Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 136

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.1.13 11:17:04

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=656486&t=656486

En voi sille mitään, että odotan kevättä ja sen jälkeen (yleensä, ei näköjään joka vuosi) tulevaa kesää kuin kuuta nousevaa! Talvi on kaikessa kauneudessaan ja rauhallisuudessaan ihana, mutta pakkanen ahdistaa ja pimeys lannistaa. Voi juma sitä tunnetta, kun paljaan maan tuoksu tulee ensimmäistä kertaa keväällä nenään. Nuuuuh! Ja ne ensimmäiset lämpimät päivät, jolloin lapset (ja minä) ryntäävät ilman takkia ulos ihastelemaan lumikasojen välistä pilkistäviä paljaita kohtia asfaltissa ja tulevat seuraavana päivänä nuhaisina kouluun... Keväässä on aina voiton ja uudelleensyntymisen fiilis, ankea talvi unohtuu ja mieli täyttyy odotuksesta. Ja se kesä sitten! Päivät ovat pitkiä, hameet lyhyitä, jaksaminen on huipussaan ja ihmiset tulevat ulos koloistaan. Iih, en malta odottaa :)

Re: Sinkkujen topic 136

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.1.13 11:19:14

Paljon onnea Missionille numeronvaihtumispäivän johdosta :) \o/

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.1.13 11:23:00

@, se on tämä alkava KEVÄT joka puhaltaa uusia tuulia ja saa ihmisen tekemään pieniä muutoksia, joskus isojakin, ja haluamaan jotain kivaa, jotain uutta, jotain mukavaa. :) Reipasta päivää sinulle!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.1.13 11:25:24

ruoste: Mun aivot ei jotenkin rekisteröiny tosta kuin ton "hameet lyhyitä". Joo on se kesäkin aika kiva kyllä. :D

Mission: Joo kivaltahan toi ainakin mielikuvissa kuulostaa. Tollasessa olis kyllä tunnelmaa. Pitääpä katsella jo koska vois olla täyskuu pilvettömältä taivaalta. Vaikka vois sellanen päivämaisemakin olla tietysti hieno, mut on tossa täyskuussa vaan jotain maagista. :)

min: Ai säki oot talvi-ihminen. Mä tykkään ehkä eniten syksystä. Silloin on hienoja maisemia ja sellanen sopivan lämmin. Tietysti jos on kovin sateinen syksy, niin ei se ole kivaa, mutta kun nykyään tahtoo olla vähän kaikki vuodenajat sekaisin. Kesälläkin on hellepäiviä aika rajoitetusti ja sitten kun niitä on, niin sulaa silmät päästä eikä meinaa saada nukuttua siinä kuumuudessa. Pahuksen ilmastonmuutos. :P

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   22.1.13 11:32:16

Kiitokset ruoste..niin kai se jotain on sellaista..uutta tuulta puhaltaa ja kevät tulee...ankea talvi väistyy...se on kumma kyl kun talvi alkaa kääntyy kevään puolella vaik viralliseen kevään alkuunhan viel on aikaa reiska kuukaus niin alkaa ihmisist löytyy niitä uusia virtalähteitä,mut en pistä pahaks kyl ollenkaan ja kai sitä haluaa hieman menneisyyttä jättää taakseen antaa tulevaisuudelle tilaa...
tänää viel tiedon sain kun meitti piti täs kuus tai ens kuun alus lähteee rukalle,niin siirty maaliskuun alkuun sit se lähtö sinne..noo ei haittoo kelit paranee sinne päin..kivempaa sit rinteessä olla kun on auringon paiste kaverina jo..ainakin toivon mukaan.....kahvia kunnolla koneeseen ja sit alkaa touhuamaan..tehdä tänää viel keittoa kattilallinen ja saa pakkaseenkin hieman sitä laitettua.....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   22.1.13 11:36:00

Onnea Missionille.:) Se ilmastonmuutos on kyl totta, viime viikolla Lapissa oli melkeen suojakeli ja Uudellamaalla mitattiin samaanaikaan yli -32 astetta. Ei näin äkkiseltään tule samanlaista tilannetta mieleen.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.1.13 11:42:24

no.: Aijaa, mikäs siitä paikasta sitten tekee niin hienon valokuvattavan? :) Ja joo Porvoonjokihan tosta taitaa muistaakseni virrata Orimattilankin läpi. Sielläkin vois tietysti olla ihan hienoja talvimaisemia. Niin ja vai että mr valokuvaajakin vielä. Ehkä intoa on, mutta vielä kun osais kuvata kunnolla. :D

Tässä olis vähän sitä valaistusta ja fiilistä mitä mä tolla mielikuvallani hain, vaikka valo tulis tietysti kuusta, eikä kuusesta. Ihan tollasta koristelua en sentään ajatellu väkertää keskelle mettää. :D
http://www.zenwallpapers.com/wallpapers/

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.1.13 12:18:20

M_R, oon ehdottomasti talvi-ihminen vaikka muutkin vuodenajat on ok :) niissä on omat hyvät ja huonot puolensa, kuten talvessaki. Mä oon kesähelteillä ihan hukassa sen kuumuuden kans... jos on kylmä niin voi aina laittaa lisää vaatetta päälle mut jos on kuuma niin vaatteit voi vähentää vaan sen verran mitä niit on pääl. Ei kivaa vaikka tykkäänki nakuilla :(

Vois keittää teetä...

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   22.1.13 12:27:57

Mrvalokuvaaja: se on metsälampi. ainakin elokuisena yönä tosi maaginen paikka käydä uimassa ja grillaamassa...kuu loistaa veden tyyneen pintaan...puut ympäröi lammen...vesi on linnunmaitoa...en tiiä miten sinne talvella pääsee...kesälläkin matka on elämys :)

into kuvata on justse juttu :) kattelet maisemia ja yksityiskohtia sillä silmällä..kuvaat ja kokeilet..kuvaat uudelleen...mä sanoin just sun lailla yhdelle valokuvaajalle ja hän sanoi, että sillä tekniikalla ei ole niin väliä, että se tunne ja silmä kun näkyy kuvista, on se tärkein juttu. toki teknistä voi ja kannattaa opiskella, mut sen tunteen saa kuvaamalla:)

mun täytyykin tutkailla vaihtoehtoja missä voisin pari kuvaani vilauttaa..

minä rrrrakastan kesää!! näihin aikoihin alan heräillä talviunesta :) ja kesällä. melkein asun ulkona varvassandaaleissa ja mekossa :) ah. ihana kesä tuu jo.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   22.1.13 12:30:54

Kiitos vaan kovasti onnitteluista, jospa se olisikin "onneksi" tuo vanheneminen vaikka :)

