Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 132

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.1.13 11:16:04

Aivan karsee video!!!
En tykkää mäkään YHTÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: Sinkkujen topic 132

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.1.13 11:17:52

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=646863&t=646863

Edellinen täytyyi taas ihan huomaamatta. Kauheita louskuleukoja olemme.

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   20.1.13 11:19:01

aamukahvia...maitokahvia...sitten kauniita unia vähäsen...

Päivämäärä:   20.1.13 11:19:01

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9

Sori, tuhduksissa edellinen jäi välille....
Kaikenlaisia "ratsastajia" sitä maa päällään kantaa!!!
Kuvottavaa!!!

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   20.1.13 11:19:58

Niinpä...no tuskin on ainut..toivon mukaan ei tuollaiseen toimintaa suomes me törmätä...

Päivämäärä:   20.1.13 11:26:31

Toivottavasti ei tarvi törmätä!
Jos törmäisin, kiskoisin ratsastajan alas selästä ja vetäisin päin näköä niin lujaa, että tietää, miltä tuollainen tuntuu itselle!!!!
Ja parsisin vielä raipalla....

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.1.13 11:27:25

piste, asiasta kukkaruukkuun ja toisenlaisiin aiheisiin; tuli tässä yhtenä päivänä mieleen tällainen kysymys, että treenataako täälläpäin (siis Euroopassa tai Pohjoismaissa) lännenratsuja myäs englantilaiseen tyyliin vain onko teillä ihan omat jumppakuviot? Tämä riippuu varmaan ratsastajasta/ tallista mutta noin niin kuin yleisesti?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   20.1.13 11:36:36

Oikee asenne..niin moni muukin tekis..sais maistaa omaa lääkettään..

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.1.13 11:45:42

Ihan kamalia noi kuvat ja videot.... tekee ihan pahaa kattoo

Päivämäärä:   20.1.13 11:51:32

ruoste, kyl mä meen pohkeenväistöt, avot, sulut, ravissa ja laukassa, kevyttä ravia, käännökset yms. ihan normisti. Ne jumppaa hyvin verkassa.
Tosin enkkusatulaa meil ei ole, mut kyllä noi onnistuu hyvin westernsatulallakin.
Tietty muoto on huomattavasti matalampi ja ratsastan kangella yhdellä kädellä ilman ohjastuntumaa. Avut on erilaiset verrattuna kouluratsastukseen, mut lopputulos sama.
Hepat kantaa itse itsensä, eli me ei ns. käytetä ohjia juurikaan tuohon kokoamiseen.
Enimmäkseen sit niitä "omia" westernkuvioita, lajista riippuen.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   20.1.13 11:54:43

Taasko täällä tytöt vaan keskenään touhuilee ;) Parin tunnin päästä pääsis kotiin päikkäreille, kainaloon vapaaehtoisa? Yhtään lähihoitajaa?

Lähettäjä: Villi ja vapaa 
Päivämäärä:   20.1.13 12:05:00

Nettioffari: ei nyt ehdi kun on pikkusen kaikenlaista muuta ohjelmaa tälle päivälle suunniteltuna :D

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   20.1.13 12:19:20

No voe hitto! Pitääkö jättää päikkäritkin väliin. Jep jep aina vaan välit mielesä :D Onko teillä hyvät välit?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.1.13 12:20:58

Okein piste. Niin mä vähän epäilinkin, että samat on kuviot mutta muoto erilainen. Sitä oikeastaan tarkoitin, että ratsatetaanko westernratsuja koskaan siinä perinteisen kouluratsastuksen korkeammassa muodossa, mutta lajissasi suositut rodut taitavat olla suunniteltuja ja totutettuja erilaiseen meininkiin :) Tähän väliin tekis mieli ujuttaa sana "peräänanto" jotta noilla ei-hevosmiehilläkin olisi jotain kikatettavaa, mutta tykkään enemmän tuosta "muoto"-termistä :P

Päivämäärä:   20.1.13 12:30:55

Ei tarvi jättää päikäreitä väliin sen takia ettei ole lähihoitajaa paikalla. Sitähän voi vaikka nähdä semmosia kivoja unia ;)

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   20.1.13 12:33:18

Päivää, kaunista! Mistä näitä kotitöitä oikeen piisaa... juu tiän ettei tekemällä lopu, mutta väheneeks ne varmasti, vai onks keskenerästen saldo vakio?

