Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 125

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.1.13 10:08:41

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9

Jatketaan...

Re: Sinkkujen topic 125

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   17.1.13 10:12:50

Seuraaval kerral siis kylpylään..kamun kans kun tullaan...toisen siis jonka kans nyt oltiin..vitsi kun pitikin lähtee käy eilen..tuntuu pää viel olevan ihan jossain muuallakun tässä maailmas..pitäis joku olla joka nuoras pitäis eikä päästäis :D

Päivämäärä:   17.1.13 10:15:12

Niinpä, miehet tarvii välillä lassokoulutusta;)....

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   17.1.13 10:16:24

:D no ei tekis pahaa..millaista lie lassokoulutus sit :D

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   17.1.13 10:18:16

Hih, @ tarttis jonku naisen komenteleen vai :) Mut sitä hankkii miehet kyllästyä semmoseeki ennenpitkää...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   17.1.13 10:19:16

:D ei tekis pahaa..vaik sellainen pieni kurileiri :D tottelevaisuus koulutus..

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   17.1.13 10:33:10

Näköjään tuli "rokuli"päivä mullekin kun on tota pakkasta senverta et ei viitti mettään lähteä. Kärsin jonkunasteisesta "valkosormisuudesta" joten ei viitti itteään kiusata kun ei ole ihan pakko.

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   17.1.13 10:36:17

Mä en kans lähteny yliopistol viel ku on niin kylmä. Mut koht on pakko... viittisköhän sitä käyttää bussia... :/

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   17.1.13 10:39:18

No hitsit, kyllä meikäläisen olis varmaankin myöhällä saanut houkuteltua "parille" :D Ja tosiaan ois ollu kärsimystä töissä tänään... No, onneks en tienny ni ei oo krapulaa ja pääsen salille tänään:)

Onhan se Flamingo vähän kuollut toki viikolla, mutta leffateatteri vetää ainakin aika hulluna väkeä ja viikonloppuisin on enemmän jengiä. Amarillossa oon käyny vaan kesällä terassilla, aikoinaan tuli piipahdettua kerran myös silloisessa onnelassa ja ehkäpä se riitti kyseisestä yökerhosta, oli siinä paikalla sitten minkä tahansa niminen sellainen...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   17.1.13 10:45:32

amarillos kävin parilla ja sit siirryin el reino oisko se ollu..siel sit oli juttu seuraa :D ja meni kahteen asti :D eli tappii asti..no seuraavan kerran tosin kylpylä puoli katsoo ja muualle yöelämää...nyt kyl olo oikeesti kohdallaan..ei kevät mikä kotimatka tulee...ei kyl kamu viel soitellu milloinka lähetään

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.1.13 11:06:21

Kyllä Elsa, blondeilla on hauskempaa :)

Mene ihmeessä @ seuraavan kerran kylpylään lillumaan. Siitä tulee lompakkoon isompi lovi kuin yhdestä tai yhdestätoista pikaisesta Amarillosta, mutta pää on aamulla vähemmän kipeä. Ja tuoksut hyvältä! Suosittelen turve- ja suklaahoitoja, jos Flamingossa sellaisia tarjotaan.

Minä suosittelen pisteelle edelleen kengittäjää tai hevosmiehen kouluttamista, jos omista piireistä ei miestä löydy. Ja hei! Eilen sennulassa keskusteltiin offarien ja heppatyttöjen yhteensopivuudesta, voisitko kuvitella kokeilevasi onneasi sellaisen kanssa? Saisit samalla kuskin pitkille kisareissuille :)

Päivämäärä:   17.1.13 11:11:52

Heh, ruoste:)!
Offarit viettää aikaansa omalla "tallilla", mä etsin samanhenkistä miestä tätä hevoselämää jakamaan...:).

Päivämäärä:   17.1.13 11:20:12

El reino :D Sir Eino se on, mutta taitaa kyllä jäädä el reinoksi tästälähin ;)

Päivämäärä:   17.1.13 11:27:19

Kyl se näyttää tosi olevan, ettei edes täältä ht- netistä hevosmiestä löydä...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   17.1.13 11:51:43

niin se taiskin olla,no ei se väärin oo jos ei tarkkaa nimee muista...kävin jumbos viel..kyyti kaiketi tulis puolen päivän jälkee..hieman myöhästyy kamulla tulo tänne..mut ei haittoo..täytettyy patonkia jumbo cittarista ja energia juomaa kylkeen..kaunis päivä ois ulkoillakkin....vaik ratsain..noo keväällä sit selkään :D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   17.1.13 11:54:15

:D niin mitä lie kustantaa tuo kylpylä..mut ei siel ainakaan pää ois seuraavana aamuna sit muissa maailmoissa jos siel kävis ja jättäis oluset pois...kylmää limua vaikkapa kyyti pojaks :D mut mut...noo kokeillaan...liekkö ois hyvii ne hoidot :D kuulostaa aika tyttöjen jutuilta :D

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   17.1.13 11:55:50

Onneks ei ole huonoa happea:D

Pistinpä sitten 3 hakemusta vetämään, myöhemmin lisää...ja laitetaan ny lottokin samaan syssyyn, mitä sitä enää miättimään saatikka murehtimaan mistään @!#$!!! :D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   17.1.13 11:59:33

itse voisin väittää et hieman huonoa happea ilmassa..mut kyl se tästä lähtee rullaa kun kotimatkalle pääsee...kohta kävelee heselle ja siit kamu noukkii kyytiin sit..ainakin hyvä ilma on kyl ajella..kotona päin on sit pakkanen kireempi kun täällä..parkyt kuulemma..

