Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 134

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.1.13 02:09:45

Edellinen ketju: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9

No niin, yökyöpelit on sitten laittaneet jo uutta ketjua vireille. Ottakaahan löysin rantein aamuvirkut ja hyvää huomenta vaan jo näin etukäteen, kun kuitenkin nukun vielä silloin kun työ keittelette jo aamukahvia. :p

Re: Sinkkujen topic 134

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.1.13 02:20:02

min: Mä tykkään kanssa sillä tavalla viihteenä horoskoopeista, vaikka en niihin uskokaan. Ihan hauskahan noista on arvuutella erilaisia juttuja. Niin ja oon kaksonen. Kerrohan sitten kanssa kuinka hyvin sopii. :)

Mission: Joo niin mä arvelinkin, että sulla ei varmaankaan oo mitään hätää ton suhteen. Tässä alkaa vaan itelläkin tulemaan sellanen olo, että tarvis alottaa taas noi salitouhut, kun näitä sun juttujas kuuntelee. :)

Mut levottomia unia sulle ja hyvää yötä min:kin. Mäkin tästä meen jo yrittämään nukkumista, vaikkei jostain syystä vieläkään väsytä. Tää höpiseminen vaan jotenkin viristää koko ajan, mut kait se olis korkea aika yrittää vähän nukkuakin taas vaihteeksi.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   21.1.13 06:20:49

Huomenta, olipas vauhdikas viikonloppu, onneksi ei muista kaikkea.:D Pakkanenkin lauhtunut, kahvi turpaan ja aamulenkille.:)

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   21.1.13 06:26:35

huomenta :)
ihana olis ollu jäädä peiton alle kun tuli tota unta sitten nelisen tuntia viime yönä...hirveesti pikku-unia, paljon yksityiskohtia...onneks ei sentään ollu krapulaa eilen...näköjään tuo baarittelu kuitenkin heittää elimistön vähän sekaisin..mutta hei kyllähän nuori jaksaa :) (vieläkin kihertelen lauantaisia henkkarikyselyitä lähikaupassa)
oikeesti töitten jälkeen joutuu ehkä menemään viltin alle päikkäreille...

kivaa päivää kaikille toivottelee kaksonen aamu-unissa :)

Lähettäjä: Elsa 
Päivämäärä:   21.1.13 06:47:46

Huomenta!
Taitaa se totta olla et parasta ennen päiväys pätkähtää umpeen, kun 30 napsahtaa mittariin. Rapula ei oo hellittäny vieläkää, tästä tulee pitkä päivä..

Hirveesti linkkejä valokuviin edellisessä ketjussa, mut ei taida viihtiä niitä kännykällä yrittää aukoa. Maltettava siihen asti ku kotio pääsee. Kuvaaminen ollu tääläkin rakkaana harrastuksena jonkun vuoden. Kamerana tällä hetkellä canonin 550 ja kaveriks muutama putki, sekä muuta tarpeellista ja tarpeetonta...

LähettäjäZi 
Päivämäärä:   21.1.13 09:50:06

Joku mukava offari-setä voisi kopsata tämän heidän palstalleen, kun se aina hukkuu tänne höpinään =)

Tämäkin ilmoittautuu keskusteluun. Satakunnasta 33v nainen, maalta, hevos- ja koiraharrastaja, niin ja prätkät ja ja ja :) Offarit kyllä kiinnostais ;) saa laittaa mailia.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   21.1.13 09:55:47

Hei mullakin on semmoset jättiläisvalokuvakehykset! Teetätin niihin suuret kuvakollaasit PhotoBoxilla, ja tuli tosi hienot :) Yritin ottaa niistä kuvat, mutta ei tullu yhtään kunnollista, kun valo heijastuu niin pahasti siitä pleksin pinnasta. Mutta niissä on toisessa mun rakkaita elukoita ja toisessa on kuvia mun tekemistä valjastöistä (olen siis valjasseppä). Ajattelin, että noista valjastöistä voisi teettää sellaisen kuvakirjankin, että sitten jos mulle se oma firma tulee, niin tuollaista kuvakirjaa olisi helppo kuljettaa mukana ja esitellä asiakkaille.

Yleensä mie kuvaan enimmäiseen noita elukoita, siksi piti se vanha kamerakin vaihtaa pois, kun siinä ei ollut riittävän nopeaa sarjakuvausta, meni aina kaikki tilanteet ohi. Nykyisessä kyllä sarjakuvauksen nopeus riittää, mutta eihän ne nyt läheskään aina onnistu, milloin on värit ihan pielessä ja milloin ei valo riitä. Mutta hyvässä valossa tulee kyllä ihan kivoja kuvia! Tuossakin on 30x optinen zoomi, mutta aika helposti sitten ainakin noita eläimiä kuvatessa tulee tärähtäneitä kuvia, kun se pienikin käden tärinä vaikuttaa niin paljon pitkälle zoomatessa. Onneks digikameralla voi räpsiä niin paljon kuin kortille mahtuu ja niin kauan kuin akkua riittää; niin aina sinne joukkoon jotain onnistuneitakin otoksia mahtuu =D

Mieki luen aina horoskooppeja. En kyllä juurikaan niihin usko, mutta huvin vuoksi ja urheilun kannalta noita päivä- ja viikkohoroskooppeja luen. Mutta olettekos lukeneet luonnehoroskooppejanne..? Mulle ne osuu kyllä kuin nenä päähän, se on aika pelottavaa. Ehkä mie olen joku härän perikuva sitten...

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   21.1.13 10:48:35

Huhhuh... töihin selvitty nipinnapin.. ihan kauhea yö takana, eikä ollut edes mikään krapula :/ En usko uniin enkä horoskooppeihin enkä etiäisiin ja nyt mietinkin, että olenko tullut hulluksi? Olin unessa mm. kauan sitten minuun hillittömän vaikutuksen tehneen ihmisen hautajaisissa... se on nyt vaivannut minua koko aamupäivän. Kaivoin jopa ihmisen yhteystiedot, mutten taida kehdata lähettää viestiä, että "Terve! 20v. jälkeen tuli mieleen, että oletkohan kunnossa?"

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   21.1.13 11:01:07

Huhhuh, tulipa sitten tultua myöhään töihin, täällä saa sitten lusia koko illan :D No eipä se mitään uutta ole kyllä... Että huomenta vaan! Kessukin selviytynyt takasin:)

Mitenhän tota vaakaa tai itteensä pitäs tulkita, grammaakaan ei oo lähteny viikossa. Luultavasti oon ehkä jotain laihtunut sillä lihakset on niin kipeet et niissä pitäs olla nestettä, eli mun pitäs olla "lihonu"... Mutta sitten toi vaaka on sen verran vekkuli että se ei halua ilmottaa ennenkuin on tosi kyseessä, näyttää siis aamusta iltaan ja viikosta toiseen tasan samaa lukemaa, kunnes yhtäkkiä sitten toteaa että no okei, oot laihtunut ja siirtää tän vakiolukemansa kaks kiloo alemmas, pienempiä ei kai rekisteröidä :p Tarttis käydä ostaa uus vaaka ettei heti ala vtuttaa, ja kun kummiskin urheilen nyt niin ei niitä kaloreitakaan viitti ihan hirveellä miinuksella pitää vaan tasasesti sais lähtee vähän pitkällä tähtäimellä...

