Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sikkujen topic 124

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.1.13 18:07:46

Ja nyt et piste kerkee väliin.:D Kai se toi oli.

http://forum.hevostalli.net/post.php?f=9

Re: Sikkujen topic 124

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   16.1.13 18:10:20

Riksu, ei siihen voi sörkkiä neulalla, se on luomen ihn alareunassa, melkein sisäpuolella, multa puhkee silmä.... Argh tätä kutinaa, miten voikaan raivostuttaa! Hirveetä kapulakieltä saanut koko päivän duunissa tahkota englanniksi ja sitten kutittaa kokoajan, järki lähtee... Kun kotiin pääsen niin survon siihen kortisonia, vaikkei silmiin saisi laittaa niin se kyllä rauhoittaa kutinaa, sama se vaikka sokeutuisin kunhan ei kutise :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.1.13 18:12:17

Vähän tais mennä hutia, kun uutta ketjua tosta tarjoaa. Tää pitäis toimia edelliseen ketjuun: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9

Piste on hyvä vaan ja tekee sitten habaketjun. Mä en kehtaa. Luulevat vielä, että mä kokoan täällä jotain palapeliä naisten kuvista. :D

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   16.1.13 18:14:05

Kyl KESSU sun kurkihirtes paikolleen saadaan jos ei voimalla niin sit käytetään keinoja,jos keinot loppuu niin otetaan konstit käyttöön. jos ei niistä ole apuja niin on sit vielä pari kikkaa jota vois kokeilla:) Kyllä sitä "nuorena"miehenä töissä tuli vähän näytettyä et kattokaas näin se käy kun voimapuhuu mut onneks on tullu vähän järkeä vanhemmiten kun alkaa olla paikat senverta kuluneet et antaa nuorempien voimailla.

Päivämäärä:   16.1.13 18:16:47

Eiks sulla ollu Kessu heppa? Sillähän niitä töitä kai ennenvanhaan tehtiin :)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   16.1.13 18:17:22

Katsoin googlesta näärännäpyn, eipä kyllä kivalta näytä! :/ Toivotaan Mission että kutina laantuu :)

Tänään on ollut parempi päivä. Mahtui tähän kyllä ikäviäkin uutisia, mutta jospa se siitä.

Käytiin taas reippaileen koiran kanssa melkein 1½h ja umpihangessakin edettiin!
Huomaan että koska en päivitä facebookiin koskaan liikuntasuorituksiani, niin retostelen niillä näköjään täälä sitten senkin edestä ;) Pahoitteluni :D

Kauppaan pitäisi vielä raahautua... toisaalta aika kivaa, koska lähellä on iso ja superhyvä ja monipuolinen ruokakauppa jossa käyn tosi mielelläni, kai se on sitä uutuudenviehätystä.

Hammasta vihloo jo kolmatta päivää :/ Kai se on pakko soittaa huomenna aika.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.1.13 18:17:40

Mission voi sinnuu, mää voin rapsutella sinun puolesta.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.1.13 18:25:23

No on tai oikeestaan likan kopu.:) Se sotahevonen topsu jo tippui. Mistä minulla olisi paljonkin kerrottava.

Päivämäärä:   16.1.13 18:26:38

Ei tää onneks ole iso ja kipeä vaan aika pieni (ainakin vielä) mutta kutittaaaaa...

Jos Kessu virtuaalirapsuttelisit siitä sen aikaa kun ajan kohta kotiin, niin näen sitten ite ajaa :D

Pauke, mä teen kanssa tuota, rääkkään sinkkuja noilla salijutuilla ja laihisprojektilla, ei niitä totisesti naamakirjaan laiteta!

Muutenkin tuo naamakirja, no, tulee sitä välillä jopa lueskeltua hieman, harvemmin ehkä ite mitään viittin laittaa. Ei ollu mun juttu muutenkaan ja pitkään taistelin vastaan ku en moista tartte, mutta painostuksesta sittten menin sinnekin. Aika turha. Töissä tulee sit kateltua jos ehtii hötönetin lomassa;)

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   16.1.13 18:27:08

Mua kiusas "näärännäppy" joskus puolisen vuotta. Meni loppuviimein siihen ettei meinannu koko silmäluomi toimia, joutu kirjaimellisesti käsin aukomaan silmän aamusin ja silmäki otti ihteesä sen verran ettei vuos vettä koko ajan eikä meinannu kunnolla nähä.
Loppuviimein räävin siihen kunnon reijän neulalla, silläkin uhalla et menee koko silmä ja onnistuin kaivamaan sen pallukan poikke sieltä. Ei ollu ihan vaan näärännäppy, ol menny töissä metallinsiru mikä löyty sen pallukan sisältä sitten. Ilmankos olki kipiä...
Lääkärissä kävin sitä useemman kerran näyttämässä, mut eipä tuo kahtomalla parantunu, kumma homma... :/

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.1.13 18:36:40

Mätärähmää Elsa, pitää keittosuolalla liotta.

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   16.1.13 18:40:16

jos se on luomessa sisäpuolella, niin siihen auttaa voide...En tiä saako reseptivapaasti vai pitääkö hakea lekurilta lappu...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.1.13 18:45:06

Sotahevonen on upee leffa ja suomenhevonen upee sotahevonen!!!
Pillitin melkeen koko leffan ajan, jäi katsomatta ainakin puolet.
Katsoin toistamiseen, mut niin väsyneenä, että torkuin koko ajan.
Pitää ottaa itseä niskasta kiinni ja katsoa se täs vielä uudelleen, kun on aikaa.
Kestää niin hemmetin kauan!!

Päivämäärä:   16.1.13 19:01:46

Onkohan se mun potentiaalinen treffikumppani niin kipeä ettei ees koneelle pääse:( Pitäis oikeen lähteä tarkistamaan tilanne mut on liikaa neliökilometrejä haravoitavaks:)

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   16.1.13 19:30:55

viltin alla, ilmottaudun :)

mä nyt edelleen ehdottaisin sitä pusuhuulikisaa. joku vois olla tuomarina. joku sellainen joka tykkää pussata kaikkia, koska sen tuomarin pitäs pussata niitä kaikkia kilpailuun osallistuneita. joitakin ehkä jopa kahdesti varmistuakseen tuloksista.