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   17.1.13 12:03:35

Aikamoinen korkeesaari tääkin on..fasaani partsilla...paskoo urakalla...en meinannu uskoa kun kamut puhu siitä mut nyt ihan ite näin niin pakko kai se on uskoa et sellainen se on...ja onhan se kaunis lintu kyl...

Päivämäärä:   17.1.13 12:36:17

Meidän fasaani! Niitä on kyllä paljon täälläpäin, koirat tykkäis antaa vähän vauhtia niille :)

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   17.1.13 13:02:07

oi oi. tahtoo kylpylään. se flamingon spa pitäisi joskus käydä kokeilemassa. luulen, että tykkään. hotelliviikonloppu olis aika ihana, tosin jossain muualla kuin tuolla flamingossa :) matkakuumekin vaivaa...ihana olis päästä mereen pulikoimaan ja aurinkoon lämmittelemään...oottekos suunnitelleet matkoja tälle keväälle tai kesälle?

tuoksuista puheen ollen...mulle tuoksut on tärkeitä...minun nenään hyvälle tuoksuva mies saa jalat veteliks :) ja sitten taas joidenkin ihmisten ominaistuoksu ei nappaa ollenkaan...mut nää on näitä luonnon juttuja :)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   17.1.13 13:52:24

Oon koittanut leikkikentiltä kahtella, vaan ei ole näkynyt. Tuolla metsässä lenkkeillessa on heppatyttöjä näkynyt, mutta jos niiden iät pantas yhteen, niin vois alkaa mulle jo riittään :D Ja koulutkin saisi olla jo käytynä ja työelämästäkin kokemusta...

Eli se p-p länsirannikko kuulolla?

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   17.1.13 13:54:56

Kuules @, sehän se juju onkin, että kylvyt ovat tyttöjen juttuja... Siellä span puolella on niitä tyttöjä ;)

no, suunnitelmia on mutta pitkät reissut jäävät tänä(kin) vuonna kassalippaan kuminasta johtuen vähälle. Tavoitteena oli lähteä niin pitkälle kuin lentämällä pääsee ennen elokuisia synttäreitä, mutta haave ei tule toteutumaan. Jos hyvin käy, pääsen ehkä ensi syksynä/ alkutalvesta jonnekin, missä päivä on vähän pidempi ja ilmasto lempeämpi.

Tuoksut ovat minullekin tärkeitä. Pidän erityisesti esim. miedon saippuan tuoksusta iholla ja ulkona suvituulessa kuivuneen pyykin tuoksusta, ja hevosen hajusta tietenkin. Eräät hajut yhdistän valitettavasti tiettyihin muistoihin. Joskus tämä on piristävää, joskus rasittavaa, sillä mielleyhtymistä on hankala päästä eroon. Tietynlaiset tuoksut saavat kyllä lievää heikotusta aikaan :)

Päivämäärä:   17.1.13 14:00:50

Mikään ei tuoksu ihanammalta kuin treenin jälkeen hikinen hevonen ja "sen" jälkeen hikinen mies;)...
Toki muitakin hyviä tuoksuja on, paljonkin, kuten saunapuhdas iho, kevään tuoksu eli äiti maa vehreydessään, koiranpennun vauvatuoksu, kielo, tuore sahattu puu, meri...ah, noita tuoksuja odotellessa;)!!!!

Päivämäärä:   17.1.13 14:51:15

Oiskohan tällasia ketjuja jossai nikkarointi/remontti -palstoilla? :D Että mitäs mä täälä ku en enää hevostelekkaa nykyisin...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.1.13 15:43:14

piste, tiedän paikan ihanan uutta emäntää kaipaavan. Mulla ois sulle tiedossa pieni tila stadista 45 km länteen. Tämä torppa tosin on myytävänä, ei vuokrattavana. Tallissa on tilaa kahdelle hepalle (+omat tarhat ja laitumet, kenttä löytyy naapurista) ja autotallissa tilaa parille offarin lelulle. Lisää saa rakentaa ja tontille mahtuu helposti isompi talli ja vaikka täyspitkä maneesi, jos lottovoiton satut saamaan. Ei kai haittaisi, vaikka heppatytön ja miehen vapaa-aika menis "omissa talleissaan", kun tallit ovat kymmenen metrin päässä toisistaan.

