Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 123

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.1.13 21:41:39

Yxi kaxi kolme, mina raakkastan siinua...
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=623362&t=623362

Re: Sinkkujen topic 123

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   15.1.13 21:44:40

Iik, tota mä Uki pelkäsinki. Pohdein jo, että mitä jos sänky ja mies haisee koiralle... ja mihkäs väliin sinne mikää emäntä kömpii... ja voiha se koiraki olla mustis isännästä.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   15.1.13 21:45:13

Voi ruoste minkä teit, nyt tuli tässä kuumeessa kaipuu karaokeen. Ex huutelee, että yskin kuin puoli puuhevosta.

Onneksi tuo Karenina-avautumiseni jäi edellisen topan loppuun.

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   15.1.13 21:45:37

jason mraz on <3

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   15.1.13 21:49:36

Hei jos ihmisellä on koira niin ei silti haise koiralle;) Koirallinenkin ihminen vaihtaa petivaatteita;) "Emännän" on vaan sopeuduttava:D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.1.13 21:52:57

Täällä nukkuu kaksi koiraa vieressä, enkä mäkään haise "koirille".
Jos se jotakuta kuvottaa, niin mun sänkyyn ei tarvi tulla:). Meillä saa nukkua sohvallakin tai lattialla. Ihan miten parhaaksi näkee;)....

Päivämäärä:   15.1.13 21:54:02

http://www.youtube.com/watch?v=wYBCiN401ds

Päivämäärä:   15.1.13 21:56:19

Tosin koiran karvoja on joka paikassa mut mul on semmoinen käsitys et kissoistakin lähtee karvaa:D

Päivämäärä:   15.1.13 21:59:23

Lähtee, Uki, ja PALJON!!!
Kisukin asuu meillä:)....
Ja ne karvat on sit sellaista höttöä, ettei niitä saa imuroimallakaan irti mistään kankaista!!!
Teippiharjarullaa kuluu kilometri kuukaudessa!!!

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   15.1.13 22:00:31

Nukkuuko kaikilla koirat vieressä?
Täälä koira saa maata lattialla, se piereskelee liikaa. Eikä sohvallekkaan ole asiaa, tästä tosin meinaa olla vähän erimielisyyttä välillä.

Mun lumikengät löyty tänää postista, samaten uusia verhoja jne sisältävä paketti. Huomenna siis kuntoillaan ja sisustetaan :)

Lähettäjä: Barbergel 
Päivämäärä:   15.1.13 22:04:23

Voivoivoivoi VOI! Kun pitikin mennä lukemaan Anna Kareninan loppukäänne(oletan?) ! Se kun oli moneen vuoteen eka kiinnostava leffa minkä olin aikonut mennä katsomaan :( Byääääääääh......... Enkä ole edes kirjaa lukenut, ja säästynyt muutenkin tarinan juonelta, kiinnosti IHAN hirveästi että mikäs juttu tämä kuuluisa Anna Karenina oikein on!

Niin, mitä tästä opimme. "Älä tule puskista lukemaan sinkkujen sutinoita ihan vaan siksi, että olet ehkä vähäsen netti-ihastunut tiettyyn herrashenkilöön".

*huokaus*

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   15.1.13 22:04:32

Mä meen nukkumaan, hyvää yötä sinkuille :) halit ja pusut

Päivämäärä:   15.1.13 22:05:07

Joo, siis onha mullaki ollu koiria ja kissoja ja vähä kaikkee muutaki lemmikkii. Nukkuipa johonki aikaan itselläki koira kainalossa, kuin pikkuvauva. Mutta mä oon varmaa vieraantunu aiheesta, niin siks pohditutti... Mistä sitä tietää mihin taas uudellee sopeutus :D Kissojen varpaissa muuten tuliki uskomattoman paljo pihalta hiekkaa sänkyy ja valkoisesta pitkäkarvasesta irtos niitä karvoja jokapaikkaan. Onneks on keksitty teippirullat :)

Päivämäärä:   15.1.13 22:10:34

Teippiharja käytössä täälläkin. Hiekkaa kans tosiaan tulee kiitettävästi tassuissa sisälle. Vaikka tassut pesis niin silti hiekkaa jää polkuanturoiden väliin ja kuivuessaan sitten putoaa sieltä lattialle/sänkyyn/sohvalle/toiselle sohvalle jne...