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   20.1.13 12:38:11

Kotitöistä puheen ollen mä yritin ehdottaa tyttärelle työn jakoa et jos hän imurois niin mä voisin kattoo kun pyykki kuivuu. Ei menny läpi:)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   20.1.13 12:39:42

aika hyvä idea mut taitaa tyttö viisas olla kun ei lankaa menny :D mun tyttö imuroi mut on sen verran nuori et ei juur siit viel hyötyy oo

Päivämäärä:   20.1.13 12:41:34

Juu, onhan täälläkin jo kisaluokkia hunter under saddle, eli westernhevoset menee enkkusatulla enkkutyyliin.
Tosin muoto on edelleen matala.
Westernhevoset ovat rakenteeltaan sellaisia, että matala muoto on niille oikea muoto. Ja se, että ne kantavat itse itsensä, ilman ohjastuntumaa.
Tykkään, kun hevonen on höyhenenkevyt edestä ja kantaa itse itsensä.
Olen silloin nuorena naisena ratsastanut enkkutyyliin, mutta siitä on jo niin hirveen kauan aikaa, etten enää osaa istua enkkusatulassa enkä käyttää ohjia:).
Enkä edes pohkeita niinkuin pitäisi.
Yritin kaverin kouluhepalla muutamia vuosia sitten, ei siitä omasta mielestäni mitään tullut. Jo satula oli niin kummallisen tuntoinen istua, kiikkerä, et tuntui kun olisin ollut putoamassa kokoajan:).
Miten enkkusatulassa voi pysyä?

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   20.1.13 12:45:29

Peräänanto "hysteeristä kikatusta"... oon selkeesti valinnu väärät harrastukset :P

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   20.1.13 12:45:37

Ai että kivoja unia, oman kull*n kuvia? Mitä tuon tähden tilalle tulee, kun oma kultsi hukas? Eikä vihtis lainatakkaan... Miten se muuten on, ku puhutaan, ettei lainaamalla parane?

Päivämäärä:   20.1.13 12:53:55

Katsojissa herätti muuten suunnatonta hilpeyttä se, et aukaisin kouluohjat soljesta niin, että ne olivat tavallaan avo-ohjat...:).
Surkeen lyhyet tosin, mutta tuntui heti helpommalta ratsastaa...:).

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   20.1.13 13:02:55

Jaahas jos sitä ottais ja lähtis hurttaleen kanssa Nuuksioon parin tunnin lenkille.

Päivämäärä:   20.1.13 13:04:59

Ai lainaamalla toista naista tai miestä?
Sitähän sä kysyit?
Jos on oma, muita ei tarvinne lainailla.

Lähettäjämiuh 
Päivämäärä:   20.1.13 13:25:10

onhan se enkku satula kiikkerä eikä siellä oikeen pysykkään. kyllä mää ainaki itteeni kokoilen milloin mistäkin XD
ilmankin satulaa pysyy paljon paremmin :)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   20.1.13 14:01:24

Huomenta, tai siis iltapäivää :)

Westernsatula se kiikkerä on, sehän on semmonen levoton amme mistä ei oo mitään apua, ku olis ilman satulaa :D Tommonen muistikuva mulla on kun oon kerran kokeillut varmaan lähemmäs 20v sitten, mutta kiikkerä oli kyllä kyseinen arabi alla että ei sen puoleen. Oli sarjassamme ihan perhanan kuuma arabi, lähes kouluttamaton rassukka, omistajansa päätti vaihtaa länkkäriin ihan vaan siks kun ei enkkutyylillä pärjännyt sille, opiskeli sitten ihan pokkana länkkää konilla joka vaan tättäröi täysiä alta pois :D

Nettioffari sun sylit tais olla ihan liian kaukana, taidan valita lenkin koirien kanssa nyt mieluummin.

Nuuksio ei olis hirveen kaukana tästä... autolla pääsis kyllä ihan suht näppärästi.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   20.1.13 14:06:06

Täällä on lähihoitaja ;)

Voi kun ulkona on ihana ilma. Käytiin koiran kanssa pitkällä lenkillä pelloilla, ja ensimmäinen valitustkin tuli jo koiran irtipidosta. Kyllä harmitti ja meinasi pilata koko lenkin :/

Tänään ois ohjelmassa pyykinpesua ja jospa tänään sinne salille (:

Päivämäärä:   20.1.13 14:20:38

Uki: sulla on hyvä ajatus tossa kotitöiden jakamisessa kyllä. Mahtaisko se toimia miehen kanssa? :D

Nettioffari: harvoin tavara lainassa paranee, mutta se kai nyt sitten riippuu käyttäjästä että miten siinä käy :D

Päivämäärä:   20.1.13 14:26:16

Kai se on niin, et mihin on tottunut satulan suhteen.
Mä en enkkusatulassa osaa istua:).
Nyt hevosteleen, pitkän kaavan mukaan.

LähettäjäShakeWell 
Päivämäärä:   20.1.13 14:38:01

Oli kyl hyvä keli ulkoilla bokserin kanssa. Nyt jos vaik kahvia...
Oliks tääl montakin lähihoitsua tai hoitsua?

M32v, Eteläinen kymenlaakso

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   20.1.13 14:58:33

Pauke! Täällä ois sulle hommaa, tuu panemaan multa taju kankaalle! Semmosta rauhottavaa tarttis, kun meinaa käydä ylikierroksilla tai jotain..