Vaihtoehtoisesti voin tietenkin ryhtyä itse ko. paikan emännäksi, jos lukijoiden joukosta löytyy isäntäehdokas, joka haluaa vaihtaa vajaat puoli milliä kahisevaa paikkaan paratisiissa. Anyone? ;)

Päivämäärä:   17.1.13 15:49:35

Ruoste, kuullostaa hyvältä, mut vaan kesäpaikkaa etsin:).
Talviaika ollaan maneesitallilla, pakko olla joka päivä treenimahdollisuus, täysipainoinen sellainen.
Mut kyl mä voin lähteä emännäksi, jos mies rakentaa maneesin autotallin viereen;)....

Päivämäärä:   17.1.13 16:39:33

Hmm, tuleekohan tänne kohta lisää kukkoja tunkiolle, lukaisin tuota offari-topikkia... Uhkailivat linkitellä sinkkulaa muille foorumeille:p

*pitäisköhän kammata tukka*

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   17.1.13 16:50:43

Jaahas. Mä voisin ottaa vaikka sen offarimiehen, mutta mieluusti rikkaan. Menee hermo, kun tämä talo syö mun kaikki rahat. *kihisee kiukusta*

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   17.1.13 16:52:26

I'm so fucking bored että ihan on vatsa kipeä ja otsa kurtussa... mitähän keksis?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.1.13 16:52:36

Kai se on Missioni kammattava kutrit. Pitäisköhän punata huuletkin vai tykkäävätköhän ne enemmän sellaisesta Naturelli-Elli-lookista? Mä taidan tästä lähteä ulos hankkimaan terveen värin poskilleni, tulen sitten iltavirkkujen aikaan suorittamaan väenlaskennan, jos tänne enää siinä vaiheessa mahtuu.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   17.1.13 16:54:43

Ei se ollut uhkaus vaan lupaus :)

ja tehtykin jo.

Kaitsu

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   17.1.13 16:59:05

Ja kuva ois kiva :D

Päivämäärä:   17.1.13 17:06:46

Ai pitääks tääl hevostellakin? :)

Mulla oli 5. eilen tollanen hillitön tylsyyden tunne, mutta ohihan sekin menee..

Päivämäärä:   17.1.13 17:09:09

"Ja kuva ois kiva :D"

Laitoin jo sinne offitopicciin, että s-postilla arvon leidit voi lähestyä ja vaihdella tietoja puolin ja toisin...ehkä kuviakin voi vaihdella jos siltä tuntuu :)

kaitsu (at) offipalsta.com

Päivämäärä:   17.1.13 17:11:14

Se olis sali-ilta, jännä nähdä kyllä millainen väentungos illalla on sitten kertynyt offareista, harmi että jää tuo speed-deittailu ihan väliin :p

Eikai punaa tarvita, eiköhän ne tykkäis varmaan niistä vähän naturellimmista, luulis ainakin:D

Terveisin en ole ikinä oppinut käyttämään huulipunaa, kummallista tahmaavaa sotkua... Kiiltoa sitten juhlaan, ehkä jopa sävytettyä, arkeen käy huulirasva tai kiillon ja rasvan yhdistelmä.

Päivämäärä:   17.1.13 17:12:48

Mulla kans TKD treenit tänään, sinnekin ajellaan parin heppatallin ohi, et vilkutelkaa... ;)

Päivämäärä:   17.1.13 17:13:55

Siis Nurmijärven alueella ;)

Päivämäärä:   17.1.13 17:15:57

Riksu: Se oli vaan mun omaa turhautumaa :) Pelkään varmaa että hurahdan taas hevosteluihin.

Päivämäärä:   17.1.13 17:18:47

juu mä ainakin silottelen takkutukan :) huulikiiltoo vois laittaa ja hymyn naamalle...
niin ja suihkia vähän magnetismia...jos niitä urhoja vaikka tänne ilmestyy ;)

eikun oikeesti paan lämmintä päälle ja lähen katsastamaan paikallista rokkivaatetarjontaa nimittäin, voitteko uskoa, oon menossa baariin viikonloppuna. nii-in, baariin! viimeksi oon käyny baarissa viitisen vuotta sitten...siis silleen muuten kuin juomassa yhden siiderin tai katsomassa jääkiekkoa.mutta nyt lähtee! Rock rock! aatelkaas kuin on kaupunkilaistytön elämä jännää :)

Päivämäärä:   17.1.13 17:37:32

Niinku jo joskus murmeli-topassa sanoin, koko ikäni enemmän ja vähemmän hevosten kans ollu tekemisissä ja ratsastan säännöllisen epäsäännöllisesti:D

Eiks se lasketa jo hevosnaisen piirteisiin? ;)

Mahtaakohan se O-P Hämäläinen olla vapaa ravimiäs, sehän asuu tossa "naapurissa" :DDD

Päivämäärä:   17.1.13 17:49:04

Noniin, kirjekyyhkyt kiitoon...:)!!!