Päivämäärä:   15.1.13 22:12:10

Uki, hmm, sittenhä pölynimuri on sun hyvä kaveri..?

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   15.1.13 22:12:12

Täällä koira saa olla sohvalla mutta ei sängyllä. Mikäs sen kivempaa, varsinkin näin sinkkuna kun voi telkkaria katellessa edes jotain silittää siinä samalla :) Ja se tuhina <3

Päivämäärä:   15.1.13 22:13:23

No nytkö tein vielä sen mokan, että tuli kerrottua tarpeeton juonipaljastus. Anteeksi, Barbergel. Keneen muuten olet ihastunut?

Nyt jos Karenina kiinnostaa, älkää lukeko. Mutta siis osa jutun kiehtovuutta on juuri se, että rautatiekohtauksella tarina alkaa, ja siihen se päättyy. Ja koko paketti siltä välitlä on ristiriitaisia tunteita, täyttämättömiä odotuksia ja aateliston elämäntapa, joka ei tule kestämään.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.1.13 22:15:26

Voi kääk Barbergel, pitikö lukea loppuun asti? Sen siitä saa kun on utelias ;) Sinkkula on synkkien salaisuuksien ja ikävien paljastusten tyyssija.

Elokuva on silti ehdottomasti näkemisen arvoinen. Veikkanpa, että 90% katsojista tietää tarinan pääpiirteissään, vaikkei olisi kirjaa lukenutkaan, mutta tahtoo silti nähdä sen elävänä kuvana. Tiedät nyt ehkä murto-osan tarinan käänteistä. Käy ihmeessä katsomassa leffa, niin tiedät loputkin.

Päivämäärä:   15.1.13 22:15:42

Mä olen yrittäny tehdä imurin kanssa sopimuksen et mä en kaipaa sitä eikä se minua! Totta puhuen oon mä sitä käyttäny mut ei ole mun lempi hommia.

Päivämäärä:   15.1.13 22:24:59

Mulla ei ole aikaa kiskoa imuria perässä kuin joskus viikonloppuna.
Eikä aina silloinkaan, joten nykyisin kun asun yksin ja kun meillä ei robotti imuroi ja sen puutteessa karvoja on, kaikenlaisia, niin meillä on ihan kohtuukarvaista ilman miestäkin:)...

Päivämäärä:   15.1.13 22:29:32

hei...illan haaste...
kerro kymmenen asiaa sinusta...ihan mitä vaan :)

mä voin aloittaa...

...pidän valkoisesta sisustuksessa....
...minulla on hymykuopat ja olen aika pitkä...
...olen hyvä kokki...
...mulla ei ole tatuointia. vielä...
...tykkään laivoista ja laitureista. ja rantasaunoista...
...olen kaulahuivimaanikko...
...rakastan suutelua...ja kirjaimia. ja sanoja. ja fontteja...
...olen kesän lapsi. ehdottomasti...
....uskon rakkauteen...
...olen vähäsen huithapeli...

Päivämäärä:   15.1.13 22:30:38

Inhoan oikeastaan kaikkien kodinkoneiden ääniä. Pölynimuri, pesukone, tiskikone, mikro. Jos olisin muusikko, voisin väittää, että ne häiritsevät jonkin Adagion kuuntelemista. Tykkään leivinuunista, pitkävartisesta harjasta, satavan lumen äänestä ja joskus kertakäyttöastioistakin.

Välillä kun vastaan tänne johonkin viestiin, onkin tullut jo 10 viestiä väliin.

Päivämäärä:   15.1.13 22:34:52

KESSU taisi ymmärtää asiat aivan väärin....:).
No, miehet on sellaisia.....
Niille pitää vääntää kaikki rautalangasta...;).

