Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 133

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   20.1.13 19:19:50

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=647911&t=647911
Uutta kehiin vaan, ja vanha tuossa.

Re: Sinkkujen topic 133

Päivämäärä:   20.1.13 19:24:41

no, tuolleinhan se menee:) Joskus jos vaikka tyttöporukalla baarissa tytöt bongaa jonkun "tosiupeen", mä en edes viitsi kommentoida ennenkuin se avaa suunsa. Joskus riittää noin kaksi lausetta että voikin jo kääntyä pois ja mennä tilaamaan tiskiltä juomaa, tytöt saavat keskenään riidellä kuka haluaa komistuksen :D No, noistakin ajoista on muuten aikaa että olis useampi sinkku yhtäaikaa viihteellä, aika paljonkin... Mutta menee esimerkistä.

Minski, viikonloppuna hitosti reeniä ja lepoa, täällä vähän lässytystä ja eikai siihen muuta tarvii:) Joko se viikonloppu meni? Tänäänkin oli tarkotus salille mut en tiiä tuleeko jo vähän ajettua piippuun, pitäs malttaa levätäkin..

Päivämäärä:   20.1.13 19:27:31

Jysse, koiranelämää:) Sellanen on kuitenkin siitä hyvä että jos sitä vaan pystyy irti pitämään yhtään niin huolehtii itse sekä liikunnasta että aivotyöstä, ei tarvii tekemällä tehdä jotain tekemistä koiralle kokoajan.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.1.13 19:27:42

No joko taas me ollaan uudessa...

M_R, mä kommentoin jo tämän viikonlopun seikkailujani johonki ketjuun, numeroo en nyt enää muist. Kyllähän sitä nyt sinkkunaisen sopii välil käydä miesmetällä :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.1.13 19:37:15

Mission: No juu, siinähän se menee äkkiä. Mäkin testailin uuden puhelimeni gepsiä lenkeillä ja hyvinhän toi tuntu toimivan. Samalla vaan huomasin, ettei uus spotify tue natiivina sd-kortille tallentamista. Pitäis jaksaa tohon katsella jotain kiertotietä, koska sellanen on kuitenkin jossain. Saa vähän musaa lenkille niin ettei tarvi koko ajan latailla. Tänään on mullakin lepopäivä, vaikka pieni venyttely ei varmaan tekis pahaa.

min: Ai oikei, täytynee varmaan sitten vähän selailla paremmin noita vanhoja ketjuja. Sain vaan tossa vähän sellasen kuvan, että täällä olis ollu jotenkin tylsän puoleinen viikonloppu, mut täällähän on ainakin kolme naista ollut viihteellä. Ja juu, totta kai sitä saa miesmetällä käydä. Ihan oikein toimittu. :P

ps. Pitäisköhän tehdä vielä mokkapaloja. Ei oo mitään kahvin kanssa ja tekis mieli jotain hyvää. :>

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.1.13 19:44:45

Voi ei! Mokkapaloja! Missäspäin M_R asukaan? :D

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   20.1.13 19:45:49

M_R, Yksityiskohtia ei muistella. Tais tulla pahan puoleinen virhearviointi viinansietokyvyn suhteen, tai paremminkin sen arvioinnin täydellinen puute.
Onneks ei kuitenkaan tarvii osallistua siihen pahimmat kännimokat topikkiin.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   20.1.13 19:46:23

Mission: Kyllä tota voi/uskaltaa tässä kotona pitää vapaana, mutta Nuuksiossa ei uskalla, siel liikkuu niin paljo väkee... Minkä merkkisii koiria/koira sulta löytyy? Kumpaas Espoon vai Helsingin keskuspuistoon oot "eksyily"?

Päivämäärä:   20.1.13 19:46:35

Minski, lue vaan joo ne vanhat, et yhtään oo koukkuuntunut hooteeseen ;p

Mä en ikinä kuuntele enää lenkillä musaa koska on noi koirat. Pitää olla kuulolla mitä tapahtuu ja muutenkin oon sitten niiden kanssa kun kerran olen. Mut sillon kun ei ollu koiria niin ei voinut kyllä kuvitellakaan lenkkiä ilman musaa. Paitsi ehkä kesäiltoina, sillon on makee fiilis kun linnut laulaa ja muuten suht hiljasta.

Tekis kyllä sinne salillekin mieli, varsinkin kun tiedän että ens viikko on niin hektinen etten välttis saa sijotettua kun maks yhden salipäivän ennen perjantaita... Tosin on täs lenkillekin väännettävä ittensä kohta, mut silti. Ei vaan mitään järkeä, kaikki paikat on ihan muussina ja tiedän ihan hyvin että pitäs palautua, mutkun haluuuu :D

Herkuksi vääntäytyi nyt vaan maito-mustikkakeittosekoitus, eilen oli karkkipäivä ja seuraavaks herkkua aikasintaan perjantaina, näin oon nyt päättänyt.

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   20.1.13 19:47:06

tehhäänkö vaihtarit MR? mokkapalat-lihapullat? tänään on oikea herkkupäivä :)

voi kun käenpesässä on hempeetä lempee :) olispa täälläkin....

Päivämäärä:   20.1.13 19:51:42

Jysse, Helsingin puolelle... eihän se iso oo mutta niitä teitä on niin hitosti :D Nyt ei viitti tarkemmin kertoilla noista koirista, pari niitä on ja sanotaanko että ovat sporttisia ja vietit on kohdillaan:) Nii ja huomattavasti paremmassa kunnossa ku meikäläinen:D Ai on siellä nuuksiossakin paljon väkeä. Aattelin että kun on niin iso että löytyis hiljasempia sopukoita. Pitäis itekin ettiä jotain hyvää maastoa joka ei ihan umpiryteikköä oo mutta ei olis väkeä ja muita koiria ja autoteitä, et vois turvallisesti pitää irti enemmän.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   20.1.13 20:03:32

Mission: Oon käyny siel pari kertaa fillaroimassa ja siel tosiaan riittää niit polkui ihan riittämiin. No ei tuol Nuuksios ny ihan älyttömästi oo jengii, varsinki ku menee muualle kuin niille merkityille poluille. "Ropleema" on lähinnä siinä, ku ne vähäsetki immeiset ilmestyy vähä puskista siihen eteen.