Sitten tuo naapurin rakki räyhää ihan koko ajan. Saattaa tunteja räkyttää ihan vaan huvikseen. Mitä tuommosille voi tehdä tässä taajamassa kaava-alueella? Siellä ois toisella puolella metsä, niin miksi sitä ei sinne laiteta, vaan tuohon mun seinän viereen huutaa!!!! Nyt ottaa pähän. Ottanut jo jonkin aikaa. Se on semmonen musta seropi. >:( Räyh!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.1.13 14:59:21

Minä en osaa istua muussa kuin omassa esteranskiksessani. Mitä flätimpi, sitä parempi :) En siedä koulupenkkejä ollenkaan, enkä möhköjä yleissatuloita. Käytän omaa nojatuolisatulaani joka hepalle jolle se suinkin jonkun vällyn kanssa sopii ja se sopiikin onneksi monelle normiselkäiselle ja -säkäiselle. Satulan on oltava sellainen, että ratsastaja pääsee kunnolla hevosen ympäri. Vääränmalliset tuet ja liian pitkät jalustimet vähentävät helposti tätä "pitoa". Selässä pitää olla sellainen tunne, että se hevonen on jämäkästi jalkojen välissä, tai oma istunta kärsii ja ratsastaja horjuu. Menin vuodenvaihteessa kolmisen viikkoa melkeinpä pelkästään ilman satulaa. Se oli hyvää harjoitusta pitkästä aikaa, ja pakkaskeleillä oikein mukavaa :)

..?: ei työ tekemällä lopu :/
http://www.youtube.com/watch?v=O16HeXwWU6Q

Päivämäärä:   20.1.13 15:27:23

Minen nuista estesatuloloista tajua mittään ja flättäreissä nyt ei todellakaan pysy sitten sekuntiakaan! Tosin kai nekin kehittyy, joku muistaakseni stubbenin flätti oli joskus lainassa nuorella kun muu ei käynyt, ja jumakaut se oli kammottava! Ihan ku kovan putken päällä istuis, liukas, keskellä ei pystynyt olee mitenkään, jalustimet vei tuoli-istuntaan, hevosta ei tuntenut ollenkaan sen alta, ei ollut mitään hajua mihin se otus oli menossa ja missä sen jalat oli...

Oma paras penkki ikinä on ollut muistaakseni barnsbyn koulupenkki, erittäin riisutuilla toppauksilla, ei kuppia, ei väkisin vääntämistä, hyvä vapaus hakea oma istunta, ja aivan älytön kontakti hevoseen, ihan kun olis istunut hevosen sisällä. Jos joskus vielä hommaan hevosen niin metsästän moisen satulan sille ehdottomasti!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.1.13 16:04:57

Hih! Makuasia :) Stübbenin vanhat perusmallit ovat kyllä a) liukkaita (tätäkö varten sama valmistaja on kehittänyt tahmaavan Hamanolin? :P) ja b) kivikovia ja niillä saa istuinluunsa kipeäksi jos onnistuu pysymään kyydissä :D Toi mun penkki on sellaista nahkaa, joka oikein imaisee ratsastajan kiinni ja istuin on supermukava. Kun peffa pysyy paikallaan on minusta helppo pysyä hevosen kuin hevosen liikkeissä mukana eivätkä nuorten toheloiden sivuloikatkaan saa ahteria irti satulasta. Erimallista satulaa (tai erimallisia tukia) kaipaan oikeastaan vain silloin, kun alla on hevonen mallia rantapallo, jolloin estesatulassa jalat ajatuvat ikävästi kainaloita kohti.

Hyvä, itselle (ja tietenkin hevoselle) sopiva satula on kyllä äärimmäisen tärkeä. Huonossa penkissä on hankala ratsastaa hyvin :/ Olenkin monesti sanonut, että seuraavaksi ostan tuohon ikivanhaan mittatilaussatulaan sopivan hevosen enkä toisinpäin.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   20.1.13 16:09:02

Vai on satulat luikkaita :) Täällä on sellainen satula, että sen kyyvistä ei putoa kovemmassakaan kyydissä :D Jiihaa ja hiihaa! Sekin on sellaista nahkaa, joka oikein imaisee kiinni :P

Päivämäärä:   20.1.13 16:12:48

:D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.1.13 16:23:01

Oho oho, daamit kävivät niin kiihkeää keskustelua satuloista, että sinkkulan uudet uroot jäivät vähälle huomioille. Oi voi.

ShakeWell, oisko hoitsu tai lähihoitaja the juttu? Joku lääkisläinen täällä taitaa pyöriä (?) mutta hoitsuja ei ole tiettävästi ilmoittautunut. Btw, kuinka hyvin sut täytyy ravistaa? Mitä sitten tapahtuu?