Päivämäärä:   16.1.13 19:34:40

Tais olla ..? se Ukin potentiaalinen treffikumppani...?

Päivämäärä:   16.1.13 19:35:27

Oi täällähän oli puolet porukasta kipeenä...Mul oli kyl joku muu mieles mut.. Kyllähän KESSU on oikea tuomari tähän jo ikänsä ja ht kokemuksensa puolestakin:)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   16.1.13 19:40:00

Mä veikkaan kans ..?:ä tässä visassa. :)

Päivämäärä:   16.1.13 19:40:07

ai kessu pussailemaan ja tuomaroimaan? ok :)
mun on pakko mennä lämmittämään mun käsiä tiskialtaaseen (samalla siis tiskaan)...ei kukaan lämmitä mun käsiä :(

Päivämäärä:   16.1.13 19:45:59

Arvattiin Tirli oikein:)!!!
Kyl me tota Ukia vähän tunnetaan, se on jalat maassa mies, niinkuin täällä kaikki muutkin sällit tuntuisi olevan:).

Päivämäärä:   16.1.13 19:51:11

Ei taida KESSU lähtee tuomaroimaan ja pussailemaan ihan noin vaan koko kaartia...
Tai no mistä mä tiedän, on vaan niin krantun oloinen...

Päivämäärä:   16.1.13 19:52:17

Toki siis muutkin saa tulla mua kattoon :D Mut ootte kaikki niin pirun syrjäs.

Päivämäärä:   16.1.13 19:54:44

Rehellisen tuloksen tossa "pusu"kisassa sais kyl jos tuomareita olis esim 3-5 ja siitä laskettais keskiarvo.

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   16.1.13 19:55:55

Nonni, iha vaa siks ku oon nii helposti lähellä.. :| pöh!
Ja iltaa vaan!

Päivämäärä:   16.1.13 19:59:15

..? Voi kun mä en tunne sua sen enempää vielä niin tokihan tuo matka on yks kriteeri. Mä vaan täs odottelen:D

Päivämäärä:   16.1.13 20:00:49

Uki, syrjäs:)?
Heh, vimosen päälle pääkallopaikalla ollaan...:)!
Jos sinne lappiin ois lähdetty, niin sit olisi oltu kaikki perähikiällä pohjoisessa...jopa Ukin kotiareena ois ollut siinä tapauksessa ihan ehtaa syvää etelää;)....sikäläisen mittapuun mukaan siis....

Päivämäärä:   16.1.13 20:04:58

. Joo joo mut mä tykkään olla turvassa täällä omassa pikku "maailmassani":

Päivämäärä:   16.1.13 20:07:02

No voihan välimatka tai välimatkattomuus...:).
Kääk!
Uki, naiset on....:), naisia;)!!!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   16.1.13 20:08:41

..?: nyt sun kyllä pitää muuttaa katsantokantaa. Ei se nyt taida olla ihan ainoa kriteeri se matka.

Lähettäjä: Liina 
Päivämäärä:   16.1.13 20:11:41

Näin uutena uteliaana sinkkuna kysyisin että seuraako kukaan raveja ?

Päivämäärä:   16.1.13 20:18:23

Tirli, mä veikkaan kyl koirankarvoja ja -hajua suurimmaksi syyksi. Ja sitä, et Ukilla ei ole kissakokemusta;)...
Liinu, en seuraa muuta kuin kuninkuusraveja, eli suomenhevoshulluus on vallalla:).
Lämpöiset ei jaksa kiinnostaa piirun vertaa.

Päivämäärä:   16.1.13 20:21:30

Karkkiaaaa... :) Piti syödä vaan pari mutta iski himo... No, illalla tarvii sit vissiin hikoilla tuplaten:p

Eipä tuu raveja seurattua. Radan laidalle tarttis kyllä vähän useammin vääntäytyä katsomaan, siellä se on hienon näköistä touhua, telkkarista katottuna vähän tylsää..

Päivämäärä:   16.1.13 20:30:11

Piste veikkas väärin.

Uki, joo odotellaan vaa :) ei täs mihkää kiire ole.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   16.1.13 20:42:48

Hyvä kysymys, että saisiko matka vaikuttaa kumppaninvalintaan. Onhan se romanttista, että rakkaus löytyy vaikka toiselta mantereelta. Mutta sitten suhteen pitäisi olla niin luja, että pian pitäisi tehdä isoja asumisjärjestelyjä.

Itselläni oli nuorena kaukosuhde, siinä tuli istuttua lentokoneessa, välillä oltiin Suomessa, välillä pojan kotimaassa Keski-Euroopassa. Jomman kumman olisi pitänyt tehdä liian suuri kompromissi ja kun löysin kotimaasta kiinnostavan kaverin, juttu loppui siihen. Joskus tulen miettineeksi, että olisihan siinä toisinkin voinut käydä, ehkä olisin jopa onnellisempi nyt.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.1.13 20:48:43

Elä Mission puhu karkista. Tekemisen puutteessa mun tekee mieli syödä kaikkea, minkä käsiini saan. Jälkkäriksi jemmatut pari lakua on jo syöty ja lähikauppa on tänäänkin vaarallisen lähellä... Ja pizzaa tekee edelleen mieli.

Tajusin juuri, etten ole ollut satulassa sunnuntain jälkeen. Ei siis mikään ihme, etten meinaa pysyä nahoissani enkä kykene keskittymään olennaiseen. Pakko kai kaivaa puhkikuluneet lenkkarit esiin ja lähteä luistelemaan kaupungin kaduille. Muuten posahtaa kohta nuppi.

"Luulevat vielä, että mä kokoan täällä jotain palapeliä naisten kuvista."
Kröhöm. Man on a mission... :P

Päivämäärä:   16.1.13 20:53:09

Jos vaihteeksi vakavasti puhutaan niin mulle itelle olis varmaan helpompi alkaa seurustelemaan jonkun joka ei välttämättä ihan joka ilta olis "änkeemässä" tänne:) Sitä on ollu jo niin kauan sinkkuna et on oppinu arvostaan omaa aikaa. Eli ei se välimatkakaan ole ongelma mut mulla on täällä näitä "velvollisuuksia" et kyl se matkustelu jäis pääosin kumppanin huoleks. Toki sit kun on jo niin kiintyny et kaipaa toista kokoajan lähelleen niin sit asia on eri. Kauanko tähän "kiintymykseen menee niin sitä ei voi tietää ja onhan kumppanillakin jotain sanavaltaa tähän:)

Päivämäärä:   16.1.13 21:01:30

Uki totta, että jos toisella olisi niin joustava elämä, että viikonloput voisi pääosin viettää yhdessä, kyllä se riittäisi ja olisi ainakin tyhjää parempi.