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   20.1.13 20:08:09

mä laitoin tuohon nimimerkkiin nyt pistelisäyksen kun löysin yhdestä toisesta jutusteluketjusta saman nimmarin :) mut kyllähän mut varmaankin tästä kirjoitustyylistä tunnistaa :)

Päivämäärä:   20.1.13 20:14:58

Jysse, niinhän ne tuppaa... Jos ois voittanu lotossa vaikka, pitäs ostaa oma saari ni aika harvassa olis vierailijat puskista :p

no., mullakin on ollut jotain kaimoja, olkoon, en jaksa rekkaa.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.1.13 20:18:02

Tää kodin hengetär kävi tässä välissä tiskaamassa, että saa taas vähän tilaa keittiöön. :p

min:Jaa sieltä heräs heti toinen herkkusuu. :D Mokkapalat on mun ehdoton lemppari paitsi siksi, että osaan tehdä niitä niin myös siksi, että ne on niin suussasulavan hyviä. Sen kerran kun sitten herkuttelee leivonnaisilla, niin mokkapalaa sen olla pitää. =) Niin ja päijät-hämeestä olin, mutta pidähän kiirettä sen etsimisen kanssa, etten mä ehdi syödä noita kaikkia ennen kuin löydät perille. :D

Elsa:Ai no mutta toihan kuulostaa varsin vauhdikkaalta. Ei varmaan ollu ainakaan tylsää, kun kerran pientä morkkiksen poikaakin pukkaa. :P Mut vai että ei enää ikinä ennen seuraavaa kertaa. =)

Mission:Joo täytyy kohta selailla tarkemmin noita, jos siellä kerran on jotain likaisia yksityiskohtiakin. Eihän sellasia voi missata ja juu, enhän mä yhtää koukussa oo. ;p

Kyllä mäkin tuumailin, että jos tosta pellillisestä muutaman palan jättää aamukahville ja sitten loput pakkaseen odottelemaan seuraavaa herkkuhetkeä. Niin ja täytyyhän sitä levätäkin. Levossahan ne lihakset tietenkin kasvaa. :)

no:Ai siellä on toinen jo kärkkymässä mun mokkapalojani, joita mä en oo vielä edes kerinny tekemään. Noihan on kohta jo jaettu kaikki ja joudun tekemään uuden satsin. :D Vai lihapullia tarjoilet. Mmmmm, hyvältä kuulostaa, jos on oikein omatekemiä pullia. Vaan täytyishän sitä jotain jälkkäriäkin sitten olla. Ei sulla olis piparia, piirakkaa tai vaikka munkkejakin tarjolla, jos tää kerran herkkupäivä on. x)

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   20.1.13 20:22:14

Joo Mission en mäkään aatellu suojata itteeni, mut tein sen sit kuitenkin :) tuli sellainen olo kun luki omalla nimimerkillä sellaisen kirjotuksen mitä ei ite oikeesti olis voinu kirjottaa :) ja nythän saa ton sähkärin tohon mukaan ujutettua jos niikseen tulee ;)

Päivämäärä:   20.1.13 20:23:57

Noni, täähän meni ihan herkutteluks ja pervoiluks taas :D Mä vien koirat ja munkit ulos ny, luovuin salista kun ei ole mitään järkeä, mut aerobisesta en, eli reipasta käyntiä mars, ehkä jotain ylämäkee vois etsiä. Syökää ittenne läskiks :p

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   20.1.13 20:29:34

No nyt alko munki tekeen mieli herkkuja :(

Varovainen muistelu että mitä sitä on tullut juotua, paljastanee syyn hyvään rapulaan. Siideriä, olutta, valkovenäläisiä, shotteja, irkkukahvia... Voihan...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.1.13 20:31:01

No hitsit, vähän turhan pitkä matka mokkapalojen luo.... :(

Päivämäärä:   20.1.13 20:34:24

Onks Lahti päijät-hämettä? T:mantsa kymppi...:p Sinne ei ajais tästä ku max 50 min, kauas ne mokkapalat on uunissa? ;)

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   20.1.13 20:34:34

MR: no piparia nyt löytyy aina. ja munkkeja juu. vadelmamunkkeja :) ja lihapullat voidaan pyöritellä vaikka yhdessä...

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   20.1.13 20:37:22

Täälläkin harmistellaan kun ihmisiä on liikaa ja joutuu aina miettimään missä voi koiraa pitää irti ja missä ei. Hus pois muut ihmiset silloin kun minä tulen!

Bongasin muuten hiiripöllön tänään :)

Salilla käyty rääkkäyksessä, jess. Tänään söin vähän herkkuja joten seuraavan kerran sitten mullakin perjantaina, seuraan sokeasti Missionia ;)

Ja laitetaanpa vielä tähän että pk-seudulta ollaan täälläkin, ikää 25v.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.1.13 20:46:15

No, jos Nettioffarilla testosteroni tuoksuu tänne saakka, niin Minskillä se kyllä jo haiskahtaa;)...piparia, piirakkaa ja munkkeja:)....

Päivämäärä:   20.1.13 20:50:14

Musta tuntuu päivä päivemmältä että oon ajautumassa pahaan, pahaan jamaan. Nyt kun olen muutamia kertoja nähnyt eksää niin huomaan että vanhat tunteet alkaa palaamaan O_O niin ei saa käydä, eieieieiei. Oon nähnyt kaksi kertaa jo ihan sairasta untakin jossa palaamme yhteen, voi apua! Ja minä siis tiedän että eksää ei voisi enää vähempää kiinnostaa kuin vain kaverimielessä, hällä on intressit varmasti jo ihan muualla. Voi arsenaali.

Päivämäärä:   20.1.13 20:53:00

Miehet on kyl olleet liikaa auringossa...niillä alkaa kevät painaa päälle;).
Ruoste, rentoa huomista päivää;)!!
Mukavaa, älykästä, fiksua ja huumorintajuista kahvitteluhetkeä odotettavissa;)!!
Mulle pukkaa kevyttä treffailua myös ensi viikolle...:). Siis jos mies ei peruuta.......

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   20.1.13 20:59:56

Tänne tuli isoin mieliteko tuosta Elsan juomalistasta.

Uskon, ettei Nuuksiossa ole kovin rauhallista. Sienestysaikaan Uudenmaan metsissä riitti tungosta Hämeen rajoille asti.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.1.13 21:07:01

Voi Elsa, Elsa, sekakäyttö se vasta vaarallista onkin! :D Sen siitä saa kun käy ulkona vain joskus ja jouluna, treeniä kato treeniä.

Oh no, my cover is blown! Stalkkaustoiminto toimii kuitenki molempiin suuntiin :P
Jysse, K. on tosiaan Evitskogin viereinen kyläntapainen. Karskogin sydän on todella suosittu uimaranta, käys ens kesänä katsastamassa se, jos et ole tähän mennessä sinne eksynyt. Löytyy hyppytornia, futiskenttää ja tietenkin tanssilava :)

Mokkapaloja....... :p.. *katsoo surullisena puurolautastaan*

Ei vitsit miten laiska päivä. En jaksa lähteä enää edes kävelylle, ellei joku hae. Tyydyn istumaan täällä ja nauramaan itselleni vatsalihakset. Sen päälle vähän venyttelyä, tässä teille muillekin koneen ääressä liian kauan kykkineille siihen oiva motivaattori:
http://aijaa.com/KGz8BU
Tytöt, tää on teille. Saa pojatkin kurkata.