Nettioffari kärsii selkästi vakavasta puutteesta, päikkäreille täytyis päästä. Valitan, ettemme voi sinua etänä auttaa. Osaako joku täällä hypnotisoida? Ton tyypin tarttis panna maate.

Päivämäärä:   20.1.13 16:27:26

Nettioffarille lepositeet ja teippiä suuhun.....:)
alkaa rauhottumaan...

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   20.1.13 16:28:47

Kyllä, oikeastaan nyt on juoksuaika. Se on oikein määrätty kotiläksyksi, kun mä oon maratonkoulussa :D Sain mä tuossa jo pantua silmät kiinni, mutta se oli sellaista väkisin makaamista, että herrijjee! Eihän semmosta saa tehä?

Poitsu lähtee kohta äitilleen, niin sitten voi päästää tän irti ja pääsee sinne yöjuoksullensa :) Välistä tuntuu, että sinnekkin tarttis piiskaajaa.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.1.13 16:28:55

Joo, nyt on selkeästi nukkumaanmenoaika ohitettu :D

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   20.1.13 16:31:20

Löytyykö kellään raippaa?

LähettäjäShakeWell 
Päivämäärä:   20.1.13 16:31:30

Kyl lääkisopiskelijakin tms ois hyvä :P
Riippu ravisuttajasta :D joskus enempi joskus vähempi...
Täs samal valmennusta seurailen maneesin kahvilas :P

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   20.1.13 16:32:56

Voi ei mulla lääkkehiä oo, sun täytyy nettioffari koittaa huudella sairaanhoitajia linjoille! ;)

Aivan ylitylsä viikonloppu. Hirmuisesti haluaisin juttukaverin nyt, siis ihan irl!

Päivämäärä:   20.1.13 16:36:58

Nettioffari: tällä palstalla vissiin jokaisella naisella on raippa :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.1.13 16:37:03

Tyyppi on tallilla ja silti pitää tulla tänne vikittelemään heppatyttöjä? Eikös sielläpäin ole naisratsastajia ollenkaan, vai hengailetko väärällä tallilla?

Päivämäärä:   20.1.13 16:38:10

Siellä offipalstalla taitaa kehittyä melkoisia patoumia, sen verran levotonta urosta tänne pölähtänyt :D

Päivämäärä:   20.1.13 16:41:25

Mutta Mission sehän on vaan hyvä et jotain elämää tuli tännekin palstalle :D

Päivämäärä:   20.1.13 16:44:46

Joo me sinkkutytöt oltiin niin kuolleita ilman teitä vai :D

Voi kyllä olla että noi meidän vakkarimiehet ollu vähän passiivisia, uutta verta varmaan ihan hyvä saadakin paikalle ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.1.13 16:46:01

Testosteroni käryää poikien tallista tänne asti. Ei mikään ihme, että ovat vähän levottomia :P

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.1.13 16:49:10

Täältä alkaa myös löytyä elämää vihdoin ja viimein :D täytynee kyllä hakea pitsa, ei jaksa nyt kokata.

Täältä löytyy monta raippaa mut minä ja raipat taidetaan ol hiukka väärällä puolee suomee :p

LähettäjäNettioffari M35P-P 
Päivämäärä:   20.1.13 16:51:04

Kuka siellä tarjoilee teippiä suuhun? Ei kuulkaas jotain muuta sinne suuhun pitäs tarjota, niin alkas rauhottuun ;) Ja sitten se on muuten tytöt teidän oma vika, että miehet riehaantuu. Turha meitä on syyttää :) Mitä ootta niin ihania!

Päivämäärä:   20.1.13 16:53:35

Ja täältä löytyy pitsaa millon vaan. Aina jaksaa kokata, mää oon ollu tekemäsä keittokirjaaki ;) Tee pohja leivinjauheella, niin ei tartte kohotella, maku tosin ei oo niin hyvä, kuin hiivalla.. :/

Päivämäärä:   20.1.13 16:57:11

Mitään pitsoja kun on laihis :p Mutta kaukanahan ne taitaa ollakin, oliko toi p-p niinkuin pohjois-pohjanmaa vai mikä?

Päivämäärä:   20.1.13 16:59:12

Yep ;) Siinäpä tehtävä... Mission possible? Mikä sanapeliarvoitus tuo sun nimmaris on? Kaunis nainen oot?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.1.13 17:02:42

Mä en ol laihiksella vaik tuskin haittais jos muutama kilo tippuis :) mut joo, en lähe hakemaan pitsaa pohjois-pohjanmaalt saak :p

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   20.1.13 17:03:59

Oho, olipas virkistävät päikkärit...

Päivämäärä:   20.1.13 17:05:02

Harmi kun ei nyt pysty lähteen pizzalle :(

Päivämäärä:   20.1.13 17:06:56

Vai avoitus :D Oikeesti repäisin sen extempore kuunnellessani samaan aikaan samannimistä bändiä youtubesta kun rupesin rupattelemaan johonkin topikkiin, ja nyt se on jäänyt sitten tuohon.