Mutta moniko aikuinen pystyy sitten siihenkään.

Päivämäärä:   16.1.13 21:01:33

yksinoloon tottuu vaarallisen hyvin.
mutta kyllä mä haluaisin kaikki elämän asiat ja ihmeet jakaa jonkun spesiaalin kanssa. arjen ja juhlan. päivän ja yön. loikoilla sohvalla yhdessä, kokkailla ja kokeilla keittiössä. käveleksiä pitkin rantoja. aamusella herätä yhdessä ja erkaantua päivän töihin, palata yhteen illalla. yksinolo on helppoa, mutta välillä aika haikeaa ja tylsää :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   16.1.13 21:02:25

Mä taas voin yhden etäsuhdekokemuksen (välimatkaa oli 250 km) perusteella sanoa, että ei onnistu, jos vaan toinen kulkee. Tai voi onnistua, jos sillä kulkevalla osapuolella ei ole mitään velvotteita kotonaan. Ei lapsia, vaikeasti kuskattavia elukoita, hankalia työaikoja, lämmitettävää omakotitaloa tms. Mutta jos kummallakin on niitä velvotteita, voipi etäsuhde käydä hankalaksi pidemmän päälle.

Tosin olen aivan samaa mieltä, että välillä täytyy saada omaa aikaa, varsinkin suhteen alussa. Jos toinen tunkee koko ajan iholle, eikä saa koskaan aikaa tunnustella omia fiiliksiään ihan kaikessa rauhassa, voi alkaa ahistaa kohta.

Päivämäärä:   16.1.13 21:02:58

"Kröhöm. Man on a mission... :P" Toihan kuulostaa hyvältä! :p Ai eiku ei se ollutkaan mulle:p

Ahmin liikaa karkkia ja nyt väsyttää ja vetuttaa. Taidan ottaa päikkärit, viedä rakit sen jälkeen ja jatkaa unia...

En kyllä tiedä onnistuisiko etäsuhde meikäläiseltä. Ei vanha taida sellaista jaksaa. Jatkuvaa reissaamista, viikonloput pitäisi melkein pyhittää parisuhteelle, jatkuva ikävä, en tiedä... Ei kuulosta yhtään omalta jutulta.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.1.13 21:03:21

kurnau: minusta ei olisi ihan noin pitkän välimatkan kaukosuhteeseen. Maasta toiseen reissaaminen viikonlopuksi on rankkaa, vaikka itse lento ei montaa tuntia kestäisikään. Paitsi jos mies olisi sveitsiläinen, silloin mulla olisi aina kapsäkki valmiiksi pakattuna.

Kotimaassa joku HKI-TRE väli tuntuu ihan siedettävältä, viitisensataa kilometriä olis jo vähän hiinä ja hiinä, sen pidempi välimatka taas ei tulisi onnistumaan, ainakaan omalla kohdallani. Jos ihminen sietää sen, ettei toista voi aina halutessaan nähdä, mikäs siinä. Kun ihmiset elävät suurimman osan ajastaan erillään voi kuitenkin käydä kuten kurnaulle, eli elämä muuttuu, mieli muuttuu, toinen päättää, että suhde päättyy. Itse en voisi elää niin. Olen sen verran epävarma ja ehkä vähän mustasukkainenkin, että olisin sellaisessa tilanteessa onneton.

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   16.1.13 21:04:15

Iltaa sinkuille :) voi että ku ratsastustunti meni tänään tosi hyvin! Heppa oli aivan mahtava ja super ja ja ja *hehkutihehkuti* voisko joku sponssata mulle hepan? :D

Päivämäärä:   16.1.13 21:08:49

no: Kiteytit aika hyvin. kurnau: Aika harvalta aikuiselta varmaan onnistuu. Olishan ihanne tilanne se että matkan puolesta voi tavata arkisinkin ainakin sillointällöin niin silloin se suhdekin tuntuisi hyvällä tavalla arkiselta/normaalilta.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.1.13 21:09:44

"Kröhöm. Man on a mission... :P" Toihan kuulostaa hyvältä! :p Ai eiku ei se ollutkaan mulle:p"
Tirsk. Tässä loistava esimerkki siitä, miten pieni kielioppivirhe voi tehdä suuren muutoksen lauseen sisältöön:
A man on a mission/ A man on Mission...

Päivämäärä:   16.1.13 21:17:40

No joo, siks se ei ollutkaan mulle, höh ;)

Jos mulla nyt ois mies, joka aikois roikkua netissä vielä tänään, menisin nukkumaan ja pyytäisin sitä viemään koirat illalla...

Karkkien ja muun roskaruuan vähentäminen ei olekaan terveellistä näköjään, sitten kun sen kerran pitkästä aikaa syö vähän enemmän niitä karkkeja ni väsähtää ihan täysin:D

Päivämäärä:   16.1.13 21:18:55

Nopeammin Helsingistä lentää Keski-Eurooppaan kuin matkustaa junalla Jyväskylään. Ja yritin ihan tosissani, vietin paljon aikaa siellä poikaystävän luona, mutta olin juuri valmistunut ja tarjolla oli kotimaassa hyviä töitä, mikä painoi suhteettoman paljon silloin. Kai sieltä keskeltä Eurooppakin olisi ajan kanssa jotakin löytynyt, mutta ahdisti olla tyhjän panttina.

Mutta taisin aiemminkin kirjoittaa tästä, ei kai kumppania kuulu valita kuin kuntosalia: lähellä on helppo käydä, vaikkei se olisi mikään paras mahdollinen paikka.