Kiitti piste, olin jo hetkeksi unohtanut, että huomenna pitää olla sosiaalinen... kääk! Onnea sulle treffireissuillesi :)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   20.1.13 21:08:25

Joo on se kumma juttu, Suomes o vaik kui ja paljo mettää, mutta ei ku pitää änkee samaan korpeen.

Vai että hiiripöllö, kui sä moisen tunnistit O_o mulla menee noi linnut iha ohi, en yleensä kiinnitä niihin mitään huomioo. Mä en bongannu muuta ku pari hiihtäjää ja hirveen jälkiä...

Päivämäärä:   20.1.13 21:14:31

Jysse, paikalla oli n.20 lintubongaria kiikareineen ja kameroineen ja kaikki tähyilivät samaan puuhun, minä päätin osallistua myös ja taivutin päätä takakenoon ;) Ympärillä suhistiin että sielä on hiiripöllö, ja kyllähän sen sitte erotti sieltä kun hetken haeskeli :D En minä muuten olisi sitä nähnyt ellei kävelyreitillä olisi ollut tuollainen tungos, saati että olisin itse tuntenut sen hiiripöllöksi... :D

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   20.1.13 21:21:20

No nyt on niskat ainakin huolella venytelty!!

Päivämäärä:   20.1.13 21:25:12

Totta, heti tuli vetreemmät niskat! Kiitti ruoste :D

Lähettäjämiuh 
Päivämäärä:   20.1.13 21:26:12

päivä pulkassa. aamulla taas aikainen nousu. täällä vaan herkuilla elvistellään, epistä(ja jatkaa päärynän mussutusta)

LähettäjäZi 
Päivämäärä:   20.1.13 21:32:05

Tämäkin ilmoittautuu keskusteluun. Satakunnasta 33v nainen, maalta, hevos- ja koiraharrastaja, niin ja prätkät ja ja ja :) Offarit kyllä kiinnostais ;) saa laittaa mailia.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.1.13 21:36:18

min: No voihan turkanen. Taitaa sitten mennä nekin herkut parempiin suihin tällä kertaa. :o

Mission: Hehe, kauanpa sun päätös perjantain herkuttelusta kestikin. :D Mut joo, onhan se ja vieläpä vois sanoa, että ihan siinä polttopisteessä. Siitä pääsee tunnissa aika hyvin vähän joka suuntaan. Mokkapalat oli vartin uunissa ja tuolla ne on jo jäähtymässä leikkaamista varten. Aijai, tuleepa hyvä tuoksu. ^_^

no: Oho, sullahan on vaikka mitä herkkuja siellä ja noin innokkaana vielä oot tarjoamassakin niitä. Taidat olla aikamoinen emäntä, kun oot noin vieraanvarainenkin. Että ihan pyörittelemäänkin pääsis. ;>

.: Haha, no mut tokihan sitä viriilin miekkosen kuuluukin vähän sillee haiskahtaa. :P

ruoste: No mut hei kohtahan noi on jo syöty, niin ihan suotta oot surullinen.

Auttaiskohan toi, jos pistäis ton pellin tohon ikkanan alle ja laittais siihen viereen tuulettimen puhaltelemaan noita tuoksuja ulos. Jos ne vaikka houkuttelis jonkun kivan neitokaisen kylään. :p

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   20.1.13 21:49:21

Mulla oli toiset treffit sen miehen kanssa, joka oli kiva, komea, pitkä ja jolla sopivalla tavalla viiraa päässä, ettei ole liian tylsä. Edelleenkään ei tullut tunnetta, että haluaisin intiimimpää kanssakäymistä, vaikka voisin viettää aikaa sen kanssa vaikka kuinka paljon ja tehdä kaikenlaista kivaa. Eli eipä taida romanssia siitäkään tulla. Harmi. Tuo oli just sellainen, johon olis kannattanut rakastua.

Päivämäärä:   20.1.13 21:50:14

Mikä veetu täs nokkulassa on, kun tippuu kokoajan johonkin 2 G:hen????
Mulla alkaa mennä hermoooooooooooot!!!!!!!
Apua!!!!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.1.13 21:57:43

^Hovinörtti, neito hädässä!

Tylsä juttu Tirli, mutta ei auta, pakottaa kun ei voi. Sydän tekee just niin kuin tykkää ja tykytyttää ja järkihän siitä useimmiten on kaukana.

LähettäjäKunnanMies 
Päivämäärä:   20.1.13 21:57:58

Täällähän tulee juttua niin ettei perässä pysy kun meni jo tuo offari&heppatyttö topicci täyteen.

Lähettäjä: *X* 
Päivämäärä:   20.1.13 21:58:40

Valkovenakko.....
Aina niin pirun pehmeänmakuinen....

... siis juomana vaan, kai....?

Yhden kerran juotettu känniin tuolla ja oksetetuskin iski...... Jo alkuillasta, inttihommat jne...

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   20.1.13 22:00:20

Kato, sinkkulaan palannu M_R hurmuri :)

Ny pitäs valikoida nukkumisen ja kotitöiden väliltä... Paljo tänää kerkeski, mut on taas ihan väsyki jo, kai toi tauti on vieny voimat. Pitäs kuitenki koittaa töihin jaksaa aamulla taas ajella. *haukottelee*

Uki, lahjominen on nuorisolle hyvä imurointi, ym motivaattori. :)

Päivämäärä:   20.1.13 22:04:17

Nonni! Tuli vetästyä reilu kutonen sellasilla tehoilla että oksat pois, kyl on taas hiki:) Ja parasta lääkettä herkuille, ei enää tee yhtään meli mitään mokkapaloja kun jotain raikasta ruokaa pitäs saada. Puute on siitäkin kyllä... Saunan laitoin päälle, sama se tiristää kaikki hiki mitä vaan irtoo, reidet kumminki ihan jäässä ni läskeille lämpöö;)

Ei tuoksu mokkapalat tänne asti, joko söitte ne kaikki? No hyvä ettei tuoksu, se himo voi kyllä illan aikana iskeä uudestaan...

Jysse, linnut pitää tietää, ne on mielenkiintosia:) Maailman paras ääni on mustarastaan laulu yössä... Tällä asuu huuhkajakin ihan lähellä, sai olla koirien kanssa tarkkana kun olivat pentuja, kerran pyyhkäs jo yli himoiten koirapaistia vaan äkkäsi ihmisen liian lähellä ja sujahti takas latvoihin.