Kauneushan on käsittääkseni katsojan silmässä;) Olen jonkun mielestä ainakin joskus ollutkin. Jonkun mielestä ehkä en. Mutta kun ikä on jo 33 niin en ehkä osaa ajatella sitä jotenkin merkittävänä asiana, katsojan silmässähän se kuitenkin aina on, se on fakta:)

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   20.1.13 17:09:05

Jaa-a ei kai tässä mitään häviä niin kirjoitetaan nyt sitten... mutta mitä... no siis ton offipalstan kautta tänne eksyin.. Joku kirjoitti tuolla aikaisemmin että "ei tiijä noista offareista kun tykkäis kulkee mielummin mettässä ihan jalkaisin ja kompassin kanssa". Määkin tykkäisin enempi sellasesta "heppatytöstä" joka ei ihan koko aikaa istu hevosen selässä :D Tulee sitä aina joskus jotain muutakin tehtyä kuin pelkästään rymyttyä auton kanssa metsässä, kertyy noita kilometrejä siis ilman moottoriakin. Just kokkasin Lamminpään lumousta ja nyt taustalla soi Juice. http://www.youtube.com/watch?v=DuzyTjxQFX8 Ikää mulla on yli 30 ja alta 40, lähin isompi pitäjä on tampere, jos jotakuta sattuu kiinnostamaan.

LähettäjäShakeWell 
Päivämäärä:   20.1.13 17:09:42

Vissiin vääräs paikas käyn... Alle 20v ja vanhemmat varattuja... Mut hyviä istuinlihaksia on :P

Päivämäärä:   20.1.13 17:09:56

Onhan se hieman muuttuva käsite. Lasteni äiti oli aikoinaan maailman kaunein nainen, nyt lähinnä oksettaa...

Lähettäjä: piisku 
Päivämäärä:   20.1.13 17:15:01

Herrasmies ei hauku naisiaan.

Päivämäärä:   20.1.13 17:15:48

Nettioffari, tuo johtuu siitä että ihmisen kauneus löytyy luonteen myötä. Ulkonäkö on vasta alkusysäys, miellyttävyys riittää, jos loput osuu kohdalleen niin ulkonäöstä tulee sen myötä entistä parempi:) Ja rapistuu kummasti jos luonne onkin kuraa..

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   20.1.13 17:30:36

On teil jutut täällä :D

Esim. tää thriidi http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=649432&t=649432
ei voi ku nauraa :D

Päivämäärä:   20.1.13 17:32:43

Jysse, hootee on kaikkien provojen äiti ja isä, noion tarinoita, ei kukaan tosissaan tommosia kirjottele;) Mutta naurattihan se :D

Mistäs päin ja minkä ikäinen Jysse on?

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   20.1.13 17:39:42

Provo tai ei niin kyl toi pisti repeilemään :D

Siuntio ja ikää löytyy 32

Päivämäärä:   20.1.13 17:42:08

Ai niin eikun sä olitkin se joka meni nuuksioon tänään:)

Mä myös repesin ihan täysin kun avasin ja luin. Onhan noita hulluja tietysti oikeastikin...

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   20.1.13 17:44:42

Kyl käy sääliksi tollasten vanhempien kekaroita...

Joo tulihan siel käytyy. Ei se reissu ny ihan putkeen menny, mut tulipa ulkoiltuu...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   20.1.13 17:51:49

---: mä tunnustan olevani tuon kommentn takana metsässä kulkemisesta. Mutta en ole hevosen selässäkään ollut pariin vuoteen, vaikka kaksi omistankin. Lapset niillä harrastaa.
Ai niin ja täällä näemmä taas esittäydytään: siis nainen, 44-v, Tampereen talousalueelta, maalta kaupungin kupeesta.

Koiran kanssa kävin näyttelyssä, vaikka en asiasta kauheasti innostukaan. Kauhean paljon sai kehuja ja arvion nuo eri 1. Kenelle se nyt mitään sanoo. Mutta kiva oli olla liikkeellä nuoren koiran kanssa, kun se otti kaiken niin lungisti. Vaikka joku toinen vähän ärähti, se vaan katsoi, että mikäs sulla närästää, Ja häkissään makasi pitkin pituuttaan ja nukkui kaikessa rauhassa, vaikka ympärillä meni muita koiria koko ajan.

Takaisin ajellessa oli joku offari joutunut pahaan tilanteeseen moottoritiellä Tampereen eteläpuolella. En tiedä, mitä oli mahtanut tapahtua, mutta yhdistelmä näytti pyrkineen keskikaiteen päälle. Veturina joku jenkki tila-auto ja trailerissa keltainen off road maasturi.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.1.13 17:54:21

Äh, tympii taas tää yksinolo pahemman kerran... mut pitsa oli syötävää, koht vois juoda teetä

Päivämäärä:   20.1.13 18:01:05

No mikäs jyssen reissussa ei meny putkeen?

