuuko multa saikkupäiviä vai? No niitä ainaki on pitämättä ihan muutama, ja ihan muutamalta vuodelta. Alotetaan vaik siitä sitte. Katotaa onks sitte kivaa. Ja voin mä ne duunitki alkaa tehä niinku tavallinen idiootti jonka päässä ei liiku mitään eikä mikään kiinnosta. Onnistuu sekin. Katotaan onks kiva sitte ku eivät pysty pistää pihallekaan, ku teen just sen mitä pitää vaan. Lisää lisää lisää enemmän enemmän enemmän ja paremmin ja lisää, ja me vtun lampaat senkun venytään. Hitto soikoon jos haluavat lisää ja enemmän ni jokaikisestä efortista saa rupee niitä euroja kilisee, loppuu meinaan toi venyminen ihan tasan just nyt.

Ja ihan sairaan hyvä idea painaa nyt "lähetä", painan kuitenkin, kiitoksia vaan että sain oksentaa vtutukseni tänne.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   23.1.13 19:56:30

Missionillakin vissiin duunipaikka mistä ei hirveesti kehuja heru :/
Kesällä meinas revetä itelläänkin polla duunissa, töitä oli aivan tolkuton määrä ja huolimatta siitä, että paino monta viikkoa putkeen töitä 12-14h päivässä niin kiitokset tul veetuiluna. Loppu se rehkiminen, kun tul mitta täyteen ja tilillä ol rahat remonttiin... :D

Mie oon fiilistelly kesä kuvia koneen uumenista. Saas nähä osasinko käyttää tuotaa aijaata, kokeillaan nyt yhellä kuvalla eka...
Jos tää ei toimi, voin onneks syyttää hiustenväriä ;)

http://aijaa.com/7yYKg6

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   23.1.13 20:06:28

Osasin :)
Kokeillaan nyt muutama lisää..

http://aijaa.com/gmSTRm
http://aijaa.com/EfTuER
http://aijaa.com/h81zEq
http://aijaa.com/7m6825

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   23.1.13 20:07:14

On siinä melkonen mela :D mutta joo ihan jees kuva *thumbs up*

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.1.13 20:17:30

no.: Heh, no ite kysyit, niin mä yritin sit vähän selittää mitä oon tehny ja tutkaillu. :D Mutta siis kaikenlaista testailua. Tollasta blistexin tuubia kuvailin. Tossa ny pieni vertailukuva siitä miten toi aukon koko vaikuttaa kuvaan. Pienellä aukolla tarvi nostaa valotusaikaa, niin vaikeempi saada käsivaralta ihan tarkkaa kuvaa. Siks toi vasemmanpuolimmainen on vähän epätarkempi etualaltakin. Mut tolla saa siis korostettua hyvin kohteita ja sumennettua taustaa. :)

http://aijaa.com/A9rYQv

Elsa: Sullahan hienoja kuvia oli. Tykkäsin etenkin tosta auringonlaskusta. :) On se aina hieno katella mitä muut on kuvailleet.

Mission: No ohhoh. Kylläpä nyt elämä potkii sua päähän. :/ Mut tuttuahan toi on nykyaikana, että tuloksia ja säästöjä yritetään viimeiseen asti repiä työntekiöiden selkänahasta. Johonkin se raja on vaan pakko vetää, ettei polta itteään loppuun.

Päivämäärä:   23.1.13 20:18:36

Noniin, tälle fiilikselle kannattaa kattoa vielä 45minuuttia -ohjelmaa. No ei ainakaan varmaan tarvi enää valittaa, meneehän tää näinkin, eipä tarvi ainakaan vielä lojua jossain hoivakodissa nälkäsenä, kylmissään, pesemättä, hoitamatta, omissa paskoissaan vaipoissa joita ei vaihdeta. Voi nyt huokaus taas, ihan sairasta...

Elsa, nyt tuli jo aika superhienoja kuvia! Ihan suoraan tommosia postikorttikuvia oikein, wau. Toi airo on tosi upee :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   23.1.13 20:22:52

Nyt tarttisin jonkun reippauspistoksen. On jäänyt lenkit vähiin viime ja tällä viikolla ja se harmittaa.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   23.1.13 20:34:47

i love blistex. se vaalee purkki on paras :)
mikähän ilta mä jaksan avata koneen ja kokeilla kattoo noita teidän kuvia aijaasta :) jos vaikka huomenna...

mr: kiva kun selitit :)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   23.1.13 20:35:42

Voi Missionii :/ Kaikki kaatuu aina yhtä aikaa päälle.