Päivämäärä:   15.1.13 22:40:07

Nukkuun pitää kömpiä, jos vaikka tauti alkas paraneen, hyviä öitä!

no: Haittaaks jos illan haaste menee huomiseen? :)

Päivämäärä:   15.1.13 22:41:21

no kirjoitti kauniita asioita.

Itselle vene, veneyrittäminen, purjehtiminen, Titanic sekä ulosottomies miehen venehommien takia ovella ovat kirosanoja. Se on hienoa se, jos jollekulle muulle satamasta tulee mieleen hopeinen kuu.

Päivämäärä:   15.1.13 22:44:56

..?, ei tosiaankaan haittaa :) kiva vaan jos joku lähtee mukaan höpsöilemään :)

kiitos kurnau :)

Päivämäärä:   15.1.13 22:47:16

Mä en kans taida tarttua tohon haasteeseen (melko turha mun osalta:) Muut saa kertoa ittestään. Hyvät yöt ..?

Päivämäärä:   15.1.13 22:52:54

Moista listaa en kyllä mäkään suostu tekemään, enkä ole edes huithapeli...sinkku kyllä:).
No, sulla voisi käydä parempi tsägä, jos vähän lasket jalkoja maanpinnalle...
Näin jalat maassa elävän neuvo, tosin vaan...

Päivämäärä:   15.1.13 22:55:14

Hyvää yötä kaikille, myös KESSUlle;)!!!!

Lähettäjä: Barbergel 
Päivämäärä:   15.1.13 23:00:57

Kurnau, en kyllä paljasta.... ;-D

Mutta minua viehättää mies, joka on älykäs, kirjoittaa ihanasti, ja on aina kohtelias. Ja omistaa mukavan muhkean takamuksen, johon tekisi mieli tarrata kiinni ;-)))

Päivämäärä:   15.1.13 23:05:44

Kai nuo p*rseetkin on siellä takamuskeskustelussa näytetty. Tunnen puutteen yleissivistyksessäni.

Päivämäärä:   15.1.13 23:08:29

Piste, miten sä tiedät missä mun jalat on?
Voihan ne olla välillä nilkkoja myöten maassa ja välillä ilmassa :)
Jos tuon "listan" perusteella ajattelet noin, arvioit minua ja mun tsägää ja sanot sen vielä ääneen niin eikö se kumminkin kerro sinusta enemmän kuin minusta?

Kyllä mä haluan että tsägä, kun ja jos se käy, käy ihan omana itsenäni :)
Kaltaiset kyllä löytää toisensa...mun kirjoittelut täällä on vain pieni osa mua...ja tohon juttuunhan voi halutessaan osallistua. jos jalat vähän irtoo maasta :) pakko ei oo....

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   15.1.13 23:09:01

Ei hemmeti. Nyt meni nuppi jumii.
Intoonnuin makkariin vaihtaan tälle illalle vielä ne verhot. Siinä niitä sinne ripustellessa otti silmään et patterin välissä on jotain. Stringithän sielä oli. Eikä kyllä ole minun.

Päivämäärä:   15.1.13 23:15:19

Täällä on jokin luovan hulluuden kohtaus, kehuin 24:ssä jotakin lappalaista käppänää, että onpa ihana mies (joo ja siis onkin monella tapaa ihana, mutten sitä kyllä omakseni himoitse).

Elsa kenen stringit ne voi sitten olla?

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   15.1.13 23:20:02

Sitä minä koitan tässä kovasti miettiä. En muista et kukaan ois kyselly. Kauankohan ne on tuolla ollu... Ei sinne oikeen nää kun verhoja laittaessa tai sitten pitää ohta kiinni ikkunassa kurkkia.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   15.1.13 23:20:41

Elsa, täh??? Edellisen asukkaan?

Noniin, elämäni on pelkkää vaatteiden vaihtoa ja säntäilyä :p Salilta kotiin ja vielähän nuo rakitkin tarttis iltalenkin. Onneksi käytiin eilen tosi huolella ja nyt alkuillasta pitkään niin ei ne tarvi nyt enää ku pissatuslenkin. Mutten jaksa taas vaihtaa vaatteita:D Huomenna muuten sattuu lihaksiin, en ees ehtiny venytellä ja nyt en enää jaksa. Ruokaakin tarvis...