Tirli, kiva tuollainen nuori, hyvä pää ainakin:)

Mä olen varmaan saanut jonkin allergian aikanaan eksästä tai jotain, mutta en käsitä miten yksiolo voi tympiä :D Siis toki joskus haluaisi sen oman kullan, sielunkumppanin, mutta ei tää yksin laatuajan viettäminen kyllä oo koskaan harmittanut:) Oon varmaan täys erakko...

Lähettäjämiuh 
Päivämäärä:   20.1.13 18:04:31

ohoh. siel on ollu offarilla kiire (minne;)

ei ne hevoset kaikilla sitä aikaa 24/7 vie. elämässä paljon muutakin kivaa :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.1.13 18:06:49

Tai voi ol et mä oon läheisriippuvainen tai jotain sellasta :p yleensä viikol ei tätä ongelmaa ol ku päivittäin käy yliopistol mut nää viikonloput on pahoja...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.1.13 18:11:20

No mutta morjensta taas sinkkulaan. Mitäs tytöt? :) Ainakin ootte arkeria höpöttäjiä olleet, kun täällähän on tainu mennä taas ketju useammankin numeron eteenpäin.

Mäkin sain kahvikupposen tohon viereen ja maltoin ainakin hetkeksi rauhoittua tähän koneellekin surffailemaan. Oli taas sen verran kova hinku lenkkeilemään kun pakkanenkin lauhtui, et meinasin jäädä sille tielle. :p

Päivämäärä:   20.1.13 18:15:42

Ite en ees hevosia tällä hetkellä juuri näe saati käy missään edes haistelemassa. Omaan ei oo varaa ja muiden rupukat ei kiinnosta, hulluja omistajia ja sitten tarttis jotain ravureita suunnilleen kouluttaa viidelläkymppiä tunti kynnöspellolla:D

Joskus jos on monta viikonloppua peräkkäin jotain pakollista ohjelmaa niin alkaa jo ottaa päähän, sitten vapaan viikonlopun koittaessa hoidan niin ettei todellakaan tarvi ketään nähdä tai puhua tai mitään, olla vaan:) Puhelin taitaa nytkin olla ehkä takin taskussa tai jossain äänettömällä, facea tai säpoa en oo avannu since friday, ainoa sosiaalisuutta muistuttava on hootee:D

Päivämäärä:   20.1.13 18:18:11

Minski! <3 Senkin paskiainen, sua on kaivattu täällä :D Nyt ei kyllä oo enää hätää kun offarit on tullu tilalle, nih, kyllä unohtuu kato äkkiä :p

Olitko reissussa viikonloppuna? Tuolla aikasemmin jo spekuloitiin että sul on käyny flaksi etkä tuu enää;)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   20.1.13 18:18:17

Mission: Tuli "pieni" eksyminen eli ei menny ihan niin ku oli reitin päässäni funtsinu :D Tosta eksymisestä "selviytyminen" vei arviolta tunnin tai siis tunnin kävelin ympäriinsä ennen kuin pääsin takas ns. kartalle. Sen kerran ku ei kerpele ota karttaa mukaan niin totta kai sille ois sillo tarvetta. Selvennykseksi sanottakoon, että tulee aika paljon liikuttua tualla jalan tai fillarilla.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   20.1.13 18:18:53

Jysse: oletko maallemuuttaja vai alkuperäisväestöä? t. Karskogin kakara :)

Päivämäärä:   20.1.13 18:21:31

Jysse, haha, tuttua tuo :D Onneks ei ollut tuon kovempi pakkanen tänään. Tuli sit ainaki ulkoitua:) Ite joskus hukkaan itteni jopa keskuspuistoon tuollein, koiratkin alkaa kattelee et mitä se akka sekoilee mutta eivät kyllä tajua yhtään vaikka kuinka yrittäis niille että "mennään kotiin", varmasti osaisivat paremmin. Kylmällä alkaa kyllä tulla epätoivo joskus... Hevosellakin tullut eksyttyä samalla tapaa, hevonen toi kotiin kun annoin sille pitkät ohjat ja annoin kävellä minne halusi.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.1.13 18:23:28

Mission: Haha, no olipahan tervehdys, kun tollee heti nimitellään. :D En mä mitään ihmeitä. Porukoita kävin morjenstamassa, ulkoilin vähän ja otin rennosti. Oli perjantai vähän sellanen työpäivä taas, että tuli tänäänkin nukuttua kahden tunnin päikkärit. Mut kova luottohan teillä sit on muhun, kun heti on käyny flaksi jos ei satu olemaan täällä vähään aikaan. :D

Tais olla ainakin sulla sitten vähän ikävä mua. Aika suloista kyll. ;)

Päivämäärä:   20.1.13 18:27:54

Minski oli ihan oikeasti, pakko myöntää...:p Tuossa oli toi perjantai ainaki niin hiljanen että morjens, ihan booring. Eilen tais jo jokunen muukin tyttönen tuossa ihmetellä missä oot;) Mutta sitten täällä onkin jo alkanut olla juttuseuraa taas ihan hyvin.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.1.13 18:28:10

Hei M_R :)

Mä vähän mieteinki et mitä Mission vastaa :D taidan kyl edelleen ol väsyny ku hihittelen tääl yksinäni...