Mun rahatilanneta helpotti muuten oikeasti se että myin auton pois. Siitä sai ihan kivan summan ja loppuipahan vakuutukset. Tietysti riippuu et missäpäin asut, pääseekö julkisilla hyvin ja kuinka lähellä on eri palvelut. Mutta tsemppiä! :)

Hienoja kuvia Elsalla! Mut hei nyt voitais mun puolesta niinku lopettaa nää kamerahöpöttelyt, nimittäin en jaksaisi enää odotella uutta kameraani jonka pitäis viimeistään ensviikolla saapua. Ja tulee hirvee hinku kuvaamaan ku te täälä asiasta puhutte! Epistä! :D

Vähän nolotti lenkillä kun rymistelimme koiran kanssa jyrkkää polkua ylöspäin, ja otin koiran takaisin hihnaan ennenkuin saavuimme tielle. Ketään ei näkynyt joten puuskutin oikein liioitellusti lisäten siihen erittäin korisevia ääniä, samalla kehuin koiraa kun se tuli luokseni; "tulitpa hiiienosdi, siis aivan upeesdi" ja vielä typerällä äänellä. Ja sitten kun me nousimme polulta takaisin tielle, niin vastapäätä lähtikin uusi polku jolls seisoi mies tupakka suussa, oli oman koiransa kanssa lenkillä :F En tainu tehdä vaikutusta.

Päivämäärä:   23.1.13 20:35:47

Mä haluisin kunonurkkeilykurssille, tänään vois kyllä vähän mätkiä jotain :D Kai se ois salille mentävä. Ei vaan yhtään oo fiilistä.

Katos vaan, minski on pölliny mun huulirasvat ;) Oon uskollinen tolle, se on paras mitä marketista saa:)

Hohoijaa, jos vaikka kiukuttelen tän illan kurjuuttani ja sitten ei auta kuin ottaa lusikka kauniiseen käteen ja yrittää alkaa järjestellä asioita kuntoon. Autosta viis, elukat ensin, ite en tarvi vaatteita jos vaan lahdun kun kaapissa olis mitä käyttää, tarkka kiristys sapuskoihin, tarvii varmaan perua yks ryyppyreissu joka oli suunniteltu ja sitä rataa. Kai tää tästä. CV:n vois päivittää ja iskeä vaik nettiin, ehkä joku tarvii hyvän työntekijän jolle voi maksaakin siitä hyvyydestä...

Päivämäärä:   23.1.13 20:40:03

Pauke, autosta on velkaa joten loppuis se velanmaksu, rahaa siitä ei käteen saa mutta oispa joka kk enemmän rahaa käytössä. Jos tilalle ostais fillarin niin kyllä arjen pärjäis hyvin, mutta koiraharrastukset loppuis tasan sillä sekunnilla, niihin tarttee autoa pakosti. Elukkalekurilla ois muuten aika veemäistä käydä julkisilla... En mä kyl osaa ilman olla. Mut voishan sen vaihtaa johonkin vanhaan romuun, myis vaan pois jos tulis remppaa ja ostais uuden romun...:p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.1.13 20:49:05

no.: Joo mulla oli aikasemmin sitä vaaleeta sellanen puristettava tuubi, mut ostin nyt kokeeksi tota. Parhaitahan noi on ja näkyyhän se hinnassakin. :P

Niin ja joo toi selitys ny saatto olla ehkä vähän huono, kun tota itekin tossa vasta kokeilin ja opettelin, mutta kuvasta ton olis nähny aika hyvin. Meni nyt vaan toi linkitys vähän munille, kun unohdin et täällä pitää itse laittaa noi tägit.

Sama uusiks: http://aijaa.com/A9rYQv

pauke: Haha, no eihän toi ny mikään pitkä aika oo ja sittenhän sulla on valmiina kaikkia hyviä ideoita mitä pitää päästä käytännössä kokeilemaan. :D

Niin ja ootte te ruosteen kanssa aika sankareita tollasen tilannekomiikan ja miesten kanssa. Sori, mutta en voinut olla nauramatta. =) Mut se on hyvä piirre, että osaa nauraa myös itelleen tollasissa tilanteissa. :)

Mission: No niinpä tietenkin. Mitenkäs muuten kuin just tasan sama huulirasvakin mitä sulla. Ollaan me ihmeen samanlaisia. :D

Välillä elämä koettelee, mut kyll se siitä aina parempaan kääntyy, kun jaksaa sinnitellä. :)

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   23.1.13 21:12:50

Kiitoksia kehuista :)
Koneella on varmaan tuhansia kuvia ja niistä ainoastaan murto-osaa kehtaa kellekkään näyttää...
Mieki tykkään katella muitten kuvia, kaikilla on kuitenkin se oma tyylinsä ja niistä saa aina hyviä ideoita. Tosin jos erehtyy kahteleen ihan ammattikuvaajien kuvia, niin siitä seuraa lähinnä itkupotkuraivarit ja vakava harkinta kameran pois myymisestä :D

Mission, minäki oon haaveillu kuntonyrkkeilystä! Vaan millompa minä sinne enää kerkeisin. Vintissä ois säkki, mut sillekkään ei oo mitään paikkaa täälä mihin ripustas :(

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   23.1.13 21:16:41

Huhhuh... tänään oli ratsastustunti ja heppa ei meinannu millään vetristyy. Paitti sitten ku otti loppuraveista käyntiin niin jokin tuntu naksahtavan paikoilleen mut piti antaa pitkät ohjat :/ no jos sit ens kerral.