Nyt on jotain ruokaa muuten keksittävä kun tuli jo kiukku tuol lenkilläkin, piti parille urpolle jo rähähtää kun siitä urpoilusta ei tullut mitään loppua niiden rakkiensa kanssa...

Päivämäärä:   20.1.13 22:05:53

Tirli, eikö ole kummallista, et vaikka toisessa on "kaikki kohdallaan", niin jos se paljon puhuttu ja parjattu kemia puuttuu, ei tuu mitään....
Treffeille meno on aina jännittävää, kun ei voi tietää, kuka tulee vastaan...onko se mies, joka saa polvet notkumaan vai mies, joka ei kaikista hyvistä puolista huolimatta "sytytä"...
Sama varmasti miehillä....
En tarkoita sitä, et pitäisi heti kaataa se äijä siihen lähimmälle lattialle, mut sitä kipinää, jonka kosketus, katse, hymy jne. saa aikaan, pitää olla.
Sen kaatamisen voi siirtää jonku tunnin myöhemmäksi, jos siltä tuntuu...;).
Joko mäkin alan keväthuumassa riehaantua....:).....

Päivämäärä:   20.1.13 22:06:02

Ja ruoste muuten, kiitoksia tuosta, olikin vähän jumissa niskat mutta nyt ne on jo eeerittäin hyvin venytelty :)

Päivämäärä:   20.1.13 22:08:12

Mission, mä kans ihkutan tota mustarastaan laulua, se tuo kevään. :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.1.13 22:11:05

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288531960388.html
Nyt se on todettu, sinkkuus on vaaraksi terveydelle. Voihan nenä. Onneksi olen aina tykännyt elää vähän vaarallisesti.

Hei, uudet horoskoopit:
http://www.iltalehti.fi/horoskooppi/?ref=hakemisto
Jellona: "Keskity olennaiseen eli rakkauden löytämiseen. Älä yritä väkisin, mutta pidä silmäsi tarkasti auki. Olet unelmoinut asiasta niin pitkään, että nyt olisi aika."
Olennaiseen? On se nyt stna ettei saa olla tuolta rakkaudentoitotukselta rauhassa. On sitä elämässä muutakin mukavaa. Kuten mokkaruudut.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.1.13 22:11:06

ruoste: Ai niin joo mulla oli jo toikin tehtävä langetettu täällä. :p No noi mokkulat on kyll aika mahottomia. Jos ei ole lisäantennia kuuluvuuden parantamiseksi, niin sit ei taida auttaa kun yrittää ettiä parempaa paikkaa kämpästä. Vähän meinaan vaikuttais kuuluvuusongelmalta, jos se tollee yhteyttä tiputtelee.

..?: Haha, joo täällä sitä taas ollaan hämmentämässä soppaa. Vai pitäisköhän sittenkin ottaa vaikka tota kanaa, ettei tuu maha kipeäks. :D

Mut koska kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, niin...
Iltapala
Minä

Päivämäärä:   20.1.13 22:11:13

Mustarastaan pitäis alkaa jo laulaa, yleensä alottelee tässä kohtaa vaikka voi sitä joulun tienoillakin kuulla. Pakkasyössä lumen keskellä jotenkin surumielinen, kesäyössä taas ihan eri fiiliksellä ladattu. Satakielikin kesällä ihan makee, mutta mustarastasta voisin kuunnella loputtomiin ja haaveilla:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.1.13 22:13:33

Hmm tollasia venyttelyohjeita lisää kiitos... :p

Huomeaamust vois herät aikasin ja mennä luistelemaan :) jos vaikka mokkapalat unohtuis... iltapäiväl tuleeki sit yks opiskelukaveri teelle, täytyis varmaan hommata jotain pient syötävää.

Päivämäärä:   20.1.13 22:15:52

ruoste :D Eiku äkkiä ettimään nyt sitä the miestä, ainiin sä olit kai menossakin vai kukas oli treffeille menos?

horo-skooppi: "Jonkun ihmisen läsnäolo tekee sinut hermostuneeksi. Et edes itse oikein ymmärrä asiaa, mutta jokin hänessä ärsyttää. Ehkäpä asiaan liittyy tunteita." tuonoin... sillee.

Minskil oli sit vissii nälkä :D

Päivämäärä:   20.1.13 22:15:57

Täytyy kyllä petrata noiden lintujen kanssa, en tahdo tunnistaa kuin muutaman vain. Haluaisin kyllä osata enemmnä! :)

Ainiin ja Mission täällä sama homma, ennen tuli kuunneltua aina lenkillä musiikkia, mutta nyt ei kyllä pystyisi kun täytyy olla niin valppaana koiran takia. Mut ei sitä osaa enää kaivatakaan.

Päivämäärä:   20.1.13 22:18:21

Pauke joo ei sitä sillein kaipaa enää, ja jossain metsässä on ihan hauska kans yrittää kuunnella sitä mikä kääntää koirien pään jne. Enää ei oikein tykkää jos kuuloa häiritään, se vie kontrollin, huppukin häiritsee jos sateen vuoks käyttää, ei kuule tarpeeks hyvin :D

Päivämäärä:   20.1.13 22:23:20

Mä tarvin atk- tukihenkilöä!!!
Etänä!!
Nyt!!!
Veetun 2G- tippuja tää tikku!!!!

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   20.1.13 22:24:05

Tirli eihän siinä mitään häviä, jos tuon toisenkin kerran tapaa. Ajattele, että tarvitset itseltäsi second opinionin.

Tähän vuodenaikaan ja pitkän treffipaussin jälkeenkin voi olla itse jäässä.

Mielestäni mustarastaalla ei ole kaikki muumit talossa, jos täytyy laulaa nyt.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.1.13 22:25:27

Mä käyn aika usein pyöräilemässä, niin siinä on jotenkin mukava kuunnella samalla musiikkia. Tietysti onhan tossakin se, että jossain liikenteen seassa siinäkin pitää sitten olla silmä tarkkana, ettei satu juhaa leukaan. Sitten taas kun käyn luonnossa muuten kuvailemassa ja kävelemässä, niin silloin en kuuntele musiikkia, vaan nimenomaan luontoa. Se on enemmän sellaista rauhottumista siinä samalla.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   20.1.13 22:28:42

kurnau: no tää oli jo vähän niinku se jatkoaika. Ja enemmän vaan tuli se ajatus, mikä ekalla tapaamisella, että tuon kanssa on tosi hauska ja helppo olla yhdessä - kaverina. Mutta ei tule sitä fiilistä, että haluan iholle. En sit tiedä, mikä on miehen ajatus, onko valmis tekemään asioita kaveripohjalta. Kysyn kyllä.