Täällä nukkuu kanssa kaks koiraa sängyssä, ja sohvilla ja ihan kiinni. Vähän levottomia vaan nukkumaan, oon harkinnut sängystä häätöä... Joka olis helpompaa jos sinne sänkyyn tulis tilalle jotain muuta:)

Voivoi minskiä, kyllä sen haaremi senkun kasvaa vaan :D Meikä ei noin täyteen telttaan kyllä änkeä:p

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   15.1.13 23:24:05

Nuo patterit laitettiin sillon ku minä tän ostin.

No oli kenen hyvänsä, verhot näyttää joka tapauksessa kivoilta.

Päivämäärä:   15.1.13 23:26:49

Kauanko olet asunut siellä Elsa? Siis onko siellä asunut joku sun kundikaverisi myös? Ehkä tuolle kuitenkin on joku looginen selitys, ettei sentään se v-mäinen... :/

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   15.1.13 23:38:02

Reilu 6 vuottakohan tässä ois tullu nyt oltua..
En mie ossaa sulkee sitäkään vaitoehtoo pois, etteikö asialle ois joku fiksukin selitys. Mut jos nyt ois kaikistan tympein vaihtoehto, niin sitten veikkaan et mokoma vaatekappele on pitänyt piilonsa jo ainakin viitisen vuotta. Exää nyt en ala syytellä mistään mut sitä edeltävästä en yllättys.

Päivämäärä:   15.1.13 23:43:03

No onpa outo juttu. Ärsyttäis mua ainakin kun ei tiedä, vaikka en tiedä mitä hyötyä siitä tietämisestä varsinaisesti olisi mutta ihminen nyt vaan haluaa aina kaiken tietää ja jos on joku joka jää tuollein kummittelemaan niin onhan se ärsyttävää:D

Päivämäärä:   15.1.13 23:48:09

No jospa joku kaveri on ollut yökylässä, tai olet pitänyt bileet? Normaali kyläilijä ottaa vaatteensa mukaan, jos ei ole kännissä tai muuten hämillään. Tosin nyt tavaroita hukkuu normaalielämässäkin, t. nimim. puhelin hukassa koko v*tun päivän.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   15.1.13 23:56:08

Yhden leffan katsoin välillä ja tänne on tullut melkein topikin verran tekstiä. Taisin nyt myöhästyä Kessun harteita hieromasta, mutta juu, voin mä, jos vielä tarttee.

..?:n ja Ukin suhde on edennyt näemmä vauhdilla, kun nyt ne jo siivoo. :D

Meillä ei koirat nuku mun kanssa edes samassa huoneessa. Olen hiukkasen allerginen, joten pyhitän makuuhuoneeni koiravapaaksi alueeksi, muuten olis aina aamulla silmät kuin tomaatit. Sohvalle ne pääsee silloin, kun eivät heitä hulluna karvoja.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   16.1.13 00:02:36

Joo, onhan se ihan mahollista et ovat joltain kaveriltakin vaan jääneet. Taitaa jäädä ikuiseksi mysteeriksi.
Mut mitäs mää niille tien? Näyttävät ihan uusilta. Heitän koneeseen ja otan käyttöön? :D

Taitaa kuitenkin olla aika lopettaa pohtiminen ja männä nukkumaan... Öitä!

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   16.1.13 00:06:50

Mites täällä menny....ilta..................

Päivämäärä:   16.1.13 00:07:53

No hyh, heität roskiin ne! :D Öitä elsa:)

Päivämäärä:   16.1.13 06:34:36

huomenta sinkkulaiset :) ihanasti lumi kimaltaa...hyvää päivän aloitusta kaikille!
mä olen niiiiin unisena matkalla töihin, täytyis saada iiiiso maitokahvi herätykseks :)

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   16.1.13 06:54:02

Huomenta :) mä oon kans ihan uninen viel, hiuksetki on täysin sekasin :D teetä vaan... tänään ois ratsastustunti illalla :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.1.13 07:10:25