Päivämäärä:   17.1.13 18:44:03

Niin mikä toi offarijuttu nyt on? Pitääkö heittää tenttikirjat veks ja alkaa laittautuu? :D

Lähettäjä: Niskapukki 
Päivämäärä:   17.1.13 18:46:56

http://forums.offipalsta.com/

min: tuonne on tää sinkkujen keskustelu linkitetty, että josko vaikka miehiä alkais tuleen tännekin notkumaan ;)

Päivämäärä:   17.1.13 18:49:30

Okei ja kiitos Niskapukki, täytynee seurailla tilannetta :p

Päivämäärä:   17.1.13 18:51:50

Jahas, pitäis tonne alaskaan lähteä taas, rakit skutsiin ja sen jälkeen sali. Huhheijakkaa. Pitänee kyllä ottaa puolen tunnin sohvan halaus ja vauhtia samalla jutta ja superdieettiä kattomalla;)

Päivämäärä:   17.1.13 18:54:21

Nytkö se offariuhka karkotti meidän vakkarimiehet täältä..?

Päivämäärä:   17.1.13 18:56:02

Nonniin, enimmät hevosenkarvat pois kledjuista, takut suoriksi ja haisevat tallikamat hetkeksi syrjään:)!!!
Offarit tulee kylään;)!!!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   17.1.13 18:56:08

Jaa että off road -miehiä pitäis alkaa bongaamaan? Yks tuttu mulla niistä piireistä on, voi moni pidemmän linjan off road -tyyppi tunteakin. Mutta mä jotenkin mieluummin kyllä kuljen metsässä jalkaisin sienikopan tai kartan ja kompassin kanssa.

Enemmän mua taitaisi kiinnostaa se moottorisahan ja pihkantuoksuinen mies kuitenkin. Luomulihaksilla ja hyvällä älyllä. :)

Päivämäärä:   17.1.13 18:57:58

Tirli noi sun viimeksmainitut on joko kaukana, tai muutoin kiireisiä, tai sitten molempia!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.1.13 19:00:49

Morjensta taas. Mä kyllästyin vihdoin tohon vanhaan noksuuni ja kävin tänään hakemassa tollasen ZTE_BladeIII luurin väliaikaiseksi puhelimeksi. Pesin siis ton vanhan kosketusnäyttöpuhelimen pesukoneessa tossa noin kuukaus sitten. Tossa se nyt latautuu, eikä malttais odotella, että saa sim-kortin sisään ja sovellukset paikoilleen taas. Oonkohan mä vähän täpinöissäni tosta. :D

Päivämäärä:   17.1.13 19:03:04

Joo näkyy olevan vakiomiehet jossain kateissa kaikki...

Mä tykkäisin eniten siellä metsässä kulkea koirien kanssa :) Ainiin mut sinnehän tästä pitäski mennä;)

Ihan koht...

Päivämäärä:   17.1.13 19:03:37

M_R: Pojat on poikia ja aina ihan täpinöissään jostai härpäkkeistä! :D

Päivämäärä:   17.1.13 19:08:02

Btw... kuullostat M_R hitusen nörtiltä (ei negatiivisesti siis), joten ootkos aikeissa värkätä ite jotai Android applikaatioo siihe? Vai ootko enämpi hardware tyyppiä? :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   17.1.13 19:11:46

Kotona oltu jo 45min talo lämpee..paitti uuni kun ei ala vetää vitun @!#$...no jospa se viel...kun hellas ensin polttaa..melko viilee sisällä oli vaan 11 astetta ...eteläs oli lämmin ulkonakin :D täällä 25 pakkasta..hyrr...hyrr...mite päivä menny täällä......

Päivämäärä:   17.1.13 19:14:36

Jaa sitä on oltu shoppailemassa, sillä aikaa offarit joutunu viihdyttää sinkkulan tyttöjä:p

Se on Minski kivaa kun saa jotain uutta, pitää siitä täpinöissään ollakin:)
Mä myönnän ihan suoraan olevani materialisti. Ei tarvii veneitä ja urheiluautoja mutta jotain kivaa pitää joskus saada, oli se sitten vaikka vaatteita tai just jotain "leluja".

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   17.1.13 19:17:08

Yksi asia mulle on tullut vuosien varrella selväksi: mun mieheni ei voi olla insinööri.

..?: En tiedä, missä ne toivemiehet on. Ainakaan kohdalle ei tunnu millään osuvan sellaista, joka kolahtaisi.

Nyt seuraa vakava(hko) kysymys: uskotteko, että jos ekalla tapaamisella on helppo olla ja jutella, viihtyy hyvin ja aika kuluu huomaamatta, MUTTA ei tule erityisesti sellaista oloa, että tuon minä haluan, että sellainen olo voisi myöhemmin tulla? Vai onko parempi vaan antaa olla?