Päivämäärä:   20.1.13 18:29:51

Täältäkin löytyy erilaisia raippoja; esteraippa vuosimallia kirves ja vasara, muistona enkkuajoilta lapsuudesta, löytyy aito nahkaruoska ja pari juoksutuspiiskaa.
Toi Nettioffari vois olla viisasta pyöröaidata ja irtojuoksuttaa, pääsis mies päästeleen enimmät hormonihöyryt pihalle...
Mulla on kokemusta nuorista oreista;)....

Päivämäärä:   20.1.13 18:35:46

Mun kaikki raipat on hukattu jonnekin talleille. Oon kyllä niitä ihan huolella kylvänytkin, etenkin kun raipan tarvii olla just oikein painotettu ja tietylle hevoselle tietyn mittanen. Eipä niitä kyllä ole enää tarvinnutkaan, en oikein välitä leikkiä niillä kuin hevosten kanssa :p

Päivämäärä:   20.1.13 18:36:32

min, wtf, ai tota että piti myöntää vai :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.1.13 18:40:15

"Minski! <3 Senkin paskiainen, sua on kaivattu täällä :D" tätä siis tarkotin :D mä oon nyt vaan niin hidas kirjottamaan etten pysy jutun mukana :')

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.1.13 18:44:30

Mission: Awwww :) No mut hei, enpä mäkään tänne tulis höpisemään, jos en viihtyis. Sen verran mäkin voin tässä pehmoilla tän herkän jälleennäkemisen kunniaksi. :) Pitäisköhän mun ihan uteliaisuuttani sittenkin vähän selailla noita aikaisempia ketjua, että mitä siellä on oikein herkistelty musta. :p No mut hyvä ettei viikonloppu ihan tylsä ole ollut, kun ootte saaneet tänne uutta verta.

min: Heh, no et oo ainoa. Tuli elävästi mieleen sellanen mielikuva, että kun ukko on tullu kotiin jostain vähän pidemmältä reissultaan ja sitten emäntä on kotiovella vastalla ja muksii sillee naiselliseen tyyliin, että "missä sie ukonretale oot oikein ollu, ku mä oon täällä ollu niin huolissani susta". :D

Tai sitten tämmönenkin vois olla yks mahdollisuus. =)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   20.1.13 18:46:17

Mission: Hahaha :D Joo hurtta rupes olee yhes vaihees aika perässä vedettävää mallia. Mun hurttaa ei passaa päästää suunnistamaan tai sit mennään jonku puppen tai vastaavan jälkien peräs :D Toinen mikä tälleen talvella huolestuttaa on se ku tulee pimeä niin äkkiä, ilman taskulamppuu o mettäs aika orpo olo. Kylhä sielt ny aina pois löytää, mut se o eri asia kuinka pitkä matka sielt o sit autolle :P

Päivämäärä:   20.1.13 18:50:02

min, jaa vai että sellasta. Eli ei edes läpinäkyvää vaan ilmeistä :p

Minski, mul ei ole kaulinta ollenkaan :D Mutta aika hauska kyl toi;) Juu ei sitä tolleen vaan jätetä kokonaista haaremia kotiin ilman seuraamuksia :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.1.13 18:50:07

Jysse: Et sä kuitenkaan vielä ihan kaikille suunnistajille pärjää. :p Tässä on jo aikamoinen suoritus. Vois kuvitella, että jossain vaiheessa jo hyvissä ajoin ennen ensimmäistä tuhatta kilsaa alkais jo hieman ihmetyttämään.

http://www.iltalehti.fi/autot/2013011716

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.1.13 18:53:11

Mä vetäydyin nyt taas viltin alle, nyt ei vaa paranis nukahtaa...