Huomenta, ätsii aika alkanut, ainakin minulla. No mulle saa joskus asiat vääntää rautalangasta.:D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   16.1.13 08:11:50

Huomenta. Yllättävän tehokkaana menen töihin, vaikka saikkua laittoi lääkäri. :/ Mulla on asenneongelma tässä tapauksessa. Jos olen joutunut tekemään tallitöitä kaksi viikkoa ennen kuin sain lomittajan, kun olkapäästä oli kiertäjäkalvosin revennyt, en osaa ajatella, että palaverissa istuminen olisi niin kuluttavaa, että pitää pois jäädä, kun nyt ei ole kyse kuitenkaan kuin tärähdyksen aiheuttamasta lihasjumista.

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   16.1.13 08:23:10

Huomenta :)
kun täällä ht.netissä on järkätty paras perse, paras tissi, parhaat varpaat ja ties mitä, niin minä tahdon osallistua parhaat hampaat kisaan... sen verran on ylähuuli kipeä /&&%% siis ihan siitä että hammaslääkäri on lepuuttanut siinä kai rystysiään :o

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.1.13 08:23:19

Se olkapään"hermokipu" on aivan järkkyä. Joskus tullut yöt valvottua kivun kera.

Päivämäärä:   16.1.13 09:52:09

Huomenta sinkkulaan!
Arkirealismia, kahvimaito oli loppu eikä yhtään suodatinpussia...
Nukiun ajomatkan töihin.
Toivottavasti mulle ei iske ätsii- tauti:9!
Paranemisia aivastelijoille, yskijöille ja niistäjille:)!!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.1.13 09:57:16

Kunnon valkosipulikuuri tepsii aina.:) Jopas repes lunta tiputtelemaan.

Päivämäärä:   16.1.13 09:58:42

C- vitamiini toinen tehokas flunssan ehkäisijä!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.1.13 10:04:48

Piste juu, antibiotteja/penisiliinejä viimeksi popsinut 80-luvulla nassuun.:)

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   16.1.13 10:09:35

Sympatiat pisteelle kahvimaidon puutteesta :/ Ei siinä enää suodatinpusseilla sitten ole väliäkään ;)
Tuleekohan viikonlopuksi hankikelit? Tarttis kuulemma mennä maneesiin ihmettelemään... Ai niin eikö teistäkään nyt kukaan lähde mun kanssa katsomaan sitä Hobittia?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.1.13 10:39:27

Huomentapäivää. Nessuja niiskuttajille. Oliko sulla KESSU muutenkin vielä saikkua? Kun tauti kolkuttelee ovella, kannattaa jättää kaikki turha huhkiminen pois aikataulusta ja ottaa ihan iisisti, niin pääsee ehkä vähän vähemmällä potemisella. Annamme sulle luvan laiskotella :)

Aamukahvin epäonnistuminen on yksi elämän viheliäisimmistä pienistä tragedioista. Maidon loppumista pahempi aamukirous taitaa olla vain itse kahvin loppuminen. Sellaisina päivinä tuntuu pitkään, että on noussut väärälla jalalla sängystä. Iloista päivää silti pisteelle ja kaikille muillekin. Siellä sataa vieläkin LUNTA!! :) :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.1.13 10:45:20

Helkuta oli liukasta, ajelkaas leidit varovasti. Vanha ykkönen on ihan peilijäässä. Ei oikeen kitkat toimi.

Päivämäärä:   16.1.13 11:02:01

Huomenta... väsyttäääää... krooh pyyh... zzzzz.....

Mutta sen minkä ehdin nukkua niin nukuinpas HYVIN! En muistanutkaan että kunnon rehkiminen tuo hyvän unen mukanaan :) Ainakin vähäksi aikaa, kunnes sillekin tulee immuuniksi ja stressi alka taas unta ohentamaan...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.1.13 11:05:38

Ruoste mulla on polven takia saikkua 31.01.2013 asti. Ja lekuri ehdottelee kolmatta leikkausta, ei oikeen nappais. Omat keikat alkais helmikuussa ja sopimukset tein jo viime talvena.