Päivämäärä:   20.1.13 22:30:53

Hiljaisuuttakin on joskus ulkosalla hieno kuunnella.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   20.1.13 22:33:57

..?: niin on. Mä en laita luureja korvaan ulkoillessani koskaan. Tykkään kuunnella niitä ääniä, mitä luonnossa on.

Päivämäärä:   20.1.13 22:35:00

Minski, luonnossa kuvailemassa, just niin. Keksitsä näitä juttuja jostain naistenlehdistä vai :D

Kyssäri, hiljaisuutta oiski tosi makee kuunnella, tääl kaupungissa ei vaan koskaan oo oikeasti hiljaista. Joskus kun tuonne böndemmälle vieraillut niin se kuulostaa jo tosi oudolta, semmonen täysi hiljaisuus, mutta hienolta!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.1.13 22:41:44

Mission: Ai miten niin muka naistenlehdistä? :D Mitäs ihmeellistä siinä on, jos mies tykkää räpsiä kuvia luonnossa? Enhän mä ny mikään hyvä ole kuvailemaan, mutta joskus osuu kohdalle ihan kivojakin tilanteita. :)

http://aijaa.com/82fk9i

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   20.1.13 22:44:00

Heeeiii, eikä noissa mokkapaloissa oli noita värikkäitä jutskia kans :p Epäreilua.
Kiitos venytyskuvasta, saisko vielä toiseen suuntaan, kiitos :)

Päivämäärä:   20.1.13 22:46:36

Wautsi Minski, kelpo kuvahan tuo on :) Ja exceliin taas...
Monta kertaa oon ajatellut että vitsit kun olis semmonen kundikaveri joka tykkäis käydä koirien kanssa mun kaa lenkillä ja vielä jos se ottais niistä kuvia niin oispa bueno...

Jaa melkein menee hempeeks kohta :D

Päivämäärä:   20.1.13 22:50:07

Nätti kuva Minski :)

Tilasin muuten juuri äsken itselleni kameran! Vanha on jo museokamaa ja kuvaaminen on jäänyt todella vähälle kun on ollut niin huonolaatuisia kuvia. Ennen rakastin valokuvaamista ja nyt ajattelin elvyttää harrastusta :) Voi kun se kamera tulisi äkkiä!

Ja perjantaina kunnolla maaseudulle kun lähden kotipuolessa käymään, ihanata :)

Päivämäärä:   20.1.13 22:57:04

Hyvin alkanut tarttua toi "Minski" ;)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   20.1.13 23:00:28

Oiii, mieki tykkään valokuvaamisesta! Minkälaisen kameran pauke tilasit?

Mulla on ollu ihan vaan semmosia helppokäyttöisiä pokkareita (Olympus SP 510UZ ja nyttemmin SP 800UZ), mutta ihan kivoja kuvia niilläkin välillä saa: (jos ei luontoaiheiset ketä kiinnosta, niin ei kannata seuraavia linkkejä avata lainkaan)

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=433635069585&l=b61d28c852
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=434121204585&l=7ec3381c30
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=41603484585&l=878d932617
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150344563964586&l=ef10eae575

Päivämäärä:   20.1.13 23:01:06

Öitä koko poppoolle!
En jaksa taistella tän netin kanssa enää.
Ruosteelle erityisesti mukavaa huomista päivää:)!!
Ja kaikille ihanille miehille samoin!
Sinkkulan kinkkuja unohtamatta:)!

Päivämäärä:   20.1.13 23:04:18

Höh, mä jään aina kaikista linkeistä huti/jälkeen ku en täl aatamin aikasel kapulal viitti aukoo. No kattelen koneelta joskus. Mun piti nukkuu mennä jo ajat sitte... Mut jos ny.

LähettäjäShakeWell 
Päivämäärä:   20.1.13 23:04:25

Öitä kaikille

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.1.13 23:09:24

Mulla on sellanen sonyn superzoomi, jossa on 30x optinen zoom. Sillä on aika kiva kuvailla luonnossa, kun pystyy zoomailemaan melko kauaksikin ilman että eläimet säikähtää niin helposti. :)

Tämmönen pieni stalkkeri kamera. :D
http://www.youtube.com/watch?v=kcgUlefRY
http://www.sony.fi/product/dsc-h-series/

Ajattelin, että tollasella olis mukava alotella ja tolla saa hyvää 1080p@50fps videokuvaakin. Jos sitä joskus myöhemmin sitten ostais vaikka jonkun järkkärin ja pari linssiä siihen, jos innostuu enemmänkin kuvailemaan. Mut tolla on ollut ihan mukava räpsiä kuvia ja opetella vähän kuvaamista muutenkin.

Laitetaan nyt sitten pari muutakin kuvaa tähän, kun kerran vauhtiin päästiin. :)
http://aijaa.com/Ll8rw5
http://aijaa.com/q7Utsp
http://aijaa.com/j08D3P
http://aijaa.com/4mDzwF

Joo hyvin on alkanu toi Minski tarttumaan, mut ei se mitään. Mä tykkään siitä kanssa. :) Kuvaaminen on nykyään aika mukavaa, kun voi huoletta räpsiä kuvia ja katella vähän mistä kulmasta sais mieluisan otoksen. Kivoja kuvia Niinallakin. :)

Hyvää yötä niille jotka menee jo nukkumaan. :) Mua ei nyt väsytä yhtään, kun nukuin niin makoisat päikkärit.

Päivämäärä:   20.1.13 23:16:57

Canon PS G15 lähti tilaukseen :) Vaikutti oikein hyvältä kameralta mulle.

Minski on oikein hyvä nimi ja helppo muistaa :D

Kauniita kuvia oli tänne laitettuina! Kohta minäkin pääsen mälläileen, oottakaapa vain ;) Kävin joskus koulunkin jonka puolesta voisin vaikka työskennellä valokuvaajana/valokuvausliikkeessä, mutta jotenkin se vain jäi. Mieluummin siis pidänkin kuvaamisen vain pelkkänä harrastuksena :)

Mutta nyt on mentävä nukkumaan että jaksaa viideltä ponkaista ylös koiraa lenkittämään. Ihan niinkuin mun elämä pyöris vain tuon hurtan ympärillä, mutta niin se taitaa tosiasiassa tehdäkin :D
Hyvää yötä kaikille ja kivaa huomista päivää! :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   20.1.13 23:19:57

Mä menen nukkumaan. Huomenna on varsinainen ex-heilojen teemapäivä. :)

Hyvät yöt.