Päivämäärä:   16.1.13 21:19:48

Täälläkin on etäsuhteita eletty, mun puolelta meni tosi hyvin, kun on niin paljon tekemistä ja menemistä, etten ehtinyt niin kamalasti kaipaamaan.
Miehet taas ei ymmärtäneet ollenkaan, etten itke jatkuvasti perään:).
Seuraavaksi alkoi kitinä hevosista, poikkeuksetta molemmilla kerroilla, siihen sit loppui mun kiinnostus.
Varmasti hyviä miehiä molemmat, mutta eivät etäsuhteeseen sopivia. Reissaamista rajoittavia tekijöitä oli kummallakin miehellä(pieniä lapsia) ja mähän en jätä kenenkään vuoksi kisoja tms. väliin, joten ne suhteet sit kaatuivat sulaan mahdottomuuteen.
Kun en siis suostunut jäämään viikonlopuiksi kotiin viettämään aikaa lasten ja miehen kanssa.
Mulla on oma elämä, jos mies ei sitä ymmärrä, niin sitten ei.
Mukaan saa aina lähteä, jos haluaa ja on toivottavaakin, mutta mua ei voi estää lähtemästä, jos mies ei itse pysty lähtemään.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   16.1.13 21:21:11

Minä sinnittelin vuoden kaukosuhteessa (500km) mut eipä se sitten kestänyt. Nyt asun sitten samassa kaupungissa missä eksäkin mutta olemme enää vain kavereita :'D kohtalon ivaa.

Päivämäärä:   16.1.13 21:23:09

minä tykkään, että jos ollaan yhdessä niin sitten ollaan. eletään elämää yhdessä, jaetaan asioita ja koetaan yhdessä. en halua olla yhdessä mutta yksin. oon ihan tarpeeks jo tehny asioita yksin. kaipaan yhteistä aikaa. en niinkään omaa aikaa. jos rakastan jotakuta niin haluan viettää aikaa hänen kanssaan.

kaukosuhde olis ehkä kauhistus. alkuun voisin kestää, mut en pitemmän päälle :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.1.13 21:29:18

ruoste: Ai toi palapeli hommako se mun missioni vai olikin? Niin ja kas kun ei man in a mission tai man behind a mission. ;D Jokos te teitte sen habaketjun, niin mä saan lisää palasia, eiku siis...

Auttakaa mua, puutteessa oleva nainen alko ahdistelemaan mua taas tänään ja pitäis päästä sillee kiltisti eroon siitä tai saada se ees rauhottumaan jotenkin. Se aina näkee jotain ihme uniakin musta. :O

Niin ja joo, ei oikein kaukosuhdetta tännekään. Niin hankalaa viettää kunnolla aikaa yhdessä, vaikka voishan sekin jonkin aikaa toimia, jos olis jotain vainua siitä, että tilanne tulee jotenkin muuttumaan lähitulevaisuudessa.

Päivämäärä:   16.1.13 21:32:26

Minä tykkään myös että jos ollaan niin sitten ollaan. Normaalissa arjessa saa kuitenkin olla ihan riittävästi myös erillään ja yksin, sikäli että molemmilla varmasti on muitakin juttuja ainakin välillä. Ja ei siis tosiaan tarkoita että on pakko kokoajan tehdä kaikki yhdessä, omia juttujakin saa ja pitääkin olla. Mutta en esimerkiksi laita pahakseni nopeaa yhteen muuttoa ollenkaan, itse asun vuokralla ja kotona on vain koirat, ei ongelmaa siis, ottaa ja lähteä voi yhtä nopeasti kuitenkin. Ja ei sitä heti tarvitse muuttaa tietenkään mutta en sitten toisaalta ala hirveän monta vuotta elämään nyssäkkäelämää ees taas vain siksi että "entä jos sitten erotaankin". Riskejä pitää osata ottaa myös:)

Semmonen olen muutenkin, aika mutkaton mielestäni. En tooooodellakaan ala pelailemaan mitään pelejä enää, tykkääkö vai eikö tykkää ja voiko sanoa nyt noin ja miksei se soita ja voinko viestittää ja leikinpä vaikeastitavoiteltavaa. Pyh ja pöh, ärsyttävää touhua.

Päivämäärä:   16.1.13 21:37:12

"Niin ja kas kun ei man in a mission tai man behind a mission. ;D"

Kyllä mä olen selkeästi ollut liian kauan sinkkuna kun ei juolahtanut mieleenkään :D

Tää ihailijas, Minski, on varmaan joku työkaveri kun sanamuoto vaikutti siltä että olet tekemisissä usein? Se onkin paha kyllä... Muuten olisin sanonut etä sano suoraan että ei kiinnosta. Työkavereita ei vaan oikein haluaisi huonoihin väleihin... Mulla on vähän samaa kokemusta kyllä...

Päivämäärä:   16.1.13 21:41:13

"Oh the missionary man, he's got god on his side
He's got the saints and apostles backin' up from behind
Black eyed looks from those bible books, he's a man with a mission, got a serious mind "

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   16.1.13 21:42:51

Mulle ei myöskään sovi mitkään pelit. En ole pelinaisia ollenkaan. Ollaan reilusti yhdessä tai ei olla, mutta kaikki ihme veivaaminen ei ole mun juttujani. Jos mies haluaa pitää varalla ja katsella samaan aikaan kaiken aikaa, olisko kuitenkin jotain parempaa tarjolla, niin katselkoon vapaasti, mutta mä jatkan matkaa.

En ole niitä ihmisiä, jotka ulkoilee samanvärisissä tuulipuvuissa tai jolta pitää kysyä lupaa erikseen, jos haluaa mennä kavereiden kanssa, mutta en ymmärrä sitäkään, että mitään yhteisiä harrasteita tai intohimonkohteita ei ole. Mun mielestä parisuhteessa pitäisi voida jakaa sekä arkea että juhlaa. Jos suhde on sitä, että arki on yhteistä, mutta sitten lähdetään a-luokan matkoille aina ilman kumppania, ei se mun juttuni ole. Toki joskus pitää voida mennä omien kavereiden kanssa hyvällä omatunnolla. Mutta kyllä mä haluaisin, että mun kumppanini olisi myös mun kaverini ja haluaisi tehdä mukavia asioita yhdessä mun kanssani. Ja ei - en ole raahaamassa ketään häämessuille tms. Mulle niitä mukavia asioita voisi olla vaikka retki metsään, nokipannukahvit ja yö laavulla. Tai yhtä hyvin joskus hyvä illallinen viinilasin ääressä.

