Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 135

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.1.13 21:06:04

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=652285&t=652285

Ai niin Mission
"Ja tosiaan kyllä taitaa ruostekin haaremissa olla :p"
En myöntäis mitään ellen olis jo jossain aiemmassa topassa myöntänyt *tihi*

Nou wöriis Jysse, Karskogissa puhutaan espoota, lohjaa ja jopa stadia. Sinne ajellaan ihan tuolta kehäkolmosen sisäpuolelta asti. Sekaan vaan, ruottalaisuus ei ainakaan tartu :)

Re: Sinkkujen topic 135

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.1.13 21:09:20

Mä en nyt ole ihan varma kannattaako se paljastaa, miten täällä pyöriviä voi stalkata naamakirjan kautta :P Ei, emme ole Jyssen kanssa nettituttuja. Kikka on hyvin, hyvin yksinkertainen (mutta ei toimi läheskään aina) mutta minäkään en olisi sitä tajunnut edes käyttää ellei Jysse olisi taikasanaa sanonut. Meni muuten profiilikuva äkkiä vaihtoon ja asetukset syyniin :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   21.1.13 21:10:46

Iltaa sinkuille :) mä olin luistelemassa tossa äskön :D oli melkosen hurjaa mut pysyin viel pystys. Meinas vaan hermot mennä ku ei pystyny tekee samoja temppuja kun kymmenen vuotta sitten... mut kivaa oli :) jalat voi ol kyl erimielt asiast aamul :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   21.1.13 21:14:39

Mission: Ei kato tälleen viikolla oikeen kerkee. Koira ei ulkoile ittekseen, eikä tää kämppäkään lämpiä itsestään.
Ei olla netti-/mitään muitakaan tuttuja, toi stalkkaaminen onnistuu ihan täältä löytyvillä tiedoilla. Tapaa en kerro :D

Hmmm pitää laittaa korvan taakse. Tässä mun lähellä vaan on aika jees metsälampi missä en oo viel kertaakaan törmänny muihin ja siel voi uittaa myös tota hurttaa.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   21.1.13 21:15:28

ruoste voisi kyllä raportoida, miten treffit sujui? Tuliko tarve tavata hetihuomennajokonyt? Vai miten se meni?

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   21.1.13 21:15:52

Hahaa ruoste, meillähän alkaa olla kohta tyttöjen kesken haaremi kasassa ja dumpataan siitä toi Minski himpskattiin :D Mitäs sillä enää tekoa on :p

Joo mä muuten just tajusinkin ton stalkkauksen, en tyhmä ookaan sit... hitaalla vissiin :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   21.1.13 21:17:10

Mun pitäisi selkeesti syventyä lukemaan näitä paremmin, kun on mennyt aivan täysin ohi tuollaiset stalkkaukset.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.1.13 21:19:46

"No liukuportaat samalla askelmalla tuntemattoman kanssa kertoo kyl jo aika paljon..."
Tämä oli siis tuikituntematon mies, joka änki kylkeen kun olin matkalla kotiin ja oikaisin ostarin läpi. Lähti suosiolla portaiden yläpäässä eri suuntaan kun en häntä mitenkään noteerannut, vaikka miten yritti virnuilla.

no, kyllä minä voin drinksumiittiin lähteä :) Sinä olit mistä..?
"mä olen sosiaalinen mut kuitenkin vähän erakko ja kotihiiri" -Mii tuu :) Tosin vähemmän sosiaalinen, enemmän erakko. Uusia ihmisiä on silti kiva tavata, ihan tuntemattomiakin, jos on edes jotain yhteisiä puheenaiheita. Ja onhan meillä; Minski, jos ei muuta :P Tapasin jo tänään yhden ht-hahmon sokkona eikä se ollutkaan niin kamalaa, lisää lisää :D

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   21.1.13 21:21:48

min: Iltaa sullekkin, mäki tahdon luisteleen! :)

Stalkkailkaa vaan, mä en oo FB:ssä :P tosin yks oikee tuttu ainaski mut tän nikin takaa tunnisti.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   21.1.13 21:23:39

stalkkausvinkit jakoon sit :) reilu peli kaikille kun kerta siitä ääneen huudellaan :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   21.1.13 21:24:46

Kyl sitä ny pitää pikkasen nähä itsekkin vaivaa ;) Ei se mitään rakettitiedettä oo...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   21.1.13 21:28:32

Siitä on kauhean kauan kun mä olen tavannut ht-hahmoja sokkona. Mutta se oli ihan hauskaa.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.1.13 21:30:25

Mission & ruoste: Vai että semmosta haaremia. Mistä lie tollasenkin ootte keksineet, kun ei tässä mitään haaremia mun silmiini ole osunut. :P Mä en nyt enää oikein pysy ainakaan ton missionin juttujen perässä, mutta ainakin ruosteen stalkkerointi homman oon äkänny katsastaa jo aikoja sitten. Sen verran utelias minäkin oon, vaikka en asiasta oo mitään puhunutkaan. Oikein sievä tapaushan sieltä piirtyi ruudulle. ;p Niin ja muhunhan toi ei tietenkään toimi.

no.: Mä jäin tossa tutkailemaan noita sun enneagrammeja. Ei oikein mikään niistä kuvannut täydellisesti mua, mutta varmaan sekoittamalla sopivasti viitosta ja ysiä päästään jo aika lähelle. Ihan mielenkiintoisia profilointeja. :)

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   21.1.13 21:31:34

sosiaalisuus ei tarkoita pelkästään sitä että tykkää olla ihmisten seurassa ja ympäröimänä. sosiaalisuutta on myös empatia, se että osaa myös olla hiljaa ja antaa tilaa, kuunnella...se, että osaa katsella maailmassa harmaankin sävyjä, ymmärtää ja hyväksyy ihmisten erilaisuuden :)

mä oon helsingissä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.1.13 21:38:33

ruoste: "Uusia ihmisiä on silti kiva tavata, ihan tuntemattomiakin, jos on edes jotain yhteisiä puheenaiheita. Ja onhan meillä; Minski, jos ei muuta :P"

Haha, no onpa aika reiskaa tollee juoruta. :D

Päivämäärä:   21.1.13 21:38:42

En kyllä tajuu tosta naamakirjasta muuten mittään että enpäs enää sanokaan... stalkkaus lienee muiden heiniä:D

Mitä Minski, etkö enää ymmärräkään mua? :/ Noni, nyt se ero sitten tuli jo...