Päivämäärä:   20.1.13 23:22:44

Mulla on kanssa sellainen haave että opiskelis tuon valokuvauksen ihan jonkun kurssien kautta vaikka, ja hommais kunnon välineet. Joskus sitten kun on aikaa ja rahaa... Mutta olis kyllä kiva old-schoolinakin osata, oonkin itse kehittänyt joskus kuvia, ois aika siistiä sekin:)

Pauke, niin se pyöriikin :D Välillä totisesti tuntuu siltä että elämä on pelkkää lenkittämistä ja koiraa, mutta kyllä se on tietysti ihan loistojuttu kuitenkin suurimmaksi osaksi niin kevyet veetutukset silloin tällöin ei niin haittaa :)

Yöt nukkumaan menijöille, mä vasta suunnittelen tuota saunaan siirtymistä ja ruokailen nyt:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.1.13 23:25:56

pauke: Joo laitahan sinäkin sitten kuvia tänne, kun saat uutukaisen kätösiis. Muiden kuvia on aina kiva katsella. :) Mä oon tässä miettiny, että kuvaisin pari taulua itelleni. Olis tyhjänä kaks tollasta 70x100 kehystä ja olis mukava saada niihin jotkut persoonalliset kuvat. Sais vaan jonkun hyvän idean noihin ja sit teetättämään. Mut hyvää yötä. :)

Tirli: Ai säkin väsähdit jo. No hyvää yötä sullekin. Mä tässä vasta hörpin iltateetäni. :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.1.13 23:37:43

Kivoja kuvia :) mä tykkään kans ottaa kuvia mut ei tällä hetkellä ole mitään kunnon kameraa. Mutta ehkä joskus sitten... kun olen aikuinen ja töissä ja mulla on paljon rahaa :p mul oli jotain kuvia kuvablogissa mut se on lakannu toimimast... fbssä nyt on jotain mut oon niin ujo etten viit niit tän linkata :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.1.13 23:45:41

min: Kiitos :) Semmosia räpsyjähän noi vaan on, mutta enemmän tossa on se kuvaamisen ilo kuin että kuvat pitäis olla teknisesti prikulleen oikein ja kaikki valotukset yms. kohdallaan. Mulla on kanssa aika kausiluontoista toi, mutta aina joskus on kiva ladata kameran akku täyteen ja käydä vähän räiskimässä. Nakkaa pari vaikka aijaahan, jos sulla on jotain kivaa mitä tekee mieli vilautella. :)

Mission: Hehe, sä oot kyllä sellanen yökyöpeli, et suhun voi aina luottaa. Me varmaan sitten tanssitaan joku illan viimeinen hidaskin, kun muut on jo nukahtaneet. ;D

Päivämäärä:   20.1.13 23:51:06

Joo kun on koko viikonlopun taas mennyt myöhään nukkumaan niin turha sinne sänkyyn lähteä pyörimään liian aikasin ;) Mä käyn vähä heittää löylyä välissä ni jaksaa tanssahdella :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.1.13 23:54:05

Jaa niinpä tietenkin. Mitäs jos mä änkeenkin jo mukaan sinne saunaan, niin saadaan molemmat hyvät alkulämmöt. ;>

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.1.13 23:54:55

Täytyis läppäri avat vilautteluja varten. Mutta joo, siskon kameralla tuli kotona kuvattua melko paljon mutta kamera ja sisko on tuol 400 kilsan päässä joten täytyy tyytyä tohon pieneen pokkariin ja kännykkäkameraan... mun täytyis kans men nukkumaan mut unirytmi on niin sekasin ettei nukuta :/

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.1.13 00:03:22

Mulla loppu kanssa puhelimella kuvaamiset, kun ei ton uuden puhelimen kameralla tee mitään, mut sentään toi digikamera pelittää ihan mukavasti. Oho, muakin alkaa jo vähän haukotuttamaan, kun tässä monitoria möllötän. Tuliskohan tässä sittenkin mentyä suunnilleen ihmisten aikoihin nukkumaan. Mikäs sun unirytmin on niin pahasti sekottanut?

Noh, mut vilauttele sitten joskus myöhemmin. :)

Päivämäärä:   21.1.13 00:04:10

Minski, teretulemast ;D

Tuli tuosta kamerasta viel mieleen että tommosen kunnon zoomin sitä kyllä tarttiskin, eilen räppäsin upeassa kelissä metsässä kalliolla pari kännyrpäsyä koirista, mutta eihän se minnekään zoomaile. Ja parhaat kuvat noista saisi juuri kun ovat vähän kauempana tohkeissaan töröttämässä jonkun viimeviikkoisen peuran perään, siinä lähellä ne ei ole niin skarppeina montaa hetkeä niin että kuvan saisi, aina nenä maassa...

Mutta kun noilla vähäisillä rahoilla on nyt muita hankintoja roppakaupalla ensin, ja tärkein näköjään saunatyyny! Vetäsin levyks tonne löylyihin, ai että oli mukavaa... Jos vielä hien nappais kertaalleen sieltä ja sit suihkun kautta sohvalle:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.1.13 00:12:44

Mission: Heh, no mut hei sithän mä nään sut alasti. Mitäs me sit tehdään. ;D

Joo tollasen zoomin mäkin ostin just siksi, että sillä on hyvä kuvailla luonnossa. Eihän tossa tietysti ole mitään raw kuvia ja kuvat kalpenee muutenkin oikeiden järkkäreiden ja asianmukaisten linssien rinnalla, mut toi on tollanen mukava vähän jokapaikan höylä. Niin ja nimenomaan sellanen kamera millä on hyvä opetella kuvaamista, kun tossa on aika hyvin noita säätöjäkin, jos haluaa viritellä.

Päivämäärä:   21.1.13 00:24:04

Minski, miten niin? Ainiin unohdinko mä sanoa että sulle laitetaan side silmille? :p Nii ja toivottavasti sä tiedät mitä silloin tehdään jos nainen on alasti :D :p Pääsinpäs sanomaan;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.1.13 00:30:48

Hahaha, vai että semmonen pieni seikka vaan unohtui mainita. Kuulostaa kyll vähän epäreilulta näin mun näkökulmastani katsottuna. :D Mut enköhän mä jotain kivaa keksis, vaikka sitten side silmillä kunhan saan vaan jostain kohtaa ensin kiinni. ;p

Lähettäjäno. 
Päivämäärä:   21.1.13 00:32:43

valokuvaus <3
mulle sanoi kerran yksi valokuvaaja, että parhaat kuvat syntyy tunteella...
mulla ei ole kunnon vehkeitä, mutta kuulema silmää...kaukaisena haaveena on pikkuinen näyttely jossain tunnelmaltaan mulle sopivassa paikassa mulle tärkeistä kuvista.....ja juu en saa auki edelleenkään noita aijaan kuvia...olisin niin halunnu nähdä ne...

vai emännäks mua kuvaillaan täällä...no juu...eilen sain kuulla olevani pulmusien kellyn? näköinen...mut sehän oli yhden ihmisen näkemys :) mut vieraanvarainen kaiketi oon :) ja liian pirteä tähän aikaan yöstä...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   21.1.13 00:33:11

http://aijaa.com/kaWWiy
http://aijaa.com/tumpUN

Mulla menee hermot tän nettiyhteyden kanssa, tää ei vaan toimi. Kännykällä ei oo mitään ongelmaa mut tää pahuksen nettitikku on ihan pihalla. Kolme kuvaa piti ladata mut mut... vilautetaan nyt sit vaan kahen verran.