Minä olen myös sellainen syksyihminen ihan ehdottomasti! Siis se kun kesä vaihtuu syksyksi, illat pimenee, on vielä lämmin mutta tuuli riepottelee värikkäitä lehtiä ympäriinsä, metsässä tuoksuu maatuvilta lehdiltä, oi :) Tykkään siitä hieman synkästä tunnelmasta, ja kunhan on riittävän kuivaa niin syksy on paras vuodenaika! Myös ensimmäisen kuuran saapuminen ja jäätyvä maa, hengitys alkaa huuruta ja pakkaselle putoaa öisin... Ja talvesta tykkään, kun on tyyntä ja lunta ja sopivasti pakkasta, aivan ihanaa! Kevät ehkä inhottavin vuodenaika, en tykkää siitä matalalla häikäisevästä auringosta ja sulavasta lumesta ja pölyämisestä ja likaisuudesta. Kun nurmi kasvaa ja maa on kuiva niin sitten alkaa olla ihan ok. Kesässäkin on omia kivoja juttuja kyllä, kesäyöt on mukavia, mutta helteiden ystävä en ole kyllä yhtään. Semmonen viikko hellettä että vanhat luut sulaa, se on hyvä, sitten kiitos riittää.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   22.1.13 12:34:02

Onks missionilla synttärit...?? onnittelut minultakin jos vanheneminen on ajankohtainen asia :D
mie en oo saanu nyt viel kun vähä pienii tavaroita vaan siirreltyä ja kahvia juotuu..nooo laitoin uuni lämpee...pitäiskin jatkaa tässä just nyt :D vattu kamu tuli käymään :D

Päivämäärä:   22.1.13 12:50:05

Kiitos @ :)

Menin ekaa kertaa ikinä tuonne aijaahan ja sain sinne ladattua kuvankin, osaankohan nyt linkittää...

http://aijaa.com/BIBGEq

Mutta siellähän lukee ettei kuvia saa sieltä itse pois, enpä tajunnutkaan. No tuo nyt ei mitään haittaa, ei edes ole kovin hyvä kuva. Siinä oli esimerkki syksystä, yritin saada upean kullanhohdon ikuistettua aamuauringossa, muttei se nyt halunnut kännykameralle näyttäytyä. Tuon joku tuollainen neulasensa tiputtava kuusilaji, ovat siis kullankeltaisia neulasia täynnä syksyisin, hienoja kuin mitkä:)

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   22.1.13 13:12:21

Epäreilua, ku mä en koskaa kerkee kirjotteleen tänne kaikkia hienoo ja kaunista, mitä mun pään sisällä virtaa millon mistäki aiheesta. Ähh! Ja pelkkä joojotus taas eio kivaa :(

Päivämäärä:   22.1.13 13:21:35

Mulla on kanssa välillä tuo fiilis että pitäs vaan painella tykkää nappia ja lisätä nyökyttelevää hymiötä :D

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   22.1.13 14:06:12

Mission ihan sama mulla :) meinaan välillä ettiä sitä liketysnappia yöstä alhaalta.
avaudut ..? sitten drinksutreffeillä oikein kunnolla :)

jotkut ajatukset haluaa pitää myös ihan ominaan ja jakaa ne sit vain sen spesiaalin kanssa...siinä on vähän sekin että täällä kun jakaa itselle tärkeitä juttuja niin saattaa niitä huutelijoita ilmestyä nälvimään ja arvostelemaan...ei sillä että hirveesti välittäisin tai mieltäni pahoittaisin, mut itselle tärkeästä asiasta menee jotenkin se ydin pois silleen. jokaisella on kuitenkin omat juttunsa ja tykkäämisensä ja arvonsa, ja mun mielestä on vähintään törkeetä niitä alkaa nälvimään :) ymmärrys ja avarakatseisuus erilaisuutta kohtaan kuuluu tavallaan yleissivistykseen. toisten loukkaaminen ei oo millään tavalla hienoo. ja täällä kyllä on mun mielestä nyt ollut ihan asiallista ja lempeetä meininkiä. on ollu kiva lukea ja kirjottaa, jakaa asioita. vai olenko mä vaan hypännyt ilkiokirjoitusten yli :D:D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.1.13 14:08:10

min: Joo kaikissa on puolensa ja mäkin tykkään talvesta erityisesti silloin kun on mukavasti lunta ja sellanen pikkupakkanen. Eli jotain max -10C jolloin ei tarvi ulkoillessakaan laittaa hirveitä viritelmiä kasvojen eteen, jos ei haluu olla naama ihan jäässä.

Kesällä joo loppuu jossain vaiheessa vaatteet kesken ja vaikka nakuilukin on kivaa, niin en usko, että hirveän moni tosta ohi kulkeva nainen arvostais, jos mä morjenstaisin niitä täältä ikkunasta helikopterillani. :D :D

no.: Kuulostaapa tunnelmalliselta paikalta. Sellaselta just mihin olis varmaan mukava tehdä pieni patikkaretki. Ottaa vähän evästä mukaan, tehdä nuotio ja paistella vaikka makkaraa siinä. :)

Joo ja onneksi mullakin on tossa kamerassa 10kuvaa/s niin saa jo melko hyvin edes yhden kuvan kohdalleen, kunhan vähän sojottaa suunnilleen oikeaan suuntaan ja pitää laukaisinta pohjassa. :D

Toi aijaa on ihan ok satunnaisille kuville tai sitten vaikka dropbox jos useammin linkittelee. Sinne on helppoa siirtää kuvia suoraan koneelta tai puhelimesta, kun ne saa vaikka suoraan latautumaan sinne katseltavaksi jos haluaa.

Mission: Miten me taas ollaankin niin samanlaisia tässä. Ihan samanlaisia perusteluita mäkin mietin just eri vuodenaikojen hyville ja huonoille puolille. Harmi vaan, että tahtoo jotenkin olla nää vuodenajat vähän sekaisin, kun ennen oli enemmän selvästi aina se tietty vuodenaika niin hyvässä kuin pahassakin.

Hienot värit tossa kuvassa. Sellanen kunnon lehtipuu metsä on erityisen hieno syksyllä, kun sattuu sopivaan hetkeen keskellä kauneinta ruska-aikaa olemaan liikenteessä. Jos sitä ens syksynä metsästelis jonkun hyvän paikan kameran kanssa. :)

..?: No illemmalla sitten, jos nyt pukkaa kiirettä. :)

Se taitaa olla ruoka-aika. Paha vaan kun on itse kokkina, niin ei tässä auta kuin mennä keittiöön, jos meinaa jotain syödäkin tänään. :p

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   22.1.13 14:26:26

Mä en ole erityisesti minkään vuodenajan ihminen. Jokaisessa on omat hienot juttunsa. Talven aurinkoiset pakkaspäivät, hiihtäminen ja luistelu. Kevään tuoksut ja valon lisääntyminen. En malttaisi olla enää sisällä ollenkaan, mieluummin vaikka teen puroja sulamisvesille ulkona. Kesän lämpö ja vihreys. Se, kun ei tarvitse pukea hulluna. Valoisat yöt ja toisaalta loppukesän tummuus ja paahteisuus. Kuulaat syyspäivät, puidun pellon tuoksu ja sienimetsä. Jokaisessa on jotain, mitä kaipaa.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   22.1.13 14:39:29

Jos pitää valita, pidän aivan alkukesästä, kun luonto on oikein mustan vihreä. Ja sitten syksystä, kypsistä viljapelloista, värikkäistä lehdistä ja kuulaasta ilmasta.

Pärjäilisin hyvin ilman talveakin.