Päivämäärä:   16.1.13 11:07:08

Juu, oisin juonut aamukahvin maitojauheella lantrattuna, mut suodatinpussien puutteessa jäi sit sekin kammotus väliin...no, taas muistaa ostaa kahvimaitoo hetken aikaa ja suodatinpusseja ostan tänään ikipaketillisen!!
Liukasta oli nastoillakin, rampit ja risteysalueet aivan hirveen jäisiä!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.1.13 11:17:05

Pääjohtaja vetää kyllä palkokasvin syvälle nenään.:D

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   16.1.13 11:20:00

suodattimen tilalle kelpaa talouspaperi...Niksi pirkkana vaan huutelen:D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   16.1.13 11:31:56

Huomenta..

Päivämäärä:   16.1.13 11:49:08

Juu, tiedän Riksu ja kokemustakin on, se tahtoo vaan tukkia suodattimen jostakin syystä.
En jaksanut alkaa tappelemaan kahvinkeittimen kanssa ja kiirekin hätyytteli.
No, tääl töis sai heti tuoretta papukahvia, joten tääkin päivä pelastui:)!

Päivämäärä:   16.1.13 12:07:44

Oon plarannu noita vuokrattavia kesätiloja tästä Helsingin ympäristöstä laitumella ja kentällä, ei löydy ei!
Jos sinkkulassa joku jostakin paikasta tietää, vinkkiä:)!

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   16.1.13 12:11:45

onks pisteellä sit monta heposta omaa..mie kyselen vantaan tutuilta kun niitte faija tietää aika paljon noista vuokrattavista kohteista ja on kauppamiesten kuningas..jospa silt jotain irtois...millaista etinnäs sit?

Päivämäärä:   16.1.13 12:50:52

Kiitos @!
Kaksi omaa ja muita ei voi ottaa, kun pojat on "poikia".
Miksei joku ruunanrupukka menisi kolmantena...
Säteellä 100 km Helsinkiin olisi toivomus.
En mitään hirveitä kisamatkoja jaksa koko kesää ajella, jos ei ole aivan pakko.
Laitumeksi kelpaavaa peltoa ja kenttä, ainakin lähellä.
Maastot sais olla, kisakuntoa luodaan nyt, joten mitään hikitreeniä ei kesällä kisojen lisäksi vedetä, eli maastoilu ja silloin tällöin kenttäily riittää.
Ja joku asuttava rakennus tietty.
Saan siirtotallin halutessa lainaan, eli talliakaan ei tarvi. Kaivo josta saa sähköpumpulla vettä...siinä ne tärkeimmät.
Juu, touko-elokuuksi olisi ajatus...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.1.13 12:51:43

Jaa.a, saa kehä kolmosen sisäpuolella maksaa itsensä kipeeksi sellaisesta paikasta.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   16.1.13 12:54:06

Pistetään illalla sanaa kiertää kun kamujen faijaa nään..ite kun en täältä suunnalta oo niin en tiiä muita jolta kysyy mut kyseinen henkilö ainakn tunteee sikana porukkaa ja liikkuu sellaisis piireis et kaikenlaista löytyy maan ja taivaan väliltä...
vitsi pitäis tuohon jumboon raahautuu kaupoille...jos sielt jotain löytyis ja samal jotain safkaa ostaa sit ja tehdä kamuille ruokaa kun ne töistä tulee....niin ois sit valmista se...yksin vähä hidasta tää lähteminen

Päivämäärä:   16.1.13 12:58:23

Ei tarvi olla kehä kolmosen sisäpuolella, noin 100 km säteellä Helsingistä, ilmansuunta aivan sama.
Se ei kesäkeleillä ole ongelmakaan, mistäpäin töihin ja kisoihin liikkuu.
Ja melkein koko kesän olen lomalla, sinänsäkin aivan sama.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.1.13 13:03:49

@, pikkubroidi vääntää pitkääpäivää rahan ahneudessa, en viitti lähtee ajamaan Hesaa kohti.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   16.1.13 13:11:43

Okei :D no eipä siin mitn..jos sitä joku toinen kerta sit...ite tuohon jumboon ihan just raahaudun..ostoksille.. jós jotain pientä purtavaa kans...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   16.1.13 13:12:17

mistäs suunnalt piste tarkemmi sit on..