Tää olis kans pk-seutulainen. Höh, tarviiko kohta rupee sitä meiliossaa väsäämään... Saakohan tonne gemaliin tehtyy toisenkin ossan kun yks siellä jo olemassa, vai pitääks mun tehdä jonnekin muualle sit..

Hei, mähän kirjotan ihan kuin eräät, kolmoispisteillä vain, tarttuvaa! :D

Päivämäärä:   21.1.13 21:40:32

no, totta tuo, ihmettelen itsekin näitä "sosiaalisia" rääväsuita joiden pitää vaan päälle puhua tai vähätellä muita tai muuta vastaavaa. Ei huutaminen ole sosiaalisuutta, prkl..

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   21.1.13 21:40:49

Netistä löytyy myös esim. tällainen enneagrammi-testi: http://www.namaste.fi/enneagrammi/enneagrammi-testi/

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   21.1.13 21:43:00

Jysse: ei sillä ettenkö haluis nähdä vaivaa :) mutkun en tajua! pliide apuja :)

MR: eneagrammin tyyppejä saa tosiaankin sekoitella useampaa kun itteeni tutkailen :) teitkö sitä testiä? mä oon joskus jonkun tehny, mut en muista olikse vähän suppeampi juttu. niitä tuloksia sit analysoitiin...ihan mielenkiintoista...

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   21.1.13 21:45:28

Hei mikä tuo stalkkausjuttu on, kertokaa, kertokaa! :D

Täällä myös Helsingistä (:

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.1.13 21:47:35

Mission: "Mitä Minski, etkö enää ymmärräkään mua? :/ Noni, nyt se ero sitten tuli jo..."

Kyllä mä muuten ymmärrän oikein hyvin, mutta ihmettelen vaan, että missä se mun paljon puhuttu haaremi oikein on. :D Mut hauska kyllä toi sun visios "Minskin haaremi" -ketjusta jossa kaikki Minskimieliset voivat nyökytellä keskenään virtuaalisesti. ^_^

Niin ja tää.
Och samma på svenska: En mä ainakaan ala vinkuu :p

Ei vinkumista, mutta sun pitäis selkeesti lukaista vonkaamisen_perusteet. Vonkaaminen on sydämen asia! Kaikki siis vonkaamaan! :D

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   21.1.13 21:48:50

nii, sosiaalisuutta ei oo se että on koko ajan äänessä :) itse asiassa just päinvastoin...

nymmää ehken hogasin kuin te stalkkaatte :)

mä tein luukkuun ihan uuden mailboksin, Mission :)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   21.1.13 21:52:13

no.: ei ois mun kannalta kovin kannatava kauppa kertoa ko. "kikkaa", kun en itse hyötys siitä mitn

Mission: kyllä gmailiin pystyy tekemään toisenkin tilin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.1.13 21:54:03

no ja pauke, I believe the answer that you seek lies within my nickname (or rather under it) ;) ;) Kymmenen pistettä ja vastaus sille, joka keksii mistä leffasta tuo (melkein)sitaatti on!

Päivämäärä:   21.1.13 21:56:54

Sen mailiossan avulla löytänyt naamakirjan, en kyl itekään tiedä mistä se haetaan kun ei noi naamakirjan akkoset oo ees hallussa, kuukkelista vai naamiksesta pitää hakee...

no, luukku on ilmanen myös? jos sinne vaikka rustais, ehkä jaksan vaik huomen...

Jyssehän on myös etelässä ja toi Minski hurauttaa äkkiä tänne kans niin etelätreffithän me järkätää jossain kohtaa sit vissiin, jos ei pojat uskalla niin tytöt ainaskii:)

Minski, oli vähä pitkä toi :D Vähä vilasin ja hauskalt kyl näytti. Mut käsittääkseni vonkula on perustettu aikanaan joidenkin sinkkuvonkaajien toimesta, jos oikein muistan, saattaa peräti olla että oon tavannutkin jonkun sieltä... Enpä muuten muistanutkaan että aikanaan tavattiin muutaman tytön kanssa, käytiin ratsastamassa, enkä muista kyl melkein mitään siitä:D Vanha...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.1.13 21:58:10

no.: MR: eneagrammin tyyppejä saa tosiaankin sekoitella useampaa kun itteeni tutkailen :) teitkö sitä testiä? mä oon joskus jonkun tehny, mut en muista olikse vähän suppeampi juttu. niitä tuloksia sit analysoitiin...ihan mielenkiintoista...

En tehnyt, vaan silmäilin ne eri tyypit läpi ja valitsin mielestäni kaksi parhaiten osuvaa. Vaan nyt kun Niina linkitti ton testi, niin kävin tekemässä sen ja kas kummaa, kun sainkin aika yllättävän tuloksen. :D

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   21.1.13 21:59:58

Ruoste: onko leffa Dogma?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   21.1.13 22:01:28

Mission: oikeassa olet. Vonkulan nimi oli aluksi sinkkula. Vinkaaminen on jäänyt siellä viime aikoina vähemmälle. Pari kertaa treffasivatkin porukalla. Ekalla kerralla olin mukana, toisella en. Mutta sillä toisella tapaamisella sieltä muodostui yksi parikin, joka käsittääkseni on edelleen yhdessä. Olleet jo vuosia.

Päivämäärä:   21.1.13 22:03:11

Hahaa, nyt osasin, ja sori Jysse kun kerroin mutta hei, tytöt pitää yhtä, eihän tuota kestä kattoa kun toiset pimennossa:D Hieno koira, hui tommonen isoleukanen :D Sportti paketti kyllä. Pakko sanoa että vähän tyypillinen miehen koira ehkä :p

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   21.1.13 22:06:11

Mulle tuli ykkösenä 6: uskollinen kyseenalaistaja:

mukava * luotettava * sitoutunut * tunnollinen * omistautunut * luottoystävä * kuuliainen * ystävällinen * kyseenalaistava * vaihtoehtoja pohtiva * huolestunut * tukipilari * varovainen ja/tai huimapää * kyselevä * sitkeä * varuillaan * ennakoiva * muutospelkoinen * epävarma * lojaali *

Parhaimmillaan: luotettava, tunnollinen ja sitoutunut

Huonoimmillaan: huolestunut, epäilevä ja varuillaan

6-tyyppiä motivoi luottamus sekä varmuus asioista

"Minua kannustaa se, että voin luottaa ihmisiin ja asioihin ympärilläni. Minulle on tärkeää varmistua asioista ja saatan joskus olla epäilevä uusien asioiden suhteen. Luottamus on minulle erityisen tärkeä arvo."