Päivämäärä:   22.1.13 14:39:38

Nih, Minski, en vaan tiiä, mites sitä nyt sit ollaankaan ;)

Luonnosta muuten, mä olen se hörhö joka kiipeää kalliolle koirien kanssa ja makoilee sammalmättäällä VAIN siksi että se on niin houkuttelevan pehmeä. Ja saatan kyykistyä keskelle tietä ihastelemaan perhosen toukkaa, sehän tarvitsee myös pelastaa sieltä tietenkin. Ja kun herään kesällä siihen että ikkunaan alkaa kopsahdella kevyesti, nousen sen kerran vuodessa äkkiä ja ryntään ulos ihastelemaan lentomurkkupäivää! Ahkerat työläiset auttamassa prinssejä ja prinsessoja lentoon, pari tuntia ja homma oli ohi, pari sadepisaraa ja toiminta keskeytyy nanosekunnissa ja kuhina häviää takaisin hiekkalinnojen syövereihin... Luonto on kyllä tosi kiva, mutta tykkään siitäkin että sitä pääsee myös pakoon oman kodin rauhaan ja elämää helpottavien vimpaimien äärelle.

Tuli mieleen tuo miitinki sitten joskus, Siitä pitäisi piirtää joku pilakuva tai jotain, introverttien pläjäys pöydän äärellä toisiaan tarkkailemassa ja kukaan ei puhu mitään :D No jaa, kuten sanottua, tuskin sitä ihan tuppisuuna oltais sittenkään. Varmaan tota jutusteltavaa löytyis, kun täälläkin topat täyttyy aika hyvin:)

Tulipas haaveiltua hetki...

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   22.1.13 14:54:44

elokuun illat ulkona. kun on jo pimeää mutta vielä lämmin. lyhdyt , kallionuotio, yölliset kävelyt...kuulaat kirpeät syyspäivät. värit. raikkaus. aavistuksen vielä lämmittävä aurinko. kaupunkikävelyt syksyillan pimeydessä. ensilumi. kuura. valkoiset puut. leijaileva puuterilumi. pikkupakkanen. illat viltin alla kynttilänvalossa. pimeys. kodin lämpö. kevätaurinko. valuvat jääpuikot. ensimmäinen kevään tuoksu. sulat tiet. krookukset. leskenlehti. pörriäiset. kesän lämpö. pisamat. lämmin hiekka. ilta-aurinko. yöuinnit. rusketusraidat. laivaretki. saaret. lempeä merituuli. loma. päämäärätön kuljeskelu. torikahvit. paljaat varpaat.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   22.1.13 15:13:06

No.: Kiteytit täydellisesti.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   22.1.13 15:20:20

:)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   22.1.13 15:25:42

Jatkuu..jospa illalla ois sit selvempi jutska...seuraavaksi jos olkkarissa...illalla sit makkarissa :D :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.1.13 15:26:45

Siinähän niitä hyviä puolia tuli aikamoinen litannia ja tosiaan kaikissa vuodenajoissa on jotain juttuja mitä jää kaipaamaan. Nythän kuitenkin tuli valikoitua se oma suosikki, missä on ehkä kuitenkin eniten kivoja juttuja. Taisipa jotkut heittäytyä jopa hieman haavailemaan ja fiilistelemään oikein enemmänkin. =)

Päivämäärä:   22.1.13 15:41:34

Joo vähän fiilistelyä:) no:lta kattava lista!

Nyt melkein ärsyttää ettei päässyt tänään valosan aikaan fiilistelemään kaltseille koirien kanssa. Tykkään kyllä pimeästäkin talvella, ei siinä mitään, jäi vaan tuo viikonloppu päälle kun oli valoilmiötä kerrakseen ja oikein kahtena päivänä raitisilmamyrkytys piti hakea hulluilla kaltsilenkeillä ihan valosan aikaan. No, menee tuo hämäräkin :)

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   22.1.13 15:53:02

mä voisin tehdä noista mun lempiasioista kuvakollaasin...saisinkohan mä aikaseks...ainakin kuvia löytyy :) Joo. sepä pannaan korvan taakse.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.1.13 16:09:14

M_R, kuulostat melkein joltain juontajalta: "Perusteellisen pohdinnan jälkeen sinkut tulivat siis siihen lopputulokseen, että jokaisessa vuodenajassa on hyvät puolensa. Jätämme kinkut haaveilemaan lempiasioistaan ja jäämme jännityksellä odottamaan, mistä sankarimme seuraavassa jaksossa keksivät keskustella!" :)

Mission, tirskahdus mielikuvalle baaripöydällisestä naama nurinpäin tuppisuina istuvia introverttisinkkuja. Pitäskö miettiä valmiiks pari vitsiä tai tilata heti alkuun tarjottimen täydeltä shotteja? :P

Mitäs puuhia se @ siellä noin innostuneena oikein suunnittelee..? :D

Keksi just yhden tosi ärsyttävän puolen tässä kevätfiiliksessä. Valon määrän lisääntyminen tekee jalat levottomiksi ja saa hormonit hyrräämään. Tämähän on sisänsä ihan nasta juttu, mutta keskittymiskyky huononee ainakin meikäläisellä entisestään. Yritä nyt siinä keskittyä ja olla paikallaan kun maailma on täynnä kuljettavia teitä, tehtäviä asioita ja ihmisiä. Oli pakko tulla kotiin kun vastapäätä istahti tyyppi, joka ensinnäkin rouskutti äänekkäästi porkkanaa ja toiseksi tuoksui ihan liian hyvältä :/

Päivämäärä:   22.1.13 16:23:01

Ruoste, Minskihän luonnollisesti hoitaa sitten juontamisen, ja ohjaa paneelin aiheita :p

Kampin rotterdamista sai ainakin aikoinaan valkosuklaashotteja. Päästetään sinkkukinkut irti niiden kimppuun, laihiksen, kuntokuurin, terveellisen elämäntavan ja tipattoman jälkeen, saattaa olla että introverttia on enää se ettei oksentelun lomasta viitsi enää huudella mitään toiseen wc-koppiin... :p

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   22.1.13 16:30:04

valkosuklaashotti kuulostaa hyvältä :) viime reissulla (käyn ulkona siis noin kerran viidessä vuodessa :D) kippasin peräti kaksi hotshottia. nekin on hyviä :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.1.13 16:31:40

Death by white chocolate, omnomnom...

Pitäiskö hakea sun synttärien kunniaksi kaffilasta yks muffinsi? Alkoi kummasti tehdä makiaa mieli, paremman puutteessa.

Päivämäärä:   22.1.13 16:36:18

Käypä hakemassa, mullekin tyrkytettiin jotain pullaa synttäreiden kunniaks mutta kohteliaasti nyt kieltäydyin ja pitäydyin ihan vaan teessä. Nyt ei kykene lipsua:p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.1.13 16:37:41

no.: Tosta sais ainakin hyvän kokoisen taulun, jos noi kaikki asiat mahduttais kuvina samoihin kehyksiin. :)

ruoste & mission: Haha, ai niinkö. No mutta täytyyhän tässä haaremin herrana noitakin hommia hoidella, että pysyy joku tolkku tässä hommassa. Seuraavaksi voitaisiinkin sitten ottaa vaikka se iltapukukierros, kun näköjään noiden kuvien linkittäminenkin luonnistuu nyt niin sujuvasti. :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.1.13 16:37:54

Tahtoo jäälle!