M_R, hieno kuva :D

Päivämäärä:   20.1.13 18:55:58

Jysse, sama vika täällä, ei nuo koirat kotiin suunnista vaan jonnekin ihan muualle, eivätkä ainakaan autoon. Sepä se, pois pääsee kyllä mutta sitten se auton metsästys. Känny tarvii olla aina mukana, voi ainakin soittaa jollekin että tulee hakemaan ja viemään autolle jos ihan oikeasti lopullisesti eksyy:p Me käydään kyllä pimeälläkin metsässä ilman mitään lamppuja mutta vaatii sellaisen hyvän kelin, matalalla olevat pilvet heijastaa niin hyvin että näkee mainiosti. Kännyssä on sports trackeri että sillä saa pientä suuntimaa kyllä, mutta varmaan vois olla hyvä joku parempi navisydeemi olla kun lähtee oudompaan maastoon. Nuuksio on aika iso alue ainakin, en oo ikinä käyny vaikka monesti on pitänyt, tai luukkiin, ehkä jokukerta lähen. toivottavsti ei käy noin ku tolle belgialaiselle:D

Päivämäärä:   20.1.13 18:56:54

Onko Jyssellä joku metästysmallin koira?

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   20.1.13 18:59:25

Ruoste: Maallemuuttaja, oon asunu tääl vajaa pari vuotta. Eikä sekään mesta mistä mä tänne muutin ny mikään varsinainen city ollu. Aikasempaa kokemusta Siuntiosta ei ollu muuta, ku useat reissut Siuntion crossiradalle.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   20.1.13 18:59:55

Huomenta...
Mää en juo enää ikinä.
Ollappa ees lämmin kainalo mihin käpertyä kuolemaan.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.1.13 19:00:14

Mission: Heh, ai niin tosiaan joo. Mitähän mä taas oikein ajattelin, vai ajattelinko ollenkaan. No mut pitihän mun tietenkin käydä välillä pitämässä huolta toisenkin haaremin tarpeista. Kai sä ymmärrät. :D

min: Eiks ookin. Mulla on välillä jossain muistilohkoissa tallessa noita passeleita tilannekuvia. :p Mä en kyllä kehtaa nyt ihan heti mennä peiton alle, kun tuli tossa jo otettua parin tunnin tirsat. Nyt pitäis taas jaksaa touhuta ainakin jokunen tunti tässä.

Päivämäärä:   20.1.13 19:03:34

"No mut pitihän mun tietenkin käydä välillä pitämässä huolta toisenkin haaremin tarpeista. Kai sä ymmärrät. "

- No arvaa :/

Joo et tainnu ajatella ;)

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   20.1.13 19:09:36

Mission: Ei ole, mutta sillä on vaan aika vahva riistavietti. Tai siis se tykkää juosta niitten hajujen/elukoiden peräs.

Ruoste: Joo niin mä kattelin tuolt facebookista et oot Siuntiosta kotosin :) Karskog onk se Evitskogin lähel?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   20.1.13 19:10:19

Huomenta Elsa, oliks sul kans villi viikonloppu? :p

M_R, mä oon käytännöllisest katottun vaan nukkunu koko päivän, on vähän väsyttäny :p tai onks se ihmekkää ku yökaudet kuppaa tuol viihteel...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.1.13 19:13:00

Mission: No ei kait. Eihän mulla tietenkään muuta elämää nykyään oo kuin tää ht.netti. :P No mut kerrohan säkin vähän, että miten viikonloppu on menny? Paitsi tietysti täällä salskeiden uroiden keskellä punastellessa ja kikatellessa minskiä unohdellen. =)

Päivämäärä:   20.1.13 19:17:58

MR :)

"Nettioffari, tuo johtuu siitä että ihmisen kauneus löytyy luonteen myötä. Ulkonäkö on vasta alkusysäys, miellyttävyys riittää, jos loput osuu kohdalleen niin ulkonäöstä tulee sen myötä entistä parempi:) Ja rapistuu kummasti jos luonne onkin kuraa.."
^
^

oi oi Mission. tuo on niin mun ajatus! ja myös käytännön kokemus. kun ihastuu ja rakastuu ihmiseen, alkaa löytyä monia viehättäviä piirteitä ja juttuja ulkonäöstä. mut varmasti alkutilanteessa pitää olla joku juttu olemuksessa mikä tartuttaa, vaikka sitä ei niin tietoisesti tajuaisi.

eilen baarissa tuli yksi miekkonen juttelemaan mut ei vaan siinä muuten varmaan monen mielestä kivannäköisessä miehessä ollut mitään minua sytyttävää, ei ulkonäössä eikä jutuissa :)

pitäis huomiseks kokata jotain eväitä mut niin ihanasti laiskottais...anyone??
voisko joku avittaa mua? mä voin sit vaikka hieroa niskaa....

Päivämäärä:   20.1.13 19:18:36

Ootas ku alotan uuden...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   20.1.13 19:19:26

Elsa: Haha, jaa säkin oot ollu vähän ottamassa kuppia. :D Pistähän kaikki likaiset yksityiskohdat tiskin, kun oot selkeesti ollut pilkkuun asti viihteellä, jos kerran noin kuningas olokin on. =)

min: Jaa sinäkin vai. Täällähän on ketjun naiset olleet oikein enemmänkin miesmetällä. Mahtoiko tulla jotain saalistakin sieltä, vai kuinkas yö sielläpäin sujui? :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.