Päivämäärä:   16.1.13 21:45:11

Ei etäsuhde missään nimessä paras vaihtoehto ole, mutta joissakin tilanteissa se vaan on ollut ainoa vaihtoehto.
Toivottavasti ei moisiin etäsuhteisiin enää koskaan tarvitsisi lähteä!!
Mielelläni vien miehen mukanani, ihan joka paikkaan!!!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   16.1.13 21:46:38

M_R: naiselle taitaisi olla paras sanoa ihan kahden kesken suoraan, että jos nuo vihjailut unien näkemisestä yms. ovat kiinnostuksen merkkejä, niin tunne ei ole molemmin puoleinen. Älä kuitenkaan nolaa julkisesti. Toinen vaihtoehto on olla hyvin hyvin asiallinen ja etäinen, mutta suora puhe voi olla tehokkaampaa.

Päivämäärä:   16.1.13 21:48:09

juu ei pelailua :) mahdollisimman paljon yhdessäoloa ja arkea, siinä näkee sitten onko juttu tarkoitettu viemään yhteiseen tulevaisuuteen ja tuleeko vahva kiintymys toista kohtaan. sitä vaan ei tiedä ennenkuin elää ja kokeilee yhdessä. en mäkään tässä iässä enää halua vitkutella vuosia jossain kaukosuhteessa, mikä ei ollenkaan ole todellisuutta. jos tuntuu, että haluaa toimia nopeesti niin antaa mennä, meillä on yks elämä vaan täälllä. rohkeus on hyvä juttu.
mut pitää taas muistaa, että meitä on monenlaisia. jollakulla on paljon omia menoja ja iso oman ajan ja tilan tarve, toinen haluaa taas jakaa mahdollisimman paljon sen oman ihmisen kanssa. mä taidan olla aika paitajapeppu-tyyppi :) yhdessäolon pitää olla hauskaa ja palkitsevaa, silloinhan sitä haluaa olla yhdessä. mitä järkeä siinä muuten oliskaan...vaan paljon kuulee puhetta, että ihmiset mahdollisimman paljon on poissa kotoa kun se toinen ärsyttää...mitä järkee on olla yhessä jos ei halua viettää aikaa yhessä :) jos ei oikeesti ja aidosti nauti sen toisen kanssa olemisesta...

Päivämäärä:   16.1.13 21:51:53

Tirli nyt tulee komppia oikein urakalla! Allekirjoitus kaikkeen:)

Ja myös tuo Minskin "ahdistelija", samoilla linjoilla. Mutta sen ymmärrän että työkaverin esimerkiksi kyseessä ollessa joutuu tosiaan olemaan aikamoisen diplomaatti, ettei tule työympäristöstä ikävä. Jotkut kun reagoi huonosti siihen kauniisti suoraan sanomiseenkin. Voisiko sille ahdistelijalle vaikka valehdella jotenkin sujuvasti että on nyt sutinaa muualla joten koitapa nähdä unia jostakin muusta henkilöstä?

Päivämäärä:   16.1.13 21:53:06

ja mä haluan mun tulevan kultamurusen kanssa mennä telttailemaan :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.1.13 21:56:42

Mission: Ei oo, mutta sellanen kohtuu pitkäaikainen ystävä, jonka kanssa on ollut joskus vähän säpinääkin. Enkä siks haluis sanoa mitenkään pahasti, ettei nyt napostele. Alkoi vaan innostumaan, kun kerroin muun jutustelun lomassa, et oon sinkku nyt.

Tirli: Ei siinä tollasia epäselvyyksiä ole. Siis tiedän kyllä et se haluaa vaan seksiä ja mä kun en haluais. Ajattelin, että jos se tosta vähän rauhottuis, kun aikani kiertelen, mutta aika sitkeellä tuulella tuntuis nyt olevan.

Päivämäärä:   16.1.13 21:59:04

Monia hyviä pointteja täällä. Kun oma viimeinen suhde oli henkisesti vuosia etäinen, ei ollut yhteistä ajatusmaailmaa, eikä mistään pystytty puhumaan, siinä jotenkin oppi olemaan kaipaamatta ketään. Ja onhan sitä elämässä paljon muutakin kuin vain parisuhde.

V*tuttaa oma tyhmyys, kun menin zumbaan, ja taas kuume nousi. Vaikka tein tunnin säästöliekillä, kuten vanha lusmu osaa.

Päivämäärä:   16.1.13 22:01:34

No anna sille seksiä niin rauhottuu :p

Oon ite joutunut sanomaan joskus aika lujasti "Ei, meistä ei ikinä voi tulla paria, ei koskaan, ei vaikka tekisit sitä tai tätä. Jos ei rutina aiheesta lopu nyt, loppuu ystävyys, ota tai jätä." Ystävyys jäi voimaan, ruikutus loppui. No suunnilleen loppui, ystävälle voi vielä antaa anteeksi jonkun lipsahduksen kun nyt se toimii kuitenkin niin että voi sanoa että "äläpä taas alota" niin pitää mölynsä mahassaan.

Päivämäärä:   16.1.13 22:04:13

No, mun suhteissa on kompastuskivinä ollut tämä hevostelu, kun ei toinen sitä ymmärrä, niin ei ymmärrä.
Siksi tässä sitä hevosmiestä peräänkuulutetaan, moinen mies tasan varmasti tietää, mistä on kysymys ja miten hevoselämää oikeasti eletään, jos tavoite on muu kuin puskailu...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   16.1.13 22:04:51

Mä kyllä veikkaan, että antamalla oikein sinnikäs ei rauhoitu. Paitsi, jos oot tosi huono. :P

Parempi ehkä sanoa tosiaan, että sori, mutta ei nappaa yhtään.

Päivämäärä:   16.1.13 22:09:29

Piste se vain on harvinaista, että mies tyytyy puskailuun, mutta eläytyy sitten kuitenkin naisen kunnianhimoiseen ja tavoitteelliseen puoliammattilaisen elämäntyyliin. Onko siellä saman lajin harrastajissa yhtään vapaata miestä?

MIstä MR tietää, että ihailijanainen haluaa vain seksiä, eikä vähän enemmänkin?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.1.13 22:24:50

Mission: Ei ku siitähän se just riemastuukin. Ihan kuten tirlikin jo arvuutteli, et se vaan pahentaa asiaa. Yritän nyt vaan rauhotella sitä.

kurnau: No eihän sitä tietysti koskaan ihan täysin varmaksi tiedä, mutta sanotaan nyt, että aika varmasti kuitenkin. Sen verran selkeitä on nuo signaalit olleet, että mieskin niitä jo ymmärtää.