Eipä mulla muuta asiaa toistaseks, palaan koulujuttujen pariin :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.1.13 16:39:29

Mun lemppareita ovat olleet marjakeittoshotit kermavaahdolla. Nam nam! Niitä tosin ei useampaa voi vetää, tai tulee ällötys öllötys. Nykyään en minäkään kovin usein käy ulkona ja kun käyn, päädyn useimmiten jostain syystä Teerenpeliin (...) ja siellä lipitetään aina samoja asioita, joten en edes tiedä mitä NYKYNUORISO baareissa vetää. Mulla on hämärä muistikuva jostain mukavasti lämmittävästä hotshotista.

Päivämäärä:   22.1.13 16:46:42

Ite juon aina siideriä, karpalolonkeroa, vodkabatterya ja kelkkaa. Joku yks shotti voi mahtua iltaan, joskus menee seassa sitten valkovenäläinen tai joku drinksu, tyyliin antaa baarimikolle rahan että tee tolla jotain hyvää:) Kesällä mansikkadaiquiria, nam:)

Teerenpeli... ou nou... eiks se oo karaokehelvetti? Ei ihan mun lempparia :D

min, etkös sä just ollu? joku tolkku tohon luistelemiseen :p

Minski, älä unta nää :D En muuten edes omista. Voin ottaa farkkujen lahkeista ja addun tossuista kuvan:p ehkä.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   22.1.13 16:51:33

no kyllä se hotshot lämmittää :)

MR: tommonen kollaasi on suunnitteilla seinälle :) kylläkin erilaisiin pikkukehyksiin ja mustavalkokuvina. pitäs vaan valikoida rakkaimmat kuvat :) tuossa aiemmin ajattelin sitä kollaasia tänne nettiin niin vois vähän vilautella...

tykkäättekö muuten näperrellä?

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   22.1.13 16:51:41

Paljon onnea Mission! :)

Ruoste, oon tismalleen samaa mieltä tuosta sun kevät-kuvauksesta :) Minusta jokainen vuodenaika on ihana, mut ei sitä kevättä ja riemua voita kyllä mikään! Sekin on aivan ihana tunne kun asfalttia näkyy ensimmäisen kerran lumen alta ja voi korkokengillä kopistella aina ne pienet alueet. Ihan niinkuin hevosella ratsataessa, se on ihanaa kun hokkikengät kirskahtaa asfalttiin ja tietää että kohta hokit saa vaihtaa ja tulee kesä! :)

Jaksaako tänään tanssiin? Olin eilenkin, sunnuntaina kuntosalilla. Mutmut tulee laiska olo, kun huomenna en taida keretä, ja viikonlopun olen maalla. No, pari tuntia aikaa vielä miettiä :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.1.13 16:57:05

"Teerenpeli... ou nou... eiks se oo karaokehelvetti? Ei ihan mun lempparia :D"
Enpä ole vielä kertaakaan karaokelaitteita nähnyt, mutta saattaahan niillä sellaisetkin olla :D DJ:n ja livemusaa olen sen sijaan siellä nähnyt ja kuullut. Tuonne olemme usein eksyneet lähinnä kätevän sijainnin takia, lisäksi musa on ollut hyvää (ja sen äänenvoimakkuus sillä tasolla, että kamujen kanssa pystyy huutamatta juttelemaan, mikä on minusta ihan must), oman panimon tuotteet herkullisia (puolukka-, mustikka- ym. siiderit ja sitruunahässäkkä, nam!), terdejä on kaksi (stadissa) ja porukkaa on ihan laidasta laitaan. Niin, ja sieltä saa myös syötävää :) Kohta tänne tulee joku pyörittelemään silmiään, et hei teerenpeli on soju lääst generation, tsiisus ja sillai, mutta tulkoon.

Ja joo, ei ole karaoke ihan munkaan lempparia :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.1.13 16:59:58

Tykkään näperrellä! Jotain pientä askartelua tai projektintynkää täytyy aina olla. Istumisen ja aivotyön vastapainoksi täytyy saada tehdä jotain konkreettista ja toista aivopuoliskoa stimuloivaa.

Päivämäärä:   22.1.13 17:03:20

kiitos pauke :) Hepan kanssa muuten kevät oli vähän kivempi, nyt koirien kanssa mastot on mutaa ja kävelytiet hikotushiekkaa ja sen ja mantiesuolan pölyä juhannukseen asti prkl, siks en niin enää tykkää yhtään...

ruoste, aijaa, oon mä sit varmaan ollut kyllä siellä mutta ollaan vaan jouduttu samalla reissulla karaokehelvettiin niin muistin väärin. Oikee stadilainen juoppo nih, ees rafloja tiiä... :p

no, näperrellä mitä? On mulla ollut kaikenlaisia proggiksia jotka tuppaa jäämään kesken, joka tali haaveilen että olis enemmän rahaa et vois ostaa ihan kunnon kalliit langat ja kutoa jotain, mut sit niille rahoille on aina muuta käyttöä ja aikaakaan ei muka oo...

Vannoin ja vakuutin etten kyllä mitään hooteeläisiä ikinä ala tapailemaan mutta niin vaan taas innostuin kuitenkin vähän ideasta, onko päivämääräehdotuksia jo vai kypsytelläänkö vielä ideaa? mä tykkäisin ehkä tosta 16.2...

Päivämäärä:   22.1.13 17:04:20

Kuka on syöny mun näppiksestä puolet? Kauheeta lukea tommosta... tali=talvi...

Päivämäärä:   22.1.13 17:14:20

Ainiin ja shoteista oli puhe, täälä menee parhaiten alas jägermeisterit ;) Muutoin juon siideriä ja baarissa ehkä joskus joku kiva drinkki. Sitten jos oikein lätemällä lähdetään baanalle niin tulee länträttyä sitten kirkkaan kanssa, siihen sekaan jotain mehua/limsaa. Kunnon teini siis ;)

Näpertely on ihan kivaa jos on joku tavota tai motivaatio, mut muutoin tuppaa jäämään kesken. Kudoin kyllä joululahjaksi kaverille villasukat sekä huovutin itselleni ovikoristeen, mutmut siinäpä ne. Mattoa olen virkannut kohta puoli vuotta, nyt on taas pitkä tauko näköjään menossa :D

Mulle toi miittiajankohta sopii, mulla ei ole täälä kuin kaksi tuttua (voi miten surullista:D) ja seura on aina tervetullutta, sekä uudet tuttavat :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   22.1.13 17:26:39

Tampereen Teerenpeli on ainakin kiva. Ravintola. jossa jopa minä viihdyn.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   22.1.13 17:33:47

Teerenpeli, just.:D Tana, keittiönvalo poksahti, meinaa nähdä vanhoillasilmillä kirjoittaa.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   22.1.13 17:34:10

näperrellä ihan mitä vaan :)

mulle sopii periaatteessa milloin vain jos tapaamisasteelle päästään :)
oon käyny teerenpelissä paristi lempipuolukalla. tykkäsin sen paikan tunnelmasta ja sisustuksesta. eikös niitten panimo oo lahdessa? tiiätkö mr? olitkos sä lahdesta?
muistelisin että tutkailin noita juttuja kun etsin niiden siidereitten jälleenmyyjiä. eirassa taisi olla joku pikkukauppa jos oikein muistan sen kesäisen siiderinmetsästysfillarireissun :)