Zi, tuolla ilmottautu joku offari muistaakseni satakunnasta pari topaa taaksepäin, en kyllä enää muista kuka... oisko ollu "R"...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   21.1.13 11:11:00

Päivää sinkkulaan.

Pää on nyt jotenkin tukossa. En tiedä, olenko tulossa kipeäksi vai oliko vaan rankka viikonloppu. Selvinnee...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.1.13 11:19:25

"Taitaa se totta olla et parasta ennen päiväys pätkähtää umpeen, kun 30 napsahtaa mittariin"
Kiirettä pitää D:

Huomentapäivää! Täällä on taas ollut pientä sutinaa. Ei häiritse ollenkaan, se pitää mielen virkeänä ;)

Kivoja kuvia olette linkitelleet. Minäkin haaveilen kunnon kamerasta, ja useamman kerran päivässä tulee sellaisia "oispa kamera matkassa"-hetkiä. Etenkin tuolla kotipuolessa ajellessa tuntuu siltä, että joka mutkan takana avautuu edellistä kauniimpi maisema, ja aina tekisi mieli pysähtyä ikuistamaan tunnelma. Kamerakännyssä on se hyvä puoli, että se on aina matkassa ja sillä tulee joskus ajaessakin napsittua otoksia, jos joku pätkä matkan varrella on erityisen kaunis (vaikka ei tietenkään pitäisi) (http://www.aijaa.com/UrHVCL) mutta eihän se värimaailma välity läheskään samalla tavalla huonolla kameralla otetun kuvan kautta. Huonoin puoli on ehdottomasti se, että hämärässä otetut kuvat ovat ihan onnettoman huonolaatuisia (http://www.aijaa.com/emECSi) vaikka niihinkin joskus onnistuu vangitsemaan tunnelman. Kaikesta tästä huolimatta räpsin paremman kaluston puutteessa kännykamerakuvia välillä ihan urakalla ja laitan niitä innostuneena naamakirjaan muiden kauhisteltavaksi :D

Uudet horot:
http://www.iltalehti.fi/horoskooppi/?ref=hakemisto
"Leijona
Ilmassa on paljon rakkautta, kunhan osaat ottaa sitä vastaan. Sinun pitää löytää elämääsi turvallisuutta ja rakkautta, eräs voisi niitä sinulle antaa yllin kyllin."
Nyt "#¤%&/ oikeesti. Toivottavasti tuo tarkoittaa sitä, että löydän koiran.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   21.1.13 11:24:23

"Aikasi kuluu lähimpien ihmisten kanssa. Se sopii sinulle mainiosti, sillä teillä on mukavaa keskenänne. Saat merkillisiä uutisia oudosta paikasta."

Vai niin. Merkillistä ja outoa on...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.1.13 11:25:12

Ruoste, sulla on treffit tänään;)....

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   21.1.13 11:27:48

Päiviä! ruoste: Jep hanki koira,siks mäkin otin eron jälkeen koiran et on kotona joku joka haukkuu mua kun tulen töistä kotiin:) Tuli aamupäivällä käytyä kaupungissa täydentämässä varastoja ja nyt näyttäis siltä et vois lähtee jäälle suksimaan. Onhan se tylsää tasaista mut siellä aurinko paistaa siihenmalliin et usko palaa pikkuhiljaa kevään tuloon.

Lähettäjä: piisku 
Päivämäärä:   21.1.13 11:33:32

Hei kaikille.

Kun täällä on valokuvaajia paikalla, niin kertokaas mulle, millä te putsaatte linssit. Jotain liuotinta vai? Mistä sitä saa? Vai mennäänkö linssit huurussa vaan?

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   21.1.13 11:33:59

hei minä voin lohdutella teitä että ei ne päivämäärät mihinkään napsahtele :)
asiat vähän muuttuu, mutta kokonaisuus voi muuttua myös parempaan. just keep the faith! and the smile in your eyes :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   21.1.13 11:39:46

Huomenta...päivee..tuli kunnon yöunet uudes sängys..eilen tuli sit se vihdoin ja viimein haettua...kahvia naamaan ja jatkaa siivousta jota illalla jo hieman aloitin...pitäis järvellä käydä kans kävelee ja kattoo onkko made in finland katiskaan uinu...tarkkaillaaan hieman säätä kuitenkin ennen lähtöä kun tuulee kuitenkin hieman ja pakkasta 15 astetta niin ei kehtaa itteensä tahallaa vilustuttaa kun suht hyvin kuntoon ittensä saanu.....

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   21.1.13 12:13:10

Huomenta :) eilen netti pätkäs ihan totaalisesti eikä sit jaksanu sen kans tapel pidempään...

Ja mun horoskooppi tälle päivälle.. "Sinulle sattuu jotakin odottamatonta rakkauden saralla. Jos olet sinkku, saatat kohdata uuden ihmisen. Parisuhteessa häärääville on odotettavissa muutoksia" pitäis varmaan lähtee ton keskustaan pyörimään :D mut toisaalta toi "odottamatonta" voi ol jotain huolestuttavaa... jännä päivä siis tulossa :)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   21.1.13 12:19:12

"Taitaa se totta olla et parasta ennen päiväys pätkähtää umpeen, kun 30 napsahtaa mittariin"

^ oi voi :o Ei oo enää montaa kuukautta aikaa; ehtis nyt joku korjaamaan mut talteen ennen sitä. Hidastuuko pilaantuminen, jos laittaa pakastimeen tai suolaa tukevasti...? Jos sillä sais vaikka vähän lisäaikaa...?

Ja koska horoskooppi sanoo, että "Hellitä hetkeksi rehkiminen. Vaikka on maanantai, olet onnistunut keplottelemaan itsellesi valtavan määrän hommia. Yritä laittaa ne tärkeysjärjestykseen.", niin taidanpa lähteä heoalla köpsyttelemään, onhan tässä jo tällee aamua rehkittykin facebookissa ja ht-netissä ihan riittämiin :p

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   21.1.13 12:22:06

Ruosteella treffit? Hianoo. Mistä löytyi?

Se mun eilinen tapaus oli analysoinut aika hyvin, mistä johtuu, että vaikka tultiin hirmu hyvin juttuun ja viidyttiin yhdessä, ei syntynyt sellaista kipinää, mitä tarvitsisi. Ollaan liiankin samanlaisia. Jotenkin toinen vaikutti niin tutulta, että mitään jännitettä ei synny, kun mikään ei oikein yllätä. Ja kyllä ihastumiseen tarvitaan tietty positiivinen jännite.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   21.1.13 13:31:47

Niina: suolaa suolaa :D
tirli: mulla on kyllä ollu samankaltasuutta ja suurta kipinää yhtäaikaa. on se mahollista!!!