Mä taidan juoda ton viininlopun pois.

Päivämäärä:   23.1.13 21:37:11

Elsa, eihän se ole sama asia kuin kunonurkkeily :D Näköjään en osaa enää yhtään kirjoittaa... Mut olis se kyllä kivaa, ja ohjaukseen pitäs päästä. Sais muuten hyvin voimaa yläkroppaan :)

Ei kyennyt salille, koirien manikyyri venyi kun rupesin tonkimaan kaikkia naarmuja ja epäkohtia ja tuli kokonainen mani-pedi sitten, ja samantien korvat ja hampaat putsiin myös. No huomen paremmal fiiliksel ehkä :D Tarvii lähteä kohta sit vetää kunnollinen lenkki että tulee kuitenkin urheiltua.

Kiitos Minski kannustuksesta :)

Vaikka niin itsenäinen oon olevinani niin tänään kyllä olis kaivannut sitä tuttua (siis ei ketään vanhaa tuttua:D ) olkapäätä johon olis voinut huolet kaataa ja pään kallistaa, joka olis vaan silittänyt ja sanonut että älä kulta huoli, hoida sä vaan rauhassa ne koirat nyt ja mä huolehdin muut asiat, katotaan niitä rahoja sitten myöhemmin :)

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   23.1.13 21:41:44

mr mä en tiiä mikä se "tota" on kun en niitä kuvia auki saa :) mulla on se blidtexin vaalea purkki, mis on se kierrekorkki. kaikenlaisia rasvoja oon kokeillu mut tuo on mun kestosuosikki. ihan paras mulle. eikä se selitys ollu huono :)
huomenna mä tosiaan teen tolle kuva-asialle jotain, tahon päästä teiän kanssa jakamaan noita ihastelukommentteja :) ja kiitos teille, mulla taitaa olla orastava kamerakuume.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.1.13 21:53:08

min: Et kai kuitenkaan mustutellu jumalaisia kinttujas? :o

Mission: No mä oon vähän huono tsemppailemaan verbaalisesti, mut mulla on sit just toi iso syli mihin voi mönkiä parantelemaan mieltään. Yleensäkin naisten kanssa oon huomannu, et on melkein paras kun kuuntelee vaan hissukseen ja ottaa syliin. Jos yrität ehdottaa mitään ratkaisuja "ongelmiin", niin aijai kuinka nesteessä kohta ootkaan. :D

no.: Ai niin joo tosiaan. :p No mut kattelet sit myöhemmin. Ei noi ehkä parhaita esimerkkikuvia oo, mut kyllä niistä varmaan jotenkin toi idea aukenee. Niin ja on tässä vähän itelläkin kuume nousemassa taas, vaikka nyt en viitti uutta kameraa ostaa, kun toi vanhakin tarjoilee vielä ihan kiitettävästi haasteita ja opeteltavaa. Mullakin on paljon niitä kuvia koneella missä ei oo mitään nähtävää, mut ehkä noi tosta paranee kun paneutuu enemmän tohon tekniseen puoleenkin ja vääntäytyy kuvailemaan. :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.1.13 22:04:48

Tulin just treffeiltä, en saanut kukkia enkä suklaata, se tosin lihottaa, et en olisi sitä toki halunnutkaan....mut arvatkaapa mitä sain:)?
@!#$, mä repesin, varmasti viidestä kohtaa:):)!!!!!!!!

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   23.1.13 22:08:25

Nyt kyllä piste kerrot heti! Ei mitään kerron huomenna, pidetään hulluja jännityksessä juttua ollenkaan!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.1.13 22:15:58

Heh, heti kun tuli vähän jotain sosiaalipornoa, niin johan heräs mielenkiinto. :D Hmmm, mut mitähän toi ny sit vois olla. Varmaan joku nalle. :p

Valokuvista tuli vielä mieleen, että kannattaa opetella vähän photarointiakin, ettei käy näin. :D Aika pahoja kyll.

http://www.vivas.fi/15-ihmista-jotka-ova

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.