Mission: mullakin on aina joku projekti meneillään...jotkut saa loppuun...toiset jää odottamaan..ideoita on paljon ja jo ne ideatkin antaa iloa vaikka niitä ei sit toteuttaiskaan kaikkia :) ne on vähän niinkuin haaveet, niistä tulee hyvä mieli ihan sellasenaan...mitäköhän mä oon näperrelly viimeks...hmm...villasukkia oon neulonu tänä vuonna..pari tuubihuivia..lapasia...nahkahameesta tein kassin..mustaa nahkaa olis oottamassa yhden idean toteutusta...sit ne valokuvakehykset...osa pitäs maalata...juu kyllä mä näpertelen fiilispohjalta aina silloin tällöin :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.1.13 17:45:50

Kun tämä lounastauko nyt on venähtänyt jo parituntiseksi alkaa tuntua siltä, että peli on menetetty ja huomista tenttiä on turha stressata. Siispä voisin aloittaa harjoittelun miittiä varten jo nyt, onhan pikkuperjantai ja kaikkea. Mulle sopii kyllä toi 16.2., tai sitten keväämmällä. Moon helppo nakki ja aina valmiina, kaikki käy :) Melkein ainakin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.1.13 17:49:35

Mission: Aijaah, noin nopeastiko ne narratorin natsat multa napattiin pois. :D Mä täällä ehdin jo visioida kuinka mission astelee itsevarmoin askelin ja pyörähtelee hymy huulilla heittäen pari posea ennen kuin kääntyy poispäin ja paljastaa bootylicious puolensa. Tai kuinka ei lainkaan ruosteessa oleva ruoste pistää tossua toisen eteen kepein askelin kevättä rinnassaan vaikka muille jakaa yms. kivaa. Höh, no ei sitten. =)

no.: Sullahan tuleekin sitten kunnon galleria sinne, jos tollee useamman kuvan sommittelet. Pistä vaan kollaasia kehiin ja jos vaikka johonkin sellaiseen kuvapalveluun missä saa vähän enemmän resoluutiotakin, kuin jossain aijaassa.

Mä tykkään kyllä näperrellä ja mulla on kuulemma aika näppärät sormetkin. Tai siis se riippuu tietysti hyvin pitkälti siitä, että mitä pääsee näpertelemään...

Joo on teerenpelin tislaamo & panimo Lahdessa ja tossahan se teerenpeli on keskustassa. Ainakin olutta ja viskiähän ne siellä tekee ja onhan niitä kovasti kehuttukin. Oon jokusen kerran käynyt ja ihan mukava paikka. Nimenomaan siinäkin mielessä, ettei siellä tarvitse huutaa, vaan voi istuskella rauhassa ja rupatella.

Päivämäärä:   22.1.13 18:12:33

Joo keväämmälläkin toki käy, tota 16 voidaan kattoa vielä vaikka sitten lähempänäkin:)

Minski, kauheen naisellista rumbaa tartteis väsäillä, ei oo noi missikisat meikäläisen juttuja ainakaan :D Mut ei me nyt sinne Lahteen tulla kun sä tuut meidän kanssa tänne etelämmäs :) Ja ideoita voi sitten heitellä kun mieleen juolahtaa, ei sen tarvi ees olla keskusta, melkein mikä vaan käy. Ainakin alkuillaks ois varmaan kiva joku pubityylinen jossa mahtuu istumaan ja kuulee rupatellakin, vai mitä?

Kotiuduin just töistä ja nyt lenkille rakkien kera, vitsit jos ehtis vielä tänään niin vois yrittää salillekin...

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   22.1.13 18:39:38

tuo näpertely on kans sellanen juttu mitä olis kiva puuhailla oman kullan kanssa. yhessä kehitellä ideoita ja toteuttaa niitä...remontointi samoin vois olla mielenkiintoista :)

nukahdin tuossa pienesti ja nyt taidan lähtee vähän näpertelemään savulohta ja avokadoa yhteen...

ehdotelkaas te etelän baaritietäjät kivoja tunnelmallisia paikkoja treffeille :)

LähettäjäNettioffari M35P-P 
Päivämäärä:   22.1.13 18:49:30

Mun bravuuri on "tiistai express". Kävin ennen kaverin kans baarissa yhellä, kahella tiistaisin, kun siellä sai sillon rauhassa olla. Tuli sitten kokeiltua kaikenlaista kivaa. Tuo sisältää sopivasti kirkasta viinaa, kolaa ja vanillacremeä. Namia. Mikä vain vanilja oikeastaan käy, mutta tuo tekee siitä niin hempeen :)

Onko reffipaikkojen keksiminen hankalaa?

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   22.1.13 19:00:53

Mulla on täs sellaset 140-170 neliötä jotka vaatisi pientä näpertelyä :P Näin sinkkuna ja näillä tuloilla kestää hetki kerätä ylimäärästä siihen remontin tekoon. Edellistä yhtälöä ei helpota yhtään se että omaan melkosen kalliin maun :)

Ai että ois tehny mieli ottaa päikkärit tossa ku tulin töistä... tähän aikaan illasta sitä kiittelee päätöstä ettei ottanu niitä päikkäreitä, sois muuten yö taas yhtä liskodiskoa.

Päivämäärä:   22.1.13 19:06:03

Jaa, meillä on Jyssen kans saman oloinen tilanne. Paitsi mun neliöt on uusia. Mutta näillä mennään, eikä ole valittamista. Olis kultsi potkimasa perseelle, niin sais vaan enempi aikaan kaikenlaista. Meinaa laiskistua... Ei tartte baareissa kulkea, vaikka kivaa kai se välistä ois. Viimevuonna ei 5 kertaa tainnu tulla täyteen :) Saas nähä monestikko tälle vuodelle. Laitetaan ne säästyneet sitten harrastuksiin ti jemmaan ja haaveillaan tulevista harrasteista ;)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.1.13 19:13:16

Mä pidän nyt pienen paussin kouluhommista. Mahtava hetki juoda kupillinen teetä ja syödä kaksi suklaamuffinsia. Ja ei, emmä yritä lusmuta noist koulujutuista...

Mä oon kyllä melkeen katkera ku tiiän, etten millään pääs miittinkiin :/ ois todella kivaa tavata näit henkilöit jotka tääl höpisee :)

Ja sitten näpertelystä... no tota noin... tykkäisin mutten osaa :D mä tyydyn siis vaan soittamaan pianoa (ja laulamaan sillon ku kukaan ei toivottavasti kuule)

Ja sitten drinkkeihin :D mun suosikki on kossuvichy (murskatulla) limellä, se ei oo liian makee jotenniitävoijuodapaljonköhköh. Salmari oli kans tosi hyvää kunnes päädyin kerran KarmaRockiin :D sen jälkeen en ole juonut salmaria.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   22.1.13 19:20:39

baareilusta puheenollen mä aattelin et jos vaikka kerran vuoteen tästä lähtien kävis...mut nythän tulee heti jo kaks jos sinkkutreffit toteutuu :)
ja kesällä ajattelin kans ainakin kerran jos mua ei oo kukaan vieny mukanaan siihen mennessä...