Päivämäärä:   21.1.13 13:35:18

Joo kyllä smankaltaisuus ja kipinät mahtuu samaan, se tunne kun toinen selittää jotain ja oot vaan että "nii-i, no niin just nimenomaan!" ja kipinät senkun sinkoilee:) Jos ei sinkoile niin niitä ei vaan sit ole...

Pitää alkaa kantamaan tuluksia taskussa että riittää kipinöitä, jos vaikka muuten varteenotettava joskus tulis kohdalle :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.1.13 13:37:48

Huomenta vaan. Mäkin heräsin jo. No ei kait, on tässä nyt sentään jo aamupuurot syöty ja vähän keritty silmitelläkin. Tota piti kyllä silti hetki ihmetellä, että mistähän horoista toi ruoste oikein haastelee. :D

LähettäjäZi 
Päivämäärä:   21.1.13 13:42:43

Kiits mission, siellä oli myös joku ___ treen suunnalta, muttei säpöä :( Nämä hukkuu tänne hulinaan :) Huomasin myös kun kahlailin vanhoja että tältäsuunnalta on joku heppa/koira nainen mutten muista nickiä. Meinaan vaan ettei kavereita ole ikinä liikaa :) On muuten tosi "yksilöivä piirre" täällä tuo heppa/koira nainen :D

Päivän horoskooppi:

Tunnet olevasi jumissa. Et ole ajautunut pattitilanteeseen, vaikka menosi olisikin hidastunut. Asiat vain etenevät omalla painollaan.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   21.1.13 13:44:59

Niina: suolaa suolaa. merisuolaa...:D se kosteuttaa...
tirli: mulla on kyllä ollu samankaltasuutta ja suurta kipinää yhtäaikaa. on se mahollista!!!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   21.1.13 13:47:56

No juu, uskotaan. Tuossa tapauksessa sitä kipinää ei nyt sitten vaan taida olla odotettavissa.

Päivämäärä:   21.1.13 13:56:51

Tirli, onpa harmi. Se on ehkä just se kaikkein paskin vaihtoehto että kun olis kaiken muun mukaan just passeli, mutkun ei syty niin ei syty :(

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   21.1.13 14:11:34

aijaa multa näköjään tulee tuplana :) oliskohan aika sujahtaa peiton alle... kohta pääsee kotiin....mun vartalossa taitaa olla nyt vähän kipinää jos olis unikaveri...

Päivämäärä:   21.1.13 14:12:13

Täällä myös yksi vannoo kemian nimiin eka tapaamisella!
Jos ei kipinää eka tapaamisella synny, niin ei sitä synny seuraavallakaan tapaamisella...
Huokaus!!!

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   21.1.13 14:12:26

Zi:Tarkoittiko tämä "siellä oli myös joku ___ treen suunnalta, muttei säpöä :( Nämä hukkuu tänne hulinaan :)" mahdollisesti "mua" ---

Päivämäärä:   21.1.13 14:14:46

Mun mielestä ei tarvi kuitenkaan olla ihan täyttä ilotulitusta, mutta semmonen tietty lupaus kemiasta ja kipinästä pitää olla:) Sen pitäs sit iskeä siinä alkuvaiheessa täyteen roihuun kumminkin melko nopeasti.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   21.1.13 14:20:54

Mission: samaa mieltä tuosta. Mä ainakin olen sen verran varautunut, että mun täytyy saada tarkastella ensin rauhassa, mikä se vastapuoli on miehiään.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.1.13 14:59:15

Jopas on taas ideoita, kun aletaan suolailemaan lihaa. Kas kun ei marinoituja koipi-reisiä. :D

Vähän hätäisiä mun mielestä ootte, jos ekalla kerralla pitää olla hirveetä ilotulitusta. Kai sitä voi ainakin parit kolmet treffit katella rauhassa. Ekalla kerrallahan voi vaikka jännittää niin paljon, ettei oikein osaa olla oma itsensä. Eikä se yksi kerta aina mene muutenkaan niin nappiin, puhumattakaan siitä, ettei yksillä treffeillä vielä opita ketään tuntemaan. Siinähän vasta raapaistaan pintaa ja ne oikeasti suhteen kantavat voimavarat tulee ilmi sitten vasta myöhemmin. Onhan se toki hyvä merkki, jos toinen on vaikka syötävän komea, mutta sille on vielä vähän paha perustaa mitään suhdetta, vaikka se sinänsä hyvä alku onkin. Joskushan voi käydä niinkin, että ne oikeasti hyvät jutut paljastuu hiukan myöhemmin ja taas tuollaisesta komistuksesta paljastuu, että ihan sisältä mätähän se sitten lopulta oli.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   21.1.13 14:59:52

Mission: juurikin noin :)
Ja Tirli: aika nopeesti tietää haluaako tutustua enemmän..sitten vähän hitaillaan kunnes leimahtaa :) jos siis hyvin käy...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   21.1.13 15:02:16

M_R: Noin minäkin ajattelen. Jotenkin koko nettitreffailu lähtee ihan väärästä päästä liikkeelle. Kun normaalisti ihastumisen tunne tulee elämässä ihan spontaanisti ja omia aikojaan. Siitä on spontaanius kaukana, kun menee järjestetyille treffeille.

LähettäjäZi 
Päivämäärä:   21.1.13 15:08:17

--- tarkoitti, oli viivatkin melkein oikein :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.1.13 15:21:53

Tirli: Mun mielestä tohon voi vaikuttaa aika paljon myös omalla asenteellaan. Siis että ei ajattele sitä tilannetta mitenkään sellaisena, että tässä tarvitsisi nyt tehdä mitenkään vaikutusta toiseen tai olla mielin kielin. Mä oon aina yrittänyt tehdä treffeistä mahdollisimman rennot ja sellaiset, että nainen voi tuntea olevansa ihan oma itsensä ja se riittää kyllä mainiosti mulle. Jos siis meillä synkkaa, koska eihän sekään tietysti kaikkien kanssa toimi. Mäkin oon sellainen kuin oon normaalistikin, enkä yritä esittää mitään. Totta kai sitä saattaa istua vähän suoremmassa mitä normaalisti ettei nyt sen takia jäisi ensimmäisiin treffeifin, kun joku namupala löytyy josta on kovasti kiinnostunut, mutta kyllä sen ihastuksen on parempi tapahtua ihan siihen normaaliin minään tai sitten ei ollenkaan.