Päivämäärä:   17.1.13 19:19:40

Tirli, JOS se tunne ei tule eka tapaamisella, ei se tule seuraavillakaan.
On kokeiltu.
Ihan turhaan hukkaat aikaasi, siitä ei tule kuin paha mieli, molemmille.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.1.13 19:20:08

..? Heh, no eipä tuo mikään salaisuus oo, että joku vois sanoa nörtiksikin. Mua nyt on aina kiinnostanut kaikki tollanen tekninen. Toisaalta eipä esim. tyttöystävätkään ole koskaan valittaneet, kun ei tarvi viedä juurikaan elektroniikkalaitteita huoltoon, kun mä osaan korjailla vähän kaikenlaisia vikoja etenkin tietokoneista. Sit virittelen kaikenlaisia kivoja helpotuksia niihin, niin ei tyttöystävän tarvi potea päänsärkyä teknisten vimpaimien takia. :)

Enemmän olen kuitenkin ohjelmistopuolen kavereita, vaikka ei toi rautapuolikaan ihan outoa oo. Ei tässä kuitenkaan ole itellä mitään intoa alkaa koodailemaan omia sovelluksia tohon, kun noita saa laadukkaita muidenkin tekeminä. Rommin voisin flässätä tohon, jos jossain vaiheessa joku tekee sopivan ja tarpeeksi hyvän. Toistaiseksi kuitenkin ajattelin jättää roottaamattakin ton, kun tossa on jo muutenkin ICS.

Mission
Aijaah, että mä oon vai joku sellanen hovinarri täällä, joka viihdyttää sinkkulan naisia. :D :D

Mut joo, kivahan se on uudella lelulla aina näperrellä. Tai ainakin oletan, että toi on hintaisekseen ihan asiallinen ja niin tutun android mainen puhelin. Sellainen mihin olen parisen vuotta jo ehtinyt totutellakin. :)

Päivämäärä:   17.1.13 19:22:46

Tirlille vastaan...

Voi tulla!

ja ei mullekaan ingenjööriä, nou nou...ite sais kaikki taas tehä:DDD

Ny on sit kaikki "heppatytsyt" off-road-sivulla...;)

Huomiseksi lupasivat -25 ny jo näpit ihan jääs, hyvin kyl kuulee ku alkaa pakkanen kiristyy, talo paukkuu

Päivämäärä:   17.1.13 19:25:17

Höh, meinaan nukahtaa pystyyn.. mun puolestani M_R vois ol hetken aikaa hovinarrina, jos vaikka vähän piristyis :)

Päivämäärä:   17.1.13 19:26:59

"jos ekalla tapaamisella on helppo olla ja jutella, viihtyy hyvin ja aika kuluu huomaamatta"

-Mä olen ainaski niin hitaasti syttyvä, että menee just noin, että vasta myöhemmin kun tutustuu kunnolla, tulee se varsinainen ihastuminen ja kipinän löytyminen. En varmaa koskaa ole ihastunu samantien, heti ekakerralla. Jospa mä sit ihastun siihen luonteeseen enempi kuin ulkoiseen kuoreen :) Mutta varmaan hyvin yksilöllistä on tuo.

Päivämäärä:   17.1.13 19:30:30

Noniin, M_R sai just uuden ihailijan ;)

Päivämäärä:   17.1.13 19:31:56

Ja lisää sinne exceliin....;)
Mua kyllä viehättää tuo että mies osaa ja mielellään hoitaa kaiken tekniikan. Olis kiva kun olis itselläkin sellainen, vähän vinkkais että olispa kiva jos... Ja sitten olis asennettu jonain päivänä:) Tällä hetkellä nuo palvelut on pitänyt ulkoistaa. Onneksi sentään ihan mallaspalkalla. Minski oot meidän viihdyttäjä, se naistennaurattaja :D

Joskus sanoin itekin ettei ikinä enää insinööriä, mutta enpä lähde raakkaamaan. Omassakin duunissa näkee jos minkälaista koulutusta ja eipä ne ole kyllä ihmisistä kertonet mitään. Ihan loistavia tyyppejä löytyy kaikista ihmisryhmistä rikkauksiin, koulutuksiin ja harrastuksiin katsomatta. Enemmän merkkaa se yhteinen ajatusmaailma, ja sellainen yhteinen arki ja osa mielenkiinnon kohteista pitää olla yhteistä. Mulla herättää enemmän ennakkoluuloja sellaiset portsarityypit ;) Mutta niissäkin on loistotyyppejä, joten enpä tosiaan viitsi alkaa sanomaan "ei ikinä" mihinkään tiettyyn, katsotaan sitten ihan tapauskohtaisesti.

Päivämäärä:   17.1.13 19:34:44

Tuosta Minskin luennosta en älynnyt yhtään mitään....
Toki toiset voi syttyä hitaammin, mut mun luonne on vaan sellainen, et tiedän kyllä heti kun ihmisen tapaan ja hetken juttelen, onko mulle sopiva vaiko ei.
Kaikki eivät ole samanlaisia.
Tirliä mitä olen oppinut tuntemaan, on kyl luonteeltaan samanlainen kuin mä...luulisin.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   17.1.13 19:36:31

Niin no. Mä olen pari kertaa seurustellut sellaisen miehen kanssa, joka ei heti herättänyt mitään isoa intohimoa, mutta kuitenkin tavattiin sitten muutama kerta ja siitä se vähitellen lähti. Kumpikaan seurusteluyritys ei kylläkään kauaa kestänyt. Toinen kaatui pitkään matkaan ja toinen muuten vaan. Yhden kerran on käynyt niin, että mies vei kerralla jalat alta, mutta kyseinen mies otti ja kuoli, niin en voi tietää, olisiko se juttu kantanut yhtään pidemmälle.