Päivämäärä:   16.1.13 13:18:56

No ihan Stadin kupeesta.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   16.1.13 13:20:52

Jep..jep..en vaan oikein oo nyt enää ihan ajantasal mist kaikkialt täällä populaa on..alus ties mis kukin on mut tuli tuos oltuu jonkin aikaaa pois täält niin sit ilmesty porukkaa ja osa hävinny...juu...jos tupakoituis ja lähtis kaupoille..menee muuten tää päivä ihan sohvaperunana...

Päivämäärä:   16.1.13 13:27:58

Juu, sä olit pitkän pätkän pois "joukoista". Paljon on ehtinyt jengi vaihtua välillä:).
No on löytäneet parinsa:)...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.1.13 13:29:39

Erätukku on siitä kaakoon päin.:) Pitäs ostaa uusi jahtipuku, vanha hieman reissuilla kulahtanut.

Päivämäärä:   16.1.13 14:05:06

Onko täällä kuitenkaan muita pariutuneita kuin valtsu??

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   16.1.13 14:24:51

Päivää taloon. Töistä tulin ja nyt tekis mieli ottaa päikkärit ennen iltakokousta.

Päivämäärä:   16.1.13 14:24:57

SuSah, koru?...muita nimimerkkejä on just nyt muista.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   16.1.13 15:20:09

Niin tuli oltua pitkä pätkä poijjes..mut jospa nyt sit olis taasen vakkari asiakas tässä topas...kävin jumbos kiertelee..ja tulin ruokaa välil väsää...jos sit taas takas lähtis..ostelee...katoin jo valmiiks mitä sitä pitäis ostella...mut en jaksanu viel kantaa...tylsää yksin siel pyörii ja katella mut ei oikein muutakaan voi

Päivämäärä:   16.1.13 15:48:16

Harmi että mun päivä menee töissä ja sitten koirien kanssa ulkoillessa, muuten olisin voinut tullakin jumboon piipahtamaan.

Päivämäärä:   16.1.13 15:52:27

Töis tässä tosiaan on oltava, viikonloppuna toki ei, mut @ palaa takas itään jo huomenna?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   16.1.13 15:57:04

niin se pitäis palata itään jo huomen aamupäivästä,meillä eilen tullessa oli auton kans ongelmii..alkoivat täällä päässä,se korjaamolla nyt ja toivon mukaan kuntoon sais,ainakin ne sen lupas pikaisesti laittelee...mitäs töitä piste tekee sit....olis kiva ollu pitempääkin olla täällä mut kotona odottaa hommat ja taloa pitää kans lämmittää päästä....

Päivämäärä:   16.1.13 16:07:01

Kunhan täs jotakin värkkään leivän ja heinien eteen:).
Viikot menee töis ja tallilla, joten mä en arkisin ehdi mitään muuta tekeen, paitsi lomalla...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   16.1.13 16:10:35

Jotainhan sitä on tehtävä et saa murua rinnan alle,ite vietän työttömän elämää toistaseks ja liiitostahan silloin rahaa saa :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.1.13 16:12:51

Pikkupususta ei ole vähään aikaan kuulunut mitään. Korulause välillä on astialla, SuSah joutuu työnsä puolesta reissamaan aktiivisesti, vähäks olen kade.:D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.1.13 16:31:48

Niin ja tietysti Suski kaonokainen.:)

Päivämäärä:   16.1.13 16:45:17

Iltapäivää! Tän päivän leikit alkaa olla leikitty. Ny pitää varoa ettei sohva tarraa selkään kiinni muuten menee päivärytmit sekaisin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.1.13 16:49:28

Morjensta pöytään. Täällä sitä taas ollaan karmit kaulassa leppoisan työpäivän jälkeen. :p

Täällä onnistui aamukahvit hienosti, vaikka joskus käykin niin, että se suodatinpussi menee vinoon ja kaikki vesi valuu sitä pussin kylkeä pannuun. Tulee sitten oikein kunnon litkua, kun yli puolet puruista on vielä ihan kuivana. Ai että se sylettää, kun joutuu sitten asettelemaan sen pussin uudestaan kohdalleen ja varomaan ettei näpit pala. Pannu viemäriin, uudet vedet säiliöön ja sormet ristiin, että se pussi pysyis nyt suorassa ja sais kunnon kahvia.