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   22.1.13 19:28:18

min: mää niin ihastelen ihmisiä jotka soittaa pianoo! se on hieno taito :)
ihana olis kuunnella ja ehkä vähän laulella mukana:) kerro jotain biisejä!

kitaran soitosta tykkään myös. sellanen kotimuusikkomies olis ihana. voisin kuunnella akustista soittoa loputtomiin...ja saattaisin rohkaistua laulamaankin vähän :)

mikset muuten pääsis miittiin min? ootko jostain kaukaa?

Päivämäärä:   22.1.13 19:30:18

Mitä on KarmaRock? Limeetä tulee kyllä paljon käytettyä, poitsunki pitää saaha viipaleita kolaansa :) Sitten kreikkalaista salaattia tulee nautittua, konjakkiin fetaa tai muuta hyvää, oliiveja, vanhan ajan nakkeja etc. Tilanteen mukaan mitä kivaa ja sopivaa löytyy.. Kossuvissy menee kans hyvin :) Ja Jekku! Ex joiki iison siivun mun pullosta, kun olin jo nukkumassa ja sitten pistin sille lopun, kun eteisen naulakosta tuli kamppeet alas ja se istui perseellään lattialla tupakka huulessa hoopon näköisenä... Ja samalla soitteli jonku exänsä kanssa, jonka kans sättäili fecebookissa... Juu, meinasin sillon jo sanoa, että laittaa oven perässään lukkon, ku menee.

Päivämäärä:   22.1.13 19:32:18

Olipas skeida lenkki, töppönen oli raskas ja hirvee pissahätä kokoajan ku sitä pahuksen vettä tarvii olla litkimässä jatkuvalla syötöllä... Sit pitäs salille mennä..

Kukaan nainenhan EI missään nimessä tykkäis kitaraa soittavasta poikaystävästä;)
Tosin niihin muusikoihin voi kyllä mennä toki hermotkin...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.1.13 19:37:24

no., mä en ol nyt lähiaikoina kauheesti soitellu mitään erikoisia biisejä, ihan perus suomipoppia ja mitä löytyy nuottikirjoista. Enemmän oon sitten omia kappaleita soitellu.

Oon kaukaa ja alan menemään pikkuhiljaa säästökuurille rahan kanssa. Vielä ei ole paniikkia mutta pelkään että mikä tilanne maaliskuussa on :p

Päivämäärä:   22.1.13 19:41:38

Min, sitä samaa koko maailma pelekää :( Etelä-Eurooppa varsinki. Mitä koulua sää muuten käyt? Mikä susta tulee isona? Kuin iso sää nyt oot :D

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   22.1.13 19:46:40

niinpä mission :) kukapa ei...mut en haluais oikeeta muusikkoa vaan kotisoittajan :)

ihanasti sanottu min tuo "alan menemään säästökuurille" :) mulla olis sama juttu, pitäis vähän nipistellä...ja sä teet omia biisejä. vau. hienoa.

Päivämäärä:   22.1.13 19:49:45

Siis mää jäin kotia enkä sitten mennyt salille/tanssimaan laiskuuttani ja myös takia että kerkeen tehdä vähä kotihommiaki. Mikä on tilanne? Koiran kanssa käytiin kyllä pitkä lenkki, mut muutoin oon pönöttänyt sohvalla läppäri sylissä koko illan. Ruoka on kohta valmista, mutta pyykit lojuu sängynpäällä, tiskiallas täynnä tiskejä, yleinen kaaos joka puolella... äärrrrrh!
Tähän ei kyllä auta muu ku laittaa jotain kunnolla menevää musiikkia ja sit hommiin!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.1.13 19:50:51

KarmaRock on Harjavallassa kesäsin järjestetty festari jossa Maj Karma soittaa aina kerran vuodessa ainoan keikkansa :D sitten siellä on muitakin bändejä, vaihtelee melko paljon vuosittain.

On se ihanaa et koko maailma jakaa mun huoleni mun rahatilanteestani :D no joo... Mä käyn sellasta kouluu ku yliopisto ja must tulee isona maailmanpelastaja. Must tulee ehkä isona ympäristösihteeri, tutkija, emmää tiiä. Ympäristöalaa siis opiskelen, mutta tuleva ammattinimike on viel toistaseks täys mysteeri :) Mä oon vast pikkanen, 21-w :D (koht 22-w, silti pikkanen)

Päivämäärä:   22.1.13 20:08:09

Ai min on meidän junnu :)

Mulla olis sali vasta edessä, tossa ysiltä aattelin lähtee... jos jaksan... ei jaksais! :p Kattoo nyt kuin täs käy, voi olla etten meekään ja meen kympiltä nukkuu. Vähä väsy ja huomenna aikasin ylös.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.1.13 20:26:08

Tää opiskelu ei ny luonaa... käyn tekemäs parit piruetit :p

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   22.1.13 21:01:48

hahaha :D Linkki

Nettioffari: Täälpäin Suomee pitäis olla melko läjä pelimerkkejä, jos haluis bygaa uuden tuvan...

Päivämäärä:   22.1.13 21:09:38

Jysse :D Oprah on varmaa digannu Conanista ton jälkeen;)

Siis mitä hemmettiä, vanhuus ei näemmä todellakaan tuu yksin. Mä ihan oikeasti harkitsen tässä meneväni nukkumaan! MINÄ? Semmosta on tapahtunu viimeks varmaan vuonna -85. No ei ainakaan salille oo asiaa tällä väsymyksellä. Plääh.

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   22.1.13 21:13:55

Mission, mä meen kans nukkuun ny. En jaksa ees lueskella kännyllä sennulaa, ku silmät painuilee kiinni, öitä!

Päivämäärä:   22.1.13 21:15:51

Ai tää on joku unikeon päivä vissiin, huh, onneks en ookaan niin vanha.. Öitä kyssäri:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.1.13 22:00:35

Oho, täällähän on meininki kuallu. :p Mä yritin tossa tekeytyä taas vähän ihmisen näköiseksi ja tein iltapalaa. Niin ja katoin, että 27.1 olis seuraava täyskuu ja pakkastakin pitäis olla ihan sopivasti, että jos sitä silloin yrittäis raahautua kuvailemaan hienoa talvimaisemaa. :)

Päivämäärä:   22.1.13 22:06:20

Jotain tässä tiistaissa nyt on, kun muakin väsyttää ihan hirmuisesti.
Mutta menen huomenna iltavuoroon ja saan nukkua kaksi tuntia pitempään, joten en varmana uinahda ihan vielä :D

Voi täyskuu, siinä on samaan aikaan jotain niin älyttömän kaunista että karmivaa. Täälä kaupungissa se menee vain vähän hukkaan. Mikään ei ole ihanampaa kuin täydellä kuulla lähteä myöhään illalla kävelemään pellolle (vielä jos on kantohanget niin aina parempi) ja lumi kimaltelee niin ihanasti joka puolella. Oi että (:

Päivämäärä:   22.1.13 22:08:14

Oon niin vanha.. ;) Ruksi seinään, edelleen aivan liian aikasta meikän mennä nukkumaan mutta saanpahan nukkua melkein 8h... Öitä :)

Päivämäärä:   22.1.13 22:11:42

Tuo on kyllä hyvä saavutus arkena (: Hyvää yötä!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   22.1.13 22:13:53

Tulin vasta töistä tunti sitten. Lapseni katsoi ilmettäni ja sanoi: jos söisit ennen kuin avaat suusi. Taitaa tuntea äitinsä...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.1.13 22:16:14

pauke: Nii en tiedä mikä kumma tässä mahtaa olla, mutta oudon hiljaistahan täällä on ja onhan toikin ihan ennen kuulumatonta, että missionikin menee jo kymmeneltä nukkumaan. :O

Mut just tollasta tunnelmaa olis tarkotus lähteä sinne metsästämään ja napata muutamia onnistuneita fotoja. Katsotaan nyt miltä sää näyttää lähempänä sunnuntaita. :) Eikä muuten väsytä muakaan vielä yhtään, vaikka vois tänään mennä vaihteeksi ajoissa nukkumaan.