Ja kakkosena: 5: tutkiva asiantuntija:

älyllinen * perehtynyt * analyyttinen * asiantunteva * pitkäjännitteinen * huomiokykyinen

* oivaltava * yksityinen * tarkka * looginen * tietopankki * salaperäinen * pohdiskelija * keksijä * itseriittoinen * viisas * itseriittoinen * omalaatuinen * luova ajattelija * uraauurtava * etäinen * niukkasanainen * itsenäinen

Parhaimmillaan: perehtynyt, asiantunteva ja älykäs

Huonoimmillaan: vetäytyvä, salaperäinen ja ylimielinen

5-tyyppiä motivoi asioiden syvällinen ymmärtäminen ja uuden oppiminen

"Minua kiinnostaa se, että saan paneutua asioihin rauhassa ja perinpohjaisesti. Nautin asioiden pohdiskelusta ja mielenkiintoisista keskusteluista. Yksityisyyteni ja oma rauhani ovat minulle tärkeitä."

Päivämäärä:   21.1.13 22:06:23

Tirli, oliko eka kerta joku muu kuin ratsastusreissu? Mä oon treffanut jotkut tytsyt joskus ja tosiaan muistaakseni käytin ratsastamassa... Ja meil oli joku simppeli sättikin vähän aikaa olemassa... Mutta tää oli joskus vuonna varmaan 2000 tai jotain, tai allekin, ja jostain syystä en muista kyllä melkein mitään siitä reissusta... Oltiinkohan talmassa ratsastamassa..

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   21.1.13 22:06:39

Sinne meni se mun "valttikortti", kiitti vaan :D Vai että miehen koira, toi kyl tuli ihan systerin kautta, ei oo hommattu elimen jatkeeks.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.1.13 22:13:27

Mission spoilasi, joten nyt kaikki halukkaat voivat käydä ihailemassa jykeväleukaista turrea (joka on muuten komea) ja muita ötököitä ja tulla sitten kertomaan tänne isoon ääneen mitä kaikkea kivaa sieltä naamasta löytyy kun osaa stalkata :)

Kymmenen pistettä Jysselle, ihan oikein.

Päivämäärä:   21.1.13 22:16:35

Siis olenkoa mä jotenkin harvinaisen sokea vai miksi en löydä että Jysse olisi kertonut koiransa rotua? :D Kohta pitää varmaan hommata lukulasit tai testata oma keskittysmiskyky ja luetunymmärtäminen.

Joo miitti ois aika kiva! Tosin te ootte niin.... niin....niiin... siis niinku muhun verrattuna niin kamalan..... *jaiks* vanhoja! ;) Että pysyisinköhän mää yhtään mukana!

Minkä tyyppisiä Missionin hurtat ovat? Tuo mun rakkikoira kuuluu paimennusrotuun, mutta en uskalla sitä täällä ääneen sanoa kun rodulla on niin pienet piirit eikä niitä suomessa mitenkään ylettömästi ole, niin johan joku tuttu tunnistaisi :F

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   21.1.13 22:17:32

ruoste stalkattu :)
emmä ihan kädetön ole :)

MR: ei aukee mulla tuo aijaa puhelimella :/ että tulokses jää nyt pimentoon...
pitääpä tehhä itekkin tuo testi, ehkä jopa parina eri päivänä :D
jokohan nukuttais...tulee taas vähän univelkaa..huoh.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   21.1.13 22:21:20

pauke: Et oo missan kohtaa jossa kertoisin koirani merkin, kun en sitä ole tehnyt...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   21.1.13 22:21:50

Mä tykkäisin kans lähteä parille drinksulle sinkkulan porukoitten kans mut mä oon niin kaukana... :( (...ja myös melko junnu tässä porukassa... kai....?)

Mua pelottaa toi stalkkaaminen, tulee hyvin ahdistunut fiilis :/

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.1.13 22:22:00

no.: Aijaa, no 5 ja 9 sieltä tuli. Ihan niin kuin olin jo niistä kuvauksista itsekin valikoinut, että aika hyvin sitten tunnen itseni. Ainakin siis jos tohon testiin on uskominen. :)

ps. Hienoa, meissä kaikissa asuu pieni stalkkeri. :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   21.1.13 22:22:54

Mä olen ihan pihalla teidän stalkkauksistanne. Enkä jaksa lukea aiempia juttuja niin keskittyneesti, että ottaisin selvää. Stalkkailkaa mun puolesta keskenänne. :D

Mission: en ole varma, olisko ollut ekana joku ratsastusreissu. Mun muistaakseni ensin oli Tampereen treffit. Ne oli 2003 ehkä.

Päivämäärä:   21.1.13 22:24:23

pauke, Jyssen koira stalkattu FB:stä;)

"mutta en uskalla sitä täällä ääneen sanoa kun rodulla on niin pienet piirit eikä niitä suomessa mitenkään ylettömästi ole, niin johan joku tuttu tunnistaisi :F"

No sitä samaa, mä kerron sit kun treffaillaan :D

Paljos sä olit nuori? Jotain kaksviiskö? On mulla senkin ikäisiä frendejä pari ja hyvin menossa mukana, ei me ikäloppuja sentään olla :D Eiks kaikki oo samanikäsiä (18) kun ottaa pari drinksuu?

Mulla tuli tosta testistä 4 ja 1, osittain oikein ja osittain totaalisen metsään :D

Nii ja jos joskus treffataan ni mennää sit lauantaina kiitos että kerkii koirat hyvin lenkittää eikä tavi duunipäivän jälkee pitää yksin kotona vielä lisää, ku kerran niin monella ne koirat kotona on:)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   21.1.13 22:25:36

Kyl ny joutuu painuu maate, aamulla joutuu taas nousee ennen kukonlauluu.