Että oman empiirisen tutkimuksen perusteella en voi vetää mitään johtopäätöksiä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.1.13 19:46:16

min: Ai sinäkin kaipaat viihdyttäjää. On se kivaa, että mullakin on joku virka täällä. :D

..?: Heh, ai siinä on sun heikko kohta. Kuinkahan monta juoksee jo kaukana mutkaista tietä näkymättömiin. :p

Mission: Jaahas, että siellä taas exceli laulo. =) Mut onhan se ihan näppärää, kun voi hyödyntää arjessakin omaa osaamistaan tollee. Että sikäli ihan kiitollista orientoitumista, vaikka aika monilla onkin ennakkoluuloja ton takia. Mahtuuhan sitä jokaiseen ammattikuntaan monenlaisia ihmisiä, vaikka oon niissä stereotyypeissä tietysti jotain perääkin.

Vai että semmosta virkaa olet sinäkin minskille pistänyt. Että ihan naistennaurattaja vai. :D Mitähän tohonkin sanois.

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   17.1.13 19:48:15

Iltaa! Tuli käytyä extemporena Porissa likan kanssa ostamassa likalle ratsastustoppaliivi. Taas mun omana ajatuksena että aika harvoin ne ihastumiset tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta. Kyllä se varmasti on yleisempi tapa ihastua pikkuhiljaa. Toki senverta kipinöitä pitää heti olla että uudet treffit sovitaan. Että tämmösiä:)

Päivämäärä:   17.1.13 19:49:15

Kamalaa, että jalat alta mies lähti jalat edellä!!!!
Kuullostaa kamalalta!!!!

Päivämäärä:   17.1.13 19:52:41

Tirli: kyllä voi tulla. todellakin voi rakkaus leimahtaa. mulle ainakin on hirmu tärkeetä, että yhdessä on helppo olla. äänessä ja hiljaa. parasta on kun yhteinen aika, oleminen ja tekeminen vaan soljuu eteenpäin ja ajantaju häviää...että ei kannata hylätä ajatusta jos mies ei ole jotenkin vastenmielinen...

MR: hyvä tietää mihin kuljettaa tietsikka hoitoon kun se alkaa temppuilla;)
. etkös sä sanonu että korjaat kaikkien heppatallin sinkkutyttöjen vekottimet??
. toki vastapalveluksella...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   17.1.13 19:54:38

Tiedä sitten, olenko samanlainen. Tosin siitä, että olen 44-vuotiaana etsimässä kumppania, voisi päätellä, että aiemmissa parinvalintametodeissa on ollut jotain vikaa. Jospa vaan pitäisikin antaa mahdollisuus sellaiselle, jonka kanssa juttu luistaa hyvin ja arvot ja mielenkiinnonkohteet on kovasti samanlaisia. Täydellistä ei taida olla olemassakaan.

Ehkä tuo Ukin kommentti oli aika lähellä, että sen verran pitää kipinöidä heti, että uudet treffit tulee sovittua. Emmäätiärä.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   17.1.13 19:55:43

Alkais nyt tupa lämpee...kolmes tulipesäs tulet..hyrr..hyrr..kamu viel houkuttelee keikalle illalla....kattoo jaksaaks lähtee ja saaks tuvan lämpimäks :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   17.1.13 19:58:09

.: On siitä jo selvitty, mutta olihan se silloin ihan kamalaa.

Päivämäärä:   17.1.13 20:05:16

Tirli, mä vietin 8 vuotta sellasen kaa jonka kaa tulin toimeen, eikä sekään pelittäny sen pidemmälle...No tulipahan lapset tehtyä, mutta se olikin ainoa, jota siittä jäi käteen...

Emmää "Rakastu" ekoilla, harvemmin, mutta se joku juttu kuiteski pitää olla:D

Tarkemmin kun miettii, ni kerran elämässäni olen ollut rakastunut ja sen kanssa ei edes "seurusteltu" :D Väärä aika ja paikka elämässä...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.1.13 20:06:30

no: En oo kylläkään gynekologi, mut voin mä vilkaista niitäkin vekottimia. ;-D Jaa että vastapalveluksia. Mitähän lienee nyt mielessä... Vähän näyttäis vilahtavan ketunhäntä kainalosta. =)

Sukulaiset on kyllä kanssa sellasia, että kyllä ne yrittää hyödyntää näissä asioissa kaiken tietotaidon minkä kahvipalkalla ja lämpimällä kädellä vaan saa. Onneks en oo siihen lähteny ja osaan sanoa ei. Se on vaan tollanen tyttöystävälle varattu erikoispalvelu. :p

Päivämäärä:   17.1.13 20:09:25

Onneks ei ole vekottimissa vikaa, pelittää hyvin;)

Päivämäärä:   17.1.13 20:12:33

No ilmankos mulla ei ole takana kuin muutama pitkä suhde ja muutama lyhyt....
Se kemia on vaan ollut tähän saakka se ratkaiseva tekijä, jos sitä ei ole riittävästi ollut, olen unohtanut koko miehen...
Pitäisikö munki nyt ottaa pitempi linja ja kattella jokunen tovi, ennenkuin teen mitään hätiköityjä päätöksiä??