Yksi hyvä ja aika varma konsti on sopia treffit niin, että tehdään jotain ihan arkista ja se itse tekeminen ei ole sinänsä mitenkään ihmeellistä. Tärkeintä on se, että ollaan yhdessä ja tutustutaan. Eli ei mitään varauksia hienoon ravintolaan ja ykköset päälle, vaan ihan normaalit, siisti ja arkiset vaatteet vaan ja vaikka koirien kanssa lenkille ja sitten juomaan kahvit sisälle, jos tuntuu siltä, että eihän tuo mikään kirvesmurhaaja ollutkaan, vaan ihan mukavan tuntuinen ja leppoisa kaveri johon tekis mieli tutusta paremminkin.

En mä tiedä sitten onko se jotenkin mun tyyli tai tapa esittää nää asiat, mutta aika monet naiset on kutsuneet ihan suoraan kotiinsakin rupattelemaan vaikka aina sanotaankin, että ensin pitäisi tavata julkisella paikalla.

LähettäjäM 
Päivämäärä:   21.1.13 15:28:20

Päivää

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   21.1.13 15:37:20

Kylläpä joo... mitäs sitä sitten keksittäis?

Päivämäärä:   21.1.13 15:37:43

M, päivää:)

Eikös me jo tuo hetki sitten käyty läpi, semmoset "tekemistreffit" olis varmaan ne parhaat:)

Mutta kyllä se kipinä-kemia, mikä lie, se tietty juttu, se kyllä on olemassa tai sitten ei. Siitä pitää olla joku haiku, semmonen oletus että tuon kanssa voisi kipinöidäkin. Ei se tarvii ilotulitusta olla, mutta jos sitä kipinää oikeasti on, se yleensä muuttuu kyllä liekkiin nopeasti. Vaikkei ekoilla tai toisilla treffeillä välttämättä, niin pitää siinä olla tietty noususuhdanne jo olemassa. En itse usko että sen kipinän saa viesteltyä esiin jos se puuttuu kokonaan. Ja kyllä sen tuntee ja tietää jos potentiaalinen kipinä on olemassa ehkä, jo aikalailla nopeasti. Itse uskon feromoneihin, ja niistähän se kipinä kuitenkin taitaa syntyä. Väärillä feromoneilla sitä ei synny.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   21.1.13 15:39:31

arki ja tavalliset jutut on parasta. ihan 100% komppaan sua MR.

LähettäjäM 
Päivämäärä:   21.1.13 15:47:54

Jonkin lainen kipinä varmaan kaikessa pitää olla, että jonkinlainen kiinnostus toistakohtaa löytyy.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   21.1.13 15:56:52

mäkin uskon feromoneihin :)
tietyn kemian alkulähteen tuntee kyllä ensihetkistä ja siinä sit jos molemmista tuntuu samalta, on aiheet ihastukseen ja rakastukseen. mullakin menee vähän aikaa tutkaillessa, mut se on menoa sit jos ihastus iskee :) ihan alussa ensivaikutelma antaa aika nopsaan vastauksen juu tai ei ja siitä se sit lähtee :)
yksi kerta riittää jos toinen on jollakin tavalla vastenmielinen...muuten mä ainakin annan aikaa ja haluan tutustua ja katsella enemmän...joidenkin kanssa jutut sukeltaa aika syvällisiks jahenkilökohtasiks jo heti alussa ja se on oikeestaan aika parasta:)

Päivämäärä:   21.1.13 16:08:50

Edelleen olen sitä mieltä, et kyllä ne ekat treffit aivan varmasti kertoo, et haluaako treffata uudestaan vaiko ei...jos ei kipinöitä ole siellä ja täällä ekalla tapaamiskerralla, niitä ei ole eikä tule seuraavallakaan.

Päivämäärä:   21.1.13 16:14:18

Joo sitten kun ihastuu niin sit se on menoa. Sit fiilis on muunmuassa tätä luokkaa:

http://www.youtube.com/watch?v=r0EVEXX9kpk

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.1.13 16:31:26

"Edelleen olen sitä mieltä, et kyllä ne ekat treffit aivan varmasti kertoo, et haluaako treffata uudestaan vaiko ei...jos ei kipinöitä ole siellä ja täällä ekalla tapaamiskerralla, niitä ei ole eikä tule seuraavallakaan."

No joo tokihan ne aina sen kertoo tekeekö mieli tavata uudestaan vai ei, mutta ei kaikki tapaukset ole kuitenkaan niin selviä. Mielestäni sellaisissa tapauksissa on ihan hyvä nähdä uudestaankin, jos kuitenkin yleisvaikutelma on ihan positiivinen. Ja tosiaan se kipinöinkin voi helposti johtaa harhaan, koska se ei vielä sinänsä perustu todellisuuteen, vaan enemmäkin mielikuviin ja odotuksiin, koska toista ei vielä oikeasti siinä vaiheessa tunne. Osa lämpenee myös hitaammin ja osa ei ole ihan oma itsensä ensimmäisillä treffeillä, jos on vaikka ujo tai muuten kova jännittämään.

Päivämäärä:   21.1.13 16:43:45

Oikeastaan, aika mestari saa olla jos onnistuu täysin oma itsensä olemaan tavatessaan jonkun ensi kertaa. Kyllähän ihmisellä on joku moodi kuitenkin aina päällä. On työminä, kotiminä ja kavereille minä. Ja se on normaalia, ei töissäkään voi olla ja käyttäytyä ihan just niin kuin huvittaisi. Ja ihan varmasti ihminen karsii käytöksestään jotakin tavatessaan vieraan ihmisen, etenkin jolle haluaa vielä antaa positiivisen vaikutelman. Siihen vielä pienikin jännitys päälle niin eipä se ensi tapaaminen, tai välttämättä pari seuraavaakaan vielä hirveästi kuvaa anna, vähän suuntaa kylläkin.

Mutta tässä vaiheessa mielestäni kuvaan tuleekin sitten se kemia ja kipinöinti, niiden avulla pääsee taas eteenpäin, jos on yhteistä kemiaa, ei niillä jännittämisillä ole väliä ja ihmiseen haluaa vain tutustua lisää.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.1.13 17:05:31

Joo kyllä siinä tietysti joku punainen lanka on oltava, että tekee mieli tavata uudestaan. Se on kuitenkin selvää, ettei ensimmäisellä tapaamisella vielä oikeasti voi ketään tuntea ja siinä vaiheessa peli on vielä auki. Ehkä kyse on vaan siitä, että kipinöintiin luottavat on enemmän tunneihmisiä ja sitten vähän enemmän niitä faktoja rauhassa kurkistelevat taas järki-ihmisiä. Mulla on vaan aina päättyny tollaset kipinöinti suhteet lyhyeen ja ne parhaat on sitten taas rakenneltu rauhassa pikku hiljaa kerros kerrokselta sitä sipulia kuorimalla, vaikka välillä oliskin tullu kyynel silmään.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   21.1.13 17:18:04

Mun mielestä ekasta kerrasta on jäätävä molemmille semmonen "haluan nähdä tuon uudestaankin"-fiilis, jos itselle on yksi ja sama et oliko tämä tässä vai näkisikö vielä toisenkin kerran, ei siitä taida mitään vuosisadan rakkaustarinaa tulla. Noi on kyllä niin kinkkisiä juttuja.