Ps. Kohta vaihtuu s-posti niin loppuu se stalkkailu :P

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   21.1.13 22:33:51

min: älä oo huolissas, en mä ainakaan pahat mielessä stalkkaa :) ruosteen jäljitin kun siitä puhuttiin ja halusin selvittää miten se tehdään :) kyllä kai me kaikki vähän uteliaita ollaan :)
MR: sulla on hyvä itsetuntemus sit :)
Pauke: ikä on vaan numeroita...eihän ystävyystuttavuuskemiat ikää kysele :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   21.1.13 22:33:55

Mä ehdin kans, mutta mua ette saa stalkattua. Hä hä!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.1.13 22:40:25

@!#$ mä olen ollu viisas, kun en ole facebookkiin liittynyt!!!
Enkä muuten liity!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.1.13 22:42:55

Lupaan opetella noi vonkaamisen alkeet heti kun olen seuraavasta tentistä selviytynyt. Tai sitten heti huomenna, koska mikään ei ole niin mielenkiintoista kuin mikä tahansa tenttimateriaaliin liitymätön...

Eläs paukejuniori heittäydy hävyttömäksi siellä. :D Nainen ei vanhene, nainen kypsyy!

Päivämäärä:   21.1.13 22:45:57

Lauantaita tääki ehdottais niin saa sessen huollettua rauhassa (:

Siis NYT mää tajuun tuon stalkkauksen! Enkä määkään täälä pahalla, puhdasta uteliaisuutta (:

En mää oikeasti tosissani tuota ikäjuttua ajatellut, tai ehkä lähinnä et jos oon ainoa nuori niin jäänkö ihan jalkoihin ;) Ei vaan, kyllä mulla on paljon teidän ikäisiä työkavereita joiden kanssa tulee tosi hyvin toimeen ja viihteelläkin on käyty :)

Hassua, olen asunut täällä kohta kolme viikkoa enkä ole pahemmin nähnyt/varsinkaan jutellut naapureiden kanssa. Ja tänään olen nähnyt jo kaksi naapuria rappukäytävässä jotka ovat alkaneet puhuttelemaan, toinen heistä jopa kättelikin! Siis aivan ihanaa miten ihania ihmisiä tässä talossa asuu, tuli tosi hyvä mieli! :) Ja molemmat suhtautuivat suopeasti koiraani ja vakuuttivat että ei se haittaa jos vähän haukahtelee. Vannotin siis että jos koirastani on harmia työpäivieni aikana niin tulla vaan kertomaan. Voi että, voi että :) Muutenkin ihan hirmuisen moni ulkoilija joka on pysähtynyt koiraa rapsuttamaan, on heti toivottanut tervetulleeksi ja että toivottavasti viihdyn jne. Oon kyllä niin positiivisesti yllättyny!

Nyt munki pitäis nukkumaan. Hyvää yötä (:

Päivämäärä:   21.1.13 22:50:06

Täh!? Pauke unta näät, missään Helsingissä tommosta oo :D

Mä en edes tiedä ketä tässä talossa asuu, ite asunu kuitenki jo neljä vuotta tässä... Naapureista moikkaan ehkä kolmea, emmä jaksa väkisin noita mörköjä...

Mun on pakko kanssa tänään yrittää valua ees vähän aiemmin, mutta vielähän noi koirat tarttis ulkona käyttää ja silleen. Meneehän tää taas tässä.

Päivämäärä:   21.1.13 22:50:44

Nii ja öitä vaan nukkumaan menijöille :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   21.1.13 22:52:22

Nukkumaan tarttis, että pääsis aamulla aikoinaan ylös. On mennyt unirytmit ihan päälaelleen. Näin vanhan ei pitäis enää käydä baareissa. :/

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   21.1.13 22:53:25

hyviä öitä höpöttäjät :) nukkukaa hyvin....

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.1.13 23:00:15

Hyviä öitä normirytmiin pyrkijöille :)

Ja kofeiinia kukkujille!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.1.13 23:02:03

Joo en mäkään muuten kuin ihan huvikseni kurkistin. Onhan se ihan kiva nähdä vähän millaisten ihmisten kanssa sitä täällä höpöttelee. Eikä siinä mitään jos on facessa, kunhan ei sitten käytä missään muualla sinne yhdistettäviä tietoja, jos haluaa pitää sen erillään muista nettisivuista.

no.: Ilmeisestikin niin, mutta kai se vähän niin kuin kuuluu tohon luonteeseenkin, kun oon sellainen tarkkaileva tiedonkerääjä, joka analysoi ja purkaa juttuja mielessään osiin. :P

ruoste: Ai sä innostuit vonkaamisesta. Hienoa, tämä maa tarvitsee lisää myös vonkaavia naisia, kun se tahtoo aina jäädä meidän miesten harteille. :D

Niin ja hyvää yötä vaan nukkumaan menijöille. Mä ajattelin vasta hörpätä iltateen tähän väliin. Ei tässä vielä olla mihinkään nukkumaan menossa.

Päivämäärä:   21.1.13 23:05:02

Eksä vois Minski mennä nukkumaan jo kans, mä oon niin riippuvainen susta etten voi mennä ennneku säkin meet... :p

Keittelen tässä eguja ja kun ne on redi niin sitten koirat ulos, tuskin heti sittenkään pääsee nukkuu vaikka vannoin että tänään oon puolilta öin. Jos yheltä ees sammuis valot ni hyvä, huomen pitäs olla aiemmin nukkumassa kyllä niin jos pikkuhiljaa sirtyy tuosta yökolmesta vähän aikasempaan :D

Päivämäärä:   21.1.13 23:11:45

Onko täällä kaikki tossa naamakirjassa?
Voi luojan kiitos, etten mä ole siihen koskaan hairahtanut!
Järkyttävää edes ajatella, että yksityisyys katoaa jonkun veetun facebookin myötä!
Siitä ei kuulemma pääse edes eroon, vaikka kuinka haluaisi.