Päivämäärä:   21.1.13 00:33:51

Jahas... tota noin, lienee paikallaan piipahtaa pakkasessa semmonen tupakanmittainen... Paitsi näillä jutuilla siel ei varmaan kauaa viihdy;)

Jos mäkin sidon silmät niin voidaan vaan törmäillä pitkin seiniä ja kumauttaa viisaat päät yhteen :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.1.13 00:46:14

min.: Joo niinhän se on, eikä niillä hyvilläkään vehkeillä itsessään hyviä kuvia saa, vaan kyllä niitä pitää osata sitten käyttääkin ja olla just sitä silmää. Onhan näitä kultaisia leikkauksia yms. juttuja, mut toisilla on vaan silmää. Kokemuskin opettaa tietysti eli kuvailemaan ja rohkeasti kokeilemaan vaan. Mäkin oon nyt alkanu enemmän leikkimään noilla eri asetuksilla ja vähän kokeilemaan miten erilaisia kuvia missäkin tilanteessa vois ottaa. Kait se siitä pikku hiljaa. :)

min: Oho, olipas teräviä ja hienoja kuvia. Näkee kyllä et sulla on kamera hyvin hyppysissä. Kivat värit etenkin tossa järvikuvassa. :)

Mokkulat on vähän sellasia tuuriyhteyksiä. Siks mäkin käytän puhelimen yhteyttä vaan hätävarana, jos ei jostain syystä toi kiinteä toimi ja tarvii päästä nettiin.

Mission: Siinä sitä vasta saiskin sokkotreffit ihan uuden merkityksen, kun kolauteltais päitä yhteen ja haahuiltas alasti pitkin saunaa siteet silmillä etsien jotain kouriintuntuvaa. x)

Ei kait sulla ala olemaan vähän jotenkin lämmin, vai mitenkäs niin kova kiire takas on. ;p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.1.13 00:48:17

Jaa mullakin menee jo muotoilut sekaisin, kun noita tägejä tonne yritän viritellä paikoilleen. Toi ensimmäinen höpinä on siis tietenkin no.:lle. :)

Päivämäärä:   21.1.13 00:52:16

No ei tietenkään yhtään lämmitä, johan mä olin siellä saunassakin :p Näköjään siellä olis kyllä voinut olla vielä lämpösemmät tunnelmat ;) Eikä muuten tuolla ulkona ehtiny tulla yhtään vilu, mistähän mahto johtua...

Mites ne mokkapalat, söitkö jo kaikki vai laitatko pikakuriirilla tänne yhen iltapalaks? Laitetaan viikonlopun piikkiin, sitten taas arkena ruotuun:) No, virtuaalimokkapaloista ei ees liho joten paa kaikki loput mitä löytyy:p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   21.1.13 00:58:58

Kiitoksia M_R, uskon kuitenkin et kaikki hyvät asiat noissa kuvissa on ihan sen kameran ansiota :p Mut tää nettiyhteyden surkeus saattaa kans johtuu siit et tää talo jossa asun on ilmesesti superhyvin eristetty... välillä ei meinaa kuuluu mitään ku puhuu puhelimessaki.

Nyt alkaa olee kello jo sen verran et tarttis nuijanukutuksen... mutta ku ei, ei vaan nukuta...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.1.13 01:08:55

Mission: Hmmm, taitaa nyt olla jotenkin semmosta kehoa ja mieltä lämmittävää juttua täällä, että tarkenee olla ulkonakin vähän vähemmälläkin vaatetuksella. Vai oiskohan se sittenkin uuden karvahatun ansiota. :-P Ihan kuin sä olisit hiukan levottomalla tuulella tänään. ^_^

Mä söin vaan pari kolme palaa nyt ja pistin loput pakkaseen. Ei tollasta määrää passaa ihan hetkessä hotkaista, vaikka noi hyviä onkin. :) Kattele vaikka tota kuvaa minkä pistin tossa aikaisemmin, niin voit päästä hiukan tunnelmaan. Postimies söis noi kuitenkin matkalla, jos laittais tulemaan. :D

min: Niin no en tiedä, mutta joka tapauksessa hyvältä ja terävältä näytti. :) Se on tietysti oma lukunsa, että kuinka sattuu osumaan kohdalle niitä hienoja hetkiä mitkä on erikoisia ja joista on pakko ottaa kuva, jos vaan sattuu olemaan kameran kanssa paikalla. Vaikka toisaalta jotkut jaksaa kyttäillä sellasia tuntitolkullakin. Harrastus kai sekin. =)

Vai on sullakin univaikeuksia. No ei sitä unirytmiä ihan hetkessä yleensä korjailla. Kokeile juoda vaikka lasi lämmintä maitoa. :D Mä tiedän kyllä millä mä nukahtaisin aika hyvin, mutta se ei nyt ainakaan tänään onnistu. :p

Päivämäärä:   21.1.13 01:15:19

Joo iltasin semmosen levottomuuden saa äkkiä aikaseks, ei tarvi paljo houkutella :D Etenkin ehkä viikonloppusin kun on kuitenkin nukkunut tarpeeks univelkoja pois niin levottomuus iskee sitten kun pitäs nukkumista suunnitella, tulee paljon kiinnostavampia juttuja mieleen...

Huomenna tulee taas napinaa, pitää täyttää tää topa äkkiä et voi alottaa fressin noille aamuvirkuille ni eivät ehkä hermostu:p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   21.1.13 01:16:32

No lieviä univaikeuksia on ku viikonloppun yöt meni johonki muuhun ku nukkumiseen :p mä en juo maitoa...

tässä on nyt hyvin kyllä aikaa kattella mollin sivuja, tiedä mitä kaikkee jännää löytyy

Päivämäärä:   21.1.13 01:18:31

min, en muuten tiedä miten toi lämmin maito mukamas nukuttaa... Mä sentään oon alkanut nyt taas kuntokuurini ohella juomaan maitoa, mutta lämpimänä sitä ei kyllä juo erkkikään :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.1.13 01:26:06

Mission: Vai on sua suht helppo villitä tällee. Vähän olin kanssa samaa huomaavinnani, vaikka en tietenkään tunnusta syyllisyyttäni moiseen. ^_^ Mietin kanssa tota, että äkkiä tää topa täyteen ja aamuvirkuille sitten sellanen suht tuore ja siisti versio odottelemaan. :P

Mitähän siellä oikein mahtaa olla mielessä, kun sitä noin salaperäisenä ollaan. Ettei nyt vaan ajatukset harhailis pahasti jossain... =)

min: Heh, no joo toihan on vaan klassinen neuvo, että pitäis juoda lämmintä maitoa. Enpä oo mäkään kuullu, että se oikeasti auttais mitään ja kuka nyt lämmintä maitoa muutenkaan juo ellei sitten sekaan laiteta kaakaota. Parhaiten sitä kai tulee uni silloin, kun nollaa ajatukset ja panee vaan maate. Siinä alkaa sitten ihan kuin itsekseen pikku hiljaa väsyttämään.