Me ollaan tänään töiden jälkeen kiivetty koiran kans kallioille ja olen laskenut pyllymäkeä alas koiran viipottaessa perässä. Myös aamuisin on tullut tavaksi kivuta pienen mäen päälle ja laskea pyllymäkeä alas. Halvat on huvit puoli kuuden aikaan aamuisin ;)
Tänään seinänaapuri kyseli koirastani, kun kerroin mitä rotua koira edustaa, naapuri oli ihan hämmästynyt; "ai se on ihan puhdasrotuinen?!" :DD Myönnetään, tuo menee kyllä ulkonäöllisesti niin sekarotuisesta rakkikoirasta että noista kommenteista ei voi pahastua. Eikä ollut eka kerta kun joku ihmetteli samaa asiaa:D

Vielä jos tanssimaan jaksaisi. Jääkaapissa ei ole oikein mitään syötävää, ärsyttävää.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   21.1.13 17:23:08

mä meen tunteella. ilman ennakko-odotuksia. jos tuntuu hyvältä niin kaikki menee omalla painollaan. kun tutustuu ja tykästyy, niin mulla tulee vahvat ja intohimoiset tunteet peliin mukaan. oon kyllä MR: n kanssa samoilla aatoksilla. taidat olla MR herkkä ja syvällinen? ujo? epätyypillinen kaksonen?

Päivämäärä:   21.1.13 17:35:49

" Ehkä kyse on vaan siitä, että kipinöintiin luottavat on enemmän tunneihmisiä ja sitten vähän enemmän niitä faktoja rauhassa kurkistelevat taas järki-ihmisiä."

Noup. Ei ole. Ei. En oo.

-ENPÄ! :D

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   21.1.13 17:39:37

Mä kyllä tykkään tutustua toisen pään sisältöön ennakkoon. En koskaa ole ollu "heti vaan treffeille" -ihmisiä. Ihan kiva on vaikka lukea toisen juttuja ja itsekkin kirjoitella. Siinä jos alkaa tuntua omalta, niin sitten on aika tavata. Toisaalta taas just semmoiset työkaveriin ihastumiset on sikäli luonnikkaita, kun siinä työn merkeissä yhdessä paljon puuhataan ja sitä kautta tutustuu aikas hyvin. Sama tietty, jos harrastuksen kautta tutustuu ja sitten huomaa ihastuvansa.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   21.1.13 17:50:40

mä tykkään kans vähän aikaa kirjotella. siinä vaan voi käydä niin, että ihastuu niitten kirjotusten kautta siihen toiseen ihmiseen. tahtomattaan luo jonkinlaisen mielikuvan ja se on sitten ihan kauheaa jos on jo ehtinyt ihastua siihen mielikuvaan ja todellisuus ei vastaakaan tavatessa sit sitä mielikuvaa. tän takia haluan tavatakin aika äkkiä jos kirjotusten perusteella tuntuu löytyvän yhteinen sävel. you see my point?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.1.13 17:52:07

pauke: Se tunne on toki oltava, mutta ei toi mun mielestä ole sinänsä mikään mysteeri. On ehkä helpompaa puhua vaan kemiasta, kipinöinnistä tai vaikka säkenöinnistä kuin sanoa, että sillä oli niin hunajainen ääni ja upea kroppa tms. että se sai mun polvet notkahtamaan. Aina ne syyt sieltä jostain taustalta löytyy, vaikka kaikki ei ehkä kykenekään pukemaan niitä sanoiksi.

no.: Noin mäkin menen, mutta joskus on ihan mukava pysähtyä vähän mietiskelemäänkin. Se on siinäkin mielessä palkitsevaa, että kun ymmärtää mikä toisessa viehättää, niin voi sitten kehua sellaisista piirteistä joista todennäköisesti joku muukin on jo kehaissut ja mitkä nainenkin tietää todeksi, vaikkei niitä tyypilliseen suomalaisen vaatimattomaan tapaan kehtaakaan sanoa ääneen. Sellainen kehu tuntuu hyvältä ja imartelee, johon on helppo itsekin uskoa. Enkä kehu siksi, että tuntisin naisen tarvitsevan jotain pönkitystä itsetunnolleen (koska se on loputon kaivo), vaan siksi, että nainenkin tuntee, että olen aidosti kiinnostunut hänestä ja huomaan asioita. Asioita jotka hänessä viehättää minua ja jotka saavat minut haluamaan olla hänen seurassaan.

Ujo ja herkkä, no en mä nyt tiedä. Ehkä vähän ujo ja enemmän sellainen tarkkailija luonne, kuin ihminen joka viihtyy huomion keskipisteenä. Tuleehan sitä kaikenlaista pohdiskeltua ja mietittyä asioita ihan automaattisesti muidenkin kautta, että jos se on sitten sitä herkkyyttä, niin niin kai sitten. Riippuu tietysti vähän siitäkin mihin noi rajat asettaa ja mikä nyt sitten on mahtaa olla sellainen tyypillinen kaksonen.

Päivämäärä:   21.1.13 17:56:55

Minski, lienet sitten kuitenkin vähän introvertti, kuten minäkin. Se ei automaattisesti tarkoita ujoa tai sisäänpäinkääntynyttä, mutta tuo "tarkkailija" osuu siihen todella hyvin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.1.13 18:02:08

Joo kyllä, näin voisi sanoa. Vähän semmonen hitaasti lämpenevä, kunnes sitten seura käy tutummaksi ja alkaa juttu luistamaan paremmin.

Päivämäärä:   21.1.13 18:07:38

Sama. Yritin tuossa googlella hakea mutta sieltä löytyy näitä perus "pidätkö enemmän isoista vai pienistä juhlista", ihan palikkameininkiä. Hitsit kun en yhtään muista missä lehdessä oli aikoinaan isompi juttu intro- ja ekstroverteista, ja se kyllä käsittää paljon monimuotoisemman skaalan persoonallisuuksia kuin "ujot" ja rääväsuut". Silloin oikeastaan tajusin olevani introvertti, aikaisemmin en oikein ole luontevasti saanut kumpaakaan sopimaan itseeni kunnes tajusin että enemmän sitä varmasti jakaa juurikin nuo "tarkkailija" ja ehkä "harkitseva", kuin se että haluaako huutaa koviten seurueessa vai painua nurkkaan piiloon. Oli hyvä artikkeli, selitti aika hyvin ja löysin itseni kyseisestä tekstistä kyllä.