Päivämäärä:   16.1.13 22:32:23

No tarviiko ne kaikki vanhat säädöt väkisin säilyttää ystävinä... Eli onko se nyt niin vaarallista vaikka sitten suuttuisikin jos sanot suoraan.

Voihan video, pyöri tossa taustalla toi pelastajat, jota en ikinä kato, mut nyt satuin nostamaan katseeni väärään aikaan enkä kyllä taida kyetä koirien kanssa ulos... ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.1.13 22:41:38

Mission: Eihän sitä tarvi, mutta ei mulla ihan niin lyhyt pinna oo, ettenkö nyt näin vähän aikaa jaksais sanoo nätimmin. Kyllähän tuo tais jo ymmärtää yskän, vaikkei toi nyt ihan nappiin mennytkään. No mutta yritin ainakin. :)

Jaahas, siellä on taas yksi nainen, joka innostuu univormuista. :D Mä ajattelin ottaa iltateetä. :)

Päivämäärä:   16.1.13 22:46:09

komppasen missionia nyt. en tiiä oonko vanhanaikanen vai tiukkapipo vai rajoittunut vai mikä mut mun mielestä tollaset ystävät keiden kanssa on ollu jotain säätöä, on jotenkin vähän kyseenalaisia :)
ei olis kiva jos omalla miehellä pyöris tolleen joku entinen hoito tai säpinä kintereillä ja sitä pitäs rauhotella. enkä omalle miehelle haluais tommosta päänvaivaa aiheuttaa sillä että mulla olis joku vanha säpinä siinä pyörimässä ystävänä. no, mä ajattelen näin ja joku muu taas ihan eri tavalla....

nyt unten maille tilailemaan iiiihania unia, joissa ehkä pusuhuulia sovitellaan yhteen...öityleitä!

Päivämäärä:   16.1.13 22:49:26

Ei ollu univormusta kiinni, en niistä nyt varsinaisesti perusta... Ei ne välttämättä huonojakaan ole jos nyt ei niin innostaviakaan. Mutta tää oli ihan puhtaasti ulkonäkö/olemusjuttu nyt :) Vähän sellainen epäilys että ehkä hieman nuori saattas olla kyllä... Jos musta onkin tulossa puuma :D

Lähettäjä: Bosse 
Päivämäärä:   16.1.13 22:52:28

Tää on ihme topikki. Jos ootte sinkkuja, niin mikä teissä sitten mättää? Oox te pynttyjä?

Päivämäärä:   16.1.13 22:53:56

No vähän riippuu mikä on pyntty?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.1.13 23:01:01

no: Ehkä mä ilmaisin asian huonosti. Ei kait tässä voi puhua pitkäaikaisesta ystävästä, vaikka ollaankin tavattu ensimmäisen kerran aika monta vuotta sitten. Ehkä kuitenkin ihan vaan sellaisesta satunnaisesta tuttavuudesta, jonka kanssa on jääny hyvät välit ja tulee joskus juteltua. Eipä siitä juuri silloin kuulunut, kun olin varattu, mutta nyt se on vähän aktivoitunut enemmän kun olen sinkku. Eihän siitä tietenkään mitään tule, että suhteessa ollessaan tollasta on ja silloin olisin tietysti napakampi. Enkä usko, että se mitään ehdotteliskaan silloin, mut en mä nyt jaksanu tosta stressata. No mut ehkä se siitä.

Mission: Jaa jaa, että toiminnan mies sitten selkeesti. :P Mut hei kyllähän sun täytyy vielä odottaa joku 20v, ennen kuin voit aleta puumailemaan. :D

Päivämäärä:   16.1.13 23:04:59

Joo en tiedä mikä on puuman kriteeri, paljonko sitä ikäeroa tarvii olla, eipä tuo Samu niin nuori kylläkään ole. Jos pitää olla tyyliin 15v vanhempi ollakseen puuma niin kyllä saa tosiaan vielä jonkun aikaa odottaa puumailut, joku parikymppinen ei nyt IHAN kiinnosta :D Tarvii miehen, ei poikasta...

Lähettäjä: Bosse 
Päivämäärä:   16.1.13 23:09:13

Pyntty on sellainen tyttö tai nainen joka muistuttaa vartaloltaan vähintään pullotunkkia, tai vaahtosammutinta. Moni pyntty tosin panee paremmaksi ja on vartalon muodoiltaan täyteen ahdettu Siwan, Lidlin tai Prisman muovikassi. Täyteen ahdettu jätesäkki on täyspyntty ja kaiken kruunaa värikäs huulipuna, tekoripset, ja tosikireät trikoot mustalla naamiotumisvärillä vaatteilla höystettynä. Ette te petä kuin täys kännikaloja näillä naamiotumiskonsteilla. Jos kaveri rapsuttelee hikistä napaasi luullen sitä muuksi, kandeis tehdä elämäntapamuutos.

Päivämäärä:   16.1.13 23:14:58

Subillahan oli muuten ihan hottis ilta tänään, ei ihme ettei oo tarvinnut kanavaa vaihtaa kun putki Gordon Ramsey- Samu Kokko -Dr House jyllännyt tuossa menemään :D Ei varmaan ainakaan voi moittia fakkiintuneesta miesmausta, huomaan mä... Mut onhan se kohta alettava valmistautua nukkumaankin, pikkuhiljaa...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.1.13 23:15:23

Mission: Kai tohonkin on vähän erilaisia määritelmiä, mut ihan sama. Kyllä mä oon sitä mieltä, että sä joudut vielä ainakin kymmenen vuotta odottelemaan. Mitäs oot niin nuori vielä. :D

Bosse: Mä oon ainakin mies, että ei nyt oikein muhun osu toi. :p

Päivämäärä:   16.1.13 23:23:02

Joo ei tota puumailua oikein kykene vielä alkaa harrastaa... Hrrr, ajatuskin puistattaa.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.1.13 23:23:47

Tää Bosse on ihme kyselijä. Onko ihmisessä jotain vikaa jos on syystä tai toisesta jäänyt sinkuksi? Ei kai tänne ole kukaan asumaan tullut. Paitsi ehkä minä, mutta mussa onkin jotain vikaa.