Päivämäärä:   17.1.13 20:16:13

M_R, älä nyt vaaaaan luule, että toi yks ominaisuus ois mun heikko kohta... vaan se on se kokonaisuus, joka kertyy äärilaitasista ominaisuuksista yhdessä ihmisessä. Moottorisahailusta nörtteilyyn ja sitte ne muut excelin solut siihe väliin :)

Mutta hei miettikääs ny oikeesti... toi kaikki kodin(viihde/hyöty)koneiden ylläpitokotityö, siinä vasta feature!

Päivämäärä:   17.1.13 20:16:38

Niinpä, Minority, mehän ollaan kaikki sit sun tyttöystäviä:).
Eikö niin?
Vehkeet kuntoon ja palkaksi hymy;)....

Päivämäärä:   17.1.13 20:19:15

Pakko oli käydä kattomassa tuon offarin topikki ja ai helekutti:DDD

Kohta puskee miästä tänne, joten eiku kaikki ny vaan säpöt esille...ja varmaan muuki kelpais:DDDD Puutteessahan nuo näyttää olevan, eiku kollegat kimppuun vaan...hitto et naurattaa:DDD

Jää Minoritykin unholaan...

Päivämäärä:   17.1.13 20:27:11

Juu, Riksu:).
Sieltä taitaa pukata tähänkin topiikkiin moottorinkatkuista ja kuraista sälliä, hyvällä kropalla, heinäpaalit lavalla ihan solkenaan...
Missähän ne lienee???
Ei ole enemmälti näkynyt, ainakaan vielä....

Lähettäjä: oo 
Päivämäärä:   17.1.13 20:29:39

Menee kaupunkilais-offarilla sen heinäpaalin ettimiseen niin kauan, että ei tälle iltaa kerkeä tänne juttelemaan : D

Päivämäärä:   17.1.13 20:30:10

Äh, nukahdin ja nyt viluttaa :/ täytyis viel jaksaa opiskel.

Mä en ol vieläkään törmänny semmoseen mieheen et ois heti lähteny jalat alt. Mut mä oon muutenki sellanen ihminen et tykkään tutustuu rauhassa muihin ihmisiin :)

Päivämäärä:   17.1.13 20:32:44

Ainahan niistä hyvistä kropista voi unelmoida, mut mietippäs ku ne autotallis/navetas rassaa niit tojotiansa ja vetelee samalla asennuskaljaa?:)

Nimim. 6 v seurustellu autorassarin kanssa:DDD

P.S. No joo ei se ollu möhömaha, mut toinen puoli sitten siinä asiassa...

Ei ne uskalla tulla, ku täällä jo suunnitellaan hevostraikkuja ja vetokoukkuja!!;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.1.13 20:36:18

..? Ai se on sullakin vai joku exceli siellä esillä. :D No juu, enhän mä toki ihan vaan ton perusteella luullut, mutta olihan tossa sitten sitä jotain selvästikin. Ihan kiva muutenkin, että sä tollee pr:ää aloit mulle pistämään tosta featuresta. =)

Niinpä, Minority, mehän ollaan kaikki sit sun tyttöystäviä:).
Eikö niin?
Vehkeet kuntoon ja palkaksi hymy;)....

Niin tietysti. Mitäpä sitä ei mies tekisi hymyn eteen. :D

Riksu: Ai pahus. Pitäisköhän mun alkaa äkkiä listailemaan tähän kuinka monta hehtaaria olis mettää ja kuinka olis sitten hyvä hevostenkin laiduntaa niityillä, ettei pääse offarit kiilailemaan väliin ja harventamaan mun haaremiani. :D :D

Lähettäjä: Laikka 
Päivämäärä:   17.1.13 20:38:15

Kyllä näitä molempia lukee vaikka kuinka moni moottorin katkunen offari, mutta tosioffarit on tallilla ja nettioffarit ei kehtaa kirjottaa.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   17.1.13 20:39:06

Sanokaa pitäiskö vai eikö pitäis keikkailee tänään...kamu toimii ajajana....viikonlopun kuitenkin kotona niin vielkö vanha jaksais toisen illan

Päivämäärä:   17.1.13 20:39:06

Ja hanki Minority se toijota, naiset pyörtyy sun jaloissa...tai toijotan renkaiden edessä:D Punanen on paras, se on seksikäs <3

Hehtaarit on jees, kuhan on tarpeeksi...ikä ja paha sydänvika myös, ainakin mulle ;)

Päivämäärä:   17.1.13 20:39:33

No tietty hevosnaiset suunnittelee vetokoukkuja ja traikkuja maasturin perään ja miestä kuskiksi kisareissuille:)....
Sehän on pelin henki, vai mitä:)?
Kura, rapa ja ihana mies tulee sit kaupan päälle!!!
Sitähän me hevosnaiset halutaan...:).

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   17.1.13 20:41:53

Onpas eksoottista, jos tänne on saatu offareitakin.