Päivämäärä:   21.1.13 23:14:51

No mäkin lopulta menin sinne kun itkettiin että pitää mennä, ei siellä yhtään kuvaa kyllä itsestä ole ja päivityksiä hyvin harvoin. Eipä se kovin kummonen viritys ole, ei kiinnosta notkua siellä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.1.13 23:17:34

Mission: Ai kuinka niin oot musta riippuvainen? Nyt alkaa jo mennä vähän pelottavaksi. :D :D

Mut en mä ihan vielä kehtaa mennä. Eihän kello oo kuin ykstoista vasta. Kai tässä nyt vielä ainakin tunti pitäis olla hereillä. Kattelen noita kameravideoita youtubesta tässä samalla ja mietin, että pitäis vissiin tehdä joku pieni kuvausreissu jonkun kivan talvimaiseman tallentamiseksi. Jos sais vähän sellasta neljän vuodenaikaa teemaa noihin tauluihin. :)

Piste: Onhan siellä aika monikin, mutta ihan hyvin siellä voi säätää sitä kuinka paljon kertoo itsestään. Sitä voi käyttää aika monella tapaa ja toiset on paljon avoimempia kuin toiset. Mikä nyt kenellekin sopii ja itse oon ainakin tykännyt siitä, että sen kautta pysyy vähän perillä sukulaistenkin elämästä, kun ei niitä kaikkia kuitenkaan niin usein tuu nähtyä. Eikä se nyt mikään maailmanloppu olis, jos täältäkin joku sattuis mun kuvan sieltä löytämään. En mä nyt mikään James Bond sentään ole. :D

Niin ja kyllä sieltä pois pääsee, vaikka siitä kuulemma jotain tietoja jääkin facebookin servereille, niin eihän ne voi niitä tietoja mihinkään käyttää. Ja jos haluaa, niin omat tiedot voi pyytää rompulla itselleen katsottavaksi. Tosin onhan noi asetukset joskus vähän sekavia, vaikka on niitä nyt taas yritetty jotenkin selkeyttää.

Päivämäärä:   21.1.13 23:26:50

Mun selkeä mielipide on, että koko veetun facebook on...
En sano, mitä..............
En ikikuuna päivänä, en missään mielenhäiriössäkään, jos sellainen joskus iskee kohdalle, ainakaan tuohon hapatukseen liity!!!
En!!!
Onneksi mulla on muutakin elämää, kun joku hemmetin naamakirja!!!!

Päivämäärä:   21.1.13 23:30:28

Minski, läppä ;) No tiesit varmaan:) Riippuvainen kyllä oon, nimittäin iltakukkumisesta. Illalla on vaan niin kivaa hengailla rauhassa kotona ja ei haluu mennä nukkumaan kun sitten päivä on ohi ja joutuu töihin... Mutta sekin on kyllä pahasti ristiriidassa sen kanssa että tykkään myös nukkumisesta tosi paljon, nukkuminen on ihanaa! Onneks sitä voi sitten harrastaa viikonloppusin:)

Onko sulla Minski vapaat työajat kun heräilet arkena niin myöhään?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.1.13 23:40:56

"Jos sais vähän sellasta neljän vuodenaikaa teemaa noihin tauluihin. :)"
Loistoidea. Sellainen kuvakollaasi olis kiva, missä sama nakymä olis kuvattu kauneimmillaan talvella, keväällä, kesällä ja... you get the point :)

., pari kamua on ollut tosi skeptisiä fb:n suhteen mutta ovat lopulta taipuneet ryhmäpaineen alla. Asetukset voi mm. laittaa niin, ettei kukaan näe sinua kaverihaussa eikä näe tekemisiäsi mitenkään. Pystyt itse kuitenkin lähestymään haluamiasi tyyppejä jos nämä eivät itse ole heittäytyneet täysin näkymättömiksi. Pystyt rajaamaan kaiken palvelussa jakamasi tiedon ja aineiston yksityisyyden eli näkyvyyden. Jos tahtoo noin tarkasti pysyä internetin ihmeellisessä maailmassa anonyyminä, ei kuitenkaan taida olla syitä liittyä facebookiin. Eivät kaikki siellä ole ja pärjäät varmasti ihan hyvin ilmankin :) Minä tykkään fb:sta, sillä olen vähän laiska pitämään yhteyttä vanhoihin kavereihin (saatika sukulaisiin). Facebookissa kaikki ovat vain klikkauksen päässä ja kamujen kuulumisia on kiva lukea statuspäivitysten ym. kautta.

Itse en ole tainnut (tietääkseni/ muistaakseni) tähän mennessä jakaa fb:n kautta mitään sellaista, mitä en tahtoisi tuntemattomien näkevän. Saattaa siellä jokunen hölmö kuva tai juttu olla, mutta minähän olen vähän hölmö, joten nekään kuvat tai jutut eivät ole supersalaisia. Minulla ei ole mitään salattavaa (...jos on, se ei fb:stä löydy) :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.1.13 23:41:13

Piste: Oho, sieltähän tuli täyslaidallinen. :D Ihmettelen vaan mistä noin voimakas mielipide, jos et ole kuitenkaan koskaan facebookkia käyttänyt. Noh, eihän se varmasti kaikille sovi, mutta edelleen eihän sinne mitään sellaista ilmaannu mitä ei sinne itse laita. Eikä sitä tarvitse koko ajan toljottaa, vaikka sinne liittyisikin.

Mission: Haha, niin varmaan. Sulla on kuitenkin siellä laitettu joku hälytys aina kun mä kirjotan jonkun uuden viestin. :D

Mut jooh, vakavasti puhuen niin oon kyllä ihan samanlainen. Että monesti tulee vaan valvottua ilman mitään sen suurempaa syytä, koska silloin kun menee nukkumaan, niin se päivä on taas ohi ja joutuu heräilemään seuraavana aamuna uuteen päivään. Sitten kun ei ole yhtään aamuvirkku, niin siinä vaiheessa sen vasta taas muistaa kuinka huono idea se valvominen loppujen lopuksi oli. Ja joo, mulla on aika joustavat työajat. :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.1.13 23:44:39

"Mutta sekin on kyllä pahasti ristiriidassa sen kanssa että tykkään myös nukkumisesta tosi paljon, nukkuminen on ihanaa!"
Moon samaa mieltä; kukkuminen on kivaa mutta nukkuminen superihanaa. Miksei voi saada molempia, aina ja samaan aikaan?