no: "en tiiä oonko vanhanaikanen vai tiukkapipo vai rajoittunut vai mikä mut mun mielestä tollaset ystävät keiden kanssa on ollu jotain säätöä, on jotenkin vähän kyseenalaisia :)
ei olis kiva jos omalla miehellä pyöris tolleen joku entinen hoito tai säpinä kintereillä ja sitä pitäs rauhotella. enkä omalle miehelle haluais tommosta päänvaivaa aiheuttaa ..."
Mulla on parikin tällaista vanhaa "säätöä" ystävänä. Toinen seurustelee vakavasti, ja tästä syystä näemme enää vain pari kertaa vuodessa. Uusi kumppani on epävarmuuttaan mustis ja tämä minun on miehen ystävänä otettava huomioon. Ihan kokonaan en kuitenkaan suostu tästä ihmisestä luopumaan, sillä meillä on aina synkannut todella hyvin, vaikka suhteesta ei aikanaan vuosisadan rakkaustarinaa tullutkaan. Toinen on taas joka suuntaan heiluva hulivili, jonka kanssa tulee varmaan aina olemaan pientä flirttiä, mutta kolmatta kertaa en aio näppejäni polttaa. Tämäkin ihminen oli minulle aikanaan ns. luottoystävä (ja minä hänelle) enkä koe, että välit häneen pitäisi kokonaan katkaista, vaikka pieni vaaraelementti suhteessa vielä olisikin. Tähänkin ihmiseen otan etäisyyttä aina kun hän löytää uuden naisystävän, koska se on korrektia. Ystävistään, kavereistaankaan ei voi vaatia ketään luopumaan mutta entisten heilojen on kohteliasta ottaa hieman etäisyyttä seurustelusuhteeseen päätyneeseen toveriinsa jos mustasukkaisuuden ja väärinymmärrysten vaara on olemassa.

Päivämäärä:   16.1.13 23:25:41

Huh, että voi olla sairas olo. Kuumetta, särkyä, yskää ja poskiontelot räjähtää just, blääh. Samalla hoitelen sairasta pikkupirpanaa tässä.. Et ei munkaa vieres kukaa yhtenää viihtyisi! :D

En siis nyt jaksa tarkemmin selittää omia näkemyksiä ja kokemuksia Ukille, vaiks vähä haluisinki. Enkä oikeestaan täälä julkisesti, ku pitäs yksityiskohtasemmin selittää, että tulis ymmärretyks...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   16.1.13 23:30:15

Mulla on yksi entinen heila oikein hyvänä ystävänä nykyään. On ollut jo jonkin aikaa uuden naisen kanssa avoliitossa ja alussa avovaimolle oli vaikea aihe, että ollaan kavereita. Sittemmin se vaimokin on soittanut mulle joskus, kun niillä oli kriisi ja se halusi sellaisen ihmisen mielipiteen, joka tuntee sen miehen hyvin. En luvannut ruveta parisuhdeterapeutiksi, mutta juteltiin muuten kyllä pitkään. Eikä mun ja miehen kaveruus enää ole mikään ongelma sille vaimollekaan.

Päivämäärä:   16.1.13 23:39:04

Ja nyt nukkuun tää täsy koittaa alkaa. Hyvää yötä!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.1.13 23:41:28

Mission: No joo niin mä vähän tosta jo kattelinkin, että taitaa olla sun makus kallellaan ihan toiseen suuntaan. :D Mut toi Gordon on kyllä kova jätkä. Sen ohjelmia on hauska katella. Joku oli kuvannu siltä niin kuumia vinkkejä siitä kuinka naista pitää kohdella, että piti ihan ottaa kirjanmerkkeihin toi. Okei, ehkä mä oon vähän väsyny jo, mutta toi naurattaa vieläkin. :D :D

http://www.youtube.com/watch?v=jfkO1dfc1

ruoste: Joo vähän just tollasta mullakin. Vaikea sitä on sillee tietysti selittää, eikä sitä oikein muut samalla tavalla ymmärräkään vaikka yrittäis, kun jokainen tilanne on kuitenkin jossain määrin uniikki. Onhan noissa aina paljon kaikenlaisia juttuja mitkä vaikuttaa.

..?: Eiks kannattais mennä jo lepäilemään, jos noin kovasti oot kipeenä. Lepohan siihen parhaiten auttaa. :) Tässä varmaan olis jo viisainta itekin kömpiä peiton alle.

Tirli: Joo tollanen avoimmuus siinä pitää sitten olla, jos meinaa kavereita tollee pitää vastakkaisesta sukupuolesta samalla kun seurustelee. Hankalaa joskus, mutta ei sekään oikein ole, että pitää hyvät ystävät hylätä suhteen takia.

Päivämäärä:   16.1.13 23:46:56

Ei ole munkaan miespuoliset ystävät kaikki iteltä jääny korkkaamatta. On vaikkapa sellainen, joka ollut teinistä asti sielunystävä, vaikka nykyään ollaankin yhteyksissä erittäin harvoin. Perin exän kanssa mainioissa tuttava/kaveri väleissä, kuulumisia joskus kysellään ja törmätessä jutustellaan. Taitaa sekaan mahtua yksi puhtaasti ystäväkin, jonka kanssa joku käsittämätön yksittäinen hyvä idea joskus nuorena sinkkuna tarvinnut kokeilla. Mutta kaikki sellaiset "säädöt" on kyllä jätetty historiaan, ne joiden kanssa ei ole ollut muuta kuin seksiä, tai sellaiset väärät kumppanivalinnat joiden kanssa ei ole mitään sielunyhteyttä enää suhteen päättymisen jälkeen. Siis jos minulla on miespuolinen ystävä tai eksä jonka kanssa olen ollut sängyssä, se sänkyasia on historiaa mutta ystävyyttä ei sen takia tarvitse heittää pois jos joku kumppani haluaa heittäytyä mustasukkaiseksi. Jos tuntee minut, tietää etten todellakaan haikaa johonkin kertaalleen kylmenneeseen sänkyyn enää koskaan, ei voisi vähempää kiinnostaa. Itseasiassa ihmettelen niitä, jotka pystyvät harrastamaan lohtuseksiä eksiensä kanssa, minua ällöttää ajatuskin, hyh...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.1.13 23:49:49

Hih, M_R, kiitos linkistä. Tuo on juuri sopivan halpaa huumoria ainakin tälle väsyneelle kukkujalle :D

Päivämäärä:   16.1.13 23:53:01

Eeei :D:D Miten voin enää ikinä ottaa Gordonia tosissaan :D

Onneks House sentään pysyy vakavana veetuilijana, se on ihan loistava kyllä.