Mission: Sähän ässän vetäsit hihasta. No mut ei kai siinä sitten muuta kuin toivottavasti saat unen päästä nopeasti kiinni ja kauniita unia. :)

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   22.1.13 22:19:32

Me mä löysin jonkun keskustelun siitä dropboxista ja se vaikutti tosi monimutkaiselta...onkse? osaisko sitä ei-tekniikkanero käyttää? mä haluaisin kuvat silleen pikkukuvakkeina näkyviin, ei siis pelkästään silleen että ne näkyy yksitellen isoina..ymmärrätköhän tota sepustusta...

Päivämäärä:   22.1.13 22:20:28

Voi onhan mulla mahdollisuus nähdä kuu, ku oon just tuon viikonlopun maalla (: tosin kamera ei ole vielä tullut, höhh.

Viimeistään yhdeltätoista on oltava nukkumassa, se on mun tavote! Ja mitä aikaisemmin menee nukkumaan, sitä lähempänä on perjantai..... :)

Ehkä nyt ois kuitenki teen ja leivän vuoro. Kämppäkin näyttää taas vähän ihmismäisemmältä.

Päivämäärä:   22.1.13 22:24:07

Töistä kotiuduttu ja kai se on nukkumaan mentävä, kello huutaa 6h päästä... Yle tulee huomenna kuvaamaan työpaikalle. Piti parturoidakin tässä pikaseen.. :) Luulisivat pian lemmikiksi :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.1.13 22:27:48

no.: Se ei siis varsinaisesti ole kuvagalleria, vaan pilvi kaikenlaisille tiedostoille. Käytännössä sulla on kansio tietokoneen levyllä ja kaikki tiedostot mitä laitat sinne, niin ne ladataan myös dropboxiin, josta voit sitten linkitellä niitä muille. Eli ihan niitä näkymiä voit käyttää mitä windowsissakin on käytettävissä ja vaikka noita pikkukuvia. Siellä voi kyllä jakaa kokonaisia kansioitakin muiden kanssa, jolloin molemmat voi laittaa sinne sellaisia tiedostoja mitä haluaa vaihdella keskenään ja ne päivittyy automaattisesti.

Niin ja esim. älypuhelimiin voi laittaa niin, että kun otat puhelimen kameralla kuvan, niin se latautuu automaattisesti myös dropboxiin. Ihan helppoa tota on käyttää. :)

pauke: Joo mä ajattelin kanssa tänään mennä ajoissa nukkumaan tai no siis mulle ajoissa eli varmaan joskus kahteentoista mennessä. :p

Mut toivottavasti silloin olis kirkas ja pilvetön taivas, että sais hienoa kuvia missä olis mukana vähän tähtitaivastakin. :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.1.13 22:33:08

Noniin, iltaa taas sinkkulaan :)

Tirli, onko minkä ikänen lapsi? Aivan ihastuttava :D

Mä täs elättelen toivoo et polvi on lauantaina siinä kunnossa et voin laittaa hameen päälleni ja men esittelemään jumalaisia kinttujani villiin yöelämään :D se alkaa jo näyttämään taas polvelta meinaan

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   22.1.13 22:35:22

Min: ei se kyllä mikään lapsi enää ole, 20-v.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.1.13 22:35:36

No jo on aikoihin eletty. Vai oli Missionilla niin villit syndejuhlat että kympin jälkeen kaatui sankari, hyviä unibileitä :) Ostin kunniaksesi pienen suklaapatukan kun en muffinsikaupoille ehtinyt.

Reipas 2,5h iltalenkki takana, tosin saatoin jäädä suustani kiinni hetkeksi reissun puolivaiheilla :P Kaupungissa ei kyllä hirveästi pääse yötaivaasta nauttimaan, eikä valoa pääse pakoon mitenkään. Toisaalta on kovin turvallinen olo tuolla yöllä köpsytellessä, kun pimeitä nurkkia ei ole eivätkä yön monsterit pääse yllättämään.

Sun tarttis Jysse hommata ittelles sellainen käsistään kätevä emäntä, joka laittais sulle talon kuntoon. Joku sisustusartesaani, näppärä puuseppä tms. Nettioffarille taas varmaan kelpais sellainen pullantuoksuinen emäntä, kokki tai leipuri-kondiittori?

Päivämäärä:   22.1.13 22:38:37

Ohoh nettioffari, nähdäänkö sut telkkarissa sit myöhemmin? :)

Mää täälä mietin et kumpaahan teetä laitoin mukiini, sitä normaalia vihreää teetä vaiko sitä vahingossa (ihan oikeasti :D ) ostettua teetä jonka pitäis lisätä seksihaluja. Ei kyllä tarvis kun en ole miestäkään :'D

Molemmat teet haisee ja maistuu yhtä pahalle, lempparitee on jo ihan lopussa.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.1.13 22:50:10

min: "Mä täs elättelen toivoo et polvi on lauantaina siinä kunnossa et voin laittaa hameen päälleni ja men esittelemään jumalaisia kinttujani villiin yöelämään :D"

Tähän on pakko sanoa, että pics or it didn't happen. :D

pauke: Niin varmaan. Kuitenkin oot sen varalle ostanut, kun saat raahattua jonkun kivan miehen sinne kämpilles. :P

no.: Niin ja tämmösiltä ne kuvat sitten siellä näyttää, kun jakelee. :)

https://www.dropbox.com/s/icndizqd009soy
https://www.dropbox.com/s/oj33u848qje7ey

Päivämäärä:   22.1.13 22:55:08

Juuri siksi Minski :D muuten ei oo mitään tsäänssejä saada ;)

Olipa Ruoste reipas!

min, otat vain reippaasti lämmittävää niin ei pienet paleltumat kintuissa tunnu ;) Tosin ei ne ehkä olis enää niin jumalaiset, jos ne ois ihan mustuneet.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.1.13 22:55:12

Oivoi pauke, se on sitten uneton yö edessä jos jälkimmäistä nautit :P

Facebookin helmiä osa 1234567, so true, so true...
http://9gag.com/gag/3243268

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   22.1.13 22:56:29

kiitti mr. enimmäkseen käyttelen tätä puhelinta, enkä kyllä halua kaikkien kuvien latautuvan minnekään...pitää vielä tutkailla asiaa :) nyt harmittaa etten ostanu iphonea...instagram olis ollu varmaan mun juttu....tätä asiaa on pyörittäny mielessä pitkään mut en oo saanu aikaseks tutkailla vaihtoehtoja :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   22.1.13 23:01:39