Päivämäärä:   21.1.13 18:10:56

:D löytypäs joku ihan loistava spiikki aiheesta:

http://tinyurl.com/bkhy5m7

Introverttien ylistystä siis, ei kannata avata sen ketä ei kiinnosta.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   21.1.13 18:23:54

hyviä asioita toisessa on niin tärkeää sanoa ääneen! niitä on ihana kuulla ja sanoa toiselle. kyllähän me niistä eletään, suhteissa ne tahtoo kai usein unohtua. mun mielestä omien ajatusten, ihan pientenkin ja hassujen, julkituominen vahvistaa kiintymystä ja keskinäistä sidettä. omat ajatukset, aistimukset ja ideat on niin ihana jakaa jollekin sellaiselle, joka on niistä aidosti kiinnostunut.

mä olen vähän ujo. tarkkailija ja takarivin tyttö. en tykkää olla keskipisteenä ja esillä. oon pohdiskelija ja aistija, herkkävaistoinen. sosiaalinen, mutta vähän sellainen yksinkulkija. suhteessa mulle on tärkeää sitoutuminen ja vahva läsnäolo ja sellainen tietty syvyys, unohtamatta kepeää hulluttelua :)

Päivämäärä:   21.1.13 18:33:11

Pitäs laittaakin treffi-ilmoitukseen ehdottomaksi kriteeriksi "oltava introvertti" :P

Olen kyllä seurustellut extrovertin (erittäinkin sellaisen) henkilön kanssa pitkään ja osin menestyksekkäästi, ei ollut ongelmaa ollenkaan. Mutta melkein luulen että introvertti kumppani sopisi minulle paremmin, tuosta no:n mainitsemasta "herkkävaistoisuudesta" saa kyllä kivasti irti silloin:)

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   21.1.13 18:41:08

totta Mission :) mulle on tärkeetä sielunveljeys, samankaltaisuus. silloin voi jakaa asioita syvemmällä tasolla, mikä mulle on tosi tärkeää. tunneälykkyys ja herkkävaistoisuus, aitous ja läsnäolon taito vetoaa muhun :)

enneagrammi! ootko mission tutustunu tuohon?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.1.13 18:51:46

Mä kävin välillä tankkaamassa vähän energiaa. Nyt on taas kuppi kuumaa ja tummaa presidenttiä mokkapalan kera tossa vieressä. :)

Makukysymys kai toikin, että haluaako enemmän samankaltaisen vai itsensä vastakohdan. Toisaalta ei sitä voi päättää keneen ihastuu, mutta omissa suhteissani olen törmännyt sellaiseen ongelmaan, että extrovertit kaipaa jatkuvasti muiden ihmisten seuraa ja jotain meininkiä. Aina pitäisi olla menossa tai tulossa jostain. Introverttien kanssa voi paremmin nauttia arjesta ja ihan vaan siitä, että makoillaan yhdessä viltin alla sohvalla ja nautitaan toisen seurasta katellen vaikka telkkaria.

Päivämäärä:   21.1.13 18:59:37

Missäs meidän sinkut luuraa?
Kömpikäähän esiin!!!

LähettäjäM 
Päivämäärä:   21.1.13 19:04:25

Ei minnekkään olla hävitty:)

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   21.1.13 19:10:42

mua ahdistaa ajatus, että koko ajan olis menossa ja elämä aikataulutettua. tykkään kyllä tehhä asioita ja mennäkin esim. elokuviin tai ulos syömään, kalliolle istuskelemaan, saariretkelle tai pitkälle kävelylle ihan fiilispohjalta. arkiset ja ilmaiset asiat on niitä kohokohtia, vielä kun ne elämykset voi jakaa toisen kanssa. oon tosi hyvä loikoilemaan kainalossa ja lusikassa ja kokkailemaan yhdessä :) tykkään olla kotona ja oman rakkaan seura on parasta elämää. oon kyllä jo vähän ehtiny ajatella, että tuommosta miestä on vähän hankala löytää, mut ei se mahdotonta kuitenkaan oo :)

Päivämäärä:   21.1.13 19:11:41

No kiva et edes yksi ja vielä kaiken lisäksi mies on talles!!!
Sais muutkin miehet olla ja tietysti tytöt myös!!!!
Mitäs Satakuntaan?
Onko M ratsastellut tänään?

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   21.1.13 19:12:21

Ei myö hukassa olla, vielä ainakaan.
Pääseekö tota mahollista sähkönsiirron hinnan nostoa jotenki piiloon?! Voihan venäjä :(

LähettäjäNettioffari M35P-P 
Päivämäärä:   21.1.13 19:12:34

Täällä sitä taas ollaan :) Väsyttää aivaaan kauhiaaasti!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   21.1.13 19:13:20

Mulla oli ex-heilojen teemapäivä. Toisen kanssa juttelin puhelimessa ja toisen kanssa kävin kahvilla. :)

Te olette näemmä ruotineet enemmänkin aihetta, pitääkö kipinöidä vai ei. Tässä mun tapauksessa toiset treffit kesti siis 7 tuntia. Tosiaankin tehtiin tavallisia asioita. Kaikki on ihan kauhean helppoa. Ei todellakaan yhtään tarvinnut yrittää olla mitään muuta kuin oma itsensä tai tuntea oloaan vaivautuneeksi. Eikä ollut yhtään sellainen olo, että pääsisinpä tuosta jo eroon. Ja voisin kuvitella helposti viettäväni kyseisen ihmisen kanssa paljonkin aikaa yhdessä ilman mitään ongelmia. Silti sitä kipinää ei tuntunut yhtään olevan.

LähettäjäM 
Päivämäärä:   21.1.13 19:14:49

Pitelee pakkasta ja lämmittää uuneja. Ei ole ratsastellut tänään.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.1.13 19:21:45

no: Ollaan sitten aika samanlaisia tossa suhteessa, koska just tollanen tilanne on mullekin aika optimaalinen. Kai toi juontaa juurensa tohon missionin linkittämään juttuun, että introverteillä on usein rikas sisäinen maailma jossa sinkoilee paljonkin ajatuksia ja ideoita. Extrovertti kaipaa sitten ehkä enemmän erilaisia virikkeitä ja vuorovaikutusta muiden ihmisten kanssa, jotka toimii sitten hänelle sopivina kimmokkeina vastaavanlaiseen onnelliseen tilaan pääsemiseksi. Extrovertti tylsistyy helposti introvertin seurassa ja introvertti taas ahdistuu extrovertin pää kolmantena jalkana menemisestä.

Niin ja pisteelle, että oonhan mäkin mies. Tai ainakin kun viimeksi tarkistin. :P

Päivämäärä:   21.1.13 19:27:27

No, Minski, sä olit jo vauhdissa, mä kyselin näitä muita sinkkuja lisäksi, kun ovat niin hiljaisia.
Miksei M ratsastanut tänään?

LähettäjäM 
Päivämäärä:   21.1.13 19:30:41

Olin töissä ja menin sinne autolla. Eikä piha piirissä ole ratsua millä ratsastaa.