Täällä kuume sahaa ylös alas, ja olo on oikeastaan kauheampi kuin kankkusessa.

Kyllä sitä kemiaa pitää jo alussa olla. Kiinnostaisi muuten tietää, miten rohkeasti palstan miehet uskaltavat pyytää mielenkiintoisia naisia treffeille, uskallatteko ylipäätään muutoin kuin baarissa?

Päivämäärä:   17.1.13 20:42:45

haha MR. ei oo mitään häntiä kainalossa :)
mä oon aika hyvä tekemään ruokaa ja kyllä mun kädetkin lämpiää...

Tirli: kyllä jotain kipinöitä pitää olla, jotain pientä mielenkiintoa edes...kun tutustuu ja viettää aikaa yhdessä niin saattaa yllättyä omista räjähtävistä tunteistaan :)

Päivämäärä:   17.1.13 20:46:29

miuku: Jaksaa, kuhan saat eka lämmön huushoolliin:D

kurnau: Montaks kertaa sua on baarissa pyydetty reffeille? Mua ei ainakaan kertaakaan, sitä yhtähän sieltä on haettu...ja jos ei ole lohjennut, niin terve vaan:DDD

Onneks ei tarvitse vetokoukkua eikä miestä kisareissuille...:) Mä pärjään ihan hyvin Ryslerillä ja ilman koukkua...Koska koira kulkee takapenkillä:D

Päivämäärä:   17.1.13 20:47:50

@, anna soida vaan, kerranhan täällä eletään:)!!!
Lassookaan ei pukkaa, kun sulla ei sitä lassonheittäjää ole harmina vielä;)!!!!

Päivämäärä:   17.1.13 20:49:30

No oli pakko käydä lukemas tota offareiden keskusteluu :D melko hauskaa tekstiä mut ihan en ol viel vakuuttunu näist offareist :p

Päivämäärä:   17.1.13 20:56:33

kurnau, voin sanoo, että sinkkulan miehet eivät ole treffeille pyytäneet, yksikään!!!
Sitä mietinkin, et mitähän nämä meidän miehet oikeasti hakevat, kun seura ei kelpaa edes yhden kerran tapaamiseen....???

Päivämäärä:   17.1.13 20:58:23

offarit ny "hehkuttelee" vehkeitään, kyllä ne kohta saapuu valkealla (siis paskaisella) ratsullaan teitä hakemaan:D Tai sitten ne taistelee "ryyppyjen" kanssa ja arpoo kuka ajaa...:) Tai millä haetaan, ku taka-akseli kuitenkin rikki...

Mää voin teitä jo kouluttaa tähän juttuun, ni tulee sit pehmeä lasku auton ropaamismaailmaan:DDD

Päivämäärä:   17.1.13 21:04:57

Hah piste, muapas on sentäs yksi...Kessu:D Että se siittä ja sen pituudesta...:S

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   17.1.13 21:07:33

Nää meidän miehet täällä taitaa olla vähän ujoja. Tai saamattomia. ;) Vaikka olihan Ukilla jo vähän yritystä tuon ..?:n kanssa tässä joku päivä. Toki on vaikea sopia treffejä, jos niillä kummallakaan ei ole sähköpostia näkyvissä.

Päivämäärä:   17.1.13 21:09:40

tota...musta tuntuu, että tässä sinkkutopassa viihtyy aika verbaalisesti lahjakasta, hauskaa porukkaa...mä ainakin tykkään monen tavasta kirjottaa :)
ajatelkaas hetki sellaista juttua, että me tavattais kaikki halukkaat jossain :)
rennosti vaan, höpöteltäis ja tutustuttais....

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   17.1.13 21:10:25

Kyllä noita baarireissuja on syntilistalla enemmän kuin jumala sallii, ja on siellä aina joskus sattunut ja tapahtunut, en viitsi offareiden kuullen ynnäillä määriä, etteivät päättele 80-vuotiaaksi pubimuumioksi.

Mutta aivan rehellisesti pohtien, kai nyt baarissa kaikki miehet ovat tutustuvaisempia kuin vaikkapa kassajonossa? Joskus on harmittanutkin, kun esim. kirjakaupassa näkee kivan oloisia miehiä, muttei siellä ole kukaan koskaan tarjonnut numeroaan.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   17.1.13 21:11:34

no: ei huono ajatus ollenkaan.

Päivämäärä:   17.1.13 21:14:38

Ai Riksu, onko KESSU pyytänyt sua treffeille?
Mua ei kyl ole!!!

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   17.1.13 21:18:27

Iiltaa, minä olen nyt omasta tallistani löytänyt tupaan ja jos olis mies, niin senkin olis aika kömpiä sisälle, aikaisemmin ei juuri tartte tulla? Itse olen tottunut autojen ja moottoripyörien ropaamiseen, se on ihailtava taito eikä mua mitkään kokoontumisajotkaan/peltopeijaiset häiritse. Molemmat saa harrastaa, no problem. Muutenhan mie oonkin nirso ja hitaasti lämpiävä ;)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.