Ai toiseen suuntaan kallellaan? No, riippuu ihmisestä. Flexible am I, perhaps...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.1.13 00:00:19

Mission: Jeps, mitäpä tohon sen ihmeempiä kommentoimaan tai lisäilemään. Hyvin sanottu ja tollastahan se tuppaa olemaan. Elämää, ei sen kummempaa. :)

Sori tosta Gordonista, mut oli ihan pakko linkittää toi. Ilmeisesti sielläkin nous hymy suupieliin. :D Jaa notkea, hmmm...

ruoste: Jooh, ihan sopivan halpaa munkin mielestä. Hyvä et sielläkin irtos naurut. :D

Mä taidan painua tästä nyt hyväntuulisena nukkumaan, kun väsyttääkin nyt aika sopivasti. Hyvää yötä mussukat. =)

Päivämäärä:   17.1.13 00:11:43

Kyllä se vähän nauratti :D

Ei nyt tolla tavalla fleksiibeli, siitä kaukana:D Tarttis varmaan mennä pilatekseen tai joogaan.. Mutta hei, osaan puhua Yodaa, eikös sillä pokata miehiä? :p

Myöskin nukkumaan menen ma. Herätä aamulla aikaisin pitää. Öitä sinkkukinkut :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   17.1.13 07:27:06

Huomenet. Kuppi kaffia äkkiä nassuun ja sukellus yliopistomaailmaan.

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   17.1.13 08:21:01

Huomenta :) Lisää kahvia ja ihan hirrrveästi töitä....

Päivämäärä:   17.1.13 08:26:49

Huomenii!

M_R: Juu olin mä jo lepäilemässä illalla, kun tota kirjoittelin kännykällä petissä, peiton alla ja toinen silmä oli varmaa jo kiinni.

Taidan kohta kömpiä takaisin petiin.

Päivämäärä:   17.1.13 09:01:16

Huomenta :)

nuo ex- ja säätöystäväasiat parisuhteessa on vähän kinkkisiä. ehkä kaikkein keskeisin juttu on avoimuus. jos pystyy olemaan avoin kumppanilleen niin ehkä asia on fine. jos taas tahtoo salailla niin ehkä kannattaa miettiä miks niin joutuu tekemään...parisuhdehan perustuu keskinäisille sopimuksille ja on hyvä sit löytää sellainen kumppani joka ajattelee asioista samaan suuntaan, niin niitä sopimuksia on helpompi tehhä...silloin ei tarvii kenenkään olla epävarma tai mustis kun on yhteiset linjat..avoimuus tuo aina luottamusta, luottamus vapautta...silloin suhteessa on hyvä olla...

meneepä syvälliseks...takas töihin siis :)
Hyviä päiviä kaikille!

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   17.1.13 09:01:52

Huomenta, mä en ihan heränny siihen aikaan ku piti... no tulipahan nukuttuu

Bossella on melko mielenkiintoinen näkemys sinkuista :) nyt sitten tiiän miks en "kelpaa" kenellekkään ;)

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   17.1.13 09:21:57

Täällähän on taas analysoitu:D Ja mä en jaksa noin syvällisiä ajatella, joten annan muiden sen tehdä.

Mutta mitä nyt tossa selailin, niin kyllä...3 vuotta ollu täs yksin muksujen kanssa ja olen jo niin fakkiintunut tapoihini, että mahtaisko siittä "yhteiselosta" tulla enää mitään? Musta on ihan kiva röhnöttää yksin koko soffal ja kattella telsua jne. :)

Enkä edes röhnötä "Siwa-kassin" kanssa, joten siittä ei ole kyse:DDD

Päivämäärä:   17.1.13 09:30:47

ruoste, meidän lajin miehet on kaikki onnellisesti naimisissa, joten toivoa sen suhteen ei ole:).
Varmasti löytyisi mies, jos kävisin tyyliin kaksi kertaa viikossa ratsastustunneilla ja muut illat kotona ja vkonloput lisäksi, mut kun tää ei vaan niin mene...:).

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   17.1.13 09:49:10

Huomenia..kahvia pitäis alkaa tankata..tuli käytyy sit sauna jälkeen yhdellä flamingon amarillos...vai pitäiskö sanoa yhdellätoista

Päivämäärä:   17.1.13 09:53:55

Tais olla Flamingossa hiljaista?
Se on jotenkin pystyynkuollut paikka...:).
Taitaa tuottaa tappiota vaikka ykstoista ottaiskin;)....

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   17.1.13 09:57:50

:D no ei siel kyl kova meno ollu..noo yks pariskunta sattu tupakkahuonees ja oli lähelt mua niin niihen kans vähä otettii valkkarii ja olutta sit..ja nyt kuollu ite...pitäis saaha ittensä elevien kirjoihin..jospa se tästä...kahvia ja ennen lähtöä viel jumboon hetkeks...

Päivämäärä:   17.1.13 10:01:04

Kiva et löyty seuraa:)!
Olen käynyt paikassa ja toiste en taida käydä....

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   17.1.13 10:04:28

Jep..olihan toki kiva et juttu seuraa oli,mut sit myös veny kylpois tulo,jos ei ois ollu seuraa ois aikasemmin poiskin tullu,noo tulipahan sit käytyy sielkin..oisko toinen kerta ollu kyseises paikas ja jos minusta kii viimeinenkin se oli,kylpylä puolen vois tsekata joskus kans...oiskohan millainen

Päivämäärä:   17.1.13 10:06:48

Kylpylä kuuleman mukaan ihan jees, kandee käydä testaamassa:)!

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   17.1.13 10:14:57

Huomenta!

Tänään ei selvästikkään viiti päivää pihalla viettää, -21.
Tulis jo kesä.

Hittolaine ku naurattaa tuo linkki :D

Jospa hihittelis ihtesä hiusten leikkuuseen ja illalla länttäis vielä värin päähän. Oiskohan se elämä taas hauskempaa blondina?

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.