Päivämäärä:   21.1.13 23:47:08

Joo huomenna taas vtuttaa että ei voinu mennä ajoissa nukkumaan... Nyt kattelen tyytyväisenä sitä selviytyjien vikaa osaa joka jäi muistamatta lauantaina, sain sen tänään päivällä boksille:)

Nyt on kuitenkin vietävä noi koirat... Mutta ei hätää, kännykässä soi joo hälytys ihan täysiä heti kun Minski kirjoittaa jotakin, sitten tuun juoksujalkaa takas sisälle kun ulkona ei tietty voi kännyn kautta nettiin mennä kun näpit jäätyy :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.1.13 23:54:42

ruoste: Joo just tollasta mä oon tässä visioinnu, että toi vois olla aika kiva ja kun mulla on toi kamerakin vaan 16Megapikseliä, niin väkisinkin tollaseen 70x100cm printtiin pitäis sitten olla useampi kuva, jos haluaa, että se on hyvälaatuinenkin. Tolla saa myös hienoja 43Megapikselin panoraama kuvia, niin oon tuumaillu josko sellasista sais jotain hienoa aikaan. Mut toi on vielä mietintämyssyn alla.

Niin ja oon ihan samaa mieltä tosta facestakin. Yks hyvä ryhmä on kanssa vanhat inttikaverit. Ei niidenkään kanssa tuu sillee oltua tekemisissä muuten kuin joskus kertaamassa, mut ihan hauska niidenkin kuulumisia on joskus katella. Tollaseen kasuaaliin yhteydenpitoon toi on aika näppärä ja sitten ne henkilökohtaisemmat jutut voi edelleen pitää siellä missä ennenkin. :) Niin ja onhan tuolla hauskoja juttujakin jaossa.

Mission: No käyhän pihalla. Mä voisin käydä vaikka sillä aikaa pesemässä legot, kun tuli jo toi iltapalakin mupellettua tossa. Yritän olla laittamatta liian montaa hälyä sulle, ettei tarvi ihan hirveetä vauhtia heti juosta takaisin koneen ääreen nöräämään läpi yön. :D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   21.1.13 23:57:17

Iltoja.....

Miekin jonkin kommentin kehiin heitän..tänää ollu sellainen päivä et virtaa ollu enemmän kun pienes pitäjäs...saanu enemmän tehtyy kun viimeseen puoleen vuoteen...tavaraa hävinny kuin tuhka tuuleen kirjaimellisesti...ja tavaroita jotka vaihtanu paikkaa enemmän ja vähemmän...tästä se alkaa kun sais vaan lopun tähän asiaan ehken jopa huomenna...mut kiva kun ees joten kuten valo paistaa sinne risu kasan pohjalllekkin.................

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.1.13 00:05:47

No kyllä paistaa valo jos tuleen tuikkaa :D Iltaa @. Olisit lähettänyt vähän höpöenergiaa tännekin.

Laiska päivä takana - taas. Siksi netissä. Kun kirjoittelee tänne jää tunne, että on saanut edes jotain aikaan. :P

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.1.13 00:12:01

pisteen onneksi minulla on tapana linkata tänne fb:n parhaita paloja:
http://aijaa.com/EW4UvI

Päivämäärä:   22.1.13 00:15:14

Se on mukava tunne kun on ollut aikaansaava :)

Koirat pikaulkoilutettu, oli lepopäivä tänään kaikilla tytöillä. Iltapalaaaa, nams:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.1.13 00:19:21

Kuulostaa ihan siltä, että jollain on ollut tänään siivouspäivä. Tai siis "eroon kaikesta turhasta hamstratusta roinasta" päivä. :P

ruoste: Joo aina noita osuu sieltä feedistä silmään. Mut tää alkaa pikku hiljaa kuulostaa siltä niin kuin tässä olis pari Zuckerbergin minionia mainostamassa facea. :D Onhan se menettänyt hohtoaan, mutta on siinä edelleen ne omat juttunsa. Niin ja hei, mä oon tavannu pari naistakin facen kautta, että ei se ihan turha paikka ole. =)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   22.1.13 00:19:40

No virallisesti eilen oli energiaa..kerkes perkulus tuo vuorokaus vaihtuu mut eni veivai miten se oli...huomen jatkuu tai siis tänää pakko mie haluan tietyt asiat kondikseen ja täl viikol muutoksen kohti tulevaisuutta...omaan mökkiiini tehdä....kehtoo sit ne ns:tuparit viettää joista on puhuttu reiska vuos et ne tulee...kun yksin jäi asuu sit on billeet ja lyyän kaikki silleeks.....

Päivämäärä:   22.1.13 00:29:36

Muutoksen tuulia siis puhaltelee yhdellä sun toisella ;)

Miten hitossa jossain facessa tapaa ihmisiä? Eikö ne ole jo yleensä kavereina, miten siellä ketään uusia tapaa? Oon liian vanha moiseen kulttuuriin... :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.1.13 00:31:49

Just noin, pois turha painolasti ja tonnia kevyempänä nokka kohti uusia seikkailuja :) Meinasitkos meidätkin kutsua?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.1.13 00:37:01

Mission: No sähän olit hätäinen. Tais puhelin hälyyttää jo kiireen vilkkaa takaisin. :D

Mut niin, kyllähän siellä voi viestiä pistää menemään ja onhan siellä kaikenlaisia sovelluksia ja pelejä missä törmää muihin ihan tuntemattomiinkin ihmisiin. Mulle on jopa muutama homokin laittanut viestiä. :D

No joo en mäkään sitä minään treffipaikkana pidä, mutta jos sattuu mielenkiintoinen ihminen kohdalle, niin ihan sama se mulle on missä tapaa.

Päivämäärä:   22.1.13 00:42:32

Ainiin joo onhan siellä kaikkee huttua joo.. Ai homot, taidat olla vähän nätti :D Eipä siinä, ite oon ollu etenkin nuorempana täys lepakkomagneetti, vaikka en kyllä tiedä miltä stereotyyppisen lesbon pitäis näyttää niitä rekkoja lukuunottamatta.. :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.1.13 00:51:39

Mä olen saanut fb:ssä uusia "kavereita" mm. zyngan pelien kautta, mutta ovat kaikki naisia tai keski-ikäisiä isi-ihmisiä (tai homoja). Mitä sovelluksia M_R oikein käyttää? Missä käy flaksi? Ei siksi, että mä edelleenkään etsisin, mutta kuitennii.......