Jaa että töitä meinaat etsiskellä. Mitäs on kiikarissa?

Päivämäärä:   21.1.13 01:32:07

Joo on ajatukset ehkä vähän harhaillu tässä ympäriinsä, mikäs niitäkin oikein vaivaa. Eivät pysy kurissa. Kattelen tossa tota Olipa Kerran boksilta, kaipa sitä rupee ihan satutädiks kun tommosia romanttisia satuja kattelee :D

Vähän kun lämpimikseen lätisee niin alkavat taas marista että pitää niitä sähköpostilla laittaa, tosikot :D No ei vaineskaan, ei kai täällä nyt oo kun vähän höpöjä iltajuttuja vaan.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   21.1.13 01:37:36

Mä oon jo monta vuotta (...yli 13 vuotta...?) ollu niin pahasti traumatisoitunu maidosta etten vieläkään sitä juo. Piimän kanssa ei oo ongelmaa mutta maito ei mene. Ja että lämmintä maitoa... puistatus...

Kyllä sitä pitäis jotain töitä kesäksi saada :) muutama vakavasti otettavan näkönen laborantinpaikka näyttäis olevan mut liian nirso ei sais olla. Ois se silti kiva saada "oman alan töitä" vaikka opiskelija vielä oonki.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.1.13 01:45:35

Mission: No juuh, mutta ei kait täällä ketään niin tosikkoa oo. Hyvähän se on, että täällä on vähän elämää tällee yölläkin. Kyllä tänne juttuja mahtuu näidenkin jälkeen. :)

Lämpimikseen lätistään vähän iltasella, kun on tollasia pakkasilmojakin ollu, että on mukava kun on vähän lämmikettä ja lähtee verikin paremmin kiertämään. :D

min: Aijaa, no eihän se kaikille maistu. Mä oon aina ollu kova juomaan maitoa ja siksi kai mulla on niin kova pääkin. :D

Jaa että kesätöitä meinasit. Hyvähän se on alkaa niitäkin jo kattelemaan ja varmaan noin reippaalla asenteella joku mukava paikkakin löytyy. Mä jätin aina ihan viimetippaan noi hakemiset ja sitten kuitenkin jotenkin onnistuin saamaan töitä jostain. :p

Päivämäärä:   21.1.13 01:51:02

Mä oon kyllä näköjään tehnyt hyvää työtä koko viikonlopun, ja viikollakin. Maanantaina hain sen salikortin ja ei oo tainnu ku yks vapaa mahtua viikkoon sen jälkeen, lenkit ollu ihan hulluja ja kolme salikertaa, nyt alkaa eilinen tuntua oikein huolella ojentajissa ja selässä... Hirveetä hikilenkkiä tänäänkin. Ja sapuskatkin aika hyvin kurissa. Vähäks oon ylpee itestäni :) Että veri kyllä kiertää ja lämmin on! Mutta pitäähän sitä mieltäkin vähän lämmittää sillein toisella tapaa, on sitte kokonaisvaltasesti lämmintä :D

Arvasin vähän että mitta on nyt täynnä ja hurahdan, näyttäs pahasti samalta kun joskus aikoinaan, eipä yhtään haittaa hurahtaa vähän terveempään elämiseen ja parempaan kuntoon:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   21.1.13 01:54:56

Inarille haettais ytmpäristösihteeriä :D täytyisköhän alkaa saamee opiskelemaan... mä oon lupautunu vanhemmille ja vanhempien koirille hovineidiksi jos en saa töitä. äiti kyl tykkäis, ois joku koirien seurana, siivois ja laittais ruokaa :)

Tän päivän horoskooppi käski lähtemään treffeille ja nauttia seikkailusta :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   21.1.13 02:02:41

Mission: Kieltämättä aika vahva startti sulla. Varo nyt kuitenkin ettet liikaa innostu heti alkuun ja lässähdä sitten mielenkiinto melkein heti. Vaikka toisaalta jos kerran toi sulla menee noin, niin mikäs siinä. Jatkat vaan niin kyllä kelpaa sitten kesällä esitellä kuntoa.

Joo veri kiertämään vaan ja kroppa vetreeksi, niin jaksaa sitten painaa pidempäänkin, jos on tarvis. :)

min: Jaa sulla on jo varasuunnitelmakin. Eihän sulla sitten oo mitään hätää. :)

Mulle päivän horoskooppi tarjos tämmöstä: "Jokin taloudellinen asia helpottuu. Olet laskenut asiat hieman väärin, siksi löydät edestäsi positiivisen yllätyksen. Tulossa on jokin mukava yllätys."

Mitähän tostakin nyt sitten pitäis ajatella, vaikka hyväähän toi tietysti lupailee.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   21.1.13 02:09:03

Horoskoopit on kyl harvinaisen viihdyttäviä :D mä löysin jonku horoskooppijutun mis katotaan sopiiko tietyt horoskoopit toisilleen. Noniin, mitäs horoskooppeja täällä pyörii? :D t. oinas

Päivämäärä:   21.1.13 02:13:11

No mulla on melko vahva salitausta vaikka se on ollutkin nyt tauolla hetken, osaan sen kyllä jaksottaa tarpeen mukaan uusiksi jos on tarvis. Ja ihan nollasta ei tarvii lähteä kun lenkillähän koirien kanssa on käyty kokoajan, niitä lenkkejä on nyt vaan tehostettu niin ettei junnaa enää siinä omalla mukavuusalueella. Liikuntaanhan tarvii saada pikkunen riippuvuus niin sitten se toimii, muuten se on pakkopullaa;)

Mutta se lepo olis kyllä tärkeetä myös, ja nyt kun viimein rupes silmät valumaan kiinni niin tarvii painua nukkumaan jotta muutaman tunnin edes nukkuu ennen työpäivää...

Joten hyvää yötä Minski ja min ja madolliset muut yökyöpelit:) Taidan mennä näkemään levottomia unia:)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.