Ruosteen linkkihän on ihan kuin mun elämästä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.1.13 23:02:27

pauke: No mä ajattelin kylläkin, että saat sitten tolla teellä sellasen villikissa meiningin päälle, että se on sit menoa miehelle. ;D

Niin ja repesin ääneen noille ei enää niin jumalaisille mustuneille kintuille. :D

no.: Siis ei ne mihinkään jakoon siitä suoraan mene, vaan ainoastaan sä pääset niitä katsomaan ja voit sitten sieltä pistellä niitä jakoon eri paikkoihin, jos tekee mieli. Ihan näppärä toi on, niin ei tarvi puhelimestakaan latailla kuvia tietokoneelle, kun ne menee tota kautta suoraan.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.1.13 23:06:19

Taidetaan Tirli asustaa samalla aavikolla. Kolmas dyyni vasemmalla on se kasa, johon mä piilotan pääni kun jotain jännittävää tapahtuu.

Päivämäärä:   22.1.13 23:08:19

Kyllä villikissameininki onnistuu ilman teetäkin ;) mut tietty se ois kiva lisä! Hmm.
Mut tää tee tais kuitenkin olla ihan tavallista teetä, se seksitee on nimittäin niin paha a ettei sitä kyllä pysty juomaan ku max.puoli mukia. Tätä teetä pystyi juomaan koko mukin :D

Hymyilyttää kyllä minin jumalaiset kintut mustuneina, hahhah. Piä sitteki vaan housut jalasa!

Nyt täytyy mennä peseen hampaat ja käyttää koira iltapissalla. Sitten nukkumaan, hyvää yötä (:

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.1.13 23:08:37

M_R, ehheh no katotaan sitte lauantaina :'D

pauke, molemmat polvet oli mustuneet mut nyt alkaa näyttää jo suht hyvältä :) hmm lämmittävää... vois ottaa hehkuviiniä vähän

Päivämäärä:   22.1.13 23:13:33

Pakko vielä raportoida et hampaitten pesusta ei meinannu tulla kyllä mitään ku tirskahtelin ajatukselle et jos ottais siihen miittiin sit omaa teetä mukaan. Mikä mahtaisikaan olla sinkkujen meno loppuillasta xD

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   22.1.13 23:18:56

aa :) en huomannut sun linkkiviestiä ennen mun viimeisintä...juu kuulostaa kätevältä...tosin nytkään en oo yhtään kuvaa koneelle puhelimelta ladannu kun siellä koneella olis vähän siivottavaa ja järkättävää :) blogi vois olla yks vaihtoehto...tai sit pitää ootella josko se instagram tulee windowsille..

kuvittelen paukea tarjoamassa teetä miesvieraalle.."ai et ota teetä..kuule kyllä nyt olis parempi ottaa mäpä laitan sulle..." niin mistäs sä ostitkaan sitä vihr...eiku sitä toista teetä??? :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.1.13 23:23:28

Niinpä pauke. Miettikää sitä hyrinän määrää jos seurueessa on yksikin mies (ja sitä tuskaista mourunaa jos niitä ei ole lainkaan). Jos se noin pahaa on, voidaan korvata tee vaikka kissanmintulla.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.1.13 23:26:06

pauke: Ai no niinpä tietenkin onnistuu. Olinpas mä taas tyhmeliini, kun kuvittelin sun tarvivan siihen jotain teetä. =)

Mut joo, housut jalkaan vaan. Ei saa min:n jumalaisia kinttuja mustutella. :D
Niin ja hyvää yötä. :)

min: Hehe, joo muista sitten raportoida tänne kuinka kinttujen ja sun kävi. =)

no.: Joo no toi riippuu tietty siitä kuvaileeko puhelimella oikein mitään, mutta ihan kätevä toi on muutenkin ja parisen gigaa ilmaista tilaa. Tosin googlella tais olla joku vastaava viiden gigan tilalla.

Kylläpä te kaikki ny innostuitte tosta teestä. Olispas siinä kivaa olla porukan ainoa mies kun kaikki hörppii tollasta teetä vielä...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.1.13 23:26:42

no, Ruohonjuuresta saa ainakin rakkauspakkaus(tms.)teetä. Tiedän tämän siksi, että... Öö...

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   22.1.13 23:37:54

siis sitä teetähän lurautetaan porukan ainoan miehen mukiin :) muutenhan se mies olis pulassa varsin...joutuiskohan sitä itsensä kanssa vaikeuksiin jos ihan testimielessä kokeilis...alkaisko sitä heitellä lassoa parvekkeelta ja kamppimaan ohikulkevia hyväntuoksuisia miekkosia...hmm...

Ja mr, mä puhelimella juurikin kuvailen kun sillä tulee parempia kuvia kuin mun tän hetkisellä kameralla...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.1.13 23:43:31

"Olispas siinä kivaa olla porukan ainoa mies kun kaikki hörppii tollasta teetä vielä..." Kyllä olisi. Takaan, että olisi. Paitsi jos homma menee niin kuin no tossa suunnittelee.

no, mistähän materiaalista lasson saisi tehtyä? Toimisko teippi? Partsi on kätevästi miehen mitan päässä maasta :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.1.13 23:46:01

no.: Haha, ai niin että jaksaa sitten vai pitää kaikki naiset tyytyväisenä, kun on iso urakka edessä ja teen voimalla vois jopa pärjätäkin. :D Hauska mielikuva kyll toi sun lassoaminenkin. Tollanen voiskin olla aika piristävä lähestymistapa naiselta sen normaali pitkän tuijotuksen sijaan, josta ei tiedä, että onko mulla jotain likaa vaatteissa vai syökö se ny mua silmillään. =)

Aijaa, no sitten sä kaipaat kipeästi jotakin kameraa, jos ihan kännykän varassa oot. Vaikka saahan niilläkin ihan ok kuvia kirkkaassa päivänvalossa.

ruoste: Varmasti olis, kun sitä on jo yhdessäkin naisessa tekemistä, niin että sitten pitäis useampi hoidella. Huh huh :p

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   22.1.13 23:50:53

lakanoista?? tukeva teippi? joku koukku? tai sit joku hyvä houkutin et kiipeevät itse...jos ei miellytä nii voi tyrkätä takas alas...mulla ei oo kovin alhaalla parveke...tarvitaan pitkä lasso. ja kiipijöille hyvä kunto...sulla onkin hyvät asemat ruoste :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.1.13 23:54:26

Ruoste, mulla on ihan ehta lasso, voin lainata;)....
Se on vielä vahattukin, joten hyvin tarttuu;)....

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.1.13 23:56:34

^o^ Haukoti. Ekaa kertaa vähään aikaan oikeasti väsyttää ennen puoltayötä. Loistavaa. Johtuiskohan siitä, että tajusin viimeinkin lakata juomasta kofeiinipitoisia juomia alkuyöstä..? Tajuaa se hitainkin hippiäinen joskus. Öitä ihmiset, jatketaan teekutsuja huomenna :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.