Mission
Voivoi minskiä, kyllä sen haaremi senkun kasvaa vaan :D Meikä ei noin täyteen telttaan kyllä änkeä:p

Ai kuka mitä häh? Miten niin muka yht'äkkiä ahdasta ja miks mä kuulen tämmösistä aina viimeisenä? :D

5.nainen
kun täällä ht.netissä on järkätty paras perse, paras tissi, parhaat varpaat ja ties mitä, niin minä tahdon osallistua parhaat hampaat kisaan... sen verran on ylähuuli kipeä /&&%% siis ihan siitä että hammaslääkäri on lepuuttanut siinä kai rystysiään :o

Mä taas oon kyllä vähän sitä mieltä, että voitais äänestää parhaasta habasta seuraavaksi. Oikein kunnon habaherutukset, niin nähdään kenellä on ruista ranteessa ja papu kasvanu talleilla hääriessä. =)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.1.13 17:02:10

Nouseeko se kurkihirsi M_R:ltä paikalleen.? :) Mää olen kropalta hoikka, mut sitä sisua tarvittaessa löytyy.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.1.13 17:12:30

Jaa-a, eipä oo koskaan tarvinu kurkihirsiä nostella. Kaipa tuo tarvittaessa kuitenkin nousee. On sitä tässä tullut kuitenkin metsurin hommia jonkin verran tehtyä, kun on hieman tota omaa mettääkin. Tai no sitten joskus omaa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.1.13 17:16:06

Jos innostun bykkamaan, kysyn jelppiä sinulta.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.1.13 17:21:01

Hehe, no ehkä kannattaa kysyä joltain kokeneemmalta taholta ja eikös niitä nostella kuitenkin nykyään ihan nostureilla. Ettei tarvi ihan vanhaan malliin sisulla kiskoa harjakorkeuteen asti. :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.1.13 17:23:45

Paikka on niin korvessa , ei sinne nostureita viedä.:)

Päivämäärä:   16.1.13 17:42:12

Minski, sulla tais olla uusi ihailija tuolla edellisessä, sitä tarkoitin...

Kellään toimivaa kikkaa näärännäppyyn? Vitsit miten ärsyttävää, kutiaa niin hemmetisti... Ripsarit hierottu jo poskella vaikka ei sais kuulemma hieroa, argh!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.1.13 17:49:30

Mission, stressinäppyjä, exällä oli niitä jouskus.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.1.13 17:52:20

Kessu: Aijaa, no sitten onkin vähän pahempi homma jo. Ei varmaan ihan kahden miehen voimin onnistu, jos isokin hirsi on kyseessä. Korkeampia voimia kututtava jo apuun sen kanssa.

Mission: Jaah, menny sitten taas vaihteeksi ihan ohi multa. Pitääpä ihmetellä asiaa tässä kahvikupposen lomassa. :p

Tulipa hyödytön olo. Ei oo musta auttamaan hirren kanssa, eikä oo antaa sullekaan mitään vinkkiä näpyn kanssa. Pitäisköhän pyöritellä sitten vaikka peukaloita tässä. :D

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   16.1.13 17:59:02

niksi pirkka: Neulalla reikä ja siittä puristat ulos näppys...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.1.13 17:59:34

Kyllä miehestä senverran löytyy poveria, jahtiaika on tosin jo päättynyt. M_R @ Valtsu ja Uki mukaan ensisyksynä.:)

Päivämäärä:   16.1.13 18:02:13

KESSU rakentelee hirsitaloo korpeen...
Tosissasko aiot erakoitua;)??
Mä voin osallistua habakisaan!
Se on pieni mutta pippurinen:)!!!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.