Päivämäärä:   21.1.13 19:31:20

Ja mikä olikaan M:n laji?
Esteet vaiko kouluratsastus vai joku muu?

Päivämäärä:   21.1.13 19:38:18

Ai?
Eli hevoset eivät ole päivätyö, M?
Vapaa-aikaako?

LähettäjäM 
Päivämäärä:   21.1.13 19:38:38

Jokin muu eli väistely..Olen pyöriskellyt vain kaverin tallilla heittelemässä heinä paaleja yms.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   21.1.13 19:46:07

kannattaisko sun Tirli kuitenkin vielä viettää aikaa sen miehen kanssa? voihan se olla että tilanne muuttuu maagisesti niiden yhteisten tuntien myötä :)

juu MR, ollaan samaa maata :) mun sisäinen maailma on varmaan sitten rikas. viihdyn omien ajatusten kanssa ja oon hyvä olemaan tekemättä mitään :) mut mun persoonassa on monta eri kulmaa...maalaistyttö kaupungissa, vähän taivaanrannanmaalari, jonkinlainen luonnonlapsi ja kuitenkin jalat maassa. mukautuvainen. avarakatseinen. tykkään jutella syvällisiä mut myös höpötellä pehmeitä, miettiä syitä ja seurauksia...ihmetellä maailmaa...

Päivämäärä:   21.1.13 19:47:22

no, ja Minski, tulin kotiin ja lukasemaan tän tästä äkkiä, ei voi vaan kun kompaailla ihan täysillä, onko tohon ees mitään lisättävää:)

"tykkään olla kotona ja oman rakkaan seura on parasta elämää. oon kyllä jo vähän ehtiny ajatella, että tuommosta miestä on vähän hankala löytää, mut ei se mahdotonta kuitenkaan oo :)"

Olen myös funtsaillut monesti samaa, onko niitä sellaisia edes...

Joku karvainen kertaa kaksi on aikatauluttanut nyt pahasti mun elämää, perkules, palailen kunhan ovat saaneet huomiota...

Päivämäärä:   21.1.13 19:51:10

M ei siis olekaan mikään hevosmies sanan varsinaisessa merkityksessä?
Jos Minskillä js Minorityllä menee noin hyvin yksiin, varmaan kannattaa vaihtaa meiliosoitteita:)?

LähettäjäM 
Päivämäärä:   21.1.13 19:54:02

Noinkin asian voi ilmaista.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   21.1.13 19:54:40

Tästä teidän extrovertti / introvertti keskustelusta: Kumpikohan mä sitten olen, kun mun on helppo tulla juttuun uusien ihmisten kanssa ja esiintyminen ei ole yhtään vaikeaa. Silti viihdyn mieluusti kotona, enkä jaksa ihmisiä, jotka puhuvat jatkuvasti. Kaipaan hiljaa olemista ja mulle ehkä tärkein asia parisuhteessa on se, että osataan olla yhdessä hiljaa. Välimallin nainen?

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   21.1.13 19:57:45

Hei nyt mä tiedän kun joku kysyy mun ratsastuksen tasoa. Mä vastaan et parempi kun ypäjän rehtorilla:D:D

LähettäjäNettioffari M35P-P 
Päivämäärä:   21.1.13 20:00:42

Tirli oot fifty-sixty :)

Päivämäärä:   21.1.13 20:04:16

M, en jaksa lypsää, noi vastauksesi ovat niin ympäripyöreitä, et jatkakoon joku muu....:).
Mulla on jo ranteis jännetuppitulehdus:), tosta lypsämisestä siis....

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   21.1.13 20:04:35

tuo yhdessä hiljaa oleminen on tärkeää! että voi olla vaan sanomatta mitään ja se ei vaivaa millään lailla. katseet, olemus ja eleet, kosketus myös, kertoo usein hyvin paljon. ne luo turvallisuutta eikä sanoja tarvita :)

välimallin nainen Tirli :) susta on moneksi.

Mission, voi olla että meilläkin löytyä juteltavaa, ainakin näissä ihmissuhdejutuissa :) kovin on samansuuntaisia aatoksia...

Päivämäärä:   21.1.13 20:05:29

Mä lienen enimmäkseen introvertti, vaiks joskus innostun pälättämäänkin.

Päivämäärä:   21.1.13 20:09:57

Ja Ruosteko jäi sinne treffeille pidemmän kaavan mukaan? :) ihan kiva :)

Päivämäärä:   21.1.13 20:12:11

Mä luulen olevani ekstrovertti, suurimmaksi osaksi, mut sit suhteessa osaan kyllä olla molempia, tilanteen mukaan...
Vai onkohan se tää iän mukana tullut taito olla tilanteen mukaan sitä miltä tuntuu...??

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.1.13 20:14:27

no.: Joo just tollasta. Kuulostaa hyvinkin tutulta. Mullekin on monta kertaa sanottu, että mun ulkoisessa olemuksessa on aika jännä kontrasti sisäisen maailman ja tiettyjen luonteenpiirteiden kanssa, eikä sitä voi oikein edes arvata mihin törmää, kun kurkistaa pintaa syvemmälle.

Mission: Joo, mulla on sillee kätevästi kaikki asiat mietittynä valmiina. Ei tarvi kuin kysyä mielipidettä ja nyökytellä sitten, että joo noinhan se menee. :D :D

""tykkään olla kotona ja oman rakkaan seura on parasta elämää. oon kyllä jo vähän ehtiny ajatella, että tuommosta miestä on vähän hankala löytää, mut ei se mahdotonta kuitenkaan oo :)"

Olen myös funtsaillut monesti samaa, onko niitä sellaisia edes..."

Nii mitä lie satuolentoja sellaset. Eihän semmosia oikeasti tietenkään oo...

Pisteelle: No joo kyllähän mun ajatukset kohtaa aika hyvin itseni kanssa. :D Mut niin kuten joskus aikaisemmin sanoinkin, niin en ole nyt etsimässä seuraa, ellei sitten suunnilleen syliin satu putoamaan. Tykkään vaan jutella ja pohdiskella asioita. Huono kokemuskin vielä sen verran tuoreessa muistissa, että olkoon nyt taas toistaiseksi.

Tirli: Se kertoo vaan siitä, että sulla on hyvässä tasapainossa noi molemmat piirteet. Eihän kumpikaan noista äärilaidoista ole oikein hyvä juttu. Kaikkein parasta olis just toi kun saavuttaa tollasen sopivan tasapainon, niin kuin sulla tuntuu olevan. :)

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   21.1.13 20:25:27

juttuseura on hyvä seura :) mun tilanne on vähän kuin MR sulla, vähäsen hämmentävä suhde takana ja alan siitä pikkuhiljaa toipua ja availla silmiä...

Päivämäärä:   21.1.13 20:25:29

..?, sama kävi mielessä, et ruoste tais jäädä treffeille pidemmän kaavan mukaan;)...
Hienoo!!!