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.1.13 00:53:29

Joo onhan siellä kaikenlaista huttua. Enkä kyllä tiedä miks ne mulle viestiä on pistäneet, enkä välttämättä haluakaan tietää. :p Mut saa siellä jotkut naisetkin välillä noita. Just viime viikolla yks laitteli seinälleen erään yritelmän.

Hmmm, taasko me jäätiin kahdestaan tänne. Vai kuukahtiko ruoste jo. Huhuu =)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.1.13 00:53:33

Mission, omistitko flanellipaidan? Montako reikää korvassasi oli?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   22.1.13 00:54:25

:D mitäs muuta teille :D kohta unille...facessa kamujen kans jutut loppuun ja sit nukkumatin kans tekee diiili

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.1.13 00:55:16

Hitot kuukahdin. Join cokista iltapalan kanssa o.O

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.1.13 00:58:11

ruoste: No jotain zyngan pelejä mäkin joskus pelailin, mutta oon kyllä nykyään lopettanu kaikkien pelaamisen. Ois sielläkin joku puuma kyllä ollu, joka oli aika tuttavallinen. :D Sitten on ollu jotain sosiaalisia sovelluksia. Joku sellanen ainakin missä sai ostella muita ja vähän niin kuin pitää lemmikkinään, kunnes joku tarjoaa enemmän ja joutuu ostamaan sen kuvan takaisin.

Joo sori. Olin vähän hätähousu. =)

Päivämäärä:   22.1.13 00:58:14

Eksyin katsomaan mormoniponin riimittelyä, ihan loistavaa tähän olotilaan :D Jollekin vissiin tuli kademielikin siellä...

Mutta pakko kai se on nukkumaan alkaa painua, vaikkei yhtään huvittaisi. Telkkarissa silmienpyörittelijä-Damon, on se silti jotenkin namppa, kera veljensä.. Ja vampyyrifiksaatiohan ei asiaa auta yhtään, ei mahda mitään mutta heikkoa tekee :p Onneksi lähtivät ruudusta... Ehkä mun uniin?;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.1.13 01:02:28

Mission: Oho, sä meinaat jo luovuttaa. Pitääkö tässä vetää ihan risti seinään, kun sä näin aikaisin oot menossa nukkumaan. :P No jooh, eipä toi kyllä itellekään pahaa tekis...

Hyvää yötä vaan ja Damonisia unia. =)

Päivämäärä:   22.1.13 01:02:42

ruoste :D Kyllä mulla oli flanellipaitoja pari, muuten aitoja seiskytlukulaisia faijan perintöjä, solmussa niitä pidettiin :D Sillon Pearl Jam aikaan... trumpettihousut ja pitkä tukka:)

Mut ei ollut sillon kyllä enää kun lepakkomagneettiajat alkoi, jos siihen viittasit. Korvissa on kuus reikää yhä yhteensä, en muista mihin tahtiin niitä on otettu, pikkuhiljaa...

Päivämäärä:   22.1.13 01:03:49

En mä viel menny, yritän kyllä... ihan just... ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.1.13 01:08:24

Aijaa, hups, mä jo luulin, että saan viettää tän illan kahdestaan ruosteen kiihkeässä seurassa. ;D

Mut joo, vois sitä kyllä kohtapuoliin tästä itekin häippästä. Jos nyt ei nukkumaan, niin ainakin sänkyyn jo makoilemaan, jos vaikka alkais unikin tulemaan paremmin kun alkaa päänuppi taas pikku hiljaa hiljenemään.

Päivämäärä:   22.1.13 01:11:58

Tää menee nyt. Kaikki laitettu valmiiks aamua varten ja nyt en enää lösähdä sohvalle "vähäks aikaa". Hyvää yötä ja yökyöpeleille lisää virtaa! :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.1.13 01:12:30

"Joku sellanen ainakin missä sai ostella muita ja vähän niin kuin pitää lemmikkinään, kunnes joku tarjoaa enemmän ja joutuu ostamaan sen kuvan takaisin."
Ei onneksi yhtään friikki peli.

Mä tykkäsin hirveästi (joo, kehtaan myöntää) siitä ekasta famipelistä, slashkeyn Farm Townista, sen sosiaalisen ulottovuuden takia. Farmimarkkinoilla juteltiin niitä näitä tuntemattomien kanssa pikseliukkojen välityksellä, solmittiin buddysuhteita toisten farmareiden kanssa ja muutaman ulkomaalaisen kanssa ryhdyttiin "oikeiksi fb-kamuiksi". Olihan siellä namusetiäkin ja kaiken maailman weirdoja, mutta niistä oppii olemaan välittämättä. Kone ei sitten enää jaksanut pyörittää sitä peliä ja oli pakko siirtyä farmvillen pelaajaksi. Nyt ei jaksa pelata mitään, kun ei aika meinaa riittää edes sähköpostien lukemiseen. Hötölässä nyt ehtii aina viettää muutaman tunnin.

Öitä Minski, Missi ja @, siis siiten KUN päätätte mennä nukkumaahan. Se olisi kai suunta pikkuhiljaa itse kullakin.
Än...
Yy...
Tee...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.1.13 01:17:22

ruoste: Joo no noi oli silloin joskus niin uutta ja ihmeellistä, että sitä tuli kokeiltua vähän kaikenlaisia ihme viritelmiä. Nykyään mulla ei sitten olekaan asennettuna juuri mitään sovelluksia.

Jaahas, tytöt jätti sitten minskin ypöyksin tänne. No kai se on sitten munkin aika mennä jo. Öitä vaan kaikille. :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.1.13 01:20:07

...nyt. Vikasana!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.1.13 01:34:00

Taitaa kaikki olla jo nukkumassa..? Mä en saa nukuttuu... ärsyttävää!

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   22.1.13 06:37:40

huomenta :)
AA mä muistan nuo facen kuvanostojutut :) oon itekin joskus aikoinaan parissa sellasessa ollu mukana...mitkäs niitten nimet olikaan? Owner?
sit are you interestedin kautta oon jutskaillu joidenkin kanssa ja tavannutkin muistaakseni kaksi miestä. suomalaisen ja italialaisen :)
nyt mulla ei oo tommosia aplikaatioita :)
musta on kiva kirjotella höpöstatuksia ja laittaa kuvia sinne. ei se kovin vakava paikka ole. toisten kuulumisia ja hauskoja statuksia sieltä tsekkailen. ja niitä kuvia :)
nyt töihin! kivaa päivää kaikki!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   22.1.13 08:30:38

Huomenet. Ensin hiihtämään ja sitten töihin.