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   21.1.13 20:32:25

http://www.oivallusmatkat.fi/enneagrammi.html

tosta voi tutkailla itseään :)

Päivämäärä:   21.1.13 20:33:12

piste, kyllähän nuo Minskin jutut menee mainiosti yksiin myös esimerkiksi no.:n kanssa, ja monen muunkin. Se voi olla että jotkut meidän melkein parikeskustelut erotuu joskus kun meillä ei Minskin kaa oo mitään muuta elämää ja ollaan täällä aina, ja että ollan parit kerrat hengattu melkein kahdestaan pitkin yötä tässä.

Vaikka en mä väitä ettenkö pitäisi Minskiä aika kiinnostavana tyyppinä, ja varmaan moni muukin pitää, mutta kuten sanottu, eihän Minski nyt etsi ketään ja mua pitää hakea kotiovelta niin siihen se on jo katsos aikaa sitten kosahtanut koko homma:p Jäljelle jää enää päämäärätön haahuileminen hooteenetissä, ja lopulta perustamme "Minskin haaremi" -ketjun jossa kaikki Minskimieliset voivat nyökytellä keskenään virtuaalisesti :D

Och samma på svenska: En mä ainakaan ala vinkuu :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.1.13 20:35:09

Näiden kommenttien ja aikaisemman "tutkimuksen" perusteella määrittelisin minäkin itseni introvertiksi. Esim. no:n kuvauksesta löytyi kovin paljon tuttua :) Taivaanrannanmaalari, jonka pään sisällä tapahtuu paljon, tunteiden kautta elävä herkkis joka arvostaa hiljaista yhdessäoloa, turvallisuutta ja läsnäoloa yli säpinän ja ainaisen menemisen. Silti utelias ja ajoittain jopa sosiaalinen, harkitsevainen ja tarkka, analyyttinen sivustaseuraaja. Silti perusleijona, vahvatahtoinen ja aina oikeassa :D Sellainen pieni lisasimpson.

Mitä kipinöihin tulee, niitä täytyy olla sen verran, että ensitapaamisen jälkeen tahtoo nähdä toisen hetihuomennajokonyt. Syvempi kiinnostus kehittyy sitten seuraavien tapaamisten perusteella jos kehittyy.

Heippa tyypit, myös taustailijat. Mitäs tänään? Lähdetäänkö lenkille?

Onko tiedän mielestänne sovelista tunkea lähes tyhjissä liukuportaissa samalle askelmalle toisen (tuntemattoman) ihmisen kanssa?

Päivämäärä:   21.1.13 20:43:00

Ruoste, komps.

Ja tosiaan kyllä taitaa ruostekin haaremissa olla :p

Mun on muuten pakko sanoa että vähän harmittaa ettei toi ruoste ole mies, nimittäin noista teksteistä tulee välillä pilkahduksia ihan loistavan tuntuisesta huumorintajusta! :D

Ja ei oo soveliasta noi liukuportaat, hus hemmettiin siitä nuohoamasta. Paitsi jos se on se unelmien prinssi tai ees muuten vaan hyvännäkönen ni sit saa olla:D

Päivämäärä:   21.1.13 20:43:43

Ruoste, lähden, jos mennään maastolenkille;)!!!
Sit otetaan sellainen kiitolaukkapätkä, et pää ja kroppa tuulettuu totaalisesti:)!!!
Tosin noi nelijalkaiset tekee raskaimman työn!!!

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   21.1.13 20:49:34

hetihuomennajokonyt :D ihana !

hei oikeesti, mä sanoin tän jo joskus aiemminkin...mut musta jotenkin tuntuu, että meidän pitäs joskus treffata ja ihmetellä maailmaa yhdessä :) minä ihmettelen että ehdotan tämmöistä mut juu, oikeesti jotenkin tuntuu et se vois olla hauskaa :)
kilistellä vaikka pari drinksua ja höpötellä...mä olen sosiaalinen mut kuitenkin vähän erakko ja kotihiiri, samanhenkiset sillointällöin treffattavat ystävät saattais kuitenkin olla ihan tervetulleita mun elämään :)

Päivämäärä:   21.1.13 20:56:43

No liukuportaat samalla askelmalla tuntemattoman kanssa kertoo kyl jo aika paljon...

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   21.1.13 20:57:24

Ruoste: "Oh no, my cover is blown! Stalkkaustoiminto toimii kuitenki molempiin..."
On toi stalkkaaminen vaan helppoa nykypäivänä ;)
En mä tiä uskaltaa ko sinne pysähtyä, mä en kato bamlaa sitä paikallista murretta. Tai sit pitää pyytää Skoogista tuttava pariskunta tulkiks, oishan toi vähä ku menis ulkomaille.

Ai-jai-jai toi on niin yleinen "maalaisten" tekemä virhe, se liukuportaiden vasen "ohituskaista" tulee pitää vapaana. Mutta toisaalta kyllähän sen ymmärtää, onhan se jännää ku pääsee liukuportaisiin. Hakeehan siinä helposti turvaa muista matkaajista ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.1.13 20:59:25

"Mun on muuten pakko sanoa että vähän harmittaa ettei toi ruoste ole mies, nimittäin noista teksteistä tulee välillä pilkahduksia ihan loistavan tuntuisesta huumorintajusta! :D"
Kyllä muakin välillä harmittaa, etten syntynyt mieheksi kun tämä naiseus on joskus niin pirun hankalaa :| Mutta tiäkkö mitä? Mä olen pariin otteeseen miettinyt juttujasi lukiessani, että ton tyypin kanssa tulisin varmaan pirun hyvin toimeen ja monesti on tehnyt mieli kommentoida vaan, että "Yeah, what she said". Sama koskee haaremin herraa ;D Ja joo, mulla on tietenkin ihan loistava huumorintaju :P

"Ja ei oo soveliasta noi liukuportaat, hus hemmettiin siitä nuohoamasta. Paitsi jos se on se unelmien prinssi tai ees muuten vaan hyvännäkönen ni sit saa olla:D" No nii just. Suomalaisella on väh. puolen metrin henkilökohtainen tila ja sillehän ei hiisi vieköön kysymättä tunkeuduta. Tää kimppuun hymyilemään hyökännyt tyyppi oli ihan komia mutta silti ärsytti tuollainen iholle tuleminen.

Päivämäärä:   21.1.13 21:01:45

no: Laitetaas harkintaan...;) Pitäs semmonen nimetön meiliossa pykää johki, en oo jaksanut, on vaan nimellisiä ja en viitti niitä tänne tyrkkiä. Mut siis kuppiinhan mä en sylje että kyllä noi drinksut alko heti houkuttelemaan :D

Katos Jyssekin saapunut paikalle, et eksynyt tänään mihinkään?

Miten voi stalkata jonkun facebookin esille muka, vai olittekste jotain nettituttuja ruosteen kanssa?

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.