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   22.1.13 08:31:25

Huomenta,
aivan sama, jos joku tykkää kaivella fbssä, feel free vaan ... kauheasti töitä, siis kertakaikkiaan aivan älyttömästi, mistä nää kaikki tuli :o?
No eipä ole enää maanantai ;)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.1.13 08:32:52

Huomenta :) mä istun pukukopissa ja oottelen et traktori häipyy tuolt jäält, saa nähä kerkeenkö ollenkaan luennoille tänään :p

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   22.1.13 08:58:18

Huomenta sinkkulan kinkut.:) Päivästä taitaa ainakin ilman suhteen tulla mitä mainioin. Mikäs vika naamakirjassa on.? Mulla on kaverina Iina, Valtsu, Riksu, SuSah ja muitakin hötönetistä, mut kaikki ei ole sinkkuja.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   22.1.13 09:59:39

Tirlin reippauspäätös piti, hienoa! Samoin min, kadehdittavaa aamureippautta :) Huomenta Kessu, aurinko ainakin näyttää paistavan niin lämpöisesti ettei tästä ihan kökkö päivä voi tulla. Huomenta kaikille muillekin :):) Aamussa on selkeästi kevään tuntua, tunnetteko sen? Kevät koittaa, elämä voittaa.

Ihan vielä en mene kokeilemaan, lämmittävätkö nuo valonsäteet oikeasti vai onko siellä napakka pakkanen, kahvia on vielä paljon tuhottavana. Aamupalakin pitäisi sulatella. Onhan tässä tätä puuhaa :P

Päivämäärä:   22.1.13 10:26:27

Ei kai siinä mitään vikaa ole, ihan se on vapaaehtoinen valinta, onko siellä vaiko ei:).
Vieläkö min istuu pukukopissa;)?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.1.13 10:43:57

Joo huomenia vaan täältäkin suunnalta taas vaihteeksi. :D Jaa onkos ruosteella joku juttu, että pitää päästä sanomaan se viimeinen sana? Ois pitäny vielä kurkata tänne ja käydä laittaa jotain ihan sun kiusaksi. ^_^

no.: Joo mäkin muistan noi ja sit oli kans joku sellanen ku "tag me" missä selailtiin muiden kuvia ja laitettiin kaikkia adjektiiveja niihin. Siinä oli muutamia valmiina ja sit sai laittaa ihan omankin. Mut no niin. Siinäs näätte, et kyllä sieltä facestakin voi bongata jonkun naisen tai miehen.

Päivämäärä:   22.1.13 10:56:12

Huomenta. Se 33v kuulosti vaan niin paljon kivemmalta kuin 34v. No, life is a bitch and then you die ;)

Mitä ihmeen kevättä te oikein hingutte, ei nyt helkkarissa, loistotalvi, lunta ja pakkasta, ihanaa! Hyi ällöttää ajatuskin jostain oksettavasta alkukeväästä kun tuulee hulluna, pelkkää räntää ja jääröpelöä, ihan älyttömän rumaa ja likasta jokapaikassa, tiesuola pölyää ja kun se lumi viimein lähtee niin tilalla on kuraa, yök.... Sitten vasta kun on hiirenkorvilla koivut voi kevät alkaa olla ihan suht siedettävä, sitä ennen otetaan putkeen muutama kuukaus lunta ja pakkasta kiitos:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   22.1.13 11:06:19

Ooh, missionilla on syndet tänään. Onneks olkoon. :* Ja juu ei vielä mitään kevättä. Ei saa sulaa lumet ennen kuin mä saan inspiraation lähteä kuvailemaan hienoja talvimaisemia mun taulua varten. Mä haluisin sellasen hienon kuvan kuusikosta, mikä on ihan lumen peitossa ja jonka täyskuu valaisee niin, että se pinnan puuterilumi kimaltelee sillee hienosti siinä. Vielä kun löytäis sellasen paikan ja sais raahauduttua kuvailemaan sitä. :D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   22.1.13 11:09:10

Huomenta...kahvia toinen kuppi menos ja oiskohan virtaa sit jatkaa tänäänkin tätä projektii...no oli tai ei niin ei kai vaihtoehtoja....jatkettava on et joskus päätökseenkin saa...jos ei nyt saa itse kaveri tulee illalla kyläilee ja auttamaan....mut itse mieluummin tälläiset jutut hoitaa finaliin ja sit on viel parempi mieli...olkkaris pitäis purkaa kyl viel jossain vaihees kotiteatteri järjestelmä ja heittää järjestys ihan toisin päin ja lisäillä vähäsen sisustukseen tavaroita...nyt jotenkin on sellainen tunne et pitää saaha uutta ilmettä kehään...liekkö joku hulluuus kohtaus on iskeny...

Päivämäärä:   22.1.13 11:15:31

Kiitos Minski:) Ihana visio, mä bongailen tommosia aina livenä ja kännykamera ei niitä ikuista vaik kuin haluisin;) Mut nyt lounaalle:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   22.1.13 11:18:27

Paljon onnea ja haleja Missionille! :)

., en istu enää pukukopissa, istun sohvalla ja kiroon itteäni :p

Mä äänestän ei keväälle. Talvi on kivaa ja ihanaa aikaa ku on lunta ja pakkasta. Talvi rulessss! :D (tää tais nyt olla joku hetkellinen henkinen taantuminen ala-asteikäseks)

LähettäjäNettioffari M35P-P 
Päivämäärä:   22.1.13 11:18:41

Päivää palstalle

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   22.1.13 11:22:00

ooo...Mission. synttärityttö! onnea!

nyt on ihana kun aurinko alkaa lämmittää...nautitaan tästä nyt hetki. sit saa kesä tulla!

mä taitaisin tietää mr valokuvaajalle ihanan kuutamokuvauspaikan. en vaan tiiä pääseekö sinne kovin helposti ja varsinkaan pimeään aikaan. mut luulen että siellä olis talviaikaan kaunista. niin ja se on vähän kaukana susta :) mut eikös Orimattilassa oo joku joki? mä muistelen nähneeni sen talvella joskus...

facen kautta mä olen myynyt myös jotain tavaroita ja tehnyt vaihtareita :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.